Tékozló Homár

Rekordgyanú: két év után jöttek meg az esküvői fotók a tar.hu-tól

2009.12.16. 00:01 | szily | 55 komment

Erika egyelőre büszke lehet, mert amíg valaki le nem taszítja a trónról, övé, pontosabban az ő révén a tar.hu-é a Lábatlan Homár vándorkupa, ami a legnagyobb késéssel teljesített szolgáltatásért jár. Erika 2007-ben megházasodott, 2009. december 15-én pedig be is futottak az anyósához a kért papírképek. Drága Erika, azt még megírhatná, pontosan mikor adták fela  rendelést, hogy napra pontosan vezethessük a toplistát. Sztori alant:

2007-ben házasodtunk össze a férjemmel, ahol több ezer fénykép készült. Mindezeket feltöltöttük egy internetes megosztóhelyre, (tar.hu) hogy a rokonokkal könnyebben megoszthassuk a fényképeket..

Miután feltöltöttük a képeket, lehetett rendelni is belőle. Rendeltem is magunknak, ami rendben meg is érkezett. Pár nap múlva pedig anyósom kérte, hogy rendeljünk neki is. Mindez történt 2 és fél éve.
A fényképek nem érkeztek meg, a mai napig. Vagyis ma megérkeztek.

Mai sztori.

2009. december. 15-én du 4 órakkor hív anyósom, hogy mégis milyen csomagot rendeltünk neki? Már kezdtünk összeesküvés elméleteket szövögetni, mert senki nem emlékezett a 2 évvel ezelőtti képek megrendelésére. Nézzük a csomagot. Feladó semmit sem mond, a hátoldalán számla. Azon, hogy 218 fotópapír. Egyszer csak feltűnik, hogy tar.hu. Akkor eszembe jut, hogy az esküvői képeket oda töltöttük fel, és rémlik hogy anno rendeltünk is képeket anyósomnak.

Kibontottuk végül a csomagot, és tényleg az esküvői képek voltak benne. Két év késéssel, de megkaptuk a megrendelésünket.

Ráadásul 500 Ft-al drágábban is, mint az eredeti vállalásban benne volt. Holnap próbálunk reklamálni, mert valamilyen szinten már aktualitását veszítette ez a fénykép téma. Azóta már van máshonnan fényképünk.

Üdvözlettel

Erika

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

epeficam 2009.12.16. 01:18:13

218 képet azért elég sokáig tart megrajzolni, még a tar.hu szorgos munkásainak is.

IPG 2009.12.16. 01:25:17

Volt szállítási határidejük? Nem? Akkor bukta. Ha igen, akkor hajrá!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.16. 02:09:38

" Erika 2007-ben megházasodott, 2009. december 15-én pedig be is futottak az anyósához a kért papírképek."
Engem az izgat, hogy addig hol voltak?
A postán vagy a tár.hu-nál egy levélkupac alján? Beesett egy asztal mögé?

Esetleg bocsánatkérést mellékelni vagy valami? Vagy örüljön a postoló hogy megkapta? :D

@IPG: De meg mit reklamáljon? Ez egy f*ság. De azért poén.

Dobogó?

ergerberger 2009.12.16. 03:18:58

Az esküvői tortán ez volt:

"Ne verje ki, ne rázza ki, Erikával szívassa ki!"

glad az egyetlen 2009.12.16. 03:28:46

@IPG:
De hülye vagy.
Ha nincs szállítási idő, akkor is a törvény azért beszabályoza a köteleztséget (ha jól emlékszem 40nap), de ettől eltekintve nincs az a szerv ami elfogadná a szállítási idő feltüntetésének hiányát mint kifogást egy ekkor a szolgáltatás késésnél, ami lényegében a törvény szerint egy szerződésnek minősül, ami a konkrét szállítási határidő hiányában a kevésbé behatárolható ésszerű teljesítési időt határoz meg ami habár nem konkrét érték, de nem is évekbe mérhető a képkidolgozásnál.
Ha x idő múlva (kb 6 hónap max) nem teljesül akkor azta másik fél "a szerződéstől elállás ként" foghatja fel.

Megdobbent 2009.12.16. 03:59:50

Tarrol kepeket? Hat nemtom, en egy ingyenhoszting mittomenmitol nem is rendelnek semmi kepet, az a csoda, hogy online nem keveri el. Ahol en szoktam, oda felnyomom online, 3 nap mulva boltban atveszem, persze kapok elotte ertesitest, hogy mehetek erte. Igen, pont az a nemet valami, ahova egy csomo itteni aruhazlanc fotorendelesei befutnak, csak en a sok kozul altalaban mindig talalok egy legakciosabbat :)))

tököbökiiiiii 2009.12.16. 06:51:31

Beszarás. Ha én vagyok a tar.hu, már csak becsületből sem kérek pénzt érte. Ezt a köcsög bandát!
Utána kéne nézni poénból, hogy a kötbérre mit szólnak?

tomy61 2009.12.16. 07:01:27

Elég súlyos... gratulálok a "szolgáltatónak"! :)

(a poén az lett volna, ha már azóta el is válnak...)

É2I 2009.12.16. 07:26:49

Késedelmes teljesítés -> kötbér.
Az lett volna a minimum, hogy ingyen küldik. De lehet jobb lett volna, ha fel sem adják.

Mylady 2009.12.16. 07:35:24

"valamilyen szinten már aktualitását veszítette ez a fénykép téma."
Gondolom, már el is váltak... :)

kiskár 2009.12.16. 07:41:26

218 képnek van ám raktározási költsége is, +500-ért vigyáztak rá több mint 2 évig. :-)

RaveAcE 2009.12.16. 07:52:47

Keszthelyen fényképezkedtünk a kastélyban 4 éve. Azóta küldik a fényképet levélben.
Arrafelé nincs internet tanfolyam.

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2009.12.16. 08:00:33

Csak, hogy legyen pozitív is: én is rendeltem már tőlük, és mindig rendben volt minden. Egyszer az egyik kép foltos volt, szkenneltem, küldtem, 2 nap múlva küldtek másikat.

CSERIKA 2009.12.16. 08:18:21

Nem váltunk el:) Sőt azóta van egy kislányunk is.

Megdobbent 2009.12.16. 08:33:31

@CSERIKA: Akkor semmi baj, a kislanyt is meglepheted: fotozd le most, kuldd el a tar.hu-nak, kerd a sajat cimetekre, es figyeld meg, az erettsegijen csenget a postas... :>

napalm 2009.12.16. 08:39:35

ez a válás téma sok ember fantáziáját megmozgatta.
az enyémet is;))))

CSERIKA 2009.12.16. 08:40:13

Pont azon viccelődtünk tegnap este, hogy lehet, hogy ha ma rendelnénk onnan képeket, akkor talán 2015-re meg is kapnánk.:))

reunalla 2009.12.16. 08:42:00

most komolyan: Minek vettétek át???????????????? :-o

napalm 2009.12.16. 08:43:06

@CSERIKA:
legalább nem fakulna ki.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.12.16. 08:46:37

Most nem azért a két fillérért, de véleményem szerint eléggé kamuszaga van a dolognak... Én nem hiszem el a sztorit. Ha valaki annyira trehány, hogy szarik kinyomtatni 2007-óta a fényképeket, nem tudom elképzelni, hogy mi vezette volna rá őket arra, hogy most kinyomtassák azokat. Ráadásul ez a fényképnyomtatósdi viszonylag új dolog a tar.hu-n, szóval már csak ezért is bűzlik a dolog nekem úgy, mintha a konkurencia lenne e mögött a sztori mögött. Fénykép a dobozról meg ilyesmi? Megrendelő vagy számla? Azt ugyebár mellékelni szokták az ilyen csomagokhoz és szerepelni szoktat rajta olyanok, mint megrendelés dátuma, stb...

Eric_Cartman 2009.12.16. 09:09:06

Itt a vállfa, jó erős!
Kösse fel magát, ki nős!

bekbórd! 2009.12.16. 09:24:29

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Két éve már biztos, hogy volt ilyen szolgáltatás.

A sztori szerint akkor nem csak az online használat ilyen kínkeserves a Táron.

AlulírottFentemlített 2009.12.16. 09:27:32

@Megdobbent:
Hasonlóan járok el :-)

Az Aldiban viszont még nem lehet fotót rendelni:

CSERIKA 2009.12.16. 09:31:57

Sajnos igaz a sztori. Anyósom vette át a csomagot. Az ő nevére jött, mert anno neki rendeltük.
Hogy miért vette át? Jó kérdés? Utána még mi lettünk lecseszve, hogy mégis miért rendelgetünk az ő nevében. Aztán amikor kiderült, hogy ő rendelte, csak 2 és fél éve, akkor meg azért sértődött meg, mert a férjem mondta neki, hogy ne vegyen át olyan csomagot ezek után, ami nem egyértelmű neki.
Ha ez az egész nem velünk történt volna meg:
1 lehet, hogy el sem hiszem
2 jót nevetek rajta
Már bemásoltam a rendelés részleteit, és el is küldtem email-ban. Gondolom, beteszik ide is.

oncogito 2009.12.16. 09:43:50

Én úgy vélem, ha ennyi idő alatt nem reklamáltak - talán meg sem érdemlik, hogy megkapták a képeket.

így jártál 2009.12.16. 10:05:15

Erika!

Tar.hu-t felhívtad, vagy írtál levelet??
Mit mondtak?

CSERIKA 2009.12.16. 10:14:29

@így jártál:

Fel persze. Utalják vissza a pénzt.

moli 2009.12.16. 10:15:16

@Erika: jol ertem, hogy fizettetek egy csomagert, amirol nem tudtatok, hogy mi van benne?!?!?!??!?!?!?!?!?!!??!?!??!?!?!?!??!?!!??!?!?!?!??!

akikaztmondjákni 2009.12.16. 10:22:25

Egyébként meg gondolom anyós idős már, mindenen idegeskednek az öregek, az enyém is mindenen felizgatja magát:)
Meg biztos kíváncsi is volt:)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.12.16. 10:23:44

"mert valamilyen szinten már aktualitását veszítette ez a fénykép téma."

jaaa, biztos elváltak...

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.12.16. 10:51:54

Azt se tudja, hogy miért fizet és még át is veszi???

civil polip 2009.12.16. 10:56:09

Erika, írd le százszor: "Ft-tal"

Nor- 2009.12.16. 11:14:50

Az is lúzer aki nem mondta a postásnak hogy köszönjük szépen, nem rendeltünk ilyet, vigye szépen vissza.

Nor- 2009.12.16. 11:15:50

De azért a címét megadhatnád anyósnak, küldenék utánvéttel nigériai kézi készítésű hóembert!

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.12.16. 11:29:27

Megmondod Anyósod címét? Én is küldenék valamit neki. Persze jó sok pénzért, utánvéttel, hátha ezt is átveszitek... :D

Különben nekem a sztori ott sántít, ha én rendelek valamit, és nem jön meg, addig verem az asztalt, amíg ki nem derül, hogy mi van. Az milyen már, hogy rendelnek, aztán leszarják, hogy megjön-e?

Laliath 2009.12.16. 11:54:25

Nézzük csak, nyomtatónk van, fotópépert és tintát is tartunk hozzá, és idehaza nyomtatjuk ki, amire épp szükség van.
Most megerősödtem azon hitemben, hogy ez így a legjobb...

angantyr 2009.12.16. 12:20:55

"...már aktualitását veszítette ez a fénykép téma. Azóta már van máshonnan fényképünk."

Az újabb esküvőről.
(Elkéstem, de látom, másnak is megmozgatta a szöveg a fantáziáját.)

--
Na, rokon téma. Arra adjatok választ, hogyan érhet egy e-mailem két és háromnegyed év késéssel célba? Hol, milyen bitek elképzelhetetlen csatornahálózatában kering ennyi ideig? És hogyan ér el végül ennyi idő után a címzetthez?
Igaz, hogy ez még az internet hőskorában történt, de akkor is elképesztő.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2009.12.16. 12:48:42

@angantyr: az lehet, hogy a mailszerver nem küldte el valamilyen hiba, majd két év stb. után újraindították / újrakonfigurálták / megjavították stb. és akkor mégis elküldte. (Az e-mailek is fájlok, csak azokat más emberek merevlemezeire mented el, nem a sajátodra, ha pl. yahoo-t, hotmail-t stb. használsz.)

Robert74 2009.12.16. 12:58:06

A sztorit elhiszem, de nem igazán értem. Magamból kiindulva, ha rendelek valamit, akkor azt nem szoktam elfelejteni és legkésőbb 2 hét múlva írok, telefonálok, hogy mi a helyzet a rendelésemmel, ha az addig nem teljesült.

Take-it-Easy 2009.12.16. 13:08:38

Majd update-et kérünk mindenképpen, hogy mi lett a reklamáció eredménye!

angantyr 2009.12.16. 13:16:48

@Humperdickk:
Értem. Köszi.
(De azért ez a "hiba" akkor is bosszantó. Történetesen az is előfordulhat, hogy a Borneón leprásokat ápoló barátom kéri meg e-mailben a kezem, miután nagy nehezen elvergődött a szigetvilág egy kevésbé elzárt helyére; én meghatottan igent mondok, mert minden vágyam, hogy Borneóra költözzek misszionáriusnőnek, erre neki azt kell tapasztalnia, hogy nem válaszolok a levelére, s bújában elvesz egy csokoládébarna lyánykát. Én meg idehaza várok rá és töprengek, hogy megették-e a vadak vagy mizisten van.
Na mindegy.)

nácivadász tűsarkúban 2009.12.16. 13:19:26

ember legyen a talépán aki ilyen kommentek mellett posztot küld a Homárnak :-D Mindegy, mi van benne, szétszeditek

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.12.16. 13:49:01

komoly... így legalább jobban értékelhetitek a képeket :)

2009.12.16. 14:14:28

Én a Möbelixtől kaptam kézhez a napokban a fél éve igényelt törzsvásárlói kártyát. És a levél így kezdődött: Ön néhány nappal ezelőtt igényelte a törzsvásárlói kártyát...

Hozzá Szóló 2009.12.16. 14:29:43

Ha megnézitek most a kep.tar.hu-t, nem is lehet rajta keresni. Elkezdi a keresést, aztán nem lesz belőle semmi.

Iszonyúan gagyi :D

EasyFriend 2009.12.16. 15:45:12

És amúgy legalább hasonlítanak a képek? :-)

Steve the Great 2009.12.16. 18:16:56

@Micsoda??? Ez nevetséges!!:
A tar.hu-n eszméletlen régóta lehet rendelni fotókat én talán 6-7 éve rendeltem onnan néhányszor (mondjuk azok szerencsésen meg is érkeztek). Viszont olyan a szolgáltatásbiztonságuk, hogy bármit el tudok képzelni róluk. És van hozzá ideológia is: "Ingyenes szolgáltatás igénybevétele után nem ér reklamálni. "

[c] 2009.12.16. 18:34:33

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Dehogy új. Több (minimum 4) évvel ezelőtt rendeltem már náluk fotót. Rendben megkaptam.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.12.16. 18:38:19

Két éve nem is volt még internet! Meg digitiális fotóapparát sem. Szerintem Erika feltöltötte betárcsázós BBS-en, írt egy telexet a tárkinak, és most meglepôdött, hogy a tárhu válaszolt.

CSERIKA 2009.12.16. 19:16:08

Több dolog is összejátszott- amikkel senkit sem szeretnék untatni- amiért ez a csomag át lett véve.

Hogy annak idején miért nem mentünk utána a megrendelésünknek?
Az ember életében rengeteg olyan dolog történik és történhet, ami miatt más fontos dolog feledésbe merül. A képeket én rendeltem meg, anyósom nevére és címére.
Nekem nem rémlik, hogy kérdeztem volna valaha is, hogy megérkezett-e. Feltételeztem, hogy megérkezett,mivel nem szólt hogy nem.
Ő pedig valószínűleg megfeledkezhetett a megrendelésekről.

Hogy mégis mi történt akkor? Jó kérdés. Szerintem nincs ember, aki ha a helyünkben lenne tudna válaszolni.

Hogy mi történt most? Nem tudni.
Amikor reggel telefonáltam, nem kaptam semmilyen magyarázatot. Csak annyit mondtak, hogy elnézést, és a pénzt vissza fogják utalni. Ha a pénz valóban megérkezik, akkor részünkről ez az "ügy" le is fog záródni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.16. 21:42:22

"2007-ben házasodtunk össze a férjemmel, ahol több ezer fénykép készült." Hát ez kurva értelmes egy mondat lett, drága Erika.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.16. 21:50:21

Ez arra emlékeztet, amikor az érettségi magasságában készített papírképeket nem sokkal az 5 éves osztálytalálkozó előtt előhívattam. Hát ráért, na.
süti beállítások módosítása