Szürreális beszélgetéssel akarta szerződésbe lovallni Ádámot a Fundamenta Lakáskassza ügynöke, aki képtelen volt fejből megtanulni a szövegét, így felolvasott, majd a magnóját surrogtatva megpróbálta kimondatni a Naiv Ügyféllel, hogy át akar lépni az Allianzhoz. Kaland alant:
Levelem megírására a következő felháborító esemény sarkallt:
Ma (01.20.) délután ismeretlen (rejtett) telefonszámról fogadtam hívást. A vonal másik végén egy fiatal hölgy bemutatkozott (sajnos nem tudtam megjegyezni a nevét), üdvözölt, majd érdeklődött, hogy hozzám (név szerint) van-e szerencséje. Mivel az volt (mármint szerencséje), tájékoztatott, hogy a Fundamenta Lakáskasszától telefonál, ahol "kiemelt" ügyfél vagyok. Ennek egyik része - mármint hogy ügyfelük vagyok - valóban így van, a "kiemelt" részét nem tudom értelmezni, tekintettel arra, hogy átlagosnak tekinthető összeget utalok át havonta az ottani számlámra.
Aki esetleg nem ismerné (bár a neve is elég árulkodó), lakáscélú megtakarításokkal foglalkozó intézményről van szó.
Említést érdemel ezen felül az is, hogy furcsa módon ügynöki rendszerben működnek az alkalmazottaik, így eléggé erőszakosak is. Néhány év alatt 5-6 is bepróbálkozott már nálam telefonon, hogy majd ő intézi az ügyeimet, amin egyébként nincs túl sok intézni való, mert néhány százezer forinttal még nem nagyon jut eszembe lakást venni. Így viszont csak a gyűjtögetés marad hátra, abba meg még egyik sem akart beszállni.
Visszatérve a tárgyra, ezen ügynökök mindig "számkijelezve" hívnak, ugye mert hátha egyszer mégis eszembe jut felkeresnem őket. A gyanúm tehát, hogy ez érdekes lesz, már a letiltott számnál felkelt, és csak fokozódott, amikor fenti párbeszéd után a hölgy felolvasta, hogy a beszélgetést rögzítik, ennek részleteiről a Fundamenta honlapján tájékozódhatok.
Ez már azért is érdekes, mert a beszélgetést rögzíteni csak a központjuk szokta, ők viszont csak a meglévő ügyfelek gondjaival foglalkoznak, "beszervezést", ajánlgatást nem végeznek. Abban tehát a körülményekből adódóan biztos vagyok, hogy nem onnan telefonáltak, hanem ügynök volt a hölgy.
Az érdemi rész most következik. Miután tudomásul vettem, hogy felveszi a beszélgetést, rátért a tárgyra (csak körülbelül tudom idézni, mivel én nem vettem fel a beszélgetést):
Ugye tisztában vagyok azzal, hogy a nyugdíjrendszer... második pillér... magán-nyugdíjpénztár milyen fontos mindenkinek, így nekem is... mert hát ami most csak 1%-os hozamkülönbség, az ugye az évek alatt 20%-ot jelent... és a megbízhatóság szintén... egyetértek-e ezzel?
Mondom erre, hogy minden további nélkül. Ezt már mosolyogva tettem, mert - ne legyen kormányváltás Magyarországon, ha nem így volt: a hölgy az egész szöveget felolvasás útján közölte, beleérte az "ugye egyetért Ön ezzel?"-t. Vicces volt, mert párszor hibázott is, és érződött a hangján, hogy ő is tudja, ezt nem így kéne, illetve ezt a szöveget nem erre írták meg, hanem "bemagolásos elmondásra".
Lényeg a lényeg, olvasta tovább: tagja vagyok-e valamelyik magán-nyugdíjpénztárnak?
Felelem igen, és elkezdem, hogy nem is akármilyennek vagyok a tagja, mert az enyém biza' zártkörűen működik (nem léphet be akárki), és évek óta stabilan az egyik legjobb teljesítményt nyújtja (ami következik is ugye az előzőből, de ez mindegy is).
Ezzel szegény lány nem tudott mit kezdeni, éreztem, hogy a tapasztaltak (nagydumások) -akik részére az általa elmondott szöveg íródott - már az "igen, tagja vagyok" után folytatják tovább a mondókát, mert így van értelme. Már majdnem sajnáltam, mert pár pillanat csend következett, nyilván gondolkozott, hogy erre kell-e valamit mondani. Végül folytatta az olvasást, hogy tehát a Fundamentával szerződött biztosító az Allianz, ami nemzetközi... megbízható... nagy... az elmúlt években kimagasló XY százalékot hozott, persze ez nem garancia a későbbi teljesítményre... és egyébként is.
Itt megjegyezném, hogy általában végighallgatom az embereket, még az ügynököt is, mert ő is csak a dolgát végzi, és két percet rá tudok szánni arra, hogy legyen kis sikerélménye, továbbá még profitálhatok is abból, ha véletlenül okosat mond.
Legnagyobb megdöbbenésemre azonban a lány nem úgy folytatta, hogy érdekel-e az ajánlat, vagy küldhet-e tájékoztató anyagot, stb..., hanem elhadarta (persze olvasva) egy lélegzettel az előző mondatával, hogyaszongya': "Egyetért tehát azzal, hogy én Önt az Allianz Magán-nyugdíjpénztárhoz most átléptessem?"
Hirtelen válaszolni sem tudtam, mert lepergett előttem, mire volt jó a "rögzítjük a beszélgetést", és láttam is magam előtt, hogy aki nincs résen (és Tőled Homár tudom, hogy sok ilyen van), az hirtelen már meg is kötött egy új szerződést, mert ugye mostanában több helyen érvelnek a telefonon kötött szerződéssel, és sikeresen perelnek is miatta.
Nem tudom, mennyire tudtam cseppet sem rövid levelemmel érzékeltetni, hogy nem én értettem félre a szándékot, hanem egy mocskos lehúzást-átverést próbálgatott rajtam a hölgy, de hozzáteszem: ez az egész teljesen logikus, majdhogynem "elvárható" magatartása a mindenféle "zug-szövetkezeteknek és uzsorahitelezőknek", de nem hiszem, hogy egy tényleg komoly nemzetközi biztosítónak (Allianz), illetve annak nevében tevékenykedő bármilyen természetes vagy jogi személynek ezzel kellene ügyfeleket szereznie.
Örülök, hogy ezt leírhattam Neked, egyúttal kérlek nevem és email címem bizalmasan kezelésére.
Mély tisztelettel:
Ádám
Cs@tLós 2010.01.21. 00:50:35
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.01.21. 00:53:09
Fiona_kedvence 2010.01.21. 00:53:33
Cs@tLós 2010.01.21. 01:05:54
Amúgy meg okos volt, résen volt. Így kell ezt.
Engem telefonon hívtak 1x fel, hogy ő bécsből telefonál, 1 autószalon tulajdonosa, és ismerősöm az én telszámom hagyta meg, hogyha vmi van, engem hívjanak, és ott maradt a szalonban a mobilja, ezért engem hívtak fel, mert az ismerős engem kér ezúton, hogy töltsek a telefonra 5000 ft-ot, du jönnek Pestre, megadják.
Aha, mondom, név szerint ki is ez az ismerősöm? Válasz: azt ő nem tudja, mert a fia vette át az ismerősöm kocsiját, mert lerohadtak vhol az úton, és a fiánál van minden adat aki tárgyaláson van és nem tudja most elérni. Aha, mondom hogyne, szórakozzon mással. Mire volt akkora arca, hogy közölje, hogy akkor majd du magyarázkodhatok ennek az ismerősömnek, hogy miért is nem töltöttem a mobilra. Mondtam, hogy rendben, majd megmagyarázom nekik. Sose jött el ez az "ismerősöm" magyarázatot követelni :D
1. ha nem érthető, nyugi, nekem is annyira zagyva volt a sztori, hogy én se értettem.
2. Tudom, az 1. mondat után kellett vna lerakni a telefont :P
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.01.21. 01:13:09
Cs@tLós 2010.01.21. 01:16:28
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.01.21. 01:22:55
Pár hasonló lehúzás:
www.kisalfold.hu/belfold_hirek/idoseket_csapnak_be_a__talalekony_trukkos_tolvajok/2128937/
www.kisalfold.hu/mosonmagyarovari_hirek/elvittek_a_sporolt_penzt/2124727/
Cs@tLós 2010.01.21. 01:26:01
Speciel nem akartam hinni a szememnek/fülemnek, hogy van ilyen. Szoktam nézni a svindlereket a spektrumon, ez simán mehetne az átb...-ik közé.
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.21. 01:32:30
2. ne gondold már, hogy egy callcenterben olyan ember ül,aki minimálisan is ért ahhoz, amivel zaklat-5 perces betanítás szokott lenni, ami alatt elmondják neki hogy mit kell felolvasnia a papírról
3.teljesen független callcenterek végeznek munkát bankoknak, mobilcégeknek, és semmihez sem értő droidok ülnek ott.
Dolgoztam ilyen helyen, ismerem, 1 hónapig se bírtam.
Rejtélyes 2010.01.21. 01:46:40
Telefonos Hölgy: név szerint keres, zavarhat-e, majd "Megkérdezhetem melyik magánnyugdíjpénztár tagja?"
Én: "Nem vagyok tagja és nem is lehetek, lévén 33 elmúltam."
Telefonos Hölgy: <csönd> ..."Akkor köszönöm, hogy szánt ránk időt, visszhall" <katt>
:D
Megdobbent 2010.01.21. 01:47:08
Megdobbent 2010.01.21. 01:48:34
nyúzott arcú lány 2010.01.21. 01:56:44
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.21. 02:08:56
(telefoncsörgés, bemutatkozás) Anyád!- és leteszed.
vagy
csörög a telefon, rejtett szám- Anyád!-kinyomod.
Ferlategla (törölt) 2010.01.21. 02:15:50
Kenderice 2010.01.21. 02:51:15
zeugma 2010.01.21. 03:49:55
Azt hiszem, már itt is elmeséltem azt az élményemet, amikor egy telefondroid veszélyeztetett teknősökről szóló dvd-ről érdeklődött nálam, hogy megkaptam-e már. Persze nem kaptam, mire ő elmesélte, hogy miről szól a film (épp türelmes kedvemben voltam). Mikor a mondókája végére ért, megkérdezte, hogy érdekesnek találtam-e mindazt, amit most elmondott. Kérdeztem, hogy mit ért az alatt, hogy érdekesnek találtam-e. "Hát hogy megrendeli-e" - válaszolta magától értetődően.
Bakker. Ha rávágom, hogy érdekesnek találtam, akkor ezzel rendeltem egy méregdrága filmet?
Stupido_Girl 2010.01.21. 04:26:44
Rejtett számról hívott, és nem bemutatkozással kezdte, hanem azzal, hogy én vagyok-e x.y. Na mondom, előbb talán, arról legyen szó, hogy én kivel beszélek.
Utána tisztáztuk, hogy velem beszél, majd el kezdte mondani a monológját. Félbeszakítottam, hogy bocsánat, de ez engem most nem érdekel. Erre, huszad rangú színész modorában, tettetett megdöbbenéssel, hitetlenkedve, mint ha nem jól értette volna amit mondok, megkérdezte, hogy "Ezek szerint nem érdeklik önt a pénzügyei?"
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.21. 04:44:37
magas vérnyogás (törölt) 2010.01.21. 04:45:27
Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.01.21. 06:52:56
"Gyöngyös - Hiába várta hőn vágyott traktorát egy férfi, az interneten megrendelt portéka csak nem érkezett meg. A világhálón kötött üzlet során a megrendelő másfél millió forintot utalt el egy megadott bankszámlára, a traktor azonban ezután sem érkezett meg.
- Ismeretlen tettes ellen indítottunk eljárást. Mindenesetre ha a neten vásárolunk, érdemes leellenőrizni, hogy kivel kötjük meg az üzletet. Amíg nem kapunk egyértelmű garanciát, addig nem szabad átutalni a pénzt - mondta Kocsis Irén Mária alezredes.
A közelmúltban egy férfi napelemes ruhaszárítót hirdetett tizenötezer forintért, ám a megrendelők ruhaköteleket kaptak. Szintén a világhálón árulták azt a telket, amit trükkös tulajdonosai télen adtak el. Miután leesett a hó a szántóföldre, odaállítottak egy farönkhöz egy kikötött csónakot. Ezután tóparti telekként, többszörös áron adták el a földet. "
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.01.21. 07:04:59
2010.01.21. 07:46:20
- telefonos marketing: belehalgatok, ha érdekel visszahívást kérek.
Amikor németországban vagyok ott is kapok ilyen hívásokat - manapság már szinte csak automata, akit ha magyarul küldök az anyjába sem sértődik meg, igaz, a telefonos kisasszony sem.
Nyúlcipó 2010.01.21. 08:00:09
számletiltott ügynök sunnyog,
amit Ádám komolynak hicc
lényegében a vadászos vicc.
ghck 2010.01.21. 08:07:23
PéldaNélkül 2010.01.21. 08:17:43
Természetesen határozott NEM volt a válaszom, de mire hozzá tudtam volna tenni, hogy mégis ezt hogy gondolják, egy "jó, viszonthallásra" után egyszerűen letette a jányka.
(joposter)Ádám
Énbagoly 2010.01.21. 08:20:51
@Nyúlcipó: korán reggel?
@Bandi_jóválasztás: Hát, ezek jók! :)))
Nyúlcipó 2010.01.21. 08:22:08
Énbagoly 2010.01.21. 08:26:15
De még csiszolgass rajta, nem az igazi. :))
Unbiased 2010.01.21. 08:26:32
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.21. 08:30:03
Sikeres ügyfélszerzésért jutalékot kap, illetve a kedvezőbb ajánlatokat próbálja ajánlgatni.
Nyilván a 4-5 pénzintézet 10-15 ajánlata közül.
Nyilván az ő jutaléka nagyobb súllyal esik latba mint a kedvező kamat.
De még így is néha jól járhat az ügyfél.
A poszt toló által említett esetben általában kiküldenek egy átlépési nyilatkozatot amit pl. a munkavállalóddal is egyeztetni kell. Telefonos átléptetésről még nem hallottam, bár nem vok szakmabeli, de sztem vmit félreértett.
Csak azt nem tudom, hogyha neten kötsz biztosítást, miért nem olcsóbb.. meg kellene kapni a jutalékot (pl. az első év díjának 30%-a) de csak 1-5%-ot vagy annyit se csepegtetnek.
A legjobb az lenne, ha a minősített pénzintézetek a PSZÁF oldalán köthetnék a szerződést: összehasonlítható szakmailag ellenőrzött formában a jutalék összege meg menne a PSZÁFnek az érdekek képviselése miatt. Persze ezzel az ügynökök alá vágnának rendesen a 10millió magyarból ugye 10% rendelkezik nettel kb. ez az a réteg aki érdekelt lehet ilyenben.
Balambér atya 2010.01.21. 08:36:09
Másik eset, a poszt toló által is leírt magánnyugdíjas téma. Kérdezte a hölgy, hogy tagja vagyok-é valami pénztárnak. Mondom igen, de ha átlépésről akar beszélni akkor most fejezzük be, mert kerestek már ezzel kapcsolatban. Na jó, azért csak elmondja. Hát mondjad akkor. És elkezdett magyarázni, hogy az Allianz mennyivel jobb, mint ahol most vagyok, de főleg mennyivel jobb lesz nekem. Na mondom, garantálni tudja nekem, hogy a mostaninál ennyivel meg annyival jobb hozamot fognak hozni? Hát, valószínű, hogy így lesz, azért én nem így gondolom? Sajnos nekem nincsenek ilyen képességeim, hogy megmondjam mikor mi lesz, és köszönöm, de nem szeretnék váltani. Na ekkor jött, hogy a személyes véleményét had mondja el, ami kb. az volt burkoltan, hogy mekkora hülye vagyok, ha nem váltok.
Meg szoktam hallgatni az ilyeneket, de ha valaki ennyire pofátlanul nyomul, azt már nem bírom én sem.
Nyúlcipó 2010.01.21. 08:36:19
Énbagoly 2010.01.21. 08:41:08
@Nyúlcipó: Tőlem szökkenhet, de a kritika fontos szármódosító tényező. :)
Egyéves Önkéntes 2010.01.21. 08:42:02
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.21. 08:44:34
Énbagoly 2010.01.21. 08:45:41
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.21. 08:59:13
Ügyes volt a postoló, bár én már a felénél rákérdeztem volna, hogy tulajdonképp mi a f*t akar már a csaj.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.21. 09:00:29
Ki kéne azért ezt venni a megfelelő (nemt'om melyikben van) törvénykönyvből. Pont az ilyen bepróbálkozók miatt.
Nyúlcipó 2010.01.21. 09:04:24
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.21. 09:04:30
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.21. 09:06:17
Énbagoly 2010.01.21. 09:08:00
De te leírhatod a tapasztalataidat. :)
Nyúlcipó 2010.01.21. 09:08:25
Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.01.21. 09:15:08
Na mindegy...
A Fundamentánál én is kiemelt ügyfél vagyok, nekem mindig hitelkártyát akarnak eladni. Szerintem annyi kell a kiemelt ügyfélséghez, hogy normálisan fizess.
Tron65 2010.01.21. 09:22:21
Első:
Telefon csörög, konkrét név nélkül kerss bárkit a volnal tulsú végén beszélő, hogy a közelben igen olcsó számítógépes tanfolyamot szerveznek, érdekel-e.
Visszakérdezek: akadály-e, hogy 20 éve informatikusként dolgozok?
Kis szünet után újabb kérdés a túloldalról: és a családból esetleg valakit?
Na itt letettem.
Második:
Bankomból kerestek, hogy biztosítást kötnének a kölcsönömre. Küldenének tájékoztatót. Küldtek. Jó egy hónap múlva el is olvastam, de addig vagy 5* hívtak és kérdeztek rá, hogy elolvastam-e.
Utána újból kerestek, volt pár kérdésem, megbeszéltük. öbbször határozottan rákérdezett, hogy indíthatja-e ezt az opciót?
Én kénytelen voltam határozottan érdeklődni: ez ugye számomra ingyenes?
Merthogy eddig se élőszóban, se írásban nem találtam semmi utalást arra, hogy pénzbe kerülne.
"TERMÉSZETESEN NEM INYGENES!"
Köszöntem, de ebből se kértem.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.21. 09:33:32
én ezt honorálom: felveszem, beleugatok, majd kinyomom. :P
ha pedig épp számkijelzéssel de ügynök hív... sajna az elmúlt pár évtized alatt rá kellett jöjjek, hogy ezek csak feltartanak.
amúgy van, aki interneten keresztül telefonál és annak sincs számkijelzése. de ha nem érek neki annyit, hogy rámcsörögjön azonosíthatóan, akkor nekem sem ér annyit.
AlexWolf 2010.01.21. 09:38:36
Rejtélyes 2010.01.21. 09:53:23
S1lver 2010.01.21. 10:04:49
Nalunk pl. eddig a mobilra kimeno hivasokat mobilterminalon at vegzodtettek - azert lett a szammegjelenites letiltva, mert hiaba hivja vissza valaki azt a mobilszamot, ugysem megy vissza az eredeti hivohoz. Most felmondtuk a szerzodest a mobilszolgaltatoval, minden hivas a vezetekesen megy ki, mar megjelenitjuk a szamokat.
Szoval nem kell mindig a legrosszabbat feltetelezni.
csak john 2010.01.21. 10:11:04
Egy alkalommal az egyik autószerviz ügyfélelégedettséges embere hívott, amikor éppen úton voltam, hogy két perc, csak pár kérdese lenne. Kibasztam vele, vagy fél órán keresztül beszéltem neki. A végén már rettenetesen szenvedett, mert az eldöntendő kérdéseire mindig egy hosszú történettel válaszoltam. Amikor megérkeztem, akkor megkönyörültem rajta, gyorsan elköszöntem tőle és letettem. :D
Delfinci 2010.01.21. 10:17:31
Mr.Brooks 2010.01.21. 10:24:01
Amúgy nem a jutalékért akarta rádtukmálni az akciót, hanem azért, hogy ne rúgják ki. Meg van adva hogy 1 nap, x óra alatt, x szerződést kell kötniük. A jutalék pedig igen-igen csekély, már ha megkapod, ami nem 100%... (egy kötésért vehetsz kb. 1 doboz Szofit... max:D)
Én azt gondoltam hogy egyetem mellett jó lesz egy kis mellékes, de akkora égő volt a meló hogy inkább otthagytam. Amúgy nem nehéz, bárki beletanul 2-3 nap alatt, de nekem nem volt gyomrom átbaszni az embereket (kiemelt ügyfél, nagyszerű, kizárólagos ajánlat, stb...:D)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.21. 10:27:18
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.21. 10:28:11
@AlexWolf: Különben is Michael Jackson telefonját vártad?
MosoMasa 2010.01.21. 10:34:50
És akkor csodálkoznak, ha az ember ügyeskedik, meg feketemunkázik és egyebek!
keptündzsekk 2010.01.21. 10:47:06
amúgy meg ez az egész telemarketinges rendszer úgy van kitalálva, hogy rengetegen dolgoznak benne és teljesítményorientált bérezés van a legtöbbször... még jó hogy agresszívan akarják rásózni a terméket/szolgáltatást az ügyfélre. hugyért dolgozni meg sose jó.
Paó 2010.01.21. 10:52:34
Másrészt, még a múlt évben volt egy olyan időszak, amikor a magenta vállalat kollégái folytattak olyan beszélgetéseket, ahol ráutaló magatartásnak ítéltek a beszélgetésből, és az ügyfél számára biztosítást rendeltek meg, ami a számlán később megjelent, ügyfél őrjöngve telefonál, hogy maximum annyi hangzott el, hogy egy tájékoztató füzetet kér a dologról, de a szolg. nem. Ügyf. szolg. a "jó" marketingért darabonként felvett vagy 500ft-ot, ügyfél kis agyvérzéssel gazdagodott. Természetesen a panasz után visszamenőleg törölték a szolgáltatást, telmarketingeseket kirúgták.
Egy a lényeg, ott van a beszélgetés, a te hangod, az övé, azért van, hogy bizonyítsd vele az igazadat, tessék használni. Nem félni tőle, és beszarni, azért van, hogy ha kell, odapörkölj vele.
FlyInMyEye 2010.01.21. 10:53:24
keptündzsekk 2010.01.21. 10:57:30
így kb átlagolva kijön úgy egy olyan 250-300 ft-os órabér,mindez 2009-2010ben. bravó
Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.01.21. 11:05:57
FlyInMyEye 2010.01.21. 11:07:07
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.21. 11:09:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.21. 11:11:58
@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: Valahogy így.
AlexWolf 2010.01.21. 11:15:26
keptündzsekk 2010.01.21. 11:15:56
viszont van jóesetben érettségije,mehet máris callcenteresnek. bár sokszor már azt se kérik.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.21. 11:19:03
FlyInMyEye 2010.01.21. 11:27:18
Vajmaci 2010.01.21. 11:41:17
Vajmaci 2010.01.21. 11:45:54
Multkor páromat hívták az aegon-tól...hogy érdekelne-é minket uj kötelező biztosítás a kocsira...meg vannak még jó ajánlataik!
Kicsit csodálkozott a callcenter-es picsa, amikor közölte az asszony, hogy minden biztosításunk náluk van...:D:D
pocsii52 2010.01.21. 12:38:08
A Fundamenta egy MLM hálózat, és a tagok mind egyéni vállalkozásban különböző szintű jutalékokért dolgoznak.A tevékenység a termék eladásból, és a hálózat építésből áll.
A szöveget kötelező betanulni, és alkalmazni is muszáj.Az ügyfél kérdésére nem szabad válaszolni,vissza kell kérdezni.
Az említett záró kérdés a módszer kulcsa kevesen tudnak már akkor kiszállni.
Elég mocskos módszer, én mielőtt elkezdtem volna dolgozni ,kiszálltam pedig buktam a vizsgadíjat 20 e ft.-ot.
pocsii52 2010.01.21. 12:45:36
Nem értem,hogy egy államilag támogatott lakástakarékoskodást hogy lehet ilyen szervezeti felépítéssel, és módszerrel értékesíteni .Ráadásul kizárólagosan...
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.01.21. 13:11:43
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.21. 13:31:53
Charles63 2010.01.21. 14:40:52
Csak a pontosság kedvéért!
A Fundamenta semmilyen partneri viszonyban nincs az Allianz-al, tehát nem is tudja egyik "ügynöke" sem értékesíteni az Allianz magánnyugdíj-termékét. A Fundamenta csak az AXA és a Generáli MNYP-t értékesít, de nem telefonon, hanem személyesen. Tehát a posztoló valószínűleg az Allianz ügynökével beszélt!
Csá!
Charles63 2010.01.21. 14:45:40
2010.01.21. 14:53:16
Charles63 2010.01.21. 14:55:04
Бабаяга 2010.01.21. 15:15:24
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.01.21. 15:38:25
A posztban leírtak visszahozták ezt a szar időszakot, ahogy borzadva hallgattam a mellettem ülőket. ("Úgy szokJUK, hogy megkötjük a szerződést" vagy "TudNÁK ajánlani kedvezőbbet..." stb.) Intelligencia, természetes ész és kommunikációs készség nélkül az is bebukik, aki azzal hívja fel az ügyfelet, hogy egy órán belül megoldja mind a négy földrész összes problémáját.
Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.01.21. 16:29:16
Egyszerűen azért mert aki annyira nem veszi a fáradságot, hogy kiírassa a számát az menjen a picsába, akárki legyen az.
Manapság már ez olyan mint köszönés nélkül bemenni valakinek a lakásába.
pocsii52 2010.01.21. 17:14:18
Mr.Brooks 2010.01.21. 17:22:57
S meddig bírtad? 2 call-center központjuk van, egy pesti és egy vidéki. Te melyikben voltál? Amúgy amennyire szar, lehúzós, átb*szós meló volt, én minden napot végigröhögtem a kollegákkal, akik szintén akkor kezdtek mint én és mivel legtöbbjüknek (ahogy nekem is) már volt diplomájuk, az elit közé tartoztunk...:D.B*szta is a főnök csőrét hogy mi milyen jól megvagyunk és baszunk az egészre, de leginkább szerintem az, hogy mi nem dőltünk be annak a fos agymosó rizsának amit nyomatott végig:D. Nem bántásból írom, de voltak igen korlátolt munkatársak-.- Főleg a főnök meg a maga sleppje... Na hát az szánalmas volt, néhányan ott nyüzsögtek a felettesünk körül, jobb pozíciót remélve, pedig l*ofsz előre lépési lehetőség nincs:D:D:D Fizetésemelés meg pláne!:D
Balint Gyuri bacsi 2010.01.22. 01:29:09
Vannak meg emberek akik beveszik a marketing maszlagot es igy probalnak penzt keresni?
Az elso lecke amit megtanulnak, "Hogyan egessuk le magunkat masok elott?"
Szanalmas. A Rafazom bank is probalkozik hasonlo hulyeseggel valahanyszor hivom oket ugyintezni.
A szegeny kis ugyintezoknek ki van adva...gondolom tudjak ok is, h eges az egesz de fentrol hallgatozik a ma'na'ger. Szanalmas. .. A postan meg bugyit arulnak meg fogkremet! Csuhajj!
Balint Gyuri bacsi 2010.01.22. 01:41:14
Igen ezt a dzsentri hozzaallast mar en is lattam amikor otthon voltam. Ismerosomet hivtak (pont beszelgettunk igy hat mellette alltam) nem vette fel mert nem irta ki a szamot. Mondta "Nincs szam. Majd ha fontos lesz visszahiv." . Kozoltem vele, h szerintem azert ne gondolja magarol, h ekkora qrva nagy sztar.
20 evvel ezelott meg telefonra is varni kellett!!! Terjunk mar eszre es jojjunk le a fellegekbol!
En 90%-ban Skype-rol telefonalok. Az nem ir ki szamot.
Akkor nem veszed fel? Gratulalok!
Az, h a telod kiirja a szamot az csak egy konnyebbseg NEKED.
Tajekoztatlak, h a bemutatkozas a hivo fel dolga. Koszonni meg a telefonba kell. Ezt anno megtanultuk kisgyerek korunkban.
Persze lehet, h te olyan fontosnak erzed magad, h csak titkarnok hadan lehet atvergodni, h a tekintetes szined ele jaruljon a pornep. Mea culpa.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.22. 09:05:57
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.22. 22:19:59
ha becsönget hozzám valaki, lenézek az utcára hogy érdekel-e, beengedjem-e.
a műhelyemben 4 kamera vigyázza azokat a helyeket, amit nem látok. pl a bejárati ajtó előtti teret. ha kopognak és nem tetszik a fizimiska, nem engedem be.
ugyanígy a telefon. hadd döntsem már el én magam, hogy kivel állok szóba. egy ismeretlen hívót hogy azonosítok szükség esetén?
ezt az LET írta így, nem is az én "köcsögségem" hogy nem vettem fel:
tegnapelőtt hívott ügyfelem, rejtett számról. én az autó alatt voltam. aztán hívott megenn, akkor épp a műszerfalba voltam belegabalyodva. mindkét esetnél mire kimásztam, már letette. ismeretlen szám. "KABBE! ezért másztam ki az autóból?" és mentem vissza dolgozni. este ért el és nem értette, miért nem vettem fel a telcsit. mondtam neki, hogy épp az ő csotrogányával voltam elfoglalva, de mire a telcsihez értem, már nem hívott. visszahívni pedig így lehetetlen. aztán elmeséltem neki, ha épp mellettem szólt volna, akkor sem veszem fel és röviden elmondtam az okot.
megértette.
teszem mindezt mindenféle beképzeltség nélkül, de erős megfontolásból. nevezd paranoiának... én elővigyázatosságnak hívom, pedig tiszta körülöttem a légtér, tiszta a lelkiismeretem.
Szmájli / Trollrühellő 2010.01.24. 19:51:20
Abszolúte egyetértek Veled. Bár ennek ellenére néha mégis felveszem a telót, ha rejtett szám hív, és megint rájövök, hogy nem kellett volna:). Bár annak örülök, hogy mióta titkosíttattam a számom, lényegesen kevesebb ügynök hív.
Fundinál egyébként én is "dolgoztam", és tényleg ez a kérdezős technika a javallott, mert ugye akkor rá lehet vezetni az ügyfelet, hogy mit akarjon:))). Annyiban mellette szólok, hogy lehúzásnak nem lehúzás, ami a szerződésben van, ahhoz tartják magukat, de tény, hogy kismillió más megoldás van, aminek magasabb a hozama, rugalmasabb, nem csak lakáscélú, stb... Én akkor sokalltam be, mikor engem is, meg mindenkit próbáltak meggyőzni, hogy az ügyfélnek igenis ez a legjobb megoldás minden lakáscélú dologra, meg mindenre, meg a kölöknek félretenni, a másik, hogy finoman sugallták, hogy a hitelrész kamatát ha lehet, nem kell az ügyfél tudomására hozni, nehogy amiatt hiúsuljon meg a szerződéskötés. Nopersze ez is látható a szerződésben, ami egyébként nem olyan magas, de akkoris. Egyébként a jutalékrendszer meg egy kalap szar, én ha összehoztam 7-8 szerződést egy hónap alatt, már ügyes gyereknek számítottam, és abból annyi jutalékom volt, hogy a telefonszámlára volt elég. Semmi többre. Mindezek mellett az ügynököknek heti rendszerességgel kellett megjelenni egy meeting-en, ahol mindenkinek fel kellett írni egy táblára (!) mindenki előtt, hogy a héten mennyi időpontot egyeztetett, mennyit tárgyalt, stb.. Magyarul még alázzák is a szerencsétleneket, ha nem megy a bolt.
Az egészben az a szomorú, hogy erre a fos munkára vannak sokan rákényszerülve, mert állandó meló nincs, és ez csak annak megy, aki zsigerből tud hazudni, mellébeszélni, megvezetni az embereket. Az ügynökök is sokat szívnak, ráadásul nekem is csak adósság lett az egészből... Lényeg, gusztustalan ez az ügynöki tevékenység, ha telefonos, ha nem, teljesen mindegy, ráadásul itt az "ügynökök" nem képzett szakemberek, hanem bárki jött-ment csinálhat "pénzügyi vállalkozást" nulla háttértudással úgy, hogy fogalmuk sincs se a termékről, se a pénzügyekről, főleg nem az emberi psychéről, és ezek az emberek manapság az "ügynökök", ezért is útálja mindenki őket, mert hozzáértés nélkül, erőszakosan végzik a tevékenységüket. Az meg alapból egy kaki, amit ma magyarországon marketingnek neveznek, ráadásul ugye törvényi kiskapuk teszik lehetővé rengeteg csaló számára, hogy a semmiből, vagy a kutyaszarból csináljanak rengeteg pénzt maguknak a kisemberek kárán. Na kicsit megszaladt:) Sóderes,tégladarabos,pengedarabos öklözőzsírt mindenkinek!
KolomparVinetu 2010.01.26. 09:11:06
a telefont, és megmondtam, hogy most azonnal lemegyek abba a kib*szott káendhába és lemondom azt a k*rva folyószámlát. Azóta nem hívtak.
egy fundamentás (törölt) 2010.03.04. 23:14:49
Üdvözlettel: Altman Róbert
egy fundamentás (törölt) 2010.03.04. 23:19:06
egy fundamentás (törölt) 2010.03.04. 23:20:30
egy fundamentás (törölt) 2010.03.04. 23:35:24
Ami pedig a hitelrész kamatát illeti, ahogy fogalmaztál: Az is súlyos vezetői hiba, ha valaki arra biztatott, hogy hallgas el ezzel kapcsolatban bármit is. Azonban élek a gyanúperrel, hogy belőled a siketelen próbálkozó sértettsége beszél, ugyanis a felvehető lakáskölcsön kamata amellett, hogy a teljes futamidő alatt állandó, a 3,9 % egyedülállóan alacsony. Szerinted ez melyik ponton vállalhatatlan annyira, hogy állításod szerint erről nem volt tanácsos beszélned?
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.05. 07:49:45
akkor még nem voltak ilyen sötétben bújkáló hazug tetvek, akik így próbálnak az emberre rátörni.
nekem ne azzal tegye érdekessé magát, hogy elbújik.
valaki írta valamelyik postban hogy létezik, így aktiváltattam a ACR szolgáltatást a vonalason. sajna a mobil nem tudja de ez is egy haladás már.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.05. 08:13:35
ha szarrágó a főnökség és nem szerez be egy ilyen renccert, akkor fogadjátok el, hogy lesznek olyan "bunkók", akik a bunkóságotokra így reagálnak. nagyon sajnálom, ez van!
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.05. 08:24:41
kevesen vannak, akik a frankót mondják el, még ha el is esnek némi bevételtől.
én is ilyen vagyok. inkább elmagyarázom a kedves üffélnek, hogy miért NEM célszerű az a valami amit szeretne és ezzel elesek némi bevételtől, de nyugodtabban alszom. volt nemegyszer, hogy az olcsóbbik verzió jobban szolgálta az igényeit mint a drágább. viszont elégedetten ment el, így ajánl másoknak is illetve ha problémája van a jövőben, újra engem keres. sok kicsi pedig sokra megy. :)
sajna manapság a legtöbb helyről a lehúzást hallani... úgylátom, ott sincs kivétel.
egy fundamentás (törölt) 2010.03.05. 22:29:20
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.05. 22:52:12
de a számnélküliek nagy része valami olyasmit akar tőlem, amihez nincs kedvem, egyáltalán nem érdekel és csak zargat.
hozzáteszem, sokat tartózkodom az autók műszerfala alatt. nos, ha ilyenkor hív egy ilyen, ráadásul úgy kell kihajtogatnom magam a műszerfal alól csak azért hogy azt mondhassam "köszönöm kedves hölgyem, de nem" és csak próbál meggyőzni mint egy értetlen hülye, bizony felmegy a pumpám. tudod, volt gyerexobám nem baszom le egyből a telefont pedig tudom, azt kellene.
de ettől függetlenül hívott, megzavart, kimásztam, feltartott.
F E L E S L E G E S E N !
ez az, amit senki sem fog fel. hjakéremalássan... ha épp a Te autódat csinálnám és azzal nem végeznék időre mert a magadfajták feltartottak, nemtoom hogy néznél rám amikor jössz megbeszélt időre a gépedért.
akkoris így gondolkodnál?
a napi sok ilyentől nekem még a telefonálástól is elmegy a kedvem pedig direkt ezért van wireless telcsim, hogy legalább mindig a közelben legyen. de sajna nem érem el mindig...
de jövőhéttől már engem nem tudtok zargatni és ez örömmel tölt el! :)
egy fundamentás (törölt) 2010.03.06. 12:42:49
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.06. 15:38:25
nem bírod felfogni, hogynekem nem annyi egy telefonálás, hogy odanyúlok és felveszem. nem annyi, hogy odasétálok és felveszem.
láttál már embert a hátán fekve egy autó műszerfala alatt dolgozni, felette a kormány és egyéb dolgok? nos, ezt csinálom én. ezért zavar, ha valaki nem érdemben a munkámmal kapcsolatosan hív.
de ltáom, hiába írtam le így-úgy, nem fogod...
nem az anonym a lényeg hanem az, hogy hívsz, amikor a tököm sem kíváncsi a mondandódra! kápító? viszont merthogy az ilyenek nagyrészt (mostmár) szerencsére szám nélkül hívnak, így amikor rámpróbálkoznak kapnak egy üzit, miszerint nem vagyok kíváncsi rájuk. :)
szia, jó 7végét, kellemes anonym hívásokat a jövőben!
egy fundamentás (törölt) 2010.03.06. 20:15:46
Hol láttál olyant az én mondandómban, hogy én számkijelzés nélkül keresem az ügyfeleimet? ez további kérdést vet fel, nevezetesen: ki nem érti a másikat?
Bár az is kérdéses, hogy aki hozzád hasolóan élből nem áll senkivel szóba, az honnan tudja, hogy amivel kapcsolatban keresik, az érdekli -e? Minden kérdésben információ nélkül nyilatkozol? Elég szegényes életed lehet, de ez is a te döntésed. A következtetést vond le magadnak.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.06. 23:35:12
vagy annyira sötét vagy hogy nem érted, vagy tényleg echte naplopó ügyfélzaklatónak kell nézzelek.
ezenfelül leszarod magasról, hogy a másik mit ír. egyik sem jó.
nem hasalok és nem az autó alatt. (az egy kényelmes póz lenne)
leírom úgy, hogy egy hatéves is megértse. talán nem okoz problémát az értelmezése:
amiért a tukmálókat rühellem:
hívsz. számmal szám nélkül, scheiße egal! ezzel kirángatod a magamfajtát az amúgyis nehezen felvett, kényelmetlen pózu munkából, ahová ha épp jobbkedvem van egy "kösz, de nem!" után megint vissza kell mászni. mindezt csak azért, hogy rámtukmálj valami szart, amihez semmi kedvem.
hogy miért rühellem a számnélkülieket:
teszed mindezt egy számnélküli telefon mögé bújva esélyt sem adva, hogy betegyelek a telefonkönyvbe és néma csöngést rendeljek hozzád.
tudod, van pár szám amellyel nincs kedvem beszélni. azokhoz néma mód van rendelve, de a számnélküliekkel ezt EDDIG nem tehettem meg.
szerintem egyáltalán nem vagy tisztában vagy csak magasról leszarod, mennyi kellemetlenséget, idegességet okozol ezzel! leszarom azt az infót, ami megzavar a munkámban. egyáltalán nem szolgálhatja az érdekeimet, ha hátráltanak. ha akarok valamit valahonnan, megkeresem én.
de ti csak úgy dolgoztok, mint a kurvák: ajánlkoztok fűnek-fának és hiába hajtanak el sokan, folytatjátok.
valahogy jobban hiszek Smile82-nek, mint neked.
homar.blog.hu/2010/01/21/bizarrul_probal_ugyfelet_fogni_az_allianz_nyugdijpenztara/fullcommentlist/1#c8434788
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.06. 23:45:46
hogy honnan indult ki az anonymről a beszélgetés, amit nem értesz:
"Ma (01.20.) délután ***ismeretlen (rejtett) telefonszámról*** fogadtam hívást. A vonal másik végén egy fiatal hölgy bemutatkozott (sajnos nem tudtam megjegyezni a nevét), üdvözölt, majd érdeklődött, hogy hozzám (név szerint) van-e szerencséje. Mivel az volt (mármint szerencséje), tájékoztatott, hogy a ***Fundamenta Lakáskasszától*** telefonál,..."
csak a posztot kell elolvasni legalább az elején... tehát akkor most ki az aki nem ért és mitis?
egy fundamentás (törölt) 2010.03.07. 18:06:24
A hozzászólásod stílusát tekintve jól sikerül titkolnod, hogy volt gyerekszobád. Ami a posztot illeti: Itt kezdődik a baj, hogy elsőre megeszel mindent. Elég világosan leírtam (csak olvasni kellett volna), hogy a Fundamentának és az Allianznak semmi köze egymáshoz. Tehát ha egy nő a Fundamentára hivatkozva Allianz nyugdíjpénztárat tukmál, akkor szerinted ki a sáros? A Fundamenta, azért, mert valaki a nevét használta jogosulatlanul? Ésszerű következtetés, gratulálok! Elég tipikusan egyszerű gondolkodásmódot mutat a reakciód a tekintetben, hogy te majd kéred, ha szükséged van rá. Hogy lehet szükséged valamire, aminek a létezéséről sem tudsz? Ami pedig a telefon témát érinti: Ha minden hívás miatt ki kell másznod a kocsi -bocsánat, a műszerfal- alól, akkor téged tulajdonképpen minden hívás zavar nem? Egyébként két dologban vagy nagy tévedésben: Mindenkinek odafigyelek a mondandójára, de vannak embertípusok, akikből -a mellébeszélésük okán- szívesen csinálok hülyét. A másik, amiben tévedsz, nem tukmálunk semmit. Te szolgáltatóiparban dolgozol. Legalábbis ezt veszem ki a mondókádból. Te hogy szerzel ügyfelet? Sosem adtál még fel egy hirdetést sem igaz? Csak úgy az égből elkezdtek aláhullani az ügyfelek, akik a silány minőségű munkádra voltak vevők. Én értem, hogy te utálod az embereket és frusztrál, hogy az egész életed el van cseszve az által, hogy egész nap egy műhelyben anyázol a kocsi műszerfala alatt. Hogy te kinek hiszel, az a te döntésed, nyilván kényelmesebb így gondolkodni, mint logikusan. És még egy zárógondolat: Örülök, hogy te kőgazdag ember vagy, akinek semmi anyagi problémája nincs. Örülök, hogy ilyen jól megy a vállalkozásod a silány munkavégzés ellenére. Semmi okod nem lehet panaszra. Valamiért mégis a te féle ember áll a szerszám koszosabbik végén.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.08. 08:29:18
mint írtamvolt, jobban hiszek smile82-nek mint neked, tehát egyből figyelmen kívül is hagyhatjuk mit írtál az alapamelyreépíthet és az alienek általad tagadott kapcsolatáról.
igen. tudod, annyi spam jön át a magasra beállított szűrőn is, hogy van némi fogalmam a világról. az ügyfeleim is mesélnek ezt-azt, aminek ha számomra érdekes, utána tudok nézni. egész nap megy a rággyjó, esténként a TV. tele buzi reklámokkal... nem kell még telefon-spam is!
örülök, hogy egyformán gondoljuk a hülyeképzést. :)
igen, a "szolgáltatóiparban". kis különbség a muszáj és köztem:
én a gyerekkori álmomat valósítottam meg a műhelyemmel, azt csinálom amit szeretek. mégha néha be is sokallok, mégha nagyon kényelmetlen is, de ezt szeretem. ez a különbség a sok frusztrált seggnyaló bólogatójancsi és köztem.
nem vagyok kőgazdag... SŐT! igaz nem éhezem, mindig van mit az asztalra tenni de nekem is vannak anyagi gondjaim. nekem is kaky ez a válság. körülöttem akik később nyitottak autóvillamossági vagy autóriasztós műhelyt, mind(!!!) bezártak az elmúlt évben. egyedül maradtam 5km-es körzetben. a szerinted silány munkám valahogy arra ösztökélte az embereket, hogy ne a másik 6 műhelyt látogassák, hanem engem.
nem is értem... :)
hírdetés? nekem elég volt 2 helyi lapban, 3 csakis autókkal foglalkozó kiadványban és egy óbudaTV-s. nem csinéltam többezres telefonszámlát, hogy "érdekli utóvillamosság vagy biztonságtechnika?". aki olyan újságot vesz, 1 pillanat alatt átlapozhatja a számára nem érdekes reklámot. viszont a műhelyem nemlétező kilincsét egymásnak adják a vevők. büszkeséggel tölt el, hogy nem kisszámú vidéki ügyfelem is van. hjakérem... biztosan csak a szar munkám miatt. :P
bár a szerszám koszosabbik felén állok, kimondottan örülök amikor azt tudom mondani: "Uram, az Ön járművét nem vállalom el!" - csak mert trehányul semmibe akart venni és egy koszos szart hozna nekem, vagy egyszerűen mert unszimpi az illető. nekem nincs főnököm aki azt mondja, hogy "mars! vedd bele magad és csináld kutya!".
szóval... Robikám, gyenge vagdalkozás helyett mars vissza dolgozni és keresd a pénzt a főnöködnek! erre még jó lehetsz!
egy fundamentás (törölt) 2010.03.08. 12:14:02
Mintaszerűen elkezdtél védekezni a munkád minőségével kapcsolatban. Lehet, hogy megbirizgálta az önérzetedet? Hát miért gondolod azt, hogy csak neked van jogod tudatlanul más munkájáról véleményt alkotni? Ami az ismerősökön keresztüli tájékozódást illeti: ugye te az agysebészet rejtelmeiről sem a legiletékesebbel beszélgetsz, hanem valamelyik "hiteles" barátoddal? Gratulálok! Tudod a direkt értékesítés egy világszerte elfogadott dolog, milyen érdekes, egyedül a magyarok közt van egy szűk réteg, szűk látókörrel. Azt írod neked is vannak anyagi gondjaid. Remek. Ezzel azt is elárultad, hogy halvány fogalmad sincs arról, mivel foglalkozunk mi. Ami az Allianzzal való szerinted létező kapcsolatot illeti: mit szólsz egy hitelrontás okán indított perhez? Én adnám hozzá a nevem. Te is?
Örülök, hogy örülsz annak, hogy a szerszám koszosabbik végén állhatsz. Érezd ott jól magad! Én meg annak örülök, hogy a kocsimat márkaszervizbe viszem és gyakran cserélem. Tudod, ez a mocskos "ügynöki" munka már csak ilyen... és még arra is van időnk, hogy gyerekszobával rendelkező fröcsögő autóvillamossági szerelőknek "vagdalkozzunk". Egy dolgot nem értek: Hogyhogy kettőnk közül mégsem én vagyok a nyugtalan és frusztrált?
Jó gondolkodást kívánok!
Mellébeszélésből jelesre vizsgáztál, de továbbra is azt kell mondjam: elég cudar életed lehet ha ennyire rettegsz a saját telefonodtól.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.08. 14:26:41
max fogmosás után egy elnézéstkérésere.
Robi... robotolj, kurválkodj csak tovább. az való neked.
félek? hmmm... :) szájkaratés kis senki vagy aki nagyon okos és erős a klavi mögött. épp a tefajtádat rühellem és nem kívánok velük beszélni, ezért tiltalak le.
hirtelen rengeteg kérdés megfogalmazódott bennem, de nem teszem fel mert tartok tőle, még megválaszolnád. valójában pedig nem is érdekel. csak azért írsz, mert luser kispöcs lévén a kedvesed megcsalt a főnököddel és rajtam akarod levezetni? tessék, tedd! sajnállak...
LE.
ne várj reakciót, írhatsz akármit. max személyesen vagyok hajlandó reagálni.
egy fundamentás (törölt) 2010.03.08. 16:28:07
Ami a szájkaratét illeti: próbálj párhuzamot vonni a saját hozzászólásaid és az enyém stílusa közt. Nem fog sikerülni, de próbálkozz.
Sok sikert hozzá.
Ffranky (törölt) 2010.03.08. 16:48:32
egy fundamentás (törölt) 2010.03.14. 11:13:54