Tékozló Homár

Nem a barátod a Barát-taxi

2011.06.09. 09:34 | juszka | komment

Napindító inspiráló flegmaság a Barát-taxitól. Virág története rövid és velős, azonban annál bosszantóbb. (A Homár pedig gondolkozik egy "akik egy ágyban alszanak a főnökökkel" címkén.)

Súlyosan eltévedtek az üzemeltetők, amikor Barát-taxinak nevezték el vállalkozásukat.  A repülőtérre rendeltem, majd hosszas telefonálgatás után közölték, hogy bocs, nincs autó, üljön be egy másikba 6 ezerét.

Gondolom ezt tanács nélkül is kitalálható lett volna, de a hölgyemény nem volt tisztában a szolgáltatás fogalmával. Amikor nehezményeztük az eljárást, akkor közölte, hogy egy ágyban alszik a főnökével, úgyhogy azt tehet, amit akar. Ezt nevezik szolgáltatásnak. Soha-soha többé nem utazunk a Barát-taxival, és ha nem akar hülyére véve, kioktatva hoppon maradni, más se tegye. Nem tudom, hogy a Fogyasztóvédelmi felügyelőségnél van-e ilyen kategória, hogy azok, akik egy ágyban alszanak a főnökükkel, nem tartoznak sem tisztességgel, sem korrektséggel a klienseiknek. Aligha.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ámbátor 2011.06.09. 09:36:10

Ezt nem a Fogyvédnél kell orvosolni, hanem a főnök feleségénél.

Dr. Kix 2011.06.09. 09:39:13

@É2I: Ott a pont. (Már ha van neki.)

Dr. Kix 2011.06.09. 09:41:05

@ámbátor: A 3. hozzászólás neked akart menni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.09. 09:46:10

Szegénynek nem sikerült saját ágyat vennie?

Grg76 2011.06.09. 09:53:19

Az is lehet, hogy a hölgyemény a főnök felesége...

keramia53-1 2011.06.09. 09:58:59

Egy lehúzós, tetves cég - széles ívben kerülendő!!!!!

É2I 2011.06.09. 10:02:04

@Sün‼: Gondolom egy ágyban alszik az összes munkaerő. Ezért sem tudtak taxit küldeni, mert pont együtt szunyált a főnökkel mindegyik taxis.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.09. 10:04:53

@É2I:
Lehet, hogy a poszt toló éppen a Hófehérkével beszélt.
A fiúk meg dolgoztak.

TiZ 2011.06.09. 10:05:09

Feleség lesz az, mert ellenkező esetben "házibarát" lenne a cég neve.

esef 2011.06.09. 10:05:22

tutira hölgy volt a telefon végén és nem "hercegnő"? (bár nekik némileg mélyebb, férfiasabb a hangjuk)

bl4ze 2011.06.09. 10:26:45

ez egy szarrágó, rohadt cég. mi is pár éve csúnyán megjártuk. töröltetni kéne Őket a francba, hogy senki ne járja meg velük. a modoruk az meg aztán kriminális, kis koszos garázscég amit idióták vezetnek :(

Soni 2011.06.09. 10:43:59

Nem küldtek taxit, mert mind foglalt volt. Ügyfél hisztizik miatta. Ez tényleg egy cikk?

Take-it-Easy 2011.06.09. 10:49:30

Én még nem utaztam a Barát taxival, de - főleg, miután a belinkelt posztot is elolvastam az ügyvezető reakciójával együtt - ezután kínosan ügyelni fogok rá, hogy nehogy véletlenül őket rendeljem akár reptéri transzfernek, akár egy átmulatott éjszaka utáni hazatranszportnak!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.09. 10:50:01

@Soni: "Nem küldtek taxit, mert mind foglalt volt."

Mind foglalt volt. Dugtak. Egy taxiban a főnökével.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.06.09. 10:57:50

Most komolyan fillérbaszókáim mit vártatok!? Olcsó húsnak híg a leve, ezt illene már megtanulni végre! Miért lenne a taxi esetében ez más!? -.-"

mézgaúr 2011.06.09. 11:40:54

oké, a főnök keffentgeti a diszpécsert, de a posztoló mit nem ért azon, hogy NINCS kocsi? :D

Riska 2011.06.09. 12:16:43

Barát taxi? :D :D :D Az mi? :D

Kolombusz 2011.06.09. 12:17:04

Az nice, hogy a hölgy a telefonba ezt hozza fel érvként egy vadidegennek.

isti77 2011.06.09. 12:17:56

Na játssz a telefonnal ribanc, add a diszpécsert.

Őrült fahéj 2011.06.09. 12:20:31

Nem vagyok barattaxifan, de azt tudni kell róluk, hogy csak előrendeléssel dolgoznak.
Ezt az infót a posztoló kihagyta, pedig a honlapjukon is fent van.
Én már többször utaztam velük, 2-3 nappal előre tudtam, hogy mikor repülök, és percre pontosan ott voltak a megbeszélt időben.
Hazafelé is ott voltak.
De ha nem rendeli meg előre az utas, nem biztosítanak kocsit.

Mielőtt ez a vád érne: nem nekik dolgozom!:)

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.06.09. 12:27:23

ez a poszt feltehetőleg személyes bosszú vagy a taxiscégek közti háborúzás terméke

Leonard Zelig 2011.06.09. 12:32:16

@Nick_: Hát igen, eléggé fékgyanús. És nem dob- vagy tárcsa-, hanem inkább konkurencia által generált fék.

czrkhbgvdr (törölt) 2011.06.09. 12:42:03

A múlt nyáron utaztunk velük. Előre lefoglaltam az utat, a visszautat megrendeltem a kocsiban. Időben érkeztek mindkét esetben, a diszpécser és a sofőr teljesen korrekt volt. Mi akkor elégedettek voltunk. Meglepett a cikk.

xenosz 2011.06.09. 12:43:17

@Őrült fahéj: oké,hogy nincs,de ezt nem hosszas telefonálgatás után kéne megtudnia a rendelőnek.

xenosz 2011.06.09. 12:47:03

Amúgy meg utána kéne járni,hogy ki a főnök,ki a diszpécser,és ha a főnöknek van felesége,és az véletlenül nem a diszpécser... ciki lenne

Démonmac1 2011.06.09. 12:52:12

Az Edés poszt hosszabb volt.
Uborkaszezon.

F_Jikov 2011.06.09. 13:04:38

Eddig háromszor utaztam velük. Olcsó taxitársaság, átlagos vagy annál kopottabb kocsikkal. Ellenben problémám még soha nem volt velük. Előző napon megrendeltem, másnap pontosan a ház előtt voltak és időre kiértem a repülőtérre. Mint fentebb is valaki írta, előzetes rendelés alapján dolgoznak, így a köpködés és fikázás nagyrészt alaptalan. Mondjuk, a diszpécser stílusa nem előkelő, de a posztoló sem lehet egy egyszerű eset, ha olyat nehezményez, amit a társaság eleve nem is vállalt. A cikk valszeg szipmla lejáratás a konkurencia részéről.

.lll. 2011.06.09. 13:13:49

egy ágyban az ellenséggel
vagy
egy ágyban a feleséggel

egy ágyban az eleséggel

egy ágyban a ceceléggyel

Sokorai_Atala 2011.06.09. 13:19:35

Ha szabad javasolnom, repülőtérre a Volán taxit. Olcsóbb mindnél, pontos reggel 5.10-re kértem, 5.05-kor lementem, ott volt), már a diszpécser is úgy beszélt velem, hogy azt hittem már a külföldön vagyok:)3.600 Ft- Budáról Lisztig:)

England win The Ashes! 2011.06.09. 13:35:18

Először arra gondoltam, hogy biztos ferengi cégről van szó (lásd a 113. vagyongyűjtési szabályt), de aztán elhessegettem a gondolatot, mert ők titlják a nők üzletben való részvételét.

@lófő: Egy ágyban a kecsegével. (Nagy film, most forgatják a folytatását "Egy ágyban a domolykóval" címmel.)

lyken 2011.06.09. 13:55:31

Így gyors homárszörcs után még ezek a gyöngyszemek akadtak utamba:

"Másnap reggel sms: ha kijöttek a csomagok, hívjam a mobilszámukat és küldenek kocsit.
No, ezt tettem is udvariasan bemutatkozva, hogy a Ferihegy 1-en várom őket. Válasz: meg volt rendelve a fuvar? Közöltem, hogy természetesen, és előleget is felvettek. Erre a telefonnál ülő fiatalember minősíthetetlenül emelt hangon közölte, hogy jövök én ahhoz, hogy Őt kioktassam, hogy képzelem, hogy vele ilyen hangon beszélek… Amúgy is, hogy merészeltem azt írni neki, hogy keresse meg a korábban küldött sms-emet. Döbbenten motyogtam, hogy én semmi sértőt nem mondtam, nem írtam, ámde kuncsaft vagyok vagy mi, és várom a megígért taxit; de ő rögtön azzal folytatta, hogy semmilyen kocsit nem küld az ilyennek, mit képzelek, ugráltassam a többi taxitársaságot, de ne őket, valamint azonnal kérjek bocsánatot (?!) a pénzért pedig menjek ki a drosztra, mert oda küldi."

"Hozzátartozik az ügyhöz, hogy a kapott válasz után felhívtam újra a központi számot, melyet meglepetésemre az ügyvezető vett fel. Kettő pillanat alatt éreztette velem, hogy egy köcsög vagyok, aki "szaros kétszáz forinton vitatkozik". Teljesen lekezelő volt a stílusa, meg sem hallgatott. A lényeget nem szűrte le sajnos: nem tájékoztat a weboldaluk teljeskörűen. "

Kérdésem: Miért éri meg ilyen noname társaságokkal utazgatni? Én mindig city-vel vagy 6-6-al mentem, reptérre pláne, soha nem is volt panasz egyikre sem. Büdös életben be nem tenném a lábam prolicégek taxijába, vagy a mutyinyertes zónataxiéba. Inkább fizetek plusz két ezrest, de kapjak minőségi szolgáltatást.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.06.09. 13:56:51

Barát taxinak nem ez az első dobása, már nálam is lekerültek a preferred supplier listről...

oltonyosrabszolga.freeblog.hu/archives/2009/09/09/Taxi/

Take-it-Easy 2011.06.09. 14:04:01

@Sokorai_Atala: én Budáról FERIHEGYIG mentem, ugyanannyi volt, és tényleg barátságosak. Az egyik legolcsóbb transzfert kínálják. Most is velük fogok menni :)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.09. 14:04:50

@Dr Jozef Vengloš: francba ... ellőtted a domolykós poént. most törhetem a fejem egy másikon :(

F_Jikov 2011.06.09. 14:08:20

@lyken: Na, szóval a Zóna taxi. amíg még járt a repülőtérre. Kifele Zóna taxival mentem. Menet közben elkezd magyarázni a sofőr, hogy visszafelé is velük menjek. Nem kell megrendelni, csak mondja meg, hogy kb. mikor érkezik a gép. Ő meg megadja a mobilszámát, és ha már leszállt a gép, akkor csörögjek rá, ott fog várni.
Na ennyit a drága, minőségi szolgáltatást nyújtó elit taxis cégekről.

TH 2011.06.09. 14:11:23

Érdekes, a barát taxinál ez a "telefont rábasszuk az ügyfélre" kifejezetten része az ügyfélpolitikájuknak, velem is pont ugyanezt tették, amikor egyszer véletlenül felhívtam őket (azóta sem követtem el ezt a hibát mégegyszer)...

Zsola777 2011.06.09. 14:25:55

Barát taxi: barátoknak. A posztoló nem az. Akkor meg? :)

Rigoletta 2011.06.09. 14:35:38

Mindig velük utazom a reptérre és vissza, ha a családom nem ér rá kijönni elém. Soha semmi probléma nem volt velük, előre megrendeltem volt amikor telefonon, volt aamikor a neten. Pontosan visszaigazolták + az adott nap elött kaptam még egy megerősítő sms-t. Hazafele pontosan ott voltak a reptéren.... Nekem ezek a cikkek konkurrencia lejárató anyagnak tünnek....

acsiba 2011.06.09. 14:46:43

Még mindig a kancigány Lajosé a cég.
Vagy ö már megint a sitten?

Tetves Dög 2011.06.09. 15:02:37

@lófő:
'egy ágyban egy lófővel'
Na, AZ szopás.

2011.06.09. 15:04:40

Nem vagy a BARÁTom? Kapd be a banánom!

SALE Kálmán 2011.06.09. 15:07:37

@F_Jikov: Ezzel mi a baj? Hogy megpróbálta kinyalni a kis popsidat? :)

M. Bertalan 2011.06.09. 15:18:49

Van vagy 20 taxitársaság, miért jut eszedbe egy névtelennel menni?

OrrSir 2011.06.09. 15:29:45

Ez valami expediciós hajlam?
Annyi régi taxis van, hogy Dunát rekesztenek.

MZ/X2 2011.06.09. 16:05:49

nekem is volt veluk negative elmenyem. Egyszer batorkodtam felhivni oket, mert a visszaigazolo emailben rossz cim volt megadva; ugy elkuldtek az a*-ba hogy meg sem tudtam szolalni.

Akkor megfogadtam, h tobbet nem megyek veluk.
Ugy latszik sokan elpartoltak toluk, mert mar masik nevenm is futnak: taxirendeles.com. Csak ezert tudom mert azota mar beleszaladtam a csapda. Masik honlapon igenyeltem taxit, de ugyanaz az ember jott ki ertem!

Leone_510 2011.06.09. 16:29:40

A taxis az az állatfaj ami a politikuson is túltesz, bár az utóbbi években nagyon ráhúztak "honatyáink".

fektor7 2011.06.09. 16:34:39

Na egyszer rendeltem barát taxit. Korán kellett a reptérre menni, ezért fél ötre kértem a fuvart. Este mindent összepakoltunk, úgyhogy reggel csak felkelés tisztálkodás, és beszállás lett volna a taxiba. Na fél négy után pár perccel arra ébredek, hogy dudálnak az utcán. Pár perc múlva meg jön egy telefonhívás, hogy a taxi vár már egy ideje hol vagyunk. Mondom neki, hogy én fél ötre kértem a fuvart. Mondják, hogy nem, hanem fél négyre kértem. Mondom nekik, hogy biztos felvették a rendelésemet, hallgassák vissza. Arra nekik nincs idejük mondta a diszpécser, és lecsapta a telefont.

MarbleC 2011.06.09. 16:54:22

@Rigoletta:
Semmi lejáratás. El tudom képzelni, hogy mind igaz.

Az én utolsó utam a tavalyi izlandi vulkános időszakban történt.

Ki a reptérre velük mentem és amíg kifelé utaztam szépen eladta magát a sofőr és a visszafelé fuvart is kifizettem neki, előre kedvezményes ajánlattal.

Mondtam is magamban, hogy ügyes, így kéne csinálni minden taxinak.

Délután 3-kor indult volna a gépem Bostonból Münchenbe, de törölték. Ott álltam a világ másik oldalán és a Lufthansa pultnál, annyit mondtak, hogy hátha felférek a 11-es Frankfurti gépre.

Szerencsére felfértem, délelőtt találtam magam Frankfurtban, ahol 2 óra sorban állás után kiderült, hogy csak az esti budapesti géppel tudok haza jönni.

Nem bosszankodtam, örültem, hogy haza jutok. Közben aludtam egy laza 10-est a reptéri váróban. (soha nem értettem, hogyan tudnak az emberek ott aludni, most már tudom)

Amikor felébredtem láttam az sms-t, hogy megérkeztem-e és hogy mit kell csináljak.

Még mindig azt gondoltam, hogy micsoda profi cég. Automata sms a járat érkezéshez igazítva ez igen.

Viszont el telt egy pár óra és semmi érdeklődés, hogy mégis hol vagyok.

Visszaírtam, hogy törölték a kinti gépemet és hogy melyik járattal érkezem.

Kapom az sms-t hogy várnak.

Haza értem hulla fáradtan. Jön a korábbi köszöntő sms. Hívom a megadott számot, ahol közlik velem, hogy haza visznek, ha még 2000 forint fizetek a felesleges kiszállásért.

Fáradt voltam vitatkozni, mondtam, hogy jöjjenek. Amíg oda ért a kolléga, azért átgondoltam, hogy München helyett Frankfurton át a Lufthansa haza hozott és semmilyen plusz térítést nem kért érte, ezek meg itt szórakoznak velem?

Nem túl gyakori a vismajor, de éppen ilyenkor derül ki, hogy melyik cég tervez hosszú távra az utasaival.

Amikor megjött a kolléga, megkértem, hogy tolmácsolja a véleményemet a főnökük felé. Válasz helyett, kezembe nyomta a főnökét telefonon, aki leordította a fejemet, hogy miért nem szóltam, hogy nem jövök.

Persze pont a taxi előrendelésem jutott eszembe Bostonban, járat nélkül.

Plusz egy kis ráadás, amikor hazaértem, derült ki, hogy a táskám alján van a forintom. Felajánlottam, hogy adok 10 dollárt.

A sofőr még öt percet egyeztetett a főnökkel, hogy elfogadják-e. Még az árfolyamot is ellenőrizték a neten. Hiába mondtam, hogy kb. 210.

Csöndben fizettem és soha többé nem hívom őket. Ha így tenne mindenki, aki valaha úgy érezte nem kapta meg azt a szolgáltatást, ami a pénzéért jár, akkor igen hamar eltűnnének azok a cégek, akik miatt szitok szó itthon a "vállalkozó"!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.06.09. 17:07:02

Barát taxi? Noname cég, noname társaság, miért kell ilyennel próbálkozni? ott van főtaxi, meg zóna, meg nem tudom még mi.

Másik: miért kell előre megrendelni taxit?

LisztFerihegy? Minibusz, bkv.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.06.09. 17:09:07

@MarbleC: Hát, itt azért eléggé te voltál a ludas. Felesleges kiszállás, elveszett idő-pénz egy taxisnak. Nem fogadják el a dollárt? Problémáznak vele? Még jó hogy.

SALE Kálmán 2011.06.09. 17:28:12

@HalivudEstevez: Sőt, minek a bkv? Ott a két jó lábad, nehogymán kényeskeggyünk!

fifibá55 2011.06.09. 17:44:48

Évente 4-6 alkalommal használjuk. Eddig eseménymentesen, igaz, váratlan dolgok se jöttek közbe soha. A sofőrök kedvesek és udvariasak. Ez is hozzátartozik a képhez, bár a nagy számok törvénye alapján a posztbeli történet se lehetetlen.

Robocop 2011.06.09. 18:03:09

ja, goreny egy banda. en egy elorendelesnel a felvetel helyet modositottam, mire elkuldtek a retekbe.
Hat nem maradtam adosuk...

igyszeretlek 2011.06.09. 18:13:31

Egyszer egy nyaralás alkalmával mi is mentünk ki velük a reptérre.
Mivel nem céges út volt, így gondoltam kipróbálom az olcsót.
Az öreg sofőr kissé fogyatékosnak tűnt a beszéde alapján, vezetni is úgy tudott, hogy csak padlógázt és satuféket ismert. Az autó retek volt, vagy 10 éves.

Bár ezen a héten pont a másik olcsót, a taxiplust próbáltam a reptérre, hát azt az autót is törték már rendesen és kb. újságpapír lehetett a glett és tempera a festék. A hátsó ülésen meg a gyerekek fogyaszthatták el a reggeli ropogós zsemléjüket.
Persze egyik sofőr sem adott számlát sem lóf.szt, ha kértem volna talán az utóbbit meg is adták volna.

goldblum 2011.06.09. 18:15:30

Egyszer adott időre rendeltem. Abban a percben kiléptem a kapun. A taxis bepakolt, lekanyarodott a járdáról, és közlte, hogy 500 HUF-fal több lesz, mert késtem. A reptérről hívtam a "központot", 500 HUF bón, több kör után. Utána még 1x hívtam őket, hogy ezt leutazzam. Se a ki, se a belfele vezető sofőr nem tudott róla. Hát, ennyit a cégről.

tiborc2008 2011.06.09. 19:00:14

Régebbi homáros-baráttaxis írásból kiderült, hogy csökkent munkaképességű diszpécserekkel dolgozik B. Lajos, uzsoráért és önbíráskodásért börtönviselt baráttaxi-tulajdonos.
Ezek szerint olyan takarékos ember, hogy természetben fizeti őket.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2011.06.09. 19:07:33

Annyi "normális" taxi-cég van! Ki az a hülye aki kikukázta ezt a barát-szart?
MegIsÉrdemli...

otvarketyepudvae 2011.06.09. 19:57:02

Gondolom a B taxival utazók a nyaralást, és a szállást is az olcsóság alapján választják, igaz 3.5Km a part, kicsit ugyan poloskás a szoba, és szaros a wc, de legalább olcsó... :D

A szerelő 2011.06.09. 21:05:08

Most jövök rá, hogy mekkora makker vagyok, hogy nem is ismerem őket :)

bgp 2011.06.09. 21:47:49

Lehetett éppen a főnök is :)

Megdobbent 2011.06.09. 21:53:18

Ehe, nekem sem ismeros ez a remek tarsulat, viszont orommel hallom, hogy a penzedert gorombasagot biztosan, taxit esetleg adnak :) Vagy 30 eve ehhez meg a Monty Python fantaziaja kellett...

Szig Bálint 2011.06.09. 22:09:37

Egy nemes és jó cél érdekében kérünk titeket, hogy lájkoljátok a következő oldalt:

www.facebook.com/pages/Egy%C3%BCtt-a-leg%C3%A1lis-zene-let%C3%B6lt%C3%A9s%C3%A9rt/216453775053006

Előre is köszönjük!

Flatline_ 2011.06.09. 22:34:27

Vezér felesége mit fog szólni a diszpécser által megadott információhoz?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2011.06.09. 22:56:22

nem olyan jelentős cég a barát taxi (enyhén szólva), hogy érdemes legyen a lejáratásukkal foglalkozni.

dr.g 2011.06.10. 02:06:44

A cikk sajnos valószínűleg konkurens cég szánalmas "ellenreklámja".

Alapvető infók (pl. kötelező előrendelés6fix díj6reptérre megy stb.) hiányoznak a zseniális írásból.
Évek óta csak velük megyek repterre, az egyetlen "bajuk" , hogy mindig tíz perccel a rendelés előtt a házunk előtt állnak, ami kicsi stresszel. PROFI, udvarias csapat...apropó, egyebekben rosszul vagyok a taxisoktól, úgy "en generale"

otvarketyepudvae 2011.06.10. 07:25:02

Létszámukat tekintve a bp-i taxi piac 0,25%-át teszik ki, vajon melyik társaság érzi olyan mérvű konkurenciának, hogy lejárassa őket? :D

exlex 2011.06.10. 07:30:10

Elvtársak! Arra talán nem gondoltatok, hogy a diszpécser egyben a főnök is?

Az eddigi hozzászólok IQ-jának összege sem érheti el a 100-at.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.06.10. 07:38:17

@Dr Jozef Vengloš:

231. szabály:
A szabályokat mindig több verzióban fektesd le, hogy megkeverd a konkurrenciát és a partnereket, mikor reklamálni akarnak.

mqqq 2011.06.10. 20:42:31

A barát taxi többet szerepelt már itt, mint a upc, pedig az nagy szám! Ezek után ki megy még velük, nincs az embereknek internete?

Logan Grimnar 2011.06.11. 09:37:51

Én busszal járok a reptérre, ezért soha semmi problémám nincsen az oda és visszaúttal. :)

Disznó Úr 2011.06.12. 19:40:49

@Logan Grimnar: Párszor munkaügyben mentem a reptérre, a busszal nekem sem volt, de a Köki mindig betett. Így hazajönni depresszió a köbön.

Bogárka_Apukája 2011.09.07. 15:08:13

Sziasztok! Az imént nézegettem a neten taxi után, és most találtam erre a blogra. Szeretnék én is megosztani 1 kellemes / kellemetlen élményt veletek.

A történet tavaly szeptemberben történt. Utazás előtt 2 nappal rendeltünk taxit a Barát-Taxitól. Azt hittük, ezzel rendben is van minden. Nem így történt.

Reggel 5 órára rendeltük a taxit. Hajnal 04, 45 körül hívott a taxitól a diszpécser, hogy az autó aki hozzánk jött volna, késni, mert az előző utasával vissza kellett fordulnia, mert az utas otthon felejtette az útlevelét.

Gondolhatjátok, 1 babszem se fért volna a hátsómba, úgy megijedtem. De mielőtt felocsúdhattam volna, közölte, hogy 1 másik taxitársaságtól küldtek autót aki kb 5, 10 percen belül itt lesz. Mondta még, hogy a 3300 ft viteldíj helyett 4300 Ft lesz a viteldíj. Ledöbbentem. Mondtam, hogy én nem számítottam erre.

Most jön a kellemes dolog!

Közölte a diszpécser, ha késik a taxi, vagy nem tudják bármi okból a visszaigazolt rendelést teljesíteni, akkor az utas ingyen utazik. Azt kérte, hogy fizessem ki a taxisnak a 4300 ftot és a reptérről hívjam őket. Odaküld 1 másik saját taxit és visszafizetik az összeget. Természetesen, nem nagyon hittem a Barát-Taxinak, de nem volt mit tennem.

Mikor kiértünk, hívtam őket. Kb 5 perc múlva érkezett 1 Barát-Taxi és sűrű elnézés kérése közepette kifizette a 4300 Ft ot. Mondta, ha kérem, akkor érkezéskor megvárnak a reptéren.

Én ha hülyének gondolnak, ha nem, megrendeltem. Bevallom, ki is fizettem a 3000 Ft ot.

Mikor megérkeztem, kicsit nyugtalanul hívtam a Barát-Taxit, de 2 csörgésre felvették. Mondtam megrendeltem a taxit és itt állok az 1 es terminálnál. A ffi akivel beszéltem, közölte, hogy 10, 12 percen belül ott az autó. Elmondta hogy hol kell várakoznom. Kb, 10 perc telt el, és jött a Barát-Taxi. Elkérték a kártyámat amin rajta volt, hogy kifizettem az utat. Ezután hazavittek budára 3000 Ft ért!!!!!

Most a legolcsóbb az 4300 Ft! Megnéztem.

Miután a keresőbe beírtam, hogy taxi reptérre, beadott 1 csomó társaságot. Igen, jelenleg a Baqrát-Taxi a legolcsóbb.

Azt is be kell vallanom, hogy nem vagyok 1 blogozós típus. Direkt ide regáltam, hogy elmondhassam a kellemetlen / kellemes történetem.

Kellemetlen, mert féltem, lekésem a repülőt. Kellemes, mert a Barát-Taxi nem hagyott cserben, kérés nélkül küldött 1 másik taxit amit, bár nekem kellett kifizetnem, de visszafizették a teljes összeget. Ráadásul az itt jó néhány azon megszólalóval kell egyetéstsek, akik azt mondták, hogy a Barát-Taxi korrekt volt velük. Velem is azok voltak.

Felhívtam néhány társaságot és azt mondták, hogy ha nem tudnak kiállni, küldenek 1 társ taxitársaságtól taxit, de nem fizetik ki még ba különbözetet sem.

Ezek ismeretéban, én is azt kell hogy írjam....

Minden kiváloan müködött!

azatvert 2011.12.22. 14:00:26

Nos én szeptemberben kértem oda-vissza reptéri transzfert a cégtől, akik még akkor olcsó taxi néven szerepeltek a neten ezt már nem találom, csak a barát taxit, amit időközben vettek fel, amíg én külföldön voltam.
Először is a tarnszer ár oda- és vissza is 3000.-Ft ha az egyben előre kifizeti.
Eddig ok.
A taxisnál lehet fizetni, aki éppen azt felejtette elmondani, amikor a kezembe nyomott egy sárga névjegy szerűséget, hogy ezt nagyon őrizzem meg !!! csak azt mondta, ha megérkezik a repülőm, ezt a számot kell felhívnom. Már ekkor nem értettem az egészet, mivel előre kifizettem akkor mi a bánatnak kéne újból telefonálnom?
Nos ez az egyetlen maszek pancser társaság akit csak mobilon lehet elérni. Mivel külföldre mentem, az összes elérhetőségüket elmentettem a mobilomra.
És ahogy éreztem is, menetrend változás történt. Erről azonnal SMS-ben értesítettem a céget, az összes számukon, de egyikre sem érkezett természetesen válasz.
Erre megkértem a rokonaimat itthon, hogy hívják fel őket, hogy máskor érkezem.
Ez meg is történt, de elmondták nekem, hogy olyan volt a telefonbeszélgetés, mintha a falnak beszéltek volna.
Megérkeztem a Liszt Ferenc reptérre. Még a bőröndömre vártam, de már hívtam a taxi céget, amit akkor egy nő vett fel. Rögtön közöltem ki vagyok és megérkeztem, kérem a kocsit. A válasz..nem őt kellett volna hívnom, hanem a másik számot. De ő majd szól , hogy jöjjenek értem.
Mivel Afrikából jöttem haza éjnek idején és itthon már november volt, hát nem voltam túl öltözve.
Ehhez képest végigjártam a canossa táncot, miszerint fel kellett bumliznom a cuccaimmal az indulási oldalra, mert csak ott tudnak megállni.
Oké. Vártam. Fél óráig, már teljesen összefagytam.
Erre elővettem a telefonom és felhívtam ismét azt a nőt akivel beszéltem és közöltem, hogy itt állok fél órája és nem jött még a kocsi. Felgmán, szemtelenül kiokított, hogy megmondta, hogy hívjam a másik számot . Amikor rákérdeztem, hogy akkor minek ígérte meg, hogy intézkedik, pofátlanul letagadta. Persze elküldtem a jó anyjába.
Ismételt mobil hívás a másik szám. Végre felvette egy pasi.Közölte, hogy 10 percen belül jön egy ilyen és ilyen típusú kocsi értem.
Nem jött. Persze, mert amikor én kifelé utaztam velük, a tetőn nagy reklámhordozó volt, amin OLCSÓ TAXI felirat szerepelt. Honnan tudhattam volna, hogy azóta már BARÁT TAXI lett a nevük? és nem a tetőn hordják a reklámot, hanem az oldalán,amit a sötétben persze, hogy nem láttam meg. Én a megbeszélt helyen vártam, a kocsi amikor megérkezett legalább 50 méterrel arrébb állt meg, kiszállt belőle a sofőr, és elindult a terminál felé. Ekkor gondoltam, csak ez a taxi lehet, mivel már csak én ácsorogtam ott a hideg éjszakában minden utas elment valahogy.
Nosza a 6 böröndömet vonszolva elindultam a kocsi után. A sofőr egy idős ember volt és valami munkásruha féle volt rajta. Nem volt sem készséges, sem semmilyem, mivel nő vagyok , megkértem, hogy segítse be a bőröndjeimet, mert magától eszébe sem jutott.
Na beültem végre, és mondom a címet. Erre közli, kéri a sárga cédulát-milyen sárga cédulát?
Amit akkor kaptam amikor kiutaztam és kifizettem a visszaút árát is. Mondom neki, fogalmam nincs hol van. De megmutattam neki a mobilomon a visszaigazolást az út megrendeléséről.
Válasz: sajnálja, de addig ő nem tud elindulni amíg nem kapja meg a sárga cédulát, vagy fizessem ki ismét a 3000.-Ft-t. Na erre mint az őrült elkezdtem keresni azt a rohadt cédulát.
Közben ő felhívta a főnökét azt a köcsögöt, aki ennek a cégnek a tulajdonosa egy fiatal nyighaj faszt.Az közölte a sofőrrel, hogy tegyen ki a kocsiból, ha nem vagyok hajklandó kifizetni ismét a 3000.-Ft-t. Erre nyilván szóváltásba kerültem a sofőrrel is, és követeltem, hogy ismét hívja fel az illetőt, mert beszélni akarok vele.
Mit mondjak ilyen bunkóval régen nem találkoztam...a beszélgetés alatt folyamatosan kerestem azt a rohadt papírt. De előtte le lettem kurvázva, nagyképű, beképzelt picsa jelzőkkel megspékelve.
A vonalat én bontottam, mert ilyen stílushoz nem hogy nem vagyok hozzá szokva, de nem is tűröm el. Ekkor már megsajnált a sofőr, de közölte, hogy örül, ha van munkája és a fönők mindegyiküket műholdas keresővel figyeli, tehát tényleg nem vihet haza, kérjek egy másik taxit. Na és ebben a pillanatban megtaláltam azt a büdös cédulát.
Kértem ismét hívja fel a főnökét. Ezt meg is tette, aki közölte, hogy várakozás miatt fizessek ki 500-Ft-t. akkor haza visz a sofőr. Hát nem tudtam szóhoz jutni, de mivel előtte már a porig alázott, nem akartam ismét beszélni vele, így is eléggé fel voltam dúlva.
Az úton a sofőr elmesélte, hogy 1 évig volt munkanélküli, és kényszerhelyzetben van, hogy itt dolgozik.
Velük is a tulaj úgy beszél, mint a kutyákkal.
Nagyon sajnál, de ki kell fizetnem az 500.-FT-t amit tök igazságtalannak tart, de ha ő nem adja oda a főnőkének azonnal kirúgná.
Nyilván ez az ember nem tehetett erről és őt nem akartam kellemetlen helyzetbe hozni, tehát a megérkezéskor kifizettem az 500.- Ft-t. De ekkor sem fülött a foga a böröndök besegítéséhez. Nyilván még borravalót is elvárt volna ezek után.
Közöltem vele, hogy megmondhatja a bunkó főnökének, hogy jóval kezdett, ki, mert újságíró vagyok, és ahol csak tudom, lejáratom a cégét, ami nem lesz hosszú életű.
És a büdös életben nem fogok velük utazni és az ismerőseim sem.

Hát ez volt az én sztorim ezzel a kocsmai stílusú céggel.

azatvert 2011.12.22. 14:07:23

@exlex:

Igen a diszpécser maga a főnök ez egy egyszemélyes cég na mag a kurvájáé. Ezt is a sofőrtől tudom. Azért enged meg magának ilyen stílust mindenki. Az összes autó, kb. 10 db. a főnök tulajdonában van, és a sofőrök havi bérért dolgoznak.

Bárki aki azt írogatja ide, hogy valami konkkurencia akarja lejáratni őket az valószínű, hogy maga a tulaj és az emberei. Nem pedig egy póruljárt utas.

Barat-Taxi 2011.12.23. 21:03:04

@azatvert: Kedves Hölgyem! Bántelki Lajos vagyok, a Barát-Taxi ügyvezetője.

Kérem, engedje meg, hogy az Ön által leírtakat némileg kiegészítsem.

Sajnálom, hogy itt kell ezt megtennem és nem fordult hozzám, minden bizonnyal találtunk volna megoldást a problémájára. Azért, megpróbálom elmagyarázni a történetet! Tehát:

Az teljes mértékben fedi a valóságot, hogy miközben társaságunkkal utazik a reptérre, megrendelhető a taxiban a visszaút. Ebben az esetben utasunk kifizeti ( előre ) a visszaút viteldíját és mi a reptéren bármennyit késsen a gépe, azt teljes mértékben INGYEN megvárjuk. Sőt! Miután leszállt a gép, további 40 percet várunk még díjmentesen.

Mikor kifizeti a visszaút összeget, kap 1 ( nálunk csak úgy hívjuk ) visszaút kártyát. Ez a kártya szolgál arra, hogy BÁRMI PROBLÉMA ESETÉN reklamálhasson. Erre tüntetjük fel érkezése dátumát, a gépe járatszámát, a taxis kódját, hogy milyen címre fog utazni érkezése után, de még a kifizetett összeg nagyságát is felírjuk a kártyára. Amúgy, ha jobban megfigyelte volna a kártyát, 1 teljes oldalra hatalmas számokkal fel van vezetve a visszautakkal foglalkozó kollégák telefonszáma. Ha nem jó számot hív, akkor a kollégák segítenek a megfelelő telefonszám megadásában.

Az utas felvételéről a reptéren:

Sajnos az eltelt évek alatt a reptéren kaotikus állapotok eluralkodása miatt, szinte minden taxitársaság a reptér 2 indulási szintjén veszi fel az utasait. Talán, cca 1, 2 hónapja már le lehet menni az érkezésre, de ott olyan sok taxi áll bent a táblánál, hogy mire felveszik az utast, eltelik akár 10, 13 perc vagy több is. Ezért, mi ( és még néhány társaság )maradtunk az indulási szinten.
Sajnálom, ha ezzel kényelmetlenséget okozunk utasainknak.

Utas felvételről:

Ha utasunk megérkezett a reptérre és kéri a megrendelt taxiját, MINDEN ESETBEN elmondjuk, hogy milyen típusú és milyen színű autó fog érkezni. Sajnos, a kresz szabályai nem engedik, hogy 2 percnél tovább a terminálokon várakozzunk, ez 1 nagy táblára ki is van írva : MAX 2 perc.

Tehát, Ön megérkezett és nem találta a kártyáját. A taxis kollégának nem tudta hitelt érdemlően bizonyítani, hogy kifizette a visszautat. Ekkor, 2 lehetősége van a kollégának:

1, Felajánlja, hogy elviszi utasunkat úgy, hogy kifizeti a viteldíjat. Miután aztán otthon megtalálta a kártyát, azt központunk ellenőrzése után bármely taxis kollégánknál beválthatja. Kifizetjük.

2, A taxi félreáll addig, míg utasunk meg nem találja a kártyát. Ebben az esetben természetesen várakozási díjat kell fizetni. Ja, hogy ez nem tetszik?
A taxi tarifa

- alapdíjból,
- Km díjból és
- várakozási díjból tevődik össze.

A 3000 Ft összegű transzfer ár megfizetésével utasunk megváltja az alapdíjat és a km díjat. Abban az esetben, ha időpontra kéri a taxit és később indul el, várakozási díjat kell fizetni. Ha utasunk a reptéren felkéri a taxiját és az autó nem tud elindulni, ( várakoznia kell ) szintén várakozási díjat kell fizetni.

Az autóinkban azért van műholdas nyomkövető ( többek között ), hogy 1 esetleges utasreklamációnál pillanatok alatt kivizsgálható, hogy a taxi később indult -e el a címről, esetleg késett az utas megrendeléséről, vagy leellenőrizhető legyen a megtett útvonal.

A stílusról: Köszönöm, hogy fiatal nyighaj ... nak nevezett. Bár érzem az eltelt éveim súlyát, de még bírom a strapát. Bárhogy is legyen, azért mert Ön, vagy bárki más utas, nem beszélhet úgy velünk, de szerintem senkivel, mint a kutyával. Nem játszunk alárendelt szerepet, nem tartozunk utasainknak ( pontosságon, korrekt kiszolgáláson és olcsó viteldíjon ) kívül semmivel! Én szolgáltatok, megköszönöm ha ( más társaságokhoz képest ) cca 1000 Ft al olcsóbban igénybe veszi szolgáltatásunkat, de NEM JÁTSZUNK ALÁRENDELT SZEREPET! Az pedig, hogy panaszával először nem hozzám, hozzánk fordult, hanem más fórumot keresett meg, sajnálom.

Valamit azért, leszögezhetünk, ugye?!

Az Ön által megrendel időpontban az Ön házánál ott voltunk. Nem késtünk, stb.

Kollégánk az előre sms -ben visszaigazolt viteldíjnál nem kért többet

Mikor a reptérről felhívott bennünket, 5, 8 perc alatt ott voltunk Önért, csak Ön nem talált meg bennünket.

Egyszóval, én korrektnek és pontosnak ítélném szolgáltatásunkat.

Az esetleges kellemetlenségek miatt pedig ELNÉZÉST KÉREK!

A 10 autós hozzászólás pedig magáért beszél! Inkább nem is reagálni ilyen balgaságra!

Kellemes Ünnepeket kívánok Önnek és kedves családjának!

Tisztelettel,

Bántelki Lajos
Ügyvezető

azatvert 2011.12.25. 23:47:46

@Barat-Taxi: Ön nem csak az ügyvezetője, hanem a tulajdonosa és egyben a diszpécsere is ennek a cégnek. Önnel beszéltem azon az ominózus napon telefonon és amint már leírtam minősítetlen hangnemet használt.
Bármit is írogat itt össze, úgy látom nem én vagyok az első, de gondolom az utolsó sem, aki leírja a véleményét az ön cégével kapcsolatban. Több fórumon is találkoztam írásokkal és éppen ez ösztönzött arra, hogy végre én is a közösség elé tárjam sérelmemet és amit ön művel. Mi az, ahogy írja :"NEM JÁTSZUNK ALÁRENDELT SZEREPET! " Hát mi a bánatot játszanak? Ez, ha minden igaz, egy szolgáltatás. Aminek ön és a csapata nem áll a helyzet magaslatán és akkor nagyon finom voltam.

"-( előre ) a visszaút viteldíját és mi a reptéren bármennyit késsen a gépe, azt teljes mértékben INGYEN megvárjuk. Sőt! Miután leszállt a gép, további 40 percet várunk még díjmentesen.."

Nos amint leírtam a gépem nagyon is pontosan érkezett csak a kocsi nem ! Mire megérkezett több mint fél óra telt el és egy csomó telefonomba is került. Arról miért nem referált, hogy nemhogy ingyen várnak meg, holott várni sem kellett, hanem én vártam, és még több pénzt is kellett fizetnem , mert egy taxisa nem közölte, hogy a visszautat azzal a bizonyos sárga bizonylattal tudom igazolni, tehát legyen kéznél és vigyázzak rá.
Nem kívánom még egyszer leírni, mert már unalmas, hogy ön ordított velem a telefonban, mivel a kolléga várt rám!!!! amikor is nem találtam a kocsiban a sárga cédulát, ekkor ki akart szállíttatni a kocsiból, vagy fizessem ki ismét a viteldíjat.
Amikor pedig megtaláltam a cédulát, ön a" jó és becsületes szolgáltató " :-( aki valóban nem játszik alárendelt szerepet, hanem a kuncsaftokat veszi hülyére, megalázza és még plusz pénzt is kért tőlem.
Tehát mivel már más fórumban is láttam, hogy ön nagyon kulturáltan próbált ezekre válaszolni, megjátszva a finom úriembert, de most is a felsőbbrendűségét hangoztatja.
Tehát ön szolgáltat és én vagyok a megrendelő. A "szolgáltatás", "szolgáltató" nevében is benne van, hogy valamit nyújtani kell, bizonyos ellenérték fejében.
De az egyáltalán nem mindegy, hogy önök mit nyújtanak.
Én nem kívánok a TÖBBI FÓRUMOZÓ MELLÉ ÁLLNI ABBAN, HOGY ÖN ÉS A TELEFONOS HÖLGY KÖZÖTT MILYEN KAPCSOLAT VAN, MERT HIDEGEN HAGY ÉS NEM IS EZ A LÉNYEG. HANEM AZ, HOGY MINDKETTEN ÉS AZ ÖSSZES BEOSZTOTTJA, ALKALMAZOTTJA LÁSSA EL TISZTESSÉGESEN ÉS BECSÜLETESEN A DOLGÁT, AZAZ SZOLGÁLTASSON ! És ezt elsősorban önre értem!!!
Szégyellje magát, hogy itt fényezi magát, kiselőadást tart, mint a hülye gyereknek, ami szerint ön a tökéletes az összes többi utas pedig a hülye. És még nekem írja, hogy miért nem tettem panaszt önnél? Ezzel akarja az embereket megtéveszteni? A sofőrje megmondta,hogy adja önt azaz a főnököt a tulajt... mert ön ugye paraszt módjára elfelejtett bemutatkozni a telefonban ott csak ordítani és ocsmánykodni tud.

Megjósoltam a taxisának, hogy nem lesz hosszú életű ez a cég és higgye el nekem, hogy ez így is lesz, főleg január 1. után, ön és a cége el fognak tűnni a süllyesztőben!
Gondolom ismeri az idevonatkozó törvényerejű rendelet tervezetet, amit Orbán meg is fog valósítani, mert ez már tényleg röhej, hogy gondol egyet egy nagyképű barom és csinál egy 85-k taxi céget. Minek? Szerintem elég lenne bőven 2-3 tisztességes társaság a többi pedig menjen kapálni.

"Valamit azért, leszögezhetünk, ugye?!

Az Ön által megrendel időpontban az Ön házánál ott voltunk. Nem késtünk, stb.

Kollégánk az előre sms -ben visszaigazolt viteldíjnál nem kért többet

Mikor a reptérről felhívott bennünket, 5, 8 perc alatt ott voltunk Önért, csak Ön nem talált meg bennünket.

Egyszóval, én korrektnek és pontosnak ítélném szolgáltatásunkat."

Na ez aztán a röhej amit ír. Mégeszer leírom, az ön utasítására + 500.-Ft-t kellett fizetnem. Nem az oda útról írtam ha jól elolvasta volna az írásomat, hanem a vissza útról.
És arról már nem is beszélek, hogy az ember utazik, csomagot, bőröndöt cipel, fáradt, és akkor még egy előre kifizetett taxi társaság is szórakozik vele, amikor haza érkezik.
Szégyellje magát, hogy mindezt szemrebbenés nélkül le merte írni.

azatvert 2011.12.25. 23:54:52

@Őrült fahéj: nos ez nem is lehet másképpen, tehát kocsi van illetve kéne, hogy legyen, mivel előre le van zsugázva és itt ez a lényeg és nem az utas. A végén meg ők tesznek szívességet, hogy a pénzemért haza is visznek.

azatvert 2011.12.25. 23:58:57

@dr.g: örülj neki, mert akkor te vagy a kevés kivételnek egyike akiknek minden ok volt ezzel a társasággal kapcsolatban.

azatvert 2011.12.26. 00:02:11

@F_Jikov: ja aki nem azt írja amit te, az már konkurrencia? Tehát aki póruljárt az mind hülye ?

azatvert 2011.12.26. 00:11:25

@goldblum: na ugye ezek szerint ez a + 500.-Ft lehúzás általános. És még volt pofája a cégvezetőnek az írni nekem, hogy nem fizettem többet. Persze számlát nem kaptam én se. Egyáltalán cég ez? Mert szerintem nem számla képesek! Már ezért is megérné feljelenteni őket a fogyasztóvédelemnél. Ha egy falusi néni 10 tojásról nem ad számlát a piacon, az ellenőr máris megbűnteti...hát hol itt az igazság?

Barat-Taxi 2011.12.26. 11:21:33

@azatvert: Tisztelt Hőlgyem!

1 kicsit kezdi elkapatni magát! Felhívnám a figyelmét, hogy nem otthon a mamával beszél, hanem 1 nyilvános fórumon ahol annak ellenére hogy soha egyetlen cégvezető sem válaszol negatív, de még pozitív kommentekre sem, én megtettem. Úgyhogy megkérem, ezzel a stílussal otthon, vagy mással, de ne velem!

A baj, hogy Ön nem ért valamit! Még 1x utoljára!

Vásárolt, majd a vásárlásról kapott 1 bizonylatot. Engem nem érdekel, hogy Ön mit hisztizik itt 500 ft miatt! Ha nincs meg a bizonylat, nem utazik. Ha felkéri a taxit és várnunk kell Önre, várakozási díjat fizet. Minden megkezdett 15 perc, 500 Ft. Ennyi!

A BKV -n utazhat úgy, hogy bemondja, vettem jegyet, de nincs nálam?

Vagy

Vásároljon bármely taxicégnél taxicsekket. Majd, akarjon 5 nap múlva utazni úgy, hogy az nincs Önnél!! Érti??? Miről beszélünk??? Akármilyen köcs.... nek gondolnak, NEM UTAZIK AZ, AKI NEM TUDJA BIZONYÍTANI, hogy kifizette a visszautat!

De még 1! Ki az az idióta, aki nem akar a 3000 Ft kifizetett összegről bizonylatot kapni?? Ön??

Várjunk, csak! Nem Ön az, aki a taxiban üvöltözött ( hogy a csomag alján van a kártyája, majd otthon megkeresi ) és a kolléga a reptér 1 en kitette. Mikor nem akart kiszállni mi rendőrt akartunk hívni? Miután kiszállt, cca 35 perc múlva felhívott és közölte, megvan a kártya. Valami ilyesmire emlékszem, de nem teljesen tiszta még a kép!

Megpróbálom megkeresni a hangfelvételeket, de megkönnyíthetné a dolgomat. Kérem, adja meg az érkezése dátumát és a kedves nevét. Igérem, megkeresem a hangfelvételeket és felteszem ide őket.

Még arra is emlékszem, hogy a taxist idiótának nevezte. Ezen még jó pár napig nevettünk.

Na! Meglesz itt dolog! Nagyon kérem, adja meg a kért adatokat, hogy jól lejárathassam magunkat a hanganyagokkal!!!!

- Taxis tervezettről

Ön azt sem tudja, hogy mit, miről beszél! Megnyugtatom, hogy mi itt leszünk jövő karácsonykor is és lehet, Ön lesz az, aki más néven, más telszámmal próbál utazni velünk. Főleg, ha meghallgatja amit művelt.

Várom a kért adatokat!
Előre is köszönöm!

azatvert 2011.12.26. 20:19:53

@Barat-Taxi: "-1 kicsit kezdi elkapatni magát! Felhívnám a figyelmét, hogy nem otthon a mamával beszél, hanem 1 nyilvános fórumon ahol annak ellenére hogy soha egyetlen cégvezető sem válaszol negatív, de még pozitív kommentekre sem, én megtettem. Úgyhogy megkérem, ezzel a stílussal otthon, vagy mással, de ne velem!- "

-Csak, hogy tisztán lásson én is visszautasítom ezt a kioktató hangnemet amit mind a két levelében és más oldalakon is használ. Kikérem magamnak, hogy engem oktat, hogyan beszéljek magával és a régen elhunyt édesanyámmal. Ez már több, mint becsület sértés!.

És most elszólta magát, szegény taxisai csak azt tudták, hogy minden kocsijukba műholdas követő van beépítve és ön ezzel szórakozik, hogy másodpercre ellenőrzi és nyomon követi a munkájukat.
Kár, hogy kamerákat nem szereltetett a kocsikba, mert akkor még az utasokat is nyilván tudná tartani!
Amikor végül tisztázódott a helyzetem és ugyan elfogadtam, de felháborodva...,hogy kifizetem az 500.-Ft-t elindultunk végre hazafelé.
Ha ön beépítetett még magnót is a kocsikba, akkor valószínű, hogy az a kolléga aki akkor engem hazavitt, és szem és fültanúja volt az egész esetnek, elmesélte nekem, hogy ön kicsoda, és mi is folyik maguknál. Vagy nem a kocsiban, hanem a mobil van magnóra kapcsolva? Gondolom így van, mert ha hallotta volna, hogy miket mondott magáról a beosztottja, már rég nem lenne ott szegény.

Még meg is jegyeztem, hogy nem fél-e attól, hogy ezt a beszélgetést kettőnk között maga lehallgatja?
Erre ő azt válaszolta nem tartja valószínűnek, de ha így is lenne, nem érdekli.
Jobban tenné, ha nem mint a rabszolgákkal bánna a dolgozóival és felvilágosítaná őket, mert így lenne tisztességes, hogy nem csak nyomon követi őket, hanem le is hallgatja. Ami már viszont az utasok személyiségi jogait is sérti. Tehát ön már kétszeresen én vétett a törvény ellen. És még önnek áll feljebb?
Tudja mit ? nem szórakozok itt magával, hanem a Fogyasztóvédelemnél feljelentem!
Akkor majd felfedem az utazás dátumát és a nevemet.
Ugye maga sem gondolta komolyan, hogy a net világában felfedem a kilétemet, hogy minden eszement zaklasson?
Úgy látom ezt most már a kettőnk vitája.
És azt is látom, nem csak a hozzá szólásokból, hanem az ön tájékozatlanságából is, hogy elég sok balhéjuk lehet, tehát az én esetem nem egyedi, persze, hogy nem is emlékszik rá.

"- Várjunk, csak! Nem Ön az, aki a taxiban üvöltözött ( hogy a csomag alján van a kártyája, majd otthon megkeresi ) és a kolléga a reptér 1 en kitette. Mikor nem akart kiszállni mi rendőrt akartunk hívni? Miután kiszállt, cca 35 perc múlva felhívott és közölte, megvan a kártya. Valami ilyesmire emlékszem, de nem teljesen tiszta még a kép! -"

_-Ez egy másik szerencsétlen utasa lehetett nem én!

Na először és utoljára!
Ön engem valakivel de nagyon összetéveszt! Én nem szálltam ki a taxiból, csupán ön utasított rá, de én ezt nem tettem meg, ragaszkodtam ahhoz, hogy haza vigyenek. Erre közölte a sofőrrel, hogy fizessem ki ismét a viteldíjat, mivel nincs meg a sárga cédulám. De amíg önök beszéltek, én a taxiban ülve a kézi poggyászomban megtaláltam de előtte a mobilomon is megmutattam a taxisnak, az önök visszaigazolását a visszaútról. Ő teljesen normálisan és higgadtan elmagyarázta, hogy sajnos ez neki azért nem elég, mert neki a sárga cédula jelent 3000.-Ft bevételt, amit ha lead, megkap, ha nem akkor nem kap semmit.
Ön nemhogy így normálisan ezt közölte volna, hanem egyből ordított és le is kurvázott!

"-Vásárolt, majd a vásárlásról kapott 1 bizonylatot. Engem nem érdekel, hogy Ön mit hisztizik itt 500 ft miatt! Ha nincs meg a bizonylat, nem utazik. Ha felkéri a taxit és várnunk kell Önre, várakozási díjat fizet. Minden megkezdett 15 perc, 500 Ft. Ennyi! "

Tényleg ennyi lenne ön szerint?

Mintha csak újból hallanám a hangját, ahogy mint a kígyó úgy sziszegett rám, és ott is közölte, hogy mit hisztériázok, idióta vén picsa stb....először is nem tudta a koromat, mint ahogy most sem. Én a hangja alapján feltételeztem, hogy olyan húszas-harmincas férfi lehet, de ezek szerint tévedtem és egy beképzelt felfuvalkodott középkorú majom ráadásul, aki kora ellenére azt sem tanulta meg hogyan illik beszélni egy hölggyel, de még azt sem, hogyan érdemes egy vállalkozást üzemeltetni, hogy annak jó híre legyen és nem az ellenkezője.
Hogy mer ön akár engem akár mást is minősíteni és lehordani mindennek.?

-Én nem vásároltam öntől semmit, mert ön nem egy üzletet vezet tudtommal.
Kötöttem egy szerződést egy a neten keresztül egy szolgáltatóval. Amiben ön a szolgáltató én pedig a megrendelő.
De úgy látom még azzal sincs tisztában amit az előző kommentemben írtam, hogy mit jelent a "vállalkozó", "szolgáltató" szó.
És egy hölggyel hogyan illik beszélni, még akkor is, ha reklamál.
Én az ön helyében azon lennék, hogy javítsak a szolgáltatásom színvonalán és ne legyen egyetlen egy elégedetlen ügyfelem sem!
Mert ha beüti a GOOGL-keresőbe az ön cége nevét, elolvashatja az összes fórumon, hogy miket írnak az ön cégével kapcsolatban.
És mivel ez egy nyilvános fórum, mindenki azt ír, amit akar !
Mivel ez nem az ön oldalának a fóruma így moderálási lehetősége sincs, tehát tudomásul kell vennie, hogy vannak elégedetlen és elégedett utasai is.
Ennek értelmében egy intelligens ember nem ilyen stílusban próbája megvédeni magát, mert csak közröhej tárgya lesz!

"- Megpróbálom megkeresni a hangfelvételeket, de megkönnyíthetné a dolgomat. Kérem, adja meg az érkezése dátumát és a kedves nevét. Igérem, megkeresem a hangfelvételeket és felteszem ide őket.

Még arra is emlékszem, hogy a taxist idiótának nevezte. Ezen még jó pár napig nevettünk.

Na! Meglesz itt dolog! Nagyon kérem, adja meg a kért adatokat, hogy jól lejárathassam magunkat a hanganyagokkal!!!!

- Taxis tervezettről

Ön azt sem tudja, hogy mit, miről beszél! Megnyugtatom, hogy mi itt leszünk jövő karácsonykor is és lehet, Ön lesz az, aki más néven, más telszámmal próbál utazni velünk. Főleg, ha meghallgatja amit művelt. -"

-Na köszi....ezzel tökre elismeri, hogy minden utasa személyiségi jogait megsérti, mivel lehallgatja a beszélgetéseket. És nem a sofőrt idiótáztam le, hanem magát URAM !
Ön titkosszolgálati eszközökkel dolgozik? Tudja, hogy ezzel saját maga ellen vallott????

Nagyon téved, mert azóta már utaztam más társasággal a reptérre oda-vissza transzferrel, és teljesen rendben volt minden, s valóban pár száz Ft-tal többe került, de nem is jártam így mint önökkel.
Soha !!!!!! biztosíthatom nem veszem igénybe sehova semmilyen jellegű szolgáltatásukat.
Iratkozzon be egy illemtan és etikett tanfolyamra, ha javasolhatom. És nem árt üzletpolitikát is tanulnia.
Az, meg, hogy nem figyeli a politikát az megint csak önt tükrözi és, hogy maga hol lesz egy 1 év múlva van tippem!

Az is biztos, hogy az ünnepekre való tekintettel, nem sok ember szórakozik fórumokon, de ahogy beindul ismét az élet megláthatja, hogy milyen kommentek fognak születni.

Nyilván lesz aki engem fog mindenféle jelzővel ellátni, de abban is biztos vagyok, hogy mások is le fogják írni átélt sérelmüket Önökkel szemben Tisztelt ügyvezető úr!

Csodálatos, egyébként, hogy vette a fáradtságot, nem is egyszer, és nem csak itt, hogy megpróbálja a renoméját javítani, de ezzel csak maga ellen dolgozott !

Barat-Taxi 2011.12.26. 20:57:59

@azatvert: Kedves Hölgyem!

Én megtalálható vagyok, a nevem adtam, Ön nem meri, nem akarja, valamilyen okból.

Az, hogy más társasággal utazott és nem volt " gond ", feltételezem, nem az itt is használt hangnemben beszélt a kollégákkal ( tanulva a mi esetünkből )

Nagyon bízom benne, hogy jó sokan fogják ezt olvasni, fognak hozzászólni ezzel is jobb pozícíóba helyezve bennünket a googleban. De!

A rossz kommentekről >>

Nézze már meg, hogy milyen panaszok vannak?

- Hol van olyan, hogy nem voltunk a címen, vagy késtünk a címről?

- Hol van olyan, hogy visszaigazoltuk a rendelést és a viteldíjat és más összeget kértünk úgy, hogy nem volt várakozási díj, vagy + cím beiktatva?

Persze, lehet most lesznek, úgy, mint ha akarnám 2 napon belül számtalan pozítív kommentet tudnánk ide feltenni.

Visszautasítja a kioktató hangnemet?
Nézzen utána legyen kedves, hogy Ön milyen hangnemben írt. Csak akkor várjon tiszteletet, ha tudja, hogy mi az és meg is adja a másik félnek.

Nem vásárolt tőlünk semmit? Legalább ne égetné magát. Még ki is fizette. Nem emlékszik???

Titkos szolgálati eszközök? Üzlet polítika? Hihetetlen!

Bocsásson meg, de mivel nem hajlandó kiadni az adatokat, ( nem telefonszámot, vagy címet kértem ) Mindössze utazási dátumot és nevet, mely lehetett volna csak a vezeték név, ezzel mindent elárult! Innentől kezdve nincs miről beszélnünk, Ön számomra nem korrekt fél. Mindössze 1 rosszat akaró, aki elmondása szerint szeptemberben utazott, de december végéig várt, hogy megjelentesse élete történetét! Tessen már megmondani, mit csinált cca 3 hónapon keresztül???

Az Ön története amúgy is sántított, de gondoltam, megadom a tiszteletet azzal önnek, hogy megpróbálom megértetni, taxival utazott, nem a BKV -val. Bár, szerintem, a BKV -nál is elkérik a bérletet vagy a jegyet.

Én járattam le magam? Olvassa végig, hogy mit és milyen módon írt, és rájön, hogy saját magát járatta le.

Ezennel ezt az ügyet lezártnak tekintem, nincs mit beszélnem olyan emberrel, aki hetet - havat összehord ha éppen megvan a párnapos baja!

Bocs, ezt az egyik kommentelő írta. Én hiszek neki!

És most tessen figyelni!

Bántelki Lajos
(én adom a nevem)

azatvert 2011.12.26. 21:30:02

@Barat-Taxi: Tisztelt Bántelki Lajos !

Ha annyira jó az adatbázisa nézzen utána ! Szeptember utolsó napjaiban utaztam ki és november végén jöttem haza. Tessék talán segítettem. Más vitt ki és más hozott haza. Még egyszer leírom...aki kivitt elfelejtette felhívni a figyelmemet, a sárga cédula fontosságára, és, hogy a hazaérkezésemkor azt lobogtassam:-(

Kutasson ! Jó munkát ! És meg fogja tudni ki vagyok ! De ígérem más módon meg fogja tudni !
Az, hogy én mikor reagálok valamire maradjon az az én szuverén jogom!
Foglalkozásomnál fogva igen sokat utazom. És most leltem rá különböző fórumokon, mások panaszairól az ön cégével kapcsolatban. Ezért írtam le most. De gondolom, ez teljesen mindegy.
Más mocskolódása hidegen hagy ! az is nyilván egy bunkó, még nem láttam ezt a bejegyzést de fogok rá reagálni.
Ezzel én is befejeztem, mivel ön ezek szerint még azt is kétségbe vonja, hogy egyáltalán az utasuk voltam !
Ja és még egy..ha férfi lennék akkor a havi helyett impotens lennék??

Mit hisz maga? Egy rosszindulatú eszement kommentelőnek? Hát higgyen amit csak akar Uram!

azatvert 2011.12.26. 21:34:56

@Barat-Taxi: miért csak az ön mellett szóló idióta bejegyzéseket idézgeti azt is rosszul? Itt van pl. egy másik erre mi a válasza? a kommentelőnek?

"

acsiba 2011.06.09. 14:46:43
Még mindig a kancigány Lajosé a cég.
Vagy ö már megint a sitten?
"

azatvert 2011.12.26. 21:37:18

@Barat-Taxi: arról már nem is beszélek, hogy az illető ezt nem nekem szánta. Jóember! Nézze már meg a beírások dátumát oké?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.26. 21:39:22

@azatvert: "Még mindig a kancigány Lajosé a cég."

Osszad, ha úgy gondolod, van okod rá, ne sajnáld!

De ezt ne, lécci!

azatvert 2011.12.26. 21:55:07

@atpijkamo: mit ne ? Nem én írtam nem látod? Csak beidéztem egy kommentet! Mert a tisztelt Lajos úr kiemelt egy szemét kommentet amit nem is nekem írtak. De ezt neki írták és még sok mást is. De ő korrekt nem igaz? És én vagyok a hisztis kurva!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.26. 21:57:58

@azatvert: Nyugi! Nem kell feleslegesen cigányozi. Idézzél mást!

Boldog karácsonyt!

Barat-Taxi 2011.12.26. 22:38:49

Na, jó, még 1, aztán tényleg vége!

Az Ön panasza után miután elmagyaráztam, hogy hogyan működik a taxi, hogy ki kell fizetni, hogy a viteldíj miből tevődik össze, a hozzászólásom kb vége felé, elnézést kértem a kellemetlenségekért.

Ön csinálja itt a cirkuszt, teljesen feleslegesen! Ezzel, nem ér el semmit!

Az egyik LEGTÖBB reptéri transzferekkel rendelkező társaság vagyunk. Utasaink kb 80 % a hetente, 2 hetente utazik a reptérre velünk.

A decemberi hónapban utasaink 35 % vásárolt taxi bérletet.

Idézhet itt amit akar, akár a feje tetejére is állhat! Én, akkor is állítom, hogy SOHA SENKIT NEM CSAPTUNK BE, és ha valamely utasunknak kiadása keletkezett miattunk, azt megtérítettük!

Karácsony van és ezzel az egésszel egy pszichopata benyomását kelti. Elmondta amit akart, én válaszoltam rá és elnézést kértem. Ön mégis folytatja, mint akinek ( bocsásson meg ) elment az esze és ez lenne KARÁCSONYKOR a legnagyobb gondja. Komolyan mondom, HIHETETLEN!

Ha tudnék segítenék Önnek. De sajnos, nem vagyok elmeorvos, de még pszichológus sem. Csak 1 ember, aki megpróbálja védeni a mundér becsületét, egy olyan emberrel szemben, aki

- bizalmat szavazott nekünk és rendelt 1 taxit

- a taxiban megrendelte a visszautat ( mint utasaink 90 % -a ) amiről kapott 1 bizonylatot azon feltüntetve a kifizetett összeg, érkezés dátuma és a hívandó telefonszám

- azt hitte, hogy a " sárga cetlit " azért adjuk, hogy a havi gondjait kezelje vele

- akinek miután udvariasan elmondták, hogy nem jó számot hívott és legyen kedves felhívni azt a számot ami a kártyán van, de ezt meg is adta a kolléganő és kérte, menjen fel az indulási szintre

- felment ugyan az indulásra, de elfelejtette, hogy fel kell hívni bennünket és csak 30 perc múlva jutott eszébe, hogy még ott áll a reptéren

- aki miután nem tudta igazolni, hogy kifizette a viteldíjat, nem akart kiszállni a kocsiból

- aki a saját holmiját hanyagul kezeli

- akinek el kellett magyarázni, hogy mi a taxi és a BKV között a különbség és mi az, amit egyiknél sem tehet meg
( ingyen - jegy, vagy bizonylat nélkül -utazni )

Mit tehetnék még???
A Karácsony néhány óráját azzal töltöttem, hogy megnyugtassam, elnézést kértem. Nincs tovább! Nyugodjon meg, foglalkozzon most már a kedves családjával, biztosan vannak gyermekei, tudja, ez a szeretet ünnepe!

Kívánok Önnek és kedves családjának Boldog Karácsonyt, még boldogabb Új évet és nekünk, 1 picivel több türelmet!

Tisztelettel,

Bántelki Lajos
Ügyvezető
Barát-Taxi

azatvert 2011.12.26. 23:13:53

@atpijkamo: Én nem vagyok ideges, és ismét leírnám ha nem lenne világos, nem én cigányoztam le, mivel nem is láttam, tehát nem tudom, hogy az-e. De ő egy olyan kommentet idézett,ami meg az én női mivoltomat sérti. Az nem baj? Neked is Szép Karit de már mindjárt vége:-(

azatvert 2011.12.26. 23:15:39

@agresszív kismalac: neked nem, mert nyilván nem volt velük dolgod. Engedtessék meg azoknak akiknek véleményük van azt le is írják.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2011.12.26. 23:23:14

@azatvert: Ha jól emlékszem, ezt valakinek azon felvetésére írtam, hogy a konkurrencia műve az egész poszt.
Ilyen értelemben a kommentem semmiképpen sem jelenti azt, amit tulajdonítasz neki.
Hanem épp ellenkezőleg.
További szép estét.
süti beállítások módosítása