Tékozló Homár

Pincében kopasztották meg a nézőket a Dob + Basszus felvételén (updatelve)

2010.06.10. 01:18 | szily | 184 komment

Két dolog jutott eszembe, miután végigolvastam Ildi hosszú, de a maga módján igen szórakoztató levelét. Az egyik az volt, hogy "ügyes", a másik, hogy egész hihetetlen, mit meg lehet csinálni emberekkel. Ildi a Dob+Basszus színházi verziójára vett jegyet a Bárkába. A normál, 6500 forintos belépők mellett 1500-ért is lehetett jegyet kapni, a színház mellett felállított sátorba, ahol kivetítőn lehetett követni a színpadi eseményeket. Legalábbis ezt mondták a jegyirodán, mert a valóság ezzel szemben az volt, hogy az ezerötösöket leterelték egy pincébe, ahol a kivetítőn valami segédkamera képét mutatták, például kábeleket, a közönség hátát, és egy bajszos embert, aki nem szereplő volt. Hősünk meghökkentően hosszú ideig bírta a gyűrődést, aztán elmenekült.

Erről a Dob + Basszus Live előadásról van szó, Kovács Ákossal.

Fantasztikus, egyenesen szürrealista lehúzás és bénázás alant.

Update 1.: a poszt élesítése után néztem meg a Bárka színház oldalát, ahol egy friss közlemény fogadott, miszerint elnézést kérnek és visszatérítik a stúdióba vett jegyek árát. Az átvert nézők, mint a posztunkból kiderül, persze nem a pincestúdióba, hanem egy sátorba vettek jegyet. Itt csemegézhetnek a dühös nézők hozzászólásai között a Bárka vendégkönyvében.


Szeretném ezúton is kifejezésre juttatni felháborodásomat, mivel sajnos más módon nem igazán lehetett érvényesíteni a reklamációnkat a tegnapi műsor szervezésével kapcsolatban. Még a mai nap folyamán a Bárka színház jegyirodáját fel fogom hívni, de nem fűzök sok reményt ahhoz, hogy érdemben szóba fognak velem állni.

Tegnap este (június 8-án) részt vettünk a Bárka színház szervezésében megrendezésre került Dob+Basszus műsorán. Természetesen tudtuk hogy ez egy tévéműsor, de látott már olyat a világ, hogy egy tévéműsor vezetője színházi estet vezényel le, ezért (miután minden jel erre mutatott) azt hittük egy színházi beszélgetős-zenélős est lesz a program. A Ráday utcai jegyirodában, mikor a jegyeket vásároltuk a hölgyek felhívták a figyelmünket egy jegytípusra, mely nem a pici színháztérbe, hanem a színház mellett felállított sátorba szólt (a jegyen szó szerint ez áll: “sátoros kivetítés”), ahol állításuk szerint kellemes környezetben, kivetítőről lehet követni a színpadon zajló eseményeket. A kellemes időjárás miatt döntöttünk emellett, és nem a pici színházteremben való szaunázást választottuk hanem a szabadban, sátorban, üdítővel a kézben, kivetítős megoldást. Még a párom testvérét is elhívtuk magunkkal a jó szórakozás reményében.

No ehhez képes ami történt: Megérkezésünk után a “sátoros jegyeseket” leterelték a pincébe, ami egy “studió” névre hallgatott, de tulajdonképpen egy teljesen feketére festett falú nem túl nagy szoba volt, 3-4 sor székkel. Már ekkor nagyot néztünk, de beültünk. A magyarázat az volt a dologra, hogy “ja, olyan kevés jegyet adtunk el hogy nem érte volna meg sátort felállítani”, hát éljünk együtt azzal, hogy pincéből nézzük a műsort. Jó. Ezután megjelent a kivetítőn valami homályos kép, hang nélkül. Miután a villanyokat ránkoltották, ajtót ránkcsukták, ott ült 30 ember egy töksötét szobában, hát pár perc után kiabáltunk hogy nincs hang. Ekkor benézett egy hölgyike és közölte hogy ne parázzunk, ez egy tévéfelvétel (újabb újdonság, erről eddig nem volt szó), és most a hölgy csak azt magyarázza a közönségnek, hogy hogy viselkedjenek. Jó. Ezek után elkezdődött a műsor, már az elején rettenetes hangosítási és világosítási problémák voltak, maga Ákos is láthatóan ideges lett, több olyan megjegyzés hagyta el a száját hogy “jó, akkor eljátszuk újra csak majd nélkülem” (jegyzemmeg minden tiszteletem Ákosé, igazán profin tűrte ezeket a dolgokat, és hozta a megszokott intelligens, magas színvonalát). A Bárka színház honlapjának üzenőfalán eddig elhelyezett üzenetek szerint a színházteremben ülők csak a hangosítás és világosítás hibáit vették észre, ehhez képes mit a “studio”-ban egyetlen kamera képét nézhettük (holott a tévéfelvétel nekem azt jelenti hogy több kamera veszi a műsort folyamatosan, amelyekből majd készre vágják a tévéműsort, és a több kamera képe közül mindig azt vetítik ki a szerencsétlen  pincében ülőknek amin épp a lényeg megy), a probléma csak az volt hogy ez a kamera épp vágóképeket készített és ezért folyton a közönséget és néha a padlón futó kábeleket, és emberek hátát mutatta. A teremben vaksötét volt, az ajtón beszűrődő fény mutatott utat a kibotorkáláshoz, miután 10 percig egy bajuszos úriembert, majd földön futó kábelkötegeket láthattunk a kivetítőn (miközben a háttérben Ákos beszélt, képeket és vicces videókat mutogattak, de mi ebből semmit sem láttunk, csak hallottuk hogy beszélnek róluk és nevetnek, de így nyilvánvalóan a poénfaktor is jelentősen lecsökkent számunkra, de a lényeget és a szereplőket valószínűleg egy másik kamera rögzítette épppen. Ekkor meguntuk. Természetesen az 1500 Forintos jegyért nem vártunk csodát, de a sátoros-kivetítős meleg nyári estén szabadban történő műsormegtekintés, színvonalas szórakozás Kovács Ákost hallgatva, és egy fekete szobában vágóképek bámulása között szakadéknyi a különbség. Természetesen ezt a személyzetnek is jeleztük akik flegma vállvonogatással és másra (menedzsmentre, jegyirodára) való mutogatással reagáltak a reklamációra. Ezenkívül mikor mondtuk hogy 20 perce a közönséget nézzük, közölték hogy dehát egy órája megy  a műsor, miért nem szóltunk hamarabb… Hát könyörgöm: reménykedtünk, hogy mást is láthatunk, vaksötétben nehéz volt kibotorkálni, valamint a pincében is ült egy kolleganő (gondolom felügyelte a 30 fős tömeget), talán neki kellett volna szólni hogy a lúzerek a pincében egy bajuszos pasit néznek percekig, csináljatok valamit gyerekek. Azt, hogy mikor kijöttem, kiszáradt szájjal, a büfében senkit nem találtam aki kiszolgált volna, meg sem említem.

Ezenkívül még egy ínyencség: A párom idegességében megengedte magának azt az udvariatlanságot,  hogy letegezte a nálunk nyilvánvalóan fiatalabb jegyszedő kislányt, aki lerázott annyival hogy ő nem tud semmit, idézem: “akkor szeretnék beszélni a főnököddel”, erre a reakció az volt hogy kiszaladtak a biztonsági őrért, ismét idézem “gyere már, az a kopasz épp meg akar verni”… Ezután már a biztonsági őr jelenlétében írtunk be a vendégkönyvbe, más megoldási javaslat nem lévén, majd elhagytuk a színházat a műsor felénél. Hogy ezek után mi történt a pincében, hogy más is kijött-e idő előtt, azt nem tudom. Szeretném leszögezni hogy nem a kényelmetlenség volt zavaró, mivel a legutóbbi Szegedi koncerten 5 óra hosszát álltunk a macskaköves téren kiválóan szórakozva, hanem maga az, hogy nyilvánvalóan hülyének nézték az embert, akik OK hogy “csak” 1500 forintos jegyet vettek, de akkor is vettek jegyet. A színháztérbe szóló jegy 6500 forintba került, döntse el mindenki hogy sok vagy nem.

Lehet hogy a műsor színvonala egy kezdő sztárocskához megfelelő lett volna, de Kovács Ákos intelligens profizmusához szerintem lealacsonyító volt mind szervezésben, mind technikailag, mind a személyzet attitűdjében. Kritikán aluli. A műsorvezetőről nem tudok mit mondani, nem igazán ismerem a munkásságát.  Most már értem hogy ez a profi zenész és intelligens családapa általában miért nem vállal ilyen jellegű fellépéseket. Igaza van. A saját tökéletesen megszervezett koncertjeiért vállal csak felelősséget, mert abban kivetnivalót keresve sem lehet találni, nem úgy mint ebben a tegnap esti műsorban.

Üdvözlettel, és a jövőben mindenkinek a mienknél jobb színházi élményt kívánva,

Ildi

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 01:31:39

Kivetítőért semmit nem fizetnék.

Megdobbent 2010.06.10. 01:36:30

Satras kivetoto telleg eleg erdekes :))) Na dragam oltozzunk, megyunk egy satorba kivetitot nezni! Feledhetetlen este lesz, meglasd :)

Jajj, najovan.

szily 2010.06.10. 01:37:53

@Megdobbent: A koncerttermekben tartott élő, kivetítős operaközvetítés egész menő műfaj lett, van a MüPában is. Na nem mintha járnék ilyenekre.

Megdobbent 2010.06.10. 01:40:23

Egyebkent nekem hasonlo elmenyben volt reszem, de oda szandekosan mentem, a kora ifjusagomban igy hivtak: "Video vetites". Ez ugy zajlott, hogy vettel a moziban, a penztarnal kegyet a videovetitesre, aztan betereltek egy kis terembe, ahol osszetolt szekek voltak, szemben allvanyon egy supercolor videoton tv. Amikor eljott a kezdes ideje, akkor egy takaritono (szabalyosan, partvissal a kezeben) bejott, betolt egy VHS-t, es lenyomta a play-t. Aztan a vegen kikapcsolta es elzavart minket... :)

Ott ment ejszakankent az erotikus vetites is, de abbol nem vettem ki a reszem :>

Megdobbent 2010.06.10. 01:41:51

@szily: Fene tudja, nekem a kivetito mindig egy seged az elo szinpad mellett, ha epp az elottem ulo tokfejutol nem latom pontosan mi tortenik...

De hat oreg ember vagyok, csak amulok-bamulok ezeken az uj dolgokon... tenyvalosag (kedves Monika), hogy elobb vennek itthonra egy rendes LED-es projektort, mint jegyet kivetito-nezesre :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 02:00:36

@Cigiző: A Dunán kikötött színházhajó. Vagy a Tiszán. Olyan, mint az A38 hajó, csak nem zenélnek, hanem bohóckodnak benne. Mellette a sátrat úszva lehet megközelíteni. De a dob meg a basszus csak hajófenékben igazán élvezhető.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 02:04:31

@szily: Moziba vettünk jegyet a csegevara filmre egy budapesti moziba. Hát egy DVD-t kivetítettek. Baromi szar volt. Na jó, a fotelek jók voltak, majdnem elaludtam. Most jut eszembe, írnom kellett volna egy hisztis homárposztot. Bár annyira nem szenvedtünk, a film legalább jó volt.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 02:06:10

@szily: Ja. Azóta az IMAX-ban is megkérdezem, hogy igazi filmvetítés lesz, vagy csak DVD kivetítőzés. Tanul az ember.

Megdobbent 2010.06.10. 02:15:20

@atpijkamo: De legalabb javult a helyzet, nem 52 centis robbanosteven mutatja meg a takaritono a filinget :)))

romesz 2010.06.10. 02:16:56

Az ilyen forgatasos felvetelekhez a nezoknek inkabb penzt kellene adni, mint belepot szedni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 02:22:32

@Megdobbent: A takarítónő az őrület határát súrolja.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 02:24:24

@romesz: Nem jó a magyarnak az ingyen. Azt nem respektálja. Tapasztalat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.10. 02:27:28

@szily: ezta kivetitos dolgot tenyleg csak akkor ertem meg ha kozossegi elmenyre vagyok
tehat allat vagyok es elmegyek a terre es sorozunk es aszongyuk hajra fradi
ilyesmi
szinhazi elmenynek nevezni kisse tulzas
de ha a parod kopasz....
es Akost mentek nezni pincebe,,,,,,
belegondoltam
mary elviszlek Rolling Stonesra
igaz meleg lesz
pincebe lesz
csak eppen szarabb lesz mintha betennem a dvd-t most

aszondana
Tivadar
inkabb dugjunk

eeeees majdnem mindenkit ismerek ashevillbe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.10. 02:37:26

mielott lelonetel az elso 4-5 sor szolt szilynek
a tobbi a posztolonak
de most komolyan
jat bszarok
az program, hogy elmegyek kivetiton megnezni Akost
hat kesz

deuce 2010.06.10. 02:46:58

uhh, de gáz.
(bár végre nem egy újabb teszkós sírás, ebben van is valami..)

sötét pince, leggagyibb kamera képe, bent ülő kitérdekel-hogy-szar-az-egész személyzet, paranoid flegma kislány, nincs büfé.. szerintem ezek mind szándékosan beépített szopófaktorok.

mondjuk én az ülőjegyet sem értem egy metallica koncerten.. :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.10. 02:53:07

'megrendezésre került', megáll az ész, már a homárposztba is bikkfanyelven írunk, szép

ebedli 2010.06.10. 02:54:49

"intelligens, magas színvonalát", "intelligens profizmusához", "intelligens családapa"

Nobelt neki.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 03:05:47

@deuce: "mondjuk én az ülőjegyet sem értem egy metallica koncerten"

:)))

Megdobbent 2010.06.10. 03:20:42

@ebedli: Naigen, kovacsakosnal tan mar csak orbanviki a nagyobb es legjobbabb szeles e szep hazankban :)))))

Hat mit ne mondjak, a szinvonal adott, nagy kuzdelem nem lesz a fenntartasaert :)

Nekem ez a resz is tetszett, hogy milyen ertelmezese is lehet bizonyos jelzoknek bizonyos korokben: "de a sátoros-kivetítős meleg nyári estén szabadban történő műsormegtekintés, színvonalas szórakozás Kovács Ákost hallgatva"

Mondjuk en szerettem anno a legvadabb idoszakaban a Kispalt. Eljartam koncertekre pogozni, zseninek tartottam a fickot (najojo, tartom is, de mar lazabb zenet nyom), de hogy barmilyen platformon SZINVONALAS SZORAKOZAS-nak nevezzek egy koncertet... Hiaba, oreg vagyok, uj vilag van, tele a jovonk zalogaval ;>

Megdobbent 2010.06.10. 03:22:45

@hagyma: Na azert ne legyel gonosz, a szorakozas netovabbjara keszultek, nem a pincebe. Sator sorpadokkal, tucskokkel, bogarakkal, befingassal, ahogy dukal, ha az uri tarsasag szinvonalas szorakozasra vagyik :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.10. 04:00:22

@Megdobbent:
igazad van
Akost akarom egy satorban
sorrel a kezemben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.10. 04:03:48

@Megdobbent:
igazad van
Akost akarom egy satorban
sorrel a kezemben

Integrált Szerverterror 2010.06.10. 04:59:55

„gyere már, az a kopasz meg akar verni˝ ez kéész :D

@Megdobbent: azaz! Óh azok a drága késői nyolcvanas évek... Nálunk videómozinak hívták.

farkamatvakarva 2010.06.10. 05:17:57

és ki volt az a barom, aki a 6500as jegyet megvette egy ilyen xarra?

pereszke 2010.06.10. 05:20:52

Nem erzem jogosnak a felhaborodast, en orulnek hogy ha mar el kell mennem egy ilyenre, legalabb ne kelljen latnom.
Kovacs Akosnak eleteben nem volt egy onallo gondolata sem. Szerintem aki egy ilyen felresikerult eletutra kivancsi 6500 meg 1500-ert, az lehet akkora hulye, hogy vegignezze akar egy pincebol is.

B. B. 2010.06.10. 06:00:40

A Bárka most elrúgta a pettyest.
Ha Orcán Viktor fülébe jut, hogy így megalázták a Barátját, ki a legnagyobb magyar Zenész és Költő, sőt talán a Legnagyobb Magyar is egyben, akkor a Bárkának annyi.
Ezt elkúrták.
Nem kicsit, nagyon.

Bandi a hegyről 2010.06.10. 06:01:26

Basszus, ezért nem fogok én soha meggazdagodni. Mivel sosem jutna eszembe egy sátorba rakott kivetítőért fizetni akár 1 forintot is. Feltételezném, hogy senki sem, ezért nem is próbálkoznék vele. Pedig nagy az isten állatkertje: mindezt megnézheti OTTHON is a TÉVÉBEN hamarosan.

Eric_Cartman 2010.06.10. 06:11:51

Hiányolom a posztból az információt, hogy Ákos művész úr intelligens-e?

Secnir 2010.06.10. 07:08:19

érdekes, hogy egy színháznak weboldal cimen csak a blogspot.com -ra tellik...

pazola 2010.06.10. 07:31:23

@Eric_Cartman: Nem figyeltel! Olvasd el figyelmesen, mert ovatosan, szerenyen el van rejtve ez az informacio a szovegben.

De amugy is tudjuk minden kulso segitseg nelkul is jol.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.06.10. 07:37:21

intelligens. intelligens. intelligens. intelligens.

bekbórd! 2010.06.10. 07:51:55

Az semmi, hogy inteligens, a családapaság még rátesz az IQ-ra!

Eric_Cartman 2010.06.10. 08:02:43

Én hülye, nem voltam ott. Nincs is annál jobb program szombat este, mint egy intelligens családapa vicces videó válogatását nézni.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.06.10. 08:12:40

Háát én megnéztem a "dühös" hozzászólásokat és csak a poszt tolóét láttam... Szóval???

2010.06.10. 08:15:28

Budai elit-e vagy?

Intelligens megoldás szombat este egy intellignes tv-műsort nézni, kivetítőn egy sátorban, intelligens emberekkel? :D

Soha nem értettem ezt... Olyan ez nekem mint a koncertek, vagy odamegyek a kezdet előtt 13 órával, vagy minek megyek oda? Hogy a színpadtól 450 méterre ácsorogjak és nézzek egy kivetítőt?
Akkor inkább megnézem a profin vágott, mindent látok tv-felvételt!

Most jut eszembe, hogy még szerencse hogy intelligens vagyok és nem mentem ki erre az intelligens esti szórakozásra, legközelebb kiintelligenskedem majd a vetítésre.
Vagy lehet 6500é beülök a forgatásra intelligensen! :D

beebeebee 2010.06.10. 08:22:34

Kovacsakos olyan intelligens de télleg, holnap feltalálja a rák ellenszerét, holnapután megoldja a gazdasági világválságot, addig is intelligens profizmussal intelligens családapáskodik.
Szarjon sünt a szervező, de majdnem elhánytam magam a seggnyalástól.

raindog ¤ 2010.06.10. 08:23:15

ezeröccázat fizetnék, ha nem kellene intelligens videót néznem egy sátorban.

genyamagyar 2010.06.10. 08:27:51

Aki Ákosra kiváncsi, az megérdemli, hogy jóóóól megszívassák!

Melchi Zadok 2010.06.10. 08:35:56

aki kovács ákos bármilyen ismétlen bármilyen produkciójára előre megfontoltan pénzt költ el, az megérdemli hogy átbasszák. ha eddig magától nem vette volna észre akkor talán most már egyértelmű. az a faszi egy se íze se bűze ph7-es átlátszó, veszélytelen és dögunalmas.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.10. 08:35:59

Sok félreértés van abból, hogy az emberek nem tudják, mi egy nyilvános TV felvétel. Az egész este dramaturgiáját, technikai menetét alapvetően meghatározza. Egy 1 órás felvétel 2-3 óráig is eltarthat, leállásokkal, újrajátszással. Én voltam 3szor is Dob+Basszus felvételen, se a Lovasi se a Kiss Tibiék nem tomboltak, ha egy számot újra kellett játszani. Gondolom, Ákos is profi, tudja, hogy ez része a shownak. Más kérdés, hogy én ezért nem adnék ki 6500 forintot, dehát kinek mi az álma. Ez a sátoros megoldás valóban szerencsétlen dolog lehetett, hiszen mint mondom az élvezeti érték a helyszínen sem teljes, hát még egyetlen kamera által visszaadva. (ugye még össze sincs vágva az anyag)
Szerintem nem kellett volna jegyet kérni rá és akkor nincsen balhé. De a fröcsögés is felesleges, a Dob+Basszus egy jó műsor, aki meg nem szereti, az nézze meg a Szigeten Ákost, vagy bárhol.

Őri András · http://www.creativslave.hu 2010.06.10. 08:39:30

Én voltam ilyen Dob+basszus live-on a Bárkában és nagyon jól szórakoztam.

Az a része szerintem elég gáz ennek a levélnek, ami a műsort húzza le, főleg úgy, hogy saját bevallás szerint nem is ismeri. :)

Monnyuk, hogy Ákosért 6,5 kilót nem ad ki, azt megértem. :D

tuono 2010.06.10. 08:42:49

Kovács Ákos for president! :D Ha már ilyen intelligens...

MosoMasa 2010.06.10. 08:48:13

Kovács Ákos intelligens profizmusára ezeröccázé jegyet venni ősi román szokás!

szcsongor 2010.06.10. 08:54:47

@Megdobbent: te most komolyan kevered a Kovács Ákost a Lovasival? csak mert utóbbi zenél a Kispálban, az Ákos az a Bonanza Banzájos, tudod :)

t0thl 2010.06.10. 08:56:29

1500- ból be lehet ülni valahova 3 sör pont kijön, és ami a legnagyobb pozitívum, ha szerencséje van az emberfiának még Kovács Ákos és az ő intelligens profizmusa sem lesz jelen.

monyon le 2010.06.10. 08:58:14

Ez a "nagyon intelligens előadás" olyan lehetett mint az egyszerű prosti - gumi nélkül 6.500, gumival 1.500!
Namármost 1.500 ért mit várt a "nagyon intelligens" látogató? Színes fényeket, külföldi számokat, varázsgömböt, külföldi számokat? Ne mááá! Kapott helyette kici, ócó nem drága előadást Tesco gazdaságos formában. Ennyi. Ja plusz Áfa!

Lord_M_ 2010.06.10. 08:59:04

És akkor most Ákos a legmakacsabb foltokat is kiveszi?

Szervezőnek : jóédesnénikéjét... farfekvéses sünt...

OFF:

posztírónak: A szóismétlés, irodalmilag nem helyes... a szóismétlés. Ráadásul bizonyos szókapcsolatokban felesleges és zavaró is "intelligens profizmusához" a profizmusnak idegen jelzője az intelligens. Lévén a profizmus nem egy intelligenciával rendelkező "képződmény"... ekkor ugyanis léteznie kellene unintelligens profizmusnak, illetve intelligens amatőrségnek, és unintelligens amatőrségnek is. Szintén felesleges jelzője a családapaságnak. Ha a poszt írója Ákos vélt / valós intelligenciáját akarta bemutatni, felesleges idekeverni a családfői szerepet, ha pedig kiváló apai mivoltára kívánt rávilágítani, akkor pedig az intelligens nincs összhangban a mondanivalóval. Számtalan állatfaj hím egyede gondoskodik kitartóan a kicsinyeiről, tehát emberi nyelven fogalmazva "példás családapa", de megdöbbentően rossz eredményt érnének el egy IQ teszten.
Hozzáteszem: Kovács Ákos ettől függetlenül valószínűleg kiváló édesapa, remek férj, és elképesztően jó zenész. Előbbi kettőt csak feltételezem, utóbbit hajlandó vagyok elfogadni is. Ízlések és pofonok ugyebár. Abban sem kételkedem, hogy intelligencia hányadosa, szocializációja és viselkedés kultúrája is kiemelkedő. Ezt a közvetlen környezete tudná megerősíteni, illetve cáfolni... A kedves poszt írója pedig nem tartozhat ebbe a körbe, mert sem ingyenjegyet nem kapott, sem pediglen jó helye nem volt a koncerten / beszélgetésen. Épp ezért írása túlzó, érzelmeiben szélsőséges, megfogalmazása cinikus és méltóságteljesség látszatát igyekszik kelteni.

ON:

Amúgy ha a jegyen "Sátras" címzés van, akkor a "pincés" megoldás nem elfogadható, tessék menni reklamálni, szerintem a bárkának is belefér 3x1500 forint visszafizetése (Poszt írója, párja és annak testvére)
és a haza fényre derül...

genyamagyar 2010.06.10. 09:03:14

@Lord_M_: "ugyanis léteznie kellene unintelligens profizmusnak"

Van ilyen, pl. Győzike.

stb...

genyamagyar 2010.06.10. 09:05:47

@Lord_M_: szóismétlés, nesze!

"Befordúltam a konyhára,
Rágyujtottam a pipára...
Azaz rágyujtottam volna,
Hogyha már nem égett volna."

Reklamálj Sanyinál! :-)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.06.10. 09:09:06

@Lord_M_:
:))))
Mellesleg ez a tökéletesen intelligens Kovács Ákos szerepelt a Dob+Basszus tévéváltozatában és ide is talán nagyobb örömmel jött, mint a TV2 valamelyik köcsögcelebműsorába. Attól, hogy a szervezők átverték, nem a műsoron kéne levernie a port a posztolónak, aki a levél szerint nem igazán járatos a kulturális/irodalmi/zenei műsorokban.

Szőkebácsi 2010.06.10. 09:11:24

Próbálok nem sértően és átláthatóan fogalmazni:
1. A Bárka mint a produkció befogadója tehetetlenül szemlélte a tévések bénázását, mind a hang mind pedig a kivetítés minőségét és igényességét és színvonalát illetően. 0/0 beleszólási lehetőségünk volt, hogy a közvetítő kocsiban ülők mit csinálnak vagy mit nem.
2. Mint a produkció egyik világosítójának (na jó, én világosítottam végig, instrukciók alapján) kérdésem lenne, ugyan miféle kivetnivalója van a posztírónak a fényekkel, amiket qwára nem is láthatott???
Ehhh, inkább hagyjuk, mert csak felhördülések tömkelege lesz belőle...

Lord_M_ 2010.06.10. 09:11:31

@genyamagyar: Győzikét és a profizmust egy papíron emlegetni :-) viccelsz :DD

Szóismétlés: Vegyük észre, hogy ez egy vers, irodalmunk elfogadott egy darabja. (Hovatovább a nyelvrontás is elfogadható eszközként, de csak a nyelvrontástól nem lesz irodalmi egy mű.) Viszont itt az intelligens emlegetése felesleges, nem ad a történethez valódi értéket, míg az idézett versben fordulatot hoz a történet "mesélésben".

Lord_M_ 2010.06.10. 09:14:58

@Szőkebácsi: és akkor felhördül a függöny...

Lord_M_ 2010.06.10. 09:15:55

@Lord_M_: Lemaradtak :

:)))))))))))

Bérgyilkos Bohóc 2010.06.10. 09:21:45

Természetesen megjelent a sok kretén "ákosozó" lény(m.adok, genymagyar meg a többi), akik most hisztérikusan röhögnek, hogy számtalan színvonalas produkció után, most találtak egy olyat, aminek minősége megkérdőjelezhető, miközben az egy pillanatig sem jut át borsónyi agyukon, hogy Ákos is csak VENDÉG volt.

kötsög 2010.06.10. 09:25:28

aki Ákost akar nézni/hallgatni, megérdemli!

buddhapa 2010.06.10. 09:26:35

hát ez qrva jó! :D ezuton is szeretném megköszönni minden kommentelő, nem kevésbé a posztoló,MTV és a szervezők de legfőképp intelligensákosunk közreműködését,hogy lehetővé tették ma reggeli agyamszétröhögtem állapotomhoz köszönöm

trazz 2010.06.10. 09:32:52

Megnéztem a linket. Tetszett. :)

"Egyúttal reméljük, vannak, akik pozitív élményekkel gazdagodva távoztak és a későbbiekben visszavárhatjuk Önöket színházunkba!"

Höhöhö, milyen pozitív élmény lehetett a sötét pincében? HIV? :D

Mr.paksimogyoró 2010.06.10. 09:42:11

A szervezés gáz volt.
Ildi valszeg intelligensen szeretné Ákoskát a szájával illetni:)

buddypoke 2010.06.10. 09:42:19

Én is ott voltam, mint elégedetlen néző és láttam a leírt eseményeket. Azt kell mondjam Ildi erősen szubjektív szűrővel írta le az eseményeket. Például kifelejti, amikor nagy darab barátja anyázik a jegyszedő lánynak és mielőtt felszólítja, hogy hívja a főnökét azt mondja neki, hogy "te is egy szar vagy". Azt is kifelejti, hogy még ott a helyszínen felajánlották, hogy visszakapják a jegyek árát.
Velem megértőek voltak és úgy vettem észre próbálják orvosolni a hiányosságokat, bár én nem is hőbörögtem annyira.

buddhapa 2010.06.10. 09:49:35

@Bérgyilkos Bohóc: jó,hogy szólsz mert az én borsónyi agyam nem igazán fogja fel,hogy aki éveken keresztűl nem volt hajlandó fellépni mert nem nagyszinpad az most nem volt ennyire körültekintő vagy kell a promo és az mindent megér vagy nem intelligens? jegyzem szerettem őákosát amíg el nem szállt de hát ő nem madár!? én a kretén

Dr. Cica75 2010.06.10. 09:51:21

A posztolo egy fasz, mert:
- szerinte Ákos intelligens
- sátras kivetítőn tévéfelvételt nézni mint színházi műsor? Nóóóóóóórmális?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.10. 09:53:10

Végül is a jegyszedő kislányt megmolesztálta a nagy kopasz
Itt Lvesztettem Ariadnét

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.10. 09:55:34

@Cica75:
Ákos tekintetében igen, normális
Zenében nem kedvencem Ákos, de nehogymár bunkónak nevezzük!

Szőkebácsi 2010.06.10. 09:56:57

@buddypoke: Én meg már azt hittem, Lőrince László szavait és stílusát idézve vonultak ki.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.10. 10:03:38

@Szőkebácsi:
"ugyan miféle kivetnivalója van a posztírónak a fényekkel, amiket qwára nem is láthatott???"

Vazze, nem arra fizetett be?
Gondolom, mindent akart látni a hulye posztoló a pénzéért, ami a szinpadon történt, igy a fényeket is
Mégilyet!

Deuce Bigalow 2010.06.10. 10:08:58

ki a f@sz ad ilyesmiért pénzt?? ja, a posztoló.. megérdemli

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:10:51

@buddhapa: sztem ez csak a felvétel kezdetekor derült ki. nem a helyszín a fontos, hanem a helyszínen létrehozott pontos munka, működő technika, nem a tapéta színe...

helianthus 2010.06.10. 10:11:16

Tudom, hogy tök off vagyok, de megígértem tegnap.
Szóval Eger, mindenki ismeri egymást és az Alexandrától két házra egy TAKARÉKSZÖVETKEZET van.
Bocs Secnir, tudom, hogy a kedvenceid.

Amúgy meg én szeretem Ákos egy-két számát (ki helyett szeretsz tök jó), de szerintem is egy nagyképű alak lett az utóbbi években, és ez nem szimpi.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:12:09

@Deuce Bigalow:
van aki vesz 16500-ért egy Ralph Lauren inget, van aki meg hatezerötér elmegy megnézni egy ilyet.
és?

Deuce Bigalow 2010.06.10. 10:16:02

@Dr. Körömlakk ®: a 6500-öst még csak-csak megértem (aki szereti ezt a csákót, annak biztos jó), nade 1500-ért egy sátorba kivetítős showt nézni.... hááát, ízlés dolga, de meg nem fordulna a fejemben

qpqp 2010.06.10. 10:16:11

Akost az ilyen sznob es 'INTELLIGENS' emberkek neznek vagy hallgatnak...szanalmas arc, szanalmas zenevel, minimalis irodalmisaggal...ja es szanalmas mesterkelt mu 'intelligenciaval'...
Akos hyper gas...

MosoMasa 2010.06.10. 10:20:34

@helianthus: Én is szeretem ákos dalát, a kör közepén állokot!
Olyan inteligencs.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:23:18

@Deuce Bigalow: no így má ül a dolog.
monnyuk a 6500-as is sok sztem, de ha Neki megéri, nem ekézem. annyi más szarra hajigálják az emberek a pénzüket, ez még haggyán...
én azért tartom soknak, mert pl a szegedi 3-as koncert eérhető volt 4990.- -ért. arányaiban kurva sok ez a 6500.-
de persze ez nem Ákos bulija, hanem a bárkáé...

buddhapa 2010.06.10. 10:25:32

@Dr. Körömlakk ®: OK rendben, én akkor sem nézem ki Kovács Ákosból,hogy felhívják és ő csak úgy megy semmit nem kérdez stb...

Deuce Bigalow 2010.06.10. 10:26:52

@Dr. Körömlakk ®: egen.
és különben is: a posztolót szídni ősi homár szokás! :)

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:27:40

@buddhapa:
de tuti megkérdezte.
az is tuti, hogy nem azt a választ kapta, hogy kedves nyűvészúr, irgalmatlan bénák leszünk, semmi se fog klappolni, és beégünk mint a franc.
nyilván.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:28:48

@Deuce Bigalow: én nem szidom, épp ezaz :)
elfogadom, hogy kinek a pap, kinek meg a kisunokája. :)

helenésafiúk 2010.06.10. 10:30:13

@Dr. Körömlakk ®: a Dob+Basszus egy vendégprodukció a bárkán. És 2kiló körül szokott lenni rá a jegy (mint egy színházjegy), csak az Ákos lett ilyen bazi drága. Talán Ákos kicsit többet kért, mint a többi vendég.

helianthus 2010.06.10. 10:31:26

@MosoMasa: Ez így van, viszont szögezzük le, hogy meg sem közelíti Ákos Addideadidit című számának kifinomult intelligenciáját.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:34:23

@Deuce Bigalow: jólvanhát. megvesszőzöm a hátam.
@helenésafiúk: nem valószínű. talán...
inkább úgy gondolom, a bárka gondolta, hogy ezért a tagért ennyit is lehet kérni...
ákos vidékre is nullszaldóért (benzin, + 1-2 költség) lemegy, ha olyan a dolog...
persze biztosat nem tudhatunk.

buddhapa 2010.06.10. 10:35:12

@Dr. Körömlakk ®: megadtam magam, tényjleg a jegykezelő csaj volt a hülye .D

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:36:14

@buddhapa: na ne ironizáljon, mert magáraküldöm az IRA-t :)

belekotyogok 2010.06.10. 10:36:28

Ha jól sejtem, akkor a fő probléma az lehetett, hogy Ildi nem tudta a napi söradagját magához venni a sátorban?
Bizonyára ha a múlt heti kellemes időjárás (10 fok és szakadó eső) fogadja a sörsátorban, akkor valószínű, hogy azért lenne poszt a homáron.
Amúgy ha a kedves néző (hölgyike...) utána néz egy kicsit, hogy mire vesz jegyet, talán nem háborodik fel azon, hogy kivetítőn kell nézni sötét szobában. Nyilván, ha a nézőtéren világos van, akkor meg az a baj, gondolom a moziban sem zavar senkit, hogy sötét van...
Nem vitatom a színház felelősségét sem pl a technikai dolgokban, de ez tipikusan az a hozzáállás, hogy mindegy, hogy miért, de balhézzunk...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.10. 10:36:58

@MosoMasa:
Ja, a kör közepén Ákos,
a Pataki Attila meg a sátorban kivetitőn nézi, mi?!
Inteligencség!

Szőkebácsi 2010.06.10. 10:37:27

@Dr. Körömlakk ®: Kiccillag, ha hiszed, ha nem, akkor is vendégprodukció nálunk...
na off, mert csak a szám szélét rágom idegességemben... mentem vissza subbát olvasni.

MosoMasa 2010.06.10. 10:38:28

@horex: Lemaradtál egy körrel, koma?

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:38:29

@Szőkebácsi: Cőkecunci, gondoltam, hogy nem az a bázisa.

Szőkebácsi 2010.06.10. 10:43:13

@Dr. Körömlakk ®: :DDDDD
Mindig az a fránya gondolkodás...:P

belekotyogok 2010.06.10. 10:45:07

@Dr. Körömlakk ®: végülis szerintem marhára mindegy, hogy kinek a bulija, ha jól sejtem mindkét fél megkapja a maga kis pénzecskéjét érte...a posztoló is egy fasz volt, a színház szintén, de ők legalább elnézést kértek, sőt, a jegyet is visszafizetik. hogy ákos mekkora pöcs, az most lényegtelen, de szerintem pont elég nagy :D

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:48:16

@Szőkebácsi:
nem is erőlködök vele a nap további részében.
:)
@belekotyogok: legyen igazad, nem vitázok úgy döntöttem, úgyis mindig leugatnak :S

gonosz1hal 2010.06.10. 10:51:50

Nehogymá' nem tudták, hogy tévéfelvétel lesz. Az teljesen más műfaj, mint a "saját tökéletesen megszervezett koncerteké" (muhaha). A tökéletesen megszervezett tévéfelvétel ugyanis tökéletesen nem egyezik meg a koncerttel.

Ha nem tudták, akkor arról a jegypénztáros tehet.

Arról pedig a tökkelütöttje tehet, hogy a "teljesen feketére festett falú nem túl nagy szobát, 3-4 sor székkel" úgy hívják, hogy SZÍNHÁZTEREM, ez a neve neki. Persze, ehhez színházba is kéne járni, nem csak Zákosra (elnézést, nálam a keresztnevű művészek mindig zsigeri ellenérzést váltanak ki). És akkor arról nem is beszélnék, hogy ha a jegyre is rá van írva, hogy sátor, akkor mi a fenének nem reklamál rögtön.

Á. Persze a színház is totál seggfej volt.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 10:57:39

@buddhapa: egyezzünk ki abban, hogy mindenki hibás vót. nnna.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:04:49

@buddhapa: benéztem az új posztba, de roppant uncsi.
milegyen? tetrisz?
nézd, Deuce tuggya, hogy engem má kibasztak egy blogró a sok sok antirelevanciáért, szal itt nem kockáztatok :)

buddhapa 2010.06.10. 11:07:21

@Dr. Körömlakk ®: akkor most zaba és majd megtalállak :D

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:08:09

@buddhapa: mán? 11,07
kövér leszel, és nem férsz be a bárka pincéjébe... még 7500-é se :)

buddhapa 2010.06.10. 11:13:07

@Dr. Körömlakk ®: tuti ami hótziher amit most megehetsz sose hagydd késöbbre ! még intelligens bárkaákos sötét helyért sem !

helenésafiúk 2010.06.10. 11:17:53

Amennyire ki tudom venni itt arról van szó, hogy Ildi és barátai mikor megvették a jegyeket még sátorról tudtak, ezt mondta nekik a jegypénztáros is, mert akkor még így is volt a terv. Gondolom jól eltervezték, hogy söröznek és kolbászt kajálnak miközben Ákos vicces és intelligens sztorikat mesél a múltjából. Aztán gondolom nem ment olyan jól ez a sátor jegy és a szervezők úgy döntöttek nem lesz sátor, hanem megtartják színházon belül a kivetítős részt. Szerintem ez úgy lett volna korrekt, hogy a kezdés előtt tájékoztatják a nézőket arról, hogy van ez a változás és felajánlják, hogy akinek ez így nem jó az visszaválthatja a jegyét. Megkímélhette volna a nézőit és az alkalmazottait egy kínos helyzettől. Az már más kérdés, hogy a posztíró nem tudja mi a különbség egy pince, egy sötétre festett szoba és egy színház stúdióterme között...de persze a sátorhoz képest mindenképpen egy sötét valami. Aztán, hogy emiatt a szerencsétlen jegyszedő lány fejét üvölti le, arról már Ákos intelligenciája sem tehet.

B. B. 2010.06.10. 11:19:41

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:16:20
Mán amikor megjelent a poszt, akkó tuttam hogy ide bisztos be fogol kommentelni.
:)

buddhapa 2010.06.10. 11:20:20

@Dr. Körömlakk ®: nem kicsit:)ződborsó leves, rántott csirke ,petrezselymes krumpli....szerinted??

buddhapa 2010.06.10. 11:23:39

na mentem intelligensen zabálni.

2010.06.10. 11:24:12

Ákos bazmeg, és még fizettél is érte...

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:24:20

@helenésafiúk: na ez így korrekt összefoglalása ennek a kínos esetnek :)
annyi, hogy ilyen esetben sajna a " pénmztároslányos"nak "kell" elvinni a balhét... az étteremben is a pincér szív, ha szar a kaja, őt oltja le a té vendég.
de ez csak egy megjegyzés.
@B. B.: Drága BB, láttam a kommented :)
most monnyam, hogy mikor láttam, hogy kovácsákosos, kerestem a nicked? :D
amúgy dícséret illet valld be, mert most nem álltam neki habzó szájjal ákostvédeni, nem? na. mondd ki, mondd már ki :)))
@buddhapa: faja, jóétvágyat! ma regeltél bazz? ki vagy? :)

B. B. 2010.06.10. 11:27:58

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:24:20
Ja, hát mondom bekommentelek mán én is egyet, nehogymá lemaradjak.
Akartam is mondani, hogy milyen visszafogott vótá a kommentekben.
Vagyis inkább intelligencs, mint az Ákos.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:28:45

@B. B.:
maraggyunk a visszafogottná :)
igyekeztem nem ákosozni, inkább felvenni a homár-szellemet :)

B. B. 2010.06.10. 11:30:47

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:28:45
Jóvan.
Akkor én beírom hogy hüje a posztoló.
És hogy Szily a legnagyobb ismert mikroblogger.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:31:34

@B. B.: jajjhát megezzőttem én , mondhatod, hogy hüje a kovácsákos, ha ettől jobban esik a mákostészta :)

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:37:41

apina.biz/30698.jpg

ezt lófőnek kűttem vóna, de mivel csalódott bennem, maj te add oda neki.

B. B. 2010.06.10. 11:37:56

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:31:34
Mán mér lenne hülye? Sőt, nagyon is okos.
20 éve el tudja adni a produkcióját, dől a lóvé, a Viktor is szereti, mi baja lehet.

B. B. 2010.06.10. 11:39:02

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:31:34
Különben se mákostészta van, hanem ananászos túró jokurttal.
Lesz fosás estére.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:42:06

@B. B.: nalátod :)
osz jó lehet lakni vele? csupára lefogysz bazeg, olyan leszem mint a bredpitt. azazhogy nem olyan, hanem ő leszel.
na csak nem relevélok.

B. B. 2010.06.10. 11:47:59

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 11:42:06
Hát, ha másfél kiló túróból, két doboz ananászból meg három doboz jokurtból csinálja az ember, akkor uzsonnáig el lehet leni vele.

helenésafiúk 2010.06.10. 11:49:16

@B. B.: Viktor Cseh Tamás miatt ment el a Bárkára, Ákosra nem:)

Crni 2010.06.10. 11:56:07

"és hozta a megszokott intelligens, magas színvonalát" (ti. Kovács Ákos)... illetve "Kovács Ákos intelligens profizmusa" ...

Hát ez kész! Most sírjak, vagy röhögjek?
Mindenesetre hálát adok az Istennek, hogy ez a képzavaros szövegű,homofób műmájer paprikajancsi még nem kötelező.

B. B. 2010.06.10. 12:01:49

Crni 2010.06.10. 11:56:07
Ákos nem homofób.
Csak amikor buzikat lát, mindég eszébe jutnak a régi emlékei Fábián Tibivel kapcsolatban.

B. B. 2010.06.10. 12:03:47

helenésafiúk 2010.06.10. 11:49:16
Persze.
Mert Ákos az egész műsort előadta a Vezénylő Tábornoknak a direkt erre acélra hermetikusan lezárt felcsúti kultúrházban.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:05:17

@B. B.: óóó, vagy Te helyettem :)
a lényeg nem változik, ugrasz a témára. csak szemből :D

B. B. 2010.06.10. 12:08:52

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:05:17
Navégre hogy elismered, hogy megcsinálta az Ákost a Fábián Tibi!

buddhapa 2010.06.10. 12:12:08

@B. B.: most méé vagytok ilyen homik mee nincs annyi pujátok mint nekik ? pfuj irigy banda

B. B. 2010.06.10. 12:15:48

Én akkor rajongtam érte, amikor Ákos még Ede vót:
www.youtube.com/watch?v=i6pJUFb6HzI

moli 2010.06.10. 12:19:15

annak az akosnak meg hangja sincs, nemhogy profizmusa, intelligenciaja vagy barmi mas kepessege.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:20:00

@B. B.: nem tudhatom, ilyen irányból sosem követtem a pályafutását.
Sztem ezt amúgy már csak Te hiszed :)

B. B. 2010.06.10. 12:23:37

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:20:00
De majd továbbadom az unokámnak, nehogy kialudjon a láng, nehogy elsikkadjon ez a lényeges momentum a Művész élettörténetében.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:24:27

@B. B.: jajj de le van ez má rágva...
amúgyis nagyon bájos a reszketeg hang, a táncoláspróbálás, és a vastagderekú énekeslány, na annak mé van ott a mikrofon?
tuttad, hogy rátette a kb 2 ébe kiadott Bonanza dvd-re ezt a klippet? tehát vállalja magát a pali.
na most ne gyere azzal, hogy azt nem tette r. mikor a Fábián ékelte, mert lemegyek hídba :D

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:25:38

@B. B.: fontos küldetésed van, látod? :)

B. B. 2010.06.10. 12:28:09

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:24:27
Pedig azt a dvd-t esküszöm megvenném:)
Istenem, Tibi tolja a Csillagfényben a függöny mögött a Zákost, a Hauber meg matyizik közben rájuk, ejj be szép kép!

buddhapa 2010.06.10. 12:28:58

na most tisztázzunk valamit: melyik az ákos ?aki táncol? és ki nem tud ott énekelni? ez nekem megrázó volt bocs

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:30:52

@B. B.: furi dolgokra indulsz :)
figyi. szokott lenni dedikálás, ménem mész el, osz veted föl ezt az igényedet? de komolyan :) jót lehet vele dumcsizni olyankor, és nagyon kedves meg minden :) elsőkézbő mondom, higgy nekem :)
@buddhapa: több komolyságot kérem :)

B. B. 2010.06.10. 12:33:47

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:30:52
Na, még az kéne, hogy esetleg valami újságban megjelenjen egy kép, amin az látható hogy Ákos dedikáláson vagyok.
Zolcsi kiszekírozna a világból, az tutti.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:34:34

@B. B.: ha megmondod neki, hogy mér, akkor még vállveregetést is kapsz :) vagy mitöbb, elkísér. na? ígyse?

B. B. 2010.06.10. 12:34:43

buddhapa 2010.06.10. 12:28:58
Az Ede énekel, a fehér ruhás meg az Ákos.
Szerintem.

B. B. 2010.06.10. 12:35:45

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:34:34
ez jó ötlet.
Zolcsival kettesben Ákos dedikáláson.
Ezt meg köll szervezni mindenképpen!

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:38:00

@B. B.: namost Zolcsi antipatikája ellenére akkor én is elmegyek, jó, távol Tőletek, de egy eresztéssel megyek be, hogy lássam a bulit. ebből maraggyak ki? lóófaszt.

buddhapa 2010.06.10. 12:38:20

@B. B.: jaj megnyugodtam már azt hittem hülye vagyok :D

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:39:30

@B. B.: csak az az egy bibi van, hogy akkor köll vinni legalább egy valami Ákos cuccot, hogy aláírasd, vagy legalábbis ne legyé feltűnő a sorba, hogy neked nincs is mit aláíratni, osz feltűnsz a biztonságiaknak, hogy csak egy molotov koktél vagy. na erre figyejjetek.

B. B. 2010.06.10. 12:41:04

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:38:00
Majd előtte megiszunk némi töményet Zolcsival, hogy elég inteligencs arcot tudjunk vágni, ha a Költő színe elé járulunk.
Aztán majd jó meglincsel minket a sok feketeruhás borderlájn.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:43:16

@B. B.: kénytelen vagyok lelombozni a hangulatod, má nincsenek ott fekaruhás borderlájnok. ne igyá előtte, be se jucc, mer a teniszpályahátúak kibasznak a sorbó, a zolcsi meg anatómiailag képtelen megvédeni asszem...

B. B. 2010.06.10. 12:43:40

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:39:30
Ákosos cucc? Nem probléma.
Viszem magammal Moldoványi Ákos Afrika könyvét, amelyikben leírja hogyan utazgattak Losonczi Paja elvtárssal.
És majd mondom, hogy Moldoványi úr, hát végre személyesen, tessék mán aláírni, írja bele hogy Ferinek szeretettel, mer az uramnak lesz.

B. B. 2010.06.10. 12:45:19

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:43:16
Na, akkor majd írok a Homárnak egy fogyasztóvédelmi levelet, hogy kibasztak a Zákos gorilláji.
A Szily is megírta, amikor kibaszták a Várbol a borfesztiválról.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:48:21

@B. B.: :))))
a lófarkaddal mindenki el fogja hinni, hogy a Ferinek lesz :)

helianthus 2010.06.10. 12:52:58

@Dr. Körömlakk ®: tök kíváncsi vagyok, t'om, de honnan zártak ki az (i)releváns kommentjeid miatt?

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:56:27

@helianthus: miért lényeges ez?
index főlap, homár fölött picivel...

B. B. 2010.06.10. 13:02:53

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 12:56:27
Kizártak a Könyvesblogból?
De gecik.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 13:05:50

@B. B.: :)
em bazzeg, a cukiságról :)

helianthus 2010.06.10. 13:34:26

@Dr. Körömlakk ®: mondom, hogy nem lényeg, csak kíváncsiság!!!
ok, de mégis mit írtál, hogy a cukiságról kizártak? :D

B. B. 2010.06.10. 13:36:21

helianthus 2010.06.10. 13:34:26
Ja.
Beírta a cukiságon az újszülött hörcsög képe alá, hogy sunáznám.
Erre kivágták.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 13:42:24

@B. B.: :D de hülye vagy :)))
@helianthus: természetesen nem a cukiságról basztak ki.
lényegtelen. kurvára nem a poszthoz szóltunk, hanem cseteltünk má ott. de hát van ez így :)

mréveiller 2010.06.10. 13:57:33

szerintem az a hülye aki 1500 kiad tévénézésért.

Melchi Zadok 2010.06.10. 14:03:24

végig9olvasva Ildi kanosszajárását úgy döntöttem: Ildi te ezt kurvára megérdemelted! egy ilyen esemény megtekintéséért (olvasva hivatalos beharangozót)súlyos forint tízezreket kértem volna.

és ti ezért még fizettek?

lárvalányhaj 2010.06.10. 14:03:29

@B. B.:

ezt a subbacultcha is megírta valamikor.

Melchi Zadok 2010.06.10. 14:06:08

@qpqp: pontosan ez a helyzet. kovács ákos a valaha élt legnagyobb műmájer.

helianthus 2010.06.10. 14:09:24

@B. B.: hát ez azért télleg dulva.

@Dr. Körömlakk ®: értettem én, hogy nem onnan, csak próbáltam vicceskedni +vicceskedést olvasni.
Itt is szoktak (tunk) csetelni, bár úgy nézem, régi cimborámat staroprament elüldözték innen, aztán vele nem tudok már így offolni.

B. B. 2010.06.10. 14:20:18

lárvalányhaj 2010.06.10. 14:03:29
Ugyehogy?
Hát mondomén.

Bérgyilkos Bohóc 2010.06.10. 14:33:32

@Dr. Körömlakk ®: "kurvára nem a poszthoz szóltunk, hanem cseteltünk"

...mint most, mint mindig.

B. B. 2010.06.10. 15:03:09

Bérgyilkos Bohóc 2010.06.10. 14:33:32
Ja.
Látod, ilyenek ezek.
Moderátort a Homárra!

zooDoo 2010.06.10. 15:15:44

És a kopasz tényleg meg akarta verni? Mert az más aspektusba helyezi a mesét :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.10. 15:25:33

Mindenki fogja be a száját, és húzzon el az új posztra! Az is van ilyen érdektelen. :)

Dr. Körömlakk ® 2010.06.10. 17:47:58

@Bérgyilkos Bohóc:
na mintha itt nem az menne...
de mindegy, megyek má a picsába, mielőtt nekilátnál a rivalgásnak.

fekete felho 2010.06.10. 20:44:14

Kedves Ildi!

Szerintem mielőtt negatív kritikát írsz bármiről vagy bárkiről, előbb nézz jobban utána a dolgoknak! Te nem egy pincében voltál, hanem a Bárka egyik termében, a Studióban, ahol én és sokan mások kitűnő darabokat láttunk már és fogunk is látni, mert a Bárka jó hely. Vannak emberek, akik járnak oda, Veled ellentétben ( gondolom Te ott darabot még nem láttál, mert akkor tudtad volna, hogy nem a pincébe vittek). Akik oda járnak, tudják például azt is, hogy a Bárkában nincs se bunkó jegypénztáros, sem pedig bunkó jegyszedő. Teljesen normális, tisztelettudó mindenki, maximum Te nem vagy az.
Érthető, hogy csalódott voltál, csak azt a tényezőt felejtetted el, hogy a Dob + Basszus esetében a Bárka csak a helyet biztosítja, a felsorolt hibák többsége nem az ő lelkükön szárad, tehát elég nagy hiba volt a Bárka nevét bemocskolni, főleg, hogy még a honlapjukon bocsánatot is kértek, a pénzedet meg visszakapod! Mondhatni szemét húzás volt részedről.
Ákos intelligenciáját meg hagyjuk inkább.

Xezs 2010.06.10. 21:00:19

Mondd mégegyszer, kit néztetek? Ja, hogy Kovács Ákost? Bocs, nem volt leírva elégszer...

Xezs 2010.06.10. 21:06:42

Jaj, elnézést, rosszul írtam, tehát helyesen: K O V Á C S Á K O S

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.06.10. 21:52:04

Ettől az Ákos-nyalástól felfordul a gyomrom. Szegénykém teljesen cezaromániás, valami elképzelhetetlen nagyhatalmú sámán-messiásnak képzeli magát. A dalszövegei akkora üres fosok, hogy öröm hallgatni. Világító ürességeket fogalmaz meg.

Általában a középszerű emberek szeretik.

Ettől függetlenül döbbenetes, mennyie csúszik a színvonal a Bárkában. (A kétezres évek elejéhez képest.)

fekete felho 2010.06.11. 10:19:11

@morrisal_:
Ja, egyet ertek, Akos eleg gaz, kisse tulertekeli magat. Es tenyleg a kozepszeru emberek szeretik...
Sajnos esik a Barka szinvonala, de szerintem ez az anyagiakra vezetheto vissza. De szerintem azert meg tartja magat. En szeretem! :-)

Oenophile 2010.06.14. 11:20:25

Mif*szt vártatok egy Lévai Balázs-produkciótól? De tényleg...

Xeon 2010.07.22. 13:39:38

@belekotyogok:
Hát vazze...Erre a hozzáállásra én is lemerevedtem:)--megalol

fbalfonso 2010.08.19. 04:40:10

Tényleg az Ákos-produkciónál nem stimmelhet valami, mert én is megjártam velük nemrégen. Történet címszavakban:

1. Április elején koncertjegy megrendel a webáruházból 6.990,- Ft/koponya áron (ez van). Pénz másnap átutal.
2. Két hét múlva honlapra felmegy, jegyár ugyanarra a bulira: 5.990,- (itt átverés lesz...)
3. Május közepén telefon csörög, felvesz, jó napot kívánok, ez és ez vagyok, megkaptuk-e a pénzt? Milyen pénzt? Az 1.000,- különbözetet...

Hát tényleg nem egy átlagos magyar hozzáállás...

Azt már nem is említem, hogy nem egyszer rendeltem már náluk, mindig a megbeszélt időre volt itt a cucc, se hamarabb, se később, és ettől az egy esettől eltekintve annyiért, amennyi fel volt tüntetve. Az e-mailekre is szinte azonnal válaszoltak, nem a kötelező 30-60-istentudjamennyi nap után.

A rendezvényszervezés balf*szságairól meg annyit, hogy ilyenek általában a fesztiválfellépéseken fordulnak elő, ahol nem az Ákos-produkció biztosítja a beléptető, biztonsági meg még ki tudja milyen személyzetet, hanem a fesztivál szervezői (ld. 2007 SZIN, Szeged, aki akarja, utánanézhet). Voltam már egy jó pár koncertjén, és a saját szervezésű, önálló bulijaikon érdekes módon soha nem volt ilyen probléma.

Nem szeretném, ha félreértenétek: nem s*ggnyalás szeretett volna lenni a komment, csak gondoltam, én is leírom a tapasztalataimat a "nagy, műmájer, ****, ****" Ákosról, aki annyira lenézi a közönségét, hogy még ilyen hülyeségekre is figyel, hogy a vásárló elégedett legyen. Sziasztok!

Merker Iván 2011.08.27. 22:47:51

@Hivatásos beszólóművész: Egy koncertre a zenei élmény miatt mész jó esetben (mondjuk lédi gagára remélhetőleg nem amiatt), így a kivetítős látványnál fontosabb az élő zene varázsa.
Egyébként egy TV stúdió általában egy egyszerű, fekete falú szoba, reflektorokkal, ne tévesszen meg, hogy a tv-ben ezt már nem látod, csak a csilivili berendezett, és sokszor animált stúdiót.
süti beállítások módosítása