Zoltán telefont vett online, az ED telefont is küldött neki, csak éppen használtat, mire Zoltán kérte vissza a pénzét, amit kápéban nem kapott meg. Utalást ígértem neki pár napon belülre, ehhez képet eltelt egy hónap, és semmi. A poszt megjelenése után nem sokkal levelet kaptunk az Extreme Digitaltól, amiből kiderül, online vásárláskor a banké a labda, nekik kell visszautalniuk, amire 30 napjuk van. Mint az alanti levélből, illetve a fenti faxból kiderül, a bank az órákon belül elvégezhető utalással kivárt pont egy hónapot, amihez ezúton is gratulálunk. (Na jó, azt ugye nem tudjuk, hogy az ED mikor jelezte pontosan a banknak, hogy sztornó, a pénzt utalják vissza, de még ha tököltek is ezzel, az OTP hetekig ült máspénzén.) Olvasónk a jelek szerint nem olvasta még az örömhírről tudósító emailt.
A 2009.10.09-én weboldalukon "Használt telefont adott el újként az Extreme Digital" címen közzétett posttal kapcsolatosan az alábbi észrevételt tesszük.
A vásárlók által online módon kifizetett termékek vételárát minden esetben az online terminált üzemeltető pénzintézetnek, jelen esetben az OTP Bank Nyrt.-nek kell a vásárló részére visszatérítenie. A pénzintézeteknek a tranzakció bonyolítására 30 nap áll rendelkezésükre. A panasz bejelentését követően társaságunk intézkedett az OTP felé a kifizetés visszavonatásáról, melynek megtörténtét az OTP részünkre vissza is igazolta, 2009.10.02-án. Ezt az igazolást a vásárló elektronikus levélben a xxxx@vipmail.hu e-mail címre 2009.10.06-án megkapta, és jelen levelünkhöz is csatoljuk, szerkesztőségük szíves tájékoztatása végett.
Tekintettel arra, hogy az Önök weboldalán megjelenő post a vételár visszatérítésével kapcsolatban valótlanságot állít, és alaptalanul sérti társaságunk jó hírnevét, a fentiek értelmében kérjük annak mielőbbi törlését vagy helyesbítését.
Közreműködésüket megköszönve,
üdvözlettel
Keresztes Csaba | Értékesítési vezető
Nyúlcipó 2009.10.09. 11:21:19
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.10.09. 11:22:19
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.09. 11:22:32
Biyb 2009.10.09. 11:23:37
májgeriberi 2009.10.09. 11:27:13
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.10.09. 11:28:28
Hehe, miért volt ilyen egyáltalán nekik???
tsimike 2009.10.09. 11:30:55
ODIV 2009.10.09. 11:43:41
KEmber 2009.10.09. 11:44:47
Darth Revan 2009.10.09. 11:46:22
Ugyanaugy a telefont vasarlojat sem erdekli, hogy az ED milyen bankot hasznal, es igen is az o saruk, hogy 30 napot kell varnia a vevonek a sajat penzere.
Roltii 2009.10.09. 11:46:28
Ráadásul Edigitalnál sokszor megmutatják neked a cuccokat mielőtt választasz, hogy melyiket veszed. Az, hogy el volt repedve vagy mi, előfordul, kellemetlen de korrekt volt az ügyintézés. Az OTP meg szarjon sünt, megkéne már tanulni, hogy vannak MOn bankok is...
KEmber 2009.10.09. 11:47:46
warezspam (törölt) 2009.10.09. 11:49:39
Sőt, tudtommal a sima átutalásra is 30 napjuk van, ergo, ha akarná, következmény nélkül megtehetné, hogy a fizetésedet 30 nap múlva látod a számládon, hiába utalták el 29 napja...
Gondolom úgy vannak vele, hogy még ŐK A JÓ FEJEK, hogy odaadják a saját pénzed....
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.09. 12:00:03
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.10.09. 12:03:53
bátor Sir Robin 2009.10.09. 12:05:47
gabor888 2009.10.09. 12:10:08
Látványpékség 2009.10.09. 12:10:21
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.09. 12:10:45
Megjegyezném, h a zótépé már platinakártyás.
Meklén és Tamara 2009.10.09. 12:14:38
A bank is hibás, de alapvetően a jó hírnévnek örvendő ED a hunyó.
Még csak bocsánatot sem kértek...pfff
bátor Sir Robin 2009.10.09. 12:17:57
KEmber 2009.10.09. 12:18:31
dr. _mmm_ 2009.10.09. 12:20:58
OTP menjen a sunyiba. Saját számlámat is felmondtam, cégest is, új cégesnél már szóba sem jött.
Dögöljenekmeg.
kötsög 2009.10.09. 12:25:11
talán ha nem sz@r, használt kütyüt adnak el nem sértené!
mammamma 2009.10.09. 12:27:46
Cseber Lajos 2009.10.09. 12:28:36
A múltkor meg az volt fenn, hogy a logójukkal visszaélve valakik emelt díjas sms-eket kérnek. Nem tudom, ez valahogy olyan gerillamarketing-szerű...
A használt készülékekről csak annyit, hogy ha te megrendelsz valami kütyüt, aztán meggondolod magad és visszaviszed (de egyébként hibátlan), akkor azt azért nem fogják elvinni az ózdi hulladékégetőbe, hanem újra eladják. Ez mindenhol így működik.
dekaszta 2009.10.09. 12:31:08
Hajra ED!
moli 2009.10.09. 12:39:18
ez NAGYON nem kellett volna. e nelkul -az eredeti levelet beleertve!- pozitiv lett volna az eredmeny.
az emberek nem ostobak, onmaguktol is le tudjak vonni a fent -csunyan leirt- tanulsagot, nem kell a szajukba ragni
anarch 2009.10.09. 12:42:48
akos147 2009.10.09. 12:45:01
kenshikun 2009.10.09. 12:45:38
KEmber 2009.10.09. 12:46:48
Marr 2009.10.09. 12:52:11
KEmber 2009.10.09. 12:53:02
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.09. 12:53:14
1. Mikor volt szerinted utoljára olyan, hogy bárki is úgy gondolt az Extreme Digitalra, mint jó hírnevű, megbízható cégre?
2. Válaszadásból nemhogy egyes, nullás. Nulla kommunikációs érzékkel rendelkezel barátom, mert akkor esetleg egy olyan is kiesett volna a pofádon, hogy "bocsánat" vagy "elnézést" esetleg egyéb, hasonló jelentéssel bíró szó. De nem. Te, mint a munkáltatójának - az egyébként már rég nem létező - becsületét védő kis pöcs, az ilyenről megfeledkezel... Remélem lecsap majd rátok a gazdasági válság! :-)
Marr 2009.10.09. 12:55:52
maat 2009.10.09. 13:04:44
Layosh 2009.10.09. 13:08:34
Szóval miért is árul használt telefont az extreme digital???? Érdekes módon erről hallgatnak.
Samys 2009.10.09. 13:09:28
2009.10.09. 13:15:11
A multikon kívül MINDEGYIK cég csal és hamisít.
Csak szólok, hogy hogy tisztában legyél melyik országban élsz.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.09. 13:22:35
Ott átjátszótornyot adnak ajándékba.
mammamma 2009.10.09. 13:31:27
daat 2009.10.09. 13:38:45
Normális eljárás, hogy 3 napon belül visszautalom a zsét, bármi is van a törvényben + elnézést kérek. Úgyhogy SÜN az ED-nek a jó hírüket meg nem a Homár rontja, hanem ők szarták telibe!
Cseber Lajos 2009.10.09. 13:45:18
pl. A M*Marktba naponta sok dolgot visznek vissza. Ha nincs semmi bajuk, akkor ezeket mind újra eladják. Mikor láttál náluk olyat, hogy valamire is rá lenne írva, hogy visszáru? Csak a kiállított darabra adnak engedményt, mert azt látod, hogy nem új. Ha nagyon meggyötört állapotban visznek vissza valamit, akkor visszaküldik a beszállítónak, az meg kénytelen lenyelni a békát, ha azt akarja, hogy beszállító maradjon. Ezt egy kisebb bolt nem tudja megtenni, mert nem egy súlycsoport a kettő.
Csúnya dolog, de én pont amiatt szeretek inkább ilyen M*Markt féle helyeken vásárolni, mert ami elromolhat, az el is romlik, és nem sokat okoskodnak a cserénél. Kisebb helyeken többnyire jönnek a problémákkal, hogy "nem bontatlan a csomagolás", meg hogy "elküldjük a szervízbe, aztán értesítjük".
Fairy Girl 2009.10.09. 13:53:41
zsírfeka (törölt) 2009.10.09. 13:58:03
(amit sérteni lehetne)
Micimacko 2009.10.09. 13:59:50
Egyéves Önkéntes 2009.10.09. 14:07:17
komoly. :D
emzéperiksz 2009.10.09. 14:41:43
Osztán mégis miért? Az OTP-től vette azt a kurva telefont az ügyfél, vagy az Extreme Digitaltól? Ha jól sejtem, itt a jó hírnevéért rinyáló cég próbálja bemószerolni a bankot.
emzéperiksz 2009.10.09. 14:45:37
Ő küldte a fos telefont? - Nem.
Ő tartozik a lóvéval a kliensnek? - Nem.
A hülye ED rá akarja kenni a felelősséget - ennyi. Szaraxik összevissza, meg hazudozik, holott ugyanezzel az erővel visszaadhatta volna kp-ben a lóvét 2 perc alatt, a világon semmiféle jogszabály nem akadályozza benne.
Roltii 2009.10.09. 14:49:31
öööö, van webboltod? tudod, hogy működnek az online fizetési megoldások? Szerintem nem, így pedig ne ítélkezz. Az Edigitalnak sünt, mert szart küldtek ki, viszont respect mert elismerték és megoldódott az egész probléma.
Most komolyan, van aki az OTP-t védi? (Edigitalnak ezért is sünt, mert az otp terminalt használja online...)
emzéperiksz 2009.10.09. 14:57:57
Nincs eboltom,és akkor mi van? A sztori attól még tipikusan a fekália másra kenése - sajnálom, hogy neked nem bűzlik messziről.
Az online fizetési megoldásoknak semmi közük a pénzvisszatérítési megoldásokhoz. Főleg, ha a kliens még offline is bement a boltba. Kiválóan vissza lehetett volna adni a pénzét a kasszából.
Samys 2009.10.09. 15:00:04
Roltii 2009.10.09. 15:01:29
honnan veszed ezeket? Azért mert te így csinálod otthon, mert nem kötnek mindenféle könyvelési szabályok. Én se tudom hogy működnek ezek, de nem is ítélem el egyből a helyzetet.
(pl lehet, hogy az online fizetési szaroknál az OTP geci sokat ül a pénzen már eleve a befizetésnél...mikor a postíró bement, az Edigital még nem tudott visszaadni lovettát, mert még meg sem kapta. De hangsúlyozom, nem tudom hogy működik, de te se, úgyhogy ne ítélkezzünk ezért.
emzéperiksz 2009.10.09. 15:06:01
De ez nem számít. Ez akkor is csak egy sima kártyás fizetés szerintem, mint más boltokban. Ha veszek pl. egy tévét hk-val, és visszaviszem másnap, hogy nem jó, kérem az árát vissza, vissza kell adni akkor is, ha még nem ért oda a pénz.
KEmber 2009.10.09. 15:06:46
Ariadne12 2009.10.09. 15:10:12
Más kérdés, hogy itt nem erről az esetről van szó. Ptk. alapján egyértelműen hibásan teljesített az ED, ugyanolyan márkájú, típusú, de jó (új) telefont nem tud adni, vagyis _haladéktalanul_ visszajár a pénz.
Bíróságon élből bukna az ED ezzel az érveléssel...
Ariadne12 2009.10.09. 15:11:16
Roltii 2009.10.09. 15:11:33
"A bolt azonnal tudja, hogy megtörtént a tranzakció"
igen, ezért postázza is az árut. De a pénz ettől függetlenül később ér oda. Nem mellesleg ahogy KEmber írja, valszeg az ED így nem bukik a tranzakción, mert az OTP-vel lesztornóztatja a vásárlást.
"Ez akkor is csak egy sima kártyás fizetés szerintem, mint más boltokban."
szerintem meg csokitorta...és?
kötsög 2009.10.09. 15:13:01
ok. megközeliteni, versenyezni vele igen.
bagolybagoly 2009.10.09. 15:13:01
emzéperiksz 2009.10.09. 15:14:22
Az ok: pitiáner smucigság, Ezzel megspórolták a kártyás fizetés után járó jutalékot, meg hitelezni sem kellett az ügyfélnek 2-3 napig, amíg jóváíródott a bolt számláján a pénz.
emzéperiksz 2009.10.09. 15:16:05
Ugyandehogy (törölt) 2009.10.09. 15:16:24
Ugyandehogy (törölt) 2009.10.09. 15:18:38
de egy jó ügyfélkezelésnél kp-ban vissza lehet adni, osztjónapot.
Ugyandehogy (törölt) 2009.10.09. 15:22:12
Samys 2009.10.09. 15:31:17
KEmber 2009.10.09. 15:50:51
KEmber 2009.10.09. 15:54:28
Taknyosmakikaki 2009.10.09. 15:58:56
Samys 2009.10.09. 15:59:13
Viszont lehet, hogy a post miatt betámadták az OTP weboldalát, mert nem nagyon akar bejönni. :))
emzéperiksz 2009.10.09. 16:10:43
emzéperiksz 2009.10.09. 16:14:15
Ariadne12 2009.10.09. 16:19:37
Ez van, ha az emberek nem olvasnak homárt, úgy vásárolnak.
mr.guargumi 2009.10.09. 16:19:38
KEmber 2009.10.09. 16:37:24
Ariadne12 2009.10.09. 16:39:51
emzéperiksz 2009.10.09. 16:45:33
Csaknorisz 2009.10.09. 17:53:36
DaM 2009.10.09. 18:39:08
abszolutsport · http://www.abszolutsport.hu 2009.10.09. 19:12:28
Egyébként meg az OTP egyen sz@rt
/tno+DA= 2009.10.09. 21:58:42
Van hát.
Olcsók, gyorsak, korrektek.
Csak dícsérni tudom.
Sőt nesztek BÜ poszt!
Rendelni akartam egy 4 Gigás lejátszót.
Kinéztem neten hosszas válogatás után (mert a korábbi 1 gigás kijelzője kilehelte lelkét).
Az új nyertes akit vennék 24 ruppó.
Árban jó jöhet. Nézem máshol dollárban jróban meg yen-ben. Hát ez máshol majd 30-32k.
Náluk 24... Hmm... Na mondom lehet hogy nem aktuális az árlistájuk?
Mindegy rendelek, max elállok a rendeléstől ha sokkal több lesz (tudvalévő 25k-t szántam rá).
Rendelés el, visszaigazolás jön, majd sajnálkozó levél: 2 napon belül nem tudják hozni mert nincs raktáron rendelni kell, majd biztosítanak róla, hogy ha azóta a termék ára változott (hogy a fenébe ne a világon mindenhol 30 k körül ment már a cucc), akkor is a meghirdetett áron adják.
Meg is kaptam 24 ezerért ahogy terveztem. Később (pár napra a kézhezvétel után néztem a lapjukat kíváncsiságból) már az új drágább áron volt a rendszerükbe a lejátszó.
Részemről BÜ poszt!
/tno+DA= 2009.10.09. 22:02:41
Ki kell adni hoyg miért ment ki rossz termék?
Melyik cég teregeti ki hogy a rendszerükben hol és hogyan keletkezett a hiba?
Elvileg ha egy hiba a felszínre kerül javítani illendő. Nálunk ahol dolgozom legalábbis így csináljuk. Ha valaki elbasz valamit felderítjük hol miért kinek a felelősségéből történt és megoldást találunk hogy többé ne fordulhasson elő.
Ellenben ha kiment egy szar de visszavették a vásárló még mit ugat?
Ő is a pénze miatt ugat, nem elégedetlenkedik a használt terméken, simán visszavitte és kérte vissza a pénzét, amit netes vásárlás lévén üzletben NEM adhatnak vissza.
OTP ráült hogy neki kamatozzon, ahogy mindig, ezen posztoló felháborodik.
Hát hülye?
Bizonyára az...
Rókakígyó 2009.10.10. 02:50:01
Rókakígyó 2009.10.10. 02:56:29
off: Számomra is emlékezetes nap volt az otp számla megszüntetésének napja. A következő ünnepnap az autó és a mobil kihajításának dátuma lesz.
Gonosztörpe 2009.10.10. 08:43:16
Kinéztem egy nyomtatót a honlapjukon 12000Ft.-ért. Besétáltam a Pólusbeli üzletükbe, készséges eladó elém ugrott, hogy miben segíthet. Mondtam neki mit keresek, bepötyögte a számítógépbe, majd közölte, hogy van 16 ezerért. Mire én: akkor valami nem stimmel, mert a honlapon 12 ezres ár van feltüntetve.
Oké, nézzük meg, elsétáltunk a nyomtatókhoz, mit ad isten ott a készülék alatt is a 12 ezres ár szerepelt. Rendben van, mondtam, akkor ennyiért elviszem (mert ugye a törvény szerint annyiért kötelesek eladni, amekkora árat feltüntetnek az árun).
Mire a csávó leszedte az árcédulát, zsebre baszta és vigyorogva közölte, hogy ezt bizony csak 16 ezerért vihetem el.
Én meg azt közöltem vele, hogy ezek után nem hogy 16 ezret,de egy fillért sem fogok elkölteni náluk. Megtehettem volna, hogy balhézok, de annyira nem tartottam fontosnak a dolgot.
NA, KERESZTES CSABA ENNYIT A TI JÓ HÍRETEKRŐL, ÉS A MUNKATÁRSAID MENTALITÁSÁRÓL!
zooDoo 2009.10.10. 09:11:54
Mert miért törölnék más véleményét?!
Be ne szóljál már Keresztes Csabika. És nem hiszem, hogy a ti kényetek kedvetek szerint átírják majd a sztorit, hogy ti legyetek a kiráááályok!
Szóval így jártál Keresztes, meg a cégetek is, mehetsz bíróságra! Raboljad az adófizetők pénzét, tuti még több szimpatizánst fogsz megnyerni :D
zooDoo 2009.10.10. 09:15:20
TE se vagy normális teljesen. Egy vállalati számlánál be is fosnék, ha 30 nap után utalnának. Hiába ez van meghatározva, így ellehetetlenítik a vállalkozást. Általában egy tranzakció 3 munkanap (meg is kapja az ügyfél), ha nincs körülötte kavarás ...
Na akkor, most az ügyfél a hülye?
emzéperiksz 2009.10.10. 09:36:31
j311 2009.10.10. 10:55:57
ED sosem tagadta a hibás teljesítést, csak a visszautalással kapcsolatos panaszt. OTP szarjon szöget, ahol lehet ott lehúzzák az ügyfelet. Főleg ilyen visszautalásokkal. Idegen kártyát meg ne is próbálj OTP automatába dugni, mert jó eséllyel akkor láttad utoljára...
mi nem foglalt még 2009.10.10. 11:10:10
torma99 2009.10.10. 17:10:44
unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2009.10.10. 19:31:32
tulajdonkeppen.blog.hu/2009/10/10/20_3860544
hardrock 2009.10.10. 20:45:19
Zokka82 2009.10.11. 14:31:59
Aham... Kedves Homár! Ki fogják tekerni mind a 8 ízelt lábadat, ha rontod az ED hírnevét, azonnal ollózz nekik egy bocsánatot.
De ha jól értelmezem attól még használt termékekkel verik át a vásárlókat...
Másik: a vásárlás az ED second hand dealer és a vevő között történt, ED megpróbálta átverni a vevőt, ezért NEKI kell gondoskodnia a pénz visszaküldéséről. Senkit nem érdekel, hogy ez most az OTP, vagy a morzsikutya hasmenése miatt nem lehetséges. Ő vállalta a kötelezettséget.
Ennyi erővel akkor bemegyek a boltba, megveszem az árut és a kasszánál majd megígérem hogy sanyika majd kifizeti helyettem. Ha meg sanyika mégsem fizeti ki, arról meg nem én tehetek...
petyo 2009.10.11. 19:04:59
KEmber 2009.10.12. 11:03:24
KEmber 2009.10.12. 11:06:22
pengusz 2009.10.12. 12:23:27
Mivel olvassa a blogot, legyen szíves ismertetni, milyen üzletpolitika az, ahol garanciában visszavett termékeket újként értékesítenek a cégüknél?
Ugyandehogy (törölt) 2009.10.12. 19:46:29
egyetértek...
dtk74 2009.10.13. 07:47:28
kártyás fizetés menete ügyfél megbízást ad - bank fogadja,utal - bolt megkapja. Visszafelé ugyanez, mert a tranzakciót törlik. Ha csak úgy visszaadná, az szimpla könyvelési csalás lenne az APEH szemében. Szabályok vannak erre is, mint a garanciára. ha egyik betartását elvárod, a másikért se sírjál!
A jutalék egyébként nem jutalék, hanem sarc, a bolt fizet 3-4 %-ot a kártyás fizetésért!!! Magyar sajátosság. Ezért nincs a minimál árréses nagykerekben terminál.
KEmber 2009.10.13. 11:21:14
emzéperiksz 2009.10.13. 11:22:43
Tipikusbalek 2009.10.13. 16:55:14
Undorító, mocskos féreg banda. A vásárló, semmi valótlant nem állított. Mivel a vételár tekintetében, a "mélyen tisztelt" ED-vel áll szerződéses kapcsolatban. Ennek rendezése ügyében megbízott 3. fél késedelméért a "mélyen tisztelt" ED a felelős.
Szemét lehúzós mocskos banda. Remélem elnyeritek méltó büntetéseteket.
Tipikusbalek 2009.10.13. 16:56:42
Rég be kellett volna záratni az egész kócerájt!!!!
PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2009.10.16. 08:16:26