Tékozló Homár

Készül a Nemzeti Együttműködés Multi Level Marketing Rendszere

2010.10.20. 01:02 | szily | 224 komment

Stefó küldte el egy induló vállalkozás linkjét, amelyik nagyjából a multi level marketing beszervezős-jutalékos rendszerének megfelelően tervez alapvető élelmiszereket árulni. Ez nem lenne önmagában akkora durranás, ha nem lenne ellenállhatatlanul vicces, ahogy a klasszikus sémát, az orbánista korszellemnek megfelelően, a "magyar", a "magyar emberek" és hasonló hívószavak segítségével igyekszik NER-kompatibilissé tenni a jó ütemérzékű vállakozó. Íme a remek marketingszöveg, hajtás után meg Stefó levele.

Én egy magyar rendszerben dolgozom, magyar embereken segítek nap mint nap, a mai gazdasági helyzetben ha valakinek tudok segíteni azzal, hogy munkát adok neki, hogy olcsóbb élelmiszerhez tudom juttatni, és ezzel még Én is keresek egy komolyabb pénzt az mindenkinek jó, ez a lehetőség Ön előtt is nyitott!! Magyar rendszer,a jutalék magyar embereknél marad, magyar termelőket próbálunk a rendszerbe szervezni, így a gazdaságnak is próbálunk segíteni!
Várom a Hozzám hasonlóan gondolkodó embereket CSATLAKOZZATOK hozzám!!
Hiszem hogy sok nehéz helyzetben lévő családnak tudunk segíteni,ha összefogunk hogy minél hamarabb minél több ember tudjon erről a lehetőségről!!!Várom a hozzá(m)szólásaitokat!



Stefó pedig ezt írta:

Egyik linkgyűjteményembe ajánlották a következő linket.
Nagyon megörültem, hogy ezután végre már MLM rendszerben is lehet élelmiszert értékesíteni. Már alig várom, hogy minden ismerősömet beszervezhessem és a napi tej, kenyér esetleg sajt vásárlásaikból meggazdagodhassak, azaz kifordíthassam a világot a sarkaiból!

A honlap (egész) tartalma:


(...)

Az oldal létrehozója gondolom egy, már beszervezett tag, remélem az MLM-mel jobban elboldogul, mint a helyesírással!

Tisztelettel:
Stefó

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 01:12:02

Ez a magyar seggbe magyar lófasz modell, vagy valami új? Magyarul a személyes névmásokat nem írjuk ám nagybötűvel, Jancsikám.

Hozzál nekem másfél kiló házikolbászt. De ekte házit ám!

fajitas 2010.10.20. 01:12:33

"Olcsóbb élelmiszer"? Az MLM-nek nem az a lényege, hogy mindent méregdrágán kell megvenni/eladni?

SKY 2010.10.20. 01:24:16

Ez mennyire képtelenség hajnali fél kettőkor(?) Nem lehetne ilyenkor egy kis könnyed anyázós poszt? Áááh...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 01:32:01

Mellesleg, én tényleg várom, hogy a Tescot átnevezzék Turulra, a Private goldot meg Emese álmaira. Amikor először hallottam, jó vicc volt, de ahogy elnézem, nem marad sokáig az.

ámbátor 2010.10.20. 02:00:26

@enaml: A Turul az az Auchan lesz. Madár - madár. A tesco az Tacskóra fog magyarosítani. A Metro meg földalattira.

Megdobbent 2010.10.20. 02:53:45

Magyar egre magyar UFO-t, ertelmesen gondolkozni tudo magyart pedig egy even belul kulfodre. Igy aztan maradjon itt nekik magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar magyar, aztan furodjenek benne rogyasig.

pruntyike 2010.10.20. 05:01:58

@Megdobbent: azt nem így kell, hanem így: magyar embernek magyar áru magyar kell, magyar mert magyar a magyar ember magyar csak magyar a magyar emberben magyar bízik magyar igazán...

Géza, kék az ég! 2010.10.20. 06:38:50

Azt már régóta tudom, hogy minél többet vásárolunk, annál többet - költünk!

Node!

Hogy ebből a költekezésből még meg is gazdagodjak? Nagyobb arc a csávó, mint Dzsánni...

Csatlakozni akarok! Igen, én is kőgazdag magyar akarok lenni! Lehetőleg még ma! Hol kell aláírni?

Géza, kék az ég! 2010.10.20. 07:03:14

@pruntyike:
Dehát magyarul beszél! Akkor magyar, nem? Láttam a TV-ben, de tényleg...

hexx 2010.10.20. 07:04:14

Hagyjuk már ezt a süket marketing dumát,MLM rendszer az a nesze semmi fogd meg jól adj el mindent drágábban hogy a hülye ügyfél érezze úgy magát a sok szövegtől hogy ő mégis olcsóbban vásárolt.Nekem ilyen emberek akik azt mondják hogy azzal segítenek hogy 200 ezerért vegyek meg valami algás szart amitől később az egész család kiütéses lesz ne akarjanak jót. Munkahely teremtéshez meg közük nincs mert senkit nem jelentenek be és vállalkozásba csinálja szinte mindenki. Arról meg nem is beszélve hogy a hozzáértésük azokhoz a termékekhez amit árulnak egyenlő a nullával. Ugyanolyan kínai szarokat árulnak mint ma már minden más a boltokban. Kb 3 hónapomba telt mire kigyógyítottam magam a bőrgyulladásokból amit a avon férfi hona alj stifftje okozott. Ma már ha felhív vagy megkeres egy ilyennel valaki lazán elküldöm melegebb éghajlatokra.

Eric_Cartman 2010.10.20. 07:11:45

Mit kíván a magyar nemzet ?
MAGYAR, NEMZETI HIP-HOP RAP-ET !

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.10.20. 07:14:47

@hexx: "...mire kigyógyítottam magam a bőrgyulladásokból amit a avon férfi hona alj stifftje okozott..."
Tudom, hogy menőbb stiftet használni, de azért egy kis víz+szappan még mindig csodákra képes ;)

@enamel: én nem vagyok ilyen smucig. MINDEN seggbe magyar lófaszt :D

Bobby Newmark 2010.10.20. 07:44:08

@hexx: Ugye nem azt akarod mondani, hogy tudtad, hogy egy böszme átkúrós lehúzás az Avon, ÉS MÉGIS megvetted a szarját, ráadásul még magadra is kented?

Énbagoly 2010.10.20. 07:50:34

Oké, tételezzük fel ebben azt, hogy nem csak átverés akar lenni, és a 3000 forintos belépési díjat akarja beszedni.
De ezzel az árulistával? --üdítő, ásványvíz, energiaital, édességek?-- na, ez a hülyeség, de nagyon.

bierkamp 2010.10.20. 07:57:34

a Nemzeti Összefogás készüljön már a Nemzeti Tolvaj Kormány ellen végre!!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 08:03:37

Na már megint alacsony volt a kerítés :D Annál is, aki elkeztde, meg annak is, aki beveszi.

Na de MLM rendsernek sikeres ember nem dől be. Max. alapítja :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 08:06:05

@hexx: Amúgy én is íy vagyok vele. Aki akarja, csinálja.

Amúgy pont az Avon az, ami nem csak lehúzás, de olyan embert én sem láttam még, aki ebből meggazdagodott volna.

Elég sokan kezdtek bele nagy arccal ilyesmibe (nem Avonba, durvábba), és egy idő után mind abbahagyta, és elment dolgozni.

Sracz · http://dbworld.blog.hu/ 2010.10.20. 08:07:15

@hexx:
Nem értem a problémádat... Be kell lépni egy másik MLM-be is, ahol a bőrgyulladás és hüvelygomba elleni szereket lehet adni-venni és meg van oldva az Avonos problémád, ráadásul még keresel is rajta. Ha szerencséd van, az új cuccok gyomorégést, hasmenést, miegymást okoznak és akkor beléphetsz egy homeopátiás dzsuvákat forgalmazó MLM-be is és már megint keresel a bulin.:D

Minden seggbe MAGYAR lófaszt??? Ahogy a híreket olvasgatom, már elkezdték tuszkolni befelé... Na jó, nem mindbe, de a nagy többség megkapja!

elwood 2010.10.20. 08:19:44

most, hogy a telefonfülkék magányában olyan forradalmi döntést hozott a nemzeti egység, hogy elveszik a nyugdíjamat, kívánnék mindegyiknek egyenként és külön-külön is lóf*t a seggébe

Gastroman · http://etteremteszt.lapunk.hu 2010.10.20. 08:31:14

Itt is kell borravalót adni, vagy lesz külön X % kiszállítási díj?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 08:40:44

@hexx:
Neked van személyes avon-tanácsadónőd?
Irigyellek

Teccikérteni? 2010.10.20. 08:52:38

Betojok. Hatásvadász cím, sima szar mlm-es lehúzás, és egy jó alap, hogy fröcsögve magyarozhassanak egyesek. Ami persze ősi román szokás. :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 08:56:19

+jegyzem , egy apeh vizsgalatot megérne
A tagdij tárgyi adómentes, tehát áfát nem számolhat fel

Leadfoot 2010.10.20. 08:58:01

Látom, ez se ismeri a pontot mint mondatvégi írásjelet.

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.10.20. 09:01:56

Magyarosch lehúzás birkább magyaroknak - csak hogy stílszerű legyek a beszervezési duma láttán.

1.
"Van aki behozza az országba,vagy legyártja adott terméket,utána nagy.kerekhez,kis.ker.-ekhez kerül,és így a végfelhasználóhoz,azaz Hozzánk.Minden egyes szinten szállítás,munkások bére,tárolási költségek,cég haszna kerül a termék árába beépítésre."

Háát, ők aztán csak tudják, mert ahogy az előtte levő bekezdésben olvasható:
"Cégünk a Capital Team kft 2005óta működik nagykereskedésként kb.200-250 viszonteladót szolgál ki."

2.
"Hiszem hogy sok nehéz helyzetben lévő családnak tudunk segíteni,ha összefogunk hogy minél hamarabb minél több ember tudjon erről a lehetőségről!!!"
[...]
"Jelenpillanatban üdítő,ásványvíz,energia ital,édességek szerepelnek a termékeink között."

Hát igen, nehéz helyzetben levő családokban leginkább energiaitalra meg a világ legnagyobb kamu termékére, a palackozott ásványvízre van szükség.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 09:07:15

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Hát igen!
A napokban egy pénztárnál álldogálva kiszurtam egy 2-5cl-es/nem elirás/ redbullt, 625Ft!
Ki az a hulye, aki, hamár vörös bika, a kisebbet veszi kb 3x-os áron?
És bizonyára van ilyen

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.10.20. 09:08:01

"Várom a Hozzám hasonlóan gondolkodó embereket CSATLAKOZZATOK hozzám!!"

Szép szerényen...Nagybetűvel hivatkozik magára... :D

Mária 2010.10.20. 09:18:01

@donfuligjimmy:

"MINDEN seggbe magyar lófaszt :D"

EZ IS egy módja a nemzeti magyar lótenyésztés felvirágoztatásának. Csak sportot ne kezdjen valaki űzni belőle.

Secnir 2010.10.20. 09:25:13

@donfuligjimmy:
"de azért egy kis víz+szappan még mindig csodákra képes ;)"

helyesbítsünk:
magyar víz + magyar szappan magyar csodára képes.

Tron65 2010.10.20. 09:29:05

Vállról indítható atonrakátét az oldal tulajdonosának!
Az, hogy magyarul nem tud írni, még nem mentség arra, hogy az MLM rendszer se írja le rendesen.
Ugyanis NEM az a lényeg, amit leír.

"Jelenpillanatban üdítő,ásványvíz,energia ital,édességek szerepelnek a termékeink között."
Más nem is nagyon lesz, ugyanis a magyar törvények tiltják a nem tartós élelmiszerek internetes forgalmazását.

2010.10.20. 09:29:27

Nekem ez olyan ismerős:
Gazdagodjon meg költekezéseiből.

Ezt a szlogent is mennyien beszopják, mint az MLM rendszer hazugságait.
Kerüljük el a nagyker-kisker árréseit. Ehelyett fizessünk a fölöttünk álló párszáz embernek jutalékot.
Mennyi bolond és hiszékeny ember van Magyarországon is.

Frickó 2010.10.20. 09:35:29

Szerintem az alap koncepcióval semmi gond nincs. Nagykertől vásárolni (remélhetőleg tényleg olcsóbban, vagy legalábbis hasonló áron, mint a hiperekben) és visszakapni egy kicsit a vásárlás árából, ez nem ördögtől való. Pont, mint a különböző pontgyűjtő kártyáknál. Az is szokott működni a nem mlm rendszerekben is, hogy ajándékot kapsz, ha hozol egy ügyfelet a cégnek, ahol te is ügyfél/vásárló/előfizető vagy. Szívesen beléptem volna a Tudományos Hálózatba is, ha ennyiről lett volna szó. A gond ott van, hogy azt szajkózzák, hogy ebből rettenetesen meg fogsz gazdagodni, csak egy kis kezdő befizetés kell, a sok elkeseredett magyar meg elhiszi, és csak ezért lép be. Aztán meg ugyanúgy megy a Tecsóba nagybevásárolni mindegyik. Ettől kezdve viszont egy piramisjáték marad az egészből, ahol a magasabb szinten lévők tényleg keresnek az alacsonyabb szinteken, azok viszont egytől egyig elbukják a pénzt, amit befizettek. Ez egyébként még a "korrektebb" fajta, itt legalább csak 3000 Ft-ot buksz maximum. (Ha jól értelmezem.)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 09:40:05

Amúgy valószínű, hogy az illető egy őstermelőnek látszó tárgy.

cicmen (törölt) 2010.10.20. 09:41:09

@Teccikérteni?: Betojok. Hatásvadász cím, sima szar mlm-es lehúzás, és egy jó alap, hogy fröcsögve magyarozhassanak egyesek. Ami persze ősi román szokás. :)

Teljesen igazad van!!

cicmen (törölt) 2010.10.20. 09:50:58

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Ez egy baromnak látszó barom. Még mindig próbálkoznak egyesek ezzel a szarral?

samba pa ti 2010.10.20. 09:52:28

ez valószínűleg hányingert is árul,mert azt kaptam tőle.

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.10.20. 09:52:32

@Tron65:

És akkor a GRoby hogy csinálja mégis?

Tomasz_a_gozmozdony 2010.10.20. 09:53:40

Annyira gazdag lett a mlm-tol hogy meg sajat domainre sem futja. A sajat weboldalrol nem is beszelve. Annyira naiv aki ennek bedol, istenem :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 09:58:39

@cicmen:
Háppersze!
A lepényhal meg utoljára!
Mindent el lehet adni, csak meg kell találni a verebet hozzá.

varvizib 2010.10.20. 09:59:59

Az MLM mint szakma eléggé le van járatva Magyarországon, és ennek egyik legfőbb oka, hogy minden idióta gátlások és képzettség nélkül terjeszti.

Egy tucat levelet szoktam kapni még iwiw-en keresztül is, hogy ide-vagy oda lépjek be. Teljesen vadidegen emberektől is. Vagy olyanoktól, akikkel 10 éve nem beszéltem (és úgy gondolta, így veszi fel velem a kapcsolatot).

Eleve hiányzik itt egy szabályozás, ami kordában tartaná ezt!

Ha szigorúan szabályozva lenne, hogy ki jogosult MLM üzletet építeni (és persze le is kellene ebből vizsgáznia, és betartania egy általános MLM üzleti etikai kódexet) és csak azoknak ajánlanák fel ezt a lehetőséget, akik alkalmasak rá és egy adott feltételrendszernek megfelelnek, akkor lehetne megbecsülése az MLM rendszereknek.

cicmen (törölt) 2010.10.20. 10:08:26

Az MLM rendszer szemétség, viszont a magyar termék előnybe helyezése logikus lépés lehetne, csak meg kéne oldani.
Magyarázatnak itt egy régi mondás: ha a paraszt nem szarik, akkor te nem eszel.

ZX 2010.10.20. 10:11:11

Uhh. A legtöbbeteknek gőze sincs mi az MLM. Sajnos erről azok tehetnek, akik mindenféle képzettség nélkül belevágtak, mert csak anyit láttak, hogy munka nélkül gazdag lehetsz. Csak aztán gyorsan rájöttek, hogy ez nem igaz és most azt terjesztik, hogy ez mekkora szar. Külföldön bezzeg 1939 óta létezik a rendszer, él és virul.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 10:11:17

@cicmen:
Valamint: Nem zörög a haraszt, ha nem fújja a paraszt.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.20. 10:22:50

Sajnos a "radikáliparos" létező fogalom, olyan emberek indítanak manapság mindenféle állítólag magyar érdekeket szolgáló vállalkozást, akiknek az egész "haza és magyarság szolgálata" pár éve még nem mondott semmit az égegyadta világon viszont baromi jó üzleti lehetőséget látnak a birkák megvezetésére, árpádsávos "brandbe" csomagolva.

cicmen (törölt) 2010.10.20. 10:23:07

@ZX: Külföldön bezzeg 1939 óta létezik a rendszer, él és virul.
Lehet, csak az a kérdés mi az amit eladnak. Voltam én mindent kihozó tisztítószer bemutatón. Faszán elmaszatoltak egy zsírkrétát egy padlószőnyeg darabon. Beszóltam, hogy nem jött ki a folt. Volt ám pislogás. A sok birka meg engem nézett, hogy miért zavarom meg a "mestert" és a végén rohantak kereskedői egységcsomagot venni.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.10.20. 10:31:19

fél 11 van. alig másfél óra múlva dél :)

nikori 2010.10.20. 10:31:45

Halljátok, ez a sok okos hozzászólás az MLM-hez olyan mintha itt mindenki gépész építész kereskedő, kazánkovács nőgyógyász stb. lenne és az agyműtétről értekezne. Az agysebész meg sírva röhögne rajta. Nem gondolom hogy az MLM védelemre szorulna de azt azért tudni kell hogy évtizedek óta tanítják egyetemeken főiskolákon, mint kereskedelmi rendszert, módot. Függetlenül az MLM-et alkalmazó cégektől nem az MLM-el van baj hanem a sok tanulatlan hirtelen lelkes aztán 2 hét 2 hónap után otthagyós idiótával. Ezeket a jó embereket beállítanák a pult mögé ott is hülyén csinálnák a kereskedelmet. Akkor most a kialakult boltrendszer is hülyeség? Az emberek nagyrésze ezekből szűri le milyen is az MLM rendszer. Nulláról indítani egyet szerintem elég nagy önbizalom és alapos MLM ismeret kell, hogy tényleg ne pilótajáték legyen belőle. Aki vagy 10 éve benne van az már annyit tud belőle keresni hogy esze ágában sincs bajlódni egy új kiépítésével. Aki meg 2 hét "gyakorlat" után próbálkozik gondolhatjátok mennyire ért hozzá. Úgyhogy ismeretlenül is ha nem gyakorlott hálózat építő a cikkben szereplő emberke akkor elég bátor.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 10:32:33

@Mária:
A sport az haggyán,de nehogy kötelező legyen
:)

ZX 2010.10.20. 10:35:05

@cicmen: Az emberi butaság. De a boltban is azt veszed meg amiről tudod mi a jó. A termékbemutatók azért vannak, mert TV.-ben nem reklámoznak, vagy legalábbis nem általános. Oriflame meg Avon reklámok mondjuk vannak.
De maga a rendszer nem hülyeség, csak ész kell hozzá. Nálunk viszont mindegy volt ki, csak lépjen be. gyere Pistám jó lesz-a nem kell hozzá semmi, eléga 8 általánosod azt dől a lé. Jó keresetkiegészítés lesz a malacok mellett. Pfff.

kovacsarpad 2010.10.20. 10:41:42

@ZX: Teljesen igazad van.
Sajnos a sok tudatlan lejáratta azokat akik rendesen csinálják.
Ez egy szakma meg kell tanulni.

helianthus 2010.10.20. 11:02:20

Az MLM egy SZAKMA? Ejj, hát ma is tanultam valamit. És vannak MLM-es szakemberek, akik jól megélnek belőle?
De jó nekik.

Egy dologgal egyetértek. A sok szegény magyar embernek igenis magyar energiaitalra van szüksége, hogy bírják magyar erővel a magyar megpróbáltatásokat és magyar édességre is szükségük van, hogy megédesítse a keserű magyar életüket.

helianthus 2010.10.20. 11:04:00

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): vidéken ném zereg a háré', há ném fújja a páré'.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 11:14:19

@cicmen: Mert leromboltad az álmaikat! Az (hülye) embereknek álmok kellenek :D

@nikori: Hát, biztos működik külföldön, de itthon nem... Számomra irreleváns, hogy máhol jó, ha nekem csak a lehúzás jutna (ha beleugranék).

ZX 2010.10.20. 11:15:21

@helianthus: Ha valaki kereskedő akkor az nem a szakmája?
Az MLM pedig a kereskedelmi rendszer. Csak, hogy tisztába tegyük a fogalmakat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 11:16:12

@helianthus: Szakma, kamuszakma.
Olyan mint a "Quality Engineer" vagy a "Material Controller".
Utóbbiból nálunk hol egy van, hol négy (most éppen 4). Régebben nem is volt.
A gyártósorokat ez nem zavarta, materiálkontrolling nélkül is ugyanúgy dolgoztak a melósok.

ZX 2010.10.20. 11:16:51

@ColT: ŐŐő ezt nem értem. Ki húzna le mivel és miért?

Gastroger 2010.10.20. 11:20:01

@nikori: Az MLM mint agysebészet egy kazánfűtő hozzáértésével. Hmm...

Agysebészet meg MLM, az akkor olyan mint a hentes meg a lumbálás, vagy a biopon meg az agymosás.

"...azt azért tudni kell hogy évtizedek óta tanítják egyetemeken főiskolákon, mint kereskedelmi rendszert, módot."

Attól még nem jelenti, hogy jó, és működőképes is, persze, hogy tanítják, ahogy általánosban a maghasadást is, mégsem épít mindenki atomerőművet.

Mondjuk, arra kíváncsi lennék, hogy miért nem közgázos egyetemisták akarnak nekem eine pumpe elocét eladni.

ZX 2010.10.20. 11:24:16

@Gastroger: "Mondjuk, arra kíváncsi lennék, hogy miért nem közgázos egyetemisták akarnak nekem eine pumpe elocét eladni."

Nem értem a Tescoban meg a Zauchanban miért nem közgázosok adják el a termékeket.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 11:27:55

@nikori:
Bizony tanitják a rendszert, mint jó emberismeretre alapozott üzleti lehetőséget
Azért ne keverjük össze egy kereskedelmi rendszerrel, mert eladás nincs benne
Merugye a mutogatott termékböl nem lehet venni,vegyél egy "induló csomagot"

Az nem emberi hulyeségre alapoz, hogy szervezz be még 10embert?
Dehogynem!
Dale Carnegie irhatna egy uj könyvet ha ma élne Mo-gon

Gastroger 2010.10.20. 11:29:47

@kovacsarpad: @ZX: @nikori:
az, hogy szakma, meg jól működne, csak hozzá nem értők miatt (tart itt ez az ország) nem működő képes igazán, akkor miért van az, hogy boldog, boldogtalan belépheted alád, meg szervezzen ő is minnél több embert, tökmindegy ki, és hogyan, csak jó sok ember legyen, meg hivogasd a régi barátokat.

Engem is akartak beszervezni, de érdekes mód egyik beléptetni szándékozó menedzser sem iratott velem belépőként marketing tesztet, vagy kereskedelmi ismeretekről sem faggatott, sőt magáról a termékről / szolgáltatásról általam birtokolt ismeretek sem érdekelték. Az volt a lényeg, hogy írjam össze az ismerőseimet, meg hívogassam őket, meg menjek el hozzájuk.

ZX 2010.10.20. 11:32:03

@horex: Ezt meg honnan veszed? Bármit vehetsz. Ha valaki belép az vesz egy keuzdőcsomagot. Gondolom azért, mert te sem üres bolttal nyitsz, vagy ha egy éttermet vezetsz nem akkor fogstz egy hordó sört rendelni amikor belép az első szomjas vendég.
Egyébként ha eladás nincs benne akkor miből van a pénz? Nem a beléptetésekből, mert azt piramisjátéknak hívják és a törvény bünteti.
Na erről beszéltem. mindenki csak hallott valamiről, és úgy fikáz, hogy kurvára nem ismeri a rendszert.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 11:32:33

@ZX:
Külföldön bezzeg 1939 óta létezik a rendszer, él és virul."
Hö!
Mo. 10millió, marad pár milliárd elég hülye külföld számára hogy éljen és viruljon az eMeLeM
Majd elfogynak azok is
Most talán Kínában lenne érdemes MLM-ezni ,darabig nem elfogyó háttér :)

ZX 2010.10.20. 11:37:04

@Gastroger: Pontosan ez az amiről beszélek, hogy nálunk ez terjedt el. Most mondd meg, mi a faszért hívjak meg olyan ismerőst, akiről tudom, hogy nem olyan kvalitású, hogy el tudjon adni bármit is?
Én is megyek állásinterjúra, ahol kiderül jó vagyok-e vagy sem? Csak a sok idióta pénzhajhász ezt leszarja, neki a nagy számok számítanak. Aztán mikor egyik "szponzoráltka" sem váltja be areményeket, akkor kiszáll, hogy ez egy szar rendszer. Fel sem merül, hogy ő a hibás.

Gastroger 2010.10.20. 11:38:51

@ZX: Mert a kutya nem menne oda, ha én vennék egy kalácsot, az öltönyös, mosolygós, pénztáros/árufeltöltő/pultos, meg arról akarna győzködni, hogy vegyek inkább 3x annyiba kerülő fánkot, ami szerinte 4x kiadósabb, és egészséges, mest sok amerikai cikk mejelent ebben a témában. Mndezt grafikonokkal, prezentációval, majd a végén felajánlaná a lehetőséget, hogy ha a teszkóban fukozva beszervezek még 15 fánkvásárlót, akik mindennap megveszik ugyanazt a fánkot, akkor az enyém nemhogy ingyen van, de a fánkvásárlások 0,01% az enyém is lesz.

ZX 2010.10.20. 11:42:38

@horex: Súgok neked valamit. Magyarországon most van újra felfutóban. Főleg fiatalok lépnek be, akik már látják, hogy dolgozni kell, mert itt lófasz lesz nem nyugdíj mire elérik azt a kort. Szerencsére sok minden változott a 90-es évek óta.
ha pedig igaz lenne amit írtál, akkor 1939 óta az USA-ban mennyi ember lenne MLM-es? Súgok. Mind 200 akárhány millió lakos.

elwood 2010.10.20. 11:43:06

@ZX: "Nem értem a Tescoban meg a Zauchanban miért nem közgázosok adják el a termékeket."

mert bölcsészek adják el

Gastroger 2010.10.20. 11:46:30

@ZX: oké. Van a beszervezős, meg van az eladós MLM. Ugye?
A beszervezős ellen van kifogásom, és tartom (a pár induló embertől eltekintve) veszteségesnek.
Az eladós (Avon, Oriflame), még tűrhetőbb fajtája, de az ugye ugyanaz a termék/szolgáltaás, ugyanazon feltételekkel, ugyanolyan reklámanyag, ugyanolyan arculat, stb. Akkor az már inkább franchising mint MLM, a franchising jogdíjak, meg a belépőcsomag.
Az MLM Multi Level Marketing. Többszíntű értékesítéi stratégia. Azaz beszervezős.

ZX 2010.10.20. 11:47:21

@Gastroger: Haha. Elárulok valamit. Te nem a vásárló vagy, hanem a Teszkó. És minékl többet rendelsz eghy áruból, annál olcsóbb a darabára (bizonyos határig). Ez így működik MLM és nem MLM-ben egyaránt.
És a hipermarketekben is vásárolhatsz normál, meg premium terméket. Ennyi. Ha nem kell a premium ez van. De hidd el vannak olyan emberek, akik viszont megveszik. Az a győzköd, az egy hülye. Bár ha belegondolok, a TV reklámok nem győzködnek, hogy vedd meg az A...l-t mert 2x jobb minta P...l? Hol élsz?

ZX 2010.10.20. 11:51:30

@Gastroger: Nem, nem nem, de már kezdesz jó úton haladni, hogy megértsd.
Nem franchise, mert a nevet nem birtoklod, csak adott cég (és beszállítói) termékét forgalmazod. attól többszintű, hogy másként kapod a jutalékot mint a hagyomásnyos kereskedelmi rendszerben.
ahol csak beszervezés folyik áruforgalom nélkül, az pilótajáték és büntetendő. És igen, az egy kurva nagy átbaszás, és lejáratja azokat akiknek ez lenne a megélhetésük (tisztességesen).

kollarsandor 2010.10.20. 11:58:30

Sziasztok!

Az első amire szeretnék reagálni,Én felvállalom Magam,nem pedig nick név mögé bújva fröcsögöm össze a monitort!!Sokan miért nem teszik ezt?:-)
Jó hogy úgy szóltok hozzá(m),hogy sem a céget,sem Engem,sem az áruinkat nem ismeritek.Az említett weblapot azt Én csináltam soha nem csináltam még ilyet.olcsoelelmiszer.hupont.hu
Értelmes dolgokról vagy,a Mi rendszerünkről is szívesen értekezek bárkivel skype:sandor.kollar vagy sandor.kollar@freemail.hu
Sok idiótának meg csak azt üzenem,hogy köszönöm hogy reklámozzák az oldalam!:-)

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.20. 12:10:44

Szerintem kishazánk és az eleve szar helyzetben tapicskoló átlag fizetésből élő jómunkásemberek bőven meglennének bármiféle hamis meggazdagodás reményét tápláló MLM rendszer nélkül.

Sokan vannak akik sajnos bedőlnek az MLM-eknek és utolsó fillérjeiket ölik bele a "meggazdagodásba" aztán csontig eladósodva mehetnek a híd alá.

Én biztosan betiltanám a francba az összes ilyet, attól függetlenül hogy sok a buta ember aki bedől ezeknek és nem elég körültekintő, legalább a kísértés is megszűnne, hogy belépjenek egy ilyenbe...

elwood 2010.10.20. 12:10:44

mégegy mosógépszerelő

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 12:14:41

@ZX: Amib eddig be akartamk szevezni, az mind úgy kezdődött, hogy fizessek be xxx ezret. Ja kösz.
Aztán akik beleugrottak, azok sem látták viszont soha a pénzüket.
Ez tapasztalat, ismerősi körből, és nem Bivalybasznádról, ahol húszan laknak.

Akinek bevált, csinálja cska, de köszönöm, én nem kérek belőle.

Szerencsére csak pár évig hívogattak emberek, hogy "Valami nagyon érdekeset akarnak mondani", de a másodikkal már közöltem, hogy köszi, tudom mit akarsz, többet ne keress.

2010.10.20. 12:15:13

"...
A webes elérés is folyamatban van amit 2-3 hét múlva kész is lesz.
...
"

És a honlap az impresszum szerint 2008 óta van meg! :D

Ennyi előre elkészített linktár linket, meg sebességmérőt meg mindenféle pagerank mérőt és egyéb idiótaságot én még egy honlapon egyszerre nem láttam...

Ámulok és bámulok!

:D:D:D:D:D

Lúzer ősmagyar!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 12:15:48

@kollarsandor: A hylesírásod is felvállalod :) Így nagyon komolynak tűnsz :D

2010.10.20. 12:19:35

@kollarsandor:
HÍRES LETTÉL KOLLÁR SANYI!!!

Egy egész blogközösség röhög rajtad!
Büszke magyar-e vagy?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 12:20:48

@ZX:
Wááá, MLM és a nyugdijjogosultság!
Bejelentett munkaviszonynak számitana?
Azt a fiatalt meg nagyon sajnálom aki ebben látja a jövőjét
Volt olyan ismerősöm aki kb. '91-ben kezdte és pár év mulva kiszált mert nem ment
Igaz, lehet nem jellemző.
Szokták idézni a lószar és veréb esetét

Peter Griffin 2010.10.20. 12:25:39

Ez a Capital Team nincs véletlenül kapcsolatban Capital Partners-es barátainkkal?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 12:25:46

@kollarsandor:
Kinemszarjale a szkájpodat?
Ha ident vagy ird a neved magyarul és ne bujj nikknév mögé.

Főleg magyarúl irjál, magyarul azokat a szavakat nagy/kisbetűvel kezdve, amit Grétsy tanár úr is így írt volna

Igazad van, nem ismerem az árúidat
De hogy ásványvizért regeljek 3000+áfa-ért...hulyének ne nézz

Hamár áfa
korábban felvetettem, a tagsági dij tárgyi adómentes
Tudod mit jelent ez?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 12:27:46

@horex:
Ne bujkájjá nikknév mögött!
A sanyi Üzeni.

Xezs 2010.10.20. 12:29:09

Na akkor a hirdetés helyesen:

Én egy külföldi érdekeltségű rendszerben dolgozom, magyar embereket verek át nap mint nap, a mai gazdasági helyzetben ha valakit végleg a padlóra tudok küldeni azzal, hogy olyan hülyeségekkel kábítom, hogy olcsóbb élelmiszerhez tudom juttatni, és ezzel csak és kizárólag Én keresek egy komolyabb pénzt az nekem jó, ez a lehetőség Ön előtt is nyitott!! Magyar rendszer,a jutalék kizárólag nálam marad, magyar termelőket próbálunk iszonyatosan átverni, így a mi pénztárcánknak próbálunk segíteni!
Várom a Hozzám hasonlóan sunyi embereket CSATLAKOZZATOK hozzám!!
Hiszem hogy sok nehéz helyzetben lévő családot tudunk végleg kisemmizni,ha összefogunk hogy minél hamarabb minél több ember tudjon erről az átverésrőll!!!Várom a hozzá(m)szólásaitokat!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 12:35:45

@Megdobbent: Ámen. Azért szar, hogy bejön egy ilyen, te meg keress egyből új lakóhelyet, nem?

ZX 2010.10.20. 12:36:30

@ColT: Fogalmam sincs téged hova akartak beléptetni, úgyhogy így látatlanban nem tudok mit mondani. Egy normális rendszer esetében a kezdő pár ezer forintért kapsz terméket, értékesítési segédletet stb.
Van egy olyan "szponzorod" aki segít és törődik veled, mert ez az ő érdeke, mint ahogy majd a te érdeked segíteni és sikeressé tennia te szponzoráltjaidat, mert ha nem, akkor nem akkor nem is keresel pénzt. Szóval normál esetben igen sok a munka, és ha jól csinálod akkor persze a pénz is.

@horex: Egy bizonyos szintig csinálhatod "feketén", de azután és a legtöbb esetben már előtte is vállalkozóként csinálod. szóval fizeted a járulékokat állambácsinak, ugyanis ez is rendes munka.
Egyébként van olyan MLM rendszer, ahol egy bizonyos szint felett állandó jelleggel kapsz +jutalékot, így azt hívhatjuk nyugdíjnak.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 12:37:56

@Bobby Newmark: Vannak az avonnak jó dolgai azért. Én pl folyton ellopom az asszony kézkrémjét. Ilyen rózsaszín, nemtudommianeve.

Xezs 2010.10.20. 12:38:21

Azért az MLM nem csak Magyarországon van lejáratva és az is túlzás hogy külföldön mennyire él és virul. Tessék megnézni hogy pl. az USA-ban hányszor rúgták már picsán az amwayt mert összevissza hazudtak a vásárlóiknak. Ugyanaz a lehúzós faszság megy az egész világon, a birkák meg bedőlnek neki.

Láttam nem egy amway gyűlést, csak azért nem mertem hangosan röhögni mert féltem hogy agyonver a sok fanatizált hülye. Mindenki jött a műkedves vigyorával, megkérdezte hogy hogy vagyok mikor még életében nem látott és igazából le se szarta hogy mi a válasz. Eljátszották hogy ők mekkora egy nagy család aztán később tudtam meg hogy milyen furkálások mentek a háttérben. na ennyit a nagy összetartásról. Na nem azért voltam ilyen közel a tűzhöz, mert bepaliztak, hanem családtagot paliztak be engem meg tinédzserként vittek ezekre a szarokra. Agymosni. Nálam az MLM-esek a hitgyülisekkel vannak egy szinten, a gyűléseik is arra emlékeztetnek.

Gastroger 2010.10.20. 12:40:07

Mindenesetre a látogatottsága megugrott Kollár Úrnak:

Weblap látogatottság számláló:
Mai: 3 673
Tegnapi: 39
Heti: 3 845
Havi: 4 676
Össz.: 4 676

Aki a terméket mint áru, hosszú ú-val írja, annak nem engedném meg, hogy kereskedjen. És ez nem nyelvbuziság, azért legalább az áru, árú jelentésével illenene tisztában lenni, mivel két alapfogalma a kereskedelemnek...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 12:40:52

@ZX:
Jaha vállalkozoként, ugy értem a nyugdijat
Mintha lett volna olyan kormányzati döntés,hogy a kényszervállalkozást nem engedélyezik
Pontos szoveget most nem keresek, de ha valaki rendszeres bizonyos munkakörben egy cégnek dolgógozik azt nem lehet az tilos,meg kell szuntetni, felvenni munkaviszonyba

Xezs 2010.10.20. 12:41:10

@nikori: Mondjuk Hitlert meg Dr. Mengelét is tanítják egyetemeken, mégsem gondolom hogy a nyomdokaikba kéne lépnie bárkinek is.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 12:49:38

@Xezs:
Jaaj, b.nőm elrángatott egy hotelbe egyszer, hogy mekkora buli,kapunk ingyen hétvégét egy príma hotelbe
Mondtam marhaság, de elmentunk
Azt a fogadtatást ami ott volt felhajtásbol tanitani kellene

A téma, hogy jegyezz elő üdülési jogot, már nem emlékszem mennyiért, oszt cserélgetheted másokkal, akár külföldre
Persze az üdülőnek csak látványterve volt egy kapavágás sem történt még

Balga fejjel feltettem pár kérdést
Az előadás után hozták is az italokat mait én nem fogadhatam el mert autóval voluk,igy csak üditő meg pogácsa+sütemények
A "személyes tanácsadóm" keményen dolgozott hogy már a helyszinen fizessem be legalább egy részét a belépő összegnek

Aztán persze meguntam és legnagyobb sajnálatára eljöttünk
Gondolom soha nem épült fel az üdülőváros

ZX 2010.10.20. 12:51:14

@Xezs: Ezt mikor láttad? Ma már nem erről szól egyik MLM céges "buli sem". Ez a 90-es évekre volt jellemző. Mellesleg mondj 1 darab céget hazánkban ahol nincs furkálás, kifelé meg eljátszák, hogy milyen fasza összetartó csapat. Én speciel még nem dolgoztam ilyen helyen. Ja, 3 fősnél nagyob céget említs.

@horex: Ki kényszerít, hogy vállalkozó legyél? Ezenkívül ha elérsz egy olyan szintet ahol legalább 100-150 ezer Forint a havi nettó jövedelmed, nehogy azt mondd, hogy kényszervállalkozó vagy?!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 12:51:18

@horex:
Persze az exclusiv hétvégi hotelt azok közt sorsolták ki aki befizette a teljes induló összeget
A hülyék!

ZX 2010.10.20. 12:53:03

@horex: Az nem MLM csak súgok. :)

Gastroger 2010.10.20. 12:54:29

@horex: ilyenen én is voltam, mondjuk ez legalább nem olyan, hogy szervezz be magad alá X embert, hanem csak csengess ki másfél millát. :) Úgyhogy a másik véglet ez a time share buziság, de a művigyorok, a "barátságos légkör", ugyanaz mint MLM beszervezősdin..
Majd lehet megírom offere. Bár már annyit ígérgettem..

Jokkura 2010.10.20. 12:55:38

MLM=Megint Lehúznak Minket !

Xezs 2010.10.20. 12:58:58

@ZX: Tudom, a sötét 90-es éveknek vége, beköszöntött az aranykor és manapság már minden tökéletes az MLM háza táján.

Ja, persze.

Nagyon véded ezeket a szarházi cégeket csak tudnám miért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 13:03:38

@ZX: Elég sokszor az. Vagy az akar lenni.

Egyik cimbit egyszer álláshirdetés címén akarták iylenbe berángatni.
Felborogatott pár széket, és eljött.

ZX 2010.10.20. 13:07:12

@Xezs: Ha arra célzol, akkor nem, nem vagyok tag. Csak éppen én vettem a fáradságot és utánanéztem a dolgoknak, így én tudom miről beszélek veled ellentétben. Tudom te is voltál blabla. Az semmi.
Nem védek senkit, és nem mondom, hogy aranykor van. Amikor én voltam nekem sem tetszett sok minden, de én nem az alapján ítélkezek.
Magát a rendszert nézem. Az peig jó. Az emberi tényező tud rontani a dolgokon. Na de mondj egy céget ahol minden szép és tökéletes?! Jah nem olvasol munkahelyi terror blogot :D De őszintén. A te munkahelyeden (már ha dolgozol) minden szép és jó és sok fizetést kapsz kevés munkáért?

ZX 2010.10.20. 13:10:58

@ColT: őőő. Ez érdekes. A Time Share rendszerű nyaralásnak mocskosul semmi köze az MLM értékesítéshez és fordítva. Állásnak hirdetni meg iszonyú nagy parasztság.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 13:12:08

@ZX: "Ha arra célzol, akkor nem, nem vagyok tag. Csak éppen én vettem a fáradságot és utánanéztem a dolgoknak, így én tudom miről beszélek veled ellentétben."

"Amikor én voltam nekem sem tetszett sok minden, de én nem az alapján ítélkezek."

Most akkor voltál tag?
És ha igen, miért léptél ki? Mert olyan nagyon jó?

Az elméletben jól működő rendszert pedig mindenki feldughatja a seggébe, a valóságban élünk.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:18:46

@ZX: munkahelyi terror blog színtiszta picsogás, pár még mindig a szocializmusban élő.. hogy mondjam, szal nem túl okos szerencsétlennel, minimális számú olyan esettel, ami tényleg gáz, de messze nem terror, meg pár tökös megmondóemberrel. Én sem olvasom, idegesít.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:19:44

@ColT: Te sem jártál marxista szemináriumra, mi? :DD Én sem. pedig fles lett volna.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:22:34

@ColT: Abban amúgy igaza van a ZX-nek, hogy ezek a rendszerek tényleg az emberi tényezőn baszódnak el.
Ha a lényeget nézed, az valami olyan, hogy ismerőseid közvetlenül tőled szerzik be ami kell nekik, mert nekik ez jó, és neked is jó.

Csak éppen a megvalósítás nem ilyen, ott mindenki ismerős aki fizet, és fizetnie is kell, mert neked meg kell élni.

Egy pénz nélküli társadalomban tök fasza lenne az mlm, csak ott meg nem csinálná senki. :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 13:23:34

Háromra mindenki bújjon elő a nikkneve mögül!

Xezs 2010.10.20. 13:23:42

@ZX: Vitatkozni így a legkönnyebb: ezt én tudom, te meg hülye vagy hozzá. Legalábbis ezt sugallod. Hidd el tudok annyit erről amennyit kell.

Nekem azt nem fogja senki se beadni, hogy van egy terméktípus, amiből a boltban találok 50 félét, de nekem pont azt az egyet kellene megvenni, amit MLM-ben árusítanak. Ráadásul úgy, hogy ha ellenállok akkor felajánlják, hogy órákig hallgathatom a sok baromságot a termékről. Időrabló és felesleges. Nekem még a félperces tévéreklám is sok, oda se figyelek rá.

A 90-es években talán meg is értettem, mert akkor álltunk át piacgazdaságra, nem volt sokféle termék. De manapság mindenre van legalább 50 alternatíva. Minek akkor +1?

Egyébként is, az MLM-ben árusított termékek általános napi használatra szánt termékek. Most ilyen szintű dolgokért megéri teperni az eladóhoz? Bemegyek a boltba aztán jóccakát, még választék is van.

A tisztitószer az tisztitószer, akárhol is veszed. Ez nem olyan mint mikor Porschét vesz az ember.

Én azért utálom ezeket a rendszereket, mert az emberi naivitásra és butaságra építenek. Addig nyomják a sódert az emberek fülébe, amíg el nem hiszik hogy nekik csak és kizárólag ez a termék felel meg. Színtiszta pszichológia, semmi más. Gyakorlatilag fanatizálják az embereiket, ezért hasonlítom a hitgyülihez.

És még egyszer mondom, az amerikai állam is többször seggberúgta már az amwayt a fogyasztók megtévesztése miatt, de gondolom hogy más mlm hálózatot is, csak arról speciel nem tudok. Akkor most az egész amerikai vezetés hülye?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:26:00

@Xezs: "Akkor most az egész amerikai vezetés hülye?"

Szerintem teljesen. Egyébként a többivel egyetértünk. :))

Gastroger 2010.10.20. 13:26:01

MLM mi bajom vele?

Maga az ötlet jó, és pofonegyszerű. Vannak termékek, melyek kisker-nagyker árrése közti különbség az tagok haszna, függően attól, hogy mennyit ad el / hány embert szervez be. Azért azt valljuk be az összes ilyen előadáson a termék pozitív tulajdonságai, és kizárólagossága kerül szóba, valaint hogy te mint tag X %-al olcsóbban juhatsz hozzá. Ha ez nem lenne elég jön a mézesmadzag, hogy még kereshetsz is vele. Csak tegyél a sakktábla első mezejére 1 szem rizst, a másodikra a dupláját, kettőt, a harmadikra 4-et, majd 8-at, és így tovább, és a végén a flipchartra nem is fér ki a bevételed, a falra kell felrajzolni az exponenciális görbét.
De miért jó? Valóban megspórolhatsz magadnak ezen termékekből x%-ot. De mihez képest?
Mire jó még. Olyan termékeknél, melyek bolti bevezetése nem lehetséges. Vagy mert nincs meg a tőke a belépéshez, vagy nem eladható reklám nélkül, vagy ár-érték arányban nem lenne hagyományos formában eladható, vagy nincsenek meg az engedélyek, magyar felirat, stb, stb.. így viszonylag olcsón, rizikómentesen el lehet kezdeni a terjesztését.

A vevőnek nem kell elmenni a boltba, minden munkahlyen van egy Avonos Katika, meg oriflames Jutka, aki körbeadja a katalógust, a kolleganők kiírják, ő meg megrendeli. Na, ez így okés, ezzel nincs semmi baj. Ebből viszont nemhogy meggazdagodni nem lehet, de megélni sem. Kiegészítésnek jó.

Miért káros, vagy rossz?
A legnagyobb negatív ellenérzésemmelezzel kapcsoltban az, hogy a forgalmazó amikor téged beléptet, azzal neki és feljebb termelsz hasznot, azzal, hogy ismerőseidet megkeresed a lakásukon, azzal a szándékkal, hogy "van egy jó üzéleti ajánlatod számukra". Ilyenkor már mindenki tudja miről van szó, de, mivel ismerős mit mondhatnál...

Beengeded a lakásodba, rászánsz másfél órát, és ha beugrasz, akkor máris te is szervezgetheted az ismerőseidet. Ha nem akkor azért "kényszerűségből" mert mégis csak az unokatesó / nagynéni stb, rendelsz egy doboz 6500 Ft.-os nemtudodmit (csodaszer).
Ha nem ismerősö keresztül, akkor előadásokat tartasz, jössz mész, gyakorlatilag egy ügynöki munka. Akinek van ehhez gyomra, az tegye. Jellemzően mondjuk 3-5%-os beszervezési arány mellett, lesz ebből további pár % aki vásárol csak tőled, és 1-2% aki majd be is szervez maga alá valakit, akinél nem akad el a "fonal". Így a 98-99% végfogyasztó, aki teljes árat fizet.

Családi, baráti kapcsolatok mehetnek rá, a "Mikor tudnánk bszélni", "nos hogy döntöttél", "régen rendeltél, vannak újdonságaim", "van új katalógusom, felviszem" hívásokra, kijelentésekre.
Azaz a rendszer azt használja ki, hogy te egy vdidegen ember/cég termékeit, személyesen ajánlgatod ismerősöknek, akik így nagyobb hajlandóságot (kényszert) mutatnak a termék megvásárlására.

Miért rossz még? Mert hamis illúziókat akar eladni. Mind a terméket illetően, - gyakran túlárazott- mind pedig a kereseti lehetőségeket illetően. Ami grafikonban jól mutat, az nem úgy van a valóságban. Kurva sokat kell utánamenni, embereknek dumálni, "előadásokat tartani", stb. ahhoz, hogy valami vissza is jöjjön, vagy legalábbis kifizetődő legyen.
A hirdetések megtévesztőek. Otthonról végezhető munka, gyors kereseti lehetőség, értékesítési pozicióba, managereket keresünk, bullshit.

Járhatsz "továbbképzésre", hogyan lehet valakit bepalizni, meg csapatépítésre, ahol egyszerre dübörögjük, a "jobb leszek, jobb leszek, egyre jobb leszek!!" refrént, majd óriási óvációval, "tapsoljuk meg Marikát, aki megyéjében a félkoszorús kókadtpálma 2-es szintet elérte, így bónuszpontjai.." .

Ja, és minden beetetés úgy kezdődik, hogy mi az amire vágyot, de nem adhatta meg magának? Szabadidő, hawaii nyaralás, sportkocsi? Most elérheti. Valósítsa meg álmait. Vagy ugye ön is szeretne egészséges lenni. (Ki nem szeretne, de nem azt mondják, hogy akkor reggel fussál, ne bagózz, ne igyál, hanem hogy vegyél 6500 kapszulát.

ZX 2010.10.20. 13:26:37

@ColT: Félreértettél. Nem voltam tag, ma sem vagyok. (De még lehetek). Én úgynevezett infoesten voltam, ahol magát a céget és a rendszert bemutatták. Ennyi.

Elméletben a Tesco is egy normál áruház, gyakorlatban meg egy fos. Mégis sok embernek az a munkahelye, az ottani fizetéséből él.

Az a baj, ti ott annál a szónál leragadtatok, hogy beszervezés meg beléptetés. Kurvára nem erről szól. Tőlem aztán beszervezhetsz 600 csillió embert is, ha azok nem dolgoznak veled egyetemben akkor feldughatod magadnak. Ha viszont találsz pár üzlettársat akikkel jól tudtok együtt dolgozni, akkor normál vagy afeletti fizetésed is lehet. És a kulcsmondat, sok munkával. Bármit mondtak bárkik, bizony MLM-rendszerben is sokat kell dolgozni. Csak éppen azt a munkát meg is fizetik. Ez a különbség. Semmi más.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 13:28:10

@enamel:
Például.
De mondhatja azt is, hogy emelem.
Poharam.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:30:32

@ZX: Miért nem normál áruház a tesco? :) Különben hogy erőszakkal rátukmálok valamiket valakikre, az nem munka. Menjél politikusnak, ne emelemesnek, ott megteheted. Bár utálni akkor is fognak érte.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 13:31:21

@enamel: Szerencsére nekem már nem kellett. :)

Az ismerőseimmel meg nem szoktam fizetetni. Mármint barátaimmal. A többivel meg nincs miért.
Utálom ezeket az embereket, akik mindenkit csak üzltileg látnak.

@ZX: Köszi, még egy kamumunka? Herótom van azoktól is, akik gyak. nem csinálnak semmit, és azt hiszik, hogy az munka.
Kötelezővé tennék középiskolában valami rendes melót egy pár hétre. Koránkeléssel, stb.

Xezs 2010.10.20. 13:33:54

@ZX: Sok olyan normális munkahely van ahol megfizetik a munkát. Ne sugalld azt, hogy az mlm-en kívül sehol sem fizetik meg mert nem igaz.

Gastroger 2010.10.20. 13:33:57

@enamel: elgurult a fogalmazásgátlóm...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:34:58

@ColT: Nekem egy ismim panaszkodott a múltkor, hogy miért olyan köcsögök vele az emberek, holott ő mindenkinek egész életében csak segített, ahol tudott. Namost még egy olyan mindenkit lehúzós, szarból is pénzt csinálni meg kihasználni akarós, pofátlan embert nem ismerek, mint ő, pedig nem egyet ismerek.

Az emberek néha nem veszik észre magukat.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:39:04

@Gastroger: De tényleg, ezt hogy lehet nyomni napi x órában dopping nélkül? :))

Gastroger 2010.10.20. 13:40:00

@enamel: meg kekszet eszek hozzá. Sós kocka alakú Albert kekszet, jó vastagon megkenve desznyózsírral, egy tükörtojással a tetején, és ánizspálinkával, azaz ouzoval leöblítve.

Gastroger 2010.10.20. 13:43:37

@enamel: szily bértollnoka vagyok. Hoz néha cserébe pár domolykót, megsütjük egy kis babérral, vagy bográtschban. Ja, és nekem már nem kell dolgoznom, mert jó beosztottakat (csúnya szó, inkább munkatársakat) választottam, meg okosan osztottam le a munkát, így alig valami maradt, csak a karitatív kreatív tevékenység. MLM saját módra. :)

ZX 2010.10.20. 13:44:01

@Xezs: @Gastroger: Ahhaha. Kérdezek valamit. Van 100 féle bolt. akkor minek jött még ide az Aldi meg a Lidl meg f... mtudja ki? Mégis jól megélnek. Nah akkor az 50+1-ik terméknek is van létjogosultsága. Nem a vevő rohangál, hanem az eladó (ha van esze) viszi az árut a vevőhöz. Ez egy szolgáltatás, mint mikor az internetről rendelsz. Arra sem mondod, hogy milyen hülyeség, a boltnak miért éri meg?
Annyival nem drágábbak a termékek, sőt. De ebbe ne menjünk bele ez relatív.
Gatroger, amit le írtál abban egy hangyányi igazság van, de tényleg csk annyi. Akinek meg erre rámegy a barátsága az magára vessen, mert egy idióta (mindkét fél).
A beszervezés arány 3-5%. Igen, ha boldog bodogtalant meginvitálsz, pedig tudod róla, hogy milyen. Ha én elkezdeném, tudnám kik azok akiket soha, de soha nem akarnék az üzletben tudni. Sokat kell dolgozni. Ez tény. Viszont a jelenlegi munkahelyemen is, és még jó, hogy nem banánnal fizetnek.

ZX 2010.10.20. 13:46:31

@enamel: Miért nem normál? Gagyit árulnak drágán, a dolgozók meg szarért-húgyért dolgoznak 2-3 ember helyett, mert nem vesznek fel több embert.
Ki beszélt erőszakos tukmálásról? aki így csinálja az egy fasz. Nem a rendszer.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 13:46:53

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Hol van még 3 óra?
Majd ha pontosan bemondod aSzt is

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 13:47:24

@ZX: Semmi az a lényege, hogy nem hagyhatnak üresen piacot. ha itt csak tesco lenne, akkor csak oda járnának az emberek. És ugyebár verseny van, hogy a túlfogyasztást fenn lehessen tartani, mert növekedni KELL. Csak azt nem tudja senki, hogy hova.

Ami valaha kapitalizmus, és szabadverseny volt, az már egy eszetlen, és légből kapott pénzekből (hitelválság) működő,pénzközpontú, háttérből irányított értelmetlenség lett.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:48:04

@ZX: "Nem a vevő rohangál, hanem az eladó (ha van esze) viszi az árut a vevőhöz. "

Ezt hívják plázának, nem? Szerintem annyival drágábbak, ár-érték arányra nézve meg sokkal drágábbak.

A barátságok igenis rámennek erre, ha nem fogod fel hogy miért, akkor te vagy az idióta.

Még egyszer mondom: EZ NEM MUNKA.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 13:48:31

@ZX: Szerintem ne erőltesd ezt a dolgot, mert úgy lenne hiteles, ha magad is csinálnád, és működne...

ZX 2010.10.20. 13:48:33

@ColT: "Herótom van azoktól is, akik gyak. nem csinálnak semmit, és azt hiszik, hogy az munka."

Pl. Pszichomókus? Ügyvéd? Bankár? :D:D

@Xezs: Igen van. Csak én még nem találtam meg. :P :D:D

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:50:00

@ZX: A tesco egyáltalán nem csak gagyit árul, vannak prémium termékeik is. Nem csak sajátmárkásből, hanem mindenből. A dolgozók béréhez nekem, mint vásárlónak semmi közöm. A kaisers meg a match is szarérthúgyért dolgoztatja őket. Érdekes módon mégsem rínak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 13:55:54

@ZX: Ennek a háromnak kell szakértelem ahhoz, amit csinál.
Általában egy munkánk van valami eredménye.
Egy jó pszichomókus segít az embereken.

Egy bankár valószínű, hogy egy aljas csaló :D Tiszteséges ember nem nagyon lehet itthon gazdag.

Ügyvéd pedig megtanulta a jogrendet, és jól tudja alkalmazni.

Egyik sem abból él, hogy csak úgy embereket ismer, és "szervez be".

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 13:56:12

@ZX: Ilyen hozzállással nem is fogod. Először is legyél kevésbé agresszív, meg kevésbé erőszakos. Aztán tanulj valamit, hogy felismerd, hogy az ügyvéd meg a pszichológus nem "semmit" csinál.

Aztán mondogasd magadnak, hogy "kedves vagyok, jó fej vagyok, nem leszek faszkalap senkivel". És közben mosogasd langyos vízben a nemi szervedet.

ZX 2010.10.20. 13:59:17

Na jó, feladtam, mert nem értitek, hogy ez is egy értékesítési fajta, ahol te vagy a bolt. Az meg, hogy mi drága mi nem... nézzétek meg az árgépet, hogy pl. egy gáztűzhely 59900 máshol meg tök ugyanaz 99900 Na! fikázzátok a Tesco eladóit is, hogy az nem munka, mert ők is kereskedők. ha bemegyek a Deichmannba, veszek egy cipőt, akkor az eladó mindig rám akar tukmálni mindenféle +dolgot. Most akkor ne mebjek oda se többet?

ZX 2010.10.20. 14:02:00

@ColT: már megint a faszom beszervezés. NEM ERRŐL SZÓL vazze.

@enamel: Te vagy az aki mindenkit fikáz. Én vagyok agresszív? Én nem írkálok neked ilyeneket. Szóval vegyél vissza. Csak próbáltam értelmesen elmagyarázni valamit, de ahhoz érteni is kellene mit írok.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 14:03:29

@ZX: Értem. Igazad van, lehet hogy az ivarszerved felemlegetése erős volt. Elnézésedet kérem, ha megbántottalak akármilyen módon.
Viszont ha nem érzed magad agresszívnak, akkor egy önismereti tréning is rád férne. :)

Gastroger 2010.10.20. 14:03:40

Tartozom egy vallomással.

Van Lyoness kártyám.

Úgy került hozzám, hogy egy kisboltba (hazai kiskereskedők támogatása, juhhéjj!!!) szoktam az apróbb cseprőbb napi bevásárlásomat intézni. (Tej, kenyér, 2 paprika, meg finom házi húsárujuk van). Azt egyszer kérdezték, hog nem akarok-e ilyen kártát, mert 1% visszajár. Jah, akkor legyen, mindegy. Valami ezervalahány száz forint volt, azóta ott lapul a pénztárcámba.

Két dologra jó. Ha olyan helyen vásárolok, ahol szerződött partner, akkor 1%-ot jóváírnak, de a rükk annyi, hogy csa akkor utalják, ha összegyűlt 3000 Ft. Már kétszer összejött. :) Szóval már nem vagyok negatívban. Nem úgy mint szerencsétle bepalizott ismerősöm, aki valami 600.000 Ft.-ért valami felsőbb osztályba léphetett, de azóta se nagyon látom, hogy gazdagodna. Sőt, kényszeresen kereste a Lyoness üzleteket, egyszer elmentem vele vásárolni, 8 helyre mentünk mire vettünk egy zacskó valamit, mert lyoness. Igaz, hogy szerintem pont nem a legolcsóbb helyen vásároltunk, meg elautózott 80 kilómétert...

Ami a másik fő előny. Amikor elkezdődött ez meg a másik baromság, a Szcientinet, jöttek ám a "van egy üzleti ajálatom"- szövegekkel, mondom neki, hogy gazdagodjak meg a költekezéseimből? jajaja !
akkor csak lazán meglengetem a kártyát, hogy bocs de már tag vagyok. Ha nem ugyanaz, hanem valami másik, akkor azt szoktam mondani, hogy oké, de egy efltétellel, te kifizeted helyettem a belépési költséget (ugyanmár, ekkora nagy üzletnél, az a párezer ft..?), a másik, hogy te meg belépsz alám lyonessbe, és te s beszervezel magad alá pár embert.

(Amúgy nem is tudom, hogy kellene beléptetni, mert annyira nem érdekel).

Nem szoktak utána ilyenekkel zaklatni.
Egy ezres befektetést megért. :)

ZX 2010.10.20. 14:06:27

@ColT: Jah a személyes ismeretségemben van olyan aki Amway-jel foglalkozik, és nem szegény. És nem basz át senkit, meg nem erőszakos, soha nem is volt ilyen, mert nem ez a stílusa. Csak úgy mellesleg. Szóval akkor biztos ő is egy rothadt csaló, mert M.o-n nem lehet tisztességesen meggazdagodni, ja és biztos nem is dolgozik, mert ez nem munka.

Gastroger 2010.10.20. 14:11:02

@ZX: De munka, sőt rohadt keserves munka. Annyira, hogy én nem is csinálnám. Nem azért mert büdös a munka, hanem mert nem akarok visszaélni azzal, hogy ismerősnek adok el terméket, a saját hasznomra. És ez még a kisebbik baj, a nagyobb, hogy mindez némi pszichológia nyomásra történik. Nem erőszakosan veszik, persze nem, de mondjuk én vagyok a főnöke. Én vagyok a szomszéd, tőlem szokta kölcsönkérni a bringát, ha elutazik engem kér meg, hogy etessem meg a kutyáját. Lehet, hogy neki nem is kellene ilyen. Ne szánalomból keressek, a becsöngetős ügynöki munka, meg nekem nem fekszik. Nem mondom, hogy nem munka, csak szerintem szarabb mint a bkv ellenőré.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 14:11:17

@Gastroger: Jólvan cseszdmeg, felfedeztem benned a Homár Zsenijét. Taníts Mester!! :DD

persicsbalint 2010.10.20. 14:13:10

@ámbátor: A Co-op pedig az egyetlen igazi magyar Együttműködés lesz!

ZX 2010.10.20. 14:17:37

@Gastroger: Na itt a probléma. Miért kell érzelmet belevinni?
Keddves Géza. Én ezzel foglalkozom. Ez atermék, ezt tudja. ha érdekel és jónak találod akkor tőlem vehetsz. ha nem akkor sem sértődök meg, csak gondoltam szólok. Ennyi no érzelem.
Lehet keservesen is csinálni, de mi értelme? Én azértnem kezdtem el, mert az ismerősi körömben elég kevés a rátermett ember. De az ismerősi köröm az évek alatt folyamatosan bővül, szóval semmi sem kizárt. Viszont akit említettem, ő jó ismerősi körrel volt, és nem keservesen érte el amit elért, ráadásul nem másokon élősködik, mert az ő üzlettársai is szép eredményeket mutatnak fel. Ennyi.

Gastroger 2010.10.20. 14:23:49

Füvet például már régóta csak multi levelben lehet venni. Még szerencse, hogy nem élek vele, így oda sem sikerült bejutnom. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 14:25:59

@Gastroger: Pedig ott tényleg könnyű meggazdagodni. Vagy kapsz meleg cellát teljes ellátással. Nem is értem, a hajlékonyok miért nem bizniszelnek mind ilyennel.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 14:26:38

@ZX:
A havi 150ezres és mégtöbb "év sikeres mlm-ese" az pont az ilyen néphulyitő
bepalizós toborzókon szok megjelenni

Tudom, az üdülőjog nem mlm, az a lehuzás másik formája, mint a "kÜlgyön 5000fT aminisztrációs dijat és biztos öné az 5,5millió"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 14:29:24

@Gastroger: Tényleg :D

@ZX: Hűha, mustad az iwiw lapját, mert el nem hiszem :D Az Amway volt az első ilyen szar, amivel megkerestek minket a 90-es évek elején :D

A Tuskóban meg nem az eladók szabják az árakat. Amúgy ha olvasol Homárt, a Tesco az egyik legtöbbet ekézett cég.

Viszont én legalább dolgoztam a Tacskóban. Azt nem kívánom senkinek.
Vissza se mennék soha.

ZX 2010.10.20. 14:30:03

@horex: Bocs, bocs tudom miről beszéltek.
Az Amway-en belül volt egy csoport még régebben, akik úgy hívták magukat Network 21. Na igen, ők egy erőszakos nyomulós faszkalap banda voltak. Sajnos a letarolós lehúzós modszerük miatt kb. az össz forgalom 80%-a volt a kezükben. Találjátok ki mi lett velük?
Igen, ma már nem léteznek, vagy alig pár % a piaci részesedésük. Így már értem, bocs, hogy csak most esett le.

ZX 2010.10.20. 14:31:45

@ColT: "A Tuskóban meg nem az eladók szabják az árakat." Miért melyik MLM rendszerben szabják az eladók?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 14:33:28

@enamel:
Elnézésedet kérem, ha megbántottalak akármilyen módon."

Ajjjjvé!! Mi van e-mögött ha enamel elnézést kér?
Inkább hulyézz le az egyértelmű és gyerünk tovább
Igy állandóan a hátam mögé kellene nézni
:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.20. 14:41:37

@ZX: Egyikben sem, az igaz. Nem is ez a gáz vele.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 14:47:02

@horex: Én mindig elnézést kérek, ha hibásnak érzem magamat. Ez azért van, mert udvarias vagyok, meg jó fej. :DDD

Téged minek hülyézzelek le, tündérmócsing? De ha ezt akarod: HÜLYEEEEEE. :D

ZX 2010.10.20. 14:52:46

@ColT: Hát mi?
Elmagyarázom érthetően, leegyszerűsítve, hogy ideférjen.
Úgyanúgy mint egy nagyáruháznál, minél többet rendelsz, annál nagyonbb árkedvezményt kapsz, amit nem a termék árából vonnak le, hanem jutalék formájában adnak oda. Azért,mert a csoportforgalmat együtt kezeli a rendszer, miután te egyedül az életben nem adsz el 3 raklap mondjuk L.O.C.-t. Az egyes emberek a forgalomkülönbözet után járó jutalákot kapják, tehát senki nem húz le senkit, mindenki megkapja a saját forgalma után járó jutalékot. Így aztán előfordulhat az is, hogy a te szponzorod lófaszt sem kap, mert nem dolgozott semmit. Ergo, nem az keres sokat aki korábban lépett be, hanem aki felemeli a seggét és dolgozik. Neked pedig pontosan ezért az érdeked, hogy az alattad levők is sikeresek legyenek, mert különben te sem leszel az. Ez a lényeg.
Hogy ezt emberek hogyan basszák el, az az ő dolguk.

Eric_Cartman 2010.10.20. 14:53:44

@ZX: "Na jó, feladtam, mert nem értitek, hogy ez is egy értékesítési fajta, ahol te vagy a bolt."

Na ez a legnagyobb baj. "Nem értjük..." Amikor jön a 8 általánosával a sales manager és sajnálkozva vigyorog rám, hogy "ha nem értem és nem akarok magamnak jót", akkor hagyjuk. Én is vigyorgok rá, hogy "én meg közgazdász vagyok, te majom, pont leszarlak."
Nincs ezzel baj, hagyni kell a népeket.
Megszűnt a Mónika, kell vmi elfoglaltság délutánra.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 14:55:54

@Eric_Cartman: Ez azért van, mert te nem csinálsz semmit. Legyél inkább bankár, akkor több pénzért nem csinálhatnád. :DD

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 14:56:37

@enamel:
Na , ez a tiszta beszéd
Ha elnézést kérsz, akkor attol tartok terelsz és nem tudom honnan jön a "pofon"
:)

Naaa, léptem 1 időre, rohatt melónézés megint, oszt a kliens a fejéhez kap ha mondok egy ócsó árat
:)
Tegnap is futottam egy felesleges kört

Gastroger 2010.10.20. 14:56:52

@enamel: mekkora üzlet. Nos így kellene felszámolni a hajléktalan kérdést, a koldulást.
Mivel ők az utcán élnek (napközben), így a Hajlék Nélkül, vagy Fedél Fölött, vagy Hegedüs a Háztetőn, vagymi, nem jut eszembe című köz(tér)életi kiadványuk helyet fűvet árulhatnának, beszervezhetnek újabb viszonteladókat, az elszámolás egyszerű, amennyivel drágábban tudod passzolni a különbözet a tied. Amúgy is inkább az alkoholszármazékokra vannak kihegyezve, így a fű megmaradna a rendszerben.
Könnyű megtalálni őket, a vidéki hajléktalanok, illetve a hátrányos helyzetű falvak kisebbségi hátrányos helyzetűei meg mezőgazdasági kisvállalkozás keretében, kötélalapanyag-haszonnövény (kender) termesztésbe kezdhetnének.
Aztán lennen aranykenderleveles termesztő, Hollandia tanulmányút, miegymás.

ZX 2010.10.20. 15:03:33

@Eric_Cartman: Hehe. Az a vicc, hogy közgazdász végzettségem van.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.20. 15:03:33

@Eric_Cartman:
A Mónika meg,de éppen tegnap láttam az uj néphulyitést
A celebek felváltva baszatták meg egymást villanypásztorral,nyakig vizesen

Nem akarok senkinek bajt, de hallottam halálesetröl villanypásztor esetén és az nem a marha volt
Persze a 3 főceleb az a birkozó/szumos, a balaljkás Dániel, és a Majka

Hát ha ez kell a népnek!
Már nem tudok hova elkapcsolni, rtl főzőcske 20adik vonalbeli celebekkel
Discovery-DoQ ismétel 100x

Itt is csak offoltok :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 15:10:55

Amit nem értek, hogy miért nem lehet paprikáskrumplit rendelni sehonnan? Kivéve az indiai kajáldákat, de az nem az igazi.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 15:11:54

Vallja be mindenki, hogy közgazdász-e!?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 15:12:31

@horex: Múlt héten néztem egy főzőműsort tíz percig, meg valami másikat is... utána kikapcsoltam, mert éreztem, hogy szó szerint rohad széjjel az agyam.
Nem értem, hogy bírják ezt emberek naphosszat. Bár kínzásnak isteni lenne.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 15:19:34

@enamel:
Nem történik semmi.
Makszimum rövidebb kommenteket írsz.
Vagy zölddel írod.

ZX 2010.10.20. 15:32:15

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Akkor a krumplora szórd rá a pirospaprikát és kész is a parikás krumpli :D

AlulírottFentemlített 2010.10.20. 15:36:20

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Én aztán be nem vallom!
Nem elég, hogy kibújtam a nicknevem mögül és hangosan nizzzztem az irodában?

Gastroger 2010.10.20. 15:37:10

MLM- amiket ismerek, vagy halottam róla

Amway- a legrégebbi. Én is voltam még a legelején bemutatón (állásajánlat volt, de már akkor sem hittem benne), megnézettek velünk egy vhs agyonmásolt videókazit, még német nyelven (abban volt az eine pumpe L.O.C., közben az animátor próbálta közvetítetni. Igen, elsőre drágának hallatszik egy fogkeféért 3000 Ft.- de ez fél évig elegendő! Hát mondom, mekkora nagy baszom tubus az, hordóba rakják, vagy mi, aztán kiderült, hogy koncentrátum. Aztán csak úgy röpködtek a szorzók, hogy 30x koncentrátum, meg ezmegaz. Naja, majd pipettával adagolom a fogkefémre. Meg koncentrátummal mosok fogat, hogyne. Amúgy itt a beszervezősdin volt a hangsúly. Nem tartottam életszerűnek, hogy férfi létemre mosogatók előnyeit ecseteljem, mondom én ehhez nem értek.

- Avon /Orifon - erről írtam, ebből az maradt meg, hogy az MLM értékesítés során közvtlenül tanácsokkal láthatjuk el az ismerőseinket, na, mivel nem vagyok kozmetikus, ez is ugrott. Ja meg akkor az volt a szöveg, hogy inőségi termékek, sokkal olcsóbban, mintha boltban venném meg, mert így nincs rajta reklám, meg egyéb költség. Mondjuk postán küldik le, meg azóta tévéreklámot is láttam, nemkeveset, meg van havi színes brossúra... No mindegy.
Ofifon meg a "nem permetezzük le a dezodorjainkkal kóbor kutyákat", állatbarát szöveget is bevetette. De ezek még nem erőszakosak.

- Scienet, Lyoness / Pénzügyi szektor /Befektetés: beszervezős, piramis, illatva az a jóváírás (1%), az általábn olyan szerződött partnernél van, ahol eleve drágább, több mint 1%-al. Előbbi be is bukott, ugye. Volt valami osztrák bankos dolog is, hogy befizettél, és beszerveztél, akkor egy csomó pénzt kaptál. Közgazdaságilag nem tudom már hogy jött ki, valami csúsztatással.

- Zepter: átlagos edények kurva drágán. Elvileg a kukta technológia remakje. Voltunk egyszer bemutatón, étteremben, és ecsetelték, hogy tök jó, mert piramist lehet építeni, és felteszed beszórod a hozzávalókat, és otthagyod. A hal párolódik, a felett meg a gőzben megsül a kalács. Az, hogy halíze lesz, azt mondjuk nem mondták. - Az előadás jó volt, mert kicsit késett a főinstruktor, így addig bedobtunk pár sört, meg jégert, így előadás közben már beszólogattunk, hogy az meg milyen főzés, hogy közben meg se kostólhatom, nem keverhetek egyet, nem fűszerezgethetem, ahelyett hülye tornyokat kell építeni. Az elkészült egészséges leves vízizű volt, a főétel meg steril íztelen nulla.

-Élelmiszer, táplálékkiegészítő, stb. (Forever Living, Calivita, Rain- Nutria stb.): Mindegyik valami csodálatos felfedezés, egészségünk érdekében, amerikai tudósok publikációinak fénymásolt változata a hatásosságról.
Összetevők egyedülálló, ami azt jelenti, hogy az Aloe Vera, C vitamin, meg bifidizuk, olyan arányban vannak keverve, ahogy máshol nem. Kb. mintha egy plusz pezsgőtablettát, meg egy centrum kapszulát elmorszolnék, és beleaknám valami izotóniás sportitalba (joghurtba) + 2 csepp ehinácia, 1 kanál méz + piros szőlőlé (extra flavonioid!! A rák ellenszere!!) .
Van benn vitamin, meg minden, egészséges. Az összetevők alapján ugyanilyen tartalmú lötty/ kapszula is bármelyik teszkóból, DM-ből, Müllerből összekutyulható. Olyan úgysincs benn, ami nem engedélyezett, ha meg van, akkor hagyjuk... Általában van benne valami titkos össszetvő, vagy egyedülálló, ami maga a csodaszer. Yuccapálmán nőtt brazil licsikivonat, meg aloea vera koncentrátum. ami hatását tekintve kb. ugyanaz mint a csalántea, vagy Ilcsi néni kozmetikuma, amit galagonyagyökérből, meg békanyálból kuruzsolt össze holdtöltekor a néni. Amúgy is magyar embernek magyar gyógynövényt. Az aloe vera az inka ital, a csalántea meg méginkább. akaraom mondani méginkább magyar. Amúgy is azért nő az ott, hogy helyben gyógyítson, a mi éghajlatunkon, a helyi (gyógy)növényeket fogyaszuk, azokkal vagyunk harmóniába. (Kamilla, csipkebogyó, stb.)

Egyéb baromságok: Volt az a Bálinger féle szemüveg, azon mekkorát röhögtem, az üveg helyén egy fekete plexi volt, kiluggatva, mint valami tésztaszűrő, és javítja a látást. Hát akkor az ofotértbe', ménem kapni?

Gastroger 2010.10.20. 15:38:21

@enamel: próbáld úgy, hogy serpenyős rostélyos, az az úri neve. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.20. 15:40:01

@enamel:
Meg nem eszi, makkszimum kipotyog a csőréből.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 15:41:39

@Gastroger: "Volt az a Bálinger féle szemüveg, azon mekkorát röhögtem, az üveg helyén egy fekete plexi volt, kiluggatva, mint valami tésztaszűrő, és javítja a látást. Hát akkor az ofotértbe', ménem kapni? "

Rosszul mondták, az nem a látást, hanem az idegeket javítja. Ha valami olyan látsz, ami feltehetőleg nem tetszik, nem nézed meg jobban, és nem baszod magad fel rajta. Azaz nyugodtabb és boldogabb leszel.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 15:43:30

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Nem hangzik túl jól:D

@Gastroger: Á, már találtam krumplit, szerintem héjában sült krumpli lesz vajjal. Majd szórok rá valami fűszart.

Gastroger 2010.10.20. 15:44:16

@Gastroger: Tele van hibákkal, szokatlan az új billentyűzet, meg gyorsan kell gépelnem, mert gyorsan jönnek a gondolatok, így néha tévesztek. :)
Az elején az pld. fogkrém, nem fogkefe, stb..
De majd értelmezitek, ízlés szerint. :)

Gastroger 2010.10.20. 15:47:20

@enamel: jelentem most is egy Bálinger Féle szemüvegben tolom itt a gép előtt, azért vagyok ilyen higgadt. De idegeimmel azért biztos van valami kis gond. :)

Gastroger 2010.10.20. 15:48:23

@enamel: ne vajjal, hanem csakis disznózsírral, és ánizzsal, és szezámmaggal szórd meg. :)

ZX 2010.10.20. 15:57:10

@Gastroger: 1200 Ft-ba kerül a fogkrém, tehát már akkor sem lehetett 3.000 Na azt használok speciel, és bizony olcsóbbra jön ki mint a boltiak, arról nem beszélve, hogy 3 hónap után vettem egy boltit és majdnem kihánytam olyan íze volt, annyira megszoktam ezt.
Amúgy ahol dolgozok az a cég is Lyoness is tag, (igaz 3 év alatt 2-en használták volna a kártyát,) de a törvény miatt ugyanannyi az ár mint akinek nincs kártyája. mondjuk ezek a kártyák nem MLM rendszerűek.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 15:57:29

@Gastroger: Zsír talán akad, pár darab disznó is fagyasztva, de ánizs.. Esetleg vaníliáscukrot tudok rárakni. :D

Gastroger 2010.10.20. 15:58:46

Eccer Fater hivatalos volt vendégségbe, valami rokon rokonya, puccos család. Öltönyben voltak, bájos mosolygás, minden. Kicsit gyanús volt, de mondák neki, Lacibácsi, nem humorizálni, lófaszozni, felkészülni, mert kicsit olyan sznob család. Mindegy, a kaja jó lesz.
Megérkezett a házigazda az asztalhoz ilyen kis kerámiastampókkal, meg egy palackkal. Na, akkor ebéd előtt egy kis fimomság, jót tesz a szívnek is, kacsintott apura. (Volt az öregnek egy kis rendetlenkedés a motornál akkoriban). Nagy örömmel kiöntötte a kis feles adagokat, a háziasszony, is boldogan, szinte zihálva tartotta a kis poharát.
- no, mégsem olyan rossz fejek- gondolta apu- egy stampó pálesz, vagy konyak, jó fog esni.
Eészségünkre- Egs- Csirió- koccingatás.
Az öreg gallér mögé küldte, aztán mivel kissé furán nézett, megkérdezték tőle büszke mosollyal, hogy - Na milyen?
- Érdekes... de mi ez?
- A Forever Health Aloa Natural Products legújabb itala. Majd megmutatom a katalógust !

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 15:59:22

@ZX: Azt nem azért hánytad ki, mert bolti, hanem mert minden fogkrémváltásnál ez van. Van kettő-három féle, ami neked személy szerint kellemes, a többi pocsék.

Én pl a sensodűnést majdnem úgy dobtam ki, ahogy megvettem, használhatatlanul szar volt.

ZX 2010.10.20. 16:05:55

@enamel: Elképzelhető, de mindenesetre nem kísérletezek. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 16:07:48

@ZX: Asszonyra rásóztak valamelyik nap 6000 forintos körömpolírozót. Nálatok az mennyi?

ZX 2010.10.20. 16:10:12

@enamel: nálunk? Én nem árulok semmit. :D
Max. utakat.
Nem tudom. De így első hallásra elég drága. Aztán ki tudja?

ZX 2010.10.20. 16:21:50

@enamel: Ja, hogy csak beugratós volt. :D Ahhaha.

ZX 2010.10.20. 16:27:47

@enamel: Ez egyébként olyan mint a körömreszelő? Mármint kinézetre? Nem vagyok nő, úgyhogy csak tippelek. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 16:33:18

@ZX: Nem, kinézetre olyan kb, mint egy tégla.

ZX 2010.10.20. 16:37:22

@enamel: Jajj, akkor asszem tudom mi a túró az. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 16:45:57

@ZX: És mi az? Én nem tudom. Megnéztem, közöltem vele hogy hülye volt, és azóta nem mutatja meg, mert bedurcizott.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.20. 17:18:32

@Gastroger: "Volt az a Bálinger féle szemüveg, azon mekkorát röhögtem, az üveg helyén egy fekete plexi volt, kiluggatva, mint valami tésztaszűrő, és javítja a látást."

Ez nem rossz ötlet. A kamera obskurán alapszik. Akármilyen rossz a szemed, éles képet ad. Kipróbáltam, mindent élesen láttam, de négy darabban. Na, nem olyan borzasztó. Vannak olyanok, akiknek a rendes szemüveg már nem használ, nekik nagyon jó.

Gastroger 2010.10.20. 17:29:11

@atpijkamo: Régen meg a gyerekeknek a szemüveg egyik felét leragasztották leukloplasztal (szemtengelyferdülés esetén, vagy mi?).
Azt vissza kéne hozni, Gastroger Féle szemüveg, mert volt olyan, hogy haverokkal sörözés után meccset akartam nézni, és a megengedetnél kétszer több ember futkozott a pályán.
Ha az egyik szememet becsuktam, akkor visszaált a kép, és az eredeti létszám.
Mondjuk ez általában azzal járt, hogy "pihentetésképpen" a másikat is lecsuktam, innen aztán nemcsak a kép, hanem hamarosan minden megszűnt.

Gastroger 2010.10.20. 18:24:43

@enamel: Bocs visszaolvasva derült ki, hogy vessző, és fogalmazási problémáim vannak.
Szóval haverokkal söröztünk, majd hazamentem, és a tévében akartam meccset nézni, elnyúlva a kanapén. :)

Bár az lenne a durva, ha a kocsmában aludtam volna be, az jobb sztori lenne. :) (Mint Subbán a mai cikkben, a részeg faszi, aki egy fél kiló párizsival akarta igazolni magát:))
De annyira nem volt vészes.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 18:51:56

@Gastroger: Jobban megnézve feltűnt. Akkor te öregszel. :D

Gastroger 2010.10.20. 20:23:30

@enamel: isze te értelmezted félre. :)
Bár az én zagyvaságaim alapján. Ja öregszel. Ahogy én is.
De jól áll nekünk. Úgy értem az öregedés. :)

Gastroger 2010.10.20. 21:37:23

@enamel: Új poszt az Offeren ! :)

igazságos 2010.10.20. 21:37:38

De utálom az ilyeneket. Mégis mennyi ostoba bedől nekik. Uncsi már a téma.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.20. 21:41:58

@Xezs: Nem ez az, amikor ringlispílt vesz a falujának? :) Hatalmas egyébként.

Xezs 2010.10.21. 00:55:21

@enamel: De bizony, az. Aztán meg álló nap ott tivornyáztak a ringlispíren :)

Persze metálrészegen.

koga1 2010.10.21. 18:05:33

@ZX: teljesen igazad van, de úgysem tudsz senkit meggyőzni, de nem is kell... :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:29:19

@koga1: Itt nem. Addig örülj, amíg valahol, valakit igen. Utána muszáj lesz valami tisztességes munkát keresned.

koga1 2010.10.21. 20:51:43

@enamel: tisztességes munka: gimnáziumban tanítottam 4 évig, majd a kommunikációs terület felé léptem "tovább" (tanulás, munka) 4 év- erre ráment az egészségem és a családom (14 óra napi munka).

mindig tisztességesen dolgoztam, és fogok is.

Xezs 2010.10.21. 23:57:19

@koga1: Az mondjuk már a te hibád, hogy nem találtad meg az egészéges egyensúlyt munka és magánélet között.

Sleziii (törölt) 2010.10.22. 11:12:59

Visszaoszt 56%-ot? Miből? A kiskerárból vagy a nagykerárból? Nem mindegy. Mert ha a kiskerárból akkor még megéri egy pár szintig, de utána már tök mindegy lesz, hogy teszkó vagy emelemdiszkont.
Meg ha ennyit visszaoszt akkor szállítást hogyan oldja meg? Mert most elviszi a viszonteladónak az árut, így meg 3 kg kenyérrel futkoshat... több kilométer, több benzin.
Komolytalan az egész, mint ahogy a honlapja is az.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 18:31:51

@Xezs: Ugyanezt akartam írni. Csak máshogy. De a te megfogalmazásod kedvesebb, jóval.

csak Norrisz! 2010.10.23. 20:53:26

"Ez nem lenne önmagában akkora durranás, ha nem lenne ellenállhatatlanul vicces, ahogy a klasszikus sémát, az orbánista korszellemnek megfelelően, a "magyar", a "magyar emberek" és hasonló hívószavak segítségével igyekszik NER-kompatibilissé tenni a jó ütemérzékű vállakozó."

Orbánista korszellem? Ezek a hivószavak nem tájidegenek, max. libsi idegenek.
Bocs, de ritka hülyeségeket írsz, homár.

DW73 2010.10.26. 12:55:55

@elwood: Akkor nem vinnyogtál, amikor a MNYP-ak eltapsolták a pénzed. Vadbarom.
süti beállítások módosítása