Tékozló Homár

Befizette az elmaradást, de két óra múlva kikapcsolta a T

2010.07.27. 12:33 | szily | komment

ExT azt hitte, hogy az utolsó pillanatban sikerült elkerülnie a kikapcsolást, miután délután háromkor kártyáról rendezte a T felé fennálló tartozását. Ötkor mégis lecsapott a bárd és mind a négy száma elhallgatott. Ő azt állítja, 15:14-kor megkapott banki sms-e van, a szolgáltató szerint háromkor kapcsolták ki és ötkor fizetett. A végeredmény: ExT-nek négy visszakapcsolási díjat kell befizetnie.


Gondoltam megeresztek egy mai friss történetet, mert hát mégsem járja, hogy szó nélkül elmenjek emellett. A lesajnált T-vel még úgyis többkörös lesz a sztori.

Ma történt az alábbi eset kedvenc T mint Tahófon csoportnál. Beléptem a webes ügyfélszolgálatra, és konstatáltam, hogy hiába beszélek szinte nulla percet, a havidíjam még mindig 70 körüli. Jó igaz, van 4 szám, és növekszünk, de akkoris!! Látva a lejárt számlákat a rendszerben a kártyás fizetést választottam, majd szépen jött is az sms- 15.14-kor hogy mennyivel kevesebb maradt a számlámon. Örültem, hogy még időben befizettem és nem kapcsolták ki szó nélkül a cégben a mobilokat. Apró örömök az életben. Telik az idő, hívnak, hívok, dolgozunk.

5 órakor egy fura kis zaj üti meg a fülemet. Nem tud csatlakozni a gprs-hez a telóm. Nembaj gondolom, hiszen az most úgysem kell.. és hirtelem belémcsap a felismerés. Ezek a fas.............cik kikapcsolták a telóm. Próbálok hívni, és igen kérem szépen, 1,5 órával az azonnal jóváíródó kártyás befizetésem simán figyelmen kívül hagyva bemondja a jobb napokat megélt kellemes, bár engem már inkább csak idegesítő, női hang, hogy biza számlatartozással nemigen fogok én távrecsegni mostanság. Eldurrant az agyam. Hol van a világon még egy szolgáltató, aki befizetést követően kapcsolja le a delikvens szolgáltatását? Csak itt. Náluk.

Hívom a négyjegyűt, „pár perc” után kapcsolnak az illetékes kollégához. A 28. percben amikor már azon gondolkodtam, hogy legalább ennyit, ha nem a dupláját kell majd a T-fosban is állnom felborzolt idegekkel rendelkező sorstársaim gyűrűjében, megszólal a már-megint-egy-kib... ügyfél-menjen-a-picsába nem hallható, de érezhető hanglejtéssel egy biorobot, aki tájékoztat, hogy én hülye vagyok, de minimum barom, hogy összekeverem a dolgok sorrendjét. Ugyanis az pont fordítva történt. Ők kapcsoltak ki 3kor, én fizettem 5-kor. Abszurd, de a banki sms csak nem hazudik erről, meg biztos hülye az ügyfél is. Majd ugyanezen hang megnyugtategylevegővel, hogy természetesen minden számra kell majd újrakapcsolást fizetni. Hogyan is gondolhattam hogy nem.

Szóval ez kérem szépen T. Az Európai T. A díjnyertes T. A minőségdíjas T. T, együtt, veled.. Még sorolhatnám, bár az én verzióm szerint az ügyfélvesztő t. Kicsivel, külön és hamarosan nélkülünk, mert ezt 2010-ben még kis hazánkban sem lehet beadni! Már.

Üdv,

ExT
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2010.07.27. 12:41:40

Csak én nem értem, hogy mi van? Mióta volt ez a tartozás? Mert olyat azért nem csinálnak, hogy helyből kikapcsolják, nem? Van annak valami előzménye, nem? Mondjuk egy be nem fizetett számla?

Pitta2 2010.07.27. 12:43:54

Ha időben befizetted volna, akkor nem kapcsolták volna ki. Először keresd a hibát saját magadban. A T folyamata érthető. Ő reggel kiadta az ügyfélszolgálatosoknak a listát, hogy kik azok a nem fizető ügyfelek, akiknek ki kell kapcsolni a számait. A "biorobot" addigra ért hozzád. Nem ugyanaz a személy dönt a tiltásról, mint aki végrehajta. A T jól járt el. Hónapjaid voltak a számla befizetésére. Érdekes, de nekem még soha nem kapcsoltak ki semmit számla nem fizetése miatt. Ne reklamálj FIZESS!

Pitta2 2010.07.27. 12:46:19

@Mylady: Persze, hogy nem fizetett. Most meg veri a nyálát. Megérdemelte.

Marr 2010.07.27. 12:51:46

"biztos hülye az ügyfél"

eltaláltad.

.lll. 2010.07.27. 12:51:47

főzzön teleknorral!

rio.pete 2010.07.27. 12:53:06

Biorobotozni nem menő. A stílus meg maga az ember (az ügyfél?). Hát ennyi.

batmann 2010.07.27. 12:53:29

Hallottatok már könyvelésről? És arról, hogy van egy kis átfutása? Nem fogják azonnal rögzíteni a befizetett tételt. Még jó, hogy kikapcsoltak.

Különben ilyen „baromságot” miért kell felrakni?

Lawliet- Ryuuzaki 2010.07.27. 12:56:41

@rio.pete: Teljesen egyetértek. Arról az a csóri nem tehet, hogy cseszett fizetni... Mert oké, olyan a T amilyen, de nem egy-két napos csúszásnál tiltanak kimenőt, és akkor még nem kell visszakapcsolást fizetni...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 12:57:06

Én se értem, hogy ki mikor mit

Az biztos, egy be nem fizetett számla és ki tudja mikor de lekapcsolják
Az meg milyen hogy azonnal átutalódó pénz?
Be kell mutatni személyesen vagy beszkenelni a csekket és elküldeni faxon, vissazkapcsolják

dr. saint555 2010.07.27. 12:57:11

Fizess időben. Ha meg késel, ne lepődj meg, ha a szopóálarcot felhelyezik a pofikádra. Ezért kell időben fizetni.

Harlequin 2010.07.27. 12:58:11

"Jó igaz, van 4 szám..." Ha te négy szájjal beszélsz egyszerre nemcsoda, ha 70ezer a számlád.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 12:59:19

hogy hiába beszélek szinte nulla percet, a havidíjam még mindig 70 körüli. Jó igaz, van 4 szám, és növekszünk, de akkoris!"

Vadász vadász, te keversz valamit, vagy 8 vonalatok van á/3850Ft
Nemondmá hogy nem beszéltek , de 70,000 a havi telefon

hatesz 2010.07.27. 13:00:41

". Ezek a fas.............cik kikapcsolták a telóm"

A lejárt tartozásról elöször küldenek egy SMS-t T-ék, hogy amennyiben nem fizeted be a fenti összeget, 30 nap múlva kikapcs! Szóval böven van(volt) idöd rendezni a tartozásod, mielött kikapcsolták. Én már tudom ki a hülye...
És az ezt követö kommentek között sem fogsz megértésre találni.

"hogy hiába beszélek szinte nulla percet, a havidíjam még mindig 70 körüli" Na ezt megnézném. Gondolom a 70 az 70ezer akar lenni. Vagy 70 Ft?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 13:02:03

@horex: El is számoltam!
18 vonalatok van

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.27. 13:02:17

70 körüli havidíjjal a seggem verném a földhöz örömömben. Én 1000 fölött fizetek minden hónapban csak egy szám után.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.07.27. 13:05:44

Fizesd be ügyfélszolgálaton. Ott ha 16:59-kor teszed meg, akkor is rögzíti a rendszer. A telefontársaságnak amúgy nem jelent plusz költséget akkor sem, ha te napi 19 órát pofázol a dobozba, és kb akkor is ugyanannyiba kerül, ha be sem kapcsolod.

Különben én együttérzek veled, én is kb másfél hónap késéssel fizetek mindent. :)

juhaszvik 2010.07.27. 13:06:46

"Örültem, hogy még időben befizettem" - nyihaha :) időben befizette :)))

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.27. 13:18:21

A poszt toló kérjen méltányosságot és hivatkozzon valami szép dologra !

Ha nem megy, akkor inkább menjen át másik szolgáltatóhoz, s örüljön, hogy nincs tartozása (nullás számla kell a megszüntetéshez - tegye el jól, nehogy aztán pár év(tized) múlva végre/be hajtsák)

4 telefonra 70e körül és nem is beszéltek? Kissé drága a csomag, vagy sok volt a horoszkópvonal :)

nekünk 4 telóra 6-7e Ft szokott lenni és egymás közt 10-20 órákat beszélünk...

Koholmány 2010.07.27. 13:20:07

Nekem miért nem kapcsolják ki a telefonom, netem, a villanyom? Miért nem jön behajtós levél??? Miért nem árverezik a lakásom???
Ja tudom:
mert IDŐBEN befizetek mindent!

hawkeye 2010.07.27. 13:26:25

A brandokat pofára adják, úgyhogy emögött semmiféle színvonal-biztosíték nincs.

Annak idején a UPC superbrandje egy alkoholbafulladó partin dőlt el.

Koholmány 2010.07.27. 13:28:45

@enamel: várom azt a posztot amikor bekapcsolava hagyja a vasalót és leég a ház. És persze kurvaanyját mind az elműnek, mind a vasaló gyártó cégnek!

hawkeye 2010.07.27. 13:29:16

@Koholmány:

Eddig szerencséd volt.

Majd ha elfogy, szívsz te is, mint a szomszédom, akiért hajnalban jöttek a rendőrök, hogy nem oltatta be a kutyáját.

Ugye az már kies hazánkban természetes, hogy soha nem is volt neki.

Úgyhogy kezdhetsz reszketni, mikor, melyik szolgáltatónál kerülsz sorra... :)

juhaszvik 2010.07.27. 13:31:01

@Koholmány: és ilyennel ide mered tolni a kisbiciklit? hát barátom, ez már mindennek a teje, szégyeld magad. időben befizetni, pff. mi ez már itten? nem vagyunk mi a nyugat? ők megtehetik, hogy számlákat fizessenek be, mert ott később kel fel a nap, de hát mifelénk ez nem úgy megy ám. mi kérdőre vonjuk az olyanokat, akiknek van befizetett számlája. mi azt nem hagyjuk annyiban...

DaM 2010.07.27. 13:31:47

Ilyen xart kitesz a Homér. Bezzeg a boldog ügyfél posztot hiába írom neki, azzal inkább levélszemét mappáját tömi.

Koholmány 2010.07.27. 13:31:47

@hawkeye: Sztem ez nem szerencse kérdése, hanem hozzáállás kérdése. Ha szarunk a világra, ne csodálkozzunk hogy a világ fog minket egyszer pofándobni szarral...

@nális coitus 2010.07.27. 13:33:03

Ez az Ext egy patkány, utálom az ilyen faszfejeket. Előbb pofázik, aztán gondolkodás helyett is pofázik. Mit gondolsz majomarc, ha a kib..szott kártyáddal fizetsz, akkor az azonnal átfut a T-Com könyvelési rendszerébe? Tudomásom szerint a ki-be kapcsolásokat nem ember végzi, hanem egy program, tehát látja, hogy nem térült a tartozás, akkor a beállított időtartam után kikapcsol.

É2I 2010.07.27. 13:33:20

Egy vadászos vicc jutott eszembe...

Koholmány 2010.07.27. 13:33:46

@juhaszvik: én kérek elnézést, azt hittem ez már a nyugat. De lehet elnéztem a határokat, ez a tianon teljesen összezavar...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.07.27. 13:35:16

@juhaszvik: Nyugaton pl. az is elég természetes, hogy ha te számlázol le valamit, akkor azt is kifizetik. Itt nem annyira. Aztán dönthetsz, hogy az alkalmazottaidat nem fizeted ki, vagy feléled a saját tartalékaidat (amíg vannak), vagy a saját számláiddal játszol. És mondjuk a ténél, akiknek amúgy kurvára mindegy, hogy kifizeted-e őket időben, vagy nem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 13:36:47

Itt van az ÁSZF-ben

.)

 ee

e#e
 */o
#/8)o/e(e

o( 

7)  # # 
)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 13:39:22

@horex:
Hogy másolta igy ki a pdf-böl, nem tudom

Lényeg:a befizetés akkor teljesül ha megérkezik a szolg. számlájára és akkor időben, ez uj, ha a számlán feltüntetett időig.

Tehát nem akkor kell postára adni
Pedig én akkor adom mindig

Koholmány 2010.07.27. 13:41:14

@horex: jelen esetben nem 1 napról van szerintem szó, hanem hónapokról...

juhaszvik 2010.07.27. 13:41:45

Így haladunk nyugatról keletre a térképen: Svédország - Svájc - Nyugati országok - Magyarország - Magyarisztán - Románia - Balkán - Ősirománia - meg van még valami isztán, de az nem jut eszembe, majd valaki kisegít.

@enamel: nyugaton megy le a nap, keleten jön fel. nyugaton megy le a nap, keleten jön fel. Nyugaton jön fel a nap, keleten megy le.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.27. 13:42:26

Ha a poszt toló állításával szemben nem 70Ft, hanem 70000Ft a négy számla, akkor a csúsztatással, határnapi fizetéssel 10% éves hozamot számolva (nagylelkűen) naponta 19,185Ft-ot nyerhet, ha a pénzt máshová be is fekteti, ugyancsak 10 % hozamra, akkor akár a duplája is megmaradhat. A szűk 40 Ft nem áll valahogy arányban a kikapcsolás kockázatával.
Arról nem is szeretnék különösebben sokat irkálni, hogy az, aki - mint a mellékelt ábra mutatja - 2Ft-ért megbaszná az anyját, az legyen már tisztában azzal, hogy az a pénz, amivel kevesebb lett az ő számláján, nem jelenik meg azonnal az eladó/szolgáltató számláján, talán még akkor sem, ha mindhárom (a posztolóé, a kártyaelszámolóé és a szolgáltatóé) szereplő számlája ugyanannál a banknál is van.Ha meg nem, akkor legjobb esetben másnap reggel jelenik meg a pénz. Akkor kezdhetne valamit, ha a lekapcsolás előtt(!) kapott volna a T(ré)-csoporttól egy sms-t, hogy köszönik a számla kiegyenlítését.
Ennek hiányában legjobb lenne, ha a falhoz állítaná magát, még a forradalom előtt...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.27. 13:53:02

@juhaszvik:
A régi vicc szerint az égtájak is megváltoztak
A nyugat oszt , a kelet weszt

hawkeye 2010.07.27. 13:53:37

@Koholmány:

Tévedsz!

Nekem mániám a pontosság, de sajnos az elmúlt években többször előfordult, hogy a szolgáltató a saját hibáját rám akarta kenni.

Mobiltelefon, villanyóra,...stb.

Persze, be kell fizetni mindent időben, de ez sajna nem biztosíték semmire se...

bhull-dog 2010.07.27. 13:56:51

az ilyen szolgáltatót jól pofán kell verni...

Koholmány 2010.07.27. 14:01:12

@hawkeye:
Nálam nem fordul elő, benned van a hiba ;)

juhaszvik 2010.07.27. 14:28:20

@enamel: ez egy tapsi hapsis trükk, ami nagyjából így hangzik:
Tapsi hapsi: Nem!
Duffy kacsa: De!
Tapsi hapsi: Nem!
Duffy kacsa: De!
Tapsi hapsi: Nem!
Duffy kacsa: De!
Tapsi hapsi: De!
Duffy kacsa: Nem! ööö...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.07.27. 14:42:33

hol élsz te? arról is 1 hét alatt vennének tudomást ha közvetlenül a zsebükbe adnád a pénzt. banki utalás? 15.15-kor?

aznap csak felvette a bank, de tovább biztosan nem küldte. másnap elküldte a bank, megkapja a T, de még nem veszik észre. harmadnap észreveszik T-nél, de péntek van, hétfőig pihentetik. Hétfőn odakerül a számlázáshoz, de hétfő reggel van, még fáradt a Marika, elkeveri. Kedden megtalálja, és lekönyveli.

bhull-dog 2010.07.27. 14:48:56

nem banki utalás volt, hanem bankkártyás befizetés, ami azonnal megjelenik a számlán...

bhull-dog 2010.07.27. 14:51:59

...tehát a szolgáltató hibázott (az ügyfél is, de ő kisebbet)

ha más nem, min. fogyasztóvédelem, de akár bíróság is...

majd ők helyreteszik a jogtalan kikapcsolás ügyét

daniferi 2010.07.27. 15:17:17

Ha már ilyen jó kis távközlési topic van, egy kis segítséget kérnék. Egy másik szolgáltatónál, a Vidanetnél felmondtam a határozatlan idejű kábeltévét az internettel együtt, de most kijött egy csekk, hogy fizessek 34ezer pénzt.

Csak egy külön számla jött, amiben ennyi áll: "Szolgáltalás megnevezése: dekóder és tartozékai kártérítés"

Mivel analóg kábeltv volt, azt se tudom, milyen és mennyi dekódert kérnek. Mit tehetnék? Mit akarnak rám verni?

juhaszvik 2010.07.27. 15:23:30

@daniferi: telefon, email, személyes megkeresés volt?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.27. 15:27:50

@daniferi:
Előző számlán mit írtak, milyen szolgáltatásod volt?

daniferi 2010.07.27. 15:28:01

@juhaszvik: Csak most, így homározás közben bontottam fel a levelet és dühösen leírtam. Most írok nekik emailt, mire fel kérnének pénzt. De akkor is, a JQannyukat, legalább írnák le rendesen, hogy mire fel kérik, nem csak egy csekket küldenek...

daniferi 2010.07.27. 15:29:58

@sambalabammbumbumm: ott is az állt, hogy "analóg ktv.3"+"kábelnet spirnt"...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.07.27. 15:30:59

Örömmel olvasom, hogy csupa VágásiFeri és Takibácsi él ebben az országban, akik soha semmit nem felejtenek el, a szórakozottságot még hírből sem ismerik, ellenben a rőzsegyűjtő öregasszonyt átvezetik az út túloldalára és minden hajnalban szaladnak bevásárolni a nyugdíjas szomszéd bácsinak.
Náluk NEM keverednek el számlák, NINCS egyéb problémájuk, NEM lesz beteg családtag vagy - csak szimplán - nem megy ki a fejükből semmi. Táblázat szerint esznek-isznak-ürítenek-dugnak, táblázat szerint nevetnek, még a fingást is csak az előre beírt időpontban eresztik el.
Valóban: szemét posztoló, ÁLDOTT JÓ T-faszom (máskor, érdekes módon, mindenki szidja), a NAAGY HIVATAL soha nem tévedhet - mondja Vágási Feri és Taki bácsi a főcímzene közben, mutatóujjuk feltartásával nyomatékosítva mondanivalójukat. Éljen a generációk közötti hajszálcsövesség - szivárogjanak a nézetek: csengőfrász, hivatalok feltétel nélküli tisztelete/imádata, egymás feljelentgetése, köcsögölése.
"Törzsőrmester! Magának jobban hiányzik egy kiadós kúrás, mint eddig bárkinek a történelemben." - valamiért ez az idézet jutott eszembe a sok becsületes, tisztalelkű, pálcatörő állampolgárról.

rio.pete 2010.07.27. 16:19:30

@bhull-dog: fogyasztóvédelem? bíróság? LOOOL, ezen jót nevettem :) még szerencse, hogy nem így működnek a dolgok...

bhull-dog 2010.07.27. 17:10:39

szégyen, hogy nem így működnek.... egy szolgáltatást kifizetek és azután (!!!!) kikapcsolják a szolgáltatást, mert nem nézik meg a számlán az egyenleget?

nonszensz

csak kis hazánkban és a balkánon eshet meg, egy jogállamban biztosan nem, mert az a szolgáltató megnézheti magát, próbálna ilyet angliában vagy amerikában... fejek hullanának

Eszt kell csináni e (törölt) 2010.07.27. 18:36:06

@bhull-dog: ha kikapcsolnád a write-only üzemmódot akkor talán észrevennéd amit már mások leírtak. Egy-két napot csúszó számlára _NEM_ kapcsolnak ki! Itt vagy nagy csúszásról volt szó (gyk. egy hónap) vagy nem egy számla maradt el.
Szerinted amerikában nincs kikapcsolás? Ez a lol paszmeh..

Mylady 2010.07.27. 18:41:15

morrisal_: Nem erről van szó. Én saját hibámból ritkán kések, de pontosan tudom, hogy ez nem érdem, hanem véletlen. És megértem azokat, akik önhibájukon kívül olyan helyzetbe kerültek, hogy gondot okoz nekik egy számla befizetése.

Itt azonban kicsit másról van szó. Vagy te elhiszed, hogy hősünk, mint egy mintapolgár minden számlát befizetett és csak akkor vette észre a tartozását, amikor belépett a rendszerbe: És persze rögtön intézkedett is, hogy be legyen fizetve, de az a csúnya szolgáltató mégis kikapcsolta? Pedig nem is tartozott csak 1-2 napja?

Szerintem minimum véleményes.

csak john 2010.07.27. 19:47:35

A tré tartozáskezelése érdekes. Volt egy véletlenül be nem fizetett januári számlám. A februáriban véletlenül sem volt feltüntetve, hogy az előző befizetése elmaradt és így tartozásom van. Március végén sön az sms, hogy ha 24 órán belűl nem egyenlítem ki a tartotásom, akkor kikapcsolják a telefont. WTF? Hívom őket, ekkor kiderül, hogy a márciusi és a januári számla összegét kérik befizetni azonnal. Némi anyázásra egy kissé kitolta a határidőt, mert a márciusit még volt egy hetem befizetni, mivel aznap kaptam meg. A januárit megkerestem, befizettem és ment nekik a fax. Erre egy kicsit megnyugodotak és szóban engedélyezték, hogy az aktuális számlát elég a ráírt határidőig befizetni. Éljen a tré magas minöségben előadott ügyfélkezelése!

Mylady 2010.07.27. 19:57:24

@csak john: Ez a Gázműveknél úgy működik, hogy egyik hónapban mikor megkaptam a számlát, esett le, hogy az előző havi kimaradt. Nem kaptam meg. (Szinte biztos, mert én a számlákat rögtön feltűzöm egy parafatáblára és így nem keverednek el.)
Felhívtam őket. Az ügyintéző nagyon kedvesen közölte, hogy akkor most kiküldi újra. És megkérdezte, milyen befizetési határidőt írjon rá? Jó az egy hónap?
Csak néztem. Erre elmagyarázta, hogy nem szeretne kellemetlenséget okozni azzal, hogy váratlanul két hónapot kelljen befizetnem, ezért ad 1 hónapot pluszban. ÉS tényleg úgy jött a számla, hogy 1 hónapos határidő volt rajta.
Pedig annyira váratlanul nem ért, hiszen előző hónapban nem fizettem.
Így is lehet.

csak john 2010.07.27. 20:17:24

@Mylady: Jó lenne, ha a tré az ügyintézőket elküldené tanulni a Gázművekhez. A Gázművek nem akar beszállni a mobiltelefon üzletbe?

hulladaemon 2010.07.27. 21:43:31

Én csekken szoktam befizetni a számlámat, általában 2-3 nappal csúszok mindig, de egyszer nem kaptam még felszólítást, vagy késedelmi kamatot. Amugy meg a banki utalás talán csak bankon belül van meg rögtön, idegen bankok közt min. 1 nap az átfutás. Máskor határidő előtt kell fizetni, ennyi a tanulság.

bhull-dog 2010.07.27. 21:44:39

amerikában is van kikapcsolás, csak előtte megnézik, hogy tartozol-e.... emberünk a kikapcsolás időpontjában nem tartozott, tehát jogtalanul kapcsolták ki... jogos lett volna, ha órákkal előbb kapcsolják ki, így nem... vedd le a szemellenzőt, s fogod látni a tényeket

Xezs 2010.07.27. 22:12:17

Egy ekkora cégnél van egy olyan amit úgy neveznek: átfutási idő. Senki nem gondolhatja komolyan hogy 2 óra alatt ekkora cégnél regisztrálják hogy fizetett és a korábban kiadott kikapcsolási meghagyást felülbírálják. Tüzet oltani nem akkor kell amikor már szarráégett minden és össze is dőlt...

asdf 2010.07.27. 22:30:38

Azert egy taigetosz pozitiv szuron igazan atmehetnenek a posztok, hogy kikeruljenek-e egyaltalan vagy sem.

Teljesen egyertelmuen a panaszos volt hulye, mint ahogy mar leirtak, egyetlen esetben jelenik meg a t-nel azonnal az osszeg, es nem kerul hivaskorlatozasra az elofizetese, ha besetal egy t-pontba, es ott fizeti be azt, amit egy honappal azelott kellett volna.

Nyers Fa 2010.07.27. 22:31:33

Lehet, hogy csak nekem tünt fel, de nem átutalás volt, hanem bankkártyás fizetés. Ez teljesen más.
Nincs átfutási idő, vagyis van, de az megközelítőleg a fénysebesség, ugyanis teljesen automatikus a rendszer.
Én ATM-en keresztűl szoktam rendezni a számlám és rögtön jön a vodától az sms, hogy befizetés történt.
Biztos kicsi emberkék ülnek az ATM-ben, akik azonnal hívják a vodafone-t.

bhull-dog 2010.07.27. 22:31:46

nem regisztrálják, ugyanis automatizálva van, ha bankkártyával vagy bankautomatán keresztül fizetsz, azonnal az egyenlegedre kerül, tehát csak le akarják húzni az embert

Nyers Fa 2010.07.27. 22:34:26

Ha valaki nem értené, ez olyan mintha kártyás vásárláskor 3 napot kellene várnod amig elviheted a vásárolt terméket. A könyvelés miatt.

Nyers Fa 2010.07.27. 22:35:52

@bhull-dog: 13 másodperccel nyertem.(:

röntgenszeműlány 2010.07.27. 22:43:09

"Ma történt az alábbi eset kedvenc T mint Tahófon csoportnál."

Akkor ezt eddig olvastam, köszönöm.

binary11 (törölt) 2010.07.27. 22:56:07

Értem, az ügyfél nem fizet, a szolgáltató letiltja, ezért ő, a szolgáltató a bunkó, tahó, stbstb... Gratulálok kedves ügyfél... mindig eszembe jut a rúgd ki ma pár ügyfeled intelem. Ilyen ügyfél senkinek sem hiányzik, felesleges post volt....

Nyers Fa 2010.07.27. 23:32:17

@binary11: Nem érted!
Az ügyfél fizetett!
Ennyi!
Nyilván félted a munkahelyed a trénél.
Érthető.

Nyers Fa 2010.07.27. 23:33:54

@röntgenszeműlány: Szintén egy T-csoport alkalmazott.
Miért nem alszol? A bevásárló központ nemsokára nyit.

Xezs 2010.07.27. 23:38:36

@Nyers Fa: LOL, neked kezdődő üldözési mániád van haver :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2010.07.27. 23:40:12

@bhull-dog: Az ügyfélszolgálatos hülye volt, félrebeszélt ez gond. De a dolog úgy történik, hogy kapsz egy utolsó figyelemztetést: ha eddig és eddig nincs itt a pénz, kikapcsolunk ÉS ki kell fizetned a visszakapcsolási díjat, amíg azt nem fizeted addig nincs telefon (azzal tartozol nekik).

Elérkezik ez a határidő. De nem azonnal kapcsolnak ki, mert ugye banki átfutásra, annak lekérdezésére, stb. várnak.

Majd jön a jelzés: Te fél nappal lekésted a határidőt. A szerződés szerint mindenképpen ki kel kapcsolni, jár a visszakapcsolási díj, stb. Lehet, hogy azóta fizettél, de a szerződés szerint akkor is ez a helyzet.

Megtörténik a kikapcsolás.

Az USAban annyi a különbség, ott a határidő pillanatában kikapcsolnak, nem számolnak az OTP féle "lagolással".

Az ügyfélszolgálatos is hülye, de aki a kikapcsolással járó, előre közölt időpont után fizet csak és meglepődik a következményeken az sem okos....

röntgenszeműlány 2010.07.28. 00:09:16

@Nyers Fa: Ha nem bírom a modoros posztokat, akkor T-csoportos vagyok? Mert akkor tényleg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 00:13:58

@TheElf:
attol fugg mit nevezunk hataridonek
ha tartozom mert elfelejtettem, akkor jon az sms, hogy 3 nap mert irgum burgum
ha nem nagy az osszeg eloszor csak egyiranyusitanak
ha nem jeelenik meg a szamlan az osszeg akkor az automata nem fogja nezni jo ugyfel vagy-e, meg majd varok meg egy napot
akkor kikapcsolnak
egyszer velem is megesett total elfelejtettem feladni
nem orom fizetni a visszakapcsolast

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 00:19:07

@bhull-dog:
azert erre az azonnalra nem vennek merget

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 00:21:02

@Nyers Fa:
elviheted az arut, de ettol a cegnek nem jelenik meg rogton a szamlajan a penzed, meg az is lehet csak 3 nap mulva

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 00:23:14

@bhull-dog:
ki nezi meg
a computer?
ha hataridore ott van a computer nem kapcsol ki
ha nincs ott a szamlan kikapcsol
lecet

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.07.28. 00:24:22

0. Milyen bankról ment milyenre?
1. Időben befizetni
2. Felszólítást is kaptál.
3. Faxot küldeni melóidőben és akkor menni fog pár órán belül

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.07.28. 00:25:41

@regisztráltam: 3-as pont pontosítva: a befizetési igazolásról faxot küldeni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 00:28:45

@Eszt kell csináni e:
ugy kikapcsolnak mint a pinty
de meg az aramot is
haverom Floridabanb nem fizetett be 1 honapot, gondolta majd a kovetkezovel egyutt
ugy lekotottek az orajat mint a pinty, meg arra se vette a faradtsagot hogy bekopogjon, pedig otthon volt csakk azt hitte aramszunet van
na ott is lehet fizetni a visszakotesert

gitáros 2010.07.28. 00:32:04

@regisztráltam:
4. Ügyintézőt felhívni, és jó eséllyel megelőzhetők a hasonló gondok.

Mondjuk a posztoló kissé elsumákolta a z előzetes kettő darab (ha jól rémlik) fizetési felszólítás témakörét...

tök hülye · http://faek.blog.hu 2010.07.28. 01:04:51

Utolsó nap fizettél kártyával, aminek van népi ideje, hogy megjelent a számlán. Időben kell fizetni!

Ismerős nem fizetett csak a 60. napon és nem lett kikapcsolva a telefonja, csak SMS-t kapott 2-szer és fel is hívták, hogy rendezze. Úgyhogy a Te tartozásod sem lehetett friss. A képlet egyszerű: ha időben fizeted a számlád, nem ér meglepetés.

Kíváncsi vagyok a posztoló milyet üvöltözik a 60 napon túl fizető "ügyféllel".

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.07.28. 02:06:30

@Mylady: Kb negyven nap óta be nem fizetett számla...

2010.07.28. 02:07:10

Ingyen telefonálni jó dolog, csak nem lehet a végtelenségig csinálni...

gabest1 2010.07.28. 06:13:19

Ezek szerint a kikapcsoló egy humán erőforrás, akinek még hozzáférése sincs a "be van fizetve" mezőhöz a T adatbázisában, gratulálok.

preddy 2010.07.28. 06:50:44

Ennyi hülyeséget már rég olvastam egy szösszenetben...
A lényeg hogy mi van a szerződésben, a kisbetűket is beleértve, s ebből ki nem tartott be és mit!
Gondolom a szolgáltató azért tovább szolgáltatott, azaz hitelt nyújtott mint kellett volna, hiszen nem feltöltő kártyás telefonokról van szó, hanem utólagosan fizetendő szolgáltatásról.

BKV reszelő 2010.07.28. 07:10:43

@Mylady: Bezony! 15,30,60 napokat várnak a kikapcsolással. Postoló tipikus suhiruhás vállalkozó talán, aki fizetni nem szeret? Ha fizetni nem szeret, akkor csodálkozni szeressen.

Peppermaster 2010.07.28. 07:27:26

Nekem a T internetszolgáltató 2* is kikapcsolta a netem 10 napra, mert kértem 2010. augusztus 1-től a szolgáltatást és ők már 2010. július 1-től kikapcsolták. Minden nap 45 percem ment el az ügyfélszolgálaton zenehallgatással és minden nap megígérték hogy 24 órán belül visszakapcsolják. Nem sikerült nekik. Nagyon lúzer banda. 6 évig voltam ügyfelük de soha többet! Drága és lassú

Pingvinbab 2010.07.28. 07:32:10

Látom, a poszt kapcsán sokan nyaltak be nicknéven a T-nek. Lelkük rajta, hogy hoz-e a konyhára az ilyen nyelvbarnítás, van-e értelme, nem tudom. Csak azt tudom, hogy fél éve küszködöm telefonon, e-mail-ben, netes ügyfélszolgálaton keresztül elintézni, hogy a zseniális T elismerje, jó fél éve a saját (vagy alvállalkozójuk) figyelmetlenségéből kikötött netkábel után próbál velem fizettetni.

Nyilván az lesz a megoldás, hogy bemegyek, és belenyomom a pultos arcába a csekkjeiket, annál is inkább, mert csak azóta küldik papírformában, amióta nincs fizetés, hiszen direkt távszámlára kértem, hogy ne kelljen papírozni. Egyék meg a fölös papírjaikat, ültessenek fákat, és végezzék normálisan a dolgukat.

Magam is ügyfelekkel foglalkozom, próbálok keveset tévedni, ha mégis, nem bizonygatom, hogy a másik volt a segge, és nem kérek olyasmiért pénzt, amit nem adtam-szolgáltattam.

Értetlen, seggarcú banda. Nyilván nem az egyszeri ügyintéző, hanem a központi előírás, mely szerint addig járunk a nyakára a köcsög ügyfélnek, ameddig nem unja meg, és nem fizet.

Ja, felszólításról meg annyit, az elmúlt fél évben egyszer sem fenyegettek meg, hogy kikapcsolják a nem élő kábelt - biztos úgy gondolják, egyszer véletlenül majd befizetek egyet, és akkor lesz jogalap a többit is számonkérni. Hát nem lesz.

Eszt kell csináni e (törölt) 2010.07.28. 07:37:21

@bhull-dog:
lehet egyedi eset vagyok, de én mindig sms-re fizetek. Amiben közlik hogy ha nem fizetek, 30 nap múlva korlátoznak. A posttolónak is kellett ilyet kapni. Magyarul: amikor fizetett már legalább egy hónap csúszásban volt.

Abd 2010.07.28. 07:39:22

az benne van hogy SIM kártyánként kell visszakapcsi díjat fizetni :-) mert azért ez alkotmánnyellenes hol van a kedvenc ombucmanom?
tuti hogy a sok sim meg teló szám össze van vonva egy szla fizető kód + egyenleg alá, mert azt figyelik.
akkor nekem csak egy adag cumi jár :-)

bakaruhában 2010.07.28. 07:43:13

Jogos, hogy kikapcsolták. Az is, hogy djít kérnek a visszakapcsolásra. Nem kell tartozni és lapítani.

Abd 2010.07.28. 07:43:40

engem is kapcsoltak ki.. befizettem.. és vissza... igaz lasssu és mamut meg drága, de soha nem várták meg a maximális időt és nem az utolsó percben tették élővé a vonalat... ez nálam azért nyerőő... főként hogy én nem fizettem hónapokig :)

különvélemény 2010.07.28. 07:59:51

De most tényleg, minek kapcsoltatnád vissza?

Meg kell mondani nekik, ha felszámítják a díjat, akkor pápá.

Robi Baggio 2010.07.28. 08:01:17

Nehogy valaki azt gondolja hogy a
T-csoportnál ez egyszerű.

Jómagam egy éve kapom a "fenyegető" SMS-eket, és hivásokat egy pénzbehajtó cégtől.
Neveztek már: korlátoltnak, együgyünek,
tanulatlannak. Kb.: 35-ször beszéltünk.

Az ok: a T-csoport egyik tagja csomagban eladta a tartozásait a pénzbehajtó cégnek.
Ebben vagyok én is, csak épp az életben nem laktam azon a környéken, nem volt szerződésem stb.

A T-csoport hosszas telefonálgatás után megadta a "különleges behajtási csoport" számát, ahol elmondták vannak "téves" követeléseik, ami egy rendszerhiba következménye, de már nem tudnak mit tenni mert a követeléseket eladták az EOS csoportnak.

Az EOS-nál közben már ott tartunk, hogy egy kedves hölgy átszámolta az állitólagos tartozásomat elzárásra, azaz már tudom a T-online-nak ha nem tartozom, akkor sitten kötök ki.

_nyuszi_ 2010.07.28. 08:02:51

@különvélemény:
miért, másik cégnél nem kell fizetni a szolgáltatásért?
mesélj, melyik az?

eszkep 2010.07.28. 08:13:08

Miért kell minden hülyének blogot írnia???
Ha időben befizetted volna, akkor nem kapcsolták volna ki.

binary11 (törölt) 2010.07.28. 08:40:19

@Nyers Fa: De, kurvára értem én, egyáltalán semmi közöm a T csoporthoz, különösebben nem is kedvelem őket. Egész más területen dolgozom és a tököm kivan az ilyen ügyfelekkel, nem fizet, vagy csak a 27. felszólításra, persze ilyenkor mindennel gondja van, velünk, a minőséggel, stb. Hát akkor is azt mondom, ha használsz, megrendelsz valamit, annyival tartozol, hogy megteszel mindent, hogy időben fizess is érte, különben menjen az ilyen anyjába, nem hiányzik, mint ügyfél senkinek.

Oweroff 2010.07.28. 08:43:02

sikerült elkapni az utolsó utáni pillanatot a befizetéssel. :P
Az ilyen posztoló-prosztó ügyfelektől mentse meg a jóég minden szolgáltatót. Az új törvény szerint nem a csekken szereplő határidő a postaversenyfutás célja, hanem a csekken szereplő határidőig a phénznek el kell jutnia a címzettig! Kedves butha és áttétes rosszindulatú kommentelő polgárpajtásunk inkább a postát szidja vagy a bankot, hogy nem fizette ki helyette időben, vagy esetleg még, hogy nem is kereste meg helyette a phénzt!
Félreértés ne essék nem védem a mutyis tréhkomcsikat, de most neki volt igaza. Ami a biorobotokat illeti, elég kezdetleges a firmware-ük, UPDATE pls. :)!

Kentetsu 2010.07.28. 08:54:38

Ez most mit keres itt!!?
Minden számlához tartozik egy befizetési határidő, pont az ilyen ügyek elkerülése miatt. Tessék időben fizetni és aztán nem történik ilyen. Szeretem az ilyen pöcsöket, akik azt hiszik ők az egyetlen ügyfelei egy szolgáltatónak... pffff
Amúgy nekem is voltak gondjaim a T-vel, de az nem fizetéssel...
Aki fizet használ, aki nem fizet...na az fizessen csak igazán. Tessék becsengetni a visszakapcsolást és csendben elmélkedni a helyedről a világban..

ninimimi 2010.07.28. 09:03:11

Döbbenetes ez a kommunista diktatúrában idomított magyar közvélekedés. A "szolgáltató" monomamut, a véredet kiszívó főszörnyeteg, az rendben van. A letaposott, kiszipilyozott állampolgár-porszem, az mindig gyanús.

Aki végülis kifizette a valag pénzt, amivel lehúzták, nem?! Mikor is? Amikor még élt a vonala. Ez a TÉNY! Ja, hogy "lassú" a főszörny rendszere? Hát persze, ilyenkor "lassú"... De ettől a tény még tény marad. Minimum egy büntetődíjtól mentes visszakapcsolás járna neki. Ami 4000 Ft/vonal, ami idei találmánya a főszörnynek. Valószínűleg ez "rendben" van a tisztelt hozzászólók szerint. Aztán csodálkoznak, hogy a rongybaba jellemű hazai reakciók láttán a vérszívók még jobban elszemtelenednek.

Most már azt mondom: igazuk van!

Ringlósztár 2010.07.28. 09:05:58

Idióta ügyfél.
Ha piti módon nem a lehető legkésőbb fizette volna be a tartozását, nem kapcsolják ki.
Szerinted milyen módon (talán varázslattal??) kerüljön át AZONNAL a késedelmes fizetésed jóváírása bármelyik cég könyvelésébe + ügyfélszolgálati nyilvántartásaiba?
A banki tranzakciókról a bank a T napot követő napon (vagy éjszaka) ad listát. Szerintem.

LODA 2010.07.28. 09:19:24

Utálom az ilyen embereket!Azt hiszik hogy ők a tökéletesek és mindenki más fos!Én mindig időben fizetem a tel számlám és jééééééééé a T-szar soha nem kapcsolja ki a telefonom!Mennyire érdekes!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.28. 09:22:47

Előszöris egy utalás csak bankon belül kerül azonnal át egyik számláról a másikra. A többieknél ott van a GIRO! A GIRO-n kesresztüli utalások pediglen minimum másnap jelennek meg a célszámlán. A törvény erre max 3 napot ad! Tehát kedves posztoló egy nagy PÖCS vagy. Fizess időben s nem ér meglepetés!

LODA 2010.07.28. 09:28:55

Lehet hogy azt hiszi hogy ha most átmegy a Vodához vagy a Nor-hoz akkor ott majd nem kapcsolják ki ha nem fizeti a számlát!Lehet hogy csalódás fogja érni!

vape 2010.07.28. 09:33:31

@Robi Baggio:
"Az EOS-nál közben már ott tartunk, hogy egy kedves hölgy átszámolta az állitólagos tartozásomat elzárásra, ..."

A követelést polgári perben tudná érvényesíteni ez az EOS vagy ki. Polgári per során tudomásom szerint még senkit nem ítéltek (és ítélhetnek) elzárásra. Ez egy újabb fenyegetési módszer, amivel rá akarnak venni a fizetésre.
Szakértő jogászok véleményére azért kíváncsi lennék.

ninimimi 2010.07.28. 09:35:38

@Noname Cowboy: Imádom az ilyen erkölcsi oktatókat.
Mintha nem létezne ebben az országban határidőn túli kifizetés a gazdaság összes szereplőtípusától. Ami sokszor nyilvánvaló sakkozásra kényszeríti a számlákat fizetőket is.

Magam is jártam már úgy, hogy 30 napos SMS felszólításra a T-szörny ügyfél-"szolgálati" irodájában fizettem be a megadott határidőn belül a tartozást.

Tehát semmiféle GIRO-ról nem lehetett szó!

Másnap mégis kikapcsolták a telefonomat, mert már kiállították a következő számlát is, amiről a felszólításban szót sem ejtettek. Sőt, a személyes befizetéskor, kifejezett kérdésemre sem mondták, hogy a kikapcsolás veszélye fenyegetne a befizetésemet követően. Tehát félrevezettek. De így érte meg nekik, hogy + 4000 Ft-tal lehúzhassanak.

Éljenezd csak őket! Ki fognak találni neked is valami "kellemeset".

ninimimi 2010.07.28. 09:47:56

Most, hogy újra elolvastam írásomat, jöttem rá, hogy a T-szörny eljárása pontosan kimeríti a BTK csalásról szóló tényállását.

Tévedésbe ejtettek, anyagi haszonszerzés céljával és ezzel kárt okoztak.

Ennyi.

tcom 2010.07.28. 10:16:17

Igazán lehetne méltányos a mocskos T!!!
Úgyis most az a divat, hogy nem árvereznek, nem veszik el a fűtéstámogatást a szegény polgártól, és különben is éljen Kádár, az ingyenkrumplileves!
Nem értem miért nem lehet figyelembe venni, hogy a csóró polgár nyomorult 70e Ft-os számláját hónapnyi késéssel fizeti? Indítsunk népszavazást! Hol van ilyenkor Viktor a népnemzeti nagyvezír? Népszavazás: szeretné-e ön ettől kezdve nem befizetni a T-s számláját, meg egyáltalán bármilyen számlát?
Igen
Nem
Vagy fizessék ki a bankok! Népszavazás: " Szeretné-e, hogy a törvény hatálybalépése után a polgárok telefonszámláját a bankok fizessék?"
Igen
Nem

Kedves Szily!

Nyilván a boltosnak is hónapokkal később fizeted ki a kenyeret, nyilván az szemjöv. adóddal is elkéshetsz, nyilván a közüzemi számlákat sem kell időben fizetni. Ha már a kikapcsolás történik, akkor előtte több sms-t kapsz, felszólítást, hetekkel előtte. Az utolsó nap kell befizetni?

különvélemény 2010.07.28. 10:17:06

@márnyuszi.:
Ez mennyiben kapcsolódik ide?
A visszakapcsolási díjról beszéltem.

ninimimi 2010.07.28. 10:24:41

@tcom: " Az utolsó nap kell befizetni?"

Igen, ha úgy alakul, akkor. Na és?!

Eleget tett a megadott feltételnek?

Igen
Nem

Roy 2010.07.28. 10:28:33

Miért nem bankszámlárol vonatja le az összeget?
Nem kell elmaradni a számlák kifizetésével, akkor nem kapcsolják ki a szolgáltatást.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.28. 10:30:32

@eszkep: Ez hagyján, de ez a szar oda is fagyott az Index címlapjára, új poszt meg nincs.
Sün!!
Munkára!

tcom 2010.07.28. 10:34:00

@ninimimi:

Helyesbítek!
Nem az utolsó nap kell átutalni a pénzt tudva, hogy napok alatt fog megtörténni az átutalás!!!
Ha nagyon biztos akarok lenni, akkor még a boltokban is befizethetem!

ninimimi 2010.07.28. 10:35:10

@Kitalátor feljegyzetei: Ennyire zavar az igazság? Csak nem a túloldalról kapod a fizetséget?

ninimimi 2010.07.28. 10:38:19

@tcom: Aha, persze! "Nagyon biztos".

Biztosan nem olvastad 09:35 -ös bejegyzésemet.

Doubledeceker 2010.07.28. 10:39:57

Szwerintem meg lehet érteni, hogy ezekben a nagy rendszerekben, azért van átfútűásoi idő, hiába számlára történp befizetéssel csinálkta.

Nyilván a nem fizetők adatbázisa, nem on-lone módon kerül feltöltésre, simán el tudom képzelni, hogy este lefut egy progi, ami kigyűjti a tartozásokat. Szóval baszhatja a posztoló, igen veélem is előfordult már ilyen a t-nél, de 1.5 hónapnyi nem fizetés útűn, na és ki volt a húnyó. Hát én, nem is anyáztam, persze rosszul eset, de ez van.

Időben kell fizetni, vagy legalább nem túl nagy késéssel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 10:48:31

@ninimimi: igen ilyen esetben nagy valoszinuseggel bunteto feljelentest kell tenni

TottaKár 2010.07.28. 11:03:49

@tcom: hát persze

ez annyira tipkusan magyar!

adott a befizetési határidő, DE természetesen aki nem itt él, nem banki utalások módszertanából írta a doktoriját vagy nincsenek bennfentes infói az ezt veszi készpénznek holott 5 nappal előtte kell utalni mert izé-hozé-rozé,stb.

a vége úgyis az lesz h be kell menni a HIVATALBA és fizetni kell

szánalmas.hu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 11:03:54

ja es fogyasztovedelem fordulni
a PSZAF-hoz
a bekelteto testulethez
a nemzeti hirkozleshez es megbizni egy ugyvedet aki leperli roluk a gatyat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.28. 11:32:17

@TottaKár: figyelj, ha kijon a telszamlam
befizetesi hatarido augusztus 15
es en augusztus 15-en barmilyen formaban elinditom a befizetest a kutya nem szol hozzam
megkockaztatom meg akkor se ha szeptember 3-an
de ugy 1 honap utan mar szoktak erdeklodni,mi a fax van?

Szeszike 2010.07.28. 14:06:39

Hát nem is tudom hol kezdjem...
Először is: a hangnem.... Bicska nyitogató. Ha bemész egy boltba, ott fizetsz, nem hitelre vásárolsz. Nekem is van előfizetésem, és tisztában vagyok vele, hogy miden hónapban kapok egy számlát, amiben az előző havi forgalmam és havi díjam van.(És a számla tartalmazza a díjtartozásomat is, ami az adott számla elkészítésekor fenn ált) Tehát ezt az összeget Én, az Ügyfél letelefonáltam neteztem sms- eztem stb… Ennek ellenértékét befizetem, mert azt mondják a törvényeink, ha valamit használsz, azt fizesd is ki. Vagy valami ilyesmi. Számomra teljesen logikus, hogy ezeket a tételeket rendeznem kell a megadott határidőre. (a megváltozott törvény miatt a határidőre már a szolgáltatónál kell lennie a befizetésemnek, mert ha nem, akkor jön az irgum-burgum. Teljesen mindegy, hogy „T” vagy nem „T”) Mivel egy beállított rendszerről beszélünk, ezért érzékeli a befizetést, így van beállítva. Megkaptad a hangüzenetedet… Na bumm tájékoztatnak, hogy 30 napon belül rendezd a számládat és/vagy igazold, ha másik számlád is esedékes a határidőn belül, azt is rendezd! Tudod, a határidő, az határidő. Minden számlának van! Ha nem rendezed, korlátoznak. Te ezen meglepődsz, én nem. Felfogtam, hogy vannak szabályok. És tudok kulturáltan beszélni, amivel sokkal könnyebben érem el, amit Te kedves felháborodott „barátom” nem fogsz elérni. Ha kéred, nem követeled, többnyire megkapod. Emberek dolgoznak mindenhol, vedd a fáradtságot, és egyeztesd! A TE érdeked, hogy működjön a szolgáltatásod, kérjed, és ne követeljed. Nem beszélve arról, hogy ne az ügyintéző legyen már a hibás, ha TE nem fizeted ki, amit használtál… Csak ennyit finoman. Lehet, hogy igazad van, ez elképzelhető, de ha a stílusod ilyen, azzal csak magadat minősíted, és nem túl pozitív irányban. Olvasd el, hogy mi az ami rád vonatkozik. Minden szolgáltató honlapján megtalálod az általános szerződési feltételeket.

g.abcsi 2010.07.28. 19:06:05

Na akkor.Nem is ertem, hogy lehet felhaborodva valaki, ha nem fizeti a szamlait es korlatozzak a kimenoit.Hiszen hogyan hitelezzenek egy hitelkeptelennek.Hiszen ha en kolcson adok valakinek es az nem adja meg az tuti h addig nem adok, amig nem torleszt, na de ez csak egz pelda.
Alltalaban a muvelt ember felfogja, h basszus nem fizettem kikapcsoltak. Es akkor a gyakorlatban.... a kikapcsolas ugye elindul ez esetben tegyuk fel delben de mire atmegy a rendszereeken az akar 5 ora is lehet.(orulj barom, h addig is tudtad hasznalni a telod.)mire kedves ugyfelnek eszebe jutott,h kifizesse a (mar reg lejart kb 30 napja)szamlajat(mert ugye nem ket nap utan korlatoznak)addigran a korlatozas mar elindult.Ja! Korlatozasbol valo visszakapcs dij?Az pont ezert van.Hatha legkozelebb hataridore fizet.(ez valoban szivas es idegesito.
Amugy pedig tobb fele megoldas van arra ha valaki megszorul es epp nem tud idoben fizetni,csak fel kell emelni a telot es beutni azt a bizonyos 4 jegyu szamot.
SZESZIKENEK pedig koszonom a hozzaszolast jol megfogalmazta.
Rengeteg a primko ember, de kulturalt szoval nagyon sokat el lehet erni. Mily meglepo ugye?Kedves felhaborodott ugyfel.

misitcom 2010.07.28. 22:03:34

Szégyen ide,szégyen oda,T-Home alkalmazottként már én is kaptam sms-t.Felszólítottak (figyelmeztettek),hogy lejárt tartozásom van a szolgáltató felé és 30 napon belül fizessek.Elsőre lila fejjel szidtam magamban a Távszámlás jó édes anyukat.Másodszorra felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot.Megkérdeztem pontosan honnan is hiányzik a befizetés.Elmagyarázták,hogy melyik hónapban mi nem lett kiegyenlítve.Kérdeztem,hogy lehet ez mikor távszámlán keresztül fizetek.Kolléga megpróbálta finoman megmagyarázni,ha nincs pénz a számlán nem tud a bank fizetni.Vagyis "Hülye gyerek,ha elköltöd a lóvéd nincs mit átutalni!"
Másnap égőpofával mehettem a T-Pontba fizetni.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.28. 22:23:52

@ninimimi: Te hülye vagy! Nem éljenzem a Tré csoportot. Csak aki az utolsó másodpercben fizeti ki a számláit ne csodálkozzon, hogy kikapcsolják. Ennyi. Az átutalást ecseteltem, hogy az miképp működik stb...

rechter82 2010.08.01. 17:20:27

Ha rendesen, időben be van fizetve a számla, akkor nincs korlátozás, rinyálás, meg postolgatás. Ha pedig csak postolgatáskor tudja kinyitni kedves ExT a száját, akkor tudjon rá. Fogadok, hogy meg sem próbált haladékot kérni....

clownfish 2010.08.05. 12:21:46

na, nekünk úgy kapcsolták ki, hogy nem küldtek értesítést a számlatartozásról! se levélben, sem e-mailben, természetesen számla sem jött, pedig van, hogy kettőt küldenek, de az ügyintézés így is rettenetes!

erika46 2010.08.07. 20:32:10

Üdülni mentünk 13-án, lányom szerint a számla 13-án érkezett, nem lett felbontva befizetés határideje 15 - hazaérkezésünk napján tudtam meg. Befizetés megtörtént 19-én, sms-ek hada érkezett már aznap, de számlával felszerelve személyesen az ügyfélszolgálatra ballagtam, ahol kikapcsolást néhány órával sikeresen megelőztem és kiderült - totál véletlenül -, hogy közel 5 - ÖT - nem tévedés - éve 105.- Ft túlfizetésem van. Soha nem szóltak, nem figyelmeztettek. De azonnal ki akarták kapcsolni a telót pár napos - részben őket terhelő - hiba miatt. T-com? vagy mi a franc?

Frucsasz 2010.08.11. 15:11:10

Na, bár ezt már a kutya se olvassa, de leírom. Én sms-ben kapok értesítést (elvileg) arról, hogy mikor mennyit fizessek. Júliusban megkaptam az sms-t (mely tartalmazta az összeget is, illetve azt is, hogy nemfizetés esetén irgumburgum, karóbahúzás, és 30 nap után korlátozás). Mondom, jó. És fizeték, 30 napon belül. Békésen, nyugodtan élem tovább napjaimat, 2 hét múlva, mikor derült égből villámként lekapcsolják a szolgáltatást. Aztán meg még faxolhatom el én az átutalási bizonylatot, hogy igen, bazmeg, én fizettem már két hete....

judit74bp 2010.12.30. 11:35:20

Egy rövid mondat a mesélőnek.....

Másfél hónapja tartozott.... nem az utolsó 2 órában kell közvetett módon fizetni....

Jogos az üzletszabályzatban szereplő 4* 2500 ft egyirányusítás feloldási díj.

zrx_xzr 2014.07.26. 10:07:32

szerintem a posztolonak nem kellett volna varnia utolso elotti pillanatig, mindazonaltal a szolgaltato hibaja maga a kikapcsolas, sztem ellenorizniuk kellene a szamlaegyenleget kikapcsolaskor .. minimum lenne a dijmentes visszakapcsolas a reszukrol .. plane, mivel ha igazuk lenne is, gondolom fogyasztokat szerezni/megtartani akarnak, nem pedig hogy igazuk legyen fogyasztok nelkul .. de hat ok tudjak.. en 3x kerdeztem meg a T-t, hogy tudnak-e arany tarskartyas mobil csomagot adni (kb 4 elofizetesem van naluk), de szerintuk az egyik aranykartya a masik nem, igy nem tudnak.. mar csak egy elofizetesem van naluk, arra oktoberben jar le a huseg es az is megy el toluk .. nekem mindegy, h ki a szolgaltato, ha nekik mindegy, nekem is .. csak velem buknak 4 szerzodest, a posztoloval szinten negyet.. tegnap meg index.hu-n cimlap hir, hogy a T 1700 dolgozot rug ki, leepites.. lehet ezt igy is..
süti beállítások módosítása