Tékozló Homár

Saját ügyfelét ugratta be a biztosításba a Citibank

2010.11.15. 01:08 | szily | 84 komment

Telefonos ügynöknek tényleg sohasem szabad válaszolni. Mostmar_kicsi_unom felhasználó nevű olvasónk története megmutatja, hogy akkor főleg nem, ha az ügynök a bankunkból telefonál.

Látom nincs még elég infó a blogon a citibankról, így most én hozzájárulnék némileg, hogy ők se maradjanak dícséret nélkül.

Történetünk réges-rég kezdődik, még valamikor a nyár utolsó hónapjának vége felé. Felhívott ugyanis a bankom egy telefonos ajánlattal. Tudom, ez az a hívószó, amire a normális emberben fejében kigyúl a vészvillogó és a túlnyomás-kiegyenlítő. Hát, én is így voltam ezzel.
Mivel a bank munkatársaként bemutatkozó hölgy nem mondta kapásból, hogy bizosítással ügynökölnek, hagytam beszélni, hiba volt. Legalább tíz percig beszélt egy szuszra, de már az első pillanatban kiderült, hogy ez egyáltalán nem banki ügy, hanem spam. Daganatos betegségekre biztosítás, ennyi, meg ennyi, így meg így.
Mondom neki, hogy köszönöm, nem tervezek biztosítást kötni. De higyjem el, hogy ez egy fantasztikus csodálatos dolog, én meg azt válaszoltam magamban, hogy persze, ennek hallatán már alig várom, hogy rákos legyek, és fizessenek nekem.
Szegényt viszonylag nehezen lehetett lerázni, a végén mondtam neki, hogy tudja mit, akkor küldjön erről egy papírt aztán majd átnézem.
Ennek roppant megörült, és mondta, hogy tök jó, mert akkor be is állítja nekem a biztosítást, de csak akkor fog életbe lépni a fizetési kötelezettség, ha újra jóváhagyom telefonon, miután átnéztem a papírokat. Hát mondom, ha ez az ára, hogy nyugtom legyen, akkor jó, állítsa be, hívjon vissza egy hónap múlva. Gondoltam akkor legfeljebb megmondom, hogy nem aktuális, nem tetszik, jónapot. DIREKT rákérdeztem, hogy ez semmilyen kötelezettséggel nem jár, és hogy ŐK fognak keresni, hogy véglegesítsük a dolgot.
Igen, itt követtem el a hibát, és tanítani kéne az iskolában, hogy feltételes reflexszé váljon: telefonos ügynök - nem, köszönöm - telefon lerak.
Papír megjött, de nem hívtak. Reménykedtem, hogy elfelejtettek, elkverték a számomat, stb.
Valóban ez történhetett.
Azonban október közepén látom, hogy levonták az összeget a számlámról. Agyvíz fel, erőteljes agyi túlnyomás, felhívom a bankot, egy tehetetlen ügyintéző azt se tudja, miről beszélek. Mondom neki, hogy jó, de akkor kit keressek. Nem írtam alá semmit, nem kötöttem szerződést (biztosításhoz nem kellenek ezek az apró részletek?), stb. Ezt sem tudta az ügyfélszolgálatos. Akkor most mi legyen. Hát tegyek panaszt, és akkor kivizsgálják.  Azt mondja, két-három nap, és meglesz.
Két hét múlva levélben értesítettek, miszerint a biztosításos beszélgetést végighallgatva megbizonyosodtak róla, hogy tudomásom volt róla, hogy nekem kell lemondanom a szerződést.
Na most ez némileg értelmezési képzavar. Valóban nekem kell, de nem lemondani, hanem - a telefonos ügynök fogalmazása szerint - megerősíteni, és - erre is rákérdeztem még a telefonban anno - ők fognak keresni. Nem kerestek, levonták.
Adjatok egy baseball ütőt, hogy először őket zavarjam vele haza, aztán magamat.
Ja, és csak írásos levélben (értsd: analóg formában) lehet lemondani. Ezt sem értem. Ha ők beállították lazán telefonon keresztül, miért kell nekem levelezgetni?
(Mikor az elején telefonról volt szó, arról nem is beszélve, hogy majd ők hívnak)
Egyáltalán, mit képzel a bank, hogy erre használja fel az adataimat?

Sőt, számlanyitáskor nem engedélyeztem, hogy reklámcélra felhasználják az adataimat, vagy hogy megkeressenek "előnyös" ajánlatokkal. Szándékosan odafigyeltem erre.
Egyébként a bankkártyámat is késve küldték anno, egy hét helyett egy hónapig tartott. Már rájuk is telefonáltam, és az az ügyfélszolgálatos sűrűn elnézést kérve vallotta be, hogy ehhez a számlához nem tartozik kártyaigénylés, biztos eltrontotta a munkatársuk.
Ezek után elindultam munkába, és mi fogadott a postaldában? Csak nem a bankkártyám? De. Akkor most ki hazudott, és miért?
Két "bankárral" (bankfiók-munkatárssal) találkoztam egyébként, az első fel akart szedni, a másik meg szörnyen flegma volt.

Szóval a bankkártyám januárig érvényes, utána megszüntetem a citibankos kapcsolataimat, de azonnal.

Csak nem tudom, hogy utána mi legyen. Szégyenszemre menjek vissza az OTP-hez...? (azokkal kevesebb probléma volt egyébként...)

Ha valaki tud korrekt (ha-ha-ha) bankot, írja meg kommentben.

üdvözlettel:
mostmar_kicsi_unom felhasználó

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.15. 01:17:28

"a biztosításos beszélgetést végighallgatva megbizonyosodtak róla, hogy tudomásom volt róla, hogy nekem kell lemondanom a szerződést."

Na most vagy a poszt toló hülye, vagy a bank pofátlan. Utóbbi esetben fenyomni minden felügyeleti szervnél, és találkozni a b<róságon.

fajitas 2010.11.15. 01:51:24

Korrekt bank? HA-HA-HA!
Valahogy meg kellene szerezni és +hallgatni azt a rögzített felvételt.

yeti-ufo hibrid 2010.11.15. 01:54:19

Persze, lehet lámaságnak is nevezni. Fogják is páran. De te egyszerűen "analóg" voltál. Egy átlag ember, aki naivan elhitte, amit hallott. Ez nem szégyen.
Nem NEKED szégyen.

Rejtélyes 2010.11.15. 02:00:40

Nekem Erste bevált, eddig korrektek voltak, online bankszámlával semmi problémám nem volt.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.15. 02:17:25

Le fogok szokni a homárról, egyre szarabb posztok vannak.

sevcsik 2010.11.15. 02:29:14

ezt a telefonos szerzodeskotest ugy ahogy van torvenyen kivul kene helyezni.
meg egy sima spamcegnel megertem, h ezzel probalkoznak, mert miert ne, de egy bank miert szopatja ilyenekkel a sajat ugyfeleit? rohadjon meg az ilyen.

amugy az axa nagyon fapados, de cserebe nagyon olcso es eddig semmi problemam nem volt veluk (2 ev alatt egyszer kerestek meg valami ingyenes klubkartyaval, annyi szerintem meg belefer, spamet csak a szamlakivonathoz csatolnak :))

Megdobbent 2010.11.15. 02:58:07

Nincs az az isten, hogy vegigolvassam. uncsi, es mar az elejen kiverzett.

"Történetünk réges-rég kezdődik, még valamikor a nyár utolsó hónapjának vége felé."

koszontem.

England win The Ashes! 2010.11.15. 03:30:18

Szerintem sem a posztoló hibája. Ha nem írt alá semmilyen szerződést, véleményem szerint akkor a bank jogtalan dolgot művel.

(Korrekt bank? Lloyds TSB. ;-) )

England win The Ashes! 2010.11.15. 03:31:23

@enamel: Ez még egész oké. Láttad a legújabbat?

England win The Ashes! 2010.11.15. 03:40:18

@Megdobbent: Ugyan már, nem minden sztori kezdődhet olyan zseniális nyitójelenettel, mint ez:

www.youtube.com/watch?v=bW-jSa9_k3M

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.15. 03:52:22

@atpijkamo: igen ilyen esetben altalaban fel es belejelenteseket kell tenni irasban valamint keresetlevelet benyujtani az illetekes birosagon
es leperelni a gatyat roluk
/vagy ez mar volt?/

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2010.11.15. 05:53:59

azt a beszélgetést neked is meg lehet hallgatni - most nem tudom fejből, melyik törvény alapjá, de nekem anno az erstével volt hasonló, telefonon állítólag ők ezt mondták, én másra emlékeztem, és amikor a telefonos ügyfélszolgálat vezetőjével meghallgattuk közösen, kiderült, nekem volt igazam
kaptam egy kis fájdalomdíjat is a fáradtságaimért
ragaszkodj a meghallgatáshoz, és utána nyomd fel mindenhol

jatszoterkereso.hu · http://jatszoterkereso.hu 2010.11.15. 06:05:57

Szerintem is AXA. Már azóta "náluk" vagyok, amikor még Euro Direktnek hívták őket. Eddig csak egy összezörrenésünk volt, de akkor is korrektül jártak el.

Eric_Cartman 2010.11.15. 06:21:42

Homár baszod, van erre szabványszöveg, hogy hogy lehet meg nem kötni ilyen szerződést. Mért nem azt rakjátok ki ?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2010.11.15. 07:31:25

Én azt hiszem kamu. 10 éve vagyok Citibank ügyfél, és eszem ágában sincs lecserélni. Mindig korrektek voltak velem, bármi gondom volt segítettek. Hozzáteszem, hogy Dominikán használni kellett a biztosítást, ami a kártyához kapcsolódik. Előhúztuk azt a kis kártyát amit adott a bank, a kórházban megnézték, és azt modták "perfect". Valahogy ez megnyugtatott, h 8000 km re innen, egy magyar papírra ezt mondják. És valóban: egy fillért nem kellett fizetni, mindent elintéztek.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 07:58:02

@atpijkamo: hát igen, én is erre gondolok, hogy vagy én hallottam mást, mint amit a telefonos mondott, vagy ők hazudnak...

szóval akkor axa? januárban mindenképpen váltani akarok. sajnos a citibankból nekem csak a bénázás és a hazudozás jutott.

۝merta-X 2010.11.15. 07:59:14

Nekünk van Erste, K&H, OTP, Unicredit, azért ilyen sok, mert most nincs kedvem elmagyarázni, de okkal.

Na, lényeg, hogy OTP, Erste világszara, K&H erős három alá, Unicredit ötös.
Ügyfélközpontúságból.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 08:01:53

@schrödinger macskája: köszi, ezt is le fogom csekkolni.
fontos lenne, hogy adjanak dombornyomott kártyát, az OTP ugyanis nem ad annak, akinek nincs igazolt keresete, és előtte is ötezer forint volt.
a citi meg ingyé odaadta. mondjuk utólag már ezerszer megbántam.

rezsöatya 2010.11.15. 08:04:30

A posztolót már lehet?
Valami nem kerek. 1. Csak úgy nem lehet levonni a számláról, csak ha van erre aláírt felhatalmazás. 2. Miért kell várni a számla felbontásával a bankkártya lejártáig? 3. ÉS MIÉRT KELL VÉGIGHALLGATNI A TELEFONOS SPAMET?

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 08:06:21

@rezsöatya: ugye hogy nem lehet? pedig levonták.
miért kell végighallgatni a telefonos spamet? nem kell (-ett volna).

gftamas 2010.11.15. 08:28:49

Én az UPC-vel jártam hasonlóan. 35x rákérdeztem a telefonos csajnál, hogy akkor ugye nem kell fizetni a szolgáltatásért az első 3 hónapban, és ha a harmadik hónap utolsó napjáig telefonon lemondom, akkor megszűnik a dolog. Esküdözött, hogy hát persze. Aztán 2 hét múlva jött a számla. :) Telefon, végül kapcsoltak valami osztály vezetőt nekem. Megfenyegettek, hogy visszahallgatják a hívást az archívumból (ami persze csak nekik áll rendelkezésre, ha az igazukat akarják bizonygatni, nekem nem), de ha nekik lesz igazuk, akkor kifizettetik velem az archív keresés plusz költségeit. Mondtam OK, keressük ki. Pár óra múlva visszahívtak, hogy annyira jó fejek, mégsem keresik ki és hallgatják meg a felvételt, inkább most az egyszer elengedik nekem a "kötelezettségemet". Valahogy nem volt ingerenciám megköszönni ezt a marha nagy szívességet. :)

garai 2010.11.15. 09:07:02

Szerintem is kamuzik a posztoló , ő "kur..ta"el, csak a maga igaza felé hajlik a keze a poszt írásakor.

Én is kb. 8 éve Citi -s vagyok és semmi gondom velük, maxi annyi hogy kb. 40.000,- 50.000,- spórolok a bankszámla fenntartáson évi szinten.
De ezt nem az ő sarukra írom, hanem én voltam a hülye hogy ellőtte OTP-s voltam.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.15. 09:07:27

@mostmar_kicsit_unom: Hát nem tudom. Nekem az unicredit kártyával jön valami biztosítás.

Ritkán kötök biztosítást, mert mindig ők jönnek ki jól belőle.

chr(27) 2010.11.15. 09:15:59

én is a napokban kötöttem meg ezt a biztosítást. a telefonos néni többször hangsulyozta, hogy 30 napon belül NEKEM kell lemondani. oda kéne figyelni és nem lenne baj.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.11.15. 09:22:56

OTP? Észnél vagy? Én onnan menekültem el. Ott azért is pénzt szednek, ha elmész a bank előtt.
Nekem a CIB bejött.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 09:23:19

@chr(27): nekem pedig nem ezt mondták. ha így lett volna, valószínűleg nem is kérem a tájékoztatót. nem őrültem meg. két lehetőség van: 1. az az ügyfélszolgálatos máshogy mondta, 2. közben változtattak a hozzáálláson, 3., mert semmit sem lehet kizárni: én baxtam el. :S

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 09:24:51

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: ez lehet, de nem zaklattak soha telefonon. mostmár ezt is megtanultam értékelni...

pcmci 2010.11.15. 09:43:04

a dolog viszonylag egyszerű. amikor felhívott az ügynök, akkor az elején eldarálta, hogy bla-bla, a beszélgetést rögzítik. a bank ennek a beszélgetésnek a birtokában van, és mivel ez az adat rólad szól, számodra ezt megismerhetővé kell (KÖTELEZŐ) tenniük. nyilván nem úgy, hogy bemész xy fiókba, és akkor nyomják meg a play gombot, hanem előre egyeztetett módon. egyszerűen válaszolj a panasz kivizsgálását tartalmazó levélre tértivevényes levéllel, hogy meghallgatnád a beszélgetést. szerintem be se kell majd fáradnod a kedvező fordulathoz...

Ivanhoe 2010.11.15. 09:44:01

Én is az AXA bankot javasolnám, tényleg elég korrektek.

Yamashui 2010.11.15. 09:50:33

Nos Én már elég sok bankot végigjártam.

OTP, Röfi, MKB, BB,Takarék, Citi, FHB, CIB, UniCredit.

Végül mindent az UniCredithez vittem (magán, cég, hitel). Ahogyan az előttem szólók is jelezték az UniCredit abszolút ügyfélközpontú. Semmi bajom nincs velük. Minden teljesen korrekt. Ha problémám volt azonnal találtak rá megoldást, még ha elsőre ideiglenes jelleggel is, de megoldották. Később persze végleges megoldással rukkoltak elő és teljesen korrekt volt.

Szal csak ajánlani tudom az UniCreditet.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 09:53:51

@pcmci: igen, köszi, én is erre gondoltam. csak nem tudom, hogy megér-e számomra ennyit az egész. őszintén szólva jobban örülnék annak, ha békén hagynának. ettől függetlenül persze szívesen elégtételt vennék.
@Yamashui: tehát akkor axa vagy unicredit. megnézem az ajánlataikat.
köszi a tanácsokat mindenkinek.

Tron65 2010.11.15. 09:56:27

Úgy 1 éve bankom felhív.
Biztosítást ajánlgat a hitelemre. Írásos anyagot kérek, amit elküldtek.
Jó 30 oldal, végigrágom vagy háromszor.
Telefonos megint hív, hogy érdekele-, többször rékérdez, bekapcsolhatja-e.
Szólt a vészcsengő, ezért rákérdeztem:
- Ugyan eddig se ő szóban nem mondta, se az írott ajánlatban nem szerepel semmiféle ár vagy díj, de mennyibe fog ez nekem kerülni?
Hát nem kiderült, hogy nem ingyenes?

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 10:00:31

@Tron65: de téged legalább felhívtak, mielőtt levonták volna :D

rezsöatya 2010.11.15. 10:00:43

@mostmar_kicsit_unom: hivatal, bank, biztosító, szolgáltató. Itt Mo.-on kellő gyanakvással kell kezelni őket. Sajnos időt kell fordítani a tájékozódásra. Anno a hiteles kocsim eladásakor a netbankon (BBRt) rögtön letiltottam a csop. beszedésit, mert nem bíztam benne, hogy nem akarják-e megfejni a számlámat. Noná, hogy akarták! (Mostani kocsim ki van fizetve és soha többet csoportost! :P ) Az első PPO-hírre bementem a bankba és megerősítettem, hogy nem vonhatják le a 2500-at. Nem is vontak tőlem. A telefonos biztosítást (üdülést, nyelviskolát, kihagyhatatlan akciókat) meg kapásból leteszem. Nehéz, mert gondolom, téged sem úgy neveltek, hogy félbeszakítsd a másik embert mondat közben. De ebben az esetben ez nem részemről bunkóság...

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 10:04:09

@rezsöatya: valóban nem úgy neveltek, meg valahogy nem is akarom. egyébként próbáltam tájékozódni, hiszen tudtommal egyáltalán nem vonhatták volna le az újbóli megkérdezésem nélkül a biztosítás összegét, de ez nem így lett.

Kobe 2010.11.15. 10:15:03

raiffeisennel sincs semmi gond, csak tudni kell kiválasztani a megfelelő számlát.
0 ftos számlacsomag, ingyenes kártyahasználat, ingyenes utalás, állandó megbízás, betétlekötés neten, ingyen van minden és szerintem a hazai bankok közül a legjobb netes felülettel rendelkezik.

Én nem is emlékszem mikor voltam utoljára ügyet intézni a bankfiókjukban, vagy postáztak egy levelet. Még a számlakimutatást is kérheted netre, nem kell feleslegesen postázgatni, környezetkímélő és szószerint egy fillérbe sem kerül

neet 2010.11.15. 10:18:04

Kicsit unom már: írjál nekik, h nem kaptad meg a szerződést (biza, ez annak számít, mert ráutaló magatartásod volt= nem küldted el a nőt a búsba), amint ezt megkapod, élsz a 8 napos lehetőséggel, mikoris indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől. Én anno inviteltől így szabadultam.
Hajrá! Ne várj januárig, mert kapsz éves levonást meg mindenféle egyéb költséget a nyakadba! Ha ez nem megy, kérd a lehallgatást (beszélgetését), és végre küldd el őket a búsba. És 3x ismételd el: telefonos zaklatót azonnal lerázni! ha nem Anyu vagy Barinő hív, telefont kinyomni. Ha nincs szám, pláne!

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 10:23:00

@neet: ha most megszüntetem a számlámat, akkor nem vonják le az éves díjat, amit valszeg januárban akarnának? ez eddig eszembe se jutott. amúgy tényleg, valóban, nem akarnám, hogy levonják.

na de az axa vagy az unicredit ad nekem dombornyomott kártyát igazolt jövedelem nélkül?

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 10:27:28

@neet: ja egyébként a magántelefonszámot már fel se veszem. kicsit mondjuk aggaszt ez, de nem tartom tisztességesnek, ha vki így keres.

homar-fan 2010.11.15. 10:33:04

AXA-nál vagyok talán már vagy 2 éve.

- MINDENT Lehet telefonon intézni
- SOHA nem kerestek semmi hülyeséggel
- INGYENES utalás
- NINCS bankfiókjuk (haha, semmi sorbanállás)
- MINDIG felveszik a telefont, nem teszik félre 20 percekre
- Még a kamat is több mint a zótépénél! :P

Nekem jó :)

Kicknick 2010.11.15. 10:55:04

@mostmar_kicsit_unom: uni ad
ha szerencséd van akkor az első évben kedvezményesen
és van rá valami utasbiztosítás is ( vagy csak volt?) ami asszem egész európára jó

szombi 2010.11.15. 10:56:40

K&H, ez lesz a te bankod!

Diákmeló miatt szerződtem, lassan 10 éve vagyok ott. Átutalás majdnem ingyen, az automatáik nem mindig működnek, a kártya néha lejár, ezen kívül eddig semmi különösebb panasz nincs rá. Soha nem kerestek(vagy nem tudok róla hogy ők kerestek...) ajánlatokkal. Biztosítás meg egyebek miatt inkább más bankok "zaklatnak" akiket türelmesen végighallgatok, aztán "egy nagy lóf*-t" hogy elvegyem az idejüket és a kedvüket a hívogatástól...

ja, és nem vagyok K&H ügynök...

Bikicsunáj Bój 2010.11.15. 11:00:03

Ne keverjük a szezont azzal a bizonyossal. Drága poszt-tolónak nem is biztos, hogy folyószámlája, hanem hitelkártyája van. Persze az elswő verzió is simán elképzelhető.
A poszt-toló elbénázta, nemet kell mondani és nincs ilyen gondja.
Amúgy meg a 0-ás számla tényleg nem rossz, sőt, ezeket a hyívásokat meg tudni kell kezelni, és pont!

Bikicsunáj Bój 2010.11.15. 11:01:36

Ja, és a poszt-toló férfi vagy nő? Mert ha az utóbbi, akkor én is felszedném :-)

anarch 2010.11.15. 11:23:17

@mostmar_kicsit_unom: OTP ad dombor kártyát akkor is ha nincs kereseted. A kártyaigénylés ideje alatt kell az előírt összeget a számlán parkoltatni ehhez, utána tetszőlegesen elmozgatható. Az összeg pedig attól függ, hogy előtte mennyi ideig voltál ügyfelük, le van írva a kártyaigénylés feltételeiben részletesen.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 11:30:58

@anarch: engem úgy tájékoztattak, hogy innentől fogva csak az kaphat dombornomott kártyát, akinek igazolt keresete van (tehát ilyen címen érkezik a számlára utalás). ezt többször is megkérdeztem, többször is elmondták. nem tudom, mi az értelme, hiszen nem hitelkártyáról van szó. nekem fontos, hogy interneten és külföldön is tudjam használni a kártyámat. pusztán ezért számít.
Bikicsunáj Bój: te kit _nem_ szednél fel?:)

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 11:32:30

@Kicknick: az európára vonatkozó utasbiztosítás jól is jönne.
mondjuk mindig azon szoktam nevetgélni, hogy a poggyászbiztosítás viszont három dologra nem érvényes: a telefonra, a notebookra és a fényképezőgépre.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.11.15. 11:47:35

Mihelyst az agyamba jut az info, hogy a telefonalo ram akar sozni valamit, nyomatekosan megkerem, hogy azt az adatbazist ahonnan a nevemet szedte, semmisitzse meg, de legalabb engem huzzon ki, ertesitse a kollegait, hogy ne is probqalkozzanak. A szavaba vagok, kozlom amit akartam es lerakom. Egy masodpercre se erezze, hogy szeretheto munkat vegez. Mindig eszembe jut, hogy szegeny anyamra mi szart rasoztak ezek a tetvek, pusztan csak mert benne nincsen onvedelmi reflex, viszont van kotelessegtudat.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 11:54:24

@vazsmegyeigerdezsház: azt hiszem, hogy sokan puszta empátiából hagyjuk végigmondani. persze, a munkája nem szerethető, és én mindig próbáltam elkerülni az ilyen melókat, de el tudom képzelni, hogy valakinek nincs más munkája. ezért én udvariasan és kedvesen háritok. amint a mellékelt ábra is mutatja, sajnos ez nem mindig célravezető.

anarch 2010.11.15. 12:09:44

@mostmar_kicsit_unom: A válasz egyszerű: hazudtak neked. Íme a hirdetmény, ld 7. pont:

www.otpbank.hu/static/portal/sw/file/Bankkartya_Lak_H_20101213.pdf

Visa / Mastercard classic-hoz kell 300'000 Ft a folyószámlán (ha 5 hónapja megvan a számla akkor a fele is elég). VAGY 80'000Ft rendszeres jövedelem (ha öt hónapja megvan a szla akkor 60e).

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 12:20:06

@anarch: na várj, tehát 300 000 ft kell, hogy legyen egy dombornyomott kártyához. ezt valóban nem mondták. viszont valóban nincs ennyi a számlámon.
de hogy miért kell ilyen feltételeket támasztani...

anarch 2010.11.15. 12:24:10

@mostmar_kicsit_unom: Olvasd újra a kommentem. Ezt arra az időre kell ott pihentetni, amíg a kártyaigénylés lezajlik, utána utalhatod tovább.

neet 2010.11.15. 12:57:23

@mostmar_kicsit_unom: hát idénre biztos felszámolnak valamit, lehet, h csak időarányosan, de ha még idén végzel velük, lehet, h a jövőéves díjat már nem... de amilyenek ezek, simán lehet, h 2 hónap átfutása van a megszüntetésnek, és hiphop, 2011-et írunk.

Ami nem vili: biztosítást kötöttél, vagy új bankkártyát/szerződést kaptál? vagy 2 in 1? A biztosítást lehet, h nem tudod csak úgy felrúgni, vagy ha igen, lehet, h a kártyát kell ápolgatnod 2090-ig, olvasd el az apróbetűst... részvétem.
Elmantráztad már a fentieket? Izibe!

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 13:00:09

@neet: nem kötöttem semmit, csak felhívtak az ajánlatukkal. semmi eseményhez nem köthető.

Géza, kék az ég! 2010.11.15. 13:22:29

Nem a posztoló a hülye. Sajnos Magyarországon bevett szokás és nem csak a bankoknál, hogy telefonon elintézheted a Holdra szóló űrkompra a jegyfoglalást is, nem kérnek semmiféle azonosítót, kódot, mittudoménmit.

Ha viszont le akarod mondani a szolgáltatást?

12 hiteles tanú, dédnagyszülők beleegyező nyilatkozata és bankszámlakivonata, TAJ-kártya,Jézuska és géppuska kell hozzá.

Állítólag ezt hívják korrekt ügyintézésnek.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 13:28:39

@Géza, kék az ég!: lájkolom ezt a hozzászólást. határozottan.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.15. 14:05:49

Apám - amióta egyszer megvezette az Invitel, de rendőr unokája egy telefonhívással rendezte őket - a telemarketinges hölgyeket hossza meghallgatás után, ha ráér, kedvesen házhoz szokta hívni, hogy előbb masszírozzák meg a derekát, aztán, ha jól csinálták, hanyatt fordul, és ha az nekik is jó lesz, utána majd bármit leszerződik velük...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.15. 14:14:13

Két "bankárral" (bankfiók-munkatárssal) találkoztam egyébként, az első fel akart szedni,

Ha ennek az elsőnek az elérhetősgét megkaphatnám
:)
A bankszámodat honnan tudta, akár egy cibes ügynök is, hol van az inkasszo engedély,vagy ezek nem is kellenek?

Beszarás mit meg nem csinálnak
probáld csak ugyanilyen módon lemondani bármely szolgáltatást, nem fog menni

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.15. 14:43:23

@horex: Képes lennél netbankon utalni egy szopásért? Mit írnál a közleménybe?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.15. 14:53:27

@gftamas:
Höhö
Már régóta pontosan jegyzem kivel mikor beszélek ha ügyfélszolgárol van szó

mostmar_kicsit_unom 2010.11.15. 15:12:52

@horex: minek kell neked a felszedős bankár?
amúgy megvan az elérhetősége :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.15. 15:24:24

@mostmar_kicsit_unom:
Minek minek? Hogy felszedjen
Férfi vagy nő az illető?
:)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.11.15. 15:30:13

A cit szerintem nem rossz, azt leszámítva, hogy sajnos az egyik legrosszabb kamatot ők adják a bankpiacon.

Már elmeséltem többször, de itt is megteszem, hogy amikor eladtuk a lakást be akartam rakni a pénzt, hogy egyrészt utalni tudjam, másrészt biztonságban legyen. Fel is hívtam őket, hogy akkor szeretnék X millió forintot befizetni. Ügyfélszolgálatos elmondta, hogy simán lehet, de akkor egy időpontot foglalna a hozzám legközelebb eső fiókba.

S lőn, megjelentem az adott időpontban, nulla várakozás, a hölgy már messziről integetett elfüggönyözött helység, megkérdezte, hogy addig egy kávét és ásványvizet elfogadok-e amíg számol.. elfogadtam, mire megittam kész a papírmunka.. Tehetek még valamit Önért? Hát sietek, meg feleségem van ugye.. szóval nem. Akkor szép napot kívánok! Kössz, viszont. Biztonságiőr felpattan ajtót nyit stb. Fél óra múlva utaltam tovább a pénzt :) Ja, csúcs a dologban: arra a napra megkaptam a citigold státuszt, arannyal nyomtatott bankszámlakivonat (neten kértem pedig) stb. aztán mondjuk azóta se extra bánásmód, de azért még egyik legjobb szerintem mindig.

Persze amikor kivenni akartam kp-t akkor töltsek ki ilyen papírt, várjak 20 másodpercet a sorban és se kávé... mondjuk ásványvíz az volt, de önkiszolgáló.

Amúgy meg a világon mindenhol, bármelyik cégnél sajnos bármilyen ügyfélszolgálatossal találkozhatsz. Akkor is, ha VIP ügyfél vagy, (csak kisebb eséllyel)

MNLP 2010.11.15. 15:41:11

szerintem AXA, abszolut elegedd vagyok veluk, csak egyszer hivtak ugyfelklubkartya miatt, amivel lehet par dolgot olcsobban venni.

A lenyeg, hogy NINCS SEMMIFELE DIJ. NINCS. N-I-N-C-S. csak szamlanyitasi, egyszeri. Vasarlas (belfoldon es kulfoldon is) ingyenes, atutalas ingyenes (bankon belul, kivul egyarant) s mint mondottam volt NINCSENEK dijak. Plusz 500ezer felett a teljes osszegre MNB alapkamat minusz 0.75%-os kamatot adnak. IGEN, a folyoszamlara (ez most evi 4.5%-ot jelent). Viszlat ezrelekek, ket forintos kamatok :) a szamlanyitas viszont gyotrelmesen lassu, keszulj fel, hogy eltart vagy egy-ket hetig, mire kegyeskednek feldolgozni

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.15. 15:52:08

CIB, nagycsaládos csomag. NOE-tagság kell hozzá, az mondjuk pénzbe kerül, de a többi nem.

NewWay 2010.11.15. 16:06:53

Jó ez a sztori.

Na, ezért nem sajnálom a bankokat, hogy különadót kell majd kipengetniük!

Még akkor sem, ha a végén úgyis mi fizetjük...

Tomasz_a_gozmozdony 2010.11.15. 16:22:17

@enamel: "le fogok szokni a homarrol..."
Ez mindannyiunknak jo lenne :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.15. 16:39:55

@enamel:
Ideje lenne, legalább a kommentek szinvonala emelkedne
:))
Azért nem vagyok nagyon én sem napok óta, mert ilyen posztokra mit kommenteljek?
Még jókat röhögni sem lehet

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.11.15. 16:59:36

@Dr Jozef Vengloš: pont erre gondoltam:)

de mar mi van itt tenyleg, hogy alairas nelkul ervenyes egy szerzodes???
Nyomjad fel mindenhol oket siman, visszaeltek az adataiddal, irany a rendorseg is!

Ez a oszt jo, aki mast mond az vega:))))

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.11.15. 18:06:33

Nem értem, mi olyan nehéz ezeknek a lerázásában. Le kell rakni a telefont, és már le is van rázva.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.15. 18:11:49

@Peti817172M: "Le kell rakni a telefont"

El kell köszönni, és lerakni a telefont.

rezsöatya 2010.11.15. 19:24:32

@atpijkamo: lécci, Horexnek egy viccet, mert szeretne röhögn i...!

Xezs 2010.11.15. 19:24:55

@mostmar_kicsit_unom: Miért, miért, mert a bank nem jószolgálati intézmény. Ki van az találva, hogy nekik miért van szükségük arra a pénzre amit te beteszel és az is ki van találva, hogy miért csak egy ideig kell. Ebből ők hasznot csinálnak, bármily meglepő.

@sambalabammbumbumm: Valóban nem ad jó kamatot. És azért nem, mert a Citi inkább vállalati, mint lakossági bank. Egyáltalán nem törekszik arra, hogy a legkedvezőbb lakossági bank legyen, ennek ellenére a 0 Ft-os számlacsomag folyamatosan, évről-évre neves díjakat nyer. Egyébként pénzkivételnél tudtommal elég, ha a bankkártyádat lehúzatod, akkor már kártyával és PIN kóddal be tudnak azonosítani. Az mondjuk más kérdés, hogy ha több milliót akarsz kivenni, ott már lehet hogy a pénzmosás elleni törvény értelmében papírt is kell töltetni. Ezt a részét sajnos nem tudom hogy hogy működik.

Ugyandehogy (törölt) 2010.11.15. 20:20:46

Végig sem olvasom addig, csak gyorsan: POSZTOLÓ!
Kérd el a hangfelvételt!
Gyorsan!

neet 2010.11.15. 20:21:47

Horeksznek: ha eszél inglisül:
(Olvasni úgy kell (kiejteni), mint az "-Ottó, etté'(l)?" "-Nem,- Ottó 2 té!" viccet.)

1st eskimo: Where is your mother from?
2nd eskimo: Alaska.
1st eskimo: Don't bother, I'll aks her myself.

(Alaska= I'll ask her)

neet 2010.11.15. 20:23:06

eszél= beszél
aks= ask
a többi -asszem- rendben

Ugyandehogy (törölt) 2010.11.15. 20:25:13

Na, végigolvastam. Szóval, kedves posztoló, a helyzet az, hogy ha már ügyfele vagy a banknak, akkor lehet veled szerződést kötni telefonon.
Ezt te persze nem tudhattad, telefonban pedig félretájékoztattak(miszerint akkor lesz érvényes, ha megerősíted), így te a hamis információ birtokában bólintottál a biztosításra.

Írjál egy levelet nekik, amiben kéred a hangfelvételt, és amiben megírod, hogy téves információ tudatában mondtál igent a biztosításra, és kéred annak törlését, és a díj visszautalását.
A levélben hivatkozz a PSZÁFra és légy nagyon kemény.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.16. 00:05:47

@rezsöatya: Hátha már mindenki elfelejette:

Szerelem reggel,
szerelem délben,
szerelem este,
szerelem egész nap
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ezt az átkozott vízcsapot!

Bicikliző medve 2010.11.16. 12:26:57

@Rejtélyes: En is ot vagyk az ERSTE banknal, soha semmi bajom nem volt veluk. Egeszen 2003 ota :)

Bicikliző medve 2010.11.16. 12:37:03

@Dr Jozef Vengloš: a videoban 5:06-nal ugyanazt a hangot jatszak le, mint ami a jo a rossz es a csufban is van valahol, nem tom feltunt-e mar valakinek ez :)

Blád_ 2010.11.16. 13:21:27

A szolgáltató KÖTELES a posztolónak kiadni a hangfelvételt - 30 napon belül. Ha nem sikerül, akkor ügyvéd - sikerdíjjal. Simaügy.

mostmar_kicsit_unom 2010.11.17. 09:19:41

a köteles kiadni azt jelenti, hogy elhozhatom valamilyen formában, vagy hogy ott kell meghallgatnom velük?
süti beállítások módosítása