Már a Brazil című film óta tudhatjuk, hogy egy keresztnév elírása akár egy egészestés pszichohorror cselekményének elég, úgyhogy Tamás jobban teszi, ha meghúzza magát a nevetséges -4000 forintos, nem a nevére szóló bankszámlájával és kártyával, mielőtt komolyabb baja esik:
Az történt, hogy új bankszámlára és dombornyomott bankkártyára lett szükségem, mivel az előző számlámat megszüntettem egy másik banknál kihasználatlanság és egyéb okok miatt. 26 éves férfi vagyok, eddig leginkább kereskedelem és szolgáltatás területen dolgoztam, amit csak azért említek meg mert van némi rálátásom arra, hogy miként kéne kezelni egy ügyfél problémáit és eleve megfelelően kiszolgálni annak igényeit. Június 2-án betértem az Erste bank kispesti fiókjába, majd rövid tájékoztatás után úgy döntöttem ott nyitok számlát annak ellenére, hogy nem a legjobb kondíciókkal dolgoznak, viszont közel van az új munkahelyemhez és a távolabb eső lakhelyemhez is egy fiókjuk és nem volt sem időm, sem energiám további fiókokat felkeresni 30 fokban. Hiba volt.
Az ügyintéző hölgy kitöltötte a szerződéseket - minden szolgáltatásra külön - majd mikor aláírtam észrevettem, hogy Mátyás helyett Tamást sikerült írnia keresztnévnek. Nincs második nevem, a címem se kavarhat be, szóval nem is értem honnan szedte. Mindegy, valószínűleg szerelmes lehet, nem gond.. Jeleztem is írja már át legyen oly kedves. Újranyomtat, látom az első oldalon sikerült kijavítani, aláírok mindent. Mosolygás, szép napot viszlát, majd jövök a bankkártyáért ha lehet.
Hétvégén kíváncsiságból beléptem a netbankba, milyen is ez Erstééknél. Meglepődve tapasztaltam, hogy nem a saját nevemen üdvözölnek. Előkapom a szerződést, első oldalon ügyfél neve ok, netbank, telebank, bankkártya már nem. 25%-os teljesítmény másodszorra, bravó! Ezután felhívtam a telebankot, hogy ez így még mindig nem az igazi és a kártyát le se gyártsák feleslegesen vagy ha ez megtörtént már, szeretnék egyet a saját nevemmel meg a többit is javítani kéne! Semmi gond csak fáradjak be a fiókba mert ilyesmit személyesen kell ám intézni, a kártyát most már legyártják, kiküldik és csak utána tudnak intézkedni mert ez amolyan visszafordíthatatlan folyamat, de majd javítják. Rendben, köszi! Kb. két hét múlva jött is a levél, kész van a kártya, a hibás, át lehet venni.
Be is mentem, de ezúttal egy új kolleginához szólítottak. Elmondtam a bajom, majd miután a saját szemével is megbizonyosodott a probléma létezéséről, egy úrral (lehet főnöke, lehet csak tapasztaltabb kolléga mert őt hívta segítségül) közösen elmondták, kijavítják a nevemet és az új kártyát megrendelik számomra, aminek a költségét már nem terhelik rám újból. Ezt is úgy mondták, mintha valami jófejség lenne, hogy csak egyszer fizetek majd valamiért, amit még meg sem kaptam. Ok, egy hét múlva jöhetek egy használható kártyáért. Boldogság.
Tehát egy újabb hét után, újabb ebédidő eltöltése kedvenc bankfiókomban. Most az első kolleginához kerülök. Gondoltam ő legalább majd elnézést kér vagy valami, de nem. Viszont közli, hogy nincs ám új kártya, meg se rendelték. WTF? A hibás kártya díját levonták, már 4 ezer mínuszban van a számlám és így nem lehet új kártyát rendelni. Mivel tartozásom van, fizessem ki az előzőt és akkor tudnak segíteni. Na itt kezdtem kicsit morcos lenni, mert:1. ezt az előző héten miért nem mondták a kedves kollégák? Minek ígérték meg, ha nem is tudják teljesíteni?
2. eleve miért okoz ekkora problémát egy egyszerű név bepötyögése főleg miután jelzem, hogy nem ok?
+ arról volt szó, hogy majd az első számlára érkező fizuból levonják a fizetendő dolgokat és kész, nem kell befizetnem. Persze ha előre kérik már rég befizettem volna az első alkalommal.Továbbá semmit nem kaptam sőt, egyelőre csak gondot okoztak nekem és még annyi sem hangzott el, bocsi. Ez egyáltalán nem szimpatikus hozzáállás semmilyen szolgáltatótól sem, ahol én vagyok az ügyfél.
Értelmes választ nem kaptam, így kértem, hogy akkor sztornózzák az egészet és ne raboljuk egymás idejét mert megoldom majd máshol, ahol jobb a hozzáállás. Igen ám, de jelenleg tartozom ezzel a 4 ezer Ft-tal a banknak, ebben az esetben pedig nem lehet csak úgy megszüntetni. Magyarul kifizetem és elválhatunk békében, vagy maradok Naiv Ügyfél, ugye:) Ekkor megköszöntem a nagy semmit és távoztam, mert nagyon mérges lettem és kulturált hangnemben nem ment volna a folytatás.
Este még felhívtam a telebankot, gondoltam lesz ott olyan aki megérti, hogy a mai világban már talán nem nekem kell könyörögni, hogy kiszolgáljanak normálisan, de nem volt. Azt a választ kaptam amit eddig is, hogy ez van. És miután itt is felvetettem, hogy felejtsük el egymást inkább ugyancsak felmerült, hogy nem úszom meg ingyen, mivel már tartozás van a számlámon ami még kamatozni is fog és egy idő után bizony találkoznunk kell. Le kellett tennem.
Jelenleg itt tartunk, egy teljes hónap után. 3 személyes találkozás és két telefon után van egy mínuszos használhatatlan számlám. Ezek után nem kívánnék többet foglalkozni a dologgal, kíváncsian várnám, hogy mit lépnek maguktól de sajnos erre nem érek rá, így újabb köröket futok még valószínűleg. És nyilván nem pár ezer Ft-ról szól ez hanem a hozzáállásról, ami számomra sértő és felfoghatatlan, ugyanakkor a jelen gazdasági körülmények és munkanélküliség mellett igen meglepő amit a fent említett alkalmazottaknál tapasztaltam. Nem hiszem, hogy kis akarással nem tudták volna megoldani de azt igen, hogy bizony akarják majd mert találkozunk még!
Üdv, Tamás:)
_____________ 2011.07.05. 10:09:30
_____________ 2011.07.05. 10:11:40
Igaz nem is rosszabb.
:-D
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 10:14:48
Már egy ideje náluk is lehet netbankolni, nem kell bemenni a bankfiókba.
"látom az első oldalon sikerült kijavítani, aláírok mindent."
Láttad, hogy bénázik, hatványozottan kellett volna minden adatot ellenőrizni, nem csak az első oldalon. És ha a halálos ítéletedet iratta veled alá?
"kíváncsian várnám, hogy mit lépnek maguktól"
Rossz döntés. Te írj nekik egy tértivevényes levelet!
shutika 2011.07.05. 10:16:47
A bank ezúttal jogosan és helyesen jár el.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.05. 10:24:59
bekbórd! 2011.07.05. 10:27:27
dr. _mmm_ 2011.07.05. 10:32:00
Viszont nekem mint programozónak kicsit furcsa, hogy ha 1x átírom a nevet akkor miért nem javítja ki a program mindenhol.. bele se merek gondolni, hogy minden kitöltendő mezőbe újból be kell írni. remélem azért a Commodore64 és a Basic nyelven már túlléptek.. :S
d_zsolt 2011.07.05. 10:36:18
Szia Shutika!
Ne haragudj, de szerintem az a hülye, akinek ez a véleménye.
A bank rendszere eleve ne engedje úgy egy szerződésköteg felvitelét, hogy ugyanazon ügyfélről van szó, de más nevek vannak az egyes szerződéseken.
Másrészt:
Aláírt egy szerződést, amit a bank MÉG nem teljesített.
Nehogy kifizessen nekik 4000 Ft-ot!
Hagyja szépen ott nekik ketyegni a számlát a bank meg faszán céltartalékoljon csak a saját eredményéből, mert megérdemlik.
Majd ha teljesített a bank - merthogy idáig hibás teljesítésről beszélünk a bankkártya-szerződés vonatkozásában - akkor ki lehet fizetni, természetesen kamatmentesen a 4000 Ft-ot.
England win The Ashes! 2011.07.05. 10:41:36
@bekbórd!: Pontosan.
d_zsolt 2011.07.05. 10:41:51
Megjegyzem, jelenleg atekintetben is kifogást lehet emelni, hogy
XXXX Mátyás költségét terhelték XXXX Tamás számlájára (ez egy másik nézete a kialakult helyzetnek) és ekkor mentheti magát a bank, hogy XXXX Tamás szerződését még nem teljesítették, csak XXXX Mátyásét. :-)))
De mindenképpen fennáll vagy az hogy nem szerződés szerint vagy hibásan teljesít a bank. Ennek ellenében pénzügyi teljesítést pedig nem várhat.
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.07.05. 10:45:57
megamenn 2011.07.05. 10:48:26
moTa 2011.07.05. 10:50:53
2011.07.05. 10:51:40
Grg76 2011.07.05. 10:52:25
Pedig ez sajnos máshol is igy van. Esküvő után feleségem szólt a bankjának, hogy akkor névváltozás. Elsőre sikerült a dolgok harmadánál átirniuk, ezután hol a lánykori, hol a rendes névre jöttek a dolgok. Jópárszor jelezve lett, nem változott. Ezután személyes találkozó, na akkor úgy tűnt nagy nehezen sikerült az összes lehetséges helyen átírni, erre legutóbb megint a lánykori névre volt valahol...
Ja, MKB Bank amúgy. A netbankjukról inkább nem is szólnék...
Agyalap 2011.07.05. 10:52:32
Nincs az az Isten, hogy a nagy semmiért megb@sszanak akár 4000 Ft-ra is.
É2I 2011.07.05. 10:53:47
Viszont azt sajnos alá tudom támasztani, hogy abból a néhány alkalomból, amikor személyesen ügyet intéztem 99%-os volt a balfaszkodás, több helyen, fiókban is. :S
_____________ 2011.07.05. 10:58:22
Tamás, nem Ödönnek hívnak véletlenül?
cicmen (törölt) 2011.07.05. 11:01:03
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 11:08:59
Ezennel megkapod az NB díjat. ... Nem, nem Nemzeti... A NAP BESZÓLÁSA.
elwood 2011.07.05. 11:10:52
Poszternek igaza van. Annyi tanácsot adnék mert anélkül nem lehet meg, hogy nem a legközelebbi bankba kell bankolni, hanem ahol jók a feltételek.
Pl. citi fiók alig van, de ötévente ha megyek bankfiókba.
pcmci 2011.07.05. 11:13:22
szóval érdekes, hogy milyen ügyviteli rendszerük lehet, ahol több néven is szerepelhet valaki, és nem tűnik fel nekik...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.05. 11:13:39
20 fokban kell keresni, amikor jól esik!
zsiráffff (törölt) 2011.07.05. 11:17:01
.lll. 2011.07.05. 11:23:50
nandika68 2011.07.05. 11:35:07
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.05. 11:35:58
Ugyandehogy (törölt) 2011.07.05. 11:50:05
a kártyánál azonban nem feltétlenül, mert van, aki más nevet szeretne a kártyájára (pl.a -né asszonynevűek a lánynevüket)
GZoli 2011.07.05. 11:50:43
Gastroger 2011.07.05. 11:57:50
Lehet egyszer tudsz felvenni pénzt mint Mátyás, másrészt meg mint Attila.
Vagy Tamás, belekavarodtam. :)
Amúgy lehet a névváltoztatás olcsóbb, ezek után vedd fel a Mátyás Jézus Krisztus Otépéje nevet, garantált a siker. :)
Giraffa 2011.07.05. 12:15:40
Esetleg feljelentik a poszt-tolót magánokirat-hamisításért, mert más nevében írt alá... ;)
trónkövetelő 2011.07.05. 12:21:11
Amúgy a bankkártya ha a kártyaelfogadó rendszerben rögzítették, módosíthatatlan. Ugyanis a kártyaszámmal elvileg attól a pillanattól kezdve lehetne foglalást csinálni (foglalást, nem terhelést, mert ehhez a kártyát aktiválni is kellene).
Szal' a posztoló szíveskedjen elolvasni mit ír alá. Legalább a vezetéknevét és keresztnevét eltalálhatta volna. Amúgy az Ersténél nem kisbetűsen van írva.
Lehet az Aldiban kellett volna baccpapucsban Ede nevű pénztárosnál sütősínnel hadonászva rendelni T-mobileon a bankkártyát.
Gera 2011.07.05. 12:21:58
Gastroger 2011.07.05. 12:32:03
(akik sosem jártak mobil boltban, vagy bankban).
Ez úgy meg, hogy mivel munkaidőben vannak nyitva, ebédidőben kiugrasz. Nem a Dallasi olajmezőket akarod megvenni, max egy LAFO-t nyitni, vagy egy havidíjas mobilszerződést kötni. Online eléréssel. Nemnagykunszt, ugye?
Tépsz egy számot, és bár senki nincs az ügyféltérben, de kb 28 perc után felvillanik, hova menjél.
Jónapot kívánok, ez meg ez vagyok, ezt meg ezt szeretném.
Elkérik a kártyáid, a születési kivonatot, és a tengerimalacaid oltási törzskönyvét.
- MIt szeretne?
- (általában semmi extra, egy mobiltelefon, vagy egy bankszámla, vagy egy megtakarítási számla). Egy ilyent. (az előbbiekból valami).
- kérem a következő igazolásokat. (munkahelyi, utalás, bankszámlakivonat, jogosítvány, kutya bélféreg írtásának igazolása).
- Egy pillanat, hitelvizsgálat. (még 30 perc. Közben ott lihegnek a nyakadon. )
- Rendben. Mikortól szeretné?
- öööö? Hát mától. lehet?
- Lehet. Hitelvizsgálat, kattingatás a számítógépen, kb 20 perc.
- Jövedelme van?
- Ööö. van persze, nem látszik?
- De, csak kötelesség megkérdeznünk.
- Dominician Silver kártyát nem akar igényelni?
- MI? Az feltétele?
- Nem, de most akciós. Itt a brossúra, kérem tanulmányozza át. (15 perc)
- lakáskassza megtakarítással rendlkezik? Akar mobilnetet, vagy iphod customer servicét?
- (már kérdezném, hogy az mi, de hagyjuk a faszba, bizos valami lenyúlás). - ööö... NEM.
- Szóval nem. Akkor egy pillanat. (kattog a gépbe).
- Sima számlanyitás, (telefonvásárlás), a mellékelt feltételek szerint, ugye?
- Igen. (Kattog a gépbe).
- Borotválja-e a saját barátnője a punciját?
bazmeg, ezt már én vizionálom... Dől az izzadtság összeszedem magam... Tessék???
- Mondom: Tolerálja-e a saját számla inkasszóját?
- Igen.. izéé nem...
Jó, akkor mindjárt kinyomtajuk a szerződését. Juuudííííkaaaa! Szabad a szerveeer? Nyomtatnéék!
Már nyolcan állnak mögöttem kezükben kis fecni. Várnak a sorukra.
- Itt is van, 24 oldal lett, ezt, meg ezt itt tessék aláírni, a 2.en, meg itt a végén, lapozok.. ezt meg itt.. ezt meg itt. Ja meg ezeket is. Ja, lapozok. Itt is.
Készen is vagyunk.
Üdv a banknál.
Jocó papa 2011.07.05. 12:32:28
A bank meg bank. Nem kell itt jönni a nagy marketing dumákkal hogy így szolgáltatás meg úgy színvonal.. ez itt balkán, itt minden drága és nem kapsz érte semmit sem.
Amúgy gondolkozni (...) külföldön sem tud a bank az ügyfél helyett.
Hank "Motherfucker" Moody 2011.07.05. 12:36:42
tourist · http://thaifoldiutazas.uw.hu 2011.07.05. 12:39:57
Nekem az új bankkártya kiküldésével volt problémám, végül kétszeri email-váltás után befáradtam egyik fiókjukba személyesen a kártyáért. Átvétel után emailben megint panaszt tettem, hogy lám, a bank hibázott, kérek kártérítést az 1 hónapos csúszásra, és az összesen 40 km megtett útra. Nagy bocsánatkérések közepette jóváírtak 8000 Ft-ot, nem is számítottam ennyire. Szerintem ez korrekt volt a AXA banktól. Maradok náluk.
2011.07.05. 12:42:33
Citi, de nincs nekik oba.
axa?
Agyalap 2011.07.05. 12:45:21
Nehogy abban merüljön már ki a hiba, hogy aláírta vagy sem...
czejp (törölt) 2011.07.05. 12:45:51
Hank "Motherfucker" Moody 2011.07.05. 12:46:55
Gastroger 2011.07.05. 12:48:07
by the way, nekem a netban is működik, illetve vannak családtagok a customer servicen. :)
De én Axa, vagy Citi lennék...
dr. Trebitsch 2011.07.05. 12:52:53
1. Osztrák bankban kell számlát nyitni, ott is lehet forintban és ugye van online bankolás
2. Ha már elkövette a hibát, hogy magyar bankban bankol, akkor probléma esetén egyből a PSZÁF-nál kell panaszt tenni, mert a Bank magától soha nem orvosol semmilyen hibát. Nekem 4 magyar bankkal volt vitám, és mind a 4 esetben a PSZÁF nekem adott igazat. De én csak egy levelet írtam a banknak, a másodikat már a PSZÁF-nak, mellékelve a Bank válaszát, ami már biztosította, hogy el legyen marasztalva:)
Jocó papa 2011.07.05. 12:53:10
ier6w7i 2011.07.05. 12:53:56
Ne foglalkozz azzal hogy a többi kommentelő fikázza a többi bankot - hiba sajnos mindenütt van, ahol többszázezres ügyfél- és tranzakciószámmal dolgoznak.
Ha Erstevel ezek után nem akarsz bankolni azt megértem. Nekem Cib-el, Citivel soha semmi bajom nem volt. Ja, és a Citi ingyenes bankszámlát ad és azt hiszem a kártyája is ingyenes (de a kp felvét az biztos!)
max val birca man · http://maxval.co.nr 2011.07.05. 12:54:49
Interneten nem lehet, ott 2 millió a limit. Telefonálni kell. Telefonálok. Azonosítanak, adataimat felveszik, visszahívnak, megint azonosítanak. Kérdezik, hogy milyen legyen az utalás: azonnali, sürgős, vagy normál. Mondom, hogy normál, mert nem siettem, s az a legolcsóbb. Mondják: oké, 72 órán belül megy az utalás.
Várok 5 napot, de a másik számlán semmi híre a pénznek. A 7. napon telefonálok megint: közlik, hogy a rendszerben nincs átulási kérelem. Hogyhogy nincs? Nincs, s kész. Mondták, megnézik és visszahívnak. Vissza is hívtak 1 óra múlva, s mondják, hogy visszahallgatták a beszélgetést, a telefonos utalást, s tényleg volt egy utalás, azonban a számítógépes rendszerből eltűnt nyomtalanul az ügy. Vicces. Mondják, hogy akkor most kapcsolják a panaszosztályukat, ahol panaszt tehetek, s a panaszomat 14 napon belül alaposan ki fogják vizsgálni. Erre mondom, hogy én pénzt akarok utaltatni, nem panaszkodni.
- Tehát nem kíván panaszt tenni?
- Nem, utalást akarok tenni panasz helyett.
- Lemond panasztevési jogáról?
- Le.
Ez kissé megzavarta az ügyintéző szakembert, így a főnökét hívta a telefonhoz, akinek, gondolom, megvan a megfelelő képesítése a panaszt NEM tevő ügyfelek kezelésére.
Mondja az ember, hogy akkor mondjam el még egyszer, hogy mit akarok utalni, hová, mikor. Elmondtam. Erre ő mondta, hogy akkor most "méltányosságból" azonnali utalást fognak csinálni, s csak a normál utalás díját számítják fel. Nem hittem, de tényleg: másnap reggel a pénz a célszámlán volt.
romaniarulez! 2011.07.05. 12:55:45
Egyébként viszont pár dolgot (pl a nevét) tényleg illett volna elolvasnia aláírás előtt. Itt a banki alkalmazott a felelős, arra kell hajtani, hogy őt megfingassák. A pénzt meg nem fizetném ki, hanem simán panaszt tennék, panaszkönyv, fogyasztóvédelem, pszáf, FBI, CIA, KGB, stb... Az ERSTE meg sokkal inkább LETZTE sajnos...
romaniarulez! 2011.07.05. 12:58:36
LiberAll 2011.07.05. 12:59:19
kiskár 2011.07.05. 13:00:55
Lúzer vagyok e? :-)
A rádiótelefont kellene már megszüntetnem, hogy nyugodtabb lehessen az életem....
flea 2011.07.05. 13:01:20
Ebből egyetlen alkalommal jártak el udvariasan, gyorsan és precízen: amikor megszüntettem a számlát.
:)
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.07.05. 13:03:03
fda 2011.07.05. 13:05:40
A postoló is, mert saját bevallása szerint tudta, hogy nem a neki legmegfelelőbb helyre ment be szerződést kötni, azzal a magyarázattal, hogy 30 fok van. Hiába, a számlanyitás mindennapos, rohadt sürgős feladat...
Ezután - miután látta, hogy súlyos tévedés van a papíron - aláírt mindenfélét anélkül, hogy átlapozta volna.
A bank meg azért hülye, hogy egy ilyen nyilvánvaló tévedést nem tud az ügyfél minimális zavarásával házon belül elrendezni.
ier6w7i 2011.07.05. 13:07:11
:-)
Tapogatott Kukorica 2011.07.05. 13:12:37
Rainee 2011.07.05. 13:13:53
Legutóbb, mikor bementem oda az alábbi eset történt meg velünk (15 perce várakoztunk):
- 6 várakozó volt előttünk.
- 10 pult közül egy db-nál sem volt ügyintéző!!!!
- 15 perc alatt kb. 5 ügyintéző ment el előttünk, természetesen egy sem köszönt, majd 2 kifáradt cigizni.
- a 16. percben kijöttünk, mert kb. másfél óra lett volna elintézni, ami azért vicces, mert 1 órát voltak még innét nyitva.
- a 15 perc alatt 1 embert hívtak be összesen, a 15. percben!
Na azóta az Üllői útiba járunk. Kb. 10 perc alatt el lehet intézni mindent. Na azóta messze kerülöm a Kossuth térit...
lerchenfelder 2011.07.05. 13:14:15
először ír, aztán kérdez? balfasz vagy apám, jó nagy.
2011.07.05. 13:15:19
citi szimpatikus, de ha nem megy oda fizetés, nem éppen olcsó, pénzt felvenni sem, ócska kamatokat adnak /ebből élnek /. de lehet átpártolok hozzájuk, mert a dev számlát okosan állithatjuk a kártya mögé, igy nincs váltogatási ktg, mivel náluk az árfolyamok is pocsékok... :)
romaniarulez! 2011.07.05. 13:16:10
ERSTE SOHA!!!!
max val birca man · http://maxval.co.nr 2011.07.05. 13:17:04
Külföldi számlára ment a pénz.
soroseger1 2011.07.05. 13:17:32
Ne gondolkozz!!
A vitát, meg majd ajánlott levélben, a pszaf folyamatos informálása mellett majd ráérsz elintézni.
tocibacsi 2011.07.05. 13:18:17
esef 2011.07.05. 13:21:07
be lett avatva a bank, a pszáf és a Homár. (szerencsére megoldódott és nem volt szükség a posztolásra)
a lényeg, hogy 2 hónap után kaptam meg a pótolt bankkártyát, ami nem az én nevemre szólt hanem a nejemére (akinek megvolt a számlához tartozó saját kártyája)...
szerencsére már megszabadultunk egymástól. igaz kellett hozzá némi asztalcsapkodás, fenyegetés és ordítozás :)
tocibacsi 2011.07.05. 13:23:24
B.J 2011.07.05. 13:28:03
Egyszerű levél a Népfürdő utcába a panaszkezelésnek, tértivevénnyel, hogy ez és ez a problémám, és amennyiben fenntartják az igényüket a 4000 Ft-ra, nevezzék már meg a szerződésnek vagy az ÁSZF-nek azt a pontját, ami alapján szerintük jogos a követelésük.
Nem mellesleg kártérítési igényt kilátásba helyezni.
Pénzt a számlára nem fizetni. Ha nem válaszolnak, ott rohadjanak meg.
Gyakorló nagybani Erste/Raiffeisen ügyfélként mondom, hogy ez az egyetlen járható út. Eddig hat év alatt ilyen-olyan ügyekből kifolyólag kb. ötszázezer forint kártérítést kaptam ettől a két banktól, mert elkevertek átutalásokat, nem értesítettek időben, a leveleimet nem a címemre hanem valami világvége vas megyei fiókba kézbesítették... Környékén se jártam soha.
Az ügyintézőktől nagy csodát nem szabad várni. Hihetetlen rugalmatlanság, "eztmuszájmegkérdeznem", ha nekem van kérdésem, arra majd egyszer adnak választ ha adnak...
Eddig azt hittem hogy csak ott van gebasz, ha a számlavezetésen túl egyéb szolgáltatást is (muszáj) igénybe vennem, de úgy látszik van már receptjük az egyszerű munkabérátutaltatós ügyfelek szivatására is.
elwood 2011.07.05. 13:30:22
a rossz kamatok miatt a befektetéseket meg más bankba át kell utalni (ingyen)
tocibacsi 2011.07.05. 13:31:12
Jossarian 2011.07.05. 13:32:59
almost.heaven 2011.07.05. 13:33:55
Nem végezte a dolgát rendesen.
(Úgy tűnik, ez sokak szerint elfogadható.)
Bankot felejteni, semmit ki nem fizetni.
dr. Aullah 2011.07.05. 13:35:59
újat egy olyan bankban, ahol nem a legjobbak a feltételek, de legalább közel van.
Tipikus ÍGY JÁRTÁL eset.
tocibacsi 2011.07.05. 13:37:29
vomit 2011.07.05. 13:41:41
www.youtube.com/watch?v=1vXgUBxqBQI#t=85
amikor alairsz egy vegig nagybetus nevet kiiro igazolvanyt vagy mas dokumentumot, messzire hato szerzodeseket kotsz, alaveted magad mindenfele szabalyoknak es torvenyeknek, amikkel egyebkent nem tudnanak sanyargatni.
varvizib 2011.07.05. 13:42:01
2. pont: Főleg olyan papírt nem ír alá, amin a saját személyes adatai hibásan vannak feltüntetve.
3. pont: És ha mégis aláírja, akkor ott helyben áthúzza a hibásat és kér egy javítást. Miután már tapasztalta, hogy az ügyintéző is követ el hibákat, az eddiginél sokkal nagyobb alapossággal leellenőrzi hogy végre minden megfelelő-e és csak akkor írja alá ha igen.
4. pont: Ha még ekkor sem jó az, amit bead, akkor legalább legyen annyi önkritikája, hogy nem posztolja ki a homárra azt, hogy mekkora barom.
joszip 2011.07.05. 13:43:12
Mármint Mátyás.
joszip 2011.07.05. 13:46:29
Sőt, ottmarad a bankban, és aznap az ügyintézővel ketten intéznek minden egyéb ügyet is, hogy ne legyen hiba.
Hülye vagy-e?
Inner Circle 2011.07.05. 13:51:33
Ja, de itt már a másodikról van szó :-) Amúgy mindenütt ez van, nekem az OTP "engedett el" a múltkor kb. 8e forintot, ami szerintük valami hasonló manőverből kifolyólag járt volna nekik, de nem ment könnyen. Címváltozást meg inkább ne is próbáljon bejegyeztetni az ember; sokkal jobban teszi, ha az első címén temetteti el magát. Az AXA előadásában pedig még vicces is lett volna, ahogyan Bikfic kutya módjára a farkukat kergetik, ha nem csúszik miatta három hetet egy cégbejegyzés. Szóval a leírt esetben az ERSTE ugyan hülye volt, de nem a céggel van gond, hanem az intézménnyel; a többi sem jobb, ehhez hozzá kell szokni :-)
2011.07.05. 13:52:24
elwood 2011.07.05. 13:57:40
Akkor olvasgass ÁSZF-eket hosszasan, nekem rövidebb az életem, mint, hogy ilyesmivel töltsem
Az egyedi szerződéseket elolvasom, de az ÁSZF olyan hosszú és unalmas, hogy az egyharmadánál elaludnék és úgysem érteném.
varvizib 2011.07.05. 14:03:50
Kedves baromarc, a mondatban fogsz találni egy pontot, na az jelzi a végét.
Ha az értelmezéssel nem lennének problémáid, akkor hamar rájönnél, hogy az ellenőrzés arra vonatkozik hogy végre minden megfelelő-e.
A szövegkörnyezetből pedig tudnád, hogy a "minden" az a szerződés tartalmára utal. És ráadásul ahhoz, hogy idáig eljuss, még csak Grétsy Lászlónak se kell lenned, egy normál átlagos IQ és némi iskolázottság elegendő.
Ha viszont ez számodra már meghaladja az agyi kapacitásodat, akkor leszel szíves nem lehülyézni másokat, mivel van még mit söprögetned a saját házad tájékán. (Ez egy közmondás, nem szó szerint kell venni.)
Ihr habt verloren 2011.07.05. 14:07:14
Azt fogod csinálni, hogy addig reklamálsz, amíg a négyezres mínuszt el nem tüntetik. Mivel neked nem kell a kártya, ami hibásan lett legyártva a bank hibájából, és a számla sem kell.
Ha nem segítenek az alkalmazottak, írsz egy levelet a bank vezérigazgatójának, ajánlott levél formájában. Leírod szépen mi történt, az ügyintéző nevét (a szerződésen rajta van), és hogy mi a problémád. Nem fizetsz ki hibás kártya költséget, nem kéred az új kártya legyártását, a számlát pedig megszünteted pontosan abban a fiókban – ez fontos – ahol nyitottad.
Átmész egy másik bankba, és nyitsz egy számlát, és mielőtt bármit aláírsz, elolvasod a szerződés minden oldalát, hogy a címed, neved, számlával kapcsolatos dolgok pontosak e.
Mínuszba sose menjen amúgy senki, mert nem alacsony a negatív egyenleg kamata.
Ihr habt verloren 2011.07.05. 14:13:37
varvizib 2011.07.05. 14:20:31
A rövid hozzászólásomban erre külön nem tértem ki, mert ez a posztoló égbekiáltó hibáihoz képest nem jelentős súlyú, és feltételezhetően nem is halmozottan előforduló. Az adatok aláírás előtti ellenőrzése pont azt a célt szolgálná, hogy minden rendben legyen és ne a véglegesített szerződésben kelljen módosítani.
A banki ügyintéző egy munkanap alatt többszáz adattal dolgozhat, és rengeteg mindenre kell figyelnie hogy ne hibázzon, míg az ügyfélnek, aki nem mindennap nyit számlát, csupán erre az egyre. Ha mondjuk az apróbetűs részeket nem is olvassa el (bár ez bizony manapság hiba!) akkor azért az minimum elvárható, hogy a saját személyes adatait megfelelően leellenőrzi MIELŐTT aláírná! Erre nincs mentsége akkor sem, ha 2 perccel tovább időzik emiatt!
MosoMasa 2011.07.05. 14:21:31
A bankszámlát idővel megszüntetik.
A banktól érkező számlalevélre egyebekre ráírni: a cím ismeretlen, oszt visszadobni egy postaládába. Többet nem kapsz.
Rendes banknál új szerződést kötni - kicsit még figyelmesebben, ha már ilyen majmok.
zsiráffff (törölt) 2011.07.05. 14:25:31
blackbarika 2011.07.05. 14:28:00
kimentem, elvileg megcsinálták. na mondom, kipróbálom. sms ugyanúgy nem jött :D akkor majdnem felrobbantam. mindegy, egy hét múlva visszamentem abba a fiókba, ahol először bénázták el a dolgaimat, és végre megcsinálták. kiderült hogy nem rögzített vmit a kiscsaj. ennyit erről.
varvizib 2011.07.05. 14:34:52
Ha itt élsz Magyarországon, és nem külföldről írsz, akkor tapasztalhatod, hogy ez mindennapi eset. - Persze mérlegelni kell, hogy mi éri meg jobban: egy órát olvasgatással tölteni, vagy bízni a szerencsében. Valószínűleg azért csinálják jó hosszúra az ÁSZF-eket, meg bonyolultra, apró betűsre, hogy az emberek többsége ne is akarjon belenézni.
Nekem volt úgy, hogy például a Pannonnak vissza adtam egy mobilnet előfizetést, és le akartak még húzni 1 havi előfizetési díjjal, noha azt a hónapot már nem kezdtem meg.
Na ekkor kérdeztem meg a kedves ügyintézőt, hogy az ezeroldalnyi ÁSZF-ben ugyan mutassa meg nekem azt a részt, ami ezt a kiszámlázást nekik lehetővé teszik. Mert ha nincs, és mégis ragaszkodnak a számlához, akkor panaszkönyv lesz belőle és PSZÁF.
Nos, nem találták! :-))) Hívták a főnököt, böngészték, elvoltak vele vagy 50 percig, már majdnem kikészültek emiatt, és végül a nagy arcból bőven visszavéve közölték, hogy jó, tényleg nincs ilyen szabály, úgyhogy nem számítanak fel költséget. És kaptam egy nullás számlát.
Na ezért megérte! Látnod kellett volna az arcukat!
varvizib 2011.07.05. 14:40:49
blackbarika 2011.07.05. 14:48:09
hhaaaaaaaaaaaa 2011.07.05. 14:50:18
Ha jól értem Neked jelenleg nincs számlád a banknál, csak Mátyásnak.
Írj nekik egy levelet, hogy majd Mátyás kifizeti és azonnal mond fel a szerződést!
Grafogirl 2011.07.05. 14:51:32
Meg annak idejen a posta bank nekem is keszitett 1 hibas kartyat. Az anyam keresztnevet irtak ra a sajatom helyett. Igaz ugyanazzal a betuvel kezdodik mint az enyem, de mas. Am en nem vettem eszre, de nem csak en, hanem jo 1 evig fizettem a kartyaval mindenfele. :) Amior rajottem, hogy hibas a kartya. Ezutan mar kivancsi voltam arra, hogy ugyan mikor fedezi fel valaki, hogy nem egyezik a keresztnev! De SENKI! Jo az a matyas nevre kiallitott kartya, hasznald csak nyugodtan, bizva abban, hogy a kutya sem nezi meg! majd a kovetkezo Tamas lesz :)
Grafogirl 2011.07.05. 14:53:23
varvizib 2011.07.05. 14:57:27
Sőt, nem kellene figyelni a bolti termékek címkéjét sem, mert tudnád, hogy nem fogsz átcsomagolt húst kapni, meg lejárt szavatosságú terméket... stb.
Ettől sajnos NAGYON messze vagyunk. Mindezt jól mutatja az is, hogy valahogy nem fogynak a Homáron a témák, hanem inkább szaporodnak, ráadásul sokan megerősítik a kommentelők közül is a posztolók tapasztalatait. Értsd: jó dolog olvasni a Homár cikkeket, minden napra jut valami érdekesség, de még jobban örülnék, ha minderre nem lenne szükség.
Most jelen pillanatban nincs valós fogyasztóvédelem. Ami van, az is úgy ahogy működik. Ebben a környezetben jó hogy legalább van Homár, mert így mégis valamilyen nyomást azért lehet gyakorolni a helyzetükkel visszaélő cégekkel szemben.
^LutheR^ 2011.07.05. 14:59:38
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.07.05. 15:04:48
Igen: Az alkalmazott hibázott, bármi oka lehet rá. Ellenben nem ő állt neki utólag kiabálni azért, mert nem akarja a saját hibájának rá vonatkozó következményeit elviselni.
A panasz következtében valószínűleg rajta is csattan majd az ostor, ha írásban panaszt tesz az ügyfél. Ellenben le fogja nyelni a következményeket. Feltehetőleg hiszti, homár, stb nélkül.
Tény az, hogy a számlához van egy induló költség amit elvben be kell fizetni, hogy "éljen" a számla. Ez a jó néven lévő számlához is létező követelmény. Nem csak a kártyához.
A kártyát ennek teljesülése esetén lehet igényelni, vagy a számla megnyitásával egy időben.
Ezek közül egyik sem állt fenn.
Plusz költsége nincs.
De az, hogy se a számla minimális induló összegét, se a számlavezetési díjat (számla jó néven volt) nem akarja fizetni, se az iratokat idejében átírni nincs kedve, stb. az nem egy eseti "rosszul emlékezés".
Shinjuku 2011.07.05. 15:05:57
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 15:10:57
De levelet írni kell nekik mindenképp, hogy nyoma maradjon.
pajaro 2011.07.05. 15:24:26
Én várnék a felszólításra, és ha megjött kiegyenlíteném a számlát egy hétlábú pókkal:
dorkaaa.blog.hu/2010/08/29/davidthorne
pajaro 2011.07.05. 15:25:43
Címzett: David Thorne
Tárgy: Lejárt számlatartozás
Kedves David,
Cégünk nyilvántartása szerint önnek 233,95 dollár lejárt számlatartozása van. Ha már befizette az összeget, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot hét napon belül, és igazolja a tranzakciót.
Tisztelettel, Jane Gilles
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Re: Lejárt számlatartozás
Kedves Jane!
Pénzem az momentán nincs, ezért küldök önöknek egy pókot ábrázoló rajzot. A grafika értékét 233,95 dollárra becsülöm. Remélem ez így megfelel önöknek.
Üdv, David
Feladó: Jane Gilles
Címzett: David Thorne
Tárgy: Lejárt számlatartozás
Kedves David,
Köszönöm, hogy felvette velünk a kapcsolatot. Sajnos nem áll módunkban rajzokat fizetőeszközként elfogadni, így a számláján továbbra is fennáll 299.95 dolláros tartozás. Kérem vegye fel a kapcsolatot velünk hét napon belül, és igazolja a tranzakciót.
Tisztelettel, Jane Gilles
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Re: Lejárt számlatartozás
Kedves Jane,
Ez esetben a pókról készült rajzomat szolgáltassa vissza, kérem.
Üdv, David
Feladó: Jane Gilles
Címzett: David Thorne
Tárgy: Re: Re: Lejárt számlatartozás
Kedves David,
A rajzot e-mailben kaptam meg Öntől. Azt akarja, hogy küldjem vissza Önnek az e-mailt?
Tisztelettel, Jane Gilles
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Re: Re: Re: Lejárt számlatartozás
Kedves Jane!
Igen, kérem.
Üdv, David
Feladó: Jane Gilles
Címzett: David Thorne
Tárgy: Re: Re: Re: Re: Lejárt számlatartozás
Csatolt fájl <spider.gif>
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Kié ez a pók?
Kedves Jane,
Biztos benne, hogy ez a pókos rajz, az a pókos rajz, amit én elküldtem Önnek? Ennek a póknak csak hét lába van, és én kétlem, hogy egy ilyen alapvető hibát elkövettem volna, amikor rajzoltam.
Üdv, David
Feladó: Jane Gilles
Címzett: David Thorne
Tárgy: Re: Kié ez a pók?
Kedves David,
Igen, ez ugyanaz a rajz. Az Ön által küldött e-mailből másoltam és illesztettem be. David, az ön számlájára még mindig nem érkezett meg a 233.95 dollár. Kérem azonnal fizesse be, amint lehetséges.
Tisztelettel, Jane Gilles
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Automatikus válaszüzenet
Jelenleg nem tartózkodom otthon. Épp időutazom, de múlt hétre hazaérek.
Üdv, David
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Re: Re: Kié ez a pók?
Hello, visszatértem és átolvastam az Öntől kapott leveleket. Realizáltam, hogy azt a rajzot valóban én rajzoltam. Így döbbentem rá, hogy Ön valószínűleg a végtag nyilvánvaló hiánya miatt nem fogadta el a rajzomat, és pusztán udvariasságból nem szólt erről nekem. Tehát, most a kijavított - megfelelő számú lábakkal ellátott - változatot küldöm át Önnek, fizetségül a tartozásaim kiegyenlítésére. Remélem ez konkludálja az ügyet.
Üdv, David
Feladó: Jane Gilles
Címzett: David Thorne
Tárgy: Re: Re: Re: Kié ez a pók?
Kedves David!
Már korábban jeleztem, nem fogadunk el pénz helyett rajzokat a számlák kiegyenlítésére. Elfogadunk csekket, banki átutalást, pénzutalványt vagy készpénzt. Kérem, fizesse be az összeget még ezen a héten, hogy elkerülje a késedelmi kamat kiszabását.
Tisztelettel, Jane Gilles
Feladó: David Thorne
Címzett: Jane Gilles
Tárgy: Re: Re: Re: Re: Kié ez a pók?
Kedves Jane!
Ostobaság volt részemről azzal próbálkozni, hogy küldök valami teljesen értéktelen dolgot, pazarlom az idejét, és megpróbálom elhitetni, hogy ez fedezi az adósságom. Megértettem és természetesen fizetek még ezen a héten, ha nem felejtem el. Mivel Ön a második rajzomat sem fogadta el fizetségképp, kérem, juttassa vissza mihamarabb, amint módja van rá.
Üdv. David
Feladó: Jane Gilles
Címzett: David Thorne
Tárgy: Re: Re: Re: Re: Re: Kié ez a pók?
Csatolt fájl <spider2.gif>
elwood 2011.07.05. 15:55:15
Na ekkor kérdeztem meg a kedves ügyintézőt, hogy az ezeroldalnyi ÁSZF-ben ugyan mutassa meg ...
Nos, nem találták! :-)))...
Na ezért megérte!"
kinek mi éri meg.
ezer oldalt átböngészni egyhavi előfizetési díjért, nekem biztos nem érné meg, nem beszélve arról, hogy havonta változik amit értelemszerűen újra és újra át kell böngészni
inkább elfogadom, úgyis ez vonatkozik mindenkire, aztán majd valaki a hozzád hasonló türelemmel megáldott emberekből felnyomja őket a pszáfnál, ha valami nem korrekt
Anti Anyag (törölt) 2011.07.05. 16:05:36
Tökmindegy, fizesd ki nekik a 4 rongyot, sajnos az időtényező miatt tényleg ez a legegyszerűbb és gyorsan tűnj el onnan. És persze nagyon okos vagy, hogy ide is írtál, de meséld is el mindenkinek, más ha lehet ne járjon így. Itt a leglényegesebb hiányzik, az emberi tényező, pedig az banknál létfontosságú, rosszabbul is lehet járni, ha ez nincs.
Budapest Bank, Magnet bank. Ezekkel nekem igen jók a tapasztalataim.
tuono 2011.07.05. 16:19:15
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.07.05. 16:20:38
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.05. 16:26:48
egyaltalan nem voltam boldogtalan, hogy a bankomig 5 percet kell vezetni nem 45-ot
nem mondom, hogy fo szempont volt, de szempont, hogy minden nap elvezetek a bank elott
Bambano 2011.07.05. 16:33:59
egyébként pedig (más téma): ha úgy istenigazából de atom módon ki akarsz baszarintani a gyerekeddel, adj neki két keresztnevet. Komolyan mondom, a születéskori közvetlen fejbelövés sokkal humánusabb eljárás, mint két keresztnevet adni neki.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.05. 16:35:21
orultek, hogy naluk nyitom es ott van a penzem
1 ve kellett bankot valtanom, mikor idekoltoztunk
villamgyorsdan elinteztek
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.05. 16:36:34
neha meg szegyellem is magam miatta:)
Kritikájj Mást! 2011.07.05. 16:55:08
Mr Garrison 2011.07.05. 16:58:49
Te kinél bankolsz? a válasz: A jó édes anyukádnál!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 17:02:55
Ez a te egyéni nyomorod. Az én gyerekeim örülnek a két keresztnevüknek. Ha nem tetszik nekik az első, használhatják a másodikat, vagy mindkettőt. Kettő mindenképpen több, mint egy.
Nehéz keresztnevet adni. Nagyon kevés ember van megelégedve a sajátjával.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 17:07:39
Te nagyon el vagy tévedve. Melyik bolygóról jöttél?
flea 2011.07.05. 17:15:37
Meg még ilyen is van:
Internetbank-hozzáférést kértem a meglevő folyószámlámhoz. Ügyintéző hozott egy 1 oldalas szerződést az adataimmal kitöltve.
- Mielőtt aláírom, szeretném elolvasni a netbank ÁSZF-et.
- Olyan nincs.
- De van.
- Nincs.
- Kell lennie, mert ide van írva, hogy elfogadom.
- Marikaaa! Van olyan, hogy netbank ÁSZF?
- Nemtom, nézd meg a mappában!
Mappa előás, első ÁSZF nevű dokumentum diadalittasan kihalász, odarak.
- Elnézést, ez a hitelkártya ÁSZF, engem nem ez érdekel.
- Jó, tudja mit, akkor keresse meg. (mappa odab@sz)
Némi keresgélés, de "a mappában" nem volt a netbank ÁSZF.
- Sajnos nincs ebben a mappában.
- Látja, mondtam, hogy nincs!
- De ugye ön meg azt látja, hogy ide van írva, hogy azt fogadom el.
- (dühös tekintet)
- Esetleg megnézné az interneten?
- Miiii??
- Tudja, erstebank pont hu.
Becsületére legyen mondva, egy perc alatt megtalálta, kinyomtatta. Átolvastam.
- Akkor még egy netbank hirdetményt kérnék, mert az meg ennek elválaszthatatlan része.
(Már nem emlékszem, hogyan, de az is került. Nem könnyen. Viszont legalább rövidebb volt.)
Na ezek után jött az, hogy mikor adtam az aláírt 1 oldalast, és tettem volna el a többit, akkor azt mondja, szó szerint:
- Azt adja ide.
- Dehogy adom.
- Nem viheti el!
- Ugye nem gondolja komolyan, hogy aláírok egy szerződést, de saját példányt nem tartok meg belőle?
Szegény elfáradt, tovább nem vitatkozott. Pedig nyilván azt sikerült ezzel megakadályoznom, hogy legközelebb legyen példány "a" mappában :)
lima31 2011.07.05. 17:16:44
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 17:19:46
Bambano 2011.07.05. 17:21:15
Nekem az első keresztnevem ugyanaz, mint apámé, következésképpen a másodikon hívott mindenki otthon. Később suliban is. Ezt próbáltuk jelezni a papírokon. Az ügyintézők 95%-ának ez bonyolult. A személyimen, bankkártyáimon, közüzemi számláimon annyiféle név van, hogy meg sem próbálom fejben tartani.
Az ügyfélszolgálaton meg mindig kiröhögnek, mikor elém raknak egy papírt és meg kell néznem rajta, hogy hogy hívnak.
Hát nem. Az én gyerekemnek már egy keresztneve van, könnyen lebetűzhető fajtából.
@Mr Garrison: tudod mit csinál a felügyelet, ha feljelented a bankot? az egész pakkot, amit a felügyeletnek írsz, az összes személyes adatoddal a tetején, átküldi a banknak, aki majd kivizsgálja és hoz róla egy döntést.
lehet megtenni a fogadásokat, hogy a bank ügyvédje szerint ki a hibás és ki fog fizetni.
ezt én egyszer elkövettem, többet nem fogom.
egerészölyv 2011.07.05. 17:33:53
Azonban baromságot követünk el, ha bennük keressük az igazi felelősöket.
A fő felelős aa banknak az a vezető munkatársa, aki a szoftverre kiadta a megrendelést, rosszul specifikált, rosszul tesztelt és fizetett egy kalap túróért. Az alfelelős a szoftver írója, akitől elvárható, hogy a megrendelő inkonzekvens akaratában felismerje a végiggondolatlanságokat. Mindketten igen szép pénzeket keresnek, mindkettejüket süvítő kontraszelekció tette a posztjukra.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.05. 17:36:16
Bemegy a nyolcgyerekes cigányasszony az önkormányzathoz, hogy segélyt kérjen. Az írnok megkérdezi tőle a gyerekei nevét. Azt mondja az asszony:
- Laji, Laji, Laji, Laji, Laji, Laji, Laji és Laji.
- Hogy lehet nyolc srácnak egyforma nevet adni? - álmélkodik a tisztviselő. - Mit csinál például, ha ebédelni hívja őket?
- Csak elkiáltom magam, hogy Laji, és akkor mind odajön.
- Na jó, de mit csinál, ha azt akarja,hogy csak az egyikük jöjjön?
- Akkor csak a vezetéknevüket mondom.
egerészölyv 2011.07.05. 17:36:37
A hülye szoftverekkel megvert pénzvilágot még a "női logika" is sújtja... Katasztrófa.
egerészölyv 2011.07.05. 17:38:36
egerészölyv 2011.07.05. 17:40:30
egerészölyv 2011.07.05. 17:41:49
MethYou 2011.07.05. 18:55:08
és nem tamásnak hívnak! egy smile kevés volt úgy néz ki a végére, ha a levelet olvasva nem egyértelmű.. písz
Ugyandehogy (törölt) 2011.07.05. 19:49:16
a bankom a kölcsönöm lejártával még egy hónapot követel, és elegánsan elsiklik (mindahányszor) afelett, hogy szerződést módosítottunk a lejárat előtt egy évvel, amikor is aláírtam, mennyi tőkét és mennyi kamatot kell az egy év alatt kipengetnem. amit be is fizettem szépen. sokadszorra sem foglalkoznak vele, csak hajtogatják, hogy de-de-de.
írtam a pszáfnak is emiatt és beleírtam azt IS, hogy egyébként a bank mindig késve válaszol.
a pszáf válasza a problémára: erre az ügyre nem vonatkozik a 30 napos válaszolási határidő!
vagyis figyelmet sem vetettek az alapproblémára.
ha legközelebb kénytelen leszek nekik írni, akkor majd csak egy dolgot írok bele, nehogy megzavarodjanak szegények.
dilettáns banda.
A Tyne folyó déli partja 2011.07.05. 20:11:58
utána, a levélben: "Mátyás helyett Tamást sikerült írnia keresztnévnek."
most akkor Mátyásnak hívják? ha ahelyett írt az ügyintéző Tamást? de akkor ki a "Tamás jobban teszi"?
MethYou 2011.07.05. 20:23:31
örülök,hogy végre feltűnt valakinek, valóban Mátyásnak hívnak.
A Tyne folyó déli partja 2011.07.05. 20:28:22
Mylady 2011.07.05. 21:52:39
Mylady 2011.07.05. 22:09:04
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.07.05. 22:09:20
salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.05. 23:37:18
fizesse ki az, vagy aki elqrta az adatok bevitelét!
téged semmi nem terhel. ha fizetsz, luzer vagy!
Megdobbent 2011.07.06. 03:53:49
HAAAAAAA - HAAAAA!
Tomasz_a_gozmozdony 2011.07.06. 11:26:49
anarch 2011.07.08. 09:48:38
Ja, aki meg a "külföldön se jobb"-al példálózott... Ehheh, errefele egy lakossági bankszámlanyitás így néz ki: weboldalra fel, netes személyivel azonosít, számlatípust kiválaszt, jóváhagy... Számla kész, hamarost be lehet lépni (ld. netes személyi, mint azonosító) és igényelni mindenféle egyebeket mint bankkártya, telebank, egyéb csatolt számlák, stb. Első számlához extra biztonságként az aktiváláshoz előbb kiküldenek postán (a személyidhez regisztrált címre) egy kódot amit bepöntyögve lehet aktiválni a cuccot, ezt már bankja válogatja hogy csinálják, de amit hallottam ez a tipikus eljárás.
Mondjuk a villanyóra regisztrálás is így ment, naív módon kikerestem a legközelebbi "elmü" irodaházát és felkerestem őket személyesen. Ügyfélszolgálatot nem találtam, a portás először nem is igen értette mit akarok, majd kedvesen leültetett maga mellé, a számítógépén felmentünk a weboldalukra és kitöltöttük azt a pár mezőt együtt ami ehhez kell.
Egyszerűen kölcsönös hozzáállás kérdése az egész: ha nem szopatás a cél, akkor nagyon gördülékenyen és olcsón meg lehet oldani a dolgokat.
mohopasi 2011.07.08. 11:35:35
Mylady 2011.07.08. 18:13:41
varvizib 2011.07.12. 18:20:16
Esztre 2011.07.29. 22:59:51