Tékozló Homár

Hogyan csalnak a zöldségesek a Fény utcai piacon?

2009.08.31. 01:15 | szily | komment

Mai kulcsmondatunk az, hogy "akkor mér' jársz piacra?" Ezt mondta egy zöldséges Krisztiánnak a Rózsadomb tövében, szemérmetlen lehúzás közben. A válasz a címben feltett kérdésre pedig az, hogy ólmot vagy vasat tesznek a mérlegre. Sztori alant:

Egy igazán kellemetlen, sőt pofátlan dologról szeretnék beszámolni.
Helyszín: II. ker. Fény utcai piac. Igaz, hogy a Rózsadomb lábánál
vagyunk, de itt is nagyon sok kisnyugdíjas vásárol, akik igazán
megnézik, hogy apró nyugdíjukat mire költik. Én általában az
őstermelőknél vásárolok, még ha drágább is, de néha odatéved a szemem
a "hivatásos" zöldségesek pultjaira is. Itt pillantottam meg valamit
egy-két hónapja, ami ma velem is megtörtént.

A zöldséges átveszi a kiválasztott árut, rárakja a mérlegre (vagy az
azon lévő tálba), majd lekapja és mondja a mért súlyt. Eközben azonban
tesz egy minden tételnél ismétlődő kézmozdulatot. Valamit betesz a
tálba a mérés előtt, és kivesz utána (hogy nullára álljon vissza a
mérleg). Titokban figyeltem az árust, és láttam, hogy egy bűvész
ügyességével egy tenyérben elférő tárgyat (gondolom ólmot) tesz a
tálba, minden alkalommal. Ez már akkor is felháborított, de mivel az
árus kiszúrt engem, nem szólhattam senkinek, mert azonnal felhagyott a
csalással.

Ma egy sárgadinnye vásárlásánál velem is megtörtént az eset. Rárakta a
mérlegre a srác: "kettő nyolcvan lesz!". Ekkor láttam, hogy nemcsak a
dinnye van a mérlegen tálcáján, hanem egy nagydarab vas is (nem
mérlegsúly vagy valami hasonló, egy amorf tárgy!). Elvettem a dinnyét,
majd visszaadtam, mérje le újból, persze ekkor már látványosan szemmel
tartva őt. Ekkor már csak kettő kiló negyven deka volt. Ez testvérek
közt is majdnem fél kilós csalás. Mást nem tehettem, csak néhány
idézhetetlen jelzőt használva a morált illetően nem vettem meg a
dinnyét. Amikor azt találtam mondani, hogy ismerem a trükköt, a
zöldséges ennyit mondott: "akkor mér' jársz piacra?" Amikor egy kört
mentem, visszasandítottam, hosszú nyugdíjasokból álló sor állt a
standnál, akiket nyilván mind megkopasztott...

Nem mehettem panaszkodni, nem volt bizonyítékom. Érdeklődtem egy-két
becsületes árusnál, mi ilyenkor a teendő. Az egyik meg sem hallotta,
amit mondtam, nem is reagált semmit. A másik mondott egy jót: blokkot
(vagy számlát) kell kérni, majd az ellenőrző mérlegen lemérni. Így
lehet menni a felügyelőséghez. Jó taktika, legközelebb kipróbálom.
Vagy a csaló fejéhez vágom a dinnyét. Vagy rejtett kamerázom. Vagy
lekaratézom. :) Idegesít ugyanis, hogy apró nyugdíjak becstelenül így
folynak el, és az is, hogy a túlnyomórészt becsületes árusokkal
dolgozó piactól néhány szemét árus elveszi a kedvem.

Ha kell további infó megadom a számom.
Üdv

Krisztián

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.31. 14:08:13

@1éÖ:

igen. én is ezekért a nyelvi finomságokért szeretek örményekkel dominózni!

elwood 2009.08.31. 14:08:40

azt mondják a hatalmasok,
hogy őnekik hat alma sok.
Ez már elég hatalmas ok,
hogy ők nem is hatalmasok.

Sechs ?

EÖ (törölt) 2009.08.31. 14:09:21

@Nelson M. (egy város keresi a gyilkost): az jó is, csak figyelj a lesre, mert azért nagyon dühösek.

elwood 2009.08.31. 14:10:14

öcsém így csalni ... ehhez már kofa kell.

EÖ (törölt) 2009.08.31. 14:10:42

@elwood:
Name: John Smith
Age: 32
Sex: sometimes

EnZsolt 2009.08.31. 14:11:17

Ez a post már nem is jókofa.

Impega 2009.08.31. 14:11:47

@elwood: Azta. Most ertem vissza. Ez mifele koltemeny mar?

EÖ (törölt) 2009.08.31. 14:12:54

Ez a poszt a kofátlanság csimborasszója.

EnZsolt 2009.08.31. 14:13:01

Sopronig Mászok!

Egy jó kofa sör!

staropramen 2009.08.31. 14:14:58

Sztrovacsekek! Egy új vicc:
-kérek nyolc almát!
-kilenc lett, maradhat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 14:15:39

azert azert tenyleg kofa kell hogy itt hagy minket a homar a hetvegere egy kofas poszttal

EnZsolt 2009.08.31. 14:15:40

- Ne haragudj Krisztián, de nagyon büdös a kofád!
- Ne is mond, át akarta verni a kisnyugdíjasokat, de leszartam. Meg írtam egy postot a Homárra.

zauberpferde (törölt) 2009.08.31. 14:15:47

Ismeritek azt, hogy Tell Vilmos kimegy a piacra almáért...

elwood 2009.08.31. 14:16:19

@1éÖ:

még egy sor kell bele.
Bevándorlási ablaknál kérdez a biztos:

- Name ?
- John Smith
- Age ?
- 32
- Sex
- Sometimes
- But male or female ?
- Doesn't matter.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 14:16:46

@staropramen:
en kortevel ismertem
vagy bogyiszloi szilvaval
mar nem emlekszem

Impega 2009.08.31. 14:17:00

@EnZsolt OOOO avincesztori.blog.hu OOOO: :D Jo pasi kepet csatoltal hozza? A posztolot mar lehet? Ez FONTOSCH!

zauberpferde (törölt) 2009.08.31. 14:24:11

@hagyma: a mennyiséget azt nem tudom, de hogy nyíllövésnyire, az biztos...:)

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 14:25:08

Ezúton küldeném 11 éves kisjesszumnak az alábbi dalt: www.youtube.com/watch?v=TIIjsYjuNNY

staropramen 2009.08.31. 14:25:18

Sztrovacsekek!
két fontos dolgot hallottam a buszon:
1. A jeti szereti a kakaós csigát
2.csalnak a kofák a Fény utcai piacon.
Persze ez nem újdonság, már Molnár Ferenc is megírta a Fény utcai fiúk c. regényében.

EnZsolt 2009.08.31. 14:25:53

Nem ismertek egy jó szerelőt? Mert teljesen elkopott a fékkofám.

De ez a post annyira idegesít, hogyha személy lenne már rég kofán vágtam volna.

Vagy valami kofát vágnék, hogy érzékelje nem olyan jókofa.

reunalla 2009.08.31. 14:26:03

@staropramen:
-kérek fél almát!
-mEGgY lett, maradhat?

Impega 2009.08.31. 14:27:17

Lájkt sztrít hisztoríz

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.31. 14:27:52

én: kérek egy új posztot

@szily: csak olyan van, amit a földes bandi írt

én: köszi, akkor ez maradhat

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.31. 14:29:13

@Énbagoly: Ja, bocs, siettem, és a blogmotor nem akarta hogy neked válaszoljak (nem tette be a linket ?????).

Hm, valahogy amúgy rímel ez a sztori az üzemi kajáldánkra, ahol mindig fél adagot kajálok, és mindig rákérdeznek hogy "egészet?"

De a féladagos kérésre kaptam már alapból egészet (felháborodott a konyhás hogy miért nem jó az nekem), meg olyan is volt hogy féladag árban adott a nő 2 fasírtot magában (nem akartam spenótot) de egésznek akarta beütni, pedig előtte mondta hogy oké, nincs spenót akkor ez jó lesz félnek.

Mindenhol lehúzás megy...


@Sün‼: Nem azt kérdezték hogy mire :)
avagy Rekontra Barbara?

@Impega - a dolgozô nõ: Postolót lehet, csak nincs miért :)

lovacska30 2009.08.31. 14:30:30

nem olvastam vegig, es lehet mar mas is irt ilyet, de a digitalis merleggel is szoktak sajna csalni, en is veletlen jöttem ra, a Wesseleny utcanal levö Plus-ban van egy hentes, regen gyakran jartam oda, legutobb vagy masfel eve bementem a Plusba es nem volt amit szerettem volna,igy a hentesnel megvettema hust 70 dkg csirkemellet, mikor ide adta csodalkoztam h olyan kevesnek tünik, de hat a sajat szemmel tamma digitalis merlegen h 70 valamennyi dkg volt. Majd ahol lakom van egy CBA a hazzal szemben oda mentem be a meg hianzo dolgokert- nem emlekszem mar pontosan de egy ket apro dolog volt, nem vettem kosarat csak akezemben vittem a penztarhoz ahol van egy merleg a vegen a hust tenyleg veletlenül hely hianyaban ratettem a merleg elött volt egy kosar amiböl eppen pakoltak es en is a penztarcamat banyasztam elö.. teljesen megdöbbentem h 14dgkvel volt a szerint a mereleg szerint kevesebb a husom.. többe nem mentem oda, elkezdetm tesztelni a környek henteseit,mindig vettem meg vmit a CBAan is es a merlegükön leellenöriztem a hust.. sajna boldogan egyszer sem jöttem ki, csak egy ujabb boltnak a nevel ahova nem megyek többe..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.31. 14:30:38

A Homáron is járhattak a kofák.
Nézték hogy csak 3 blogger van, így hozzácsapták Földest :D

Énbagoly 2009.08.31. 14:32:38

@ColT: aha, nem voltam besárgulva. :)
Az üzemi kajáldák nem a lágyszívűségükről, és a gasztronómiai műremekeikről híresek. :))

Énbagoly 2009.08.31. 14:34:07

@ColT: én még mindig ragaszkodok ahhoz, hogy ő csak hekkeli a homárt. :)

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 14:34:58

Bejött egy légy. Élt 3 percet. Ne emlegessétek a provokátort, mert még a végén beposztol. Azt a kofamindenit neki!

EnZsolt 2009.08.31. 14:37:11

@ColT: dehogynem lehet a postolót.

Szomorúan visszanéz a nyugdíjasokra, hogy hejj ezeket is át fogja batzni, nemhogy szólt volna nekik...


Szerintem készül az új post, csak még nem tudják hol van jobbos dínó kiállítás, ahol a T-Rex Árpádsávban virít, meg mellényben.

Énbagoly 2009.08.31. 14:38:28

@b[ALien] a kopasz baba: neked már megvolt a hús a zöldség mellé. :)

staropramen 2009.08.31. 14:38:37

Sztrovacsdekek!
-kérek kilevc almát!
-tíz lett,maradhat?

Impega 2009.08.31. 14:38:57

@EnZsolt OOOO avincesztori.blog.hu OOOO: A Homar sem lehet veletlenul piros. Csak eddig nem gondoltunk ra.

Énbagoly 2009.08.31. 14:40:09

@Impega - a dolgozô nõ: indulnak az összeesküvéselméletek? :)

EnZsolt 2009.08.31. 14:42:24

@Impega - a dolgozô nõ: ez egy kabaréban volt, csak megemlítem.

Magyar rajzfilm politika.

Vuk a VÖRÖS róka, na szép.
Vízipók, csodapók és az ő KERESZTES barátja?

egyébként most hogy mondod, vörös a homár, gyöngynyaklánc nyakában? Nah szép, postolóknak meg recepció, post hiány. Monnyon le!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.31. 14:43:18

@hagyma:
Villanykörte.

Amúgy a sakkban nincs les.

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 14:48:09

@hagyma: szeretnél utolsózni, mi?:)

@Énbagoly: nem nekem
van 4 kis killerem, esdeklő mancsocskákkal várnak bármilyen repülő állatot. Na jó, kivéve a sast és hasonlókat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 14:48:12

@Sün‼:
a cseresznyekosar a kocsmai jatekgepeken volt
kofatlan lehuzas volt


nincs les nincs les, de ha a partjelzo beinti?
te meg nem lattal partjelzot egy Portish-Korcsnojon?

Énbagoly 2009.08.31. 14:49:43

@b[ALien] a kopasz baba: akkor ügyes volt a légy, hogy eddig is bírta. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 14:50:14

@hagyma:
ha harmat lep a paraszttal
az les

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 14:50:42

@staropramen: látom emeled a tétet.
Kérek 10 üveg Zubrowkát!
11 lett, maradhat?
Hát persze.:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.31. 14:53:23

@hagyma:
Az szimplán bodicsek.
Les csak a pingpongban van.

Blog Béla 2009.08.31. 14:56:09

Annyira régi trükk már ez... A fúrt súlyok eredetének idejével vetekszik. Ennél már csak a mázsa jobb: alulra-nem 30-40 dekás- mágnes. Zsák krumpliknál, hagymáknál hibátlan "mérőeszköz". De van még Singer varrógépre hajazó mérlegnyomó-talpaló változat is. Vagy "mérlegserpenyő oldalát kifúrjuk, szöggel megtámasztjuk" kombó is hatásos. Bratyó még a régi lehelen küzdött a megélhetésért tizennégy-tizenöt évvel ezelőtt(!), alkalmazottként. A fizetése mellé napi 8-10 ezer megvolt. Bőven. Mondhatnám, laza ujjgyakorlattal. Én meg, mint lakatostanonc, esztergáltam a súlyaiból néhány dekát kifelé. További kellemes piacozást.......

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 14:56:37

@Sün‼:
meg az erdoben
bar sunokre nem lovoldoznek

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 14:57:18

@Énbagoly: ügyes volt, míg a plafont fejelte
Aztán csoki lett:)

Kivételesen valaki fúr és kopácsol. Ilyenkor jut mindig véletlenül eszembe, hogy valami jó kis zenét hallgassak.
Még leugrom a boltba, addig kitalálom mi legyen

É2I 2009.08.31. 14:57:50

Uborkát lehet kapni a a Fény utcain? Mert, ha ott nincs, innen lehet vinni, itt szezonja van.

sch.old 2009.08.31. 15:01:59

Kérek egy ólmot.
Sárgadinnye lett. Maradhat?

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 15:02:03

@Impega - a dolgozô nõ: Viccesek vagyunk?
jó ez az volt:)
Csak a mejjem hagyd tisztán:)))
(tudtad, hogy ezt fogom mondani)

Impega 2009.08.31. 15:04:25

@b[ALien] a kopasz baba: Annyira jo piszkalni. De megigerem hogy ez volt az /majdnem/ utolso. Most mar csak akkor szolok be, ha valaki elkezdi.

staropramen 2009.08.31. 15:05:42

Sztrovacsekek!
-kérek tíz almát!
-tizenegy lett, maradhat?

staropramen 2009.08.31. 15:07:07

Sztrovacsekek!
csak szólok, hogy a dominóban nincs gól!

Impega 2009.08.31. 15:07:34

Az volt mar, hogy ezret tart itt az orszag?

staropramen 2009.08.31. 15:08:26

@hagyma:
Van olyan is de az sztem nem elég ütős.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.08.31. 15:10:14

- Kérek 1 dinnyét!
- 2 lett, maradhat?

Én így hallottam.

b[ALien] (törölt) 2009.08.31. 15:14:26

@Impega - a dolgozô nõ: nyugodtan szólj be amúgy, szeretem a csipkelődést, feltéve ha nem ázsiai óriás lódarázs az ellenfél:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.31. 15:15:49

@Énbagoly: Főleg az utóbbiakról. Bár most javul a kaja minősége. Van honnan.

@EnZsolt OOOO avincesztori.blog.hu OOOO: Na jó de mit csinált volna? A fél piac így működik. ha nem az egész.

@Sün‼: Jajj.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 15:18:06

@Impega - a dolgozô nõ:
kerek 2 dinnyet
5 lett
maradhat?
en igy ismertem

staropramen 2009.08.31. 15:22:42

Sztrovacsekek!
Egy új vicc:
-kérek tizenegy almát!
-tizenkettő lett, maradhat?

gromit 2009.08.31. 15:54:21

en annyira hanyok ettol a kisnyugdijasozastol

fizetesbol eloktol koser lopni?

pont olyan ez mint a baby on board matrica.

ha nincs gyerek a kocsiban, akkor semmi gaz, utkozz veluk frontalisan

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.31. 16:02:18

Inkább csaljon adót az ilyen, az APEHot senki nem sajnálja.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.31. 16:05:41

@gromit:
hanysz nem hanysz
bizony mast jelent 100 FT egy nyugdijjasnak mint egy aktiv keresonek, teszem fel " managgernek"
es hanysz nem hanysz igen a gyerekeinkre jobban kell vigyazni es mindig tragikusabb ha egy kicsi hal meg
ilyen az emberek termeszete
ilyenek vagyunk
most mondhatnam azt a szar peldat hogy az allat hogy orzi a kolykeit
aztan utana lepniuk kell

nebuj7 2009.08.31. 16:06:17

@Fortocská: "Én is a Fény utcai piacon szoktam vásárolni, de nem igazán tudom, hogy melyik árusnál érdemes. Tudna valaki tippeket adni?"

Egyszerű: bemész, és addig mész balra és előre, amíg tudsz. Ott a legtávolabbi sarokban van két rendes cég, nem csalnak, és jó az árujuk. Ha nem találsz valami, a túloldalon, aFény utca mellett jössz visszafelé, ott is jó árusok vannak.

sebesen2 2009.08.31. 16:15:11

@Fortocská: A termelők közül tudom ajánlani a Szeged melletti Bordányból naponta korahajnalban felautózó Istvánt és édesapját, rögtön a főbejárattal szemben árulnak, náluk a legjobb az őszibarack, de ha épp a nektarinja a jobb, akkor szól. Az első középső blokkból hátul baloldalt Péter urat és kedves családját Nagykanizsa mellől, ők szombaton mindig vannak, náluk van lekvár is, szörp is, birsalmasajt is. Maradva az első középső blokknál a középső sor jobb szélén a mozgólépcső felé szokott lenni egy galgamenti néni, nála a legjobb a póréhagyma, de finom a zöldsége is, magát csak földesztergályosnak hívja. Szintén az első középső blokkban, a középső sor bal szélén a bejárat felé szokott lenni egy bagi néni, nála a legjobb a saláta, csak drága, de egy kicsit néha sikerül alkudni. Szintén az első középső blokkban a mozgólépcső mellett szokott lenni egy kosaras bácsi, jók a kosarai, vagy málnát, epret, szőlőt áruló bácsi a lányával, mindig sor áll náluk.
A kereskedők közül a Duna Molnár három boltja közül kettőben szokott árulni a szakállas Attila, türelmes, barátságos, és mindig megmondja, hogy melyik áruját ajánlja, melyiket nem, melyik magyar, melyik olasz, kínai (fokhagyma). A középső középső blokknál a hátsó soron a bal szélső néninek mindig jó a krumplija, de a többi dolog sem rossz. Szintén a középső középső blokkban a mozgólépcső alatti részen szokott egy néni spenótot árulni, sajátja, és jó. A hátsó középső blokkban a főbejárat felőli oldalon jobbra egy dabasi úr szokta a zöldségeket, diót, mandulát és a tojásokat árulni, megbízható. A felső szinten a hátsó középső blokkban, a mozgólépcső felőli oldalon jobb oldalt egy nagyon erőszakos néni árul, jó az áruja, de annyira tukmál mindent, hogy inkább nem veszek nála semmit. Mellette, bal oldalon szokott egy bácsi lenni, dió, bab, ilyesmi, jó. Huh, első szuszra ennyi, remélem, segíthettem.

Répalaki Edömér 2009.08.31. 16:55:27

Nem tudom, azt a viccet ismeritek, hogy ketten kommentálnak a homáron:

@kommentelő-1 2009.08.31. 01:15:10
- Első, de ólommal mért dinnyére az RoHS emblémát kitehetEDE...?
@kommentelő-2 2009.08.31. 01:15:12
- Első! Amúgy a múltkor a horgászboltban nekem is ólmozták a nehezéket...
@kommentelő-1 2009.08.31. 01:15:35
- Szily, a kommentelő-2 csak második lett, maradhat?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.31. 18:08:49

@lovacska30:
Üdv.
Csak jelzem a CBA mérlege direkt azért csal, levettek rola vasat, hogy égesse a szomszéd husosokat
:)

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.31. 19:37:12

- Adj egy puszit!
- Egy kurvanagy pofon lett. Maradhat?

Én így ismerem.

ziffy 2009.08.31. 20:42:12

Eztet írják a honlapjukon :D
"Tudósítóink legfrissebb jelentése szerint a keddi nap folyamán a leghűségesebb televízió nézők tüntetni kívánnak a UPC Direkt székháza előtt. A Budapest Európa Televizió vezetősége kéri a Tisztelt Nézőket, hogy a folyamatban lévő tárgyalások sikere érdekében tartózkodjanak mindenféle utcai megnyilvánulástól, illetőleg nyomatékkal felkéri a jogosan felháborodott nézőket hogy a 3. kerület Seregély utca 17 előtt se tartsanak semmiféle csoportos megmozdulást. Televíziónk vezetősége bízik a holnap délelőtti tárgyalások sikerében, amelyről természetesen tájékoztatjuk nézőinket és a csatorna működése tovább fog folytatódni."

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.09.01. 08:11:59

@ziffy: ez most komoly?

talán lesz élő tudósítás, amiben a felháborodott nézők tüntetnek a jövőben elmaradó leveles kívánságműsor, operettszámok és betelefonálós jósműsor miatt. és anettka is elmegy, hogy legyen neki műsoridő.

remélem a készenléti őrezred teljes menetfelszereléssel készül ellenük és beveti a vízágyút, ha kell

apuc 2009.09.01. 14:41:59

Dehát nem lehet mindenki politikus vagy bankár!

Az egyszerű ember egyszerű-ámde nagyfokú koncentrációt és gyorsaságot igénylő-pénzkereseti forrása.
Már tudom miért fiatal az összes árus mifelénk...
"Magyarország becsületes ország!
Aki nem tud,nem lop."
Ők tudnak.

apuc 2009.09.01. 14:45:13

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya újra itthon: ott az ólom már beépített "gyári extra"+sikerélményed is van,hiszen te méred le,tehát azt hiszed hogy,pedíg dehogy..

SLacc 2009.09.01. 20:44:59

Ezért nem kell magyar terméket venni, csak külföldit. :-(

SLacc 2009.09.01. 20:49:14

Pár szemét is tönkre is tudja tenni a többséget. Balatonon is ez történt, többek között.

Sajtkukac 2009.09.01. 21:31:41

Látom, jó kis vihart kavart a dolog... :D
Én csak annyit tennék hozzá (ha még valaki nem tette volna meg), hogy az Óbudai piacon is sok csaló van (legtöbbjüknek régi, mechanikus, valszeg mert azt könnyebb megbuherálni).
Kellett jó néhány hónap, mire kitapasztaltam, hogy ki az akinek szép áruja is van és nem csal a mérlege sem. Na most a kb 30 árusból a végén 2-3 maradt csak. Ezekhez járok rendszeresen...

Sajtkukac 2009.09.01. 21:33:15

Akarom mondani: "legtöbbjüknek régi, mechanikus mérlege van"

Perillustris 2009.09.17. 14:37:31

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: "Inkabb vasarlok egy hipermarketben es azzal a tudattal jovok ki az uzletbol, hogy talan nem vertek at a fejem."

Édes tudatlanság.

hopp-hopp 2010.02.12. 21:20:46

fény utcai piac - romlott pulyka-mell sonkát kaptam - 460 ft ért.
mivel hideg volt és nem is feltételeztem volna, hogy savanyú - csak a munkahelyemen, a világ másik végén konstatáltam a tényt - egyszerűen nem tudom mit lehetne tenni ebben az ügyben.
blokkot adnak - de azon semmi sem olvasható - és kérdezősködtem a témában ismerősöknél arról a bizonyos hentes pultról - és ezek valóban, sokakat átvertek romlott áruval - főképpen reggel.

azon gondolkodtam - ha mondjuk veszek egy jó adagot - felvagdalom, és megkérdezem a járókelőket szerintük friss-e az áru? majd ha mégsem akkor elüvöltöm magam a piac közepén micsoda csaló állatok a hentesek - hogy kisnyugdíjasokkal etetik meg a szemetet - akkor lecsuknak???,

segicssség !!!!!!!!!!!44444

paplacy1 2011.11.22. 15:54:17

biztonsági őr voltam a piacon és sajna ez a helyzet bár a piacfelügyelö nagyon jól végzi a munkályát hozzá kell menni minden esetben de mit várunk a zöldségesektöl a biztonsági cég meg nem fizett ott adót és még ki is rugtak mikor meghalt az apám mert szabadnapot kértem erre be rángatott az adó hivatal mert nem fizették be az adókat

paplacy1 2011.11.22. 15:55:51

@hopp-hopp: fejéhez vágni vagy meg etetni vele ott helyben

XCat 2011.11.22. 16:25:55

Szakállas...
Bezzeg a gonosz multi, ott senki nem csal. Hogy rohadna meg, még erre sincsen nekik senki, mit törődnek ők a vevővel.
süti beállítások módosítása