Aki Marco Matterazzi hátvéd útját keresztezi, legyen indián vagy fehér, buddhista vagy katolikus, bebongozott LMP-s vagy cigányevő jobbikos, az mind jól tudja, hogy fel fogják rúgni, mint mint fiatal MSZP-s a poharat. Akji savas kádba merül, az jól tudja, hogy fel fog oldódni. Aki a T-csoporttal akar szerződni, az jól tudja, hogy rituális megalázásban lesz része. Barni nem tudta, ezért úgy meglepődött, hogy kisregényt írt nekünk.
Ünnepélyes pillanat a mostani, ugyanis ez az első levelem Nektek. Kicsit hosszú...
Nem mondom, hogy panaszmentes életet éltem ezidáig, előfordult, hogy sírnom kellett, hogy egy-egy szituációból nyertesen kerüljek ki azonban valahogy sosem sikerült a szolgáltatóknak azt a mércét megütniük, hogy panaszomat ne közvetlenül nekik mondjam el. Kivéve most.
Egy szó: T-home. Ha lehet, mellőzzük a sikerességi mutatóimat oké?
A helyzet röviden: Pár éve költöztünk feleségemmel egy lakóparkba, Bp-től cirka 30 km-re egy kisvárosban. Két fontos feltételem volt a költözéssel kapcsolatban: lehessen pizzát rendelni, és legyen gyors internet. A pizzarendelés megoldott, mégiscsak egy városról beszélünk, az internetszolgáltatót pedig, ha nem is nyolcvankettő közül, de csak ki lehetett választani. Egy akkor még viszonylag kis, de barátságos céget választottunk, aki vezeték nélküli internettel foglalkozik. A cégre egy rossz szót nem tudok mondani, tökéletesen meg vagyok velük elégedve a mai napig. (A Wnex-ről van szó, megérdemelnek egy kis dícséretet)
Az igényeim azonban változtak, és a többi szolgáltató egyre nagyobb sebességet garantált egyre olcsóbban, a meglévő internet-csomagom sebessége viszont a wireless technológia korlátai miatt végesek. Ezért úgy döntöttem, búcsút intek a Wnexnek, és átpártolok T-home-hoz.
Elhatározásomat megkoronázandó fel is mentem a homie oldalára online megrendelés végett, rákattintottam a "Milyen szolgáltatások elérhetők Önnél, illetve milyen kedvezményekre jogosult" linkre, kényelmesen elhelyezkedtem a fotelemben (ahogy az a reklámban írva vagyon), és belekezdtem.
A címem megadása után behozta, hogy egy csomó csomag közül választhatok, ípétévé, ádéesell...tiszta kánaán. Rendeltem már akkor TV-t is, miért ne? Összeállítottam a nekem leginkább megfelelő csomagot, megadtam az összes adatomat, a kutyám születési okától kezdve édesanyám vércsoportjáig mindent, kaptam mindenféle azonosítót, jelszavakat...teljesen meg voltam elégedve, hogy akkor most nekem hamarosan jó lesz. Ez utólag belegondolva kicsit ilyen rídörszdájdzsesztes, mármint, hogy milyen megnyugtató is tud lenni egy értelmezhetetlen sorszám. Én kérem már kaptam sorszámot is akkor most velem foglalkozva van, pánikra okom nincs, minden a legnagyobb rendben van, Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút.
Néhány nappal később hívnak, hogy ők nagyon, de tényleg, és hogy adminisztrációs, meg fatális, éshogy a rendszer az oka, de sajna olyan gyors internetet nem tudnak biztosítani, de valószínűleg az én hibám lesz, mert nem előminősítettem magam. (Azt hogy kell?) Mit szólnék mondjuk egy negyedolyan lassú csomagért, mondjuk ugyanannyiért? Repestem. Átgondoltam, döntöttem, egye fene, bár tudom, hogy csak mézes madzagot húzigáltak az orrom előtt, azért csak lekövetem: megrendeltem azt. Itt megint kaptam egy csomó azonosítót meg jelszót, tehát egy szavam nem lehet, Óceánia mindig is Eurázsia ellen viselt háborút ugye, nemhogy elindult az ügyem, de már szinte folyamatban van. Rá pár napra megint hívnak, teljesen oda voltam a gyönyörtől, hogy mennyire fontos vagyok nekik. Ügyintéző hölgyemény mondja, hogy látja, folyamatban van egy netes rendelésem, mondom igen, de azóta telefonon is megrendeltem, azt mondja, akkor lezárná az online megrendelést, hiszen a telefonos folyamatban van. Mondom oké, tegye azt, de azért rákérdeztem, hogy és a telefonos megrendeléssel mi a stájsz? Azt mondta, hogy az oké, hétfőn hívnak a szerelők, jönnek, bekötik, mennek.
Hétfőn nem jöttek, következő hétfőn sem, ezért gondoltam megeresztek egy telefont. Felhívom tét, mondom mizu? Elkérték az azonosítóimat, és közlik, hogy ilyen megrendelés nincs. Puff. Nem baj, telefonos kiszasszonka bizonyára a második megrendelést (is) kitörölhette, megoldjuk, akkor legyen már egy harmadik megrendelés is gondoltam. Ismét elmondom, mit szeretnék, milyen internetet, memmyiért, milyen TV csomaggal (fejből ment már az összes paraméter), mire szól, hogy oké, de ilyen csomag nincs is, és mielőtt egy kicsit is beleélném magam, felejtsem el az internetet, mivel azon a címen, amit megadtam, nem létesíthető internet szolgáltatás. És ennyi. Max mobilinternet (már van), párszáz kilobittel (jelzem: sosem sikerült még a száz kilobitet sem elérnem vele), a fele királyságomért cserébe. Hát kösz, de kösz nem. Kicsit elpattanhatott egy ér az agyamban, mert végiggondoltam, hogy ha lemondom a jelenleg meglévő internetemet, merthogy ugye hétfőn jönnek a szerelők bekötni az újat (hihető), akkor mi van? Ismét fizethetem ki a beszerelési költségeket, totál feleslegesen. Még jó, hogy régóta homár-olvasó vagyok, így ismerem a rémtörténeteket, és nem mondtam le addig, míg nincs bent a másik. Szóval elpattant egy ér az agyamban, és megadtam egy panaszt, hogy legyenek kedvesek vizsgálják már ki, hogy mi történt, hogy történhetett meg, és írjanak nekem hogy milyen lépéseket tesznek meg azért, hogy az esetlegesen nem Homáron felnőtt nemzedék ne kerüljön ilyen helyzetbe. Nem anyáztam, higgadtan elmondtam, hogy ez azért fontos, hogy tudjanak róla, sajna ilyen dolgok előfordulhatnak a cégüknél, tanuljanak a hibájukból. A válaszlevélre meg nem azért van szükségem, hogy bekeretezzem és relikviaként őrizzem hogy bizony a Nagy Té benyalt nekem egyszer, hanem azért hogy lássam, tényleg eljutott az infó oda, ahova azt szántam.
Erre ma kaptam tőlük egy válaszlevelet, hogy ők igazán sajnálják hogy el kellett utasítaniuk a megrendelési kérelmemet, ők igazán mindent megtesznek, meg fejlesztenek, meg bla-bla. És értsem meg az álláspontjukat. Úgy tűnik, ők nem értették meg az enyémet.
A dolog sluszpoénja, hogy felhívtam a Wnexet, elmondtam nekik, hogy kicsit sokba kerülnek, egy szó nélkül majdnem a felére csökkentették a havidíjamat. És megköszönték, hogy náluk maradok. Bizony maradok.
Mekkora különbség nem?
Kösz ha meghallgattatok!
Barni.
U.i.: Első! És végigolvastam!
(Egyszer nekem is legyen már benne részem)
Don Bolesz 2009.07.08. 09:00:24
Abdab 2009.07.08. 09:01:05
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 09:01:54
akarom tudni, hogy mi vár rám?
elwood 2009.07.08. 09:05:29
kilövési engedély megadva
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.07.08. 09:07:01
Cukrosmacko 2009.07.08. 09:08:04
betépett felhasználó 2009.07.08. 09:08:39
ha ha ha
elwood 2009.07.08. 09:10:30
ezt hívják stroch-nak ? az enyhítő körülmény, ilyenkor az invitellel kell szerződni az ablakon kihajolva
betépett felhasználó 2009.07.08. 09:10:43
haaaat, nem tudom nem e megbantak azt a koszonetet....
foleg hogy most minden wnexes rohanni fog fiftizni a berleti dijat.
Impega 2009.07.08. 09:11:01
Smacika 2009.07.08. 09:11:50
Mindig és folyamatosan a tré...
Ha ennyire fostaliga, hogy állandóan bacctatják, szidják őket, akkor hogy a gecibe él még mindig?
Smacika 2009.07.08. 09:13:45
Az elpattanós asszem az agyvérzés.
Don Bolesz 2009.07.08. 09:14:20
kevesebbet az eredeti árért? ez már megér neked egy sünt.
elwood 2009.07.08. 09:15:50
helianthus 2009.07.08. 09:20:21
1, Ez utólag belegondolva kicsit ilyen rídörszdájdzsesztes, mármint, hogy milyen megnyugtató is tud lenni egy értelmezhetetlen sorszám. Én kérem már kaptam sorszámot is akkor most velem foglalkozva van, pánikra okom nincs, minden a legnagyobb rendben van, Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút.
2, az esetlegesen nem Homáron felnőtt nemzedék ne kerüljön ilyen helyzetbe.
3, U.i.: Első! És végigolvastam!
Barni!!!
Ne foglalkozz senkivel, aki majd osztani fog (végülis Homáros vagy és tudod, hogy Óceánia mindig is....).
Szerintem tök jót írtál. Mármint formailag. A tartalom persze szomorú, vagy mégsem? Ezt nem tudtam eldönteni.
kim.bauer 2009.07.08. 09:25:19
Frucsasz 2009.07.08. 09:26:14
É2I 2009.07.08. 09:27:31
Én is vagy három évig nézegettem, hogy nem képesek harminc métert bekábelezni. Aztán egyszer csak lett és működik. Csodák-csodája még nem coptam, de hát ami késik nem múlik :P
(Más pedig itt nincs és a hálózatukra -a törvényekkel ellentétben- mást nem engednek. Baccpapucs.)
É2I 2009.07.08. 09:31:24
Ja, a 3G-t haggyuk! Az extrafeláras cumiztatás mindegyik mobil cégnél.
Smacika 2009.07.08. 09:32:38
Oly rég kommentelt valami szépet...
Csak nem szabin van a szentem?
Szódás Lova 2009.07.08. 09:34:23
www.stroh.co.uk/stroh/start.htm
:D
Szódás Lova 2009.07.08. 09:37:28
Barnebyte 2009.07.08. 09:40:18
Upc jelenleg három havi kötbérrel lóg, azóta nem tudnak kicserélni egy hibás műholdvevőt, de most már inkább várok, naponta 600 forinttal nő a tartozásuk. Szóval vannak dolgok.
Ofélia . 2009.07.08. 09:42:27
Orvos mikor látott:)))
Az a bizonyos ér kezd huncutkodni a fejemben:((
tugezőőr uuuii uuillö 2009.07.08. 09:45:25
dekaszta 2009.07.08. 09:51:48
És különben is F5
HandG 2009.07.08. 09:54:23
Nem tudom miért, de az jutott eszembe, amikor a medve a sokadik találkozás után megkérdezi a vadászt: "oszt vadász tulajdonképpen miért is jársz ide az erdőbe?!":)
Impega 2009.07.08. 09:54:55
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.08. 09:55:14
Kit kell feljegyezni?
Ofélia . 2009.07.08. 09:59:30
@Impega: Már régen ukrajnában va kivéve a csillagot mert az nálan:))
havajj 2009.07.08. 10:04:05
mthrfckr 2009.07.08. 10:08:14
Impega 2009.07.08. 10:08:42
eszenix 2009.07.08. 10:09:45
Hát azért ez nem volt olyan rövid :D
pizsama 2009.07.08. 10:21:55
Nikorene 2009.07.08. 10:24:46
Pibolya 2009.07.08. 10:25:02
Én UPC-s áldozat vagyok, még 2 hónap a hűségnyilatkozatból és talán kaphatom ugyan ezt a szolgáltatást annyiért, mint az új belépők........... féláron.
Nincs más választásom, pedig én is DIGIT akarok!!!!!!!
Don Bolesz 2009.07.08. 10:25:17
Kandúrvarázsló 2009.07.08. 10:28:35
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.07.08. 11:04:43
idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.08. 11:31:21
na__most__akkor 2009.07.08. 11:33:45
Micccsssoda disznóság, gazemberség, ezért tart itt az ország, ez itt balkán, messze vagyunk még az eutól ...
... ne tudjátok meg, mennyi ideig csináltam ugyanezt. Két szomszéd is volt.
Baszkurátor 2009.07.08. 11:40:02
Nem tisztem megvédeni a T-t ( sem én sem más rokonom nem dolgozik a T-nél ) de nemlehet, hogy a tisztelt postoló volt a balpöcs?
Kentetsu 2009.07.08. 11:40:28
Holnap jön a szerelő-mondta a hölgy.
3napra rá találkoztam is a szerelővel...azaz a hangjával.Hívott,hogy jönne bekötni a Tv-t,kb most.
Mire én kérdeztem:
-Az internetet is megcsinálja?
-Internet?Arra nincs rendelés....
Na @nyád!Hívtam az ügyfélszolgálatot és elkövették azt a hibát,hogy kb40percet várattak.Az idő múlásával nőtt a feszültség bennem.Ennek függvényében jól le is ordítottam a ügyszolg srác fejét,főleg amikor elkezdett gizdázni,hogy én biztos elrontottam és nem rendeltem netet...NA AZ ANYÁDAT!!!
Supervisor,top manager,megatöbbi állat is le lett ordítva és érdekes módon másnap délelőtt megjött a szerelő,aki tv-t internetet bekötött és azóta is megy a gépezet.Bár hozzátenném,hogy szerződést azóta sem -5hónapja- írtunk alá ...Csak azt nem értem,miért az a bevett eljárás mindenhol,hogy alapvetően biztos az ügyfél hibája,ha valami nem a megrendelés szerint történik..
szelephézag 2009.07.08. 11:52:04
Ténél nekem is volt ilyen esetem, illetve ennek egy mechanizmusára tudok reflektálni:
Amikor felveszik a telefont, és megnézik, hogy áll a szerződésed, gyakran kapsz olyan választ, hogy nincs is, de most csinálhatsz egyet gyorsan.
Ennek egyszerű oka van: az éppen aktuális Micike lazán törli az előző szerződést és köt egy újat, mert így neki megy a jutalék. (És ezt egy belsős mondta nekem is, miután elkezdtem letépdesni különböző testrészeket különböző ügyfélszolgálatosokról... Balkán ez, haver, nem Óceánia :))
Szóval a "legjobb", amit tehetsz, hogy nem érdeklődsz, hanem vársz.
De még jobb, ha alternatívát keresel, ahogy tetted is, és nem szarakodsz ilyen cégekkel, ahol nagyüzemi átcseszés is folyik, mert akkora a cég, hogy felelőst sosem találsz semmiért...
Netuddki. 2009.07.08. 11:53:09
OK, hogy senki nem ellensége a saját péztárcájának, de miért kellett ehhez felhívni őket? Mármit a díj csökkentéséhez.
Netuddki. 2009.07.08. 11:54:13
Pszt! 2009.07.08. 11:57:26
Ezek tényleg a legfontosabb dolgok az életben?
gpetersz 2009.07.08. 12:02:33
Vagy csak 10-ből 1x lemegy jól a megrendelési processz.... 1 siker még nem bizonyít semmit.
Az én esetemben is 3x jött ki a szerelő míg 1x lett net. Közben a folyamat haladgatott a T-útvesztő adminisztratív folyamatai közt... :P
Wiza 2009.07.08. 12:05:33
A múlt év utolsó negyedévében többször kerestem meg Őket telefonon, mert díjcsomagot szerettünk volna váltani. Az internetelőfizetésünket is hozzájuk szerettük volna vinni. Az ügyintézés hónapokon keresztül nem indult el, mert minden alkalommal egymástól egészen eltérő felvilágosítást kaptam az ügyfélszolgálatuktól. Ezek az információk arról szóltak, hogy miért is nem tudok én még náluk előfizetni (hozzáteszem, hogy addig is az Ő előfizetőjük voltam telefon és TV ügyben). A technikai feltételek adottak voltak, de szerintük előbb le kellett volna mondanom az eredeti internet-előfizetésemet, majd megrendelni az újat. A régi megszűnéséig Ők nem kezdik meg az átállítást, a szerelést. Ez azt jelentheti bizonyos esetekben, hogy 3-4 hétig internetelérés nélkül maradhatunk. Majd olyan felvilágosítást is kaptam, mely szerint a T-Kábel előfizetésünket is le kell mondani, így előfordulhat, hogy az új rendszer üzembehelyezéséig (ez lehet néhány hét) nem fogjuk tudni használni a TV-t. A kb. 3 hónap alatt 6-7 alkalommal beszéltem az ügyfélszolgálatukkal, alkalmanként min. 20-30, sokszor 40 perces várakozással, de nem jutottunk előbbre. Majd végre egy olyan kollégájukkal hozott össze a sors, aki nagyon segítőkészen egy telefonhívás alkalmával minden segítséget megadott és néhány lépésben elintézte, hogy végre előfizethessünk a kívánt csomagra és a régi internetelőfizetésünk is felmondásra kerüljön. Az előzőekben erről (a felmondás menetéről) is teljesen valótlan felvilágosítást kaptunk. Néhány nap múlva megindult az új internet (T-Online) működése, a beállítás is sikeresen megtörtént.
Majd előzetes időpont egyeztetés után - végre megjelent két kollégájuk, akik a végső beszerelést (TV, telefon, internet) végezték. Ennek eredménye az lett, hogy az addig működő telefonunk immár nem működött, s ugyanígy az addig működő internet sem. A TV adása többször hosszú percekre fagyott le. Férjem egyik este hosszas a gyorsszervizükkel folytatott telefonálás eredménye képpen el tudta indítani az internet működését, telefonunk azonban hetekig nem volt. A gyorsszervíz munkatársa közölte, hogy ez a munkálat 1200,- Ft-ba fog nekünk kerülni, s szorult helyzetünk végett férjem ezt elfogadta.
Azonban tekintve, hogy a szerelő urak úgy hagyták itt a munkát, hogy arról később kiderült: három dologból kettő nem működik, nem látom be, hogy az esti hibajavításért miért terhel bennünket költség. Ezt megreklamáltam, nem is kellett végül kifizetnünk, hurrá!
A telefon hibáját többször bejelentettem, de a részükről nem történt semmi. Majd egy szombati vagy vasárnapi napon - kb. 3-4 hét elteltével - előzetes bejelentés vagy bármilyen egyeztetés, jelzés nélkül megjelent egy szerelő kollégájuk és orvosolta a hibát. Ezt az említett hónapot persze hiánytalanul kiszámlázták felénk. Tekintve, hogy a szolgáltatás, amit nyújtottak enyhén szólva is hiányos volt a számlázott időszakban, kértem, hogy a következő számlánkon ezt jóváírni szíveskedjenek. Úgy ítélem, hogy abban az esetben, ha az ember egy csomagban vásárol meg bizonyos szolgáltatásokat, úgy joggal várhatja el, hogy a csomag minden eleme működjön. Kaptam is 1500,- jóváírást, hú!
Azt is igen felháborítónak tartom, hogy a T-Kábel előfizetéskor a SET TOP BOX-ot készségesen a lakásunkra tudták szállítani, azonban az előfizetés lemondásakor (megjegyzem, náluk van az új előfizetésünk is) nekem kell T-Pontot felkutatni és visszavinni a készüléket. S amíg ezt nem teszem meg, addig Ők számláznak. Szívesen kértem volna minderről telefonon felvilágosítást (pl. hogy hova kell vinnem a készüléket), de újabb kb. 30 perces vonalbanvárakozás után sem sikerült élő emberrel beszélnem. A lakhelyemhez legközelebb eső T-Pont nyitvatartása persze tökéletesen alkalmazkodik minden ember munkaidejéhez (8,00-17,00). Ez nem könnyíti meg az ügyintézést.
szelephézag 2009.07.08. 12:11:38
Amikor huszonötször rákérdeztem, mit fog beszerelni a cég, hogy legyen net, ügyfélszolgálatosok hada mondta rá a következő szavakat: "kütyü", "szerkezet", "mütyür", "digitális cucc", "doboz", "dobozos izé" stb.
És amikor úgy döntöttünk, hogy veszünk egy wireless routert, hogy legyen, a legutolsó ügyfélszolgálatos benyögte, hogy az eddigi definíciók, amiket mondtak, az pont egy wireless routert takar...
Nem lettem kurva dühös, hogy ügyfélszolgálatilag nem sikerül szakértő módon alapfogalmakat megtanulni, és ez nekem kerül pluszpénzbe.
Tipikus Anyád-kategória.
futureboy (törölt) 2009.07.08. 12:17:11
Eladó lakás Pécs legszebb helyén · http://elado-lakas.internode.hu/ 2009.07.08. 12:21:38
Jó post volt. Én már régóta követem azt az irányvonalat: matávtól semmit.
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.07.08. 12:24:24
Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2009.07.08. 12:41:49
CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.07.08. 12:51:20
viva Wnex
Mária 2009.07.08. 12:53:11
A Tré biztosan fizet a Homárnak, hogy bármit, csak naponta írjanak róla valamit... jót meg ugye, nem sokat lehet :)))
soroslo 2009.07.08. 13:15:11
"wifizek, lopom a szomszédét" ???
Micccsssoda disznóság, gazemberség, ezért tart itt az ország, ez itt balkán, messze vagyunk még az eutól ...
... ne tudjátok meg, mennyi ideig csináltam ugyanezt. Két szomszéd is volt. "
Egy kanadai ismerősöm szerint ott ez bevett szokás a diákszállókon: akinek van annyi pénze, hogy internetet használ a diákszállón, az a minimum, hogy megosztja a többiekkel wifin.
... és milyen messze vagyunk Kanadától!!
T-vel nekem is hasonló sztorim van, de nem untatom vele a nagyérdeműt.
Minden szolgáltatást cseréljetek le a legkisebb szolgáltatóra. Rendszeresen, mert egy idő után kinövik magukat.
(már ha van rá lehetőség, egyre több a területi monopólium)
KopaszMercis 2009.07.08. 13:18:14
gratulalok
KopaszMercis 2009.07.08. 13:19:31
balfasz majmok
C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.08. 13:27:35
Wnex- meg milyen cég? alkudozunk mint egyiptomba az araboknál.
light 2009.07.08. 13:40:08
ADSL online megrendelés, utána hívnak, hogy nem jó. Aztán másodszorra személyesen mentem a T-pont üzletbe, ahol csináltak egy újat. Gond volt a wlan router kiszállítással is. 1 hónapig nem volt net, persze az elozo szolgáltatót már lemondtam. Közben jött egy követelés a T-online-tól, hogy tartozok 3 havi pénzzel. Kiderült, hogy 2 ugyanolyan díjcsomagot jegyeztek be egy címre/telefonszámra, azaz az online megrendelésem mégis sikerült. Nagy nehezen elintéztem, hogy ne kelljen befizetnem.
Aztán miután 1 év után lejárt a huség, és felmondtam, jött pár levél egy behajtó cégtol, hogy mennyivel tartozok, az említett egy idoben futó szerzodés miatt. Nemrégiben pedig egy másik behajtó próbálkozott pénzt kihúzni belolem, úgyhogy ilyenre még számíts esetleg :)
Kár, hogy akkor még nem voltam Homár olvasó.
2009.07.08. 13:45:54
2009.07.08. 13:47:44
Barnebyte 2009.07.08. 14:06:57
Van másik is? :)
2009.07.08. 14:45:22
Nálunk a Digivel semmi gond nem volt, szóval nem lesz az feltétlenül borzalmas. És hasít is, torrentezésnél simán hozza a max sebességet.
agyman 2009.07.09. 05:02:48
hatesz 2009.07.09. 10:58:15
EZEK VOLTAK A FÖ SZEMPONTOK????????????
minek írjak én még ide valamit...
kéjenc 2009.07.09. 17:52:56
storage 2009.08.02. 15:12:45
Gratulálok! Kb. annyi eszed van mint egy darab viasznak és még világgá is kürtölöd a homáron!