Tékozló Homár

Csak kamuzza a Tesco, hogy 24 órán át van nyitva?

2010.07.20. 01:07 | szily | 268 komment

Anna képtelen elfogadni, hogy egy magát 0-24-esnek nevező hipermarketben este 10 után ne lehessen pultból sem húst, sem édességet venni, de még vevőszolgálat sem legyen. Ha nincs meg a szokásos szolgáltatás, inkább zárjon be az áruház, mondja olvasónk. És mit mondanak a többiek?


Július 17-én a XVII. kerületi, Pesti úti TESCO áruházban szerettem volna vásárolni, valamivel 22 óra után értem oda. Többek között csirkehúst szerettem volna venni, ám a hús-és hentesáru pultnál nem voltak hajlandók kiszolgálni, mondván, hogy csak 22 óráig van eladás. Ezen kissé felháborodtam, és ennek okán leteszteltem a többi pultot, ahol hasonló volt a helyzet. Sem a műszaki, sem a cukrászati pultnál nem volt kiszolgálás hivatkozva a 22 órára. De ami még felháborító, hogy vevőszolgálat sincs!!! Be szerettem volna írni a vásárlók könyvébe, melyet a biztonsági őr bányászott elő valahonnan, de tollat azt mondta nem tud adni. Nem hiszem, hogy tollal felszerelkezve kellene vásárolni indulnom. Gyakorlatilag megakadályoztak abban, hogy a panaszkönyvbe bejegyzést tegyek. Én úgy gondolom, ha az áruház azt hirdeti, hogy 24 órán át nyitva tart, akkor az nem azt jelenti, hogy a pultoknál nem szolgálnak ki, ezt nincs jogunk megtenni. Akkor zárják be az áruházat 22 órakor, ha nem nyújtanak teljes körű kiszolgálást. Az pedig, hogy vevőszolgálat sincs végképp felháborító. Műszaki cikk esetén megtagadják a garancia érvényesítését, mely szintén jogtalan. Ha a pénztáros egy terméket kétszer húz be, akkor senki sem adja vissza a pénzt, mert nincs vevőszolgálat, ez szintén jogtalan.
Ennyit a vásárlói jogokról, a TESCO tesz rá nagy ívben. És persze e-mail címük sincs, ahova meg lehetne a panaszt írni. És van képük a csatolt "Értékeink" hitvallást kitenni a honlapjukra, amiből semmit sem tartanak be.


 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agent_x 2010.07.20. 01:22:46

de kurvára ráértél...

vizsla_barat 2010.07.20. 01:31:24

es erre most jottel ra. van meg masik 3-4 nagy hyperkuka, oda at lehet faradni. vagy veszel a hetvegen a piacon egy csirket es beosztod vagy elore gondolkodsz.

Mileston3 2010.07.20. 01:31:58

És de kurvára le van maradva valaki, még életében nem járt Tescoban?
Komolyan mondom erről a postról előbb elhinném hogy kitalálták, csak hogy olvassuk és írkáljunk ilyeneket hogy Éjjel-nappalt csak az Aldiból stb. Ennyire nyomorék senki nem lehet.

Szánalmas!

Mileston3 2010.07.20. 01:35:13

A következő post mi lesz, hogy valaki bement a Közlekedésfelügyeletre mert zöld helyett pirosat mutatott a lámpa és ott jól kiröhögték, ő meg felháborodott? Jaj, remélem nem, az nagyon megindító lenne és én is jól felháborodnék.

Elkeveredett 2010.07.20. 01:35:17

Éjszaka vásárolni jó. Olyankor alig vannak vevők, nem tolja a lábadra a totyi néni a kocsit, és nem visít fél tucat kölök 50 méteres körön belül.
A hiperek meg olyanok, amilyenek, kedves Anna. Lopnak, csalnak, hazudnak.
Most képzeld, akkor milyen mérges lettél volna, ha éjfélkor szerettél volna fizetni. Ugyanis olyankor zárnak, és jó fél órán át egyik kassza sem működik.

karátmájas 2010.07.20. 01:38:38

hát ha ennyire nem tetszik akkor menjél csak oda aztán dolgozzál sok műszakba mindennap aztán majd rájössz. puszillak

...::: :::... 2010.07.20. 01:41:23

Anna szánalmas. Szerintem tök jó, hogy a tesco éjjel is nyitva tart, és ha kell valami, akkor mindig tudom, hogy el lehet ugrani. Annának pedig szarok a fejére, ne legyen zárva a tesco csak azért, mert nem adnak este tíz után friss baromfit.

Mileston3 2010.07.20. 01:43:52

Bezzeg egy tyúkot mégis beengedtek...
És különben is a Tesó nem kamuzik, mert be tudtál menni! NEM, BAZDMEG? :D

S3D 2010.07.20. 01:52:56

A papír-írószer osztály 22:00 után is működik, lehetett volna venni tesco-value tollat, és írni a könyvbe.
Biztosan sok dolog megváltozott volna, és kifizetnek 5 osztályon 8 embernek egy teljes éjjeli műszakot, hogy együtt termeljenek 25e Ft. profitot. Én azért szeretem, hogy ma megkívánom, akkor szombat éjjel tudok vásárolni szigetelőszalagot, sört, hálózsákot, 220v hosszabbítót, autó akkumulátort, etc-t...

Megdobbent 2010.07.20. 02:00:45

Huha Anna, csak becsuszott a saller az embertol, hogy ha mar teljesen retard voltal 16 oran at, akkor legalabb most vegyel hust... Haterre a pultig jutottal, a hutott foliazottig nem. De hisztire volt agyad, meg ide postolni is...

Nah, remelem leszavaztal a 2/3-ra, aztan orulsz annak is, hogy mennyi az annyi. Es igenis kerd ki magadnak, ha mar nem jottek erted teszkos limuzinnal ezek a mocsok multik!

Kuruttya 2010.07.20. 02:01:57

Picspicspics

Én vásároltam már össze sütirevalót hajnali 2-kor, szóval én elégedett vagyok az éjszakai szolgáltatásokkal :D

Megdobbent 2010.07.20. 02:03:48

Namost en is felhaborodtam! Lementem a nyitott kozteruletre (a terre, hehe), most ertem vissza, es a kurva anyjukat!!!!! Ott egy csomo bolt meg cukraszda de nincsenek nyitva!!!!! Sot van egy nyitott benzikut a kozelben, de a rohadek pekseg 2 saroknyira meg pofatlanul zarva tart!!!!

Anna keblemre, menjuk sirni vikihez, majd rendet tesz az itt vegre!

MAGYAR AZ ISTEN!!!!!!!!

vizsla_barat 2010.07.20. 02:10:59

egyszeruen nem tudom leirni,mennyit sanyarogtunk,mikor szombat-vasarnap nem volt nyitva bolt. sot karacsonykor 5 napig nem.
sot ketnaponta volt friss kenyer Szoged fenyes varosaban.
Es volt hogy nem lehetett csak pult alol tort borsot kapni. Tehat meg az orrunk ala se tudtak borsot torni!
Olyan is volt,hogy csak savanyu tej volt a boltban!

De azert most van ejjel nappal tesco,de milyen aron? valojaban ki fizeti a reveszt???

exkalibur 2010.07.20. 02:16:01

A tescoban éjszaka árufeltöltés van. Ezidő alatt dolgozik 1-2 pénztáros és biztonsági őr, lehetővé téve hogy aki arra téved az önkiszolgáló részlegen szabadon vásárolhasson. 22. órától tehát korlátozott nyitvatartás van. Ez így volt mindíg is. Hajnalban friss kenyér, zsömle sütemény, a virrasztóknak, korán kelőknek főnyeremény. Plazmatévét és csirkecombot pedig ne éjszaka vásároljunk.

Shinjuku 2010.07.20. 02:36:32

Én a multkor hősugárzót akartam venni éjjel kettőkor... De csak bimetálos volt...

Megdobbent 2010.07.20. 02:59:25

@Shinjuku: Az elektronikusat elzarjak ejszakara, mert kulonben elvinnek az urgyikok a csip miatt :(((

Jah, egyebkent pedig nyugodtan vehetsz barmilyen garancias termeket, masnap visszamesz valahogy 22 oraig, viszed a nyugtat es a csomagolasbol kivett g.papirt, aztan megkapod.

Ilyen aljas, szemet, utolso nepellenes, a zemberek ellen valot tett mar karacsonykor a hujenemvagyok bolt is velem, hogy ne kelljen 3 orat sorban allni, a szemet senkik azt mondtak, hogy menjek vissza 30 napon belul barmikor es kapom a garanciat.

MOCSKOK!

Shinjuku 2010.07.20. 03:02:50

@Megdobbent: Bezzeg a Palkovicsné mellékelte a laptophoz...

glad az egyetlen 2010.07.20. 03:05:01

Én már egy jó ideje csak éjjel járok Tescoba, mert akkor van nyugi és lexarom, hogy a termékek 5%-hoz nem férek hozzá.

Első mohikán 2010.07.20. 03:17:12

Ez a poszt 1.07-kor került ki. Ti kedves kommentelők (velem együtt) azóta, tehát éjjel írjátok a véleményeiteket, tehát nem alszotok, ergo valószínűleg vásárolni is gyakrabban jártok éjszaka a Tescoba, mint Anna. Megszoktátok, hogy ilyen korlátozott a kiszolgálás, elfogadtátok és már ezt tartjátok normálisnak. Pedig marhára nincs igazatok szerintem, ha 0-24-ig van nyitva egy bolt, akkor a szolgáltatásnak is az egész időszakban teljesnek kéne lennie. Vagy netán a korlátozások is ki vannak írva a bejáratnál? Na ugye! Ez így rohadtul nem korrekt a Tesco részéről, csak megszoktuk/megszoktam én is, mert egyébként jobb szeretek éjszaka vásárolni. Ettől függetlenül; Anna, Neked van igazad, de törődj bele, ez van!

Shinjuku 2010.07.20. 03:19:55

@taxi33: Nalam este negyed 10 van... Az én nevemben ne beszélj... :) De még én is tudom hogy a Tecso nem teljesértékű nyitvatartással működik éjszaka...

Megdobbent 2010.07.20. 03:53:06

@Shinjuku: Mellekelte bizony, de kicsit fajdalmas volt kipengetni a szamlajara a nyeremenyadot. Am vegulis megerte, mert baccpapuccsal a labamon marha jol mutatok kozso teazojaban a laptopommal!

Otthon meg minden bimetalos, ugyhogy gyikbiztos ;)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.07.20. 04:27:56

Ha jol emlekszem akkor valahol a Tesco bejaratanal ki van fuggesztve egy tabla, hogy par pult csak este 10ig van nyitva.

Xeon 2010.07.20. 05:01:02

@Mileston3: Kezdem érteni, hogy senki se merjen írni a Homárba, mert leanyázzák azonnal?

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.07.20. 05:16:50

hüly***icsa kategória az egész poszt. ha ennyire elfoglalt, hogy csak éjjel tud bevásárolni, vegyen mirelitet a barma...

Énbagoly 2010.07.20. 05:27:57

Na mi van? Panaszkodik egy elkényeztetett fogyasztó? Hány embernek kellene még éjszaka dolgoznia, hogy te megvehess mindent, amit akarsz? Ha úgy jártál, hogy csak 22 óra után értél oda, akkor alkalmazkodj most az egyszer te.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2010.07.20. 05:41:09

Anna, igazad van! Én is jártam már így, ha egyszer azt hirdetik, hogy éjjel-nappal, akkor bizony mindennek működnie kell. Ha ehhez több embert kell felvenni, akkor többet, mellesleg nappal sincs elég ember, de a tecsó ezen spórol.

Az érvényes törvények szerint:

1. A Vásárlók könyvét jól látható és bárki által hozzáférhető helyen KELL kifüggeszteni, tollat adni KELL hozzá.

2. Téves túlfizetést a pénztárban KELL visszafizetni, a tecsó gyakorlata vastagon törvényellenes.

3. A jótállási jegyet a termék vásárlásakor KELL odaadni, nem később.

Gyakori · http://kerdestar.hu 2010.07.20. 05:53:14

Hajjaj már látom mi lesz itt ha vasárnap zárva lesznek az üzletek :D

Amúgy az nem tudom feltünt-e már valakinek, hogy tőlünk nyugatra marhára nincsennek nyitva ezek a hyperek és úgy általában az üzletek pl vasárnap (egy két kivétellel).

Érdekes ott megtudják oldani az emberek a bevásárlást pedig egy cseppet nagyobb a vásárlóerő mint itthon.

A szerelő 2010.07.20. 06:00:19

ennyi balféket egy rakáson :) azért jogos, hogy 22 után csak korlátozott a szolgáltatás, annak ellenére, hogy 0-24-nek van hírdetve, mert már rég óta így van.
az idő mindent megszépít? :)

reACT 2010.07.20. 06:14:06

Ez tényleg borzasztó! Én természetesen a biztonsági őrt állítanám be a pultba, másodállásba. Sőt, akkor már kísérgethetné azt a 2-3 vásárlót az éjjel, és segíthetne neki a vásárlásban is.
A panaszkodás mindig ment de a kompromisszumkészség nulla. Magyarország.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.07.20. 06:22:19

Sziasztok! Én már felkeltem, tehát nem éjszaka járok a Tescóba, de tudom hogy nincs hentespult.

wix 2010.07.20. 06:23:50

Istenem mi lenne ezekkel az emberekkel ha vissza jönne a 20 évvel ezelőtti nyitvatartási rend.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.07.20. 06:29:16

Vazze, hogyan tudtak átélni egy hétvégét az emberek régen, amikor 5-kor zárt minden, hétvégén csak délelőtt volt nyitvatartás, de még mobiltelefon sem volt, hogy az ember után szóljanak mi kell még?? o.O

Strici · http://birkanep.blog.hu 2010.07.20. 06:33:44

@Fogatlan Travi: Nem ez a probléma. Hanem az, hogy ha nyitva van, legyen nyitva.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.07.20. 06:39:55

@Strici: Az kb. olyan lenne, mint amikor egy Hawaii-on járó ismerősöm mesélte, hogy elment túrázni, az ösvény mellett egyszer csak feltűnt egy tábla, miszerint "Figyelem! Csak saját felelősségre! Egy órányi sétán belül nem található gyorsétterem, italautomata, üzlet, stb."

Harlequin 2010.07.20. 06:46:53

Ez már sz*rrágás a köbön.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 06:57:55

Ez egy igen igen kemény kemény világ. Annus meg nyugotan gyűjcse a picsológus számlákat, oszt rakja be a vezetékes telefon készüléke alá.

Shinjuku 2010.07.20. 07:02:57

@Xeon: Na ja.... a rutinosabb poszt tolók már a posztban leanyázzák saját magukat így aztán a hozzászóló plebejusok már csak őket tudják ismételni.

zanzibear 2010.07.20. 07:07:28

Bakter, a húsok jó része kint van tálcásban, előrecsomagoltan a hűtőpulton. Az elektronika jó része szintén nyitott pulton van, a legakciósabb izék meg az elektronikai pult sarkainál kint szoktak éjszakázni, úgyhogy ha valakinek sürgősen mobiltelefon vásárolhatnékja vagy mp3,4,5,6 lejátszó vásárolhatnékja akad, az is talál valamit.

Ráadásul halpult meg kifejezetten csak hétvégén van nyitva, ez meg már több mint aljasság, ezért is kéne még picsogni egy sort :D

A legjobb az, hogy a sokat szídott tecsóban a tőkehús- és műszaki pultot mint 24 órás nélkülözhetetlen közszolgáltatást panaszolja a kamuposzter (nagyon szeretném azt hinni, hogy ennyi ésszel csak kamuposzter lehet valaki, és nem felnőtt, ivar- és szavazásérett állampolgár).
Ehhez képest a város jó részén a 10-18-ig nyitvatartó húsboltokban már délután kettő után eleve nincs kedve az embernek bemenni a maradék, aszott, enyhén érett húsok miatt, vagy éppen az üres vagy enyhén száradt, oxidált felületű felvágottvégek kedvéért.

Ehhez képest megint csak a Tecsóban ott a húsos, sajtos hűtőpult, a tőkehúsos pult. És valóban: éjszaka sokkal kevesebben vannak, nincs akkora rohangálás, nyomakodás, általában nagyobb a tisztaság (hogy-hogynem a kosz nem terem, hanem teremtik...). Üfszolgálat pultban pedig mindig van valaki, ha nincs, akkor kreatívan keresni kell oda egy embert, mert mindig szokott valaki ott lenni, aki ott tud intézkedni (pl. hibás árnál vagy garpapír bélyegzésnél.). A "menjen vissza később" garpapir ügyintézés szerintem nem olyan jó ötlet, mert azért a Tecsók sem a város közepén vannak, nem biztos, hogy pár nap múlva szeretne arra járni a kuncsaft. Akkor az ember legfeljebb vár egy kicsit. Nem is többet, mint ha sor állna előtte ugyanabban a pultban ...

Sharam 2010.07.20. 07:09:09

Kedves panaszkodó!
A gyengébb képességű vásárlók kedvéért ki is van írva mind a vevőszolgálati pultnál, mind a hentes és műszaki pultnál a nyitvatartás.
Azon kívül az áruház maga 24 órában áll rendelkezésre.

Thank you for playing, better luck next time! ;)

A rája szarik rája 2010.07.20. 07:09:32

A posztolót már lehet, ugye?

zanzibear 2010.07.20. 07:09:32

@Strici: Nyitva is van. Kizárólag az olvasni nem tudó konzumidiótákat fenyegeti az a veszély, hogy éjfélkor odaállnak a tőkehús, felvágottas vagy sajtpulthoz, és aztán hat órát kell sorbaállniuk, mire kiszolgálják őket, miközben senki nem állt előttük....

popocatepetl 2010.07.20. 07:14:13

@karátmájas: Miért menne oda ha nem tetszik neki? Pitiáner proli válasz.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.07.20. 07:14:45

24 órás cba-ban is detto ez van, ott azt mondták, hogy azért, mert nem találnak 80.000-rért éjszakás csemegpultost és hentest

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 07:14:52

Valóban nyomasztó lehet frissen szecskázott absnicli hejett védőgázas párizsit soppolni este. Skandallum. A multik monynanakle!

NemesekErnyo 2010.07.20. 07:15:30

Külföldi vendégeink elképedve álltak az áruház előtt, bogarászva a nyitvatartási időt. Megdöbbenten konstatálták, hogy vasárnap is nyitva??

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.20. 07:16:06

@vizsla_barat: ha veled még nem történt olyan, hogy váratlanul lett volna szükséged valamire, amit nem terveztél be, az csak egyet jelenthet: a szüleid tartanak el (vagy az árvaház).

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.20. 07:18:40

Olvasgatva a kommenteket... kezdek rájönni: nem a biciklis a bunkó állatfajta, hanem a magyar.

Hosegawa 2010.07.20. 07:24:34

Öcsém! Ez mekkora riherongy kurva...
Ennyi hazugságot ilyen hisztis tálalásban.

Mivel Teszkós robot vagyok, leírom az igazat.
Az éjjeli nyitvatartás arra való, hogyha már az árufeltöltés 90%-a éjszaka zajlik és mi úgyis bennt vagyunk, akkor te hülye luvnya be tudjál szaladni vészhelyzet esetén két kiló cukorért, ha ne adj Isten hajnali kettőkor jutna eszedbe puszedlit sütni, amiért ilyen hülye luvnya vagy.

De ettől még a terep a dolgozóké 22 és 6:00 között, akkor ott te napi 8 órában csak 2. vagy. Érted Ludmilla?
Éjszakánként két vásárlóért, Lukréciáért meg Ludmilláért nem nyitunk ki alkalmazottal együtt egy fél város méretű pultot.

Hazudtál ezenkivül, hogy nincs garanciaérvényesítés, és panaszkönyvbe sem lehet írni.

Először is éjszaka nincs műszaki pult, tehát garancia sem kell.
Másodszor panaszkönyv meg lett oldva, tehát pofád lapos.
Harmadszor: "tollal járjál vásárolni?" Hát anyádba menjél ne vásárolni hajnali 2 kor!

Köszönöm a figyelmet.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.07.20. 07:25:18

@zanzibear: Nálunk Kaposváron a Tesco sajnos pont a város közepén van, az egyetem nagy része meg kültelken... ezt az elcseszett várostervezést (mondjuk az agráregyetem régen is ott volt, azt bhozni nem lehet, na de hogy oda költöztessék a többségét is...)

Hosegawa 2010.07.20. 07:26:00

Jah igen. És az éjjeli kasszaszámoló, vagy nagyobb helyeken az éjszakai vevőszolgálati vezető intézi ezeket a dolgokat 22 és 6 között. (panaszkönyv, garancia)

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.07.20. 07:28:53

Valószínűleg tőlünk nyugatra nem kell annyit dolgozzanak, hogy már csak éjjel/vasárnap jussanak el zsákmányszerző körútra.
Nekem is két munkahelyem van, gyakorlatilag végigdolgozom a hetet/hónapot/évet, tökmindegy.
Csak azért nem éjjel/vasárnap járok bevásárolni, mert távmunkásként szerencsés (??) helyzetben vagyok: napközben elruccanhatok pénzt költeni.
Egyre jobban utálom a homár-posztok hsz-ait olvasni, annyira sok nagyokos van, aki csak savazni tud.

A rája szarik rája 2010.07.20. 07:30:57

Sün, ez nálatok hogy működik?

gftamas 2010.07.20. 07:31:56

Szerintem ez legyen a legnagyobb baj a világgal, hogy nem lehet éjszaka kiszolgálós pultnál csirkét venni a TESCO-ban, csak előre csomagoltat az önkiszolgáló részen.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.07.20. 07:33:13

@karakterelgető: A legtöbb nyugati országban időben pont, hogy többet dolgoznak (legalábbis másként van beosztva, pl. ha történetesen 9-kor kezdődik a munkaidő, és van vagy 2 óra ebédszünet; az, hogy teljesítményben mennyit dolgoznak, ebből a szempontból irreleváns, ezért is lehet (részben) normális éjszakai élet - az emberek este még bőven az utcán vannak).

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 07:33:19

@Hosegawa: igaz, hogy Anna hisztis, de a te stílusod ellemben reősch eufémiával sem nevezhető kultúráltnak, további sikeres napot és munkaörömökben bővelkedő, vásárlómentes éjszakát kívánok neked.

gonosz kismalac 2010.07.20. 07:40:18

Kifejezetten örülök, hogy kannácska túlélte ezt a traumát. Egyébként apró pici kellemetlenség velem is történt a tecsóban. Persze én voltam a hülye, mert nem tájékozódtam előre. 23:54-kor az összes kasszát zárva találtam. Kérdeztem a biztonságos őrt: "mi van?". Válasz: "kasszazárás éjféltől fél egyig". Kérdem: "idő?". Válasz: "mindjárt éjfél". Mondtam: "ok".
Ott hagytam a púposan pakolt zsúrkocsit a táncparkett közepén, oszt lö pá.
Most már tudom, hogy 23:50 és 00:30 között felesleges bemenni, mert vásárolni úgy sem lehet. Biztos én vagyok az idióta, mert erre vélhetően nagy betűkkel felhívják a figyelmemet a bejárati ajtón, csak nekem ez figyelemfelkeltő tábla még nem szúrta ki a szemem. Egyébként a 0-24 nyitva tartás stimmel.

Magg (törölt) 2010.07.20. 07:40:53

@Megdobbent: ne csúsztassál!

Az általad felsorolt, zárva tartó egységek nem is úgy hirdetik magukat, hogy 0-24-ig nyitva vannak!

Magg (törölt) 2010.07.20. 07:45:09

@Fogatlan Travi: jaj, ne gyere már te is a nagy nyugattal!

Ott nem is rabszolgák az emberek, hogy reggel 8-tól este 8-ig dolgoztassák őket, ergo ráérnek vásárolgatni.

Magg (törölt) 2010.07.20. 07:47:02

@Gee Halen: úgy, hogy régen nem 12 órát kellett melózni naponta!

hááááát 2010.07.20. 07:47:17

A tesót már többször megbüntették emiatt.Azóta feltüntették, hogy a pultok nincsenek nyitva.
sajnálom kislány,de nincs igazad.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.07.20. 07:48:12

@gonosz kismalac:
23:50 és 00:30 között pl. összeszedheted a zsúrkocsi tartalmát, szakikám. El sem bírod képzelni, "mennnyire" kibasztál a tescoval, hogy otthagytad a szarodat... :) Nem nagyon, ellenben arra gondolom nem jönnek rá az eképpen cselekvők, hogy magukkal basznak ki, hisz legközelebb újra össze kell bányászni mindent.

A poszter meg menjen 10 után a corába és az auchanba, ha nem tetszik a tesco...

Ezt is annyit bírják hangoztatni, hogy nem jövök ide többet, aztán másnap ott áll sorban megint a görény...

Magg (törölt) 2010.07.20. 07:51:32

@Hosegawa: amúgy meg most be is mutattad, milyen büdös bunkó buznyákok a Tecsó alkalmazottai (tisztelet a kivételnek, már ha van ilyen).

Magg (törölt) 2010.07.20. 07:55:35

@Gee Halen:
"A legtöbb nyugati országban időben pont, hogy többet dolgoznak (legalábbis másként van beosztva, pl. ha történetesen 9-kor kezdődik a munkaidő, és van vagy 2 óra ebédszünet;"

Ennek fuss má neki mégegyszer lécci!
Kurvára értelmetlen.
Mit akartál mondani?
Hogy nyugaton több órát dolgoznak egy nap, mint 12?
Ha-ha-ha-ha!

fehérgalamb 2010.07.20. 07:58:35

@Magg: pedig mennyire igaza van!!!hosenak

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.20. 07:58:54

@Hosegawa:
Gondolkodj mielöt lekurvázol és anyázol bárkit
Tényleg látszik nem vagy jó másra mint a pultot feltölteni
Eresszél meg egy ilyen dumát a kedvenc kocsmádban,aztán gyere ide sirni hogy beverték a képed

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.20. 08:05:50

Sok ekéző poszttoló
Talán csak egyszer jártam a tescoban, ha valamire szukségem lenne este 10 után, esetleg csirkehusra, bizony odamennék és anyáznék ha nem szolgálnak ki
Azonkivul hogy odamegyek, honnan lehet megtudni mely részlegei dolgoznak?
Gondoljatok bele, ha néhány normál boltot végigjártok valamiért és az nincs, ti is anyáztok, pedig a bolt nyitva.
A hetekben egy egyszerű wc csészéért beautóztam a bő Belvárost, mire a 4. boltban kaptam
Igen anyáztam, pedig a boltok nyitva voltak
Annának igaza van!

karolyist 2010.07.20. 08:06:26

Annának faszra van szüksége, nem Tesco ügyfélszolgálatra.

Sieg 2010.07.20. 08:07:47

Szóval most azért megy a sírás, mert egy olyan időszakban, amikor a szokásos apró töredékére esik vissza a forgalom, a szemét multi nem teljes kapacitással tart nyitva, és csak a termékek 95%-át lehet megvásárolni. Felháborító, azonnal tenni kell valamit!

Megtehetné, hogy 22-kor bezár, akkor gondolom a zemberek úgy éreznék, hogy minden frankó, nem szúr ki velük ilyen szégyentelenül a szemét kizsákmányoló globálkapitalista. Meg egyébként is, hozzunk törvényt, hogy mindenkinek 18-kor zárnia kell (meg vasárnap természetesen), legyen rend már, a fenébe is! Ki tudja, lehet hogy az eladónak vacsorát kell főznie a családnak, csak nem kényszeríthetjük esti munkára? Ugye nem!

pipamocsok 2010.07.20. 08:11:03

Bazzeg a kurva életbe...
Elmész a picsába!!!
Áruhitelt nem akarsz éjszaka felvenni???
Köcsög ribanc.

fehérgalamb 2010.07.20. 08:15:35

@horex: csak kicsit vagy te is elszállva magadtól.Annának miért nem volt jó az önkiszolgáló pultban kapható csomagolt csirke?

Hümüzhümümüz 2010.07.20. 08:19:55

Anna hatalmas nagy tufa! Biztos bacatlan szingli, vagy ilyesmi, ha ezen akad ki.
Különben a Tescoba sem kell elmenni, hogy tudd, 10 után csökkentett módban működik, ugyanis a szórólapon is rajta van.
Különben ott a sok vákuumcsomagolt husi. Vehetett volna abból is. Ügyfélszolgálat meg minek éjjelre? Hogy a betérő részegekkel csacsoghassanak?
Szívlapátot Annának!!!

fehérgalamb 2010.07.20. 08:20:58

Egyébként a madaras night soppingot tartott két hétvégén volt éjszakai kiszolgálás meg áruhitel is,hát szánalmas volt látni vasárnap éjjel 12kor a 200ft-os festő ecsetért furakodókat,meg 10ft-os művirágért verekedőket. Nem veszitek észre kis többlet bevételért a multi hülyét csinál belőletek,már aki 22kor akar csirkét venni és még komolyan is veszi magát.

renz 2010.07.20. 08:21:49

Nyugati határszomszédunknál szombaton már délután sem nagyon találsz nyitva semmit, vasárnap meg teljesen esélytelen. Mégis (el)élnek ott az emberek és ahogy láttam többször is, nem is olyan rosszul. Emlékszem az "átkosban" soha nem jelentett problémát a 3, vagy neadjisten' 4 napos zárva tartás sem, most meg ha 1 napig nincs nyitva a teszkó egy ünnepnap miatt, akkor pánikszerűen rohannak az emberek. A posztoló meg, áhhh...

kutfej2 2010.07.20. 08:22:55

@Sieg: Igazad van!Zárjon be minden,az idióták meg vessenek magukra.

fehérgalamb 2010.07.20. 08:28:12

@renz: ez így korrekt!!mert lehet nem úgy tűnik tesónál is emberek melóznak,gyesmellet ülnek a kasszába,hogy annát várják.

Shinjuku 2010.07.20. 08:29:56

Tudtam hogy reggel megjön a morcos tömeg és lesz még itt nagyobb alázat is... Remélem Kanna megkapta a várt választ a felháborodására... Kérem a következőt!

2010.07.20. 08:31:43

:D Ha egy napig nincs nyitva a Tacskó?
Ha éjjelre bezár, akkor már előző nap 25%-kal nagyobb a forgalom.

Kedves Anna!
Inkább szerezz vmi csávót, aki a nagy lapos seggedre rámászik este 10 után és ne Tecskóba járj, egyedül.
Jaaaaaa, h inkább este 9ig az irdában dolgozol, bon-bont majszolva, minthogy szembenézz a valósággal!

Hááát, akkor menj éjjel a Tecskóba, és verd a palávert. Visíts mint egy malac, hogy nem tudsz 35dkg csirkemellet venni, csak 0,5-1 kg-os csomagolt van.
És ha odamész h kérem a panaszkönyvet, mert itt velem most kiszúrtak, akkor a biztonsági őr magyarul is elfelejt, akkor visíts tovább mint egy malac, hátha akkor jobb lesz!

_nyuszi_ 2010.07.20. 08:31:58

Annácska, tündérmackó!
ez felháborító! skandalum!!!
Gyakorlatilag megakadályoztak abban, hogy csirkét vegyél éjjel? Szemetek az emberek... Szörnyűűű! én a helyedben simán Strasbourgig vinném az ügyet! Elvégre te egy öntudatos magyar állampolgár vagy, nem?
(ha hallgattál volna...)

Jokkura 2010.07.20. 08:33:19

Valami sántít!
pár évvel ezelőtt ilyen melegben--szombat kora este-- tönkrement a hűtő :( .Más megoldáás nem marad,venni kellett méghozzá AZONNAL.Fogarasi uti Tesco, kb 23:00 után ,volt hűtő ,volt gariérvényestés,sőt ,még szállítót is tudtak találni.Ennek ellenére nem szeretem a Tesco-t ,de akkor épp jól vizsgázott. Pult kiszolgálás tényleg nincs 22:00 után ,ez több helyen is ki van írva.De az infó/gari pultós tényleg lehetne ,ha másképp nem ,hát valami ügyelet formájában. Ha ez tényleg hiányzott azt illenék pótólni.Na meg a "panaszkönyvhöz" hivatalból Jár az üzemképes (kölcsön)toll.Együtt kell átadni!

juhaszvik 2010.07.20. 08:36:50

idézet a posztból:
"Akkor zárják be az áruházat 22 órakor, ha nem nyújtanak teljes körű kiszolgálást."

hogyne.

mindenkinek joga van a hisztihez. ellenben az egészséghez való jog is alkotmányosan dukál, ezért nem idegesítem magam tovább ezen az okosságon.

kamu-faktor: 4

rkb9y5 2010.07.20. 08:37:14

ezt a hulyet, en szegyellem magam. anna posztolj meg sokat.

sick fuck (törölt) 2010.07.20. 08:42:25

Éjjel a TESCO-ban, amikor senki nem látja, mindig beleszarok a hűtős résznél a fagyik közé, aztán rápakolom a fagyis dobozokat.

Banonym 2010.07.20. 08:45:37

Ezaz!
Zárjuk be ezt a gonosz zsigerelőt!
AKkor legalább semmi nem lesz nyitva, és nem zavarja majd a közellakókat a fény!

Szart meg ne vegyen a felháborodó, mert tuti keserű...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.20. 08:45:44

@fehérgalamb:
Én elszállva?
Nem szeretem /finoman kifejezve/ aki kurvaanyáz, kurvázik, bunkózik ,köcsög ribancozik névteleneül bárkit a neten, pláne egy ilyen ügyben
Szemtöl szembe akkora pofont kapna, esetleg Anna barátjátol, hogy több füle maradna mint foga

Posztolót idáig is szoktuk ekézni, de ez sértegetés
Ennyi, nem több!

fehérgalamb 2010.07.20. 08:50:53

@horex: Ezt miért nekem?Nem nálam olvasod ezeket a jelzőket.Annának pedig akkor sincs igaza!

KenSentMe 2010.07.20. 08:54:10

Hát, öhöm..

öhöm, köhöm..

nem tudtál este 10 után csirkehúst venni a csirkehúspultban..

várj, azt hiszem, lefagytam.. te tényleg csirkehúst akarsz venni a csirkehúspultban este 11-kor, meg süteményt a süteményespultban? Ez most komoly?

Főleg, hogy ezek szerint este 9-kor még adnak el.. hátöö.. öö.. igen, ez egy.. óriási érvágás, a vásárló megalázása, a jogainak a sárbatiprása és a lelkének a megerőszakolása.. nem is értem, hogy egy európai országban hogy követhetnek el ilyen gyalázatot az emberi jogaid ellen.

Nem tudtál este 11-kor csirkehúst venni.. ezért minimum 20 oldalt kellett volna írnod a panaszkönyvbe, legalább 20 000-szer beleírni, hogy "BASSZÁTOK ANYÁTOK NINCS CSIRKEHÚS A HÚSPULTBAN ESTE 11-KOR, BASSZÁTOK MEG!". Ebből talán értene ez a sok népzsigerelő buzsuj.

Huh, hogy mik vannak!

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2010.07.20. 08:55:44

Régebben jobb volt a száni, izé, homár :)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2010.07.20. 08:58:52

Amúgy iz ilyen tudatos vásárló nem készül fel hogy ő a vásárók könyvébe fog írni, és erről is az áruház tehet? Menjen be, vegyen egy tollat :) (azt már csak csendesen jegyzem meg, hogy az előrecsomagolt csikehús nem felelt meg? :)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.07.20. 09:00:40

Hát erről Romero horror klasszikusai jutnak eszembe a plázák zombi vásárlóiról. Agyhalál. Éjszaka mi a p...ért kell vásárolni?! Éjszaka aludni, dugni, inni, olvasni, stb kell. Az ilyen posztokat olvasva gondolom, hogy már tényleg nincs sok ennek a civilizációnak hátra.

Ooorsi 2010.07.20. 09:01:08

Állati igazságtalanok vagytok!
Mi van, ha valaki este 10ig húzza az igát, délelőtt meg próbál némi időt tölteni a szünedjét otthon élvező gyerekével?
Amúgy meg csak az ilyen anyuci/barátnő kajáján elhízott cseszett lusta faszik gondolhatják, hogy az előre fóliázott hús ugyanolyan mint a "friss".
Idióták vagytok, bezzeg ha benneteket ér valami világfájdalom, azt mindenki értse meg és segítsen.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.20. 09:04:14

@fehérgalamb:
Te mondtad, el vagyok szállva magamtol, ha ezeket szóváteszem az nem elszállás
Nem is tudom hogy jön ez ide.

Annának igaza van!
:)

bass.gitár 2010.07.20. 09:06:33

Te egy szerencsés ember vagy! Húst venni a tescóban. Butaságra vall! Mit akarsz kapni? Mérgezést? Találkozni akartál kedvenc ügyeletes orvosoddal? Ejnye-bejnye! Jobb ötleted nem volt? Vagy az ellenségednek vitted volna? Akkor viszont pech!

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2010.07.20. 09:06:40

A világ, szintén lakott, másik felében - értsd falvak, kisvárosok - már délelőtt tízkor nincs zsemle, a friss baromfi pedig az udvaron szaladgál! Az csak az igazi nomád élet!!:)
www.youtube.com/watch?v=de2oErVNiT0

best of 2010.07.20. 09:07:11

Ez a poszt 1.07-kor került ki. Ti kedves kommentelők (velem együtt) azóta, tehát éjjel írjátok a véleményeiteket, tehát nem alszotok, ergo valószínűleg vásárolni is gyakrabban jártok éjszaka a Tescoba, mint Anna. Megszoktátok, hogy ilyen korlátozott a kiszolgálás, elfogadtátok és már ezt tartjátok normálisnak. Pedig marhára nincs igazatok szerintem, ha 0-24-ig van nyitva egy bolt, akkor a szolgáltatásnak is az egész időszakban teljesnek kéne lennie. Vagy netán a korlátozások is ki vannak írva a bejáratnál? Na ugye! Ez így rohadtul nem korrekt a Tesco részéről, csak megszoktuk/megszoktam én is, mert egyébként jobb szeretek éjszaka vásárolni.
Én is jártam már így, ha egyszer azt hirdetik, hogy éjjel-nappal, akkor bizony mindennek működnie kell. Ha ehhez több embert kell felvenni, akkor többet, mellesleg nappal sincs elég ember, de a tecsó ezen spórol.
ennyi balféket egy rakáson: azért jogos, hogy 22 után csak korlátozott a szolgáltatás, annak ellenére, hogy 0-24-nek van hírdetve, mert már rég óta így van. Az idő mindent megszépít?
Valószínűleg tőlünk nyugatra nem kell annyit dolgozzanak, hogy már csak éjjel/vasárnap jussanak el zsákmányszerző körútra.
Nekem is két munkahelyem van, gyakorlatilag végigdolgozom a hetet/hónapot/évet, tökmindegy.
Csak azért nem éjjel/vasárnap járok bevásárolni, mert távmunkásként szerencsés (??) helyzetben vagyok: napközben elruccanhatok pénzt költeni.
Egyre jobban utálom a homár-posztok hsz-ait olvasni, annyira sok nagyokos van, aki csak savazni tud.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.07.20. 09:11:53

az ilyen hozzád hasonló minden szarba belekötő idióták miatt van hogy már ki is írják. egyesek komolyan azt hiszik hogy béla ott fog ülni a húspultnál éjszaka 2-kor is, hátha valakinem éppen (nem csomagolt, hanem "friss") csirkehús kell?

bass.gitár 2010.07.20. 09:14:41

@Rosszindulatú Vászka:

Nem kell előre csomagolt, az előző napokról ottmaradt, összetapicskolt termék! Ha a kinti rész olyan koszos, akkor milyen koszos lehet a benti?
És ha egy olyan csomagolta, aki előtte a budin volt, és nem mosott kezet, mert nem volt szappan, mert azt lehet, hogy már 20 órakor nem teszik ki, mert az árut kipakoló ember szabadságon van! Takarítójuk meg nincs, mert azt az eladók végzik, hogy többet vihessenek haza. Vászka, le vagy szavazva részemről!

irinyeahétszentségit 2010.07.20. 09:16:56

Kiakadtam a többség véleményén! Mert ez így normális, hogy 0-24, de mégse teljes a kínálat. Ha a keresztény erkölcsök miatt netán mégis sikerülne bezáratni hétvégékre az áruházakat, akkor az sok embernek munkanélküliséget jelentene! Ha lenne legalább 1 ember aki a húsokat, szalámikat, sajtokat felügyelné, az meg +1 állás. Mellesleg ha a frekventáltabb tescókban éjfélig nyitva lennének ezek a pultok, már az is félsiker lenne. Én a halas pult nyitvatarását olvastam valahol, mennyire részleges. Így aztán nehéz népszerűsíteni a halfogyasztást, hacsak hétvégén lehet kapni.

megmondomatutit 2010.07.20. 09:20:03

Elmondanám a sok okostojásnak, akik 10-kor már horkolnak, hogy az előrecsomagoltakból sem teljes a kínálat! Ha pl. akciós valamelyik (mell, comb stb.) na azt tuti nem kapod meg már 6 után sem! Valószínű a csomagolók is napközben dolgoznak, ezért is lenne logikus ha a pultnál lenne valaki.

ember a holdon? 2010.07.20. 09:20:55

Ez most mi?
a posztoló netán a K. Anna? (nem, nem qrva, a nyuszis szöszi a tv-ből) na mind1, sajnálom a problémáját, komolyan. soha ne legyen nagyobb gondja.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.07.20. 09:21:41

Nálunk meg még alkoholt sem lehet venni este 10 után, és a húspult is bezár 21:30-kor. Még jó, hogy a húspulttal szemben van a felvágottas hűtő, ahol kb. 30 méter hosszan kínálják magukat az előrecsomagolt felvágottak. Igaz, hogy drágább, meg így este 10 után nem lehet csirke farhátat venni, de hát este 10 után nem is a nyugdíjasok mennek vásárolni (ők akkor, amikor nélkülük is nagy tömeg lenne...)

Nagy ügy...

fehérgalamb 2010.07.20. 09:27:51

@irinyeahétszentségit: ha normál időben lenne nyitva a multi is attól még senki nem lenne munka nélküli mer eloszlana a fogalom a nyitvatartási időben,lásd annácska este 8-ig venné meg a csirkéjét vagy másnap reggel, ilyen egyszerű,mint a sógoroknál.Ott nem olyan igeszegény bárgyúk élnek,hogy éjjel a multiba töltsék az idejüket.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.20. 09:28:22

Persze-persze, az előrecsomagoltat biztosan szaros kézzel összetapogatták. Még szerencse, hogy a pultosat nem, hiszen azt jól láthatóan szállítják és pakolják, bárki ellenőrizheti az egész folyamatot, még a munkások kézmosását is. De csak a pultosnál!

uniq · http://www.thesource.hu 2010.07.20. 09:28:46

@Hosegawa: Hosszú, árufeltöltésben gazdag életet kívánok neked!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.20. 09:30:03

@fehérgalamb: van aki pont azért jár éjjel, hogy ne töltse ott az idejét.

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2010.07.20. 09:30:18

Tescoból nappal sem vennék húst.

fehérgalamb 2010.07.20. 09:31:32

@droid_: na persze és ezt el is hiszed,inkább mert nincs magánélete és ott nincs egyedül.

cicmen (törölt) 2010.07.20. 09:31:56

Annahogytemekkorahülyepicsavagy!
Ha az én nőm lennél, jól megrugdosnálak!

Xezs 2010.07.20. 09:32:08

"ezt nincs jogunk megtenni"

Kedves Anna. De van joguk. Tudod miért? Mert a Tesco épülete magánterület és ott olyan szabály van, amit a tulajdonos hoz. Egyáltalán nem kötelező oda menni.

A Tescoban való vásárlás nem alapvető jog, hanem lehetőség. Nagy különbség.

KenSentMe 2010.07.20. 09:33:29

@bass.gitár: És lehet, hogy olyan pakolta ki a csirkét a húspultba, aki előtte a budin volt.. megdöbbentő egyébként ezzel érvelni, hogy a húspultban minden fínom pucerájos prémium class, az előrecsomagoltban meg minden hulladék.. nekemcsakahúspultbólkellatescocsirke.. valószínűleg inkább a tesco-ban minden hulladék, és ennek szellemében kell eltöprengeni.

Egyébként a savazókat savazó savazók sem jobbak a savazóknál..

na jó, már összeszedtem magam, szóval: lehet, hogy öregszem, de egyre jobban undorodom ettől az "éjjel kettőkor nekem friss csirkehús kell, azonnal" mentalitástól. Persze, Batmannek is tök jó volna néha beugrani a tescoba egy kis csirkehusiért, és borzasztó érvágás lehet neki, hogy a vén szenilis Alfred megy el bevásárolni mindig, aki lefóliázott szar húsokat vesz, mert már olyan hülye, de ennek ellenére azért Batman nem kap idegösszeroppanást. És valahogy addig sem haltak éhen a három műszakosok, amíg nem volt éjjeli nyitvatartás. El nem tudom képzelni, hogy az élet által megkövetelt 1 millió kompromisszum közül valakinek miért pont ez a nüansz fáj, ami már szinte a nullánál is kevesebb. Miért pont itt szakad el a cérna?

Azt az érvet nem érzem védhetőnek, hogy a 24h-s nyilvántartás azt jelentse, hogy teljes üzemmel működik.. számomra ebbe belefér egy a nappalitól teljesen különböző éjjeli nyitvatartás is. (Ugye éjjel+nappal = egész) És hogy az éjjeli nyitvatartás csökkentett-e, az tényleg az üzemeltető szíve-joga. Végül is az üzlet kapui tényleg (kb.) 24 órán át nyitva vannak.

És végül: az óhajt még talán valahol megértem, de az indulatokat nem. Mi az, hogy Anna (és a követői) ilyen vérmesen követelik azt a nyamvadt húst? Panaszkönyv? Komolyan? És aki ezen megütközik, annak is elharapják a torkát? Elárulom, ha holnaptól minden éjszaka százas sorok állnának az áruházakban, hogy "hűtőt akarok", napokon belül kialakulna az éjszakai műszaki ügyelet. Pampogás helyett inkább irány éjjel a Tescoban a húspult üvegét kocogtatni.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.20. 09:34:45

@fehérgalamb: mondom van aki. Nekem pl. van magánéletem, de napközben van értelmesebb dolgom is, éjjel meg pont h kb. egyedül vagyok bevásárlás közben (ill. a csajommal), és ettől lesz 2x olyan gyors.

TGabi 2010.07.20. 09:36:12

Posztoló szerencsés ember lehet, ha ez a legnagyobb problémája.

Alex3000 2010.07.20. 09:36:34

Eleve kamu a 24 óra mert ha jól tudom, akkor valamikor hajnali 1-kor 1 órára a pénztárak is bezárnak.

pulykamaki 2010.07.20. 09:37:21

Részletre sem lehet éjjel vásárolni. Olyankor ki a hülye a Tesco vagy a bank? hmm?

fehérgalamb 2010.07.20. 09:38:02

@droid_: de akkor gondolom bementek bevásároltok és kész nem az éppen nemműködő szolgáltatásokkal szórakoztok,mint annácska.

Stupidella 2010.07.20. 09:38:55

Éjjel jellemzően piáért meg nasiért ugranak be vásárolni, most komoly, hogy egy-két eltévedt hülye picsa miatt álljon valaki készenlétben egész éjjel?

Forever Mankini 2010.07.20. 09:39:04

Melyik az az irodalmi mű, ahol fokozatosan szoktatják a diktatúrához a népet, és már az a bolond, aki ez ellen szólni mer? Állatfarm? Legyek ura? Na ezek a hozzászólók, aki hálásak a multinak hogy egyáltalán rendelkezésre áll, és a dolgozóknak, aki éjjel is serénykednek...Idióták!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.20. 09:39:37

@fehérgalamb: nyilván tisztában vagyok a feltételekkel, és ezzel együtt választom az éjszakát, késő estét.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 09:41:59

@bass.gitár: az előrecsomagolt termék semmivel sem rosszabb, mint a hejben szecskázott, sőt, tán még frissebb. Ellembe drágább. Teccett már hallani a védőgázas csomagolásról?

Merylin 2010.07.20. 09:43:23

Nálunk Ajkán csak 8-ig van kiszolgálás a pultokban, de akkor még van vevőszolgálat, az nem tom meddíg van, mert éjjel nem szoktam tescoba járni.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.20. 09:45:27

Ja és akinél nincs toll legalább a kocsiban, de írni akar, nem sikeres ember.

labi 2010.07.20. 09:47:15

@Hosegawa: "Először is éjszaka nincs műszaki pult, tehát garancia sem kell."

Hát, nézd, valószínűleg a tescos robot állás pont neked való, ha eddig nem tűnt fel, hogy egy csomó műszaki cucc csak simán ki van rakva a polcokra és az éjszakai beszerzéséhez nem kell semmiféle műszaki pult. :)

irinyeahétszentségit 2010.07.20. 09:47:54

@fehérgalamb: a szakszervezetek ki is számolták, hány %-al kevesebb emberre lenne szükség ha a hétvégi nyitvatartást megszüntetnék. Vagy te komolyan gondolod, hogy pl. kettessével állnának a biztonsági őrök? Vagy a húspult mögött egymás sarkára taposnának az eladók, mert nem férnének el? Hahaha
Egyelőre ettől nem kell tartani, a lobby érdekek erősebbek a szentírásnál.

cicmen (törölt) 2010.07.20. 09:48:10

Mi az hogy éjfélkor nem vágnak nekem disznót a húspultnál?
Le a tescoval!

Ooorsi 2010.07.20. 09:48:32

@Rosszindulatú Vászka: Jah, nem rosszabb, csak pl a darált hús felét telekurják megmaradt zsírcafatokkal.
A pultnál meg rámutatok egy darab combra, hogy ebből legyen szíves nekem darálthúst csinálni, lehet, h ez drágább az előrecsomagoltnál, de inkább kifizetem a HÚS árát, mint a felehús-felezsír kombót.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 09:50:28

@Ooorsi: bocsika, még a párizsiról volt szó. Jelzem semmi baj a zsírral, az étel legfontosabb összetevője, csak nem mindegy menyni van belőle. Igényes júzer meg amúgy is magának darájja a húst.

alexaxel 2010.07.20. 09:51:02

@Magg: Büdös buznyák neked ajó kurva anyád,te redves paraszt!

cicmen (törölt) 2010.07.20. 09:52:47

Felhívnám a sok hülye figyelmét, hogy régen az üzletek 7-8 óráig voltak nyitva, hétvégén meg addig sem!(vasárnap semeddig)
Mégsem döglött éhen senki, és nem jártak meztelenül sem.

fehérgalamb 2010.07.20. 09:54:10

@irinyeahétszentségit: nem így van az alkalmazottak száma vásárlók számától függ és igen ugyanannyi melós kell 16óra nyitva tartásra mint 24re, mert a vásárló ugyan annyi, ez tény.a szakszervezet meg hát az csak van ,hogy legyen.

labi 2010.07.20. 09:54:10

@Ooorsi: "Amúgy meg csak az ilyen anyuci/barátnő kajáján elhízott cseszett lusta faszik gondolhatják, hogy az előre fóliázott hús ugyanolyan mint a "friss"."

Hasonló jelzőkkel illetném azokat, akik azt hiszik, hogy a pultban lévő cucc frissebb. Hány éves vagy királylány? :)

Ooorsi 2010.07.20. 09:54:40

@Rosszindulatú Vászka: az egészséges mennyiséget tartalmazza az a darab, amit levágatok magamnak.
Amúgy nem értem miért lenne különbség. A védőgázas, előrecsomagolt akármmilyenhús szerintem, és a környezetem szerint is rosszabb minőség, mint a friss.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 09:58:07

@labi: jó meglátás.

@cicmen: régeg nem kellett túlórázni sem, meg amúgy sem volt negyedennyi termék sem a polcokon a népbótba. Persze lehet visszasyírni a vadkomenista áruhiányos ingerszegény ébeket.

Továbbá csak jelezném, hogy bár a legtöbb júzer nyilván jobban kedveli az argentín bélszínt, valahogy mégis akciós-tálcás darált gyesznóból süti a fasírt a főzelékhez.

csunyapalacsinta 2010.07.20. 09:58:24

Azzal ne jöjjön már senki, mi volt a múlt században, milyen volt a nyitvatartás a Kádár-érában. Nálunk pl. az ABC még vasárnap délelőtt is nyitva volt. Munkaidőben is lehetett nagybevásárolni, meg fodrászhoz járni, és senki nem szólt érte, ha nagy pakkal, meg friss frizurával mentél vissza "dolgozni". Lehet hogy tőlünk nyugatra nincs szükség az éjszakai és a hétvégi nyitvatartásra, mert hétköznap, emberi időben is be tudnak vásárolni, de itt és most vad, vagy ha úgy tetszik korai kapitalizmus van!

privateer 2010.07.20. 09:59:08

Én visszasírom a régi szép időket.
Vasárnap igenis legyen zárva minden.
Nyolctól maximum egyig.

Éjszakai nyitvatartás meg annyiban éri meg ezeknek, hogy legalább nem üresjárat megy.

Amúgy imádom ezeket a hülye bazdmegelő tizenéves kommenthuszárokat.

Folytassátok csak!

Ooorsi 2010.07.20. 09:59:37

@labi: betaláltam? menj vissza anyucihoz, aztán kérdezd meg mit szokott vásárolni.
Épp elég ideje vagyok önellátó, hogy a magam kárán megtanuljam: ne vegyünk előrecsomagolt kaját - gumikesztyű darab, rohadt/penészes darabok a csomag alján, ésatöbbi meglepetés elkerülésének érdekében.

cicmen (törölt) 2010.07.20. 09:59:39

@Ooorsi: Éjfélkor fogjál baglyot magadnak, ha annyira friss húst akarsz!

jewel79bp 2010.07.20. 10:00:04

@Hosegawa: Nem értek egyet a posztolóval, de amit a Tescós kolléga beírt itt és előadott... ilyenkor jut eszembe, hogy sok ember örülne annak a munkának, amit ő végez, de aki ennyire leparasztozza a vásárlót - akár igaza van, akár nincs - az munkanélküli segélyt sem érdemel. Az ilyen nem kereskedő, hanem tényleg egy robot.

labi 2010.07.20. 10:01:13

@Ooorsi:

Már ne haragudj, de te tényleg azt hiszed, hogy a tescó húsospultban igazi tanyán szabadon nevelt, tápot nem látott biocsirkék vannak, míg a védőgázos csirkegyáros?

Mind a kettő életében egymás mellett nyomorgott a csirkegyárban, csak az egyik a husospulta került pőrén, míg a másik kapott némi fóliát.

cicmen (törölt) 2010.07.20. 10:02:50

@Rosszindulatú Vászka: Nem visszasírásról volt szó, azt próbáltam érzékeltetni, hogy mennyivel szarabb volt és mégis megoldották az emberek.
Most meg semmi nem elég nekik!
Én nem tudom, mi a lóf.szt akarnak!

lOc (a pasztafáriánus) 2010.07.20. 10:03:42

Ez semmi. Én Londonban mentem volna út melletti 24 órás Tescoba este 8-9 fele, de már zárva volt. Lehet, hogy én vagyok a hülye, de az volt kiírva, hogy Tesco 24hr.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:04:56

@csunyapalacsinta: a fles a dologban, hogy nyugatabbra meg épp a hétvégi nyitvatartásért lobbiznak a vendéglátósok meg turisztikai biznicben érdekeltek.

@Ooorsi: elárulnád, hol soppolsz friss húst? Csak érdekelne. Szted a címkementes tőkehúst hol veszi a kis hentes? Nemám elzúz a teszkóba, ha hogy ugye? És nem pakojja vissza a hűtőkamrába a maradék árut, hanem megsemmisíti, nemám visszapakojja másmap reggel. Meg nemá lemossa ecetes vízze, inkább kidobja. Ugye?

labi 2010.07.20. 10:05:41

@Ooorsi: Ó, édes bogárkám, ha valóban olyan igényes lennél húsminőségi szempontból mint ahogy előadod itt magad, akkor nem a tescoban vásárolnád a husikáidat. Se a pultból, se fóliázva. :)

Te is megkérdezheted a jóanyádat, hogy milyen minőséget kapsz a tescopultból. :)

Ooorsi 2010.07.20. 10:06:16

@labi: nem azt mondtam, hogy mindenki menjen le falura előrendelt csirke/disznóvágásra húst vásárolni, csak a lehetőségekhez mérten én igyekszem a legjobbat venni.
Szerintem van különbség ízre, állagra. Szerinted nicns,lehet vitatkozni, de felesleges. Izlések és pofonok.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:06:45

@cicmen: álló faszt, ingyen gyógyszert, meg legyen bajnok a fradi :)))

reccs 2010.07.20. 10:06:49

@privateer:
Én visszasírom a régi szép időket.
Vasárnap igenis legyen zárva minden.

Szerintem is, főleg a templomok.

Ooorsi 2010.07.20. 10:08:46

@labi: ki mondta, hogy tescoban veszek húst? Csak megvédtem ezt a szerencsétlen posztolót, mert szerintem igaza van abban, hogy nem csomagoltat akart venni.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:11:01

@Ooorsi: akkor honann tudod, hogy a tecsóba mi a külömbség a fóliás, meg a tőkehús között? Apró ellentmondást vélek érzékelni :)

cicmen (törölt) 2010.07.20. 10:11:40

@reccs: Hogy jönnek ide a templomok te féleszű?

fingerbangs 2010.07.20. 10:12:40

a húspultot leszarom, hogy nyitva van e éjjel, de az, hogy 1DB PÉNZTÁR van csak 10 után és 50 méteres sor áll az tényleg albánia
egyébként a tesco a legalja

fehérgalamb 2010.07.20. 10:12:44

most lépek egy másik multikultiba 22ig várom annácskát,nem nonstop!

irinyeahétszentségit 2010.07.20. 10:13:05

@fehérgalamb: Nem lenne ugyanannyi a vásárló a rövidített nyitvatartás alatt, mert aki pl. olyan munkarendben dolgozik, és előtte nem tud bevásárolni, mert nincs hűtőszekrény a munkahelyén, az továbbra is megpróbálna este ill. hétvégén vásárolni a kis garázsüzletekben, (drágán). Hétvégére kisegítő (másodállású) pénztárosokat is alkalmaz a tescó, na pl. rájuk sem lenne szükség.

Ooorsi 2010.07.20. 10:13:08

@Rosszindulatú Vászka: mint mondtam, rossz tapasztalatom az van. Párszor vettem csomagoltat, kényelemből, még önállóságom elején. Kb 1-1 alkalommal az összes mutliban. Azóta nem.

szabiaki (törölt) 2010.07.20. 10:13:35

a hétvégi nyitva tartás az egyik legjobb dolog. Volt, hogy hétvégén egy kisebb családi baleset miatt elkellet mennem anyámékhoz szombat este hullafáradtan értem haza, szerencsére közel volt a tesco, mert semmi nem volt otthon átmentem. Meg vettem ami kellet, mondjuk nem bontott csirkét meg friss halat az akváriumból. Aztán beálltam a sorba, kicsit gyanús volt, hogy sor van, de aztán az első ember lebaszta a kosarát és kiviharzott, mert éppen akkor volt éjfél és kassza zárás. A pasas nem volt hajlandó várni, pedig kb 2 percig kellet várni, és már kész is volt.
Szóval a non-stop és a hétvégi nyitva tartás a legnagyobb találmány a szeletelt kenyér óta. Bízvást állíthatom, szükség van rá.

labi 2010.07.20. 10:14:18

@Ooorsi:
Akkor még egy dolgon gondolkozz el:

Milyen módon lehet trükközni egy bármilyen áruházban a nem sajátmárkás (tehát nem általuk ráirt könnyen felülcimkézhető) csomagolt cuccokkal, és milyen módon a sima csomagolatlan húsokkal?
Elég pár napot eltölteni akár kisegítőként nyári munkában bármilyen húsos helyen (akár a sarki hentesnél is, nem kell hozá multi) hogy megváltozzon a véleményed. :)

fehérgalamb 2010.07.20. 10:14:42

most lépek egy másik multikultiba várom annácskát 22ig,nem nonstop!!

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:16:52

@Ooorsi: ne tetézd, önállóságod elején tán még tapasztalatod sem volt a húsminőség felismerésére :)))

Ooorsi 2010.07.20. 10:17:32

@labi: remélem sosem fogok hentesnél dolgozni :)

fehérgalamb 2010.07.20. 10:18:30

@irinyeahétszentségit: ez nem így van,aki garázs boltba vásárol dupláért hát ccc..,nem azt mondtam ne nyisson ki hétvégén de elég lenne csak szombaton és nem éjfélig,ne mond már,hogy reggel6-tól este 8-ig nem bír valaki bevásárolni.

cicmen (törölt) 2010.07.20. 10:18:38

@Ooorsi: Kényelemből ne vegyél csomagoltat, mert azt ki kell bontani!

cicmen (törölt) 2010.07.20. 10:21:28

@Ooorsi: Reméled nem fogsz hentesnél dolgozni?????
Kitől függ?
Megnézném, ahogy leemeled a fél disznót a kampóról!

sprenczl 2010.07.20. 10:21:59

Ne csodálkozzatok. Spórolnak a munkaerőn, így az éjszakás műszakba vagy nem kerül ember (mert nincs) vagy ha van is, akkor épp mással van leterhelve a szerencsétlen. Kb 50%-os a munkaerő/munkahely feltöltöttsége a "korrekt és munkahelyteremtő multiknál", mert ha nem így lenne, akkor nem tudnák beszerár környékén vagy alatta árulni a remek termékeiket.

Ooorsi 2010.07.20. 10:22:04

@Rosszindulatú Vászka: a rohadt húst szerintem fel lehet ismerni különösebb váráslási-konyhai jártasság nélkül is :)
Legalábbis szerintem a többség képes erre, a látás, szaglás, tapintás segítségével :D
Talán neked ez nem megy? :D

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:22:17

@fehérgalamb: pedig de. 6-kor kelés, kaki-kávé, ingázás, gája, hazafele ingázás, megérkezés haza, maunikasónak má vége. Vacsi, hiszti szundi. Ez megy plntekig. Persze lehet útközbe a kisbótba soppolni drágábban, meg cígolni. Ellembe szombat mozi, vagy plázázás, vagy strandolás vagy döglés ottohn és utána estve-éccaka szép nyugiba lehet megvenni a tartós élelemet meg háztartási kemikáliákat. Sztem.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:24:39

@Ooorsi: a rohatthús meg a friss hús között sok stáció van ám, és ezek nagyobbik része az ehetőségen túl van.

xenuka 2010.07.20. 10:28:20

Este 10 után is teljesen normálisak voltak velem a Tescoban.

irinyeahétszentségit 2010.07.20. 10:28:27

@irinyeahétszentségit: pedig de, pl. aki 12 órás munkarendben van

fehérgalamb 2010.07.20. 10:29:14

@Rosszindulatú Vászka: ez az élet elég szánalmas,de biztos sokan élnek így,tényleg nagyon sajnálom őket,szép emlékeik lesznek majd a együtt töltött családi hétvégékről..:)

cicmen (törölt) 2010.07.20. 10:31:43

Annácskának friss csőhúst a szájába!

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:32:11

@fehérgalamb: sztem is dögöjjön meg mindenki, aki messzebb lakik a munkahejétől 6 km-nél. Szerencsétlen lúzerek. A vidékiek kéccer is dögöjjenek meg.

irinyeahétszentségit 2010.07.20. 10:33:06

@fehérgalamb: pedig de, pl. aki 12 órás munkarendben van
(bocs az előbb magamnak válaszoltam)

cicmen (törölt) 2010.07.20. 10:34:28

@Rosszindulatú Vászka: A kallereknek a legrosszabb! Mozog a munkahelyük!

fehérgalamb 2010.07.20. 10:35:10

@Rosszindulatú Vászka: ennek mi köze a vásárláshoz?én is ingázok néha napi 200km-t ez nem akadályoz meg abba hogy hetente egy nagy-bevásárlást elintézzek nem megye minden éjjel a Tescóba.

Kovács Gültem 2010.07.20. 10:37:31

Ugye tudjátok hogy augusztustól üzembe helyezik az első önkiszolgáló pénztárakat, a Fogarasi tescóban ezért a nagy átalakítás! Egy pénztáros három bénázó ön-kódleolvasó, ön-befizető vásárlót fog felügyelni!

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:39:30

@Kovács Gültem: a bénázó önkódleolvasó nem bisztos, hogy rosszabb, mint a csacsogó-kérdezgetős pénztáros.

kocka hass 2010.07.20. 10:42:55

Nyilván sok múlik azon hogy ki hol dolgozik. Egy óvónő pl. napközben nemigen ugorhat ki vásárolni, viszont lelép ha üt az óra, a túlórázó szülők csemetéire meg őrködjön a dajka, max. este 6-ig. Vagy még addig se? Akinek meg másmilyen a munkarendje, az meg nasira is beugorhat a tescóba, mint pl. a rendőrök. (Szerencsére még nagybevásárlást nem láttam tőlük, de éjszakai áruvadászatot már igen:((

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 10:49:00

@kocka hass: kivéve, ha a teszkóba veszteségcsökkentési teknikus :)

ZX 2010.07.20. 11:02:15

Meg sem lepődök. Feleségem is Tescoban dolgozik, most vasárnap úgy állították be, hogy nem volt 1 darab pék sem, úgyhogy egész nap a vásárlók anyázását hallgatták, hogy miért nincs kenyér, zsömle stb.
Mindenesetre az olyanokat sem tudom megérteni aki hajnali 3-kor megy be rotációs kapát venni. :P

bass.gitár 2010.07.20. 11:03:50

@VRbagoly:
Kegyednek lehet, hogy mindegy, mert egy bagoly a felesleget a száján öklendezi ki, neki ez megszokott ugyebár. De engem az ilyesmi zavar. A tescot pedig egy koszos boltnak tartom. Nálunk verebek röpködnek az üzletben, a kenyérre csinált az egyik madártársa. Az eladó nem volt hajlandó bevinni az eladótérből.

@Rosszindulatú Vászka:
Hallottam erről a csomagolási módszerről. Azt, hogy frissebb lenne a termék, azt kétlem! Nem kell részletezni, hogy készül az ilyen termék, már ott dolgozók elmesélték. Nekik sem kell! Utálom a sorbaállást, de inkább, pedig a zinterspárban ott szeretkeztek a legyek a pulton, a csirketetemek felett. Már gondolkozom a csirketelep létrehozásán.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.20. 11:05:41

Teszkóban van-e hely diszkréten szoptatni a csimótát, miközben a pocaklakó rugDOS?

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 11:10:55

@bass.gitár: és akor vagy napokig a levágott tikot eszitek, vagy megy a fagyasztóba és akkor ebenguba.

Nomeg, ha nagyon ráérsz és sok felesleges telked van, meg bírod a tyúkudvarszagot, hát hajrá. Meg van utánfutód a tápoltatáshoz télire. Szar meló ám órákat basztatni egy döglött tíkot a leveshez.

@horex: :)))

Állítsuk meg a ......... 2010.07.20. 11:18:06

Nyugi nálunk Debrecenben azt is elintézte kósa alajos, hogy este 10-től, reggel 6-ig még szeszesitalt sem lehet venni.
Egy bizonyos körön belül ahol a maffiózó haverok uralják az éjszakai életet, na ott lehet csak szórakozás közben szeszesitalt fogyasztani, aki baráti társaságot szeretne vendégül látni, vagy éppen megkíván egy üveg sört, az nem vehet magának.
Egy időben, mikor a "tisztelt városatyák" meghozták a döntést reggelente a fiatalok direkt teledobálták a tesco parkolót sörösdobozokkal.Mondom ezt úgy, hogy utálom a részeg embereket, de azért ezt túlzásnak tartom, legközelebb majd a colát tiltják be éjszakára, vagy a csokit?

és akkor jönnek még ezzel a vasárnapi bezárást követelő szöveggel, amikor a harangok szólnak már reggel hatkor.
Úgy érzem, ha nekem kötelességem eltűrni a hajnali harangzúgást hétvégén, akkor engedjék már meg nekem, hogy akkor menjek vásárolni, amikor én akarok.

isti77 2010.07.20. 11:22:25

De igényesek lettünk, ejha. Talán nem is ez a nép volt az, amelyik szűk 20 éve még a mosóport meg a Milka csokit is Ausztriából hozta be magának félnapi sorbanállás után a határon.

Este 10 után nincs nyitva a húsos és a süteményespult? Vérlázító.
Mellesleg az áruház tényleg nyitva volt, hiszen bementél, nemde? Azt, hogy minden szolgáltatásuk elérhető a nap 24 órájában, én még soha nem láttam sehol. Te igen? Milyen eszményi lehet nekik, amikor bemegy este 10 után egy ilyen bumburnyák hepciáskodni.

Ennyi erővel azok a kereskedők, amelyek nem tudnak a hét minden napjára az összes szolgáltatásukat (pl.: házhozszállítás, hitelügyintézés) biztosítani, ne is lehessenek nyitva azokon a napokon.
Elvégre mégiscsak nonszensz, hogy ha én vasárnap este 6-kor veszek egy tévét pl. a vörösöknél, ne tudják még aznap kihozni nekem.

Sőt, sajnos a közelmúltban volt alkalmam közeli ismerősömet éjjel 2-kor bevinni az egyik budapesti kórház ügyeletére. Valami egészen elképesztő dolgot láttam, lassan írom, hogy fel tudd dolgozni: a földszinten zárva volt az optikus! Hallatlan.

Csirke72 2010.07.20. 11:24:24

Szerintem a posztolónak kellene a huspultba beállni vasárnap 10 után atescoba. Az összes vasárnapi nyitvatartást be kellene szüntetni, mindenkinek jár a szabadidö. Arról nem beszélve, hogy pont a TESCO nem fizetett ki 740Mio Ft vasárnapi tulórapénzeket, mert az uj rendszerükben ezt egyszerüen lekapcsolták. Na most ez milyen átbaszás az amugy is éhbéren foglalkoztatott alakalmazottakkal szemben?????
Miért nem szoltak nekik, hogy ne menjetek be mert a rendszert amiben a túlorákat nyilvántartják le lessz kapcsolva! Ehelyett + 740Mio Ft hasznot huzott az ingyen munkaerön!

ZX 2010.07.20. 11:25:38

@pcr: Szerintem ne kanyarodjunk el ebbe az irányba, mert ebben a 2 tábor soha nem fog egyet érteni, mint ahogy pár hónappal korábban sem amikor téma volt.

Csirke72 2010.07.20. 11:29:00

@isti77:

Nem igényesek, mert a magyarok 90% csak majmolja a nyugati szokásokat, de mellette göze nincsen 1 emelt szinvonalról, trendröl....
Ezek csak amolyan kis gyökerek akik a kis emberek között nyálaznak olyan materiális eszközökkel, amiket nyugaton megse emlitenek....
Ez inkább full ciki:((((
Olyan mint a sinemzet... Mióta sinemzet a magyar????? Csak játszák az eszüket és ugy csinálnak mintha ök mindig sielni jártak volna, közben csak a 90-es évek közepétöl kezdtek kijárni, hogy otthon elmondhassák ök sielni mennek:(
Ciki:(((

pakesz (törölt) 2010.07.20. 11:31:24

persze betiltatni hol elsz kisanyam? apuka regen kader volt oszt akkor igy ment?

ha nem tetszik miert mesz oda? meg minek izmozol? tudod a mai PIACGAZDASAGBAN ugy torolja meg az ember hogy nem megy oda :)

ha tenyleg jogserelem ert volna akkor jogos lenne de igy? ezek csak kifogasok...
es igen te ne mondd meg nekem es masoknak hogy zarjon be a Tecso mert akkor kevesebbet tudnak adni! kepzeld amikor ejjel megyek vasarolni kerulgetnem kell az arufeltoltoket is! ez is jogtalan!!! nem adjak meg a torvenyileg szabalyozott helyet nekem es rogton szaladok az ombuccmannhoz!!!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.07.20. 11:35:47

És akkor itt mélázzunk el egy pillanatra, hogy hány ilyen gyökér hisztizhet az áruházakban. (aki nem ír ide és nem lesz belőle poszt)

Eszement mennyiségű wrire only tahó paraszt.

Csirke72 2010.07.20. 11:39:09

@pakesz:

Igen! Mert én mondom meg neked! Te ne verd mások faszával a csalánt! Vili kiscsávó?

Ez nem piacgazdaság, hanem rabszolgatartás amit törvényekkel lehet meggátolni. Ha meg nem tetszik fordulj az alkotmány birosághoz és a 2 zsemlédet majd szombaton megveszed a Tescoban!

Továbbá vegyé má fel 1 stilust kispajtás:(((

Nem a kukába kiabálsz bele és a visszhang visszaszol te gyökér:(((

Csaggasz 2010.07.20. 11:39:42

Büdös paraszt a posztoló.

Csirke72 2010.07.20. 11:41:52

Igen is be kell zárni vasárnap, ez minden nyugat európai országban igy müködik.
Szombaton is csak 20.00-óráig kell nyitva tartani.
A haszon csak a multisok tulajait érinti és a tökét ugyis kimentik nyugatra...

Mi haszna ebböl az alaklmazottnak???

Roxerkriszta 2010.07.20. 11:42:56

Az önkiszolgáló részleg valóban 0-24-ig működik elégedjetek meg azzal!Gondolom senki nem éjszaka jár húst venni!

Csirke72 2010.07.20. 11:43:37

Èn nem csakhogy megakadályoztam volna, hogy a panaszklönyvbe irjon hanem 1 elküldtelek volna a helyi örsre sirni és feljelenteni a Tesco müszakát:))))

Muhahahaha

Csirke72 2010.07.20. 11:44:52

@Roxerkriszta:

Akinek nem tetszik, menjen máshova ahol megkapja azt amit a Tescoban nem.
Pedig ugyanott landol a posztolo 1 nappal késöbb...

genyamagyar 2010.07.20. 11:49:09

@Csirke72: "Igen is be kell zárni vasárnap, ez minden nyugat európai országban igy müködik."

Hazudsz!

pakesz (törölt) 2010.07.20. 11:50:06

@Csirke72: mi van gyoker?
arufeltolto meg nappal menjen nem? hiszen az ejszakai muszak az kizsakmanyolas nem?
szepen majd te megasszondod hogy mi hogy legyen nem?
ez is stilus, csak elegge hulye

pakesz (törölt) 2010.07.20. 11:51:55

@genyamagyar: szerintem is hazudik, de ez a kocsog mar csak ilyen...
valamit allit es ha megcafoljak tovabblep, kar az ilyen debilekkel vitazni...
tudod ez olyan mint amikor a vilagot hozzaigazitja a sajat gondolkodasmodjahoz es aki mast allit az hulye(marmint szerinte :))) )
es az a vicces hogy el is hiszi, es neki igy kerek a vilag !!!

prmsnd 2010.07.20. 11:55:23

ekkora barmot.

10 után a húspult mellé toljanak ki egy műfasz pultot, kárpótlásul.

Csirke72 2010.07.20. 11:56:32

@genyamagyar:

Ezek tények mivel nyugaton élek és igy lessz! Ès ha kell én irom az elsö hozzájárulásomat!

ZX 2010.07.20. 11:57:00

Kár, hogy akik itt a legnagyobb mellénnyel a vasárnapi nyitvatartás mellett vannak, életükben nem dolgoztak se vasárnap, se éjszaka. Pláne nem úgy, ahogy ezt a Tesco-ban kell. (2 nap éjszaka, 3 nap délelőtt, 1 szabad, 2 délután, 1 szabad, 3 délelőtt, 3 éjszaka stb.) Ezek után pihend ki magad. Sok sikert!

Csirke72 2010.07.20. 11:57:51

@pakesz:

Kispajtás!
Igen én megmoondom, te meg elfogadod és mint mintapolgár majd hétfötöl péntekig nyomulhatsz, ha pedig lekésted akkor van étterem:)

Csirke72 2010.07.20. 11:58:48

@pakesz:

A németeknél ez müködik és ök emberi módon élnek. Az a posvány ami otthon eluralkodott a mai társadalomban, azt ki kell irtani csirájában:)

2010.07.20. 12:01:23

Semmi gond Anna, jelentkezzél eladónak, kizárólag éjszakai műszakra. Biztos sokan örülnek majd neki. Addig meg gondolkozz előre és vásárolj be hamarabb. Ennyi.

Jó Estét 2010.07.20. 12:02:20

En mindig aszondom, hogy a vasarlonak mindig igaza van. Na most nincs :D Egy dologban volt igaza, ugyanis torveny irja elo, hogy a vasarlok konyvehez mukodo tollat kell biztositani mindig :D Amugy meg kb 10 eve van ejjelnappalos teszko, es azota igy mukodnek a dolgok. Enis imadok ejszaka vasarolni (meg sokszor ra is kenyszerulok) de pl ejfelkor mar nem fogok nekiallni csirket sutni, szal akkor inkabb lemegyek reggel megvenni. Ha meg oltari flamos vagyok es a parizsis zsomle nem eleg jo, akkor tele van a varos gyrososokkal, meg ejszakai kajarendelessel, sot a Fogarasi uti tescoval szemben ott van a 0-24-es kajalda, a taxisok torzshelye a Pillango bufe ;)

Minnya enis felhaborodok mar, mer hajnal kettokor nem tudok sehol a varosban pedikuroztetni!!! :)

Jó Estét 2010.07.20. 12:04:12

@ZX: keress masik munkat? ugy nem ertem miert sir valaki, hogy ejszaka kell dolgoznia, ha nem lenne ejszakai nyitvatartas munkad se lenne ezek szerint, ha meg igen, akkor most is nyugodtan lehet valtani...

@LeviT: de csak onkentes alapon, mer Tesconak nem hiszem, hogy megerne fizetni azert, hogy egy ejszaka eladjanak 4 kilo karajt :D

Állítsuk meg a ......... 2010.07.20. 12:05:15

Éjszaka hol lehet süteményt venni, vagy rendelni?
Nem Pestre vagyok kíváncsi!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.07.20. 12:05:43

Hagyjátok már ezt a tollas szart. Azért nincs toll sosem, mert a kedves vásárló magánál felejti. Akkor is, ha hozzá van zsinórozva a - figyelem - vásárlók könyvéhez.

El lop ják. Értem? Rendszeresen.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.20. 12:06:36

Bemegy, vesz egy húszforintos tollat, és beír a panaszkönyvbe. Probléma megoldva.

Csirke72 2010.07.20. 12:07:55

Èn pl. éjjel szeretném a váltómat megjavittatni a kistraktoromban mert elromlott de nem találok éjjeli traktorjavitó szalont...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.07.20. 12:07:57

annának javaslom, hogy a saját érdekében messziről kerülje el akkor az újpest-központban található "nonstop" smatch-t :D kb egy éve bevezették a 0-24es nyitvatartást, de eddig kb 10ből 6szor tudtam éjfél után vásárolni náluk, többnyire zárva van technikai okok/leltár/áramszünet/egyéb okok miatt...

Lawliet- Ryuuzaki 2010.07.20. 12:09:32

Most komolyan... Keddves posztoló, és Orsika. Hol a bánatban éltek ti??? A friss azt jelenti, hogy pár órán belül vágták. Ugye nem képzelitek, hogy ami tálcán van, az régebbi lenne, mint ami a pultban... Ugyan kérem... Akkor elárulok egy fene nagy titkot... Ugyanaz mindkettő, csak a csökkenteknek rakják ki.. Ha tényleg húst akarsz venni, akkkor megemeled szépen a kis kielégítetlen feneked, és lecsattogsz egy vásárcsarnokba... Ja, hogy ahhoz hajnalban kell kelni? Szar ügy.
Viszont tény, hogy legtöbbször az olyanok tépik a szájukat, akik nem 3 műszakoztak, és 14-16oztak... Érrdekes, én egy ilyen munkarend mellett is mindig megoldottam, hogy ne legyen ilyen óriási, a világot a pusztulásba döntő problémám.

ZX 2010.07.20. 12:09:35

@Jó Estét: Bocs, nem magamról beszéltem. Ha nem lenne éjszakai nyitvatartás, akkor sem rúgnák ki a dolgozókat, mert már így is 3-4 fővel kevesebben dolgoznak 1 műszakban mint szükséges.

pakesz (törölt) 2010.07.20. 12:10:53

@Csirke72: te nyugatot mondtal
"Csirke72 2010.07.20. 11:41:52
Igen is be kell zárni vasárnap, ez minden nyugat európai országban igy müködik."

amugy gugli es:
"Late Night Shopping Britain"
egy csomo talalatot talalsz ra :)))

genyamagyar 2010.07.20. 12:13:41

@Csirke72: ugyanmár.... Most jöttem Ausztriából, vasárnap nyitva volt a Lidl, a Billa, a Hofer stb...

ZX 2010.07.20. 12:16:32

@genyamagyar: Hol?

Diskonter Lidl

Die Lidl Austria Gmbh ist die Niederlassung in Österreich der deutschen Firma aus Neckarsulm.
Öffnungszeiten
Montag - Freitag 8:00 bis 19:00
Samstag 7:30 bis 17:00 (In Wien bis 18:00)

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 12:17:24

@genyamagyar: sztem fals, még a swechati Billa is zárva van vasárnap.

ZX 2010.07.20. 12:19:10

@genyamagyar: Megnéztem, a Billa és a Hofer is zárva van. :P

genyamagyar 2010.07.20. 12:21:50

Többeknek: Villach környékén vásároltam be, most vasárnap. Mégegyszer: Lidl, Hofer és a Billa is nyitva volt. Ha kell, a pontos helyet is megmutatom a Google Earth-on.

pakesz (törölt) 2010.07.20. 12:22:48

www.tesco.com/storeLocator/
le lehet ellenorizni hogy nyugton mi is van :)
amugy a late night shopping az mast jelent

Lawliet- Ryuuzaki 2010.07.20. 12:23:12

És még valami, az ilyenek mint a posztoló estek be régebben este 10 magasságában hogy akkor ők hitelre akarnak tv-t, meg minden nem létfontosságú dolgot. Nem egy ilyennek találkoztam.
Teljesen támogatom a vasárnapi zárvatartást, mert sokak már nem a parka viszik a családot, hanem tesoba vasárnapi programként. Meg este hurcibálják a szerencsétlen karonülőket, mert ők soppingolni akarnak, és nem fél percet vannak benn, hanem órákat.

genyamagyar 2010.07.20. 12:25:45

Tehát goggle earth: 46'39'06.20É és 13'52'28'.18K

Ott van a Hofer és a Lidl. A Billa beljebb valahol.

bizony, nyitva voltak.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.20. 12:25:48

@genyamagyar: a túristaszopatókba lehet, Bécsbe minden zárva vasárnap. Jelzem nekem se teccik.

ZX 2010.07.20. 12:27:13

@Lawliet- Ryuuzaki: Ehhez vedd hozzá a fiatalokat akik azért mennek be mert már ég a gyomruk a sok piától, enni kell valamit, vagy épp be vannak lőve és azt se tudják hol vannak, a kurvákat és a futtatóikat stb. Bizony bizony, ezeknek van nyitva a tesco éjszaka :P

genyamagyar 2010.07.20. 12:27:33

@Rosszindulatú Vászka: Fent írtam, hogy merre, Villach környékén. Bécsben valóban zárva vannak a boltok, ezért járnak át hozzánk... :)

genyamagyar 2010.07.20. 12:29:14

@Lawliet- Ryuuzaki: tudod, 40 fokban vidd te parkba a gyerekedet, én inkább egy légkondis plázás moziba hurcolom...

Nagyon_Komoly 2010.07.20. 12:31:43

Ilyen hálátlan embereket! Csak a nyafogás meg hőzöngés. Én a TESCO helyében azonnal 22 órakor bezárnám az összes boltot 2 hónapra, aztán majd megtanulja a sok tuskó, hogy mekkora áldás volt, amíg 24 órás volt a nyitva tartás. És majd értékeli azt, hogy éjjel, sorbanállás nélkül legalább a csomagolt árukat megvehesse.

A kommunizmusnak VÉGE! Észre kellene már venni. A Tesco nem azt hirdette, hogy 0-24-ig nyitva van a húsos pult meg a sütis pult, meg a fényképezős pult, hanem a BOLT van nyitva. A TESCO annyi szolgáltatást nyújt, ami neki üzletileg megéri. Ha majd nem éri meg neki éjjel kinyitni, akkor zárva lesz. Ha azt látja, hogy terrorizálják azért, mert nyitva van, akkor zárva lesz.

A zúgolódó panaszkodó társaság meg elgondolkodhat azon, hogy az ő hülyeségük miatt szenved az egész ország. És nem csak a Tesco-val kapcsolatban, ez általános probléma.

Jó Estét 2010.07.20. 12:34:33

@ZX: sztem a magyar allami cegek es intezmenyek kivetelevel mindenhol kevesebb embert dolgoztatnak, mint kene :(

Lawliet- Ryuuzaki 2010.07.20. 12:45:00

@genyamagyar: De nem mindig van 40fok olyankor lehet strandra is vinni. Csak arra próbáltam utalni, hogy aztán csodálkozik mindenki, mikor elkezd változni, és már természetesnek veszi, hogy csak azt lehet csinálni, csipszet enni, és kólát inni, mert a víz nem jó. És csodálkozunk, hogy ilyen poszt tolók vannak. Én nem. Ahhoz túl sokat dolgoztam ügyfélszolgálaton.

ZX 2010.07.20. 12:54:03

@Jó Estét: Na de mikor már 1 péket sem képesek beállítani a pékségbe? Az már durva. 1 eladó dolgozik 1 műszakban. Kirúgnak bárkit szerinted? Ugyamn már. És ez a fenyegetés a leggenyóbb dolog a világon a Tescotól. Na meg az, hogy a pékség díjat nyert korábban, és a dolgozók egy fillért sem láttak a jutalomból, mert a vezetők egyetlen éjszaka alatt elitták.

varvizib 2010.07.20. 14:59:32

Szerintem is a pozitív dolgokat kellene látni: a 0-24h Tesco nyitva tartás egyértelműen jó a vásárlóknak.

Hisz eddigiekben este 10-kor bezárt a Tesco, most meg már azután is be lehet térni, ráadásul sorban állás nélkül. Igaz, hogy nem lehet mindent megvenni (húst, cukrászsüteményeket nem), viszont több ezer egyéb terméket igen.

És amúgy sem elvárható a Tesco-tól, hogy nyitva tartsa mondjuk a húspultot (és külön emiatt plusz 1-2 embernek fizessen munkadíjat) ha amúgy a forgalom nem teszi ezt kifizetődővé. Hisz éjjel jóval kevesebben vásárolnak, mint nappal.

Örülni kellene tehát, hogy drága éjjel-nappalik helyett normál áron lehet vásárolni éjjel is, még ha nem is mindent.

J_K 2010.07.20. 16:00:37

Anna testvérünk kapott egy leckét, melyet úgy néz ki nem jól oldott meg. A pozitív változások korszakát éljük 1987-óta, a világ folyamatosan változik körülöttünk a lényeg az, hogy a problémákon ne fenn akadjunk, hanem kreatívan, a szeretet jegyében oldjuk meg őket. Először is el kell oda jutni, hogy csak a szervezetünk számára fontos és egészséges alapanyagokat vásároljuk meg (ezt ki-ki pillanatnyi fejlettségi szintje szerint próbálja megvalósítani, így előbb-utóbb eljut arra a szintre, hogy nem a Tesco-ból szerzi be mindennapi betevőjét - hacsak nem változtat időközben az áruház a termékpalettáján és a beszállítók körén). A másik pedig, hogy legyünk toleránsak másokkal - sajnos beleolvasva a kommentekbe lehangoló képet festenek a hozzászólók magukról és a körülöttük tapasztalható világról.

A világot mi alakítjuk magunk körül ezért gondolkozzunk pozitívan!

Béke minden testvéremnek!

GhostBusters 2010.07.20. 16:39:20

Én Skóciában élek jelenleg (Glasgow)
Itt minden nyitva van vasárnap is, de szinte nincs is éjjel-nappali bolt, főleg a nagyobb láncok által üzemeltetve (belváros).
Azt még nem néztem, hogy a hiperek nyitva vannak-e non-stop. Mindegyik külvárosban van...

Secnir 2010.07.20. 17:02:35

@cicmen:
"Hogy jönnek ide a templomok"

úgy, hogy anno még a FASZ (Forradalom A Szavazófülkékben) előtt az Ki Tud Nagyobbat Ígérni verseny első helyezettje Semmilyen Zsolt az mondta, hogy az olgarcha karvalytőke népszipoly áruházai is be fognak zárni hétvégére, szombat esti határidővel, vasárnap pediglen kötelező zárva tartás leend.
Majd pedig (jó kereszténydemokrata lévén) ajánlatot tett először arra, hogy az emberek a felszabaduló szabadidejükből elmehetnek templomba, ahol adományozhatnak kedvükre.
Aztán módosította, hogy persze ez nem kötelező.
Majd a FASZ után a karvalytőke rászólt, hogyha nincs vasárnapi nyitvatartás, akkor -20% bevétel, ergo -20% adóforinty.

úgyhogy nem vezették be.

Secnir 2010.07.20. 17:04:06

@cicmen:
"Hogy jönnek ide a templomok"

úgy, hogy anno még a F.A.SZ. (Forradalom A Szavazófülkékben) előtt az Ki Tud Nagyobbat Ígérni verseny első helyezettje Semmilyen Zsolt az mondta, hogy az olgarcha karvalytőke népszipoly áruházai is be fognak zárni hétvégére, szombat esti határidővel, vasárnap pediglen kötelező zárva tartás leend.
Majd pedig (jó kereszténydemokrata lévén) ajánlatot tett először arra, hogy az emberek a felszabaduló szabadidejükből elmehetnek templomba, ahol adományozhatnak kedvükre.
Aztán módosította, hogy persze ez nem kötelező.
Majd a F.A.SZ. után a karvalytőke rászólt, hogyha nincs vasárnapi nyitvatartás, akkor -20% bevétel, ergo -20% adóforinty.

úgyhogy nem vezették be.

renz 2010.07.20. 18:56:31

@Secnir: Ezt valamelyik cucialista olvasókönyvből másoltad ki? :)

Az érmének két oldala van, ha már belekevered a politikát, akkor villantsd fel az egész tervezetet:
"A tilalom a kereszténydemokraták szerint sem vonatkozna mindenkire, így mentességet kapnának a 280 négyzetméternél kisebb alapterületű üzletek, illetve azok a boltok, amelyeknél a nyitva tartás megoldható a munkavállaló foglalkoztatása nélkül. Egyáltalán nem vonatkozna a szabályozás a vendéglátóipari egységekre, virágboltokra, édességüzletekre, benzinkutakra, sőt minden kereskedő kijelölhetne évente 12 vasárnapot, amikor nyitva tart."

Nem mellesleg a Kereskedelmi Alkamlazottak Szakszervezete teljes mellszélességgel az ügy mellett áll és ha valakik, akkor ők a leginkább érintettek. A kisebb bolthálózatok (CBA, Coop) sem ágálnak a törvény ellen, csak a teszkó és társai.

A 15-20 százalékos bevétel kiesés és létszámcsökkentés is csak mesebeli számok, amikkel rémisztgetik a népet. Elviekben ugyanannyi, de legalábbis majdnem ugyanannyi lenne a forgalmuk, amihez majdnem ugyanannyi ember is kell. Megjegyzem szerintem így is kevés ember dolgozik ezeken a munkahelyeken, ezt már gondolom sokan megtapasztalták vagy így, vagy úgy.

Állítsuk meg a ......... 2010.07.20. 19:04:26

:DDD

Méghogy templomba, mint anno az a boldoggá avatott herczegprímás, aki Horthy csendőreivel hajtatta be a templomba az embereket.

Nekem aztán tarthatja a markát az egyház, volt pofája beszedni az egyházadót, de édesanyámékon nem segítettek, amikor 4 évig hadifogoly volt a nagypapi.
Úgyhogy ha én nem akarok templomba menni vasárnap, hanem a tescóba, corába, vagy a farnctudja hová megyek üdvözülni, akkor szépen befoghatják a szájaikat uraimék.

Ha itt mindenki kimenne a parkba, akkor meg az lenne a baj, mert a sokadalom láttán orbán pribékjei jelennének meg, az forradalmat képzelegve maguk elé.

mandel 2010.07.20. 19:42:09

@Sieg: édesanyám napi 10 órát (minimum) dolgozik, reggel nyolctól kezdve. most akkor ő ne vásároljon be? ha a boltok bezárnak este hatkor, mert szegény eladó (tényleg szegény, ezt aláírom, kibaszás ez vele szemben) hazamegy főzni, akkor ki fogja ott elkölteni a pénzét? a gyeses anyuka meg a nyugdíjas?

mandel 2010.07.20. 20:00:41

amúgy azok az emberek, akik itt savazzák a posztolót, hogy mekkora balfácán, hogy teszkózik, (ami ugye szar, meg egészségtelen), ők minden hétvégén hétkor kelnek, és piacra járnak? meg vidékre disznóvágásra? és minden nap megy feléjük a tejeskocsi a frissen fejt házi tejjel, amit otthon szépen felforralnak? vagy ezt mind a saját udvarukban oldják meg? neadj'isten azt hiszik, hogy a coopban jobb minőségű a tej meg a felvágott, csak mert annak kisebb az alapterülete?
értem én, hogy jól hangzik gyűlölni a teszkót, és teljes mellszélességgel tagadni, hogy valaha jártunk is ott, de hülyék ne legyünk már.

Állítsuk meg a ......... 2010.07.20. 20:12:18

Szerintem a fikázók étterembe járnak, és 500 forintos buborékmentes ásványvizet iszogatnak a kocsmák teraszán.:DDD

Xezs 2010.07.20. 20:37:14

@pcr: Akkor Krisztián is maffiózó a Fácánban? Mert ugye ott is lehet ám piát kapni. Hagyjuk már a tévképzeteket.

@J_K: Te valami krisnás lehetsz...

@mandel: Járok piacra. Szombaton. Úgy kezdődik a napom, hogy reggel 10-ig alszok, 11-ig elbaszom az időt (reggeli, netezés) aztán elindulok, odaérek mondjuk délre.

Tudod piacra maximum 20 éve kellett hajnalban menni, manapság a normális piacok délutánig (2-3) nyitva vannak.

Xezs 2010.07.20. 20:38:34

@mandel: Persze a Tescot nem utálom, nem is azért írtam a fentieket.

juhaszcs 2010.07.20. 21:18:05

Szerintem Orbán Viktort kellene felszeletelve árulni a tecsoban a Gyurcsánnyal együtt.
Tuti megvásárolná a romlott húst a balga hipervásárló!
Szarjon sünt az egész politikai elit,és a tesco is!

renz 2010.07.20. 21:53:54

@mandel: Minden nap nem dolgozhat 10 órát, mert az törvénytelen. Mellesleg eljárhatnál helyette te bevásárolni. ;)

Egyébként közel sem arról volt szó, hogy este 6-kor zárjon be minden, ezt is csak te ferdítetted el nagyon erősen, hogy alátámaszd a vélt igazad, ami mellesleg hatalmas ökörség.

Aki meg még itt is képes belekeverni a politikát, annak erősen javasolt egy tartalmas gyógykezelés. Talán még nem menthetetlen a sok ostoba, akit elvakítottak a pártok...

Úgy sejtem a szövegértelmezéssel még komoly gondjaid vannak, hiszen alapvetően nem az a többség véleménye, hogy aki teszkózik az lúzer, hanem aki pultból+éjszaka+teszkóból+húst akar venni.

Én is teljes mellszélességgel támogatom a vasárnapi kötelező szünnapot, én is jobban örülnék ha 3 hetente nem egyedül kellene otthon lennem, mert a feleségem egy barkácsáruház láncban vezető. Ha dolgozik hétvégén, akkor szombaton 13,5 vasárnap pedig 11,5 órát robizik. És nem a hátsóját mereszti egész nap, azt elhihetitek.

Lawliet- Ryuuzaki 2010.07.21. 00:42:09

@mandel: Igen. Én legalább is így csinálom, érdekes módon nem vagyunk betegek, és tudom, hogy mit eszünk...

Xezs 2010.07.21. 00:47:10

@Lawliet- Ryuuzaki: Ezzel azt akarod sugallni hogy azért nem vagy beteg mert piacra jársz?

Ez elég merész kijelentés lenne. Betegségnek/nembetegségnek ezerféle tényezője van.

Hosegawa 2010.07.21. 06:26:28

Én csak azt mondom, mindenki aki a nőnek ad igazat, húzzon le egy hetet éjszaka tecsóban, aztán nyilatkozzon. Én ezt régóta megteszem, nem egy hete...

Állítsuk meg a ......... 2010.07.21. 08:19:37

@Xezs:
Nem tudom ki az Krisztián, de nekem van egy véleményem a vendéglátóiparban tulajdonjogot szerző boross, barabás, és egyéb félékről, mindegyik az ördöggel cimborál.

Der Beste 2010.07.21. 08:30:09

Ha ez nem egy kamuposzt, s valóban élnek köztünk a posztolóhoz hasonló egyedek, akkor ez az ország megérett a pusztulásra.

Lawliet- Ryuuzaki 2010.07.21. 10:02:54

@Xezs: Nem. Csak az íze jobb, és kaját csak őstermelőtől....

@Der Beste: De még mennyi.

Xezs 2010.07.21. 10:47:50

@pcr: Krisztián egy egyszerű kocsmárosként kezdte, aztán sikerült megvennie azt a helyet ahol dolgozott és már régóta a tulaja.

Nem hiszem hogy bármiféle svindli lett volna a dologban és azt sem gondolom hogy neki befolyásos ismerősei lennének.

Állítsuk meg a ......... 2010.07.21. 11:34:54

@Xezs:
Nem szoktam kocsmákba járni, de én elsősorban a kósa által kijelölt nagykörúton belüli maffiózókra gondoltam, mint pl: a belga tulajára, amit én pittbull terriernek hívok, na azt viszi az a pincér, aki azt a "nevezetes" festményt készíttette a Óbesterbe.
Tudod, akinek villája van a Nagyerdőn a két oroszlánnal, a bagollyal, meg a két nőalakkal.
Viszek már neki egyszer egy kerti törpét is mer' már csak az hiányzik a gyűjteményéből.
Na meg az Aranykéz utca.

valaki74 2010.07.21. 19:01:30

Kedves Anna!
Nem hiszem, hogy neked valaki majd ott lesz 22:00 után és kiszolgál. Ha éjszaka jársz vásárolni, akkor, vegyél csomagolt terméket, a kényelmes embernek azt találták ki. A vevőszolgálaton is biztos, tudtak volna segíteni, ha problémád akadt a pénztárnál. Szerencse velem még eddig nagyon rendesek voltak éjszaka is, akár mi is történt.

Állítsuk meg a ......... 2010.07.22. 09:01:50

@valaki74:
Szerencsére.
Neked még bizonyára nem akartak eladni rosszul beárazott TOLLE sajtot
4500 ft-ért, ami akkori árán kb 2000 ft-ba került volna.
A válasz annyi volt a vevőszolgálati pultnál, hogy ez már mással is előfordult, elnézést sem kértek az esetért, még majdnem én voltam a hibás, hogy nem a pénztárnál vettem észre a hibát, hanem a pénztár és a vevőszolgálati pult között néztem át a bizonylatot.
Könnyű átvágni a tescoban a vevőket és az alkalmazottakat is.
Egyébként ha valaki éjszaka ér rá vásárolni, akkor felőlem tegye, elvégre azért tart nyitva a tesco, vagy nem?

nyünyőke 2010.07.22. 11:44:26

Az a baj, hogy általában rosszul teszik fel a kérdést. Nem úgy kellene, hogy "Ki szeretné, hogy vasárnap is nyitva tartsanak az üzletek", hanem úgy, hogy "Ki szeretne vasárnap is dolgozni?"
Egyből más lenne az eredmény...

Állítsuk meg a ......... 2010.07.22. 13:01:15

@nyünyőke:
Ezen hülyeség rágódni.
A kereskedelem és a vendéglátóipar mindig is működött hétvégén.Bár az átkosban nem volt non-stop nyitvatartás.Nagyvárosokban mindig akadtak vasárnap is nyitvatartó üzletek, trafikok.
Az egészségügyben, a tűzoltóságnál, a mentősöknél, a folyamatos műszakban dolgoztató gyárakban, és még számtalan helyen kell dolgozni hétvégén, sok helyen éhbérért.
Főleg a nagytőkések által uralt területeken zsákmányolják ki legjobban a dolgozókat, a férjeméknél nincs nyári szabadság sem, mert az osztrák tulajdonos által üzemeletett cégnél a téli leállásra kell tartalékolni az összes szabadságot, mindezt évek óta, folyamatos, határozatlan idejű munkaviszonnyal, leálláspénzt alig fizetnek.
Na erre kellene lépnie valamit a kormánynak, hogy ne legyen ilyen kizsákmányolás.
Erre mit lép a kormány: egykulcsos adó, adókedvezmény elvonással, ami a 250 ezres bruttó fizetés alattiaknak esetleg katasztrófát jelenthet.

Xezs 2010.07.22. 19:39:07

Az éjszakai és hétvégi munkával semmi baj sincsen addig, amíg a törvényben megszabott kompenzációt megkapja a dolgozó. Általában ez szokott elmaradni.

Azzal sincs gond hogy valakinek nem akkor adják ki a szabiját amikor akarja, mivel a szabadság egy részével (felével?) a munkáltató rendelkezhet törvény szerint.

Xezs 2010.07.22. 19:40:47

Hopp, mit találtam:

"A szabadság 1/4-ével a munkavállaló rendelkezik. Ennek azonban az a feltétele, hogy a munkavállaló legalább 3 hónapja munkaviszonyban álljon a munkáltatónál, és hogy a szabadság kezdete előtt legalább 15 nappal jelentse be a munkáltatói jogkör gyakorlójának a szabadság kiadására vonatkozó igényét."

a-munkaado-lapja.cegnet.hu/2001/5/a-szabadsag-kiadasa

kattey 2010.07.22. 20:11:08

Azért ne vicceljünk már. Nem tudok venni friss husit? Pont a TEscoban kellene ezt venni? Aki pedig már rég jár Tescoba éjszaka, az nagyon jól tudja, hogy mi van nyitva és mi nincs nyitva. Eszembe se jut éjszaka panaszkönyvbe írni, vagy ha mégis valami gond történik, akkor veszem a fáradtságot, hogy másnap vagy amikor időm engedi visszamenjek. Amúgy arra gondol valaki,hogy azoknak az embereknek, akik ott dolgoznak is van családjuk? S talán nem is ez kellene, hogy mindig lehet vásárolni. Érdekes, hogy nyugatra és északabbra is megoldott az a dolog, hogy hétköznap és szombat délelőtt vásároljanak be, s a többi időt szórakozással töltsék. Vagy nagyon kevés vasárnap is nyitva tartó üzletben megfizessék a plusz órákat a termék árában. Magyarországon meg lassan a hétvégi vásárlás a nagy családi kikapcsolódás. Szánalmas maga a felháborodás és a magyar hozzáállás is.

graffiti_ 2010.07.30. 22:23:56

a friss áru részek valóban nincsenek ilyenkor nyitva...
vevőszolgálatos pedig biztosan volt, csak olykor előfordul, hogy ő a pénztáros is és mondjuk éppen kasszázott....
a tollakat meg tényleg ellopkodják...

leslie1981 2011.02.06. 18:10:58

Annának üzenem. Velem normálisak voltak.Amúgy az újságjukban fel van tüntetve valahol, hogy mi meddig van nyitva. Amúgy ha a honlapjukat megtaláltad, biztos van e-mail cím is, ahova írni tudsz ha ennyire akarsz.:-) Sokat nem ért ez a cikk.

Nguyen 2011.04.30. 20:41:52

Szerintem meg a posztoló kamuzik. Be tudott menni a tescoba éjszaka, ergo nyitva volt. Láss csodát, a nap 24 órájában nyitva van.
A nyitvatartás meg gyengébbek kedvéért nem azt jelenti, hogy teljes személyzettel minden pult nyitva tart. Gyengébbek kedvéért.
Faluhelyen meg kisebb boltokban dél után nem is lehet friss pékárut kapni, mert egyszerűen elfogyott. Most akkor reklamáljak, hogy valójában csak délig van nyitva a bolt, mert utána nem kapok azt, amit akarok? Hát nem. Fogalomzavar, tisztelt posztoló!
süti beállítások módosítása