Klasszikus magyar mentalitással tojták le a fogyasztókat az alant következő, botrányos kajaügyben. A főszereplők a SPÉKÓ, a United Food és a lisztérzékeny fogyasztók. A SPÉKÓ (Speciális Ételek Konyhája) orosházi cég és glutén- tej- és tojásmentes meleg ebédek forgalmazásával foglalkozik. Saját szállítókapacitása azonban nincsen, így az ételeit a United Food szállította ki. Február 15-én, anélkül, hogy az érintett fogyasztókat értesítették volna, a kuncsaftok egy másik melegkonyhás cég, a Junior fogásait kapták meg. Kiderült, hogy a United szerződést bontott a SPÉKÓ-val, arra hivatkozva, hogy a cégnek túl kicsi a főzőkapacitása, majd anélkül, hogy erről bárkit informált volna, a Juniorra váltott. Ebben a lisztérzékeny fórumban remekül végigkövethető a sztori. Olyan vicces részletekkel, hogy egy nyilvánvalóan célzatosan beküldött céges álfórumozó délelőtt tízkor dícséri a kiszállított ebéd szuper minőségét. A kuncsaftok egy része azonnal kétségbe vonta, hogy a Junior fogásai valóban gluténmentesek-e, többen enyhe rosszullétre, hasmenésre panaszkodtak, bár egyelőre természetesen semmi bizonyíték nincs arra, hogy bárki csalt volna az étellel.
A fórumból kiderül, hogy a SPÉKÓ egészen meglepő módon nem rendelkezett a saját megrendelőinek a listájával, ami a Unitednél van. Néhány fogyasztó a bontalan csomagban megőrzött tészta laboratóriumi bevizsgáltatására készül. A sztorin igyekszünk rajta lenni, a fejleményekről beszámolunk. Alant Aquapassive levele.
Sok derűs percet szereztél már nekem, rendszeres olvasódnak. Most egy nem vicces témára hívnám fel a figyelmedet.
Adva van egy családi vállalkozás, aki egy (nem is olyan) szűk réteg ellátását célozza meg. Jelen esetben speciális ételek házhoz szállításával veszi (vette) le a gondot sok-sok ember válláról. Saját oldalukon regisztrálva rendelhettél az étlapról. Az étel milyenségére itt nem szeretnék kitérni (olyan amilyen, jó, elfogadható), de egy biztos: allergénmentes.
Adva van egy (saját bevallása szerint) ételkereskedő cég, aki egy nap úgy gondolja, "felmondom a szerződésemet a SPEKO-val". Ebben hiba nincs, ez szíve joga. A hibát akkor követte el, amikor hétfőn, minden tájékoztatás nélkül kihozta az ételt, amit egy másik konyhán gyártottak. Én nem ezt rendeltem!
Aztán az alábbi fórum hozzászólásai, és pár telefon után, sikerült tiszta képet kapni a történtekről:
A SPÉKÓ a hibás!
Mert:
- Nem tájékoztatott bennünket, hogy adatainkat egy harmadik személynek kiadja.
Mint utólag kiderült, neki nincs adatbázisa a saját megrendelőiről. Azokat az Unitedfood kezeli.
- Cserben hagyta megrendelőit. Nem oldotta meg a kiszállítást.
Igaz nem is tudott volna.
A fenti fórumból kiderül, már február 10.-én tisztában volt azzal, hogy nincs szállítója, nem tudja teljesíteni a megrendeléseket, de a honlapján még vasárnap este is fogadta a megrendeléseket.
Mégegyszer szeretném kiemelni, ez kényes téma, itt sok ember élete, életminősége a tét.
Üdvözlettel: Aquapassive
Az utolsó 100 komment: