Tékozló Homár

Csikkel terítik az utcát az FKF Zrt. dolgozói

2009.08.10. 07:16 | ge | 211 komment

Ferenc levelének elolvasása után nem hogy fotóért, de mozgóképért könyörgünk: ahogy a Főkefe unott, alulfizetett, keserű és a napi 8 órányi értelmetlennek érzett munkájába megfáradt alkalmazottja mintegy "kurvaanyátok nektek, nem köztisztaság" gondolattal a fejében messze pöcköli a csikket, az nagyon szép jelenet lenne.

Ma leparkoltam a Kun utcában közvetlenül a Fővárosi Közterületfenntartó Vállalat székháza oldalában. A székház főbejárata előtt egy rövid, barna hajú hölgy dohányzott (gondolom az épületben tilos a dohányzás) és amikor befejezte, a csikket magas ívben kipöckölte a járdára, jóllehet két utcai szeméttároló is van a közelben. Utána, mint aki jól végezte a dolgát bement az irodaházba.

A közelben látott csikkek mennyiségéből következtetve nem ő az egyetlen dolgozó, aki így cselekedett. Ha Budapest tisztaságáért felelős cég dolgozója így mutat példát, ne csodálkozzunk a városban található szemét és kosz miatt.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É2I 2009.08.10. 07:21:01

Hát ha nem pöckölné el a csikket, mit kellene a munkatársaknak összeszedni?
Sünt neki!

.lll. 2009.08.10. 08:00:59

hát ez rettenetes!

KáposztaMedve 2009.08.10. 08:03:03

Kérjük a kedves dolgozókat, ne viselkedjenek bunkó paraszt módjára.

Köszönöm ...

Hegyi suhany 2009.08.10. 08:18:35

Majd megnézzük Street View-ban.

EnZsolt 2009.08.10. 08:18:41

Sose értettem ezt, ha néhanapján én is rágyújtok az utcán, mindig elviszem a csikket egy kukáig és beledobom. Nem hiszem, hogy ez ennyire megerőltető.

Ráadásul az a legszégyenteljesebb ebben az egészben, hogy sok helyen közel van a kuka, mégis a földre dobják a csikket lsd.: Blaha Lujza tér.

staropramen 2009.08.10. 08:21:15

Ferenc Sztrovacsek!
Nem csodálkozok.Megmondom őszintén , hogy már régen nem, és semmin sem.
Mindenesetre elnéztem volna ahogy számolod a csikkeket a Főkefe környékén.
Juteszembe: hamutartó is volt?Az utcai szeméttárolóba bedobott égő cigi okozta szeméttároló tűz ugyanis lenge bájt kölcsönöz a környéknek.

Szódás Lova 2009.08.10. 08:21:17

Lóreggelt. Eső lesz, majd lemossa a csikkeket.

Messidor 2009.08.10. 08:21:27

Ezért (is) tart itt ez az ország.Ezt most komolyan gondolom!Amíg ilyenek vagyunk (tisztelet a kivételnek)nem fog itt változni semmi.Bár talán már valami elkezdődött,egyre több kutyást látok aki a szart felszedi a dög után.De sajnos olyat nagyon sokat,hogy a szemetet képtelen pár méternyire elvinni,inkább a földre dobja.Jó nagy pénzbüntetésekkel kéne ezeket leszoktatni a szemetelésről.

B@nális Coitus 2009.08.10. 08:25:06

@Messidor: Csak sajnos töredéke szedi össze. A munkahelyem előtt gázálarcban kellene közlekedni, mert olyan szarszag van a kutyák miatt, vagyis a gazdájuk miatt. Végülis nem előttük van, más meg LE VAN SZARVA.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 08:25:40

@EnZsolt: Én nemrég az Andrássy-Bajcsy sarkán lévő buszmegállóban 37 db csikket számoltam meg két csikktartós szemetes között, melyek egymástól cirka 6 méterre helyezkedtek el.
Tényleg ki kéne nevezni portásnak Sanyit a világ kapujába.

K0vasz 2009.08.10. 08:29:21

Sztem meg inkább néhány óra közmunkát kéne kiosztani a "nyerteseknek".. így tisztaság lenne és még okulnának is az esetből:)

É2I 2009.08.10. 08:31:42

1 csikk 100eFt, 1 otthagyott kutyaszar 250eFt; szerintem hamar megszünne a "probléma".

.lll. 2009.08.10. 08:32:06

én egyszer véletlenül a bográcsba pöcköltem egy csikket/akkor még dohányoztam/

kolbász józsi 2009.08.10. 08:36:28

Nálunk ilyenért a faluban verés jár!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 08:37:09

annyira gáz, amikor nemdohányzó irodaházak előtt tömegek állnak mélyeket slukkolva és az arra járók jól megnézik őket, a tekintetekben benne van:

- rohadt bagósok
- na, ezek is itt termelik a gdp-t
stb.

ilyen helyeken lévő cégeknél egy nap hányszor szabad kiállni strichelni a ház elé blázolni?

EÖ (törölt) 2009.08.10. 08:48:15

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: nekem van olyan kolléganőm, akit csakis a ház előtt a hamutartónál lehet elérni, ha kellene tőle valami

már azon is gondolkodtam, kihúzzuk neki oda a net kábelt, hogy ne kelljen annyit lépcsőznie

zauberpferde (törölt) 2009.08.10. 08:55:51

Bezzeg Argentínában!
Ott az alkalmazott repül...

EnZsolt 2009.08.10. 08:56:51

És még bele sem merek gondolni, hogy mennyi csikk lenne, ha a hajléktalanok nem szednék össze a királydekkeket...

Énbagoly 2009.08.10. 08:59:30

De most mér bántjátok szegény bagósokat!
Ők is emberek! :)))
És nem bagózom. Csakhogy tisztázzuk. :)
@EnZsolt: igaz. :)

@1éÖ: hát, ideje lenne fejleszteni a cégnél! :)

EÖ (törölt) 2009.08.10. 09:03:08

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: ja, akkor meg én lennék a .ci, mert még bagózni sem hagyom őket

@Énbagoly: én már rég kivittem volna a kábelt a kolléganőknek, de azt mondta a villanyszerelő, hogy nem javasolja, mert a medencében könnyen megcsapja őket az áram

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.08.10. 09:06:07

Mentünk utazási irodával Bécsbe és a kedves utasok egy csoportja a buszon vihogott valamin. Mikor odafordultam egy ezüstözött hordozható hamutartóval villantott az egyik csaj, mert Bécsben büntetik a szemetelést. Felvilágosítottam, hogy használati tárgyának több haszna lesz itthon, hiszen Budapesten és több nagyvárosban is tilos szemetelni.

Persze gondolom arra ment ki a játék, hogy ott helyszíni bírság rögtön és nem marad ejró puncsot venni... Itthon meg HA észreveszik HA kap csekket majd jól nem fizeti be, úgysem ott lakik ahová a lakcím igazolvány szól...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 09:06:32

@1éÖ: nincs ott wifi a környéken? és mobilja van-e?

mert akkor a probléma meg vagyon oldva

én is dohányzom.
de én kijelöltem a szobámat:))

Frucsasz 2009.08.10. 09:07:17

Szerintem meg arról van szó, hogy neki ez a munkája. Valakinek biztosítania kell, hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű összeszedni-, takarítanivaló. Ha mindig mindenki példásan összeszedné a szemetet, több száz FKF-es lenne munkanélküli, ami elég rossz mutatókat eredményezne :) Tehát vannak, akik azért vannak fizetve, hogy szemeteljenek. Akár ott ,az épület előtt, akár máshol. Kicsit olyan, mint régen, a "teljes foglalkoztatottság" korában a gyáron belüli munkanélküliség.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 09:09:20

ápdét

az fkf-nél már járják körbe a szobákat, és rövid, barna hajú hölgyeket keresnek,

utána jön a CSI budapest helyszínelők, és dns mintát vesznek a női hőgyekről és a ház előtt található dekkekből

utána munkáltatói intézkedés következik

helianthus 2009.08.10. 09:09:24

Én is bagózom, ennek ellenére magasról ráverek a nem bagózó kolléganőkre, akik lehet, hogy egész munkaidő alatt nem emelik fel a segg--ket az asztaltól (csak amíg valami zabrakot keresnek magunknak ha megéheznek) viszont teljes munkaidő alatt az internetes portált lesik, hogy melyik ismerős hízott meg, csúnyult meg, stb. pletykálnak, játszanak (igen passziánszt is) és így tovább.
Én ezzel szemben kb 1.5 óránként lerohanok cigizni, ami az úttal együtt max 5-6 percembe kerül a fennmaradó időt pedig végiggályázom, leszámítva azt a heti pár kommentet, amit bepötyögök.

EÖ (törölt) 2009.08.10. 09:11:33

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

van itt a cég mellett egy késdobáló, javasoltam már neki, hogy üljön be oda, ott mégse éri annyira a szél.


az előző munkahelyemen a titkárnőnek volt egy "dohányzásra kijelölt hely" feliratú táblája és azt mindig vitte magával.
nem is mert szólni neki senki.

Na mondjuk tábla nélkül sem.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.08.10. 09:11:58

Mondjuk én szemétparasztként az értelmesebb munkanélküliek mellé adnék egy rendőrt oszt beszedetném a bírságot, a pénzből meg településfejlesztés.

Mondjuk nem néhány cikk az ami igazán szemétnek számít, hanem az a szemét hegy amit erdők szélére, üres telkekre kocsiból kiszórnak építkezési sitt, háztartási szemét.

No meg amit a szelektív MELLÉ tesznek. Ott gyakorlatilag sugárzó anyag és vegyi fegyver kivételével minden más halomban átt, pedig papírnak vagy pillepalacknak egyáltalán nem lehet nevezeni...
Aztán a szél szépen átfújja őket a játszótérre.

helianthus 2009.08.10. 09:13:01

Na jó, előző kommentem elég sarkallatos lett, de a lényeg benne van, hogy a bagós nem egyenlő a nem dolgozóval és a nem dolgozó nem egyenlő a bagóssal és így nincs a kettő között kölcsönös és egyértelmű kapcsolat sem. :D

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.10. 09:17:08

Ez fotofos!
Elképzelni nem tudom, hogy a fitnessz végzettségű hölgy 6 centis műkörömmel el tudja pöckölni a csikket. Meg azt sem, hogy egyáltalán el tudjon szívni egy cigit. Az első slukknál beleragad a pofájába a sok kenyőcs, meg rúzs, meg aloevera miatt.

Impega 2009.08.10. 09:22:56

Volt szerencsek a Gucci ceg gyonyru szep kirakata elott elhaladnunk. Kint cigizik az elado csaj. A kollegaja szolt neki, erre a csaj visszakiabal az uzletbe, hogy "nem latod hogy epp cigizek?!". Mindezt olyan bunko, paraszt modjara tette, hogy meg a makoi foghagyma bótba se tennem be polcrakodonak. Parizer

Jo reggelt Magyarorszag!

Szódás Lova 2009.08.10. 09:24:30

@1éÖ: Nálunk a lépcsőházban lehet bagózni, volt ott egy dohányzóhely tábla, de letépték. Igaz, a kamerával megfigyelt terület táblát is.

Már nem dohányzom (munkahelyen), de a kollégákkal kimegyek. Ott lehet megtudni a legfontosabb dolgokat, és csak ott lehet lazítani öt percet meló közben (mivel nem irodákban, hanem nyitott fakkokban dolgozunk).

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.10. 09:24:32

Komolyra fordítva, biztos csak arról volt szó, hogy a közelben lévő két szemetes csordultig volt, mert nem üríti senki. Nincs rá munkaerő. Ilyenkor mit csináljon az ember lánya? Hát pöcköl.

EÖ (törölt) 2009.08.10. 09:26:29

@Szódás Lova: nyitott fakk, hú de utálnám!
hogy lehet ott homározni?

Impega 2009.08.10. 09:27:35

@1éÖ: Nehezen. A stressz allando. En is ilyen helyen melozom. Fakk

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.10. 09:27:52

Ennél már csak az szebb, amikor hajnalban a házmesterek söprik a járdát. Lapát nélkül.

staropramen 2009.08.10. 09:28:24

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺:
Sztrovacsek!
A makói fokhagyma boltba csak kinaiul és spanyolul(argentin akcentussal)beszéló polcrakodókat vesznek fel, hogy alkalomadtán szót érthessenek a fokhagymákkal.A guccis csaj szóba sem jöhetne.

Picur0816 2009.08.10. 09:29:43

Hát nem tudom, én dohányzom, de ha nincs a közelemben kuka, akkor max kisodrom az égőparazsat és az első kukába beledobom. Szerintem ez nem olyan megerőltető dolog, de aztán tudja a fene biztos van olyan, aki meg nagy ívből tesz az egészre, mert úgy gondolja Bp-nek már tök mindegy. A múltkor lent voltam Győrbe és a központban járkálva nézegettem, hogy szinte egy csikk sincsen az utcákon és minden második-harmadik lépésemnél ott volt egy kuka, amin csikktartó is volt. Itt Pesten viszont még a kukákat is szétszedik a hülye idióták.

Impega 2009.08.10. 09:31:19

@staropramen: Kulonben is . Makon most hagyma helyett foldgazt termelnek. egyelore meg nem tudjak mit kezdjenek a felhalmozott rasselzsakokkal, de majdcsak megoldodik ez a problema is. Majd eladjak oket, mint szuvenyírt.

Picur0816 2009.08.10. 09:37:15

"Hát nem tudom, én dohányzom, de ha nincs a közelemben kuka, akkor max kisodrom az égőparazsat és az első kukába beledobom"
Ehhez a mondatom után odaakartam írni, hogy a "csikket".

.lll. 2009.08.10. 09:41:23

az argentin foghagyma nagyban harmonizál a kínai pettyes busafejjel

Redzs 2009.08.10. 09:44:16

A dohányzók többsége szarik mindenkire, nem csak a cikkben említett hölgy betegsége ez, hanem úgy általában az emberiségé. Természetesen szarnak a nemdohányzók fejére is, lefújnak füsttel boldog-boldogtalant. Remélem hamar megdöglenek rákban.

zauberpferde (törölt) 2009.08.10. 09:46:16

@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr: Ha söprű nélkül söpörnének, az volna valami, de így...?:)

É2I 2009.08.10. 10:10:02

@Redzs:
Mondjuk azt én is "csipázom", amikor végig megyek a sétálon, mindegyik bolt ajtaját kint támaszják méterenként, és fújják rád a füstöt. De így legalább könnyebb elkerülnöm a lehúzós butikjukat.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.10. 10:16:31

A Homár meghirdeti a nagy csikkgyűjtő-versenyt.

Azok között,akik 1000 csikket leadnak az Index Munkásotthon utcai irodájában,értékes zöldségjelmezeket sorsolnak ki.

5000 csikkért bónusz kecskebőr-mamusz!

Smacika 2009.08.10. 10:17:09

Az Adrian Mole kínszenvedéseiben is olvastam, hogy a furkó csávó azé' borogatta ki a kukákat, hogy a nagybátyja nehogy elveszítse a melóját.
Lehet a nő valamely rokona a főkefénél dolgozik.

Smacika 2009.08.10. 10:21:52

@Redzs: Azért egy kicsit erősnek érzem amit te itt összehordtál.
Lehet, te nem találkozol jól nevelt dohányosokkal, de nem kellene mindjárt a halálát kivánni mindnek.
Ennyi erővel neked is kivánhatok ilyet, mert van hajad, vagy szereted az ásványvizet.
És még annyit, hogy tudom, hogy védeni kell az egészséget és a nemdohányzókat.
Én fizetek nem keveset, mert szívom, legalább békénhagyhatnának néha, nem mindig rámkiabálni a sátánt, meg a mocskos ganajtúrót, csak mert cigizek.
A dohányzónak nincs emebri joga?
Ez csak a nemdohányzót illeti meg?

É2I 2009.08.10. 10:22:27

@jesszum:
10000 csikkért pedig elszáradt görényeket lehet átvenni. EDE különleges, kékszalagra írt dedikációjával.

Palkovics Ede 2009.08.10. 10:24:27

@É2I: 100000 sikkért ajándék laptop.

Frucsasz 2009.08.10. 10:24:28

Láttátok már a homár-paródiát? (blogparódia.blog.hu)

Frucsasz 2009.08.10. 10:29:16

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: egyetértek. A dohányzókat manapság nagyobb diszkrimináció övezi, mint annak idején a feketéket és a nőket együttvéve.
Holott ha megnéznék, hogy a dohánytermékekből befojt jövedéki adó mekkora, igencsak meglepődne a sok nemdohányos. Nem véletlen, hogy egyetlen kormány sem tesz meg úgy igazán, szívből mindent, hogy megszüntesse ezt a káros szokást. Jó ez így nekik.

elwood 2009.08.10. 10:29:47

sztem a rövid hölgy aki ott dohányzott nem dolgozó hanem ügyfél, és épp a háza elé rendelt konténert az otthon eldobált csikkjeinek

Okádó Mikádó 2009.08.10. 10:30:29

@helianthus: heti pár kommenttel nem lehet a Homár törzsgárdájába tartozni:)

Frucsasz 2009.08.10. 10:30:40

@Frucsasz: akarom mondani: BEFOLYT. Most medig a sarokba száműzöm magam, kukoricára. Ilyen hibát véteni...

É2I 2009.08.10. 10:32:31

@Frucsasz:
Nem beszélve az egészségügynek, gyógyszergyáraknak generált bevételekről, amelyek megintcsak adóznak.
Vakítás ez keményen.
Ettől függetlenül én leszoktam, nehogymán rajtam gazdagodjanak meg ;P

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.10. 10:35:32

A DOHÁNYOS IS EMBER!

Csak nem olyan sokáig.

Frucsasz 2009.08.10. 10:45:21

@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr: ez igaz, de a választás hadd megyen az övé. Én se beszélek bele, hogy mások miért zabálják két pofára a csülkös pacalt, holott a magas vérnyomás, a magas koleszterinszint és az elhízás szintén a legkomolyabb egészségügyi problémák közé tartoznak Magyarországon.
A kövér ember is ember, csak nem olyan sokáig? Ugye, milyen rossz a diszkirmináció, ha az ember nem a megfelelő végén van a történetnek?

(Ez csak példa volt, nem kívánok egyetlen túlsúlyos embert se megbántani).

Egyébként én csak alkalmi dohányos vagyok (már...), és csikket sosem dobálok el. A családomban pedig két dohányos halt meg rákban, úgyhogy ha valaki tudja, miről beszél, akkor én igen. Nincs annál álszentebb, mikor sosem dohányzó ember beszél a leszokásról (azt se tudja, milyen az), vagy olyan ember beszél a dohányzás káros hatásairól, akinek semmi tapasztalata nincs róla.

Frucsasz 2009.08.10. 10:47:26

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: "diszkirmináció"? Hát hüjje vagyok már teljesen... Természetesen diszkrimináció. hogy a központozásról már ne is beszéljek...

É2I 2009.08.10. 10:59:05

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve:

Mondjuk az elég hüjén adná magát, hogy azért szokjon rá valaki, hogy alá tudja támasztani az ellenszenvét. ;P

Ugyanakkor még emlékszem, hogy a körzeti orvosom a rendelőben flegmán, dohányozva lökte nekem, hogy le kéne szoknom. :O
Aztán amikor tüdőrákot kapott, hirtelen le tudott szokni ;) Neki szerencséje volt, mert idejében észrevették.

Viszont ezt a diszkriminációt rágd még egy kicsit. A zabálás csak adott embert rongálja, a dohányzhás a környezetét is.

elwood 2009.08.10. 11:03:03

én passzív bulimiás vagyok, ha mellettem esznek én is éhes leszek

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.10. 11:05:01

Megjegyzem, a nemdohányzók védelmét nem tekintem a dohányosok diszkriminálásának.
Magam is tudom, hogy a dohányzás káros az egyénre néve. Társadalmi szempontból meg egyenesen tragikus. Szeretnék leszokni, de nem vagyok elég erős jellem. Az én jellemhibámat eltitkolandó, nem gyártok ideológiákat a nemdohányzók ellen. Persze mindkét oldalon vannak agresszív szélsőségek, ezeket nem támogatom.

Szódás Lova 2009.08.10. 11:11:58

Most kedvem támadt meghallgatni Hofi Utcaseprő c. örökbecsűjét.
Nem tudja valaki, hogy honnan lehet letölteni?

Énbagoly 2009.08.10. 11:12:13

Olyan érdekes, hogy mind a két oldalon vannak olyanok, akik nem fogadják el azt, amit a másik csinál. Ha valaki az én orrom alá fújja, azt nem szeretem. De ha mást nem zavar vele, az az ő dolga.

helianthus 2009.08.10. 11:14:12

@Okádó Mikádó: diszkrimáljál csak, nem elég baj az nekem, hogy bagózok! :D
Amúgy az sem számít, ha Edét még eredetiben olvastam, sőt írogattam is hozzá? Hadd legyek már legalább egy fél törzsgárda tag és akkor keresek magamnak egy másik felet (hölgyhomárok, akik félnek érzik magukat, várom a jelentkezést és szívesen kiegészítek bárkit teljes emberré!) Fontosch!!!!! + még sok ede jel :D
@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr: ezt gyönyörűen leírtad és megfogalmaztad. Én sajnos még nem tartok ilyen magasságokban jellemileg és igenis ugrok, ha a dohányzókat elkezdik rögtön becsmérelni, de már rajta vagyok az ügyön. cöcöcö

Lúúújzi 2009.08.10. 11:16:02

Sziasztok!
Teljesen egyetértek Frucsasszal és @Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyókkal. Már nagyon kikívánkozott belőlem is, amit Frucsasz írt. Sajnos hallottam viszont olyat is (a forrás egy kisboltos hölgy, aki többek közt dohányt is árul), hogy jövőre EU-s szintre emelik a cigi árát, szóval kb. 1000Ft lesz egy doboz. Én akkor biztos leszokom, mert a fizetést valószínű nem fogják EU-s szintre emelni. Csak az a kérdés számomra, hogy miért akarják tönkretenni Magyarisztánban a dohányipart? Ki fogja és hogyan megfizetni az ebből származó bevétel kiesést az államnak? És mi lesz azokkal az emberekkel, akik most a dohányföldeken dolgoznak? kell még több munkanélküli?

EnZsolt 2009.08.10. 11:16:37

Én nem tudok sör nélkül élni. Bár a sör jó.

Épp a múltkor prédikált a barátnőm, hogy túl sok sört iszom, mire kérdeztem, hogy mondja meg, mi az, ami káros benne.

Az alkohol.

És ennyi, ezen kívül teli van vitaminokkal, ásványi anyagokkal, remek vízhajtó, és nem mellesleg finom :D

Mindenkinek kell a szenvedély, ettől vagyunk emberek. Akinek nincs semmi, ami iránt olthatatlan vágyat érez az egy konyhai robotgép.

Frucsasz 2009.08.10. 11:16:40

@É2I: a példa csak példa, lehetett volna bármi más is. Nem a nemdohányzók védelme a problémás. Én helyesnek tartom, hogy zárt közös térben (pl közös irodában) ne lehessen csak úgy dohányozni. Helyes, hogy legyen külön dohányzó rész az éttermekben, vasúti kocsikon, stb. A probléma nem ezzel van, hanem azzal, ahogy a nemdohányzók sokszor még ezek után is képesek nézni a dohányzókra. Mintha véres rongyot látnának az ágyuk közepén. Nekem ezzel a "dohányzol? Fujj ,dögölj meg" mentalitással van gondom.


Egyébként azért érdemes megnézni (ha már...), hogy pl a TB mennnyit költ a koleszterin-és vérnyomáscsökkentő gyógyszerek támogatására évente. Az sem kis összeg. ÉS akkor még nem is beszéltünk a helytelen táplálkozás egyéb szövődményeiről. Hogy a zabáló ember csak magának ártana? Kétlem. Árt a gyerekének is, példának okáért. Rosszabb immmunrendszert örökít, több problémát ad át, a rossz példáról már nem is beszélve. Strandszezon van, és elképesztő, hogy hány kövér gyerek futkározik szanaszét. Nem ám a babahájasok, hanem 6-8-10 éves kövér gyerekek. Miért? Mert anyuci-apuci helytelen táplálkozása rájuk is rá van erőltetve, és ha a szülő nem tud nemet mondani a kilencedik fogásra sem, hát a gyereknek sem fogja megtanítani a mértéket. És persze ahogy a szülő sem mozog (nincs ideje, nincs energiája, de leginkább igénye rá), úgy a gyerek se fog. Nem véletlen, hogy az elhízás népbetegség.

Énbagoly 2009.08.10. 11:18:23

@helianthus: a holgyhomár tagok mindegyike tökéletes házasságban él! Főleg a Jesszum! Aki meg mégsem, az ilyen nyílt felhívásra úgysem fog jelentkezni! :)))

Lúúújzi 2009.08.10. 11:19:07

A csikkdobálálsról még annyit, hogy én megszűntetném a kukák elején a csikk gyűjtőt, mert többször láttam már, hogy odamegy a hajléktalan, kiborítja és "szemezget" a csikkek között. Nem biztos, hogy mindig a dohányzók dobják mellé. Én elnyomom a kuka fémlapján (ami a nyílásnál van) és utána, ha már nem is füstöl (erről mindig meggyőződőm, mert ez FONTOSCH), akkor bele dobom a kukába.

EnZsolt 2009.08.10. 11:19:17

@Lúúújzi: lehet azért, mert Magyarországon nagy a rákos megbetegedések száma.

Én viszont nagyon szeretném, ha a kocsmákban nem lehetne dohányozni, vagy csak kinnt a terasz részen!!!

Lúúújzi 2009.08.10. 11:20:21

megszüntetném, rövid ü! bocsi:)

EÖ (törölt) 2009.08.10. 11:22:12

én is a diszkrimináció ellen küzdök!!!
ezentúl a vonatokon ne csak dohányzó kabin legyen, hanem:
- alkoholista
- játékgépes
- drogos
- meleg

Illetve ezek kombináció:
legyen külön szakasz a meleg játékgépeseknek
a pedofil alkoholistáknak
és a vércsoportdiétán lévő diplomás kismamáknak is.

Frucsasz 2009.08.10. 11:23:30

@Lúúújzi: ez rendben is van, a gond a sok pici lyuk a kukákon (mármint a zöld fém kukákon, nem a narancssárga műanyagon), mert hiába dobom bele, ha azán az egyik lyukon oldalt távozik is. Ez tapasztalat :(

Lúúújzi 2009.08.10. 11:23:39

@EnZsolt: én ezt értem, de szeretnék én dönteni az életem felől, ne mondják meg nekem.Ne tiltsák meg, majd én eldöntöm, hogy vállalom-e a kockázatot. A rák pedig sajnos azoknál is kialakul (tüdő-, száj-, stb.), aki nem is dohányzott sosem. Tudom, hogy a dohányzás növeli a kockázatot, de ezt a kockázatot az vállalka, aki dohányzik. Mellesleg én éppen ezért az utcán is, ha dohányzom mindig felfelé fújom a füstöt, hogy senkinek ne menjen az arcába, éppen azért, mert ezt én vállaltam és nem más.

Lúúújzi 2009.08.10. 11:25:40

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: ez igaz, ilyet én is tapasztaltam. Erre nem tudok mit írni, ilyenkor (nem mindig, de igyekszem ehhez tartani magam) előveszek egy papírzsepit, belecsomagolom a csikket és elviszem egy másik kukáig. Mondjuk jobb lenne, ha az ilyen lyukacsos kukákba mindig tennének szemeteszsákot.

É2I 2009.08.10. 11:26:39

@Lúúújzi:
Nekem elhiheted, hogy nem az ára fog téged leszoktatni. Egyedül az akarat. Jómagam kb. három évig minden éjsza rémálmok gyötörtek, hogy újra rágyújtuttam. ;(

@EnZsolt:
Te is fiam Brútusz? :D

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve:
Eléggé elcsúszott már ez az érvelés a társadalmi-, urbanizációs problémák irányába.
Persze, értem mit mondassz.
És gyere már ki a sarokból! :D

Frucsasz 2009.08.10. 11:27:56

@Énbagoly: na, én outcomingolok (ha már a kocadohányzást felvállaltam...ez egy ilyen nap), és vállalom, hogy nem élek tökéletes házasságban! Mi több, semmilyen házasságban nem élek! Még egy fél Bandim sincs. Sőt, egy egészen halovány Bandi-utánzatom sincs :)

Frucsasz 2009.08.10. 11:29:16

Ma kaptam (ha már Bandi, meg házasság):

A BOLDOG NŐK 5 TITKA:
1. Fontos, hogy egy olyan férfit találj, akivel megoszthatod a
felelősségeket és a háztartási munkát, és hogy legyen egy jól fizető állása.

2. Fontos, hogy egy boldog férfit találj, aki imád táncolni, utazgatni
és mindig megnevettet.

3. Fontos, hogy egy romantikus férfit találj, akire érzelmileg
támaszkodhatsz, anélkül, hogy ő ezt kihasználná, és ráadásul nem hazudik.

4. Fontos, hogy egy olyan férfit találj, aki tökéletes szerető és imád
veled hancúrozni.

5. Fontos, de nagyon fontos, hogy ez a 4 férfi ne ismerje egymást!

EnZsolt 2009.08.10. 11:29:55

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: sajnos nagyon szomorú amit mondasz. És ami még szomorúbb az, hogy igaz.

El tudom képzelni a szituációt.

Apu reggel felkel, kávé, cigi, kábelezés. Gyerekek nem készültek el, idegeskedés.

Kocsiba ülés, gyerekek veszekednek, idegeskedés.

Dugóban állunk, idegeskedés, muszáj elszívni egy cigit.

Gyerekeket kitesszük a sulinál, meglátja a tanárnőt, majd a karikagyűrűre néz, idegeskedés.

Beér a munkahelyre, kávé, cigi. Főnök lebasz, a kolléga köcsög, sok levél, mindet barmok írták, idegeskedés.

Ebédre nincs sok idő, le a Mekibe, vagy a sarki burgereshez, közben egy cigi, hív a főnök, hol a vérben van apuka, idegeskedés.

Telefon, igazgató keresi apukát, mert a gyerek felgyújtotta a kémia szertárat, máris ott vagyok, cigi, idegeskedés.

Suli előtt nincs parkoló, besétálok, a gyerek hisztizik, hogy nem is csak ő volt, közben hív a főnök, hol a vérben van.

Hazavinni a gyerekeket, közben cigi elszív, anyukával beszélni, hogy miért vitte haza a gyerekeket, anya ideges. De még vissza kell menni dolgozni, zöld szemű szörny, anya féltékeny, apa ideges, cigi.

Visszaérkezés, e-mail, főnök hívat most.

Cigi.

Bemegy, ki van rúgva.

Cigi.

Hazamegy, gyerekek veszekednek, anya megtudja a "jó" hírt. Apa éhes, eszünk húst, iszunk is, ha már kirúgtak. Kéz remeg, cigi elszív, idegesek vagyunk.

Gyerekek alszanak, fürdés, anya rámászna apára. Apa csődöt mond, ideges. Anya is ideges. Cigi.

Rossz alvás, reggeli ébredés, gyerekeket elvinni, közben munkát keresni, de előtte kávé, cigi, kábel.

Frucsasz 2009.08.10. 11:32:18

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: az uraktól ezennel kérek elnézést :)

@É2I: a hangok szerint sajnos az elypszilontévesztésért visszaesőként egy nap sarok jár. Ha még egyszer visszaesek, többet ki se jövök innen... :)

maincoon © 2009.08.10. 11:33:48

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: és azt nem írták meg véletlenül, hogy hol lehet ilyeneket találni??? mert meg ne fossz az információtól, könyörgöm!!!! :DDD

elwood 2009.08.10. 11:34:27

Lehet, hogy egy dohányzó levezet egy csomó stresszt ami amúgy kinyírná ...

EnZsolt 2009.08.10. 11:34:29

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: visszaeső köztörvényes nyelvtanbűnöző :D

Whoo 2009.08.10. 11:36:36

Na ez az en temam tobb okbol is!

1, A baratnomet kb ket honapja buntettek meg a kozteruletesek 80 fontra (24000 huf) 1 csikkert. TENYLEG rendort hivnak. Buntetes csekken, ha nem fizeted 15 napon belul,az ugy egyenesen megy a birosagra. Nincs mellebeszed.

2, Harmadik hete nem dohanyzunk,es azt kell hosy mondjam, hogy SOKKAL konnyebben ment mint ahogy lefestettek elsore a dolgot! Mindenkit csak biztatni tudok igy utolag. Mondjuk az NHS (Nemzeti Egeszsegugyi Szolgalat) kulon programot inditott,hogy minnel tobb embert leszoktasson (ingyen gyogyszer,tanacsadas,stb). Igaz, hogy nagy allami bevetel az ado,de a masik oldalon a betegek ellatasat is ok fizetik, es ugy latszik igy mar nem akkora biznisz.

Ja,es meg zarojelben annyit, hogy ket het alatt ketten diszkret 30000-et tettunk kb felre forintban,mivel eltesszuk a penzt,ami eddig cigire ment.

Uff

Ja, es joreggelt all

EnZsolt 2009.08.10. 11:37:28

Amúgy ez már a hétvégi???

És lehet a posztolót???

Whoo 2009.08.10. 11:41:28

Ja,nem lancdohanyosok voltunk, csak itt egy doboz cigi 1400-1500 huf

Szoval ha valaki forgatta a fejeben eddig, az vagjon bele a leszokasba! Tudom mirol beszelek

maincoon © 2009.08.10. 11:41:50

@elwood: esetleg. de nem valószínű. ha mégis, akkor az 5. pont már tuti nem illik rá :DDD

amit 11:34:27-kor írtál arra: a férjem nemrégen szokott le. előtte sem volt valami nyugodt vérmérsékletű, de mióta nem bagózik ... szóval nagyon illemtudóan és finoman fogalmazva is: gyakran próbára teszi az én messze földön híres türelmemet, sajnos :S

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 11:46:32

@maincoon: vegyél neki műcigit a vetarán. azzal megvan a fíling, a keze és a szája is el lesz foglalva vele, mintha szívná.

és tegyél rá nikotintapaszt is, hogy egy kis dózist azért kapjon.

neked is jobb lesz.

elwood 2009.08.10. 11:51:53

@Whoo: "Harmadik hete nem dohanyzunk ... hogy SOKKAL konnyebben ment mint ahogy lefestettek elsore a dolgot! "

a függőségre való hajlam nagyrészt genetikai eredetű. van aki csak leteszi és kész, van aki megszakad és nem sikerül leszoknia

EnZsolt 2009.08.10. 11:52:09

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: az átlagos nőét nem tudom mi lehet, de azt leírhatnád :)

Amúgy meg 100. :D

Énbagoly 2009.08.10. 12:08:40

@EnZsolt: ez tényleg nagyon tetszett! :)
Így ahogy van, ki lehetne tenni akárhová! :)

Énbagoly 2009.08.10. 12:11:02

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: nem baj, lehet, hogy neked nem is bandi lenne az igazi. Hagyd meg jesszumnak, biztos jól illenek egymáshoz! :)))

helianthus 2009.08.10. 12:13:15

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: ohóhóhó, (mondom csak úgy álfiatalosan, miközben sejtelmes gondolatok gyötörnek) akkor szeretnél engem, mint félhomártörzsgárdatagot, vagy törzsfélgárdataghomárt, vagy törzstaggárdát vagy mit, (asszem itt megállok, mert mindjárt a másik gárdánál leszek és csak nézek, hogy éjjel rámtör az NBH :D)

Whoo 2009.08.10. 12:14:32

@elwood: elhiheted,hogy fuggo voltam (es persze meg vagyok is, mert min. 3 honap a leszokas) kulonben nem szivtam volna napi 1 dobozt 15 even at. Nem nagykepusegbol irtam amit irtam, csak arra akartam celozni, hogy ha valakiben az elhatarozas megvan,akkor van segitseg (gyogyszer,tapasz,akarmi). Mar tobbszor probaltam ezelott is leszokni,es igy utolag azt latom, hogy az egyetlen hiba az volt,h csak PROBALTAM, a szilard elhatarozas hianyzott.

EliteBeatAgent 2009.08.10. 12:14:40

Én a 10 év alatti gyerekeket tiltanám be a vendéglátóhelyeken :)

Egyébként dohányzom és kutyám is van :)

maincoon © 2009.08.10. 12:17:04

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: egy átlagos férfinál biztosan menne is a dolog, ezernyi ötletem lenne hogyan segítsem át a nehéz időszakon. viszont ő nem átlagos férfi. nem könnyű itt senkinek: se a leszokni vágyónak, se a leszokó élettársának.

helianthus 2009.08.10. 12:24:28

@EnZsolt: Te olvastál már Vladimír Páral-t? Ha nem szerintem tedd meg, tök olyan könyveket ír, amikben ez van kifejtve, mármint, hogy a mindennapi taposómalom, amiből megpróbál a kisember kitörni, aztán rájön, hogy ahova került az is szar és inkább visszamegy a megszokott igába.
Nekem a kedvenceim tőle A katapult, Kísértések Á-tól cetig (ezt nem biztos, hogy jól írtam) és egy kicsit más beállítottságú, de önmagában is remek fantasztikus hatású könyv a Harc a bestiával.(ebben amúgy a környezetszennyezés és a dohányzás is téma, meg a zabálás, úgyhogy globálisan ajánlom itt sok mindenkinek).

staropramen 2009.08.10. 12:25:22

@maincoon:
valamint sem a mocsári teknőcöknek sem pedig az olajbányászoknak.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 12:26:53

@EnZsolt: ugyanaz, csak ahol apa van, ott anyára kell cserélni.

ja, és némi kiegészítés a házimunkázással kapcsolatban még szükségeltetik (mos-főz-takarít-szop-nyal-gombotvarr)

helianthus 2009.08.10. 12:28:31

előző hozzászólásomban leírtam a széklet szó vulgáris hatású szinonimáját, melyért elnézést kérek és ezúton szeretnék elhatárolódni előző kommentemtől. :D

@staropramen: pláne a baletttáncosoknak és a kőfaragóknak.

staropramen 2009.08.10. 12:32:40

Sztrovacsekek!nem hittem volna, hogy hétfő délelőttegy ilyen poszt megér százegynéhány kommentet.

Frucsasz 2009.08.10. 12:32:45

@EliteBeatAgent: látod, ezzel egyetértek :D A 10 év alatti gyerekek sokszor rosszabbak, mint a kutyák, márpedig kutyák se mehetnek be a legtöbb vendéglátóhelyre :D

@helianthus: az ohohóról egyből egy piros ruhás, kövér szakállas apó jutott eszembe :D

Paral: A 100%-os nő, Gyilkosok és szeretők. Ez a két kedvencem tőle, de minden mást is szeretek. Hihetetlen, mennyi mondanivalója van. Volt. Paral örök, én is csak ajánlani tudom.

helianthus 2009.08.10. 12:37:26

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: hát persze, az vagyok én, piros ruha nélkül, de a kövér szakállas apó stimmel. ;)
Tényleg, ezek is jók, én amúgy mindent bírtam tőle, amit olvastam, csak a felsoroltak hatottak rám annyira, hogy még a címüket is megjegyeztem (ez nálam nem kis dolog).
A Kísértésekből sosem felejtem el az Agalát, Aglaját, Agarankát, Agantalt...*

*(aki olvassa, az érteni fogja, a többiektől elnézést az irodalmi utalásért)

papugaja 2009.08.10. 12:45:16

Szegeden a buszmegállóban egy lepukkant fószer pöckölte el a csikket.
- Jóember, ott van 3 méterre a csikkgyűjtő, mérnem oda dobja.
- Úgyis fő lesz takarítva.
- Tessék?
- Én is városgazdákodásis vagyok, maj a kollégák fősöprik.

Itt elpattant bennem valami, iszonyatosan lebasztam a szarházit a teljes utazóközönség füle hallatára.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 12:50:28

@helianthus:
ez nem utalás, hanem irodalmi sp@m.*
Pont ez az, amire nincs bocsánat. J


*Bocsánat, hogy nem kérek elnézést a kiemelésért.

elwood 2009.08.10. 12:58:53

@helianthus: Páral rulez. AZ összes könyvét olvastam az egyetemi koleszkönyvtárból. Manapság nem nagyon láttam a boltban ...

elwood 2009.08.10. 13:02:10

@Whoo: Én akkor is ezeknek hiszek. Van akinek könnyű leszokni van akinek nehéz.

drinfo.hu/eletmod/egyensulyban-fuggesben/a-leszokas-es-a-genetika

"Az COMT génvariánsú embereknek ugyanis komoly agyműködési zavarokkal és kognitív problémákkal kell szembenézniük, ha le akarnak szokni. "

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 13:18:57

Jó napot ha Sün nincs ma már dél sincs:))) hát még ilyet:))

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.10. 13:20:56

Egy bizonyos eletkorban baromi pozőr a csikket elpockolni.. aztan ezt is kinovi az ember. Jo esetben. Es ha netan leszursz valakit, soha nem odamegy el feszedi, vagy akarmi, hanem a "mi kozod hozza?", "kinek ugatsz, kocsog?", "kinek kepzeled magad?" stb kezdetu testgyakorlashoz vezeto poligamiaba bonylolodtok. Ezt meg joparan nem vallaljak be. Inkabb hagyjak h pl beleszotyolazzanak a cipojukbe.

A rakos betegekert nem kell aggodni, partunk es kormanyunk 70% ra levette az erre forditando tamogatast, biztos valakit ki kell elegiteni. Ez gyakorlatilag egy harmadolasnak-felezesnek felel meg. Ez csak addig nem aggazst senkit, amig maga is rakos nem lesz.

Szódás Lova 2009.08.10. 13:40:28

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
Fél egy van.

Vérnyomásjelentést sugárzunk.
A szisztolés bal karnál 60, a diasztolés jobb karon negyven, 36 fok. Stresszvonták találkozása tilos.

Az agyam Szolnoknál jár, apad. A szemem 1,5 dioptria, szárad. A derekam a folytonos ülés miatt fárad, gerincferdülésem 2,5 fok, vonták, de minek.

A Nagykalácsi Krisnatemplom negatív, földbe mélyített tornyában két viaszharang lakott, amíg be nem öntötték ortopéd taplbetétnek. Most a harangok helyének csöndjét hallgathatják meg tizenkétszer.

Énbagoly 2009.08.10. 13:45:09

@Szódás Lova: :)))
Most a harangok helyének csöndjét hallgathatják meg tizenkétszer. --ez különösen tetszett. :)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.10. 13:46:14

Nem értem a kommentelőt,miért baj az ha a székházban és előtte ,munkát adnak az utcán dolgozó kollegáknak,igy van mit takaritani,nem kell elküldeni senkit:))) sünt nekik kefével:)))

helianthus 2009.08.10. 13:48:32

@Nelson Mandula: hát Tisztelt Kartárs, köszönöm a helyreigazítást és elnézést amiért nem kértem elnézést a spammért.
Mégha kapnék érte valamit, lehet, hogy megtenném, de én ingyen kommentelő és díjmentes spammelő vagyok. :)
@elwood: hát mert nincs is. Bár én sem nagyon néztem mostanában, de valahogy azt gondolom, hogy nincs. Igaz Vaszary Gábort elkezdték kiadni (Ketten Párizs ellen, Hárman egymás ellen stb.), lehet, hogy Páralt is.

*** és kétszer kezdtem háttal mondatot!!!

EnZsolt 2009.08.10. 13:49:26

@helianthus: Őszinte leszek, még nem olvastam, de mivel éppen könyvhiányom van, ezért szerintem felkutatok pár példányt tőle :)

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: az első 3-at mindig szívesen felvállalom az utóbbi 3 reményében :)

EnZsolt 2009.08.10. 13:52:34

@helianthus: hmm, ezek szerint nehéz dolgom lesz. Be kéne iratkozni most már a fővárosi Szabó Ervinbe...

helianthus 2009.08.10. 13:54:28

@EnZsolt: csak bíztatni tudlak és ahogy elnézem a többiek is.
Bár persze nem biztos, hogy tetszeni fog, lehet, hogy te kimondottan utálod majd, ilyen az élet.
Mint pl. a jófej rendőr kommentátor a csímmegpötyi posztban, aki bevallotta, hogy nem olvasott Rejtőt.
Ezért egy rövid ideig haragudtam rá és gondolatban sejtelmesen diszkrimináltam de aztán nagyvonalúan legyintettem és megbocsátottam.
@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: még mindig várok, mert erre a kérdésemre:
@helianthus:
még nem feleltél. Mármint, hogy szeretnél-e vagy nem?....

helianthus 2009.08.10. 13:57:46

@EnZsolt: ha van benned kalandvágy és szoktál ilyet csinálni meg nem sajnálsz pár száz forintot megpróbálkozhatsz antikváriummal. Már ha az van még Pesten. Egerben tudniillik ugyanis az összes eltűnt (mármint bezárt és más lett helyett, nem úgy szó szerint tűnt el, hogy egyik nap ott volt másik nap már nem.)

Frucsasz 2009.08.10. 14:00:34

@helianthus: hol volt ott kérdés? Ott kijelentetted, hogy téged szeretnélek. :) De ha lenne kérdés, se válaszolnék, mert addig gárdáztál, hogy már félek, engem is belekeversz :D
A mikulást meg amúgy is mindenki szereti ;)

EnZsolt 2009.08.10. 14:01:03

@helianthus: mindent elolvasok, bár a múltkor visszautasítottam egy ajánlatot.

Egy utazásos könyvet kerestem, amiben a szerző inkább személyes élményeit írja le, nem pedig ilyen dokumentarista stílusban hablatyol a templom tornyának méretéről stb. stb.

Erre ajánlotta az úr Szürke Bagolytól a Két kicsi hód című művet. Muszáj volt visszautasítanom.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.10. 14:01:14

@helianthus: elnézést kérek.

máris szórom a hamut a fejemre, és alázkodom, de porig.

még egyszer bocsánatot kérek.

tényleg.

soha többet nem csinálok ilyet.

megyek frucsasz mellé térgyepelni.

helianthus 2009.08.10. 14:01:26

Én szeretem a posztszüneteket, ilyenkor át lehet menni egy kicsit irodalmi blogba, vagy főzős blogba, vagy tegyünk alá görgős izét és toljuk ki blogba és ez jó.
Ami még jobb, ilyenkor eltűnnek a fikázók, akik állandóan kifogásolják a releváns hozzászólásainkat. ;)))

É2I 2009.08.10. 14:02:30

@É2I:
És persze bőven nem, tehát már nem is próbálkozok Bfüreden :DDDD

EnZsolt 2009.08.10. 14:06:07

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: a link müxik, köszönöm :)

@helianthus: az antikváriumokat meg imádom, sok könyvet szereztem be ott occón. De itt is kezdenek kimenni a divatból :(

Egyébként ez tényleg a hétvégi már???

helianthus 2009.08.10. 14:07:03

@EnZsolt: nahát ezt nem is ismertem, és Baktay Ervin fordította, aki arról nevezetes, hogy én a róla elnevezett iskolában jártam. :D

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: hát ha Frucsasz mellé térgyepelsz te is, arról már igazán szeretnénk egy fotót is! Tudod olyasmit, mint a vasalós fotód volt, tehát hasonló szerelés meg ilyenek....
És ha kívánjátok, akkor mondjuk nektek, hogy hát ki ez a két csücsöri kis gádzsi? (by Sziget reklám, mielőtt még valaki félreértésből anyukámat kezdené emlegetni, mert azt gondolná, hogy valami csúnya obszcén fújjj!!! dologra utalok).

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 14:07:08

@helianthus: imádom ezeket a Vaszary könyveket! Már eléggé 30 körül voltam, amikor apámtól megkaptam karácsonyra. Kibontom, na vazz, gyerekkönyvet vett az öreg habókos... Aztán kíváncsiságból elkezdtem olvasni, 10 perc múlva már sírtam a röhögéstől.
Úgy rémlik Páral is van apám könyvtárában, majd beiratkozok, mert ez valahogy kimaradt.

EÖ (törölt) 2009.08.10. 14:07:55

@helianthus: most nézem a navigációmon, hogy hogy a legegyszerűbb eljutni az argentin Makóra. de mindig Engelhartszell felé visz és dohányzós kabint ajánl.

ez csak a releváns hozzászólásról jutott eszembe.

Énbagoly 2009.08.10. 14:09:04

Ez jó, bagózós postból, irodalmi ajánlós. :)
Már két nevet is felvéstem! :)

staropramen 2009.08.10. 14:09:27

@EnZsolt:
Sztrovacsek!Ezt a hód dolgot már én is hallottam, sőt énekelni is lehet.

"Ez a nap más mint a többi ezt te is jól tudod
Másként kel fel reggel a nap ás másként jár a HÓD
Köszöntünk hát..........

Frucsasz 2009.08.10. 14:09:52

@helianthus: Egerben és Miskolcon voltak a legkirályabb antikváriumok. Iszonyat, miket le nem lehetett vadászni még annak idején. De Pesten, ha nem is olyan jó a felhozatal, azért még vannak, dögivel. SZerencsére. Viszont ha jól dereng, Páralt láttam a Libriben is. Azon a részen, ahol Hrabal meg Kundera van. ( a könyvpalotában ez a bejárattól jobbra az újdonságokon túl a külföldi szépirodalom szekció).
A 100%-os nő tuti megvan, de szerintem a Kísértések Á-tól Cettig (Heliantus jól emlékszik a címére) is megvan. Talán a Gyilkosok és szeretők is.

helianthus 2009.08.10. 14:11:15

@Nelson Mandula: Vaszary sírva vigadós az biztos! Én szégyenlős vagyok valamilyen szinten, azt csak szigorúan hermetikus környezetben olvasom, hogy ne is hallják ahogy röhögök és ne lássák, ahogy a (férfias) könnyem törölgetem.
@1éÖ: argentín Makóban én is voltam már, de nem volt olyan jó mint a svéd Malajzia, na az klassz hely.

Frucsasz 2009.08.10. 14:11:17

@EnZsolt: jáááj!!! Az nagyon jó pedig! A két kicsi hód egy nagyon aranyos, megható és szép mese. Én imádom.

helianthus 2009.08.10. 14:14:23

@É2I: hát ezzel azért elgondolkodtattál, de megfejtettem, tehát, ma sem indulsz a kékszalagon mert kilyukadt a bográtschod és így nem megfelelő méretű az üvegasztal számára!!!

EnZsolt 2009.08.10. 14:19:01

@staropramen: Ja, tényleg a V Motorocknak is volt valami, Sajtból van a HÓD, meg ilyenek...

Páralt megjegyeztem, kerestem is tőle könyveket, ma cetlivel zsebemben megkeresek pár antikváriumot, aztán megnézem mi a helyzet. Ha találtam, nyomban el is kezdem olvasni.

Köszönöm az ajánlatokat, amúgy meg mindenkinek szeretném ajánlani:

Pete McCarthy: McCarthy's Pub
ill. McCarthyval a világ körül című művét, zseniális, beszarsz, behugyozol a röhögéstől és nem utolsó sorban érdekes olvasmány. Ír kultúra után érdeklődőknek kötelező!!!

EÖ (törölt) 2009.08.10. 14:20:12

@Nelson Mandula:
Vaszary
egyszer a haverommal repültünk és én olvastam
ő meg egy idő múlva pöckölte a fülem, az orrom, meg ilyesmi.
- Kérdezem, a f.szé zizegsz, miért nem olvasol már, nem hoztál könyvet?
- De hozott, de azt nem meri olvasni, mert akkor hangosan röhög.
- Na, mondom, akkor add ide nekem.
"A hárman egymás ellen" volt, hangosan röhögtem.
Aztán mondta, hogy ő szólt előre.
Vissza se adtam neki.
Viszont a Monpti nem tetszett.

Szecsa Jóska olyan jámbor, hogy egy ökröt leütne!

Na tudom már mit olvasok ma este a kandallónál!

Frucsasz 2009.08.10. 14:21:44

Hol lehet betépett felhasználó?...

EnZsolt 2009.08.10. 14:22:58

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: csak én nem mesét szerettem volna :)

Azt majd olvasok eleget a kölöknek. Múltkor meg is vettem a Székely népmesék című könyvet, hogy majd jó lesz az ágya mellett ülni, és olvasgatni.

Addig viszont van még időm, legalábbis remélem, mert akkor nagyon kell pénzt keresnem :)

Frucsasz 2009.08.10. 14:28:50

@EnZsolt: A két kicsi hóddal óvatosan, én a mai napig sírok a végén. Nem tudom, hogy egy gyerek hogy viselné.

Énbagoly 2009.08.10. 14:29:34

@1éÖ: Most miért akarod elhitetni az emberekkel, hogy el tudsz egy könyvet is olvasni? Az hosszú!!!!!!

Már három író!

helianthus 2009.08.10. 14:30:11

@1éÖ: a Monpti annyira nekem sem. A ketten... megvolt?
abban a könyvben annál a résznél hugyozok be (többek között), amikor vágja az öccse haját és már lehelli a fejét, hogy ne érezze, hogy belenyírt a hajába. Hát az kész.

Frucsasz 2009.08.10. 14:31:47

Bár jobban meggondolva, az Oroszlánkirályon is bőgök a mai napig... Lehet, hogy bennem van a hiba?

EnZsolt 2009.08.10. 14:34:47

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: Forrest Gump, lehet, hogy ciki, de amikor ott áll Jenny sírjánál, azért elönti a szememet a könny.

Na tessék, érzékeny lelkű férfi vagyok :)

Lúúújzi 2009.08.10. 14:39:08

Látom nagyon elmentetek a filmek felé:) A Forrest Gump nekem is nagyon nagy kedvencem:) A másik, amin mindig sírok, akárhányszor látom, az a Hair. Pont a héten emlegettem.

EnZsolt 2009.08.10. 14:39:45

No, ahogy elnéztem, akkor ma 4 Páral könyvvel gazdagabb leszek (Harc a bestiával, A képzelet kínja, Gyilkosok és szeretők, Kísértések Á-tól cettig), még megnézek még egy antikváriumot, csak annak nem volt honlapja.

Nagyon köszönöm az ajánlásokat, nincs egy ilyen blog itt valahol??? Vagy csinálni kéne...

konyvajanlo.blog.hu vagy valami ilyesmi

helianthus 2009.08.10. 14:42:08

@EnZsolt: de van csak azt senki nem olvassa :)

EÖ (törölt) 2009.08.10. 14:43:42

@helianthus: azt nem tudom megszerezni!

@Énbagoly: nem az volt a lényeg! hanem hogy ültem már repülőn! :)))))

2009.08.10. 14:50:29

ez már a hétvégi poszt ?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 14:50:36

@1éÖ: a Monpti nekem sem tetszett meg úgy általában a többi Vaszary sem jött be. De a Ketten Párizs ellen meg a Hárman egymás ellen, azok nagyon.
Egész férfiatlanul bevallom, a mai napig elő-elveszem őket és újraolvasom, ha vígadni van kedvem.
A másik ilyen még Királyhegyi Páltól az Első kétszáz évem. Olyan humora volt a kis öregnek, hogy...*!

* ide várom az ütős jelzőket

EnZsolt 2009.08.10. 14:52:36

@helianthus: most vettem észre, hogy nem akarta megkreálni nekem.

Akkor kitalálok valami másik címet, aztán nekiállok majd valamikor szerkesztgetni, remélem leszel az olvasóm :)

Mindenkit szeretettel várok majd :D

Énbagoly 2009.08.10. 14:55:42

@1éÖ: bocs, te világutazó! És nem akartad kinyitni az ablakot, hogy jobban megnézhesd a felhőket? :)))
@Nelson Mandula: Királyhegyit egy időben én is olvastam. Azt tudom, hogy szerettem, de azt már nem hogy miért. :)
Most vagy öregszem, vagy feledékeny vagyok?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 14:57:44

@helianthus:
"amikor vágja az öccse haját és már lehelli a fejét, hogy ne érezze, hogy belenyírt a hajába. Hát az kész."

és azt mondja a végén: úgy nézett ki a feje, mint egy kopasz emberen a kopott nyúlszőr sapka, kicsit félrevágva. :D

EÖ (törölt) 2009.08.10. 14:59:54

@Nelson Mandula: ütős jelző: bézból..

@Énbagoly: ki beszél világutazásról?? a pusztavámosi majálison ültem repülőn, egy hintó követte, előtte pedig egy hattyú ment! :)))

Énbagoly 2009.08.10. 15:02:06

@1éÖ: akkor hogy tudtál közben olvasni? Mondtam én, hogy kamu! Ezt se te olvasod, hanem valaki neked szívességből. :P

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 15:02:56

@Énbagoly:
öregszel, ezért feledékeny vagy. J

Érdekes különben, mert Királyhegyitől is sokat olvatam egy időben, de egyik sem tetszett igazán, csak az Első kétszáz évem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 15:04:19

@1éÖ: köszönöm! pont ezt a szót kerestem. J

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:05:59

@Énbagoly: lökjél le a padlóla dulván... :))

amúgy a kommenteket a feleségem diktálja én pedig egy ujjal gépelem, illetve nem én, mert én gépelni sem tudok, az anyósom gépeli

EnZsolt 2009.08.10. 15:06:52

Na tessék, és megcsináltam a blogomat :)

Mindenkit szeretettel várok. Még túl sok nincs benne, de remélem lesz időm szépítgetni, írogatni. Akinek van kedve, az írhat nyugodtan könyvajánlót, szívesen kiteszem.

Reklám vége.

Énbagoly 2009.08.10. 15:06:57

@Nelson Mandula: én fiatalodom egyfolytában! Ezért vagyok egyre infantilisabb. :)))

Átlagarcú 2009.08.10. 15:07:43

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: És tessék mondani a Szimba tényleg megeszi a Bambit?

Énbagoly 2009.08.10. 15:09:07

@1éÖ: Oké, löklek! Na fájt? :)))
Szegény anyósod? Így megkínozni azt a jó asszonyt! Én szeretem az anyósokat!

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:09:23

na, ki mit olvasott Geronazzo Mária Nobel-díjas költőnőtől?

elwood 2009.08.10. 15:13:00

Én meg egy novellát olvastam a neten mostanában a szőrnyről és Éváról.

Énbagoly 2009.08.10. 15:13:21

@1éÖ: Akkor jól csináltam. :)))

helianthus 2009.08.10. 15:14:26

@1éÖ: Hát pedig azt érdemes lenne!
Ha nem sajnálsz rá* 2500 ficcset, vagy akörül, boltban is megveheted én pár hete láttam, valaki kiadta.


*ha sajnálsz rá, ülj ki egy táblával, hogy szegény ember vagyok sok családdal és a mindennapi betevő olvasnivalómra gyűjtök!!! aztán összejön egy fél délelőtt (vagy megdobálnak csikkel és sörösüveggel!!!). :D

olvassátok el még Szerb Antaltól a Pendragon legendát. Az is jó.

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:16:33

@Énbagoly: sose vót még ilyen jó! :))))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 15:18:12

@1éÖ:

Egyes irodalomtörténészek szerint Shakespeare Geronazzó Máriáról írta az Ómagyar Mária siralom c. musicalt, amely annyira hasonlított az eredetire, hogy sosem mutatták be sehol. Sőt, nyomtatásban is csak úgy jelenhetett meg, hogy fekete titokzoknit és csuklyát mellékeltek az elolvasásához.

Átlagarcú 2009.08.10. 15:18:58

Következnek a kedvencek?
THEODORE DREISER: AMERIKAI TRGÉDIA

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.10. 15:20:46

oh hulye fiatalkoromban en is bagoztam
az elpockoles, annak az ive a hozzatartozott a ritualehoz

antikvariumban apam banatara elado voltam leginkabb

Énbagoly 2009.08.10. 15:23:16

@1éÖ: legközelebb üssek is? :)))

@Nelson Mandula: téged néha össze kellene kötözni egyévessel! Ketten együtt, már közveszélyesek vagytok! :)))

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:23:47

@helianthus: és ha már táblára sincs pénzem??? :)

@Nelson Mandula: ezt a csuklyás-titokzoknis feldolgozást láttam már, csak azt nem értem, a golyó miért volt a hölgy szájában, amikor a pizzásfiú megérkezett

kees · http://neuhappysex.ch 2009.08.10. 15:24:45

@Whoo: 4 gyereket szültem, nekem elhiheted, hogy egyáltalán nem nagy cucc, nem is értem, mit rinyál itt sok nő. Tapasztalatból mondom, hogy csak akarat kérdése az egész. Bár lehet, hogy ez is épp akkora baromság, mint amit Te írtál.

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:25:17

@Énbagoly: de nagyot és hirtelen! de csak akkor ha már össze vagyok kötve nelsonnal.:)))

EnZsolt 2009.08.10. 15:25:59

@Nelson Mandula:

Korda Gyuri: Má-má-má Má-má Mária máá...

Frucsasz 2009.08.10. 15:29:42

@helianthus: A Pendragon-legendát is olvastam. Tényleg nagyon jó. :)

helianthus 2009.08.10. 15:29:47

@1éÖ: Hát akkor patthelyzet, erre sajnos csak annyit tudok mondani, hogy add el a laptopodat, vegyél egy táblát az árából....:D

helianthus 2009.08.10. 15:31:18

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: nem ér, hogy mindig azt olvasod, amit én. És mégsem akarod, hogy kiegészítselek fél énemmel egész énné. Erről a kicsi én jutott az eszembe a Sir Astin Powerből.

staropramen 2009.08.10. 15:33:10

@kees:
Biztos, hogy elsősorban akarat kérdése.Persze abból jó nagy adag kell.Hogy csak egy példát mondjak, kb akkora kell mint mondjuk a Balaton.
Az is a neve, hogy Balatonakarattya.
Nem is dohányzik,már vagy 50 éve.

Frucsasz 2009.08.10. 15:34:41

@Sörecet: nem. Ez csak városi legenda. Az eredeti sztoriban Bambi (aki egy vérőzike) eszi meg Szimba apukáját. Is.

Jótékonysági felajánlás keretében hajlandó vagyok egy "szegény ember vagyok sok családdal és a mindennapi betevő olvasnivalómra gyűjtök!!! " feliratú táblát kölcsönadni Egyévesnek, de csak ha tényleg kiül vele valahova.
SZVSZ Astoria aluljáró, szeptember 1-től. Itt van az ELTE-BTK magyar szakja. A bölcsészek furcsa humorú emberek (én csak tudom, én is ide jártam); tuti meg fogják szánni, sőt, valamelyikük lehet, hogy megveszi neki a könyvet. :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 15:36:21

@1éÖ: remélem csak elírás, hogy Geronazzó Máriát hölgynek nevezted.

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:37:05

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: én is furcsa humorú vagyok, kiülök oda egy raklapnyi könyvel és aki ad pénzt, annak adok egy könyvet.
:)

Frucsasz 2009.08.10. 15:38:39

@helianthus: Szerintem te nem a másik felem vagy, hanem ugyanaz, amelyik én is. :D

Nekem a Pendragon-legenda egyébként kötelező volt egyetemen, Arab varázslás órán. Kéretik nem röhögni, tényleg volt ilyen tantárgyam.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.10. 15:41:22

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve:
nem is tudtam, hogy van spiritiszta szak az eltén. ez valami új dolog?

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:41:24

@Nelson Mandula: persze, hisz tudod nem én írom!

EÖ (törölt) 2009.08.10. 15:43:10

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: azért azt tudod, hogy erről most beszélned kell??!!

Smacika 2009.08.10. 15:55:57

Új poszt van, elég jó!

Frucsasz 2009.08.10. 16:00:49

@Nelson Mandula: @1éÖ: Magyar szakos voltam, kredites. Akkoriban még (Bologna előtt) úgy volt, hogy aki egy szakot vett fel, annak 180 kreditet kellett teljesítenie, de maga a magyar szak összesen állt 140 kreditből. A maradék 40 kreditet bármi másból, ami megtetszett, összeszedhettem, akármilyen tanszék akármilyen tárgyát elvégezhettem. Hát így jött a 16. századi expanzió, az Arab varázslás, a Mahajána buddhizmus, a Hinajána buddhizmus, Freud és a Pszichoanalízis, az Álomfejtés is, többek között.

Az arab varázslást valamelyik közel-keleti tanszék tartotta. Arra emlékszem, hogy egy csomó hosszú hajú selyemszoknyás srác járt oda (általában narancssárga meg királykék szoknyákban). A tanár úgy köszönt mindig, hogy "Legyenek üdvözülve". Az óracím becsapós volt (fakultatív tárgy volt, és a tanár azért adott frappáns címet, mert különben senki nem vette volna fel), én belül, naív lelkem legmélyén reménykedtem, hogy hátha tényleg én leszek a második Hermione Granger, ha elvégzem a kurzust, de nem. Jellemzően az arab hitvilággal, mondakörökkel, babonákkal, az arab miszticizmussal foglalkozott. Elég sokat kellett olvasnunk, a rózsakeresztesektől a népmesékig mindenfélét. Többek közt Szerb Antalt is. De megérte :)

EÖ (törölt) 2009.08.10. 16:06:38

@Frucsasz- a sarokban, kukoricán térdepelve: kétségkívül érdekes, nálunk bezzeg csak atomfizika volt, nem ilyen Hermionés cucc
:)

Frucsasz 2009.08.10. 16:12:02

@1éÖ: és megy már a maghasítás? :D

Secnir 2009.08.10. 21:10:36

ööö
nem tudom, mit pofáztok a könyvekről, amikor nagyon sokan így kezdik a poszthoz a kommenteket:

-első, de nem olvastam végig mert túl hosszú

Rock me Amadeus 2009.08.10. 21:13:09

Ne csodálkozzunk olyan cégnél történik ez, ahol azért nem jön a mi utcánkba a kukásautó, hótoló- és locsolókocsi, mert állításuk szerint nincs annyi pénz gázolajra.
És hol a gázolaj? Tudtommal 150-200-ért árulják literjét a sofőrök...

Secnir 2009.08.10. 21:26:54

@Rock me Amadeus:
ééérdekes, a BKV-nál is ennyibe kerül - ha eladják. normál esetben ugyanis a garázsokban parkoló alkalmazottak maguknak tankolják a gázolajat. csak a felesleget adják el. hiába, szűkös az eklézsia...

SereG 2009.08.11. 09:08:24

* * * * * * * * * * * *

Kéretik végre elfelejteni a FŐKEFE cégnevet.

Gyk.:

* Teljes cégnév: Főkefe Rehabilitációs Foglalkoztató Ipari Nonprofit Kft.

* Rövidített név: Főkefe Nonprofit Kft.

* Cégjegyzékszám: 01-09-908769

Nincs másik Főkefe; az FKF Zrt. (amely kedvenc városunk takarítását stb. is végzi a csikkek terítése mellett) - és amiről a poszt szól - adatai:

* Teljes cégnév: Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt.

* Rövidített név: FKF Zrt.

Cégjegyzékszám: Cg. 01-10-043157


Köszönöm.

hatesz 2009.08.12. 09:44:44

Nincs is annál kellemesebb, mint reggel beszélgetni az amugy nagyon kellemes kinézetü kolléganövel, akinek reggel 9kor már 3 cigitöl + 1 kávétól büzlik a szája. Szerintem minden dohányos nö igénytelen és undorító

@SereG: FKF mozaikszóból alakult ki a FöKeFe név a népben, kéretik a megszokást békénhagyni

SereG 2009.08.12. 10:37:26

@hatesz:

Ezt ugye te sem gondolod komolyan? A Főkefe NEM az FKF mozaikszóból alakult, nem is alakulhatott, mindössze a tudatlanság folytán kialakult, a rágalmazás határát súroló posztmagyarázat a téves.

Az állami tulajdonú Fővárosi Kefe- és Seprűgyűrtó Vállalat 1950.10.01-től folytatja önállóan működését; fenti névből kialakítva 2006.03.09-től cégforma- és névváltás során Főkefe Kft.-re változott - jelen pillanatban is 96%-ban vakokat, gyengénlátokat, fogyatékkal élőket, megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztat országszerte.

Én nevezett cég alkalmazásában állok, és bár nem annak jogi képviseletében írok, hanem magánemberként, itt kívánom felhívni a figyelmet, hogy sem a Főkefe, sem annak gyáregységei ill. dolgozói NEM követték el a posztban megfogalmazott cselekményt.
süti beállítások módosítása