Igényes délutánt minden fogyasztónak, ritkán kapunk olyan higgadtan és jól megformált élménybeszámolót, mint amilyet az "A kukacos vendég, és hét társa" nevű csoportos entitás küldött nekünk. Olvasóink az őszi szünetet a szegedi Forrás Hotelben töltötték, klasszikusan magyaros szállodai körülmények között. Takarítás nem volt, megpróbálták őket pénzre is levenni, nem adtak tiszta törülközőt (négycsillagos szállóról beszélünk). De a legjobb az Ingyen Wifi Falmelléki Magyar Hotel Módra. Ezen nevettünk is: az inernetezés tényleg ingyenes, kivéve a levelezést, ami cserébe 3000 forint óránként. Történet hajtás után:
Megosztanám veletek a Hunguest Hotel Forrás Szeged által okozott élményeimet az őszi szünet idejéről.
Szeptember elején egy rövid levelezés után lefoglaltam 2 db családi szobát (2x2 összenyitható szoba) 5nap/4 éjszakára a fent megnevezett létesítményben. (Október elején jeleztük, hogy csak egy nappal később tudunk érkezni, munkahelyi átvezénylés miatt, de az öt nap így is maradna.)
Visszaigazolták, örültünk is, míg meg nem érkeztünk. Az érkezésnél jelezték, hogy a szállást előre kell fizetni. Nem egy szokványos dolog, de legyen, úgy sem szeretnénk meglépni. Rövid egyeztetés után közölték, hogy nem két családi szobát foglalt a kollegina csak egyet (ja, náluk a bonyolult mátrixban csak egy karakter az eltérés, mindenkivel előfordul), és a másik család lakjon külön szobákban (9, 6, 15 és egy 3 éves gyermekkel érkeztünk). Egy kicsit még ezen is tudtak rontani, amikor kiderült, hogy a két különálló szoba esetében egyedi árképzést alkalmaznak. A 15 éves teljes díjat fizet, a 3 éves grátisz, de mivel fizető vendégből csak egy van a szobában, így megfejelték az egyágyas pótlékkal is. Nem családi szoba, de legalább büntetünk is, ha már nálunk foglalt a parasztja. Ezt követően kb. másfél órás érdek ütköztető beszélgetés után közös nevezőre jutottunk, és beköltöztünk.
Az első éjszaka után elfelejtetek kitakarítani az általunk bitorolt négy szobában. Jeleztük, felvilágosítottak, hogy a kis papírt ki kell akasztani az ajtóra, különben nincs takarítás. Megtettük, így sem takarítottak, nem cserélték a törölközőket sem. Harmadik napon személyesen a szobaasszonnyal vettük fel a kapcsolatot, kitakarítottak. Takarítás alatt értsd, kiürítették a kukát és kicserélték a kádkilépőt. Új törölközőt továbbra sem kaptunk. Negyedik napon a kocsiról nyúltam négy darabot, és megoldottam a cserét. Mégiscsak, egy négy csillagos szállodában laktunk.
Az ajánlat korlátlan wi-fi hozzáférést ígért a teljes ott tartózkodás alatt. Ez majdnem stimt, csak épp a banki és levelező oldalakat tiltották le. Ha valaki mégis szeretné elolvasni a leveleit, az 3000.- HUF/h áron bármikor megteheti.
Szintén az ajánlat része volt a Napfényfürdő Aquapolis (mely félkész állapotában, festetlen falaival jobban hasonlít egy mélygarázsra, mint egy kulturált fürdőre), és a Csendes Wellness használata is. A Csendes Wellnesst csak 16 év felett lehet igénybe venni, így a 15 éves fiam nem jutott be (emlékeztetőül: 100% ár + egyágyas felár + fél szolgáltatás). És rajta kívül azok a vendégek, akik kiskorú gyerekekkel érkeztek és nem akartak külön „wellnesselni”. De legalább egész nap üres volt, amortizációval nem kell számolni. Az elutazás napján már csak a Csendes használható. Praktikus megoldás, míg a gyerekek bepakolnak, lehordják a böröndöket a kocsiba, esetleg sztórnoztatják a 100%-os előleg számlát, és kifizetik a fogyasztással növelt véglegest, addig a szülők izzadhatnak a szaunában.
A szállodában modern karórás azonosító, ajtónyitó rendszer üzemel. A fürdőben ennek ellenére csak kézpénzzel lehet fizetni. A szállodában lehet használni, pl. a Snack-bárban, de ott nem szolgálják ki a 15 éves kamaszt, mert nem tudják elképzelni, hogy alá tudja írni a számlát, ha egy szendvicset és vizet venne magának (emlékeztetőül: 100% ár + egyágyas felár + fél szolgáltatás). Húzzál innen kisköcsög vagy szólj anyádnak, hozzon pénzt.
Összességében Szeged gyönyörű hely, a Klauzál téri cukrászdában vendégnek érezhettem maga, de a szállodában már az is sikerélmény volt, ha az érzéklelő nélküli liftajtó nem csukott oda, mint néhány kisgyereket az öt nap alatt. A vezetőségnek szeretném javasolni, hogy a jövőben csak APEH nullás igazolással rendelkező, gyermektelen, önszáradó, és lehetőleg diszgráfiás vendégeket fogadjanak. De eszükbe ne jusson lecserélni a személyzetet, - eltekintve néhányuktól -, akik megpróbálták ezt a szabályokkal és érthetetlen rendelkezésekkel kibélelt szállodát mégis elviselhetővé tenni. Külön köszönet az éttermi dolgozóknak!!!
Üdv.:
A kukacos vendég, és hét társa
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 00:06:49
Hoppácska: proxy.
"Ha valaki mégis szeretné elolvasni a leveleit, az 3000.- HUF/h áron"
Butaságadó.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 00:15:21
a tobbit nem tudom, ha az alyalam iazoltan lefoglalt szobat nem tudja adni
akkor leptem
akarhany gyerekkel
utana elmenni a legmenobb legkozelebbi hotelbe es kifizettetni veluk
lecet
TH 2010.11.10. 00:28:50
Rot 2010.11.10. 00:34:20
hol mindenhol?
glad az egyetlen 2010.11.10. 00:45:55
Na ezért kár volt.
Most szerencsétleneket ki fogják rugni a szállódából, mert nem csapatjátékosok a nemtörödöm magyar vendéglátásban.
endre2714 2010.11.10. 00:47:53
Lesztinger Tamás, hadd gratuláljak!
Ajánlom az Anna Fürdő éjszakai fürdőzését inkább, több az élmény, hangulatos és 1000Ft.
Magnat 2010.11.10. 00:52:53
medvetoka 2010.11.10. 00:56:29
Szóval ízlések és pofonok, nekem tetszett a hely. Bár a "félkész" érzés tényleg egy kicsit furcsa volt, de aki ilyesmin megakad, az nem is szórakozni ment, hanem fanyalogni.
steaksauce 2010.11.10. 01:03:14
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:09:22
amerikaban mindenhol elore fizetsz
vagy elkeik acreditkartyad szamat es ugy utolag az ossz fogyasztassal ha van extra
otthon bemehetk egy hetre elore fietes nelkul barhova?
es ha az otodik napon lelepek?
England win The Ashes! 2010.11.10. 01:09:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:11:26
ha most foglalok mondjuk Orlandoba Karacsonyra
holnap apenznem lesz a szamlamon
onlame 2010.11.10. 01:11:59
Én mondjuk fiatalként inkább hostelekben és motelekben alszom, ott előre kell fizetni, nyilván négy csillagos szállodánál nem feltétlenül van így, de ott is gyakran.
Egyébként hozzátenném, hogy kinyomtatott foglalás nélkül ma már sehova nem érdemes menni. Ha tényleg neked van igazad, akkor ezzel tudod igazolni. Ha ő a hibás, akkor köteles neked ugyanazon az áron LEGALÁBB olyan szobát biztosítani, mint amit foglaltál. Ha nem teszi, akkor kalap-kabát. A wellness hétvége elmarad, de még az is jobb, mint keserű szájízzel végigszenvedni. Remélem beírtatok az "ellenőrzőjükbe." :)
@medvetoka: azért mikor az ember kifizet egy valag pénzt, és nem kapja meg azt a szolgáltatást, amiért fizetett, akkor hadd akadjon már fenn ilyeneken. És nem is ezen akadt fenn, csak megjegyezte, hogy a többi nem elhanyagolható probléma mellett még ez is tetézte a dolgokat.
Cloroform 2010.11.10. 01:12:32
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:14:12
be se engednek ha nem fizetek
nekem fura ez az utolagfizetes
de meggondolando
jovore megyunk haza szeptemberben
ha nem lesz kedvem nem fizetek, oszt keressenk meg itt ha tudnak
/ps, anyukamnal fogunk lakni.
fishbone973 2010.11.10. 01:17:02
ezért kell azonosítanod magad előre.
onlame 2010.11.10. 01:18:37
Nem csak itthon, Európában sok helyen. Az, hogy nem kérik el előre a pénzt, a bizalom jele, ami kellemes érzés. Amerikában lehúzzák a kártyádat érkezéskor, és checkoutnál megkapod a számlát. Én ezt tapasztaltam. Illetve volt, hogy lehúzták a kártyát, zárolták az összeget, de csak távozáskor terhelték meg a kártyámat a tényleges végösszeggel.
Az itthont, nem hasonlítanám Amerikához, ahol egész más kultúrája van a hitelkártyás fizetésnek.
Amúgy még egy példa itthonról, ha már hasonlítgatunk. Kint a benzinkutaknál előre lehúzod a kártyádat, vagy ha kp-vel fizetnél, akkor előre kifizetsz annyit, amennyit tankolni akarsz. Itthon tankolsz, majd fizetsz. Azzal amivel akarsz. Simán le is léphetnél fizetés nélkül, de ez nem elterjedt dolog.
fishbone973 2010.11.10. 01:19:50
szcsongor 2010.11.10. 01:20:21
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 01:20:22
Szia hülyetroll! Na, pont ezt mondta a haverom is, mikor rámutattam, hogy anyázás helyett talán kapcsolja be a nyomtatót, ha nyomtatni akar. Amit tőlem kapott... azóta nem mondja, hanem igyekszik. Lehet ignoránsnak lenni, de akkor nem kell panaszkodni az óradíj miatt, Atpij.
England win The Ashes! 2010.11.10. 01:21:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:23:59
es miert ne kernek?
ez nem bizalom kerdese
ha starndra megyek sem utolag fizetek, meg moziban sem
sok helyen lehet tankolni es utolag fizetni
varosa, allama kutja valogatja
@fishbone973:
ja majd a Foras horel megtalal amerikabana nevem alapjan
hihihi
mindenesetre en elhiszem otthon eleg utolag, en otthon nem nagyon jartam szallodaban se motelben
a SZOT udlot befizettek anyamek elore
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:26:56
@szcsongor:
bazmeg az annyi mintha elore fizetnel:)
onlame 2010.11.10. 01:26:58
Szörnyű, hogy egyesek nem értenek annyira bizonyos dolgokhoz, mint Te, ugye? Még te is kerülhetsz olyan helyzetbe, hogy másnak evidens a megoldás, neked meg nem. Szóval okosan legyél lenéző. Ignoránsnak nevezni valakit, aki nem ismeri a web proxy szerver fogalmát, hát hogy is mondjam, eléggé buta dolog.
BTW, manapság, akinek eszébe jut szűrni az ilyen oldalakat, annak valószínűleg eszébe jut szűrni a hidemyass.com-ot is.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:27:56
ha zaroljak
2010.11.10. 01:30:39
Én tudom mi az, de nincs havi húszezerért gépteremben gépem, és ne jöjj az ingyenesekkel, az ember elunja az életét, amíg talál egy működőt... a szolgáltatók le szokták tiltani, ha észreveszik.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:31:18
ez nem bizalmatlansag
lehet nincs is ott senki ha hajnalban indulok
vagy alszik
szcsongor 2010.11.10. 01:31:21
Nem ám a hotel volt köcsög, mert az ingyenwifin letiltja pont azokat az oldalakat, miket használna az ember, hanem a user ostoba fasz, mert ilyen pofon egyszerű dolgokra nem gondol, mint hogy proxy szerverek használata. Remélem azért a c+ programozás meg a kernelfordítás még nem az alapműveltség része szerinted...
szcsongor 2010.11.10. 01:34:25
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:35:30
mindketto szalloda s arfekvo felenk es gondolom mindenhol
de altalaban ha foglalunk elore megnezunk mindent a neten
az ilyen egy ejszakas motelek meg nem relevansak
oda aludni megy az ember
onlame 2010.11.10. 01:37:01
Ha olyan helyre mész, ahol nem csak a szállásért fizetsz, hanem igénybe veszel más szolgáltatásokat is, akkor nem fizetsz előre. Még Amerikában sem. Lehúzzák a kártyát, de van, hogy csak hó végén terhelik rá az összeget. Egyébként nagy Amerika: kocsibérlésért is utólag fizetsz.
Olyan szempontból amúgy bizalom kérdése, hogy ahol eddig voltam és előre kellett fizetni, volt, hogy ott tudtam meg, hogy nem lehet kártyával, vagy nem fogadnak el Eurót, és mondták, hogy ráér másnap is. Simán leléphettem volna, de miért tenném?
Az előrefizetés vs. utólag fizetés szerintem egyébként kényelmi kérdés. Ezen nem szabad fennakadni.
Tankolás: nem voltam mind az 50 államban, csak 15-ben, de ezek szerint pechem volt, hogy nem találtam normális utólag fizetős benzinkutat. Külföldi hitelkártyával sok helyen nem lehetett fizetni mert ZIP kódot kért a számítógép. Ekkora faszságot?! Nem rohadt mindegy neki, hogy hol lakom, ha fizetek?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:37:36
, meg megnezik hany lampat vertel szet, mennyi room srvice szamlad van , felhivtad e a kurvadat singapurban es belebasztad-e a szeket a tv-be mert kikapott a steelers
szcsongor 2010.11.10. 01:41:23
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:41:53
nem mennek bele reszletekbe, mert felesleges
mondjuk ilyet hogy valamit ho vegen terhelnek ra eletemben nem hallottam:)
kocsiberlesnel is credit kartya kell es zaroljak
azt a penzt nem tudod hasznalni
ha leadod a kocsit akko r ha minden rendben csak ezt az osseget vonjak le
hat ez nalam elorefizetes
mert a a credited 0 akkor nem kapsz kocsit
nade tenyleg ne menjunk bele
a blog nem errol szol
amerikat meg nagy valoszinuseggel jobban ismerem
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 01:43:48
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2010.11.10. 01:45:12
Ettől fügetlenül a szálloda hozzállása a "genyóság" szó kevésbé eufémizált alakjával nagyjából körbeírható.
Egyébként simán lehet, hogy valami nagyokos rendszergazda azért tiltja az ilyen oldalakat, mert a titkosított WiFi-hálózat kialakításához nem ért, a kulcsokat kiosztani pedig lusta. Cserébe azt sem akarja, hogy Pattanásos Pisti hozzáférjen Kukacosné fontos leveleihez. (Titkosítatlan WiFi alól egy kis hozzáértéssel nem olyan nehéz.)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 01:45:18
Nem kell érteni hozzá. De akkor ne rugózzon rajta.
"kerülhetsz olyan helyzetbe, hogy másnak evidens a megoldás, neked meg nem"
Akkor megköszönöm szépen a felvilágosítást, és próbálom pótolni a hiányt.
@vuvuzela importőr: "átlagember tényleg kellene tudja, mi az a proxy"
Nem kell tudnia. Átlagembernek wifizni se kell tudnia. Levelezni sem kell tudnia. Böngészni sem kell tudnia. Bekapcsolni sem kell tudnia. Ez mind opcionális.
Az ilyenek rátalálnak a faszbúkra, aztán marhára meg vannak sértődve, mikor a feltöltött szexképeiken röhög a világ.
@szcsongor: "Nem ám a hotel volt köcsög, mert az ingyenwifin letiltja"
Lehet, hogy köcsög volt, lehet, hogy nem, nem tudom innen eldönteni. Meg kéne kérdezni a másik felet is, mijafaszér tiltotta le. Lehet, hogy jó oka volt rá. Lehet, hogy le se tiltotta, csak béna volt a júzer.
"pofon egyszerű dolgokra nem gondol, mint hogy proxy"
Ne gondoljon. Gondoljon olyan pofon egyszerű dologra, mint kifizetni a díjat.
szcsongor 2010.11.10. 01:48:19
lebuktam, én is tanulatlan vagyok, meg sem érdemlem hogy számítógépem legyen, holnap kukoricán fogok térdepelni estig :)))
onlame 2010.11.10. 01:48:45
Nem mondtam, hogy jobban ismerem Amerikát, ezen felesleges vitázni. De abba ne köss bele, amit saját bőrömön tapasztaltam, mert lehetsz te a Dalai Láma is, attól még nem lesz másképp.
A tankolást rendszeresen egy-két hét késéssel terhelték rá a számlámra. Az egyik motel egy hét után oldotta fel a zárolást, és még egy hét volt míg a végösszeget ráterhelték a kártyámra.
A kocsibérléshez meg elfogadták Visa Electron Junior kártyát, ami aztán nagyon messze van a credit cardtól. Az ráadásul csak elektronikus fizetésre alkalmas, szóval hiába FÉNYMÁSOLTÁK le, a jogsival együtt, cseszhetik, ha nem viszem vissza a kocsit, vagy csak leadom, majd elmegyek fizetés nélkül. Keressen meg Magyarországon. ;) Sőt elfogadták a Mastercardomat, amire nagy betűkkel rá van írva, hogy debit. Ez még nem minden. Leadtam a kocsit, 10 perc múlva jött az sms, hogy a feloldották a zárolást (ez már a debit kártyás eset), és eltelt egy hónap, már rég itthon voltam, mikor ráterhelték a kártyámra a végösszeget. Simán levehettem volna a pénzemet, kíváncsi vagyok mit csinál az Alamo.
onlame 2010.11.10. 01:53:41
Hallod, szerinted akkor ez a normális hozzáállás a szállodától nem? Vagy nem tudod eldönteni? :P
Igazából simán megtehette volna, hogy hirdeti, hogy ingyen wifi van, de az internet hozzáférésért fizetni kell. Végülis a wifi hálózat csak a routerig terjed...
England win The Ashes! 2010.11.10. 01:58:13
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 02:02:29
OK
en sosem hasznaltam itt magyar kartyat
da;ai lama sem lehetek
ezek tenyek
ha tankolok e skinez a kutas latja en vagyok hagy tankolni ert tudja mast is akarok venni es addi bedugom a csovet es bent kartyazok
stb
nekem nem fenymasolnak eleg a jogsim a kartyam ennyi
a tied mas helyzet
arrol hogy soman levehetted volna a penzedet arrol ketelkedbek kicsit
nalunk sms sincs
szoval a szituacio nroben mas, ennek fejenem a z eljaras is mas lehet egy turistaval vagy egy itt elovel
/ha nem viszed visza a kocsit a visa junioroddal fenymasolva, akkor 2 lehetoseg van
vagy sosem megy ki az orszagbol, vagy ha sikerul
sosem jossz visza
boldii10 2010.11.10. 02:04:28
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 02:07:02
szinte mindig a debitet hsznalom es arro rogton eltunik ahogy utalom
credithez kocsiberlesnel ragaszkodnak, mashol en a debit mellett vagyok, ha pl rendelek valamit
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 02:11:22
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 02:12:01
El tudom képzelni, hogy racionális oka volt rá. Sajnos ilyen messziről nem látok bele a fejekbe.
Ha valóban letiltotta, és pusztán a haszonszerzés céljából tiltotta le, az genyóság. És ha előre szól, az mindenképpen korrektebb.
"Rövid egyeztetés után közölték, hogy nem két családi szobát foglalt a kollegina csak egyet"
Miért nem kérte, hogy nézzék meg a levelet? Ha ebbe olyan könnyen belement a kollegina, akkor lehet, hogy tényleg a szállodának volt igaza, és csak egy szobát foglalt.
"másfél órás érdek ütköztető beszélgetés után közös nevezőre jutottunk"
Nem tudok elképzelni olyan (érdek ütköztető) beszélgetést, ami másfél óráig tartson. (A globális felmelegedésről igen, de két szállodai szobáról nem.) A recepciós helyében már fél óra után megfojtottam volna.
Szóval a poszt tolóval nincsen minden rendben. Nem kell feltétlenül minden szavát készpénznek venni.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 02:12:59
Mondasz valamit. Ha egy mód van rá, nem kell kocsival járni. Van amikor bicikli, motor, gyalog vagy tömegközlekedés jobb megoldás. Monjuk a kétméteres létrát nem fogom átcipelni a városon.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 02:13:05
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.11.10. 02:14:21
Shinjuku 2010.11.10. 02:15:13
Chapell 2010.11.10. 02:31:05
Ez olyan, mintha azt mondanád, az áruházban csak összerakható tévét lehessen kapni, aki nem tudja összeforrasztani, az meg fizesse ki a tévé-összeforrasztó-műszaki embert.
Amúgy de, átlagembernek wifizni kell tudnia, mert a wifi nekik lett kitalálva, az ilyen tuningmatyik meg viszik magukkal az üvegszálas kábelt a seggükben és kitekerik, aztán VPN-en rácsatlakoznak a saját mailszerverjükre a saját netkapcsolatukkal.
costiglione 2010.11.10. 02:33:54
Én is szállodában dolgozom recepciósként, és nálunk is bevett gyakorlat az előre fizettetés, ami annyit tesz ki, hogy a szállás diját előre el szoktuk kérni, vagy hitelkártya esetén authorizáljuk a vendég kártyáját, azaz a szállás összegét zároljuk. Hitelkártya esetén természetesen a terhelés csak elutazáskor történik meg. Erre sajnos azért van szükség mert senki sem szeretné ha a vendég lelépne fizetés nélkül, és amit sajnso kevesen tudnak, hogy ezt általában a szálloda az alkalmazottaival fizetteti ki. Igy azért érthető, hogy én senkiért nem fogok felelősséget vállalni és mindenképpen fogok garanciát kérni arra nézve, hogy a szállás mindenképpen rendezve legyen. Nem hiába kérnek már a foglalás esetén is hitelkártya garanciát.
A takaritással és a kiszolgálással kapcsolatban sajnos egyetértek, nem mindenhol nyújtják azt a szolgáltatást amit az ember kifizet és elvár. Sajnos ma magyarországon az idegenforgalomban ez sok helyen előfordulhat.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 02:42:23
thx
lehet megis otthon is elpre kell fizetni?
eddig kettobol 2/
a credit kartyan levo megfelelo osszeg felfuggeszteset tessek elorefizetesnek tekintni, afolott a szalooda ul/
steaksauce 2010.11.10. 02:46:57
Megdobbent 2010.11.10. 02:50:26
Megdobbent 2010.11.10. 02:54:01
Minden mas esetben vagy egy ALDI parkolo, vagy EDE muemleki kornyezetben, kis faszenessel a kert vegeben.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 03:01:46
ha hamarebb epek meg van szabva mennyit bukok 4 ejszaka utan
es akkor ugy
ha nibcs credited akkor kp, es akkor meg visszafizetik ha jar valami
de vegulis fizethetsz baponta is
ha olyan a hotel
jelen esetben 4 ejszaka 8 fore
jogos az elorefizetes vagy a creditkartya
nem jogos nem takaritani
a wifit nem tudom
costiglione 2010.11.10. 03:32:06
Megdobbent 2010.11.10. 03:32:29
A wifi az kibaszas, mert ugye micsoda internet biztositas az, hogy mondjuk gmail, google, yahoo, banki oldalak szepen tiltva vannak?
Oke, a magamfajta kocka egybol keritene egy csokornyi webproxy-t, aztan fosna a szallo trukkjeire, de hat ne kelljen mar mindenkinek kockanak lenni, ha arra hasznalna a netet, amire valo.
Takaritas meg legyen napi egy, hacsak ki nem logatom, hogy rendkivulit kerek vagy aznapra nem kerek.
Mondjuk arab/izraeli teruleten kifejlesztettunk egy tuti modszert, ha egy koffert vagy az agyat nem akartuk osszeturatni, de a tobbire meg jol jott a takaritas ;) Najo igazandibol a zasszony jott ra veletlen, de en meg elhencegek vele, eh-eh :>
granuloman 2010.11.10. 03:34:22
Mit kell csinálni a mivel?
(proxy)
Kösz
Megdobbent 2010.11.10. 03:34:55
a) Csak zaroltatjak es nem leemelik elore
b) Nem verik ram a sok le nem lakott napot
c) Visszaadnak KP-ben, ha abban fizettem elore az ures napokat
De lehet, hogy csak szkeptikusan nyomom :)
costiglione 2010.11.10. 03:36:13
gande 2010.11.10. 03:38:49
én még nem jártam mindenhol, de általában utólag szoktam fizetni.
costiglione 2010.11.10. 03:49:38
a) a penzt csak zárolják, nem emelik le előre ez igy van
b) nem verik rád a sok le nem lakott napot, ebben elnézőek szoktak lenni de általában az előfordulhat hogy a kijelentkezés napját még kiszámlázzák főleg ha neked délután jut eszedbe, hogy aznap már nem aludnál ott.
c) ha kp-ban fizeted előre a szállás költségét akkor természetesen azt kp-ban is kapod vissza.
d) azt is lehet hogy érkezéskor te adsz egy hitelkáryát amit authorizálnak, de utazáskor te úgy döntesz hogy kp-ban fizetsz ilyenkor csak egyszerűen töröljük az authorizációt a kártyádról igy újra hozzáférhetsz a pénzedhez és a szállás diját meg fizetheted kp-ban forintban, euroban, dollárban (más valuta már kérdéses :D )
e) ha interneten foglalsz pl és hitelkártya számot adsz meg garanciaként, de nem érkezel meg akkor általában az első éjszakát mindenhol fel szokták terhelni ha nem mondtad le a foglalásod ez a világon mindenhol egy bevett szokás mint ahogy az is ha internetes foglalás esetén nem adsz meg hitelkártya garanciát és délután 6 óráig nem jelentkezel be a szállodába úgy a foglalásod törlésre kerül, kivétel ez alól ha a foglalásban jelzed hogy kb mikorra várható az érkezésed, az esetben arra még rászámolnak 2 órát és ha addig se jelensz meg akkor törlik a foglalásod. ilyenkor szokott csodálkozni néha az ember hogy hk garancia nélküli foglalás esetén nem jelezve hogy későn érkezik beesik éjjel a szállodába ahol tegyük fel teltház van és mivel nem jött meg időben már eladták másnak azt a szobát. a vendég meg csak hőbörög hogy neki volt foglalása.
És amin én a legtöbbet szoktam röhögni
sok vendég úgy jön hogy utazási irodánál kifizette a szállásdiját ahol ilyenkor ugye adnak neki egy vouchert, vagy e-mailben kap visszaigazolást hogy nyomtassa ki a papirt és a szállodában bejelentkezéskor adja át a recepción. Na ezt előszeretettel sokan felejtik otthon aztán csodálkoznak, hogy miért kell, hiába mondom, hogy talán azért mert azzal igazolja hogy a szolgáltatás ki van fizetve. Persze utána lehet járni mindennek, csak sokszor a vendégek is tudnak érdekes dolgokat művelni :D
costiglione 2010.11.10. 03:54:16
Megdobbent 2010.11.10. 03:55:47
Eszerint pl. a te szallodadban korrekten nyomjatok, de ugye az ember sose tudhatja.
Igaz, marad a magamfajta a bankkartyanal, aztan ha a szalloda inkorrekt volt (bizonyitottan, igazolhatoan, stb...), akkor visszaszerzem a zsetont a kartya szolgaltato reven es kesz.
De mondjuk a poszter helyeben telleg akkor fordultam volna sarkon, amint kozlik, hogy hehehe csak 1 szoba van foglalva. Akkor mar az sem, a viszontlatas, aztan egy gyors kortelefon a kocsiban ulve, es 20 perc kesessel korrekt helyre megerkezes.
_John_Doe_ 2010.11.10. 03:57:27
a szállás Európában általában utólag kell fizetni. Utiszállókban létezik a fizesd ki előre az éjszakát, találkoztam már a zárolok előre a kártyádon is, de a többségében utólag fizetünk.
Kár rajta rugóznod, mert én meg itt utaztam többet.
Olyan példát mát nem is említek, hogy éjszaka érkeztem szálláshoz, (nem volt foglalva, ott álmosodtam el), és se portás, se senki.
Viszont a falon egy számozott kulcs és szöveg: kedves vendég, foglald el a szobát, reggel majd fizetsz. Kérlek csendesen, ne ébreszd fel a többieket.
@atpijkamo:
Te szerencsétlen. 100-ból 99 azt se tudja mi az a proxy, mert nincs rá szüksége.
A te pizza rendelésedre se mondjuk, hogy butaságadó, pedig evés nélkül éhen halunk, szóval ki az a lúzer, aki egy pizzatésztát se tud összehozni.
gande 2010.11.10. 03:59:33
a takarítószemélyzet kopogás nélkül nyitott ránk.
viszont ezek után ők hibáztak egyszer kb. 5500 forinttal, a történtek után persze nem szóltam, jatt=0.
costiglione 2010.11.10. 04:00:03
Csak érdekesség képpen, azért a tengerentúlról érkező vendégeknek, vagy többnyire a nyugati országokból érkező vendégeknek teljesen természetes, hogy bejelentkezéskor az útlevél mellé azonnal veszik elő a hitelkártyát is mivel tudják, hogy ez igy természetes.
Viszont sok keleti országból érkezőnek, vagy akár magyar vendégnek már az is probléma, hogy nem érti egyáltalán mit jelent az authorizáció tehát már azt el kell neki magyarázni...
gande 2010.11.10. 04:00:21
a takarítószemélyzet kopogás nélkül nyitott ránk.
viszont ezek után ők hibáztak egyszer kb. 5500 forinttal, a történtek után persze nem szóltam, jatt=0.
costiglione 2010.11.10. 04:01:05
Csak érdekesség képpen, azért a tengerentúlról érkező vendégeknek, vagy többnyire a nyugati országokból érkező vendégeknek teljesen természetes, hogy bejelentkezéskor az útlevél mellé azonnal veszik elő a hitelkártyát is mivel tudják, hogy ez igy természetes.
Viszont sok keleti országból érkezőnek, vagy akár magyar vendégnek már az is probléma, hogy nem érti egyáltalán mit jelent az authorizáció tehát már azt el kell neki magyarázni...
costiglione 2010.11.10. 04:01:21
Csak érdekesség képpen, azért a tengerentúlról érkező vendégeknek, vagy többnyire a nyugati országokból érkező vendégeknek teljesen természetes, hogy bejelentkezéskor az útlevél mellé azonnal veszik elő a hitelkártyát is mivel tudják, hogy ez igy természetes.
Viszont sok keleti országból érkezőnek, vagy akár magyar vendégnek már az is probléma, hogy nem érti egyáltalán mit jelent az authorizáció tehát már azt el kell neki magyarázni...
_John_Doe_ 2010.11.10. 04:01:35
a szállást Európában általában utólag kell fizetni. Utiszállókban létezik a fizesd ki előre az éjszakát, találkoztam már a zárolok előre a kártyádon is, de a többségében utólag fizetünk.
Kár rajta rugóznod, mert én meg itt utaztam többet.
Olyan példát már nem is említek, hogy éjszaka érkeztem szálláshoz, (nem volt foglalva, ott álmosodtam el), és se portás, se senki.
Viszont a falon egy számozott kulcs és szöveg: kedves vendég, foglald el a szobát, reggel majd fizetsz. Kérlek csendesen, ne ébreszd fel a többieket.
@atpijkamo:
Te szerencsétlen. 100-ból 99 azt se tudja mi az a proxy, mert nincs rá szüksége.
A te pizza rendelésedre se mondjuk, hogy butaságadó, pedig evés nélkül éhen halunk, szóval ki az a lúzer, aki egy pizzatésztát se tud összehozni.
costiglione 2010.11.10. 04:01:57
Csak érdekesség képpen, azért a tengerentúlról érkező vendégeknek, vagy többnyire a nyugati országokból érkező vendégeknek teljesen természetes, hogy bejelentkezéskor az útlevél mellé azonnal veszik elő a hitelkártyát is mivel tudják, hogy ez igy természetes.
Viszont sok keleti országból érkezőnek, vagy akár magyar vendégnek már az is probléma, hogy nem érti egyáltalán mit jelent az authorizáció tehát már azt el kell neki magyarázni...
_John_Doe_ 2010.11.10. 04:02:51
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 04:03:35
en nem vagyok egy nagy szallodalako ez olyan 30-40 moteli- hotelt jelent eletemben
mnem vagyok sem pilota sem utazougynok
3 komolyabb szallodaban meloztam is, ott is elore, tehat credit
de en tenyleg nem tudom a rendet itthon
a posztolo azt mondta elore kellett
egy szallodas hozzaszolo azt mondta elore kell....
costiglione 2010.11.10. 04:03:41
Csak érdekesség képpen, azért a tengerentúlról érkező vendégeknek, vagy többnyire a nyugati országokból érkező vendégeknek teljesen természetes, hogy bejelentkezéskor az útlevél mellé azonnal veszik elő a hitelkártyát is mivel tudják, hogy ez igy természetes.
Viszont sok keleti országból érkezőnek, vagy akár magyar vendégnek már az is probléma, hogy nem érti egyáltalán mit jelent az authorizáció tehát már azt el kell neki magyarázni...
costiglione 2010.11.10. 04:04:28
Csak érdekesség képpen, azért a tengerentúlról érkező vendégeknek, vagy többnyire a nyugati országokból érkező vendégeknek teljesen természetes, hogy bejelentkezéskor az útlevél mellé azonnal veszik elő a hitelkártyát is mivel tudják, hogy ez igy természetes.
Viszont sok keleti országból érkezőnek, vagy akár magyar vendégnek már az is probléma, hogy nem érti egyáltalán mit jelent az authorizáció tehát már azt el kell neki magyarázni...
gande 2010.11.10. 04:07:31
a takarítószemélyzet kopogás nélkül nyitott ránk.
viszont ezek után ők hibáztak egyszer kb. 5500 forinttal, a történtek után persze nem szóltam, jatt=0.
_John_Doe_ 2010.11.10. 04:08:08
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 04:08:43
en nem vagyok egy nagy szallodalako ez olyan 30-40 moteli- hotelt jelent eletemben
mnem vagyok sem pilota sem utazougynok
3 komolyabb szallodaban meloztam is, ott is elore, tehat credit
de en tenyleg nem tudom a rendet itthon
a posztolo azt mondta elore kellett
egy szallodas hozzaszolo azt mondta elore kell....
@costiglione:
hat kb errol beszelek
nekem nehezen hiheto hogy valaki bemegy egy hotelbe, mint jo regen ker egy szobat odaadja a jogsijat es kesz
mielott megy akkor fizet
de ha igy van, mert van aki igy mondja akkor igy van
itt nincs igy
meg ugy latom nalatok sem
costiglione 2010.11.10. 04:31:21
costiglione 2010.11.10. 04:38:08
a poszter helyében amúgy én is egyből kifordultam volna a szállodából amint megtudom, hogy elcseszték a foglalásom és nem tudják megfelelően teljesiteni a kérésem. Akkor már inkább viszem máshova a pénzem, ahol szivesen fogadnak
thinker_ 2010.11.10. 04:47:42
te sem sokat lakhattál szállodában.
costiglione 2010.11.10. 04:51:42
Érdekes téma. Természetesen egyetértek azzal, hogy a takaritó személyzetnek körültekintően kellene eljárnia és sajnos ez nem éppen mindenhol tud teljesülni, mert éppen nem kopognak, vagy figyelmen kivül hagyják a ne zavarj, nem kérek takaritás táblát. Azt is elismerem, és nekem is jól esik, hogy a szobát minden nap rendbe rakják, értem én itt a szemetesek kiüritését, ágynemű megigazitását, és igény szerint esetleg a törülközö cserét. De sokszor elcsodálkozom, hogy nagyon sok vendég csodálkozik azon hogy miért nem cserélik naponta a törölközőket. Egyre több helyen találkozom szállodákban különböző módon megirt üzenetekkel, hogy a vendég ha kéri a törölköző cseréjét dobja azt le a földre, ellenkező esetben nem fogják cserélni. Ezt nem csak a kevesebb munka miatt teszik, hanem próbálják rávenni arra az embereket, hogy ne kelljen feleslegesen mosni és próbáljanak környezetkimélőbb módon élni. Ez is bevett dolog. Mégis sokan panaszkodnak emiatt. De őszintén ki az aki pl otthon is naponta cseréli a törölközőjét? Nem igazán tudnék ilyen embert mondani.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 04:52:08
ahova eleg az utlevelem, vagy a jogsom es bekoltozhetek 2 hetre fizetes es creditkartya nelkul
thx
amugy van lakasom igy valoban nem szallodaban elek
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 04:57:18
costiglione 2010.11.10. 04:59:25
Van ahol kell hitelkártya garancia, van ahol elég az ha kitöltöd a bejelentő lapod és megnézik az útleveled, igazolványod. Ahány szálloda annyi féle megoldás. Az már más kérdés, hogy melyik a leg célravezetőbb abban az esetben ha fizetés nélkül távozik egy vendég és be kell hajtani a tartozását. Egyértelmű, hogy ahol csak az adataid irják fel, ott hosszadalmasabb lesz ez a procedúra, ahol hitelkártya garanciát adsz vagy előre fizetsz ott ez nem igazán fog gondot okozni.
Ezt mindig az adott szálloda szabályzata dönti el hogyan kell eljárni. Vannak országok ahol jobban megbiznak az emberekben és vannak országok ahol kevésbé. És sokszor ez a bizalom attól is függ, hogy milyen országból jön éppen a vendég ami sajnos egy rossz általánositás de általában ezek az általánositások se ok nélkül vannak.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:02:12
kopogtatas es a rppmservice az elengedhetetlen behatolas elott
ha kint van a ne zavarjanak akkor se kopog se semmi
torolokozot cserelnek jobb helyeken, ha le van dobva ha nincs
de altalaban ledobjak
szallodarol beszelek nem motelrol
nalunk a klotyoban is ruhakeztorlo van
egy keztorles-szennyes
szoval szallodaja valogatja, maradjunk ennyiben
meg a vendeg is
ha nem akar takaritas 2-3 napra hat nem akar
costiglione 2010.11.10. 05:02:27
costiglione 2010.11.10. 05:05:09
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:05:31
ez nem bizalom kerdese
haggyuk mar ezt
ez uzlet
nalunk elore fizetsz vagy creditkartyat leteszed
nem erdekes amerikai vagy mexikoi magyar vagy kinai
varom az otthoni lehetosegeket tovabbra is
foglalo es creditkartya nelkuli foglalast szeretnek 2 hetre decemberre
utolag fizetek
megbizhato vagyok
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:07:59
amerikaban vagyok egy hotelben banqut server captain
a vendegek mindig tulzasba esnek
ez nem kerdes
ezert kell a zseton elore;)
komolyra forditva a vendeg az olyan amilyen mint amikor nem vendeg
costiglione 2010.11.10. 05:15:13
4-5 csillagost sajnos nem tudok ilyet, vagy nagy mázli kell hozzá mert biztos hogy fognak kérni vmi garanciát, ha nem is a foglalásra, de a check-in-nél tuti.
Libretto · http://szviccs.blog.hu 2010.11.10. 05:15:46
Ez a "kukacos vendég és hét társa" is ilyen igazi kavarós bunkó, ahelyett, hogy lerendezné a dolgait helyben, mittudomén árengedmény satöbbi, Homárra írogat.
Az ilyen nem is akarja, hogy jól sikerüljenek a dolgai, még ha szárazra szopják, akkor is rinyál. Szánom a fajtáját.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:18:49
de mondjuk itt pl az ilyenek ti motel sokszor meg a kartyat sem fogadjak el
kp kell;)
itt tobben allitottak eleg utolag fizetni szinte mindenhol
akkor most hogy?
Handwired 2010.11.10. 05:20:22
Amerikában nem voltam -de majdnem mindenhol máshol igen-, de ismerősökből elég sokan voltak és úgy kérték el a hitelkártyát hogy majd a végén leszedik a pénzt. Ez is biztosíték.
Amúgy meg a legtöbb helyen ki kell tölteni valamiféle nyomtatványt amiben benne van az összes adatod. Így aztán tényleg megtalálnak.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:27:59
igen a vegen szedik le a penzt ez teny:))))
csak mar leadtad a hitelkartyad adataid
tehat fizettel, az ugyanaz
mindenhol ki kell tolteni hogy hivnak meg ilyenek
meg valami igazolvany kell
ettol meg megneznem a Forras hotel mire menne velunk ha meglepnenk
40 k-s tartozassal
atadna az FBI-nak?
biztos nem jartam ilyen komoly szallokban, de 10 eve dolgozom 5 gyemantos amerikai hotelekben
de meg egyszer , lehet otthon maskeppen van
szeretnek 2 hetre 5 csillagos hotelt foglalni eloleg nelkul budapesten utolagos fizetessel
costiglione 2010.11.10. 05:29:40
Ez a lényeg. Kell biztositék. 2 hetes tartózkodás esetén meg aztán főleg. Mert se a szálloda, se az alkalmazott nem fog helyetted fizetni.
És mint mondtam, igen vannak olyan helyek ahol megelégszenek egy kitöltött adatlappal is és hogy megnézik az útleveled. De ezek a helyek esetleges problémák esetén nehezebben is vasalják majd be a tartozást. És vannak helyek ahol inkább jobban bebiztositják magukat. Ezellen nem lehet mit tenni el kell fogadni.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:29:56
costiglione 2010.11.10. 05:34:19
Foglalhatsz is, hitelkártya és előleg nélkül is. Vissza is fogják igazolni.
De amint ott vagy a recepción és töltöd ki a bejelentő lapot az útleveled mellé el fogják kérni a hitelkártyád is hogy legalább az adatokat felirják az tuti :D De szólj mikor jössz, elkisérlek a check-in-hez és ha nem kérnek semmi ilyet meghivlak egy korsó sörre :D
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:34:58
van egy reggeliztetesem a 4 gyemantos bohemiansban
igy koran kelek
a reggelit utolag terheljuk a crditre
de lehet enni maganzokent is az etteremben, akkor ott fizet
ezek mitingen vannak egyutt zabalnak
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.10. 05:37:15
minimum a hitelkartya kell
de itt aszongyak nem kell
majd fizetek ha elmegyek
ez nekem a magas
amug nem megyunk szallodaba, orulok ha vegig jarjuk 2 het alatt a rokonsagot
costiglione 2010.11.10. 05:46:27
lassan én is lépek, mert én nem haladok a melóval és mindjárt vége a műszakomnak
A ma érkező vendégeket meg még szobára se osztottam :D
Handwired 2010.11.10. 05:48:58
pruntyike 2010.11.10. 06:10:39
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 06:13:50
Még nem volt dolgunk itt, szeretettel üdvözlünk mindenkit. Elsősorban a kedves vendéget szeretnénk megkérni, hogy vegye fel társaságunkkal a kapcsolatot az info@hunguesthotels.hu e-mail címen vagy az 1/481-9119 telefonon (ha már megtörtént - köszönjük!). Azt gondoljuk, hogy hatékonyan csak így tudunk segíteni - nagy tiszteletünk őfelségének a Homárnak, de valljuk be - megannyi, a helyzetet nem teljesen átlátó, olykor indulatvezérelt anonim komment között igen nehéz úriemberként eljárni.
Amiképpen mi sem ismerjük a helyzet minden részletét, így pedig igen nehéz az olvasóközönség kedvében is járni, pusztán néhány felszínes reakcióra van most lehetőségünk:
- őszentségének, a Homárnak csak annyi észrevételünk van, hogy ha a "klasszikusan magyaros szállodai körülmény" valamilyen pejoratív szerkezet, akkor az súlyosan elgondolkodtató (mármint a Homár részéről :) ) - ha óhajtják, bővebben is kifejtjük
- az előre fizetésben semmi probléma nincs, fizetni mindenképp szükséges - ahhoz képest, hogy egy görög utat hónapokkal előbb is ki lehet/kell fizetni, de nem is ez a lényeg
- a szobaelosztás, takarítás tényleg zűrösnek tűnik, ehhez valóben ismernünk kell a részleteket, megvizsgáljuk
- a Napfényfürdő pedig jó hely, a csendes wellness pedig szándékosan az, ami - számolni kell a gyermektelenek kikapcsolódásával, ez elvitathatatlan, hiszen zsibongó környezetben ez nem annyira megy (Netwolf sokgyermekes, tudja miről van szó), de itt is utána nézünk az ügynek nyilván
- a személyzetre vonatkozó dicséretet köszönjük :)
Szóval bizonyára van oka annak, hogy kedves vendégünk tollat ragadott, és készek is vagyunk segíteni, ha indokolt: kártalanítani - kérjük, keressen minket!
Ha már nyilvánosságot kaptunk, itt ragadjuk meg az alkalmat, hogy az 5000. Facebook rajongónk után 3 Prémium Élménykártyát sorsolunk, amivel akár a Forrásba is el lehet menni 2 éjszakára, így minden kedves Homár olvasó személyesen győződhet meg a szálloda kvalitásairól (amik azért mégiscsak kitűnőek :) ).
www.facebook.com/hunguesthotels
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 06:47:18
Ha igen, beszoptad, ami a homáron megjelenik, az onnantól megyen a levesbe.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 07:02:12
Manáger: Manyus néni, egy vendég azt mondja, baj volt magukkal. Igaz ez?
M.N.: Áááááá, az nem.
Manánar: Biztos ez, Manyus néni? Beposzttolta a rohadékja a Tékozló Homárra is!
M.N.:-bambán néz-
M.N.:-bambanézést megelégelve- Öööööö..... hova?
Manáger: Mindegy, a lényeg, hogy baj van. Szóval biztos nem volt semmi, csak hepciáskodik a kedvesvendég?
M.N.: Bisztos!
Manáger: Oszt nem hazudik maga, Manyus néni? Mert ha igen, akkor nekem magát meg kell szankcionálni!
M.N.: Na de ne tessék mán, tavaly hótt meg az uram, de mán az utóbbi időbe azse sohasenem... minden rendben vót, na.
Manáger: Jólvan, akkor megírom, hogy kivizsgáltam, nem vót semmi. Majd tessék hozni egy tyúkot a jövő héten.
Na valahogy így képzelem el.
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 07:04:30
különvélemény 2010.11.10. 07:15:00
Nyilván nem informatikusokra tervezik ezeket a dolgokat.
Mylady 2010.11.10. 07:17:29
igazi boldog ügyfél poszt!
szimpatikus.blog.hu/2010/11/09/elokostolt_a_becsuletes_kozertes
DavidFuxx 2010.11.10. 07:17:45
különvélemény 2010.11.10. 07:19:30
"- őszentségének, a Homárnak csak annyi észrevételünk van, hogy ha a "klasszikusan magyaros szállodai körülmény" valamilyen pejoratív szerkezet, akkor az súlyosan elgondolkodtató"
A 3000 forintos óránkénti email büntetőár már önmagában definiálja a klasszikusan magyarost. Annyira pitiáner, hogy csak magyar lehet.
2010.11.10. 07:21:52
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 07:27:52
No nem miattam, csak majd figyeld, mi lesz. :))
(Ha benyalsz szilykének, a háromszázadik komment környékén megszán, és benyom egy új posztot, ti meg átavanzsáltok tavalyi hóvá)
dömdödömbácsi (törölt) 2010.11.10. 07:34:51
d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.11.10. 07:35:11
.lll. 2010.11.10. 07:38:08
egy jobb hotelben:
-nem fizettetnek előre csak,ha walk-in vendégről van szó
-garanciaként pre-autorizálhatják a vendég bankkártyáját
-napi takarítás,törülközőcserével,kétnaponta ágyneműcsere
-ingyenesnek hirdetett szolgáltatásért nem kérünk pénzt
-visszaigazolt foglalást maradéktalanul teljesítjük
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.11.10. 07:39:57
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 07:40:14
A wifi esetét még át kell néznünk, azért nem szóltunk róla. De elsősorban a panaszos vendégünk felé kellene helytállnunk.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.11.10. 07:43:33
Magnat 2010.11.10. 07:44:55
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 07:46:22
kalapácstollú 2010.11.10. 07:48:39
Egy biztos: aki előre kéri a szállásdíjat az nem véletlenül teszi azt! Mert olyan a szolgáltatása, hogy a vendég a végén már nem szívesen fizetne.
.lll. 2010.11.10. 07:54:37
lehet,hogy Amerikában úgy van,de egy 4 csillagos hotelnél szerintem alap a napiztatás
Niro 2010.11.10. 07:55:13
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 07:55:52
Menyu_nr1 2010.11.10. 07:55:58
Ezt igazán jó volt olvasni.
Nem is értem az előző 100-at, minek írnak olyanok, akik még sosem láttak belülről szállodát.
A fent említett, nem hozza amit lófő felsorolt, vagyis nem javasolt.
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 07:57:05
A szálloda nem szalad el :)
A várt és teljesített szolgáltatás közti dermesztő különbségnek megérkezéskor jele kell, hogy legyen. A nem dermesztő különbséget pedig helyben vagy utólag van lehetőség kulturáltan rendezni. Ezen volnánk...
Tölgyasztal 2010.11.10. 07:58:53
Lehet sok mindennel magyarázni, viszont a szobafoglalásnál becsapták, az ingyen internetnél trükköztek az apró betűs résszel,stb....
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 07:59:27
nyilván csak véletlenül.
www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.11.10. 08:00:32
Caprica99 2010.11.10. 08:01:42
"De elsősorban a panaszos vendégünk felé kellene helytállnunk. "
Hát ez marha nagy tévedés!!!
Pláne, ha itt a Homáron megjelentek, sőt így felkerültök az ONGO-ra, a szállásminősítőkre, stb. stb!
Mi pl. épp mostanság nézegettük a Forrás honlapját, ezek után mi (és asszem a Homár többszázas közönsége és ismeretségi köre) már biztosan nem oda megyünk!
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 08:03:47
Hogy itt nektek helytállni, amint írod, lehet-e... nehéz ügy. Viszont naponta több ezer vendégünk felé mégiscsak sikerül, és ez több mint megnyugtató.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.11.10. 08:06:18
Ott minden megtalálható, a törülköző cseréjének a módja is!
Sadist 2010.11.10. 08:08:07
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:09:22
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 08:11:30
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 08:13:51
Valaki írja már meg.
De ne proxyról, -ból, -ban, -ba.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:16:37
Dr. Kix 2010.11.10. 08:17:47
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 08:17:49
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:18:59
.lll. 2010.11.10. 08:21:09
hát a 7,3 átlag elég vékonyka egy 4 csillagos szállodának
Bandi a halas 2010.11.10. 08:21:47
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 08:22:13
a múltkor a vidámparkban egy házaspár állt előttünk sorba és azt mondták, hogy a labancoknál egy kicsit kevesebb pénzért százszor színvonalasabb a vidámpark.
a mesehajó konkrétan a 70 évek óta változatlan. egyik beugróban pillepalack-gyűjtemény, amit gondolom őrült nagy költség lenne a kukáig elvinni.
.lll. 2010.11.10. 08:22:19
www.booking.com/hotel/hu/hotelforrasszeged.hu.html?aid=307415
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:25:47
Róka-Rudi 2010.11.10. 08:27:17
Mocoria 2010.11.10. 08:27:22
"Tisztelt Vendégünk! Sajnáljuk, hogy nem érezte jól magát nálunk. Reméljük, legközelebb majd jobban érzi magát. Akciós ajánlataink: .............." Hát ezen már csak kínosan röhögni lehetett, és többet nem mentünk oda.
A Csendes Wellness pedig nem véletlenül van. Most voltunk egy szállodában, ahol volt egy wellness részleg, egy melegvizes jacuzzival. Jóformán csak kora reggel lehetett használni, mert délutántól késő estig tömve volt gyerekekkel, akik .... hát, gyerek módra viselkedtek... Csak ehhez hely nem volt, mert egy 3x3 méteres medencében ha ugrálsz, úszni (!) próbálsz, fröcskölsz, üvöltözöl, akkor az zavarja a felnőtteket. Persze, a szülőket nem, mert ők Edömérke és Eufrozinácska minden egyes megmozdulása után büszkén néztek körül: "na, ugye, milyen kis élelmes? Énkölyköm, énkölyköm!" Rosszabb esetben anyuka annyira el volt foglalva a barátnőjével, hogy a kétéves gyerekét egy vendég húzta ki a víz alól...
Igen, vannak gyerekeink, számosan, unokáink is - de oda pont kettesben akartunk menni, pihenni. Ez a Nemcsendes Wellnessben lehetetlen.
Ahogy az egerszalóki gyógyfürdőben is: hiába van kinn minden gyógymedence szélén írva is, piktogrammal is (az olvasni nem tudók és külföldiek számára), hogy GYÓGYmedence, 12 éven aluliaknak bemenni nem lehet - a forróvizes medencék teli vannak gyerekekkel. Pedig van szuper gyerekmedence, ugrálásra, úszásra, csúzdákkal, élményfürdős elemekkel - de nem, a hülye szülő viszi magával a kölykét a forróvizes gyógymedencékbe, a saját kényelmére, és mások örömére... És: sehol személyzet, aki szólna ellene.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:28:28
Te konzumturistként nem csinálsz balhét, hanem jólnevelten elhiszed, hogy igen, nem ők a bénák. Ők úgy tesznek, mintha megerőltetnék magukat, hogy te mégiscsak azt kapd, amit eredetileg is akartál. Te emiatt 1. fontosnak érzed magad, 2. hálás vagy. Aztán ezt jól ki is fejezed borravalóban.
Biznic. Magyar módra.
Sang Lee 2010.11.10. 08:29:29
szegedi vagyok, így nyilván nem személyes tapasztalat, de minden ismerős, aki kapcsolatba került a Forrással (ex-dolgozótól a Forrásban rendezett munkahelyi csapatépítő tréningen részt vevő ismerősig) azt mondta, hogy patkány egy népség.
Természetesen ezt nem tudom konkrét élménnyel alátámasztani, de jót még erről a helyről városi szinten nem hallottam, ez tény.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:31:39
Szóval fröcsköltek, neked mentek, üvöltöttek mint a fába szorult féreg, nem bírtak magukkal, elviselhetetlenek voltak...
Hát ez bizony nem gyerek mód, ez növendék vadállat mód. Szegénységi bizonyítvány a szülőnek, meg a gyerekhez egy tanusítvány, hogy tulajdonképpen nem is gondolták komolyan, csak amolyan kotonbaleset volt.
Egy GYEREK, az tud viselkedni. Meg akar is.
gorillka 2010.11.10. 08:34:50
Németországban a 4*-os szállodában minden nap takarítottak és kis esztétikai csodákat rittyentettek a megvetett ágyra.
Élmény volt "hazaérkezni" este.
A törölköző földre dobása már jó pár éve alap.
Az ember 4*-tól felfelé elvár egy kis többletet (párnaszervíz, arctörlő, köntös, papucs stb. opcionálisan), hiszen nem keveset fizet.
Caprica99 2010.11.10. 08:36:41
Zpalee 2010.11.10. 08:39:13
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2010.11.10. 08:39:16
:))))))))))
persze h tud.. gyerek módjára tud, meg úgyis akar
Mocoria 2010.11.10. 08:39:17
Pl. annak a kissrácnak a szülei, akik büszkén biztatták porontyukat, hogy csak úszkáljon, "mert milyen ügyes!" ő pedig körben lerugdalta mindenki veséjét. Könyörgöm, ki gondolja komolyan, hogy egy teli jacuzziban úszni lehet?
Edömérke nem is Edömérke volt igazán, de hasonló hangzású neve volt. És a szülők, ahányszor kiejtették szemükfénye nevét, mindig büszkén körülnéztek: "na, milyen kreatív nevet találtunk?!" Inkább a nevelésébe fektetnének ennyi energiát.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:39:24
Bandi a halas 2010.11.10. 08:39:26
Hugo2010 2010.11.10. 08:40:25
Egyébként úgy tudom, hogy nagyon sok szállodában külsősök végzik a takarítást szerződésben. Nekik nyílván tökmindegy, hogy elégedett-e a vendég, csak az számít, hogy minél kevesebből kihozzák a szolgáltatást. Ergó ritkán fognak törölközőt cserélni.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:41:50
Edömérke ha nem tanul tovább, hotelmanáger lesz.
Caprica99 2010.11.10. 08:42:36
"...Viszont naponta több ezer vendégünk felé mégiscsak sikerül, és ez több mint megnyugtató. ..."
Most ugye konkrétan a Forrás került szóba.
196 szobába hogy a búsba tesztek be naponta többezer "elégedett" vendéget, he?
Hazudjál csak nyugodtan, a hozzászólók zöme nem téged igazol!
Caprica99 2010.11.10. 08:43:39
Hát majd megtapasztalja, ha a "napi többezer elégedett" vendég száma eccercsak megcsappan!
Mocoria 2010.11.10. 08:43:54
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:44:00
Különben mindegyik hungestizé direkt ilyen tömbháznak néz ki, vagy csak amiket én láttam eddig?
Hogy nem adsz borravalót, az egy dolog, de attól ők próbálják kizsarolni. Pénzbül élnek.
Jó Estét 2010.11.10. 08:44:23
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:46:11
Én bírnám. Hazahoznám úgy egyben, és eltenném emlékbe:DDD
Caprica99 2010.11.10. 08:46:28
"...de azért aki 2-3 napot nem bír ki bank és levelezés nélkül a PIHENÉSE alatt, az inkább ne menjen ilyen helyre... "
Márminthogy milyen helyre?
Ahol ingyen WiFi-t ígérnek szolgáltatásként?
Azt meg honnan tudod és mi közöd hozzá, valakinek miért kell még a PIHENÉSE alatt is a net?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:49:47
Bandi a halas 2010.11.10. 08:52:39
Caprica99 2010.11.10. 08:53:01
Netán az "élményt" angolul megfogalmazni.
Itthon inkább az Ongo.hu, a szallasminosito.hu, a roomforum.eu/hungary lesz a nyerő.
gorillka 2010.11.10. 08:55:30
a párna, hálóing és gyerek plüssfiguráinak rendezgetése engem nem zavar, ha ilyen szinten zavarna, akkor apartmant bérelnék és magamra takarítanék.
De mivel takarítok és rámolok itthon eleget, jól esik ha megcsinálják helyettem.
A fent említett apróságok pedig tetszenek.
lángoló babakocsi 2010.11.10. 08:55:39
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:56:02
Én ezektől a picimozaikhatású fürdőszobacsempéktól kapok agyfaszt, ami pár éve tök trendi volt, de amúgy bűnrusnya. Trendi dolgokat szerintem nem szabad csináltatni, csak ha kétévente másik házat veszel.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 08:59:59
Ezzel csak az a baj, hogy ruhák esetében nem 20%-kal többet, hanem a kínai árának a húszszorosát kell kifizetni. Cipőnél mondjuk tízszeresét.
mégvanandi 2010.11.10. 09:05:05
Voltunk üdülési csekkel is, akkor elkérték a sorszámokat előre, de ennyi.
Én biztosan a recepciónál kifordulnék, ha a foglalást ilyen mértékben nem tudnák teljesíteni, mint ahogy a posztoló írja.
A Hungestnek: az nem magyarázat ám, hogy itthon a 3 * színvonala magasabb szerinte, mint mondjuk a görög 3 *....
Az ingyenes, de 3 ezerbe kerülő net, meg a jajbocs nemeztfoglaltuk dolgokra nincs mentség.
Bandi a halas 2010.11.10. 09:07:30
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.10. 09:10:12
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.11.10. 09:12:40
csokiájsz 2010.11.10. 09:15:10
Előrefizetéseel sztem semmi gond, hacsak nem akarok lelépni illegálisan, de előrefizetni csak kp vagyok hajlandó, az utólagos költségemelkedések miatt.
Ingyenesként hirdetett wifi-t, korlátozni, majd pézér adni ősi inka szokás, jópofizó manager netwolf kollégának üzenem, hogy sürgősen kaccsoltassa ki. Ne akarja már lehúzni a vendégeken azt a szaros havi 25-30 ropit, amibe egy ilyen téma neki került. Vagy hirdesse fizetősként, építse bele a szobaárba, de ez inkorrekt.
Hasonlóan inkorrekt, ha az ingyenes wifi sebessége a modemes időkre emlékeztet. Ilyen helyre pl én többet nem is megyek. van elég olyan szálloda, ahol király a net.(persze ízlések és p)
A gyerekes rész télleg igaz: eccer egy kislányt én húztam ki a medencéből pont mielőtt belefulladt volna, mert a szülők azok valahol máshol jártak éppen. Szegény kölök utána meg megcsúszott a vizes csempén, bebaszta az arcát mintálat. Utána már jött zsíroshajúdagattanyuka, hogy ígykicsim meg úgykicsim, amikor a gyerek arcát már csak felárért vállata a psebész.
tron. 2010.11.10. 09:21:33
és a kifizetetlen alvállakozói tartozások is ide tartozhatnak....
Hunguest Hotels Netwolf (a problémamegoldó) 2010.11.10. 09:21:36
Most egy időre elköszönünk tőletek, mihelyst konkrét megoldással tudunk szolgálni azt közzétesszük - mint hajnalban írtuk, alaposan kivizsgáljuk a dolgot.
Egy élmény volt ez a reggel, derekas adrenalintöbblet a kávé mellé.
Köszönjük a véleményeket, azért kaptunk dicséretet is, ami itt, a Homáron büszke tény.
Tanulságos meglátásokból is nyilván van bőven. A hibák pedig arra valók, hogy kijavítsuk őket. Ezen leszünk a jövőben, a posztot generáló kedves vendégünknek pedig reméljük, mihamarabb kielégítő megoldással szolgálhatunk.
Arra kérünk még mindenkit, hogy ne pusztán ezen eset alapján ítéljen (hiba nélkül még ez a fránya pécé sem megy, az ember meg esendő).
S persze mindenkit szeretettel várunk a sok-sok vendég által szeretett Hunguest Hotels szállodaláncban :).
Zpalee 2010.11.10. 09:21:58
Mindettől függetlenül az jogos, hogy szemét dolog így "ingyen" wifit hirdetni, de ezt is írtam.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.10. 09:25:07
Szól Grigorijnak...
atila68 (törölt) 2010.11.10. 09:25:58
M1rage 2010.11.10. 09:28:48
"atpijkamo" ugyanis nem használ böngészőt a levelezéshez, mert nem teszi ki magát holmi vírusok, férgek támadásának. Végül átírja a proxy-n a logban Bill Gates otthoni gépének ip-jét írja a sjaátja helyére.
Miután végzett, "atpijkamo" egy törött képernyőjű iphone-ról sms-ezést színlelve meghekkeli a szálloda rendszerét, és beszervez magának egy thai masszázst, egy gyümölcskosarat vacsi után és egy Cohiba-t, majd mindezt a 145-es szobára írja. ("atpijkamo" itt jókat röhög a sok tudatlanon, aki nem tud iphone-ról hekkelni).
Az utolsó napon lemegy a recepcióra, meghekkeli a recepcióst is a fülébe dugott USB csatlakozón keresztül, és beállítja, hogy reggel nyolctól délig mindenkinek "jó estét"-tel köszönjön.
De csak mert "atpijkamo" egy ilyen humoros srác.
lomex 2010.11.10. 09:31:20
homar-fan 2010.11.10. 09:32:24
A törölközőt - ha nem volt a helyén peckesen összehajtva, ahogy a személyzet hozta - azonnal és szó nélkül cserélték.
Sőt, még takarítottak is minden áldott nap, be is ágyaztak!
Ja, és érékezéskor ugyan kellett fizetni, de nem a szoba árát, hanem csak egy biztosítékot, hogyha bezabálnál a bárban aztán elhúznál. Kb. a szoba egy napi árának felét. Érdekes, hogy ilyen helyen nem félnek, hogy lelép a vendég.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.11.10. 09:41:23
.lll. 2010.11.10. 09:43:33
a proxy valami villantófajta?
juljim 2010.11.10. 09:47:52
Mi csak ezért járunk rendszeresen oda. Ne sipítozzon ott nekem 3-4-5..stb gyerek, csendre vágyunk, ott megkapjuk, fizetünk érte. Ez teljesen korrekt!
A hotel egyéb dolgai megdöbbentőek!!!
onlame 2010.11.10. 09:49:55
Mélyen megráz, hogy nem hiszel nekem. :D
Ezek a dolgok így voltak. Fél évig voltam kint egyetemen, január elején jöttem haza, de a pénzmozgások január 28-án értek véget. Legutolsó terhelés az Alamo volt. A kocsit január 5-én adtuk le. Január 19-én, még megvan az sms, egy vegas-i tankolás árát vonták le, ami december 31-én történt... És ez a fél év során rendszeresen így volt.
ügyeske 2010.11.10. 09:50:18
vagy lehethogy ott dolgozol minimálbérért?
Alapelv, ha nemtudnád:
HA FIZETSZ VALAMIÉRT, AKKOR NE TE KÉRJ ELNÉZÉST !!!
na, mehetsz vissza a klotyót puculni, kisköcsög !!!
gorillka 2010.11.10. 09:51:44
kicsit lejjebb van az a határ...
onlame 2010.11.10. 09:56:00
Nem értek egyet. Webes proxy-t ugyanúgy lehet content filterrel szűrni, mint levelező rendszereket, banki oldalakat.
A webes proxy-k keresőrobotokra vannak optimalizálva, szóval nem nehész felismerni őket.
Egyébként az is simán elképzelhető, hogy azt mondta az egyszerű féle rendszergizda, hogy csak a 80-as portra címzett kimenő üzeneteket engedi, a többit eldobja. Ne torrentezzenek a vendégek. :) És akkor már minden smtp/pop3/https kilőve. Bank, levelező rendszer ezzel kilőve.
Netszamuráj 2010.11.10. 09:56:46
DrCinizmus 2010.11.10. 09:58:11
Ami ezt a hotelnek csúfolt lepratelepet illeti, hát...nehéz szavakat találni a leírtak után. Olyan igazi magyar paraszt és az ilyenek miatt sül sokszor a pofámról a bőr, hogy magyar vagyok...
samarel 2010.11.10. 10:03:28
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 10:03:39
@lángoló babakocsi: "a bankügyeidet meg a levelezésed proxyn keresztül:D fogyatékos"
Szia fogyatékos! Másnak a wifijén keresztül, az meg nem tűnik problémának, fő az óvatosság. Atpij
gorillka 2010.11.10. 10:05:12
azt hiszem a felét értettem is
thetriggerhappy 2010.11.10. 10:07:06
soha a büdös életben nem fizettem előre szállást.
gorillka 2010.11.10. 10:07:21
ha ingyenes netet ígérnek ne kelljen bűvészkedni (gy.k. csalni), mert a te megoldásod az.
Ők 3000-et kérnek a levelezésért, te ügyeskedsz és nem fizetsz.
Minek nevezzem?
vendriner aladár 2010.11.10. 10:09:31
Szívesen írnék én is egy posztot egy másik szegedi szállodáról, de nem akarok negatív reklámot nekik, csak sajnos sajnálatos, hogy a nagy Szegeden a másik négycsillagos hotelen kívül nincs értelmes ellátás.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.10. 10:10:53
Mondjuk azért tiltják le az érzékeny dolgokat, mert a kedves ignoráns vendégek nem képesek egy jelszót beírni, és ezért nyilttá kell tenni a netet. És azért szednek pénzt, mert fogni kell a kezét, ha bankolni akar. Nem mondtam, hogy ne fizessen, ha akar, csak ezen rugózott.
Netszamuráj 2010.11.10. 10:12:12
Nagyon bírom a hozzászólásaidat általában, de azt kell hogy mondjam, ebben a kérdésben nincs igazad, kicsit korlátoltnak mutatkozol.
Te tudsz villanyt szerelni, autót javítani, csempét vágni, házat felépíteni, tortát sütni, betonozni, festeni, mázolni, bojlert javítani, vízcsapot szerelni? Nem? Hát én sem. Apám viszont fentieket, és még 100 másik dolgot a kisujjából ráz ki, mégsem röhög ki, hogy én nem tudom. És én sem röhögöm ki őt, hogy még az e-mailjét sem tudja kezelni rendesen.
AutosVilli 2010.11.10. 10:12:27
gorillka 2010.11.10. 10:18:39
Az elején azért hülyézed le mert nem ismeri a proxy-t (akármi is legyen az), most meg nem képes egy jelszót beírni...
Nem te vagy a rendszergizda véletlenül a szállóban?
Bárhol voltam eddig, nagyon jó kis rendszerek működtek a 4*-os hotelekben. Volt hogy becsekkolásnál adtak jelszót, volt hogy az asztalon találtunk egy útmutatót a net használatához, volt ahol telefonos segítséget kaptunk.
De nem nevezném magunkat tudatlannak, azért mert más szakterületen tevékenykedünk.
Tibike15 2010.11.10. 10:19:41
Ja és volt ingyen WIFI, se voipot se levelező rendszert nem tiltottak le, szóval ingyen tarthattam a kapcsolatot a családdal. Kultúra, ez hiányzik innen.
Bár az is tény, hogy 4 csillagos Londoni szállodákban meg szinte egységesen napi 15 font volt az internet, de természetesen az is korlátozás nélkül.
Ez a primitív korlátozós lehúzás magyar betegség. Amúgy sem tudnak mindent letiltani, mert vannak anonim oldalak, azokon keresztül simán lehet levelezni, bár lehet, hogy azokat is letiltották, nem tudom.
Mics Bjukenen hadnagy 2010.11.10. 10:23:46
A Répce gold az tényleg jó volt, meg még az Aqua Sol Hajdúszoboszlón. A legjobb ahol eddig voltunk a Spirit, na az igen, meg még a KaroSpa is jó hely.
gorillka 2010.11.10. 10:23:56
Te döntésed.
2010.11.10. 10:28:15
Ez konkrétan NEM igaz, lehet hogy a ti országotokban így van, de én még se itthon, se külföldön nem fizettem előre sehol.
2010.11.10. 10:35:50
namkuzu 2010.11.10. 10:44:22
De minden magyar recepciós úgy csinál, mintha legalábbis a saját fürdőszobájában nyitottam volna rá szarás közben akadékoskodni, és ez szerintem a teljes magyar vendéglátásra igaz, szal a hunguestes netwolfnak le kéne szakadnia a netről és átmenni hrwolfba, oszt lehet nagyot alkotni.
2010.11.10. 10:52:26
elwood 2010.11.10. 10:59:37
kár "magyarszállodázni" a magyar szállodák ár/érték ben jobbak mint az osztrák vagy horvát szállodák
ez az egy fos, ide nem megyünk, kész
(pl. a Pelion is Hunguest 4*-os és tök jó)
VOGL 2010.11.10. 11:03:26
Xezs 2010.11.10. 11:07:47
Másrészt, a 15 éves fiú jogilag NEM cselekvőképes, tehát nem írhat alá semmit.
Ettől függetlenül a levelezésért legombolt 3000 Ft nevetséges. Egyáltalán, hogy szabályozzák? Minden levelezőoldalt nem tilthatnak le.
VOGL 2010.11.10. 11:10:23
Nem létszükség, de ő ezért pénzt fizetett és más ezért pénzt kap
tejcsokoládé (törölt) 2010.11.10. 11:19:06
mosakodásról hallottál már? ha szappant is használsz, egy nap után nem lesz retkes a törölköző.
Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.11.10. 11:20:35
Félek, hogy a termálkútak vízhozamának megszerzése volt a cél...
Nevem Earl 2010.11.10. 11:37:48
Arra nem emlékszem, hogy ez is egy Hunguest Hotel-e... nem hiszem, de kellemes pikantéria lenne :).
Tomzone 2010.11.10. 11:43:24
Bellagio 2010.11.10. 12:07:07
Szarazkoro 2010.11.10. 12:19:47
Ismerosom szallt meg a szegedi Forrasban, hat mit ne mondjak elegge komcsira sikerult a szoba/hotel..
Ex-Recepcios leven tudom hogy ha ingyen wi-fit hirdetunk akkor az INGYENES is! Ha a vendeg 2x csaladi szobat foglalt akkor azt adjuk, vagy hogyha a noci aki felveszi a foglalasokat elbaszta (pl tulfoglalta a hotelt az esetleges szoba visszamondasokra szamitva, vagy 2x adta el-lasd vendeg erkezik kulfoldrol es mar reggel 8kor be akar checkolni du 2 helyett es eladjak a szobat ugy h kifizettetik vele az elozo ejszakat is-pre registered-de eladjak meg1x annak aki koran tavozik) akkor nem a vendeget szopassatok hanem szanjartok buneiteket es adjatok rohadt 10-20% kedvezmenyt vagy ingyen reggelit(mert a szallodai reggeli kb az eredeti ar 200-300%a) MERT NEM A VENDEG HIBAJA HOGY PANCSEROKKAL VAN TELE AZ A SZALLODA!
Erteni tetszik? Ezt 10 ev szallodazassal kulfoldon a hatam mogott mondom!
gorillka 2010.11.10. 12:21:24
FalóNyúl 2010.11.10. 12:24:02
DavidFuxx 2010.11.10. 12:26:37
Magnat 2010.11.10. 12:31:58
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.10. 13:05:07
15ves gyerek hogy irhatna alá, hisz kiskorú,gyám/szülő képviselheti csak bárhol
Másfelöl tudom, vannak diák bankkártyák is
Mi van letiltva ha webes oldalra megyek, emileket olvasni?
Szinte akármelyik oldalon van webes levelezőrendszer
Akkor ez most hogy?
mostmar_kicsit_unom 2010.11.10. 13:09:42
farbaki 2010.11.10. 13:13:35
Mi is az őszi szünetben utaztunk pihikézni, de inkább elvonultunk Tirolba (600 km).
- szálloda: 4*-os.
- családi szoba: egy közös nappaliból nyíló 2 hálószoba.
- felszereltség: uszoda sok medencével, szauna, gőz, konditerem, bowling, játékszoba, stb.
- parkoló: ingyenes
Kb. egy hónappal előre lefoglaltuk neten. Érkezésünk előtt egy héttel levelet kaptunk, miszerint várnak, milyen az idő, milyen programok lesznek, stb.
Érkezéskor minden papír előre elkészítve, csak alá kellett írni a bejelentőt.
Sem okmányokat, sem hitelkártyát nem kértek, viszont szóltak, hogy van magyarul beszélő munkatársuk is, ha bármi gond/kérés lenne, keressük őt nyugodtan, mert az mégis csak kényelmesebb.
(Megjegyzem: foglaláskor kértek egy hitelkártya-számot, de a hátoldalon lévő cv kódot nem, ami nélkül pedig nem tudnak pénzt leemelni róla)
A WiFi fizetős lett volna, de erről tájékoztattak, ugyanakkor egy gép állt a lobby-ban ingyen nettel. (Ismét egy érdekesség: Ausztriában és Németországban sokkal kevesebb ingyenes netpontot (hotspot) találtunk, mint itthon.)
A reggeli olyan osztrákos, bőséges és minőségi volt. Még a jégbehűtött pezsgőről sem feledkeztek meg, ugyanakkor a presszókávé extra pénz (1,5 EUR).
A gyerekek (16 és 11) egész idő alatt önállóan rendeltek a bárokban (üdítő, süti, stb.) csak a szobaszámot kellett bemondani.
A fizető szolgáltatások, pld. solarium, a szoba kulcskártyájával mentek.
És mielőtt valaki elkezdené, hogy mindezt mennyiért, néhány ár:
- szoba 4 fő részére, panoráma oldalon: 120 EUR/éjszaka
- reggeli felnőttnek: 8 EUR, gyermeknek: 4 EUR
- idegenforgalmi adó: 2 EUR/nap/felnőtt
- svédasztalos vacsora a szállodában: felnőtt: 14 EUR, gyermek: 7 EUR (ital nélkül)
- vacsora városi éttermekben: pizza: 4-6 EUR, bécsi szelet salátával, burgonyával: 9-12 EUR, egyéb főételek: 5-15 EUR
Minden adag óriási és finom volt!
Összességében: nagyon jó volt, nem vertek át, a végelszámolásnál szóltunk, hogy a gyerekek előző esti narancsleve lemaradt a számláról. „Nem gond, a ház ajándéka!” volt a válasz.
Hát, így is lehet(ne)
elwood 2010.11.10. 13:28:50
hatesz 2010.11.10. 13:45:05
farbaki 2010.11.10. 13:49:37
farbaki 2010.11.10. 13:53:58
elwood 2010.11.10. 14:05:42
a siszállások közt meg egész lepukkant is volt.
azért érdekelne pontosan melyik volt ez. fizessek én hogy megmondd ? :-)
samarel 2010.11.10. 14:13:26
Magyarországon még nem alakult ki az ár/érték arány alapú szolgáltatási szféra.
A nyáron egy horvátországi családi panzióban laktunk, ahol a tulajdonos maga fözött. Gombaleves készült, amit a társaság egy tagja nem szeretett. Kb. 20 perc alatt összedobott egy helyi specialitás, és nem fanyalgott miatta.
engem gyíkká változtatott 2010.11.10. 14:16:38
merta-X 2010.11.10. 14:21:12
A Forrás Hotel személyzetét nagyon korrekt, németesen személytelen, kötelességtudó embereknek ismertem meg, semmifajta posztkomcsi leszarom a vendéget mentalitással nem találkoztam.
Nem tudom, posztoló találkozott e már német szállodai probléma megoldással? Náluk pl. olyan nincs.
Mivel:
1. Minden működik.
2. Ha mégsem, akkor az első pont lép életbe.
innentől kezdve egész nagy mutatvány meggyőzni őket.
A műszaki megoldásoknál a festetlen Napfényfürdő a Hunguest műszaki igazgatójának döntése volt, véleményt nem nyilvánítok.
A Forrás szép, a Forrás jó, a Forrás négy csillagos, ezért drága. Viszont nem véletlenül négy csillag.
samarel 2010.11.10. 14:23:57
Xezs 2010.11.10. 14:24:36
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 14:25:43
A rohadék az enyémre íratta. :D
Szaracén 2010.11.10. 14:29:59
- Valóban előre kellett fizetni, szerintem túl sokan léptek le fizetés nélkül, ezért ez a gyakorlat.
- Takarítás nálunk furcsa módon az első éjszakát követő délután (!) négy körül volt.
- Nekem az Aquapolis nem tűnt félkésznek, mi nagyon jól éreztük magunkat benne. A két óriáscsúszda a toronyból tébolyítóan csúcs.
- A csendes wellnesst legkisebb lányunk nálunk sem vehette igénybe, de "eltolt műszakkal" meg tudtuk oldani a dolgot, kényeztető masszázzsal kiegészítve.
- A wifi-t én csak a telefonommal használtam, és nekem is feltűnt, hogy bizonyos szolgáltatások nem működnek. Szerencsére levelezni, banki ügyet intézni nem akartam, de azt meg tudtam nézni, miért van zárva még mindig a Virág cukrászda.
Összegezve inkább kellemes élményeink voltak, azt kaptuk, amire számítottunk.
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 14:30:52
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 14:38:55
elwood 2010.11.10. 14:40:47
victor vacendak 2010.11.10. 14:43:21
Egyéves Önkéntes 2010.11.10. 14:44:30
merta-X 2010.11.10. 14:50:45
Itt Bánkon annyi a pozitivum a többihez képest, hogy nem egy régi rakás fost kell átalakítani, hanem egy hihetetlenül profi és hangulatos Hotel mellé egy még egyszer akkora bővítést építünk, három medencével, úgy hogy jövő júniustól belőheti mindenki nyaralásra, kurva jó lesz, na.
farbaki 2010.11.10. 14:51:11
elwood 2010.11.10. 14:51:40
(elnézést)
falena 2010.11.10. 15:27:07
merta-X 2010.11.10. 15:42:42
Der Beste 2010.11.10. 15:51:18
Egyik helyen sem fizettem egy petákot sem előre. Egyik helyen akartak fizettetni előleget, de amikor közöltem, hogy mindent üdülési csekkel fizetek, ott sem kérték.
mószer aranka brigád 2010.11.10. 15:55:55
@falena: a dizájn helyenként tényleg iszonyú.
FDToth 2010.11.10. 16:00:49
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.10. 16:08:27
wikitravel.org/hu/Wikitravel:Sz%C3%A1llod%C3%A1k_besorol%C3%A1sa
www.hotelszobafoglalas.hu/hirek/hotel-csillagok-kovetelmenyei
Xezs 2010.11.10. 16:52:34
Shinjuku 2010.11.10. 16:59:49
Shinjuku 2010.11.10. 17:13:38
mohopasi 2010.11.10. 17:15:35
Shinjuku 2010.11.10. 17:17:18
Shinjuku 2010.11.10. 17:22:28
Xezs 2010.11.10. 18:26:29
Xezs 2010.11.10. 18:43:27
costiglione 2010.11.10. 19:33:33
(Megjegyzem: foglaláskor kértek egy hitelkártya-számot, de a hátoldalon lévő cv kódot nem, ami nélkül pedig nem tudnak pénzt leemelni róla) Na számomra akkor is itt a lényeg, mert igen is felirták az adatokat, tehát biztositották magukat. És ne aggódj nem kell mindig a cvv kód.
Mi se akarunk előre fizetteni, de aki nem adja meg a hitelkártya adatait ami ugye sokkal egyszerűbb lenne, azt sajnos meg kell kérnünk hogy adjon előleget vagy vmi biztositékot, mert a mai világban egy igazolvány már nagyon kevés.
Sokan mondogatják, hogy nem fizettek előre stb. de arról mélyen hallgatnak hogy amikor lefoglalták a szállást akkor megadták a hitelkártya adatokat.
gande 2010.11.10. 23:14:32
én nem azt mondtam, hogy mindenhol utólag kell fizetni, hanem azt, hogy nem kell mindenhol előre fizetni...... nagy különbség.
gande 2010.11.10. 23:22:34
aki ennyire nagyképű és hülyének tekinti a vendéget, az inkább menjen gyárba csavarokat szortírozni és ne a szolgáltatás területén próbálkozzon.
gande 2010.11.10. 23:29:00
XD
gande 2010.11.10. 23:44:52
neked nem voltak még problémáid, de sorolod őket..... ezt most nem értem.
feltehetőleg én vagyok a túl igényes, ha a felsorolt "apróságok" nem csak egyszer fordulnak elő, akkor számomra az a szálloda meghalt.
gande 2010.11.11. 00:15:01
a vendég a középpontban áll és ezáltal mindenkinek az útjában....
gande 2010.11.11. 00:26:30
LOL
te kész vagy ..........könnyesre röhögtem magam :DDDDDDDDD
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 00:31:29
ilyet nem is hallottam eletemben hogy a pizsamabol vagy haloingbol
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 00:35:37
ez nem kerdes
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 00:39:53
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 00:43:31
othon meg nem jartam szalodakba
bar felettem mar 3 hoteles is mondta elore kerik
es meg mindig szeretnek tudni egy konkret budapesti min4 csillagos szallodat ahol se kartyaszam nem kell se semmi csak az utlevelem oszt jonapot
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 00:51:18
rosszabbik esetben beengedik es birosag ele is vihetik
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 00:56:55
igen valoszinusithetoen azert kertek el a hitelkartyad szamat, mert meg akartak jatszani az osztrak lotton
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 01:01:04
ha arra gondoltal, hogy en vagyok a negykepu, akkor nagyon melle
en te;jesen kritikus szemmel nezem a zsenialitasomat
a vendegekkel meg tenyleg nagyon kedves vagyok, mint mindenki itt, 4 csillagtol felfele 100%
Franzi 2010.11.11. 01:07:59
gratulálok a cinizmushoz, hisz ez a reklamációkezelés kézikönyvének az első pontja. :)
úgy tűnik, még mindig nem sikerült a régi komcsi szellemet elűzni a vállalatból.
a fenti hozzáállással és a személyzetnek a "szolgáltatás" fogalmának értelmezésével nem véletlen, hogy megbukott a német iroda, hogy sikertelen volt megnyerni a német piacot.
a danubiusnak ez valahogy megy. több danubius szállodát is megjártam már az évek során, mindenhol kifogástalan volt a szolgáltatás.
"...mindenütt erről hallani, hogy támogassuk a hazai termékeket. Hát hajrá "
miért támogassam én a hazai termékeket, ha azok gyengébbek és drágábbak, mint a külföldi? ha hasonló az ár/érték arány, akkor a magyar mellett fogok dönteni, különben nem.
UI:
a hatékony reklamációkezelésre avagy "hogy szerezzünk elégedett vendégeket úgy, hogy a személyzet is jól érzi magát" című tréningre szívesen állok rendelkezésre.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.11.11. 02:06:45
farbaki 2010.11.11. 11:23:19
Észrevehetnéd már végre, hogy a nagytöbbség miről beszél:
- Azt mindenki tudomásul veszi, hogy a szállodának is szüksége van biztosítékra, különben az ámerikás magyarok lelépnének fizetés nélkül.
- A különbségek a módszerben vannak. Én speciel nem szeretem, ha előre fizettetnek, illetve zárolják az összeget, mert ez szerintem nagyfokú bizalmatlanságot feltételez. A megadott (bekért) adatok alapján utólag is behajtható az esetleg ki nem fizetett szolgáltatás, csak az egy kicsit nehezebb és hosszadalmasabb. Ennek ellenére – szerintem – egy magára valamit is adó szálloda(lánc) inkább felvállalja ezt a rizikót, mint hogy bizalmatlannak tűnjön.
- Amerikában sem egységes az elbírálás: San Franciscoban a Four Seasons Hotel-ben utólag kellett fizetni és nem zárolták a várható összeget a kártyámon. Ugyanakkor New Yorkban, szintén a Four Seasons Hotel-ben zároltak pénzt a számlámon.
- Európában – csekély tapasztalatom szerint – a 4¬-5* -os szállodákban a lehető legnagyobb diszkrécióval kezelik a fizetési biztosítékokat. Nagyon vigyáznak arra, hogy ne tűnjenek bizalmatlannak.
- Szintén tapasztalat, hogy Nyugat-Európában (a határt és Bécset elhagyva legalább 200 km-rel) szeretik és bíznak a magyar vendégekben. Tőlem, mint magyartól a legritkább esetben kértek előre pénzt, még a 2-3*-os szállodákban, motelekben sem.
Véleményem szerint a jó szállodai szolgáltatás csak a kölcsönös bizalomra épülhet. Én, mint vendég, bízom abban, hogy a lehető legjobb és legkörültekintőbb ellátást, szolgáltatást kapom, a szállodás pedig bízik abban, hogy a vendég nem egy tolvaj, garázda tuskó. Az esetek 99%-ban ez így is van, a fennmaradó néhány eset miatt pedig nem kellene különleges szankciókat alkalmazni.
Még egy apró megjegyzés: én tudok olyan 3-4-5*-os budapesti szállodákról, ahová nyugodtan bemehetsz, és elég, ha a megfelelő okmányokkal igazolod magad. Nem fogják előre elkérni a szoba árát. (Persze ez nagymértékben függ attól, hogy az éppen szolgálatos - általában sok éves tapasztalattal bíró - recepciós, front officer hogyan ítél meg.)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 12:19:55
az amerikas magyarok is magyarok es legkevesbe sem lepnek le fizetes nelkul, bar ezek szerint megtehetnek, mert otthon nagy a bizalom
a bizalom itt is meg van, talan pont a sok rossz tapasztalat az europas magyarok miatt kellett bevezetni
nekem a vilag legtermeszetesebb dolga, hogy kocsiberlesnel, szallodaszoba foglalasnal es stb. creditkartyat kernek
es meg ezer mas dolgot fizethetnek utolag, amit elore szokas, de ha meg van a bizalom, miert ne fizetnem utolag
azt meg kulonosen utalnam, ha a recepcios ranezesre dontene el, hogyan fizessek
egy szallodanak meg van a mukodese
ha pesten egy 5 csillagos szallodaban a
sok eves tapasztalattal rendelkezo recepcios donti ela dolgot
hat abban a szallodaban nekem nincs bizalmam
legkozelebb a bellman vagy a akarito mondja meg
hat maga fizessen elore kp, mert borostas az arca
maganak ojjan szep makkos cipoje van, raer hovegen behozni
ugyanmar
egy szallodanak prfi menedzsmentje van profi szabalyokkal
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 12:31:57
amugy en kezseggel elhiszem, otthon maskeppen van, nincsenek otthoni szallodai tapasztalataim, talan ha 2-3-szor voltam szallodaban otthon, akkor is egy ejszakas alvas vegett
de
akkor ha Te tudod, legalabb 1 db 4 vagy 5 csillagos hotel nevet ha leirnad, ahol eleg utolag fizetni es nem kell a kartyam szama sem
ha lesz kedvem es idom kiprobalok egy foglalast
juhaszcs 2010.11.11. 14:25:42
Bi bajod a gyerekekkel?
Talán csak nem impotens vagy és zavar,hogy mások vidámak körülötted?:-)
Áztatod a valagadat mint az öregasszonyok a buzifürdőkben?.-))
juhaszcs 2010.11.11. 14:27:16
Nem égett szét a segged?:-)
atila68 (törölt) 2010.11.11. 17:41:02
lordjim 2010.11.11. 19:08:35
lordjim 2010.11.11. 19:16:03
lordjim 2010.11.11. 19:26:49
lordjim 2010.11.11. 19:35:51
lordjim 2010.11.11. 19:51:30
megmondomdom 2010.11.11. 22:38:42
Xezs 2010.11.11. 22:56:12
Arányaiban is hasonló, semmi különbség.
ági anyu 2010.11.12. 14:50:25
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.11.12. 15:35:12
Mindezt a bejelentkezés után kb. 10 percen belül jeleztük, kiderült, hogy jól tettük, levonták volna a kaucióból. Mondjuk az ifjúsági szállásokon 20-30 éve megszokott leltár az ajtóra ragasztva hiányzott, azt mi találtuk ki, hogy ezek berendezési tárgyak kellenének oda - kiderült, hogy egy fali kép is hiányzott...
Szóval a kauciózás is lehet bizalmatlanság, de erősen átveréses a jelleg, ha nem közlik, hogy mi a szoba felszerelése, mi is az amit leellenőriznek. Mert utólag magyarázhatod, hagy nem loptad el a WC "puNpát"
Továbbá az is alap, hogy ha a "Takarítást kérek" tábla van kint, akkor ki kell takarítani, nem csak a szemetet elvinni, a "Kérem ne zavarjanak" táblánál meg éppen szekszelek az asszonnyal, véletlenül se nyissanak be/kopogjanak. Jobb helyen a recepción italokkal kínálják az érkezőt, vagy elegánsabbaknál vouchert adnak a bárba: egyrészt jól esik, másrészt nem kerül sokba, harmadrészt meg reklám a bárnak.
Ahol voltunk szálloda ott a bárban volt csak ingyen wifi. Titkosítatlan... ahogy atpijkamo mondta az otthon/szerverfarmon intézett ssh tunneling az tényleg alap, de még jobb VPN tokennel. Aki meg spúr a telefonján emailezni meg mobilnetezni az fizessen vagy menjen gyorsétterembe :)
atila68 (törölt) 2010.11.12. 17:38:43
atila68 (törölt) 2010.11.12. 17:46:08
Ennyi.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.12. 18:14:54
Petőfi Sándor - AZ ALFÖLD
Mit nekem te zordon Kárpátoknak
Fenyvesekkel vadregényes tája!
Tán csodállak, ámde nem szeretlek,
S képzetem hegyvölgyedet nem járja.
Lenn az alföld tengersík vidékin
Ott vagyok honn, ott az én világom;
Börtönéből szabadúlt sas lelkem,
Ha a rónák végtelenjét látom.
Felröpűlök ekkor gondolatban
Túl a földön felhők közelébe,
S mosolyogva néz rám a Dunától
A Tiszáig nyúló róna képe.
Délibábos ég alatt kolompol
Kis-Kunságnak száz kövér gulyája;
Deleléskor hosszu gémü kútnál
Széles vályu kettős ága várja.
Méneseknek nyargaló futása
Zúg a szélben, körmeik dobognak,
S a csikósok kurjantása hallik
S pattogása hangos ostoroknak.
A tanyáknál szellők lágy ölében
Ringatózik a kalászos búza,
S a smaragdnak eleven szinével
A környéket vígan koszorúzza.
Idejárnak szomszéd nádasokból
A vadlúdak esti szürkületben,
És ijedve kelnek légi útra,
Hogyha a nád a széltől meglebben.
A tanyákon túl a puszta mélyén
Áll magányos, dőlt kéményü csárda;
Látogatják a szomjas betyárok,
Kecskemétre menvén a vásárra.
A csárdánál törpe nyárfaerdő
Sárgul a királydinnyés homokban;
Odafészkel a visító vércse,
Gyermekektől nem háborgatottan.
Ott tenyészik a bús árvalyányhaj
S kék virága a szamárkenyérnek;
Hűs tövéhez déli nap hevében
Megpihenni tarka gyíkok térnek.
Messze, hol az ég a földet éri,
A homályból kék gyümölcsfák orma
Néz, s megettök, mint halvány ködoszlop,
Egy-egy város templomának tornya. –
Szép vagy, alföld, legalább nekem szép!
Itt ringatták bölcsőm, itt születtem.
Itt borúljon rám a szemfödél, itt
Domborodjék a sir is fölöttem.
(Pest, 1844. július.)
Xezs 2010.11.12. 19:27:48
További magyar hang 2010.11.12. 19:41:53
"Kint a benzinkutaknál előre lehúzod a kártyádat, vagy ha kp-vel fizetnél, akkor előre kifizetsz annyit, amennyit tankolni akarsz."
Ezt a rendszert én képtelen felfogni.
Honnan tudhatnám előre, hogy mennyit fogok tankolni? Az üzemanyagszint-jelző az autókban nem pontos értékeket ír ki, ami alapján tudni lehetne, hogy 50 v. 52 v. 55 liter fér-e majd bele.
Valaki aki tankolt már ilyen rendszerben magyarázza már el légyszi, hogy is megy ez pontosan!
/on
Én már ott léptem volna le, amikor megmondták, hogy nem azt szobát fogják kapni, amit lefoglaltak. Ez már eleve nonszensz egy olyan szolgáltatónál, aki ebből él.
ez is lehetne... 2010.11.12. 21:36:42
Én meg azt tapasztaltam, tapasztalom, hogy már simán verik a Hunguest szállodák a Danubiust. Talán érdekes, de a legjobb szakembereik is átmennek a Hunguesthez.
Ami meg a hazai és a külföldi "termékek" ár/érték arányát illeti, könnyű beállni a fikázók sorába, de komoly szakemberek tudják, hogy ebben jók vagyunk, már ha azonos kategóriákat hasonlítanak össze.
Az "UI:" meg kivételesen gusztustalan, persze mondhatnám azt is, köszi de én inkább az "Első az ember"-t ajánlanám!
Ui: Persze cinizmusból tarthatnál tréninget, de arra csak a feltűnésmániás kommentelőknek, újságíróknak, s persze a konkurenciának van szüksége.
Franzi 2010.11.13. 02:14:40
köszi a bókot, de nem vagyok konkurencia :)))
a komcsizás miért is pikáns? a danubius nagyon hamar túllépett a kommunizmus szellemén és egy ügyfélközpontú szolgáltatóvá vállt.
a hunguest megtartotta a régi diktatórikus rendszerból az emberekéket, a ahol a vezérnek kinevezett vki mondja a tutit, ahol akár apróságokkal próbálják átverni a vendéget.... sorry, ez személyes tapasztalat. és akkor ott van a danubius, ahol mindig megvoltam elégedve, még akkor is, ha hiba történt, mert megfelelően kezelték.
tudatosan nem egy ibis-t hoztam példának, mert a danubius és a hunguest a 2 nagy régi magyar szállodalánc.
hiába állapítják meg a "komoly szakemberek" hogy jók vagytok, ha a vendég ezt másképp érzékeli.
gondolom, a "komoly szakemberek" nem fizetnek 3000 forintot az ingyenes wifi-ért. a szakembereknek nem szól be a személyzet a palota szállodába, nem próbálják lehúzni és nem nyitja rá a takarító kopogás nélkül az ajtót miközben a kedves vendég éppen a hormonháztartását hozza egyensúlyba.
egy profin működő és gondolkodó szolgáltató nem érzékeli gusztustalannak, ha vki felajánlja a segítségét.
egy profin működő és gondolkodó szolgáltató nem nevezi fikázásnak a reklamációt, a vendég vagy az ügyfél véleményét.
aki a szocialista szellemben gondolkodik, annak persze nehezebb kezelni ezeket a helyzeteket.
ez is lehetne... 2010.11.14. 21:41:04
Ahogy az ország is megtartotta az embereket.
"mert a danubius és a hunguest a 2 nagy régi magyar szállodalánc. "
Ez meglehetősen nagy távolságról vall a szállodaipartól.
Szerintem téged elhajtottak egy tolakodó ajánlatoddal,s innen a sértettség.
Franzi 2010.11.15. 02:15:08
basszus.... te nagyon el vagy tévedve. mikor állítottam, hogy a szállodaiparból vagyok? és csupán vendég szoktam lenni a szállodákban - és igen, megfordultam néhányban a legkülönbözőbb országokban.
sorry, ha nem egyértelműen fogalmaztam. a danubius nagyon hamar túltett a régi kommunista SZELLEMEN. saját, személyes tapasztalataim és ez az egész poszt azt támasztja alá, hogy ez a hunguestnak nem vagy csak részben sikerült.
hogy az ez mondatom mennyire igaz, az a válaszod utolsó pontjából kiderül. ha egy vendég vmit kritizál, akkor ő a hülye, biztos valamilyen sérelme van...... gratulálok....
ha megsúgom neked, hogy a hunguest német nyelvű honlapja - a tartalmától függetlenül - lektorálásra szorul, akkor is nyilván én vagyok hülye irigy és nem az, aki nem vizsgáltatta felül, miközben a cégen belül osztrák érdekeltségek is vannak. (ez tipp ingyen volt, a többi fizetős) :)))
nemecsek ernő áruló 2010.11.15. 16:26:36
Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.12.01. 15:39:18
takeda 2010.12.10. 10:38:29
A foglalásnál szólt a recis, h a 4éves gyerek legyen inkább 3 uccse ellenőrzi senki. Ezzel 37500 Ft spóroltam.
Az előre fizetésen mi is meglepődtünk, de végülis tökmindegy.
Mindeki picsaudvariasvolt de télleg.A hordár, a portás, a pincér mindneki.
A türcsiket nemtom cserélték-e, mert leszarom, de takarítani takarítottak.
A gmail ment az outlook nem. Ezt meg is szívtam mert senki nem mondta és nem ment el egy levelem amire asszittem elfog, de ebben én is balfasz voltam.
Az télleg vicces hogy nem lehet fizetni a karszalaggal a fürdőben. Viszont a fürdő nagyon ott van és új.Jók a csúszdák stb. Nem féligkész hanem ilyen "ambivalens a design":-). Ez télleg izlés kérdése....
Át lehet sétálni köntösben és ha a napijegy árát nézzük, ami benne van a szoba árában akkor az elég rendben van.
A konyha, a feltálalt 10 vagy tökömtugyja hányféle fogásos reggeli ebéd vacsora pedig eccerűen csak parádés volt.Az italok ára viszont az egekben...azzal finoman.
Pont azon gondlkodtam hogy vissza kéne menni azért kerestem rá a forrásra és ezt a bolgizét találtam. Szerintem nem szar hely. Én ajánlom,aránylag drága de jó.