Tékozló Homár

Elhallgatták, hogy jeges a víz a dunaújvárosi élményfürdőben

2010.01.05. 00:02 | szily | komment

Balázs és barátai még nagyobbat szívtak, mint a Homár az esztergomi fürdőben, ahol csak hűvös volt a víz az ígért langyos helyett. Újváros menőbb hely sokkal, ott ezért egyenesen jeges volt a medence a 34 fok helyett, ráadásul már legalább egy napja. De a cseles és etikus Aquantis Wellness és Gyógyászati Központ persze egy szóval sem árulta el az érkező, és lelkesen perkáló Naiv Ügyfeleknek, hogy mi az ábra. Dermesztő élmények lentebb.

Bár tény, hogy az év végét inkább pihenéssel, semmint a hírek állandó fürkészésével töltöttem, de úgy tudom, hogy idén nem kerültünk "gázválságba", így érthetetlen számomra az a történet, amelyet most megosztok:

Aquantis Wellness és Gyógyászati Központ nevet viselő, dunaújvárosi élményfürdőjükben esett meg a történet. 2010 január 3-án. A másnap kezdődő szürke hétköznapok előkészületeként úgy döntöttünk, hogy ellátogatunk élményfürdőjükbe - mint már azt tettük többször is.
Megérkezésünkkor semmi szokatlanra nem hívták fel a figyelmet, a mágneses karórával való bajlódás és óracsere (már megszoktuk, hogy az első óra vagy nem jól nyit, vagy nem jól zár, de ezen mindig továbblépünk) után végre megérkeztünk a Római fürdő medencetérbe. A nagymedencébe történő belépéskor tapasztaltuk, hogy a kiírástól legalább 10-15 fokkal tér el a vízhőmérséklet, negatív irányba. Nyilván csak kevesek számára kényelmes a várt 34 fokos víz helyett kb. 20 fokos vízben ücsörögni.
Jeleztük a problémát, és ígéretet kaptunk arra, hogy szólnak a "gépésznek". Ez valószínűleg megtörtént, hiszen a segítőkész munkatársuk elment, majd visszajött. A víz hőmérséklete azonban nemhogy pozitív irányba változott volna, hanem rohamosan csökkent, Mivel így élvezhetetlen a kikapcsolódás, a hat fős - megfelelő hőmérsékletű - jakuzzi pedig nehezen elégítheti ki harminc-ötven fő igényeit, így a távozás mellett döntöttünk. Senki nem akarja az új évet tüdőgyulladással kezdeni.
A távozásunkkor természetesen jeleztük a pénztárnál, majd a recepciójuknál is a problémát, mivel illetékessel nem tudtunk beszélni így a 0018334-es számon a vásárlók könyvébe is megírtuk a problémát. A nyugta tanúsága szerint 15 óra előtt pár perccel váltottuk meg a jegyet, így kb. negyed négytől tartózkodtunk a medencében (Nyugta száma: Ny/674000014/285/7) a panaszkönyvi bejegyzést 17 óra után nem sokkal tettük, így a medencetérben alig másfél órát sem tartózkodtunk, az eredetileg tervezett egész délután helyett.
Mivel sem a pénztárnál sem pedig a medencetérben nem tájékoztatták megfelelően (leginkább sehogy) az embereket, így jogosnak érezzük a megtévesztésünket. A pénztáros állítása szerint már előző nap is probléma volt a víz hőmérsékletével - melyet az előttünk lévő panaszkönyvi bejegyzések is igazoltak -, így érthetetlen, hogy miért nem történt meg a jegyvásárláskor a megfelelő tájékoztatás. Hiszen ez befolyásolta volna a délutáni programot.
Mivel gázszolgáltatási korlátozás nincs, így nem tudjuk, hogy mi lehetett az oka, hogy nem sikerült több nap alatt sem felfűteni kellő hőmérsékletre a vizet.

Mivel a helyszínen a problémánkat megoldani nem tudtunk, így a nyilvánosság (Homar.hu blog és a Dunaújvárosi Hírlap) mellett a cég vezetéséhez is fordulunk, bízva abban, hogy problémánk nem maradt "egy a sok közül" és megfelelő megoldás születik.

Kedves Homár!

Kérlek, hogy ezt a posztot lehetőséged szerint tedd közzé a honlapon, valószínűleg lesznek még érintettek a kommentelők között. Ne tűrjük, hogy tudatosan megkárosíthassanak bennünket!

Tisztelt Hunépszer-Uniszol Zrt!
Bízva abban, hogy intézményük ügyfélbarát, várom, hogy problémámra megfelelő megoldás szülessen, nem tartjuk igazságosnak, hogy olyan szolgáltatásért kellett fizetnünk, amelyet nem vehettünk igénybe. Nevem, elérhetőségen a hivatkozott vásárlók könyvi bejegyzésben megtalálható.

Köszönettel,

egy tudatos fogyasztó

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banpepe 2010.01.05. 00:07:03

Nem rossz indulat. Tulajdonképpen hány fokosra is hült le a víz? azért az erős túlzás, h 20 fokos vízben meg lehet fagyni. Bocsi a kritikáért:)

scuderia ferrari 2010.01.05. 00:08:06

"...nem tájékoztatták megfelelően (leginkább sehogy) az embereket, így jogosnak érezzük a megtévesztésünket."

ÚGY ÉRZED TÉGED JOGOS MEGTÉVESZTENI?

moli 2010.01.05. 00:09:14

hogy lehet masfel orat eltolteni 20 fokos vizben?!

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.05. 00:16:03

@scuderia ferrari: nagyon kemény a megfogalmazás :))

ez is jól összeállt: "Ne tűrjük, hogy tudatosan megkárosíthassanak bennünket!"

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.05. 00:38:27

másfél óra?! :O
tudván, hogy az eszkimókák igen rétegesen öltöznek és mi közeli rokonnyaik vagyunk, gondolom kellet vagy 10 perc a vetkőzéshez is meg az öltözéshez is.
ez 20 perc.
belépés: 14:56 (tudom, 15előttpárperccel, ez kéccerpár)
kilépés: 17:05 (tudom, 17utánnemsokkal, ez eléggé nem sok)
így volt 70perc, melyet a poszt toló cca másfél órában állapított meg, de én rendes vagyok és mindent lefelé kerekítek.
nos, ebből lejön a jóindulatú 10+10=20perc.
mi a tökömet csinyákótatok ott 50percet, ha hideg a víz?
ennyi erővel maradhattatok volna még kicsit. :D

Viktus 2010.01.05. 00:59:45

másfél órát üldögéltek a hideg vízbe mit pampognak?
helyből visszakellett volna fordulni ...

Megdobbent 2010.01.05. 01:18:04

Azert ugy lejon nekem vizualisan, hogy a diszes kompania behuppan a vizbe, ucsorognek vagy 20 percet, aztan kezdik mondogatni, hogy hu ez kurva hideg. Maradnak meg egy feloracskat, ujramondjak, hogy hideg. Aztan testuletileg mennek beirni jol :)

Pedig dunaujvaros a furdokulturajarol elhiresult varosunk, tehat komoly csorba esett most a varos hirneven, nagyon oda kell lepni a PR-nak, hogy kijojjenek ebbol a sztoribol valahogy :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.05. 01:25:16

20 fokos voz meg epphogy uszashoz
uldogeleshez nem

kispista 2010.01.05. 01:43:51

"A víz hőmérséklete azonban nemhogy pozitív irányba változott volna, hanem rohamosan csökkent, "
Hogyan csökkenhet rohamosan? Befagyott a víz? Rákapcsolták a fagyasztót?

A 20 fokos víz mióta fagyos? A tengervíz nyáron is akörül van.

Villy 2010.01.05. 01:46:39

Hurrá, a színvonal süllyedésével lesz lassan az egomi fürdő bezzeg-fürdő.

Sajtkukac 2010.01.05. 01:58:04

A Dagályon éveken keresztül hideg (25 fok alatt) volt a kinti 50 méteres medence vize nyáron is, télen is. Most már nem hideg a víz (általában), de közben meg a jegyárak szöktek az egekbe. Gondolom majd ezután jön, hogy a magas árak mellett megint hideg lesz a víz is. A fejlődés nem áll meg... :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.05. 02:16:22

@kispista:
nem is ulok nele,. es meg sos is
amugy ugy remlik uszoversenyeken is 21-23 a limit es Ok nem uldogelnek

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.05. 03:26:09

Ehh, ha a jegyet megvetted, már hol érdekli őket...

Fürödjenek benne minden nap!

- vadparaszt -_1 (törölt) 2010.01.05. 03:30:06

Legközelebb többen menjetek, akkor felmelegítitek a vizet 36 fokra.

romesz 2010.01.05. 05:00:46

Egyetlen helyes megoldas, suru bocsanat keresek kozot a penzt vissza adni a fogyasztonak, megjavitani a vizfutest es egy ingyen latogatassal visszacsabitani azokat akik a panaszkonyvbe beirtak.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.01.05. 06:44:18

@moli: Hát, bevalom én órákig szoktam feredőzni a Balatonban. Az sem sokkal melegebb.

biohouse 2010.01.05. 06:47:17

Nem a vasműből jön a "gyógymelegvíz"?

uni1002 2010.01.05. 07:17:14

Végül is élményfürdőbe mentek, és olyan élményük volt, hogy még ide is megírták.
Hol itt a baj? Na jó, csak vicceltem:-)

2010.01.05. 07:19:46

A húsz fok a testhőmérséklet alig több mint fele, így konkréttan hűti a testet lassú iramban, kényelmetlen, aki nem hiszi, fogjon egy hőmérőt és csüccsenjen a kádba, nem lesz kellemes. Embereink beleültek, fáztak szóltak miatta, vártak, reménykedtek, ez simá kitesz 40-50 percet, a többi a vetkőzés, öltözés, nem hinném, hogy többet töltöttek a vízben, mint kéne. Jogos a panasz, ez nem élményfürdőzés.

camping 2010.01.05. 07:24:51

Salapapa,

tanulj meg számolni. 14:56 és 17:05 között 129 perc van...

2010.01.05. 07:26:27

"konkrétan" "simán"

camping 2010.01.05. 07:26:30

@salapapa:
Salapapa,

tanulj meg számolni. 14:56 és 17:05 között 129 perc van...

Tucsok84 2010.01.05. 07:33:26

nyáron a az europai tengerek hőfoka a partoknál eléri a 24 fokot a balaton velencei tó nagy kánikulában 25-26 fokot.

a megoldás az 50perces bentlétre, hogy szóltak, hogy hideg a víz, és vártak hátha melegebb lesz. (nem feltétlenül a vízben)

a szauna medencék csobbanója ideális esetben 10fok.
pénzt vissza kéne adni ez a minimum, de egy ajándék jegyet is adhatna a cég.

isee 2010.01.05. 07:37:03

Nem értem, mit nem értetek. Ha valaki élményfürdőbe megy, rászánja a délutánt, akkor nem fog egyből visszafordulni, ha hideg a víz. Szól az illetékesnek, bemegy a jakuzziba, megint vár egy kicsit, hátha. Sztem simán összejön a másfél óra, mire azt mondja, jó, ebből elég. Szerintem felháborító a fürdő hozzáállása...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.05. 07:46:13

@camping: bravó, ügyes vagy! és megtaláltad! és micsoda stílusod van már kora reggel!
bazdmeg. :P
bocsi, hajnalban már nme állok annyira jól számolásban. viszont akkor még többet csücsültek a hideg lében... még nagyobb marhák.

mindenesetre igazad van. ez van, sündörgök is a téves fejszámolásom miatt. :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.05. 07:47:27

@isee: nem másfél, több mint 2 és ez is jóindulattal számolva.
most kaptam a savat érte... :D

gftamas 2010.01.05. 07:57:58

Szerintem 20 fokos vízben 5 percet se lehet ücsörögni, mert befagy az ember valaga. Szóval szerintem valószínűleg melegebb volt az a víz.... Bár tény, hogyha az ember 34 fokos vízbe vesz jegyet akkor ne adjanak neki 20-at, de 27-et se, hanem azt, amit kifizetett.

specialist 2010.01.05. 07:59:30

Hogy mekkora tökfejek vannak itt! Alig van olyan hozzászólás, amelyik a valódi problémával foglalkozik. A legtöbben az idő számolásába, a probléma szerencsétlen megfogalmazásába vagy egyéb faszságokba kötnek bele. Simán látszik, hogy a sok frusztrált alak, akiknek a főnökeikkel szemben soha nem lehet igazuk, ilyen helyekre járnak okoskodni meg "törleszteni"...
A 20 fokos víz egy élményfürdőben elfogadhatatlan, pénzt vissza!

Piraeus 2010.01.05. 08:04:51

"jogosnak érezzük a megtévesztésünket"

:DDDD

Szerintem nem ezt akartad írni, hanem hogy jogosan mondhatod, hogy megtévesztettek...

trickortreat 2010.01.05. 08:11:39

@specialist: tok igazad van! Mi van itt? Ennyi antihomart meg sose lattam!
Az eszebe se jutott az egyik okostojasnak sem, hogy talan azert voltak bent annyi ideig, mert megigertek nekik, hogy felmelegitik a vizet, es arra vartak, mivel egy medencenyi viz gondolom nem 1 perc alatt melegszik fel??
Eszebe sem jutott senkinek, hogy nem vegig ott ucsorogtek?
Mast is lehet ilyen helyeken csinalni, pl. fogyasztani valamit, ilyesmi.

Komolyan mondom, nem ertem, szerintem tok jogos a poszt.

A Homar az egyik legjobb blog, kar, hogy mar itt is mindenki csak a masikat fikazza, ahelyett, hogy azt fikazna, aki valoban megerdemli.

ehh....

stones 2010.01.05. 08:25:07

a 24 fokos Platten-see vagy más valódi sós tengerek a tűző napsütésben már kibírható pancsoláshoz.
Az élményfürdő lámpái viszont kevesek a hiányzó vízhőfokok pótlásához!
másrészt, ha pénztár felett vagy honlapon az van kifüggesztve, hogy 34 fokCelsius, s ehelyett - napok óta(!) jóval hidegebb a víz, akkor itt a vásárló-vendégek megtévesztése forog fenn!
Bírság, kártérítés, nyasgem, stb!

pazola 2010.01.05. 08:34:36

Itt is megy a posztolo osztasa, amikor nem o a saros.. kommentelobajnokok, vazz..

paráznabillegető 2010.01.05. 08:35:35

ez micsoda élmény már!!!

ipsziloniksz 2010.01.05. 08:35:55

A probléma elég súlyos és sajnos manapság "természetesnek" mondható. Itt nem konkrétan a leírt esetre gondolok, hanem általában arra, hogy mindenkit hülyének akarnak nézni, átvernek, lehúznak és mindezt szemrebbenés nélkül, mintha ez lenne a legtermészetesebb. Az emberek pedig már belefáradtak abba, hogy minden ilyenből "ügyet" csináljanak és inkább csendben tűrnek. A kedves kommentezőknek talán ezzel kellene foglalkozni és nem a fogalmazási hibákkal, illetve a szavak kiforgatásával és számolgatásokkal....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 08:36:13

Jó sok barom jár ide az idővel kötekedni, ahelyett hogy a valós problémával foglalkoznának. Csak nem a Pomázi bércsicskái vagytok? :D

Aki élményfürdőbe megy, pláne oda, az nem azért fizeti ki a busás jegyárat, hogy 20 fokos vízben lubickoljon. Mert akkor ennyi erővel át is mehetett volna a szomszédos sportuszodába, ahol hasonló hőmérsékletű vízben lehet lubickolni.

"biohouse 2010.01.05. 06:47:17
Nem a vasműből jön a "gyógymelegvíz"?"

Nem, nem a vasműből jön, a gyógyvíz az jó mélyről jön, ami jó hideg pedig termálvíznek lett mesélve, majd a gázmotoros erőműben melegítik fel.

gelsystem 2010.01.05. 08:40:50

@biohouse: NEM BAZZZZZE!!!!
az élményfürdő mögött van egy jópofa gázmotoros erőmű.....namost, a melegvíz onnan jön....és hoigy miért????:
azért, mert a tetű társaság nem volt hajlandó hűtőtornyokat építtetni-építeni, így kitalálták, hogy csinálnak egy élményfürdőt, ahová hűtés céljából a hőt le lehet adni+, és itt jön még a másik tetü dolog:
erről fűtik a várost ARANYÁRON!!!!!!!
dunaújvárosban a legdrágább a távfűtés az egész országban
.
.
ja még valami: a központifűtés megy SZEPTEMBER 15-TŐL MÁJUS 15-IG
számold ki....8 hónap, mert kibaszotthideg skandináv ország vagyunk
.
BANÁNKÖZTÁRSASÁG

Ó ez csak a Tomi 2010.01.05. 09:01:07

A panaszkodónak üzenem, hogy 20 fokos víz a legjobb a fürdésre te faszkampó. Azt csináljátok mint a fürdőskurva.

naros09 2010.01.05. 09:01:31

Sárvárra jártunk évek óta!!!
Ennek vége, váltás volt, tavaly két ünnep között, szállodák telve, sok gyerekes családdal kb. 250 e forintért. Nagy balhé volt, a víz hideg, gyógyvízbe pedig gyerek nem mehet, megpróbálkoztak.
Kizavarták őket. Vezető-váltásra hivatkoztak.
Tavasszal újra mentünk, a helyzet nem változott.
Spórolnak.
Jó fürdőzést!!!!!!
Talán a Dagályban még van meleg víz??!

bbqueen 2010.01.05. 09:03:38

Ezen a napon én is voltam a dunaújvárosi élményfürdőben, illetve annak a Római fürdő részében, ahogy a posztoló is. Lehet, hogy többen nem tudják, de a Római fürdő az élményfürdő szaunaparkja ahol 4 finnszauna, 2 gőz, 2 aroma és egy infrakabin van, valamint egy jakuzzi, egy merülőmedence és a posztoló által említett medence. Szerinem, ha valaki ide vált jegyet, akkor nem egy medencében akar ücsörögni, mert arra ott van az éménnyfürdő rész, hanem szaunázni szeretne. A medence vize valóban hideg volt, nem is ültem benne 20 percet, ennek ellenére el tudtam tölteni ott kb. 3 órát. Nem vagyok az élményfürdő pr-osa, semmi érdekem nem fűződik a népszerűsítéséhez, de én szeretem, elég sokat járok oda, főleg szaunázni. Lehet, hogy etikus lett volna felhívni a vendég figyelmét, hogy a víz hidegebb a megszokottnál, de mivel a medencén kívül a többi elem jól működött, nem hiszem, hogy ne lehetett volna eltölteni ott egy délután. Ha pedig valaki meleg vízben akar ücsörögni, váltson kombinált jegyet, vagy csak élményfürdő jegyet, mert hogy erre is van lehetőség.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.01.05. 09:04:40

a 20 fokos víz király. Én maradtam volna, unom, hogy mindenhol húgymeleg a víz.

Viktus 2010.01.05. 09:07:18

@shitgun:

Ja jogos , mert élményfürdőbe nem hideg vízbe üldögélni mész, de ezek mégis egy órát elüldögéltek ...

dontoti 2010.01.05. 09:14:15

Szerintem ,akinek a 20 fokos víz megfelel az üldögéljen benn,úgy,hogy kifizeti a jegyet és jó pofit vág ,hogy átverték. Mert amikor az ember saját bőrén tapasztalja ,nem olyan vicces dolog,hogy nem csak levették hanem hülyének is nézik. A 34 fokos víz legyen 34 fokos , ennyi. Ez áll ott ,tartsák be. A pénztárnál sem 200 ft-ot kértek hanem teljes árat. Vitázni meg tök felesleges,hogy miért nem egyből mentek stb... A fürdő nem teljesítette a vállalt szolgáltatást,azaz mulasztott és ha ez több napos és nem volt jelezve akkor meg szándékos is ! És üljenek ők a hideg vízben (akinek a 20 fok kellemes,annak jó fürdőzést ).

Egyéves Önkéntes 2010.01.05. 09:15:01

Welcome to Sztálinbád. :DD

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.01.05. 09:21:46

Nem is olyan rég amikor a városunkban lévő szaunába mentem valahogy nem jutott a jegykezelő hölgy eszébe szólni nekem meg a többi 50 szaunázónak hogy a hűtőmedence az bizony NEM ÜZEMEL. Mondhatom élmény volt a többedmagammal várakozni hogy végre felszabaduljon egy zuhanyzó ami még csak nem is hűtött igazán. Tudom hogy van aki zuhanyzik szauna után de de igazi hideg vizes medencébe merülést semmi sem pótolhat.

MosoMasa 2010.01.05. 09:24:09

@shitgun: "Jogos a panasz, ez nem élményfürdőzés."
Hát élményfürdőzésnek élményfürdőzés ez is.... csak nem mindegy milyen ugye.

sish 2010.01.05. 09:25:31

tetszettek volna belepisilni!

lizzylizard 2010.01.05. 09:27:59

Nem értem, hol van itt jeges víz? Kicsit szenzációhajhász a cím, jól érzem?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 09:30:42

@Viktus: te is kiragadtad a lényeget. " de ezek mégis egy órát elüldögéltek ..."

Azért én ha elmennék a ide, egyrészt megvárnám hátha történik valami -ahogy a posztoló is tette-, és/vagy megnézném a többi "attrakciót". Majd ha nem történne változás, távoznék és reklamálnék ahogyan a posztoló is tette. Felétek hogy van ez? Mesélj nekünk kérlek.

anyamanyaka 2010.01.05. 09:31:43

Az utóbbi időben elég sokat megfordultam családommal a szóban forgó élményfürdőben. Egy alkalommal túl meleg volt a víz, kellemetlen volt nekünk felnőtteknek is, a gyerekek meg be sem tudtak jönni. A környezet kulturált, tiszta,egészen európai.
Én is panaszkodnék a bejegyzést író helyében. Azonban a fürdő mentségére elmondanám, hogy legutóbbi látogatásunknál, amikor nem működött a legnagyobb medence (vízcsere lehetett), valamint csúszdázni sem lehetett, féláron engedtek be minket. Igaz, arról nem szóltak, hogy a kismedence vizét frissen engedték tele hideg vízzel, csak miután a 3 éves gyerekem a csúszdáról belecsobbant, és vacogva, sírva emeltem ki, akkor jött oda az úszómester, hogy talán nem kellene használni.

Akkor most mentegettem őket?? Lehet, hogy nem...

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2010.01.05. 09:32:16

@banpepe: Nem uszomedencekrol van szo, hanem elmenyfurdorol. Abban a 20 fok valoban nagyon keves de a 25 is.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2010.01.05. 09:34:07

@Viktus: Ti nem olvastatok a posztot? Vilagosan leirta, hogy a megfelelo hofoku 6 fos jacuzziban vartak, hogy a gepesz felfutse a vizet.

Mike36 2010.01.05. 09:46:28

a 20 fokos víz mitől jeges?
nem dögleni kell benne, hanem mozogni

Anark 2010.01.05. 09:48:33

bbqueen írta le a nagy igazságot. A római fürdő rész, ahol hidegvizet kapott a posztoló nem seggáztatásra van, hanem szaunázásra. Két ünnep között voltam ott, akkor meg túl meleg volt annak a medencének a vize, szauna után egyáltalán nem esett jól, pedig inkább abba szeretek belebukni és nem a zuhany alá állni. Na, mindegy. Ettől függetlenül azt a két órát a fürdő többi 4-5 medencéjében is vígan eltölthették, kár számolgatni. Jobb helyeken, aki reklamál, és nincs megelégedve a szolgáltatással, visszakapja a pénzét.

Emilke emilje 2010.01.05. 09:51:11

Nemértem mért kötözködtök vele
- üldögéltek, bánkódtak, megnézték a dzsakuzzit, reménykedtek, hogy tényleg csinál valamit a fűtő, stb. elmehet így bővel 50 perc.
A húszfokos vízben persze lehet úszni vagy vizilabdázni, de élményfürdőben ezeket aligha lehet, meg nem is azért megy az ember.
A stílusban meg nyílván vannak túlzások a rohamosan csökkenő hőméréskletről, ha egyszer fel van háborodva.
A lényeg akkor is az, hogy a fürdősök voltak köcsögök, hogy az elromlott fűtés problémáját ismerve is szivatták a látogatókat.

mine 2010.01.05. 09:51:24

Mi is ott voltunk január 3-án, egéz nap, kombinált jeggyel.
Az élményfütdő részben volt meleg vizes ücsörgős medence, a római fürdőben a kifogásolt medence valóban hűvös volt, de szauna vagy gőzfürdő után kifejezetten jól esett pár percig benne hűsölni. (Nem vagyunk elég tudatos fogyasztók, mert nem is néztük meg, mennyinek kellene lennie a vízhőfoknak, csak élveztük).
Nem mondom, hogy tökéletes a fürdő, de ár-érték arányban remek. Korábban Győrbe jártunk sokat, itt egy fullos belépő pont az egyharmada a győrinek...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 09:53:02

@Anark:"bbqueen írta le a nagy igazságot." Amit te sem olvastál el elég figyelmesen. A postoló nem a merülőmedencében akart pancsolni ;) A többi stimmel.

Mike36 2010.01.05. 09:56:08

abban egyetértek, hogy a pénzért nem azt adták amit ígértek, ergo a pénz visszajár
ugyanakkor ezt azonnal szóvá kell tenni, és azt mondani, bocs, én nem ezért fizettem
nem pedig egy órát ücörgöni a hideg vízben

dögönbőgő 2010.01.05. 09:59:53

Szolgáltató hibázott! Elmulasztotta a pénztárnál feltüntetni, hogy az élményfürdő igénybevételéhez pufajka és kucsma használata melegen ajánlott.

dontoti 2010.01.05. 10:01:21

@anyamanyaka:

Szerintem az nem természetesen ha a gyerekmedencébe hideg vizet engednek és sírva fakad a gyerek ! Fél ár ide vagy oda !!!

Ez nekem tök úgy jön le mintha beül valaki kajálni és ki van írva steak 25 dkg 2500 ft ,,,,, kap egy 10 dkg húst de mivel az étterem szép és fasza még az a bunkó aki szóvá teszi hogy ez nem az amit fizetett. Szerintem teljesen mindegy,hogy lehet szaunázni és mással elütni az időt vagy van aki bírja a hideg vizet. Itt arról van szó,hogy nem azt a szolgáltatást kapták amit a fürdő a szerződésben papírra vetett! (nem neked címeztem ezt már ,csak nem akartam + egy begyejzést írni )

Bohusek 2010.01.05. 10:11:30

Milyen emberek kommentelnek itt???
Esetleg kapjatok kapát, kaszát és kicsit bántsátok a posztolót! És aztán állítsatok emlékművet az üzemeltetőnek!

Nem vagyunk tudatos fogyasztók, nem mer senki sem szólni, főleg, hogy tudja, úgy sincs semminek sem következménye!
A látogatók a belépő árát próbálták "lefogyasztani" feltehetően. Amúgy feltételezem, van esetleg szauna, néha meg a pezsgőfürdőbe is bejutottak. Nem hiszem, hogy megszakítás nélkül a 20 fokos vízben áztak volna.

Anyját annak, aki ilyen körülmények mellett beengedi a vendéget, pénzt szed és nem tesz semmit, ha panasz érkezik!

A pszichésen és lelkileg károsult kommentelőknek pedig egy kicsivel izgalmasabb évet, mint amelyek során így deformálódtak!

FrankieG 2010.01.05. 10:20:26

Január 3-án a Széchenyi-fürdőben a mínusz 3 fokhoz képes a külső medencében 38 fokos volt a víz! Legközelebb oda menjetek!

Sasfióka 2010.01.05. 10:27:03

Fentebb volt olvasható, hogy van két aromakabin, amiből az adott nap délutánjától csak egy működött. Ezt nem is tettem szóvá, hiszen egy működött, tehát volt aromakabin. Azt is megértem, hogy ha van azonos funkciójúból több szauna, akkor az energiatakarékosság jegyében a közönség számától függ, hogy mennyi megy. Tehát ezzel nincs gond, máshol is így megy.

Ha megnézed a mai napig ott van a honlapjukon (www.aquantis.hu) az alábbi Felhívás:
FELHÍVÁS
Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy karbantartási munkálatok miatt 2009. december 7-től december 11-ig az alábbi medencék nem üzemelnek:

* - külső-belső kiúszó medence
* - belső csúszdamedence
* - belső gyermekmedence
* - szauna jakuzzi medence
* - szauna kneipp medence

Emiatt a jegyárak 50 %-os kedvezménnyel vásárolhatóak a karbantartási munkálatok idején mind a fürdővilágba mind a római fürdőbe.

Vagyis a hat személyes jakuzzi nem működik, akkor ez ki van írva nagy betűkkel (a pénztárnál is) és adnak 50%-ot. Tájékoztatják a közönséget, kompenzálják a szolgáltatáskiesést.
Most nem működöt immár legalább másfél napja a nagy medence, semmi információval adnak teljes árú jegyet.

Mivel a fürdővilágot és a római fürdőt külön is igénybe lehet venni, ezért nem megoldás, hogy a fürdővilágban van meleg víz. Mert akkor szóljon a pénztárnál, amikor megveszem a római fürdőbe szóló belépőmet, hogy a vízben meg fogsz fagyni.

Amúgy nem jó dolog a szauna után ÜCSÖRÖGNI a ~20 fokos vízben. A merülőmedencében jó megmártózni, aztán pihenni egy kicsit. De a húsz fokos vízben ez egyenes út a megfázásra.

És hozzáteszem: nekem a szaunázási szokásaim olyan, hogy ott vagyok egy napot az élményfürdőbe, szaunázok két kört, gőzölök egy kört, és a többit pihenéssel, "üldögéléssel a meleg vízben" és beszélgetéssel töltöm. Nekem ez a kikapcsolódás.

Tartom magam ahhoz, hogy megtévesztettek, mint ahogy a posztban is leírtam.

pollypudlipötty2 2010.01.05. 10:27:43

Tegnap a Rudasban volt hasonló élményem. A 72C-os "száraz gőz" (hőlégkamra) nem működött. Erre a bejáratnál egy cetli fel is hívta a figyelmet; sőt, emiatt a belépőjegy árát is csökkentették 300 Ft-tal. Viszont egyidejűleg megszüntették a visszatérítést is a jegyárból (ha 2 órán belül távoznék, 300 Ft-ot visszatérítenek). Mivel én két órán belül amúgyis távoztam volna, nem sok mindennel kárpótoltak :-((.
Így jártunk, nagyjából mindannyian, akik ott voltunk. És ahogy a beszélgetésekből hallottam, így van ez már három hete.

Lastrebel 2010.01.05. 10:35:59

@Bohusek: Kedves Bohusek, itt nem biztos, hogy a kommentelők az értelmi sérültek, inkább a történet leírója, aki morgolódva ül a húsz fokos vízben a harmincnégy helyett, miközben a gépésztől várja a csodát, hogy újra forró legyen a víz, majd mikor ez a várva várt csoda nem jön, akkor "belepanaszkodik" abba a bizonyos könyvbe, amit kurvára leszar az összes üzlettulajdonos, még talán a pénztárosnak is odamond valami csúnya félét, ahelyett, hogy odacsapna az asztalra, hogy ide az üzletvezetővel de azonnal, végtére is nem 2 fokkal volt hidegebb a víz a jelzettnél. Mikor érti már meg végre ez az ország, hogy nem megyünk semmire azzal, ha a panaszkönyvbe írogatunk, sokkal drasztikusabb lépésekre van szükség, ha igazi változást akarunk a mai magyar életben. Az ehhez a posztíróhoz hasonló értelmi sérültek miatt tartunk most itt.

szemuveg 2010.01.05. 10:36:34

Gyertek Túrkevére nem egy nagy fürdő de a víz legalább mindig szuper! És nem drága a belépő. A szauna meg ingyen van. Ja természetesen a víz termál, és nem melegített! Üdv: szemuveg

caligne 2010.01.05. 10:48:12

Itt se sokan láttak még vizet. Gyükerek. Tipikus "mi van ha a másik félnek van igaza brahiból" hozzáállás.

caligne 2010.01.05. 10:49:22

@Lastrebel: Miért, te mit csináltál volna drasztikus? Rájuk gyújtod a vizet?

Bohusek 2010.01.05. 10:51:04

@Lastrebel

De mi lenne a "drasztikusabb lépés"?
Kimenni az utcára? Tömeges bojkottot hirdetni kb. minden ellen (mert igen sok minden nem működik, az élet szinte minden területén hülyére vesznek).

Én egy béke szerető polgár vagyok.
Ráadásul a legális megoldásokat kedvelem.
Ennek köszönhetően pl. 1 éve és 5 hónapja nincs meleg víz az önkormányzati lakásomban.
Tehát én valóban jeges vízben fürdök! Állítólag egészséges...majd küldök egy köszönő levelet az illetékeseknek a finom és feszes bőröm szponzorálása végett.

labi 2010.01.05. 10:53:09

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
"Azért én ha elmennék a ide, egyrészt megvárnám hátha történik valami"

Mármint megvárnád, amíg egy nagymedencényi 20 fokos vizet felnyomnak 35 fokosra?
Tanácsolnám, hogy ne fél lábon állva várjad és vigyél valami élelmet is... :)

labi 2010.01.05. 10:54:56

@Anark: "szauna után egyáltalán nem esett jól, pedig inkább abba szeretek belebukni és nem a zuhany alá állni."

Szaunából zuhanyzás nélkül egyből a medencébe? Szép.
Javaslom legközelebb hugyozz is bele az egyik startkőről...

euAgWzgmmtq7K 2010.01.05. 10:58:33

@Tucsok84: legalább ne írnál baromságot, a tenger ritkán 24 fokos, a balaton azonban a déli parton nagy kánikulában simán 27-28 fokos ma már. azonkívül ugyanolyan hőfokon más egy uszoda, és más egy nyári fürdés, ahol süt rád a nap, és meleg a levegő.

histar007 2010.01.05. 11:01:38

Pénz kell visszakérni de azonnal. Ha melegvizes fürdőbe megy az ember, akkor a hideg víz nem megfelelő.
Ez nem az a helyzet, amikor amikor hiányzik a spegtiről a reszelt sajt. Itt a szósz egész más.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.05. 11:06:07

Nah, ehhez is hozzászólok:
1, 20 fok víz úszni jó, de élményfürdőben (ahová az ember a s*ggét áztatni megy) nyomasztóan kevés. Szerintem ha a kiíráshoz képest 5 foknál nagyobb eltérés van az a medence nem üzemel.

2, Egy 50+ m3-es medence felfűtéséhez atomreaktor kell, hogy 10 perc alatt kész legyen. Esélyes, hogy fél nap alatt sikerülne csak 10 fokot ráfűteni (az utólag posztoltakból kitűnik, hogy napokig nem mehetett a fűtés, gondolom órák óta égették a gázt és így sem sikerült elérni a névleges hőfokot)

ekkor bizony nincs tájékoztatás!

@Bohusek:
És szóltál már az önkormányzatnak? Vettek fel a hibáról jegyzőkönyvet? Mert ha nem akkor sztem le se sz*rnak se javításban se kárpótlásban kár gondolkodni. Semmi biztosíték nincs arra, hogy a következő években valami történni fog...

Lastrebel 2010.01.05. 11:06:45

@Bohusek: A kérdés valóban jó, alapvetően én is békés ember vagyok egy bizonyos határig, de itt már nap mint nap ezt a határt feszegetik, a bojkott pl egy jó megoldás lehetne (ha a békés válaszlépések között keresgélek), de erre az embereknek maguktól kellene ráébrednie. Én biztos, hogy előkerítettem volna a felelőst a fürdőn belül, és elértem volna, hogy vagy javítsák ki a hibát, vagy adják vissza a pénzemet az utolsó fillérig. Ahhoz, hogy békében élhessünk, meg kell tanulnia az embereknek tisztelnie egymást. Mit csinálsz akkor, ha a gyereked egyáltalán nem akar szót fogadni neked? Mondogatod neki életed végéig, hogy de értsd meg, hogy nem szabad meg nem így kell? Egy fenét, kap egy-két apai pofont, vagy valamilyen büntetést (ki-ki vérmérséklete szerint), és mindjárt helyre is állt a rend. Ez egy drasztikusabb lépés.

Ab ovo 2010.01.05. 11:08:23

Római fürdő?
Hát miért nem korbácsolták meg azokat a nyomorult vízmelegítő rabszolgákat?!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.05. 11:10:15

@labi:
Stimmel, a helyes sorrend (amit a legtöbb kultúrember tud) zuhany-szauna-zuhany (merülő-zuhany) nagymedence

De valahogy mindig vannak akiknek egy-két zuhany kimarad, meg nem tartják kötelezőnek, hogy törölközőt vigyenek be a közösszaunába... Biztosan az otthonihoz vannak szokva, az eszembe sem jutott, hogy nem kaptak nevelést :-)

Lastrebel 2010.01.05. 11:11:54

@Bohusek: Vagy azonnal hozzákezdeni a hiba kijavításához, vagy visza a pénzt az utolsó fillérig. A bojkott egy jó "békés" megoldás, de ehhez a fejekben kellene megváltoznia a magyarnak, fel kellene ébrednie benne a közösségi szellemnek (amit folyamatosan szándékosan rombol a hatalom), és tisztelnie kellene a másikat. A végső megoldás a pofon, mint amikor a gyerekedet hiába kéred, hogy ne csináljon ezt vagy azt, csakazértis megteszi, jön a pofon és helyre áll a rend. Én biztos előkerítettem volna a helyi felelőst.

Ab ovo 2010.01.05. 11:15:12

Római fürdő?
Hát miért nem korbácsolták meg azokat a nyomorult vízmelegítő rabszolgákat?!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.01.05. 11:17:52

Hm.

"FELHÍVÁS
Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy karbantartási munkálatok miatt 2009. december 7-től december 11-ig az alábbi medencék nem üzemelnek:

- külső-belső kiúszó medence
- belső csúszdamedence
- belső gyermekmedence
- szauna jakuzzi medence
- szauna kneipp medence

Emiatt a jegyárak 50 %-os kedvezménnyel vásárolhatóak a karbantartási munkálatok idején mind a fürdővilágba mind a római fürdőbe."

Forrás: www.aquantis.hu/

Megvallom nem egészen értem az egészet...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.01.05. 11:21:01

Nem ismerem a létesítményt, de:
Ennél a római medencénél mennyi a kiírt hőfok?
Befejezték a jelzett időre a karbantartást?
Tényleg ez a szauna utáni csobbanáshoz van?
Ha 34-nek kéne lenni, akkor miért nem annyi?
Ha nem, akkor miért ígér az alkalmazott "megoldást"?
Nekem ez így meglehetőst kusza...

Megtenné valaki aki jár oda, hogy nyilatkozik?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.01.05. 11:24:42

"A Római fürdő szaunavilága finn- és infra szaunákkal,..."

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.05. 11:25:02

@Mike36: "nem dögleni kell benne, hanem mozogni"

Na ne mondd már meg hogy mit csináljon. Nem mindenki idióta sportúszó, aki az uszodában fel-alá úszik kilométereken keresztül, mint a bolond. Abban mégis miféle élvezet van?

Amúgy meg mi az, hogy élményfürdő? Nincs benne a megnevezésben, hogy pozitív élmény, Lehet negatív is :-D

Bohusek 2010.01.05. 11:26:21

@Lastrebel

Örülök, hogy nem rögtön egy jó kis defenesztráció került képbe!
Én attól tartok, valami fajta tehetetlenségi nyomaték ül ezen, az amúgy számomra kedves népségen, melyhez - mindennek ellenére - magamat tartozónak vallom.
De csehországi és lengyelországi (ezek pedig ugye nem nyugati államok)tartózkodás után szomorúan tapasztalom, hogy itt a mindenbe való beletörődés valami genetikai örökség.

Remélem ez egyszer megváltozik.
Addig marad a panaszkönyv.

Bohusek 2010.01.05. 11:32:32

@sambalabammbumbumm

Igen. Jeleztem. Több csatornán. Sőt! 2009 januárjában már járt nálam a FŐKÉTÜSZ (komolyan, mennyire szép szó ez így!) két jeles képviselője. Mert persze az új bojler már rég megvan, csak ugye béleltetni kell a kéményt, ha az ember nem karja, hogy kedves büntetést akasszanak a nyakába.
Azt hiszem az önkormányzatnak fájt a pár ezer forintos kiszállási díj befizetése és a szolgáltatás megrendelése, melyet amúgy én fizetnék ki.

Mielőtt valaki javasolná a villany bojlert: nem fért fel sehova! És amúgy ha én gázzal szeretnék vizet melegíteni (mert ugye az orosz medve nagy barátom), akkor legyen meg ez a döntési szabadságom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.01.05. 11:35:11

@megélhetési sünöző - avataros avatar:

Amennyire eddig kibogarásztam a Római fürdő NEM az Élményfürdőhöz tartozik, hanem a Wellness részleghez.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2010.01.05. 11:35:46

@Lastrebel: Tobb helyen tevedsz. Egyreszt nem ucsorgott 20 fokos vizben, hiaba irjak ezt a kommentelok, masreszt a panaszkonyvet a tulajdonosok nem szarjak le, tekintve, hogy torvenyben eloirt kotelesseguk irasban valaszolni. En eddig minden bejegyzesemre (volt vagy negy) kaptam irasos valaszt, es 2 esetben jelkepes karteritest is. Nem allitom, hogy en vagyok a legjobb pelda, mert vasarlokent mindenen felhuzom magam, ami atveres jellegu, vagy inkorrekt, de az is biztos, hogy ha mindent lenyelunk, azzal pontosan azt uzenjuk a szolgaltatonak/kereskedonek, barmit megtehet.

Melee 2010.01.05. 11:37:53

Fogyasztóvédelemnek is kellett volna jelezni, az ami igazán hatásos.

caligne 2010.01.05. 11:39:49

A mixer babonás rémülettel suttogta: – Ezt értem... De minek kellett bele a jég?

Dr Kangörény 2010.01.05. 11:44:05

Amúgy ilyen helyeken véletlenül nem földhőszivattyút szoktak használni vízmelegítésre?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 11:44:20

@labi: nem-nem. Arra vártam volna, hogy esetleg a nemszolgáltatásért cserébe felajánlanak valamit . Mondjuk a következő alkalommal ingyen megyek be, pár bocsánatkérést, tudod ilyen kis hétköznapi szarokkal ki tudnának engesztelni.

"2, Egy 50+ m3-es medence felfűtéséhez atomreaktor kell, hogy 10 perc alatt kész legyen. Esélyes, hogy fél nap alatt sikerülne csak 10 fokot ráfűteni (az utólag posztoltakból kitűnik, hogy napokig nem mehetett a fűtés, gondolom órák óta égették a gázt és így sem sikerült elérni a névleges hőfokot)"

Köszönjük emese. A gázt így is úgy is éjjel-nappal égetik, hiszen a gázmotoros erőművek MELLÉKTERMÉKE az a hulladékhő amivel ezt a szart fűtik :D

Leonard Zelig 2010.01.05. 11:45:21

@sambalabammbumbumm: Vagy rosszul tudod (te is meg még ca. 8 millió magyar) vagy kapkodtál:
a helyes sorrend (amit a legtöbb kultúrember tud) zuhany-TÖRÖLKÖZÉS-szauna-zuhany (merülő-zuhany) nagymedence

Utálom, amikor becsattognak tök vizesen a szaunába, hogy jelezzék, ők kultúremberek...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 11:49:29

@Kangörény_: de, viszont nálunk a DVCSH a gázmotoros erőművel fűti a várost, ami szerintük olcsóbb mint a vasműből jövő hulladékhő. (Ugye nem elég nekünk a felhőgyár, építünk még mellé párat) Szerintük a termálvíz amit sikerült fúrniuk az normál esetben 20 fok alatti (mint tudjuk a termálvíz ennél melegebb), és ők úgy oldották ezt meg, hogy a gázmotoros erőmű fűti fel. Teljesen gazdaságosan!!!

Tovább lehetne menni itt a foshalom csúcsára is, ami távhő szinten megy városunkban. Már fentebb írta az egyik postoló, hogy bizony Dunaújvárosban a legdrágább, és hosszasan lehetne ragozni az élményfürdő létjogosultságát is. De az hosszadalmas lenne....

Lastrebel 2010.01.05. 11:50:13

@Bohusek: "itt a mindenbe való beletörődés valami genetikai örökség." - ez a lényeg, ezért teheti meg a fürdő is, hogy miközben hideg a víz, szemrebbenés nélkül beszedi a belépőket mintha misem történ volna. És ugyanezért árulhatták ki az országot az elmúlt cirka 20 évben.

Lastrebel 2010.01.05. 11:56:31

@koc: Ezért nem szabad semmit lenyelni, én néhány éve tudatosan nyílvánosan "kukorékolok" ha átverés szagot érzek vagy viselkedészavaros az eladó - hátha a többiek fejében is felébresztem az egészséges önvédelmi képességet, hogy lehet ám szólni nyugodtan, ha valami nem tetszik, nem csak benyelni mindent. Talán egyszer így változhat itt az élet, de semmi esetre sem a politikusoktól vagy a hatóságoktól kell várni a megoldást, mert az már velejéig romlott, nekünk kell elindítanunk valamiféleképp a változásokat. Nekem csak negatív tapasztalatom volt a panaszkönyvvel kapcsolatban, jó ideje már nem itt keresem az esetleges problémám megoldását.

Bohusek 2010.01.05. 12:05:20

@Lastrebel

Ezt a kiárusítást már szinte kár felemlegetni.
Igen. Szomorú. Nagyon is. Felháborító, vérlázító stb.
De nekünk a most történő - ugyanolyan szemrebbenés nélkül kivitelezett - tendenciával kell felvenni a harcot.
Ráadásul az átlag ember, mint pl. én, nem születünk hősöknek.

Az átlag hétköznapokban csak az udvariasan elvégzett panasz tétel jut. És a bojkott. Ezzel nap, mint nap élek. És nem zavar, hogy kicsi vagyok és kevés és senki nem tud rólam, csak a közvetlen környezetem. Ha már arra tudok hatni, hát nagy munkát végeztem.

Ha jön valaki, aki hitelesen képvisel egy nagyobb volumenű, erkölcsileg számomra megkérdőjelezhetetlen ügyet, szívesen állok mellé, ha tudom, csak és kizárólag a magyar társadalom javára hajtom a vizet (mert engem ne használjon ki egy párt se!).

Addig marad a mikro-szint.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.01.05. 12:06:47

@Lastrebel:

Khm. Tudjuk már mennyinek kell lennie ama medencének?
(Mert az "Élmény" tagozatnál írnak 26-36 C-ig terjedő értéket, de az másik szekció.)

xboxer 2010.01.05. 12:13:19

Mondok Jobbat. Kispesten, Wekerlén az ottani sportagozatos iskola medencéjében meg kurva meleg a víz. nem tudom mennyi,de reggeli babaúszás miatt nagyon meleg. majd 9-től jönnek az általános iskolások, akik rosszul vannak a meleg víztől, amiben úszniuk kell. többen el is ájultak már. ez évek óta így megy. tud róla az illetékes uszodai alkalmazott is, aki nem hajlandó ezen változtatni, mondván az sokba kerül (sic!). ilyenkor mit tegyen egy felelős szülő?

pizs (törölt) 2010.01.05. 12:13:42

Csak a posztot olvastam el, kommenteket nem. De a magán véleményem! TÉL VAN! Könyörgöm! Ezt mégis hogyan képzelték a Wellnesben?!!! Mindent megtehetnek egyesek?! Továbbra is? Ez az új év?...

termál szakember 2010.01.05. 12:13:52

Én már tavaly hallottam a dunaujvárosi termálkútról. Állítólag leállt. Ha a termálvíz termelés leáll, akkor természetesen leáll a gáztermelés is, amivel a gázmotor működik.A probléma ez lehet.

bolsh (törölt) 2010.01.05. 12:17:03

Bár előttem már sokan leírták, csak azért ismétlem, mert érintett vagyok olyan szempontból, hogy rendszeresen járok oda a gyerekeimmel.

A posztoló valamit nagyon félreértett. 8, azaz nyolc darab medence van, ezek 34-36 C fokosak. És ezt mindig betartják! sőt, inkább az szokott lenni, hogy a 36C fokos medencére inkább ráfűtenek, sokszor izzasztóan 38C-ra.
Tehát hősünk nem volt elég figyelmes, és ezzel okozott egy (egyáltalán nem megérdemelt) negatív reklámot a fürdőnek. Sokan sajnos csak felületesen olvassák, látszik a kommentekből. És ebből rossz következtetést vonnak le. Tehát miként indítottam, nem lehet elégszer ismételni, hogy az ún Római fürdő része (a nevezett intézménynek) az egy szaunapark, és a kifogásolt "jéghideg" medence az a szaunákhoz-szaunáknál járatos ún merülőmedence óriási változata. Mivel a részegység dúskál a szaunákban, gőzfürdőkben, infrakabinokban, így nyilván nem lenne elég egy "hagyományos méretű buggyanós 2X2 m-es merülőmedence".

EZ VAN.

vadkutya 2010.01.05. 12:23:01

Otthon is lehet fürödni, s nem kell mással megosztani a kádat. És van meleg víz is, ideális esetben...

Viktus 2010.01.05. 12:24:32

@naros09:

Egerszalókon az van ott hűteni kell, mert forró víz tör fel a talajból :P

_tx_ 2010.01.05. 12:26:08

OFF:

Szakemberek,

Hűtőtorony a gázmotorhoz, meg termálvízhiánytól leálló gőztermelés? Hová tettétek az agyatokat?

A gázmotor földgázzal megy. Nem termálvízzel. A gázmotor termel hőt is – kapcsolt termelőként –, amelyet vagy kienged (bypass), vagy hasznosít (távhőben, élményfürdőben pl.)

Ahhoz, hogy a gázmotor a megtermelt áramot támogatott áron el tudja adni, az éves hatásfokának 75% fölött, az adott havi hatásfokának 65% fölött kell lennie (ez ugye nyárra érvényes, amikor nincs hőátvétel és nagy a bypass arány). Ezeket a számokat egy GKM rendelet rögzíti.

Ha a motor netán leállna, elképzelhető, hogy nincs melegítés sem, vagyis a fürdő vize lehűl, bár felelőtlenségnek tűnik, ha nincs valamilyen tartalék melegítési lehetőség.

ON:

pénz vissza, ingyenjegy felajánl, egyértelmű

Viktus 2010.01.05. 12:26:24

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Én baszki, ha egy szolgáltatás nem az amiért a pénztárnál fizettem menten visszafordulok ... és kiverem a balhét.

Étteremben is, ha hideg levest dobnak elég félig megeszed ? én visszaküldöm.

blackspeed 2010.01.05. 12:28:51

Sziasztok!

Sokan nagyon helyesen hivatkoznak arra, hogy a fürdőbe való jegy megváltásakor pontosan milyen szolgáltatásra is fizetnek be. Ekkor kötsz egy szerződést, ami tekintetében a fürdő (és ez sok más poszt különböző jellegű gondjaira is érvényes) hibásan teljesít. A hibás teljesítésről a Ptk.-ban olvashattok, illetve a magyarország.hu is megfelelően ír róla. Nem mondom, hogy pereskedni kell minden esetben (sőt), csak tudatosnak kell lenni,ismerni a jogaid, hogy ilyen esetben mit tehetsz. A fogyasztóvédelmi hatóságra való hivatkozás nem minden esetben a legmegfelelőbb...

_tx_ 2010.01.05. 12:29:14

Ja, a hatásfokokat azért írtam ide, mert ezek elérése csak akkor lehetséges, ha van hőkiadás is. Szóval a gázmotor kettős (áram-, hő-) termelése olyan szinergia, amivel éves szinten 80%-os hatásfokot is elérhet. Vagyis nem összeesküvés elméletről van szó, ha az élményfürdőt összekapcsolják egy gázmotoros egységgel.

Összevetésül egyébként, egy modern, de nem kapcsolt villamos erőmű hatásfoka 30-40% között van.

hazard 2010.01.05. 12:31:03

Kedves bolsh!

Te tévedsz, de nagyot!

Nevezett intézményben a római fürdő részlegben 2 mecence és egy jakuzzi van, valamint gőzkabin, szauna, infraszauna és aromakabin.

Az egyik medence valóban a szauna utáni megmártózáshoz van, de azzal nem is volt baj aznap. Hanem a másik fölé, ami nagyobb, bizony ki van írva, hogy "Vízhőfok: 32-34 celsius fok", és ez volt az, ami aznap nem valósult meg. Ugyanis én is úgy szoktam ott fürdőzni, hogy kicsi ejtőzés a nagyban, aztán gőz, aztán ejtőzés, aztán szauna, aztán ejtőzés, aztán aroma.

És aznap ebből csak a gőz és a szauna valósult meg. Tehát a teljesáru szolgáltatásért nem teljes szolgáltatás lett adva.

Na itt a bibi!

Úgyhogy nem a posztolót lefikázni, hanem utánanézni a dolgoknak!

Viktus 2010.01.05. 12:34:06

Ez kb. az, mintha rendelsz kaját étteremben kihozzák a hideg levest megkóstolod nem visszaküldöd, hanem engeded a pincérnek fújogatni egy órát hátha megmelegszik te meg addig játszol a késsel-villával ... hülye.

bgds.susu 2010.01.05. 12:35:27

Hm... Sok építő jellegű hozzászólás...

Ha a posztoló félreértett valamit, akkor az alkalmazottak is...
Nem ígérgetni kellett volna, hogy "szólnak a gépésznek", hanem elmagyarázni, hogy ez a "merülőmedence óriási változata".

:) :)

Aki pedig azt gondolja, hogy ha tíz szolgáltatásból kilenc jó, egy padig szar akkor már minden rendben van, annak egy példa:

Hétvégi ebéd egy étteremben.
Csodás hely, figyelmes pincérek, olcsó árak, finom ételek. Minden stimmel, csak a desszert romlott. Másnap a klotyón lehet jókat "gondolkodni", hogy az a tizedik is kell!

bolsh (törölt) 2010.01.05. 13:01:08

@hazard: Nézd hazard, nem én fikázom a posztolót (olvass vissza) hanem ő a fürdőt. Plusz a homár is, ami jellegéből adódóan "kénytelen" hinni a posztolónak.

Mint mondottam volt, rendszeres látogató vagyok ott.
De Te vitatkozhatsz ezzel itt ni: www.aquantis.hu/
és bizony, minden úgy van a valóságban ahogy le van írva. Persze, további félreértések elkerülése végett, minden ami a honlapon le van írva, az a fürdő központi aulájában is ki van téve öles betűkkel, színes ábrákkal, beszédes számokkal.

Továbbá vitatkozz tovább azzal a filozófiával, hogy egy nomen est omen "szaunatérben" (szauna, gőz, infra hegyek) mi szükség van egy melegvizes medencére?!
Főként úgy, hogy az élményrészben melegvizes medencéből éppen nyolc van.

(előfordult hogy technikai okból üres volt a nagy élménymedence, de akkor a maradék 6-7 medence -azok is élményelemekkel tűzdeltek, csak kisebbek- belépője CSAK 500, azaz ötszáz forint volt)

caligne 2010.01.05. 13:03:19

Most akkor lehet fürödni a bolshban vagy nem?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 13:06:49

@Viktus: te valami géniusz lehetsz, olvasd már el a hozzászólásaim arra vonatkozó részét, hogy én mit tettem volna. Tettem fel kérdést is, a személyeskedésed itt a kutyát nem érdekli. Majd írtál még egy kommentet, bizonygatva a sajtá ostobaságodat :D ülj le fiam, egyes.

@_tx_: senki nem beszélt összeesküvés elméletekről, csak te beszélsz a technikáról, itt meg sokan beszéltek arról hogy egy óriasi nagy faszság volt Dunaújvárosba telepíteni ezeket az erőműveket.

De nézzük csak, ha már megtudtuk a hatásfokokat (tökre izgi).

Van nekünk ugye a putyilov, ahol van egy energia rész, ahol hasznosítják a vasgyártásnál keletkezett hőt, főképpen áramtermelésre, és gőzfejlesztésre amit eladnak a papírgyárnak, meg eladták régebben a városnak. Most itt nem mennék bele, hogy az Emánál milyen technológiák vannak, hogy fűtenek rá néha pakurával stb stb stb...

Aztán van a városunk vezetése meg a DVCSH. Ők gondoltak egy nagyot, és mindenféle engedélyek nélkül nekiláttak megépíteni ezeket az erőműveket. Máig zajlanak ezzel kapcsolatban az "ügyek". ugyebár anno mindenkivel el lett hitetve, hogy ettől mennyire lesz olcsó a távfűtés, mennyire zöld energia. Na most te mint "szakember" meséld el nekem, miért jó egy meglévő szolgáltatás, és meglévő környezetszennyezés mellé, elindítani ezeket a projekteket. Én józan paraszti ésszel gondolkodva. Beruházás = pénz, ami felénk azt jelenti, hogy bizony ezt hozzá fogják csapni a szolgáltatás árához. Ugye vannak égéstermékek, amik ugyan kisebb mértékben jelennek meg mint a vasmű esetében, viszont többletterhelést jelent a környezetre nézve, lévén hogy az erőmű a véderdő után létesült. Lévén, hogy a vasmű is képes volt eddig ellátni szükséges hővel a várost, lévén hogy a gázmotor beindulása miatt az acélgyártás nem fog abbamaradni.

Aztán bejön a képbe az élményfürdő is. Volt nekünk egy csodaszép uszodánk stranddal. Gondoltak ismét egy nagyot, és a strandot szétbaszva, megépíteték az élményfürdőt, mondván, milyen jó lesz ez az embereknek és mennyire jó ez anyagilag is, hiszen Sztálinváros alatt csak úgy fakadnak a termálvizek. Igen ám! Kiderült hamar a turpisság. Az a termálvíz nem is olyan meleg. Aztán ismét gondoltak egy nagyot, mégpedig az embereknek kell! ez az élményfürdő. Hozzákapcsoljuk az illegálisan épített gázmotoros erőműhöz. Aztaaaa. Ez tök szuper.
Majd jöttek a jogi huzavonák, és tartották a markukat a beruházók. Ugyanis első blikkre -józan paraszti ésszel is végiggondolva- nem is olyan jó biznisz ez, több mint egy évig üresen állt, ugyanis nem sikerült találni olyan palimadarat aki üzemeltetné. Majd aztán végre sikerült, és tartunk ott ahol.

Aztán még itt a "szakember" vonalat követve. Sajnos az élményfürdőbe kell a melegvíz, ezért a gázmotoros erőműnek illendő mennie. Bypass hő az lesz dögivel. Ezért menjen? Mert a távhőre nincs szükségünk nyáron olyan nagyon...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.01.05. 13:07:01

@hazard: Köszönöm!
Végre valaki!

Ez esetben viszont tiszta sor. Jogos reklamáció.

termál szakember 2010.01.05. 13:10:05

Okos tóbiás szakember ellenes! A gázmotort a termálvízzel együtt termelt és abból szeparált földgázra lehet telepíteni.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 13:12:46

@termál szakember: okostóbiás nálunk se termálvíz nincs se földgáz. Mégvalami?

Lastrebel 2010.01.05. 13:17:43

@Bohusek: "Addig marad a mikro-szint" - A megoldásnak itt kell megszületnie, akkor lesz változás, pártoktól függetlenül. A tudatos és gondolkodó "mikroharcosok" kezében van a magyar jövő, csak így tovább!

hazard 2010.01.05. 13:33:57

Bolsh, úgy látom nem igazán értjük egymást.

A római fürdő részbe váltottak jegyet. Ergo nem az egész létesítménybe, hanem annak egyik részére. Arra van is egy külön bejárat, hogy a többi fürdővendégtől elkülönülten is lehessen használnia annak, aki csak oda szeretne. Ennek a részlegnek van egy nagymedencéje, amire történetesen ki van írva a fok, ami nem annyi volt, hanem kevesebb.

Namost, teszem azt, én megveszek egy jegyet, akkor használni is szeretném a fürdőrészleg minden szolgáltatását. Ebbe a melegvízű fenti medence is beletartozik, a lentiek nem, mivel csak a római fürdőről beszélünk. Ha ebben a hőfok nem megfelelő, akkor a pénzemért nem az elvárt és megígért szolgáltatás kaptam, ergo becsaptak.

Az, hogy a lenti medencék hőfoka megfelelő volt-e vagy sem, az nagyon nem érdekel, lévén nem nem oda váltottak jegyet, tehát be sem tehetik oda a lábukat. Ha pedig a személyzet tudta, hogy fent nem megfelelő a hőfok (a poszt szerint tudta), akkor azzal megtévesztést követett el, és nem teljesítette a teljes áru római fürdő belépővel kifizett és megköttetett szerződésben foglaltakat.

Ergo pénzt vissza, vagy egy későbbi időpontra szóló ajándékjeggyel kárpótolni őket.

tiborc2008 2010.01.05. 13:36:31

Jellemző, hogy fürdőskurváék nekiállnak 5 perceken szarozni, ahelyett, hogy elszégyellnék magukat.

Bohusek 2010.01.05. 13:40:49

@Lastrebel

Kedves Lastrebel!
Akkor előre a mikrokozmikus úton!
Minden jót! És sok meleg vizet 2010-re!
Vagy hideget. Attól függően, éppen miért fizet...

Sasfióka 2010.01.05. 13:44:51

@bolsh: Megkérdezhetem, hogy engem hol érint a Fürdővilágnak nevezett csoda hat-nyolc-tíz medencéje? És a római fürdőbe ÉS CSAK ODA vettem jegyet, a Fürdővilágba nem. És igen, ilyet is lehet. Sőt ebben az esetben hátul, a fitness résznél kell bemenni, nem is a recepción. És azzal a tudattal vettem meg CSAK A RÓMAI FÜRDŐBE a jegyet, hogy ott tudok szaunázni, gőzölni, infrázni és NEM UTOLSÓ SORBAN ugyanúgy tudok pacsálni is a meleg vízben. De nem tudtam. Pont azért van a római fürdő nevezetű műintézményben is meleg vizes medence, hogy aki csak oda akar menni, az is teljes "wellnesszt" kapjon. Hát nem ezt kaptam...

A nagy medencénél a kiírt hőfok: 34-36.
Azzal sincs baj, hogy "felfűteni" atomreaktor kell hozzá. De amikor szólok, és fél óra múlva is csaphideg víz ömlik a medencébe, abból nem következik a felfűtési SZÁNDÉK SEM. Márpedig ez történt. A medence hőmérséklete "percről percre" csökkent és azért, mert ömlött bele a jéghideg víz.

Úgyhogy abszolút nem igaz, hogy a fürdővilágban ez meg az meg amaz. Mert nem érdekel. Nem kötöttem az élményfürdő "nagy" részére vonatkozóan vásárlási szerződést, mert azt NEM AKARTAM igénybe venni.

Amúgy a karbantartás sikeresen lezajlott, mert voltam a karbantartás után is, és minden rendben volt. Tehát a honlapon szereplő karbantartás nem hatott ki erre az esetre. Ez valami más volt, amiről elfelejtettek szólni.

Azt megint nem értem, hogy "mit csapkodjak"? Kulturáltan kértem illetkéest, nem kaptam. A római fürdő részén a "szaunamester" egy diákmunkás. A pénztárban egy diákmunkás ül, a recepción szintén egy diákmunkás. Egy "nemdiákmunkás" volt, aki nem tartotta magát illetékesnek. Így borogathatok bármit is. Úgy gondolom, hogy mindent elkövettem azért, hogy korrektül rendezhessük a problémát. Szóltam, figyelmeztettem őket, jeleztem a pénztárosnak, a "tehetetlenség okán", hogy nyoma maradjon pedig írtam a vásárlók könyvébe.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 13:48:03

@Sasfióka: teljesen rendjén van amit írsz, akinek van egy kis esze és nem wannabeharcos az meg is értette.

Fizettél egy szolgáltatásért amit nem kaptál meg, a felháborodásod jogos, amit tudtál megtettél pont.

bolsh (törölt) 2010.01.05. 13:59:49

@hazard: Tessék: 06305023685

Hívd fel. Kerek perec megmondják hogy nincs ún melegvizes medence a "Római fürdő" részlegben. Egyedül a jacuzzi vízhőfoka mondható melegnek, ez beállítástól függően 34-36 C.

Mondom, ide azt írnak a posztolók amit akarnak, ki ellenőrzi őket?

Van már link, telefonszám, vs a posztoló állítása.

erdnek 2010.01.05. 14:02:29

4 milliárdból építtette meg Dunaújváros polgármestere ezt a füstölgő vasmű tövében lévő élményfürdőt, ami jelenleg naponta 1,6 millió forint veszteséget termel. Ez is hozzátartozik az Aqantis Élményfürdő történetéhez. Kellett a pénz a pártkasszába, támogatni kellett a gázmotoros erőművet... mindezekre milliárdokat költöttek közpénzekből.

hazard 2010.01.05. 14:03:37

Lehet, hogy ők azt mondják. De akkor is ki van írva, hogy a jakuzzi 32-34 fok, a szauna után mártózó 12-14 fok, a medence pedig 32-36 fok. Saját szememmel láttam, lévén én is járok oda párszor.

Márpedig, ha ki van írva, akkor be is kell tartani.

Témát részemről lezártam. Az ellenkezőjéről meggyőzni úgy sem tudsz, mert jobban hiszek a saját szememnek, mint bárki más állításának.

bolsh (törölt) 2010.01.05. 14:09:48

@Sasfióka: Hátul a "fitness résznél" is ki van írva hogy mi várható.
Nem szoktak szaunatérbe melegvizes medencét tenni, elvárni pedig pláne nem szokták. Szaunáztam már én is ott, nem kevésszer, és egyszer sem hiányzott a melegvíz. Én nem tudom miről beszélsz, nem emlékszem 34-36C-os medencéről, szerintem benézhetted, azaz a jacuzzi medence feliratát keverted a pihenőmedence feliratával.

bolsh (törölt) 2010.01.05. 14:19:58

@erdnek:
Dunaújváros még mindig érinthetetlen (kvázi pária, atsziganosz). Nekik jár AMI JÁR. A fűtött élményfürdő, az olimpiai méretű műjégpálya, a heti ingyen turistabusz a vasas szakszervezeti nyugdíjasoknak, szintén nekik a 300 Ft-os menü, akár éthordóban hazakuttyolva, ÉS az 500 Ft-os egész napos belépő az élményfürdőbe.

playgorro 2010.01.05. 14:22:20

Ki volt írva, hogy élményfürdő? igen, oda volt írva, hogy pozitív élmény? nem, hátakkor... Különben fake poszt, mert ilyen város nincs is, mint ahgy 20 fokos víz sem, a 34 fokosról már ne is beszéljünk. Egyébként is Celsius?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 14:27:07

@bolsh: hol van dunaújvárosban olimpiai méretű műjégpálya? Régen rendszeres használója voltam, de ezek szerint lemaradtam valamiről :(

bolsh (törölt) 2010.01.05. 14:37:57

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Hát igen, élő példa vagy az érinthetetlenségre, az elébb egyszerűen kifelejtettem eléírni hogy -az 54 ezres lélekszámhoz képest- "olimpiai méretű" s lám, máris biggyeszted a szomorú szmájlit, hogy Neked az (a méret) mér nem járt "régen"...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 14:45:00

@bolsh: te beszélsz olyan orbitális faszságokat hogy ihaj :D
Az a méret megvolt régen is, csak akkor még nyitott volt. Én mint "érinthetetlen" úgy gondolom, hogy az igen kiváló jégkorongcsapatunk megérdemelte ezt az "óriási méretű" jégcsarnokot. Ha már pénzt nem kapnak,
legalább fedett helyen tudnak edzeni.

Van igazságod az előző hozzászólásban, de ez a jégcsarnokos példa -talán egyszer belátod- egy ostobaság.

Sasfióka 2010.01.05. 14:49:18

@bolsh: Nem néztem be. DIREKT (mint tudatos fogyasztó) megkerestem, hogy KI VAN-E ÍRVA az adott medence hőfoka. És bizony ki. Az egyik oszlopon a jakuzzié, a másik oszlopon pedig a nagyobbik medencéé. És mindkettőn harmincon feletti Celsiusban kifejezett hőmérséklet látható. Az, hogy neked NINCS IGÉNYED egy meleg vizes medencére egy wellnessz részletben, az legyen a te dolgod. Az a medence ott van, ha szerinted nincs is ott, a medence falán egyértelműen jelezve van a hőfok, akkor is, ha szerinted én benéztem, és bizony nem tudtam igénybe venni a medence szolgáltatásait. Még akkor is, ha szerinted én nem is akartam volna és nem is kellett volna igénybe venni. Amúgy hozzáteszem, hogy nem dunaújvárosi vagyok, tehát még utaztam is azért, hogy ott lehessek, de ez már tényleg extra adalék.

Ismét mondom, semmi bajom nem lett volna, és fel sem hábordtam volna, ha erről megfelelő tájékoztatást kapok, és lehetőségem van eldönteni, hogy az üzemszerűtől eltérő feltételekkel működő részlet szolgáltatásait igénybe veszem-e vagy sem. Ezt december elején korrektül megtették, most ez elmaradt. Holott a pénztáros tudatában volt a vízhőfoknak akkor, amikor megvettem a jegyeket.

Persze lehet mondani, hogy "mit akarok én" az alig ezer forintos "wellneszbelépővel" reklamálni, mikor más városokban két-három-öt-tízezer forintokat fizetnek ki feleennyi szolgáltatásért. De az árakat nem én állapítottam meg...

Mellesleg Százhalombattán a Szalaiban 630 Ft az egész napos wellnessz belépő, két szaunával, egy infráva és egy gőzzel. Van egy kicsi jakuzzi is, és ha a másik uszodába is át lehet menni, akkor egy nagy jakuzzi és egy melegvizes medence is van "áztatni". Viszont, amikor bemegyek, tudom, hogy átmehetek-e a másikba. És ha nem, akkor eldöntöm, hogy úgy is "jó-e nekem a wellnessz".

bolsh (törölt) 2010.01.05. 15:00:39

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ""igen kiváló jégkorongcsapatunk megérdemelte ezt az "óriási méretű" jégcsarnokot. Ha már pénzt nem kapnak,""

Én tartózkodnék a jelzők dobálásától, tehát -még több péz kéne-.

Hát nem megmondtam?!?

Tirpákia rózsája 2010.01.05. 15:11:18

A lényeg, úgy látom, megint senkinek nem jött le: nem a vezetőséggel van az alapvető gond, hanem a drága alkalmazottakkal. Ha nem sunnyognának, akkor a forgalomkiesés miatt vszleg a kedves üzemeltető is meggondolná, érdemes-e átverni bárkit is. Amíg ilyen szemétláda minden alkalmazott, nincs mit tenni. Az egész országra ez jellemző, mindenki ott veri át a másikat, ahol lehet. Lehetne mindenkinek annyi etikai érzéke, hogy tisztességesen végzi a munkáját. Sok lúd, disznót győz. Az ilyen trágya vezetőségi stílus csak nálunk megy, mert van kiszolgáló személyzet. Én a jegyszedőnek olvastam volna be, de emelt hangon, hogy legközelebb meggondolja, ha már erkölcsileg nulla...

Tirpákia rózsája 2010.01.05. 15:13:35

... utálom a sertésimit, de abban igaza volt, hogy balkanizálódtunk - az más kérdés, hogy a haverjainak köszönhetően...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:19:10

@bolsh: de-de, te már olyan sokmindent megmondtál ma itt, hogy ezzel az utolsó baromságoddal együtt, hogy csak ámulok!

ejha! 2010.01.05. 15:25:14

@Tirpákia rózsája:
Bizony a vezetéssel van az alapvető gond. Ők veszik fel a beosztottakat, nekik kellene ellenőrizni őket, hogy jól végzik-e a munkájukat. Ezért kapják a fizetésüket.

A fejétől bűzlik a hal.

Vajon mikor járt bent az élményfürdő
vezetője utolájára vasárnap, hogy legalább szúrópróbaszerűen ellenőrizzen?

Lehet, hogy soha de 3-án biztosan nem. Persze ha lett volna 34 fokos víz akkor
az egész pereputtyával ott ásztatta volna magát.

Sasfióka 2010.01.05. 16:13:48

Fejlemények: Volt egy nem fogadott hívásom a Hun-Ép Zrt-től (a fürdő üzemeltetőjétől), de mivel itthon maradt a telefonom, így nem tudtam felvenni. Visszahívtam, de központi szám, így nem tudtak segíteni. Remélem, hogy újra hívnak.

Zotymarek 2010.01.05. 18:36:46

Vazzeg, múlt héten még volt meleg-vizük.... segáz...Van ott olyan kavarodás mint állat.. tapasztaltam nem egyszer..

Trójai 2010.01.05. 21:34:20

Most mit panaszkodik?

Élményfürdőbe ment, élményt kapott...
Hát nem mondta senkise, hogy pozitív élmény lesz. :)))

pinkfloyd 2010.01.06. 11:25:02

A fürdőben még mindig próbaüzem van!!! Ezt ne felejtsétek el. A jegyárak is ezért ilyen olcsók. A pénztárban Melódiák-os gyerekek ülnek, akik nem fognak pénzt visszaadni, mert nem tudják az ilyen reklamációt lekezelni (nem képezték ki erre őket). Szerintem egy nagyon jó hely. Győr helyett ide járok a családommal, és elégedett vagyok. A Rómia fürdő pedig kiváló napi 900 Ft-ért.
Mellesleg a Homárt egyre ritkábban olvasom a sok fikázó okostojás miatt.

Sasfióka 2010.01.06. 13:39:07

Ja, közben annyi újdonság, hogy beszéltem az "illetékessel", hitelrontás okán megteszi a szükséges intézkedéseket az index.hu ellen és természetesen ellenem is. A részleteket megírtam a Homárnak.

zsoci 2010.01.06. 14:23:38

azért a 20 fokban nem lehet tüdőgyulladást kapni, csak a pontosság kedvéért.

Hunep Uniszol Zrt 2010.01.06. 16:42:44

Nem volt jeges a víz a dunaújvárosi élményfürdőben!
Kedves Homár!

S….. Balázst és barátait nem károsította meg senki tudatosan, mellékelten küldöm a S….. Balázs vélt panaszára írt választ, kérlek ezt is tedd közzé, mert a másik felet is illik meghallgatni.

Bár a víz 4 fokkal valóban hidegebb volt az előírtnál, 30 fokos volt, nem pedig jeges, hétvégén 1000-nél több látogató járt a fürdőben, és közülük egy sem fagyott meg, sőt mi több S…. Balázs állításával ellentétben rajta kívül senki sem tett panaszkönyvi bejegyzést sem a víz hőmérséklete miatt. Egyébként a víz alacsonyabb hőmérsékletét az okozta, hogy műszaki hiba miatt a helyi Hőszolgáltató nem tudott a számunkra megfelelő hőmérsékletű hőenergiát szolgáltatni.

Sajnálatos, hogy kisebb technikai problémát egy magát tudatosnak nevező fogyasztó arra használ fel, hogy egy fürdőt, illetve egy tisztességes vállalkozót lejárasson. Kérdezem én, hogy miért visszajáró vendégünk S….. Balázs, ha ez a fürdő, illetve az azt üzemeltető vállalkozó olyan tisztességtelen. Valószínűleg azért, mert a környékbeli élményfürdőket megvizsgálva rájött, hogy az igen szerény összegű belépőjegyéért igen magas színvonalú szolgáltatást kap. Reméljük mások kedvét nem vette el a fürdőzéstől S……. Balázs, és talán őt is ismét vendégeink között üdvözölhetjük.
Köszönettel,
Hunép Uniszol Zrt. a dunaújvárosi Aquantis Welness és Gyógyászati Központ üzemeltetője

Hunep Uniszol Zrt 2010.01.06. 16:45:18

S….. Balázs
B…….
G……. u.

Tisztelt S….. Balázs Úr!

A Hunép-Uniszol Zrt., az Aquantis Wellness- és Gyógyászati Központ ideiglenes üzemeltetője reagálva a 2010. január 3-án írt panaszára, a következő információkkal tud szolgálni:
Az élményfürdő medencéinek vízhőmérsékletét munkatársaink 4 óránként ellenőrzik. Január 3-án a 16 órakor a szauna ülő medence 30, a szauna masszázsmedence 35 Celsius fokos volt. Valóban mindkét medencében 34-36 Celsius fokosnak kellett volna lennie, azonban a hibát nem a fürdő alkalmazottainak mulasztása okozta, mivel a hőenergiát a fürdő számára a helyi Hőszolgáltató szolgáltatja. Munkatársaink már reggel 8-kor jelezték a Hőszolgáltatónak, hogy a bejövő hő 82 helyett csak 67 fokos, s ezzel nem lehet a kellő hőmérsékletre felfűteni a medencéket, mivel azok ugyanezen ok miatt előző este is csak 30 fokosak voltak. Sajnálatos módon a magasabb hőmérséklet szolgáltatásáról a Hőszolgáltató műszaki hibára hivatkozva nem tudott kellő időben gondoskodni, ezért volt hidegebb a víz a megszokottnál. A víz hőmérséklete ellentétben az Ön által leírtakkal nem csökkent, hiszen még 20 órakor is 30 celsius (azaz 86,00 Fahrenheit) fokos volt. Tájékoztatásként közöljük, hogy amennyiben az Ön által tett bejegyzésben foglaltak szerint Fahrenheitben érte volna el a víz az előírt hőmérsékletet, akkor Ön valóban belefagyott volna, hiszen a 0 Celsius felel meg 32 Fahrenheitnek. Mellékelten megküldjük Önnek az aznapi vízhőmérséklet mérési jegyzőkönyvet is.
Sajnálatosnak tartjuk, hogy egy ilyen technikai hiba miatt Ön az Aquantis Wellnes és Gyógyászati Központ ellen egy lejárató akciót kezdeményezett a helyi lapban, illetve a homar.blog.hu internetes oldalon is. Reméljük, hogy ez az akció nem jár sikerrel, hiszen több mint egy éve üzemeltetjük a fürdőt a dunaújvárosi és környékbeli lakók igen nagy megelégedésére, többek között Ön is visszajáró vendégünk, saját bevallása szerint is.
Egyébként tájékoztatjuk, hogy a blogban leírtakkal ellentétben ezen a hétvégén (és máskor sem), annak ellenére, hogy rendkívül nagy volt a látogatottságunk, senki nem tett hasonló panaszkönyvi bejegyzést nálunk, tehát Önön kívül más nem találta „jegesnek” a vizet.
Sajnáljuk az esetet, amennyiben az kárpótlást jelent Önnek 2 db ingyenes belépőt szívesen felajánlunk, ez ügyben kérem, keresse fel a fürdőben K…… S…….. üzemeltetési vezetőt.

Debrecen, 2010. január 6.
Üdvözlettel:
R………. J………..
vezérigazgató

Hunep Uniszol Zrt 2010.01.06. 16:46:54

A fenti két levelet küldtem az Index-nek
Az alsóban a válaszlevél található , természetesen a személyiségi jogokra való tekintettel nem a teljes névvel és lakcímmel.

bolsh (törölt) 2010.01.06. 18:57:53

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Dobáltad a jelzőket mintha a buzogányod lengetnéd! Vitázzak egy bohóccal?

Minek, minden úgy van ahogy mondtam?! A posztoló azt ír amit akar, a f izé a Homár sem ellenőrzi.
Mint olvasható fentebb, csodálkoztam is mind a "jeges vízen", mind azon hogy lehet így fikázni egy intézményt egy posztoló állítása alapján, aki "vízhőmérési jegyzőkönyv" helyett a belépőjegyének a sorszámát lobogtatta bizonyítékként.
süti beállítások módosítása