Tékozló Homár

'És mi lett volna ha egy kicsit füstösebb lenne a bőrőm?'

2010.02.01. 00:19 | szily | 185 komment

A. levelét nem azért posztolom be, mert olyan különleges esetet tárna a Homár olvasói elé. Az üzenet lényege annyiban összefoglalható, hogy a magyar divatüzletekben nem ritka a bunkó eladó. A. stílusa azonban önmagában is élvezetessé varázsolja a rövid füstölgést, a nyitómondata például fenomenális. Bizonyíték alant:


Én egy mások által igényesnek, ápoltnak, csinosnak mondott magas (fehér, kék szemű) 26 éves nő vagyok.
A problémám a következő akárhova megyek azt tapasztalom, hogy a magyar üzletekben plazákban az eladók olyan magas ívben tesznek a vásárlókra!!! Már nem akarnak eladni. Ha valamiből méretet szeretnél akkor vadászni kell rájuk, ha megtalálod őket és hozzájuk mersz szólni, (nem bunkón!!) akkor annak pofa vágás a vége, vagy úgy tesz mintha levegő lennék! Olyan is előfordult már, hogy simán a két eladó csajszi beszélt tovább egymással a válam fölött, vagy a tegnapi bulit tárgyalják, vagy az előző vásárlót... Nem egyszer voltam fültanuja olyan fikázásnak amikor egy vevőt figuráztak ki akik több tízezret hagytak ott, és még büszkék is voltak arra, hogy a vevőt számára elönytelen ruhaneműre beszélték rá, és hogy mekkora égés lesz majd ha azt felveszi....
Nálam akkor telt be a pohár mikor az Árkád üzletközpontban a Dockyardban 2 eladót megzavartam a nyilván világ megváltó eszmecserében és mertem tőle kérni egy 40.000 forintos cipőt a méretemben. Erre ő kis idő múlva benyögte nekem, hogy bár van a méretemben nem próbálhatom fel!!! Azt hittem leszakad az állam! Az indoklás a következő volt az a kirakatban van ha meg akarom venni menjek egy másik üzletükbe..... És mi lett volna ha egy kicsit füstösebb lenne a bőrőm, vagy törném a magyart... még le is köpött volna???
Nem válság van, csak rohadt bunkók az eladók és megsértődnek ha meg kell mozdulniuk! Eddig azt hittem vásárlás fóbiám van, és kicsit mániákus vagyok, de már nincs is kedvem egy üzletbe se betérni a kiszolgáló személyzet miadt! És ezek nem a "kis bözse nénje boltjai", hanem a világ márkákat kináló magyar eladóinak a viselkedési általános normája!!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.02.01. 09:39:37

Posztíró Bözse!

Nem világ megváltó, hanem világmegváltó.
Nem világ márka, hanem világmárka. A többiről ne is beszéljünk.

Azt a 40.000 Ft-ot, melyet elköltöttél cipővásárlásra, inkább érettségi bizonyítvány megszerzésére fordítottad volna ...

Neked ez eladói magatartás dukál, ez a te nívód.

szerintem___1: igazad van, én is pont
erre gondoltam.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 09:41:41

Nem kell bótba járni, és máris megoldódott a probléma.

Mylady 2010.02.01. 09:43:00

@pazola: 40-ből 4 nájki cipőt?

Nekem 30ezres naájkicipőm van. Igaz, az futócipő. Valódi. (Mondjuk én féláron vettem, de az ebből a szempontból mindegy)

KaPé 2010.02.01. 09:48:56

" törném a magyart..."

Nem értem, már most is töri a magyart. Ha így beszél, ahogy ír, akkor simán külföldinek nézték.

hatesz 2010.02.01. 09:49:30

lehet hogy nem volt frizurád...

2010.02.01. 09:49:37

@Hans Lopkowitz: usába jársz bevásárolni ? Rögtön leborulok a nagyságod előtt.
Hogy tudnám ezt űberelni...várjál...
ja megvan !
Én nem járok az usába, az USA JÁR HOZZÁM, hogy eladhasson valamit.

2010.02.01. 09:52:40

@Kravver: Simán hazudsz sajnos. A sznobok által futtatott parndorfi outlet kb 50%kal drágább a magyarnál. Tökéletes hazugság, hogy Ausztria olcsóbb lenne Magyarországnál.

betépett felhasználó 2010.02.01. 09:56:21

Ha traccspartis uzletbe lepek, hanyat vetem magam, es ezt mondom:
"Konyorgom,hagyjak mar abba, Nagysagosasszonyaim"

eddig mindig bevallt

ebfül 2010.02.01. 09:57:53

Régi poén, de be szokott vállni. Oda kell menni az eladócsajhoz és hangosan ráköszönni, hogy:
-Hello, hogy vagy? Nem ismersz meg?
Persze néz rád bambán.
-Tudod, én vagyok a vevő!

Nagyon el tudnak vörösödni szégyenükben.

Iridium 2010.02.01. 09:58:40

Hideg van ma, nem-E? DE!

hatesz 2010.02.01. 10:00:48

Amúgy a legtöbb boltban az eladók tuti titkosügynökök. A gyanútlan vásárlók között vegyülnek el, felismerésük gyakorlatilag lehetetlen (semmiféle egyenruha vagy kitüzö a névvel + a "Segíthetek?" felirat...

Múltkor egy cipöboltban (nem 40ezres) cipöt próbálok, amikor egy csajszi ott ácsorog mellettem. A méret nem stimmelt, hát gondoltam megkérem hozzon legyenszives egy 43-ast. A megvetö pillantás megvolt persze, hogy mi a francért PONT TÖLE akarom ezt, de aztán elindult a polcok felé (itt nem a raktárban van a többi cipö, hanem a polcok alatt) és 2-3 perc múlva vissza is tért és némi "nesze" nyögés mellett odaadta a megfelelö méretet.
"Köszönöm szépen" mondtam udvariasan.
"Nincs mit, ugyis ráértem. Amúgy legközelebb kérd inkább az eladóktól, én is csak cipöt venni jöttem ide..."
Aranyos volt, meg is hívtam egy kávéra.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 10:01:34

"Én egy mások által igényesnek, ápoltnak, csinosnak mondott magas (fehér, kék szemű) 26 éves nő vagyok."

Akkor most ő egy átlagos női hölgy, vagy mégsem?

diktatorikus kleptokrácia 2010.02.01. 10:01:42

@Iridium: jah, hideg. ez a poszt sem fűti fel az embert.
egyébként meg hülye picsák találtak egymásra a cipőboltban. kettő leszarja a harmadikat, az önmagát mások által igényesnek tituláló pedig nem ismeri a helyesírást (helyes írást?)

chillking 2010.02.01. 10:02:44

nem kurva mindegy,hogy milyen a vásárló? Baszott mindegy,ugyanolyan jó a pénze.Az áruló picsáknak meg munkaszerződése van arra,hogy eladják az árút,és kiszolgálják a vásárlókat.Ha nem tetszik,menjenek el valahova mosogatni,ott nem lesz kapcsolatuk a vevőkkel,és azt dumálnak amit akarnak,sőt feltehetik az mp3 lejátszójukat a burájukra,és szarhatnak,hogy mi van körülöttük a világban.A posztoló csak azt akarta megértetni,hogy nem egy visszataszító külsejű csavargó ment be ,bűzölögve.Nem lesz utána leprás a cipő.És az áruló picsák nem bátorították a vásárló-kedvet.Irány a Balkán.

AlexWolf 2010.02.01. 10:03:40

"Én egy mások által igényesnek, ápoltnak, csinosnak mondott magas (fehér, kék szemű) 26 éves nő vagyok." Az olyan átlagos-e? Tetkó van? Posztolót lehet már?

Deneware. 2010.02.01. 10:05:08

Árkád ?!?!? :o) Egy kulturális fővárostól mit vársz??? Egyébként meggyőződésem hogy a butikok jó része egyszerű pénzmosoda. A tulajnak diszkója van, vagy kuplerájt üzemeltet, és a bevételt ugye nem árt legalizálni. Naná hogy leszarják a vevőket. Nem onnan van a pénz...

AlexWolf 2010.02.01. 10:05:18

@Sün‼: Bazz Sün megint gyorsabb voltál. Vagy már megint gyengélkedik a MIKROblogmotor.

walker57 2010.02.01. 10:05:48

Ehhez a füstnek és koromnak semmi köze.
Hülye ember van eladóban és vevőben egyaránt.
Gyanus a sok konkrétum (Árkád-Dockyard)egy névtelen poszthoz képest.

Ha az eladó nem figyel, akkor be kell neki muttakozni: üödvözlöm...nem ismer meg?
Mire meglepetten végigmér azt mondja ne haragudj(on) nem.
Hát én vagyok a vásárló.
Erre azért van olyan, aki még a rágót is kiköpi.

kacce 2010.02.01. 10:06:45

Aki ilyen negatív, az ne is várjon mást. Bevonzza, hogy bunkók vele. Ennyi.

Igen, vannak bunkó eladók, sôt, minô skandallum, vannak ám bunkó vásárlók is. De nem az az általános, hogy bárki is bunkó lenne. Én ebben hiszek, és az esetek 90%-ban be is jön :)

ebfül 2010.02.01. 10:09:48

Kristóf férfiruhaüzlet, Árkád, ingvásárlás, eladó:
-Nem lehet kivenni az inget a zacskójából, mert nem lehet utána ilyen szépen visszahajtogatni. Nézzem meg a képet a zacskón és döntsem le, hogy jó lesz-e a szabás és a méret.

aGerald 2010.02.01. 10:10:28

Ezekben a plázákban szörnyű, hogy milyen hülyepicsák a vásárlók.

angantyr 2010.02.01. 10:12:12

@Kalmár:
Teljesen igazad van. Hozzáteszem, főleg így, hogy figyelmesebb szemlélődéskor kiderül, a rasszista duma fordítva sül el. Ha a posztíró ugyanis nem volna az, valószínűleg eszébe sem jutott volna ilyet írni.
Röhögnék, ha nem ráncosodna tőle a homlokom.

ACM 2010.02.01. 10:14:55

Magyarországon a kereskedők/eladók többségében még mindig nem tudatosult, hogy ők vannak a vevőkért, nem pedig fordítva.
Nekem a Saturnban kellett közelharcot vívnom azért, hogy becsomagolják/szállítható állapotba hozzák a videó-DVD kombót, amit ott vettem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 10:17:11

@AlexWolf:
Na hallod, a nyulat is megvertem futásban.
Pedig az nem egyszerű...

reunalla 2010.02.01. 10:18:20

nem értem mi a probléma? megspórolták neked a 40 ezret, ami nem mellesleg egyes családoknál 2 havi kajapénz, pl nálunk is.....

angantyr 2010.02.01. 10:18:21

@walker57:
Ugyan már. Olyan régi poén, hogy nem hinném, akad-e eladó, aki még nem ismeri.

HomérPAPA 2010.02.01. 10:22:00

Tapasztalatom, hogy 10üzletből, 9ben ilyenek "dolgoznak". Őszintén te sem örülnél, ha épp az órák óta tartó eszmecserédbe belerondítana egy vásárló és pénzt akarna ott hagyni nem is keveset. (persze ha az a te pénzed lenne közvetlenül más lenne a helyzet...) hehehe :)
Az meg természetes, hogy ma már az ég színébe is rasszizmust lát bele az, aki akar, és erre érzékeny! Én úgy olvastam ki ebből, hogy ez pusztán szemléltetés posttoló maga módján. Attól mert valaki csinosnak tartja magát? Na és Én is jóképűnek tartom magam:) És mégsem tűröm el ha nem vesznek figyelembe. Ugyanis így neveltek. Sosem szabad hagyni hogy az embert levegőnek nézzék ha érvényesülni akar.
Ja és mi lett volna ha "füstösebb" vagy ???!!
vettem pár hete 2db cipőt a Footlockerben váci utcában(drága cipőket,csak hogy ne kötekedjetek,hogy hogy jön ez ide meg stb.) 2 roma fiatal is az üzletben volt és az egyik eladó burkoltan célozgatott a megjelenésükre ,látványosan húzódozott meg stb. DE, itt a lényeg, ki lettek szolgálva...
Ja és a postoló helyében kérnék korrekciót, mert a "mi lett volna ha" kérdés-t a homár kicsit felnagyította (vajon miért pont ezt és nem a lényeget)
köszi!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 10:25:06

Bezzeg az Aldiban mindig mosolyognak.
Az is tény, h az Árkádban ingyen lehet szarni.
Döntse el mindenki, melyik jobb neki.

Peetee 2010.02.01. 10:26:34

Nagyon egyszerű az oka.
Azt a pénzt, amit az eladónak kellene megkeresni elrakja zsebre a tulajdonos vagy a főbérlő...mondom hogyan:
- SZAKKÉPZETT eladókat kellene alkalmazni, havi 100-150e Ft-ért. Olyan mert, akinek ez a hivatása, és nem azért van ott, have 70.000ért, hogy elteljen a nap, meg legyen TB, mer' a gazdagpasim (aki persze a csóró f@sz, de éppen a legjobb félévében van) eltart, és mennyire trendi, hogy a léviszben' / Musztángban' dolgozom!!!
Leszarom az egészet, azt is ha kirúgnak, mert van a kerületben még 6 pláza, 86 léviszbolttal'.
A tulaj inkább fevesz ilyen hülye picsákat (enyrészt, mert 2 numera volt már az állásért), mert ezeknek elég havi 60-70-80e Ft is. Ő meg nem 2évente, hanem 1,5 évente cserélheti a BMW-t...

Kopi Luwak (törölt) 2010.02.01. 10:30:14

Ezért kell kínaiban vásárolni. Ott 40000 helyett 4000 egy cipő, és minden darab alatt ott áll toronyban az összes kapható méret dobozban.:D

Stupido_Girl 2010.02.01. 10:30:59

A kék szem miért releváns? Nekem zöld van, már nem is mehetek cipőt venni?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.02.01. 10:31:22

Ha valaki közületek havi hatvanezerért, 12 órázva, olthatatlan kedvet érez majd a kedvességhez, az menjen és jelentkezzék eladőnak plázákba...

Figyelem! Nem felmentés, csak magyarázat.

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.01. 10:31:52

Ha füstösebb lenne a bőre a post írójának, akkor valószínűleg cigány lenne?! :D
Lehet a helyesírási képességei kiültek az arcára és azért nem szolgálták ki...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.02.01. 10:33:10

"És mi lett volna ha egy kicsit füstösebb lenne a bőrőm, vagy törném a magyart"

Kapnal mar 300K segelyt a 16 gyereked utan, meg nezned a maunika sot ahelyett hogy itt irogatnal. fajvedo vagy-e?

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.01. 10:33:56

Ez a sok felkiáltójel olyan ismerős valahonnan...
Egyébként meg ha a kirakatban lévő Columbia bakancsra fáj a fogad, nem vagy igényes. Pont.

reunalla 2010.02.01. 10:34:31

@Nathan D'Xantine: tudod mit, én elmennék, mert jelenleg baromira az éhenhalás fenyeget, mivel nincs munkám már több, mint egy éve...(kivéve 3 hónap sori betanított munkát, persze mindenkit kidobtak a próbaidő lejárta előtt 1 nappal)

Eric_Cartman 2010.02.01. 10:39:14

Ma nem lesz valami poszt ?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.02.01. 10:39:18

megállapítom, hogy konzekvens és konzisztens a poszt:

"mertem tőle kérni egy 40.000 forintos cipőt" & "Nem válság van"

adalékként egy adat: a mai magyar átlagbér 120 ezer forint.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.02.01. 10:42:53

Minimálbérért dolgoztatja őket a cég, agyarországon. Érthető a viselkedés. De ugyanez igaz Magyarországon a szolgáltató szektorra, az egészségügyre, a közlekedésben dolgozókra, a mentősökre, stb. Hihetetlen idegbajos és feszült ország lettünk. Ráadásul a mostanában előbukkanó tolvaj politikusok, és csaló cégvezérek, és korrupt köztisztviselők sokat javítanak a közhangulaton, főleg ha elindulnak a börtönsztorik, pl: hogy akasztotta seggbe Hagyót egy százkilós Kancigány.

HomérPAPA 2010.02.01. 10:50:10

@idelle: fordítok bár inkább erre billen a mérleg mint arra:) ez pusztán annyit jelent, hogy ha az eladó DOLGOZNA több lenne a bolt bevétele.
Adalékként tőlem is egy adat: a főnököm 2 szóban is képes 32 helyesírási hibát ejteni, mégis komoly pénzeket keres, így akár ő is lehetett egy ilyen vásárló aki lazán megengedhet magának több ilyen cipőt is...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.01. 10:50:40

@Flora_kisasszony: Kínában meg négyszáz, és ha leülsz, a lábadra próbálják...

ebfül 2010.02.01. 10:50:45

@0o0o: Hát persze. Senkit sem becsülnek meg anyagilag az országban. De azért a tanár csak bemegy tanítani, a fodrász sem csak a fél fejedről vágja le a hajat és az eü-dolgozók is 24 órás műszakokat húznak le. Szóval elvárható lenne a boltban is a kiszolgálás. A fizetéséhez meg semmi közöm.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.01. 10:52:04

@Eric_Cartman:
Ez most szabadság utáni állapot szilynél.
Testben már itt van, de lélekben még síel az Alpokban.

Posztoló Péter 2010.02.01. 10:52:05

Ba+, ha egy kicsit füstösebb a bőröd, akkor nyilván még azt is elnézik, ha ellopod, csak a "nagyszámú rokonságoddal" ne menj vissza. Ha töröd a magyart, talán előzékenyebbek, szolgálatkészebbek lettek volna. Így csak egy csóró magyar átlagpolgárnak néztek aki ne akarjon már náluk vásárolni. Ők csak a lakóparkok telepeseiért vannak. Ez Judapest, drága barátom (vagy barátnőm).

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.01. 10:52:38

Úúúúúú baccuszkulc nekem isz tök car volt, amikor a 80.000 froncyhs cipőkémreh kellett vhárny... az ish idegeshytet hoghy az eladók miadt kishebrendühségy komplexumom van mert ők sekszibbek mint én. Pedig ajiba vittem volna karira azt a cipőht. Ahhhh.

Az egyik tizenkilenc, a másik egy híján húsz.
Plázalédi kritizálja a másik plázalédit. Abszolút belügy; oldják meg egymás között. Ez messze nem fogyasztói probléma - az ilyen helyekre csak az igényesnek, csinosnak, ápoltnak mondottak járnak. Miadtuk épültek a plAzák.

Posztoló Péter 2010.02.01. 10:53:45

@0o0o: Erre mondják, hogy eb gazda kutya szolgálója.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.02.01. 10:55:42

Fos dolog eladónak lenni ez tény. Megmondom őszintén én még nem találkoztam ilyen esettel, de rengeteg bolt, ahol mostanában járok, azok szinte töküresek, pedig híresek, és jó helyen vannak. Olyat annál inkább hallottam, hogy bemegy a vásárló, és egyből 5 eladó ugrik a nyakába, hogy erőszakosan segítsenek neki.

Mondjuk olyan pénztárossal találkoztam, aki olyan flegma volt, hogy menekültem, de nem ez az általános.
Nah mindegy, lehet, hogy én vagyok a maradni, de azért a vásárlók könyvét kértem volna, ha nem adják oda, akkor meg patáriát csapok mindenki előtt. Szemétparasztmajom vagyok?:D

dov 2010.02.01. 10:57:01

"hölgyem, ön rasszista, ön rasszista"

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.02.01. 10:57:32

@HomérPAPA: csupán annyit szerettem volna a kommentemmel mondani, hogy irigylem a plázacica-posztoló problémáját.

amely egyébként valóban létezik, bá ha például Marx & Engels-be (vagy hogyishíjjákba :-) járna, akkor tapasztalhatná az ellenkezőjét is.

nem t'om ki volt, aki kitalálta, de én pl. üdvözlöm azt a kereskedői hozzáállást, amikor bemész egy üzletbe, odajönnek, köszönnek, és tájékoztatnak, hogy ha bármiben tudnak segíteni, csak szóljál.

ahelyett hogy v. nem jönnek v. ott lihegnek a nyakadban.

persze nyilván máshogy állsz hozzá adolgokhoz, ha érdekeltté vagy téve.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.02.01. 11:00:28

@reunalla: Úgy szokás. :(

Hát akkor menj el! A semminél jobb.
De csak annál.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.01. 11:02:47

@Nathan D'Xantine: Igen, havi hatvanezerért tizenkétórázik... a f.szom tele van már ezekkel a süket, demagóg magyarázatokkal. Édes szívem, menj, tanulj valamit, aztán foglalkozz gépekkel/adatokkal/tárgyakkal háromszor ennyi pénzért, akkor majd nem kell "kedvesnek" lenned. Ja, hogy tanulni....hmm... Hát igen, semmi se tökéletes.
(Mellesleg: ezek a plázalédik aztán pont úgy néznek ki, mint akik hatvanezerből éldegélnek, nem pedig a bmw-s előember palijaik tartják el őket.)

reunalla 2010.02.01. 11:03:20

@Nathan D'Xantine: nem vesznek fel, mert túlképzett vagyok, a sori munka is baromi nagy szerencse volt :((((

reunalla 2010.02.01. 11:04:36

@Nathan D'Xantine: meg persze azért sem, mert nem 170 cm, szőke, anorexiás 20 éves vagyok...

HomérPAPA 2010.02.01. 11:08:28

@idelle: Dehogy. Ebben teljesen igazad van! Csak az anyagi dolgok belekeverését tartom ilyen szempontból feleslegesnek, főleg párhuzamba állítani az illető szellemi szintjével.
Plusz akkor a te olvasatodban én is pláza akármi vagyok mert azt a típusú göncöt amire legutóbb szükségem volt már csak ott ilyen helyen lehet beszerezni, ill. külföldön ?? :)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.02.01. 11:14:45

Valaki próbált már külföldit játszani boltban?

Ismerőseim ismerősei megjátszották, németül beszélgettek és úgy mentek a Tesco pénztárához. A pénztáros természetesen megjegyezte közben, hogy "hülye külföldi ha nem tudsz magyarul mi a fasznak jösz ide"...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.02.01. 11:17:41

Amúgy általában én tapasztalatom szerint minél drágább cuccokat árul egy bolt, annál bunkóbbak az eladók, mert pont hogy ott tehetik meg leginkább, akik elég sznobok, azok max panaszkodnak egyet, de úgyis visszajárnak ha ott lehet divatos ruhákat kapni. "Proli" boltba nem járnak...

GáborSzeged 2010.02.01. 11:18:04

A vendéglátás is hasonló cipőben jár,sajnos!!!

WeryWickedWitch 2010.02.01. 11:18:08

Mellesleg a "kis bözse néni boltjában" még olyan kedves, az idősebb generációhoz tartozó hölgyek dolgoznak, akik udvariasak, kedvesek és maximális értenek a szakmájukhoz, törődnek a vevővel. Az ilyen boltokba (általában kisebb butikok távol a plázáktól) élmény bemenni. Sajnos nehéz őket megtalálni és kevesen vannak!

kopasztelefonálósbéemvésparasztállat 2010.02.01. 11:18:16

Ha egy kicsit füstösebb lett volna a bőröd, akkor nem merik nem kivenni azt a cipőt és kiszolgálnak! Sőt, ha füstösebb a bőröd, a gyerekedet soron kívül felveszik óvodába, iskolába és még pénzt is kapsz utánuk! Vegyél egy doboz cipőkrémet (is)!

Csore60 2010.02.01. 11:19:01

Ritkán járok ilyen helyekre. Van, ahol udvariasak, van, ahol csak úgy csinálnak, mintha.... Engem például zavar, hogy kedélyes közvetlenséggel letegeznek. Nem őriztem velük libát. Pedig őriztem, de mégis megtanultam, hogy ismeretlenül nálunk idősebbet nem illeik tegezni. :)

Szelid sunmalac 2010.02.01. 11:20:17

Nohat! Ezert kell ruhat meretre csinaltatni szaboval, aki hazhoz jon, cipot meg cipesszel.

facsipesz 2010.02.01. 11:26:43

Valami gáz lehet a "hölggyel" (100 felett már lehet a posztolót is?), mivel engem az említett Dockyarban halálkirályul szoktak kiszolgálni.

Mások által ápoltnak, csinosnak nem éppen, de legalább fehérnek mondott 175cm magas (alacsony?) fószer vagyok. Lehet, ezért. (A megfelelő indok el van rejtve a mondatban..)

Disznó Úr 2010.02.01. 11:41:23

@kopasztelefonálósbéemvésparasztállat: Teljesen igazad van. Ki kell mondani, hogy - ellentétben a fősodratú média súlykolásával - a mindennapok során füstös bőrűnek lenni nem hátrány, sőt!

Szerintem ennek az az oka, hogy a primitív emberek szemében - akikkel tele van a pláza is, meg szinte minden (bár én a XIII. kerületben lakom, lehet hogy ezért vagyok ennyire pesszimista :) - az udvariasság, visszafogottság a gyengeség jele. Ezeket a tulajdonságokat az alávetés jeleként értékelik és dominánsként kezdenek viselkedni. Az agresszivitás viszont őbennük kelt alávetéses reakciót, tehát szolgálatkésszé válnak. Mint az állatoknál. Nem véletlenül.

Például egy ügyintézés során (ilyet sajnos munkámból fakadóan sokat csinálok) eleve vesztes pozíció olyan magatartást tanúsítani, melyre tanítottak minket, hiszen ez az ügyintézőkre nincs hatással, a kedves udvarias fiú csak jöjjön nyugodtan százszor is vissza. Ha viszont támadó, agresszív állat vagy, akkor ugranak, elintézik, csak menj el és vissza se gyere.

Na ez működik sajnos.

imre2929 2010.02.01. 11:41:39

@Kulics:

Arról nem beszélve,hogy ha nem vagy lusta bemenni Bécsbe ca. 40 km-t,akkor annyiért megkaphatod az idei divatot is.

Parndorfba ugyanis kifutó modelleket árulnak 90 %-ban.Magyaroknak :-)

HomérPAPA 2010.02.01. 11:43:39

@facsipesz: :) és az indokolja szerinted?
ez csak eladó függő dolog, mivel a vevőnek mindig igaza van. neked jutott a jobb :) van ilyen

Hegyirablo 2010.02.01. 11:50:33

Többször is kifejtettem már máshol, hogy a jelenség oka, szubjektív véleményem szerint az, hogy akik ilyen helyeken dolgoznak, sajnos sokkal többnek képzelik magukat, mint amik valójában. Nem tudják behatározni a helyüket a társadalomban. Azt gondolja, hogy azért kell neki árulóként, postáshófehérkeként, stb. dolgoznia, mert valaki kibaszott vele, és elnyomják, rossz volt a gyerekkora, stb., mert egyébként ő egy rejtett tehetség, pornó szereplőcske, énekesnőcske, színésznőcske, modellecske, csak a szemét elnyomó sznobok nem hagyják kibontakozni. Az, hogy lustasága miatt nem került feljebb, meg sem fordul a fejében.

Én szakmunkást végeztem. Aztán azt mondtam magamban, a tököm akar bolti eladó lenni, és leérettségiztem. Majd azt mondtam magamban, hogy a tököm akar irodai alkalmazott lenni, és elmentem egyetemre. Most az Országgyűlésben dolgozom.

Én általában udvarias vagyok a vendéglátó és a szolgáltató ipar dolgozóival, mert tudom, hogy szar munka, de ha nagyon erőteljesen tapasztalom ezt a magatartást, a lenézést, a pökkhendiséget, flegmaságot, akkor azért meg szoktam mondani, hogy ha nem tetszik, tessen továbbtanulni. A lehetőség adott rá.

Ficak 2010.02.01. 11:51:22

40,000-ért cipőt?
Mekkora lábad van 200-as?

Tjuca 2010.02.01. 11:58:49

@Hegyirablo: behatárol

országgyűlésben dolgozni nagy karrier? LOL

egyetem, és (külföldön) megbecsült (itthon nagy ívben leszart) munka (pályázati pénzügy) után gondolkodom, hogy mégis inkább fodrász leszek. :-)

ján kádár 2010.02.01. 12:09:35

@józan ész:
Semmi baj!
legyen a két szomszédod jobbról és balról roma.
Csók neked!

Franky4fingers 2010.02.01. 12:13:44

Amúgy nem csak a boltokban van ez, hanem cégeknél is. És minél inkább válság van annál jobban.

Ugyanis. A válság megölte a kicsiket, a konkurenciát, fennmaradtak a nagyok, mé több megrendeléssel, hiszen a tönkrement kicsik ügyfelei odamennek. És még nagyobb parasztok,

Jó Estét 2010.02.01. 12:14:09

ehehe, en mar csakazertis bemegyek a boltba, es ha ilyen az elado, akkor enis ilyen vagyok vele... amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten...

overdoser 2010.02.01. 12:58:35

Véleményem szerint a hölgy „füstös” mondata épphogy arról tanúskodik, hogy beleképzelte magát mások helyébe (ezt sokan nem teszik meg, pl. olyanok, akik utánagondolás nélkül lerasszistázzák), olyanok helyébe, akik általában még kevesebb tiszteletre számíthatnak, idehaza legalábbis. Évek óta olvasom a homárt és ellenálltam eddig, hogy hozzászólást írjak, mert nem tudtam napirendre térni afölött, amilyen ordasan szitkozódnak név nélkül a kommentelők. Azt olyan könnyű és olyan szánalmas. Anyázni, trágárkodni, gyűlölködni azért, mert vki írt egy véleményt. Amit egyébként szabad, bárki legyen is az illető, szimpatikus vagy sem (kinek hogy). És szó nélkül hagyni is lehet, ha annyira gáz vagy érdektelen. Nem kék a szemem, a hajam sem szőke, a bőröm sem fehér (olyan rózsaszínes, hehe), ritkán vásárolok plázában, sosem 40ezer Ft-os cipőt és vannak jó tapasztalataim is eladókkal kapcsolatban… Meg rosszak is, olyanok, mint a posztolóé, így megértem a csalódottságát.
Nem pedig leugatom. Uff. Ja, és megbocsátom a helyesírási hibákat. Ismerek rossz helyesíró zsenit! és olyat is, aki alig találja a betűket, de élvezetes a stílusa…

Archenemy 2010.02.01. 12:58:49

"És mi lett volna ha egy kicsit füstösebb lenne a bőrőm, "

Mi lenne, lenyúltad volna a cipőt...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.01. 13:14:44

@Nathan D'Xantine: ne haragudj, nem értelek. Még kevesebbet fog kapni, ha mosolyog és segít? Rossz lesz neki? Vagy a vásárlónak? Tényleg kérlek, segíts.

átlátó 2010.02.01. 13:21:21

Úgy kell belépni egy üzletbe, hogy tekintélyt parancsolóan... :)illedelmesen köszönök és ha nincs megfelelő fogadtatás, akkor felrakom a karszalagomat is.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.02.01. 13:37:42

@opati666: Átkosban az eladók köpenyt viseltek,jellemzően
Én az OBI-ban tévesztek többször eladót és melós vásárlót
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.02.01. 13:41:00

@Ficak: Höhö

Lett volna csak a posztolo cigány a rokonsággal, már a pláza osszes bizt.őre körulötte surgölődne

hopp-hopp 2010.02.01. 14:43:50

hmmm - érdekes probléma.

mármint, hogy keresztül néznek rajtad.

olykor én is bekattanok, ha bunkó eladókkal találkozom, DE megkérem,
legyen szíves mozogni, MERT NEM VÁRHATOK UTÁNA EGÉSZ NAP! - kissé csúnyán néznek - de sz*rom le.

DE A SZÉLES MOSOLY, hatásos.

zeugma 2010.02.01. 14:48:16

A sztorit elhiszem, az eladók sokszor tényleg iszonyú bunkók, és egyes üzletekben sokat javítana az eladási statisztikán, ha próbababákat állítanának a helyükre.

Ami azonban a magyar nyelvet illeti, azt a kedves posztoló tényleg töri, nem is kicsit.

Raqs (törölt) 2010.02.01. 20:15:51

Kedves mindenki! Szeretném megosztani a véleményem veletek, ugyanis éppen egy plázában dolgozom, mint eladó. Cégnevet nem mondanék, szeretném elkerülni a még több rosszat, ami a kolléganőimet és engem ér igen hosszú ideje. Természetesen előfordul ilyen is, amit a szóban forgó szőke hölgy leír, velem is megtörtént például, hogy egy üzletbe történő belépéskor az eladó hölgy köszönés helyett annyit mondott: "Ekkora méretet nem tartunk!". Hozzáteszem, 38-as a konfekció méretem, teljesen átlagosnak mondható, nem extra nagy.
Viszont megvilágítanám az érme másik oldalát is: 11 órás nyitvatartás, havi átlag 85.000 ft-os fizetés, úgy, hogy a Munka Törvénykönyve által előírt 1 szabad hétvégét kapjuk meg, szabadnap alig-alig. Mindannyian szakképzett eladók vagyunk, beszélünk nyelvet is. Az üzlet nyitásakor kétszer annyian voltunk, mint most. De persze, mint azt mindenki tudja, válság van. Az a gáz, hogy ez a k..va válság csak a mi bankszámlánkon látszik, meg azon, hogy még több a munka. (Tudom-tudom, tanulni kéne, én személy szerint meg is teszem ezt, munka mellett!) Kötelező az úgynevezett "vevőzés", az emberek seggét totálisan ki KELL nyalni, mindig mosolyogni, kedvesnek lenni...Teljesítmény alapján kapjuk a bért, ez teljesen normális is LENNE, ha valóban megkapnánk azt a pénzt, ami jár. Minden hónapban van egy pénzbeli összeg, amit el kell érnünk, ezen felül a bejáratnál belépésszámláló működik, az alapján is béreznek, hogy a betérő emberek közül mennyinek tudunk eladni valamit. A belünket kidolgozzuk (elnézést a kifejezésért), és mikor eljön a fizetés ideje, konkrétan sírva hívjuk egymást...ezért dolgoztunk, mint az állatok? Maga a munka külső szemlélőként nézve talán nem nehéz, sőt, semmibe sem veszik egyesek. Viszont a 11 óra alatt csak akkor ülhetünk le, ha ebédszünet van. 9 kamera van az üzletben, akkor néz minket a vezetőség, amikor csak akar. Szabadnapos vagy és be kell menni, mert sokan vannak? KI NEM SZ..JA LE?! Kifizetve nem lesz, nincs túlóra, ja, hétvégi pótlék sincs.
Pofákat vág egy eladó, ha megszólítod? Másik szemszög: potenciális vásárló belép az üzletbe, mert éppen nincs kedve otthon vakargatnia a seggét vasárnap délután. Eladó hangosan köszön, mosolyog, kedves emberke fejet elfordít, le se sz..ja, hogy a világon vagy. Körbemegy, a kb 5000 db-os árukészletről 1 perc alatt megmondja, hogy mekkora sz.r, kisétál. Te hangosan elköszönsz, szintén füle botját sem mozdítja. Arány ismét rosszabb. Pár perc múlva visszajön egy 10 tagú bagázs tagjaként, belépésszámláló előtt ugrálnak a gyerekek, mert JAJJ DE VICCES, SZÁMOL!!!!!, ismét hangosan köszönsz, helyzet változatlan. Majd miután odamész megkérdezni, hogy miben tudnál segíteni, és szintén rád sem hederít, kis csapatával mindent feltúr (te azért állsz ott ugyebár, mert az ő sza.jukat kell eltüntetned, ezért fizetnek, ne feledd!), flegmán odaveti neked, hogy menj, és segíts a feleségének. Te mosolyogva odamész, kideríted, mit szeretne a hölgy, a 25 ezer forintos nadrágot most 7000-ért meg tudná venni, de menj az anyádba, mert ez neki hosszú, miért nincs rövidebb?! Kérem, azért, mert december vége óta tart a leárazás, és mivel a leárazás kollekcióváltás előtt esedékes, valószínűleg azt a célt szolgálja, hogy a még benn lévő termékeket úgyszólván kisöpörjük az üzletből, méretpótlást nem kapunk belőlük. Üzlet feltúrva, és persze te vagy a paraszt, mert ő nem hajlandó 500 forintot áldozni a levágatásra. (Hozzáteszem, teljes áras termékek esetén biztosítjuk a vásárlóknak a levágatás díját, ha a cég hibája, hogy nem tudunk neki megfelelő hosszúságú nadrágot adni!)
Több, mint két éves az üzlet, SOHA SENKI NEM ÍRT BE A PANASZKÖNYVBE! Összegezve, az eladók és vásárlók között is vannak ordenáré parasztok, nem kell beskatulyázni az embereket.

PiXiE 2010.02.01. 20:39:03

"eladó picsa"-ként (köszönjük a jópofa megnevezést) úgy látom, Mo.-on az emberek hozzáállása a kereskedelemben dolgozókhoz 90%-ban kiakasztó. mindenhol csak a bunkó eladókról esik szó, de kérdem én, mi van a bunkó vevőkkel? akikre ráköszönök, végigmér és kussol? (és mint a kedves cipő nélkül maradt hölgy, én is átlagos, ápolt nő vagyok). megkérdezem, segítsek-e, félvállról odaveti hogy "nem kell"... miért hiszik azt az emberek, hogy mert ők a vevő, én az eladó, a pénzéért emberi hagnemet sem kell megütnie? megjegyzem, igen, számít a jutalék, de el tudom adni az a pulóvert/ farmert másnak is, olyannak aki tud normálisan is viselkedni. azt sem értem igazán, miért zavarja egyeseket, hogy 2 eladó (vagy több) beszélget egymással, mikor épp ráérnek. persze, nyilván 12 órát kéne úgy eltöltenünk, hogy egymáshoz se szólunk, sőt még enni-inni sem megyünk ki. arra is megy a pofavágás. bocsánat, mi is emberek vagyunk, alapvető dolgokra nekünk is kell időt szánni. 2x15 perc kaja, 2 perc wc, csak belefér, nem? és mindemellett elviseljük az olyan undorító dolgokat mint pl. láb-,száj- ill. izzadságszag. hogy lehet így emberek közé menni?!
persze, én is találkoztam már kifejezetten paraszt eladókkal, mégsem írogattam ide panaszkodni, mert tudom, hogy egy eladónak is lehet szar napja, és tudom, hogy milyen idegesítő egy nap ugyanazt 26x elmondani, és néha olyan ostoba kérdésekre válaszolni, amiket álmomban nem várnék. mégis, ennek ellenére szeretem a munkám, kedves embereknek jó érzés segíteni. és le a kalappal azok előtt akik (vissza)köszönnek, udvariasan viselkednek az eladókkal, megköszönik a segítséget stb.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.01. 21:04:48

Kár ezen ennyit rágódni!

hülye vevő + hülye eladó = anyázás
hülye vevő + normális eladó = szívatás
normális vevő + hülye eladó = vásárlók könyve, homár
normális vevő + normális eladó: biznisz és hepinesz

magyarno1023 2010.02.01. 21:32:13

Szerinted,ha te állnál ott havi 72 ezer forintért és tőled kérnének egy 40 ezres cipőt milyen képet vágnál? Mi lenne ha az újgazdag cionista egotokat levetkőzve észre vennétek az embert?
Egyébként meg minden üzletnek van egy szabályzata,amit nem rajtad fognak számon kérni ,hanem az eladón... talán azt a 40ezret másra is költhetnéd...vegyél cipőt 10 ezerért a másik 30 ezerből számold ki hány gyermek lakna jól... ti meg itt sírtok ,hogy milyenek az eladók,amíg a kárpát medencében több százezren éheznek...gratulálok nektek ehhez

renugard 2010.02.01. 22:09:41

@magyarno1023: Látom a demagógia is utat tör a plázákban...
@PiXiE: @Raqs: Azért én megnézném, hogy a munkaidőből mennyi is az igazi munkavégzés. Maximum napi 3-4 óra lehet húzós, a többi említésre sem méltó körömreszelgetés, mivel munkaidőben nem hinném, hogy rogyásig lenne bármelyik pláza. 9 előtt pedig egyik sem nyit ki. Csak az összehasonlítás kedvéért: reggel 6-kor kezdek a melóban és este hatkor végzek. Heti 5 nap, az cirka 60 óra. Kezdéstől zárásig valódi robot. Vagy nyugodtan ide lehet sorolni a fizikai munkások nagytöbbségét, akik akár hóban-fagyban is lehúznak 10-12 órát, alig többért, mint amit fentebb már olvashattam. Egy hét csere, és lehet, hogy nem sírna a szátok utána.
Ja, és ameddig annak a bunkó picsának(nem kétséges, hogy a nagytöbbség olyasfajta, és ebben bárkivel hajlandó vagyok egyetérteni) a pénzéből fizetnek, addig igenis nyald ki a seggét, mert ha nem, akkor máshol fog vásárolni, és akkor még munkád sem lesz.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2010.02.02. 03:39:45

@renugard: tudom hihetetlenül hangzik, de az ilyen, ugynevezett ruházati ützletekben van raktár is, bejövö, kimenő áru, adminisztréció, pakolászás, ésatöbbi, arrol nem is beszélve, hogy amit 1-2 vevő összetúr, azt elvileg azonnal rendbe kéne szedni. Majd pont ugy fogják beosztani egy eladot, hogy legyen pár laza orája...szép lenne. Nem olyan vicces ám 6-7orán keresztül kaja, ital, rosszesetben toalett nélkül ellenni.

Egyébként akármilyen bunkó eladóval találkoztam, mindig normálisan szoltam hozzá, mosolyogtam, akit még az se szed rendbe, az tényleg reménytelen, de olyab n k10böl 1 van. Nálam.

Eladóként pedig ugy lehet tulélni, ha az ember megprobálja teljesen lerázni magáról a paraszt dolgokat - elvégre az esetek többségében nem ö tehet róla hogy bizonyos emberek képtelenek emberszámba venni a másikat.

Az emberek frusztráltak. A vásárlás sokszor potcselekvés, vagy jutalmazás, föleg a nöknél, nem szükség kérdése. Akinek szüksége van egy fehér bluzra pl, az általában ezt képes normálisan az eladók javára juttatni. Aki nem, hát, azt csak sajnálni tudom, valoszinüleg nem csak egy szimpla bolti eladoval képtelen emberien viselkedni, mélyebben gyökereznek ott a bajok.
Viszont az idiota, eröszakos, nyafogos eldok is bekaphatják, a kollégnaöim közt is van olyan, akit néha meg tudnék ütni. Najo, néha mindenkinek lehet 5 kiborulos perce, de nem egy egész napja.

Ooo igen, énis eladoskodom - nappali egyetem mellett, részmunkaidöben. Dolgoztam már irodában is, ittis, ottis, minden munkának megvannak a maga szépségei és nehézségei.

Csak az a szép, amikor olyan nyilatkozik az eladókról, aki életében nem dolgozott még a kereskedelemben (szolgáltatoiparban) emberekkel érintkezve, egyszerüen elképzelhetetlen az, hogy milyen szituáciok tudnak kikerekedni, és hogy lehetséges ezeket kezelni.

nyafkakukac 2010.02.02. 12:12:20

Kedves kommentelők! Szerinetm senkinek semmi köze ahoz, hogy az ember a saját pénzéből mennyit és mire költ. És aki itt az éhező gyerekekkel jönn nekem az elmehet a búsba. Ha valaki gyermeket szeretne válalni teremtse elő az anyagi feltételeket és utána csináljon gyereket. Nem az állam bácsira kell mutogatni, hogy milyen szemét, hogy csak ennyi segélyt ad, meg nem mások tárcájában kell kotorászni. Te akartál gyereket nem ők kérték. Ez a te felelőséged. A rasszistázó embereknek üzenem, hogy olvassák el újra és újra a szöveget! Itt nem arról van szó, hogy valami baja lenne az etnikumokkal a hölgynek, hanem arra próbál rávilágtani, hogy ha vele aki nem tartózik a magyarországon lenézett emberek közé ezt megteszik, akkor másokkal mit tesznek?! A nyitó mondat, akkor elmagyarázom mindenkinek az én olvasatomban azt jelenti, hogy nem egy lerepedt koszos nicstelen ment be a boltba, és az eladó nem feltételezhette azt, hogy ha kihozza neki azt a terméket akkor az eladhatatlanná válna vagy esetleg nem lett volna pénze rá. Mert ha nincs ott az a mondat, akkor itt a komenetekbe tuti azt fikáztátok volna, hogy nem koszosan kell bemenni, vagy biztos ilyen megy olyan voltál azért nem kaptad meg. És a termék ára azért kapott hangsúlyt, hogy abban se kössetek bele, hogy biztos majd még mosolyogni is fog az eladó mikor bemegy az ember és egy 20 forintos vackot 100x megpróbál. Bár hozzá teszem ahoz is joga lett volna. Mert aki akar az az élő fába is bele tud kötni. És ti pont ezt teszitek. Én egyet értek az íróval, csak gondoljatok bele, ez egy igen súlyos próbléma kicsiben vázólva, ami igen is azt mutatja miért tart ez az ország ott ahol van. Mindenki csak sír, szegény eladók, szegény éhező gyerekek a mocskós plázák, és az oda járó macák... EMBEREK ÉBRESZTŐ: ha nem lenne pláza nem lenne egy csomó munkahely és akkor a szegény eladó még azt a pénzt se keresné meg... és így tovább. Ha elválalta azt a munkát akkor kötelessége elvégezni, ha nem tetszik ki lehet lépni és keresni egy másikat. Senki nem kényszerítette arra, hogy ott dolgozzon. Ha nem így állnánk a dolgokhoz már rég nem lenne állami adóság meg válság. De amíg bűdős a munka és azokat fikázzuk akikből élünk addig nem változik semmi. Segélyért is tarthatjuk a marunk meg mutogathatunk, jobb lesz? NEM. Nagyon örülnék ha mindenki magába szállna és elgondolkozna miért tart ott ahol, és nem másokra mutogatna mert nekünk kell tennünk magunkért, nem az állam papától meg a főnőkünktől kell várni a csodát. És még valami birekt írtam helyesírási hibákkal, csak, hogy legyen mibe belekötnötök és ne kelljen egy percet se avval foglalkoznotok amiket írtam! Fikázzatok csak a sruc politika miatt tartunk ott ahol vagyunk.

HomérPAPA 2010.02.02. 12:24:55

@magyarno1023: Szia! Meséld már el hogy jön az alapvető eladói magatartáshoz az egó és az anyagiak? az ingatlanos sem vág pofákat mikor elad pl. egy 100milliós házat és ő csak alig keres rajta. vagy él havi 100ezerből míg aki a házat vette mondjuk vígan 2millióból, vagy kit érdekel mennyiből.tehát te mint eladó, azért lennél bunkó a vevővel mert csóró vagy? mert ezt állítod. érdekes... ilyen elven majd a szebb házak elől sem fogja a kukás elvinni a szemetet,irígyséből. Komolyan ne viccelj már!

holdlányka 2010.02.02. 13:45:06

Azért általában, ahol a tulaj egyben az eladó is, illetve ahol a forgalom után jutalmat kapnak az eladók, ott kedvesek és segítőkészek, mert a saját zsebükre megy.
Ahol pedig "régivágású" KERESKEDŐ (így nagybetűvel) van, annak ez természetes még akkor is, ha nem kap pusz juttatást a forgalom után.
Sok ilyen üzletet ismerek, és ezekben tényleg öröm szétnézni, vásárolni. Még hasznos tanácsokat is kapok. Ilyenkor az sem zavar, hogy a szomszéd üzletben esetleg egy kicsit olcsóbban megkapnám ugyanazt, csak bunkók az eladók.

holdlányka 2010.02.02. 13:54:56

pixie-nek is igaza van abban, hogy a vevők is tudnak időnként iszonyatosan bukók lenni, de egy jó kereskedő nem veszi ezt fel, mosolyog és kedves marad...és főleg, nem a következő vevőn vezeti le a dühét.

holdlányka 2010.02.02. 14:32:44

Az, hogy a teszkóba nem jön oda senki, mikor pl. nem bírok választani két top közül, vagy nem tudom, melyik öv megy jobban a szoknyámhoz az egy dolog, nem ez a dolguk, nem is várja el senki. A Teszkó az teszkó.
De egy ilyen üzletben szerintem ez természetes lenne. Főleg, hogyha alig lézeng egy-két vevő...

/tno+DA= 2010.02.03. 10:11:05

És a posztoló ezen még meglepődikkmá maunika??? :D

Kravver 2010.02.04. 15:13:44

@Kulics:
Hmm, ezt ritkán merik így az arcomba vágni, kicsihuszár.
Hogy Parndorfban mi van azt nem tudom, életemben nem voltam ott. Azt viszont tudom, hogy hova kell menni.

Dryades 2010.02.05. 08:43:24

Miután elolvastam a "levelet" egy szó jutott az eszembe...szánalmas
Bement az üzletbe...:előadta a milliomos, unatkozó szépséget aki élből lenézi az eladókat!(mert az első mondatból lerí,h odavan magától!és CSAK AZ VOLT A BAJA,HOGY NEM BORULTAK ELŐTTE TÉRDRE!)
ezért viszonzásul nem "ugrálták körbe"!!!
Valószínünek tartom,hogy ha úgy viselkedett volna akkor kiszedik neki a cipőt!
(Mit nem lehet azon megérteni,h ha 2 ember van egy üzletbe nem fognak kimenni a kirakatba egy cipőért!
hogy közben kipakolják a boltot vagy elvigyék a kasszát!)
Egyébként csak sajnálni tudom,h ilyen sztorival előáll!biztos nagyon unatkozhat!
Nekem is voltak rossz tapasztalataim egyes üzletekben, ahol az eladók tényleg pláza cicák!
De nem a Dockyardban...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.02.05. 16:20:25

@Rékuc:
Mit nem értesz?
Zsír egyszerű.
Nem lesz persze. Akár mosolyoghatna is.
De mivel nem fizetik, ez nem követlemény.
Ezért aztán megteheti, hogy magasról szarik rád.
Mert a bolt is ezt teszi.
Ha akarsz valamit jó, ha nem akkor húzz a picsába. Majd jön más, aki megveszi a cumót.

Másvalaki felvetésére:
Azok akik "kitartott" plázabarbik még kevésbé fognak vigyorogni az ügyfélre, hiszen nekik mégannyira sincs szükségük erre az állásra.

PiXiE 2010.02.08. 08:57:36

;)

egyébként nem is értem ezt a felvetést, hogy a pénzes pasik kitartott macái elmennek eladónak, mert miért ne...úgy ismerjük ezeket a csajszikat, hogy 12 órát álldogálnak, kiszolgálnak csak úgy,poénból?...maximum műkörmösnek megy az ilyen.
na mindegy:)

C'estLaVie · http://www.maniaxtreme.hu 2011.01.16. 18:13:18

@PiXiE:
Á dehogy. Bolti eladó fizetése épphogy elég talán a rezsire, csak hogy ne lássa otthon egész nap az embere... Ezektől túl sok intelligenciát ne is várjon el az ember, ha besétál egy üzletbe ruhát venni.
süti beállítások módosítása