Tékozló Homár

Beketaminozva nyomozzák a lopóautomatákban ragadt pénzeket

2011.04.04. 17:16 | jackyll | komment

Moczi esete bár egyáltalán nem tűnik kirívónak, felveti azt az érdekes kérdést, hogy mi a Homárért tart legjobb esetben is másfél (hivatalosan a CIB-nél 4, az OTP-nél pedig 12?!) hónapig az automatában ragadt 25 ezer forint helyzetének elbírálása? Már másnap meg lehetne állapítani, hogy mi történt, még egy nap talán, amíg jóváírják. Nem?

A ma esti kalandom (2011.04.03.) csak megerősíteni bírta bennem a régóta tartó ódzkodást az egykor Országos Takarék Pénztár néven elhíresült cégtől. Amúgy nem lévén ügyfelük, de vállalva a borsos ATM felvételi díjat az esti családi bringásút lezárását lángosevéssel próbáltam megoldani. A nálam levő 1150 Ft kevésnek bizonyult a családnak  ezért  a XI. ker Leányka utca 13 sz. alatti  SMATCH áruház előtt levő automatából próbáltam pénzt felvenni. A pénzt a számlámról levonta (25.000 Ft), de ki nem adta, csak a kártyám kaptam vissza. Igazoló SMS megvan.

Nem elmozdulva at ATM-től telefonon reklamáltam: Válasz: a készülék észlelte a hibát, de előtte nem volt ilyen jellegű hiba ezért nem tud mit csinálni.  A kivizsgálás a mindössze 25.000 HUF-ra 360 NAP, ha nála jelentem be a hibát! Ja, a kamera mire van? Az én CIB bankomnál azt igérték, hogy nyomtatvány kitöltése és fiókba juttatatása után 120 nap elbírálási idő, de 40-45 nap alatt ez azért általában megvan.
 
Holnap reggel a saját bankom által igényelt online letölthető nyomtatványt kitöltve beviszem a bankba. Jelen levelem küldöm majd a PSZÁF-nak, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek és ha tudom, szétküldöm a közösségi portálokon. Remélem nem csak én vagyok kibukva a 360 napos határidő miatt. Természetesen a beszélgetésünkről hangfelvételt készítettek, nyilván megvan.
 
Naplószerű jelentésre számíthatsz tőlem:

moczi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2011.04.04. 17:23:01

Egy év? Elsőre meredek...

NorbArt 2011.04.04. 17:24:36

Őszintén, de komolyan ennek a redva OjTéPé nevű lehúzós csaló szarházi bandának honnan vannak még ügyfelei? tudom a posztoló nem ügyfél, de a többi ügyfélnek köszönhtően van szép számú autómata...

NorbArt 2011.04.04. 17:26:13

Nekem 9 hónapig nem bírták megszüntetni aszámlám, majd rácsapták az éves mindenféle díjat. S még nekem kellett kérni szó szerint méltányosságból az elengedését...

gumby 2011.04.04. 17:27:58

hát ez valóban kemény, 360 nap biz az mindenhol, ha fordítva történik akkor is.
zótépé saját kártyával, saját atmnél, saját ügyfeleinek ilyenkor megelőlegezi és jóváírja az összeget pár nap alatt.
a cibnél nincs valami hasonló okosság hálózattól függetlenül? hiszen az egy sokkal jobb bank!
bár szerintem egy kutya

NorbArt 2011.04.04. 17:30:00

Volt hogy egy ugyanolyan nevű ostobának mint én mikor még ott volt számlám, megkaptam másvalaki számlalevelét 4 hónapon keresztül. HAT bankban jártam és szóltam hogy nekem ez nem kell de valakinek biztosan hiányzik. A hetedikben meg mondtam hogy akkor most viszont meg felveszem a zsét 600.000 forintot !!! Ha már az enyém. S majdnem oda is adták, de éles eszükkel rájöttek hogy nekem gyámom van, mert kiskorú vagyok. Ja voltam vagy 28 látszatra is, de az ügyintéző állította hogy a No komment. Szerintem már örülni lehet ha nem köpnek szemközt ha bemegyek egy ilyen lepra bankba...

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.04. 17:35:14

Az OTP egy fos. Meg is érdemli mindenki, aki igénybe veszi a "szolgáltatásait". 360 nap??? A jó édes anyjukat nekik. Poszt-toló meg válasszon olyan bankot, ahol van nullás számla. Akkor nem kerül ilyen szarba, hogy húzós ATM pénzfelvételi díjat kell pengetnie lángosügyileg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.04. 17:36:59

amerikaban a langososnal lehet fizetni kartyaval

Lear king 2011.04.04. 17:45:26

Én ha volt ilyen esetem,úgy oldottam meg,hogy az ATM be egy kissé meggyűrt névjegykártyát dugtam ezáltal elrontottam.de előtte telefonáltam az üzemeltetőnek

cicmen (törölt) 2011.04.04. 17:50:46

360 nap? Nem volt pofájuk 365-öt mondani?

Lear king 2011.04.04. 17:54:02

Ők hívtak másnap telefonon,hogy mehetek a pénzemért

Lear king 2011.04.04. 17:56:41

@Lear king: Nagyon csodálkoztak az ötletemen

cicmen (törölt) 2011.04.04. 18:00:39

Moczi esete bár egyáltalán nem tűnik kirívónak, felveti azt az érdekes kérdést, hogy mi a Homárért tart legjobb esetben is másfél (hivatalosan a CIB-nél 4, az OTP-nél pedig 12?!) hónapig az automatában ragadt 25 ezer forint helyzetének elbírálása

Ez tényleg érdekes kérdés! Valaki 360 napig molyol, hogy mi legyen a 25 rugóval? Visszaadjuk, ne adjuk?

Dr. Kix 2011.04.04. 18:04:03

@Lear king: Nem rossz. És a javítás költségeit nem akarták leverni rajtad?

akos147 2011.04.04. 18:05:25

13. szerencsére nem vagyok babonás, le is kopogom... ki az?

Dr. Kix 2011.04.04. 18:05:52

@cicmen: Azért tart eddig, mert az elb@szott magyar törvények ezt megengedik nekik. Ők meg hülyék nem ülni rajta a törvényben megadott max. határidőig.

cicmen (törölt) 2011.04.04. 18:13:14

@Kix:Az rendben lenne,hogy szabad nekik, csakhogy az OTP esetében 25 rongy nem tétel. Ezzel nem üzletet csinálnak, csak kárt saját maguknak.

Lear king 2011.04.04. 18:13:15

Nem,mert előtte telefonon közöltem,hogy ezt fogom tenni s így minden regisztrálva lett.Nem volt kérdéses az eset.Utánam meg úgy se működött az ATM

cicmen (törölt) 2011.04.04. 18:22:23

Beketaminozva nyomozzák! Vagy valami jóféle füvescuccot szívnak! Akkor most 360 napig röhögnek a videofelvételen, hogy milyen hülye pofát vágtál amikor nem jött ki a pénz!

Homo Homini Lupus 2011.04.04. 18:23:04

Hamár a homár(legyen kövérTegnap délután, munkából hazafelé menet a Bp., XII. kerületi Böszörményi u-i CIB Bank fióknál lévő automatánál akartam pénzt kivenni, mert halaszthatatlan kp-s fizetésre került sor. Nem szeretem a kp-s fizetést, ahol lehet kártyával fizetek, vagy interneten átutalok, de ez most nem volt megoldható.

Aki ismeri a helyet tudja miről van szó, aki nem annak csak röviden annyi, hogy kb. 4 éve egy irodaház földszintjén van a fiók (Volt InterEurópa Banki). Rögtön az irodaház bejáratánál belül az automata, a fiók bejárata beljebb, 3-4 méterre, egy lépcső után van.

Szóval a megszokott rutinnal megyek az automatához, örülök, hogy nincs előttem senki, minden okés, működik a gép, szép az idő, jók a csajok, jelzi a monitorszöveg: „Helyezze be a kártyáját”, stb.

Mikor beadom a kártyát a nyíláson, rögtön láttam, hogy valami nem stimmel, de már késő volt, a kártya egyszerűen behullott egy kis tartóba, kívülről látszott is, hogy ott fekszik, de nem lehetett kivenni a nyíláson. Később kiderült, hogy kiszedték a gép pénzkazettáját és a leolvasót, de a többi része maradt és működött.

Láttam, hogy a fiókban megy valami meló, még mozogtak bent emberek, odamentem.
Az ajtóban álló, furafejű, szakállas, fegyveres szekusnak mondom a tényállást. Megrántja a vállát, hogy az ajtóra ki van írva, hogy a fiók megszűnt. Mondom, okés, hogy oda ki van írva, de az automatára nincs kiírva semmi és idáig nem is kell eljönni, ha pénzt akar valaki kivenni. Erre a srác eloldalog, nem tesz semmit, az ajtó becsukódik.

Kopogok, hogy valamit kéne intézni, adják vissza a kártyát, vagy vegyenek fel egy jegyzőkönyvet, hogy mi történt. Visszamegyek az automatához, vigyázni a kártyára, odajön egy öltönyös manus. Csak áll és néz, nem is szól hozzám. Mondom neki is mi történt, tud-e segíteni.

Bemutatkozik, mutatja, hogy bankbiztossági főnök és azt mondja, hogy miért nem vettem észre, hogy az automata nem működik.

Na, itt szakadt el nálam a cérna és erre azt mertem mondani, hogy nehogy már én legyek a hibás, mert ők nem tudják a munkájukat megszervezni. Miért nem ragasztották le a gépet, vagy tettek rá egy papírcetlit, hogy „ROSSZ”, vagy valami.
Az arcon látszik, hogy nagy bajban van, ilyenre nem kapott kiképzést. Szó, szót követett, az arc nyugtatgatott, de ez a helyzet miatt nem sok reménnyel kecsegtette, a "betonfej-gyanú" miatt egyre idegesebb lettem. Mondta, hogy azért van itt, hogy segítsen. Mondom, akkor adja visza a kártyát, vele eddig sokkal többre nem jutottam, menjen vissza, azzal, hogy felidegesít nem vagyok előbbre. Majd erre sértődötten, mintegy büntetésként, mert nem hagytam elhajtani magam, azt mondta, hogy majd holnap visszakapom a kártyámat a Kékgolyó utcai fiókban.
Na, azt már nem, nekem most kell a pénz azonnal, adjanak ki pénzt személyire, illetve vegyünk fel jegyzőkönyvet a kártyáról, mert azt nem hagyom itt csak úgy. Hitelkártyáról nem veszek fel pénzt, mert az sokba van, a bank nem téríti vissza, stb. A tag eltűnt a fiókban, hogy várjak türelemmel.

Eltelt 2-3 perc, ami azért ilyen helyzetben többnek tűnik, sietnem kellet a lóvéval haza. Megint kopogtam, hogy valami történjen, ne tűnjenek el, kijön az öltönyös, hogy várjak türelemmel. Mondom meddig? Nekem is van ám dolgom, várják a pénzt, stb.

Na, akkor erre újabb 2 perc múlva kijön, az automatát kihúzza a falból, belül egy másik tag segített neki, kivette a kártyát oldalról. Bementünk, a rendszerben leellenőriztek, személyit megnézték, kártya átad, én el. Az érdemi része nem tartott 3 percnél tovább, de elb..sztunk kb. húsz percet, jól felidegesítettük egymást, mert a tag nem volt hajlandó beismerni, hogy hibáztak, s gyorsan dönteni egy pofon egyszerű kérdésben.

Még, amikor a kártyát visszaadta, kioktatólag elmondta, hogy azért elismerem, hogy neki ellenőriznie kell az adataimat, s hogy mindig figyeljek rá-idehaza és külföldön is-, hogy csak akkor tegyem a kártyámat az ótomatába, ha világít a nyílás. Mondom persze ellenőrizne kell, de azt írta a képernyő, hogy helyezze be a kártyáját. Ezt ő is látta.

Erre a tag: Az biztos rendszer hiba volt.

Mondjuk, mikor kimentem még akkor is ugyanúgy működött a gép.
Tipikus balf.. hozzáállás és az hazai ügyfelesekre jellemző, hogy ők soha nem hibásak, mindig csak az ügyfél. Egyre színvonaltalanabb a CIB is, ebből is az jön le, hogy "kishazánkban” csak fizess és kussolj, ne várj el semmilyen színvonalat a pénzedért.
Tuti, csak azért kaptam vissza a kártyát, mert félt, hogy írásos nyoma lesz a balf.ságának. Ha nem hőbörgök, most ki tudja ki használná a kártyámat. Azért egy banktól ennél többet vár az ember, de nekik nem írok, mert nem vagyok kíváncsi rá, hogy hol és mit rontottam el. (Nyilván a legjobban akkor, amikor a CIB-hez jöttem (nem vagyok sikeres ember), de a többi sem különb...)") nem adja be posztként, a témába vágólag:

H3rold 2011.04.04. 18:29:00

25 ezer forintért akartál lángost venni? Hány tagú az a család? :D

cicmen (törölt) 2011.04.04. 18:34:06

@Quarker: Biztosan a Gellértben akartak lángosozni!

Kaltion 2011.04.04. 18:45:33

Jelentsd fel őket! Polgári per, stb.
Olyat nem tehet még egy bank sem hogy ellopják a pénzed!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.04.04. 19:40:54

Jó pár évvel ezelőtt egy ismerősöm bankautomatán keresztül akarta feltölteni a T-mobilos telefonját.

Betette a kártyát az ERSTE-s ATM-be, beadta, h T feltöltés, 10 ezerrel, pénzt levonta de az sms nem jön. Vár, semmi. Telefonál a T-nek, ők nem látják a feltöltést. Keresi az Erste-t, ők nem tudják, mert van egy közbenső cég, azon keresztül megy a dolog. Őket kellene megkérdezni. Szó szót követett, levelek jöttek mennetek, és soha nem adták vissza a pénzt, a telefon pedig nem lett feltöltve...

csiri bá 2011.04.04. 20:55:08

Az ominózus ótómata amúgy a XXII. kerületben van.
A kérdés hol van a közelében lángosos?
:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.04. 21:10:53

@hagyma: Ketamin. Állatgyógyászati nyugtató-fájdalomcsillapító, amit állatorvosok műtétekhez (pl. heréléshez), hülye állatok kábítószerként használják.

Megdobbent 2011.04.04. 21:14:44

Ugy altalanosan lofaszt a bakokba, de mi a retkes franckarikat tettek arra a langosra, hogy 25 ezer forint kellett hozza? Tenyleg ilyen reg langosoztam? Pedig a minap meg 300 ft volt darabja :(

Rosszindulatú Vászka 2011.04.04. 21:15:05

@csiri bá: télleg, ez értékes információ!

okleveles naiv 2011.04.04. 21:15:49

Kamu, jahahajj, de nagy kamu! :)
Atyámfia, teljesen mindegy, hogy az OTP-nél hány nap, mivel elmondásod szerint nem OTP-s vagy, ezért nem az OTP intézi neked a jóváírást a számládon, hanem a bankod. Igen, a bankod, amelyikkel szerződésben állsz, méghozzá a kondíciós listájukban (avagy hirdetményükben) rögzített határidőn belül. Az neked sok? Válts bankot... Jelzem az OTP hét munkanapon belül jóváírja az ügyfeleinek...
Szimat, szimat, mit érzek? kamuszagot? :D :D :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.04. 21:19:14

@hagyma: Ketamin. Állatgyógyászati nyugtató-fájdalomcsillapító, állatorvosok műtétekhez (pl. heréléshez), hülye állatok kábítószerként használják.

cicmen (törölt) 2011.04.04. 21:19:36

@csiri bá: A városház térnél van egy piac, de az este már zárva van. A másik a budafoki villamos remiznél van!

Xezs 2011.04.04. 21:43:45

A borsos ATM felvételi díjat elkerülendő, nem gondoltál még ingyenes számlára valamelyik normálisabb banknál? Egyre több bank hirdet ilyet és van köztük olyan is, ahol nem kell félni semmiféle későbbi (netán apróbetűs) lehúzástól.

A gépet meg nem kizárt, hogy valami maffiabanda megpiszkálta. Az utóbbi időben én olyan paranoid módon vizsgálom körbe az ATM-eket, hogy aki a kamera képeit visszanézi, azt hiheti, hogy pont én vagyok az, aki valami odanemillő kütyüt akar elhelyezni rajta :)

LanMaffia 2011.04.04. 21:46:15

Én 9.000-et hagytam az OTP-s automatában OTP-sként. Nem volt az automatán telefonszám, átmentem egy másikhoz, felhívtam az ügyfélszolgálatot, pénzt visszakaptam 7 munkanapon belül, mondták hogy kivizsgálják, és ha hazudtam akkor levonják és rám verik a kivizsgálási költséget is.

Én pozitívan csalódtam :)

Xezs 2011.04.04. 21:46:39

@Lear king: Ezt most nem teljesen értem. Azért dugtad bele a kártyát, mert féltél, hogy más veszi ki a te pénzedet?

min 2011.04.04. 21:56:41

Én nyitottam régebben a CIB-nél egy ingyenes devizaszámlát. Pénzt nem kért, kártyára nem volt szükségem mellesleg nem is voltak képesek adni egy euroalapú számlához ami már önmagában egy vicc volt.
Mostanság merő véletlenségből egy másik náluk lévő számlám lekérdezésekor közölte az ügyintéző, hogy devizám mínuszban van. Kérdem az, hogy lehet hisz ingyenes. Később kiderült(persze jó pár telefon után) hogy ekkor és ekkor egyoldalúan megszüntették ezt a kedvezményt és különben is kint volt a fiókokban lévő hirdetményeken valamint a honlapukon. Na mármost én huzamosabb ideje külföldön vagyok és nem járogatok a fiókokba és mivel épp abban az időben nem használtam a számlát nem is figyelgettem a honlapjukat.
Se egy levél se egy sms semmi egyéb felhívás, hogy mire készül a bank pedig tudtommal erre kötelezettségük van és nekem is bele kellene egyeznem vagy megszüntetnem a számlát.
Hülye digók...
Az OTP-vel meg a posztíróhoz hasonló sztorim volt csak nekem 100 rugót nyelt be az automata és a bizonylaton amit kiadott, kifizetettnek minősítette. Az is egy szép kaland volt ráadásul a kártyakibocsájtó bankom külföldi.

egyszerüen 2011.04.04. 21:59:08

Nemcsak cib és a otp csinál ilyet

Budapest bank. Kártya be kérem a manit leigazolja, csak éppen nem ad ki pénzt, kártyát se.
Telefonáltan, autamata zárolva, másnap be a bankba hogy mi van azt mondjuk a pultos luzer, hogy 4 héten belül kivizsgálják
Mondom az nem megy , mert ugye a hitelt is szeretném fizetni, meg kénne rezsit is fizetni. Esetleg holnap kaja is kénne
A hitelre kérjek kölcsön mert azt fizetni kell, és oldjam meg kérjek addig kölcsön valakitől
asztalveregetés, csak ugy villodzott a biztonságis szeme, de mondtam addig el nem megyek mig nem kapok pénzt, én ráérek:DD
persze kaptam uj kártyát, mert ugye enyészet az enyém:DD de leszámlázták az árát, mintha én tehetnék rola

Lotopé
nem kapok számlalevelet, de érdekes levonják a diját minden honapba. Reklamáciomra, nem egy olyan sok pénz
na ja de itt elvről van szo.
Majd kivizsgálják

Soroljam?? a bankokat. leteszteltem már párat

{*} (törölt) 2011.04.04. 22:04:47

szerintem basszák meg onyjuk takaros picsáját a ravaralon...

Murderface 2011.04.04. 22:13:26

@NorbArt: Azért van még ügyfele, mert az idősebbek, meg a tutyimutyik azt gondolják, hogy "áh, nem mindegy melyik bank lopja el a pénzemet?" meg azt, hogy "Jaj, de sok utánajárás, meg macera!", meg "nem is vonnak le olyan sokat". Nem a faszt nem vonnak le olyan sokat! Havi 2 rugót simán leemelnek. OTP-s számlaértesítőn szinte mindig lehet olyat találni, hogy nem vásároltál, nem vettél fel pénzt, semmit nem csináltál, és csak úgy levonnak 65 Ft-ot. Vagy 23-at. Mindig csak kisebb összeget, és erről semmi SMS-t nem kapsz, ha rákérdezel, nem tudják elmesélni, hogy miért szedték le.
Én is addig voltam OTP-s, amíg egyszer furcsán kevés pénzem maradt a hónap végére, összeszámoltam, hogy adott hónapban mennyit vontak le (15 ropi, és az ügyfélszolgálat nem tudta normálisan elmagyarázni, hogy mit miért vontak le), másnap már felmondtam a szerződést, és mentem másik bankhoz.
Különben minden banknak vannak hasonló stiklijei, csak az OTP a legpofátlanabb mind közül.
Remélhetőleg az évtized végére lassan elfogynak az ügyfeleik.

johevi 2011.04.04. 22:13:35

Elvileg igen, egy nap a kivizsgálás, meg mégegy a válasz, esetleg mégegy a levél. Ez 3. Csak az a kérdés hogy melyik 3 a sok reklamáció közül. Attól mert egy eset "egyértelmű" még nem kerül előre. Jól pofánvernék azt a vevőt, aki beelőzné a hosszú sort a tecsóban, hogy "csak egy kenyerem meg tejem van"
Ettől függetlenül minden banknak ( és minden ügyfélszolgálatnak pl mobil, tévé stb ) van egy kötelező válaszolási ideje, azt illene tartaniuk. Ha nem, akkor PSZÁF aztán magyarázkodjanak ott.

csipet4 2011.04.04. 22:15:47

@okleveles naiv:
Nem kamu. Két hete ugyanígy jártam, diósdi Interspar ATM-ben (szintén OTP, közel-távol semmi más.) Számlámról levonták a 45ezer Ft-ot, sms megjött, pénz nem. Gázszámlára kellett volna. OTP-t onnan felhívtam, mondták, 360 nap, ha náluk indítom. Bementem a saját bankomba, elindítottunk egy reklamációt, azt mondták, az OTP-nek 3 hónapja van reagálni. Az OTP-ben még azt is mondták, hogy a központ regisztrált valami hibát, de nem egyértelmű, hogy a pénzt kiadta-e, vagy sem. Nekem elég egyértelmű volt.... Bementem OTP fiókba, hogy igaz-e ez a 3 hónap, hiszen a következő töltésnél kiderül, hogy 45ezerrel több van benne. Ráadásul állítólag ilyenkor külön rekeszbe is megy az ilyen bentragadt pénz, esetleg akkor nem kaphatom-e meg. Néztek rám, minjtha anyagyilkos lennék.
Egyébként igaz, hogy 7 napon belül jóváírják a ki nem adott pénzt, de ezt csak a saját bank ATM-jénél saját kártyával kikért pénznél igaz.

johevi 2011.04.04. 22:18:13

Ráadásul az OTP az egyik olyan bank, akinek saját cége tölti az ATM-eket, más cégnél még az is napok, amíg a külső cég kimegy, tölt, leveszi a logokat, leadja a bankba. Szóval még erre sem hivatkozhatnak.

zolinyolchat 2011.04.04. 22:27:21

Ilyesmi velem is megtörtént már kétszer, érdeklődésemre azt felelték, hogy 2-3 hét alatt automatikusan visszakerül a pénz a számlámra. Ez meg is történt, nem volt semmi probléma.

A kártya amivel ez történt ráadásul külföldi, az ATM pedig K&H-s volt.

min 2011.04.04. 22:29:41

én felhívtam az osztrák bankom amikor az eset történt mire az ottani ügyintéző csodálkozva kérdezte, hogy miért nem megy ki a service szolgálat?:-)
nekem annyi dolgom volt csupán, hogy a kifizetési bizonylatot bevittem, elmondtam a sztorit a hölgy leírta onnantól ők intézték. Engem folyamatosan tájékoztattak e-mailben az ügy állásáról emlékeim szerint 2-3 hét alatt íródott jóvá a pénzem

jozso929 2011.04.04. 22:38:33

@LanMaffia: ugyanígy jártam, 7 napon belül visszarakták a pénzt, és 1 hónap után kaptam egy levelet hogy a panaszomat jogosnak találták. És 300.000 volt bennragadva.

csiri bá 2011.04.04. 22:49:03

@Rosszindulatú Vászka:
értékes hát... mert hol is van az automata közvetlen közelében lángosos?
Én is ennék szívesen ha arra járok és még estébe nyúlóan nyitva is van, ráadásul vasárnap (!!)...
Ha pedig a cicmen által említett piaci lángososról ( ami amúgy kb 6kor zár és csak 7köznap van nyitva, az meg még nem este) van szó az 2 megállónyira van onnan és ott a közelben van fiók, ahol van ajtón belüli automata, amit tán kevésbé piszkálnak meg/tesznek tönkre rosszindulatú emberkék... persze azt is lehet, de kevesebb eséllyel, mint egy pőre, kivilágítatlan bekamerázatlan utcait... én pl ilyen automatát sosem használok... max ha valami plázában van mindenki szeme előtt...

Viktus 2011.04.04. 22:57:19

Ilyen drága pöstön a lángos? megyek belevágok a lángos bizniszbe akkor :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.04. 22:59:40

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
elsore is ertettem, most mar csak az a kerdes, mit vacsoraztak?

@johevi: szoval a 3--12 honap rendben van....
mondjuk en elvetve veszek fel kp-t es meg annal is ritkabban idegen ATM-bol, az itt is 2-3$, de igen felbaszna, ha ezen 2-3 $-ok fejeben ha nem ad ki penzt, meg varhatnek 1 evet, meg akkoris ha 2 kartyank van ugyanahhoz aszamlahoz, meg csekkfuzetunk

Viktus 2011.04.04. 22:59:56

@cicmen:

Nekem KH-nál egy nap sem volt ...

Viktus 2011.04.04. 23:04:18

@Xezs:

Ingyenes számla a legnagyobb bepalizás a hülyéknek ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.04. 23:17:04

@Viktus:
akkopr amerikaban tenyleg mindenki hulye

Viktus 2011.04.04. 23:24:26

@hagyma:

könnyen lehet, ha megnézik egyszer mi mennyibe kerül ...

okleveles naiv 2011.04.04. 23:29:27

@csipet4: OK, legyen, nem kamu. De hiába van a lótépének 3 hónapja reagálni, ha a te bankod 45 napon belül jóváír, nem? V akkor h is van ez? Ez a 360 nap meg olyan hihetetlennek tűnik egy szimpla belföldi, netán saját ATM ügy kivizsgálására. Ja, amúgy nem saját cégük tölti a ketyeréket, még a fiókos ATM-ek nagyrészét is külső cég tölti. Viszont amelyik fiókos gépet a fiók tölti, na az tuti, mert ott visszakaphatod a kártyádat a megfelelő formaságokkal.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.04. 23:31:40

@Viktus: konkretan minden ingyen van egy sima szamlaval kapcsolatban, a mar emlitett idegen ATM hasznalatanak kivetelevel

Xezs 2011.04.04. 23:49:50

Amúgy itt egy csomóan írják, hogy számlákra vesznek ki készpénzt. Halkan kérdezném tőlük, hogy ők csoportos beszedésről hallottak-e már? És úgy egyáltalán, mazochisták-e, hogy hosszú sorokban állnak a postán csekket fizetni, mikor van ezer egyszerűbb módszer is?

@Viktus: Akkor én nagyon be vagyok palizva, csak tudnám hogy hogy, mert vagy 2 éve egy kurva fillért sem fizettem a bankomnak olyanért, amiért ne akartam volna.

Tudod mit, legyen igazad, faszt fogok itt én vitatkozni. Nézz körül a piacon, én azt ajánlom.

NorbArt 2011.04.04. 23:52:54

Egy ráadás: Budapest Bank...
Asszony adott egy rendszeres havi utalási megbízást 5000 forintról. Erre a bank mikor eljött az idő na mit csinált? Nem, nem 5 ropit utalt hanem az összes számlán lévő pénzt viccen kívűl 1.7 milát. Majd megnyugtattak hogy rendszerhiba volt, de semmi baj mert 30 ! tehát HARMINC napon belül jóváírják. Én meg reggel mint a lerágott csont, kb ötször beszéltem velük, majd visszahívnak persze de sose hívtak. Majd kora délelőtt bejelentettem akkor már üvöltve a telefonos ügyfélszolgin, hogy most indultam és felgyújtom a legközelebbi BP bankot de addigra talán értehetően már nagyon zabos voltam. Ekkor asszony átvette a projectet látta már nemigen vagyok beszámítható, és csodák csodája másnapra visszakerült a zsé. Persze kértünk róla jegyzőkönyvet ami azóta is jön gondolom... S mikor kivettük a zsét és megszüntettük a számlát még válonogatást is kaptunk plusz jó sok kezelési költségre lepippantottak...

Ronda Bözse 2011.04.04. 23:55:14

@hagyma: Amerikában nem is ismerik a lángost sem,úgyhogy nem kell felvágni!)

NorbArt 2011.04.04. 23:55:16

Van CIBes is...
Betettünk pár ezer olyrót egy CIB számlára, ahol is rá bírtak írni éves kamatnak 27 olyrót, majd elfeledtek szólni hogy a második évben egy buznyákot nem kamatozik. Mi meg pofára estünk hogy nemhogy kamatozott volna de inkább fogyott a havi számlavezetési díjjal...

Tíz:59 2011.04.04. 23:57:48

Kedves OTP én fenti esetből kiindulva,nem önöknél fogom megnyitni a számlámat,és bankkártyát igényelni.Tisztelettel.

para_noir 2011.04.05. 00:07:23

Állj bosszút tanítványaim módszerével. Következő: kérsz a géptől egy nagyobb összeget, úgy, hogy minél több bankjegy legyen benne (pl. 49 ezer), mikor kiadja a pénzt, megfogod a középső kettőt-hármat és egy hirtelen mozdulattal kirántod, úgy, hogy alatta-fölötte maradjon bankjegy, ami még félig a gépben van. Ezután vársz pár percet, és a gép - mivel azt érzékeli, hogy a pénz nem lett kivéve - visszahúzza az ottmaradt lóvét, a tranzakciót pedig törli. Én sose próbáltam, ugye ez tulképp lopás, de a kölkök esküdtek rá, hogy működik. Ha valaki kipróbálta, mesélje el mi volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.05. 00:17:23

@hagyma: marmint langos

hogy az miert nincs hogy egyszer kiadna dupla annyit, vagy csak 20 dolcsival tobbet
sose

Gyarló Hintaló 2011.04.05. 01:05:10

most őszintén, HOGY JÖN IDE A KETAMIN???

egy biztos, Magyarországon a bankok nagyon leveszik az embereket.
Decemberben mexüntettem az otp-s számlám.
Kinél érdemes bankolni itthon?
van egy külföldi számlám a rabobanknál aminek 7 euró a negyedéves díja!! és a pénzfelvétel ingyenes külföldön is, idegen automatánál is.
itthon ki ajánl hasonló kondíciókat? hol nyissak hamarosan számlát?

Chapell 2011.04.05. 01:10:33

@NorbArt: Kiskorú vagy, és már asszonyod van? Ejj de jól élsz ecsém.

pruntyike 2011.04.05. 04:36:36

@Taurusz: 360 nap az nem egy év, egy év az 365 nap (szökőévben 366 nap), ne túlozzzunk kérem (keserű kacaj)...:)

Rosszindulatú Vászka 2011.04.05. 06:30:36

Asszem én megfejtettem a ketamin rejtéjt.

Vélhetően azért került a címbe, mert a bankok és pénzváltók kapcsán nem tudtak a Homárék egyetlen egy keresztényes viccet senem elsütni, csak tuggyukmis jutott az eszükbe. Pedig írhatták volna, hogy pl. bezzeg az a fáraszögelt szakállas szaros ostorral verte ki a kufárokat a plázából és nem egy év múlva, hanem ütsvöllést vagy valami. Hiába no, romlik a Világ.

malaryanbeast 2011.04.05. 06:31:50

Uff.

Otp-ben dolgozom, (bár ez lassan múlt idő lesz)
Mióta külsős cégek ( muhaha; monicomp, group4 falck) kezelik az atm-ek nagy részét, azóta gyakori ez a "szopóág".

Nálunk az a bevett eljárás hogy megnézik ( azonnal ) az ügyfél tranzakcióit, kiszűrik a hibát, ha kell kamera képet is visszanéznek ( ez lehet vitás esetben a problem, mert a "bankbiztonságnak" csúfolt minden nagyobb banknál fellelhető információbiztonsági osztályok lassan és kurva impotens mód járnak el. ( mit vár az ember egy csomó olyan fazontól akiket még a rendőrségtől is kirúgtak a kötelező 3 év után.)

Summa-summárum az ügyfél 15 percen belül vissza kapja a zsetont.

A baj ott van ha 1.:- a fentebb említett osztály töketlenkedik
2.:- valami irgalmatlanul rosszindulatú, lusta, 30 éve poros bútordarab ügyintézővel hozta össze a delikvenst a sors. (van pár ilyen; gondolom nem meglepő hogy ő az a fajta aki sértésnek veszi azt is ohgy neki ugyanúgy dolgozni köll a pénzé' , mint a fiatal munkatársaknak.)

Ilyenkor tényleg csak sajnálni tudom akit szopatnak, de sajna a "nagy számok törvénye" ilyen. Egy nagyobb banknál naponta TÖBB MILLIÓ tranzakció fut át,
elkerülhetetlen hogy ebből 1-1 el ne legyen baszva.

oozzee 2011.04.05. 06:44:02

Velem is előfordult egy hasonló eset Svájcban. Amire telefonáltam, már a számlámon ismét ott volt a pénz.

Nem tudom, hogy azok az ATM-ek technikailag mennyivel különbözőek. De szerintem nem is ott van a különbség. A különbség szeritem a hozzáállásban van. Svájcban az a bank hozzáállása, hogy az ügyfél biztosan becsületes. Magyarországon az a kezdőpont, hogy az ügyfél biztosan csalni akar.

Szerintem.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.04.05. 06:46:29

Mé ilyen drága a lángos? Télleg felháborító! :)

Rosszindulatú Vászka 2011.04.05. 06:48:41

@oozzee: "Svájcban az a bank hozzáállása, hogy az ügyfél biztosan becsületes."

Muhaha :XSDDDDDDDDDDDDDD

Darkcomet 2011.04.05. 07:00:25

@Xezs: Persze, hogy hallottunk róla. Csak hát nekünk is olyan kevés a jövedelmünk, hogy csúsztatni kell a csekkeket, mert egyszerre nem tudnánk mindent feladni. Ha csoportos átutalásnál egyszerre leszednék a pénzt, lenne olyan hónap, hogy enni sem maradna pénzünk.

Darkcomet 2011.04.05. 07:14:05

Egyébként mi hasonlóan jártunk, mint a poszt írója. Tavaly december 28-án egy Unicredites kártyával akartunk OTP automatából hetvenezer forintot kivenni, de csak a kártya jött vissza. Az eljárást az Unicrediten keresztül indítottuk el, ezév január harmadikán, mivel meg kellett várni, amíg az OTP-nél lekönyvelésre kerül a pénz. Az Unicredit szerint 120 napja van az OTP-nek a válaszadásra, Az OTP szerint 360. Tehát leghamarabb május harmadikán méltatnak minket válaszadásra. Ez egyszerűen felháborító, kurvára nem értem, hogy egy nyilvánvalóan technikai jellegű malőr miatt, mi a fenéért kell ennyi ideig húzni az időt.

Rosszindulatú Vászka 2011.04.05. 07:20:17

@Darkcomet: arról ne beszélve, hogy nagy bátorság kell hozzá, hogy annyira megbízzunk egy szolgáltatóban, hogy szabadon garázdálkodhasson a számláink felett.

Vagy csak én kaptam már dupla csekket? Vagy lemondott szolgáltatásról számlát és csekket?

okleveles naiv 2011.04.05. 07:39:17

Az OK, h félsz a csoportos beszedéstől, elvégre attól, h paranoiás vagy, még üldözhetnek :), de akkor sem sárga csekk, mert az marha kényelmetlen. Akkor inkább eseti utalások, elektronikusan, nem fiókban, a számlacsomagomban ráadásul ingyen.

fkorbi 2011.04.05. 07:47:27

@Rosszindulatú Vászka: nekem ezeket a beszedési limit kivédte. 8 éve használok csop beszedést - amióta lakásom van - ez idő alatt max 2-3 olyan alkalom volt, amikor a szolgáltató trükközni próbált. (és a limit miatt sikertelenül).

Én, ha csekkeznék, ennél jóval többször csúsztam volna meg.

Plusz a netbankomon egyenként is le lehet tiltani a gyanús megbízásokat, vagy ha tudom, hogy adott esetben jogos a limit feletti fizetés, akkor kézzel engedélyezhetem.

Csigorin 2011.04.05. 07:57:26

@LanMaffia: ezzel en is igy voltam, kulfoldon az automata megmutatta a penzemet es gyorsan vissza is nyelte azonmod. Csak pislogtam... Bent a bankban azt mondtak ok odaadjak ha egy kivonatot mutatok hogy a szamlamrol tenyleg levonasra kerult a penz. Mondom persze hogy, hat azert nem tudok most felvenni...
OTP-t felhivtam, par nap mulva visszajott a penz, uez volt hogy majd kivizsgaljak, hogy igaz-e, aztan par honap mulva jott valami level hogy minden ok, igazam volt tenyleg lenyult az avtomat.
Mondjuk azon a hetvegen hidegvizen eltem a jovoltukbol...

Tower13 2011.04.05. 08:12:29

@Homo Homini Lupus:
A CIB minőségi romlását reklamáld a mostani vezérnél. Eddig mindent megtesz, hogy a folyamat gyorsuljon. De legalább amerikában tanult cseh fazon vezeti nálunk a bankot, aki magyarul annyit tud, hogy "What?"

Erdőtársulás 2011.04.05. 08:14:17

Látom sokan megosztják saját történeteiket. Nekem is van egy. Én egyszer Pannon számlakiegyenlítést csináltam az OTP-s internetes fizetőpulton egy OTP-s kártyával, ami a művelet legvégén hibát jelzett. Akkor, amikor már minden rendben volt, és a "vissza a szolgáltató oldalára" vagy valami hasonlóra kellett bökni. Nem jött vissza a Pannon hanem valami http hibaüzi jelent meg. A terhelést rögtön rátették a kártyára, a befizetés a Pannonhoz nem érkezett emg, illetve sikertelennek látták. Én akkoriban OTP-s dolgozó voltam, nem is messze a kártyásoktól, de gondoltam elindítom a reklamációs folyamatot "normál" ügyfélként. A hibát itt követtem el. hivatalos 30 napos határidő letelt (ez alatt 3x hívtam őket), a 35. napon a Pannon küldött sms-t hogy most már korlátozni fognak ha nem fizetek... Na akkor, mivel letelt a 30 nap, a helpdesken kiadták az ügyintéző nevét és telefonszámát. Tovább nem is szaroztam, a neve alapján szépen megnéztem a belső telefonszámát és belső telefonomról felhívtam. Mondom neki csipkedje magát, mert átkozottul nem örülnék ha kikapcsolnák a telefonomat, és ha én nem örülök, annak ő sem fog. Talán hihetetlen lesz, de 1 azaz EGY óra múlva jött egy SMS a Pannontól, hogy befizetést érzékeltek, a tranzakciót a kollega online újraindította. Szóval 30, 60 meg 365 nap és társai, az mind az amivel az ügyintézők pöcsölnek, ráadásul miattuk az műszaki területeknek a bizonyítékokat (felvételek meg naplóállományok meg hasonlók) évekig meg kell tartaniuk, ezer millió forintokért fenntartható tárolóeszközökben, csak mert ugye kegyeskednek 180 nappal a problémás eset után lépni, nem ám másnap. A főnökeik helyében úgy kibasznám őket, mint kínai a fosos macskáját, de ez azért nem történik meg, mert a főnökeik pont ugyan ilyenek, felfelé nyal lefelé tapos, a fizetését meg a bónuszait ezért kapja, nem pedig azért mert a csoportja/osztálya/főosztálya hatékonyan működik, vagy egyáltalán működik...

NorbArt 2011.04.05. 08:23:00

@Chapell:
Bizony és most jön hamarost a harmadik gyermekem is. A Jóisten meghallgatott és az egyetlen valaha volt igazi kérésem az életben teljesítette. Köszönöm neki :) Tudom tudom nagy bátorság "de én így szeretem"

Pávor Jál 2011.04.05. 08:26:01

Azért, mert állatokat nyugtatnak vele, emberekre egyáltalán nem hat nyugtatólag a ketamin. Előbb próbáljátok ki, aztán írjatok róla. :D

para_noir 2011.04.05. 08:26:44

Velem az inverz eset történt meg, egyszer anyám küldött nekem OTP-n keresztül 15000 forintot, a pénztárosnő meg véletlen 20 rongyot utalt. Gondoltam jól van, péztártól való távozás után nincs reklamálás, ezt bebukta a csaj, majd levonják tőle. Erre fél óra múlva hívják anyámat a céges mobilján, ami ugye nincs a nevén, tehát honnan tudják, ráadásul nem az OTP ügyfele, és kérdik, hogy beleegyezik-e, hogy visszavegyék a pénzt. Mondta persze igen (más kérdés, mi lett volna, ha azt mondja, nem?), erre levették a pénzt a számlámról, anélkül, hogy nekem egy büdös szót is szóltak volna az egészről. Kissé riasztó, hogy így lehet turkálni a számlámon a megkérdezésem nélkül.

milike47 2011.04.05. 08:31:29

Nekem Er..e-s kártyám van, takszöves ATM nél vettem (volna) le 100000 Ft-ot, de nem adta ki. Ott helyben felhívtam az ügyfélszolgálatot. Másnap visszatették a lóvét a számlámra. Jaaa...náluk én vagyok az első :)

gaijin 2011.04.05. 08:43:57

@NorbArt: nem kell sok ügyfél (bár van), csak néhány nagyon zsíros.

pl.: APEH (NAV), minisztériumok, önkormányzatok...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.05. 09:20:56

@Megdobbent: Mi bajod a bakokkal?
@hagyma: Telefonról izélgettem, azt hittem, nem ment el. Lehet, hogy lóherét vacsoráztak?
@Chapell: A bodzagyűjtő menedzserek kultúrájának és másságának része, hogy korábban élnek. ~10 éves koruktól szexuális életet élnek, és 21 éves koruktól nyugdíjasok...
@Rosszindulatú Vászka: A híres, nagy svájci bankszámlákról állítólag még soha, senkinek nem sikerült felvenni a pénzt, vagy kivenni a trezorokból a dollármilliárdos letéteket (értékpapírokat, aranyat, gyémántot, műkincset).
@Pávor Jál: Téged is azzal próbáltak herélés/miskárolás előtt lenyugtatni?

Rosszindulatú Vászka 2011.04.05. 09:37:55

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: és köztudottan csak és kizárólag friss és örökérvényű erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező betéteseik vannak.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.05. 09:54:08

@Xezs:
Én már hallottam a csoportos beszedésről!
Az olyan, hogy páran összejönnek, szereznek valami fegyvernek látszó tárgyakat, és meglátogatják az ügyfeleket.
Ha nem kapnak pénzt, saját elképzelésük alapján átalakítják a helyiség berendezését/az ügyfél hámszöveteit.

Rosszindulatú Vászka 2011.04.05. 10:01:48

@Sün‼: az nem az, mikor a júzereket csoportokba verve szedik össze és logisztikázzák pihenő-nevelő intézménybe?

Secnir 2011.04.05. 10:06:21

nekem takszöv van.
sose volt ilyen gondom.
sikeres-e vagyok-e?

2011.04.05. 10:11:27

@Gyarló Hintaló: Erste, Raiffeisen. Citibank..stb: van nullás csomagjuk: pénzfelvétel és számlavezetés ingyenes, havi x ft összeg (munkabér) beérkezés a feltétel.

homer7 2011.04.05. 10:14:45

Én idén karácsony előtt a törökbálinti cora otp automatájában vettem fel 39 ezer forintot. Ezresekben adta ki a kütyü, alig tudtam kiszedni belőle a pénzt.

Rosszindulatú Vászka 2011.04.05. 10:14:51

@Sün‼: vagy a zárolás. Esetleg inkasszó. Nem egyszerű ez a bankszakma. Hát csoda, hogy ijen sótlan, frusztrált gyógyegerek a svejciak?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.05. 10:16:37

@Sün‼: Én láttam is már olyanokat. Nagy fekete moslékszállító kisteherautókkal járnak, és sok közöttük a volt- illetve szabadidős rendőr is...

mohopasi 2011.04.05. 10:35:01

OTP-től, bankoktól függetlenül rühellem az úgynevezett kivizsgálási időt... Mi az hogy 30-120-365, akárhány nap??? Ha én elbizulálok valamit velük szemben, pár nap alatt lehúznak... No a másik, nem banki történet, amikor gázszolgáltató közölte reklamálás után, hogy az ő szerződésükön az van, hogy aláírás + 240 napon belül végzik a bekötést. Mondja a megrendelő cimbora, hogy az ő példányán 120 nap van. Hogy lehet 1 szerződés 2 példányán különböző adat, valamint a 240 nap is eltelt... 2 hét alatt bekötötték neki, amikor már feljelentéssel fenyegetőzött.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.05. 10:38:13

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Azok nem a hitelosztály munkatársai véletlenül?

@Rosszindulatú Vászka:
Az biza.
És akkor még csak az alkalmazottakról beszéltünk.
A technikai háttérről nem is esett szó.
Lásd pl. különböző tárolóeszközök.
Mint például finn telefon doboza.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.05. 11:05:22

@Sün‼: A beszélegetésükből ítélve (Ti ketten, Iván meg Kolja, odaszögezitek a pasi két kezét az ajtó szemöldökfájához, Iván a felesége és a pulyája szeme láttára se..be qurja, utána Iván vigyáz rá, nehogy elaludjon, ott a sokkoló, közben Kolja segít nekem lefogni a feleségét, akit először én b... meg, utána Kolja, Grísa meg lefogja a kölyköt, amíg Aladár s..be qrja, persze úgy, hogy a pasi jól lássa mind a kettőt, és utána megkérdezzük, hogy holnapra lesz-e már elég pénze, hogy fizessen, vagy tovább kell ide járnunk...) inkább a követeléskezelő részleghez tartozhattak.

Darkcomet 2011.04.05. 11:34:27

@okleveles naiv: Elektronikus utalással is szoptam már, akkor is én járkálhattam bizonyítani az igazamat, attól függetlenül, hogy egy hülye számára is nyilvánvaló volt, hogy rendszerhiba történt. Ebből is elegen lett. Hiába idejétmúlt a sárga csekk, sajnos magyarországon ezzel tudja a legjobban bebiztosítani magát az kiskeresetű ember. Elviszem a szolgáltatónak, Az orra alá dörgölöm, a pénzt még keresse a postán. Itt nem hivatkozhatnak rendszerhibára, meg hogy fizessem ki készpénzben, és ha megjön az utalás, majd visszautalják, vagy jóváírják a következő hónapba.

Pávor Jál 2011.04.05. 12:40:28

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Nem, még vannak heréim, ha szeretnéd, szopizhatod őket nyugodtan. :)

Egyéves Önkéntes 2011.04.05. 12:44:22

Svédországban az OTP automata lángost is ad ki.
És még kreditpröving sincs.

csipet4 2011.04.05. 12:54:03

@okleveles naiv:
Tényleg elképesztő a 360 nap. Ez akkor van, ha az OTP-nél indítom.

Egyébként nem is sárga csekken akartam befizetni, hanem közvetlenül a TIGÁZ ügyfélszolgálatán. Az már csak hab a tortán, hogy a 45ezerrel akartuk kissé egyenesbe hozni az elmaradt számláinkat. A bentmaradt 45ezer Ft-ot nem tudtuk máshonnan pótolni, jöttek és elzárták a gázt.
Tudom, persze, ne legyen elmaradásunk. De sajnos ez most így alakult.
Bankos, kártyaosztályon dolgoó ismerősöm (CIB) mondta, hogy ez a 3 hónap sajnos teljesen törvényes.:(

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.05. 13:59:47

Szemét egy ország szemét szolgáltatókkal
Páran lehulyézik poszttolót hogy miért nem vált ingyenes számlára
Az ingyenesnek az atm-je ugyanugy elnyelheti, ugyintézés ugyanugy
elhuzódik

Az volt már, hogy a ketamin
"Állatgyógyászati nyugtató-fájdalomcsillapító, állatorvosok műtétekhez (pl. heréléshez), hülye állatok kábítószerként használják."

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.05. 14:06:53

@mohopasi:
Most hogy emlited a gázt
Több mint egy hónapja se emilre se onlányra, se faxra nem válaszolnak a reklamálásomra a Gázművektöl
Telefonos ügyszolga automata megszakitja a vonalat kb 5perc után
Mozduljak személyesen a XXI.században?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.05. 14:08:04

@horex:
Meg is eresztek nekik egy sorozat faxot, hadd fogyjon ki a papirjuk, nálam pc-rol megy igy nincs papir
:))

Xezs 2011.04.05. 20:23:55

@horex: ugrassz rájuk valami faxbomb-ot

mohopasi 2011.04.06. 10:52:21

@horex: Van amikor csak az a megoldás. Nekem volt, hogy az internetszolgáltatóm közölte új mailcím beállításánál, hogy fáradjak be az ügyfélszolgálatra. Mondom fosom le a köldököm most azonnal, inkább nem kell mail :-DDDDD

moczi 2011.04.06. 20:48:32

Szisztok!
Mindenkit megnyugtok, hogy sem a családom terjedelme,sem a rendkívül magas lángosárak miatt, hanem a kp. felvétel költségei miatt akartam felvenni 25000 Ft-t. Aki nem tudná, a Dun parton,a helyszíntől 3 perc bringaútra kap jó kis lángost a piros emeletes busz mellett.

moczi

2011.04.06. 22:30:12

1. Csak beteg ne legyen az ember... mert lehúzzák.
2. Csak bankkal ne legyen dolga az embernek... mert még jobban lehúzzák.

2011.04.06. 22:31:45

Valami angol statisztika szerint az emberek bizalma a bankokkal szemben csökken. Na vajon miért? Mert lehúzós uzsorás az összes.

hha96 (törölt) 2011.04.07. 07:18:47

@shitgun2:
Elárulom: NEM törli a tranzakciót, a terhelés végig a számládon marad. Ha bemész reklamálni 3 eset lehet: Lehet próbálkozni (elhajtanak), de ne csodálkozz, ha egyszer érkezik egy idézés csalás bűntette miatt. Jobbik esetben buktad az el nem vett pénzt. Esetleg kimagyarázod, hogy remegett a kezed, etc, beveszik és kb 1% eséllyel nullán jössz ki az akcióból.

DW73 2011.04.07. 13:23:44

Miért nem "saját aútómattából" vettél fel pénzt? Ja, hogy a többi tetű bank nem nagyon telepít automatát? Semmivel sem szarabb bank, mint a többi.

Xezs 2011.04.07. 22:35:36

@DW73: A legtöbb interneten fellelhető bankos panaszt, amit olvastam az OTP ellen tették. Lejáratókampány lenne?

DW73 2011.04.08. 13:11:52

@Xezs: talán az ügyfélszám is érdekes lenne...

wmak 2011.04.08. 14:16:41

Ilyesmi velem is történt, otp-sként..
2 éve talán nyáron volt, hogy barátnőmmel mentünk a Balatonra, átszállás miatt Székesfehérváron vártunk, addig levettem a szállásra félretett pénzemet az állomás automatájából..vagyis csak szerettem volna. Sms megjön, blokk kiadva 60-70ezer ft-ról, pénz egy szál se..pár telefon után fél órán belül jóváírták és ajánlottak egy másik automatát a közelben, ami 100% működött.

Xezs 2011.04.08. 19:40:04

@DW73: Nekem volt némi közöm hozzájuk korábban, én csak a balfaszkodásra emlékszem.

Tóthi 2011.04.08. 22:04:07

Férjem OTP automatából vett ki pénzt. Kártyát visszakapta, de éppen hívták telefonon, a pénzt nem vette el, a gép visszanyelte. (Pár lépésre onnan állt, más nem ment az automata közelébe se, hajnalban történt.) Az OTP azt állította, felveszik a panaszt, és x időn belül kivizsgálják az ügyet. x idő után tájékoztatták, hogy nem volt többlet. Aha.

Nem mondom, méretes marhaságot csinált, de ez nem menti az OTP eljárását.

Xezs 2011.04.09. 11:46:04

@Tóthi: "éppen hívták telefonon"

Ugye azt tudjátok, hogy telefont nem KÖTELEZŐ felkapkodni? Ha pénzt veszek fel, ki nem szarja le, hogy hívnak?

Mondok neked jobbat: ha olyan kedvem van, én a bejárati ajtót sem nyitom ki, csak azért mert csengettek.

Sajnos sok embernek beidegződése, hogy ha telefonon hívják akkor ugrani kell. Lófaszt kell. Ha fontos hívás, majd újrahívja, ha meg nem fontos, minek hívta egyáltalán?

Tóthi 2011.04.11. 10:32:59

@Xezs: Nekem ne mondd, én nem veszem fel, ha mással vagyok elfoglalva. Drága tanulópénz volt, de ő is megtanulta, hogy rosszul szocializálódott. :-( (Szolgáljon némiképp a mentségére, hogy fontos hívást várt a munkájával kapcsolatban, de ettől még hülyeséget csinált.)

Elárulom, ki szoktam kapcsolni a csengőt, és kihúzom a vezetékest, ha nem akarom, hogy zavarjanak.

Xezs 2011.04.11. 18:05:32

@Tóthi: "ki szoktam kapcsolni a csengőt, és kihúzom a vezetékest"

Ezt pontosan így kell csinálnia egy megfelelő önbecsüléssel rendelkező embernek.

Akkor végülis hepiend van, mert a tanulópénz megvolt, mindenki boldog és mindenki szarik a csörgő telefonjára.
süti beállítások módosítása