Dánielnek cégének 13 millió forintért sikerült vásárolnialízingelnie egy olyan BMW 520D-t, ami egy hónapon belül motorhibával örvendeztette meg. Igenám, de a Mondial Biztosító operátora rosszul pötyögte be az alvázszámot, ezért nem találták a rendszerben, azaz szerintük nincs rá garancia. Naiv BMW-s egy helyes videót is rittyentett a "roncs" önköltségű elvontatásáról:
update 08.25: Úgy látszik hatott a video:
Fejlemény az ügyben: a BMW elnézést kért a félreértésért és a javítás idejére küldött egy Opel Zafirát.
Az 1 hónapos BMW 520D motorhibát jelzett és alig indult el. BMW assistance átirányított a Mondial biztosítóhoz. Ők sem segítettek. Mint kiderült, az operátor rossz formátumban írta be az alvázszámot és nem találta a rendszerben az autót. Kritikán aluli, bunkó hangnemben elutasított: "Oldják meg, ahogy akarják, ezen a BMW-n nincs garancia!" Így a tulajdonosnak kellett trélert hívni, elszállíttatni az autót és autót bérelni saját pénzből. Ennyi jár 13 millióért?! Amúgy a Mondial biztosító jelmondata: "Assistance - mindent megmozgatunk Önért"
Mellékelt videó a szállításról:
Taurusz 2009.08.24. 16:32:45
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 16:32:48
Impega 2009.08.24. 16:34:31
tibcsi_san 2009.08.24. 16:34:35
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 16:34:37
Másodiknak sem rossz!
Abdab 2009.08.24. 16:34:49
jébé 2009.08.24. 16:35:42
bldo 2009.08.24. 16:36:09
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.24. 16:36:10
A béna BMW-t is köcsögdudával felszerelve szállítják "ost"-ra, tekintettel a rövidesen felvonulással ünneplő* speciális vásárlórétegre?
*Nem, nem a magyar gárdistákra gondolok.
Taurusz 2009.08.24. 16:37:11
Impega 2009.08.24. 16:37:21
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 16:41:28
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 16:44:59
eznemisénvagyok 2009.08.24. 16:48:32
gelsystem 2009.08.24. 16:48:53
eszem megáll!
vagyonosodási vizsgálatod volt-e már?
vagy, részletre vettED-E???????????
no-grady 2009.08.24. 16:56:51
avatartalan 2009.08.24. 16:56:53
hubert_1975 2009.08.24. 16:59:45
hubert_1975 2009.08.24. 17:02:22
videó a jutyúbra, meg sírós poszt a homárnak? mi a gecc ez bazmeg? ;)
Lee&a 2009.08.24. 17:05:16
A számom 06-70/... :D:D:D
imittto 2009.08.24. 17:08:32
Nem is értem. Múltkor a szervizben ott volt egy ilyen 520d. Szép az autó, Bangle ezt az egyet nem cseszte el, de mikor elindították és nekiállt kerregni mint egy traktor... ezek a dízelek nagyon-nagyon finom műszerek egy traktorba de nem valók autóba (főleg olyanba amiért 13 milliót fizetsz...)
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.08.24. 17:08:59
Alvazszamot legalabb ketszer mondasd vissza az operatorral.
avatartalan 2009.08.24. 17:09:48
(nade 13 misiért autot????...ezen még rágodok 1 kicsit :-)))
HulyeReklamok 2009.08.24. 17:11:01
A tulaj nem egy sikeres ember ...
mx3 2009.08.24. 17:11:49
Spet 2009.08.24. 17:13:03
eszemmm 2009.08.24. 17:13:03
Impega 2009.08.24. 17:14:18
Kar hogy nem az enyem
Impega 2009.08.24. 17:16:16
DaM 2009.08.24. 17:17:33
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 17:18:17
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 17:19:00
Itt vannak az elérhetőségek, ha mail-ben küldenéd a panaszod, a Robert Stritzl-t keresd szerintem, ha mindjárt a számlát is küldenéd, akkor a lap alján ott a postacím.
Egyébként a szalonnak-szerviznek /ahol vetted/ is kutyakötelessége intézkednie a Mondial felé.
A Gergőnek meg legközelebb ne engedd, hogy a motorhibás autóval felálljon, mert még több baja lehet... az autónak /aztán a Gergőnek/.
HgGina 2009.08.24. 17:19:56
ebbe rakják az utast meg a poggyászt.
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 17:21:02
Az őket megbízó autógyáraknak gépkocsi garanciaidőn belüli assistance-szolgáltatást is vállalnak.
Pierre73 2009.08.24. 17:21:22
Amúgy nem értem, mi köze egy biztosítonak a gyári(?) garanciához? Ich verstehe es nicht.
HulyeReklamok 2009.08.24. 17:22:26
Az, hogy egy kocsi egy hónaposan megadja magát, az gáz. Az, hogy a tulaj nem nézi át a papírokat, amiket alá kellett írnia a biztosítás/assistance megkötésekor, az is gáz. Hogy nem szúrta ki az alvázszám elírását, az még gázabb (ennyi erővel a kocsit is visszavehetnék akár tőle, hiszen nem létező alvázszámú kocsit vett meg, és azt el is hozta)
Hogy a kocsiban nincsen ott az assistance kötvényszáma, az is gáz.
Extra gáz, hogy itt áll neki púposkodni, hogy hát 13 millió meg így meg úgy.
Olyan gyönyörű hitelrontási/becsületsértési ügy lehet ebből, hogy el kell adnia a motorhibás kocsiját, hogy fedezhesse a kártérítést meg a perköltséget.
Pierre73 2009.08.24. 17:23:00
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 17:23:48
Félrehúztam szépen, zéró hibajelzés a műszerfalon, tanakodás, kereskedés hívása. Fél órányi telefonálgatás után sem lettem okosabb, a kocsi meg alapjáraton is okádta magából a füstöt... Az egyetlen tanács, amit a szervizes pasitól kaptam az volt, hogy ha megy a jármű, akkor vezessek el a legközelebbi szervizig és hagyjam ott az autót, megnézik. Persze. Nem volt képes felfogni, hogy olyan sűrű füst ömlik egy autóból, amitől még egy gőzmozdony is féltékenységi rohamot kapna. Végül én is a Mondial-nál lyukadtam ki és kértem, hogy szállítsák el az autót, illetve hoci-nesze a cserejárgány, elvégre jár.
A döbbenet akkor ért, amikor közölte velem a kicsit sem finom modorú "úriember" a vonal túlvégén, hogy mivel a gépjármű üzemképes, ezért nem fogják elszállítani, hanem azt nekem kell bevinnem valamelyik szervizbe. Ezen ökörködtünk kb. 10 percet, lévén hogy ő sem volt képes megérteni, hogy így nem fogok végigvezetni 80 km-t Budapestig az autópályán, nem beszélve arról, hogy ki tudja, mi a nyomora az autónak és ha valami más is elszaródik amiatt, hogy én mentem még vele x km-t, akkor annak a javítását nekem kell majd fizetni.
Odáig jutottunk, hogy megkértem, ugyan kapcsoljon már legyen szíves át a főnökéhez, mert úgy tűnik, hogy nem képes átérezni teljes mértékben a szitut.
Megjegyzem, egy csúnya szót nem szóltam neki, nem voltam lekezelő, mert egyik sem szokásom. Értelmes, emberi hangnemben vitatkoztam vele, ez talán még megengedhető vagy nem?
Na mindegy, amikor kértem a főnökét - és mint azt a fentiekben is leírtam, megjegyeztem neki, hogy nem képes teljes mértékben átlátni a szituációt annak ellenére, hogy elmagyaráztam neki - annyit mondott, hogy ő nem köteles eltűrni a sértegetésemet és megszakította a vonalat.
Kb. 5 percig álltam ott és csak néztem a telefont a kezemben, azon gondolkodván, hogy most én vagyok hülye, vagy tényleg kicsúszott a számon valami olyasmi, aminek nem kellett volna.....vagy most mi???
Visszatelefonáltam és szerencsére (vagy szerencsétlenségemre) újfent ugyanaz a férfi egyén válaszolt a hívásra, akivel az imént is beszéltem és mikor meghallotta a hangomat közölte, hogy bő negyed órában már elmagyarázta cégük álláspontját és hogy nem hajlandó több időt szánni rám, mivel más ügyeik is vannak, majd még ugyanazzal a lélegzetvétellel "Hold"-ra rakott. Füleltem a muzsikát, majd miután 2-3 perc múltán meguntam, leraktam és újra telefonáltam. Kitartó vagyok és szeretem a konfliktusokat emberi hangnemben, normálisan megoldani, de már erősen rezgett a léc... Ezúttal egy hölgy vette fel a telefont és azzal a lendülettel le is rakta. Gondoltam biztosan szóltak egymásnak, hogy "ez és ez a szám nem kvalifikálja magár az 'assistance'-ra"...
Ennél a pontnál csak álltam ott és a döbbenettől még fingani sem tudtam. Miért ki mikor és hol, mivan????
Aztán ismerősök körbetelefonálása és egy autómentős telefonszámának megszerzése után a kocsit elvitték, én pedig igazán ki voltam jőve a sodromból. Tízmilliós kategóriában a középmezőny felső végeit döngette az árcetli és ha nem is azt vártam, hogy az assistance majd térden csúszva hajlong, miközben azt kérdi, hogy "mit tehetünk Önért" azért ennél lényegesen többre számítottam...
Node levágom a sztori többi, ugyancsak érdekes, de annál hosszabb részeit. Végül bebizonyosodott az igazam, gondolom jól megejnyebejnyézték az ügyfélszolgálatost én meg eladtam a BMW-t és áttértem egy másik márkára. Hogy miért? HA-HA. Ez nem lehet kérdéses. Ha egy cégnek csak addig vagyok jó, amíg otthagyom náluk egy átlagkeresetű ember 5-6 évnyi fizetését, akkor - és elnézést az erős szóhasználatért - elmehetnek a büdös kurva anyjukba. Szépen, magyarosan és egyszerűen. Az ilyenre nem vagyok vevő.
Egy bizonyos pontig eltűröm, hogy palira vegyenek, de a türelmemnek vannak határai és ezt a Mondial bőven elérte, sőt, túl is ment rajta...
És mivel a Mondial a BMW képviseletében járt el, így egyenes ágon járatta le, legalábbis az én szememben, magát a BMW-t. No de sebaj, a másik márka örülhet, azóta már megtapasztaltam - sajnos - náluk is a garanciális ügyintézést, amivel még csak egy napon sem lehet említeni a Mondial-féle kóklerkedést...
Jó hosszú komment lett ebből, dehát akinek nincs türelme, az ne olvassa el. ;)
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 17:23:51
A garanciaidőn belüli autóknak helyszíni javítást, vagy mentést biztosítanak a szervizig. Nem a tulajok, hanem a gyárak kötik meg velük /is/a szerződést. Nem csak ők, több ilyen cég is van.
mx3 2009.08.24. 17:24:45
DaM 2009.08.24. 17:24:46
Amúgy mi baj az ami autókkal? De én is ferdeszeműeket favorizálok túlnyomórészt.
Impega 2009.08.24. 17:25:36
HulyeReklamok 2009.08.24. 17:28:21
Az amerikai autók motorjai általában nem finom szerkezetek. Jó nagy motor, rengeteg üzemanyagzaba, alacsony hatásfok. A beltér pedig középszerű.
Nagyjából ennyi.
eszemmm 2009.08.24. 17:29:07
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 17:30:20
Az autó új, garanciaidőn belül van. Megáll, stb. a Mondial fizeti a mentést, nem a delikvens. Magyarul a kolléga most a számlát elküldheti nekik, ki fogják fizetni /nagyon sokára/.
ludlud 2009.08.24. 17:34:09
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 17:37:35
Aztán beszélsz még a hitelrontásról/becsületsértésről. Miről beszélsz, most úgy őszintén? Csak nem a Mondial-nál dolgozol?
Miért lenne hitelrontás az, ha valaki leírja, hogy mi TÖRTÉNT vele?? Azt hittem, hogy szólásszabadság van, de kérlek javíts ki, ha esetleg tévednék. Hitelrontás és becsületsértés (egyébként hogy lehet egy cég becsületét megsérteni...??) akkor állna fent, ha az egész történet arról szólna, hogy a naiv ügyfél nyomdafestéket nem tűrően ócsárolná és minősítené a céget. Én viszont csak egy megtörtént eset leírását láttam itt, mást nem.
Pierre73 2009.08.24. 17:39:41
vernarancs 2009.08.24. 17:41:12
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 17:41:31
mx3 2009.08.24. 17:42:13
havajj 2009.08.24. 17:43:25
nem való ám rendes autó ebbe az országba émmondom
HulyeReklamok 2009.08.24. 17:43:35
Ha a kocsi céges, akkor fogja a 30LE-s kocsit, leparkolja valahol a közelben. Felhívja a cég diszpécserét, hogy lepukkant a kocsi, intézkedjen. Ő maga fog taxit és a cég pénzén elfurikáztatja magát, vagy bevárja a diszpécser által odaküldött kollégát. A cégen belül ezt simán meg lehet oldani, a legtöbb helyen van erre policy. 13 millás kocsihoz meg szép helyen kell lenni a vállalati struktúrában, így ezek simán elérhetőek a számára.
Azt sem teljesen értem, hogy ha 30LE-ben limitálta magát a kocsi, akkor az még bőven járóképes volt. Nem ugrik teret, de lassan arréb lehet vele közlekedni. Az, hogy trélereztették, még külön probléma is lehet ...
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 17:43:39
havajj 2009.08.24. 17:44:33
havajj 2009.08.24. 17:46:34
kúrórudi 2009.08.24. 17:48:00
zeddez 2009.08.24. 17:48:56
De ha egy ilyen cikk miatt vesztenek el csak 2-3 potenciális ügyfelet/vevőt, az már nagyobb kár, mint a tréller költsége lett volna meg stb.
Nem hiszem a BMW anyacég tapsikolnak ezt (is) hallva, csupán a márka presztizse miatt nem engedhetik ezt meg maguknak
Rajmond 2009.08.24. 17:49:10
É2I 2009.08.24. 17:49:17
Ez nem túl jó reklám egy cégnek, de az se, hogy hagyja a márkát így képviseltetni.
Ja és egyre több idióta van a telefonos ügyfélszolgálatokon.
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 17:53:23
zeddez 2009.08.24. 17:54:04
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 17:57:39
A Suzuki is Mondial-os.
joszip 2009.08.24. 18:00:49
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 18:01:05
backdoor · http://backdoor.puruttya.hu 2009.08.24. 18:01:54
HulyeReklamok 2009.08.24. 18:02:04
Hmm .. akkor miért nem várt 5 percet, hívta a Mondialt megint és próbálta beadni a helyes alvázszámot megint?
A neo tényleg sértő volt. Elnézést.
Nincs közöm a mondialhoz.
Lehet, hogy Neked ez a tényfeltáró dokumentumfilmek netovábbja, én viszont annyit látok csak, hogy van egy kocsi, amit felhúztak a trélerre, meg valamennyi szöveg, hogy a Mondial de mocsok volt. Ez így, ebben a formában, a másik fél számára nyilatkozattétel lehetőségének megadása nélkül jogilag eléggé ingoványos területre viszi a tulajt.
A becsületsértési per: a fehér szövegben azért az operátorok is megkapják a magukét. Mivel ott foglalkozás köréhez kapcsolódó dolog miatt (operátorral beszélt, aki a munkáját látta el), nagy nyilvánosság előtt (mivel ugye itt ez a poszt), olyan kijelentéseket tesz, ami alkalmas a sértettnek becsületének rongálására ("bunkó hangnemben"), így a becsületsértés tényállása akár fel is állhat.
Kellemetlen, hogy ez történt vele. De jobb módszert is választhatott volna.
É2I 2009.08.24. 18:02:57
Na ez az amit egy biztosítós ügyfelesnek _tudnia_ kellene. Nem csak akkor van gond, ha az autó már meg se moccan.
Nem is beszélve arról, hogy el is vesztheti emiatt a garanciát, mivel a gyártó ilyenkor megnézeti, hogy mi volt az alaphiba és ha nem álltál meg időben a már a te sarad. Egy motor elszállás meg nem a filléres kategória.
indapass90210 2009.08.24. 18:03:29
gyutyka 2009.08.24. 18:06:20
gelsystem 2009.08.24. 18:08:00
.
nem véletlen-e szlovák-e a rendszámod-e????
heeeeeeEEEEEE?!?!?!?!?!
,
baromira sikertelen ember lehecc, pláne annak fényében, hogy idegyüssz a homárra sírni..........előbb kérhettél volna tanácsot valakitől, vagy visszaolvashattál volna, hogy a gyárilag lúzereket itten megesszük vazzzzzzzzzzzzzzzzeeeeee!
mit nekünk per......
velünk egy EDE sem , sŐŐŐŐT, egy mosogépszerelő sem ment semmire
ezt vésd az eszedbe
.
.
egyébként, ez meg má milyen biztosító?
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 18:08:18
Asszem Ignistől kezdve van, ha jól rémlik. Az árképzést szerintem is jól kapisgálod:-D
Dövan: A régiekhez valóban nem. Az újakhoz nem egy hátrány, hogy van.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 18:10:41
Vannak persze olyanok is, akik csak azért vesznek BMW-t, hogy villantsanak, de hála az égnek csak a kisebbség.
Ha már a ficsúrozásnál tartunk, miért kell irigykedve lealázó stílusban beszélni azokról, akiknek esetleg több van mint neked vagy másnak? Nem mindenki lopta a millióit, sőt, itt megkockáztatnám, hogy azoknak a többsége, akik megengedhetnek magugnak egy 10+ milliós értékű kocsit, megdolgozott a pénzéért. Ilyen vagy olyan formában, de megdolgozott érte és nem lopta a rávalót.
Ami meg azt illeti, attól még, hogy 13 millióért vesz az ember autót, őt ugyanúgy megilletik a biztosítási/garancia szerződésben rögzített jogosultságok. Senki sem attól lett "milliomos", hogy vett egy újat, ha a "régi" elromlott. Elszaródott a motor, nem megy a kocsi? Nem gond, majd saját költségen megjavíttatom... Ha így állsz hozzá a témához, akkor soha nem is fogod tudni megengedni, hogy 10 milliós értékű kocsit vegyél magadnak...
kaboca36 2009.08.24. 18:13:24
Semmi köze nincs a biztositohoz. Amugy meg az összes biztositó egy rakás sz...
Ha lehet inkább vegyél kocsit a horvátoknál és biztositsd ott. az összes magyar faszkalap meg majd hiányolhatja a pénzét
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.08.24. 18:13:49
Kamu az egész, csak nem volt még soha egy rendes autója és nagyot akart írni :-)
joszip 2009.08.24. 18:14:15
Simet 2009.08.24. 18:14:35
Ha velem történik, sokkal idegesebb lettem volna. Lerohadsz az új autóddal és a mondial nem csinál semmit? Neki ezt kifizetik, ezért nem értem....
Ja ez Magyarország. Igy már tiszta.
Secnir 2009.08.24. 18:16:47
a videó szerint magyar a rendszám...
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 18:19:36
É2I 2009.08.24. 18:20:19
Ugyanakkor kötheti maga a disztributor helyi biztosítónál flottában.
A gyár is köt, pontosan azért, hogy enyhithesse az esetleges kiadásait.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 18:20:39
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 18:22:41
zauberpferde (törölt) 2009.08.24. 18:23:09
JÁR, ha működik! Jó is ez, ha működik, de ha nem, akkor mi van? Nyeled a mérget akkor, amikor úgyis szarban vagy. Ott állsz A. és B. között, autód a leállósávban vészvillog. Te meg vitatkozol valami nyeretlen biztosító ,nyegle operátorával, aki ahelyett, hogy segítene megoldani a helyzetet, még hülyére is vesz. Én csak azt kívántam tudatni, hogy ma, és itt még mindig az NBS (ne bízz senkiben) faktor a követendő eljárás. A drágább autók esetében amúgy is ez a magatartás a célirányos.
Na jó, akkor nem ajánlom, úgyis adják az autókhoz. Én meg ugyanúgy mint 15 éve, jövőre is meghosszabbítom a tagságom.
A Suzukit meg nem tudom, mert odáig még nem jutottam.:)
szarfej 2009.08.24. 18:26:24
Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.24. 18:27:33
Secnir 2009.08.24. 18:27:37
ami a csomagtartóban elhelyezett 2 szerszámoskofferből és alkatrészekből állt. meg egy munkásruhából. meg két emelőből és egy bakból.
zvajo 2009.08.24. 18:29:24
Ofélia . 2009.08.24. 18:30:13
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.08.24. 18:35:59
É2I 2009.08.24. 18:39:02
Na igen, a mostani autók tele vannak zsúfolva mindenféle kütyükkel, amik segítenek is. De potenciális hibaforrások, amit nem szerelsz meg félreállva az út szélén. :(
Secnir 2009.08.24. 18:40:56
de nem is volt 13 milka
Martinicske 2009.08.24. 18:43:15
Mi köze van itt bárkinek is ahhoz, hogy honnan van pénze valakinek 13 milliós autóra?
Nem kevés embernek van ilyen, köztük valószínűleg sok kommentelő munkaadójának pl. Biztos szar alak mi? De azért amikor fizetést ad akkor jó ugye...
Szerintem 13 millióért az a minimum, hogy megoldást keresnek, még akkor is, ha valami hiba csúszik be (alvázszám elgépelése).
Martinicske 2009.08.24. 18:45:30
Esetleg, ha szlovákiai magyar a postoló? Akkor gyalog kell járnia mi? Vagy csak a szlovák blogokra írhat.
Beteg ország... beteg emberek...
É2I 2009.08.24. 18:47:26
Jelen példa mutatja, hogy nem az ára számít egy jó autóhoz való hozzájutásnak.
Lehet tőlem 100 milkás autó is akár, ha egy hónap múlva besz.rik, hát én igen csak közelébe sem mennék többet annak márkának.
Az ember pont azt várná, hogy ennyi pénzért autót kapott és nem egy renszeresen úrja bootoló ócsó pc-t.
Énbagoly 2009.08.24. 18:48:29
Pron · http://pron.blog.hu 2009.08.24. 18:49:39
Énbagoly 2009.08.24. 18:50:08
É2I 2009.08.24. 18:54:47
Pont azt írtam fentebb, hogy ölég blama a gyártónak. Nem elég, hogy lerobban egy új autója, de még az a cég is lejáratja, akit ő fizet meg X ideig.
Szerintem ilyenekért simán bukik jópár leendő és jópár esetlegesen márkahű ügyfelet.
megint 2009.08.24. 18:55:14
Bélabácsi 2009.08.24. 18:57:46
Énbagoly 2009.08.24. 18:57:47
Az meg biztos, hogy a BMV nem csak a vásárlóval, hanem saját magával is kicseszett.
megint 2009.08.24. 18:57:49
É2I 2009.08.24. 18:58:22
Nyilvánvalóan. Csak amikor az ember fia kifizet egy valag pénzt, majd egy hónap múlva jön még hozzá feleannyit, akkor visszasírja a Trabantot.
Subulu 2009.08.24. 18:58:27
Az meg, hogy a cégek között elírták az alvázszámot, az megint nem a tulaj hibája. Másrészt ha nem az irigység beszél belőled, akkor rájössz, hogy 13 millióért ki kellene nyalni a vevőnek a seggét és ez messze messze a BMW-t minősíti. Kártérítést meg max a tulaj kérhet, nem a BMW, ide ugyanis a cikkban csak tények vannak leírva.
Énbagoly 2009.08.24. 19:03:03
Valamiért, nálunk minden cég lesüllyed egy elég alacsony színvonalra. Mindegy, hogy honnan indul.
Rocko- 2009.08.24. 19:03:14
én asszondom, h ezt így találták ki gyárilag, h direkt leálljon. :}}}}
Tarajos Goethe 2009.08.24. 19:04:50
Egyébként ilyen esetben azt az embert kell felhívni akitől az autót vetted,azaz személyesen az értékesítőt.
A BMW hozzáállása azért különösen fura mert egyszer vittem egy autót hozzájuk sima szervizre aztán először felhívtak a szervizből rá egy hétre hogy hogyan voltam megelégedve a munkájukkal ,aztán felhívtak a Wallis-tól hogy hogyan voltam megelégedve a szervizzel majd ezután felhívtak valami megbízott felmérő cégtől hogy felhívtak-e a Wallis-tól. Ekkor kértem meg őket hogy lesznek szívesek elfelejteni.
Az ilyen modern vevőfelmérések helyett jobban tennék ha megfizetnének pár gyakorlott (szakmailag) ügyeletest aki az ügyeletes telefonnal a zsebében fekszik-kel és azonnal intézkedik.
Mert a vevőnek mindig igaza van !
É2I 2009.08.24. 19:05:42
Az egyértelmű, hogy jó ideje -köszönhetően az internetnek terjedésének - az összes gyártó figyeli a különböző blogokat, pont a fentiek miatt.
Elég nagy bukta lehet a nép ítélete.
Eléggé gyakják pl. a fenti típust is, mint ahogy írta is egy-két hozzább értő.
Énbagoly 2009.08.24. 19:08:07
aaaaaaah 2009.08.24. 19:10:03
Átlagarcú 2009.08.24. 19:12:53
É2I 2009.08.24. 19:14:52
Ez a monitorozás tényleg játszik, untam én is :). De azt én sem értem, hogy miért a b.szakodás nálunk az első, probléma megoldás helyett? Olyan nehéz lett volna egy kicsit emberibbnek lenni?
Mivel lett volna nehezebb kiküldeni valakit és majd utánna esetleg a helyszínen közölni, hogy adott eset nem képezi gari tárgyát.
Átlagarcú 2009.08.24. 19:15:47
Subulu 2009.08.24. 19:16:07
Az meg, hogy a cégek között elírták az alvázszámot, az megint nem a tulaj hibája. Másrészt ha nem az irigység beszél belőled, akkor rájössz, hogy 13 millióért ki kellene nyalni a vevőnek a seggét és ez messze messze a BMW-t minősíti. Kártérítést meg max a tulaj kérhet, nem a BMW, ide ugyanis a cikkban csak tények vannak leírva.
Énbagoly 2009.08.24. 19:16:11
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.24. 19:16:18
Ha nekem ennyi lenne kocsira vettem volna 7 suzukit(mi autónk :))Ö mind más szinű lett volna és minden nap másikkal jártam volna,igy ha egy elromlott volna még lett volna 6, hogy tovább járjak kocsival,de hát nekem nincs 13 millám igy nem járok bmw-vel:)))))
Egy hétre cuppanat nektek , elmentem sünözni jó messzire:)))
kondi2005 2009.08.24. 19:17:25
30 perc múlva ott volt a tréler, a helyi szervizt kinyitotta egy manusz és átvette az autót javításra, amíg egy bérautóval továbbálltunk. Másnap 12-re kész volt a javítás.
Énbagoly 2009.08.24. 19:17:42
É2I 2009.08.24. 19:18:03
Ne félj az un. ismert bloggereket hívják is tesztelni rendszeresen. És előre remeg a lábuk a véleményektől.
gyagyás 2009.08.24. 19:19:32
Énbagoly 2009.08.24. 19:20:20
Eric_Cartman 2009.08.24. 19:22:37
702 · http://psztrnk.net 2009.08.24. 19:27:45
Subulu 2009.08.24. 19:31:12
É2I 2009.08.24. 19:33:45
Értem én, csak azt nem, miért éri meg egy néhány tízerért b.szakodni egy több milliós autónál.
És nyugodtan bele lehet mondani ezt a telefonba is, akár úgy hogy jól hallhatóan meg kell erősíteni, hogy megértette az ügyfél és vállalja az esetleges költségét.
Az más kérdés, hogy hajtják be, nyilván azt nem szeretnék vállalni a cégek.
A céges flottás beszerzéseknél értem a Merci hozzáállását. A sofőrök -mivel nem az övék a járgány- nem éppen kíméletesek a géppel. A lesz.rom, majd kifizeti a biztosító hozzáállással.
Rozisoft 2009.08.24. 19:34:13
na, mentem lottót venni!
On: Sajna nem csak a Homáron olvastam ilyen kedves és korrekt ügyfélkezelésről, hanem mindenki erre panaszkodik a környezetemben ha az autója szóba kerül. Kezdek aggődni, mi lesz, ha egyszer mégis lesz bármilyen autóm.
É2I 2009.08.24. 19:43:41
Nyugodj meg van egy-két tesztelő, aki bátran megmondja a véleményét. Nem is lenne hitelük, ha minden autóra csak jókat írnának, mondanának.
És pont egy ilyen blogger húzta le a fenti gépet.
Én már nem mernék lefikázni egy több, mint 10 milliós autót, de max azért mert még nem igen ültem öt millásnál értékesebben. Viszont ezek közül az "olcsóbb" típusok közül bátran fikáztam már én is. (Na jó én nem vagyok ismert, ez igaz.)
É2I 2009.08.24. 19:48:14
Akkor kicsit nem értem. Ha céges, akkor nincs valamilyen saját telephelyesetek?
Vagy nem a cég nevére van véve az autó?
Azt se találta meg az adatbázisukban az ügyintéző?
kangep 2009.08.24. 19:50:46
a "motorhibát jelzett" kifejezés szintén nem visz közelebb önmagában.
na persze, ettől még a mondial csúnyán elbaszta.
@Rozisoft: a 850esnél nagyobb szopóágat nem is tudtál volna kibökni. sok szerencsét majd hozzá :D
Rozisoft 2009.08.24. 19:58:44
Férfi létemre az autókhoz elég nőies a hozzáállásom: tetszik-e a forma vagy sem; többet úgyse értek hozzá.
É2I 2009.08.24. 19:59:34
A nem garanciális hibákért nem is fizet a biztosító, sőt az elszállítást is kiszámlázza, de azt csak elszállítás _után_ lehet pontosan behatárolni.
Itt persze csak a telefonost lehet bacctatni. Magát a gyártót nem, mert ahoz tényleg kevés az infó.
gelsystem 2009.08.24. 20:18:26
videjókat csak akkor nézek, ha szigorúúújan 18, de inkább 21 éven felülieknek van, ééééÉÉÉS: minyimum hóóóóóm:):):):)
.
@Gyurma73:
szintén
.
@zvajo:
szintén
.
@Pron:
a postoló fikázása az első 10 hozzászólás után engedéjezett:):):):):)
én meg mit tanulnék belőle? hacsak azt nem, hogy nem veszek bömöst:):):)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.24. 20:18:59
Mondjuk a BMW magyar képviselete helyében beperelném a biztosítót...
(Ti tudjátok sajnálni amúgy a postolót? Mert én nem. Ekkora bömbit el sem fogadnék. Egy hármast, azt igen, az még emberi méretű.)
Amúgy meg az egész mai nap menjen a sünbe.
többet mentem mint ültem. Minden feladat úgy kezdődött hogy menjek át a gyár másik felébe valakihez :S
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.08.24. 20:19:24
ugyfelszolgalat@bmw.hu
MintaMókus 2009.08.24. 20:27:42
És ki mondta a lúzer kommentelőnek, hogy X összeg felett nincs fogyasztóvédelem????
Secnir 2009.08.24. 20:30:55
én most egy BMW C1-ben gondolkodom.
egyelőre.
aztán ha benéz fortuna istenasszony (akinek rendszeresen áldozok az oltárán), akkor újat veszek, nem használtat...
Simet 2009.08.24. 20:31:13
Azért kiváncsi lennék itt a BMW Magyarország válaszára.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.24. 20:31:49
neked mostanaban hany amerikai autod volt?
Simet 2009.08.24. 20:32:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.24. 20:33:50
hat en vehetnek ujat
barmilyet, de minek
egy uj kocsim volt, egy zsiguli
itt meg 5000 dollarnal tobbet nem adtunk ki kocsira
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.24. 20:39:45
problémám kocsival még soha nem volt
biztosítóval annál több, legyen az lakás, kocsi, élet, baleset, akármi.
eddig mindig ki kellett fizetniük azt, ami jár.
soha nem volt igazuk. mindössze az időmet és az energiámat pocsékolták, ami szintén kurva drága. soha nem értettem, miért nem lehet elsőre megérteni, hogy ami jár, az jár.
az ügyfélszolgáknak pedig általában fogalmuk sincs semmiről, és innentől kezdődik a kanosszajárás.
a forradalomnak pedig írni fogok, hogy a falhozállításnál valahová előre sorolja be őket.
@Sün ugyanis nem bírja már a melót.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.24. 20:43:32
@hagyma: Na ugye. Én sem fogok hitelre autót venni.
Csak ha sok pénzem lesz, akkor nem 10 éveset hanem 3 évest veszek :D
@Simet: Jaja, igazából ez a felháborító. Termék -> gari. Eírt alvázszám? kijavítjuk, ha a többi adat OK.
Ez leginkább a "bunkóság" jelzővel illethető.
b[ALien] (törölt) 2009.08.24. 20:43:40
Igeeeen! Sőt szarja ki! Sokszor! És ezt még 5x a következő napokon
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.24. 20:48:23
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.24. 20:48:28
Saci Pererê 2009.08.24. 20:49:09
A szomszéd néz, mert 7-es sorozat,
viszont az 1000-motor miatt mégis kedvező árfekvésű. :-)
Pályakezdő vízvezeték szerelők is megengedhetik maguknak.
Légzsák se kell, kívülről úgy sem látszik.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.24. 20:59:15
én mindig felfújt lufikat teszek az autóba, hadd lássa mindenki, hogy van légzsák!
Saci Pererê 2009.08.24. 21:02:49
Gázlóviszonyok a Homáron:
Az Edelweiss Kaltenhausen-nál 3,6 €, árad, lejjebb apad.
A HB Münchennél 4,2 € stagnál, feljebb nincs jelentve.
Engelhartszellnél hajóútszűkület, szélessége 34, hosszúsága 123 deciméter, hajóvonták találkozása tilos.
Facelessbook · www.dont.think.so 2009.08.24. 21:03:29
Ezek után a bodzaszedő kisiparosok is lehet, hogy átpártolnának egy másik márkához.
É2I 2009.08.24. 21:05:14
Azt nem értem én sem, hogy csak az alvázszám miatt nem találta meg.
Semmi más adatot nem tárolnak egy autóról?
Nem hinném. Inkább gyanus az ügyfeles hozzá nem értése, vagy rossz napja volt, de egyik sem mentség.
ladislaus 2009.08.24. 21:07:17
Saci Pererê 2009.08.24. 21:09:09
SirJohn 2009.08.24. 21:09:19
A szomszéd néz, mert 7-es sorozat,
viszont az 1000-motor miatt mégis kedvező árfekvésű. :-)
Ez így van, tényleg vicc a 1,6-os A6-ossal együtt....
Saci Pererê 2009.08.24. 21:10:40
Halál komolyan. :-)
Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2009.08.24. 21:12:16
No és ez a mundiál foci biztosító, na ezt megérdemli aki itt köt szerződést...
b[ALien] (törölt) 2009.08.24. 21:13:00
Tényleg jesszumot, Sacit, vagy Nelsont nem látta valaki?:)
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.24. 21:20:58
nem vagyunk itt, mert épp titokzoknit próbálunk egy kecskére adni. állítólag így nagyobb lesz a tejhozam.
Árpi a 4-ből 2009.08.24. 21:21:07
Ha beszarik az 1 hónapos kocsi alattam biztos nem a gyári assistance-t hívom, mert sok mindenben érdekelt, de abban nem, hogy nekem segítsen.
Fel kell hívni a legközelebbi szervizt. Ők érdekeltek, hisz esetleg legközelebb oda viszed kötelezőre... És biztos a pénze... Vagy fizeti a BMW, vagy ha esélytelen akkor én, mert nem adja ki addig a kocsit.... A s€ggemet is kinyalták volna...
Jó szívást....
Saci Pererê 2009.08.24. 21:24:56
A vízilóbaszkurátor alatti polcon van, közvetlenül a csirkecsont ízű abszorvátorok mellett.
Most akciós. Bolhanyakörves törpöt adnak a pénztárban, ha 200.000 forint fölött költesz.
b[ALien] (törölt) 2009.08.24. 21:25:24
JJJ
Saci Pererê 2009.08.24. 21:27:45
noncapisco (törölt) 2009.08.24. 21:31:28
A HONDA-immal soha semmi baj nincs..ennyi.
b[ALien] (törölt) 2009.08.24. 21:34:02
Meg lóbalzsampüré, de az mindig akciós, mert Argentin-Polinéziából csempészik a hamisított verziót vasalódeszkába és kovácsoltvas radiátortakarókba rejtve.
Ez a norvég cicaszintetizátor nagyon tetszett, lehet beruházok:))
Simet 2009.08.24. 21:36:55
Éppen a gyári assistance-et kell hivni.
Neki kéne megmondani mit csinálj az autóval.
Ahogy látom a videón városban ment el a motorvezérlés. Asszem ilyenkor be lehet menni vele a legközelebbi márkaszervízbe...
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.08.24. 21:39:58
Ha valaki megcsinálja, írja már meg nekem :-)
Moszkvicssluszkulcs 2009.08.24. 21:40:08
yerico1 2009.08.24. 21:50:16
Vladimir Harkonnen 2009.08.24. 21:50:37
"Vannak persze olyanok is, akik csak azért vesznek BMW-t, hogy villantsanak, de hála az égnek csak a kisebbség."
Micsoda finoman árnyalt cigányozás!
:D
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 21:51:00
Simet 2009.08.24. 21:51:27
Max 7-8 millát.....
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 21:53:16
30 perc múlva ott volt a tréler, a helyi szervizt kinyitotta egy manusz és átvette az autót javításra, amíg egy bérautóval továbbálltunk. Másnap 12-re kész volt a javítás."
Oké. Akkor ezt most játszd el Magyarországon is, könnyítésként tetszôleges márkát választhatsz :)
min 2009.08.24. 21:54:16
Énbagoly 2009.08.24. 21:55:32
az jó, ha tényleg van olyan, aki igazat is ír. De az akkor is abszurd, hogy ennyi pénzért, nem tudnak tisztességesen összerakni egy gépet.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 21:55:35
A dolog szépséghibája mindössze az, hogy neked még a büdös életben nem volt semmifélet BMWd. Azért további kellemes szakértést.
lkjpoi 2009.08.24. 21:56:08
Simet 2009.08.24. 21:58:01
b[ALien] (törölt) 2009.08.24. 21:58:47
De legalább ők érdemben hozzá tudnak szólni
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 21:59:06
Te valami álomvilágban élsz. Az autógyárak bloggerektôl remegô lábai, LOL
Simet 2009.08.24. 21:59:25
ZON 2009.08.24. 22:00:35
The Good Boy 2009.08.24. 22:01:13
A szerelő végül beinditotta az autómat (aksi halt meg benne - neves cég prémium terméke volt), és mondta, hogy ha lehet menjen az autóm a saját lábán, ne keljen vontatnia... Szerintem a gép el sem tudott volna indul. Végig 50-60-al ment elöttem főúton, fekete füstfelhőt eregetve. Na ez minőségi szolgáltatás volt. Monjuk az autó is olyan sz*r volt, hogy egy évesen ment a háztól. Azóta csak japánban gondolkodom.
poszt már a hétvégi?
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 22:03:28
Nem rohadt le, motorhibát jelzett. Ilyenkor mondjuk illik kiküldeni egy szervizmobilt hibakódolvasásra, de ha vészprogramba kapcsolt a motor, azzal még bôven elgurulhatsz a legközelebbi márkaszervizig, úgyis korlátozva van a fordulatszám. Mondjuk a Mondiálhoz kiküldhetné valaki Palkovicsnét egy Batz papuccsal ezért a balfasz és tapló ügyintézésért. Így nem beszélünk fizetô ügyféllel.
lifelike 2009.08.24. 22:07:40
es igy is jart!
hahaha
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 22:07:49
The Good Boy 2009.08.24. 22:10:36
"Ha beszarik az 1 hónapos kocsi alattam biztos nem a gyári assistance-t hívom, mert sok mindenben érdekelt, de abban nem, hogy nekem segítsen.
Fel kell hívni a legközelebbi szervizt. Ők érdekeltek, hisz esetleg legközelebb oda viszed kötelezőre... És biztos a pénze... Vagy fizeti a BMW, vagy ha esélytelen akkor én, mert nem adja ki addig a kocsit.... A s€ggemet is kinyalták volna..."
Az biztos, mert minden független szerviz boldogan várja az ilyen balekot, aki nem márkaszervizért rohan, ha lerobban a garanciális géperejű. Aztán meg jönnél ide a homárra picsogni, hogy ugrott a garanciád, meg még a szerelés diját sem fizetik senki sem ki neked. Örülj, hogy eddig nem vettél új autót! A fentiek szerint nem neked valók:)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 22:10:49
Készbazmeg, megjött az elsô önjelölt szerelô.
Secnir 2009.08.24. 22:12:38
"rendes autó nem rohad le 1 hónap után.."
ez sem rohadt le, 30-al még tudott menni....
The Good Boy 2009.08.24. 22:13:20
Fogjátok már fel, hogy nem az autós kötött szerződést a biztositóval, hanem a bmw velük szerződött az assistance ellátására. Nézz utána,vagy legalább olvass vissza pár kommentet:)
Simet 2009.08.24. 22:13:22
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 22:14:29
fda 2009.08.24. 22:18:13
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.24. 22:20:24
Simet 2009.08.24. 22:20:42
Eltömiti a katalizátort ki kell égetni belőle.De azon a hőfokon az istennek sem akar elégi, meg kell emelni a hőmérsékletet. Na itt jön be az ákom-bákom... :)
Saci Pererê 2009.08.24. 22:20:53
ZON 2009.08.24. 22:21:05
lkjpoi 2009.08.24. 22:23:57
Simet 2009.08.24. 22:27:49
A garanciát a gyár adja, nem a márkakereskedő. Ha pesten vette és miskolcon rohad le vele, akkor elvileg a legközelebbi márkaszervízbe irányítják, vagy a legközelebbi tréler meg érte.Legalábbis jobb helyeken...
lkjpoi 2009.08.24. 22:28:51
fda 2009.08.24. 22:29:17
fda 2009.08.24. 22:31:58
Hát az, hogy ha nem találják a kocsit a rendszerükben, akkor bizony nem fognak neked egy trélert vagy egy szervizest ingyen odaküldeni csak azért mert telefonáltál.
Mondjuk ennek az egész történetnek ennyi a tartalma, hogy az assistance szolgáltató elszúrt valamit, és nem tudta beazonosítani a garis kocsit. Utólag gondolom egy levélváltással el fog intéződni, hogy kifizetik a saját költségen hívott trélert és kész.
pakesz (törölt) 2009.08.24. 22:32:54
hiszen a 13 millaval kimeritette a csalad kasszajat, most meg ez a treleres szallitas a kosztpenznek tett be :)
The Good Boy 2009.08.24. 22:33:00
új autóhoz adott gyári assistanceról van szó, nem a pár tizezerért veszek nagyarlás idejére tipusúról
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.08.24. 22:33:18
És mosógépjavítást is vállalok.
The Good Boy 2009.08.24. 22:34:56
lkjpoi 2009.08.24. 22:37:51
Szerintem meg nem. Hanem az új autó árában van 3 év assistance, a 3 év után meg fizetheted te.
Attól h nem volt assistance, garancia még van.
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.08.24. 22:47:18
The Good Boy 2009.08.24. 22:53:58
Van olyan márka is itthon, amelyik nem ad egyáltalán assistancet, meg van olyan is, amelyik az autó "örök életére" biztositja azt.
Sickret Service (törölt) 2009.08.24. 22:54:28
Nekem is az segített, mikor a Lombard által finanszírozott autómba belecsattantak (ő volt a hibás, el is ismerte), majd a Uniqa váltig hajtogatta, hogy csak a törzskönyv elküldése után hajlandó kifizetni a javítás költségét, míg a Lombard azt hajtogatta, hogy ők nem adhatják ki a törzskönyvet, de még másolatot se akartak küldeni, a Uniqa meg ezt persze nem volt hajlandó elfogadni.
Meguntam, hogy így szarakodnak velem és átpasszoltam az ügyet a DAS-nak, az ügyvédjük hamarosan rájuk csördített, egy héten belül ott volt a hiteles törzskönyvmásolat a Uniqa-nál, akik meg közben rájöttek, hogy nem is kell nekik az annyira és fizettek.
Megéri ez a DAS tagság, mert ugyanolyan dörzsölt ügyvédjeik vannak, mint akik az ilyen packázásokra bátorítják a biztosítókat, és ha ők belépnek a dologba, elég gyorsan rendeződik.
Sickret Service (törölt) 2009.08.24. 22:57:29
Kapraj kurta, neked is lesz! :)
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 23:29:17
Nem kell a DAS, csak fel kellene hívni a Mondialt, és tisztázni velük az alvázszámot, rendszámot, egyebeket. Nem kevésszer fordult elő, hogy valaki, akár a szalonban eladáskor rosszul vitte fel az adatokat.
Csak a tisztánlátás végett, mert sok mindenkinek nem világos: csak a szervizbe szállítást, vagy a helyszíni segítségnyújtást /pl. bikázást/ finanszírozza egy assistance cég, az alkatrész és munkadíj költségek a tulajt terhelik. Ha szerencséje van, és garanciális alkatrész megy tönkre, akkor fizeti a gyár. De pl. egy akkumulátorcsere 95%-ban fizetős.
=Daniken= 2009.08.24. 23:30:48
Árpi a 4-ből 2009.08.24. 23:31:04
Shadowbull 2009.08.24. 23:32:17
Ha a motor veszuzemmodra kapcsolt, akkor miert is kellett elvontatni?
sb
Árpi a 4-ből 2009.08.24. 23:34:05
The Good Boy 2009.08.24. 23:35:23
Árpi a 4-ből 2009.08.24. 23:37:56
A márkaszervíznek fontos, hogy őt válaszd!
korlat 2009.08.24. 23:41:37
nálam az autó min. 20 évre készül, ami azalatt, az vagy olasz, vagy kuka...
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 23:41:41
A kiszállásért OK hogy nem kellett fizetned a feljebb vázoltak alapján. Az akksival meg benne vagy a szerencsés 5%-ban:-)
The Good Boy 2009.08.24. 23:43:15
Igy veszit el egy cég egy régi ügyfelét, méghozzá nem is teljesen a saját hibájából.
Subulu 2009.08.24. 23:43:29
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 23:46:05
Igen, ebben is van valami. A poszt címe megtévesztő. Nem a garit bukta, hanem az ingyenes mentést. De ha van számlája róla, fizettethető az is a félreértések tisztázása után. A diszpécser meg, hááááát, szóval...
Subulu 2009.08.24. 23:48:36
The Good Boy 2009.08.24. 23:48:37
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 23:50:06
Hasonló okokból cserélik a gyárak az assistance szolgáltatókat igen sűrűn. Csak az a baj, hogy kevés ilyen szolgáltatással foglalkozó cég van, ezért olyan az egész, mint a vicc szerint anno a szovjet seregben a tisztacsere: az első sor a hátsóval ruhát cserél...
Subulu 2009.08.24. 23:52:09
Üdvözöllek!
The Good Boy 2009.08.24. 23:56:15
Tényleg, posztolót már lehet????:::))))
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.24. 23:57:37
Azért sok a selejt, mert ha összeszámolod, nem keveset állhat az akksi használat nélkül: gyárból szállítás után autógyár, ott kész autóba beszerelés után kib@sz az udvarra, ki tudja meddig. Egyszer csak feldobják egy vonatra, onnan kamionra, és egyszer csak megérkezik a kereskedésbe. Ott ideális esetben értékesítik mondjuk fél év múlva.
Számtan: kb. 8-10 indítás fél-egy év alatt, megtett kilométerek száma meg még az egyet sem éri el, a motor egyszer sem volt közelében sem az üzemi hőmérsékletnek.
The Good Boy 2009.08.25. 00:03:34
Shadowbull 2009.08.25. 00:15:16
A biztositonak SEMMI KOZE nincs a garanciahoz, o az assistance szolgaltatast biztositja. Ne keverjuk mar a kettot.
Nem a BMW szarja le az ugyfeleit, ezt akkor allithatnad, ha bevitte volna a tulaj egy szakszervizbe, es ott hajtottak volna el a francba.
Egyebkent meg leszarom, mibol telt ra, orulok ha valakinek ilyen van.
sb
Shadowbull 2009.08.25. 00:18:42
"a bmw garancia intézésén van a fókusz.. "
De nem. Neked az assistance szolgaltatassal van bajod, nem a garancia intezessel. A ketto kurvara nem ugyanaz.
Hogy mennyiben a BMW felelossege az, hogy egy vele szerzodott partnerenel egy kutyauto ugyintezovel hozott ossze a sors, az persze lehet vita targya.
Attetelesen biztosan felelosse teheto a BMW, de direkt felelosseg?
sb
Shadowbull 2009.08.25. 00:21:05
Ez igy ahogy van, egy egetvero marhasag.
Fentebb mar kifejtettem.
Ha igy lenne, a Mondial altal fenntartott szakszervizben szerelnek a kocsidat, es a Mondial ugyezne le a garancialis koltsegeket a gyarral.
sb
Shadowbull 2009.08.25. 00:22:14
Senki sem erre megy ra, plane nem a BMW.
sb
Shadowbull 2009.08.25. 00:32:06
Nade ebbol ekkora hisztit keriteni, telesirni vele a netet, videot kesziteni!! mindenhova gondosan leirni, hogy ez egy 13 millas auto, meg hogy sajat koltsegen! kellett elvitetni a kocsit, meg masikat berelni, hat ez valami nevetseges.
Ennek az autonak a havi ertekvesztese valoszinuleg jelentosen tobb, mint az egesz elvitetos hercehurca, amit egyebkent nagy valoszinuseggel utolag meg fognak teriteni.
Egyik pillanatban viritod a lovet, masik pillanatban meg sirsz, hogy draga az autozas.
Wazzeg.
Szolj a fonokodnek, hogy ne ilyen autot adjon, hanem rendes fizetest, amivel nem gond nehany tizezer forint varatlan kiadas.
sb
Subulu 2009.08.25. 00:36:31
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 00:38:31
Úgy látom, pont időben jött GB kérdése a fikázásról:D
Ki foglalta el a Vidor nevet? 2009.08.25. 00:40:28
Mondjuk a BMW tulajok is köcsögök! Olyan bunkó hangnemben tudnak beszélni hogy csak na, mintha nem is tudom ők lennének a császár f..án a bokréta. De vannak mondjuk a jobbak belőlük akiket csak olyan semmiségek h az utolsó 5ös sorozatból melyik motorhoz lehetett kéziváltót kapni és milyen volt az a kéziváltó(fokozat, anyaga, stb) és ezt mind éjjel 1kor mert ő most fogadott a haverjával és neki ez kell. És a callcenteres asszisztanszos keresse meg, mert ő neki ez jár mert BMWje van. PARASZTOK!(ez még a régi asszisztansznál történt)
Amúgy megkereste és megmondta az asszisztanszos neki a választ, bármíly paraszt volt.
Zarbon 2009.08.25. 00:50:14
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 01:57:48
Erre való a regenerációs üzemmód.
"Na itt jön be az ákom-bákom..."
Milyen ákom-bákom, te idióta?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.25. 02:09:32
Na ó éjt mindenkinek, holnap már máshol sünözünk :)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 02:13:53
Tesznek, ha méltóztatsz elfáradni a MÛKÖDÔKÉPES autóddal a szakszervizbe, Einstein. Egy sárga check engine ikontól nem fog felrobbanni a motorod, te szerencsétlen. Te mi a tökömmel jártál eddig, lovaskocsival?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.25. 03:01:52
elvbol is meg jok is
az mar legenda hogy benzibfalo allatok ha nem vakami nagy terepjarot veszel, sot mar az semveszesen fogyaszt
vizsla_barat 2009.08.25. 03:19:45
vegyel egy obd II scannert es torold ki a hibakodokat.
vagy le az aksit es vissza perc utan.
igen a bmw-n windows fut :)
Megdobbent 2009.08.25. 04:29:28
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.25. 04:31:03
amugy szerintem is csak az elektronika romlott el benne
valamlyik panelt ki kell cserelni
ezert volt jobb a bimetalos megoldas
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.25. 04:37:43
amugy szerintem is csak az elektronika romlott el benne
valamlyik panelt ki kell cserelni
ezert volt jobb a bimetalos megoldas
Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.08.25. 06:34:18
Tökéletesen jogos a felháborodása. Ha pedig genyó módon beszélt bárkivel is a telefonon az is tökéletesen jogos a kocsi ledöglése miatt.
Olvastatok valahol már olyat BMW-s papíron/weblapon, hogy "bocsi, előre mondjuk, hogy simán ledögölhet az egy hónapos kocsid majd szarni fogunk a fejedre, de ettől még vedd meg" ?:)
Epokit Drive 2009.08.25. 06:56:09
A történtek mindazáltal nagyon felháborítanak, remélem, sikerül végül, utólag rendbe tenni ezt a dolgot a biztosítóddal.
Ed
Saci Pererê 2009.08.25. 07:10:42
Megérte, mert bitang gép lett.
carlo74 2009.08.25. 07:19:59
2.: nekem az is az, ha vki 13M-t költ kocsira.
3. az ilyen autók (fekete bömös) általában konfliktust okoz a forgalomban (mármint a gazdái)
carlo74 2009.08.25. 07:24:26
és még mekkora a pofád itt is. ezért utálja midnenki az ilyen batmobilos majmokat.
Sam8888 2009.08.25. 07:43:43
2. Benzinest kell venni, azok jobbak
redriot77 2009.08.25. 07:46:24
B! 2009.08.25. 07:47:59
Még mindig irigy a többség, akinek nincsen. Ilyen hozzáállással nem is lesz.
Nemcsak ilyen, más sem, mert ilyen pöcspótló biztos nem is kéne nekik.
Szerintem a "büdösbunkóbéemvés" nem ilyen videót készített volna, hanem kb olyat amin beb*ssza a kocsit a szervizbe a zárt ajtón keresztül aztán végigtapos a szalonban a fejeken. Ezek a májer béemvések így adják elő, neem? Attól még, hogy néhány van néhány gyökér, nem mind az...
Kidus 2009.08.25. 07:58:58
Most meg mar lehetne ujabb azert.
Nahat....
redriot77 2009.08.25. 08:00:08
Nem kell semmit csinálni, csak egy kanyarból kijövet, hosszú egyenesnél nem rágyorsítani, csak villantani egy jobbra-indexet -> "látom hogy előzni szeretnél, mehetsz". Tízből kilenc veszi a lapot, megelőz, és MEGKÖSZÖNI hogy figyelsz a tükörbe is.
A lassabb autós is jobban jár, mert azért az csak frusztráló, ha egy baszott nagy xenon két méterről párátlanítja a hátsó ablakunkat, és ő sem lesz vérengző barom, mert nem tartották fel. Ennyi meg egy bambi.
Subulu 2009.08.25. 08:00:23
B! 2009.08.25. 08:06:33
csatoimi 2009.08.25. 08:06:56
redriot77 2009.08.25. 08:11:28
EnZsolt 2009.08.25. 08:11:30
Mondial ügyfelekkel való kezelését pedig nem minősíteném.
Azt hiszem nem sokára lesz egy Re: post melyben leírják, hogy jajj, de nagyon sajnáljuk és tényleg mindent visszafizetünk becsszóra...
EnZsolt 2009.08.25. 08:12:40
Eme mondatom nyelvtani helyességét sem minősíteném :)
Impega 2009.08.25. 08:13:23
Szerintem nem az a baj, hogy 1 honapos kocsi es beszari, az bosszanto, dehat emberek raktak ossze, a baj, az az hogy fizetsz egy szolgaltatast es csak lof@**t kapsz a helyebe.
Simet 2009.08.25. 08:14:20
Itt sem az volt a gond, hogy elromlott, hanem az assistance szolgáltatás.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 08:16:33
Saci Pererê 2009.08.25. 08:19:25
Ha az asszisztansz nem működik, akkor meg kell dugni vagy enni a telefonos hölgyet. Ha ez nem lehetséges, akkor el kell ásni. Ha még eu sem lehetséges, le kell hugyozni és továbbmenni.
Legvégül pedig Impegát libatollal meg kell piszkálni kicsit. :)))
Shadowbull 2009.08.25. 08:19:29
Meg ugye azt sem mondtad el, hogy mi volt a baja az autonak, a BMW mit csinalt vele, es hogyan rendeztek utolag az auto elviteteset. Mert erdekes modon azt valahonnan tudod, hogy az operator a Mondialnal milyen hibat kovetett el.
Sot, a kommentjeidet olvasgatva mar azzal kapcsolatban is ketsegeim tamadtak, hogy egyaltalan ki volt a hunyo.
Amennyi eszed van, lehet az utcanevtablat olvastad be alvazszam helyett.
Tenyleg meg kene hallgatni a masik felet is.
sb
NGA 2009.08.25. 08:19:42
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 08:19:51
NGA 2009.08.25. 08:22:49
Ez akkor most ezekszerint igy ahogy van nem igaz? Dániel nem vett autót, ez egy céges autó, Dánielnek ez egy fillérjébe nem került?
NGA 2009.08.25. 08:25:08
Impega 2009.08.25. 08:25:18
Az utolso pont nem szukseges ;) Allergias vagyok a madartollra
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 08:32:15
Egyébként annak is érdemes elgondolkodnia, aki olyan ötletet ad, hogy a Ch. Eng. lámpa kigyulladása után nyugodtan kocsikázzon tovább... Nincs biztosító, gyártó, aki az ügyfél által szándékos károkozásnak minősíthető f@szságokért bármilyen anyagi felelősséget vállalna. Úgyis megmagyaráznák, ha látják, hogy lábon mész be... Ezért van az assistance szolgáltatás - a mentés ingyenes.
Arról nem is beszélve, hogy már az eredeti témától eljutottunk Ádám-Éva-és a kígyó szüzességéig.
Subulu 2009.08.25. 08:33:36
Saci Pererê 2009.08.25. 08:33:44
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 08:36:00
Vedd fel velük a kapcsolatot. Fent vannak az elérhetőségeik.
parapali 2009.08.25. 08:38:05
a kommentelőnekazok után hogy az assistantos kekeckedett vele azonnal a márkaszervízt kellett volna hívnia szerintem!( ezt nem a kommenetelő bántásából írtam!!ez fontosch! ) a szervizek telefonszáma a szervízfüzet része vagy a tudakozót is fel lehet hívni!!Bocs!:-)
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 08:38:44
Már megint nem tudom miről van szó:(
noncapisco (törölt) 2009.08.25. 08:39:04
Hahaha... HA semmi?!!!
Akkor mégis, hogy lehetett
azért egy-két apróság...
10 éve a HONDA-kkal SOHA SEMMI!
Apróságok sem....
Pedig nem keveset mennek.
NGA 2009.08.25. 08:41:11
Ne haragudj, de ha a cikk első mondata már hazugság, akkor a többi igaz lenne?
Szánalmas erölködés az egész.
Saci Pererê 2009.08.25. 08:42:33
Gyarló világ.
Impega 2009.08.25. 08:43:25
@Saci Pererê: :D
Gonoszkistörpe 2009.08.25. 08:44:16
Szar dolog ha lerobban az autó.
nekem is volt egy ilyen esetem 1/2 óra elmúltával érkezett az asistante igaz hogy csak egy Renault vólt de nem fizettem egy fityinget sem érte és a rendszámot kérdezték csak a telefonba és az alapján ellenőrizték a jogosultságot.
májgeriberi 2009.08.25. 08:44:39
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 08:47:20
@Impega - a dolgozô nõ: remélem, de tuti arról is lemaradok:( Nem jó ez így...
Impega 2009.08.25. 08:49:06
É2I 2009.08.25. 08:52:32
zauberpferde (törölt) 2009.08.25. 08:54:24
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 08:56:42
hubert_1975 2009.08.25. 08:57:15
NGA 2009.08.25. 09:17:17
Én nagyon élvezem.
Ennyi hülyeséget sehol nem lehet olvasni mint itt a homáron. Ez is közéjük tartozik.
Subulu 2009.08.25. 09:17:24
NGA 2009.08.25. 09:21:58
.lll. 2009.08.25. 09:22:08
Impega 2009.08.25. 09:22:16
Shadowbull 2009.08.25. 09:28:04
sb
p.i.g 2009.08.25. 09:30:08
NGA 2009.08.25. 09:30:40
Shadowbull 2009.08.25. 09:31:24
Mert azt eddig szemermesen elhallgattad.
sb
McKelek 2009.08.25. 09:36:50
( Amúgy tényleg minek ide belekeverni a biztosítót?? :-o ) Sima garancia. Ha kell, szervezze az eladó, engem nem érdekel, ki hogy csinálja, ennyi pénzért elvárom, hogy segítsenek, ha bajban vagyok.
The Good Boy 2009.08.25. 09:38:15
index.hu/belfold/budapest/2009/08/25/parkolas_a_vaci_uti_tizenharmadik_savban/
:::::)))))
Ja, és én pl. nem vagyok irigy egyetlen bmw tulajra sem (na jó, ez nem teljesen igaz, mert az adószám nélküli bodzaipari szakemberek autóira igen.Vagyis ott sem az autóra,hanem az állami szerveink töketlenségére), soha nem vágytam egyikre sem, nem az én stilusom.
Shadowbull 2009.08.25. 09:49:18
"10 éve a HONDA-kkal SOHA SEMMI!"
Aham. Olvasgass Hondas nepiteleteket.
egy perc kereses utan:
nepitelet.hu/autok/honda/jazz_2002/divatos_sok-sok_problemaval.../
sb
Saci Pererê 2009.08.25. 09:53:04
nem szeressük, ha szomorú vagy!
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 09:53:24
Ez egy baromság, a vészprogramot pontosan arra találták ki, hogy a legközelebbi szervizig elmehess, anélkül, hogy kárt tennél a motorban. Majd ha pirosra vált a check engine, és el sem lehet indítani a motort, majd akkor kezdhetsz aggódni. Legalább a leghalványabb fogalmad lene a dolgokról, mielôtt nekiállsz szakérteni.
helianthus 2009.08.25. 09:53:53
Nem lehet, hogy ügyfél is ilyen darabot fogott ki?
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 09:54:42
helianthus 2009.08.25. 09:55:28
ezennel kijelentem, hogy nem összeesküvésről van szó.
Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.25. 09:56:02
Impega 2009.08.25. 09:56:27
Saci Pererê 2009.08.25. 09:56:33
Saci Pererê 2009.08.25. 09:59:06
@☺ágica: ha arról van szó, amire gondolok, akkor h%#&@e vagy! :)
Impega 2009.08.25. 10:06:13
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 10:07:25
@Impega - a dolgozô nõ: jóvanna, csak néha úgy érzem, az egész világ ellenem van. Szerencsére nem tart sokáig:) De befejezem, mert le leszek tolva:)))
Saci Pererê 2009.08.25. 10:12:00
@☺ágica: www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
isti77 2009.08.25. 10:20:15
Állandóan azt sulykolják, hogy japán vagy német autót SZABAD csak venni, mert a többi (olasz, francia, svéd, amerikai) úgy szar, ahogy van.
Szerintem az utóbbi időben ez az örök igazság kezdi érvényét veszteni, előbbiek elég rendesen menetelnek lefelé, utóbbiak... maradnak a korábbi szinten.
keptelenseg 2009.08.25. 10:21:00
A legérdekesebb történeteket még mindig az élet írja.
De néha sajnos nagyon veszélyeseket és kellemetleneket is! Ilyen esetekben fontos az Ön és ügyfelei számára egy erős partner jelenléte, aki gyors és komplikációmentes segítséggel oldalukon áll.
Mondial Assistance rugalmas és megfelelő termékeket kínál a legkülönbözőbb vészhelyzetekre.
Az egész glóbuszt behálózó infrastruktúránkkal és többéves know-how-val gyors beavatkozásra vagyunk képesek- így Ön is és ügyfelei is biztosak lehetnek: biztonságuk a legjobb kezekben van."
"...a Mondial Assistance ügyfeleként több kapcsolódó előnyt is élvezhet: top-minőségű szolgáltatásokat egy kézből."
Shadowbull 2009.08.25. 10:24:24
A kerdes az, hogy adott legyartott darabszambol mennyi hibasodik meg.
Itt ugye meg azt sem tudtuk meg, hogy mi volt a gond.
1 honap alatt egyebent sok minden tortenhet a gyartasi minosegtol fuggetlenul is, a csiptuningtol kezdve a nyest altal elragott kabelig minden.
sb
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 10:24:55
Asidotus 2009.08.25. 10:25:43
Régi álmom egy pick up, amibe beültetném egy ügyes sofőr barátomat, én meg feltelepülnék a platóra egy géppuskával, és szétlőnék minden, 10 millánál drágább személyautót, tiszta terepjárót...
CBF 2009.08.25. 10:28:02
@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Nekem az jott le, hogy a tulaj osszevissza beszel.
sb
Nekem inkább az jött le, hogy te beszélsz össze vissza, miután nem tudod felfogni miket írtak fentebb többen. Szerintem kezd elölről az általánost, talán a helyesírás is jobban fog menni... ;)
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 10:28:31
2009.08.25. 10:31:56
eznemisénvagyok 2009.08.25. 10:33:31
.......... erről ennyit.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 10:33:47
Leuchtet rot auf:
Motorstörung Anhalten und Motor abstellen. Weiterfahrt
nicht möglich. Mit dem BMW Service
in Verbindung setzen.
Leuchtet gelb auf:
Volle Motorleistung nicht mehr verfügbar
Gemäßigte Weiterfahrt möglich. Motor
möglichst bald überprüfen lassen.
De te nyilván okosabb vagy.
DaM 2009.08.25. 10:34:03
@isti77: na igen, sokaknál megingott kissé a német autók hírneve az elmúlt néhány évben. De azért a sorozatgyártásnak mindig megmarad ez a baja, kérdés, hogy megfelelő orvoslást kap-e a vásárló és minőségi javítással oldják-e meg a problémát.
@R.T: Hát, azért 2.0 dízel már meg tudja mozgatni a kasztnit. Csak traktorhangon. :) Én magam is inkább felszereltséget veszek komolyan az autókban és csak utána jöhet a köbcenti. Nem versenyezni járok az utakra, viszont a kényelmetlen utazás kiakaszt. A kettőre együtt meg nincs pénzem, pedig tudom, hogy az lenne a jó. :)
DaM 2009.08.25. 10:36:25
Shadowbull 2009.08.25. 10:39:03
Mar csak azt kene neki elmagyarazni, hogy 30 lo mire eleg, mert meg ott tart, hogy 20szal lehet csak menni :)
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 10:39:26
Viszont így nem lenne belôle hangzatos cikk, hogy "beszart a 13 milliós kocsi, vááá". Dehát ez itt az index.hu, a szarkeverés és dilettantizmus fellegvára, az újságírás legalja. Ennél még a Blikk Magazinnak is több a valóságtartalma.
Impega 2009.08.25. 10:40:43
Shadowbull 2009.08.25. 10:41:32
Te sem logsz ki a sorbol.
Ha lenne egy kis gerince, akkor atiratna a cikk szerzojevel a focimet, mert szo sincs rola, hogy ne lenne garancia az autora.
sb
Subulu 2009.08.25. 10:44:46
Amúgy én is szeretlek :)
DaM 2009.08.25. 10:45:30
Impega 2009.08.25. 10:45:34
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 10:47:03
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 10:47:05
Viszont a tények ismeretében nem lehetne a szart keverni, meg szenzációkat gyártani.
Zorro2007 2009.08.25. 10:47:17
Szepen azzal a 30LE-vel be kellett volna gurulni azelso szervizbe oszt jonapot.
Ugyanez a szitu asszonyka 3-4 honapos A osztalyan kigyulladt a motorellenorzo lampa es erezhetoen lassabban ment, 3-4 nap mulva a bevasarlas utan befordult a Mercedes szervizbe fel ora uj program es mar ment is a kölkök meg elnezelodtek a szervizben...ilyen egyszeru az elet...
A szomszednak reggelre a 20Millas mercedese nem indult, csak vilagitott a muszerfal mint a karacsonyfa...treler szerviz stb.stb.->egy szep kis allatka szetragott egy kabelt:))
vidéki suzukis 2009.08.25. 10:47:58
Shadowbull 2009.08.25. 10:50:47
Meg a vegen az is kiderul hogy rakattal bele valami kis csiptuningos okossagot.
Bar az, hogy egy szoval sem mondtad, hogy nincs ra garancia, az azert nem teljesen igaz.
"ez valójában nem arról kellene szóljon, hogy kinek mire van pénze, hanem arról, hogy a BMW hogy intézi a garanciát..."
"a bmw garancia intézésén van a fókusz.."
"a bmw baszik rá a szarban maradt ügyefelekre, akik egy új kocsival nem tudnak elindulni"
Szoval legalabb egy "elnezest" kieshetne a szadon, ha mar telefrocsogted a blogot.
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 10:51:05
vidéki suzukis 2009.08.25. 10:51:33
Shadowbull 2009.08.25. 10:52:40
sb
s_marky 2009.08.25. 10:53:29
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 10:53:52
Erre fôként a kis dízelek tulajai hajlamosak, afféle kisebbségi komplexus ez arrafelé. Viszont ha így volt, beszopta, mert nyoma van a DDE-ben, és úgy elhajtják a garanciális igényeivel, mint a huzat.
Saci Pererê 2009.08.25. 10:54:12
Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...
Always look on the right side of life...
(Come on guys, cheer up!)
Always look on the bright side of life...
Always look on the bright side of life...
(Worse things happen at sea, you know.)
Always look on the bright side of life...
(I mean - what have you got to lose?)
(You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing!)
Always look on the right side of life...
Impega 2009.08.25. 10:55:58
zauberpferde (törölt) 2009.08.25. 10:56:01
Shadowbull 2009.08.25. 10:58:38
A BMW egyebkent nem szorul ra az en vedelmemre.
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:00:10
Már ha sikerül.
hubert_1975 2009.08.25. 11:00:59
amúgy abban is biztos vagyok, hogy Dániel cégénél is olvassák a homárt és a háta mögött elég sokan röhögnek rajta
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:01:55
Shadowbull 2009.08.25. 11:02:45
A tulaj meg artatlan keppel vitte a szervizbe, hogy ez meg garancialis.
Persze amikor az orra ala dorgoltek, hogy csiptuningos volt a gep, akkor csak sunyitott.
sb
leslie nilsen (törölt) 2009.08.25. 11:03:15
☺ágica (törölt) 2009.08.25. 11:05:35
gpetersz 2009.08.25. 11:06:02
Mindezt majd "szkvass" közben, vagy a legközelebbi malibui utaztáson sírja el a többi gennyes tőkésnek.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:06:42
www.bmw.com/com/de/owners/service/warranty.html
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:08:43
Csak kérdezem, segítesz?
vidéki suzukis 2009.08.25. 11:09:53
Nem kérdőjelezem meg amit írsz, de attól még tény, hogy a bajoroknál dolgozol.
Az mindenesetre szégyen, hogy egy új kocsi elromlik. (Akkor is, ha Toyota).
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:10:52
hubert_1975 2009.08.25. 11:11:52
Ha lerobbant a drága otó vagy egyszerűen csak geci vagyok, akkor az "elnézést utam, nem találom a rendszerben az autóra vonatkozó garanciát, kérem hívja fel a márkakereskedőt, ahol vette" szöveg is hallatszhat úgy "ezen az autón nincs garancia bazmeg [klikk]"
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:15:01
Magyarország, én így szeretlek!
Shadowbull 2009.08.25. 11:15:36
Sehogy. A draga autok legeppuskazasa hogy kapcsolodik?
Kinek kell segiteni?
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:16:40
Viszont a kedves ügyfél nem kevésbé tahó, hogy hazugságokkal böfögi tele az internetet, trélerre esetünkben SEMMI szükség nem volt.
Szóval zsák meg a foltja egymásra találtak.
hubert_1975 2009.08.25. 11:17:32
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:19:13
Lehet hogy te ehhez nagyon értesz, - tényleg nem vonom kétségbe! - de ha az én autóm jelezne check engine lámpával, bizony én sem mennék vele sehova.
Amúgy meg, ha ezt közölte volna az asszisztansz, onnantól lehetne érte fikázni Dánielt, így meg szimpla rosszindulat.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.25. 11:19:48
Shadowbull 2009.08.25. 11:19:54
Ezt nem is vitatta senki.
sb
ave 2009.08.25. 11:22:35
Ugyis lepereli majd a gatyat is mindenkirol, nem mindegy???
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:23:32
Akkor olvasd újra azt a géppuskázást.
Köszönöm.
Sam8888 2009.08.25. 11:23:42
A hondával 2 baj van:
1. ROSSZ HELYEN HAJT! :(
2. Papírból van.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.25. 11:25:13
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:25:39
A CheckControl és a kézikönyv is egyértelmûen közli, hogy nyugodtan mehetsz vele. Ha te ezek után okosabbnak gondolod magad, és trélerezteted az autód, szíved joga. Ahhoz viszont senkinek nincs joga, hogy teleböfögje hazugságokkal az internetet, hogy lerohadt az autó - fôleg úgy, hogy lófasz konkrétumot nem bír mellékelni a sztorijához.
Amondó volnék, hogy szenzációhajhász faszságok meg vicces kis homevideók helyett lássuk a szerviz jegyzôkönyvét, a DDEbôl kiolvasott DTC-listával, hogy képben legyünk, konkrétan mi is történt. Bár ez messze nem olyan érdekes, mint a szardobálás.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 11:25:42
chris-v 2009.08.25. 11:25:53
Van felénk egy mondás, vagy inkább egy párbeszéd idézet ami így szól:
- Tudod miért jó a német autó?
- Mert olcsó hozzá az alaktrész.
- És tudod miért jó a japán autó?
- Mert nem kell hozzá alaktrész!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.25. 11:26:23
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.25. 11:27:58
chris-v 2009.08.25. 11:28:42
De azért aki ért az autókhoz az tudja hogy minden profi alkatrész japánból érkezik, legyen az német vagy olasz esetleg francia autó!
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 11:30:59
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:31:38
Shadowbull 2009.08.25. 11:31:43
Baromsag.
sb
B! 2009.08.25. 11:31:50
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:33:40
Az lehetetlen, az okosok megmondták, hogy trélereztetni kell. Legalább csinálhattál volna te is valami frankó videót a kamerásmobillal, és jöhettél volna hôzöngeni :)
"A szomszednak reggelre a 20Millas mercedese nem indult, csak vilagitott a muszerfal mint a karacsonyfa...treler szerviz stb.stb.->egy szep kis allatka szetragott egy kabelt:))"
Ez érdekes. Mikori modell volt? A maiaknál már gégecsôburkolatban futnak a gyújtókábelek, hogy a rágcsálók vacsora nélkül maradjanak.
Shadowbull 2009.08.25. 11:34:19
Bar az agyatlan fikazas meg az epehanyas az nagyon meno, ez ketsegtelen.
sb
Globetrotter2014 2009.08.25. 11:34:21
zauberpferde (törölt) 2009.08.25. 11:35:02
Augsburg pedig igen szép város, sok török lakossal.:)))
Viner Spicli 2009.08.25. 11:35:19
Globetrotter2014 2009.08.25. 11:36:46
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:38:33
Szerintem meg a te jó kurva édes anyádat. És akkor most kvittek vagyunk.
"Én nem hülyéztelek le, de még csak kétségbe sem vontam azt, hogy értesz hozzá."
Itt nem az volt a téma, hogy én értek-e hozzá. Hanem az, hogy te nem - ehhez képest kurva nagy arccal álltál neki szakérteni.
"Szarok arra jó magasról, hogy neked ez a szakmád."
Mást nem is nagyon tehetsz, mert a faszságaidat ugyebár a kézikönyv vonatkozó bekezdésének beidézésével feketén-fehéren megcáfoltam. Ha tovább szeretnél szopni, folytasd bátran, én ráérek.
chris-v 2009.08.25. 11:39:28
@Viner Spicli: Én inkább egy 1990 körüli, valóban japánban készült toyotát vennék valami 4age motorral!
Bocs hogy ennyire japó párti vagyok, de volt már pár autóm és mindig megszívtam velük, hol komolyabban hol kevésbé, de a japókból egyiknek se volt semmi baja, legyen az 5 vagy 20 éves!
Globetrotter2014 2009.08.25. 11:40:34
alternat 2009.08.25. 11:40:55
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:41:18
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:43:01
Baromság. Legfeljebb te vagy hülye hozzá.
chris-v 2009.08.25. 11:45:44
Pl: matracot veszel és azt mondják 20 év gar van rá, akkor érdemes visszakérdezni hogy garancia vagy jótállás, és a matrac melyik részére mert az sem mindegy.
De írhattam volna bármi más terméket is, esetleg egy BMW-t! :D
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 11:46:23
Na most aztán lehet mondogatni, hogy "na, tipikus BMWs hozzászólás". Szarok rá. Ezt akartad, ezt kaptad fiacskám. Én is ráérek, már csak azért is, mert nekem, veled ellentétben, nem kell dolgozni azért, hogy legyen mit ennem, azon már túl vagyok...
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:46:44
Globetrotter2014 2009.08.25. 11:47:00
mx3 2009.08.25. 11:48:09
eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:49:46
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:50:19
Olvasni és számolni sem vagy köteles megtanulni, jogod van hülyének maradni. Viszont nincs jogod a saját baromságaidért másra kenni a felelôsséget, te idióta.
Az pedig, hogy te nem tudsz olvasni, nem változtat azon a tényen, hogy nettó faszságokat hordasz össze a motormenedzsmenttel kapcsolatban.
Na, egy újabb kört?
chris-v 2009.08.25. 11:50:30
Sam8888 2009.08.25. 11:50:58
homar.blog.hu/2007/10/18/a_madarszar_megeszi_a_hondat
homar.blog.hu/2005/09/29/benzintarhalo_hondasok
Ebből most az jön le, hogy a Hondás nem csak paraszt, hanem le is húz? :D
zauberpferde (törölt) 2009.08.25. 11:56:23
@Micsoda??? Ez nevetséges!!:
Na végre...!
Most kezd izgalmassá válni a beszélgetés, csak így tovább...!
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 11:57:14
Én nem kentem senkire sem semmit. Ami velem megtörtént, azt fentebb elolvashatod az egyik kommentemben, ha érdekel. Nagyon műveltnek képzeled magad barátom, de az a sanda gyanúm, hogy távol állsz attól. Saját baromságaim nincsenek, csak szarul legyártott autók. Na meg persze szarul megjavított autók, abben gondolom a te kezed is rendesen benne van, Miszter Szakértő.
Kettőnk között annyi a különbség, hogy nekem nem kötelességem tudni, hogy mi áll a Nagy Bűvös Könyvben, amire folyamatosan hivatkozol. Nem olvastam soha és nem is fogom, mert nem érdekel. Ha valami nyomora van az autónak, vigyék el és kész. SENKI nem fog 25 km/h sebességgel eldöcögni egy szervizig. Még városban sem, nemhogy autópályán vagy akárhol városon kívül. Hiába okoskodsz meg idézgetsz a Bibliádból, ez így van, akár tetszik neked, akár nem. Hiába vagy hűdebazinagy szakértő, ez attól még tény marad. És akkor most jöhet az újabb kör, várom szeretettel a további sértegetéseidet, én még mindig ráérek, de neked mindjárt lejár az ebédszünet és mehetsz vissza matatni a dzsuvában. :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.25. 11:58:05
Pótlólag majd küldi neki a gyár a köcsögdudát...
chris-v 2009.08.25. 11:58:31
homar.blog.hu/2005/09/29/benzintarhalo_hondasok
Ennek a posztnak semmi köze a japán autókhoz, ezek kis lehúzós gyerkeke akár egy ladával is állhattak volna az út mellett!
Mondjuk a fényezéssel kapcsolatos dolog tényleg gáz. De lehet hogy a madárka evett valami dúrvát! :D
Zahal 2009.08.25. 12:01:54
T.Virág 2009.08.25. 12:02:35
Zorro2007 2009.08.25. 12:06:15
Veszek akarmit, elromlik, jobb esetben kiir valami hibauzanatet, ha nem erdekelt addig akkor elokotoraszom a hasznalati utasitast es megkeresem benne a hibauzenet leirasat, amiben ket lehetoseg lesz:
a. Rogton szerviz, kerem hivja fel ezt es ezt, ha ott szarnak ram akkor->Homar
b. Hasznalja visszafogottan es ha lehetseges szerviz.
+1, dobja ki a szarba.
Szerintem ez a normalis hozzaallas.
Abban meg nem vagyok biztos, hogy nem kotelessege a felhasznalonak tudni mi van a nagy konyvben, nagyon sok olyan szerkezet van, amelynek a hasznalatbavetele elott felhivjak a figyelmet, hogy alaposan at kell olvasni a nagy konyvet.
Ezzel a nem vagyok koteles dumaval eleg sok idot es energiat lehet elvesztegetni lasd pelda.
A nem tudas nem mentesit...foleg ha le van irva...
Subulu 2009.08.25. 12:06:46
T.Virág 2009.08.25. 12:10:18
Zorro2007 2009.08.25. 12:16:06
Nagyon egyszeru, begurulok egy bmw szervizbe, mivel pesten vagyok eleg hamar talalok egyet es ott:
Jo napot, le kell mennem a beteg apukamhoz az egy honapos kocsim ezt es ezt csinalja, mit tehetunk.
valasz:
a. megnezzuk, fel ora alatt keszen lesz...
b. megneztuk nagyobb a baj, intezzuk a masik kocsit.
Apukat felhivni, kesek 1 ora, mert szervizben van a kocsi.Apuka elgondolkozik, bezzeg a regi ladakkal nem voltak ilyen bajok.
A vilag sokkal egyszerubb csak gondolkozni kellene...
eznemisénvagyok 2009.08.25. 12:20:56
c. Jöjjön vissza hétfőn, mert a hosszú hétvége miatt csak üzenetrögzítő működik, és portásszolgálat fogadja önt.
Simet 2009.08.25. 12:21:00
Teljesen igazad van.
Még most is rácsodálkozom, hogy mennyi irigy ember van. Ezért sem hagyom szivesen az utcán a kocsit.
Simet 2009.08.25. 12:22:40
Az elején ugy kezdte, hogy felhívta az assistance-t, amit ezért tartanak.
Subulu 2009.08.25. 12:23:59
Zahal 2009.08.25. 12:24:38
Simet 2009.08.25. 12:29:25
Tényleg nem az irigység szól belőled.
Ez már sokkal rosszabb....
Zorro2007 2009.08.25. 12:30:50
akkor bemasolnam a problemat:
"Az 1 hónapos BMW 520D motorhibát jelzett és alig indult el. BMW assistance átirányított a Mondial biztosítóhoz. Ők sem segítettek. Mint kiderült, az operátor rossz formátumban írta be az alvázszámot és nem találta a rendszerben az autót. Kritikán aluli, bunkó hangnemben elutasított: "Oldják meg, ahogy akarják, ezen a BMW-n nincs garancia!" Így a tulajdonosnak kellett trélert hívni, elszállíttatni az autót és autót bérelni saját pénzből. Ennyi jár 13 millióért?! Amúgy a Mondial biztosító jelmondata: "Assistance - mindent megmozgatunk Önért"
hol is van irva a hosszu hetvege?okoskodo barom.
"
moonclown 2009.08.25. 12:31:19
Irigy szánalmas alja nép.
Simet 2009.08.25. 12:32:55
Sajnos azt se irta bele, hogy hányas gatyát hord, ez is hiba, mi?
Zahal 2009.08.25. 12:33:26
---------
tényleg nem az irigység szól belőlem, előbb írtam, milyen autók jönnek be. nem vagyok irigy a bmw-s fazonokra, már eleve, ahogy a többségük kinéz.
szaporító 2009.08.25. 12:33:44
jucus02 2009.08.25. 12:33:48
Irigykedünk, mert neked nincs?
Nem is lesz, ilyen hozzáállással!
Meg amilyen okos tojás vagy, nem is tudnál mit kezdeni vele! Ez nem bunkós bot!
szaporító 2009.08.25. 12:37:39
Okádék ország gusztustalan néppel. Sajnos magamat is beleértve.
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 12:37:58
eznemisénvagyok 2009.08.25. 12:38:51
Ja, vannak olyanok is, akikről te beszélsz.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 12:39:18
Subulu 2009.08.25. 12:39:59
Zorro2007 2009.08.25. 12:40:21
ha frocsognek az picit mashogyan nezne ki. De annak orulok, hogy bejottel a csobe:)A peldaval igazoltam, hogy el kell olvasni a leirast, informalodni kell, Te irad:) mert kulonben hulyesegeket fogunk tenni...mint pl. te is.
Ha akkora az emernek a gatyaja, hogy bekapta a motor es nem irta le a meretet akkor az ugye hiba.
Ez azert tipikus valaki beleir es mar jonnek is a fikazasok...szeretm a XXI. szazadot...
Subulu 2009.08.25. 12:41:28
Simet 2009.08.25. 12:41:35
Zahal 2009.08.25. 12:41:40
NGA 2009.08.25. 12:41:54
- nem a sajátja, cégautó
- nem vették, hanem lizingelték
- nem motorhibás, mivel a komputer engedte volna tovább menni
- nem a garanciával volt a gond, hanem az asszisztenciával
- hosszú hétvége volt, és nem volt nyitva a béjemvé kereskedés
Ezt miért nem lehetett az elején leirni?
Subulu 2009.08.25. 12:42:50
Simet 2009.08.25. 12:42:57
Zorro2007 2009.08.25. 12:43:58
"A cikkbe valóban nem került bele...", koszonom.
Ha valaki a mai Magyarorszagon megsertodik es nem hivja fel ujra es ujra az assistancet amikor hulyenek akarjak nezni, sajnos nem erre a vilagra valo, plane ha meg siet is valahova...
vape 2009.08.25. 12:52:09
Az előző (francia) autómmal is ugyanez történt, mint a BMW-vel. Igaz, a kocsi akkor már kb. 1,5 éves volt. Felhívtam az assistance számát, és velük beszéltem meg mindent. Ők hívták a trélert, ők rendelték meg és küldték ki a csereautót. Nem kellett alvázszám sem, csak a rendszám, meg hogy hol van most az autó. Az én egyetlen dolgom ezek után csak az volt, hogy várok.
Akkor dícsérje valaki ezekután a német autókat...:)
A videozás értelmét sem látom. Max. a haveri körnek lehet bemutatni a legközelebbi házibulin, bizonyító ereje semmi a Mondiallal szemben. Arra ott vannak a rögzített telefonhívások az ügyfélszolgálaton. Javítják az autót, a trélerezés számláját meg benyújtja a szerviznek, az meg lejátsza az importőrrel meg a Mondiallal, hogy ki fog fizetni a posztolónak. Vége.
Rosszmájúság nélkül mondom én is azt, hogy aki 13 millás kocsit vesz (vagy lízingel?), azt 20e Ft trélerezési költség és 2-3 napnyi autóbérlés megelőlegezése ne vágja már földhöz.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 12:54:36
Tóth Ágas 2009.08.25. 12:55:20
ennyi pénzt annyi, de annyi értelmes dologra is el lehet költeni!
persze lehet, hogy én vagyok génhibás, mert nincs automatikusan erekcióm egy BMW emblémától
predi 2009.08.25. 12:56:06
Attól még jó kocsi, de kapják már be.
Tóth Ágas 2009.08.25. 13:00:34
na itt ér véget a technika és kezdődik a vallás.
Zahal 2009.08.25. 13:01:56
ha egy 15 éves francia autónál fordul elő, hát legyen, de ne 2 éves Bmw-nél.
Kukoid. 2009.08.25. 13:02:49
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.25. 13:05:31
Ha nekem azt mondják, hogy egy autónak olyan szériahibája van, hogy a hajtáslánc elindul hátrafele, eladom a getszibe.
Vizet Prédikál 2009.08.25. 13:06:11
predi 2009.08.25. 13:08:03
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.25. 13:08:31
Elég nagy lehet, ha egyesek gondot okoz az alany és az állítmány egyeztetése.
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.25. 13:09:59
*egyeseknek
predi 2009.08.25. 13:10:16
mx3 2009.08.25. 13:13:40
mx3 2009.08.25. 13:16:14
eznemisénvagyok 2009.08.25. 13:26:02
Globetrotter2014 2009.08.25. 13:38:35
Globetrotter2014 2009.08.25. 13:46:22
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.08.25. 13:53:31
chris-v 2009.08.25. 14:05:41
Off:
Ettől áll még fel a hátamon a szőr, magyar megy valahova tudjon idegen nyelvet, valami külföldi madár jön, az meg elvárja hogy beszéld a nyelvét, mert nem hajlandó, sőt még csak meg sem próbál megszolani magyarul!
Én elhiszem hogy nehéz nyelv, de lagalább egy kúrva szótárt hozzon magával!
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.08.25. 14:32:37
BMW: 13 millió Mastercarddal
Angoltudás, hogy egy hónap után reklamálni tudj a gyártó cégnél: megfizethetetlen.
chris-v 2009.08.25. 14:37:37
www.freeweb.hu/chris-v/tomegverkedes.jpg
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:06:01
Fordítva. Ha gáz van, a kézikönyv jut eszembe ELÔSZÖR.
Másrészt konkrétan a CheckControl is kiírja, hogy mehetsz nyugodtan az autóval, úgyhogy aki olvasni tud, itt egyértelmûen elônyben van.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:10:44
Talán mert a magyar nem világnyelv. Nem tudom, feltûnt-e már.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:17:27
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:22:38
Tanklégtelenítést megnézettem volna. Persze ez is jó példa arra, hogy egy check engine miatt nem fog felrobbanni a motor, és leégni az autó.
vidéki suzukis 2009.08.25. 15:28:32
Bocs, de szerintem a 316-os BMW-nek csak egy értelme van: annak is lehessen BMW-je, akinem noncs pénze. Értelmetlen. Egy BmW 2000 cm3 fölött kezdődik.
torma99 2009.08.25. 15:43:55
Zahal 2009.08.25. 15:50:28
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:52:49
NGA 2009.08.25. 15:59:05
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 16:03:45
chris-v 2009.08.25. 16:30:51
@Zahal: "te megtanulnál pl. tájföldiül a 2 hetes ottani nyaralásod alatt?"
Csak ragadna rám valami, de akkor se várnám el hogy mindenki tudjon magyarul és valószínűleg egy zsebszótár azért lenne nálam!
CBF 2009.08.25. 16:31:21
CBF 2009.08.25. 16:32:49
CBF 2009.08.25. 16:34:05
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 16:49:06
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 17:12:36
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 17:15:43
Ezért is tud szinte minden holland angolul. Veled ellentétben ôk reálisan mérték fel a helyzetüket.
"mégis nekem kell szenvedni velük németül vagy angolul"
Ôk vették a fáradtságot, hogy megtanuljanak egy-egy világnyelvet, akkor te miért vagy béna hozzá?
Suttora 2009.08.25. 17:19:24
predi 2009.08.25. 17:48:20
By all respect, de nevedből ítélve feltételezem hogy még nem volt 1,6-os bmw-d sem, ugyanis azon túl, hogy mindenben egy bmw kényelmét élvezhetem benne, fogyaszt 8 litert és közben úgy gyorsul ha kell mint a barom, (sztrádán amúgy sem érdemes 140 felett menni - végsebesség 195), ráadásul mivel compact (nem coupé), az egész hátsó szélvédő nyílik a csomagtér felett, és akkora a belseje ha lehajtom az ülést mint egy nagy kombié, tehát tudok bele pakolni nem keveset (gyakran kell). Az adót meg ugyebár csak egy 1,6-os után kell fizetnem. Tehát válaszom: akinek esze van, nem vesz 2liter fölötti autót, bmw-t sem.
Globetrotter2014 2009.08.25. 17:52:51
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.25. 17:56:55
A fényszóró és egyéb izzókat zabálja, amúgy nincs sok baja.
Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 20:51:48
Ezért még nem is kell messzire menni:DDD
eznemisénvagyok 2009.08.25. 22:00:11
Na, idefigyelj, tutto italiano!
Az az állat, ami elrágja az elektromos vezetékeket, azt úgy hívják: nyest. Kb annyira rágcsáló, mint te, vagy én. Egyébként teljesen ragadozó.
Itt egy kép róla: www.arpadfoldito.lapunk.hu/tarhely/arpadfoldito/kepek/nyest2.jpg
Mindezt csak azért mondom el, mert te itt felvértezve érzed magad BMW műszaki ügyekben leanyázni másokat, hát remélem, ezen elgondolkodsz.
ancsesz 2009.08.25. 22:31:56
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 00:15:51
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 00:18:30
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 00:31:12
Az sem mindegy, hogy miért elterjedt az angol nyelv ismerete a nagyvárosokban. Az emigránsok miatt. Mutass rá Magyarországnak azon részére, ahol legalább olyan arányban bukkansz bevándorlókra, mint mondjuk Hollandiában bármelyik városban. Ne erőlködj, nem lesz olyan.
Te melyik világnyelvet tanultad meg olyan jól, hogy ennyire büszke vagy magadra? Ezt csak azért kérdezem, mert rühellem az olyanokat, mint te, akik azt hiszik magukról, hogy amiért makognak egy-két szót külföldiül és meg tudnak fejteni egy szervizkönyvet a szótár segítségével, attól ők valamilyen speciális homo sapiens alfajhoz tartoznak. Szerintem ne próbáld magad a nyelvtudásra verni, mert manapság már nem tudsz azzal feltűnősködni. Én a magyaron kívül beszélek még négy másikat közel anyanyelvi szinten, tehát akkor a te mércéd szerint én minden bizonnyal műveltebb vagyok nálad. Szerintem jobban jársz, ha visszamész gégecsöveket huzigálni és olajat töltögetni, mert már csak annyira vagyok képes, ha meglátom valamelyik firkantásodat itt a blogon, hogy /facepalm. Ha esetleg hatalmas műveltségedben nem tudnád, hogy mi az a facepalm, akkor itt egy kis segítség:
sinigami.files.wordpress.com/2009/06/picard-facepalm2.jpg
Simet 2009.08.26. 08:09:02
csak pár mondat 2009.08.26. 12:36:47
Csak egy pár szó a BMW - ügyében.Én volnék az aki szállította a szóban forgó BMW-t. Válaszolnék elsőként annak a hozzá szólónak, aki le faszkalapozott, mert be akasztottam az alufelnibe a kampót.Üzenem neki ha olvassa, hogy nézze meg a videót még egyszer,hogy lett be akasztva.A másik!Az autóban nem 30 lóerő volt, ezt nyugodtan szorozzátok fel.Az utó motorjának a világon semmi baja nem volt,másnap beszéltem az ügyfelemmel, mondta,hogy valami elektrónikai motyó le vett a teljesítményből,ez által az autóval az ügyfél gond nélkül fel jött a mély garázsból,és én fel álltam vele lassan, nem eröltetve se a motort, se a kuplungot.Az ügyfél nem fizetett a szállításért és a csere autóért, hiszen az autó garanciális volt,mivel nem egy öreg darab.Az más kérdés,hogy el ütötték a gépben a számokat.A videó a tudtomon kívül került fel a netre, amiért kissé pipa vagyok, főleg,hogy már én is említve vagyok.Senki nem tudja a kerek történetét ennek az egésznek,csak mindenki mondja a magáét.Még valami amin sokat gondolkodtatok, hogy magyar vagy szlovák-e a rendszám.Lezárom ezt is:magyar a rendszám.
Simet 2009.08.26. 14:22:25
Végén kiderül, hogy én voltam a f@sz, amiért védtem a márkatársamat. :)
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 14:55:25
Simet 2009.08.26. 15:07:32
Olvasd el a bkv figyelő utolsó írását, ahol egy kedves utas jól feljelentette a dohányzó buszsofört....
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 17:52:12
zajcev 2009.08.28. 19:41:57
2009.08.29. 18:42:16
Végül néhány falusi legény segített beindítani a kocsit. :)
davidson (törölt) 2009.09.27. 16:03:19
a többi csak machbox
Jobika 2009.10.14. 21:36:49
KCicó 2009.10.15. 16:11:17
manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.21. 14:10:41