Leállt, illetve csak részben működött kedden a bank számítógépes rendszere és e-bankja. Ádámot felháborította a K&H kommunikációja és kárpótlást követel. Akinek volt pozitív vagy negatív élménye kedden a pénzintézettel, ne habozzon, és írja meg a Homárnak!
Egész nap egy szerződés teljesítése miatti fontos jóváírást vártam a KH-nál vezetett lakossági folyószámlámra. Többször próbálkoztam belépni az e-bankba és nézegettem az egyenleget reggel 8 órától, amikor is normális ügymenet szerint megtörténik az előző napi utalások jóváírása. De csak nem jelent meg a várt jóváírás! Több óra után az e-bank honlapján megjelent egy kurta-furcsa üzenet, hogy az e-bank egyes szolgáltatásai nem elérhetőek! Dél körül már telefonos bankári segítséget kértem. Az ügyintézőjük arról tájékoztatott, hogy központi KH rendszer hiba van, és nem tudják feldolgozni a GIRO file-t, azaz a pénz már valószínűleg a KH-nál csücsül, de még az ügyfeleknek nem tudják jóváírni! És nem tudják megmondani, hogy mikor jutok pénzemhez.
1. A honlapukon TÉVES információt közölnek, félretájékoztatják ügyfeleiket!
2. Rajta ülnek a pénzemen
3. Fontos szerződés ügyében időbeli késedelmet szenvedek, ami miatt szintén pénzbeli hátrányom származik!
Azonnal kérem Önöket, hogy:
1. Kérjenek bocsánatot.
2. Teljes körűen tájékoztassanak engem és az összes ügyfelet a hiba okáról, megoldás várható időtartamáról és a meghozott intézkedéseikről.
3. Írják jóvá a pénzt haladéktalanul a számlámon.
4. Kártalanítsanak az elszenvedett kárért. Minimum a jóváírt összeg*jegybanki alapkamat*2*kiesett időszaknak megfelelő kamattal.
Amennyiben a fentiek nem történnek meg, tájékoztatom „régi jó ismerősüket” a GVH-t és a PSZÁF-et is!
Az utolsó 100 komment: