Tékozló Homár

Diszkriminálja a McDonald's a biciklistákat (18+)

2010.02.24. 00:07 | szily | komment

A biciklista hevesvérű népség, Balázs például 18-as karikát érő káromkodásig jut el alanti levelében, miközben felidézi, hogy - ha már úgyis itt a karika, mondjuk ki - a McDrive-ból a halál faszára küldték el, amikor bringáról akart rendelni. A Homár robogós + hidegvérű, úgyhogy nem értheti meg ezt a tüzes mentaslitást, de az tényleg furának tűnik, hogy mi baj származna abból, ha kétkerekűeknek is adnának Big Macet. Csúnya szavak alant:


Tegnap a jó időre való tekintettel végre elővettem a bringát. Úgy másfél-két óra tekerés után igencsak megéheztem, és mivel épp a Fáy utcában jártam, gondoltam beugrom az ottani mekibe harapni valamit - igen ám, de mivel nem terveztem sehol ott hagyni a drótszamarat, az U-lakatomat nem vittem magammal, anélkül pedig érthető okokból nem szívesen megyek sehová. Kézenfekvő megoldásnak tűnt tehát a McDrive, nem is volt előttem senki, beálltam az ablakhoz és vártam... Egy darabig matatott bent a srác, de nem nyitotta ki az ablakot, rám se nézett, egy idő után elment, majd úgy egy-két perc elteltével tudta csak közölni, hogy nem szolgál ki. Amikor az okot kérdeztem, csak annyit mondott, hogy mert kerékpárral vagyok, tegyem le az étterem előtt, és menjek be.

Ekkor én közöltem vele, hogy ez esetben orálisan kényeztethet, majd ott hagytam a fenébe, többé nem megyek mekibe gondolattal. Hazafelé a Nyugati aluljáróban (ahol elvileg nem is lenne szabad kerékpározni) kérdés nélkül kiszolgáltak a Burger King aluljáró felé néző ablakán, így magamban elneveztem azt a helyet McBike-nak, és már tudom hogy hova menjek ha csak gyorsan be akarok kapni valamit.

Kérdem én, a McDrive-os faszinak mennyivel tartott volna tovább a bringás kedvéért kétszer megnyomni a BigMac gombot, mint ha autóval érkezik? Mi az édesanyja retkes picsájáért ül ott, ha nem azért hogy kiszolgálja a vásárlót és ezt olyan minőségben tegye, hogy a cégről alkotott pozitív imidzs ne sérüljön? Vagy, ha kerékpárost nem szolgálnak ki, miért nem jelzik hogy kizárólag gépüzemű jármű hajthat be? Melyik ombuccmanónál reklamálhatok a McDonald's rasszista és kirekesztő bánásmódja miatt?

Üdv
Balázs

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonBandi 2010.02.24. 14:39:21

@bluesilver: ugye nem kell németnek lenni ahhoz, hogy részegen dudáljon vki a balatonnál?

index-cenzura.biz 2010.02.24. 14:40:33

nem értem, hogy ezt miért nem tudtad normális ember módjára beírni a panaszkönyvbe. Ja, hogy nem tudtad akkor ott lezárni a bringádat? Legközelebb, mikor arra jársz, írd be a panaszkönyvbe, és kész.
Nem hiszem hogy egyszerű ügy, de ha már az étkezésedre igénytelen vagy, legalább a fogyasztói magatartásod legyen kicsit hatékonyabb.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2010.02.24. 14:41:39

Én egyszerűen csak ott álltam volna továbbra is. Pár percen belül úgyis jön egy autós, aki miattad nem tud rendelni, mert ott állsz bicajjal. És akkor eljön a te időd :-)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.02.24. 14:55:00

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: "akinek pesten nincs verdája, az szophat keményen a fostos bkv-val, mert biciklizni ott nem lehet egyáltalán... "

A BKV-t ki lehet bírni azon a pár napon, amikor nem lehet bringázni. Ebben a hónapban eddig mindössze kétszer kényszerültem BKV használatára, ezek közül az egyik azért volt, mert metrót kellett fotóznom egy folyamatban levő projektemhez :)

Viszont nem tudom, hogy milyen szuperképességeim vannak ha egyáltalán nem lehet itt bringázni, nekem meg mégis minden nap sikerül majd' 20 kilométert tekerni. Lehet, hogy bennem van a hiba?

@salapapa: Teherautó mögött soha nem tekerek. Ha 25 km/h alatti sebességgel megy, akkor megelőzöm, ha ennél gyorsabb akkor lassítok egy kicsit és hagyom elmenni.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.02.24. 14:58:54

@Gery.Greyhound: Ja azt kihagytam, hogy ha ma Budapesten valamit nem lehet, az az autózás. Pontosabban autózni lehet, csak hatékonyan eljutni vele A pontból B-be, azt nem.

sorica123 (törölt) 2010.02.24. 15:01:28

@Secnir: nem, a kerékpár egy közlekedőeszköz. Nem feltétlenül csak fitnesznácik ülhetnek rajta:)
@salapapa: meg úgy egyáltalán egy pesti/bármilyen városi tüdejét.
@Gery.Greyhound: :D

Amúgy mindkét fél óvodásan viselkedett. Egyfelől semmi baja nem lett volna az üzletmenetnek, hogyha a pultos nem ragaszkodik a - nem is biztos, hogy létező - szabályhoz. Másfelől viszont ha már ennyire egybites a pultos, akkor is létezik pedagógiailag hatékonyabb reakció, mint az, hogy 'Akkó kabbe'. Pláne aztán nagy garral megírni a Homárra, miközben igazából annyi történt, hogy egy ember hülye volt, egy másik meg kajás és türelmetlen.

hegyilany 2010.02.24. 15:05:57

Höhö, ez kicsit olyan, mint amikor felhívtam az Arena Plazmát, hogy van-e és hol parkolójuk a 2,1 m-nél magasabb autóknak (ami ugye a parkolóházba nem fér be). A válasz lényege az volt (két idétlen vihogás között), ha ilyen autóm van, ne menjek az Arenába.

hegyilany 2010.02.24. 15:08:08

@Gery.Greyhound: Szerintem jó a BKV. Csaknem mindig tömegközlekedek, és az általam használt viszonylatokra nincs panaszom.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.02.24. 15:20:19

Ilyenek ezek a friss bolcseszdiplomas meki dolgozok. :)

DonBandi 2010.02.24. 15:22:24

@hegyilany: a south parkban láttuk ugye, hogy nincs külön delfin WC.

DonBandi 2010.02.24. 15:24:02

@Tomasz_a_gozmozdony: a mekis takarítónéni meg beszól néha hogy "nekem végzeccségem van!"

fourgee 2010.02.24. 15:30:55

@Zolika817: Én még tanuló koromban egy 49 személyes Bova-val akartam bemenni McDrive-ba, de az oktatóm nem engedte, pedig vicces lett volna :)

Mon3 2010.02.24. 15:33:36

@salapapa: "voltam bringás, amikor letettem a papírt akkor motoros (nem, jogsim nincs rá), majd lettem autós. ez a fejlődés... 8) "

Ez a visszafejlődés!

"bringázás közben szívesen megnézném a tüdődet"

Nézd meg erre fentebb a válaszom. Nem vagyok hülye, hogy beálljak egy autóbusz mögé. Szerencsére azért jó kerekezni, mert nem kell az autós sztereotípiákat követnem. Aki az autóbusz füstjét közvetlenül szívja, az Te vagy.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.24. 15:35:23

@salapapa: A "normál" személygépkocsik légterében több a káros anyag és részecske, mint ~160-190 cm mahgasságban. Szívás...( kitalator.blog.hu/2010/02/23/szivas_38)

fourgee 2010.02.24. 15:38:52

@sorica123: "igazából annyi történt, hogy egy ember hülye volt, egy másik meg kajás és türelmetlen."

Mindkettő hülye volt. Ilyen esetben - ha azt mondják hogy biciklist nem szolgálnak ki az autós részen - vissza kell kérdezni, hogy "Most akkor menjek be az étterembe?". Erre igen lesz a válasz. Ekkor be kell menni biciklivel, ahol egyből elkezdenek pattogni hogy nem szabad bevinni, na ekkor lehet hivatkozni a mekdrájvos gyerekre, hogy "De hát ő mondta hogy jöjjek be, mert nem szolgál ki biciklivel".

Ha hülyének néznek, akkor a legjobb amit tehetünk, hogy hülyének nézzük azt is, aki hülyének nézi azt, aki hülyének nézett minket. :) Ez a természet körforgása. Ma nagyon bölcs vagyok. :D

Advocatus_Diaboli 2010.02.24. 15:43:30

@Silent Bob: Azt írtam tankolni, ami egyételműen a bezin gépjárműbe nem pedig kannába töltését jelenti. ;-)

gpetersz 2010.02.24. 15:44:04

Michael Douglas: Összeomlás...
Örök klasszikus.

EMP 2010.02.24. 15:44:32

En motoros turara akartam egy kis extra vesztartalek benzint es szereztem egy fel literes benzineskannat. Direkt motorokhoz arultak.
Szal helyzet: elslattyogtam gyalog! a sarki kutra kezemben a fel literes kannaval. Kozoltem a fickoval hogy mit akarok, mire 5 percig nezegette a kannat hogy valoban benzin tarolasara alkalmas-e.
Miutan meggyozodott rola bealltam (meg mindig gyalog) egy kuthoz es szepen kb 10 perc alatt telecsopogtettem...

Mellesleg eletemben nem fizettem meg olyan keveset kutnal tankolasert :D
"8-as kut fonok, fel liter lesz..." :D

pasalamota 2010.02.24. 15:50:45

Miért is rasszista a McDonalds? Te néger vagy vagy cigány, Balázska?

romesz 2010.02.24. 15:52:14

Tipikus magyar tempo, a kiskocsog az ablaknal nem azt nezte, hogy egy ujabb vevo van akit kiszolgal es evvel is a ceg jut bevetelhez.
Ha en lennek a fonoke, holnaptol nem dolgozna ott a gyerek az biztos.

Mint erdekesseg a multkor gyalog mentem oda a mcdrivehoz mert tobben alltak sorba a benti kasszanal es minden gond nelkul kiszolgaltak.
Csak azert mert autos ablak, attol nem csak azokat lehet kiszolgalni.

NetzArbeit 2010.02.24. 16:04:50

Én egyszer külföldről hazafele megálltam a bánolnai pihenőhelyen lévő mekdónacná. Mire a két gyerek felvette a cipőjét kikászálódott a kocsiból pont bezárt. Bent még a pultnál éppen kértek. A két eladó lányka kaján vigyorral közölte, hogy sajnos bezárt.
Na én azóta nem megyek McDonalds-ba. Se biciklivel se gyalog, se kocsival.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.24. 16:23:50

@pasalamota: Van egy harmadik verzió is...
A verzió
B verió
/ verzió

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.24. 16:49:08

@Gery.Greyhound:

abszolúte nem Benned van a hiba, nagyon jól teszed, hogy binyózol.. eszerint bátor vagy:) én el nem indulnék ott bicajjal, mert halálfélelmem lenne:D

klacus 2010.02.24. 16:55:15

Kedves Balázs.
aki valszeg a másik műanyag kajagyár egyik fizetett managere.

Arra lenék kíváncsi, ha mondjuk egy 195-ös kopasz paraszt szolgált volna ki, akkor is ilyen stílusban nyilvánultál volna-é meg?

Lehet, hogy fél kézzel rád hajtogatja a bicajt, és úgy törli fel veled a parkolót.

egyittlakó (törölt) 2010.02.24. 16:55:43

"gondoltam beugrom az ottani mekibe harapni valamit"

A posztoló hülye. Mi az a "meki"? Megint alacsonyítják a magyar nyelvet a nemzetietlen bringások?

sarius 2010.02.24. 16:56:43

Az idióta bringások tudathasadásos állapotának tipikus esete: most sem tudták eldönteni, hogy gyalogosok vagy motorosok. Persze mindig megpróbálják a számukra legkedvezőbbet kicsemegézni mindkét státuszból :)

Most rábaszott a biciklis, a mekis megtanította kesztyűbe dudálni.

egyittlakó (törölt) 2010.02.24. 16:57:40

@pasalamota: "Miért is rasszista a McDonalds? Te néger vagy vagy cigány, Balázska? "

Áááá... rosszabb: hülye bringás!

sarius 2010.02.24. 16:57:53

@egyittlakó: Mert a "POSZTOLÓ" ősi magyar szó, mi? És te meg okos vagy.

egyittlakó (törölt) 2010.02.24. 17:03:05

@romesz: "Csak azert mert autos ablak, attol nem csak azokat lehet kiszolgalni. "

Mondod te. Attól, hogy női vécé, még bemehetsz pisálni, ha férfi vagy, ugye? Vagy az autómosóba beállhat a bringás is, nem? Attól, hogy ki van írva valami, az senkit nem érdekel, mert amúgy a fél ország analfabéta. Azé tart itt ez az ország, hogy minden köcsög bicajos szembejön az egyirányú utcában. Még jó, hogy pusztulnak is rendesen, akárcsak a motorosok...

klacus 2010.02.24. 17:04:42

@sarius: A posztoló már a honfoglaláskor is ismert szó volt. Olyan ló ami posztóból készült. Logikus.

egyittlakó (törölt) 2010.02.24. 17:05:24

@sarius: "És te meg okos vagy."

Köszi, valóban nem járok biciklivel...

egyittlakó (törölt) 2010.02.24. 17:10:20

@klacus: "már a honfoglaláskor is"

Szerintem, már ez a honfoglalás is smafu volt: így akarták álcázni egy itt lakó nép legyilkolását, elüldözését.

klacus 2010.02.24. 17:15:07

@egyittlakó: Szélsőjobbos ámokfutás?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.24. 17:15:33

@Mon3: szerinted csak a busz mögött közvetlenül mérgez? hol élsz? egész BP levegője olyan, mint egy nagy kormos szivacs a sok dieseltől.
én bekapcsolom (ahogy mindig!) a belsőlevegő keringetést amint beljebb megyek a városba. itt kint, a "peremen" pedig látom esténként azt a vörös szart ami a pesti levegő.

@Kitalátor feljegyzetei: Neked is ajánlom fentebbi soraimat. :)

@EMP: én úgy tudom, 5 liternél kevesebbet nem adhat(ná)nak ki.
monggyuk én is tankoltam már 1-5literes ásványvizesbe... több ment mellé, mint bele. :D

@Sün! balázs: viszont amikor megáll a műhelyem előtt a bringás és SZERSZÁMOT KÉR mert neki nincs, azzal a helyzettel nekem mit kellene kezdenem? annyiba kerül egy villáskulcsom, mint neki a komplett pirelli bringája.

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: "ha az útra mész, akkor vagy az autó üt el, vagy belemész valami kátyúba, és a kocsi alá esel"
és akkor ki lesz a hibás? én aki átmentem rajta (nnajó, rückwertzet/egyest egymás után még háromszor talán nem kellett volna utána dugni), vagy ő aki nem a szabályok szerint közlekedett?

@romesz: "nem azt nezte, hogy egy ujabb vevo van akit kiszolgal es evvel is a ceg jut bevetelhez.
Ha en lennek a fonoke, holnaptol nem dolgozna ott a gyerek az biztos"
tökéletesen igazad van. ettől függetlenül Balázs eljátszotta a nagyparasztot.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.02.24. 17:24:11

@hegyilany: Én is 3 évig BKV-ztam, és tényleg messze nem olyan, mint amilyennek mondjuk a BKV figyelő posztjai lefestik. Vannak vele problémák, de ezek nem mindennaposak. Persze bringázni sokkal jobb, de szamárnak ha épp nincs ló, megteszi a BKV is (inkább, mint az autó)

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: Én is voltam így, az autópályával. Amíg nem volt jogsim, azt mondtam hogy ha majd vezetni fogok (igen, fiatalabb koromban, amíg nem értem el azt a fejlettségi szintet hogy bringázni akarjak, volt ilyen vágyam) akkor sosem megyek rá az autópályára, inkább döcögök 80-nal az IFA mögött a régi országúton. Aztán egyszer kipróbáltam, és rájöttem hogy nem olyan félelmetes az, mint amilyennek látszik. A városi bringázás sem, de még 25 centis hóban sem olyan nagy ördöngősség. Ki kell próbálni :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.02.24. 17:27:40

@salapapa: "itt kint, a "peremen" pedig látom esténként azt a vörös szart ami a pesti levegő."

LOL, azt úgy hívják hogy naplemente, és az okozza hogy a lemenő nap fénye más szögben érkezik a légkörbe, ezért másképp törik a fény, és a vörös spektrumtartomány vagy miafene, jobban érvényesül. :)

@egyittlakó: "Attól, hogy női vécé, még bemehetsz pisálni, ha férfi vagy"

Az Aréna plaza-ban a múltkor ez volt, ugyanis a férfi WC be volt zárva. Minden férfi és nő, aki együtt bement a női WC-be, ki is jött élve, ugyanígy a mekis paraszt sem halt volna bele, ha odaadja a bringásnak a kaját.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.02.24. 17:30:36

@romesz: "a kiskocsog az ablaknal nem azt nezte, hogy egy ujabb vevo van akit kiszolgal es evvel is a ceg jut bevetelhez.
Ha en lennek a fonoke, holnaptol nem dolgozna ott a gyerek az biztos."

Végre valaki, aki tökéletesen látja az egész sztori lényegét.

Én dolgoztam szolgáltatóiparban, ott az volt az elsőszámú szabály, hogy az ügyfélnek mindig mindenben igaza van, még akkor is, ha azt mondja, szopjam le. Pláne, ha az én balfaszságom miatt mondja ezt.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.24. 17:33:38

@Gery.Greyhound: aranyom, nem a nyugat felől látható szépre gondolok...
nem is a holnapi szelet mutató "vörös az ég alja" dologra gondolok.
erre:
indiaimelo.freeblog.hu/files/K%C3%A9p%20023.jpg

dontals 2010.02.24. 18:14:47

Én is mentem már a McDrivba-ba kerékpárral. Előttem is kocsi állt meg utánam is. Kicsit furán néztek, de kiszolgáltak.

Mon3 2010.02.24. 18:21:06

@salapapa: "én bekapcsolom (ahogy mindig!) a belsőlevegő keringetést amint beljebb megyek a városba"

CC... és pár perc múlva már nem látsz ki az ablakon a párától.

Elég, ha mi tudjuk biciklisek, hogy mennyivel jobb a városban a kerékpár, mint az autó. És akár hogy is fújnak rám, én akkor is inkább a kerékpárt választom, mert gyorsabb és kényelmesebb. Pedig 30 éve van jogsim, és a garázsban ott áll az autóm, a munkahelyemen pedig a céges kocsim. Az autót csak nagyobb távolságokra és szállításra használom.

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.24. 18:23:41

@salapapa: kérdés, hogy mit értünk szabálytalan közlekedés alatt... mert ha a binyós halad az út jobb szélén normálisan, aligha ő a hibás, ha mondjuk valami paraszt ráhúzza a kormányt, mert ilyen is van ugye. de nyilván van olyan barom biciklis is, aki úgy gondolja, hogy rá nem érvényes a kresz, és simán átdzsasszol a piroson agy nélkül, lehet sorolni;)
@Gery.Greyhound:

háát hajrá;) az autopálya elvileg amúgy a legbiztonságosabb, hogyha mindenki szépen betartja a kötelező jobbratartást, és a 3 sávos pályán nem az az általános eset áll fenn, hogy a középső és belső sáv dugig van, a külső sáv meg pang az ürességtől... meg ugye van az a kategóriájú sofőr, aki úgy van vele, hogy ha ő 130-al halad a belső sávban, mert előzi a mellette 128-al közlekedő gépjárművet, eszében sincs belehúzni az előzésbe, ha mondjuk láthatóan közeledik felé hátulról egy 140-el haladó jármű, mert ugye "én a max megengedhető sebességgel haladok, mindenki más kapja be"..
de visszatérve, szerintem először a városvezetésnek arra kéne törekedni, hogy mondjuk lehetőséget teremtsenek a kerékpárosoknak a biztonságos közlekedéshez, utána lehet csinálni ezt az elképesztő baromságot, hogy letiltjuk itt-ott a közlekedést a városban, hogy szokják az emberek az alternatív lehetőséget, stb.. szegeden a szmogriadó mmiatt ezt úgy oldották meg, hogy pl a szegedi tömegközlekedést aznapra ingyenessé tették, mikor leszabályozták a gépjárműforgalmat.. no mindegy..

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.24. 19:01:28

@Mon3: néha ha használnád is a járgányodat, lehet nem írnál ekkora blődséget. :) mitől lenne pára? tán csak nem a lehelletemtől? no és a ventikettesfokozat?
ehhh... úgyérzem, meddő "vita".

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: soha nem rántom rá sem a bringásra, sem a mocisra a kormányt. sőt! merthogy nem borotválkozásra találták ki a járműveken a tükröt és ezt én tudom is, ezért használom. lehet többet nézek beléjük, mint előre... ha jön valamelyik, akkor miért ne engedjem el? ha legalább ő tud haladni, én aztán nem tartom fel. ha mozgásban vagyok, a lehetőségekhez képest még el is húzom a kormányt, hogy még több, biztonságosabb helye legyen.
sajna nem mindenki teszi ezt...

viszont igen, azokról beszélek akik magasról leszarják a pirosat és így-úgy slisszolnak át, ezzel veszélyeztetve nemcsak a maguk, de a többiek épségét is. behajtanitilosban pl mit keres az út jobb oldalán a bringás szemben velem?
ebből volt eccer egy csattom. ma már sajnálom, hogy nem a bringáson mentem keresztül, mert az elslisszolt a jóqrva anyjába, otthagyva minket.
ha pedig "megbotlik" egy kátyúban és beesik elém, megintcsak engem vesznek elő. nem beszélve piciny lelkecském traumájáról az életem végéig.

Picsasereghajtó 2010.02.24. 19:08:19

@salapapa: Bírom ezt a "kapjon ingyen jegyet aki leteszi az autót" dumát. És aki eleve bele sem ült, az miért fizessen? Hogy állapítják meg, hogy az ember azért szállt fel a villamosra, mert szmogriadó van, vagy mert egyébként is azzal ment volna? Szvsz ez ugyanolyan baromság, mint az hogy legyenek P+R parkolók (természetesen legyenek, nem azzal van a gond) és aki ott száll át autóból a metróra, az utazhasson ingyen. Mert? A bringásnak meg - mivel az a BKV jeggyel nem sokra megy - osszunk csokit, jutalomból, mint a dedóban?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.02.24. 19:10:29

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: Tudom én hogy biztonságos az, csak kívülállóként veszélyesnek tűnt. Ezt csak azért hoztam fel, mert amióta napi szinten bringázok a városban, jól tudom hogy a városi bringázás is ilyen: veszélyesnek tűnik, pedig egyáltalán nem az, csak ha állat módjára közlekedsz.

kispista5 2010.02.24. 20:20:42

Szolidritást vállalok a postolóval. Többet nem eszem ott.

Az autósoknak: bringával közlekedni veszélyes, kérlek benneteket, vigyázzatok a kerékpárosokra, őket is várják ottthon.
Ha minden bringás akit beszaratnak az úton inkább kocsiba ül, már senki nem fog elférni az úton. (vagy nem talál parkolóhelyet)

kispista5 2010.02.24. 20:21:54

ott a mekiben, inkább a börger mekbájk

Reggie 2010.02.24. 20:43:45

@salapapa: szerintem az utcakat osszekeverted a levegovel. amugy ha voros lenne a levego, akkor nem keknek latnad a dunat mert a voros es kek komplementer szinek...

Reggie 2010.02.24. 20:46:40

es teszemhozza azert voroses az utcak szine, mert el van cseszve a feher egyensuly.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.02.24. 21:00:29

@DonBandi: Vagy megkerdezik a mekkdrajvos gyereket, hogy mi a neve pozicioja. Marmint a takaritonok :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.24. 21:08:01

@Reggie: oszt az ucca felett mit találsz? LOL!
de nem érdfekel, szíjjá csak gázt. bár ezt jobban megoldották anno...

hozzáteszem ma este ahogy jöttem haza, egy köcsögöt majdnem felkentem a motorháztetőmre.
Tahi út. kerékpárút kiépítve, az én benzinpénzemből IS.
büdösparsztbringás halad a tahin, tőlem jobbra. a reitternél fogja magát a köcsög és át előttem! ha nem a fékre taposok, átmegyek a gyökéren.
már sajnálom, hogy nem azt tettem. komolyan, tiszta szívemből sajnálom.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.24. 21:09:20

@Sün! balázs: én ezt a dumát nem osztom. miért rám előzményeztél? :D

ha tőlem függne, inkább fizessék ki a letett autó után a kötelezőket, súlyadót...

Reggie 2010.02.24. 21:33:50

@salapapa: elarulom. sarga szinu lampakat, amik vorosesek lettek az elbaszott feheregyensulytol. tipikus hiba.

ha minden nap olyan idiotakkal kene talalkoznom mint te, hidd el elgondolkoznek a gazszivason.

Ulci 2010.02.24. 21:49:36

Ez édes. Én a mekiben úgy szoktam jegeskávét inni, hogy + egy adag fagyival kérem. Általában megkapom (persze a fagyit kifizetem), néha csak értetlenül állnak, hogy olyan nincs, akkor kérek egy jegeskávét és egy fagyit és mellékesen egy pohárba kérem... Egyszer kijelentették (Budakalászi Meki), hogy ezt nem tehetik, a tölcséres fagyit nem nyomhatja a jegeskávés pohárba. Amikor megkérdeztem, hogy mégis miért nem, azt mondta, azért, mert a vezetőség megtiltotta (akkor és ott). Párszor vissza mentem, tesztelés végett, de nem voltak következetesek,- máskor szó nélkül egybe adták. :-)

fourgee 2010.02.24. 22:13:26

@salapapa:

1. csináltak már több tesztet is, műszerekkel, amik szerint megb... a belső keringetést. :)

2. ne becsüld le a biciklik értékét, Londonban nézegettem egy szar sorozatgyártott olasz biciklit, 3000 fontos cédula volt rajta (egyébként olcsóbb mint itthon), a személyre szabottan készülők meg még drágábbak.
De ha csak ezt a 3000 fontot nézzük, azért nem hinném hogy van 900 ezer forintos szerszámod :)))

fourgee 2010.02.24. 22:19:34

Akik fikázzák a bicikliseket, azokat kérdeném hogy milyen vezetői engedéllyel rendelkeznek. Én Budapesten jó pár ezer kilométert beletekertem a biciklimbe, forgalomban, tehát van arról az oldalról is tapasztalatom, meg már 14 éves a jogosítványom (autókba is volt időm sok kilométert beletenni), megvan buszra is, tehát látom mindkét oldalról a dolgot. A legfontosabb tapasztalat ezekben a vitákban az, hogy akik legnagyobb hanggal fikázzák a bicikliseket, azoknak csak egy nyomorult B kategóriás jogosítványuk van, amit még fogyatékosoknak is megadnak...

Igen, most én fikázlak titeket, kizárólag B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezőket, akik biciklin is csak gyerekkorukban ültek. :)

C. Guss (törölt) 2010.02.24. 22:29:05

Lehet hogy én vagyok mucsai paraszt, de a keszthelyi mekiben biciklivel is kiszolgálnak gyalog is sőt ha kocsival vagyok és a kutya velem van még adnak neki egy kis tál vizet is.
Traktorral azért nem mert nem férne be.
Ennyi

MRM 2010.02.24. 22:45:23

@egyittlakó: te hulye vagy, a bringas is jarmuvel ment es kiszolgalhatta volna a kisbuzi nyugodtan.

Kulonben ha pisalnom kell es a ferfi wc foglalt, bemegyek es elintezem a dolgom.

sóskatáska 2010.02.24. 22:51:40

ha csak gyorsan be akarok kapni valamit.
....akkor menj máshova, mi a fasznak eszel mekiben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.24. 23:02:00

ahogy mart gyerekem is irta az egesszel az a problema
hogy kocsiknak talaltak ki
namost, akkor holnaptol bringanak triciklinek es akkor gyalogosoknak miert ne?
es kocsis athajton hosszu sorok allnak hamburgerert
hat ezert nem
@salapapa:
ha Te ugy dintessz, hogy nem akarsz az utcan szerelni, mert van muhelyed. es bringat sem akars szerelni akkor nem
a meki ezt az a ablakot a gepjarmuvek reszere talalta ki mint +
mindenki mas/mar aki akar/, faradjon be, ennyi
nem gyalogosoknak
nem bringasoknak
es igen akinek nem tetszik mennyen el Nancsi nenihez zarja le a bringat es egyen ott
/ps. elvetve eszem mekibol/

Szilu 2010.02.24. 23:17:14

Nekem egyszer hasonló szituban a Fővám téren a Burger King-ben megengedték, hogy betoljam a bringát a pulthoz (tulképp üres volt az étterem éppen). Bára Csepelen kiszolgáltak már McDrive-ban is bringával, sőt összejött már korival is egyszer az újbudai BK drive-ban.

Szilu

romesz 2010.02.25. 05:13:04

Csak azert mert "drive through" az nem jelenti azt, hogy csak autosoknak van, ha en lovaskocsival megyek oda azt is kiszolgaljak es ha a haromkereku triciklivel akkor is es ha eppen gyalog tenfergek az ablakhoz az is penzt hoz az uzletnek, tehat nyugodtan kiszolgalhatnak.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.25. 07:58:37

@Reggie: tudod mit érsdz el az ilyen hozzászólásokkal?
elmondom:
fentebb már ecseteltem a bringásokhoz-motorosokhoz való hozzáállásomat. de amikor ilyen gyökeret olvasok mint te, valahogy kimegy a fejemből a jómodor, elfeledteti azt, amire szüleim és az élet neveltek. ne csodálkozz, ha csak egyes egyedül a te írásod miatt én is bekapcsolódom abba a "csoportba", akik ha látják a hátulról közeledő bringást, ráhúzzák a kormányt. mert ezt érdemlitek. MIND.

@fourgee: lehet kivétel vagyok? nincs kizárva. különben qrva eccerű a képlet! nem kell sajnálni azt a párezer forintot a pollenszűrőre elhasználódásnak megfelelően és ki kell cseréltetni. van ügyfelem, akinek 3-4 havonta kell cserélni, annyit jár a belvárban. de mindig jön és cserélteti, mert szinte fekete lesz ilyen rövid idő alatt és az egészsége fontosabb.
távol álljon tőlem a lebecsülésük! de amikor bejön és azt mondom nem, nem adom kölcsön, látom az arcát... tudok olvasni belőle.
de azt nem fogja fel, hogy akármilyen drága is egy szerszám, az bármikor elpattanhat.
ha az én kezemben teszi, elmondok egy basszamegajóbüdösqrvaúristenest, majd fogszívva pótolom. ha az ő kezében pattan-törik-szopósodik el, gondolom joggal kérném el az árát. ami persze nincs nála...
ne becsüld le egy autóvillamosságis-riasztós szerszámainak értékét, amivel pl "A" sorozatú autókhoz is certifikáltan nyúlhat. :)

@hagyma: nem nem akarok, hanem nem tudja (és valljuk be, nem is akarja!) megfizetni a bringás a rezsiórámat. nekem töknyóc, hogy csavarokat húzok után, izzót cserélek, vagy komolyabb melót csinálok az órabéremért, amit kifizetnek.
de hozzám előre kell bejelentkezni. és nem 5 perccel... jelenleg jövő szerdára van időpontom. aki megérti várom szeretettel, aki nem, annak pá. nem vitaalap és nem fogom magam ezen idegesíteni.

különbenis Balázska csak baszott bemenni a Mc-be, mert barom fejjel nem vitte magával az "U"lakatot. így elindulni bringázni? max egy 10méteres próbakanyarra.
ebből lett a "poszt".

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.25. 09:06:05

"a cégről alkotott pozitív imidzs"????
Nem akarsz gyorsan bekapni valamit?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.25. 09:07:13

Csak kíváncsi lennék rá (remélem valaki már átküldte a posztot a MegDöglesznek), hogy motorosokat és quadosokat kiszolgálnak-e ott?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.25. 09:15:18

@salapapa: "én is bekapcsolódom abba a "csoportba", akik ha látják a hátulról közeledő bringást, ráhúzzák a kormányt. mert ezt érdemlitek. MIND."
A gyereked kórházi ágya/koporsója mellett is ez lesz a véleményed?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.25. 09:24:12

@Kitalátor feljegyzetei: szerinted túléli aki bántja az enyémet?

különben én megmutattam a helyes irányt a gyermekeimnek. azt is, hogy nem parasztkodunk a másikkal. azt is, hogy gyengébbel kötözködni hülyeség, erősebbel még nagyobb hülyeség. ha nem tartják, az az ő bűnük. nem 5évesek...

myrtill 2010.02.25. 10:11:53

hát nem tudom, mi már a barátnőmmel lóval is mentünk. mondta a kislány, hogy lovakat nem szolgál ki, amikor lehajoltam és mondtam, hogy az jó, mert nem is szeretném, ha ő enné meg és simán leadtam a rendelést és kaptam a cuccot. fényképem is van, ahogy a parkolóban lóháton esszük a sajtburgert. sikeresek vagyunk-e? :-D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.25. 10:19:42

@salapapa: "gyengébbel kötözködni hülyeség, erősebbel még nagyobb hülyeség."
No ezt tartsd észben, amikor emberkedsz a bicajosokkal...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.25. 11:48:16

@salapapa: errol beszelek
a mekiben meg ez a rend
van ahova papucsba nem lehet bemenni
syb.

losgehts (törölt) 2010.02.25. 13:14:41

minket 6-7-8 eve siman kiszolgaltak egy miskolci mcdrive-ban,mikor egy ejszaka mar nem tul szomjasan odabrümmögtünk a lathatatlan autonkkal

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.25. 15:43:34

@Sün! balázs: Az a csokiosztás nem lenne rossz, a BKV-jegyek meg állítólag a nyomtatásuk és ellenőrzésük költségét sem termelik ki. Szükség lenne fejlesztésre. Szólni kellene Bánki Péternek (Pegaconsult Kft.)...

romesz 2010.02.25. 17:59:25

Ezek utan szerintem jo lenne, ha egy bringas klub odamenne ehhez a mekihez 20-30 vagy tobb bringaval es egyesevel sorba adnak le a rendelest, kivancsi lennek mit szolna a kis kocsog az ablaknal.

Perillustris 2010.02.26. 09:15:57

@Kangörény_: Mondjuk a leírásból egyáltalán nem következik, hogy gurult az aluljáróban, de remélem jól esett egy kis hörgés.

Perillustris 2010.02.26. 10:07:04

@morrisal_: "A biciklisgatya-kopogóscipő kombó pedig minden nő libidóját hazavágja egy életre szerintem."

Te elhitted, hogy a sörhasra buknak?

Perillustris 2010.02.26. 10:09:44

Ja, ezek a gecik nem adtak Big Mac-et előbb, 9 óra 53-kor - hogy ontopik is legyek. :)

Perillustris 2010.02.26. 10:14:25

@ArnoldBácsi: Te vagy az, aki nem vesz levegőt? Vagy hogyan máshogy úszod meg a szmogot?

Perillustris 2010.02.26. 12:24:40

@Kitalátor feljegyzetei: Ha már a gazdája úgysem látja, csak tükörből... :)

KaPé 2010.02.26. 12:45:40

Én már gyalog is voltam mekkdriveban (bent tömeg), simán kiszolgáltak.

L. J. Wesley 2010.02.26. 15:47:29

Engem még gyalog is kiszolgáltak McDrive-nál

toi 2010.02.27. 14:21:02

"rasszista és kirekesztő bánásmódja miatt"

muhahhhhaaaaaa! ez neked rasszizmus és kirekesztés?

egy bringanáci hisztériás rohamait hallhattuk. nem borult le előtte a fél világ, hogy ő "bringázik", ezért picsog.

szánalom.

mokkaczuka 2010.02.27. 23:30:58

gázkamrába a biciklistákkal

Perillustris 2010.03.01. 01:03:03

@mokkaczuka: Hála a gépjárműveknek, a főváros lakossága - minden túlzás nélkül - ott van.

Újat dobhatsz!

mukii 2010.03.01. 20:10:28

@juhaszcs: Kedves Tasliblogger, DonBandi és juhaszcs! Bringás lévén felháborító az, amit itt leírtatok! Ezt a Földet csak kölcsön kaptuk, az unokáinktól, ti meg csak punnyadjatok jókat a dugóban. Gondolom annyi lehet az állóképességetek mint egy 13éves kisgyereké, de azért éljenek az autók! Iszonyat vicces, hogy egyesek, hogyan gondolkoznak, és mi ez a lekezelés?! Mi az, hogy dugja fel a biciklijét? Mi az, hogy biciklista trollfasz?
DonBandi: Te egy köcsög Nagy fasz vagy!
juhaszcs: Te dugd magadba a kipufogót!

Hamár, TI megtehetitek, hogy Csabát ilyen szavakkal illetitek akkor szerintem bárki más is!
Szíjjátok a gázotokat de csak a garázsotokban! :)

neked ugatok 2010.03.03. 19:13:24

én bahajtottam volna bicajjal az étterembe.
probléma megoldva, aztán mutogattam volna a köcsögre, hogy kinn nem akart kiszolgálni, így bejöttem...

hell.song 2010.03.07. 12:21:52

Ennyi szonb autóst. Mindegyik azt hiszi, hogy több nálunk, bicikliseknél. Miért is?

brand_boy 2011.01.20. 14:46:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "Az a csokiosztás nem lenne rossz, a BKV-jegyek meg állítólag a nyomtatásuk és ellenőrzésük költségét sem termelik ki."

De jó lenne nekem az az 50 milliárd forint baszod ! Vennék minden BKV járműtípusból egyett a kertbe,és nézegetném ! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.20. 14:51:55

@brand_boy: Nem árbevétel b+! (Nekem momentán az ezredrésze is jól jönne...)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.20. 14:55:21

@brand_boy: Nem árbevétel b+! (Nekem momentán az ezredrésze is jól jönne...)

Perillustris 2011.01.20. 17:00:26

@brand_boy: "a BKV-jegyek meg állítólag a nyomtatásuk és ellenőrzésük költségét sem termelik ki"

Ez nettó baromság.

rusky 2011.08.27. 16:55:27

@sarius:
Mint a nevedben is el van "rejtve":SZAR vagy

NICKTELEN 2011.09.08. 12:07:51

Engem csak csinos nagy mellű női autósok kényeztessenek orálisan.
a poszthoz sok köze nincs, a hozzászólások szellemét átvettem ugyan, de a saját szexuális irányultságomat azért fenntartanám.

Manyecska 2014.08.05. 13:00:35

Ez tökjó poszt volt!:P
süti beállítások módosítása