Tékozló Homár

Szemétség-e, ha nem segít pakolni az IKEA eladója?

2010.04.07. 01:27 | szily | 196 komment

Bunkóság az IKEÁ-tól, hogy a pénztárnál senki sem segített G.-nek a nehéz bútorelemek lepakolásában, vagy ez vevői hiszti, és az áruháztól nem várható el ilyesmi? G. persze erősen nehezményezi, hogy a konyhabútor elemeit neki és a 13 éves lányának kellett volna lepakolniuk, hogy a pénztáros leolvashassa a vonalkódot. Felmerül persze a kérdés, hogy ha olvasónk egyszer mindent fel tudott rakni a kocsira, miért lett volna lehetetlen ezt megismételni még egyszer. Az élet, a maga bonyolultságában, alant olvasható:

A mai napon vásároltam az IKEA pesti áruházában. Egy konyhabútort vettem, házhozszállítással. A konyhai részlegen szerencsére egy rendkívül kedves, segítőkész eladóval találkoztam, tipikus kereskedő (jó értelemben) alkat. Kinyomtattuk a jegyzéket, két félét. Egy nagyobb részt nekem kellett összevadászni a raktárban, egy kisebb rész egy másik raktárban van, amit majd a szállítók elhoznak. Mondjuk a lényegét nem teljesen értem, hogy pl. az ajtó az a külső raktárban van, a nagyméretű szekrény oldallapot meg nekem kell hurcolni. De ez van, nem olyan nagy gond. Sikerült megtalálni minden elemet amit nekem kellett. Láttam a kirakott képeken, hogy lehetőleg a vonalkód kifelé álljon a kocsin, ezért így helyeztük el. Néhány elemen viszont a lapján volt a kód, és persze azok voltak a lista elején, tehát a kocsi alján. Utána irány a pénztár.
Engem nem oly rég műtöttek egy baleset miatt, ezért nem igazán emelhetek, azonkívül a lányom volt ott aki 13 éves.
A pénztáros hölgy "utasított", hogy pakoljam le a kocsit, mert az alsókról nem tudja leolvasni a kódot. Volt egy elemjegyzékem amit kaptam, próbáltam azt odaadni, de azt mondta az nem jó. Ezt a részét meg is értem, de nekem elég volt beleküzdeni a kocsiba az elemeket, nem volt humorom onnan kiszedni. Mondtam neki, hogy akkor hívjon valakit, mert nem tudom egyedül rakosgatni, mivel nem kevés darabról volt szó (és köztük 2m-es darabok). A válasz erre, hogy nekik erre nincs emberük. Kértem, hogy hívjon egy vezetőt. Próbált (talán), de nem jött senki. Így patthelyzet alakult ki, mert én meg nem az IKEA szolgája vagy alkalmazottja vagyok. Szerencsére arra jött valaki (nem tudom hogy IKEA-s vagy sem, mert nem sárga ruhában volt és ő segített.) Sajnálatos, hogy egy piti ügy miatt az embernek elmegy a kedve még a sárga-kék színtől is. Elvárható lenne, hogy a Vevőt vevőnek nézzék, ne pedig kegyet gyakoroljanak azzal, hogy eladnak valamit.
Utána beírtam a Vásárlók Könyvébe, de kétlem, hogy ez bárkit is érdekelne, főleg, hogy később beszéltem az ügyfélszolgálat délutános vezetőjével telefonon.
Elmeséltem az észrevételemet neki, erre ő mondta hogy nem adhatnak mindenk mellé egy eladót. Ez igaz, csak én nem erről beszéltem. A probléma az, hogy nem hajlandóak segíteni. Ezt sajnos nem sikerült megértetni vele.
Utána többszőr mondta, hogy "ez itt így működik..."
Gratulálok!
 
G.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chaby 2010.04.07. 01:45:24

EZ náluk így működik, de egy kis rugalmassággal meg lehetett volna oldani. De nem akarásnak nyögés a vége. Itt most mindenképpen.

Stupido_Girl 2010.04.07. 02:00:29

Hát igen, az Ikeában nincs a pénztáraknál rakodó ember. Én inkább megkértem volna a mögöttem állót, hogy segítsen, vagy nem egy 13 éves kislánnyal mentem volna. Bár szerintem ő is tudott volna segíteni.
Egy önkiszolgáló bútorboltba úgy menni, konyhaszekrényt venni, hogy "nem igazán emelhetek", nem vall túl bölcs döntésre.

masterboy 2010.04.07. 02:01:39

Hogy mik vannak...
Ezzel a tortenettel feltetlen menj el a Monika-show-ba.Biztos a siker! : )

vauvauvau 2010.04.07. 02:05:22

A topicnyitó nem tudja, hogy a régi kommentelőket ébresztőórával felébreszti a Főszerkesztő, ha új cikk jelenik meg. Most mindannyian alhatunk el újból... :-(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 02:13:58

ez nalunk
egy sima hiperben is ugy mukodik, ha
megkerem a penztarost kitolja a bevasarlokocimat es bepakol
ez nem vicc, az mas kerdes, hogy nem kerem meg mert qrwa jo eleteros pasi vagyok

abba bele sem merek gondolni svedorszagban ez hogy mukodik, de szerintem a kivalasztott darabok a kifizetes es a hazavezetes utan osszeszerelve ott vannak a nappaliban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 02:16:03

@Stupido_Girl:
ha en lettem volna a mogotted allo
enyhe ertetlensegemnek adtam volna hangot
hogy mi a fax kozom van a hulye butorodhoz?

banpepe 2010.04.07. 02:16:36

Nekem eléggé sántít a sztori. Hogy van az, hogy házhoz szállítással kéri, de felrakja a kocsira, és hazaviszi? Amikor én vettem a szekrénysoromat az Ikeába, nem kellett odavinnem a pénztárhoz kifizetni. Itt vmi nem kóser.

banpepe 2010.04.07. 02:19:52

Amúg a Metroba sem pakolnak a vevő helyett a kocsiba. Metroba is raktam már fel 300 üveg kétliteres literes kólát egyedül a kocsimra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 02:24:20

egyebSt is egy 13 eves janygyerek
siman kipakol egy kocsit
dugni mar tudnak a konyhapulton, de kipakolni az snassz
ezert tart itt....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 02:26:15

@banpepe:
az mas
az uzleti vallakozas
azt old meg magad
az ertheto

Megdobbent 2010.04.07. 02:50:44

Az ikea egy fos. Tegeznek (anyjuk picsaja). Utasitanak (kurva anyjat utsaitsa visszaszivasra) es tenylegesen akkora gecik, hogy le kell pakolnod kurva nagy holmikat kurva magasrol. Neked. Aki fizetsz.

Ugyanez csak hirtelenjeben az Office Depot-ban: megtetszik az aru, elveszek egyet az elotte levo vonalkodos kartyakbol, elviszem a penztarhoz, fizetes utan ker egy eladot az aru kihozatalara, az pedig kb. 3 perc mulva ott van, kosaraban/kezeben a kiszemelt arucikkel, es intezi a garanciat.

Ikea megegyszer: FOS, SZAR.

Megdobbent 2010.04.07. 02:55:04

@banpepe: Mostanaban tenyleg ez van, es bassza meg akkor is, ha hazhozszallitast kersz.

Hazhozszallitas geciszar ikea modra:

1) Kiszemeled a 2-3x50 Kg-os [ar lapraszerelt 9eh-eh-eh) butorodat.

2) Leszenveded akar 2m magasrol is

3) Elvonszolod a penztarhoz, atkozottul halas vagy, hogy fizethetsz nekik.

4) Ha igazi kis lucky vagy, akkor nem neked kell a penztartol elcigolni a raktarig, de azert erre ne fogadj.

@Stupido_Girl: Faszom se tudja, hogy onkiszolgalo. Honnan kene tudnom? Miert kene ilyenre gondolnom egy butorboltnal? Bolcs vagy te?

Megdobbent 2010.04.07. 02:58:17

Utána többszőr mondta, hogy "ez itt így működik..."

Ahaha, amiota megnyitott en meg ugy mukodtetem, hogy ott rohadjon meg, ahol van: a kozelebe nem megyek, de meg le se brunyalnam az epuletet.

Jah, a sztorikat meg onnan veszem, hogy par honapja estek meg egy csaladtagommal (nem verszerinti), aki meg ikea fan :) Na mostakkor? :>

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.07. 03:10:35

"Engem nem oly rég műtöttek egy baleset miatt, ezért nem igazán emelhetek"

És megy raktáráruházba konyhabútort pakolni??? Két szó: természetes kiválasztódás. Darwin ezt imádná!

Johnny Bravo 2010.04.07. 03:30:04

Nemazé a 20 fillérér, de aki járt már Ikeában, azt nem érui meglepetésként, hogy pakolni kell. Ez a rendszer, azt kész. Mekiben sincs pincér, mégsem hőbörög senki, kivéve engem, mert nem értem, hogy az öniszolgáló étteremben miért hagyják ott az asztalon a tálcát sokan. Midenestre válaszolva a panaszkodó kérdésére, vagyis hogy miért van, hogy a szerkezet a polcon van, az ajtók meg nem: szerkezetből, ha jól tudom, egyfélre van, különböző méretekbe, ajtóból meg ki van rkava mindegyik fajtából legalább egy (de inkább össze van rakva vele egy egész bútor). Ha az mindegyik féle ajtóból mindegyik méret és variáció ki lenne rakva, elég nehezen találnád meg, amire szükséged van...

Panaszlakat 2010.04.07. 03:34:09

Én az IKEA-ban dolgoztam másfél évig. Zöld pólóban vagy pulóverben vannak a Pickup-osok akiket meg lehet kérni ilyen esetben, hogy segítsenek. Hogy ezt sem a pénztáros, sem az ügyeletes vezető nem említette az nekem sántít.
Mindenesetre a raktárnak nem véletlenül önkiszólgáló raktár a neve.
Aki bemegy oda vásárolni az vállalja, hogy neki kell összeszednie az árut.
És, hogy ez Svédországba másként menne? Erőssen kétlem tekintve, hogy ott önállóságra nevelték az embereket, és nem véletlen, hogy ők ott tartanak mi meg itt. És az sem véletlen, hogy az itteni IKEA-kban is ilyen rendszer működik.

sazoo 2010.04.07. 03:37:31

A Zikeja ilyen... Vegyél BlackRedWhite bútorokat, és nem a kiszolgálást fogod sérelmezni! :)

romesz 2010.04.07. 03:39:01

@Panaszlakat: Lehet, hogy a svedeknel nincs mashogy, de amerikaban ha szol az ember akkor berakjak az arut a bevasarlo kocsiba es fizetes utan a kocsijaba is bepakolnak ha kell. De nem csak az Ikeaban, hanem a supermarketban is. Ha kerem kitoljak a bevasarlo kocsit az automhoz es bepakolnak a kocsiba is.
Mindent megtesznek, hogy legkozelebb is naluk koltsem a penzem..

Megdobbent 2010.04.07. 03:39:23

@Panaszlakat: Jomagam eroSen ketlem, hogy a penzemert engem nevelni kene. Seggemet kinyalni, ha belolem elnek, es ott a vege a sztorinak. De mentsegukre szolgaljon: soha semmit nem vettem toluk, es soha semmit nem is fogok, ugyhogy a hisztim ennyiben ki is merul :)

Megdobbent 2010.04.07. 03:43:16

@romesz: usa vs. ikea megoldast csak filmen lattam, a Wire-ben :) Na, ott az egyik szereplo fogta es az egesz szart szetrugdosta, miutan hiaba bibelodott vele. Aztan gonoszan azt tanacsolta par evaddal kesobb egy masik szereplonek, hogy ha gyorsan kell gyerekagy, akkor ikeaba menjen erte. Telefonon hivta a tanacsolot a szivatott, es elkuldte a kurva anyjaba az ikeaval egyutt, de elotte kalapaccsal szerte-sszet baszta a felig osszerakott ikea baszast az is :>

Panaszlakat 2010.04.07. 03:52:37

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:53:09

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:54:06

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:54:34

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:55:17

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:55:38

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:57:15

@Megdobbent: Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:57:52

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

Panaszlakat 2010.04.07. 03:58:55

Kíváncsi lennék, mi lenne ha mindenki így gondolkozna mint Megdöbbent és romesz.
A hétvégi dömpingben megnézném, hogy kivárjátok e a sorotokat, míg mind az 5-600 embernek felpakolják kocsira az árut, elkísérik a kasszához, majd bepakolják nekik a kocsiba.
Vagy úgy gondoljátok, hogy minden vevő mellé kéne alkalmazni egy eladót? Egyálltalán a való világban éltek?
Néha kicsit elkéne gondolkozni, hogy nem csak jogaik vannak az embereknek.
Akkorsem ha fizetnek érte.

kugel2 2010.04.07. 04:00:19

Es az USA-beli IKEA-kban vajon mi a helyzet? Kicsit olyan ez, mint a mindenhato es a felemelhetetlen ko esete, szetrobban a fejem az ellentmondastol.

Johnny Bravo 2010.04.07. 04:09:03

@Megdobbent: szerintem meg az van, hogy ha vásárolsz valahol, akkor elfogadod a feltételeket, mintegy ráutaló magatartássla szerződést köttök. nem nevelnek, csak nem feltétlen úgy működnek, ahogy te szeretnéd, vállalva a kockázatot, hogy majd nem veszel ott legközelebb. Nekik megéri, mert nem kell műszakonként 100 fő pakoló embert foglalkoztatniuk. Jah, és az Ikea tulajáról olvass egy kicsit. Nem egy hülye ember, és annyira nem is szegény. De neki nem esik le a karikagyűrű a kezéről, ha el kell magának intézni valamit.

Johnny Bravo 2010.04.07. 04:10:42

@Megdobbent: szerintem meg az van, hogy ha vásárolsz valahol, akkor elfogadod a feltételeket, mintegy ráutaló magatartássla szerződést köttök. nem nevelnek, csak nem feltétlen úgy működnek, ahogy te szeretnéd, vállalva a kockázatot, hogy majd nem veszel ott legközelebb. Nekik megéri, mert nem kell műszakonként 100 fő pakoló embert foglalkoztatniuk. Jah, és az Ikea tulajáról olvass egy kicsit. Nem egy hülye ember, és annyira nem is szegény. De neki nem esik le a karikagyűrű a kezéről, ha el kell magának intézni valamit.

Johnny Bravo 2010.04.07. 04:11:04

@Megdobbent: szerintem meg az van, hogy ha vásárolsz valahol, akkor elfogadod a feltételeket, mintegy ráutaló magatartássla szerződést köttök. nem nevelnek, csak nem feltétlen úgy működnek, ahogy te szeretnéd, vállalva a kockázatot, hogy majd nem veszel ott legközelebb. Nekik megéri, mert nem kell műszakonként 100 fő pakoló embert foglalkoztatniuk. Jah, és az Ikea tulajáról olvass egy kicsit. Nem egy hülye ember, és annyira nem is szegény. De neki nem esik le a karikagyűrű a kezéről, ha el kell magának intézni valamit.

Johnny Bravo 2010.04.07. 04:11:29

@Megdobbent: szerintem meg az van, hogy ha vásárolsz valahol, akkor elfogadod a feltételeket, mintegy ráutaló magatartássla szerződést köttök. nem nevelnek, csak nem feltétlen úgy működnek, ahogy te szeretnéd, vállalva a kockázatot, hogy majd nem veszel ott legközelebb. Nekik megéri, mert nem kell műszakonként 100 fő pakoló embert foglalkoztatniuk. Jah, és az Ikea tulajáról olvass egy kicsit. Nem egy hülye ember, és annyira nem is szegény. De neki nem esik le a karikagyűrű a kezéről, ha el kell magának intézni valamit.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.04.07. 04:26:09

A TESCO-ban sem a penztaros emelgeti a 12 darabos karton tejet, meg sincs belole Homar panaszkodas.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.07. 04:27:07

A gagyi blogmotor megint nagyot alkotott. Kénye-kedve szerint dobja el vagy veszi be a hozzászólásokat. De ha be is veszi, jó ideig nem jeleníti meg.

4ujjufrenki 2010.04.07. 04:42:25

nem ertem a rinya okat, hivhatott volna a posztolo egy ismerost, hogy segitsen.

pereszke 2010.04.07. 05:34:49

azikejja önkiszolgáló rendszerű áruház, ez emlékeim szerint ki is van táblázva. valami olyasmi szlogennel hogy mivel nem szerelik össze a bútorokat, és nem basztatnak az áruházi dolgozók feleslegesen, ezért tudnak viszonylag alacsony áron dolgozni. (na ez mondjuk egy másik posztot megérne persze.)
így aztán elég álságos dolog odamenni megvenni a bútort, aztán meg fikázni hogy jajj neked kell emelni meg összeszerelni, mivel ezekért megyünk oda,nincs pénzünk inkább önkiszolgálunk és otthon összeszerelünk, ez van.
nálunk elég nagy arányban vannak onnan bútorok, úgyhogy tapasztalatbúl írok.

Látványpékség 2010.04.07. 05:41:49

Minek ment a rinyapicsa az IKEA-ba válasszon valami egyedi katalógusból fizessen 10 szer ennyit és nem kell pakolnia.

Megdobbent 2010.04.07. 05:42:25

@Panaszlakat:
@Johnny Bravo:

Elvarom, hogy keresemre legyen segitsegem. Ha nincs, meg a penztar elott megszuntetem a rautalo magatartassal letrejott kvazi jogviszonyt, es az ajtobol rohogve megnezem, ahogy a meg nem vett aruk szazaira hirtelenjeben ott terem par alkalmazott es visszaviszi a cuccost.

Igy aztan az ikea buszke lehet az uzletpolitikajara en pedig arra, hogy nem lettem megbolondult idiota, aki racuppan azert valamire, mert az sved es hudekurvajo :)

De mondom, mivel tudom milyen hely jomagam nem jarok oda, es nem is megyek soha (ezt tudjak fan ismeroseim is), tehat nem a tudatlan felhaborodas beszel beluloem, csak pusztan annyi, hogy meglep ez a struktura es nem fogadom el.

Egyetlen egyszer probaltam asszem ikea etteremig eljutni, de a kis terelo bizbaszok, meg a nagy tegezodes ugy feluton elvette a kedvemet :>

Felteszem, hogy a panaszos sem volt ilyen frankon tisztaban azzal (mint itt az okosak), hova teved be, elsore nekem is hihetlen lenne.

Ja egyebkent, aki fizet annak vannak jogai, amikor nem fizet, hanem atbaszott allampolgar civilben, akkor vannak kotelessegei.

Es mielott kitor a hiszti: a piacrol elek, szolgaltatast nyujtok, es a fizetsegemert legjobb tudasom szerint "kiszolgalom" az ugyfeleimet, mind az itthoni, mind a kulfoldi ertekesiteseim soran.

Mylady 2010.04.07. 06:37:19

Amikor gardróbszekrényt vettem, egy srác összeszedte a nagyobb cuccokat és eltolta a pénztárig. Aztán egy másik eltolta a pénztártól a házhozszállításig. Mozdítani nem tudtam volna a kocsit. Ráadásul kettő volt...

Most kellene egy kanapé, el sem merek menni...
És nem, nem tudok érdemi segítséget hívni.
Ez van.

romesz 2010.04.07. 06:54:24

@Panaszlakat: Az emberek nem egyszerre vasarolnak es csak az veszi igenybe a pakolasi szolgaltatast akinek szuksege van ra. Egy normalis kereskedelmi cegnel ez igy mukodik. Sajnos te nem lattal ilyet es nem tudod elkepzelni sem, hogy milyen lehet.

Énbagoly 2010.04.07. 06:55:47

Reggelre ennyi fikázást olvasni megárt az embernek.
A zikea árai úgy vannak kalkulálva, hogy neked kell megoldanod a pakolást.
Ha nem tetszik ez a rendszer, akkor máshová kell menni.
Szabadon döntheted el, hogy hol költöd a pénzed.

szepi79 2010.04.07. 06:55:47

@Megdobbent: " a piacrol elek, szolgaltatast nyujtok, es a fizetsegemert legjobb tudasom szerint "kiszolgalom" az ugyfeleimet, mind az itthoni, mind a kulfoldi ertekesiteseim soran."

akkor pont neked kéne legjobban megérteni az ikeát. ők nyiltan vállalják, hogy nem szolgáltatnak, cserébe jóval olcsóbbak, mint más bútoráruházak, ahol a seggedet is kinyalják ugyan, de hasonló méretű szekrényt, asztalt a többszöröséért veszel.

csak a magyar ember ilyen, semmire nincsen pénze, mindenen spórolni akar, és nem fogja fel, hogyha plusz szolgáltatást vár el, az pénzbe kerül.

romesz 2010.04.07. 06:57:14

@Látványpékség: azert ment oda, mert ott kaphato az amire szuksege van. Az mas kerdes, hogy az ikeanal bunko parasztok dolgoznak, akik a segg vakarasnal tobbre nem hajlandok.

Énbagoly 2010.04.07. 06:57:40

@Mylady: Van olyan kanapé, amit később házhoz szállítanak, és nem tudod azonnal elvinni. Rendelj olyat. :)

romesz 2010.04.07. 06:59:23

@szepi79 - Harciteknős idomár: ikea soha nem volt olcso. amit arulnak az pozdorjabol keszult szar es azert nem lehet tobbet elkerni. Az ember osszeszereli es 2-3 mozditas utan szetesik.

NadeApaaa!!! · http://www.price-killers.com 2010.04.07. 06:59:47

ez a cikk most tényleg komoly? béna rinyagép.

romesz 2010.04.07. 07:01:00

@Énbagoly: "A zikea árai úgy vannak kalkulálva, hogy neked kell megoldanod a pakolást. "

ugy vannak az araik kalkulalva, hogy a bumburnyak penztelen balfaszok megtudjak venni azt.

Énbagoly 2010.04.07. 07:02:06

@romesz: Hát, mi már gyűrünk pár éve ikeás bútorokat, nem mondhatnám, hogy a gyerek kíméli, de bírja a strapát.
Te valamiért nagyon utálod őket, de szíved joga.
De szerintem nincs igazad.
De benn ne maradjon, mert ez a düh már betegséget fog okozni! :)

vaniliatudat 2010.04.07. 07:03:19

Érdekes módon amig a Fábry nem böfögte tele az étert az "IKEA-ban tegeznek" sérelemmel, addig senkinek semmi baja nem volt vele. Sőt talán még tetszett is annak, akinek a Sanyesz beszólása után már sérelem ez a tény.
Sok hülye büntesse csak az IKEA-t és ne menjen oda. Nagyon rossz lesz nekik.

AZ USA-val meg kár példálózni. Majd ha elérjük azt hogy az üzletekben ne legyen aki sutyiban zabál, lop, összevissza pakolja és barmolja az árut, öntudatos vevőként, vásárlói jogaira hivatkozva lealázza a kereskedőket akkor majd lesz nálunk is úgy.
Ugyan miért csak most kezd nálunk elterjedni az önkiszolgáló lónyál autómata a mekiben? Gondolom arra újabb két évtizedet kell majd várni mig a mutár, majonéz kiszacsikat is ki merik tenni.

Énbagoly 2010.04.07. 07:04:35

@romesz: Az előbb drága volt a bútor, most meg a pénztelen balfaszok veszik? :)

NadeApaaa!!! · http://www.price-killers.com 2010.04.07. 07:07:19

hát a kommentelők többsége sem semmi. Borzasztó, hogy - gondolom - fiatal emberek ilyen gondolkodással bírnak, mint itt sokan.

romesz 2010.04.07. 07:07:36

@Énbagoly: igen, mert draga pozdorja cucc,

Slimer 2010.04.07. 07:09:17

Az IKEA az egyik leginkább vásárlóbarát áruház Magyarországon!!! Mindig pozitív tapasztalattal jöttem ki egy-egy vásárlás után. Ez csak hiszti!

alternat 2010.04.07. 07:09:25

Nekem az IKEA val jó tapaszatatom van. Viszont az RS bútor raktáránál ki van írva, hogy
"A bútorhoz rakodót nem adunk"
Én elkövettem azt a hibát, hogy egyedűl mentem egy ülőgarnituráért. Odaáltam a kapuhoz és elkezdtem bepakolni. Tíz perc múlva az egyik árukiadó méltattlankodott, hogy miért nem hoztam valakit magammal?
Mondtam mert azt hittem adnak "rakodót a bútor mellé"!
Természetesem még én nem végzek a többi bútort sem tudják kiadni.
Kb. 20 perc után odajöttek, hogy segítenek, de én megtiltottam nekik, hogy a tulajdonomhoz hozzáérjenek.
Jó negyven perc alatt végeztem, de akkor már a hajukat tépték a raktárosok (árukiadók)

romesz 2010.04.07. 07:09:52

@Énbagoly: Minosegu faarut megveszem kulonb butort csinalok belole, mint amit ok arulnak es kevesebbe van, mint amit ok kernek erte.

romesz 2010.04.07. 07:11:42

@alternat: ez tetszett, jol csinaltad.

Énbagoly 2010.04.07. 07:11:45

@romesz: Akkor neked szerencséd van. :) Én nem vállalnám be, hogy megcsinálom magamnak. Bár valami biztos lenne belőle. :)

romesz 2010.04.07. 07:14:36

@Énbagoly: pedig nagyon szep cuccokat lehet csinalni, kis odafigyelessel es faval dolgozni nagyon jo dolog.

Mylady 2010.04.07. 07:22:54

@romesz: tök jó :)
eljössz hozzám kanapét csinálni?
ja, hogy nem?
akkor ugye nem baj, ha én "készen" (khm, lapraszerelten) veszem?

@Énbagoly: nem akarom elhozni
csak a polcról a pénztárig el kell vinnem
meg utána a házhozszállítós pultig
na, ez a művelet jelenleg megoldhatatlan :(

Énbagoly 2010.04.07. 07:23:03

@romesz: Hát, a fához még hozzáérni is jó, az biztos. :)
De pont azért nem lenne jó, ha én elcseszném. :)

Énbagoly 2010.04.07. 07:24:27

@Mylady: Vannak olyan darabok, amiket nem kell vinned sehová. Gyakorlatilag megrendeled, és később kihozzák neked.
Nem kell semmit a pénztárig vinned, csak valami papírt.

Harlequin 2010.04.07. 07:26:10

"nem volt humorom onnan kiszedni"
Eddig olvastam el, innentől lesz@rom.

Mylady 2010.04.07. 07:26:32

@Énbagoly: hiába vannak olyanok, ha a kanapém nem olyan

romesz 2010.04.07. 07:27:14

@Mylady: en magamnak csinalom, de te ott veszel es azt veszel amit akarsz es amit megtudsz fizetni.

Énbagoly 2010.04.07. 07:27:58

@Mylady: Szívesen segítenék, de messze vagyok. :)
Ha már olyan kell, amit azonnal haza is vihetsz. :)

Mylady 2010.04.07. 07:33:10

@Énbagoly: Kösz, értékelem.
Nem, nem olyan kell, amit rögtön hazaviszek. A rendszer olyan az IKEÁban, hogy ami ott van a központi raktárban, azt kiválasztod, ráteszed a (bevásárló)kocsira, eltolod a pénztárhoz, kifizeted, áttolod a házhozszállítási pulthoz, ott egyeztetsz, majd távozol (bútor nélkül)
és majd házhozhozzák

nincs olyan, hogy papírral fizetsz és majd ők összeszedik

színesgumilabda 2010.04.07. 07:37:46

Mint már írták mások is. Az IKEA önkiszolgáló áruház. Többek között ezért is olcsóbb, mert saját magadnak kell kiválasztanod, elhoznod, összeszerelned stb. Ez akkor jó volt, mikor kevesebbet kellett fizetni a bútorért, akkor meg nem, ha mint ki van írva 20 helyen, tényleg neked kellett összeszerelned, cipelned? Frissen műtve nem értem, miért nem lehetett segítséggel jönni egy önkiszolgáló bútoráruházba, vagy várni kicsit, amíg felépülsz.

Ez egy kicsit olyan, mint fapados repülővel utazni az árak miatt, de sírni, hogy nem ugrál körbe a stewardess. Szerintem.

szepi79 2010.04.07. 07:37:46

@romesz: na, pont erről van szó. te meg tudod magadnak csinálni a bútorodat. én nem, veszem az ikeából, vagy ha még ennél is kevésbbé sikeres akarok lenni, akkor a kikából. de miért fáj ez neked?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.07. 07:39:57

ezt én tényleg nem értem! ha összeszedni össze tudtad, ezenkívül neked kell a cucc most és azonnal aműtéted után, akkor mégis mit vársz?
imádom az ilyen "segítségelvesztem!" típust...

Krinyo 2010.04.07. 07:41:12

A drog rossz. Az IKEA jo. :)

PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2010.04.07. 07:43:08

Ikejás dolgozó nem nyúlhat a bútorodhoz, mert ha később panaszkodsz vagy visszaviszed hogy hibás akkor nem mondhatod hogy ők rontották el. Ez van.

privateer 2010.04.07. 07:55:31

@masterboy: maunika show megszűnt már.

gaborm · http://gaborm.blog.hu 2010.04.07. 07:56:06

Az IKEA mindenhol így működik. És nem tökéletes. Mikor itt Brüsszelben kellett berendeznem az üres lakásom, interneten összeválogattam mindent és kinyomtattam a MyFamily oldalon a cikklistát. Nem kevés volt. Bementem, elmeséltem mit akarok, örültek milyen felkészült vagyok. Ok, mondom ez mind kell házhozszállítással. Első döbbenet: "rendben adja ide a papírt begépelem". Az IKEA saját oldalán elkészített tip top cikkszámmal ellátott papírral a kezemben az engem (és a listát) azonosító Family kártyával bambán állok.

Magyarázza, hogy nem minden ami a listámon van kereshető ki a lenti raktárból, a többit nekem kell összeszedni kiskocsin (nappali és két hálószoba...). És mondja még, hogy az ő rendszerük nincs összekötve visszafelé az internetessel. (A neten lekérdezhető, hogy bizonyos árucikk van-e a bizonyos áruházban raktáron.)

Ok, két újjal begépel kismillió cikkszámot. A raktáros cikkeket kihúzza a listáról, és elkészíti a számlát és a házhozszállítási papírokat.

Bmeg. Megyek amit tudok rápakolok a kocsira, fele lista nem fér rá. Megyek a házhozszállító pulthoz: "'napot itt egy kifizetett raktároslista, itt egy kifizetett felpakolt kocsi és mindjárt hozok egy másik felpakolt kocsit, hol hagyhatom az ehhez és ehhez a szállításhoz rendelt árukat?" "Hát azt itt nem lehet." "Rendben de akkor hol?" "Hát ő azt nem tudja." Ekkor már izzadtam, pedig türelmes ember vagyok, és értem én, hogy azért olcsóbb mert minimális szolgáltatás meg minden, de ha már nemsemmi összeget itthagyok legalább segítsenek egy minimálisat, hogy el is költhessem hasznosan. Jó aszongya kivételesen megengedi, hogy a telepakolt kocst otthagyjam a pult mögött míg hozom a másikat.

Szóval IKEA mindenhol IKEA, még nyugaton is, és nem kolbászból kerítés. Sünt a rugalmatlan seggükbe.

Koky_ 2010.04.07. 08:14:33

@Megdobbent: Szerintem te nem kicsit vagy paraszt.

Koky_ 2010.04.07. 08:16:57

Miért is kéne a vásárló helyett pakolászni???? Vigyen magával olyat, akivel meg tudja venni és haza tudja vinni a szekrényét! Ez teljesen hülye!!!
Frissen műtve, egy 13 éves kiscsajjal karöltve megy az Ikeába????

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.07. 08:19:11

elképzelem,ahogy az 50kilós ikeás pénztáros minden második vevő 2m-es darabkáit rakodja.hát én se tenném meg...
eleve nem egy 13éves gyerekkel mennék vásárolni.gondolom a kocsiba is belepakol valahogy,ott várja2marokember?meg otthon is lepakol valahogy...

b0c1k4 2010.04.07. 08:22:22

Kedves leveliro... ha nem tetszik, nem kell ott vasarolni, el lehet menni kurvadarga uzletekbe ahol kinyaljak a segged...

juhaszvik 2010.04.07. 08:28:21

egyik kedvenc posztom. :)

annyira felesleges, hogy az már szinte népnevelő hatású, és így jótékony.

remélem a posztoló elolvassa a kommenteket, mert akkor valószínűleg leesik neki, hogy hol hibázott. több ponton is, utolsóként, hogy beírta ezt a viccet a homárra.

IKEA helyében küldeném az ügyvédeket hitelrontás ügyében...

Pávor Jál 2010.04.07. 08:29:51

Vegyél pl. bo conceptet, ott biztos kinyalják a segged. :D Ikea azért ilyen olcsó, mert minden szaron spórolnak. És tényleg olcsó.

Kifordított kacagány 2010.04.07. 08:30:22

@hagyma: jaja, a vödör vizet már elbírja, a bútorlapot meg nem?

ember a holdon? 2010.04.07. 08:32:29

Amikor haverom vett plazma tv-t, megkért, hogy menjek segíteni, mert egyedül nem fogja tudni az autóba rakni. Segítettem. Ennyi.
Ha nem tudok emelni, nem egyedül megyek bútort venni. Gondolom nem hirtelen felindulásból vett konyhaszekrényt..

changebug (törölt) 2010.04.07. 08:35:31

szerintem nem a pénztárostól kellett volna elvárni, hogy segítsen, hanem korábban kérni az eladót, hogy keritsenek valakit, legyenek szívesek...
nem azért mert a pénztáros nem képes rá, hanem mert kasszánál ül. szerintem.

Franky4fingers 2010.04.07. 08:39:16

A posztoló a hülye. Az IKEA ezért olcsó. Tessék kétszer annyiért sokkla szebb bútort venni egyéb bútorboltban, akkor azt majd hézhozszállítják, felcipelik az emeletre összerakják

ez a duma meg: Nem vagyok az IKEA szolgája... pfff nem is. De ott ez a rendszer, ha nem tetszik vásárolj máshol. Jaaa. Hogy ott sokkkal drágább? Hát igen.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.07. 08:40:03

Mi a fasznak megy valaki ikeába vásárolni friss műtéttel,továbbá ha már frissen varrták és nem emelhet akkor miért nem visz magával két rakodómunkást a vásárláshoz?

Clandestino 2010.04.07. 08:42:35

@romesz:

"ugy vannak az araik kalkulalva, hogy a bumburnyak penztelen balfaszok megtudjak venni azt"

erre a hozzáaszólásra nem az általad használt alpári stílusban válaszolok.

IKEA-ban is vannak jó bútorok, és azért megbélyegezni vkit mert ott vásárol, igazán bölcs dolog.

Biztosan a választott új hazádban is ennyire PC vagy. Gratulálok.

MosoMasa 2010.04.07. 08:45:43

Bazmeg.
Ha nem bírok pakolni, akkor nem a 13 éves kislányommal megyek konyhabútort vásárolni!
A pénztár után kivel gondoltad bepakolni a cuccot az autóba? Vagy ikeás kiskocsival kívántad hazatolni?
A faszt már az ilyen vinnyogókba!

myOhmy 2010.04.07. 08:47:04

1. Az ikeja nem olcsó, lehet olcsóbb konyhabútort szerezni fából, nem pozdorjából, ami nem hullik darabokra 1-2 év alatt. Házhozszállítással, úgy, hogy a helyére is rakják. Legalábbis nekünk sikerült.
2.Nem mindenkiél van a szekrényben két rakodómunkás, pl. én sem tudok 100 kilós ürgéket előrántani mindenféle kis cipekedésnél (pl. egész szekrénysor költöztetését is anyámmal ketten oldottuk meg), hiába rebegtetem a szempilláim (max megkérdik, belement-e vmi a szemembe). Én meg vagyok 42 kg, s sejthetően anyám sem díjbirkózó.
Ha ti igen, jó nektek.

gftamas 2010.04.07. 08:47:10

Így működik az önkiszolgálás, magadnak kell pakolni. Meglepő, nem? :) Tessék elmenni egy konyhabútor szalonba, ott pakolnak az ember helyett, drágább is lesz a végszámla. :)

manóhegedű 2010.04.07. 08:47:10

Igen az Ikea önkiszolgáló, ez ok., tudomásul kell venni, de van egy csomó dolog, amit nem értek, pl. miért kell a három kilós kanapéhuzatot a pár kilóméterrel arrébb lévő raktárból busszal elhoznom, míg az áruházban ott a mázsás konyhabútor??

muhi 2010.04.07. 08:47:32

@banpepe: az van, hogy a házhozszállításhoz ki kell fizetned, majd oda kell tolnod a cuccot egy külön pulthoz.

Egyébként meg felrúgnám az önkiszolgáló áruházban panaszkodót. Az egyetlen, amit ilyenkor a pénztáros tehet, hogy felhívja a figyelmét az IKEA üzletpolitikájára.

muhi 2010.04.07. 08:49:07

@myOhmy: akkor miért választottad az IKEA-t? Ezek szerint neked jó, ha rossz.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.07. 08:49:39

Én imádom az ikeát és még eddig mindig mindent sikerült is szépen és gondd nélkül összeszerelnem.Csak a kétbalkezes lúzerek nem tudnak összerittyenteni egy ikeás szobabútort.Seperc alatt kész van.

juhaszvik 2010.04.07. 08:51:06

az jutott eszembe, hogy kellene egy szavazás arról, hogy mennyire volt hisztis a posztoló, de aztán leesett, hogy a poszt után mindig van "rákos" szavazás.
a problémám az, hogy nem tudom mi az a homárfaktor, és hogy miről döntök (már ha rám vonatkozik az "Ön dönt")
valaki kiokítana?

total eclipse (törölt) 2010.04.07. 08:51:45

szerintem 50-50%.
hülye a posztoló, ha műtét után megy konyhabútort venni (vagy menjen olyan áruházba, ahol nincs önkiszolgálás)
bunkó a pénztáros, mert lehetne 70 éves néni, meg 70 éves bácsi, akinek nincs senkije, azoknak sem segitett volna?

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.07. 08:52:51

Legutóbb mikor ott voltam az ikeában láttam egy pasit aki friss gégeműtéttel vásárolgatott,csak éppen hogy az infúziós állvány nem volt mellette mert alig állt a lábán de azért az ikeáéba kell menni a műtőasztalról.Ne mondja nekem senki hogy nem népszerű az ikea.Fasza reklám lehetett volna az ürge.DD

gabcigirl 2010.04.07. 08:53:10

Én csak azt utálom hogy tegeződnek, ha kell, ha nem.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.07. 08:56:19

@total eclipse: Nem.Én sem segítenék és tudod miért?Mert mi a faszért nincs egy kölke aki elmegy vele és segít neki?Hjaaa mert önző disznó volt egész életében és baszott gyereket szülni meg lemondani a kényelemről?Akkor emelgessen 70 évesen!

MosoMasa 2010.04.07. 09:02:31

@total eclipse: Hülyegyerek. Gyere bazmeg a 70 éves bácsival/nénivel.
Szerinted ők beugranak egy konyhabútorért az ikeába - ha már arra jártak?
Gondolod a posztolón kívül van még olyan ökör aki egyedül megy? Egy önkiszolgáló áruházba?
Jóhogymárnem az a kifogásod, hogfy vastüdővel nem lehet besorolni a pénztárhoz!

Kifordított kacagány 2010.04.07. 09:05:37

@Gempacsöki Boborján: most olvashattad, hogy hiába van kölyke, a hetven évesnek, az is frissen műtött és annak is csak egy 13 éves lánya van és egyikük sem bírja el a bútorlapot. sőt, még ketten sem bírnak el egyet.

Kifordított kacagány 2010.04.07. 09:12:19

@Gempacsöki Boborján: én ez úgy szoktam, hogy lemérem mekkora bútor kell, összeírom a lapméretek, elmegyek a lapszabászhoz, aztán ha kész van, elhozom. otthon meg összerakom. van fúrom, meg csapolósablonom, meg csavarbehajtóm, meg ilyenek. persze ez sem olcsóbb, meg dolgozni is kell vele, de azon túl, hogy 18-as lapokból készül és nem esik szét két év múlva, még nem kell külön azon agyalnom, hogy befér-e, illetve mit csináljak azzal a kis porgyűjtő hellyel, ami a szekrény és a fal között maradt.

sprenczl 2010.04.07. 09:12:37

Egy pénztáros nem pakol, neki a pénztárban a helye, + önkiszolgáló. Meg kéne lassan tanulni a fogalom jelentését így 15-20 év után.... konzumidióták! Ha nem tetszik, menj olyan helyre, ahol kiszolgálnak, de drágább. Ha occsób kell, akkor egy kis kényelmetlenség férjen már bele! Az a baj, hogy itthon a kádári lumpenprolikból és parasztokból nem tudatos vásárlók lettek , hanem öntudatos bunkók maradtak....ehhez kívánunk jó egészséget és további szép napot!

Gyökérke 2010.04.07. 09:13:12

A hipermarketekben is úgy van hogy bepakolom a kocsim, kipakolom majd megint be...tényleg nem állhat ezért ott egy ember. A kérdés az, hogy a pénztáros milyen, ill milyen napja van. Én egy fürdőszoba szekrényt vettem legutóbb. Feltettem a szalagra (bele gondolva hülyeség volt). ÉS! Olyan jó fej volt a pénztáros lány, hogy nem tolta át a szalag másik végére, mert a pulton található görgők összekarcolhatták volna az alját. Így felemelte és átadta a kezembe. Abszolút segítőkész kommunikációval mindezt. Az összes ilyen story nem cég, hanem ember függő. Ezért érdemes elgondolkodni ki mit hogyan tesz másokkal..

myOhmy 2010.04.07. 09:17:47

@muhi: Én nem választottam az IKEÁt. Azaz de, vettünk anno ott gyertyákat, dobozokat, meg talán egy serpenyőt.
Az emlegetett szekrénysor házból házba költözött.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.07. 09:21:04

mivan? ha házhozszállítással kérted akkor mit hurcibálod?

felrakod a kocsira, a pénztárnál bohóckodsz vele, aztán visszaviszed a raktárba, hogy otthagyjad a házhozszállítóknak?

hülye-e vagy?
a praktiker hülye-e hogy így van?

asdf 2010.04.07. 09:21:43

Ugy remlik, kulon felhivjak ra ott az ember figyelmet, de jozan paraszti eszbol is lehetne annyi, hogy ugy rakja az ember a cuccokat a kocsira, hogy felfele vannak a vonalkodok. Mert nem hiszem, hogy olyan nagy meglepeteskent kene ernie az embert annak, hogy a penztarban le akarjak majd olvasni :P

Mylady 2010.04.07. 09:25:03

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: én is egyedül szoktam menni
miért? szerinted aki olyan helyzetben van, hogy nem tud érdemi segítséget kérni senkitől (az okokat most hagyjuk), az dögöljön meg?
érdekes hozzáállás

Kifordított kacagány 2010.04.07. 09:28:57

@Gyökérke: a cég viszont gondoskodjon arról, hogy a megfelelő helyen a megfelelő emberek álljanak rendelkezésre. a megfelelő díjazásért természetesen.

erről jut eszembe, erre felénk a tesco ilyen diákmelós gittegyletes figurákat alkalmaz pénztárosnak. hatékonyak, készségesek, stb. komolyan mondom, hogy ha pizzafutárok lennének, még jatt is járna nekik. kár, hogy mire mindenhol hasonló emberkék fognak ülni én már régen megöregszem és megdöglök.

total eclipse (törölt) 2010.04.07. 09:31:30

@Gempacsöki Boborján: majd megérdemled, ha 60 évesen Neked is azt mondják, hogy a temetőben a helyed. ilyen hozzáállással inkább ne menj emberek közé...

total eclipse (törölt) 2010.04.07. 09:33:45

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:
csak a hülyegyerekre reagálok. Anyukád hogy van? ő hány éves? él még? kár.

MosoMasa 2010.04.07. 09:34:16

@Mylady: Hagyjuk már az ilyen hülye dumákat.
Nem tud segítséget kérni.... oszt a lakásba hogy viszi be akkor? Hogy rakja össze? Vagy a pénztáros menjen vele?
Fölös fecsely amit írsz.

total eclipse (törölt) 2010.04.07. 09:35:18

a gyengébbek kedvéért, akiknek a 70 éves házaspár erős volt.
annak sem segitene, aki kerekesszékben ül? vagy netán nincs lába?
mindenki dögöljön meg, aki nem életerős 120 kilós, pasi, és fel tud mutatni legalább 3 hasonló gyereket?
mekkora barmok vagytok. megérdemlitek, hogy egyszer veletek is ilyen segitőkész legyen valaki, amikor szükségetek lenne rá...

MosoMasa 2010.04.07. 09:35:32

@total eclipse: Látom vitaképes vagy.
Primitív. Tényleg hülyegyerek vagy, még rá is erősítesz.

Perillustris 2010.04.07. 09:37:13

...és még a mustárt is nekem kell rányomnom a hot dogra!

MosoMasa 2010.04.07. 09:38:25

@total eclipse: Bazmeg! Aki kerekesszékben ül 8 Vagy nincs lába, netán keze sem!) és egyedül megy konyhaszekrényt venni.... hát az meg is érdemli.

Pajtás 2010.04.07. 09:42:01

tanúlság: konyhabútort műtét előtt vegyél, lehetőleg a 25 éves fiad kiséretében. Pont.

Kifordított kacagány 2010.04.07. 09:45:08

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: írta, vonalkóddal egy irányba. ott még ment neki.

@Hurrá Torpedó: én mondjuk azt nem értem kristálytisztán, hogy ha házhozszállítással kéri valaki, a raktárban összeszedik, összekészítik, akkor miért nem lehet ott írni egy szállítólevelet és csak azzal menni a pénztárhoz?

@Mylady: nemár, hogy nincs egy szomszéd, haver, kolléga(oké, az nincs), rokon, akit meg lehet kérni arra, hogy ugorjon el veled cipekedni.

Csigorin 2010.04.07. 09:50:42

Posztoló a hülye...
"nemrég műtöttek meg csak a 13 éves lányom volt ott" Erre talán akkor kellett vóna gondolni, mikor nekiállok nehéz bútorelemeket venni.
Mikor szokják már meg az emberek hogy a saját problémáikat maguknak kell megoldani...

Mylady 2010.04.07. 10:03:00

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: én pl pont azt bírom az IKEÁban, hogy a házhozszállítás náluk a lakást jelenti. Nem tezik le a ház elé, hanem felhozzák a harmadikra (nincs lift)
persze nem ingyen

@Kifordított kacagány: képzled, nincs

total eclipse (törölt) 2010.04.07. 10:03:01

a sok idiótának aki hülyegyerekezik... kicsit vonatkozztassatok el.... itt a segitésről, a hozzáállásról van szó. akiben ez minimálisan sincs meg, az ne menjen szolgáltató szférába.

ciccmicc 2010.04.07. 10:05:07

Amikor össze kell vadászni a nehéz cuccokat, akkor lehet segítséget kérni az ikeás srácoktól, akik lebányásszák neked a dolgokat három méter magasból, és segítenek rárakni a kocsira. Ezt a pénztárnál is meg lehetne tenni, ha valaki nagyon nem boldogul. Ettől az IKEA még önkiszolgáló marad.
És nem mindenki tud bármikor előhúzni a kalapból egy férjet/apát/barátot/stb, hogy segítsen neki cipekedni.

total eclipse (törölt) 2010.04.07. 10:05:36

mosomasa-nak csak azt kivánom, hogy az életében egyszer szoruljon másokra. mondjuk egy karambolban amikor épp ő a sérült. csak hagyják ott feküdni... 3 óráig. aztán majd elgondolkodna a hozzáálláson... hiszen hogy te egy kocsi alá kerültél az sem mások gondja... mekkora egy tapló lehetsz hallod...

LittleBear 2010.04.07. 10:05:57

1. esetleg megfordulhatna az IKEA fejében, hogy pénzért lehessen olyat kérni, hogy össze is szedik neked az áruházban a dolgokat, ha már a házhozszállításért és összeszerelésért lehet külön pénzt kérni

2. nekem már segítettek, amikor babakocsival véletlenül venni akartam valami nagy dolgot

3. tényleg bosszantó, hogy van apróság, amiért a raktárba kell kimenni - nincs kocsink, elég kellemetlen, amikor minőségi reklamáció miatt el kellett oda bumlizni a 3 kilós bútorhuzatért... (tudom, a szállító cég elhozza, de egy szatyornyi cuccért nem fogok házhozszállítást kérni)

4. valaki szidta a számítógépes rendszert: nem kinyomtatni kell otthon a listát, hanem elmenteni, akkor az áruházban nem kell újra begépelni - ezt én is megszívtam konyhabútorvásárláskor

5. vannak az IKEA-nak rossz termékei, de van egy pár ami jó, és elfogadható az ár/érték arány, és nem lehet másutt ilyesmit kapni (pl. a lassan kihaló IVAR polcrendszer - imádom, félévente átrendezem valamelyik részét, csak egyre kevesebb féle darabot lehet hozzá kapni)

min 2010.04.07. 10:10:10

Mennyi sopánkodás...
Ha szar az Ikea miért ott vásároltók?
Miért kéne a pénztárosnak pakolni? Önkiszolgásó bútorbolt. Mindnenhol így működik. Talán pakolja be a kicsidba is majd ottthon vigye is fel? vagy ezt, hogy oldotta meg ez a hülye picsa?

pastel 2010.04.07. 10:13:51

A kedves hozzászólók egy része eléggé sajátosan gondolkodik:
1. aki nem tud emelni, ne menjen ilyen helyre vásárolni.
2. vigyen magával emelôembereket.

Az IKEA, bár sokszor vásároltam ott, arra tudott figyelmet fordítani, hogy legyen étterem, hogy éhesen ne hagyjuk ott az áruházat, legyen kedvünk vásárolni.

Ha mindenre gondol, akkor a vevôkre is kéne, és a teljes folyamatra, igenis meg kéne oldani a szállítás azon részét, amíg az ember eljut a szállítóeszközig.

Azonkívül Magyarországon az eladók gyakran zavaró tényezôknek tekintik a vevôt: (lásd MediaMarkt)
Az IKEÁ-ban történt: az eladó arra a kérdésre, hogy az élelmiszerárut hol kell fizetni, ezt válaszolta:
Azt várja, hogy maga helyett álljak sorba?

Dühítô volt.

akikaztmondjákni 2010.04.07. 10:16:59

@total eclipse: Hagyjad Imre!:)
A "hülyegyerek" jelző nagyon közkedvelt itt...főleg ugy, hogy egyböl ezzel inditanak.
Voltam már én is az:)Nem kell reagálni rá, mert csak magadat idegesíted fel.Na.

ON:
Önkiszolgáló áruház.Benne van a nevében.
Mondjuk, nekünk a raktárban se segitettek.De nem is kértük:)
Az eladó meg glom a jutalék miatt is volt annyira segítőkész...Jézusom, G. Te hol élsz?

MEDVE1978 2010.04.07. 10:19:33

1.Nemrég vettem az Örs vezér téri IKEA-ban egy gardrób szekrényt. A vonatkozó lapok 236*100*60-asak voltak, magyarul kibaszott nagyok és nehezek, egy doboz kb.100 kg volt.

Bár én az apósommal, a menyasszonyommal és egy haverral oldottam meg, a polcokra ki van írva, hogy:
"A TERMÉK NEHÉZ, NE PRÓBÁLD EGYEDÜL MEGEMELNI. KÉRJÜK FORDULJ KOLLÉGÁNKHOZ SEGÍTSÉGÉRT".

Ez mondjuk csak a kocsira pakolásra érvényes, de véleményem szerint, ha az eladótérben az IKEA felajánl ilyen tevékenységet, akkor a pénztáraknál sem lehet gond ebből. A posztolónak a tanulság az, hogy el kellett volna küldeni a gyerekét hátra, az infopulthoz és elkérni onnan egy raktárost segíteni.

2. A termékek nagyraktáros és helyi elrendezése nem túl logikus. A gardrobszekrény fele, ráadásul a nehezebb fele kapható a polcokról közvetlenül, míg a másik felét csak a nagyraktárból tudod elhozni. Kétlem egyébként, hogy ez praktikussági szempontból lenne így (mármint a vevő oldaláról nézve), inkább az IKEA kényelmét szolgálja (valószínűleg logisztikailag így egyszerűbb).

3. Tudomásul kell venni, hogy Magyarisztánban vagyunk, nem pedig egy civilizált országban. Magyarisztánban az IKEA is ilyen szinten működik. Régebben volt egy bankkártyás fizetési problémám, limitet tettem a kártyára, amit interneten oldottam fel a fizetés előtt (vasárnap este). Természetesen az internetes limitfeloldás tehetséges bankomnak nem sikerült (hétfő reggelig).
Így ott álltam egy kész konyhabútorral a sorban, amit nem tudtam kifizetni. A pénztáros reakciója: szíveskedjen felhívni a bankot (bank felhív, balfasz ügyintéző felvesz, elcseszi az átállítást). Megint nem tudtam fizetni és már 20 perc telt el, a sorom teljesen leállt. Kérdezem a pénztárosnőt, nincs itt valahol internet, annyit tennék, hogy belépnék az internetbankba és checkolnám a limitet. Nem telik 20 percbe, mint a telefon és valószínűleg most már hamar átvezetik az átállítást. Nem, nincs internet.
Mondom látom, ott szembe az irodában vannak számítógépek, azokon nincs net? De van. Azt nem lehet használni? Ó, azt semmiképpen.
Inkább álljon a sor még 20 percet.

A másik, amin röhögtem az, hogy FAMILY Carddal a kaja olcsóbb - ez öles betűkkel ki van írva. Majd mellette a kajáldában kisbetűvel - kivéve hétvégén - amikor az emberek 90%-a látogatja az IKEA-t.

MosoMasa 2010.04.07. 10:25:35

@total eclipse: seggfej vagy bazmeg, erre nem lehet mást mondani.
Hogy jön bazmeg az ikeában való szerencsétlenkedéshez egy baleset?
Tahó!
Másfelől: én ugyan vastagon bítrom a terheket, de képes mégis képes vagyok a rokonomnak, szomszédomnak ismerősömnek szólni, gyere már köcsög, mert segítség kellene, vásárolok az ikeában! mer szoktam.
Milyen érdekes mi?
Neked meg ha komlexusod van, nem a másiknak kellene rosszakat kívánni, henm elgondolkodnod, miért vagy magad!
Seggfej.

pastel 2010.04.07. 10:28:53

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:

Aki maga is sötét, másról is azt gondolja. (a megszólítások színvonala...)

MosoMasa 2010.04.07. 10:29:27

@pastel: Sjnos egy seggfejt nem lehet másként szólítani. Annak az jár.

EvangelineS (törölt) 2010.04.07. 10:34:46

irigylem a posztolót h ez élete legnagyobb problémája.ez most komolyan megüti a homárposztok szintjét?

Stupidella 2010.04.07. 10:41:20

Én ezt végig se olvasom, már a bevezetőből kiderült számomra, hogy a levélíró csak egy sügér lehet.

1. hogy pakolta fel?
2. ha már felpakolta, miért nem pakolta úgy, hogy a vonalkódok felülre, vagy elérhető oldalra essenek? Mit gondolt, a kódolvasó röntgen is egyben?
3. hüjjjje ez.

Alex3000 2010.04.07. 10:41:40

Erre van kitalálva a konkurencia....

zsitva 2010.04.07. 10:42:04

Miért olyan boltba megy vásárolni ha most műtött ahol már 50 éve a vevő pakol.
Attól olcsó a bolt.
El kell menni a RES-be vagy máshová és ott meg se kell fogni a darabot.
Azonkívül azt sem értem ha a pénztárnál nem tudta megemelni akkor otthon hogyan viszi fel a lakásba?

pastel 2010.04.07. 10:46:15

@zsitva:

Mindenesetre az IKEA részérôl nem kell megoldani semmi ilyesmit.

A vevô oldja meg, ha nem megy ne vegyen semmit, maradjon otthon, mi a fenének akar bútort venni egy gyenge ember?
Tajgetoszra vele.

choko 2010.04.07. 10:58:11

...konyhabútort vásároltam az IKEA-nál...majd közölték, hogy nekem kell a PIACTÉREN összeválogatni az összes elemet...:-(((
az európai IKEA Áruházakban leadom a listát & az eladók összeválogatják az elemeket!
Erre szoktam mondani, hogy külföldön minden működik, de Mo-on vhogy nagyon kevés dolog...mindenki azt csinál amit akar, azért tart itt Mo!

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.04.07. 10:59:48

A 13 éves leánygyermeket 8 éves korában el kellett volna küldeni gyúrni és akkor most a hátán hazavitte volna a konyhabútort.

Kifordított kacagány 2010.04.07. 11:07:36

@Mylady: el kell költözni, rossz lehet az a környék.

@total eclipse: azért ahhoz kevés az info, hogy egyértelműen el tudjuk dönteni, hogy nem volt megfelelő a hozzáállás.

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: azért nem kellene személyeskedni.

Evil One 2010.04.07. 11:10:27

Ki találta ki ezt a hülyeséget, hogy az ikea olcsó?
Beugrottam ennek én is, körberohangáltam a boltot, aztán kiröhögtem őket, elmentem máshova és negyedáron vettem kb ugyanazt a szart, amire épp szükségem volt. Lehet, h pár dolog olcsó, de egyébként kamu, h általában olcsó lenne.

MosoMasa 2010.04.07. 11:11:00

@Kifordított kacagány: Mivan? Olvasd már el ki személyeskedik babám!

zizi77 2010.04.07. 11:13:18

Én is szoktam egyedül vásárolni, és az 50kg-mal 1 mázsás kocsikat tolni, de ilyenkor nem az eladókat szidom..... inkább a férjemet, akire ezt nem lehet rábízni, mert nem tudja mit kell venni, és ezért otthon van a gyerekkel. De persze erről is Ő tehet!:-)

MosoMasa 2010.04.07. 11:15:59

@zizi77: Nem! Erről is az ikea pénztárosa tehet!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.07. 11:17:53

az volt már, hogy az IKEA attól olcsó, hogy önkiszolgáló? :)

egyébként szép is lenne, ha a pénztáros mindenkinek elkezdené emelgetni a pakkjait a kocsin, jópár tonna terhelés összegyűlne egy nap alatt, két évet biztosan kihúzna a kasszában leszázalékolás előtt

vernarancs 2010.04.07. 11:26:28

@zizi77: Es azt honnan tudja a ferjed, hogy a gyerekekkel mit kell csinalni? Inkabb rabizod a gyerekeket mint a vasarlast? Melyiket lehet jobban elb@szni? :))

Amugy az IKEA nem azert dolgoztat indiai rabszolgakat, hogy aztan itt europaban meg kidobja a nyereseget rakodomunkasokra.

zizi77 2010.04.07. 11:31:04

@vernarancs: Gyerek 4 éves, egyedül kezeli a DVD-t!:-)

zizi77 2010.04.07. 11:38:08

Amúgy ha jól gondolom, azért van sok minden a külső raktárban más meg a piactéren, mert amiből sokat visznek, azt az áruházban kell tartani, amiből meg keveset, az mehet a külsőbe. Mivel a konyhabútor, és a gardrób elemei ugyanazok, csak az ajtók változnak, nyilván ezeket az alap szekrényeket kell az áruházban tartani.....

vernarancs 2010.04.07. 11:46:36

@zizi77: Es meg vigyaz apukara is :))

En mondjuk alapbol nem mentem volna egyedul az IKEA-ba ha tudom, hogy roki vagyok es nehez cuccokat kell venni. Erthetetlen, hogy valaki ezzel csak a tetthelyen szembesul.

Kifordított kacagány 2010.04.07. 11:49:19

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: most pl te

@zizi77: mivan, ti is váltok?:)

@Rékuc: kis optimista. lehet elég lenne neki egy nagyobb komód is. más szarja miatt lerokkanni, mikor pénztárgépet kezelni szegődtem, nem túl szerencsés dolog.

MosoMasa 2010.04.07. 11:51:48

@Kifordított kacagány: Na akkor örülj neki, ha ez személyeskedés.
Azt a sok önérzetes embert ecsém!
Hallottak valahonnan egy szót....

Mercel 2010.04.07. 11:57:18

Hello!

Kedves posztoló (rinyáló!)
Ahogy többen is leírták, és ahogy ez köztudott, az IKEA egy "önkiszolgáló" áruház. Az, hogy mennyire olcsó/drága, mennyire jók az ott kapható dolgok, az /darab változik.
DE. Az ő rendszerük fix. Arra az x ezer emberre lett tervezve akik ott megfordulnak a mindennapokban. Ha neked egyéni problémád akad ami miatt nem illesz bele a rendszerbe, akkor ez a te egyéni problémád, amire a következő megoldások is szóba jöhettek volna:

A, Nem műtét után lábadozva mész nagy méretü sok darabból álló cuccot venni.
B, Ha neked akkor kellett volna menned amikor, akkor az ELEJÉN odamész az információhoz, közlöd az egyéni problémád, és akkor szinte biztosan biztosítanak segítséget - Ha nem, akkor még mindig elegánsan balhé nélkül kifordulhatsz.
C, Nem a 13 éves lányoddal mész oda, hanem baráttal, ismerőssel, (pasiddal?)
D, És talán ez lett volna a leg evidensebb - ELEVE úgy pakolsz mindent, hogy ez a probléma ne fordulhasson elő.

Amúgy "a nem volt humorom pakolászni" azért baromság, mert amikor kiviszed úgyis kell még pakolnod a kocsidba, tehát konkrétan begörcsöltél a pénztárnál, és "behisztiztél".
Előfordul. Sőt mindenkivel (velem is) előfordult már, hogy hülye voltam - De utólag rájön a legtöbb ember, hogy ad hoc hülye volt, és nem áll neki bosszú posztot írni.

Az másik kérdés, hogy az IKEA személyzete hülye volt. Igenis kellett volna hívnia a pénztárosnak egy fickót, hogy segíthessen. Nem csak az empátia miatt, hanem azért mert bár rendszerben gondolkodnak, de ha ez a rendszer nem enged meg annyi rugalmasságot, hogy kezeljék a kivételeket, akkor megint kijön, hogy bár az IKEA filozófiája szinte hibátlan, de a ......szkalap magyar személyzet nagy része képtelen azonosulni vele.
(Ha a Magyar IKEA-t jónak tartod akkor menj el egy akár Cseh IKEA-ba, az Osztrákról már nem is beszélek..:) )

Huhh, na ennyi.

Szép napot

"Frigyes voltam"

labi 2010.04.07. 12:09:13

Na most ha az ember azt akarja hogy a pincér felvegye a rendelését az asztalnál és kihozza neki a kaját, akkor ne önkiszolgáló étterembe menjen.

El lehet menni olyan bútorboltba, ahol csak rá kell mutatni a cuccra, majd otthon megmutatni hogy hová tegyék.

Az IKEA meg pont nem ilyen.

Ha a bepakolom a kocsiba - átpakolom az autómba - otthon kipakolom - beviszem a házba része meg a dolognak, akkor ez az egy plusz miért nem?

Alikam 2010.04.07. 12:28:28

Kövezzetek meg, de én nem értem. Házhozszállítással kéri, akkor mit kell kipakolnia a pénztárnál?

Ez úgy szokott működni, hogy akkor a raktáros kiállítja a számlát, te a pénztárnál kifizeted oszt hazamész és várod, hogy meghozzák..., köze sincs a fapados áruházakhoz meg légitársaságokhoz.

Ez mindenhol alap...

Nem értem.

Alikam 2010.04.07. 12:31:00

@labi: mi az, hogy önkiszolgáló? Az Ikea a burtális áraival önkiszolgáló?

Meg amúgy is mi az, hogy önkiszolgáló? Az azt jelenti, hogy ha házhozszállítással kérem, akkor az azt jelenti, hogy béreljek magamnak egy teherautót, pakoljam fel és vigyem haza:)

SÜN 2010.04.07. 12:42:11

és a gecije még ingyen kávét se adott a végén mi?!

MosoMasa 2010.04.07. 12:47:36

@Alikam: Te sem vásároltál még az ikeában, gondolom csak anyuéktól tudod, hogy milyenek az árak, meg milyenek máshol.
Az önkiszolgálónak meg nézz utána mit jelent.
Az hogy valami önkiszolgáló az nem jelenti azt, hogy nem rendelhetsz házhozszállítást. a kettő nem egymás ellentetje, és nem zárják ki egymást.
Csak gondolkodni kellene, persze van akinek ez nem megy.

Alikam 2010.04.07. 12:50:46

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: vásároltam már, bár nem nagy dolgokat.

Meg persze katalógust néztem, valami egyszerű fa szar tévéállvány volt 20.000 forint:D

"Az hogy valami önkiszolgáló az nem jelenti azt, hogy nem rendelhetsz házhozszállítást."

Értem én, de a posztban házhozszállítás volt. A kérdés, akkor minek kellett a csókának a pénztárnál pakolgatnia az elemeket?

Valóban nem tudom mi az az önkiszolgáló. Kiszolgálhatod magadat egy 200 kilós konyhabútorral a hátadon? Vagy mi?

Kifordított kacagány 2010.04.07. 12:58:49

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nem örülök, mert ha okosat mondasz, akkor is butának tűnsz és úgy nehéz veled egyetérteni.

zizi77 2010.04.07. 12:59:30

@Alikam: Úgy működik, hogy összeválogatod a cuccot, kifizeted, majd odatolod a kocsit 1 unott képű fickóhoz, aki felveszi a házhozszállításhoz az adatokat, majd hazamész és vársz.
Azt, hogy mennyire drága, más bútoráruházakhoz kéne hasonlítani, és nem 1 zacskó zizihez. Nem állítom, hogy csúcsminőség, de a teljes bútorzatunk onnan van, és évek óta elég jól gyűrjük. Ja, és igénytelenek se vagyunk.....

Mylady 2010.04.07. 13:00:18

@Alikam: "Értem én, de a posztban házhozszállítás volt. A kérdés, akkor minek kellett a csókának a pénztárnál pakolgatnia az elemeket?"

IKEA: odamész, összevadászod a neked kellő cuccokat (nem, nem papíron, hanem ténylegesen), kocsira pakolod, sorban állsz a kasszánál, kifizeted, eltolod a házhozszállítós pulthoz, megrendeled a házhozszállítást, hazamész
pár nap múlva csengetnek és megkapod a cuccot

zizi77 2010.04.07. 13:01:37

@Kifordított kacagány: Még nem. Az a következő 5éves tervben van benne!

MosoMasa 2010.04.07. 13:04:58

@Alikam: Igen, kiszolgálhatod magad egy 200 kilós konyhabútorral! Na most mondd meg!
Viszont lapraszerelve van, nem egyben! Hopszi! Érti? Darabonként viheted akár. Vagy szól sz a szomszéd Jóskának, hogy ugyan jöjjön már el segíteni.
Vagy ugye megrendeled a kiválasztott elemeket listára és házhoz viszik neked.
Érti?

pastel 2010.04.07. 13:12:59

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:

Csak egy adalék:

a házhozszállításhoz elôbb el kell tolni a pénztárig, ott ki kell fizetni, azután hátra kell tolni a házhozszállítási pulthoz. Ezután szállítják házhoz.

De szerintem ezt már írta valaki...

Alikam 2010.04.07. 13:24:04

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:

"Csak egy adalék:

a házhozszállításhoz elôbb el kell tolni a pénztárig, ott ki kell fizetni, azután hátra kell tolni a házhozszállítási pulthoz. Ezután szállítják házhoz.

De szerintem ezt már írta valaki... "

Na így már más a leaányzó fekvése.

Akkor most már az eddigi gyanakvásom végre ténnyé formálódhat: ez így rakás szar:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 13:49:11

na most ha azt hiszitek hogy nem voltam butorszallito szakmunkas Vacon akkor qrwa nagyot tevedtek

Mylady 2010.04.07. 14:59:45

@hagyma: én nem hiszem
pontosan tudom, hogy voltál
Viciánnal meg a wartburggal
:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.07. 15:03:20

Asztalos ugyanannyiért házhoz is szállítja, össze is rakja. És a méret is egyedi lesz.

Egyéves Önkéntes 2010.04.07. 16:02:16

svédországban ez úgy van, hogy ha valaki lapraszerelt fűszoknyát vesz az IKEA-ban, akkor a pénztáros felpróbálja. Különösen lelkes günter a hatos kasszában . :D

Stupidella 2010.04.07. 17:08:51

Azért az sem mellékes információ, hogy a házhozszállítást külsős cég intézi, maga az IKEA nem szállít házhoz. Hiszen azé ócsó.

Ezért kell előbb megvenni, kitolni, majd a külsős cég pultjáig eltoligálni a cumót. Már aki nem képes segítséget kérni ismerőstől/asztalostól/kisteherótóstól.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 20:01:40

@Stupidella:
nalunk ugy volt, hogy a butort a vevo megvette/nem IKEA/ akkoriban a lapraszerelt frnyobutor volt a slager
meg a franciaagy
na szoval a vevo megvette
es akkor mi ott voltunk majdnem aposommal aki aszonta 5 ezer
vevo hazament
mi szallitottuk ajtoig

A Tyne folyó déli partja 2010.04.07. 20:23:02

@kugel2: usát nem tudok, de angol Ikeában ugyanúgy te pakolsz, és ha szállíttatod, azt is te tolod el addig, ahol megőrzik a kiszállításhoz. bár lehet, h.vannak segítők, én Ikeába tesómat viszem cipekedni...
viszont, amit nem értek: lapra szerelt bútorokat árulnak. tehát, otthon mindenképpen neked kell összeraknod, tudtommal nem jön ki senki segíteni. akkor mit csinál a levélíró?

A Tyne folyó déli partja 2010.04.07. 20:29:04

@Alikam: azért kell pakoltgatni, mert (legalábbis errefele így van), mielőtt betolod a házhozszállítókhoz a raktárba, ki kell fizetni. azt meg a pénztárnál lehet. és ez nem egymás mellett van.

eml 2010.04.07. 20:35:55

Csak addig olvastam, hogy egy részét neki kellett összevadászni, holott házhozszállítással vásárolt. Vadásszák a szállítók. Aki meg hülye, szedje maga.

Agyalap 2010.04.07. 20:53:35

Ez valami április elsejei tréfa volt? Annak nem rossz... :D

kamushamus 2010.04.07. 22:36:12

@eml: Aki meg azt gondolja ,ogy majd más összeszedi helyette az meg...........

eml 2010.04.07. 23:36:56

@kamushamus:
Figyu! amikor Ikeába meg ilyen helyeken vagyok, ott engem úgy hívnak: VEVŐ

Német mondás: Kunde ist König.

A vevő király.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.07. 23:52:27

@eml: azóta van egy kis kiegészítése is:
Kunde ist König, *wenn Geld bei sich haben*!

az IKEA viszonylag olcsó... 8-)

Mylady 2010.04.08. 09:56:50

@hagyma: na hallod, ennyi "közös" év után :)))

pepitaofélia 2010.04.08. 12:05:49

Gempacsöki, te mekkora hülye egy vagy! az nem jutott eszedbe, hogy valakinek azért nincs gyereke, mert meddő, és évtizedekkel ezelőtt még nem volt lombikbébi program???? Így cipeltetni se tudja a cuccot a nem létező gyerekével. mielőtt megkérdeznéd: unokáját se tudja magával vinni, ugyanezen okból.

renz 2010.04.09. 11:37:31

Az IKEA jó. De legalábbis nincs jobb. Magyarországon tuti. A legtöbb üzlet meg sem közelíti azt a színvonalat. Az áruház ÖNKISZOLGÁLÓ, ahogy egyébként szinte minden áruház. Ha házhoz szállítást kérsz, akkor is neked kell összeszedni a motyókat. Ez így lett kitalálva és így is működik. Még Svédországban is, hiszen onnan jött. Kicsit nyugatabbra még önkiszolgáló kasszák is vannak (itthon ismert és érthető okokból soha nem lesz ilyen), ott még csak nem is szól senki, hogy rossz oldalon van a vonalkód és nem is tudsz szólni senkinek, hogy fordítsa meg helyetted. Eddig soha, semmilyen problémám nem volt, pedig már rengeteget vásároltam. A hiányzó alkatrészt azonnal és szó nélkül pótolták, a hibás elemeket cserélték, a fel nem használt, bontatlan csomagokat pedig 90 napig (IKEA Family kártyával 120 napig!) visszaveszik és kp-ban visszafizetik. Ha valamelyik barkácsáruházban veszel 2 raklap járólapot, akkor azt is neked kell kézzel átpakolgatni.

Ui: Nem vagyok IKEA alkalmazott és a néhány ott dolgozó barátom sem panaszkodik a munkaadójára.

total eclipse (törölt) 2010.04.12. 18:51:07

mosomasa: nekem továbbra is az a véleményem, hogy te nemcsak nem akarod érteni, de ha akarnád sem értenéd amit a másik ir.
azért vagy itt, hogy beleköss másokba... no comment...

MrPeetR 2011.03.26. 13:19:43

@Megdobbent: Utazz egy kicsit Nyugat-Európába! Egy kicsit más a helyzet, az emberek nem ilyen frusztráltak, mint te és az itt panaszt emelő akárki. Megértik, elfogadják, ami épp a rendszer ott, ahová éppen mentek. Ha nem tudnak azzal azonosulni, akkor nem oda mennek. Ennyire egyszerű... Egyébként van pakoló az IKEA-ban, lehet neki szólni. Valószínűleg várni kell rá, így úgy gondolom, ha a szóban forgó panasszal élőnek várnia kellett volna rá egy 20 percet, akkor emiatt lenne az IKEA mocskolva. Néma gyereknek anyja sem érti a szavát... Ha hív egy pakolót és elmondja, hogy nem emelhet nyilván kiszolgálják, elkísérik a kasszához, valószínűleg az autójához is. Kommunikáció! Ez nem nagyon megy a magyaroknak, csak a jogok követelése. Lett volna joga az IKEA--ban, csak nem kommunikált, hogy a jogával élni szeretne.
A magadfajta korlátolt embernek nyilván az is szúrná a szemét, ami itt nálunk teljesen elfogadott: egy kutyával bemehetsz az étterembe, kávézóba, szupermarketbe, postára, önkormányzathoz, adóhivatalba, bárhova! Micsoda dolog mi? Na erre varrjál gombot! :)
süti beállítások módosítása