Húha, ilyen tombolás rég volt a Homáron, amilyet most fognak olvasni, Timi mama ugyanis rettentően kiborult, hogy a lányai egy Takko Fashion boltban majdnem kénytelenek voltak szembesülni a 7-9 éves kiscsajok számára gyártott, szivacsos push up melltartókkal. Olvasónk felteszi például a Nagy Kérdést is: "És mi lesz a kisfiúkkal??? Az normális, ha azt látják, hogy a 2. a-ban az osztálytársuknak "cicije" van??? És mit fognak kezdeni ezzel a tudással?" Annyira ütős a levél, hogy nem is húzom-halasztom tovább, tessél elolvasni.
(Update 1.: bár a kisebb gyerekes szülőket előttem érthetetlen okból hagyományosan gyalázó Homár-kommentelők most is beindultak, nem mindenki gondolkodik úgy. Itt egy Index-cikk arról, hogy Angliában akkora volt a felháborodás, hogy egy áruházlánc kénytelen volt levenni a polcokról a gyerek push upot.)
Push-up gyerekmelltartók a Takko Fashion üzletláncnál
Jogvédők, segítség!
Ma elmentem 6 és 8 éves lányaim számára tavaszi-nyári ruhákat vásárolni és bementünk egy Takko Fashion nevű boltba.
A lányok nagyjából 2-2 kiló ruhát azonnal kiválasztottak maguknak, majd bevetették magukat a próbafülkékbe, míg én tovább nézelődtem a fehérneműk, fürdőruhák területén.
És itt, ekkor, ebben a tér-idő pillanatban következett be az, ami miatt ma délután 4 óta megőrülök a dühtől és a tehetetlenségtől.
A helyzet ugyanis az, hogy 134-es mérettől fölfelé minden bikini és majdnem minden kislányoknak való "melltartó"(???!!!) szivacsbetétes, push up!
Majdnem elájultam, nem csak úgy mondom...tényleg elgyengültem és azonnal szerencsétlen eladót kérdeztem: "Ezt komolyan gondolják?" Még mondtam neki néhány teljesen felesleges mondatot...nem bírtam csöndben maradni.
És igen, tudom, hogy ilyenkor az ember öntudatosan sarkon fordul és egy rohadt fillért nem költ el ebben a mocsadék boltban, de voltak érveim:
1. A lányok a próbafülkében, épp most választják ki, hogy mit szeretnének. Megígértem...
2. Ha szólok, hogy lányok, azonnal haza, akkor kikerülhetetlen, hogy ők is lássák ezt az egészet, amin öntudatos édesanyjuk felháborodott - ezt nem akartam.
Nem tudom, nevelgettek-e mostanában 134-es méretű gyereket. Genetikai állománytól és táplálkozási szokásoktól függően persze van szórás, de azért a miheztartás végett:
7, 8 maximum 9 éves kislányokról van szó!!! Szeretném látni azt a dizájnert, vagy ki a ...t, aki a saját lányát szívesen látná egy ilyen push up melltartóban 7 évesen a strandon... És elmondanám neki, hogy mit csináljon a fényességes telihóddal...
Miért szabad ilyen terméket árusítani?! Ez még a magyar jogszabályok szerint belefér abba a kategóriába, hogy mindenki dönthet arról, hogy mit vásárol?
Ezt szabad?
Miért kapható egy olyan ruhadarab, amiről minden normálisan gondolkodó felnőtt tudja, hogy a gyerekek normális pszichoszexuális fejlődését súlyosan megzavarhatja?
A lányaimnak még nem nő semmije sehol. Gyerekek. Soha az életben nem vennék nekik ilyet, de nem vagyok biztos abban, hogy ez a szörnyűség nem lesz kelendő - ahogy sok más szörnyűség is kelendő.
El tudjátok képzelni? A strandok nyáron tele lesznek 7-8-9-éves push up bikinis kislánnyal és egyszercsak a lányotok azt mondja: Mama, vegyünk ilyet. Esteleg : Papa, vegyünk ilyet.
És majd azt mondjuk nekik: nem kislányom, nem veszünk, tudod, ez egy nagyon nagy baromság és nagyon beteg dolog.
És még mit mondjunk nekik? Hogy nem szeretnénk, ha a furcsa bácsik fejében megfordulna egy-két furcsa gondolat?
Mi lesz, ha a 7 éves kislány, akinek az anyja megvette a 134-es push up bikinit, egyszercsak szembesül azzal, hogy neki nem akkora, nem olyan formájú és nem tökéletesen egyforma mellei nőnek? Hovatovább neki, egyáltalán nincsenek mellei, és hiába hordja, még mindig nem nőttek pont akkorára.
És mi lesz a kisfiúkkal??? Az normális, ha azt látják, hogy a 2. a-ban az osztálytársuknak "cicije" van??? És mit fognak kezdeni ezzel a tudással?
Rendőrség? Minisztérium? Alapítvány???
Meg kéne védeni a gyerekeket ettől. A lányokat is, meg a fiúkat is.
Segítsetek, kérlek, ha ti is úgy gondoljátok, hogy ez fontos.
Fogalmam sincs, mit kéne csinálni, hogy tényleg elgondolkodjon ezen valami főfőfőatyaúristen és lépjen.
Wanted: Takko Fashion. Szerte az országban.
Üdv:
Timi mama
2010.04.28. 16:28:02
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 16:28:14
Jobb ha hozzászokik, hogy gyantázni is kell majd, mert a pornósoknak pucér ott lent.
VilMarci 2010.04.28. 16:29:47
Mivel a 7-8 éves lányodnak nincs még önálló keresete, ha nem akarod, nem veszed meg neki. Nem kell mindjárt gyerekvédő kivégzőosztagért kiáltani. Téma lezárva.
ancsesz 2010.04.28. 16:37:37
Kandras 2010.04.28. 16:38:04
A push up melltartó csak amolyan hab a tortán, fenn lehet ezen is akadni, de aki ezen akad fenn az félő, hogy nem látja a fától az erdőt.
Menjen el Timi mama egy random általános iskolába és nézze meg a 8. osztályos lányokat, nos, meg fog lepődni.
De maguk a gyerekek is ebbe nőnek már fel, nem is lehet igazán szűrni a pedofil tartalmakat, hisz felmegy az ember stickamra vagy chatroulettere és előbb-utóbb tuti, hogy belefut egy jóval 18 alatti exhibicionista lánykába.
Fura, hogy a kisfiúk valahogy mégse alakultak így, azok ugyan úgy játszanak (codoznak meg wowoznak) meg pornóra recskáznak fiatalon, mint régen, a lányok viszont sokkal hamarabb érnek.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 16:39:56
2. Alapitvany? Miniszterium? Timi mama nem veszi meg aztan kesz. Ket orat hisztiznek aztan megnyugszanak. Ennyi.
dr. Aullah 2010.04.28. 16:40:29
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.28. 16:42:26
egyátalán 7 éves gyereknek miaszentszarnak árulnak melltartót, hisz nincs is mellük amit tartani kéne... atlétatrikót nekik azt' jólvan.
ennyi erővel a kisméretű vibrátorokra is akadjon ki a posztoló, merthogy hogy képzelne olyat árulni ami befér egy 8 évesbe is...
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 16:44:02
U.i.: nekem tegnap hideg volt a leves, meg is írom, hátha poszt lesz belőle.
Mr.Brooks 2010.04.28. 16:45:21
Kívánom azért, soha nagyobb problémád ne legyen az életben:)
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 16:47:02
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 16:48:51
hatesz 2010.04.28. 16:49:29
index.hu/bulvar/2010/04/15/betiltottak_a_heteveseknek_arusitott_push-up_melltartot/
mondjuk ez kifejezetten 7 éves kislányoknak volt kifejlesztve...
hatesz 2010.04.28. 16:50:42
n.krisz 2010.04.28. 16:51:15
Richiee 2010.04.28. 16:51:50
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.28. 16:54:00
Kötelező.
„(...) a Német Családügyi Minisztérium alá rendelt Egészségügyi Felvilágosító Központ kiadott egy brosúrát 1-3 és 4-6 éves gyermekek szülei számára. Az első elemzi, milyen jelentős a kisgyermekek számára a simogatás, és felszólítja a szülőket, hogy rendszeresen simogassák, csókolgassák gyermekeik nemi szerveit. Nyúljanak bele a lányok hüvelyébe és simogassák azt, így irányítsák őket a gyönyörszerzés ilyen formái felé. A második - sok egyéb hasonló ötlet között - kijelenti, jó, ha a gyermek már kisgyermekkorban megtanulja az önkielégítést, valamint ha megtanulja azt, hogy a szülők nem csak a heteroszexuális kapcsolatot tartják normálisnak, A témával szinkronban jelentek meg játékos és énekes füzetek is gyermekek számára, amelyek segítséget nyújtanak, hogy a nemi testrészekről énekelhessenek” (Szencz Dóra)
Leadfoot 2010.04.28. 16:54:52
De a gyerekek már felpróbálták...
De siettem...
De a meglepetéstől lebénultam...
De nem akartam veszekedni...
Nem tetszik, nem veszed meg, ennyi.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 16:57:35
persze kiábrándító, mikor jönnek ki a vízből és lóg róluk a szivacs, olyan mintha hirtelen 80 évet öregedtek volna.
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 16:58:11
Mr.Brooks 2010.04.28. 16:58:15
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.28. 16:59:05
Minden kurva ilyeneket fog venni a gyerekének!
Sasfióka 2010.04.28. 17:01:13
Ájjon már meg a menet :(
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 17:01:16
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.28. 17:02:41
Mr.Brooks 2010.04.28. 17:03:17
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 17:03:24
bounty123 2010.04.28. 17:03:33
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.28. 17:05:26
énis 2010.04.28. 17:06:10
szar ügy, ha az interneten kérdezed, hogy hogy magyarázz el dolgokat? Ja nem szar, szánalmas
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.28. 17:06:29
kisbetus 2010.04.28. 17:07:31
szóval egy kicsit túlmutat a dolog a nem kell odanézni-nem kell megvenni kategórián
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:09:26
@Richiee: legtöbb esetben a szülőtől kellene eltiltani a gyerekeket.
@Kitalátor feljegyzetei: igazuk van, nem lehet elég korán kezdeni. én mikor 12 évesen először végeztem sikeres önkielégítést, rögtön arra gondoltam, hogy mennyi örömtől fosztottam meg magam, hogy már korábban nem próbáltam.
viszont csak a heteroszexuális kapcsolatot tartom normálisnak és legfeljebb pajzán nótákat szoktam énekelni, ez baj?
VilMarci 2010.04.28. 17:11:34
Fontosch! Ede elköltözött. Ezentúl erre keressétek!
maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&geocode=FSkpHwMdN6FKAClN_N7pjwnGRzGQdB6NWt4ABA%3BFb8XGgMdzH9WACmvxe0TTq3HRzHB5IBt888t6g&mra=ls&sll=52.023791,5.810131&sspn=0.043519,0.118361&g=52.022688,5.803957&ie=UTF8&layer=c&cbll=52.0513,5.6187&panoid=fHToSTlhj7eggl96jzlHAw&cbp=12,175.76,,0,5&hq=&hnear=&ll=52.051408,5.618669&spn=0,0.118361&z=14
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 17:11:49
Lassan ott tartunk hogy ilyenert orvoshoz kellene fordulnod :D Mocskos perverz allat vagy :D
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:13:05
@kisbetus: miért, nem azok?
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 17:15:10
@VilMarci: én cejizem a Helló Kitty stuffokat.
AlexWolf 2010.04.28. 17:16:33
énis 2010.04.28. 17:17:52
Lehet, hogy ez a terv ezzel?
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 17:18:39
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:18:44
apropó leszbi. múlt hétvégén a 8 éves lányom érdeklődött, hogy mondjam már meg neki mi az a leszbi. szokásos módon visszakérdeztem, hogy szerinte mi az, ha már így rákérdezett. azt mondta nem tudja, ezért mondtam neki, hogy akkor még nem is kell tudnia. ezután kiderült, hogy van némi fogalma a dologról és már csak a leszbi és a buzi közti különbséget kellett neki elmagyarázni. nem olyan kicsik mint amilyennek hisszük őket és nem is olyan nagyok, mint amilyennek néha látszanak.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 17:20:45
kisbetus 2010.04.28. 17:21:23
biztos van itt egy pedoszakértő a környéken, és majd az megmagyarázza
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 17:22:31
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 17:23:50
Frucsasz 2010.04.28. 17:25:18
Mondjuk, ezen kell a legkevésbé felháborodni. A gyerekek ruházata egyre jobban hasonlít a felnőttekére, a cipők, a ruhaszabások, színek, minták...
Egyébként nekem volt olyan osztálytársnőm, akinek már 10 évesen is nagy (értsd: kb c kosaras) mellei voltak. 16 éves korára elérte a G kosarat. Minden másban tök átlagos volt, nem volt óriás, nem volt kövér... cask genetikailag korán érett. Az ilyen lányoknak is szükségük van melltartóra. (Ma 160 centi, kb 50-55 kiló- nem tudom pontosan, de nincs súlyfeleslege, az biztos, és továbbra is G kosaras mellei vannak. )
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:25:24
@énis: viszont ezután meg azok fognak bukni rájuk akik nem annyira azok, de azokból meg több van. így kell fellendíteni a keresletet, rafkósak ezek a gyerekek.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 17:27:45
schdl (törölt) 2010.04.28. 17:28:08
Mr.Brooks 2010.04.28. 17:28:17
Frucsasz 2010.04.28. 17:29:01
MA már vannak kifejezetten kislányoknak készült sminkcuccok, rúzs meg szájfény, szemfesték, stb. Ez sem rosszabb, azt hiszem.
Rosszindulatú Vászka 2010.04.28. 17:30:07
Frucsasz 2010.04.28. 17:30:09
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 17:31:00
Ammerikai filmekben láttam először, hogy amikor a kislány átlép a nagylánykorba elmennek az édesanyjukkal az agyilag még éretlen gyermekkel minimelltartókat venni.
Azt amit el kell takarni, azt megteheti egy atlétával is, amit meg ki kell hangsúlyozni egy nőnek , azt meg nem óvodás, meg iskoláskorban kell elkezdeni.
Tartok tőle, hogy ezt valami pedofil divattervező találhatta ki, mert normális ésszel ilyen őrültséget nem csinál az ember.
Elnézem a fiatal diáklányokat, időnként és megdöbbenek rajtuk, nem tudom eldönteni, hogy iskolába készültek, vagy az utcasarokra.
Igaz ez a sminkre , az ötsentis karmokra, a feszülő nadrágra, a kibuggyanó mellekre, a 15-20 centis cipősarokra.A viselkedést nem is említeném.
hatesz 2010.04.28. 17:31:24
elwood 2010.04.28. 17:34:05
milyen is lenne a normális ?
sekélyes történelmi ismereteim szerint kivétel nélkül mindegyik generáció így vélekedett az őt követő életmódjáról:
"nahát ezek a mai fiatalok ..."
Frucsasz 2010.04.28. 17:34:08
Amúgy a tér-idő pillanat a kedvencem az egész posztban. Meg a fényességes telihód, amivel nem tudom, mit kell csinálni (azt a posztoló nem árult el), de gondolom, legcélszerűbb kiüríteni, ha már egyszer teli van...
Frucsasz 2010.04.28. 17:36:33
Az én pszichoszexuális fejlődésemet egyébként pont ez zavarta meg, mert nekem senki nem szólt, hogy ne Ken babáról mintázzam a fejemben lévő férfiképet...
Tilcsákbe Kent és Barbie-t is!
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:36:35
@Tomasz_a_gozmozdony: köpni muszáj volt, épp fogat mostam.
@kisbetus: honnan tudod, hogy nem láttál? mindenki elmondta, kivel szereti és hogyan, akivel találkoztál?
amúgy szerintem nem nőnek, csupán zsenge kis baszógépeknek tartja őket.
@Frucsasz, az őzikelány: jól hangzik, van valami elérhetősége? neked milyenek a méreteid? pusup melltartót hordasz-e?
hatesz 2010.04.28. 17:36:48
redrick 2010.04.28. 17:37:44
Metál -e a bimetál? 2010.04.28. 17:40:07
ezek sírva röhögtem :D és még hol a vége...
Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2010.04.28. 17:40:33
Mindezek alapján (három lányom van) kijelenthetjük, hogy a franc egye meg az ilyen diszkrepanciákat.
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 17:41:24
tizenot 2010.04.28. 17:43:19
A maradek 50 szazalekkal egyet tudok erteni, de sajnos ez csak a problema csucsa, a gyokere ott kezdodik hogy 14 eves lanyok mar siman "dugjatok meg" szerelesben jarkalnak es ez tarsadalmilag elfogadott es azok az emberek akik napkozben a leghangosabban kiabaljak hogy pedofil este a barban allo cerkaval csorgatjak a nyalukat ezekre a csajokra, aztan meg hazamennek es a full legalisan elerheto tinipornora verik ki. Alszent tarsadalom, szonyeg ala soport problema.
Amig ez igy van addig nem lesz valtozas.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:44:58
mi a szomszéd lánnyal 8 évesen pucérkodtunk a pincében és megfogdostuk mindent ami a másiknak volt. másodikban meg sztriptízbemutatót rendeztünk az osztályteremben, miközben szabadfoglalkozás volt és a tanárok értekeztek. és az osztály fele benne volt a buliban.
az a nő foglalt akin fekszenek, nem kell több kifogás.
@Rosszindulatú Vászka: te is? nahát.
@pcr: nagyon étvágygerjesztőek, de enni otthon kell. a divattervezők meg buzik, azokat biztos nem érdekli.
Frucsasz 2010.04.28. 17:45:31
@hatesz: most miért bántod? Lehet, hogy lélekben már akkor is lány volt, és úgy már tök normál, hogy anyu ruháiban jár :) A természet néha megviccel minket, ahogy ezt mondani szokás :D
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 17:45:34
Először a gender módszer az óvodában, aztán a szexuális felvilágosítás betiltása, milyen aberrált banda irányítja ezt a világot?
kötsög 2010.04.28. 17:46:06
énis 2010.04.28. 17:46:21
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:48:39
@hatesz: tényleg? francba
@tizenot: persze, mert a 14 éveseket még simán büntetik, marad a pornó.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 17:50:03
Azoknak, aki szerint szabad világban élünk: Akkor szabad legyen pisztolyt is szerezni, és a kisdedek majd egymást lövik fejbe a homokozóban.
Szabad világban élünk, de legyenek azért betartható és betartandó társadalmi normáink. És abba a gyerek-pusáp-melltartó nem tartozik bele.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.28. 17:51:02
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 17:51:56
Jó, hogy a fogamzásgátlóját nem szedted be.
Egyszer fel lehet próbálni a női ruhákat. De ne legyen már kötelező gyereknek azt hordani.
encir 2010.04.28. 17:53:05
hatesz 2010.04.28. 17:53:07
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.04.28. 17:53:40
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 17:53:51
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:55:18
@pcr: igazából ha fiaim lennének és nem lányaim, akkor kurvákat szeretnék mellettük látni, nem divatmajmokat. miért sajnáljam a gyerektől a jót?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 17:56:32
Ismer valaki olyan tinit, akinek nincs mobilja?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 17:58:02
Kifordított kacagány 2010.04.28. 17:59:03
ha a fogamzásgátlóját szedte volna be, akkor most szőrös lenne a melle, nem pusupos
@hatesz: mondasz valamit, annak mégiscsak jobb a fogása, mint a szivacsnak, de még az sem az igazi
neofrix baszmacs · http://nemblog.blog.hu/ 2010.04.28. 18:00:47
Meg a fényességes telihód, amivel nem tudom, mit kell csinálni
Boldog ember, akire még ilyen klasszikusok várnak, türelmesen:
KURT VONNEGUT
BÖRLESZK
images.artbrusam.multiply.multiplycontent.com/attachment/0/RyhHDAoKCtkAABQVwKw1/borleszk.txt?nmid=65155680
Dr. Panasz Muki 2010.04.28. 18:01:27
Igazad van. A tehetetlenségedet értem, azt is hogy nem akarsz konfrontálódni a gyerekeiddel. Pedig jobban teszed ha elkezded, jön még jó pár ilyen, sajnos ezeket a csatákat meg kell vívni.
Ilyenkor ugye az eladók is rájátszanak a helyzetre, nem teszik könnyűvé a dolgodat.
Én spec vittem már ki a gyerekemet boltból, és sokszor "szégyelli magát" mert anya a sarkára áll, ha úgy érzi átb...szarintják.
Mindig megmagyarázom neki, hogy ha vásárolunk, nekünk van döntési jogunk, és nem annak, aki elad.
odamondó 2010.04.28. 18:01:31
dukeekud 2010.04.28. 18:01:58
Lehet, hogy ez a terv ezzel? "
ja pontosan oltoztesd felnotnek a gyereket, es egy atlag pedofil legfejebb elahannya magat tole, de mas hatasa nem lesz.
Az viszont igaz,hogy a normal heteroknak, akik ezerszer tobben vannak viszont tetszenni fog. kicsit alacsony de, milyen dogos csaj :) :)
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:02:02
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:02:29
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:03:41
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 18:04:14
Én kivágnám a curvákat, tudod, mint a macskákat xarni.
Legyen becsületes, aranyos rendes lány és szeresse a fiamat, de ne legyen utcanő.
no mail, no problem 2010.04.28. 18:04:51
azért ezeken túl, aki ilyent vesz a gyerekének az egy ostobenkó tapló, aki meg ekkora álszent tiltakozást csap, mint ez a harcianyuka, az egy címeres álszent idióta.
Chapell 2010.04.28. 18:06:20
Pszichoszexuális fejlődése a gyereknek meg nincsen.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:06:29
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:07:53
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 18:08:13
Látom neked elmentek otthonról.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:08:48
Thresher 2010.04.28. 18:09:29
ÁNTSZ, tűzszerészek, NATO..ezek kimaradtak...
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:10:24
Megdobbent 2010.04.28. 18:12:06
Aki fikazta felettem, az jol tette, mert ilyen koszivu vagyok en is :>
kisbetus 2010.04.28. 18:12:35
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 18:12:59
Te is szabadon vagy még?Roman Polanski mellé nem zártak még be?
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:14:49
@atpijkamo: hát nemtom, ha te látsz valami kellemes perverziót, ami megmozgatja a fantáziádat és esetleg kipróbálnád, akkor elhagyod a párodat és keresel olyant akivel kipróbálhatod? és mi van, ha nem tetszik? egy idő után a párkapcsolatnak többnek kellene lennie, mint szexuális játszadozások színtere. persze vitathatatlan, hogy együtt a legjobb átélni a perverziókat és le is lehet mondani róluk, amit később vagy megbánsz, vagy nem.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:15:21
Martian (törölt) 2010.04.28. 18:15:50
jó lujza 2010.04.28. 18:16:38
A gyereknevelés lényege sztem, hogy a nézeteinket megismertessük a gyerekkel, lehetőleg arrafelé terelgetve, amit helyesnek gondolunk. A gyerek nagyon befolyásolható és hamár ennyi külső inger éri nekünk kell ezeket ellensúlyozni, hiszen alkalmunk van rá azalatt a pár év alatt amíg figyel és érdekli amit mondunk neki. Utána már csak kibicelni lehet, és reménykedni, hogy azt a tudást ami bekerült a fejébe, használja is amikor kell.
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 18:16:54
Ne okoskodj kismalac, a fiaimnak nem kellenek a mosdatlan, agyatlan Kelemen Anna félék.
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 18:19:02
Ezt minden normális nő így gondolja,velem együtt, de van akitől még a fiúkat is félteni kell.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:20:56
@atpijkamo: aha, igazából én ilyenre mint utcai viseletre is gondoltam
@kisbetus: ez nem szám, mindenki irigykedik rájuk. én is szeretnék újra 8 éves lenni. és akkor lehetnének 7 éves pusupos barátnőim
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 18:22:43
Az én fiaimnak azért több, agysejt jutott, mint neked és barázdáltabb is az agyuk.Nem fognak bazári majmot, vagy curvát választani én márcsak tudom.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:23:40
Meglepődnél - én is meglepődnék - hogy egyesek mire képesek az ágyban. Vagy fordítva, hogy mire nem képesek. De ha mindkettőnek megfelel, és egyik sem marad kielégítetlenül, akkor biztos jól csinálják. Ha ez nincs meg, akkor bagyon ritka hogy előbb-utóbb ne váljanak széjjel.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:24:05
@pcr: igen, szerintem is szigorú nyakig gombolkozott tanárnénikre gondolnak, miközben a fütyijüket huzigálják.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:27:25
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:28:50
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:29:42
egyébként te mindezt amit mondasz, komolyan is gondolod, vagy csak a szokásos anyai féltés munkálkodik benned? a férjednek mi erről a véleménye? nem az amit neked elmond, hanem úgy egyébként.
@atpijkamo:
persze, nyilvánvaló, de mi köze ennek ahhoz, hogy kipróbálsz pár érdekes dolgot néhány kurvával? akár előtte is, hogy valakivel olyan piszokul együtt akarnál élni? mellesleg ha nem próbálod ki, honnan tudod, hogy később milyen társat kell keresned, akinek hasonló az érdeklődési köre?
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:31:14
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:31:41
É2I 2010.04.28. 18:33:13
Gondolom Szily ritkán olvas indexet, szar ügy, de majd lerendezik egymás közt. (Nem épp most volt az update cikk.)
on
Csak annyi, hogy tojd le mit árulnak, oszt' nem kapsz agyfaszt.
Ha az óvszerre ráírnák, hogy tíz éves kortól ajánlott, akkor is mennél a
rendőrségre, hivatalba, ombudsmanhoz hogy menyi a hüLYe a világban?
Ekkorka lányoknak nem kell még ilyet venni és kész. Ha nem veszi senki eltakarodik a polcokról.
Aki megveszi az mg ne csodálkozzon a korai terhességen meg a pedofílián. (Nem, nem mentesít senkit, csak a felhívás keringőre gyakran táncot szül. ;( )
internationale 2010.04.28. 18:35:58
Persze a felháborodásod és a bojkott csak akkor igazán hatásos, ha más szülő is hasonlóképpen reagál. Egy normális országban már lenne szervezett bojkott, hallatnák a hangjukat szülők, szakemberek, még talán gyerekek is.
De az a baj, hogy ez ugyanabba a trendbe illeszkedik, amelyik azt mondja, hogy nehogy véletlenül megöregedj, vagy nehogy véletlenül a tavalyi cipődet hord most is, vagy nehogy szépirodalmat olvass, nehogy tanulj, ha iskolába jársz... ja, és ide tartozik az is, hogy egyes nők már megműttetik a nagyajkakat, kisajkakat, ha nem teljesen szabályosak!
A hülyeségnek nincs határa - és a kislányoknak szánt szivacsos melltartó a hülyévé nevelés egyik eszköze.
Bocs, hogy egy kicsit komolyra sikeredett ez a bejegyzés, te tényleg menjen valahova messze az, aki ilyen hülyeségeket kitalál. Vigaszként nézd meg a Southpark vonatkozó részét a cicinagyobbításról!
odettt 2010.04.28. 18:37:39
mahet 2010.04.28. 18:46:28
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:47:00
@É2I: mondjuk nem árt már egy 8 évesnek sem aki pusup melltartóval vadítja a 9 éveseket, ha óvszert vásárol. az ördög nem alszik. volt már példa a történelemben, hogy jó lett volna, ha kéznél van.
@internationale: a komolyságra nincs bocsánat, menj térdelj a sarokba
@odettt: ne már, pár éve a miniszoknya miatt mondtak ilyeneket az emberek. nem attól fogja széttenni az a lány a lábát, mert tangabugyit hord.
Matteo79 2010.04.28. 18:47:45
Elég ha csak arra gondolunk, hogy ha mi nem is vesszük meg, de más kis iskolatársnak a szülője megveszi és máris szinte ugyanott vagyunk. Ne kelljen már külön levezetnem a következméyneket.
A fenti "na és" elv amúgy is rosszfele viszi a társadalmat. Nincs új a nap alatt, számtalan filozófus végigzongorázta már a hasonló problematikát.
Bojan Krkic Perez 2010.04.28. 18:48:36
Ez méltatlanul gyenge műbalhé, még a homárhoz képest is.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 18:51:20
Az angolok le tudták veteni a polcokról. Száz év múlva minden bizonnyal mi is elérjük a kultúrának eme a szintjét.
Isaura 2010.04.28. 18:55:28
Az, hogy ez nem fér bele a nyugati gondolkodásba (talán még), az egy másik kérdés. A kommentelők legtöbbjének hozzászólása arról tanúskodik, hogy egyre inkább belefér (nem tudomást venni = nem ellenkezni).
Hogy melyik a jobb? Én mindenesetre nem tudom.
Azt tudom, hogyha az én gyerekemről van szó, itt szocializálódva Európában, konzervatív szülők gyerekeként, felháborít.
Nem feltétlenül feszíteném ki a k.rva-nem k.rva konfliktusra. De a gyerek hadd legyen gyerek. Ezért háborít fel. Nem fér bele a gyerekképembe egy push-up melltartó, egy magas sarkú cipő, smink, körömfesték, kilátszó fenék.
_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.04.28. 18:57:50
Tonohaver 2010.04.28. 18:58:32
Sic!
Ahogy nem kell rúzs, műszempilla, körömfestés, stb., ebben a korban...
Nem kell elhitetni velük - a lányok ilyetén versenykésztetése egyébként is sokkal gyorsabb, - hogy már kész "kis" nők...
Egyes férfiakkal meg végképp nem kell elhitetni!
Kifordított kacagány 2010.04.28. 18:59:04
a másik dolog ezeknek a melltartóknak a forrása. ahol ezeket gyártják, ott simán dugják a nyilvánosházakban a hasonló korú lányokat, fiúkat egyaránt. nincs lóvé, meg kell élni valamiből. lassan itt sem lesz több, mint ott, vegye csak meg az anyuka a kollekciót a gyerekének, mert később hátrányba kerül szegény gyerek azokkal szemben, akik időben gondoltak az ínséges időkre.
_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.04.28. 18:59:06
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 19:02:50
A szombati munkaszünet egész új találmány. Megnézném, hogy te fennmaradnál-e heti egy munkaszüneti nappal. És akkor nagyon gyenge példát mondtam.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:04:49
egyébként meg isaurát is dugta a leonsió 8 évesen, csak a filmből kihagyták azokat a részeket, mert ártott volna a marketingnek és kevesebbe n gyűjtöttek volna egy kurva kiszabadítására.
@_Venom_: már többször mondtam, hogy nem a kereslet határozza meg a választékot, hanem a választék a keresletet. bármennyire is hihetetlen.
@Tonohaver: nem hát, tudják ők azt nagyon jól
Sedith · http://sentimpress.blogspot.com/ 2010.04.28. 19:06:20
Egészséges felnőtt embernek egy gyermekmelltartó ötlete meg sem fordulna a fejében. Beteg egy társadalomban élünk.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 19:08:20
Talán nem kéne minden igényt kielégíteni.
Pl. szeszesitalt nem árulunk kiskorúaknak...
nyílméregbéka 2010.04.28. 19:08:47
Ezzel együtt persze elszomorító a dolog.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:08:52
@atpijkamo: én még jártam iskolába szombaton és időnként dolgozni is járok hétvégenként, de hogy jön ez ide?
Állítsuk meg a ......... 2010.04.28. 19:09:17
Miért vagy ennyire kíváncsi?
Nem szeretem ha valaki férfi létére sokat dumál.
Te már csak tudhatod mi a jó egy gyermeknek ugye?
Ne haragudj, de nem vagyunk egy szinten.
Muster Mark 2010.04.28. 19:11:22
légy erős: a designer picit sem aggódik, hogy esetleg a kislányára pushup melltartó kerül.
Azért nem, mert az a designer egy buzi. És ezért nincs és nem is lehet gyereke. És az is elég valószínű, hogy zsidó (designerszakmában abszolút többségük van).
Ilyenkor sajnálom, hogy Hitler nem győzött. Azokat, akik pushup melltartót terveznek egy 7 éves kislánynak, és mindenkit, aki nem mondta erre, hogy NEM, holott megtehette volna - nos, ezeket az "embereket" ciánnal kell halomra gyilkolni, más megoldás nincs.
Az emberiségnek meg kell tisztulnia.
A mocskot ki kell irtani. Az utolsó szálig.
Énbagoly 2010.04.28. 19:12:31
Ezek a szülők a betegek.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 19:12:35
fehéregér 2010.04.28. 19:13:08
Amit a gyerek MAGA csinál, csak úgy ösztönösen, belülről, az hogy hozható össze az agresszív és pedofil ÜZLETI érdekkel, ami kimondottan nyomást gyakorol a gyerekekre, törpe-felnőttként, vagyis fogyasztóként kezelve őket. Ja, hogy nincs munkájuk meg keresetük? olyat már láttatok/hallottatok, amikor egy gyerek válogatott eszközökel igyekszik elérni, megszerezni valamit a szülőjén keresztül?
Énbagoly 2010.04.28. 19:15:37
És van egy tinigyerekem, nem a levegőbe beszélek.
É2I 2010.04.28. 19:16:31
Volt is lesz is. De ez nem jelenti azt, hogy egy agyilag éretlen -akár testileg érett- emberkének gumit pakoljon az anyja a tízórai mellé. Itt erőse a szülői iq, illetve a neveltetés, a környezet a meghatározó, az irányadó.
Bizonyos - elszegényedett- kultúrákban nem tagadott a gyermekek "bérbe" adása ilyen-olyan célra. Ugyanakkor elvileg felvilágosodott -gazdagabb- kultúrákban ez nem tűrt -jogosan- cselekedet.
De aki nyitott szemmel jár-kel a világban az bizony tudja, hogy ez csak a látszat. A valóság sokkal ridegebb. Szinte nem telik el úgy egy hét, hogy ne olvasna az ember egy újabb pedofil hálózat felszámolásáról, pedofil papok bukásáról vagy éppen még tíz évesnél is fiatalabb anyákról.
Szomorú, de ez van. Nyilván tenni kell ellene! És ennek egyik fegyvere lehet, hogy a _szülők_ne_legyenek_prűdek_. Igen is világosítsák fel a gyerekeiket arról; mikor minek van az ideje, mikor mit kell tenniük, stb.
Csak mostanában nem divat a többségnél a gyerek nevelés. Az adott szülő is gátlásos, frusztrált vagy éppen alul művelt. Így azt gondolja; majd a bölcsöde, óvoda, iskola megneveli az utódot, nem az ő dolga. Azután meg szalad fűhöz-fához, hogy szivacsos melltartót lehet kapni a gyerkőcnek ahelyett, hogy megmutatná az utódnak és együtt nevetnék ki, hogy minek is ez. Persze elmagyarázva azt mi is a nevetség tárgya.
hoel 2010.04.28. 19:17:13
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.28. 19:21:56
terii 2010.04.28. 19:22:34
fehéregér 2010.04.28. 19:25:20
hoel 2010.04.28. 19:25:59
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:28:26
@Muster Mark: te olyan háziasnak tűnsz, így az első benyomás után
@Énbagoly: én megvettem nekik a sminkkészletet és nagy megelégedéssel fogadtam, hogy kutyust meg cicust, meg nyuszit meg lepkét festettek maguknak. mi evvel a baj?
@fehéregér: ne bántsd az őzikelányt, most épp be vagyok rá indulva.
a gyerek a legjobb fogyasztó és amit magától, ösztönösen csinál, ahhoz fogja keresni a kellékeket vásárlóként is. kivéve ha anyuci erőlteti rá, mert fotózás lesz a szépségversenyen.
a gyerek a válogatott eszközeivel meg többnyire annál ér el eredményt, aki hasonló szellemi szinten leledzik vele. érdekes módon én pl mindig jókat mosolygok a próbálkozásaikon és mindig az van, amit én akarok. ami persze nem jelenti azt, hogy ne kapnának meg olyant amit szeretnek, de csak akkor kapják meg, ha elfogadhatónak tartom.
Énbagoly 2010.04.28. 19:32:28
Isaura 2010.04.28. 19:33:47
@atpijkamo: A kínai kultúra fennmaradt? Dolgoznak a gyerekek? És az afrikai kontinens országai? Kultúrák? Vagy nem, mert nem európaiak? A szombat hogy jön ide? A mi a munka kérdéskörre pedig inkább ki se térek. Ha van családod, akkor bizonyosan te is dolgozol szombaton... de ez már nagyon távol van attól, amit írtam.
@Kifordított kacagány: És ez tényleg így van. És dugja a sok isaurát a leonsio a mai napig. Nem is kell ehhez olyan messzire menni, van itthon is erre példa.
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.04.28. 19:35:56
áh, mindegy
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:38:15
....bár ez utóbbi azért nem lenne nagy baj.
@hoel: miért baj az, ha valaki utálja a zsidókat? ha a pusupot lehet, akkor a zsidókat is. amíg nem kezd el fűteni velük, ugyan kinek árt vele?
evergo 2010.04.28. 19:38:54
varvizib 2010.04.28. 19:38:56
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.28. 19:40:10
Munkaidőm 99%-át másodikos korú gyerekekkel töltöm (gy.k.: tanítok) és látom, amit látok. Lédigaga (régen freakshow-ban mutogatták volna), Győzike, und so weiter. '79-ben születtem, szóval ez nem egy olyan hűde generációs szöveg, egyszerűen csak hányadék, ami ezeket a szerencsétleneket körülveszi.
Push-up, meg a lónak a tüdeje, az.
A rája szarik rája 2010.04.28. 19:40:22
a nagylányoknak szoknyájában nem söndisznó látható.
a félszemű kobra sem egy kígyó
legyetek mindig résen!
A fűrészelés nem csak munka
Higgyétek el nékem!
(bocs, Sün!)
Mylady 2010.04.28. 19:41:35
Kíváncsi vagyok, hogy fognak kinézni a gyerek ízületei pár év múlva.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:41:48
@Isaura: mondom én, de nem értik, ilyen egy világ ez.
@endike: ugye, hogy ugye?
www.BiSzex.hu · http://bisex.hu 2010.04.28. 19:43:10
Énbagoly 2010.04.28. 19:45:18
Aztán ez nem szép dolgokhoz vezet.
@Mylady: Na, itt is az anyát kellene átnevelni, de rendesen. :S
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.28. 19:46:33
@atpijkamo:
nem kell sokat várni, hogy a gyerekek pisztolyt vigyenek a homokozóba az oviban. az elmúlt években volt már mindenféle gyilkosság meg verekedés a magyar sulikban, tehát megvan a fejlődés alapja.
@Thresher: " se az FBI, se a NASA, se a pláza, se az Isten Háza..." :)
@Muster Mark: ez itt nem a kurucinfó, kispajtás. menjél inkább a f*szodat lengetni a rohamrendőröknek.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:47:29
@morrisal_: mert te nő vagy és a fiúkáknak még nem domborodik olyan nagyon a nadrágja. kérdezd meg majd a kollégáidat is, hogy látják a dolgot. persze előbb itasd le őket, hogy oldottabb legyen a társalgás.
@A rája szarik rája: munka az is, csak a kellemesebb fajtából.
@Mylady: az semmi, a húgom meg a gyerekosztályon vásárol, pedig lassan 30 lesz. perverz állat az ilyen.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.28. 19:51:08
zahor103 2010.04.28. 19:51:28
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:51:39
@Don Bandi: ebből is látszik, hogy a lányok is csak eladni akarják magukat. nincs is ezzel semmi baj. azért vannak a szülők, hogy egy kis rabszolgatartó társadalmat vigyenek a hétköznapok szabadságába
Énbagoly 2010.04.28. 19:54:59
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:55:11
nyugdíjas felhasználó 2010.04.28. 19:55:52
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:56:24
Énbagoly 2010.04.28. 19:57:21
Kifordított kacagány 2010.04.28. 19:58:38
Énbagoly 2010.04.28. 19:59:11
atila68 (törölt) 2010.04.28. 19:59:16
Adott egy anya, és két leánygyermek.
A gyermekek 6 és 8 évesek.
Az anyjuk, jobb híján elmegy velük sopingolni, és a hagyja, hogy a gyerekei közel négy kilónyi ruhaneművel bevonuljanak a próbafülkébe.
Majd miután ily módon megvívta a maga harcát a gonosz fogyasztói társadalommal, hogy 6 és 8 éves leányait megvédje az oktalan túlköltekezéstől, felháborodik a szivacsbetétes bikini felsőn.
--------
Itt biztos minden rendben anyuka?
Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.04.28. 20:02:37
prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.04.28. 20:06:40
Mi ennyivel toleránsabbak és lazábbak vagyunk mint a pudingfejű angolok, vagy csak ennyire igénytelenek hogy beleszarunk mindenbe?
Netuddki. 2010.04.28. 20:09:19
Abból is látszik nem igazán ide szánták, mivel itt nem igazán van pénz a tizenéves lánykák plasztik műtétjére.
Mert bezony ez szerintem annak előkészítése, hogy később aki ennyi éves korában ilyent hord az később is nagyobbat akar.
Netuddki. 2010.04.28. 20:11:48
Tuti nem a magyarok a célcsoport, de valahol el kell adni.
Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.04.28. 20:12:12
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:12:41
@Dudálj, ha műkörmöd van!: hogy a tanárbácsi miközben otthon maszturbál arra gondolhasson, hogy jobb jegyet kellene adni ennek a szép kislánynak. ilyen hülyét kérdezni
@prostatikus vogon jeltz: ennyivel beszaribbak a kereskedők és lépnek, mielőtt kipattan egy műbalhé, ami csökkenti a forgalmukat. ne aggódj, pár hónap múlva más tálalásban kapható lesz újra.
Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.04.28. 20:14:33
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.28. 20:15:38
jol meg is lepodtem, hogy sokaknak termeszetes
ez egy allatsag, p[edofilvonzo baromsag
idiotizmus
ki kell vonni
;legkozelebb vibratort arulnak meg gyerek tangat?
vagy mi a fax van otthon
na majd melo utan meg elolvasom a hozzaszolasokat is
Énbagoly 2010.04.28. 20:17:26
És teljes közönyösség van nagyon sok minden iránt. :S
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:19:18
prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.04.28. 20:20:39
Na ott is. kb ugyanaz jött ki hogy minek kurvát nevelni a gyerekből.
Ugyanúgy ki voltak akadva a "gyermek szépségvesenyen", amiben felnőttre maszkírozott gyerekek vesznek részt.
Nézzétek ezeket a képeket, hát szerintem itt valami nem klappol a szülők agyával.
www.actuphoto.com/files/news_8932_0.jpg
southbeachglow.com/sbg_child-beauty-pageants.jpg
4.media.tumblr.com/tumblr_kvdddhwWML1qa1m9oo2_500.jpg
ági anyu 2010.04.28. 20:20:42
böme 2010.04.28. 20:22:58
De komolyra fordítva a szót: 10 éven aluli kislánynak vagy egyberészes fürdőruci kell, vagy csak leányka alsó, mert a felsőre semmi szüksége. Akkor meg minek akarsz bikini felsőt, meg fehérnemű felsőt venni nekik?! A mi korunkban anno a lányok trikóban jártak, sztem nekik is megfelelne fehérneműnek! Mellesleg normális szülő nem viszi shoppingolni a lányait boltba, hanem megveszi nekik, amit jónak lát és otthon odaad 1-1 darabot gyerekenként... Csak tudnám hol van ilyenkor apuka?! Ha a jövendőbeli feleségem shoppingolásra nevelné 10 éven aluli poronytaimat, tuti, hogy őt is megnevelném!
Mylady 2010.04.28. 20:25:20
szerintem legtöbbször le se szarják (már elnézést), hogy mit csinál a gyerek
észre sem veszik, amikor kurvának öltözve-sminkelve távozik otthonról
de ez? ott állt mellette!
aszittem, az agyam eldobom...
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:25:40
ági anyu 2010.04.28. 20:25:41
Ra'anana 2010.04.28. 20:27:59
riasztoan alszent tarsadalmat krealtunk magunknak, tobbrol szol ez sokkal mint egy szivacsbetetes melltarto..sajnos.
Énbagoly 2010.04.28. 20:28:12
Mylady 2010.04.28. 20:29:03
mondjuk azon is ki tudok akadni, amikor a kolléganőm meséli, hogy a 8-9 éves gyereket még öltözteti!!! (ráadja a ruhát)
de azért a ruhaboltban válogasson és próbáljon egyedül a 6 és a 8 éves, az sokkal durvább
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:29:23
cipővásárlás dettó
Énbagoly 2010.04.28. 20:31:21
@Kifordított kacagány: nem normálisak az emberek azért.
A gyerekek nem műanyag babák.
Mylady 2010.04.28. 20:31:49
egyedül!
miközben anyuka a boltban kóvályog
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:32:20
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:35:48
odettt 2010.04.28. 20:36:29
nyilván nem a tangabugyi a hibás, az csak egy jel, ahogy a push up gyerekmelltartó is, hogy valami nagyon nincs rendben az emberek fejében.
vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2010.04.28. 20:37:26
A Tyne folyó déli partja 2010.04.28. 20:41:04
na, ezért akarja hordani, viszont ennyinél kéne maradni, nem még fehérnemű-melltartókat gyártani nekik.
amgy itt Angliában folyamatosan látok 10 éves körüli gyerekeket felnőttnek való cipőben, táskával, mind nagynak akarnak látsazni.
prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.04.28. 20:43:18
Még találtam pár ilyen képet.
Ezek az emberek betegek az tuti.
www.novinite.com/media/images/2006-08/68790.jpg
www.dangerousminds.net/images/uploads/highglitzFinal11111111_thumb.jpg
www.freewebs.com/joe_slawson/Aislinn%20Henry%20003.jpg
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:48:26
@vacsad: dehogy, én éppen olyan degenerált idióta vagyok mint a többi. most pl a pusup melltartóra bukok. bár lehet, hogy csak azért, mert elképzeltem, hogy festene őzikelányon.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.28. 20:50:14
Majd a gyerek ha anya lesz, azon lesz kiakadva, hogy ezek a mai fiatalok miért pornójelenetet akarnak előadni a szalagavatón.
Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.04.28. 20:53:53
Ra'anana 2010.04.28. 20:53:57
Kifordított kacagány 2010.04.28. 20:57:47
nekem meg az jutott eszembe, hogy mikor 14 éves voltam és átjött a szomszéd 10 éves lánya meggyet szedni egy szál kis áttetsző bugyiba és ott hajladozott a hegyesedő kis cicijével a létra tetején, akkor nagyon felizgultam és nagyon meg akartam dugni. persze akkor még őszinte gyerek voltam és bár nem ordítottam és toporzékoltam, de meg sem dugtam, mert még nem nagyon tudtam hogyan is kellene odáig eljutni vele. viszont később visszagondolva az esetre rájöttem, a kis kurva nagyon is tudta miért nézem én olyan guvadó szemekkel és domborodó nadrággal és erősen rá is játszott arra a hajladozásra ott a létra tetején. na ilyenek ezek a gyereklányok.
Claritas 2010.04.28. 20:58:00
időnként jó volna,ha lenne valami szervezet,aki megvédené a kedves állampolgárt saját magától, és betiltana minden xart,amivel egy kisgyerek lelkét megfertőzhetik.
szerintem nem lehet röhögni a dolgon, félni,megrettenni inkább:(
közelmúltban ismerős nyávogva előadta,hogy neeem tuuudja,hova írassa be a lányát,valami tááánc "kéééne"... előbújt belőlem az óvónő, mondom neki, talán néptánc, mozgásnak remek, zenei érzéket fejleszt,fegyelmet,figyelmet, ráadásul nem tucat dolog, erre az ANYA közli, hogy inkább hastáncra gondolt:P a kislány 4!!! éves...
Kifordított kacagány 2010.04.28. 21:00:47
@Erwan Knudsen: ne már ezzel a nincs gyerekük dumával. gyerekkel is el lehet dönteni, hogy megveszed, vagy csak kiröhögöd a terméket, gyerek nélkül meg amúgy is csak kiröhögöd....jobb esetben persze.
A Tyne folyó déli partja 2010.04.28. 21:01:04
meg bennem sem, még jóval később sem, nemhogy tízévesen..
Kifordított kacagány 2010.04.28. 21:05:04
a hastánc jó, mikor nagy lesz és répát kell kapálnia, akkor jól fog hajolni a dereka.
vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2010.04.28. 21:13:24
vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2010.04.28. 21:16:26
Nagy Testvér, Gondolatrendőrség, Telekép, Szóma, ilyen finomságok?
Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.04.28. 21:16:50
FGSuperman 2010.04.28. 21:19:56
ez az egész push up dolog botrány
lányok-nők:
miért akarjátok átvágni azzal a férfiakat, hogy ilyeneket hordotok?
aztán megy a ledöbbenés, ha otthagynak, mert ő a nagymellűt szerette volna magának
Kifordított kacagány 2010.04.28. 21:20:58
és ha már itt tartunk, én nagyobb bűnnek érzem a ilyen korú lányoknál teljesen elnyomni a bimbódzó nőiességet, főleg a természeti adottságokkal kevésbé megáldottaknál, mint rájuk adni egy pusup melltartót. az ilyen tinikor küszöbén álló lányok már mind szépnek akarnak látszani, igazi nőnek, de nem hülyék és nem is vakok, látják, hogy a másik szebb, esetleg karcsúbb, jobban buknak rá az idősebb fiúk. a felelősségteljes szülő persze nem ad neki pusup melltartót, helyette hűtődobozba öltözteti, mert még kicsi vagy kislányom. a kislánya meg szépen cseperedik és egyre kevésbé lesz megelégedve magával, úgy érzi, hogy csúnya és nem kell senkinek, aminek a vége az, hogy vagy kurva lesz belőle, vagy egész életében elégedetlen lesz önmagával, lelkileg megnyomorodik. nem egy ilyent ismerek. kirívó eset: egy ismerősöm szomszédjában lakó 20 éves lány azért végeztetett plasztikai műtétet a mellén, mert szerinte túl nagyok és azért nem tetszik a fiúknak, azért nincs kapcsolata. az ember erre azt mondja, hogy nem normális és valóban nem az, de valahogy ő is eljutott erre a nemnormális szintre és nem úgy, hogy szerette magát.
lehet azon vitázni, hogy mikortól mit vegyenek fel a gyerekek, de az, hogy gyerekből felnőtté válnak elég hosszú folyamat és a "te még kicsi vagy ehhez" válaszok nem az egészséges fejlődésüket hivatottak szolgálni.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 21:24:25
Egyéves Önkéntes 2010.04.28. 21:33:41
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 21:45:40
a 6-7-8-9 éves is nézi a szülőkkel együtt, vagy nélkülük a tv-t, mit lát? ha nagy a cicid, vékony vagy, akor MENCI vagy. mindenki eldöntheti, hogy megveszi-e a terméket, vagy sem.bocs, de f.szom olvassa el az öszes kommentet
még egyszer: azért gyártják, mert VAN RÁ IGÉNY! lehet hisztizni, de lehet azt is csinálni, hogy tegyenek a mostani kult ellen, ami mást sem sulykol az emberekbe, hogy csak akkor vagy értékelhető, ha tökéletes a tested. NEM AZ AGYAD bazdmeg, a TESTED!
és ezért ki a felelős???? a nők is, akik voltak korábban gyerek nélküliek (hogy adták el magukat?) és a férfiak is.
Mylady, egyetértek veled, mielőtt félreértenél.
.
az egész sztori engem arra emlékeztet, hogy "cigánykérdés nincs, csak megélhetési bűnőzés"
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.28. 21:46:35
Kifordított kacagány 2010.04.28. 21:51:38
XCat 2010.04.28. 22:01:03
Animacsnál nem tudom mi volt, de hogy engem nem, az hótziher. Engem az foglalkoztatott, hogy a felnőttek miért képzelik magukat olyan okosnak, amikor hülyék, mint a segg.
gyz 2010.04.28. 22:03:05
lehet úgy gondolni, hogy mi okosak vagyunk, és nem foglalkozunk ezekkel, csak egy szép nap arra ébredünk, hogy normává válik az, amit mi magunk ugyan nem helyeseltünk, de fel sem emeltük a szavunkat ellene.
XCat 2010.04.28. 22:05:01
Szerintem szily írja őket, ennyire debil egy nő sem lehet.
XCat 2010.04.28. 22:06:17
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:07:02
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:09:24
gyz 2010.04.28. 22:10:30
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 22:10:51
@Kifordított kacagány: a test elkezdi a hervadását úgy 40+ körül. az agynak azért még utána is van jóestben még egy 20, időnként 30 éve, amikor már nem csak a testiség a fontos elsősorban. persze akinek nincs miből meríteni, annak ugyan mindegy.
XCat 2010.04.28. 22:10:53
Nyilvánvaló tényeket meg nem kell megmutatni.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:10:58
gyz 2010.04.28. 22:11:42
XCat 2010.04.28. 22:12:44
Szerintem édes a 6 éves kiscsaj miniszoknyában, és kész. Pusup nem kell rá, de ha ő ettől boldog, vegye csak fel.
A nők kb 25 éves korukig idősebbnek akarnak látszani, onnantól meg fiatalodnának vissza, mint az eszement.
gyz 2010.04.28. 22:13:04
XCat 2010.04.28. 22:14:06
Persze homár, az nincs. Ha lenne, lenne hol kiélniük magukat.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:14:56
@CatMother: látod, ezt mondtam én is. az a fránya okos gyakorlatias nő meg volt olyan hülye, hogy tetszeni akarjon a buta fiúknak és ott legyen mellette, hogy eligazíthassa ha feltétlen muszáj. nem kellett erre várni a házasságig, az már a pokol kapuja.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.28. 22:15:52
Igazi Homár poszt!
Na most kell a Homár-pówer!
Cicifixet csak Őstermelőtől!
Na de gyereknek?
XCat 2010.04.28. 22:16:31
XCat 2010.04.28. 22:17:31
Vkat118 2010.04.28. 22:19:02
yippyupp 2010.04.28. 22:20:37
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:21:21
hogy a dekadens róma elbukott, az nem túlzás. hogy a társadalmunk a dekadens róma társadalmára hajaz és azt az utat járja be, szintén nem túlzás. a csador lehet, hogy egy kicsit, de nem kizárt. ellenben ebből semmit nem adtam a szádba.
@CatMother: az erőszak, a megalázás, a fölérendeltségbe vetett hit mindig is potenciálnövelő volt. ha nem így lenne, akkor a háborúkban sem erőszakolta volna végig a sereg a meghódított területeket. ettől függetlenül nem tudom, honnan szerzed ilyen irányú információdat. csak nem mintavételezéssel?
XCat 2010.04.28. 22:21:33
Képzeld el.
XCat 2010.04.28. 22:22:44
gyz 2010.04.28. 22:23:43
a pedofilnek mi az elletéte? az impotens?
XCat 2010.04.28. 22:24:15
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:24:59
na de most hazamegyek, keresek a neten valami gyerekpornót, hogy jól teljen a nap hátralévő része. persze csak ha lesz benne pusup
XCat 2010.04.28. 22:25:25
gyz 2010.04.28. 22:26:33
te ilyen klassz, felvilágosult anyuka vagy
yippyupp 2010.04.28. 22:27:23
@CatMother: kezdem érteni, hogy min dühöngsz.
XCat 2010.04.28. 22:27:32
így érted?
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:28:12
amit én írtam, az egy várható jövőkép, történelmi események ismétlődésének feltételezése. mi köze van annak ahhoz, hogy te mit akarsz és mit nem?
XCat 2010.04.28. 22:28:54
@gyz: Gyermekem, oitt a homáron van egy szabály.. arról szól, hogy nem kötünk bele CatMotherbe.
yippyupp 2010.04.28. 22:30:20
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:30:41
XCat 2010.04.28. 22:31:07
yippyupp 2010.04.28. 22:31:44
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 22:31:47
megmondtam, van rá igény, azért gyártják. ne csak a szemüket forgassák és álszenteskedjenek, hanem tegyenek is az ellen, hogy ne csak a test számítson.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.28. 22:32:33
Szerintem inkább a nekrofil.
Bár ezt csak olvastan valahol.
Viszont az nem derült ki a posztból, hogy van-e ebben a Takko Fashion nevű izében szoptatós sarok!?
Vagy hogy lehet-e a csimotáknak rajzolni?
Színes ceruza, egyebek vannak-e ott?
Megannyi kérdés...
XCat 2010.04.28. 22:32:41
yippyupp 2010.04.28. 22:33:24
gyz 2010.04.28. 22:33:55
"pedig valaki nagyon akar ilyent hordani. lehet, hogy nem a gyerekeink, hanem te?"
én erre reagáltam
ez egy felvázolt jövőkép volt? nem tűnt fel, de nincs kétségem afelől, hogy ez az én hibám.
lapointe 2010.04.28. 22:34:09
Kifordított kacagány 2010.04.28. 22:34:32
@CatMother: hót mindegy, de ha nem lenne érdeklődés, nem forgatnák le. persze érdeklődés mindig lesz és ha nem, akkor meghal a gyerekkereskedelem, ami egy csomó munkanélkülit jelent és összeomlik a világgazdaság.
de most már tényleg megyek, mert még hozzászoknak, hogy "túlórázom"
XCat 2010.04.28. 22:36:38
@yippyupp: Nézd, most el lehet filozofálni azon, hogy mi rosszabb egy gyereknek, ha eladják darabokban szervdonornak, kiállítják az utcára gyerekprostituáltnak, leforgatnak vele egy pornófilmet, vagy szépen csendben, "tisztességgel" tengődik, amíg éhen nem halik.. De ebbe ne menjünk bele, mert a végén még valami értelme lenne a posztnak.
nemáá 2010.04.28. 22:37:33
Ha a 68 a szul.evedet jeloli, akkor asszem igen.
Vagy nincs kolykod.
Itt a tavasz es nyilvan fingod nincs miert megy ilyenkor vki 2 kicsajjal ruhat venni.
Megmondom - kinottek az elmult tavaszi szarokat.....
Igaz jarhatna terdig ero gatyaban, a cipo orrat meg le lehet vagni snitzerrel, mint gyerekkorodban/korunkban a tornacipoet.....
yippyupp 2010.04.28. 22:38:14
na arra meg mit írna a kedves poszttoló, jézusom, monokiniztetik a kisgyerekeket.
nevetséges a poszt, így elolvasva...
yippyupp 2010.04.28. 22:39:23
nemáá 2010.04.28. 22:41:17
XCat 2010.04.28. 22:42:20
yippyupp 2010.04.28. 22:45:51
XCat 2010.04.28. 22:51:11
XCat 2010.04.28. 22:52:30
Majd konzultálok az ügyben a Sünnel.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.28. 22:52:39
JéééézusMáááária!
Bele sem merek gondolni, hogy a fűszoknyás lányok...
Remélem nem jártak ilyen Takko Fashion izében!
Pedig van nekik cicifixük.
Meg van nekik cicijük is.
És nem zoknival van kitömve.
Azok igazi cicik.
Csak betelefonálsz, és jönnek.
XCat 2010.04.28. 22:53:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.28. 22:55:27
De ez jottányitt sem változtat a dolgon, ofkorsz.
yippyupp 2010.04.28. 22:56:44
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.28. 22:56:52
Ne legyél űrgyík!
Megcsippelnek!
NO CSIPP!
yippyupp 2010.04.28. 22:58:02
XCat 2010.04.28. 22:58:38
Az már azért megfontolandó, nem?
yippyupp 2010.04.28. 23:02:22
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:02:29
@Sün‼: az se rossz. nem ficánkol és nem is sikoltozik, mikor a szemét nyomod.
@gyz: valószínűtlen, mivel az később jelent meg.
@lapointe: "Akik ebben a korban hercegnők, rajzfilmhősnők, max.tiniénekesnők." már feljebb is írtam erről. láttál te már egy mai rajzfilmhősnőt?
@CatMother: hát igen, ez a világ nyomora. és ez akár itt is lehetne a szomszédban, vagy két utcával arrébb. más kérdés, hogy fel lehetne tenni a szülő felelőssége lemezt, de mint mondtam az emberek degeneráltak, ezért van olyan aki eladja a gyerekét inkább filmsztárnak, mint hogy állami gondozásba adja. de ebbe kár belemenni.
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:06:39
@Sün‼: nem jönnek, az aeroviva hívta őket és üvöltözött velük, hogy azonnal cáfolják meg a hírt, mert viszmajór van és nem küldenek gépet értük, ha meg svéd géppel jönnek, azt lelövik.
@yippyupp: ja, egyetlen kellemetlen mellékhatása az lenne, hogy mekegnének a gyerekek, de azt el lehet viselni
XCat 2010.04.28. 23:08:34
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.28. 23:09:10
Számomra a női nem a legszebb e világon.
Ennél már csak a női igen csodálatosabb.
Nők nélkül nem lehet élni a férfiaknak.
Ettől kerek a világ.
És nekem ez így jó.
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.28. 23:09:27
a gyerekek nem mini-felnőttek. mintákat követnek, de lehet őket finoman terelgetni. a dudorodó nadrágos szöveged pedig - gyerekekkel összefüggésben - gyomorforgató. hadd ismerjem már őket jobban, mint te, egy vérig sértett, mindenkit utáló elvált férj. ifjúságvédelmisként dolgoztam kisegítő iskolában - volt ott leányanya, egyebek. nem vagyok naiv.
viszont enyhe túlzásnak tartom, hogy a 7-8 éves gyerekeket habzó szájú, erotomán szörnyeknek láttatod.
yippyupp 2010.04.28. 23:10:09
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:11:20
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.28. 23:12:31
hat biztos van de en meg nem lattam mondjuk a tv-ben sose
maximum ruhabemutaton gyerekeket
szoval olyan rengeteg nem lehet
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.28. 23:13:36
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 23:22:50
.
és ismét csak: gyártják, mert erre van igény. nem kell megvenni. értelmesen neveled a gyereked? ha igen, akkor pár szóval megmagyarázhatod neki, h ez a termék szar, nincs rá szüksége.
és ne engedd, hogy annyit nézzen tv-t.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.28. 23:24:05
egyszerubben fogalmazva hulyekkel nem vitatkozunk
XCat 2010.04.28. 23:24:45
XCat 2010.04.28. 23:26:24
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.28. 23:28:35
sot szerencses alkatuaknak az elso szulesig egyaltalan nem kellett
mar melltarto
bikifelso sajnos igen
de mamar az sem fontos
bar itt a keleti parton tilos top less
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.04.28. 23:29:30
yippyupp 2010.04.28. 23:29:59
XCat 2010.04.28. 23:30:24
Illetve a hülye momzillanyukákat lehet, mert azokat utálom.
yippyupp 2010.04.28. 23:31:34
XCat 2010.04.28. 23:31:55
Én meg megbüntetlek.
Jó lesz? :)
yippyupp 2010.04.28. 23:34:19
:pitizik:
:farokcsóvál:
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:34:23
@morrisal_: semennyit, nem sok köze van hozzá. legfeljebb annyi, hogy ha én nem veszek pusupos melltartót nekik, majd az anyjuk megveszi.
a gyerekek mini emberek, nem külön állatfaj. ugyanazok a vágyak hajtják őket, mint a felnőtteket, csak más a fontossági sorrend és kevesebb a tapasztalat.
a dudorodó nadrágosban semmi gyomorforgató nincs. pláne a hiányában. ott arról volt szó, ha lemaradtál volna, hogy a nőket egyrészt nem sokkolja a pusup és nem sok csábítással találkoznak ami rossz gondolatokat szülhet, másrészt bennük ott van az anyai ösztön is erősen, ami szintén elég erős, hogy gátat szabjon az elhajlásoknak. a másik oldalról viszont nem lehet tudomásod, ne is vegyél rá mérget, akármilyen szépen mosolyog rád a tanárbácsi.
habzó szájú erotománokról meg szó sem volt, de úgy ahogy én és kortársaim, már egész fiatalon ismerkedtünk a testiséggel, még ha akkor nem is volt számunkra fontos, úgy a mai fiatalok is ezt teszik, kár letagadni. amúgy nagyon jó könyveket lehet olvasni a témában, ahol bizony nem átallanak olyant állítani a témával foglalkozók, hogy már a csecsemők is maszturbálnak. persze nem úgy mint a felnőttek és az idősebb gyerekek sem, de létező dolog. márpedig ha létező dolog, mint ahogy létező dolog az is, hogy szépnek és nagyobbnak akarnak látszani, akkor csak a szülő szabhat határt elképzeléseiknek, mert bizony ők azok akik majd fel akarják venni azt a melltartót.
XCat 2010.04.28. 23:35:35
yippyupp 2010.04.28. 23:36:20
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 23:36:38
meg az jutott még eszembe (nem miattad), hogy az ember lányának elég csak beütni a gugliba a gyerekszépségversenyt és mi mindenre rábukkan...vagy ezt már mondták előttem? sebaj, ismétlés a tudás.....Birije
yippyupp 2010.04.28. 23:37:51
:morog:
ha neked még olyan tévéd van, ami távi nélkül működik, akkor sikeres ember nem lehetsz
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.28. 23:40:25
dehogy tartok
2-3 het vakacio
csak hogy Marynek megmutassam\
meg kicsit kivancsi vagyok eloben, mivaltozott masfel evtized alattmer, jo jo internet meg minden, de a helyszinen mas
XCat 2010.04.28. 23:40:49
Ennek alapján gőzöm sincs, milyen összefüggést találtál köztem és a gyerekszépségverseny között. De szerintem aki ilyenre hordja a kölykét, az nem normális.
@yippyupp: Az amúgy sincsen. Egyél hagymát.
yippyupp 2010.04.28. 23:42:39
yippyupp 2010.04.28. 23:43:49
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:44:40
@aggyistenbiri: hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem száműztem néhány terméket, de nem egyszerű feladat. egyrészt azért valamennyit engedni kell tv-t nézni, másrészt az oviból, iskolából hozzák haza az új hősöket és nem mindegyiket lehet elkerülni. a teljes drákói szigor sem működik. cenzúrázni csak úgy lehet, hogy megnyirbálod a hajtásokat, nem úgy, hogy kivágod a fát.
két évembe került, mire a pónikat kivontam a forgalomból filmügyileg. időnként kénytelen vagy engedni, ha minden ovis, vagy iskolatársuk egy bizonyos mesehősöket bálványoz. nem az a baj, hogy nem lesznek menők, mert nem tudnak mindent a karakterekről, hanem kirekesztve érzik magukat, ha nem tudnak semmit mondani a témában. ilyenkor engedni kell.
@CatMother: korbácsod is van?
XCat 2010.04.28. 23:47:07
Korbácsom? Miféle kérdés ez?
@yippyupp: Igen, a póréba harapjál bele, ott ahol a legvastagabb a bidese..
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:47:32
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 23:47:39
yippyupp 2010.04.28. 23:48:02
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:51:35
yippyupp 2010.04.28. 23:51:58
@Kifordított kacagány: ok, totálkár az ország autóügyileg
@aggyistenbiri: ja, te már 3D-ben nyomod? az enyémen rajta van a gyerekzár, nyomkodhatod reggelig, se kép se hang...
szólíts nyugodtan pajtásnak
XCat 2010.04.28. 23:52:03
XCat 2010.04.28. 23:54:13
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.28. 23:54:37
XCat 2010.04.28. 23:55:58
XCat 2010.04.28. 23:57:28
Ha mindegy merre, de korbácsaal, akkor nagyon be vagy baszva.:)
yippyupp 2010.04.28. 23:58:31
Kifordított kacagány 2010.04.28. 23:58:39
aztán van ez a hanamontána tyúk a vicces sorozatával, ez most nagy trendi, most ez a sláger. vettem is nekik ilyen táncolós szőnyeget parókával, mert naphosszat mást sem hallottam, mint hanamontánahanamontána. szerencsére két nap múlva megunták, amint a paróka elkezdte valami döglött állat alakját felvenni, amire igyekeztem felhívni a figyelmüket. meg arra is rájöttek, hogy nem túl nagy buli pár hülye liba után ugrálni a tv előtt, úgyhogy olcsón megúsztam. most már csak időnként nézik a filmjeit, de nem akarnak úgy öltözködni.
JSHannibal 2010.04.28. 23:58:55
Sajnos én is azon a véleményen vagyok, hogy úgy látszik, hogy nálunk minden szemetet el lehet adni, és el is adnak. És én ezen vagyok a leginkább felháborodva, hogy a sok barom meg megveszi. Nem nevezem meg, mely bevásárlóhelyeket irtanám ki a föld színéről, ahogy van, de legalábbis tiltanám ki az országból, ha megtehetném.. Mivel általában véve sajnos a legtöbbet ki kellene, mert egymástól is átveszik a szart, amennyiben kereset van rá. Lassan olyan dolgokkal szembesülünk, hogy már el is felejtjük, hogy a mi gyerekkorunkban mi minden nem volt, ami ma már létezik, sőt, szinte követelmény, hogy legyen ilyenünk, amire anno nem hogy szükségünk nem volt, de eszünkbe sem jutott volna ennyi baromság. Néha le kéne szállni a földre, csak szerintem az a baj, hogy tényleg úgy tűnik, hogy a szülők nagy ívben szarnak rá, hogy mit eszik/hord/csinál a gyereke, ami egészen odáig nem baj, amíg tudja kontrollálni, vagy megfékezni. Csak egy idő után ezt már nem lehet, épp ezért előbb kell megállj-t parancsolni, amíg még lehet, és nem szúrja le késsel a gyerek a szülőét, mert valami nem tetszik neki, valamit meg akar tiltani. Sok helyen ezt látom, főleg a mai tinik körében. Nincs már "igen, Anyám!" hanem lassan "beszótá, muterr?" van.. Asszem ez elég elszomorító..
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 00:01:56
2. s azok a gyerekek mit szóljanak, akik totálisan el vannak tiltva a tévézéstől, mert a szülők nem szelektálnak, csak tiltanak? Hö? sokan vannak, nézz körül a porontyon (ne tedd).
yippyupp 2010.04.29. 00:02:28
hallottam hegyimontanaról, akkor már inkább thomas, de ha vasutas lesz a kölök, akkor kitagadom
Kifordított kacagány 2010.04.29. 00:02:57
@CatMother: nem szoktam inni, úgy nem olyan élvezetes verni a kölyköket, mert másnap nem emlékszem rá.
yippyupp 2010.04.29. 00:04:23
XCat 2010.04.29. 00:04:56
XCat 2010.04.29. 00:06:02
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 00:06:50
ott lehet ilyet csinalni
nalunk meg:
"ne vedd neg"
yippyupp 2010.04.29. 00:07:22
Kifordított kacagány 2010.04.29. 00:08:33
@aggyistenbiri: leginkább azt vétették, hogy bugyuták. az nem baj, hogy nincs cicijük pusuppal, mert én úgy sem néztem.
azok a gyerekek ne szóljanak semmit, mert úgyis csak rájuk szólnak, hogy pofa be.
@yippyupp: az én időmben az egész osztályból talán két gyereknek volt csak legója, páran oda jártunk legózni.
ahogy én vettem észre a bótok polcain, inkább a lányoknak nem nagyon van választék. van bugyuta baba, meg mégbugyutább baba, meg a póni.
XCat 2010.04.29. 00:09:00
XCat 2010.04.29. 00:10:13
Van ez a kutya, amit ha simogatsz, meg nyomogatod a hátát, akkor ugat. Na olyat majdnem vettem a múltkor, olyan cuki volt.
yippyupp 2010.04.29. 00:11:50
neked tűnik csak bugyutának, hiszen van barbie, barby, barb-y y-barb, a pónikat már ne is soroljam.
meg most a pusáp a menő, arra álltak rá
XCat 2010.04.29. 00:13:16
Kifordított kacagány 2010.04.29. 00:13:22
@hagyma: mert itt az öntudatos vásárlásra nevelés megy. ha nem veszed meg most, akkor két hónap múlva sem, mikor visszaszivárog a boltok polcaira más néven. pl pusup törpéknek, vagy hasonló. a törpéktől meg még az angol sem fogja sajnálni a pusupot.
yippyupp 2010.04.29. 00:13:32
akkor miattad csinálhatom az új avatart... már megint...
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 00:14:04
XCat 2010.04.29. 00:15:54
Önként jelentkezőket keresek csippeléshez:!
yippyupp 2010.04.29. 00:16:04
XCat 2010.04.29. 00:17:00
Kifordított kacagány 2010.04.29. 00:18:13
@yippyupp: nekem más építőseim voltak, azok is jók voltak. én a fémépítő készleteimet szerettem a legjobban. azokban nem volt pusup
XCat 2010.04.29. 00:19:38
yippyupp 2010.04.29. 00:20:54
ezzel vissza is vonom sikertelen kísérletemet arra, hogy nem sikeresnek szólítottalak.
légy továbbra is sikeres az életben, és vegyél 3D televíziót 5 éven belül
@CatMother: ok, maradok. majd letagadjuk az egészet.
yippyupp 2010.04.29. 00:24:30
XCat 2010.04.29. 00:25:36
Na lássuk..
GRATULÁLUNK!
Ön az ikszedik kommentelő, és ezért
INGYEN csippelést nyert, ingyen agyszken-nel, egy csodálatos, trópusi tájat ábrázoló gumilepedőn.
Érezze a fűszoknyás lányok cirógatását, amíg munkatársaink megcsippelik.
A nyeremény után yippyupp fényesre nyalja a vadonatúj csippjét, hogy mindenkinek büszkén mutogathassa.
Hirdesse fennhangon, hogy csippeltnek lenni menő!!!!
Na? :)
XCat 2010.04.29. 00:27:16
yippyupp 2010.04.29. 00:27:38
INGYEN csippelést nyert MA DÉLBEN, ingyen agyszken-nel,
XCat 2010.04.29. 00:28:54
lunatik 2010.04.29. 00:30:55
www.kittyhell.com/2007/05/08/hello-kitty-vibrator/
XCat 2010.04.29. 00:32:48
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 00:32:48
neked tenyleg nem furcsa, hogy a briteknel meg a parlamentben is felszolaltak ez ellen a szar ellen, meg mindenki verte a tam-tamot, es az aruhazlanc egyszeruen ennek hatasara levette a polcokrol
itt meg / a topicon/ olyan 80 szazalek le se xarja, majden helyesli/
en nem akarom azt mondani hogy az angolok kulonbek nalunk, mert nem azok
de azert erdemes elgondolkodni, van ahol kiverte a biztositekot
de nem otthon
yippyupp 2010.04.29. 00:33:03
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 00:33:34
@CatMother: Nekem mindig unokaöcsire kellett vigyázni, aki gazdag legogyűjteménnyel rendelkezett. olyanokat építkeztem, hogy még! ő addig aludt.
XCat 2010.04.29. 00:34:14
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 00:37:23
üdvözlet Marynek.
itt sem szarja le senki, csak felesleges a hiszti.
yippyupp 2010.04.29. 00:40:19
XCat 2010.04.29. 00:43:21
yippyupp 2010.04.29. 00:46:10
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 00:48:39
neked agymosasra eselyed sincs
hianyzik a targy
@aggyistenbiri:
nem hisztinek mondanam
ez ilyen polgari mozgalom, az angolok megtettek/ elolvastad?/
es egyetertek veluk
7 eves gyereknek nem kell szivacsos bikinifelsot arulni
mert nonszensz
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 00:49:50
szerintem ejjelior
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 00:53:24
ja kosz,
Marynek atadom ha hazaer
shoppingol
ilyen szart nem vesz, de ilyenkor jelentosen megcsappan a szamlank
ebben a pillanatban hivott hoy menjek, mert itt van
2 bevasarlokocsinyi anyag tuti
csillagház 2010.04.29. 00:58:43
Felháborító!
yippyupp 2010.04.29. 01:01:08
:leheveredik a matracra:
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 01:02:09
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 02:13:42
maximum macskaja van
szegeny allat
Stupido_Girl 2010.04.29. 02:19:34
Egyébként, úgy rémlik, nem rég olvastam valahol, hogy ez egyszer már kiverte a biztosítékot valahol Európa földön.
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 02:25:47
póni nincs, pushup sincs.
Stupido_Girl 2010.04.29. 02:31:20
Egy kicsit elkalandozom. Ha a gyerek még csak gyerek, és nem nő, és nem is serdül, akkor minek neki melltartó, szivaccsal, vagy akár anélkül. Mert ugye ez egy erős női jelkép. A formázás nélküli darabokat általában szilikonnal dúsítva hordják. Szóval, tényleg nem tudom, de egy 7 éves kislánnyal kapcsolatban a melltartó kifejezés mindenképp furcsa.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 02:31:32
jovore eselyes
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 02:42:05
na.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 02:46:31
igazit
es szurket
vagy feketet
aggyistenbrittudós (törölt) 2010.04.29. 03:00:37
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 03:33:38
nem is versenylo
nem is igahuzo
egy csaladi lo
imadom a lovakat
okosak, erzekenyek szepek, serulekenyek
remelem jovore sikerul olyan 1 eves korulire gondolok
deputy sheriff 2010.04.29. 05:57:38
igazságos 2010.04.29. 08:12:45
Greg Popafox 2010.04.29. 08:35:57
Kifordított kacagány 2010.04.29. 08:37:33
de nézzük a világ másik felét, ahol felkelést szerveztek a pusup melltartók ellen. dicséretes cselekedet, egész biztosan voltak a felkelők közt olyanok is, akik komolyan gondolták. meg olyanok is, akik siettek venni pár darabot, mielőtt kivonják a forgalomból. de ők megtették amit megkövetelt az erkölcs és a haza és szépen hazamennek otthonaikban, ahol a szomszéd állatos meg gyerekpornót forgat, éltes matrónának öltöztetett gyerekeket fotóz és időnként kereskedik is velük. de az nem baj, az nem látszik, nincs kitéve a boltok polcaira.
@csillagház: az aggastyán legalább nem tudja megdugni, csak próbálkozik vele. mire nővé érik, addigra meg úgyis elpatkol. vagy nem ez a cél?
@Stupido_Girl: és lógnak már? és 134-es a méreted?
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.29. 08:57:11
Aki pedig multikat tiltana es irtana, annak ajanlom szives figyelmebe Eszak-Koreat, mint alkalmas elohelyet. Ebben az orszagban maskent mennek a dolgok.
Kifordított kacagány 2010.04.29. 09:05:30
Frucsasz 2010.04.29. 09:19:40
De nem is ez a lényeg, azt vesz, amit akar, és ott ,ahol akarja. Én csak arra akartam rámutatni, hogy hülyeség az anyuka részéről a gondolat, hogy ez az egész megállítja őket a pszichoszexuális fejlődésben.
XCat 2010.04.29. 09:23:42
XCat 2010.04.29. 09:25:18
XCat 2010.04.29. 09:26:52
XCat 2010.04.29. 09:31:49
Látogató érkezik a pokolba, a Sátán körülvezeti. Megnézik a kondérokat, amikben különböző népek bűnhődnek. Az első mellett egy tábla áll: "Kimászni tilos!". Kérdezi a látogató:
- Elég ez a tábla? Hogyhogy nem másznak ki?
- Ebben a kondérban németek vannak. Szabálytisztelők, tudják hogy tilos kimászni, nem másznak ki.
A második kondér mellett egy géppiszolyos őr áll.
- Itt kik vannak?
- Ebben a kondérban az oroszok vannak, aki kimászik azt az őr lelövi.
A harmadik kondérnál se tábla, se őr, se semmi.
- Itt hogyhogy nem másznak ki?
- Ebben a kondérban a magyarok vannak. Ha az egyik kimászna, a többi rögtön visszahúzza.
Frucsasz 2010.04.29. 09:35:01
Illetve sok ruha határozottan ezzel a melltartófazonnal mutat jól.
Plusz, a push upban biztos, hogy nem fog látszódni a mellbimbó, még a legerősebb klímafokozaton se - nagy előny :)
XCat 2010.04.29. 09:48:21
Sztem egy nő önmaga miatt figyeljen magára. Jó érzés szépnek lenni.
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.29. 10:17:53
XCat 2010.04.29. 10:19:48
SarahConnor 2010.04.29. 10:32:04
Nem változtat semmin, de elmondanám, hogy a szivacsos melltartó NEM azonos a push-up-melltartóval. A push-up a melltartó varrásának egy különleges kialakítása, nem maga a szivacsbetét (az nem nyom semmit sehová...).
Tehát push-upot nem árulnak még kilencéveseknek, mert AZ valóban felesleges. Ellenben a szivacsbetétes változat a mellnagyobbító trükkök közé tartozik (felnőtteknél cink, gyereknél pedig maga a fertő).
És most ON:
Legjobb barátnőm ötéves kislányának a bikinifelsője is ki van tömve, két-három üzletben kereste csak, de azokban nem talált tömés nélkülit. Ez valami újfajta értékhanyatlásnak ígérkezik.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 11:25:04
Nody 2010.04.29. 11:28:09
Anyuka biztos, hogy normális??? Ekkora hisztit, a semmiről...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 11:32:44
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 11:39:40
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 11:43:25
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 11:56:55
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 11:59:41
Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.04.29. 12:36:32
Persze valójában valószínűleg érted ám Te is a problémát, és csak direkt teszel úgy, mintha nem értenéd, hogy vitát gerjessz, de vanak dolgok, amikről teljesen fölösleges vitázni. Kérdezd meg bármelyik gyermekpszichológust, hogy szerinte milyen hatással lehet a 7 éves gyerekekre a pushup, illetve hogy szerinte is fölösleges-e ilyen problémákkal foglalkozni.
Egyébként van egy nagyszerű találmányom óvodások számára: a felragasztható pelyhedző nemi szőrzet. Természetesen nem tenném kötelezővé, tehát a gyerekeidnek semmiképp sem kell majd szégyenkezniük, ha úgy döntesz, hogy nem veszed meg nekik, és csak a kortársaikon látják.
Majmász Gedeon 2010.04.29. 13:10:10
Szükség van a nemi érés felgyorsítására, és ehhez az egyik leghatékonyabb eszköz a nevelés. Az egyén fejlődését és az egész emberi faj átalakítását is fel kell gyorsítani. Ezzel kapcsolatban az előadó kitért a vallások szerepére, amelyeket, noha meggyőződéses ateista volt, hasznosnak minősített. Sok embernek van szüksége vallásra, a hittel járó misztériumokra és rituálékra. Ezért a vallást megtarthatják. De a mai vallásokat alapvetően meg kell változtatni, mert nem egyeztethetőek össze a bekövetkező nagyarányú változásokkal. Bizonyos régi vallásoknak el kell tűnniük. Különösen a kereszténységnek kell átalakulnia. Ha sikerül a kereszténység legerősebb egyházát, a római katolikust megtörni, akkor a kereszténység többi része már könnyen átalakítható. Olyan új vallásra van szükség, amelyet a világ valamennyi részén el lehet fogadtatni az emberekkel. Éppen ezért az új vallás meg fog őrizni bizonyos tanításokat, szokásokat a régiekből, hogy könnyebben elfogadják az emberek, és otthonosabban érezzék magukat az új vallás keretei között. Sok olyan ember is van, akinek nem lesz szüksége vallásra, így ez a változás őket nem érinti. Az ilyen szinkretikus és eklektikus világvallás létrehozásához a bibliát is meg kell változtatni. Óvatos technikával át kell írni, hogy megfeleljen ezen új eklektikus világvallás igényeinek. Bizonyos kulcsszavakat ki kell cserélni, amelyeknek az árnyalati értelme már más. Az új szó rokon-értelmű a régivel, és ezért eleinte nem okoz nagy ellenállást. Az idő múlásával azonban az eredeti szó valódi jelentése elhalványul, és az új szó csak kisárnyalattal eltérő jelentése pedig hangsúlyozásra kerül. Így fokozatosan megváltoztatható a bibliai szövegek értelme. Az elgondolás tehát az, hogy nincs szükség a biblia teljes átírására, csupán bizonyos kulcsszavakat kell másokra kicserélni. És mivel minden szónak számos értelmi árnyalata van, ezért az új szavak segítségével a bibliai szövegek egészének az értelmét úgy lehet átalakítani, hogy az elfogadható legyen az új eklektikus világvallás számára. A legtöbb ember nem is fogja észlelni ezt a változtatást. Ekkor Dr. Day megismételte azt a mondatot, amely előadása során többször is elhangzott: „The few who do notice the difference, won’t be enough to matter. – Az a néhány, aki észreveszi a különbséget, kevés lesz ahhoz, hogy számítson.” Az előadó ezután utalt rá: hallgatói közül néhányan valószínűleg azt gondolják, hogy az egyházak ellent fognak állni ennek a törekvésnek. Valójában azonban az egyházak segíteni fognak minket – mondotta Dr. Day. Dr. Dunegan két évtized múltán visszaemlékezve megerősíti, hogy e változások bekövetkezését valóban elősegítették sokan a különböző egyházakban.
[...]
Szex és még több szex
Dr. Day elmondta hallgatóságának, hogy a filmeknek fokozatosan rá kell térni a szex nyíltabb bemutatására, de a filmen használt nyelvet is át kell alakítani. A szexuális tevékenység és az arra utaló vulgáris beszéd a reális élet része, miért kellene akkor ezzel kapcsolatban félénknek és szemérmesnek lenni. A filmszínházakban és a televízióban pornográf filmeket is kell játszani. 1969-ben még nem volt videorecorder, de az előadó ennek ellenére már jelezte, hogy ilyen készülékek lesznek, olcsón bárki beszerezheti őket, és így otthon is vetíthetők lesznek a bőségesen kapható pornográf filmek. Ezeknek a filmeknek az egyik hatásuk az lesz, hogy „a filmekben látható szereplők mindent megtesznek, amit csak el lehet képzelni.” Ennek az a célja, hogy a szexualitást nyílttá tegye és hangsúlyozza.
A teljes írás:
ujvilagrend.wordpress.com/2008/05/03/szex-es-az-uj-vilagrend/
atila68 (törölt) 2010.04.29. 14:25:53
Muhaha!
atila68 (törölt) 2010.04.29. 14:28:24
Wonder Deer Hunter 2010.04.29. 14:36:31
Wonder Deer Hunter 2010.04.29. 14:40:04
Mellesleg olyanok is sokan vannak, akinek nincs szüksége vallásra, az élethez... Szerintem az életről szex-ről tanuljon a gyerek a szüleitől és a környezetétől, nincs szükség arra, hogy lássa csicsolínát a kígyóval, mert attól senki sem lesz több, senki sem lesz jobb!
kaosz 2010.04.29. 14:58:22
Igenis életre nevelik leányaitokat, hogy amikor a 15 éves kort elérik igazán fals magabiztossággal csináljanak magukból igazi kis pózer ku...vát, minél inkább felhívják magukra és hamis szexuális kacérkodásukra a figyelmet. Nameg a mai divat alapján 1 évet nemadok és a lányokon a neccharisnya átlátszó tangával és szikszalaggal X-ben letapasztott cicibimbó lesz a divat feltöltött sz..ós szájjal. Engedik az iskolákban....régen nem volt ilyen.
Bizonyíték kell minderre?
napiszar, puruttya, agyiszint, netszar...pedomaci kedvencei és anus mouth...valamint ott vannak a közösségi oldalak és csetek, meg lehet tekinteni, hogy anyuci és apuci szeme fénye hogy virít 14 évesen egy szál punciban.
MEglehet hogy egy elfajzott társadalmi értékrendet kapnak, de senkibe se kötelező belenevelni viszont egy kislány se láttam tiltakozni ha olyan latex cicanacit akarnak neki venni ami egy enyhébb napsütés alatt annyit takar mint egy test színű harisnya. Ez kell ma, amikor bu*ik diktálnak divatot,a 16 éves lányok úgy néznek ki mint a kiélt kurtizánok, a 16 éves suhancok úgy néznek ki mint a 16éves lányok. Az elsős lányoknak meg kell a pussáp mert ugye az ...kell.
Kifordított kacagány 2010.04.29. 15:10:12
@Erwan Knudsen: ez érdekes. a probléma azért probléma mert nem probléma. ha probléma lenne akkor meg már nem lenne probléma. ennek fuss neki újra.
@Majmász Gedeon: "Éppen ezért az új vallás meg fog őrizni bizonyos tanításokat, szokásokat a régiekből, hogy könnyebben elfogadják az emberek, és otthonosabban érezzék magukat az új vallás keretei között." a kereszténység is így terjedt és lett világméretű vallás. egész biztosan sikerül megismételni.
@Wonder Deer Hunter: alig vannak olyanok, akiknek nincs szükségük vallásra. azok lesznek az elenyésző kisebbség.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.29. 16:00:25
aszonta O eddig ugy gondolra en vagyok a lo bizonyos helyzetekben
mondtam neki szexel kapcsolatos utalasokat ne tegyen mer' a no meg virgin
majd csak hazassagban szexel, ha lesz aki elveszi
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 16:07:20
Ja igen. Ha az alapítót és az első pár ezer követőt kivégzik (—> vértanúk)...
Kifordított kacagány 2010.04.29. 16:35:57
@kaosz: te most végül is felháborodtál?
@Wonder Deer Hunter: te hamar meghalsz
avatartalan 2010.04.29. 17:08:02
ha nem tetszik,nem veszem meg
Kifordított kacagány 2010.04.29. 17:55:39
Silenzio 2010.04.29. 18:13:29
Komolyra fordítva a szót: a világ szexualitás központúvá válik egyre inkább. A kölkök gyorsabban érnek, a társadalmi nyomás erős, minden 10 éves nagyvilági céda akar lenni. Ez van. A gyerekeket 1000+1 alkalommal nézik potenciális kurvának ill. kényszeredett fogyasztónak. A pénz nagy úr. Ez meg csak egy eset a sok közül.
avatartalan 2010.04.29. 18:15:13
Kifordított kacagány 2010.04.29. 18:53:52
XCat 2010.04.29. 18:54:52
XCat 2010.04.29. 19:08:46
szombi 2010.04.29. 20:53:46
Amíg nincs cici, addig mi a lónak kell egyáltalán bikini?
Lefogadom, legközelebb úgyis fiú bikiniről fognak ugyanitt írni...
Egyébként: minek kell kiakadni ilyenen? Normális ember úgyse veszi meg. Nemnormális ember gyereke meg úgyse járhat az enyémmel egy oviba/suliba...
Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.04.29. 23:24:44
Többször szívem szerint már nem futnék neki, de ha te passzióból még tovább futnál, nem akadályozlak meg benne.
666E 2010.04.29. 23:44:16
lejárt szavatosságú gagyit lehet kapni amit más országokban senkinek se kellettek, ott be van tiltva, rákkeltő, stb. Az összes élelmiszerbolt áruválasztéka is egyszersmind kicserélődött noname szarokkal. Persze ez az irány nem csak a kajákra jellemző, ruhaipartól a vegyiig mindenhol ez van.
szerintem első verzióban el is akarták égetni ezeket, de valaki okos volt és odaszólt, hogy
" – héhéhéé micsináálsz? ne égesd el, ezekből ha hiszed ha nem, még lehet pénzt csinálni! adjuk el a magyaroknak, tuti zsuga, meglátják, hogy angliából van, zabálni fogják. kétpofára. menő..
– most ezt tényleg?
– csak figyeld meg. mindenhol ez a bevett tendencia, a B terv. amikor csatlakoztak, ők erre szerződtettek. le van zsírozva, oda tőlünk mindent beengednek"
Wucli Tóbiásné 2010.04.30. 06:14:27
Könyörögve kérem ne terjeszd ezt a Szencz Dóra által írott fércmüvet, mert a hölgy nyilván igen nagy szexuális fantáziával van megáldva, de mondjuk olyat, hogy ujjazzuk a kislányokat vagy pelenkázás közben cuppantsuk le a kisfiúkat nem írtak az ismeretterjeszö (?) kiadványban. Más kérdés, hogy így is túlzás amit írtak, de vissza is vonták vagy két éve.
Az eredetit itt olvashatod: www.antife.de/Doku/ratgeberkinder.pdf
XCat 2010.04.30. 07:36:26
bekaphatod 2010.04.30. 12:48:19
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.30. 13:19:26
Wucli Tóbiásné 2010.04.30. 22:05:26
Persze :-). Én csak ugyanolyan kreativitással írtam át a szöveget, ahogy a Szencz Dóra az eredeti német kiadványt a Demokrata cikkben, amit Kitalátor itt terjeszt (meg vagy X helyen láttam még elrettentö idézetként). Erröl a két mondatról van egyébként szó: "Az első elemzi, milyen jelentős a kisgyermekek számára a simogatás, és felszólítja a szülőket, hogy rendszeresen simogassák, csókolgassák gyermekeik nemi szerveit. Nyúljanak bele a lányok hüvelyébe és simogassák azt, így irányítsák őket a gyönyörszerzés ilyen formái felé." Közelítöleg nem erröl van szó az eredeti kiadványban és szégyen, hogy egy újságíró ilyen baromságokat leírhat minden következmény nélkül, a sok okos meg készpénznek veszi.
Kifordított kacagány 2010.05.01. 08:40:20
@bekaphatod: a kurva anyjukat. én sem szeretném, ha felvételek készülnének arról, ahogy egy szál faszban tümmedek a gép előtt egy jó kis drogozás közben.
@Wucli Tóbiásné: ez ilyen licitálási kényszer. az egyik állít valamit, amiben talán még egy kis részigazság is lehet, a másik meg nagyobbat akar mondani és rátesz még egy lapáttal. holnap már azt olvasod, hogy rá kell adni egy pusup melltartót simogatás közben és finoman seggbe kell dugni, hogy érezze, milyen az amikor kitöltik. pedig ez hülyeség, mindenki tudja, hogy egyszerűen csak meg kell baszni a kis kurvákat a kis vibrátorral, amit a pusup melltartó mellé vesznek.
XCat 2010.05.01. 12:28:46
XCat 2010.05.01. 12:31:01
XCat 2010.05.01. 12:32:39
Kifordított kacagány 2010.05.01. 17:38:42
EXLEXMAN 2010.05.06. 17:36:45
Ez egy badarság, de ha ez a legnagyobb probléma? A blogoló szeretné, hogy beszéljünk róla?
Dorottya86 2010.05.17. 17:36:51
Személyeskedés helyett inkább olvassa el Gabriele Kuby A nemek forradalma című könyvét.
Üdvözlettel:
Szencz Dóra