Egy októberi posztunk érintettje, a Bioprofil Bt. az alant olvasható közleményében hazugságot és koholmányt kiált. Num levelében annak idején azt írta, a Bioprofil olyan maillel kereste meg őt, amiben azt állítják, hogy "opciós szerződésünk van a Google-al, hogy az Önök által megadott keresőszavakra az első oldalon jelenítse meg az Önök cégét." A Biopofil állítja, nem létezik ilyen levél. Igazságot tenni nem tudunk és nem is akarunk, az, hogy a Bioprofil az írásában minket gyaláz, nem zavar, így hát jó olvasást. Részletek alant.
Az ősz legnagyobb hazugsága
Nem újdonság, hogy a neten névtelenségbe burkolózva könnyen lehet megrágalmazni bárkit. Az azonban megdöbbentő és tanulságos, hogy ezek a „bátor nethuszárok” már egy olyan oldalt is fel tudnak használni galád céljaikra, mint a Homár. Október elején került fel a Homárra egy valótlanságoktól hemzsegő, a HelyiTipp.hu budapesti hírportált és cégkeresőt lejárató iromány. A blogban akkora marhaságokat írtak le, amire normál esetben kár is lenne szót vesztegetni. A legszebb, az igazi gyöngyszem a Google-al kötött opciós szerződés. Értjük mi persze, hogy kellett valami igazán ütős a sztorihoz, és mi sajnáljuk a legjobban, hogy ez csupán kitaláció. Azt megígérhetjük, ha mégis sikerül majd egy ilyen szerződést tető alá hoznunk a keresőóriással, nem e-mailekben fogjuk tudatni… Ugyanis a hatalmas leleplezés alapja egy állítólagos e-mail, amit egy rendkívül „hivatalos” gmail-es címről küldtek – természetesen a cég nevében. Ezek szerint ha holnap kreálok egy gmail-es címet akármelyik cég nevében, és arról oltári marhaságokat kezdek küldözgetni, akkor ezt a sztorit még el is tudom adni, mint szenzációt? Ilyen egyszerű lenne keresztbe tenni a konkurenciának? Mert afelől azért nincsenek kétségeink, hogy ki áll e mögött, és ugyan nem váltak be a számításaik, mégis megdöbbentő és elszomorító ez a történet.
Szintén érdekes, hogy a feltűnően blőd levél senkinek sem szúrt szemet. Ha magára valamit is adó szerkesztő kezébe ekkora zöldség kerül, a minimum, hogy utánajár, mielőtt közzéteszi. Már csak azért is, mert hazugságok közzétételével a saját hitelességét is aláássa a Homár. Valljuk be, igen ciki, ha az „Október legnagyobb kamuja” hangzatos című leleplezőnek szánt írásról kiderül, hogy maga a cikk az átverés. Most ez a csúfság esett meg a Homárral.
Arra gondolni sem merünk, hogy esetleg valakinek érdekében állt a lejárató blog közzététele, szeretnénk azt hinni, hogy „csak” szakmai hiba és nemtörődömség vezetett egy ekkora bakihoz.
A HelyiTipp kerületi kereső hálózatában közel 2000 budapesti cég található, a rágalmazók –
és a Homár – nekik is károkat okozott…
Az utolsó 100 komment: