Tékozló Homár

3 perccel késés miatt nem engedték be a Katonába

2011.02.04. 12:56 | jackyll | komment

Már érződik a rend szele Budapesten, amit mindenki a saját kárán fog megtanulni betartani:

Este hét óra után 3 azaz három perccel érkeztünk a Katona József Színházba, és már nem engedtek be az előadásra. Nem kicsit lepődtünk meg, hiszen pokrócos, ingyen teás, hősugárzós-hőlégbefúvásos Mizantrópra számítottunk, de percnyi pontos kezdésre nem! A szinházba gyakrabban járók jól tudják, hogy 7 perc türelmi időt kapnak a nézők, ennyivel szoktak később kezdődni az előadások az egész országban, a Katonában is. Ez esetben állítólag a rendező úr külön utasítása volt, a percnyi pontos kezdés. Ez egy friss bemutató, a harmadik előadás volt hétfőn este, így nem tudtunk tájékozódni pl. a neten, hogy az előadás olyan pontosan indul mint egy japán expressz.


Az előadást Zsámbéki Gábor leköszönő igazgató rendezte, nyilván ez volt a "búcsúajándéka", sikerült rajtunk kívül még néhány "nézőt" csalódottá tennie.  Nagyon bosszant a dolog, a jegyek ára mellett az is, hogy lógó nyelvvel értünk a szinház kapujába, csaknem egy órát villamosoztunk-buszoztunk oda és vissza feleslegesen.

Szóval aki a Katona József Színházba készül a polárt már otthon hagyhatja, de egy stoppert vigyen magával!
 
üdv:
 
egy volt pártoló tag

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Disznó Úr 2011.02.04. 13:03:42

Ilyen esetekben a nézőtéren mindig én vagyok az ELSŐ

igazságos 2011.02.04. 13:04:23

Mi a probléma? Érkezz időben. Utálom az olyan pöcsöket, akik mindig mindenhonnan elkésnek, és még nekik áll feljebb.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.04. 13:04:27

Szegedre akartam menni vonattal, de 3 percet késtem, a vonat már elment. Beírtam a panaszkönyvbe.

Büszke_troll 2011.02.04. 13:04:43

Majd megtanulod, és legközelebb pontosan érkezel.

igazságos 2011.02.04. 13:07:17

Színházba, bárhová mész, mindig negyedórával előbb érkezzél meg. Aki ezt nem így gondolja, kapja be. :P

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.04. 13:08:49

Polárt ilyen helyre nem szabad felvenni, ha van egy kis tűz, fáklyaként ég - mint a napalm - bele a bőrödbe. Tessék gyapjúruhát venni és gyapjú takarót vinni. Esetleg alupigmentált hővédő fóliát!

Dr. Körömlakk ® 2011.02.04. 13:10:06

hánaja
én általábavéve megvédem a poszttolót mer kapja be a másik, de ezesetben azér te vagy a hülye, jójó, késni előfordul, de ha emiatt lemaradsz valamiről, akkor ne küldd már be a homárnak.
ha a poszttoló kiment afrikába kenyeret sütni az éhezőknek, akkor is ízekre szedi a hommerband, hát még így...

keramia53-1 2011.02.04. 13:12:12

Pontosan mertek kezdeni? Hát ez valóban vérlázító! Hová jutunk így, kérem szépen??

igazságos 2011.02.04. 13:13:02

@Dr. Körömlakk ®: Igaz, vannak esetek, mikor nem a te hibádból késel. Én azért szoktam reklamálni, mikor már ötödször játsszák el velem, hogy jaj, elkéstem, bocsánat.

De fontos találkozókon, megbeszéléseken, színház, mozi kategória nálam az, amikor nem lehet az utolsó pillanatban érkezni, előtte tíz perccel ott kell lenni, mert eltart egy ideig míg leülsz a helyedre. Komolyan, mint az óvodában, és ezért most árulkodjunk a színházi előadás vezetőre, meg a színházra. De nem ismerné el a posztoló, hogy ő a hibás, mert késett, a világ kincséért se. És még különleges elbánást is vár azért, ha késik, türelmi idő.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.04. 13:16:38

@igazságos: én soha sehonnan sem szeretek elkésni. és nem is szoktam.

Unbiased 2011.02.04. 13:16:41

Azok a jó posztok, ahol megoszlanak a vélemények. Itt most 0:9 az állás a posztoló ellen. Szükség volt erre egyáltalán, vagy más nincs?

igazságos 2011.02.04. 13:20:30

@Dr. Körömlakk ®: azért kell előbb érkezni, MERT TEKINTETTEL KELL LENNI MÁSOKRA IS.

Míg leülsz, felállítod a többieket, mert nem férsz el tőlük, illetve nem jutsz be a helyedre, mert teszem azt, a sor közepén van. Meg tudom érteni, hogy most pontosan kezdtek, és miért nem engedtek be már senkit utána.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.04. 13:23:01

@igazságos: jó, hát ezt magamtól is felfogtam, mi a következő kérdés? miért esik lefele az alma?

elwood 2011.02.04. 13:23:01

szóval te vagy az a seggfej aki "úgyis megvárnak" jelszóval utoljára megy oda mindenhová

még kívülről fújja a türelmi időt is.

szamlázzák túl a gázt az ilyennek

Leadfoot 2011.02.04. 13:24:00

A késés nagyon modortalan (mondhatnám bunkó) dolog, rettentő illetlenség.

T@Z 2011.02.04. 13:25:29

A moziban is, és a színházban is utálom azokat, akik miatt az előadás közben kell felállnom, hogy ő le tudjon ülni.

cemeteryman 2011.02.04. 13:31:29

Aki a saját szórakozását nem képes annyira becsülni annyira, hogy időben megjelenjen azon a rendezvényen, amiért fizetett, annak a jelek szerint nehéz elfogadnia, hogy egy egész színházteremnyi néző szórakozását bizony nem b@sszák tönkre azért, mert a paraszt és a sleppje elkésett. Plusz pont az intézménynek.

A mozik is átvehetnék ezen szokást.

elwood 2011.02.04. 13:34:45

esetleg nem Dolce Gabbanaban érkeztek ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.04. 13:38:14

Miért nem tudtak odatelefonálni, hogy "Bomba van a színházban!"?
A kiürítés-átvizsgálás vége után simán bemehettek volna a többiekkel...

vprof 2011.02.04. 13:39:00

Peter Parkert se engedték be Mary Jane előadására a Pókember 2-ben.

metal · http://electric.blog.hu 2011.02.04. 13:43:28

Késik, és még rinyál is! Nevetséges.

Agyalap 2011.02.04. 13:46:16

Eleve arra számítani, hogy 7 percet késhetnek az milyen? Olyan hűdekib@szottulelfoglaltmanageres?
Szerintem írj a fogyasztóvédelemnek (de ne várd meg a válaszukat)...

FDToth 2011.02.04. 13:50:21

Múltkor sajnos én is késtem, de mivel tudom, hogy késni elég bunkó dolog, főleg színházból, így elúsztattam a jegyek és másnap vettem újakat egy másik előadásra, ahova már időben sikerült megérkeznem.

egggyüttműködő partner 2011.02.04. 13:52:03

Látom a pixeleket, szóval ez a poszt fotosoppppolt. Ekkora isten barma a világon nincs.

szvl 2011.02.04. 13:55:26

Elkéstél, így jártál. Legalább megtanulod, hogy színházba, moziba pontosan kell érkezni.

De mi köze az elromlott kéménynek a történethez?

ottokár 2011.02.04. 14:02:14

Van aki a repülő gépről késet le és így maradt életben.Jó kor jó időben jó helyen.:):):)

manoka.1 2011.02.04. 14:03:30

Hihetetlen, hogy még a hírekben is benne van, hogy Ő fel van háborodva, mert nem tudta megnézni az előadást pedig elkésett.
Elkésett, Ő baja! Nem bírom felfogni, hogy ezt még ez a f.....a hírekbe is berakatja, és neki áll feljebb! Hát ilyet, na.................!

erkanada (törölt) 2011.02.04. 14:06:03

majd lesz 5 percünk sajnálunk... legközelebb nem késel. szerencsétlen looser. és még be is küldi... eszem megáll... az ilyen megy át a piroson aztán utána még csóválja a fejét, hogy heeeeee?

M. Péter 2011.02.04. 14:09:14

Bayreuthban pedig már a kezdés előtt 1 perccel zárják az ajtókat.

tollas 2011.02.04. 14:12:18

Bocs , én még nem voltam színházban.
Ellenben a teheneim sosem zajonganak és nem tiltakoznak ha késve fejem meg őket :D

2011.02.04. 14:17:34

posztolót már lehet ?

2011.02.04. 14:23:08

@Dr. Körömlakk ®: én a kivégzésemről késtem el legutóbb. Most már bánom.

Geitenbeffer_ 2011.02.04. 14:24:02

Szííííííííínház bazmeg, ha már.

Giraffa 2011.02.04. 14:24:31

Fejből tudja a 7 perc türelmi időt? Eddig nem tudtam, és nem is volt rá szükségem, hogy így jussak be valahová.

Elvileg nem az van, hogy a "Későn jövők csak a szünetben foglalhatják el helyeiket" ? Az előadás kezdete meg 19:00 és nem 19:07...

A posztolónak nincs igaza, de legalább jót villamosozott. :)

Vladdika 2011.02.04. 14:25:27

Na poénbol megvédem ezt a szerencsétlent: hülyék vagytok! A pénzéért joggal várhatja el, hogy megnézhesse akár a felétől is. És márpedig tessék betartani a 7 perces türelmi időt, ha már ez a szokás! Agggyák vissza a pénzét, mert nem kapta meg a szolgáltatást! És kárpótlásúl élete végéig kapjon víájpí jegyet minden előadásra és nem ártana ha nyilvánosan bocsánatot is kérnének!

goes 2011.02.04. 14:35:23

Mindig a legbelül ülő gyökerek késnek el a színházból. IDŐBEN ODA KELL ÉRNI.

forgodssake 2011.02.04. 14:38:39

az volt mar, hogy a posztolo a hulye?

Harlequin 2011.02.04. 14:49:11

@Vladdika: Látszik, hogy csak plazakba jársz moziba. Majd fel fog állni a fél sor, azért, hogy a sutyikám bemehessen a helyére?

ensorcelant 2011.02.04. 14:50:27

@Vladdika: Sőt, igazán elkezdhették volna újra az elejétől a darabot a kedvéért, és szintén onnan számolva a 7 perces türelmi időt. Hátha volt egy másik, aki meg abban a 7 percben érkezett volna. Így akár végtelenítve is lehetne játszani a darabot. Esetleg a végén újrajátszani a kimaradt első 7 percet?

dosszié 2011.02.04. 14:55:23

engem a spárba nem engednem be hétvégén 17:57kor mert hatkor zár. Nem értem miért. Akkor miért nem írják ki hogy 55kor zár.

borso 2011.02.04. 15:37:41

bazdmeg színházba mész nem a sarki krimóba, emeld meg a valagadat és indulj el időbe! előadásra nem 7 perccel kezdés után hanem 10 perccel kezdés előtt érkezünk, úgyhogy ne itt fröcsögj hanem nézz tükörbe de szánalmas! Londonban sem engednek be kezdés után, csak a szünetben!

szépjuhászné 2011.02.04. 15:42:07

Mi ezért járunk fél hétre színházba. Kényelmesen levetkőzünk, esetleg kávézunk, jól érezzük magunkat. Az Operába se engednek be, csak felvonásszünetben. Ez a szokás (legalább ötven éve, én azóta járok ilyen helyekre).

Hegyirablo 2011.02.04. 15:55:05

Biztos azért késett, mert az asszony kikészítette az arcát.

AT 2011.02.04. 15:56:03

En tegnap voltam a Katonaba es erdekes modon minden jegyre ra van nyomtatva, hogy keses eseten nem all modunkban beengedni, a szunetben lehet elfoglalni a helyeket a kesoknek...

igazságos 2011.02.04. 15:56:19

@Dr. Körömlakk ®: ööö... a gravitáció miatt? Newton? Becsapós kérdés. :)

Agyalap 2011.02.04. 16:18:08

Miért vagytok ilyen ingerültek? Ha egyszer 7 perc a türelmi idő, miért ne jöhetne 7 perccel később? Vagy nyolccal, az úgyis csak egy perccel több... Vagy kilenccel?
Egyáltalán miért nem azt írják a jegyre: gyertek este, nagy buli lesz, előadás valamikor fél kilenc körül.
De arról is lehessen 7 percet késni... (Vagy nyolcat)

Vladdika 2011.02.04. 16:28:41

Eccer vótam plázában moziban, akkor is csak, mert tesóm elrabolt. :P Mint karcoltam: poénból!!!!

Enso... Jól látod! Ha kifizette, kezdjék előrűl miatta! :D És copjanak le ha nem teccik nekik! Aki fizet az diktál! NA!!!!

Nakedape 2011.02.04. 16:56:45

huhh..., a kommentelők megnyugtattak.
ilyen is rég volt :)

ghck 2011.02.04. 17:03:01

@fougyesz: a "looser"-t egy o-val kell írni. Loser! ;)

erkanada (törölt) 2011.02.04. 17:08:28

két oo val, de legalább pontosan :)

123bogi 2011.02.04. 17:45:00

@Vladdika: Hétfőtől meg majd jönnek a posztok, hogy az a dög színház késve kezdett....

Dr. Körömlakk ® 2011.02.04. 17:56:25

@igazságos: nyertél egy piros hangszórót, az invázióban átveheted, ha megetted a hemoglobinos, veresboros parízeres szendvicsedet, és felcsipogóztál minden összehajtogatott 150 ft-os atletikatrikót!

keramia53-1 2011.02.04. 18:31:16

@elwood: Ne! Az ilyen ótvaros beképzelt szarnak inkább inkább ingyen kellene a gázt adni, amennyiben bizonyíthatóan azt lélegzi be oxigén helyett!!!!

igazságos 2011.02.04. 18:49:25

@Dr. Körömlakk ®: igen, de csak akkor vehetem át, ha időben érkezek, nem záráskor. :) Különben nem engednek be.

Úgyhogy rohanok is. De szívesebben mennék a svéd Aldiba inkább.

England win The Ashes! 2011.02.04. 19:05:37

@Kulics: Ja, ahogy a költő mondja:

"- Nálunk reggel nyolra kellett menni.
- Magának nyócra? S aki később ment, avval mi vót?
- Hát aki késett, azt nem végezték ki."

(Markos-Nádas-Boncz)

HohenTrollner 2011.02.04. 19:09:06

eheh színházból meg moziból még én se kések, pedig notórius késő vagyok (így persze szívok a reklámok alatt). ja és repülőről sem. vonatot már majdnem lekéstem egyszer, de a vonat többet késett.

a posztoló... tuskó.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.04. 19:41:26

ez nekem új, hogy a színházakban van 7 perc türelmi idő. én mindig azt hittem, a 19 órás előadás, az 19 órakor fog kezdődni...

Vladdika 2011.02.04. 19:43:15

@123bogi: Akkor majd még csúnyábbakat irok. :D (Feltéve, hogy sikerül kiszedni a kenyérmorzsát a klavibol, mee most igy xar.)

A posztíró 2011.02.04. 20:46:46

Ugyanebben a szinházban, január 5-én még 7 óra 7 perckor is az előcsarnokban álltunk a huzatban, és annyit sem mondtak hogy bakfitty.A késés nem volt szándékos, nem is szokásunk, BKV-val mentünk, hiszen ez a szinház autóval megközelíthetetlen. Egyébként is pontatlan az egész ország, semmi sem indul pontosan, se busz se vonat, de egy film se a tv-ben. A színházban a 7 óra 7 az egyidős a színjátszással, de ahogy olvasom az itt hozzászólóknak ez új. Mellesleg van egy ilyen című szinházi blog is.

juhaszcs 2011.02.04. 21:36:36

@A posztíró: Még neked áll feljebb hülyegyerek?
Késel basszus és sír a szád.
Sznob majom majd várnak miattad azok akik időben érkeznek?
Legközelebb takarodj oda negyed órával korábban.
Szólj a nejednek,hogy ne sminkelje órákig magát és akkor odaértek vazze.
Amúgy sem lesz szebb..-)))
Szarjatok sünt de jó sokat!

szombi 2011.02.04. 21:38:46

Ki a frász jár ma még színházba?

juhaszcs 2011.02.04. 21:41:18

amúgy a neje velem volt előtte szinházban.:-)

Megdobbent 2011.02.04. 22:05:04

Na mostaztan mar megvedem a posztolo kulturembert, az ordogbe is. Veletek meg mi a fasz van? 2-3 percet kesik, es akkor mi az isten haragja lesz? Akkor mar 2 mondatrol lemarad es nincs ertelme beulnie? Egyaltalan ki a faszom all elem, hogy naakkor te ide be nem mesz?! Megneznem azert, ahogy ott allok a penzen vett jegyemmel meg a partneremmel es a takaritono rikacsolva probal elkergetni :)

Ehe, arra meg kivancsi lennek, vajon az itt hoborgok kozul hanyat engedtem mer el a szekem elott moziban, szinhazban, akarhol morgolodas nelkul...

Hagyjuk mar az "en mindenhova pontosan erkezem, retyora sosem megyek ki, kulturaltan halok meg/ajulok el, mert eloadas van" sztorikat :>

Es igen, a konyvtarban is suttogva kerem a HAMBURGERT ES A LIGHT KOLAT, mert tudom merre hany meter!!!

England win The Ashes! 2011.02.04. 22:06:47

@A posztíró: Ha meg mondták volna, hogy bakfitty, akkor meg képes lennél rájuk eleni a karót!

cbc 2011.02.04. 22:26:02

A rendező úr feltehetően hisztis. Megengedheti magának, még mindig van bőven fizető néző, aki beül a legutolsó avantgard szarra is.

Másrészt viszont tényleg macerás a fél sort felállítani, lámpával odabotorkálni, leülni, Józsi elférsz, stb...moziban kevésbé érdekes, bár ott más, egyrészt nembaj, ha elkésel, ha a büfében álltál sorba, másrészt az 1400 forintos jegyért még az arcodba tolnak 10-15 perc reklámot is.

irinyeahétszentségit 2011.02.04. 22:38:03

@Giraffa: Akik járnak szinházba, azok tudják hogy pár perces aklimatizálódást adnak a nagyérdeműnek a vendéglátók. Az nem baj, ha te nem élsz eme lehetőséggel, de kérkedni azért nem kéne vele!

Giraffa 2011.02.04. 23:26:07

@irinyeahétszentségit

hozzád ki szólt? :>

aki késik, az udvariatlan, önzô alak de színházbajárással mûveltnek álcázza magát. :>

Lümier 2011.02.05. 01:19:14

Nem olvastam végig a kommenteket.

De a jó ég áldja meg a posztolót. Akármilyen színházi előadásra IDŐBEN ILLIK OTT LENNI.
Basssssszus, nem 3 perccel kezdés után.

Igenis megérdemli, hogy nem engedték be. Ha tudom, hogy színházjegyem van, akkor rászámolok Pesten még fél órát a közlekedésre, vidékről meg bebumlizok egy vonattal előbb, mint elég lenne.

Pontosan az ilyenektől kapok lábrázást, akik kezdési idő után esnek be. Ha itt nem pontos, akkor az élet többi területén mennyire lehet az?

Tőlünk nyugatabbra kezdés időpontjában becsukják a kaput, oszt jónapot!

Nem vagyok notórius színházba járó - évente talán 3-4 alkalom jön össze, de megtisztelem a színészeket, hogy pontosan érkezem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.05. 01:48:34

Fiatalkori elvem, ami szerint neveltem magam:Addig ugyse tortenik semmi izgalmas amig oda nem ertem...

Róka-Rudi 2011.02.05. 10:14:00

Posztolót már lehet, ugye?

cicmen (törölt) 2011.02.05. 10:48:45

Azt kellett volna mondani, hogy ti vagytok a fűtésszerelők!

cicmen (törölt) 2011.02.05. 10:55:19

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): én mindig azt hittem, a 19 órás előadás, az 19 órakor fog kezdődni...
Drága szívem! A 19 órás előadás 19 óra hosszú a 19 órai kezdődik 19 órakor.:)
Ezért kell abba a színházba menni, ahol a Bajor Imi bácsi játszik, mert azt még elő kell keríteni a büféből.

gabim2009 2011.02.05. 12:13:23

Időben kellene elindulni..

seventyfour 2011.02.05. 13:09:24

Nem az a kérdés, jogos-e a késő reklamácíója, hanem mi a pérónak lett kiposztolva? Ezt a levélíró sem gondolta komolyan, remélem...

lordjim 2011.02.05. 16:05:29

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): 19 órás előadás...hááát azt seggel bírni

Agyalap 2011.02.05. 16:13:46

@A posztíró: Bocsáss meg ó szavaimért. A 7 percről tényleg nem tudtam - lehet hogy azért, mert BKV-val sem késtem még el színházból...

Agyalap 2011.02.05. 16:15:33

mármint ledorongoló szavaimért...

lordjim 2011.02.05. 16:36:59

@cicmen: bocs,most értem Hozzád,a 19 órás elsőbbsége a Tiéd

Beaver100 2011.02.05. 16:45:00

Mekkora Dick Head es meg o reklomal. Birkaja indulj el idoben es oda ersz

*Catalina* 2011.02.05. 18:41:49

De nem bírom az ilyen későket!

Ők azok, akik beesnek az órára, akik miatt később kell indulni, akik megmagyarázzák, hogy nem jött a villamos, lerobbant a metró...

Indulj el időben és kész!

A Tyne folyó déli partja 2011.02.05. 18:51:24

@A posztíró: tán nem az előadás kezdetére éppen beérő busszal kéne menni...és akkor mi van, ha nem tudják az emberek, hogy késni szoktak a színházban? évekig bérletes voltam (aztán elköltöztem külföldre), de sose tudtam. eszembe se jutott késve menni, ugyanis. és igen, ebbe beletartozott az is, hogy időben beérő busszal mentem, beleszámolva azt is, hogy esetleg késik.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.05. 19:25:06

Most őszintén, a kedves hozzászólók közül ki jár itt színházba? Én is kések mindenhonnan, még senki nem akadt ki tőle. Illetve egy idegbeteg hülye, de tőle hamar el is búcsúztunk egymástól.
A színház a jegyekből él, én fizetek a jegyért, nekik kutya kötelességük beengedni amikor megyek. Ha fél órával a kezdés után, akkor akkor. Ha 3 perccel az előadás vége előtt, akkor is. Amire nem kötelesek, az én késésem miatt újra kezdeni a darabot. Amúgy kuss, és tanuljanak egy kis "művészi alázatot". Amúgy itt egy kivagyi portás lehetett a ludas, ilyenkor el kell menni megkeresni a színház igazgatóját.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.05. 19:26:42

@enamel: ja, hogy egy ember (te) hülyesége miatt pár száz embernek van kellemetlensége, meg miért is zavarna...na, ezt utálom én is a későkben, és szerintem a többiek is.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.02.05. 19:31:20

@A posztíró: inkább maradj csendben!
@Megdobbent: attól még, hogy fizetsz valamiért, még nem leszel valaki. Ha késel, menj máshová!

*Catalina* 2011.02.05. 19:34:14

@enamel: Azt te csak gondolod, hogy nem akadt ki tőle senki, max. nem mondják a szemedbe!

Nincs órád vagy mi?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.05. 19:54:49

@*Catalina*: Elfoglalt vagyok..... továbbá létezik egy bizonyos rugalmassági szint, amit elvárok. Aki erre nem hajlandó, az nem engem keres, és legyen boldog valaki mással. :)

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Akkor ideggyógyászhoz járj, ne színházba. Hidd el, a hisztérikus hülye picsák sokkal több embert idegesítenek, mint a késők. Ez egyébként a másik bájcsibének is szól.

*Catalina* 2011.02.05. 20:04:29

@enamel: Más nem lehet elfoglalt, csak te? A pontosság azt is jelenti, hogy megtiszteljük a többi embert azzal, hogy nem késünk.
Azért nem szeretem a későket, mert mindig van valami kifogásuk, hogy miért nem képesek betartani az időpontot.

Pl.: egyik ismerősöm szerint csúcsidőben csak óránként járnak a buszok, vagy hasonló hülyeségek...

Mindegy, ha te ezt nem érzed, akkor nem lehet megmagyarázni.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.05. 20:10:40

@*Catalina*: Mások tisztelete azt is jelenti, hogy feltételezzük hogy ha késett, akkor komoly oka volt rá. Továbbá hogy nem csak azt toleráljuk, amivel amúgy sincs semmi bajunk, hanem más dolgokat is. Én pl tisztellek téged, ezért még mindig nem küldtelek el anyádba, akármilyen irritáló hülye kurva is vagy.
Tehát tanulj tiszteletet, amíg ilyen kedves vagyok.

Színházba meg taxival menj, az nem késik.

*Catalina* 2011.02.05. 20:17:31

@enamel: Ok, én pedig elküldelek a jó édes apucid bizonyos testrészére.

Nehogy elkéss ám!

A Tyne folyó déli partja 2011.02.05. 20:29:10

@enamel: akkor ne járj színházba, idióta.
ja, totál rugalmatlan az, (mind a pár száz ember, a színház közönsége), aki a hozzád hasonlók miatt kénytelen az előadás első 10 percében folyton felugrálni, hogy beengedje a hozzád hasonló barmokat.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.05. 20:30:12

@enamel: aki irritáló itt,az baromira te vagy. pont mint a posztoló. ő késik, és még neki áll feljebb.

*Catalina* 2011.02.05. 20:39:20

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Az ilyenek aztán nem veszik észre magukat, mert ők "fontos" emberek a többiek meg teljesen rugalmatlanok!

Ha pedig megmondják nekik, hogy idegesítő a késésük, akkor a többiek ideggyengék és még kurvák is.

Dehogy ők változtassanak, na azt már nem.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.05. 21:04:52

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Nincs ma türelmem hozzád. Úgy hogy kuss, amíg el nem kezdelek bántani.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.05. 21:39:04

naná. látszik ezen a barmon itt.

Kivy90 2011.02.06. 00:51:24

a.) A közönség többi tagja illetve a színészek irányába is kifejezett illetlenség a késés, hiába egységesen az egész országban 7 óra 7 perckor kezdenek a színházakban, az a 7 perc nem neked lett kitalálva, hogy te akkor essél be, persze ehhez fel kell nőni.

b.) Nyilván fizettél a jegyért, be lehetett volna még engedni, de így jártál.

Tanulj meg legalább 10 perccel a kezdés előtt bekullogni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.02.06. 11:13:59

@cbc:
A rendező úr feltehetően hisztis"
És ha nő az illető úr?

A sok hulye beül a szinház
150cm-resekre tervezett székébe
Hogy birjátok ki, ugyanúgy moziban, buszon, repülőn?
Ki az a hulye aki igy tervezi az üléseket?
Én ezekre a helyekre kényelmes foteleket raknék be amiben el lehet feküdni
Anno moziba mindig csak az átjárósorba vettem jegyet,ha nem volt oda, nem vettem

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.02.06. 11:23:53

@enamel:
Igazad van!
Akinél a pénz , az huzattya a nótát!
Ha én kések ujrakezdik vetitetni a filmet is
Én a mobilomat sem kapcsolom ki ilyen helyeken/merén fontosch elvtárs vagyok/ és zörgős celofán zacskóbol habzsolom a perecet

Mylady 2011.02.06. 11:48:52

A késő emberek nemcsak a közönséget zavarják, hanem a színészeket is. Én a moziban is utálom, ha valaki később jön. Főleg, hogy vannak olyan bunkók, akik hangosan röhögcsélve keresgélik hosszasan a helyüket, aztán variaálnak, ki melyik székre ül, leveszik a kabátot, hosszasan pakolnak, majd jó esetben leülnek. Vagy éppen a kabátlevétel során izgalmasnak találnak egy jelentet a filmen és állva bámulják a vázsnat, miközben a mögöttük ülők nem látnak. És amikor percenként jön be újabb csoport így, az különösen idegesítő.

És a sok késő egy dologról megfeledkezik: a többi ember ugyanúgy megvette a jegyet, ugyanannyi pénzért. És ők (a késők) a többi, normális ember szórakozását rontják el.

Megint az van, hogy ők csak magukra figyelnek. Mert nekik jogaik vannak. Csak éppen azt nem hajlandóak tudomásul venni, hogy másoknak is jogaik vannak. ÉS senki sem élhet a jogaival akkor, ha másokat korlátoz a saját jogaik gyakorlásában.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.06. 12:29:12

@horex: Nézd, itt azért kurvára nem te vagy az, aki engem ki fog oktatni a helyes és illendő viselkedés alapjairól. :) Voltak jó beszólásaid, alapvetően kedvellek, na de azért ácsi.

@Mylady: Mozit meg színházat összekeverni szerintem felesleges. Más műfaj, más közönség. Te még abban a hitben élsz, hogy a színház valami elvont és magas művészet, amit tisztelni kell, és seggedfaszod a földhöz verni, hogy a művészurak méltóztattak jáccani, és te megnézheted. El kell hogy keserítselek, ez már régen nincs így. Sima iparosmunka, iparos minőségben, iparosoktól. Akik belőled élnek. Ez van.
Létezik kivétel, de nem a katonában. :)

varvizib 2011.02.06. 19:34:35

Nem tudom mi a baja a posztolónak. Egy színházban illik az előadás kezdete ELŐTT érkezni, legalább negyed órával. Operába csakúgy. Üzleti tárgyalásokra szintén. És így tovább.

Elég nagy bunkóság lenne ha pár tirpák paraszt az egész nézőközönség idejét rabolná, csak azért, mert képtelen időben érkezni. (És ugye este 7-kor a színdarab kezdődik, szóval még ez előtt kell hogy legyen elég idő a ruhatárba beadni a kabátot, és elfoglalni az ülőhelyeket.)

Egyébként a bunkóság másik tipikus esete, amikor szakadt farmerben nézi meg valaki az előadást, illetve amikor a végén nem várja meg amíg a színészek meghajolnak, hanem már néhány perccel azelőtt (a tiszteletet nélkülözve és másokat zavarva, sietősen) elhagyja a termet.

És nem érdekel, ha megy a busza, vonata stb. mert kultúrált ember úgy szervezi meg az idejét, hogy a színészeknek való tisztelet megadása is beleférjen.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.06. 19:42:28

milyen fasza lehet úgy átéléssel játszani a szerepet a színpadon, hogy közben a paraszt toszong be, másik 30 embert felállít...
előfordulhat bárkivel, ettől még be kellett volna engedni, viszont akkor is gyökérség ezen a későnek felháborodni, és panaszkodni...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:10:36

drágakedves "volt pártoló tag"!
mégis hogy képzeled, hogy direkt a későkre építenek bárkikis? örülj, hogy eddig nem csesztek ki mint macskát szarni amikor elkéstél!
kimondottan rühellem, amikor egy ilyen miatt felborul az egész, szinte percre beosztott napom!
majd mexokd a pontosságot!: P

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:14:26

@Dr. Körömlakk ®: mert felfelé szállna, jobbra-balra előre-hátra pedig haladna. az esés mindig lefelé van. felesni ritkán szokik bárki és bármi.
segíthetek még valamiben? 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:20:35

@Kulics: szerintem már az elsőtől. az ilyen mást sem érdemel! :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:22:26

@Vladdika: az IC-t ha lekésed, a MÁV (vagy mi van mostanság) sem adja vissza a lét. erről van egy kedves dalocska is... tudod:
"de ha elindul a vonat, a szívem majdnem mexakaaaad...."

Dr. Körömlakk ® 2011.02.06. 20:26:27

@salapapa: kérdésem költői volt vala, de köszönöm a válaszra szánt időt, s energiát :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:35:20

@A posztíró: előttem tutti nem tolnád arrébb a seggedet mert magam raklak ki a teremből ha késel!

@Megdobbent: véggyedcsak, véggyed! :D
de azt tudnod kell, hogy nem a takarítónéni az aki nem enged be, hanem a zárt ajtó. annak meg aztán mondhatod a magadét! :P
tudod milyen nehéz azokban a ritka esetekben felemelnem a seggemet a székről ahová jól elhelyezkedtem, amikor beesik egy késő? no és ha az előadás legjobb poénjáról maradok le abban a 10mp-ben? talán meg is ölném! 8-)

@Dr. Körömlakk ®: :D ugyanmár! azért vagyok, hogy segítsek a rászorulóknak. nem tettél utalást sem a kérdés költői mivoltára, sem hatalmas tudásodra.
de ha Neked ez természetes akkor le írom (igen, így, külön! :D ) azoknak akiknek még eme apróság is nehézségeket okozna, segítvén őket a fizika eme sajátosságának felfogásában.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:40:27

@Mylady: valami hasonlót akartam írni, de megelőztél.
sokan keverik szeretik hangoztatni a jogaikat, de basznak betartani a kötelességüket.
így megy ez ma...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.06. 20:41:54

@salapapa: kérlek ne ostobázz le nyilvánosan, ezért már haltak meg az univerzumban néhányan kétkezem (egybe, igen, egybe) által.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 20:48:58

@Dr. Körömlakk ®: :D
bocccs! ezer +1 anyamedve! az ostobázást csak az arra érdemeseknek tartogatom.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.06. 20:58:02

@salapapa: ésszel apukám, ésszel... visszakézbő kapsz egy laskát, ha a nénivel oknélkül tiszteletlen vagy, mer mér! ugye?de. mondom hogy de.
:)

Der Beste 2011.02.06. 21:01:36

Tudom, hogy még csak február van, de ezennel odaítélem az év leghülyébb posztolója címet annak a baromnak, aki nem képes időben odaérni az előadásra s, utána még van képe a Homárra írogatni.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 21:28:56

@Dr. Körömlakk ®: őőő... izé... adol nekem lakást? házat aggyá he! :P
:D

nyünyőke 2011.02.06. 22:35:48

@A posztíró: "Egyébként is pontatlan az egész ország, semmi sem indul pontosan, se busz se vonat, de egy film se a tv-ben."
Hallod, akkor legközelebb menj ki az állomásra 7 perccel később, aztán ha mégis pontos volt a vonat, akkor pereld be a mávot, hogy volt érvényes jegyed, aztán mégsem tudtál felszállni, pedig eddig mindig annyi késéssel indult. Idióta.

Géza, kék az ég! 2011.02.06. 22:41:43

Nem szokásom fikázni a posztolót, de:

3 perccel kezdés UTÁN mennél be? Menjél te a halál náthás .......ba, ecsém, ne színházba! Az ilyenek miatt tart itt ez az ország! Mindegyik azt hiszi:
"jaaaj, háttö mások legyennek pontóssak, de ÉN késhetek pár perceeet! Háttö merénnö nem olyan vagyok, mintö másö!"

És mindegyik meg is van győződve arról, hogy ez így is van.

Tiszteld már annyira a többi nézőt, a színészeket, hogy nem pontosan, de ELŐBB mész a színházba, mert így illik! Ha nem engednek be? Úgy kell neked! Máskor jössz időben, aztán majd megtanulod értékelni mások erőfeszítését.

A későn jövők szempontját is figyelembe véve: mit sírsz? Hisz a következő előadás alig 24 óra múlva lesz! Nem bírod kivárni azt a pár órát, heeee?! :DDD

Holnap is gyere később, mint ahogyan kezdenek, aztán rinyálj!

Sunil 2011.02.06. 23:21:30

Ritka nagy faszok vagytok ti is...
3 perc nem a világ vége, nem fog tőle leszakadni a plafon.
Bezzeg azzal semmi gond nincs, ha nem időben kezdődik a színdarab. Pedig ők is megtisztelhetnék a nézőket, hogy mindig pontosan kezdenek, nem 7 óra után akár 20 perccel.
Még én sem voltam olyan darabon, ami pontba 7kor elkezdődött...
A másik dolog, hogy előtte mindig elmondanak 1-2 perces dolgokat, telefon kikapcsolás, fényképezési tilalom stb...
Feltételezem a Katonában is...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.06. 23:54:29

@Sunil: szerintem nagyobb faszság elkésni (akár 1 percet is, nemhogy 3-5-7-...t!) és aztán rinyálni, mint felhozni azt az istenadta jogomat, hogy ugyanazt az előadást ugyanazért a pénzért zargattatás nélkül élvezhessem hamár eccer pontosan (de inkább 10-15perccel KORÁBBAN!) megjelentem.

a pószter annyira tisztában van a szabad késés fogalmával, hogy ez számára természetes.
az én műhelyembe foglalóval lehet bejelentkezni. ha az ügyfél késik, szó nélkül állok be a következő autóval ha jelen van és a késő tehet egy szívességet: bukta a foglalóját!
nemár egy balfasz miatt boruljon a napom!
persze ha kész vayok a következővel és még ott van a késett ember, megcsinálom az övét is, csak bukta az idejét ha esetleg tervezett későbbre.
ez így normális szerintem.
én is hamarabb beérek, amint az első ügyfelemet várom. elhiheted, az emberek többsége pontos, viszonylag ritka az ilyen trehány mint a pószter.
ahogy fentebb többen írtuk: késsen pár percet egy vonattól! :DDD

blasiusii 2011.02.06. 23:56:55

ANNYIRA tipikusan magyar dolog, ahogy egyesek meg próbálják védeni a későket... Tessék már megszokni végre, hogy vannak szabályok, amiket be kell tartani! Pont. Általában jelzik, hogy a későket nem engedik be. Ennyi. A többi már csak 'szocprobléma'.

Már nagyon nem a szoci világban kellene élnünk, ahol az a raj, aki nem tartja be a szabályokat!! Ezért is tartunk ott, ahol. [Nem az vezetésnek/az államformának kellene változnia, hanem az embereknek. Ezt senki sem hangsúlyozza ki a rendszerváltással kapcs.]

Eugéne Tribulet 2011.02.07. 08:09:51

A posztoló gondolom egy-két mobilhívást azért lebonyolított volna előadás közben.

Egyéves Önkéntes 2011.02.07. 08:54:13

Szexuálterápiás konferenciáról 3 percet késtem és addigra már mindenki elment.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.07. 09:53:51

Úgy látom most mindenki jól megmutatja, hogy ő micsoda színházba járó entelektüell, és mennyire tudja az illemet. Örömmel látom, hogy ez így van. Tök jó hogy máskor cirkuszt csináltok abból, hogy valaki 30 ezerért vesz cipőt, de hetente 18-at simán kiadtok arra, hogy egy rakás idióta elszerencsétlenkedjen pár deszkán.

Próbáljátok ezt a baszottnagy igényességet az élet más területeire is átültetni, és akkor nem fog itt tartani az ország. :D

Gyerekek, azt ugye azért tudjátok, hogy a kifinomultság abban is megmutatkozik, hogy nem kapok szét a kis falkatudatommal valakit, aki fizetett valamiért, és nem kapta meg? Ejnyebejnye.

@EÖ: Na ezért tart itt az ország.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.07. 10:28:58

@enamel: úgyláccik, nem olvastad hogy én már bő évtizede átvittem az élet más területeire (hogy szavaiddal éljek) és bejött.
a falkatudat pedig az lenne, ha mindenki előre elolvasná és egymásnak adnának igazat. de itt arról van szó, hogy (legalábbis én) elolvastam a cikket, görgetés le, a megfogalmazódott dolgokat finomítva hogy ne legyen annyira sértő mint elsőre kigondoltam pedig moncsira vetem.
veled ellentétben, akit nem érdekel a pontosság és elolvasván többiek hozzászólásást látván van még ilyen rajtad kívül, ennek még hangot is adsz.
beeeeeeeeeeeeee.... :DDD

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.07. 10:33:13

@salapapa: így van. Rossz kedvem van, és kevés türelmem, azt meg nem itt fogom elpocsékolni. Főleg nem egy rakás olyan hülyére, aki kétésfél évente bekóvályog egyszer megnézni a bánkbányot, utána 7 hónapig arra maszturbál, hogy ő micsoda művelt kis nyomerák, de innentől nyugodtan megmondhat mindenkinek mindent. Hát az apjukfaszát.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.07. 11:14:35

@enamel: értelek.
de ha neked rossz kedved van akkor legyen az másnak is? tudod: dögöjjön meg a szomszéd tehene is?
próbálj egy Vavyan Fable, vagy Rejtő olvastán felvidulni! olyan szépen süt a nap...

ami engem illet, elvonatkoztatom az embert, mert életemben talán ha 20szor voltam színházban. (mondjuk pont most 26,án megyek de én nem kések el :D )
ettől függetlenül a pontatlanság dühít. ezt rühellem Hagyma bloggerben meg még párban, akiknek a helyesírás annyit tesz, hogy "jóazúgy".
az én szakmámban (autóvillamosságis) egy motorvezérlőben ,15mm félreforrasztás többtiz-százezres hiba is lehet.
merthogy nagyon kicsi koromtól az elektronika a hobbim is, talán ennek köszönhető ez a mentalitásom.

eccóval süncsalád a trehányok seggébe, te meg mosolyogj már egyet!

Troecsvoek 2011.02.07. 11:44:09

hát ja. késni lehet. de ne állítson fel picsogva és rajtam átmászva, hanem húzodjon meg kussolva a sor szélén.

mohopasi 2011.02.07. 11:48:12

Az színházban valóban ritka, hogy időben kezdenek valamit, ettől függetlenül az a hülye, aki nem megy oda időben. Én úgy szoktam, hogy kiírt időpont előtt minimum negyed óra.

NewWay 2011.02.07. 11:49:06

Ha a posztolót beengedték volna most, akkor legközelebb ír egy levelet, hogy 4 percet késett, és miért nem engedték be, amikor 3 perc késéssel korábban beengedték, és csak 1 perc a különbség!?

zati 2011.02.07. 13:06:22

Az ilyen gyökerek miatt még moziba sem járok.
Azt hiszi, hgoy "csak" két percet késett, akkor őt kötelező beengedni. Nem, öcsém, a 7.00 az nem 7.07.
Katona, gondolom, nem voltál. Azon meg külön röhögök, hogy elképzelem, a késés oka az volt, hogy el kellett menni pár házzal odébb popcornt venni, két felmosóvödörrel, meg hárolliteres kólát, amit kerti slaggal lehet szürcsölni. Ó, istenkém, mekkora májerek vannak.
Egyébként nem az a paraszt, aki traktorral megy színházba, hanem aki nem akasztja le az ekét előtte...

Navarone 2011.02.07. 14:23:21

Ez nagyon gáz - de a panaszos szempontjából! Tessék időre érkezni, és akkor be fogják engedni! Én is utálom, ha ülök a színházban, megy a darab, tökmindegy, hogy csak az eleje, de még tizenöten érkeznek, egész sorok állnak fel, zörgés, motyogás.

Úgy kell neki, legközelebb időben érkezik! A posztoló bunkó!

Fapuma (törölt) 2011.02.07. 14:46:32

Egyetlen javaslatom van, érkezz 3 (három) perccel előbb és meglátod minden rendben lesz. Javaslom továbbá ne próbáld ki a három perccel kesőbbi érkezést még a következő esetekben:
- vonatindulás,
- repülős utazás,
- különböző vizsgák esetén, stb.

Vedd észre, mily meglepő, a Föld nem körülötted forog!

Sunil 2011.02.07. 18:39:06

Adhattak volna a kezükbe két széket és leültek volna valamelyik sor szélére... Olyan nehéz lett volna ezt megcsinálniuk???
Ezt nem szeretem az emberekben, egy cseppnyi megértés sincs jó párban.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.07. 19:41:24

@Sunil: Akik ezt hangoztatják, valamiért mindig lefelejtik az utolsó sort; "Vedd észre, mily meglepő, a Föld nem körülötted forog! HANEM KÖRÜLÖTTEM!"

Na ez gáz.

Fapuma (törölt) 2011.02.07. 20:00:12

@enamel: Ezt miből olvastad ki drága barátom? Én kb. 6 éves koromtől tudom, hogy nem én vagyok az Univerzum közepe.
Tudom, hogy senki sem fog énhozzám igazodni, hanem nekem kell elfogadnom a játékszabályokat.

Ellenben, a "na ez gáz" kifejezés használata, a gázosokat kivéve persze, rendkívül szegényes nyelvre vall. Javaslom, máskor ne próbálj meg trendinek tűnni, lazán vicceskedni, hidd el nem áll jól, hacsak nem vagy 10-12 éves. Ha igen, akkor bocs!

GatyaPityu 2011.02.07. 20:34:36

Ha már szóba hoztátok a mozit, hozzátenném, hogy azért az nem ugyanaz a kategória, mint a színház.
És kib***ottul idegesítő, hogy több ezer forintos mozijegy mellett a film kezdését megelőzően már beültetik a népeket a terembe, és legalább tíz percig nyomatják azokat a ku*** reklámokat, előzeteseket. Mert hogy a kereskedelmi tv ezt műveli, még azt mondom, hogy rendben van, ebből élnek. Na de mozi, ahová JEGYET VÁSÁROL a tisztelt vendég...?!?

lomposfarkas 2011.02.07. 22:11:34

Lekéstem azt a buszt, ami vitt a bevonulásra.
Pár évre rá a tartalékos behíváson már bezárt a kieg, mire odértem.
Reggelenként halálos versenyfutás az utolsó percekben és még azok után is.
Hát érdekel engem a színház?!
A posztoló pedig erőtlen volt! Revansot!! Időre odamenni, gyanútlanul leülni és később szolidan tökmagozni az úri közönség nagyobb örömére!
Viszont sose felejtem el, jópár éve volt egy ilyen rádiós rövidhír: XY színházban technikai okokból az XYZ előadás félórával előbb kezdődik :)

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2011.02.09. 11:42:11

Végig se olvasom a sok kommentet

IDIÓTA ÁLLATJA ÉRJ ODA IDŐBEN BZDMEG!

BUSZHOZ IS UGY MÉSZ, HOGY 5 PERC BELEFÉR? (nem bkv, tavolsagi)

HA 7KOR KEZDODIK, OTT NYÁLADZZ A BÜFÉBEN MÁR FÉL HÉTKOR, TE PARASZT

Funi 2011.02.13. 23:40:57

Erdekes, felenk ez ugy mukodik, hogy ha szinhazba megyek es pl. tudom, hogy 15 perc alatt el tudok setalni a szinhazba, akkor 30 perccel eloadas kezdete elott elindulok, majd adok 15 perc turelmi idot a szinhaznak, s pontosan elkezdodik az eloadas. Ilyenkor valahogy a szinhaznak sincs baja velem es nekem sincs bajom a szinhazzal...

Funi 2011.02.13. 23:43:57

@KUCM: hmm, nem is sejtettem, hogy buzi vagyok, de majd ezentul odafigyelek magamra...:D

ügyfélszolgálatos 2011.02.22. 17:29:33

@Vladdika: Amikor egy kis művészmoziban dolgoztam egy család 30 percet késett a filmről és kérték, hogy tekerjem vissza a filmet. Mondtam, hogy ha megbeszélik a bent ülő kb 30 emberrel akkor rendben. Nem beszélték meg.
Az emberek idióták.
süti beállítások módosítása