Tékozló Homár

Megszívatták a Pannon családi csomagjával

2010.03.03. 14:31 | szily | 102 komment

Péter megszívta a Pannon családi csomagot, ennél egy vízipipával is jobban járt volna. Egyszerű és nagyszerű volt a T-vicc: az ügyintéző nem árulta el a családi csomag átkötésekor, hogy négy nap múlva, a hónap közepén  fordulónap van, sőt másodikát emlegette, így hősünk négy napra becsengetett egy komplett havidíjat, majd kikapcsolták a szolgáltatást, mert nem volt elég pénz az egyenlegén. Kuncogás lentebb:

Első körben magát a szolgáltatót kerestem meg, nem fenyegetőztem semmilyen Homáros poszttal, de mivel 2 hete nem válaszolnak, gondoltam megírom ide is. Hátha segít a "Homár-póver", vagy ha nem is, legalább a többi naív ügyfél kevésbé lesz naív. :)

Amióta mobiltelefonom van (kb. 10 éve) Pannonos voltam, vagyok (még). A család is, és több éve a párom is (átjött más szolgáltatótól). Mivel egymással sokat beszélünk, ezért észszerűnek tűnt Családi Csomagot igényelni az ő kártyás, és az én számlás előfizetésemre (pár éve talán). Az ő kártyája az ő nevén, az én előfizetésem az én nevemen van szerződve.

Februárban megunta a havi feltöltéseket, ezért úgy döntött, hogy ő is áttér számlás előfizetésre. A Családi Csomag viszont csak úgy működik, hogyha a számlás előfizetések 1 néven vannak. Mivel nem akartunk kavarni a nevekkel (átíratni az övét az enyémre vagy fordítva), ezért az ő részéről megszüntettük a Családi Csomagot, és nekem egy régebbi kártyás számomat vontuk be a körbe. Amikor ez megtörtént (február 10-én), ott helyben (Astoria, Pannon ügyfélszolgálat) le is vonták az újjonnan bevont kártya egyenlegéből a havidíjat (930 Ft).

Másnap jött egy SMS, hogy amennyiben február 14-én nem lesz elegendő összeg az egyenlegen, felfüggesztik a Családi Csomagot. Mivel előző nap fizettük ki, ezért nem értettük, és még aznap (február 11-én) visszamentünk az Astorián lévő ügyfélszolgálatra, hogy megérdeklődjük, minden rendben van-e. A fiatalember azt mondta, hogy látja, hogy előző nap le lett vonva a havidíj, nem érti miért kaptuk az SMS értesítést, a kártya fordulónapja amúgy is minden hónap 2-a. Azt javasolta, hogy amennyiben mégis felfüggesztik a Családi Csomagot február 14-én (bár ő nem hiszi, szerint tévedésből kaptuk az SMS-t), akkor hívjuk a 1220-as számot.

Vasárnap (február 14-én) jött is az SMS, hogy egyenleghiány miatt felfüggesztették a csomagot. Telefonáltam a 1220-ra, ahol azt a
választ kaptam, hogy a kártya fordulónapja minden hónap 13. napja, és mivel 14-én nem volt 930,- Ft az egyenleg, felfüggesztették a szolgáltatást. Mint a telefonos hölgy elmondta, előzőleg gyakorlatilag 4 napra fizettem ki a havidíjat (febr. 10. - 13.). Elmondta még, hogy ez az ÁSZF-ben is szerepel és nem tehet semmit, forduljak az egyedi igénykezelési csoporthoz.

Nem vitatom, hogy az ÁSZF-ben le van írva, hogy a Családi Csomagnál nincs részszámlázás (bár azóta se találtam, pedig sokat kerestem a sok pdf file-ban), azonban úgy gondolom, hogy a Pannon több pontos is hibázott.

1, amikor megrendeltük a Családi Csomagot, az ügyintéző nem hívta fel a figyelmünket, hogy csupán 4 napra fizetjük ki a havidíjat. Ha tudom, várok 4 napot a megrendeléssel. Azt sem említette, hogy az ÁSZF az irányadó, papírt pedig nem írtunk alá, csak megadtuk a mobilszámot, ő pedig aktiválta a szolgáltatást.

2, másnap amikor ismét bementünk az ügyfélszolgálatra, az ügyintéző (nem ugyanaz, mint előző nap) szintén nem mondta meg (nem tudta megmondani), hogy 13-án van a kártya számlazárása (2-át emlegetett).

Ezután fordultam az "egyedi igénykezelési csoporthoz", ami a sima ügyfélszolgálatos e-mail címük, választ viszont azóta sem kaptam.

Tudom, az összeg nem nagy, nekem magával az eljárással van bajom. A tájékoztatás hiányával, és azzal, hogy amikor direkt rákérdezünk, akkor se mondták meg az igazságot. Több évnyi hűség után nem gondoltam, hogy ennyire nem érdekli őket az ügyfél.

Üdvözlettel,
Péter

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akikaztmondjákni 2010.03.03. 14:36:25

Petya!:D

@atpijkamo: Én meg ki vagyok kapcsolva rendszeresen:)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.03. 14:36:38

jobb lett volna padon pelenkázni...

Pepin bácsi 2010.03.03. 14:37:26

csak nem Bánki Péter ?

elwood 2010.03.03. 14:38:57

elég bonyolult, de az ügyfélnek mintha igaza lenne

azt nem értem, ha elfogyott a pénz, a pannon miért nem hívta fel a szomszédot ahogy szokás ?

AlexWolf 2010.03.03. 14:39:09

"Több évnyi hűség után nem gondoltam, hogy ennyire nem érdekli őket az ügyfél."

Jaj ezek a mondatok, mindig úgy megfogják a szívemet. Az ártatlanság, a naivság.
Válasz pedig rém egyszerű: IGEN LE SEM SZARJÁK AZ ÜGYFELET! Üdv Abszurdisztánban!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.03. 14:41:14

Ez a Péter név nekem olyan ismerős. Nem Nokiád van?

AlexWolf 2010.03.03. 14:42:32

Rákérdezhetek? PEGAconsult Családi Vállalkozás Kft?

akikaztmondjákni 2010.03.03. 14:43:06

@Pepin bácsi: Neki párja van vagy felesége?
Vagy csak egy kép a netröl?
Sztem ez nem ő.
Vagy stilust váltott.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.03. 14:43:16

a pannonnál minél régebbi ügyfél vagy annál nagyobbat szívsz!

csak az új szerződő számít!

elwood 2010.03.03. 14:43:18

@AlexWolf: mondjuk a tíz éve feltöltőkártyás ügyfél sem a leginkább vágyott fizetőképes réteg

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.03. 14:47:39

még, még, még, ez így kibaszottul nem elég...

AlexWolf 2010.03.03. 14:48:00

@elwood: Írtam egy hosszú kommentet, de kitöröltem. Röviden összefoglalva: ez ami itt van nem Európa-fíling, dolgoztam a T-nél telefonos ügyfélszolgálatosként. tudom, hogy le sem szarják az ügyfelet.

AlexWolf 2010.03.03. 14:49:01

@AlexWolf: tudom ez Pannon, de egykutya.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.03. 14:49:56

észbontó, hogy az embernek ezek szerint még arra is kell figyelnie, hogy a hónap melyik napján köt szerződést egy _szolgáltató_ céggel, nehogy rosszul járjon.
Mert az embereknek általában olyan kevés gondjuk-bajuk van úgy amúgy, hogy pont ezzel óhajtanak foglalkozni a szabadidejükben.

Chaby 2010.03.03. 14:59:31

@AlexWolf: "Válasz pedig rém egyszerű: IGEN LE SEM SZARJÁK AZ ÜGYFELET!"
Ez nem igaz! A (telefon)szolgáltatók igenis nagy ívben leszarnak :) Mármint addig amíg nem tartozol nekik. Akkor abban a pillanatban az összes figyelem rád irányul. Meg a külsős behajtócégekre a szomszédoddal együtt :)

deutschtomi 2010.03.03. 15:00:46

El kellett volna kérni az ügyfélszolgálatos bot pozíciójának a nevit. Így már eb gondolat. Vagy kisasolni, mikor ügyfélszolgál megint és leverni rajta a nejjel való nem akciós csacsogások árát.

Az voltmár, hogy svejcban ijen gazság nem eshet meg?

elwood 2010.03.03. 15:05:06

@AlexWolf: biztos igazad van, csak arra utaltam, hogy feltöltőkártyás ügyfél a legcsóróbb, legkevésbé megbízható jövedelemforrás.
mintha valaki arra hivatkozna, hogy tíz éve egy étteremből kéri el a maradékot a kutyájának, tekintsék ügyfélnek

Leonine 2010.03.03. 15:05:35

Sosem voltam Pannonos, így most nem igazán értem ezt az egészet. Azt írja, eddig családi csomagban voltak mindketten, de a párja megunta a feltöltéseket. Később azt írja, hogy csak akkor működik, ha egy néven vannak az előfizetések, pedig pont előtte írta, hogy már volt nekik, de külön néven. A másik bibi, hogy azt írja, a csaj megunta a feltöltéseket, később viszont arról beszél, hogy az ő régi kártyását vonták be a körbe. Akkor most mégis kártyás maradt? Ha meg nem maradt kártyás, akkor mi az, hogy nincs rajta elég pénz? Nálam teljes a képzavar. (Lehet, hogy nem munka közben kellene Homárt olvasgatnom?)

Gerw 2010.03.03. 15:06:01

Ugyan mi ez ahhoz képest ,hogy pannon levitte minuszba barátnőm Pannon feltöltőkártyás egyenlegét, állítólag normál sms-ekkel ment le -3000re, a probléma ,hogy SMS-t nem küldött évek óta, és emelt díjas sms se jött egy se, nem is előfizetője ilyennek.

pause 2010.03.03. 15:06:38

@AlexWolf: en meg kkor dolgoztam ot amikor matav volt
kemeny iskola volt ugyfelkezeles szempontjabol,azota multirol multira vandorolok ugyfelszolgalaton,de ugyan ez van mindenhol

Chaby 2010.03.03. 15:12:52

@Leonine: kártyás telefon esetén kell egy néven lennie. Feltöltősnél mindegy milyen néven van a másik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.03. 15:14:00

Családi csomagot csak őstermelőtől!

SÜN 2010.03.03. 15:15:27

uristen! micsoda kalvaria!! tuleled? fogsz tudni aludni??

Leonine 2010.03.03. 15:17:17

@Chaby: de eddig külön néven volt, az egyik előfizetéses, a másik kártyás, mégis volt családi csomagjuk. Most meg mindkettő egy néven van, de a csajé még mindig kártyás, akkor mire volt jó a cserebere?

Énbagoly 2010.03.03. 15:23:06

@Leonine: Ilyenkor elmélázok azon, hogy egy szövegértési feladatlapot hányasra írnál meg. :)Szerintem olvasd el még egyszer.

Énbagoly 2010.03.03. 15:24:41

@elwood: Lehet, hogy a feltöltőkártyás a legcsóróbb, de ő legalább előre fizeti ki a számláját, amit még el sem telefonált.
Azért ez is számíthatna. :)

Chaby 2010.03.03. 15:28:50

Azért kezdek csodálkozni a Homáron. Eddig szinte tényleg csak nagy problémák, csalások, átverések szerepeltek itt. De mostanában elsöprő többségben vannak a megbántottak, csúnyán néztek rám, nem adtak vissza 20 forintot posztok. Nem feltétlen erre a posztra gondolok, hanem a fürdős, pelenkázós, spames posztokra. Asszem páran felfedezték a Homárt, akik a helyszínen nem tudták kezelni az adott szituációt és utólag ide jönnek panaszkodni. Aztán meg a haveroknak, barátnőknek újságolják, hogy jól elmondtam a véleményem!
Vagy lehet, hogy tévedek és mostanában ezek a legnagyobb problémák. Ej de jó is lenne, ezekkel együtt tudnék élni :)

elwood 2010.03.03. 15:28:58

@Énbagoly: igen. csak amikor tervezed mint cég a jövő hónapodat akkor azzal tudsz számolni akik előfizetésesek, a feltöltős nem véletlenül az, ki tudja mennyit vásárol leggközelebb

Chaby 2010.03.03. 15:30:34

@Énbagoly: de lehet, hogy egy feltöltéssel el van három hónapig és ha nincs pénz a számlán, nem telefonál. Az előfizetéses meg lehet, hogy havi tízezret is eldumál, mert nem figyeli a pénzt. Én például négy hónapja nem töltöttem fel a kártyát. Asszem nem én vagyok a legjobb ügyfelük :)

Leonine 2010.03.03. 15:31:05

@Énbagoly: hidd el, ötösre. De ez akkor sem egyértelmű: "az ő részéről megszüntettük a Családi Csomagot" - tehát volt neki, annak ellenére, hogy feltöltőkártyás, és nem egy néven voltak a telefonok.
"megunta a havi feltöltéseket" ---> "nekem egy régebbi kártyás számomat vontuk be a körbe" - tehát mégiscsak kártyás maradt a csaj, akkor nem oldódott meg az eredeti probléma.

Énbagoly 2010.03.03. 15:31:19

@elwood: Ez igaz.
De én naivan szeretném azt hinni, hogy mindenki pénze számít. Pedig tudom, hogy nálunk nem.

Chaby 2010.03.03. 15:32:46

a pénz számít is. Az ügyfél nem :(

Énbagoly 2010.03.03. 15:33:28

@Leonine: Én mindent elhiszek. :)

És most megint elolvastam, és basszus, neked van igazad!!!
Tényleg ezt írta. :)
Azért megkapom a kettest? :)

adriene 2010.03.03. 15:36:40

nincs válasz
válasz erre | ma 10:22
[306]Eszes Tamás
www.vederohonvedai.eoldal.hu
Szolnok
Te egy igazi tudatlan antimagyar vagy. Örülnék, ha neked mosná el a víz a házadat, és lennél földönfutó. Húzzál el Izraelbe, ott oszd az észt. Itt nem kérünk az ilyenekből. Sajnos azért tart itt az ország ahol van, mert tele van a fajtáddal.
Mit lehet ilyen kéréssel kezdeni.Izraelbe küld egy megkeresztelt reformátust.A jobbik szive zsidónak tart.

Leonine 2010.03.03. 15:42:39

@Énbagoly: naná, hogy megkapod a kettest. :) Viszont most jutott eszembe, hogy ha eddig is Családi csomagjuk volt, akkor viszont tudhatták, hogy mindig 14-én vonják le a pénzt. Persze ettől még az ügyintézőnek mondania kellett volna...

Leonine 2010.03.03. 15:44:13

@Leonine: 2 "viszont" egy mondatban. A szövegértésem lehet ötös, de fogalmazásból most 1-est kapnék. :)

Calogero 2010.03.03. 15:44:26

Ha egyszer hatalomra kerülök, mindenkit a Dunába fogok lövetni, aki szájára veszi az "abszurdisztán" vagy "magyarisztán" szavak bármelyikét

deutschtomi 2010.03.03. 15:45:24

Sztem meg a pék fia a gyilkos.
Vagy még az lehet, hogy miért nem emilezett az ügyfélszolgálatnak? Az új noikámon lehet emilezni meg szörfölni is a neten. Simán meg lehet így nézni a csomagokat meg akciókat. És még névjegyet sem kell adnom az ügyfélszolgának.

Énbagoly 2010.03.03. 15:49:32

@Leonine: Kösz. :)
Engem a második ügyintéző idegesít jobban, akinél konkrétan erre kérdeztek rá, de más időpontot mondott a pénzlevonásra.
De az elég jellemző, hogy az emberek sokszor nem is tudják pontosan mire fizetnek ki pénzt.

Énbagoly 2010.03.03. 15:50:43

@Pegazus Peti: Szerintem akkor is a Dunába lövet. Ha addigra kiengedik a diliházból. :)

Chaby 2010.03.03. 15:51:39

@Pegazus Peti:"Sztem meg a pék fia a gyilkos."
ezt kikérem a fiam nevében :) :P

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 15:56:01

Uj poszt , én meg még Genertelezek

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.03. 16:00:47

Svédországban ez úgy van, h betelefonálsz, és mire hazaérsz, fűszoknyás lányok beállítanak a család kuckójába egy saját telefonközpontot.
Így a kiccsaládod ingyen telefonálhat éjjel-nappal.

Leonine 2010.03.03. 16:02:04

@Énbagoly: sosem értettem, miért mondanak kamu adatot az ügyintézők. Ha nem tudnak valamit, akkor az lenne a helyes válasz, hogy "Elnézést, nem tudom pontosan, de egy pillanat, utánanézek." Tudom, naiv vagyok.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 16:03:29

@AlexWolf: Miért többesszám harmadik személy, ha te is ott dolgoztál?

A T kapjon sünt mert már korábban egy posztolónak elszállitotta a kedvenc telefonfülkéjét, bár később visszaszállitotta, de kártérités semmi
:)

Leonine 2010.03.03. 16:04:25

Úgy tűnik, ma ilyen értetlenkedős napom van: miért van a bevezető szövegben, hogy "Egyszerű és nagyszerű volt a T-vicc", amikor a Pannonról van szó? Erről is a T tehet, ugye? Mindig csak az előítéletek. :)

AlexWolf 2010.03.03. 16:05:42

@Leonine: Mert elvileg nem mondhatják, hogy nem tudom. Ugyebár pl telefonos ügyfélszolgálaton felveszik a beszélgetést. ezeket e beszélgetéseket aztán visszahalgatják és az alapján értékelik az ügyfélszolgálatost. Ha azt mondja "nem tudom" kb másnap mehet az utcára. Ha hazudik valamit, akkor jó eséllyel nem fog kiderülni, mert a: főnöknek sincs fogalma sem a dologról, b: kb 5 percenként változnak a dolgok, így elképzelhető, hogy amikor még azt mondta, akkor úgy is volt.

Énbagoly 2010.03.03. 16:07:16

@Leonine: Hát, naiv vagy. :)
De szerintem azért, mert úgysem tudják, meddig lesz még ez a munkájuk, akkor meg miért legyenek lelkiismeretesebbek? :S

AlexWolf 2010.03.03. 16:07:58

@horex: na ezt most nem értem, hol van többes szám harmadik személy?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.03. 16:09:34

Végre nem egy funkcionális analfabéta!
Vagy mégis?

Leonine 2010.03.03. 16:13:17

@AlexWolf: keményen hangzik, de simán elhiszem, hogy így van. Csak közben az a gond, hogy fogyasztói szemmel többre értékelek egy olyan ügyintézőt, aki ha nem tud valamit, utánanéz, mint egy olyat, aki kamuzik, és én iszom meg a levét.

GatyaPityu 2010.03.03. 16:22:50

@atpijkamo: "Egy feltöltéssel hónapokig elvagyok. A haverokkal személyesen sörözgetek, a családdal is személyesen tartom a kapcsolatot, üzenethez meg ott az e-mail, mobilt csak szükség esetén használok."

RE
És szerinted a telefonálási szokásaid mégis ki a fityfenét érdekelnek, mi köze van ennek a témához a levélhez?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 16:25:43

@AlexWolf: Ezt irod
"dolgoztam a T-nél telefonos ügyfélszolgálatosként. tudom, hogy le sem szarják az ügyfelet."
Lese szarják, tehát többes-harmadik-ők,
Mivel te is ott dolgoztál ugy kellett volna irnod " le se szartuk az ügyfelet"
:))

AlexWolf 2010.03.03. 16:29:31

@horex: Ja ok nem ezt a kommentemet linkelted azért nem értettem a dolgot.
De igazad van, az elején próbáltam én is (mint a többiek) megoldani a problémákat. Aztán amikor kaptam egy fejmosást, hogy 1-1 ügyféllel túl sokat foglalkozok és kilógok az előírt időből, akkor rájöttem, hogy nem fontos az ügyfél.

AlexWolf 2010.03.03. 16:32:11

@AlexWolf: (Azért az igaz, hogy átlagra ment a dolog, tehát ha valakivel elszöszöltem 20-25 percet, akkor figyelni kellett, hogy legyen pár 0,5-2 perces beszélgetés is. Ha véletlenül ebbe e szórásba került valaki, akkor az így járt.)

AlexWolf 2010.03.03. 16:33:28

Nem tudjátok véletlenül, hagyma mit vett Mary-nek végül is a szülinapjára?

esef 2010.03.03. 16:34:34

Ezt velem is megcsinálták, 31 napra levonták 3x. Egyszer 1.hó 28-tól 17-ig, másodszor 2.hó 18-tól 18-ig, majd harmadszorra 2. hó 19-tól...
A BÜDÖS KURVA ANYJÁT a sunyi pannonnak! Az elsőt és a harmadikat még meg is értem, mert átírtuk az előfizetést cégesről magánra, de egy napra (!) mi a f@sznak kellett egy teljes havidíjat kifizetni...??? Ment a kurvaanyázós, baccapapuccsal fenyegetős levél, mire ők nagylelkűen jóváírták az egy napra kiszámlázott hónapot, tájékoztatva, hogy ez nem így megy, ki kellene fizetnem ha nem lennének jó fejek...

pakesz (törölt) 2010.03.03. 16:42:20

elszanod magad hogy valtasz, akar ha havi 3e + akkro is valtani fogsz
bemesz
elkezdesz egyre hangosabban beszelni
a vegen meg ok fogjak maguknak kikerni
fenyegetozol, persze csak burkoltan nehogy rad lehessen huzni valamit, persze nem szabad semmit sem csinalni utana(szoval fenyegetozni hogy meglatom milyen nagy az arccod ha egyedul mesz haza, akkro nem ildomos megvarni...)
es a vegen a panaszkonyvet kerni
es eljarni a fogyasztovedelemnel

VAGY
bukni 1000 Ft -ot
ezert egy posztot irni komolyan behalok, 1000 Ft -ert

scak hogy az itt elvok is tudjak, MINDENKI kb havi 2e-4e Ft -ot bukik a szolgaltatok szemetsegen
utana kell jarni megnezni a dolgokat es jol leb@szni, mar akinek van ideje midnen evben egy hetet ilyennel eltolteni

pakesz (törölt) 2010.03.03. 16:47:08

@esef: en mit mondjak a kartyas pannonos? besokalltam hogy 5e / ho milyen ba szas sok, igy hivogattam a 172 -t, na kiderult hogy azetr is kernek!!! fogalmam sincsen hogy mikor mennyit szamlaznak!!!

a net bovitese soran itthon amikor mar megvolt a rooter, 10e Ft linksis papocska 2t, plusz neofon
ha asszonka hiv arrol a telefonrol bevasarlas kozben, akkor mindig nagyon szerencsesnek erzem magam hogy az ukazt kiadni nem 40 Ft -ba kerul hanem scak 5 Ft -ba mivel a neofon az masodpercalapu!!!

ajanlom mindenkinek de komolyan, nem az emberuk vagyok, csak hat valami kell a hienak ellen
es ez nekem havonta kb 2-4 e Ft t megsporolt

SsPL71 (törölt) 2010.03.03. 16:49:53

A mi kis falunkban a megrendelt csomaghoz fűszoknyás hölgyeket bocsátanak a kedves ügyfél rendelkezésére akik pl. a készüléken beütik a felhívandó ismerős vagy ismeretlen telefonszámát.
S miközben kicsöng a hívott fél, a másik fűszoknyás, hölgy energia itallal kínál.

algi 2010.03.03. 17:00:21

Fordulónap? Ilyen van? Ez most komoly? Biztos nincs elég infrastruktúrája a Pannonnak, hogy észben tartsák, melyik ügyfelükkel melyik nap szerződtek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.03. 17:06:33

@Leonine: A pénz is számít. A Homárt a rákvörös Vodafone szponzorálja...

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.03.03. 17:10:53

Egyik kutya, másik eb. Bármelyik szolgáltatóval kapcsolatban vannak hasonló sztorik.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.03.03. 17:27:43

@AlexWolf: Semmit, bérelnek egy b.füredi villát ami műemlékvédelmi körzetben van és indulnak ők is kék szalagért
:)

kpityu2 2010.03.03. 17:52:55

Sosem írnék alá hűségnyilatkozatot...

Hümüzhümümüz 2010.03.03. 17:57:43

A Pannon buzi! Ráadásul a legdrágábbak. Egyébként is: 70+30=100 és ez így kerek! Vagy Vodafone, vagy T-mobile! Pannon buzi, hangsúlyozom! Buuzi Pannon!

Hümüzhümümüz 2010.03.03. 17:59:33

Nálunk, itt a faluban az öngyilkosok 89,5%-a Pannonos! Pannon=EMO=érvágás!!!

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.03.03. 18:08:38

Kedves posztoló. Kiváncsi lennék hogy mikor másodjára visszamentél mennyibe került neked..Ha a közelben lax annyiba hogy szívtad a szmogot míg odasétáltál..amennyiben távolabbról mentél oda akkor gondolom volt az utiköccség is egy 1000-es. Komolyan ennyin felakadni.Ez 2-3 óra parkolás a belvárosban és ott télleg a semmié fizecc. Egyébként családi csomagot csak őstermelőtől.

csuka01 2010.03.03. 18:24:21

szerintem is a padon kellene pelenkáznod.... :)

Tranquiliana 2010.03.03. 18:47:58

t-mobil: sok sms-t küldök, tehát előnyösebb, ha előfizetek egy sms 80 csomagra, amihez jár ingyenes horoszkóp, hírmms, + időjárás. INGYENESEN!!
Eltelt kb 1 hónap vagy 2, még mindig jöttek ezek a szarok, nekem a mobilom az órám is, éjszaka is bekapcsolva, vasárnap is kaptam reggel 7-kor ezeket, roppant bosszantó, de kezdtem gyanakodni. Visszanéztem, mikor jött az első ilyen, rájöttem, h ezek nem fogják abbahagyni, ahogy ígérték, hanem külön megrendelés nélkül küldik, amire azt mondták, hogy kisérleti-próba, amiből én hülye azt hittem, hogy ha vége ennek az időszaknak már nem fogom kapni. De csak jött és jött. Felhívtam őket, a picsa közölte, hogy valóban, ezt külön le kell mondani, ha nem tartok rá igényt. Tehát pont fordítva, mint ahogy anno rábeszéltek a kipróbálásra. Ha megjön a februári számla én is kifogásolni fogom az eljárást. Kíváncsi leszek, milyen választ kapok, egyáltalán kapok-e, és ha igen közzé teszem.

szöszmöszmackó 2010.03.03. 19:48:47

kifizettél 4 napra egy egész havidíjat, és még ide jössz sírdogálni? hát szerintem hülye vagy! semmilyen ostoba ügyintézőnek nem célja/feladata szólni hogy hééélóóó 4 nap van még hátra ebből a számlázási hónapból!

Pan Petter 2010.03.03. 20:01:59

@szöszmöszmackó: Örülök, hogy neked nem számít. :)

Nem tudom, hogy homár-póver, vagy véletlen, de a post 14:31-kor kelt, a Pannon pedig 2 hét után (febr. 22-én írtam nekik levelet) ma 15:30-kor írt, hogy 1 havi díjat jóváírtak. Remélem szily kirakja azt is.

Sokan sokmindent félreértettek, nem vagyok 10 éve feltöltőkártyás. 4 éve előfizető vagyok, a párom pedig azóta, amióta ez az eset történt. A régi száma lett előfizetéses (ami feltöltős volt, saját néven), és nekem egy régi kártyásom került be a csomagba. Azt hittem egyértelműen írtam, lehet, hogy nem. :) Astoria nincs messze, nem vagyok sikeres ember, mert BKV bérletem van, szóval gyorsan ott vagyok. :)

Biztos volt több kérdés is, most ezek ugrottak be.

Péter

Pan Petter 2010.03.03. 20:12:07

Ja, és nem minden Pannonos kártyának 14-én van a fordulónapja. És nem is minden Családi Csomag előfizetőnek. Minden kártyához más nap van rendelve. Jó is lenne, ha 1 nap kéne minden előfizetőnek számlazárást csinálni, aztán a többi 29 (30) napon meg semmi munka. :) Csak minket elfelejtettek tájékoztatni, figyelmeztetni a 4 nap múlva esedékes fordulónapról.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.03. 20:24:32

Tökre idegesítő (szerintem) hogy minden második fél mondat (körülbelül) zárójelbe van téve (nem értem, miért jó ez).

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.03. 20:29:31

@AlexWolf: Sztem egy előfizetéses nokiát a feltöltőkártyás helyett.

CID 2010.03.03. 21:12:39

Hülyegyerek, remélem nem a magentához jön.

CID 2010.03.03. 21:38:44

@Tranquiliana:
Kérlek alássan nem az SMS80-as csomagodhoz jár ingyen. De te egy tukkó paraszt vagy, s ráadásul értelmezési problémáid is vannak. És ha nem mondod le az ingyenes időszak után, akkor igenis fizethetsz. Ha nem tetszik reklamálhatsz és elmehetsz a picsába. Ha reklamálsz, max ügyfélmegtartás miatt írják jóvá. Ha viszahalgatják a beszélgetést, kiderül, hogy te vagy a hülye, de elengedik, mert te vagy az ügyfél. De ezzel kár erölködni debilke.

cbc 2010.03.03. 21:46:13

"mondjuk a tíz éve feltöltőkártyás ügyfél sem a leginkább vágyott fizetőképes réteg "

Tévedés. A feltöltőkártyás ügyfél a legjobb. Nem kell neki számlát készíteni, előre kifizeti a szolgáltatást, jóval kisebb számban telefonál be az Ügyfélszolgálatra/megy be a boltba.

Az csak a tehetségtelen marketingvezetők téveszméje, hogy a számlás ügyfélhez kell ragaszkodni.

Gigoló (törölt) 2010.03.03. 21:49:24

Én is ugyanígy jártam. Az emailre ha jól emlékszem 30 napjuk van válaszolni. Sokat leveleztem már velük mert egy szarrágó mocsok banda. Apropó, a posztoló visszakapta a pénzét?? Én miért nem?Rohadékok

CID 2010.03.03. 21:51:10

@cbc:
Tévedés. A feltöltőkártyás ügyfél a legjobb. Nem kell neki számlát készíteni, előre kifizeti a szolgáltatást, jóval kisebb számban telefonál be az Ügyfélszolgálatra/megy be a boltba.

Ezt, gondolom, nem tapasztalatból írod. :)

Gigoló (törölt) 2010.03.03. 22:48:49

vedd úgy hogy az volt a csokkervám

lolperec 2010.03.04. 00:59:40

jövőhéten a cég 15%-át kirúgják, kb minden hatodik ember távozik, szóval szerintem még csak most jön a java a Pannon hanyatlásnak. vérszívó norvégok. :(

TELENOR PLEASE SELL PANNON, AND F#CK OFF!

12csab 2010.03.04. 08:50:13

Nekem a sógornőm járt így még decemberben. De ők 5 számot kapcsoltak össze... Három napra fizettek ki a családit...ötször..
patkány pannon

Layosh 2010.03.04. 09:23:11

Internettel is így van a Pannonnál. Feltöltöttem 6000-Ft-al, párnap múlva meg már nem működött. Hát kiderült, hogy a fordulónap előtt töltöttem fel. És sokszor 6000- az már egy kisebb vagyon is lehet, bármiféle ellenszolgáltatás biztosítás nélkül.

2010.03.04. 09:58:03

Nem baj gyerekek, egyszer hozzánk is elér a digi mobilhálózata, és akkor sz@rért-hugyért lehet majd telefonálni, és a mobilnetért se akarják majd lehúzni a gatyát is rólunk. És akkor végre csókolomot mondhatunk ezeknek a sz@r szolgáltatóknak. A románoknál már működik. Tartsatok ki, nem lehet már olyan messze.

europeer12 2010.03.04. 11:41:22

Ha kissé nyugatabbra születtünk volna, akkor 5000 forintért korlátlanul telefonálhatnánk!:) De mivel ebbe a szargombolyag országba vetett minket a sors, gyarmatlakóknak kijáró státuszunk van!:) Úgyhogy menekülés innen!

2*br 2010.03.04. 12:32:09

szerintem ha betelefonálsz a díjmentesen hívható(pannonos számról) 1220-ra, és elmondod, hogy ez történt, nagyon szívesen jóvá fogják írni neked időarányosan a havidíjat

2010.03.04. 12:38:07

pedig a pannonnál mínuszba is lehet menni sms-ekkel. Péter a nokiánál ment mínuszba.
Svédországban meg a pozitív is átmegy negatívba. Az aldinál mosolyognak is hozzá. Bacc papucsban is lehet pelenkázni de csak rászorultsági alapon.

CID 2010.03.04. 13:16:15

Nekem soha nem volt Pannonos szerződésem, úgyhogy nem igazán értem ezt a fordulónapos faszságot. Tréjmobilnál, ha dominós vagy, s bekapcsolsz egy időszaki díjas szolgáltatást, akkor a bekapcsolástól számított 30 nap múlva fogja levonni az egyenlegedből, s használhatod 30 napig, ha nincs zsé az egyenlegen akkor nem vonja le, s nyilván nem használhatod, ha feltöltöd levonja, s megint 30 nap.
Havidíjas szolgáltatásnál, elsején van számlazárás, s a legtöbb kiegészítő szolgáltatás törthavi számlázású, ergo, ha be vagy kikapcsolod, hónap közepén, természetesen csak fél hónapot fizetsz.

De tényleg jó a Pannon :) Menjetek csak oda....

Pan Petter 2010.03.04. 18:06:49

@2*br: mint írtam, felhívtam a 1220-at, de elhajtottak, hogy ők ebben nem tudnak segíteni.

Viszont 1 órával a Homárra-kerülés után jött az e-mail a Pannontól:

"Tisztelt X Péter Úr!

Köszönjük, hogy észrevételét eljuttatta részünkre.

Szeretnénk biztosítani arról, hogy számunkra fontos az Ön elégedettsége.

A jövőbeni sikeres üzleti kapcsolatunk reményében a +3620/xxx-xxxx-es GSM számú kártyás előfizetés egyenlegén a mai napon (2010. március 3.) jóváírtunk a Családi Csomag egy havidíjának megfelelő összeget, bruttó 930,- Ft-ot.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.

Tisztelettel,

Y Ákos
Pannon
Internet Ügyfélszolgálat"

kanizsai gyökerek (törölt) 2010.03.04. 22:07:44

heheheheheheheeee!
ugyanígy járt a cimborám annyi különbséggel hogy ő elsején kötötte és másodikán van a számlazárása...
mondjuk ő nem hiszem hogy olvas homárt, de holnap elmondom neki hogy nincs egyedül :D

2010.03.05. 00:09:25

Igen, csak az új szerződő számít, a régi csak akkor, ha meghosszabbítja a szerződését, mert az ügyfélszolgálatos az új szerződés után kapja a jutalékot (otthon nem tudom, Írországban ez így van). Tehát a hűséges, régi ügyfél nem ér semmit se! Ez van...

Pistolero 2010.03.05. 07:34:54

Nekem évek óta van családi csomag, igaz mindhárom szám előfizetői. Így korrekten működik.

Issti 2010.03.08. 19:01:06

Engem is évek óta szívatnak a Pannonnál. 15 éve vagyok náluk. 8 előfizetés, mobilnet. Már csak egy számom van náluk, de ha lejár a hűség azzal is pattanok. Elképesztő az a cinizmus, és pofátlanság ahogy az ügyfeleiket kezelik. Lépten-nyomon megszegik a saját szabályzatukat, és ha írsz az egyedieknek, 30 nap múlva megkapod, hogy nekik van igazuk, mehetsz bíróságra 5-6 ezer átverés miatt. Tudják, hogy úgysem fogsz.

andika255 2010.06.10. 22:34:24

a jó édes büdös kurvaanyjukat a pannonnak/most már telenornak!

wapoztam 7 megabájtot és kiküldtek 11 forintos telefonszámlát rá!!!Megőrültek??????? 7 NEVETSÉGES MEGABÁJT ITT MAGYARORSZÁGON 11 EZER FORINT????!!! HÁT A JÓ BÜDÖS KURVA ANYJUKAT!!!!!AKKORA PERT AKASZTOK A NYAKUKBA HOGY AZ CSAK NA,MAJD MEGLÁTJÁK!

RÁADÁSUL TELEFONOS ÜGYINTÉZÉS 9 UTÁN KÉPTELENSÉG!!MÁR MÁSFÉL ÓRÁJA VÁROK AMIÓTA EZ A SZAR TELENOR VAN NEM VESZIK FEL SEMELYIK MELLÉKET AKÁRMIT NYOMOK A KURVA 1220-ON!!ROHADJANAK MEG!!CSAK ELAKARTAM NEKIK MONDANI HOGY INDUL A PER,MERT ILYEN NINCS SEHOL HOGY 7 MEGABÁJT 11 EZER FORINT!!!

grandati 2010.06.11. 22:26:19

@andika255: Pedig van ilyen, minden ráfér a képükre. Beszedik (behajtják a pénzt), átvágják az embert, és HÍRDETNEK! Igazad van, hogy nem hagyod! Én is most készülök megvívni a harcot velük, és keresem a fórumokat, szervezeteket és fogyasztóvédelmet, hogy leírjam a történetem. Talán valaki fog vele foglalkozni. Ők NEM! Még válaszra sem méltatják az embert. Vagy olyan sok a panasz, hogy nem győzik a válaszleveleket megírni? Soha többet Pannon! Tájékozatlan ügyfelesek, (telefonon és személyesen is), nem tudnak teljeskörű felvilágosítást adni, csak bepalizzák a balekokat. Én is beálltam a sorba.
süti beállítások módosítása