Tékozló Homár

Horror áron dolgozott és csak kárt okozott a szerviz

2010.02.15. 14:00 | hdzs | komment

Idős embert csúnyán megvezetni és szarul végzett munkáért horror összegre lehúzni különösen ízléstelen dolog. A lenti levél szerint így járt alkotasu apja, akitől egy új boiler árát kérték el a tisztításért, amit ráadásul szakszerűtlenül is végzett el Gázcsőmester, ezért újabb szerelőt kellett hívni és fizetni. Az öntudatos család pert indított, kíváncsian várjuk a fejleményeket.

A múltkoriban elromlott időskorú édesapám Hévíz típusú átfolyó rendszerű gázbojlere. Fellapozta a KISOKOST, és ráakadt a mellékelt hirdetésre. Édesapám kihívta a társaságot, akik elvégezték a bojler tisztítását. A számlán 61000 HUF + ÁFA = 76250 HUF szerepel "Gázmelegítő tisztítás" címszóval (lásd a mellékelt képet).

A dolog gyanút ébresztett bennem, ezért felhívtam a társaságot a megadott telefonszámon, és árajánlatot kértem Hévíz típusú gázbojler tisztítására, melyre 25000 + ÁFÁt mondtak. (!!) Akkor ez most hogyan is működik?

Ismertetném a történet záróakkordját is:

A bojler ugyan úgy látszott, megjavult. (A fűtés nem cirkó-rendszerű, ezért a bojlerbe egy ún. kényszerkapcsoló van beszerelve, hogy egyszerre ne üzemelhessen a két gázkészülék. A kényszerkapcsoló a bojler javításakor le- és visszaszerelésre került.) Később derült ki, hogy a fűtés nem működik a lakásban. Édesapám újból felhívta őket a garanciális javítás végett. A garanciát akkor elutasították, idézek: "az autó is olyan, hogy kedden még megy, szerdán meg már nem", de délelőttre beígérték látogatásukat.

Így másnap visszajöttek. (E második kiszállásuk alatt már én is jelen voltam.) Lebontották a bojler burkolatát, és nekiálltak megvizsgálni a kényszerkapcsolót, melynek szemmel láthatóan semmi baja nem volt. 10 perc minősíthetetlen stílusú vitatkozás után megállapították, hogy "a kapcsoló beszerelése szakszerűtlen, kontár, barkácsmunka"(mely egyébként teljesen szakszerű megoldás, az utóbbi 20 évben kifogástalanul működött egészen addig, amíg előző nap hozzá nem nyúltak, s mely tegnap még egyáltalán nem zavara őket)ők ehhez nem hajlandóak hozzányúlni. Fogták a szerszámosládájukat, sarkon fordultak és távoztak. A bojlert maguk után otthagyták, leszedett burkolattal. Ekkor megnyitottam a melegvízcsapot - melyből szoktalanul gyenge nyomással folyt a szokatlanul forró víz - majd elzártam. Ekkor a víz elállt, de a gázbojler nagylángja nem aludt ki. (Lélekjelenlétemnek köszönetően elzártuk a bojler alatti gázfőcsapot.)

Milyen "szakember" az olyan, aki lehúzza a kiszolgáltatott, idős embereket, javítás helyett csak kárt csinál, és a megrendelőt robbanásveszélyes környezetben hagyja ott?

A nevezett társaságot mindenki nagy ívben kerülje el!!

Epilógus: másnap kijött a FÉG márkaszervíze, és megjavította a készüléket - egy nagyon tisztességes mester személyében, méltányolható áron. Szakvéleményt is adott, hogy az előző szerelő szakszerűtlen munkát végzett (illetve megerősített abban a véleményünkben, hogy ezért az összegért egy vadonatúj bojlerkészüléket tokkal-vonóval be lehetett volna építeni). Ennek birtokában jogi útra is tereltük a dolgot.

Üdvözlettel:
alkotasu 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2010.02.15. 14:03:12

A gázcsőmester a mosógépszerelő sógora. Állítólag.

betépett felhasználó 2010.02.15. 14:11:24

"elromlott időskorú édesapám"

azta...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.15. 14:15:15

Böcsületes árat kértek, no!
Derék emberek ezek, én mondom.
December 29-én csoda, hogy nem számoltak felárat.

Secnir 2010.02.15. 14:17:58

felnyomni őket a geczibe.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.02.15. 14:18:39

emlékszem a mosógépszerelőre, na akkor most legyen a gázszerelő, de legalább ingyen kiszállnak, gázos sün a ceggükbe:))

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2010.02.15. 14:19:48

Geci egy brigád, de azért érdekelne, hogy a számlán szereplő "Vízmelegítő test" és a "tisztítás" mióta jelenti ugyanazt.

Dscdbb 2010.02.15. 14:20:36

Oké, hogy van melegvíz, hidegvíz, nade szervÍz?? Azt hol lehet beköttetni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.15. 14:21:43

Nem értem. Most akkor Simon Ernő mester (Milyen mester? Ház?), vagy Gázcsőmester Gázszerviz Kft?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.15. 14:21:47

A honlapjukról megtudható, h fospunpás wc javításával is foglalkoznak:

wcs.oisz.hu/?p110482/lhu

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.15. 14:21:54

"A garanciát akkor elutasították, idézek: "az autó is olyan, hogy kedden még megy, szerdán meg már nem", de délelőttre beígérték látogatásukat."
De a szervizt is meg lehet ezért vágatni...

""a kapcsoló beszerelése szakszerűtlen, kontár, barkácsmunka""
Elvégre ők szedték le, majd tették vissza.

Hát, remélem a szervízt jól megvágják... Ilyen baszkolódásért más nem jár!

betépett felhasználó 2010.02.15. 14:33:19

igy jar aki gázcsőmesterember hiv a vizes kutyuk javitasahoz.
gazhoz gazast
vizhez, vizeset
es
hőhöz, hőst!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.15. 14:33:37

milyen mennyiségi egység az '1'? :DD

foto háber 2010.02.15. 14:34:23

na ezért nem megyek el szavazni rohadjon meg simon ernö

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.15. 14:38:04

ez pedig jó ha bent van a motorban... hadd keressen rá a kugli is! ;)

GÁZCSŐMESTER GÁZSZERVIZ

Magyarország CSANÁDY U. 16.
1132 BUDAPEST
Telefon: 1-239-3887

GEO: 47.517140, 19.055124

Alikam 2010.02.15. 14:41:43

Minden létező hivatalban feljelentést tenni.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.15. 14:43:42

rohadna meg az ilyen lehúzós seggfej banda

É2I 2010.02.15. 14:45:52

Mondjuk én előre le szoktam egyeztetni a lehetséges bekerülési költséget. Már pont azért, hogy ne az legyen, hogy a javítás többe kerül, mint egy új készülék.
Ettől függetlenül nagyon helyes, hogy fel lettek jelentve. Remélem szerepel az életveszély okozás is, mivel szétszedve otthagyni egy gázkészüléket, minimum ez a kategória.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.15. 14:47:05

Ez valami alvállalkozó lehet.
Cipőjét levette?

betépett felhasználó 2010.02.15. 14:47:36

Vasárnap ismertem meg őt
vasárnap este hét után
És úgy esett, hogy hétfő reggel
vele ment munkába anyám

És este kis szatyorban hozta
a megszakítót, s a tiszta gyertyát
És kedden, még mielőtt elment
magához vette a nyugdíját

És kedden este még nem is tudtuk
a film egy kicseszésról szól
S az autó már akkor nyekergett
mert olyan szomorú bőrben volt

És szerdán majdnem elindultunk
egy gyönyörű kurblizás után
S egész nap az járt a fejemben
hogy:
az autó is olyan,
hogy kedden még megy,
szerdán meg már nem
slala la lala lalala la

gyulika 2010.02.15. 14:48:11

ugy látszik a Simon név nem hoz szerencsét a mi szerelönk Simon mihály viz gáz fütés szerelö ki hivtuk mert a gáz gészülék rendszeresen elaludt .ki jött szerelt 7800 ft .elment gáz el alszik vissza hivjuk szerel elmegy gáz el alszik vissza hivjuk .közli nem jön mikor el jött égett a gáz .nem tud vele többet foglalkozni .tehát ki fizettünk 7800 ft.ot és ugyan ott tartunk mint az elején...ILYENKOR MI VAN???????

Sluck Ödön 2010.02.15. 14:49:47

Hiába, a Papagáj Jelenet örök!
Én a korosabb hozzátartozók szerviz hívásait cenzúrázni szoktam. Sok sikert a perhez! Fogyasztóvédelem, békéltető testület (azt leszarják), per életveszély okozása miatt ...

akikaztmondjákni 2010.02.15. 14:49:55

@Sün‼: Így van!Ez a legfontosabb kérdés!:)

Amugy nem értem, h miért nem egyből a FÉG-es bácsival kezdték az egészet???

VinszentVega 2010.02.15. 14:53:08

Végre. Mármint egy tudatos fogyasztó, aki hajlandó kiállni a jogaiért. Hajrá, csak keményen. Bár nem kétlem, hogy a beperelt cég egy ellentétes szakértői véleményt fog lobogtatni a bíróságon, és akkor 1-1-re fog állni a csata. Bíró legyen a talpán aki ilyen "szubjektív" dologban dönteni fog.

Motorola 2010.02.15. 14:57:11

Aki a kisokosból keres "szakembert" könnyen így járhat.

havajj 2010.02.15. 14:58:00

ez egy érvénytelen számla. nincs keltezve. irány az apeh

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.15. 15:00:40

@A_I_R: Az alapján fog dönteni, hogy ki kente meg jobban, ill. kivel jobb haverok az ügyvédek közül.

ghck 2010.02.15. 15:01:31

@gyulika: számlát nem kértél / nem adott, gondolom, így bukta

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.15. 15:05:17

@akikaztmondjákni:
Mert az fővállalkozó.
Nem biztos, h ért hozzá.

papugaja 2010.02.15. 15:06:54

Tisztelet a kivételnek, de...

Vajon a gázkészülékek, fűtésrendszerek mekkora hányada van szakszerűen beállítva? Tapasztalatom szerint a szakik vagy tojnak erre, vagy fogalmuk sincs hogyan kell ezt elvégezni.

Jártam már úgy szerelővel, hogy a gázkazán hőcserélőjét kitisztította, kisavazta, a keringető szivattyút ("az már biztosan rossz") újra cserélte, a vízhőfok-mérő csövét eltörte (és ezt később nem ismerte el).
Persze a fűtés nem lett jobb, amire annyit tudott tanácsolni, hogy csavarjam fel a lángot. Én. Mert ő többet ki nem fáradt.
Hogy a keringetőszivattyút melyik fokozatra kellene állítani, hogy melyik ágba mennyi vizet kellene engedni, ezen el sem gondolkodott. A kicserélt szivattyúnak - mint később kiderült - semmi baja.
Szopjon faszt.

papugaja 2010.02.15. 15:10:21

Ja, még valami: Gázcsőmestert bassza meg az áram!

Sákif za morro? 2010.02.15. 15:11:00

Azért előre illik megkérdezni az árat.

Ha már nem sikerült, akkor utólag megtagadni a fizetést. Ha okoskodik, vagy nem számol egy sokkal barátságosabb, elfogadható árat, akkor a cuccával együtt kidobni.

Azért a posztoló is magába szállhatna egy kicsit. Akinek nem tűnik fel hogy egy fosch FÉG kazán takarításáért elkérik a kazán értékének kb. a háromszorosát, az meg is érdemli hogy lehúzzák. Persze ettől függetlenül a jó kurva annnnyát a társaságnak, basszák meg őet rendesen, vonják be az engedéjüket, stb.

Lyuk a popSimon. :-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.15. 15:11:27

Kiváncsi lennék, vajon a svédeknél haogyan van ez?

Charles63 2010.02.15. 15:12:54

Hasonlóan jártam, csak LG intelligens mosógéppel, aminek a neve is sejteti, hogy tiszta elektronika. De egyszer csak vollogott az összes led, de nem csinált semmit. Ekkor bevittem Szegeden az egyik legnagyobb városközponti szervizbe, ahol ki se kellett vennem a kocsiból, mert a "mester" ránézésre közölte, hogy ki kell cserélni a teljes elektrinikát. Javítani nem lehet, mert egybe van öntve. 30ezer+munkadíj+ÁFA. Majd hanyatt estem, ennyiért új mosógépet veszek. Ekkor egyik ismerősöm ajánlott a kis Kecskeméti szervizet. Nosza irány Kecskemét. Ott barátságos SZAKAMEBER azonnal mondja, hogy ez típushiba, a gyár ingyen kicseréli a panelt csak meg kell rendelni a gyári szám alapján, amit meg is tett. 5 nap, és kész volt a gépem! 6.700Ft-ot fizettem a javításért+ a útiköltségem egy 5-ös. Vannak ilyen szervizek is!

acel 2010.02.15. 15:19:24

@Charles63:
Téged jól átvert a SZAKEMBER. Ha típushiba
akkor sztem a szerelést is a gyár fizeti. Meg a szállítást is.

tygger 2010.02.15. 15:29:13

@acel: lószart. esetleg a gyári márkaszerviz esetében, de egy kis, nem partner szerviz, aki elvben nincs is kapcsolatban a gyárral, csak rendel tőle egy panelt, miért ne fizettethetné ki legalább a munkadíjat? a köcsög indesit hűtőnkben is már másodszor ment tönkre a vezérlőpanel, garanciába nem, de szavatosságba még belefért, az indesit fizette a panelt, de a munkadíjat nekem kellett állnom.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.02.15. 15:30:25

Az ilyen mesterember az, akit én páros lábbal rúgok ki. Igyekeztem mindig elkerülni a lehúzást, a legtöbb esetben sikerült is.

Volt már futva távozó vízvezeték-szerelő nálam.

Leadfoot 2010.02.15. 15:32:24

Ez így elég gáz. De előre meg kellett volna beszélni, mennyibe kerül a dolog, és akkor egy lépéssel jobban állnátok...

europeer12 2010.02.15. 15:48:25

Kellene csinálni egy civil szerveződésnek egy "itt átbasznak téged" weboldalt, amelyiken megfelelő kivizsgálás után felsorolnák azokat a szolgáltatókat és cégeket /esetleg jelezve a jogos panaszok számát, egy-két érdekesebb története leírva/ akik becsapják, átverik a fogyasztót. Persze gyorsan csinálhatnak egy másik céget, más név, cím, telefonszám stb., de ha kitartóan működne, akkor lehetne hatása. Meg persze kellene egy "ezekben megbízhatsz" weboldal is, ahol felsorolnánk egy pár tisztességesen teljesítő céget. Egy idő után biztos lenne pozitív változás.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.02.15. 15:49:18

Nem mondod, h csuklás nélkül kifizettél ezért a melóért 61e + ÁFÁ-t!?

europeer12 2010.02.15. 15:49:51

@europeer12: Mert persze Magyarországon nem létezik se fogyasztóvédelem, se más, a fogyasztók érdekeiért eljáró hatóság -legalábbis amelyik tényleg csinál valamit-.

AlulírottFentemlített 2010.02.15. 15:52:04

@Sün‼:

A svédek annyiért adják, amennyi a polcra ki van írva!

carl badog 2010.02.15. 15:53:37

A rohadék. Nöjjön köröm a f..........ülére.

Sokorai_Atala 2010.02.15. 16:03:07

Nem ő fizette (ezt annak, aki nem figyelmesen olvas), hanem az idős édesapa. Nyilván szembrebbenéssel tette, de megnézném azok idős hozzátartozóit, akik 2 gázos vagy egyéb emberrel a mai világban kötözködni próbálnak, főleg, ha egyedül vannak otthon.

gyulika 2010.02.15. 16:07:45

@Ben Zinkoot: ÉN TUDNI AKARTAM ELÖRE MENNYIBE FOG KERÜLNI A JAVITÁS MIVEL 7800 FT VOLT OTTHON DE MEG NYUGTATOTT KICSI HIBA KICSI ÁR .MAJD A VÉGÉN KÖZÖLTE 12000 MONDTAM VAN 7800 FT ERRE Ö OK AKKOR MENNYIBE KERÜLHETETT A JAVITÁS HA NEM VOLT PROBLÉMA .HOGY KEVESEBB VAN ? A SZÁMLA TÖMB A KOCSIBA MINDJÁRT JÖN AZOTA SEM LÁTTUK A NETTEN TALÁLTUK A SZERELÖT

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.15. 16:18:23

@AlulírottFentemlített:
Azt sem tudni, van-e ilyenkor kreditprövning!?
Megyannyi kérdés, a válasz meg sehol...

elwood 2010.02.15. 16:22:50

Az én fostalicska Saunier Duval Isotwin kazánom 3 évig ment, minden évben karban tartattam 10 ropiért, hogy ne hagyjon cserben a tél közepén, meg ne kelljen sokat költeni ha elromlik.

Erre ahogy lejárt a 3 év garancia, elszállt az elektronika a tél közepén, 50 000 Ft-ba került.

Csak azért írtam ide, hogy hátha ilyen szarkupacot akarna venni most valaki.

É2I 2010.02.15. 16:35:53

@elwood:
Már leírtad, de ismétlés a tudás anyja.

Egyébként nem árulsz valamilyen szarkupacot? Jelen pillanatban keresnék valamilyet.

É2I 2010.02.15. 16:37:04

@É2I:
Na többször nem írom le : valamilyet.
;(

2010.02.15. 16:41:45

Nekem is Saunier Duval van, nem tartatom karban, ha beszarik akarmelyik resze ugyis venni kell ujat. Fogyassz, szenvedj.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.15. 16:43:16

@Sokorai_Atala: Egyetértek, de a legtöbbjük nem olvassa el, csak az utolsó két sort, aztán jön fikázódni, mert otthon azt nem lehet. :)

MosoMasa 2010.02.15. 17:09:52

@Ben Zinkoot: Ismerem én az ilyen nagyszájú hősöket, akik így egy blogon hú de tudnak mindent.
Megnézném én azt hogy mikor megvénülsz milyen nagy lesz! de szerintem nem is kell hogy megvénülj - már most is nyuszi vagy ha eléd lökik a számlát, vagy bármit.
Tudom, most majd jön, hogy pedig jajj de kemény vagy te... lenyomnád a biciklit is a torkán ha ilyet merne...

PR32 (törölt) 2010.02.15. 17:33:46

@europeer12: Mé'?! A homár ez itt az nem pont azért van? :)

elwood 2010.02.15. 17:49:40

@É2I: kazánt nem árulok, csak túró rudit, de most pont nem sikerült a beszerzés, volt egy kis gond a pénztárnál.

amúgy nem tudom milyen kazán lehet jó ...

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.02.15. 18:13:02

"(A fűtés nem cirkó-rendszerű, ezért a bojlerbe egy ún. kényszerkapcsoló van beszerelve, hogy egyszerre ne üzemelhessen a két gázkészülék."

Ez a rész nekem nem világos. Akkor milyen rendszerű a fűtés, és miért nem üzemeleht egyszerre a két gázkészülék?

Megdobbent 2010.02.15. 18:37:47

Nem tudja valaki, az ALDI-nak nincs valami szervizszolgalata sajat papucsot hozo, ajtoban cipot levevo, Eigermester forma alakokkal? :(

Mert mosolyognek totavere, ha lenne!

Melee 2010.02.15. 19:55:05

@Peti817172M: Elírta, helyesen a melegvíz nem tároló- hanem átfolyós rendszerű, ezért van a kényszerkapcsoló.

Cég és személy nevét felírtam a kiket ne hívjunk sose rovatba.

házisárkány 2010.02.15. 20:13:43

Azok, akik azt javasolják, hogy előre meg kell kérdezni az árat, még életükben nem hívtak szerelőt. Erre ugyanis az a szabvány szöveg, hogy "keziccsókolom, aztat nem tudhassuk előre". És még igaz is lehet, ugyanis amíg nem látta a javítandó cuccot, felelőtlenség lenne nyilatkozni. A legtöbben max. olyan leírást adnak a telefonba, hogy "kurvára folyik a csap", "nem megy a mosógép" vagy "leolvadt a hűtő". Ebből aztán elég nehéz megsaccolni, hogy mi a francot kell csinálni vele. Ettől függetlenül ez a lehúzás vérlázító. Velem is megtették már, klímás és villanyszerelő egyaránt. Pontosabban a klímásnál a felét fizettem ki annak, amit mondott, közöltem vele, hogy nincs otthon több pénz, jöjjön vissza holnap. Azóta sem láttam... Szerintem még így is megérte neki.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.02.15. 20:45:15

@házisárkány: Ugye viccelsz???

Ha te így csinálod nem is csodálom, h téged is lehúznak.

Árajánlatot mindíg lehet kérni és kell is adni. Max. azt mondod, h köszönöd nem kéred, rakja össze és kifizetsz egy felmérésnek megfelelő összeget. De nehogy már megjön a szaki, neked mint laikusnak mond valamit, te meg kifizeted a csillós összeget!!!!

Charles63 2010.02.15. 21:09:16

@acel: Mivel már nem volt garanciális, ezért a járulékos költségeket nekem kellett állnom. Az elektronika meg gyári szériahibás volt, azért cserélték ingyen. De ezt a szegedi E..SZO szerviz nagytudású Drága" szakemberei is tudták, vagy megtudhatták volba, ha veszik a fáradságot, és megnézik az adatbázisukat, hogy ettől a szériaszámtól eddig. gyári hibás, ingyen cserélendő. Gondolom velem kifizetteték volna a penelt, azután meg az utánrendeltet eladták volna maszekba.

europeer12 2010.02.15. 21:15:22

@PR32: Azért az emberek többsége nem keresi vissza hónapokra a posztokat, és nem is olvassa el újra. Olyan oldal kellene, ahol tevékenységi körönként, településenként, kerületenként vannak feltéve a szarháziak, azaz egy használható adatbázis kellene róluk. Na meg azokról is, akik korrekt áron, pontosan , jól dolgoznak, hagy növekedjen a bevételük, persze nem összemosva a két adatbázist.
Egyébként nem ártana ezeket a gennykócokat közösen megszívatni. Úgy látom, ingyenes a kiszállás. Ki kellene rendelni őket pár száz embernek, aztán nem kérni a szolgáltatást, de persze kérhető a kiszállás kamucímre is, lift nélküli házakhoz a tetőtérre, hagy mozogjanak a tetvesek.:)

Fashionistas 2010.02.15. 21:26:38

Én most hívtam egy villanyszerelőt a nevét már elfelejtettem....
Mondtam hogy szpot lámpákat kellene cserélni megszerelni bekötni. Erre közli hogy kiszállás 3000 Ft és "Hibafeltárás" meg 10000FT.
Mondom ember! nem kell itt semmilyen hibát feltárni mert látom és tudom mi a hiba......
Megköszöntem és lenyomtam a telefont...
Ezért tart itt a mai mesteremberek megítélése mert ezzel kell szembesülni.

torma99 2010.02.15. 21:50:52

Hévíz bojler tisztítás 61k hát ti hülyék voltatok most bocsi! Előre le kell beszélni a szerelőkkel akik odajönnek. Én igaz vidéken de kihívtam a szerelőket és 12k-ért kitisztították a bojlert és a kazánt, valamint a kazán szabályozójában kicseréltek egy kondit is. 2-en ott voltak 1 órát. 61k, 25k úristen!

rupertwinston · http://kanadaihirlap.com 2010.02.15. 22:59:22

Ez az ár még kanadai viszonylatban is drága, pedig itt azért magasabbak az órabérek. Az ilyen nem éppen kóser cégek megszégyenlitésére kimondottan alkalmas az internet--gyorsan terjednek a hirek a blogvilágban és ez remélhetőleg kiszűri az e féle vállalatokat.

Más: a Kanadai Magyar Hirlap oldalán egy kis online pártpreferenciás felmérést végzek. Nem reprezentativ, de kiváncsi lennék véleményetekre. kanadaihirlap.com

B@nális coitus 2010.02.16. 07:11:55

Ezt írják magukról a weboldalukon:"szakszerű munka garanciával, korrekt áron"

komcsik_haza! 2010.02.16. 09:00:40

De mé kell kitakarni a mobilszámot? És ha tíz Simon Ernő mester van az országban, akik gázkészülékekkel foglalkoznak, akkó honnét tudjam hogy most melyik a kontár?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.16. 09:30:09

És kifizette???

ŐŐŐŐreeeeg, hát nóóóóórmáliiiis?

tudomcsunyadolog 2010.02.16. 09:37:12

vazzeg, szólj két puposnak, ők kérnek 100-at és még a pénzedet is visszaszerzik.10 perc és utána egyből jobban érzed magad. Jogi út ha-ha-ha
Manapság már csak így megy...

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.16. 10:19:03

Simon Ernő szopjon f@szt!!! :D

acel 2010.02.16. 10:28:48

@Charles63: Canonnál még a postakölséget is fizetik a márkaszervízben szériahiba esetén. De igazad van, én is örömmel kifezettem volna csak a szerelési költséget.

plony 2010.02.16. 11:28:02

Ne kelljen már többször leírnom, hogy a szerviznek semmi köze a vízhez. Tehát rövid i-vel írandó, így: szerviz.

caligne 2010.02.16. 11:48:31

Gázmester, propán Buddhán.

KolomparVinetu 2010.02.16. 12:13:16

@Sün‼: nehogy megtanuld már azt a kurva pumpát leírni így 30 éves korodra. Nehéz szó és pesti is vagy, értem én a halmozottan hátrányos helyzeted, de ez kb. olyan, mint "juk".

Peetee 2010.02.16. 12:29:42

Tökigazad van.
Kontár, érettségivel sem rendelkező lóf@szjóskák nevezik magukat nagybetűs SZAKEMBER-nek, elkérnek akkora összegeket 1-1 beavatkozásért, hogy az már minden pofátlan határon túlmegy, mert ő heti 10-15órában akarja megkeresni azt, amiért más 50-60órát dolgozik...
A SZAKEMBER számomra nem az, aki elvégezte a szakiskolát, mert büdös volt ált. isk. után a matek a filozófia meg a történelem.
Nekem az a SZAKember, aki ért a SZAKMÁJÁHOZ, aki elkötelezett, tanul-fejlődik-képzi magát.
Sajnos ezek az emberek max. 3-5évig mennek házhoz, utána csinálnak 1 céget ,felvesznek 3-5-10 kiöregedett alkoholista paprikajancsit, akiknek annak idején büdös volt a tanulás, és foglalkoztatja őket.
Undorító ez az ország

gabbor 2010.02.16. 14:10:53

Ez tényleg nagyon durva! Nekem Junkers van, és 10e volt a tisztítása, ami kemény 5 perc volt, és amire nem is volt szükség, dehát én is eléggé parázom a készüléktől. Viszont, felrobbanni még az a Hajdú sem fog, attól nem kell félni.

Egyszer engem is átvertek, ilyen szemétládák. Azt hittem, hogy rossz a nyomásmérő a cirkón, és neten találtam "szerelőt". Kijöttek ketten, megnézték, úgy csináltak mintha kicserélnék, majd elkértek 25.000 forintot, majd iszonyat gyorsan elmentek. Gondolkoztam is, hogy ez most mi. Pár hónap múlva jött a "hivatalos" emberke, hogy ellenőrizze a cirkót, akinek ezt elmeséltem, megnézte, majd mondta, hogy semmit nem is csináltak vele, és amúgy sincs semmi baja, csak nem jól állítottam be az egyik tekerőt. :(

Rohadjanak meg az ilyen szemétláda "szerelők". Abban bízom, hogy az ilyenek a válság hatására kihalnak.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.02.16. 16:10:15

Nekünk a 80-as évekből származó FÉG van. 20 év után a tűzterét kellett kicserélni, mert szétégett. Ez 5ehuf anyag + 5ehuf munkába került.

Neten vettem még egyet 2e-ért kompletten, alkatrésznek, de azóta sincs semmi baja.. Asszem pálinkafőző lesz belőle :)

Mondjuk a tisztítást (azaz a pókok kikergetését magam végzem) illetve olykor nyáron is elindítom havonta a keringető szivattyút.

Sajnos le kell cserélni, mert nem gazdaságos (az őrláng miatt) korszerűbb kell. Kazánból továbbra is ilyen márkájút szeretnék venni. Vízmelegítőből csak Hajdút.

Legalább magyar és elpusztíthatatlan

kakasz 2010.02.16. 18:39:39

Nem tartozik szorosan ide csak a hozzáállás miatt írom le:Én a fatüzelésű egyedi kazánomat egy a szomszéd faluban élő lakatossal készíttettem.60k-ért csinálta meg mindennel együtt kb 12 éve.Azt mondta amíg ő él garanciát ad rá.Persze azóta sincs semmi gond vele,mivel bele lett rakva az anyag.A szomszéd kb 1 évente cserélteti az újonan vett totya 4-es kazánjának a belét mert évente kilyukad.

basszusmáá 2010.02.16. 18:49:24

Komolyan mondom, az ilyen szerelőnek látszó köcsögökre annyi évet kéne osztani, hogy a műanyag lakat is rárohadjon a zárkaajtóra.
Egyébként a FÉG valóban igazi magyar terminátor, a végtelenségig lehet javítani, óccsóért.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.16. 21:27:08

@Peetee: reggel jöttem be, most végeztem a melóval. a családom jórészt csak 7végén lát. nem panaszkodom, jól televagyok melóval, bár elkérem az árát.
ja! egyedül dolgozom, az elmúlt 20 évben mióta ezt csinálom, összesen 3 volt alkalmazottamnak mondanám azt, hogy maradjon mellettem, pedig volt pár.
az én vállamon a súly, senki sem szidhatja a cégemet más kontársága miatt, pedig mennyivel könnyebb lenne nekem.
de a nevem többet ér holmi kacsalábonforgó palotánál.

NoOne 2010.02.16. 22:56:33

Jó kis olasz gázkazán, 300k volt 2002-ben, évente ellenőrzés, portalanítás, kb. 4-5k/esemény, 3 évente savazás, az +10k/esemény, és idén cserélni kellett a gyújtásvezérlőt. Ja, és idén azér' hívtam másik szerelőt, mer' nem ért rá az "ismerős" embere. Az "új" szaki mondta is, hogy jé, nincs beállítva az alapgáz (vagy mi), így frankón túlfogyaszt és többször gyújt be mint kellene... Hm. Fel is hívtam az "ismerőst", de/és még köszönünk egymásnak. Cserébe én fogom portalanítani a kazánt, ők csak ellenőriznek -- ingyen, és csak akkor, amikor én is ott vagyok, mert az utolsó lebontásnál egy csomó helyen megláttam a ráégett gázszutykot, port stb., ami észrevehetően nem egy éves volt.

shred 2010.02.18. 17:48:11

Nálunk egy FÉG konvektort cseréltek újra 90 ezerért.

Gabir 2010.02.22. 09:41:39

Simoon Mester, alias Róóóland!
Akhaarszz khöörszakáált??

Hogy milyen mester?

MEKK
:)

SIMI! 2011.09.01. 13:31:11

Sajnálatos, hogy ez megtörténik egyesekkel! De a megrendelők .jelen esetben a megtévesztettek, is tévedhetnek
a Család vagy Keresztnév kapcsán! Simon Mihály a becsületes nevem és Víz, Gáz, Fűtés és Gázkészülék szerelő vagyok.tel:06 20 332 7835. De a Simon nevet azért nem kell le minősíteni. Sajnos sokszor találkozom megfizetett de megoldatlan feladattal! Ezért hívnak engem és más szerelő társam a munkák elvégzésére.
Üdv. SIMI!

leleplező10 2014.05.27. 09:57:26

@Eric_Cartman: Ismerem ezt a céget sőt az alkamazottakat is! A céginfó szerint 2012 ben 2 millió forintos éves árbevétele volt ez aztán nevetséges ezeken az árakon akkor hány alkalommal nem adhattak számlát? Most másik módszerrel dolgoznak alacsonyabb árakon de számla és képesítés nélküli emberekkel végezteti el a munkákat aki meg panaszkodik azt letagadják hogy ott jártak. Kálmán Zoltán veszi fel a telefont de Groszmann Tamás megy ki a címre. A címen Groszmann Tamás egy kamu néven mutatkozik be mert nincs arcképes igazolványa ami ahoz kellene hogy gázkészüléket szerelhessen ez azthiszem kimeríti a gondatlan veszélyeztetés fogalmát! A hab a tortán, hogy a munka végeztével hagy egy matricát a készüléken Kiss zoltán névvel. Ha van még kédésetek a céggel kapcsolatban írjatok

Exxx001 2014.06.22. 08:21:21

Sziasztok én dolgoztam ennek a cégnek vagyis Kálmán Zoltánnak tényleg az volt a bevett szokás hogy hamis néven kellett bemutatkozni mert kb. 10 melóból 1 helyen kértek számlát és ha nem volt számla és utána panasz volt egyszerűen letagadta hogy ott járt, nem volt hosszú pályafutásom a cégnél és nem is vagyok bűszke rá

Therm 2014.09.21. 23:46:01

Hozzám biztos nem jön be úgy egy gázszerelő sem, hogy ne inormáljam le.
gazigazolvany.hu
Még mindig az a nagy gond, hogy túlságosan megbíznak az emberek a szerelőkben.

zaszkam 2015.08.06. 15:45:16

Nagyon sajnáljuk, hogy csak két napja olvastuk ezt a posztot, és így mi is Kiss Zoltán és csapata (Kálmán Zoltán, G. Tamás) áldozatai lettünk.

Már tavaly is szereltek nálunk, mivel egy téli hétvégén csak őket tudtuk elérni. Mivel megoldották a problémát legközelebb is őket hívtuk a cirkóhoz. Nem értek rá, ezért valaki mást küldtek maguk helyett. Az illető 60 ezerét cserélt pár alkatrészt (termoelem, vésztermosztát, víztermosztát) a Junkers Novatherma cirkóban. Kicsit furcsálltuk, hogy ilyen drága, és miért kell ennyi alkatrészt cserélni, de a készülék működött. Kb. öt hétig. Utána 30 ezerét a "füstgázfok C érzékelőt cserélte" 31 ezerét. (Utóbb megtudtam, hogy ezek pár ezer forintos alkatrészek, de a készülék legalább működött.) Másodszor egyébként azért tudtuk hívni, mert "véletlenül" (kacsingatások közepette) itt felejtette a fénymásolt névjegykártyáját.
Egy hete észrevettük, hogy a cirkóból víz csöpög és gyorsan leeseik a nyomás. DE MŰKÖDÖTT. Mivel úgy éreztük, a helyettesítő fickó nagyon túlárazta az alkatrészeket, ismét Kiss Zoltán hívtuk, de Kálmán Zoltán jött. Először a biztonsági szelepet cserélte és az automata légtelenítőt 31 ezerért, majd megállapította, hogy a szivattyú leégett, ezért azt is cserélni kell (75 ezerét - mint kiderült ez max. 45 ezerbe kerül). A garancia feltételéül állította, hogy a közeljövőben kitisztíttatjuk a rendszert. A cirkó két napig ment, majd amikor kijöttek, biztosítékot cseréltek a vezérlőben, átmosták vízzel hálózati nyomáson a hálózatot, illetve a hmv hőcserélőt savval kitisztították. Azt állították még, hogy a konnektor zárlatos, 290 (!) voltot mértek benne, illetve, hogy vagy kell majd egy új vezérlő 90 ezerért, vagy valakivel megcsináltatják 30 ezerért, de ez ráér. (A konnektoról utóbb elektromérnök nagybátyám műszeres méréssel megállapította, hogy semmi baja és nem zárlatos, mint ahogy azt állítják, a 290 V pedig nonszensz. )
A cirkó működött, de megint csak 5 percig - egy perc erejéig, amikor még itt voltak, 3-4 percig aznap este. Megbeszéltük velük egy újabb időpontot, de aztán lemondtuk, már semennyire nem bíztunk bennünk. A készülék eredetileg működött, de 150 ezer forint után egyáltalán nem. Kihívtunk két Junkers szakszervízest, akik mindketten megállapították, hogy az eredeti problémát nem hárították le, amely miatt leégett az új szivattyú is, és talán a vezérlő is tönkrement. Az első szerint a készülék ráadásul ráz is, ezért veszélyes, a második nem is látta bekötött állapotban, de azt észrevette, hogy a szivattyú feletti hollandi nincs jól meghúzva, ezért innen is szivárog a víz. Ez okozhatta a frissen kicserélt szivattyú leégését (amelynek motorterében állt a víz), és ez minden kétséget kizáróan Kiss Zoltánék hibája. Felhívtam őket, első körben azzal hárítottak, hogy miért nem jelentettem a szivárgást, és hogy a szivárgás az ő tevékenységüktől függetlenül keletkezett. (Mintha nekem tudnom kéne, hogy éppen mi történik a készülékben, és nem az ő dolguk lenne észrevenni.) A második szakvélemény elkészülte után már azt mondták, hogy a leégés elvileg lehetne az ő hibájuk, de mivel "nem adtuk meg neki az esélyt", és más is belenyúlt a készülékben, honnan tudják, hogy azt nem a másik két szerelő okozta. Felvetésemre, miszerint a készülék már korábban leállt, mielőtt azok kijöttek, azt mondta, hogy az nem számít, mivel a szivattyú leégése lehet új is. Hiába mondtam, hogy a készülék nem működött, és be se volt dugva a konnektorba, tehát nem volt mikor ideje leégni, azt válaszolta, hogy ő nem volt itt, honnan tudja. Kérdésre, hogy a tanúk miért nem számítanak, illetve az, hogy a szakvélemény kimondja, hogy az ő felelősségük, azt reagálták, hogy nem voltak itt a szakvélemény elkészültekor. Következésképpen nem vállalnak garanciát semmire, hiába nem végzett semmilyen javítást a szakszervízes, éppen elég, hogy leszedte az előlapot. Miért kellen elhinniük, hogy nem nyúltak bele.
Abban van némi igazság, hogy nem volt talán szerencsés, hogy más szerelővel is megnézettük, de egyértelműen bizonyítható, hogy ők okozták a hibát. Ugyanakkor nem akartuk, hogy ismét előálljanak valamivel, semmi esetre nem akartuk rájuk bízni a javítást.
Semmilyen olyan hivatalos papírt nem adnak, amivel visszakereshetőek lennének. A szakszervíz emberei is azt mondták, hogy ha ezt az érvüket cáfoljuk, akkor keresnek mást.
Tanulság: a Kisokos semmire nem garancia, mindenről papír kell és/vagy számla, számla nélkül csak rövid távon olcsóbb. Bocs a hosszú leírásért.

zaszkam 2015.08.06. 15:57:11

@SIMI!: Tudsz valami mondani a cégről? Kösz

zaszkam 2015.08.06. 16:01:10

Kérdezhetitek persze, hogy miért nem küldtük el őket hamarabb. Egyrészt nagyon nem értünk a műszaki dolgokhoz, másrészt folyton azt hajtogatták, hogy ez egy nagyon rossz állapotban lévő készülék, bármikor elromolhat benne valami. Ez egyébként így is van, de csak a második szerelés után esett le, hogy összefüggés lehet a szerelés ténye és a további javítás szüksége között. Harmadrészt reméltük, hogy a garanciát azért náluk lehet érvényesíttetni.

mongolili 2018.07.27. 18:48:48

@Eric_Cartman: real dick sucking this country is...Yoda
süti beállítások módosítása