Tékozló Homár

A soha ki nem szállított hangszóró

2011.01.21. 11:44 | jackyll | 56 komment

Ferenc hangfalai elakadtak a nagy karácsonyafterezés-szilveszter-leltározás bermudaháromszögben, és azóta se találnak magukra:

Úgy történt az eset, hogy tavaly december 29-én rendeltem a Cinema Center Kft. webáruházából egy mélyhang-sugárzót. Az automatikus visszaigazolás azonnal meg is érkezett, majd még aznap kaptam egy e-mailt, hogy a termék van raktáron, de csak a következő hét közepén (január 4-5.) tudják szállítani. Gondolom az ünnepek között zárva vannak... De semmi gond, annyira nem sürgős. Elmúlt a hét közepe, hangszóró/értesítés sehol, ezért e-mailben érdeklődtem a szállítás felől. Pár percen belül érkezett a válasz: péntek (január 7.). Pénteken azonban jött egy újabb hívás, hogy leltároznak a raktárban, ezért nem tudják kiszállítani a terméket, csak a következő héten, hétfőn-kedden (január 10-11.).


Elmúlt a kedd is érdemi történés nélkül, szerdán újfent levélben érdeklődtem, hogy mi történt. Aznap délután felhívott az értékesítő, hogy a futárnak átadták a hangszórót, másnap (január 13.) hozza. A jó hírt hallva össze is trombitáltam a haverokat egy kis hétvégi házimozizásra. Csütörtökön 5 után letelt a munkaidőm (mivel munkahelyre kértem a kiszállítást, nem akartam szabit kivenni a futárra várva), kicsit elütöttem az időt bent (hátha csak késik a futár), de mivel este 7-ig sem ért ide, küldtem egy SMS-t az értékesítő mobiljára, hogy nem érkezett meg a futár.

Másnap teljes meglepődésemre semmi sem történt. Sem email, sem telefon, sem SMS nem érkezett. Délután 4-re elvesztettem a türelmemet, és felhívtam az értékesítőt. Meglepődve hallotta, hogy nem kaptam meg a terméket, és visszahívást ígért.

Eltelt a hétvége (szombat délelőtt is nyitva van a bolt, tehát kereshettek volna, ha akartak volna), a házimozizásból nem lett semmi, majd hétfő (január 17.) dél körül megint csak türelmemet vesztve e-mailben jeleztem, hogy amennyiben aznap nem szállítják ki a megrendelt terméket, lemondom. Nemhogy magyarázatot, esetleg új időpontot tartalmazó és/vagy elnézést kérő levél nem érkezett, de még annyi sem: „Bakfitty!”

Azaz a megrendelést követően több mint 2 hét elteltével sem voltak képesek egy amúgy raktáron levő, nem is csupán 1000 Ft-os terméket kiszállítani. És mi lett volna, ha otthonra rendelem az árut, és a megadott időpontokra állandóan kiveszek egy nap szabit feleslegesen?  Komolyan nem értem, hogy azok a kereskedők, akik így kezelik a vásárolókat, vajon hogyan szeretnének megélni? Vagy akkora a forgalom, hogy nem számít 1 elégedett, netán később vissza is térő ügyfél?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pittykapitány 2011.01.21. 11:49:17

Hagyma torma is meglett,eztis küldik majd. Rileksz.

simon says: 2011.01.21. 11:51:02

hat igen. akkor a cinema center felkerul a fekete listamra

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.21. 11:51:09

"a megrendelést követően több mint 2 hét elteltével sem" = soha ?

Illetékbélyeges elvtárs 2011.01.21. 11:52:55

én vagyok az alsó szomszédod. A futárt időben lekapcsoltam, elástam és lebetonoztam a pincében. Itt nem lesznek mélyhangsugárzós bulik, vazze!

Pittykapitány 2011.01.21. 11:59:50

@Sün‼: Bocs hogy bepofátlankodtam eléd, többet nem fordul elő.
Cserébe engedem hogy delezz egyet. :)

elwood 2011.01.21. 12:01:46

az lesz a gond, hogy az osztrák internetes boltok sok támogatást kapnak az eu-tól, a magyarok meg sokkal kevesebbet ezért nem versenyképesek.

Tron65 2011.01.21. 12:02:05

Javaslom a kedves értékesítőtől elkérni a futár(szolgálat) elérhetőségét és a csomagszámot.

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.01.21. 12:21:43

biztos máshol is meg lehet rendelni egy ilyen hangszórót. ilyen egyszerű. én már jan. 7-én így döntöttem volna.

mohopasi 2011.01.21. 12:22:58

Webáruház meg a normál között annyi a különbség, hogy netes bolt esetében nem tudsz bemenni rájuk borogatni az asztalt. Mindkét variációnál vannak normális rendes helyek, meg szarháziak.

szkaccsotjeggel 2011.01.21. 15:47:38

na ezek után tuti nem vásárolok a Cinema Center Kft-től

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.01.21. 15:50:43

@mohopasi: Dehogynem. Legtöbb helyen van személyes átvételi lehetőség, és lehet borogatni az asztalt :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.21. 16:11:06

@Dr Jozef Vengloš:
Simán!
De lehet, hogy Bakfütty a megfelelő szó rá.

dr. _mmm_ 2011.01.21. 16:13:48

Ha nem fizettél előre semmit akkor kis idegesség. Keresel másik helyet és megveszed ott.

Amit ÉN tennék:
1. többet nem keresem őket.
2. ha mégis szembejön a futár nem veszem át.
3. másik helyen boldogan megveszem

Tomasz_a_gozmozdony 2011.01.21. 16:21:13

Akkor mi lett volna ha ki is fizeted elore :D

KékFény6 2011.01.21. 16:50:24

@atpijkamo: Szerintem ha közel 20 napig nem szállítanak ki egy raktáron levő cuccost, és ezt még csak meg sem magyarázzák, arra nyugodtan mondhatjuk, hogy soha nem szállítják ki. Te meddig várnál?

Nekem az nem tiszta a sztoriból, hogy ha átadták a futárnak a cuccot, akkor az mit csinált vele? Hazavitte magának? Vagy kiszállította máshova, ahol boldogan átvették és kifizették? Ha meg nem is adták át, akkor miért kamuzták ezt a telefonba a vevőnek?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.21. 16:54:02

@Tesztelo.hu: "arra nyugodtan mondhatjuk, hogy soha"

Soha ne mondd azt, hogy soha!

"ha átadták a futárnak a cuccot, akkor az mit csinált vele?"

Házimozizott egy jót? Mondjuk Világok harca.

Secnir 2011.01.21. 17:05:49

"tavaly december 29-én rendeltem "
"megrendelést követően több mint 2 hét elteltével"

ööö... ...legyen inkább 3 hét.
vagy a szilveszteri bulin úgy kiütötted magad, hogy kimaradt egy hét?

elwood 2011.01.21. 17:15:41

nálunk a szomszéd bácsi gyárt hangszórókat kis mennyiségben házilag
mindig tőle veszem

staropramen 2011.01.21. 17:19:13

A soha ki nem szállított hangszóró

Ez pont olyan mint a Gombóc Artúr sorozatból mondjuk a Madárvédő golyókapkodó vagy az Órarugógerincű felpattanó.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.21. 17:20:31

@elwood:
Én a sajátomat itt ástam ki az erdőben.
Kicsit le kellett pucolni róla a földet.
De jól szól azóta is.

ma21 2011.01.21. 17:31:22

Én 3 hete kértem 1 bútor árajánlatot,még nem ért ide a "futárˇ" vele.Lehet,hogy csak megnézhető a bútorbolt választéka,de nem eladó az áru.

igazságos 2011.01.21. 18:45:54

@Sün‼: nem is értem, minek kell az neked. :) Hacsak nem belebújsz, hogy ne fázz. :P

Shinjuku 2011.01.21. 20:54:02

@Sün‼: Nem vagja kend? Akkor azonnal tessek potolni:
www.youtube.com/watch?v=GxmIYQ2jGlc

Ebben sajnos nincs benne... de meg keresgelek... :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.21. 21:23:36

@Tesztelo.hu: ott lehet, ahol a haverom hegesztéshez használatos munkakábele.
Karácsony előtti napokban rendelte, múlthéten még nem kapta meg pedig a futárnak átadták (csomagszám meg miazmás megvan)
a futár állítólag át is adta, legalábbis valami alákaparás ott van a szállítón.
az aláírás nem a haveromé, a munkakábel meg a mai napig hiányzik.
a futár már nem dolgozik a cégnél...

lehet a hangszórót akarja megheggeszteni magának?

bekbórd! 2011.01.21. 21:25:35

pedig milyen király lett volna a helikopteres jelenet! :)

Róka-Rudi 2011.01.21. 21:34:50

Nem a szily vitte el a hangszórót?

Megdobbent 2011.01.21. 22:29:04

Esakkor nekem kell ezzel elojonni, vagy mar tucatnyi kommenttorles volt?

"karácsonyafterezés-szilveszter-leltározás"

karácsonyaf?

Nyafogott a nyavajas?!

A hangszoro meg ugy elszorta a hangot, hogy a utar azota is azt szedegeti a folduton :(

Elsőőőőő!!! 2011.01.21. 22:56:55

Könyvesbolt (Libri). Pár nappal karácsony előtt rendeltem, szállítási határidő 3 munkanap. Futárral. De én boltban akartam átvenni, az +5(!) munkanap. DE várjak, amíg szólnak. Nem szóltak.
Kiszámoltam a 8 munkanapot, vártam még egy hetet, biztos, ami biztos. Utána megérdeklődtem emailben, hogy sikerült-e megtalálni azt a 2 db könyvet a raktárban. Válasz: technikai okok miatt nem értesítettek, de mehetek a könyvekért.
Bementem. Az eladó érdekes stílusban közölte, hogy korábban kellett volna mennem, már lejárt az átvételi határidő.
Írtam nekik még egy emailt, hogy ezt így hogy???
A válasz: köszönik az észrevételeimet, mert így a jövőben majd jobban tudnak figyelni.
Kurva jó, hogy segíthettem, de HOL VANNAK A KÖNYVEIM?????

Géza, kék az ég! 2011.01.21. 23:39:17

Nem tudhattad előre, hogy ennyire gagyi céggel állsz szemben...

Tanulság? Az nincs.

Mások, máshol korrekt módon kereskednek, megjegyzem: soha nem rendelek webáruházból, mert fenntartásaim vannak, amit a sztori csak megerősít. Vagy személyesen megyek az áruért vagy elküldök érte valakit, de nekem ne játssza az értetlent egy arc nélküli cég, amelyik orrba-szájba hirdeti magát de nem tud leszállítani egy vacak tételt.

England win The Ashes! 2011.01.22. 00:19:41

@Shinjuku: "Hát egysző' neköm egy kocsisom aszonta, hogy bakfitty. Hát ráeme'tem a karót!" :)))

KékFény6 2011.01.22. 01:38:58

@Secnir: Miért is? Dec 29. +1 hét = jan. 5. + 1 hét jan. 12.
19-én telt volna el a 3. hét. De lehet, hogy én is rosszul számolok. :)

Én egyébként karácsony előtt vagy 5-6 webáruházból rendeltem, és mindenhonnan megjött a cucc (és nem karácsony után :) ).

Abramelin 2011.01.22. 03:57:38

Anno a '90-es években volt egy cég Székesfehérváron (talán Vimpex volt a nevük, de már nem emlékszem pontosan). Gyári eredeti zenei CD-ket árultak, hirdették mindig magukat hogy hány ezer lemez közül vásárolhatsz utánvétel.(Előre utalásról szó sem lehetett) Ritka magas árral dolgoztak, de a haverom csak rendelt egy DISMEMBER CD-t. 5(!) hónap múlva postázták ki, a srác már el is felejtette hogy mi van. Na ők a világbajnokok ebben a csomagküldős bizniszben!!!

Abramelin 2011.01.22. 03:58:56

Anno a '90-es években volt egy cég Székesfehérváron (talán Vimpex volt a nevük, de már nem emlékszem pontosan). Gyári eredeti zenei CD-ket árultak, hirdették mindig magukat hogy hány ezer lemez közül vásárolhatsz utánvétel.(Előre utalásról szó sem lehetett) Ritka magas árral dolgoztak, de a haverom csak rendelt egy DISMEMBER CD-t. 5(!) hónap múlva postázták ki, a srác már el is felejtette hogy mi van. Na ők a világbajnokok ebben a csomagküldős bizniszben!!!

keramia53-1 2011.01.22. 07:33:51

Legalább a szomszédaid most még tudnak pihenni!!!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.22. 11:08:02

@Megdobbent: míg talál egy f betűt maga elé? 8-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.22. 15:03:56

"Vagy akkora a forgalom, hogy nem számít 1 elégedett, netán később vissza is térő ügyfél?"

Milyen válság...?

Amúgy meg vásárlástól elállni, ablakot bedobni, futárt (ha 3 hét múlva kijön) felkoncolni...
...fogyvéd, ha nem akarják visszaadni a lét...

Mi ez, hogy hétvégi post? Zsír!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.22. 15:05:33

@Dr Jozef Vengloš: Hátakkó'...

Bakfitty!

@Géza, kék az ég!: Én már sokszor rendeltem, meg üzletelek neten, de max. a Posta húzta keresztül a dolgot - de ha ajánlott a levél, akkor az sem szokta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.22. 17:12:38

@Megdobbent:
az karacsony after
az karacsony utan
de nem beszelsz magyenglishul?

S0und 2011.01.22. 17:36:34

"És mi lett volna, ha otthonra rendelem az árut, és a megadott időpontokra állandóan kiveszek egy nap szabit feleslegesen?"

Akkor azt mondtam volna, hogy k. nagy retardált vagy. Az lett volna. :D

Megdobbent 2011.01.23. 03:10:58

@salapapa: Ehehe, ott a pont: pont befikazom az elutest, de azt elutve :>>>

@hagyma: kicsit nehezen, am orommel olvastam, hogy megkaptad vegul a karacsonyi dobozt. Ez igaz, vagy csak remhirterjeszto jarja a blogot? :I

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.23. 09:12:08

@Megdobbent: megjott minden
de Te most komolyan nem latod, hogy ez nem elutes
ez egy szo
karacsony-afterezes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.23. 09:16:12

after= utan
dec 29= karacsony utan
ez az afterezes
szilveszter elott
es leltar kornyeken

pruntyike 2011.01.23. 14:07:06

@Megdobbent: Kéretik tartani a színvonalat. Megdöbbent hanyatlik, mint Római Birodalom.

gyilkoshód 2011.01.23. 14:32:12

Fiatal koromban (tavaly), rendeltem egy számomra új webáruházból.
Természetesen gyalázatos ügyintézésben volt részem. Se termék, se visszajelzés, se semmi...
Amikor elkészítettem a (kulturált) értékelésemet, azt azonnal törölte is az adminisztrátor.
Remélem már nem is léteznek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.23. 16:05:55

ja es eletmben nem vasaroltam, es nem is fogok, web aruhazbol
minden valamirevalo aruhaznal van internetes rendelesi lehetoseg es kiszallitas
/ utobbi bizonyos ertek folott raadasul ingyenes/
lecet

lordjim 2011.01.23. 19:05:30

@Elsőőőőő!!!: Tisztelt Megrendelő! A könyveket a mélynyomóba tettük,futár megy.Puszi:Libri

lordjim 2011.01.23. 19:14:19

@hagyma: nem tom(szójer)nálatok esvillben hogy van,de nálunk itt oklahomában nem engedik az ilyen hangizéket,mer'beszarik tülle a tehén,meg rí a borjú.(kézcsók mérinek)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.23. 19:27:17

@lordjim: minalunk beengedik
keves a tehen, sot leteszik az ajtoba
merinek atadom, megy dolgozni nekem meg
jon a ket football donto:):O)

Megdobbent 2011.01.24. 00:54:58

@hagyma: Jovan latom mar, de valahogy azt akarta kidobni az agyam, hogy

karácsonyfa terezés

... mert ez az en felettebb pallerozott elmemnek jelenthet karacsonyfa arusito ter keresest, kidobando fat a terre levivest, meg egy csomo klasszikust. Igy hunglish-ul meg most lattam eloszor, asszem nem is igen fogom hasznalni soha ;)

@pruntyike: jovan, epp valami randa agysorvaszto melo _kozben_ probaltam egyszuszra ertelmezni a szot, igyaztan nem is sikerult.

De akkor is kurva szar kifejezes a karacsonyafterezes.

Najo izlelgettem, es nem fexik, de nagyon nem.

Kaki, randa, pfuj.

Webaruhaz onmagaban nem kaki, csak nagyon sokan nem tudjak, hogy ott szolgaltatni is kell, nem csak feltenni egy ingyenes motort, aztan uccuneki :>

uni1002 2011.01.24. 09:05:07

Egy november elején megrendelt villamos fűtőkockát a következő év márciusának a végén akarta a postás átadni. Szegénynek rosszul esett, hogy cipelheti vissza a hivatalba...

szekertabor · provo.blog.hu 2011.01.24. 10:00:44

A magyarázat egyszerű: leltározáskor egyetlen darabot sem találtak a raktárban. Innentől már csak lélektani harc folyik, hogy dobd be Te a törülközőt.

mohopasi 2011.01.24. 16:57:53

@Peti817172M: Ugyan már, az azért nem olyan látványos, mintha a media marktban borítasz pultot! :D
süti beállítások módosítása