Anna képtelen elfogadni, hogy egy magát 0-24-esnek nevező hipermarketben este 10 után ne lehessen pultból sem húst, sem édességet venni, de még vevőszolgálat sem legyen. Ha nincs meg a szokásos szolgáltatás, inkább zárjon be az áruház, mondja olvasónk. És mit mondanak a többiek?
Július 17-én a XVII. kerületi, Pesti úti TESCO áruházban szerettem volna vásárolni, valamivel 22 óra után értem oda. Többek között csirkehúst szerettem volna venni, ám a hús-és hentesáru pultnál nem voltak hajlandók kiszolgálni, mondván, hogy csak 22 óráig van eladás. Ezen kissé felháborodtam, és ennek okán leteszteltem a többi pultot, ahol hasonló volt a helyzet. Sem a műszaki, sem a cukrászati pultnál nem volt kiszolgálás hivatkozva a 22 órára. De ami még felháborító, hogy vevőszolgálat sincs!!! Be szerettem volna írni a vásárlók könyvébe, melyet a biztonsági őr bányászott elő valahonnan, de tollat azt mondta nem tud adni. Nem hiszem, hogy tollal felszerelkezve kellene vásárolni indulnom. Gyakorlatilag megakadályoztak abban, hogy a panaszkönyvbe bejegyzést tegyek. Én úgy gondolom, ha az áruház azt hirdeti, hogy 24 órán át nyitva tart, akkor az nem azt jelenti, hogy a pultoknál nem szolgálnak ki, ezt nincs jogunk megtenni. Akkor zárják be az áruházat 22 órakor, ha nem nyújtanak teljes körű kiszolgálást. Az pedig, hogy vevőszolgálat sincs végképp felháborító. Műszaki cikk esetén megtagadják a garancia érvényesítését, mely szintén jogtalan. Ha a pénztáros egy terméket kétszer húz be, akkor senki sem adja vissza a pénzt, mert nincs vevőszolgálat, ez szintén jogtalan.
Ennyit a vásárlói jogokról, a TESCO tesz rá nagy ívben. És persze e-mail címük sincs, ahova meg lehetne a panaszt írni. És van képük a csatolt "Értékeink" hitvallást kitenni a honlapjukra, amiből semmit sem tartanak be.
Az utolsó 100 komment: