Tékozló Homár

A legegyszerűbb átverés a csak1nap.hu

2009.11.02. 00:30 | szily | 120 komment

Nahát, mik vannak! Kubi levelet írt arról, hogy mennyire zavarja a csak1nap online bolt, ami szerinte átveri a vásárlókat. A spéci webáruház lényege, hogy minden nap egyfajta terméket árul csak, de azt baromi kedvezményesen. Hinné az a szerencsétlen balfácán, aki képtelen egy sima Google-keresésre. Kubi ugyanis például 45 ezer forintól 22 ezerre leértékelve látott egy olyan merevlemezt, ami igazából simán megkapható 23 ezerért. Olvasónk szerint rendszeresek az ilyen ajánlatok. Utánanéztünk, mit kínálnak hétfőre. Dolce Gabbana Light Blue női parfümöt 100 milliliteres üvegben, 23740 forint helyett mindössze 12900-ért. Igen rafinált kereséssel eljutottam az argep.hu-ra, ahol azt találtam, hogy az illatszer a myparfum.hu-n 11700-ért kapható, de egy rakás más webboltból is elvihető 12-15 ezer HUF körüli áron. Ejnye-ejnye, attól, hogy a Tesco meg az Auchan is ezt csinálja, kamuárról leértékelni ronda dolog. Levél alant.

A csak1nap.hu zavarja nagyon a csőrömet, orbitális hazugsággal, azt állítják 20-50%-os akciós áron árulják a terméket, naponta csak egyet, limitált mennyiségben. A mai napi hazugság, 500gb-os külső merevlemez eredeti ár 45.000 huf, akciós ár 22.000 huf, az emlitett eszköz soha nem volt 45k manapság meg pláne nem, 23-ért bárhol megkapható. Nagyon szúrja a szememet hogy minden nap eljátszák ezt az átverést és még senki sem tett ellenük semmit. remélem írtok róla az oldalon.

Kubi

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uni1002 2009.11.02. 08:19:11

Nem kell az ilyesmit komolyan venni. Az internetes áruházak sorban drágábbak a sarki multinál. Most vettem a német kaja szupermarketben egy professzionális digitális mérőeszközt, pontosan ugyanazt, amit több mint ötszörös áron+szállítás, megrendelhettem volna egy nagyon kedvezményes internet szakáruházban...

uni1002 2009.11.02. 08:21:36

Amíg lósz@r van, veréb is van.-mondja a közmondás...

betépett felhasználó 2009.11.02. 08:33:45

es mi van akkor, ha a peldakent felhozott helyeken is eleve leakciozva annyi az aru, amint irod? (persze meg igy is dragabb, mint az onlivandejnel.)csak 1xruen ok nem mindig irjak oda, hogy leertekelve ennyi, pedig egy verbeli homarosnak tudnia kell, hogy MINDEN< DE MINDEN, ELEVE LEERTEKELVE kerul a piacra.
ja, hogy meg igy is dragabb a valos ertekenel, az nem kerdes.

Vizibolha 2009.11.02. 08:43:25

Ebbol a videobol kapasbol a regi Jumper98 party video hangulata csapott meg. A hulyeseg allando, az is latszik :)

Vizibolha 2009.11.02. 08:45:02

Opsza, sok a tab, nemide gondoltam :P (moderator kikaphatja, kosz!)

Crane (törölt) 2009.11.02. 08:45:03

Alapvetően aggályos, hogy az oldalon sehol nem lehet megtalálni az üzemeltetőre vonatkozó cégadatokat (cégjegyzék szám, adószám). Ügyfélszolgálat eldugva... Szóval ezek mind mind megalapozzák a cég "komolyságát". Ilyen oldalról TILOS rendelni még egy darab szöget is!
Ugyanakkor vannak professzionális, és tisztességes webáruházak is Magyarországon. Sajnos az ilyen oldalak azonban tönkreteszik a vásárlói bizalmat. Törvényileg súlyosan kéne büntetni az ilyen oldalakat, mert ezek e-gazdaságot fékezik.

viragimado 2009.11.02. 08:47:07

Miért vagyunk meglepve? Erről szól az egész ország! Hiszen nincsenek megfelelő törvényeink, megfelelő számonkérés, ellenőrzés, retorzió!

Andie 2009.11.02. 08:54:24

Ennél dúrvább az az oldal, ahol 0 ft-ról indul minden termék (a 200.000 ft-os lcd tv is!!), és amig valaki 10 vagy 20 mp-en belül licitál rá, addig megy feljebb az ára. Van benne egy csavarás, miszerint nem forintokkal játszunk, hanem flurintokkal (innen a weblap cime is, de nem akarom reklámozni, mert abszolute nem érdemli meg), ez gondolom adócsalás okán van igy.
Namost anno volt is egy jó index cikk róla: index.hu/tech/net/2009/06/18/szaz_forintert_ferrarit/?cp=2

Akkor páran ráfeküdtünk ott, teszteltük a rendszert, illetve inkább csak figyeltük. Hát ne mondjam, hogy 2 lehetőség volt:
- vagy normál áron, ill a fölött kelt el a termék (5.000 ftos egér 8800-ért)
- vagy mindig ugyanaz a 6-7 user nyerte meg, néha szemtelenül olcsón, pl 330 ftért egy LCD tv-t. De mindig ugyanaz a pár "user", akiknek a nickjeit feljegyeztük, és már fogadásokat kötöttünk, hogy a 46.000 ftos Xbox-ot, most melyik fogja megnyerni 3400 ft-ért. Általában eltaláltuk.

Tehát botokkal manipulál a site, és ha van is élő játékos, a botok addig tolják felfele az árat 10-20 mp-enként, amig az el nem ér egy rentábilis árat; illetve ha a kutya nem licitál rá, akkor szemfényvesztő módon az ár töredékéért "megnyerik".

Látszólag az oldal azóta is müködik, csodálkozom, hogy még nem ülnek a müködtetők.

Szóval ehhez képest a post-beli játék még valamennyire tiszta, hisz senki nem határozza meg, hogy én mennyiér adjam a dolcsegábbána parfümöt. Ha én olyan hüje vagyok, hogy a piaci ár duplájáért árulom a boltomban, mert a rózsadombi uripicsák odajárnak, és veszik, akkor annyiért adom. Aztán csinálok egy 50%-os akciót, amikor az eredeti áram feléért, de még mindig a piaci árért adom, akkor ezt nevezhetjük akciónak.
Nem kevesen csinálják ezt a kinai cipőktől kezdve a minden másig - ami a piacon 2000 ft, azt a "neves" boltban megkaphatod 4-6000ért, és elmondhatod, hogy a TuttiBruttiMájkölnél vettem.

zooDoo 2009.11.02. 08:57:18

A tele-for csinálja ezt az egészet.
Nekik meg mindent lehet. Ha a TV-ben hülyére vehetik sms-el az embert, itt miért ne tehetnék, törvénytelenül?

www.telefor.hu/index.php?subpage=8

céerem 2009.11.02. 08:59:23

Az a helyzet, hogy a D&G Light Blue 100ml tényleg ennyibe kerül (21-23e Ft) a boltokban és ahhoz képest a kedvezmény nagy. Attól, hogy néhányan más netes parfümös oldalakon is megtalálják ezt ennyiért, azért van, mert azok az oldalak is akciósak.
És nem az van az oldalon, hogy itt a LEGolcsóbb.

paprika007 2009.11.02. 08:59:52

Ha a Tesconak meg a madaras tesconak elnézed akkor egy hazai kkv szektorossal mi a baj ha ugyanezt csinálja? Lehet hogy ő még adót is fizet ellenben a fentiekkel?

eznemisénvagyok 2009.11.02. 08:59:58

Nincs ebben semmi meglepő. Az áthúzott ár valószínűleg a gyártó által kiadott "árlista ár", az akciós pedig a piaci ár.

El Argentino 2009.11.02. 09:24:35

Tegnap még 15 darab volt, ma már 11, jól megy az üzlet. :)

MP 2009.11.02. 09:31:40

Mi ebben a meglepő? Itt autókat hirdetnek hirdetésenként más óraállással sőt néha más gyártási időponttal. Itt ahol nem tudnak elszámolni a parkolási díjakkal sőt még sok esetben bizonyítani sem a díjfizetés nélküli parkolást. Itt ahol milliókból épül "kilátó, biciklis pihenő". Itt ahol...

dr.pupak30 2009.11.02. 09:34:48

ha elkapom valamelyiket, eltöröm a kezét.

XCat 2009.11.02. 09:35:29

A Homár egy ilyen posztért mennyit kap amúgy az árgéptől, meg a májparfümtől? Vagy a csakegynap fizeti őket a negatív reklámért? Vagy mindegyik?

Egyébként baromság, mindenki annyiért ad mindent, amennyi neki jólesik. Azt meg, hogy a bambanép ugrik az akciókra, miért ne használnák ki?

Zabkása 2009.11.02. 09:36:16

ipon.hu-n egy 1500 gigás SATA2 vinyó 25 csak szólok szóval 23ért az 500as is megnagy átbaszás :D

XCat 2009.11.02. 09:39:31

Amúgy nem lenne ez rossz ötlet, csak mondjuk amerikányiában kéne eljátszani, ahol nincs még ennyire szemfülesre és jóindulatúra kiképezve a teljes lakosság.
Itt mindig mindenki mindent jobban tud, és mindig felfedezi az őt megkárosító összeesküvést.. még akkor is, ha nincs. Aztán csodálkozik, ha valaki megcsinálja.

Ez néha fárasztó.:(

Jablaka 2009.11.02. 09:39:37

a blikk ajánlásával.... na itt fordultam ki az oldalról

XCat 2009.11.02. 09:49:54

@Kokszos_Karesz: a Blikk egy nagylátottságú oldal, még ha mi, felvilágosult és civilizált homározók nem is hiszünk neki.

De minden esetre sok átkattintást csinál. Meg a homár is. :D

◄ViZion 2009.11.02. 09:59:56

Valójában az userekben van a hiba. Sokaknak elég, ha ki van írva, hogy AKCIÓ! és már veszik is le a polcról.
Sok multinál sincs igazi akció, mégis abból turkál mindenki...
Ettől függetlenül meg kellene vakítani őket belezőkarmolóval a végbelükön keresztül. :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.11.02. 10:09:23

Én ismerek egy üzletláncot,ahol ez soha nem fordulhatna elő. :)

entschuldigung 2009.11.02. 10:11:44

az okosaknak, az oldal szabályzatából:
eredeti ár - A termék piacra kerülésekor ajánlott fogyasztói ára (kizárólagos forgalmazás esetén), vagy az Interneten az akció idején megtalálható legmagasabb fogyasztói ára. Szolgáltatások esetén a szolgáltatás tarifaára(listaár).

Csabika1979 2009.11.02. 10:18:33

Én már vettem egy-két dolgot itt és tényleg van ami jó áron van ami meg nem, de nem is értem mi a gond, ha nem jó az ár nem veszem meg, ha idegesít az oldal nem lépek fel... Degenerált egy világot élünk az biztos!

Csabika1979 2009.11.02. 10:20:07

kimaradt a van után egy van :)

XCat 2009.11.02. 10:26:54

@ja natürlich: és folyamatosan figyelik, hogy melyik oldal hol mikor mit áraz le vagy fel?
Vagy kérnek kimutatást az elmúlt 10 év listaáraiból? Vagy hogy?

Nincs bajom a lappal, csak ez hülyeség szerintem. Ha lenne egy ilyenem, mi a fenéért ne rakhatnék rá olyan árrést, amilyet akarok? Én tudom, mennyit melózok vele, milyenek a beszállító árak, ebből akarok megélni, vagy csak a privátmasszázsszalonom bevételét tisztára mosni, stb.

Múltkor vettem egy műbőr táskát 12900ért, egy héttel utána láttam valahol máshol ugyanazt a táskát 6000ért. Most posztoljam be a boltot, mert ők drágábban adták?

makacs szennyeződés 2009.11.02. 10:31:26

(netről lefigyelt akciós ár, amin megveszem) x (1.1...1.3) = (ár, amin eladom)

(ár, amin eladom) x (1.6...2) = (kamu eredeti ár)

mindig komoly fejtörést okoz nekem, hogy az ilyenek rohadékok-e, vagy pedig akik vesznek tőlük, azok büntetendő hülyék, tehát ezek jót tesznek.

Perillustris 2009.11.02. 10:35:37

Nálam a 64MB-os pen drive mindössze 8900 forint 29000 helyett.

entschuldigung 2009.11.02. 10:37:14

catmother, nem tudom hogyan csinálják, de az akció meghirdetésének pillanata elég egzakt időpont, a termék megjelenését megelőző nap. ekkor bármely árösszehasonlító oldalon csekolható az aktuális legmagasabb ár.

akikaztmondjákni 2009.11.02. 10:38:21

Gyerekek,amit én láttam az egyik vidéki Tescoban,az ezekhez képest lófa**:)
Ideiglenesen vettünk egy tecsos vizforralót kb 1 honapja 2000 forintértés azt hiszem 4000ről volt leárazva.Erre hétvégén,már azt láttuk,h 12000ről leárazták 6 vagy 7ezer valamennyire...Na ez a durva:)

akikaztmondjákni 2009.11.02. 10:41:13

A dolce papucsos cuccot meg tudná valaki mutatni?:) Még nem láttam sose

XCat 2009.11.02. 10:42:22

@akikaztmondjákni: 12 ezer egy vízforralóért? Az már énekel is?

akikaztmondjákni 2009.11.02. 10:48:27

@CatMother: Hát én el se tudom képzelni,ráadásul tecso márkáju,de nem ez a lényeg,hanem,h milyen pofátlanul felárazták.
Megérne egy posztot:)

XCat 2009.11.02. 10:56:00

@akikaztmondjákni: De miért? Én, mint kereskedő (nem vagyok az, csak úgy ha az lennék) fenntartom a boltot, elköltök milliókat reklámra, intézem az összes ezzel kapcsolatos macerát, kenem az apehet,a maffiát, az antsz-t, az isten tudja még kiket, nyalom a kedves vásérlók seggét, mert különben elmennek máshová, és ezt csinálom akkor is, ha lopnak, félig megeszik a boltban a termékeimet fizetés nélkül, tönkretesznek dolgokat, stb, és szidják a kurvaanyámat, ha valami miatt mondjuk bevezetem a fizetős parkolást.

Akkor mindezek mellett mi a frászkarikáért nem adhatnám én annyiért a cuccaimat, amennyiért akarom? :) És miért ne dönthetnék úgy, hogy akár árat emelek 600%-kal?

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.11.02. 11:20:52

@Csabika1979: az átbaszás a gond, nehéz felfogni? Vagy te már természetesnek veszed?

XCat 2009.11.02. 11:23:30

@Zka: Nekem nehéz. Szerintem itt semmi átbaszás nincs. Ennyiért adják, és kész. Alkuggy. Vagy menj máshova.

Balambér 2009.11.02. 11:23:39

A pixmania is ezt csinálja. 53%-kal értékelték le a Logitech G25 kormányt 84k-ról 39k-ra. Miközben a legtöbb webshop-ban már 35k-tól kapható ... stb. stb.
Nem biztos egyébként, hogy kamu az ár, simán el tudom képzelni, hogy ők tényleg 84k-ért szerezték be. Mondjuk két éve. És most szabadulnának a nyakukon lévő raktárkészlettől.

XCat 2009.11.02. 11:28:13

Rájöttem egy alapvető tényre az emberi természettel kapcsolatban: nem szabad a szabályokon lazítani, engedményeket adni, a szabályszegéseket büntetés nélkül hagyni. Ha megteszed, elszamtelenednek, és természetesnek veszik, hogy őnekik az igenis jár.

Asszem megvolt a napi megvilágodosás.

Karidzs 2009.11.02. 11:32:57

meg kell nézni az ajánlatot aztán összevetni és eldöntheted.
Nincs itt átb@szás.
Én vettem itt egy wellness csomagot és nagyon jó volt. Hogy most a szállodában is megkaphattam volna a kedvezmény...lehet, de magamtól nem kerestem volna rá a helyre.
Aki úgy vesz meg valamit, hogy előtte nem néz utána az a hülye.

Andie 2009.11.02. 11:33:14

@Balambér: Én most spec LCD tv-t nézegetek, mert menő csávó akarok lenni, és eddig birtam a jó kis öreg 72 centis crt sonymmal (a mai napig élesebb képet ad, mint bármelyik új crt). De jó lesz a gyereknek.
Namost rákerestem az általam áhitott és elérhetö KDL-40V5500 tipusra.
Megdöbbentő árkülönbségeket látok!
Pl: www.argep.hu/main.asp?suche=40v5500&x=0&y=0

215 és 363 ezer ft között mozognak az árak, és UGYANAZT a terméket adják!
Könyörgöm? Mekkora árréssel dolgozik az egyik, és a másik?
Ki az, aki 363-ért megvesz egy 215ezer ftos tv-t?
Ki érti ezt...

gfromthe1 2009.11.02. 11:35:35

Ma is az a parfüm van :D

Csabika1979 2009.11.02. 11:36:50

@Zka: Kicsit meg vagy zazulva öcsém. Nincs semmi átbaszás olvass már vissza egy kicsit... Van ami olcsóbb van ami drágább! Vannak emberek akik az MM-ban, EW-ben stb.-ben vásárolnak. Hidd el Ők listaáron vesznek meg mindent.

XCat 2009.11.02. 11:40:51

Hatósági árakat!!!

:DD

Athos_ 2009.11.02. 11:42:58

Hogy egy bolt (akár Internetes) mennyiért ad egy terméket azaz ő ügye. Ha túl sokért, akkor max. nem veszik meg. Ha meg megveszik, akkor a bolt jól járt a vásárló meg így... Normál boltoknál is hatalmas árkülönbségek lehetnek. Itt viszont a szépséghiba az, hogy ha jól látom alapból nem árulják ezeket a termékeket. Tehát a parfümöt nem vehetném meg tőlük az eredeti, általuk közölt 23 740 Ft-os áron. Ha így lenne, akkor jogos az akció, hiszen tényleg olcsóbban adják. Így viszont a véleményem az, hogy tényleg átverés. Csak azt nem értem, hogy a versenyhivatalhoz ez miért nem jutott el eddig. Főleg, hogy egy bulvárújság is támogatja.
Egyébként normál boltoknál simán találkozni ezzel. Az eredeti 36 000 Ft-os áron kapható kabát, 50%-os leértékelés után 28 000 Ft-ot volt megkapható. Az akciós cetlin, már 56 000 Ft volt az eredeti ár. Sajna ez van! :(

XCat 2009.11.02. 11:45:10

Én szeretném homárosposztban reklámozni az oldalamat.. az mennyibe kerül?
És miért ennyire drága a fele is? :D

Wedge169 2009.11.02. 11:54:38

Egyszerűen be kell írni:
www.parfumcenter.hu
köszi :)

eznemisénvagyok 2009.11.02. 11:57:38

@Andie: Egyszer már meséltem itt e blogban a nem létező garanciás, "majd mi elvisszük és megjavíttatjuk!) Sony tévékről. Vedd meg az olcsót, aztán ne csodálkozz, ha elromlik és rohangálhatsz.

uff!

XCat 2009.11.02. 11:59:13

@Wedge169: HÉÉÉÉ... nem lopni az ötletemet. :D

Wedge169 2009.11.02. 12:03:21

@CatMother: Bocsi, belinkeljek neked is valamit? :D

Tamas30 2009.11.02. 12:04:18

Sziasztok!

Regisztráltam erre az oldalra. Jött is egy automatikus levél amiben volt egy email cím (ugyfelszolgalat@csak1nap.hu).
Irtam nekik és visszajött egy automatikus levél, hogy a felhasználó ismeretlen:)

XCat 2009.11.02. 12:07:07

@Wedge169: Kösz, de én elsősorban más módszerekben hiszek. ;)

Tamas30 2009.11.02. 12:08:24

Egyébként a parfumlpazan is 1000ft-al drágább az ő hihetlenül kedvezményes áruktól

Andie 2009.11.02. 12:11:42

@eznemisénvagyok: Világos, dehát a garancia ne az ártól függjön már. Az más kérdés, hogy már nem vagyok meglepődve rajta, ha igy is van.
Amúgy van sony-s haver, úgyhogy nálam nincs gond :)

kreativkid · http://www.kreativkid.hu 2009.11.02. 12:13:30

@CatMother: Beszállhatok én is?

Vagy szólok valamelyik vevőnek, hogy írjon máá valami iszonyú rondát rólunk a homárra, aztán írok helyesbítést, aztán ír ő, hogy tényleg, bocsi,ő volt a bunkó, de mi baromi jó fejek vagyunk... :-))))

Hogy lehet szar parfümöt árulni? Romlott? Vagy hamis?

XCat 2009.11.02. 12:15:43

@kreativkid: Persze, szállj csak be.. különben ha felbontod, és sokáig nem fogy el, tényleg megromlik. Iszonyat büdös lesz, akkor is, ha amúgy nem volt az. :)

Wedge169 2009.11.02. 12:16:16

@Tamas30: Figyu én azért ismerem a netes piacot, és egy árversenyben anno szétverték az egészet, így egy terméken az eladónak alig maradt valami. Szinte hihetetlennek tűnhet, de a legrosszabb profit a parfümökön van, mert annyira le vannak verve az árak. Szerinted miért olcsóbb 20-40%-al mint egy Douglas...?
mindenki lázad, hogy a bolt a gonosz...
Ahelyett hogy fogyasztóként te is velem örülnél, hogy ennyire olcsón tudunk vásárolni...

eznemisénvagyok 2009.11.02. 12:20:05

@Andie: Fordítva van. Nem a garancia függ az ártól, hanem az ár függ a garanciától. Magyarországi országos garancia (értsd: amely minden magyarországi garanciás szervizben elérhető, és csere garanciát is tartalmaz) csak azokra a gyári számú termékekre van, amelyet a Sony Magyarország adott el a forgalmazónak. Ez a beszerzési ár nyilván magasabb, mint az antwerpeni kikötőből beszerzett tévék ára. Ebből eredően az eladási áruk is magasabb lesz.

BettyBoopyy 2009.11.02. 12:22:03

Azért szeretnék pozitívumot is megosztani. Anyukám nézett egy jó Wellness ajánlatot, ami persze nekem is gyanús volt, én is kerestem a cégről infót stb... Szokásos átverés szag. Megkeresve a wellness szálloda honlapját, az akciós ajánlatok között sem volt ez a lehetőség, tehát tényleg kedvező volt. Természetesen felhívtam a szállodát, hogy meggyőződjek az aján lat valódiségéről, valamint üdülési csekkel szerettek volna fizetni, és ilyen fizetési módot nem lehetett bejelölni. Próbáltam megbizniszelni a szállodával, hogy nekem édes mindegy, hogy van, a lényeg h ezen a kedvező áron mehessenek, csak írja fel a nevet, időpontot és biztosítsák a kedvezményt, de nem lehetett így megoldani. Ami fura, mivel a szállodának az a lényeg, h elköltsék ott a pénzt a vendégek. De ezekszerint az ajánlat tényleg csak a csak1nap szerint volt igénybe vehető, és NEM volt olcsóbb a szálloda szerint. Attól még szerintem is a legtöbb ajánlat netes kereséssel kivitelezhető. :)

XCat 2009.11.02. 12:27:52

@Wedge169: Douglasban egyszer voltam, vagy 5 percig, aztán kimenekültem, mert egyrészt büdös volt, másrészt a biztonsági őr úgy jött utánam mindenhová, mint a kiskutya.. gondolkodtam is, hogy visszafelé viszek neki 10 deka parizert, és megsimogatom.

De a Marionnaudban kb ugyanazokon az árakon láttam a lötyiket, mint a két fentemlítetten. Biztos nem mindet, de miket nézegettem úgy 18-20-ig, nem volt nagyon különbség.

Balambér 2009.11.02. 12:28:10

@Andie: Én arra gondoltam, hogy a pixmania (mint nagyobb, nemzetközi hálózat -> így nagyobb raktárkészletet tart) 2 évvel ezelőtt bevásárolt ebből a kormányből N*100 (vagy 1000) darabot, és akkori árszínvonalon árulta 84k-ért. Csakhogy időközben lecsökkent a cucc ára (pl. mert kijött közben egy újabb, fejlettebb, vagy csak szebb stb.) verzió, ők pedig most jutottak el oda, hogy a raktáron álló akárhány cuccot 84k-ért az életbe el nem adják. Csináltak hát rá egy ilyen hangzatos "akciót".

Lehet, hogy a te tévédet 360k-ért áruló cég is hasonló cipőben jár, csak még nem jöttek rá, hogy ennyiért a nyakukon marad.

Vagy az van, hogy már csak kettő van nekik raktáron, és várják azt a balfaszt, aki megveszi tőlük ennyiért. Sajnos ilyen is van. Olyan aki várja, meg olyan is, aki meg is veszi.

Wedge169 2009.11.02. 12:33:46

@CatMother: Ahelyett, hogy saját magukat kergetnék, mert ők lopják ki az emberek szemét...

XCat 2009.11.02. 12:53:53

@Wedge169: Ehhez én nem értek, de biztos ilyen is van. :)

Perillustris 2009.11.02. 12:54:35

@Balambér: Nem. A Pixmania is a megjeleneskori listaarral dolgozik, raktarra nem sok darabokat rendelnek ok sem.

PapírKutya · http://www.lopottkerekpar.hu 2009.11.02. 12:56:17

Milyen érdekes, h pont ők...

A cég fő profilja, az interaktív telefonos játék. Bravó, hurrá!

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:03:20

@ja natürlich: Bocsi, de bármilyen Panerai egymillió alatt, tuti hamisítvány. Nem százezer, egymillió!

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:05:30

@eznemisénvagyok: Na jó, tévedtem, van 800 ezerért is. :o))

XCat 2009.11.02. 13:14:38

@eznemisénvagyok: Te, ezek még csak nem is szépek..

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:15:34

@CatMother: Ugyanitt találtam színarany Rolex Daytonát is 194 dollárért. Bisssztos igazi? :o))

Na, ennyit a zinternetről. Nem láttam feltüntetve hogy replika. Persze, lehet hogy az apróbetűs részben van.

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:16:37

@CatMother: A Panerai nekem sem tetszik. De attól még k.drága!

Trójai 2009.11.02. 13:17:58

@eznemisénvagyok:
Akkor miért nem már kinetikus karóra? Abba nem kell elem, öko. Miután vagyonért megvetted, spórolhatsz. :)) Japán
www.seiko.hu/index.php?technologia&l=Kinetic

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:19:30

@Trojai: Jajj, ez szentségtörés! Csak a mechanikus óra az igazi óra. Legalábbis nekem, de ez off. Elektromosan a telefon is mutatja mennyi az idő.

Leeroy of SMV Design 2009.11.02. 13:22:15

@Vizibolha: Nocsak, ennyire népszerű lett a Jumper'98 partyvideo? Ismerősék csinálták, a köreinkben máig legendás. :) (OFF off)

XCat 2009.11.02. 13:26:26

@eznemisénvagyok: a pasik amúgy olyan furcsán hiúak.. órának álcázott ékszereket hordanak, hogy ne mondja rájuk senki, hogy ők ékszerezik magukat, de az óráról se legyen nyilvánvaló hogy drága, viszont attól még legyen rohadtul drága.

Ezt ti értitek magatokban, vagy csak úgy csináljátok? :D

Trójai 2009.11.02. 13:27:19

@eznemisénvagyok: Ha megnézted volna a linket :P

"A mechnikus és kvarcórák mellett a Kinetic is egy platform. 20 évvel ezelőtt a SEIKO létrehozta a Kinetic szerkezetet, amely egyedi fejlesztéseket ad az óra tulajdonosainak."

Pont az, hogy nem elektromos óra, a kijelzője amúgy analóg.

És hiperszuper technológiával gyártják, emelett nem kell bele elem, mert az emberi test, kar mozgását hasznosítja.

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:32:17

@Trojai: Megnéztem a linket, és kiderült hogy nem tévedtem.

"Kinetic. Az első emberi mozgás által működtetett kvarcóra" :P

KVARCÓRA :o)

eznemisénvagyok 2009.11.02. 13:44:48

@CatMother: A legdrágább órák neve az átlagembernek ráadásul nem is mond semmit. Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Breguet, Paul Pivot, A. Lange und Söhne, stb.

XCat 2009.11.02. 13:50:00

@eznemisénvagyok: Talán mert nem átlagembereknek készülnek. :)
Remélem egyszer lesz annyi pénzem, hogy megértsem, mi a poén abban, hogy ha az órám drágább, mint az ismerőseim kocsija.. :)

eznemisénvagyok 2009.11.02. 14:19:44

@CatMother: Egyszer nézegettem egy 400 ezer eurós órát, amiről gyakorlatilag azt se lehet szaktudás nélkül megállapítani, hogy mennyi az idő tulajdonképpen. Mondom a haveromnak: te, erről hogy lehet megállapítani, hogy hány óra van? És ő megmondta a választ a te kérdésedre is:

- Figyelj ide! Aki ezt az órát meg tudja venni, annak a sofőrje megmondja hogy hány óra van. :o))

eznemisénvagyok 2009.11.02. 14:30:36

@eznemisénvagyok: Ja, persze csak katalógusban nézegettem. Még mielőtt ...

El Argentino 2009.11.02. 15:08:02

Húha már csak 9 db van, igyekezni kell. :D

Trójai 2009.11.02. 15:11:11

@eznemisénvagyok: és a mobiltelefonod kijelzője is kvarc? Vagy mi. Nem értem a hasolatot...
De mind1.
:)

Trójai 2009.11.02. 15:12:22

@eznemisénvagyok: ja, még megjegyezném, h az elektromos órához kell elem, a kinetikus órához meg nem. :) Tehát nem elektromos. :P Hanem kvarc.

XCat 2009.11.02. 15:13:09

@eznemisénvagyok: Nyugi, nem lincselünk meg. (Csak ha meg is veszed. És ha nem veszed meg rögtön utána a homárt is, és nem adod nekem. :D )

eznemisénvagyok 2009.11.02. 15:16:37

@Trojai: Nézd: Mint mondtam is, itt az én szubjektív véleményemet mondtam el. Szerintem 10-20-30 ezer forintnál többet csak EREDETI MÁRKÁS svájci, esetleg német mechanikus szerkezetű óráért szabad adni. De az meg nem kapsz 300 alatt. A replika, hétköznapi nyelven hamisított órák viselése az én szememben ... nem is mondom ki, de ha tényleg CSAK az idő mérése a cél, arra jó az 5 dolláros tajvani kvarc is. Ha már itt tartunk, engem speciel bosszant, hogy az egykor nagy névnek számító DOXA mostanában kvarc órákat gyárt. Shame!

Ettől eltérő vélemények legalább annyit nyomnak a latban, mint az enyém. :o)

eznemisénvagyok 2009.11.02. 15:21:15

@Trojai: Ahhoz nem elem kell, hanem akkumulátor, amit tölt a kinetikus energia. De mindegy, szerintem hagyjuk. A kinetikus óra NEM mechanikus szerkezet, legalábbis a szó klasszikus értelmében nem az. Elektromos alapon működik, az időt a kvarckristályok rezgészámából számolja, nem fogaskerekek forgásából.

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.02. 16:32:27

ekkora pofátlanságot... komolyan ennyire nyíltan hülyének nézni az embereket elgé szánalmas dolog. külön tetszik amúgy a kis felirat mely szerint "a blikk ajánlásával" <-- gratulálok nekik.

XCat 2009.11.02. 16:46:51

@GargleBlaster: és ha a homár nem írja, észrevetted volna, hogy hülyének vagy nézve? igen? ugye hogy nem. Na ezért működik. (még mindig, csak most másvalakik néznek hülyének.)

Perillustris 2009.11.02. 21:32:20

@eznemisénvagyok: Ez a "vita" nagyban hasonlít a "de a Suzuki is elvisz bárhová" típusúakra.

Időt mérni valóban tud az 5 dolláros kínai óra is, de reprezentálni nem tudsz vele egy tárgyaláson. Márpedig egy-egy nagy horderejűn igenis muszáj villantani az üzleti életben. Ahogy nekem pl. jó a 80 ezres öltöny is, de egy nagy cég vezére, igazgatója be sem megy olyan helyre, ahol ennyiért bármit is lehet kapni. Na jó, inget vagy nyakkendőt kap ennyiért ott is párat.

Az, hogy jól van-e így, képezheti vita tárgyát, de jelenleg így van.

Egy durva világégés után úgyis helyére kerül majdnem minden. Egy időre. :)

Trójai 2009.11.02. 21:34:21

@eznemisénvagyok: Ez az ár, meg szubjektív vélemény dolog hogy jön a digitális.mechanikus-kinetikus-kvarckristályos témához? Mert én árról semmit sem írtam, meg arról sem, h milyen óráért mennyit érdemes kiadni.

Mindössze ajánlottam a SIEKO-t.

De jaj, jaj de az nem jó neked, szégyen, mert az már szinte olyan, mint a mobiltelefon kijelzője...aha. Ne vedd már egy kaptafa alá a kinetikus analóg kvarcórát egy digitális órával. Mert ezt csináltad. De nekem végülis mindegy, a semmin vitatkozunk.

Amúgy nyugodtan tereljed csak a témát tovább.
:)

balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2009.11.03. 06:09:25

@CatMother: :-))))))
És ha nem apárizsi a kedvence,hanem a bácskai hurka?:-)))))

eznemisénvagyok 2009.11.03. 08:19:03

@Trojai: Kár megsértődnöd, odaírtam hogy ha valakinek más a véleménye, azt is meg tudom érteni.

Trójai 2009.11.04. 08:44:20

@eznemisénvagyok: nefárasszmár :)
beméztél valamit vagy félrefogalmaztál, ami még nemis gond, de aztán véleménykülönbségről beszélsz. Ehe. :)

Loveor 2010.10.02. 10:59:22

ezt a k. nagy átba...st! szemét féreg banda. és az oldalon véletlenül sincs lehetőség, hogy visszaküld őket az annyukba.

tonyrulez 2010.10.03. 11:47:10

Mindenesetre a csak1nap előre megadja, hogy a következő nap mi lesz akciós, és nyugodtan utánanézhettek, megéri e rajta keresztül megvenni, vagy megveszitek más forrásból.
Én többször vásároltam, mindig meg is kaptam a terméket és legalább párezer forinttal olcsóbban, így a postaköltséget megspóroltam rajta, mintha máshonnan szereztem volna be.
Aki csak úgy kapásból elhiszi, mennyi "volt" az ára valaminek, az így járt.
Erre való az internet, nézz körbe mielőtt vásárolsz.
Egyébként van ügyfélszolgálata, a telefonos hölgy minden tájékoztatást megad.

rulettes 2010.12.02. 00:30:40

Tárgyakat, műszaki cikkeket tényleg nem éri meg tőlük rendelni, de utazásokat igen!
Azt valóban 40...70%-al olcsóbban adják mint a normál ár... ha jól számolom 4 hosszú hétvégézést vettem már... és úgy volt minden ahogy hirdetve van.

kedves98 2012.04.13. 20:59:34

A héten vásároltam a Csak1napon egy hordozható dvd lejátszót.
Az előzőekben hozzászólókat tudom megerősíteni, hogy minimális árkedvezménnyel lehet megvenni az elektronikai cikkeket a tényleges árakhoz képest. Online segítséget kínálnak ha kérdés merül fel. Nem válaszolnak erre a kérdésre, és azóta sem reagálnak az emailes megkeresésemre.
Mindegy, megvettem a terméket, mert még így is néhány ezer forinttal beljebb voltam. A termék kiszállításakor a csomagban a garanciajegyet nem találtuk, az újabb keresésemre nem válaszoltak. A City-Gas nevű cég a forgalmazó, akiknél durva bánásmódban részesültem miután érdeklődni próbáltam, megengedhetetlen vevőszolgálati ügykezelésben volt részem. Miután a fogyasztóvédelemmel fenyegetőztem, akkor kaptam meg egy sms-ben a tájékoztatást.Csak1nap továbbra is hallgat. Évek óta rendelek szállást, jegeket, termékeket a neten, de eddig csak pozitív tapasztalatom volt, viszont a Csak1napot és City-Gas céget semmilyen formában nem ajánlom!!!
süti beállítások módosítása