Úgy látszik nem csatlakoztk elegen a Vodafone MobileWeb Basic akciójához a nyáron, mert elkezdték "ajándékba" szórni "hűséges" előfizetőiknek. Amennyiben naiv ügyfél nem mondja le smsben, seperc fizetheti is új korlátlan hozzáférését:
Az alábbi sms jött a vodafonetól, mert szép vagyok: "Hűséged jutalmául szept. 15ig díjmentesen böngészheted az internetet és e-mailezhetsz. A díjmentes időszak után a MobilWeb opció aktiválva marad és 6 hónapig féláron, fix 400Ft-ért korlátlan adatot biztosítunk hozzá. Az opció lemondása: szept.15-ig az XBASIC szó1270-reküldésével, Vodafone”
Külön jó dolog: korlátlan adatot biztosítanak. De egy kérdés felmerül: Hogy a tetves K. anyjába jutott eszébe valakinek, hogy JUTALOMBÓL EGY FIZETŐS SZOLGÁLTATÁST AD, amit NEKEM KELL LEMONDANI, ha nem tartok rá igényt.
Ha két hétig külföldön nyaralok és a mobil ki van kapcsolva itthon, akkor én boldogan netezhetek pénzért utána, mert lemondani sem tudom már? Nem rendelem meg B+! Nem fizettethetsz érte te szaralak!
Ha mégis: Örömmel értesítem a Homár oldalon keresztül a vodafone-t, hogy kölcsönös megbecsülésen alapuló hosszú viszonyunk jutalmául el fogok énekelni egy dalt egy véletlenszerűen kiválasztott ügyfélszolgálati iroda előtt- teljesen ingyen. Ha nem kapok ügyvéd által aláírt lemondó nyilatkozatot, 10 évig féláron havi 10m HUF ért 3 havonta egyszer előadom ugyanazt a dalt valamely ügyfélszolgálati iroda előtt. 10 év elteltével az akció nem hosszabítható!Fontosch!
Egy kérdés még lenne azért:
Megpróbáltam egy hús-vér ügyfélszolgálatossal beszélni, de a küldetés sikertelen volt. Valaki elmondhatná, hogy milyen fatality kombóval tudok előcsalni olyat az automata rendszerből ügyfél azonosító nélkül? Természetesen van ügyfél azonosítóm, csak épp nem volt nálam. Most pedig befáradok a vodafone egyik irodájába, akusztikai vizsgálat céljából.
Az utolsó 100 komment: