Nem volt jeges a víz az élményfürdőben. Ez a tételmondata az alant olvasható levélfolyamnak, amivel a keddi posztunkban megszólított fürdőüzemeltető cég Balázs kritikájára reagál. Olvasónk, mint talán emlékeznek rá, azt állította, hogy amikor öt barátjával ellátogattak a fürdőbe, a medence vize az ígért 34 helyett kábé 20 fokos volt, amire előre senki sem figyelmeztette őket. Emiatt hamar le is léptek, csalódottan. A pénztárostól ekkor megtudták, hogy már előző nap is hűvösebb volt a víz a kelleténél. A cég most azt állítja, a víz nem 20, hanem 30 fokos volt, a 4 fokos csúszást pedig a helyi hőszolgáltató okozta. A sztori tele van rejtélyekkel, egy utalásból pédául az derül ki, hogy olvasónk a panaszkönyvi bejegyzésében Fahrenheit fokban számolt. A vége viszont boldog, mert bár a vezérigazgató valótlan állításokkal is megvádolta a fogyasztót, felajánl neki 2 darab ingyenjegyet. Levelek alant:
Nem volt jeges a víz a dunaújvárosi élményfürdőben!
Kedves Homár!
X Balázst és barátait nem károsította meg senki tudatosan, mellékelten küldöm az X Balázs vélt panaszára írt választ, kérlek ezt is tedd közzé, mert a másik felet is illik meghallgatni.
Bár a víz 4 fokkal valóban hidegebb volt az előírtnál, 30 fokos volt, nem pedig jeges, hétvégén 1000-nél több látogató járt a fürdőben, és közülük egy sem fagyott meg, sőt mi több X Balázs állításával ellentétben rajta kívül senki sem tett panaszkönyvi bejegyzést sem a víz hőmérséklete miatt. Egyébként a víz alacsonyabb hőmérsékletét az okozta, hogy műszaki hiba miatt a helyi Hőszolgáltató nem tudott a számunkra megfelelő hőmérsékletű hőenergiát szolgáltatni.
Sajnálatos, hogy kisebb technikai problémát egy magát tudatosnak nevező fogyasztó arra használ fel, hogy egy fürdőt, illetve egy tisztességes vállalkozót lejárasson. Kérdezem én, hogy miért visszajáró vendégünk X Balázs, ha ez a fürdő, illetve az azt üzemeltető vállalkozó olyan tisztességtelen. Valószínűleg azért, mert a környékbeli élményfürdőket megvizsgálva rájött, hogy az igen szerény összegű belépőjegyéért igen magas színvonalú szolgáltatást kap. Reméljük mások kedvét nem vette el a fürdőzéstől X Balázs, és talán őt is ismét vendégeink között üdvözölhetjük.
Köszönettel,
Hunép Uniszol Zrt. a dunaújvárosi Aquantis Welness és Gyógyászati Központ üzemeltetője
És akkor jöjjön a levél, amit a Naiv Ügyfél az üzemeltető cég vezérigazgatójától kapott.
X Balázs
Yfalva
Z u. 9.11.
Tisztelt X Balázs Úr!
A Hunép-Uniszol Zrt., az Aquantis Wellness- és Gyógyászati Központ ideiglenes üzemeltetője reagálva a 2010. január 3-án írt panaszára, a következő információkkal tud szolgálni:
Az élményfürdő medencéinek vízhőmérsékletét munkatársaink 4 óránként ellenőrzik. Január 3-án a 16 órakor a szauna ülő medence 30, a szauna masszázsmedence 35 Celsius fokos volt. Valóban mindkét medencében 34-36 Celsius fokosnak kellett volna lennie, azonban a hibát nem a fürdő alkalmazottainak mulasztása okozta, mivel a hőenergiát a fürdő számára a helyi Hőszolgáltató szolgáltatja. Munkatársaink már reggel 8-kor jelezték a Hőszolgáltatónak, hogy a bejövő hő 82 helyett csak 67 fokos, s ezzel nem lehet a kellő hőmérsékletre felfűteni a medencéket, mivel azok ugyanezen ok miatt előző este is csak 30 fokosak voltak. Sajnálatos módon a magasabb hőmérséklet szolgáltatásáról a Hőszolgáltató műszaki hibára hivatkozva nem tudott kellő időben gondoskodni, ezért volt hidegebb a víz a megszokottnál. A víz hőmérséklete ellentétben az Ön által leírtakkal nem csökkent, hiszen még 20 órakor is 30 celsius (azaz 86,00 Fahrenheit) fokos volt. Tájékoztatásként közöljük, hogy amennyiben az Ön által tett bejegyzésben foglaltak szerint Fahrenheitben érte volna el a víz az előírt hőmérsékletet, akkor Ön valóban belefagyott volna, hiszen a 0 Celsius felel meg 32 Fahrenheitnek. Mellékelten megküldjük Önnek az aznapi vízhőmérséklet mérési jegyzőkönyvet is.
Sajnálatosnak tartjuk, hogy egy ilyen technikai hiba miatt Ön az Aquantis Wellnes és Gyógyászati Központ ellen egy lejárató akciót kezdeményezett a helyi lapban, illetve a homar.blog.hu internetes oldalon is. Reméljük, hogy ez az akció nem jár sikerrel, hiszen több mint egy éve üzemeltetjük a fürdőt a dunaújvárosi és környékbeli lakók igen nagy megelégedésére, többek között Ön is visszajáró vendégünk, saját bevallása szerint is.
Egyébként tájékoztatjuk, hogy a blogban leírtakkal ellentétben ezen a hétvégén (és máskor sem), annak ellenére, hogy rendkívül nagy volt a látogatottságunk, senki nem tett hasonló panaszkönyvi bejegyzést nálunk, tehát Önön kívül más nem találta „jegesnek” a vizet.
Sajnáljuk az esetet, amennyiben az kárpótlást jelent Önnek 2 db ingyenes belépőt szívesen felajánlunk, ez ügyben kérem, keresse fel a fürdőben X Sándor üzemeltetési vezetőt.Debrecen, 2010. január 6.
Üdvözlettel:
Rácskai József
vezérigazgató
Az utolsó 100 komment: