Tékozló Homár

A nyerő találmány a 85 darabos százas zsebkendő

2009.09.08. 00:37 | szily | komment


Fantasztikus cuccok forognak a szuperolcsó áruk piacán. Balisto például egy normális papírzsebkendő árának negyedéért vett akciós magyar terméket, amelynek gyártója igazi nagyvonalú trükköt vetett be, ami az árat nézve kicsit feleslegesnek tűnik. A trükk az, hogy Top 100-nak hívják, de csak 85 zsebkendő van benne, amit ugyan nem titkolnak az apróbetűs részben, de ki szokta olvasgatni egy gagyizsebkendő csomagolását? Remek csel, gratulálunk a Pergamentnek. Sztori lentebb:


A múlt héten a helyi papírboltban  a szokásos füzetcsomag mellé kértem 3 csomag százas papírzsebkendőt az iskolai, óvodai tisztasági csomagként. A kiszolgáló kisasszony nagyon kedvesen ajánlott egy most érkezett akciós terméket, amely csak 65 forintba került.

Meg is vásároltam a pzs-t, bár az árából gondoltam előre, hogy nem egy minőségi termék, de aki kezdett már 3 gyerekkel tanévet, tudja, hogy ilyenkor a megtakarított pár tíz forint is.

Itthon ért azonban a meglepetés: a szokásos darabszám helyett csak 85 volt a csomagban. Persze bizonyos értelemben zsákbamacskát nem árultak hiszen a csomagolásra valóban rá van írva, hogy 85 darab, de a százas papírzsebkendőben azért leginkább 100-at várna az ember. Főként, ha Top 100 a csomag márkaneve.

Balisto

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

töklámpa 2009.09.08. 00:45:27

Ilyet már én is vettem. Igaz, hogy olcsó, de legalább szar.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.09.08. 00:54:26

"de aki kezdett már 3 gyerekkel tanévet, tudja, hogy ilyenkor a megtakarított pár tíz forint is."

számít?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.09.08. 01:11:55

Már semmi sem a régi,még a sportszelet is kissebb,miért ne a papiron sporolnának,milyen sok fát nem kell kivágni:))))

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.09.08. 01:15:03

ÉS meg is számoltad, hogy tényleg 85 van-e benne? Mert ez így egy tájékoztató, hogy egy tízes csomag áráért kaptál 85 darabot. Ez egy reklám?

soda 2009.09.08. 01:29:00

Nem leszolni akarom az OP-t, inkabb csak ugy barati tanacskent... (:

Porallergias vagyok, egesz evben fujom az orrom. Inkabb veszek haromszor annyiert olyan zsebkendot, amibe otszor annyi fer.

Mar bocs.

Megdobbent 2009.09.08. 01:43:13

Hehe, rendesen jo otlet. Elvegre szazas zsepit kert, es mit kapott? Szazas nevu zsepit. Most kell jonnie egy elelmes vallalkozonak, aki szepen rairja a sajat 32 darabosara, hogy "százas zsebkendő", es tessek maris lehet vetelkedni, hogy melyiket kapja meg eloszor a szerencses vasarlo.

nem várt fordulat 2009.09.08. 01:50:58

kétszer kettő néha öt, nem csalás, nem ámítás!

rockjano 2009.09.08. 01:55:44

Aranyos csel.

persze nem élelmiszer, annak az elejére kötelező ráírni a grammsúlyát pontossan meghatározott betűmérettel. És ellenőrzik és nagyon büntetnek.

rockjano 2009.09.08. 01:57:05

A baj az ilyen olcsó zsepikkel hogy én ha belefújom az orrom akkor millió kis papírcefetté válik és utánna egy órát takaríthatok, szóval nállam marad a ceva.

nem várt fordulat 2009.09.08. 02:02:29

@rockjano: és akkor még a bajuszos emberekről nem is beszéltünk :)

mcryan_ (törölt) · http://mcryan.net/ 2009.09.08. 02:52:55

Örüljél, hogy vacsicsiga nem volt benne.

fátum 2009.09.08. 05:00:50

A következő lehetne a 8 decis "Literes tej".

Shadearmy. 2009.09.08. 05:44:01

A méret azért stimmel, hogy 17x21?

Bambuló Házisárkány 2009.09.08. 05:46:55

Azé' bírom néhányan hogy próbálnak meg spórolni. Gondolom uzsira egy csomag teszkós ropit dobsz be. (igaz nekem ízlik)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.09.08. 06:03:54

Azért van ott még ínyencség, például a mérete (17×21 cm). Egyszer régen még a papírzsebkendő négyzetalakú volt (a normálisak még most is), ez újabb 20 százalék lenyúlás.
De persze nem ez a fő baj, hanem a sokak által már említett "minőség". Ingyen nem hoznám el az ilyen fosokat, meg a szinte áttetsző "gazdaságos" wc-papírokat, ami még ötrét hajtva is szinte garantálja az instant önujjazást...

kpityu2 2009.09.08. 06:10:22

Mi ebben az új. A tej nem tej hanem TEJ, a joghurt nem joghurt hanem JOGHURT. Az állami hivatalnok meg egy naplopó faszkalap.

Balázska 2009.09.08. 06:12:33

@Before: vagy egy jó kis aranyeret azzal az érdesített felületével :D

brillo · http://brillo.blog.hu 2009.09.08. 06:12:52

sosem értettem, miért baj, ha valaki spórolni szeretne.

juteszembe, spórolás és óvoda: gyermekből alig tudjuk kinevelni, hogy ne csak az étkezés végén használjon szalvétát, hanem közben is, szükség szerint. az óvodában ugyanis csak a végén törölhetik (törölHETik!!!) meg a szájukat, godolom, hogy ne fogyjon annyi szalvéta. (fő, hogy van!:))

Mézmalac 2009.09.08. 06:38:13

a három réteg meg van-e?

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 06:42:51

Hibátlan.
A termék neve a TOP 100, ami a mennyiséget illeti, az van ráírva hogy 85 db., semmi becsapás. A gyártó tisztában van azzal, hogy a vásárlók nagy része, csak az árat nézi, arra már nem vesz fáradtságot, hogy a csomagoláson feltüntetett információkat elolvassa.

Egyébként az egészségügyi papírral (WC papír), ugyan ez a helyzet. Már régen nem az összecsomagolás végárát kell figyelni, hanem azt, hogy hány lapot, milyen méretben, tartalmaznak a tekercsek.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2009.09.08. 06:49:02

@brillo: ami azért vicc, mert a szalvétákat IS a szülők viszik az óvodának, az alma és a technokol mellett. :(
már mindenki trükközik, mi, vásárlók hogyan trükközhetnénk?

blackshepherd · http://suckit.blog.hu 2009.09.08. 06:56:15

@karakterelgető: A 85-ös zsepi mellé lopsz még 15-öt, és akkor pont jól átverted a gyártót.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2009.09.08. 07:03:04

@blackshepherd: 30 fölött már nem akkora buli lopni, főleg pzs-t :)

Énbagoly 2009.09.08. 07:13:06

Ezt a trükköt már csinálják egy ideje, a nagy nevű márkák is. Nem újdonság. :(

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.09.08. 07:19:31

amúgy nem mindegy, hogy hány deka a papírzsebkendő? mindek ráírni hogy 13 dkg??? a méret meg legfeljebb egy csecsemőnek elég, egy felnőttnek körbe se éri az orrát

changebug (törölt) 2009.09.08. 07:26:45

pézsé lite.
nem értem mi a probléma?
a tejből, cukorból, mindenből kivonják a zsírt a cukrot a fehérjét mégis veszi minden paraszt. me egészséges életmód vazze - egészségesen éhenhal.
örülj, hogy van még valami szar a zacsiba.

apuc 2009.09.08. 07:29:57

Update zsepi-ő már lefogyott 15%-ot,mi ezzel a baj a mi kis "lehúzások mekkája"nevű kis banándiktatúránkban??

Teljesen beillik a lenyúlás mint Hungaricum kategóriába.szvsz.

Zalzan Kavol 2009.09.08. 07:33:12

Én nemrég futottam bele kávétejszínnél ilyen méretcsökkenésbe. Most már van 7,5g-os is. Első ránézésre nem lehet megállapítani, hogy kisebb, mint az átlag, Pár forinttal olcsóbb volt, mint az addigi legolcsóbb, de egységárra már drágább.

Másik aranyosság az McDonalds. Nem veszek ott mást, csak shake-et nagyritkán. Nézegetem az árlistát, A 4 decis 420 Ft, a 2,5-ös pedig 230, tehát a nagy kiszerelés egységára 1125 Ft, míg a kicsié 920. Persze a jólnevelt fogyasztó azt gondolná, hogy a nagyobb kiszerelés arányaiban olcsóbb, és inkább azt veszi meg, Ronald McDonald meg csak vigyorog.

Zalzan Kavol 2009.09.08. 07:36:44

@Kulabácsi:
Elszámoltam, szóval a nagy kiszerelés egységára 1050 Ft.
Amúgy ki van írva mellé, h 1 mL-re eső egységár is, szóval látszik az árlistán, de milyen dolog már 1 mL-re vetíteni, plusz sokan el sem olvassák.

Na, és a négy decis söröskorsó a másik skandalum.

Putyur 2009.09.08. 07:49:03

Régivágású rongyzsebkendőt használni - nem menő...?
Nálam az utóbbi 45 évben tökéletesen bevált, még egyszer sem haltam bele. Egyszer megveszed, minden nap kimosod, soha nem idegeskedsz.
Lúzer-e vagyok?

jackjunior 2009.09.08. 07:52:36

Nem értem a felháborodást. A csomagoláson egyértelműen feltüntetik a valós adatokat, nem írták rá, hogy 100 darabot tartalmaz. Ez így nem átverés.

Impega 2009.09.08. 08:07:33

Miert sir a szaja?
3 retegu. 3 x 85 = 255.
Meg tobb is van benne mint 100.
Pozitivabbnak kell elenni kerem szepen.

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 08:08:00

@Putyur: háááát...? nem toom, rosszabb náthás napokon szeretnék-e fél kiló, vászonba csomagolt, nedves trutyival a zsebemben, sétálgatni egész nap.
ghhhrrrrrr....:(((

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.08. 08:17:34

@Putyur: nem túl higiénikus a textilzsebkendő. Tárolod magadon a bacikat, ahelyett, hogy kidobnád őket.
A postoló pedig még nem hallott ár-érték arányról, minőségről, olcsó húsról és annak levéről. Pedig három gyerek mellett bizonyára nem utolsó szempontok ezek sem.

anterosz omniposz 2009.09.08. 08:19:14

@Putyur: Nem vagy lúzer, csak paraszt (a szó jó értelmében) :)))
Régen nekem is rongyzsepim volt, de a városi létformából mára kiszorult.

potrzebie 2009.09.08. 08:21:08

Balisto!

Ez fájni fog:

Mi a jó büdös, hónaljmankós úristenért veszel meg egy 65 forintos szart?
mert a gyereknek úgyis jó lesz?
az óvodában ezt további gondos, fillérb@szó kezek még félbe is vágják, mert a gyereknek elég a fele is.
Persze a jó minőségűt azt nem teszik ki az óvónénik, mert hát az jó lesz otthonra.
A hozzád hasonló mentalitású barmok tartják életben a gagyipart, mert elhiszik, hogy
-300 forint a fagyasztott rák
-a 3 millióért árult BMW csak 10.000 km-t futott, mert egy nyugdíjas német bácsikáé volt
- a 150 forintos kompakt fénycső is ugyanolyan jó, mint a 3000 forintos
- miért adjak 150 forintot egy zsepiért, mikor 65-ért is van
- és a többi és a többi

potrzebie 2009.09.08. 08:25:15

@brillo: az a baj, hogy az óvoda nem kérhetne semmit a törvény szerint a szülőktől, viszont a kormány meg nem ad rá pénzt.
tehát a gyerek szív, a szülő meg beviszi.
és egyrészt a szülők gagyit visznek be
másrészt az ovónők hazalopják
harmadrészt ha minden óvoda megkapná a zsepire a keretet, akkor miből fizetnék ki a százmillás végkielégítéseket a BKV-soknak.

picmania 2009.09.08. 08:30:12

Nem védeni akarom, de szerintem nincs ebbe semmi csel. Top 100 a neve, nem az van ráírva hogy 100 darabos... És szép gondosan rá is van írva a darabszám, még ha kisebb betűkkel is.
Pl a CBA 100 as zsepi, amire rá van írva nagy betűkkel hogy 100 darab 3 rétegű papírzsebkendő, és valahova apró betűkkel: mennyiségi tűrés xy %, az már cselesebb szerintem...

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 08:32:46

@potrzebie:
Ember sokra viheted még...!
Csak a legnagyobbak képesek, ilyen kis kanyarral eljutni a 85 db-os papírzsebkendőtől, a BKV-ig.
Ezt nevezem, gratula...!:)))

EÖ (törölt) 2009.09.08. 08:33:10

@picmania: óh persze, teljesen korrekt

szerinted korrekt lenne egy 7 decis üdítő, aminek Literes a neve?

vagy Oliva márkájú napraforgóolaj

yafet 2009.09.08. 08:35:22

76 filléres áron jutottál hozzá a 3 rétegű papírzsebkendőhöz.
Hol itt a gond? jobb lett volna 90 fillérért 1 réteget kapni?! Na ugye?
Ez a vállalkozó csak élelmes, de nem hiszem, hogy megkúrtít ezzel akárkit is.

Ha sírni akartok, akkor olvassátok el a villányszámla részletezését, hogy mit is fizetünk!!! Azon bezzeg nem nyavalyog senki, de hogy 65 Ft-ért csak 80 pzs van a 100 helyett az már korbácsolja a kedélyeket!!!! Beszarás, komolyan mondom beszarás!!!!!!!!!!!!!

EÖ (törölt) 2009.09.08. 08:36:27

@zauberpferde: szerintem simán levezethető, hogy a szétlopott állami pénzek miatt nem jut zsepi az oviban és mackósajt a kórházban.
és ha már a BKV-nál tartunk, érdekes lenne kiszámolni az onnan kitalicskázott pénz papírzsebkendő egyenértékét...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.09.08. 08:37:04

@potrzebie: így van! Ez nem spórolás, ez eszetlen szarrágás. És ezzel nem csak magukkal basznak ki az ilyesmit vásárlók, hanem hosszú távon mindenkivel, mert a normális gyártók miattuk vagy vevőt vesztenek, vagy szintén rákényszerülnek a faszakodásra. Száradjon a bőr az összes ilyen fosgyártó faszára.

potrzebie 2009.09.08. 08:44:32

@yafet: élelmes? ezt komolyan mondod?
ha majd a szervízben egy élelmes szerelő szar kerékanyát rak be a kerekedbe, és fejreállsz a családoddal, majd akkor mond ezt
idióta.


@Before: ja a nem simlis döbbenten nézi, hogy mindenki a szart veszi
vagy átáll ő is szarra, vagy beledöglik.

dehogy valaki a saját gyerekével basszon ki, az nagyon kemény
nekünk az oviban megkérték a szülőket, hogy ássák fel a homokozót
egyes egyedül mentem el.
nehogymá-ingyen-ássak felkiálltással mindenki otthon maradt.
mintha nem a saját gyerekének segített volna

joszip 2009.09.08. 08:47:50

Na ez is olyan mint a makói fokhagyma nevű termék, nemzetiszín szalaggal körbekanyarított hálóban.
Apróbetűből kiderül, hogy kínai, importálja a Makói Akármi KFT.

Ezért kell nekünk a multi, mert az minden szart elad.

picmania 2009.09.08. 08:52:58

@EÖ: Nem, persze hogy nem lenne korrekt.
Erre se mondtam hogy az..
Szerinted melyik a korrektebb, ez, amire rá van írva hogy"Top 100" és van benn xy darab, vagy a másik amire az hogy "100 darabos", és mégse annyi van benne?!

Viktus 2009.09.08. 08:52:59

Nem a zsepkendő kevés a pofátok nagy ...

2009.09.08. 08:53:15

:D
Bemegyek a boltba, szétnézek, hoppá van fos 65 Ft-ért, hát gyorsan bevásárolok belőle 3 csomaggal.
Nem 150ért veszek 3at, hiszen az már kb 300 forinttal, több.
Kérdem én, megérte neked azt a 300 forintot ez a poszt, úgy h közben a gyerekedet rákényszeríted h a tenyerébe fújja az orrát?

De persze spórolni kell!

Csak tudod mi a különbség a szarrágás között?
Az h ha spórolsz, akkor hasonló minőséget veszel olcsóbban, trükközve, nem kulát vásárolsz trágya áron.

Pl. ha nem folyatod a vizet, ha nem kell és kikapcsolod a Mónika sót, ha nem nézed, akkor spórolsz áramot és vizet.
Ha felszerelsz olyan csapot, amiből éppen csak folyik a víz, akkor azzal nem spórolni, hanem kakit rágni fogsz!

Ejj, szép új világ...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.09.08. 08:54:22

@potrzebie: pár éve mentünk nyaralni Horvátországba egy másik családdal. Ott 8 év körüli gyerek. Pakolunk be a kocsiba, a hely jelentős részét az általuk összevásárolt élelmiszer teszi ki, szokásos "minőségben". Az agyam ott dobta el az ékszíjat, amikor egy karton sissy tejet próbáltak benyomni. Kérdezem, ez mi a franc és minek? Hát, hogy ez tej és hogy a gyereknek kell. Jó, de mondom, kint nagyon jó a tej, ez meg... Erre felháborodottan közölték, hogy én ne nézzem már le őket, ez a tej 120 forint volt, a gyereknek meg úgyis mindegy, nem tud különbséget tenni. Innentől kezdve egy szót se szóltam, de azóta is kísért ez a "gyereknek mindegy" kiszólás. Ez a durva... pont a gyereknek.
Ja, a legfőbb poén, hogy odakint friss, isteni ízű, teljes tejet vettünk folyamatosan kb 145 forintos áron. Mármint mi, ők itták a szart...

EÖ (törölt) 2009.09.08. 08:56:51

@EÖ: szerintem azért van ráírva az, hogy pluszmínusz x%, mert gép csomagolja és van hogy 99 van benne, és van hogy 101 van benne
ezzel semmi baj nincs
a baj azzal van, hogy van egy évek óta 100 darabot tartalmazó termék és jön egy "élelmes" vállalkozó, aki kevesebbet tesz bele ABBAN BÍZVA, hogy megszokásból megveszed.
ezzel van a baj.

Sákif za morro? 2009.09.08. 08:57:38

Ki spórol PAPÍRZSEBKENDŐN? Gazdagodott már meg valaki ilyenből? Ismeri-e a mondást, miszerint nem mindig a legolcsóbb a legolcsóbb?

EÖ (törölt) 2009.09.08. 08:57:57

@picmania: erre akartam válaszolni az előzőt

2009.09.08. 08:58:08

@Hivatásos beszólóművész: A hüjegyerek. Ugat csak írni nem tud.
A következp részek maradtak ki:
"Nem 150ért veszek 3 jobbat..."
"Csak tudod mi a különbség a spórolás és a szarrágás között?"

Asszem ennyi! Bocs

SUKAT 2009.09.08. 09:00:55

@Putyur: Gusztustalannak tartom...

Viktus 2009.09.08. 09:01:10

@Before:
Ithon is másfél liter original boci tejet veszek 200 ft-ért ... a Sissy meg minden csak nem tej, ahogyan ez a vékony papírszar sem papírzsebkendő. Eleve, aki ilyen vesz hülye az meg még hülyébb, aki azon problémázik, hogy 85 v. 100 db van é a szarból.

Spórolásnak meg nem nevezném, ha v.ki használhatatlan szarokat vásárol.

potrzebie 2009.09.08. 09:03:37

@Before: mi is így jártunk, csak borsodi sörrel. :DD
mondom mi van, nincs a tengerparton sör?
- de van, de duplája mint itt.
- mondom, akkor majd nem iszunk annyit.
dehogy én a Horvát-tengerparton nem borsodit akarok inni, az biztos.

szarrágó nép vagyunk.
akkor is síelünk, ha otthon lesütött csirkecombot eszünk.

Sákif za morro? 2009.09.08. 09:03:55

@zauberpferde: "háááát...? nem toom, rosszabb náthás napokon szeretnék-e fél kiló, vászonba csomagolt, nedves trutyival a zsebemben, sétálgatni egész nap"

A papírzsebkendőben nem lesz nedves trutyi? Vagy te szoktad szétdobálni az utcán a használt zsepiket?

2009.09.08. 09:04:11

Mostantól a teszkóban hurkapálcát fogok venni, hiszen az olcsóbb mint a zsepi, és ugyanannyira nem zsepi mint ez a 85 db pókháló.
De spóóóroooloooook!

Viktus 2009.09.08. 09:06:52

@Ben Zinkoot:

Felénk itt a városban vannak ilyen újkori talámányok, mint a kuka, szeméttároló ...

Viktus 2009.09.08. 09:08:42

Jó mondjuk a postoló mentaláitása tipikus magyar ... megveszi a nép a szart is csak mutatós legyen. A látszatért fizetnek nem a hasznosságért.
A csúcs meg az, ha nekiállnak háborogni, hogy mégis szar volt az olcsó szar amire elcseszték a pénzt.

picmania 2009.09.08. 09:09:27

@EÖ: Igen, épp ezért nem mondom hogy korrekt, de csalás sem mert nincs ráírva óriási betükkel hogy bizony 100db...

A CBA verziónál ugye 2% a mennyiségi tűrés, hát volt már hogy csak 90db volt benne...:)

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 09:14:16

@Ben Zinkoot:
Még szép!
Sőt, még ha véletlenül találok is egy szemétgyűjtőt, direkte mellé dobom. Kutyaszar mellé soha sem, hogy legyen arányosan elosztva a szemét mindenütt a városban. Így kell, vagy nem?:)))

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 09:21:04

@EÖ:
Ebben a megvilágításban igaz.
Mondjuk csak abból a pénzből, amit Szalayné mami hazavitt végkielégítés címén, 1. 000. 000. csomag százas papírzsebkendőt lehetett volna vásárolni, ha 100 forint, per csomag áron számolok.
Ezzel a mennyiséggel azért valóban eldolgozgathattak volna az ovisok egy kis ideig, hogy tele trombitálják.

monyon le 2009.09.08. 09:23:56

Szar rágásban mi vagyunk a világ elsők, sőt a hamisított mangalica hús is ezt erősíti. Vegyé minden szemetet jó ócsón, oszt örülj!

EÖ (törölt) 2009.09.08. 09:27:59

@zauberpferde: összejön az, ha mindent megnézel
tanácsadói szerződések
csak amiről én hallottam az utóbi pár héten, pár évig elég lenne az ovisok tisztálkodására

johevi 2009.09.08. 09:28:53

Azért mert TOP100 a neve, miért kellene hogy 100 darab legyen benne? Ha vásárolsz a tecsóban mirelit "Barátfüle"t mik az elvárásait a tartalommal kapcsolatban??? :-)))

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 09:30:19

@wellsystem:
Á, már a szar sem a régi, már azt is manipulálják.:)

johevi 2009.09.08. 09:32:10

@picmania:
Remélem nem pénztáros vagy, 100 darabnál a 2%-os tűréshatár esetén 98-102 db lehet benne. Szóval nem csak olyan van, hogy valakinek kevesebb jut, hanem olyan is, akinek több. Persze róluk nem hallunk, ők nem reklamálnak. :-)))

Donor 2009.09.08. 09:47:57

Na én ezért nem veszek danon terméket.
Ugye annó 2deci volt a joghurt...most meg már 75g-nál tartanak??? és akkor kerekedik a "fasszopószáj" a reklámban hogy csak ennyi? Na persze nem az alacsony áron, hanem a kis mennyiségen csodálkoznak, csak ezt már nem teszik hozzá.

Másik hogy mindig az egység árat nézem...ez alapján elég gyakran kiderül hogy érdemesebb kis kiszerelést venni.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.08. 09:51:03

Szegény Balisto:-( A jelek szerint ő tartja el itthon az összes 100ft-os boltot, meg a kínai piacokat és rajta kívül mindenki csak igényes tesco terméket vásárol.

lódarázs 2009.09.08. 09:51:13

Wc papír is összement. A tekercses. Anno vettünk wc papír tartót, egy rúd, amire akkor ráfért 4, azaz négy guriga wc papír. Ma már 6 guriga fér rá, és már azt nézem, lassan 7 is rá fog férni. Egyre keskenyebbek a gurigák. Meddig lehet csökkenteni? A végén csak egy 1 cm-es hosszú csík lesz?

picmania 2009.09.08. 09:52:20

@johevi: Nem vagyok pénztáros:)
Igen ez így van +- 2%, csak egyszer megszámoltam, kíváncsiságból(nem volt jobb dolgom:) ), akkor is 90 db volt benne:) Persze gondolom másnak meg 110 darabost sikerült kifogni...

efhábé 2009.09.08. 09:55:27

@joszip: Ez ugyanaz, mint a pirospaprika. Amiről azt gondolnád, hogy csak echte magyar lehet, szegedi, kalocsai fűszerpaprika, na az mind tele van importpaprikával. Jobb esetben vajdasági, rosszabb esetben kínai, argentin, marokkói. Az arány változó, 35-től 70%-ig. Úgy kell vadászni magyar pirospaprikát, múltkor pl. Metróban egyedül az Aro pirospaprika volt 100%-ban magyar. Döbbenet.
Még az ajándékba szánt, fémdobozba csomagolt hungaricum is tele van importpaprikával.

MP 2009.09.08. 09:55:35

Minden rá van írva. Ha hülye voltál s nem olvastad el akkor miért panaszkodsz? Így fogsz venni tejfölnek látszó növényi zsírt s még sok minden vacakot. Én még azt is megnézem hogy magyar legyen maert ha van külföldi meg magyar akkor már inkább legyen magyar. Sokszor nem is rosszabb. Persze a gyártó legyen magyar s nem a forgalmazó.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.08. 09:55:55

Ezzel csak az a baj, hogy a gyereknek a 10-ik orrfújás után nem marad bőr az orrán. Egyébként nagyon jó üzleti fogás.

efhábé 2009.09.08. 10:00:35

@Viktus: Nézd már meg egyszer a tej összetevőit. A tejitalnak meg reggeli italnak meg egyebeknek csúfolt sz@rság nyilván más téma, de a tej az tej. Akár Sissy, akár milli, tökmindegy. A 1,5%-os tej az tej. A külföldről behozott, 99Ft-ért árult tej is ugyanolyan, mint bármelyik magyar 1,5%-os UHT tej.
Ha jó tejet akarsz inni, akkor nem 1,5%-osat kell venni és nem UHT-t, amiben a magas hőmérséklet karamellizálja a tejcukrot (attól van az a furcsa, édeskés íze).
Ha viszont 1,5%-os UHT, akkor tökmindegy, hogy sissy, mizo vagy éppen milbona, milfina.

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.09.08. 10:04:45

Mit csodálkozunk?A Danone könnyű és finom joghurt évek óta ugyanannyiba kerül és erre alapozzák az összes reklámjukat.Csak azt felejtik el hozzátenni,hogy a tartalom cirka felére csökkent azóta...
Ők sem titkolják ezt,csak éppen nem emlegetik...
Birkát könnyű megvezetni
Bee-bee

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.09.08. 10:10:46

@efhábé: Ezt én is észrevettem...
Majdnem mindegyik fajta valamelyik dél-amerikai országból érkezett paprikával van tele..
Ha meg lemész Dél-Magyarországra ugyanezen az áron házi,JÓ!! minőségű paprikát vehetsz.Csak ez egy külön túra..Páran össze szoktunk állni és elhozunk több kilót,úgy megéri..
A "hungarikum hiénák" meg elmehetnek a pi..@ba

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 10:14:51

@lódarázs:
így igaz, mert mostanában már a wellness WC papír a divat.
ami azt jelenti, hogy nem a kezeddel húzogatod a papírt az ülepeden, hanem a papírt megtartva kezeddel, az ülepedet mozgatod ütemesen felette.
ehhez jóval keskenyebb papírcsík is elégséges.
a hamarosan bevezetésre kerülő, legújabb fejlesztésű termék, már csak egy kis kartonhenger lesz, apró tüskékkel ellátva. a marketingesek a névadáson dolgoznak. a kiszivárgott hírek szerint a termék fantázianeve "sün" lesz. :)))

indapasssucks 2009.09.08. 10:27:23

Teljesen normális, hogy pár gyártó be akarja csapni/meg akarja téveszteni a vevőket.

Teljesen természetes, hogy amikor a fogyasztóvédelem tudomására jut, rájukbasz egy olyan bírságot, hogy elgondolkoztassa őket, hogy ezt azért mégse.

A fogyasztóvédelmisek olvassák a homárt (nagyon előrelátó és okos dolog!)

Azért figyeljetek oda, hogy az ezzel kapcsolatos oldal nem HU hanem COM (bármi furcsa is, tessék megnézni, hogy melyik olalon mi van konkrétan tartalom!).

www.fogyasztovedelem.com/

Sákif za morro? 2009.09.08. 10:32:05

@Viktus: A kérdés inkább arra vonatkozott, hogy miért jobb egy csomó szétázott papírzsepit hurcolni magunkkal. Oké hogy kidobható, de nem minden 10m-en van kuka, addig meg ott rohad az ember zsebében.

Gelak · http://www.ifinet.hu 2009.09.08. 10:40:08

@lódarázs: ukraneknal a budipapir olyan mint egy penztargepszalag, csak kicsit mas a tapintasa, a papirzsepit meg, mint olyat, nem ismerik...talan semmilyen zsepit sem...

zauberpferde (törölt) 2009.09.08. 10:48:21

@Ben Zinkoot:
ahogy a rágógumit sem köpi az emberfia a padlóra, hanem visszacsomagolja kis papírkájába, amit nem dobott rögtön a járdára, úgy a használ papírzsebkendő első szemétgyűjtőig való szállításának is megvannak a hasonló technikái. tudom nem ez a szokványos módszer, nem is itthon tanultam, de ha megszokta az emberfia, akkor már egy fogpiszkálót sem dob el az utcán.

johevi 2009.09.08. 10:52:18

@picmania:
Gondolom TOP90-et vettél :-)))

Viktus 2009.09.08. 10:52:38

@efhábé:

Termelői tejről beszéltem nem az általad felsorolt sz*rokról ...

@Ben Zinkoot:

Kocsizom abban meg van erre rendszeresített zacskó.

tlantos 2009.09.08. 10:55:26

Megjegyzem, ez a zsepi mar 6-8 evvel ezelott is kevesebb mint 100 darabos volt.
Inkabb olyat keressen valaki, amire az van rairva, hogy hany deka.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.09.08. 11:02:33

@efhábé: ez tévedés. A tej távolról sem az, ami kifolyik a tehénből és utána hipp-hopp dobozba zárják. Kivonnak belőle minden értékes anyagot, utána visszapótolnak valamennyit (akár más jellegű zsiradékkal is!), de egyes uht tejek - állítólag - stratégiai állományból kivont tejpor felhasználásával készülnek. Tej, ja, de mégse...

Bedeko 2009.09.08. 11:06:23

Ez tényleg megéri 65 Ft-ért. Még ha csak 85 db is van benne, egy rendes 100-as zsepiért 130 Ft-ot simán elkérnek, sőt sokkal többet. Veszel két ilyen Top100-at, és máris jól jártál, ha csak a darabszám a szempont.

picmania 2009.09.08. 11:09:46

@johevi: :D
Nem, hanem CBA 100 db(és nem CBA 100) 3 rétegü papírzsebkendő cuccot. Ahol ugye a mennyiségi eltérés(elvileg) +- 2% :)

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.09.08. 11:17:16

A márkás zsebkendőkkel is vigyázni kell. A Zewa 100-as csomagja is már csak 90db-os és a Kleenex is 7db-os "tízes" zsebkendőt kínál. Ráadásul arra nincs egyértelműen felírva a darbaszám, a trükk, hogy úgy kell keresni a csomagoláson.

Az EU-nak nem az uborka méretét kellene szabályoznia, mert az ugye függ az esőtől a naptól és a jószerencsétől. Hanem a zsebkendők méretét és csomagolását.

Mert a neves gyártók is trükköznek, becsapják a vevőket.

papugaja 2009.09.08. 11:35:13

@HappyMan:
Ez már nekem is szemet szúrt hónapokkal ezelőtt, akkor még volt a polcon igazi százas Zewa.
Sünt az anyjuk valagába is!

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.09.08. 12:01:34

Ja, és elkérnek a 90db-os csomagért 300Ft-ot.

Zsola777 2009.09.08. 12:48:14

-Egy százas papírzsebkendőt kérek!
-Nyolcvanöt lett. Maradhat?

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.09.08. 12:57:36

A TOP100 név már előre jelzi hogy bekerül a Top 100 átbaszás című bejegyzésbe ...:)

EÖ (törölt) 2009.09.08. 13:00:18

az ilyen "élelmes" vállalkozóknak egy "Plüss-rúd" márkanevű félcolos vascsővel megnézmém a fogsorát közelebbről.

EÖ (törölt) 2009.09.08. 13:01:54

ja és az ilyen termékek megjelenésénél semmi nem mutatja jobban, hogy szart se ér nálunk:
a fogyasztóvédelem
és a gazdasági versenyhivatal

pantlikaskiralylany 2009.09.08. 13:28:56

Nem értem miért vagytok így kiakadva, hogy nem mindjárt a legdrágább (és ugyancsak nem 100-as hanem már csak 90-es és méreteiben is összement) zsepit viszi be az oviba? Szerintetek ott név szerint osztogatják a zsepit? a francokat...
ráadásul kizárt dolog, hogy annyi elfogyna, amennyit a szülőkkel bevitetnek...

nekem nem tűnt úgy, hogy nagyon felháborodott volna, inkább csak mint érdekesség elmondta, valóban igen elmés, hiszen még az eladó is úgy gondolta, hogy 100 db-os csomagot ad.

engem sokkal jobban bosszant az elvileg minőségi terméket gyártók ilyen irányú elmozdulása, főleg, hogy azzal egyidőben, hogy 10%-al kevesebb került a zacsiba, a méretet is csökkentették, így kb minimum 25%-os áremelést produkáltak... na nálam ott szakadt el a cérna pedig előtte, én is inkább zewát vettem, de most törölgessék vele ők annyiért

es2300 2009.09.08. 13:29:34

@EÖ:

es ahogy erre tobben utaltak fentebb, a jozen esz se a regi mar

johevi 2009.09.08. 13:30:10

@picmania:
100 volt az hidd el, csak az utolsó 2x8 összeragadt :-))

EÖ (törölt) 2009.09.08. 13:32:49

@es2300: igen, csak te elolvasod a homárt, én is, de öreganyámat már átkúrják, mert azt hiszi a nagy 100-as az elején ugyanaz mint régen.
na ezért tartunk fogyasztóvédelmet
csak szarik dolgozni

eszembejutottvalami 2009.09.08. 14:01:25

Régebben feleségem kérte vegyek 100-as pzs-t olcsót. Vettem is párszor míg ki nem derült,hogy az iskolába viszi a fiam.Onnantól lényegesen jobb minőségűt veszek lehetőleg nem illatosítottat.Mert megérdemlik.
Amúgy az óvónők és tanítónők nevében kikérem magamnak a gyanusítgatást a pzs hazavitelével kapcsolatban, még úgy is hogy egyik sem vagyok.

Tucsok84 2009.09.08. 14:13:49

az átverést én sem értem ha a zsepi egy normál 100as negyedébe kerül és csak 15db zsepi "hiányzik" belőle még akkor is több, mint felével olcsóbb a darabja. Mondjuk arra kiváncsi lennék, hogy egy zewa pl hány gramm.

nálunk a wc papír vásárlás szokott nagy dilemmát okozni, fontos a rétegek száma, egy perforált kocka szélessége (hány kockányit kell letekerni) hány méter hosszú egy guriga. Meglepő, de van hogy a drágább az olcsóbb, ha méterárban nézhzük :D.

boya 2009.09.08. 14:16:19

Én egy pár éve belefutottam egy ilyenbe, volt belőle 80 db-os "100"-as és 160 db-os "200"-as nevű is.
Jelentettem a fogyasztóvédelemnek, allítólag intézkedtek.

picmania 2009.09.08. 17:10:47

@johevi: Lehet hogy azok összeragadtak, nem tudom, mert az nem volt benne...:):P

@eszembejutottvalami:
Számoljuk rétegenként, és akkor több lesz mint 100, lehet örülni:))

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.09.08. 17:31:35

Nem vagyok sikeres ember.
A TESCO-ban veszem a TESCO 100-as zsebkendot, de az legalabb 100 darabos.

flea 2009.09.09. 16:54:55

Az egy dolog, hogy a posztoló máskor ne vegye meg a 65 Ft-os zsebkendőt, mert az tuti, hogy szar.

Az meg a másik, hogy a kurvanagy 100-as felirat és az apró betűs (* igaziból 85 db ám) meg a fogyasztó megtévesztése, és mint ilyen, bizony büntetendő.

Szerintem sünt mindenkinek. :)

zsoci 2009.09.11. 23:13:31

Minek kell pzs-ből gagyit venni ?

Balisto 2009.09.15. 08:53:56

Csak most látom, vihart kavart a pzs-ügy. Itt nem arról van szó szerintem, hogy gagyit veszek, vagy nem gagyit és hogy mennyiért, hanem arról, hogy ez nem korrekt eljárás. Az elfogadott, megszokott darabszámtól igenis eltér a 85 darab, hiszen 10-es és 100-as csomagolásban vannak a papírzsebkendők.Ha lisztet veszek, vagy kristálycukrot, akkor sem nézem meg a boltban, hogy rá van-e írva a csomagolásra, hogy 1 kiló.
És hangsúlyozom, hogy a pzs-t nem kínaiban vettem, nem is 100 forintos boltban, sőt nem is a tescoban, hanem a helyi, kisvárosi, nem gagyi papírboltban. És 65 forintért nem tartós fogyasztási cikket akartam venni,hanem olyan terméket, amiről előre tudom, hogy mire és hogyan használják.Nem azzal van a bajom, hogy ezért a pénzért nem illatosított, 6 rétegű, többször használatos pzs-t kaptam, hanem hogy az, hogy 100 darabos csomagolású papírzsebkendőt Top 100-nak elnevezni, és ehelyett csak 85 darabot adni, igenis a fogyasztók megtévesztése. Vagy nevezzék el Top 85-nek!

FalóNyúl 2010.10.18. 21:20:50

Venni fogok egy kínai pici mérleget és azzal fogok ilyesmiket venni... Sok vécépapírban nagyobb a lyuk mint a papír !!! Csak a súly számít.

load error 2015.02.22. 15:47:52

A termék azóta is létezik. Mindössze a dizájn változott sokkal rondábbra. A cég neve pedig 2B-TOP100 Kft. lett. Így nem lehet belekötni a zsepi elnevezésébe. Hiszen ez csak a cég nevéből jön. Még hogy a darabszámra utalna!
süti beállítások módosítása