Áprilisban volt egy történetünk, hogy a Pizzafutár.hu túlvállalta magát kuponilag, és szinte alig tudják teljesíteni az előre kifizetett pizzarendeléseket. Zsoltnak például egyáltalán nem sikerült beváltania, minthogy közben az étterem "technikai okok miatt átmenetileg nem üzemel". Azóta a BónuszBrigáddal küzd, hogy ne virtuálisan írják jóvá a pénzét, hanem utalják vissza:
UPDATE 07/20: A Bónusz Brigád visszautalta a pénzt naiv ügyfél bankszámlájára.
2011. február 13-án a Bónuszbrigád ezt az akciót hirdette meg: két pizza üditővel, ingyen kiszállítással a www.pizzafutar.hu -tól, ebből vásároltam kettőt, 2980 forint értékben, amit online bankkártyával ki is fizettem (számla csatolva). A kuponok lejárata 2011 június 30. volt, egész június végéig próbáltam beváltani a honlapon keresztül illetve telefonos rendeléssel, de nem jártam sikerrel, a honalpon ez az üzenet látható elég régóta: "Éttermünk technikai okok miatt átmenetileg nem üzemel. Köszönjük a megértést!" Ezt - és abbéli igényemet, hogy kérném vissza a pénzemet - jeleztem a Bónuszbrigádnak 2011 június 23-án. Semmi választ nem kaptam. Újra jeleztem június 27-én. Semmi válasz.
Június 28. - semmi válasz.Ekkor eluntam a dolgot, és a Facebook oldalukon írtam az üzenőfalukra, ahol (hogy, hogy nem azonnal válaszolt valaki a nevükben, hisz a bejegyzéseket mások is láthatják...) megtudtam, hogy: az étterem nem üzemel (ez eddig is feltűnt) és szívesen visszatérítik a pénzem, csak írjak nekik emailt (nem mintha eddig nem írtam volna és válaszoltak volna...) Megírtam nekik még aznap, hogy kérem a visszautalást (nem a Bónuszbrigád egyenlegen nyilvántartást (ami nem kamatozik, ők nem bank, hogy betét tartsanak nyilván, stb.).
Június 30-án egy értesítő levélben közölték, hogy visszatették az általuk nyilvántartott egyenlegre (nem azt kértem). Ezt követően (még mindig 30-án) volt egy levélváltásom a cégvezetőként feltüntetett XY-al, melyben részleteztem, hogy az átutalást kérném és néhány jó tanácsot adtam, hogyan kellett volna ennek történnie... (minden olyan felhasználót értesítünk akik még nem váltották be és eláruljuk nekik, hogy kaphatják vissza a pénzüket ÉS nagyon csendben örülünk, hogy a be nem váltott kuponok árára befolyt banki kamat is bennünket gazdagított...)
Erre még aznap azt a választ kaptam, hogy visszautalják az összeget. Azóta sem utalták, pedig azóta többször érdeklődtem. A honlapon megadott telefonszámot egyszer sem vették fel az elmúlt időszakban - pedig nem egyszer próbáltam.
Az már csak hab a bónusztortán, hogy csak most amikor a Fogyasztóvédelemhez, ill. a Homár.blog-hoz fordulok, döbbentem rá, hogy nem is az általuk jóváírt egy db. kupon értékéről van szó, hanem kettőt vásároltam (én sem emlékezhetek mindenre...), és ők csak egy árát tették rá az általuk nyilvántartott egyenlegre...
Mit tehetek hogy visszakapjam a meg nem valósult szolgáltatásért fizetett pénzemet (lehetőleg kamatokkal együtt)?
Dr. Kix 2011.07.19. 13:15:52
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.19. 13:15:53
rio.pete 2011.07.19. 13:16:00
felszopó 2011.07.19. 13:16:15
felszopó 2011.07.19. 13:19:04
.lll. 2011.07.19. 13:23:12
Captain Crash 2011.07.19. 13:28:59
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.07.19. 13:32:49
Gyűjtőjegyes 2011.07.19. 13:34:57
A hírdetés a hozzászólások felett egy kuponos cég hírdetése...:)
:D
Viszont, ha zasznak fizetni, akkor fizetési felszólítás küldése.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.19. 13:35:18
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.19. 13:39:43
Másnap dől a lé.
VIC20 2011.07.19. 13:41:01
Határidő letelte után bármelyik közjegyzőnél fizetési meghagyásos eljárást indítani.
(De nem árt addig kinyomozni, hogy ténylegesen ki ellen lépsz fel: cég pontos neve, címe, egyéb adatai.)
Gastroger 2011.07.19. 13:45:28
- 3000 Ft. vásárolt kupont 2x2 pizzára
- A cég bedőlt
- a Bónuszbrigád jóváírná az összeget, de csak kreditben, nem kp-ben
- A bónuszbrigád csak 1 kupont írt jóvá.
A maradék kupont megreklamálni, a 3000 Ft.-os kupont máshol felhasználni. Pont.
KecskeDotyi 2011.07.19. 13:59:54
Sancee 2011.07.19. 14:00:23
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.19. 14:03:13
champy 2011.07.19. 14:03:47
Legalább olvasnád el miről van szó vazze.
2 pizza + 2 liter üdítő + kiszállás 1490 Ft. Ebből vett 2-öt.
vernarancs 2011.07.19. 14:08:37
Píter 2011.07.19. 14:16:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.19. 14:23:25
Most sincs dél!
Sancee 2011.07.19. 14:28:33
Leone_510 2011.07.19. 14:29:14
FDToth 2011.07.19. 14:43:51
vernarancs 2011.07.19. 14:47:20
Rosszindulatú Vászka 2011.07.19. 15:13:42
vernarancs 2011.07.19. 15:22:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.19. 15:31:17
Nekem 2 rendel bitte!
ergbertegon 2011.07.19. 15:46:10
Nekem ma meleg van.
Most akkor mi van? A rendelt pizzát 1450 ért a DHL szállítja ki?
Nem is értem mi a franc ez a kiszállítás.
Ahhol lakkom itt a dobozért számolnak 50 pézt.
Még ma írok Edének hogy pizzázunk egyet a kertjében....
Anti Anyag (törölt) 2011.07.19. 16:53:07
Aztán ha tönkremennek, jön a duma, hogy a magyaroknak már pizzára sem futja, meg különben is, elnyomják a magyar cégeket.
Ez konkrétan egy lehúzós cég, azzal hogy ideírtál figyelmeztettél, hogy ezektől kupont nem szabad venni.
Amúgy az a gond, hogy pár ilyen égeti a kuponrendszert is.
mohopasi 2011.07.19. 17:06:01
zsotykai 2011.07.19. 17:12:30
- számoljon bárki utána februárban eladtak 4087 db kupont, tegyük fel, hogy most az étterem hibája miatt épp 1000-t nem váltottak be az másfél millió ami egész szépen kamatozik valakinek valahol.
- felcseszték az agyamat azzal, h. még válaszra sem méltatnak.
Mindegylóf, tudom, én voltam a hülye.
zsotykai 2011.07.19. 17:15:17
vernarancs 2011.07.19. 17:20:27
2011.07.19. 17:32:02
Gastroger 2011.07.19. 18:33:41
3000- 70.000 ig terjedően.
Tudom, hogy ez egy marketing, meg lilafos, de én úgy látszik jól választottam.
Ez nem reklám, csak mondom. Lehet szar is. Sőt, volt, hogy kamuszart akartak kamuáron eladni.
Okosnak köll lenni, oszt kész...
redsea 2011.07.19. 19:00:13
Nem értem a logikát a mögött, hogy a tulajdonosok rengeteg befektetéssel felépitenek egy márkanevet és közben elszúrják.
Igaz ugyan, hogy a rossz reklám is reklám, de mivel ez a közösségi vásárlás egy viszonylag új dolog, most még a vásárlók bizalmának elnyerése lenne a cél.
A recept egyszerü (lenne). A vállalkozó bekerülési áron vagy az alatt kinál bármit (a Bónuszbrigádnak fizetett összeg ezen felüli bukta/marketing költés), amire az embereknek rendszeresen szükségük van, bizva abban, hogy az akció lejártával a terméket listaáron is meg fogja venni, a törzsvendéggé avanzsált egyszeri kuponos vásárló. Hogy erre legyen esély, a kuponos vásárlót legalább olyan jól kezeli, mint a többieket.
Ha ez megvan, akkor win-win szituáció. Hihetetlen, hogy sok vállalkozó ezt nem érti meg és nem helyén kezeli az Ügyfeleket. Ez a torkos csütörtökre is elmondható, hiszen ugyanez a logika.
Visszatérve a témához.
Hogy fog úgy elégedetten vásárolni valaki, ha azt látja, hogy az adott dolog a nagyon akciós áron is átlagos termék a többi szolgáltatóhoz képest, vagy a szolgáltató honlapján megtalálható az akciós ajánlat kb. ugyanazokkal a feltételekkel? Utóbbira példa a gyorsan visszavont tiszai hajószálloda.
Másik hiba amit pl. ez a pizzás akció, ahol valószinüleg a Bónuszbrigád bukott óriást, hiszen a vállalkozó vélhetően eltünt a kuponok árával. Ebből úgy lehetett volna jól kijönni, ha automatikusan kiküldik a bocsánatkérő leveleket a visszautalásról, vagy felkutatnak egy hasonló pizzériát aki vállalja a kuponok elfogadását.
Attól félek, hogy ezek a félrekezelt esetek, legalább annyira visszavetik a kuponos vásárlásba vetett bizalmat, mint anno a PPO-s botrány a netes kártyás fizetést.
zsotykai 2011.07.19. 21:46:34
Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.07.19. 22:40:02
Amúgy ez a kuponvétel annyira nem a magyaroknak való, hogy kész.
1. A magyar szolgáltatók 90 %-a a kuponnal fizető vevőt nem hogy jobban szolgálja ki azért, hogy majd rendszeres vásárló legyen a kupon nélküli áron is, hanem inkább lenézi, kibaszik vele (lásd, amikor a Pizzafutár még vett fel rendeléseket, de kuponosokét már nem) és jó ha bele nem köp a kajájába. Kell nekem a pénzemért ez a bánásmód?
2. Ez kb. olyan lesz, mint az az autókat matricázós cég, az ilferro, vagy hogy hívták. Azt ígérték, hogy kb. az autó havi törlesztőrészletével megegyező pénzt fizetnek a tulajnak, ha felmatricázza az autót valamelyik cég hirdetésével. Iszonyatos pénzt szedtek vele össze a hirdető cégektől, majd eltűntek a balfenéken. Na ez a kuponos dolog is ilyen lesz. Pont a magyaroknak van kitalálva, túl jól hangzik (sokszor még félár alatt is) és előre kérik érte a pénzt.
Ja és ugyanitt Baumag részvények is eladók. :)
fektoh 2011.07.19. 23:15:57
Jó meglátások, kivéve az idézettet, ugyanis a BB utólag számol el a kereskedővel, vagyis a beváltott kuponok árát utalja csak át. A beváltatlan kuponok ára (bizonyos esetekben ez akár az adott akcióban eladott kuponok 30%-a is lehet) a BB -nél marad, ezt az extra bevételt bele is kalkulálják a kuponos cégek az üzleti tervükbe.
Megdobbent 2011.07.20. 03:12:00
- Anyjuk, pizzakupon van, baszod!
- Aztakurva, vagjad kifele!
- De ez a monitoron van, es penzt kernek erte!
- Akkor vedd meg, ha ilyen hulye vagy!!!
Es ime az eredmeny.
Cégügynök 2011.07.20. 09:29:50
Háá öreg... no comment...
kpityu2 2011.07.20. 09:44:05
Don Quixote de la Ferko 2011.07.20. 09:47:12
Amennyi időt elkurjantottál egy pizza árára, azalatt meg lehet keresni a teljes havi kosztpénzt. Vagy többet.
Lúzerke, fel kéne ásni a kertet, van rá egy fél pizzám, csak nehogy túlfizesselek vele.
Eric_Cartman 2011.07.20. 09:47:20
belekotty 2011.07.20. 09:48:23
belekotty 2011.07.20. 09:49:33
kapcy · http://blog.kaprinay.com 2011.07.20. 09:52:48
A Bónusz Brigád gyorsabban növekszik mint gondoltuk és tényleg volt egy megbicsaklásunk az elmúlt időszakban: nem tudtunk olyan ütemben felvenni ügyfélszolgálatosokat mint amilyen gyorsan növekedett az oldal. Mára szerencsére megtaláltuk a megfelelő embereket. Két hete - a fentihez hasonló hibákat elkerülendő - egy online ticket rendszert vezettünk be (blog.bonuszbrigad.hu/post/7307181036/segithetunk) és a jövő hét első felében egy telefonközponttal is fejlesztjük az ügyfélszolgálatunkat.
Mindenkitől elnézést kérünk aki nem kapott elég gyorsan választ a levelére.
kurgan 2011.07.20. 09:57:39
cdrom70 2011.07.20. 10:01:41
potus 2011.07.20. 10:09:16
kapcy · http://blog.kaprinay.com 2011.07.20. 10:22:41
A homárba beíró Zsolt azért elégedetlen, mert a jóváírás helyett utalást kért és ezt csak késve kapta meg.
kapcy · http://blog.kaprinay.com 2011.07.20. 10:24:09
Vegyi Ali 2011.07.20. 10:24:48
Vegyi Ali 2011.07.20. 10:29:43
janikahhh (törölt) 2011.07.20. 10:32:42
Vegyi Ali 2011.07.20. 10:33:16
Vegyi Ali 2011.07.20. 10:34:20
FDToth 2011.07.20. 10:35:03
Egyébként hiába mondtam h rajta van a kuponon h a végén kell megmutatni, süket fülekre találtam...
FDToth 2011.07.20. 10:37:17
krüger 2011.07.20. 10:43:17
Egyszer az USA-ban jártam egy idős házaspárnál. Volt egy fali zacskójuk, abban gyűjtögették a kuponjaikat. Rengeteg kupon volt ott, szerintem több száz. Ha valamit venni akartak, akkor belenéztek a zacskóba, és elkezdtek guberálni, hogy van-e kuponjuk ahhoz a fajta cucchoz. Szerintem ide vezet a dolog leginkább. Magyarországon meg főleg.
krüger 2011.07.20. 10:44:18
Kedves Bónusz Brigád!
5600 az szép szám! Dolgozunk rajta. Kérünk titeket legyetek türelemmel.
Érdemes például előre gondolkodni, felveszünk előrendelést is.
Szóval kitartás, mi pedig száguldunk hozzátok :)
zsotykai 2011.07.20. 10:51:29
@kapcy: de engem érdekel, hogy mi tartott ennyi ideig. Kíváncsi típus vagyok. Másrészt nem csak azért vagyok elégedetlen mert nem időben kaptam meg. Egyrészt még nem kaptam meg (mert ugye egy email ígéret, hogy elutaltuk, az olyan mintha én azt mondanám, hogy én meg szeretlek benneteket). Másrészt: a kommunikáció miatt vagyok elégedetlen. Lehetne (lehetett volna) ezt is jól, de már megírtam, hogyan, és az jött volna le, hogy de korrekt ez a BB. És az is elég szomorú, ha egy help@-ra írt levél elkallódik...
@Vegyi Ali: ha jól tudom - bár biztos nem vagyok benne - a BB csak a kuponbeváltás után fizet a kedvezményt adónak. Addig igenis nála kamatozik a felhasználó pénze. És ha februártól számolod június végéig, az akkor is 4 hónap. Másrészt viszont adják vissza a kamatokat is - az elv miatt - és én szívesen odaadom a 3000-rel együtt mondjuk a gyermekéhezés elleni küzdelemre.
zsotykai 2011.07.20. 10:56:05
Pierr Kardán 2011.07.20. 11:05:00
aki kupont gyűjtöget, az nem lehet sikeres ember!
audia6v6 2011.07.20. 11:07:33
OrrSir 2011.07.20. 11:10:56
Kuponék legalább a felét benyelték, gondolhatod milyen fasza pizzát kaptál volna? Jobb, hogy nem ettél olyasmit...
ave 2011.07.20. 11:12:55
audia6v6 2011.07.20. 11:15:38
1. A befizetett pénzekkel szépen el lehet tűnni
2. Náluk regisztrálsz, így nekik szép adatbázisuk épül ingyen (míg a szolgáltató nem kap belőle semmit)
3. Ha nem veszed igénybe a szolgáltatást, de kifizetted, akkor a pénzt ők szépen megtartják.
Javaslat: A hirdetésben szereplő céget hívd fel, kérdezd meg, hogy közvetlenül megveheted e tőlük 50%-on, kihagyva a kuponos céget. Ezzel ők is jól járnak, mert az eredeti ár 50%-át legalább megkapják. Nem a 25%-át. Ha elzárkóznak, akkor vagy nagyon betartják a (nagyon gagyi) szerződést, vagy már túlterheltek így is és akkor úgyis bebuknád a pénzed.
zsotykai 2011.07.20. 11:31:03
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.07.20. 11:31:50
Egyébként a pénzt szerintem a Pizzafutártól kellene visszakérned, mert ők nem teljesítették a vállalásukat.
Az újságokban megjelent cikkek szerint a kuponos cégek saját zsebből írják jóvá vissza neked a pénzt, ha csalódsz a szolgáltatásban.
krüger 2011.07.20. 11:42:13
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.07.20. 11:46:31
Példa:
Nincs elég vendég az étteremben, ezért eladnak 2-300 kupont, amit 2 hónap alatt lehet beváltani mondjuk 5000 helyett 2500-at fizet a vendég. Ezzel végül csak 1750 folyik be hozzájuk (általában az eladási ár 30%-a a jutalék), de egy reklámkampányra is elköltöttek volna legalább félmilliót.
Ha nem lennének ezek a vendégek, akkor ugyanannyit fizetnének az alkalmazottaknak, ugyanannyiért bérelnék a helyiséget, stb. A kuponos vendéggel csak az alapanyagköltségek növekednek, de az tudvalevőleg csak az ételek árának 30-50%-a. Vagyis egy kuponos vendégtől 1750 forint jön be és az akció költsége vendégenként 2000-3000 forint (ételek alapanyaga + jutalék).
Aki értelmesen csinálja, annak bejön. Nem véletlenül lehet korlátozni az eladható kuponok számát.
Érdekes még, hogy az elmúlt héten 2 helyen is láttam pizzás kupont és mindkettő 1500 forint alatt adta. Most inkább nem vettem...
krüger 2011.07.20. 11:47:28
krüger 2011.07.20. 11:59:07
A gyakorlatban többnyire az alakul ki, hogy a kuponos vendég másodrendű kiszolgálásban részesül (erről többen írtak is ezen a fórumon).
Szerintem a kuponnak leginkább időszakosan van értelme, pl. nyitáskor, időkorláttal és ingyen, mondjuk egy újságba befűzve, vagy szórólapon.
kurgan 2011.07.20. 12:02:45
zsotykai 2011.07.20. 12:03:31
@krüger: akkor ezt azt jelenti, hogy látsz egy árut, amit szeretnél (legyen inkább kell, bár tudom, h. ennél a pizzás tételnél nem releváns), de nincs rá pénzed csak feleannyi, de másnap kezedbe akad egy kupon, amivel meg tudod venni feleannyiért, és te nem veszed meg, hanem inkább tovább takarékos. Hát, nyilván te is egy grand seigneur vagy.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.07.20. 12:04:37
Az nem normális, aki a jólmenő, tömött éttermébe kuponnal csábít be még több vendéget...
Úgy tudom, minden kuponon van időkorlát, szóval ez nem újdonság.
Az újságba befűzött kupon hátránya, hogy manapság egyre kevesebben olvassák (az elmúlt 10 évben feleződött) és mégis nagyon magasak a hirdetési költségek.
Mazarin 2011.07.20. 12:11:46
2011.07.20. 12:20:47
www.kuponvilag.hu/budapest/?a_aid=janicsar
Nekem sokkal jobban bejött, mint a Bónusz... jobb szolgáltatás, több ügyfél, jobb marketing... na meg a Kupon Világ legalább nem kényszeríti a vállalkozót korlátlan számú kupon eladásra...
Egyetek sok pizzát :)
www.kuponvilag.hu/budapest/?a_aid=janicsar
tede 2011.07.20. 12:31:19
Én az üdülési csekkel jártam így, bent ragadt nagyjából 15e forint és pont olyan időszak volt, hogy nem figyeltem a lejárati időre.
Persze, én voltam a hibás, nem ez a kérdés, hanem az egész rendszer úgy van kitalálva, hogy aki kicsit is nem figyelmes bukja a pénzt.
a kupon ugyanez a téma.
krüger 2011.07.20. 12:35:55
@zsoltik@: Nem vagyok én grand seigneur, de azt azért látni kell, hogy amit kuponnal olcsón adnak, az olyan is. Eddig még nem találkoztam olyan holmival, áruval vagy szolgáltatással, amire azt mondtam volna, hogy "hinnye, de kéne ez nekem, valami jó kis kuponnal olcsóbban!". Olcsó húsnak híg a leve. Másrészt általában nem is nagy tételekről van szó, a megtakarítás többnyire 1-2 ezer forint. Ez nem akkora pénz, hogy emiatt ne tudjak megvenni valamit. Inkább arról van szó, hogy az emberek szeretnek jól járni, szeretik azt érezni, hogy ők most demilyennagyon megtakarítottak.
zsotykai 2011.07.20. 12:47:20
EG0 2011.07.20. 12:47:24
90%-os áron nem fogok kipróbálni valamit, ami 100%-on sem tettem. De 30-50%-os áron már lehet!
Nyomek 2011.07.20. 12:52:28
Ha ilyen okoska vagy, és értesz a vállalkozásokhoz, kockázatokhoz, fogyasztók kezeléséhez, itt házi feladat:
Mennyi a vállalkozói betét kamata pl az OTP-nél?
Megvan? Jó, most szorozd fel vele a náluk hagyott vagyonodat.
OK, most okoskodhatsz tovább.
:-)
redsea 2011.07.20. 12:55:04
Nyilván nem mindenki, de ha a kuponosok 10%-a visszatérő, rendszeres vásárlód lesz, akkor már nagyon jól jártál. Azt hiányolom, hogy a kupon oldalak nem készitik fel megfelelően a vállalkozásokat, hogyan kezeljék a kuponos vásárlókat. Pedig ezen múlik, hogy a fórumokon rengeteg kritikával illetik az ilyen akciókat, elégedettség helyett.
Peetee 2011.07.20. 12:55:56
Én nem hisztiznék így kétezerkilencszáz forintért, de aki jó dolgába nem tudja mivel töltse az idejét az ilyeneken kattog.
Majd beváltottam volna másra....
max val birca man · http://maxval.co.nr 2011.07.20. 12:55:59
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.07.20. 13:00:06
krüger 2011.07.20. 13:15:12
Vision 2011.07.20. 13:15:26
Arról nem is beszélve, hogy hiába lesz törzsvevő, később is csak kuponnal fog vásárolni, hiszen a magyar lakosság nagyon árérzékeny. Ha az adott cégnél megszűnik az akció, simán átmennek egy másikhoz.
Pont emiatt tévút belelátni hatalmas PR potenciált ebben a kupon marhaságba.
krüger 2011.07.20. 13:18:27
Egyébként pár hete egy szállodás nyilatkozott az újságban arról, hogy a kuponos kedvezmények hosszú távon rombolják a szektort, mert egyre nagyobb azoknak a tábora, akik kizárólag kuponos áron hajlandók szállodába menni, emiatt a szállodák pedig kénytelenek egyre olcsóbban és egyre gyengébb minőségben szolgáltatni.
krüger 2011.07.20. 13:23:09
ahhaosd2 · http://kerdesek.hu 2011.07.20. 13:24:21
tocibacsi 2011.07.20. 13:29:36
redsea 2011.07.20. 13:31:22
Viszont ahol rendszeresen igénybe veendőt ott hasznos lehet.
Mondjuk egy étterem vagy pizzéria esetén, ha 10%-kal számolunk, 100-200 új törzsvásárló + a relkám megérheti azt a vesztességet. Persze mindez csak akkor igaz, ha megfelelően szolgálja ki az Ügyfeleket.
Úgy gondolom, hogy ez a kuponos dolog el van szúrva Magyarországon, hiszen a legismertebb szolgáltatók is rengeteget bakiznak, lásd Kuponvilág vagy a Bónusz Brigád. Eztáltal se a vásárlóknak, se a szolgáltatóknak nem lesz bizodalma bennük.
krüger 2011.07.20. 13:33:05
Dr_utcai_arcos 2011.07.20. 13:33:30
Vision 2011.07.20. 13:36:10
Ez kiemelten igaz a kajakiszállítókra, és a hasonló, kevésbé "bizalmi" szolgáltatásra. Egy nőgyógyásznál, fogorvosnál más a leányzó fekvése, de ott meg a tömegszerűség hiányával van baj.
Mr. Waszabi 2011.07.20. 13:48:42
Mibe fájt volna bárhol 2 pizza üdítővel?
Olcsó húsnak híg a leve, nem hallottad még? Hát az olcsó pizzának is...
musi 2011.07.20. 13:57:23
gyilkos fűegér 2011.07.20. 13:57:48
Semmit, beszoptad. Foglald el magad valami értelmesebbel.
musi 2011.07.20. 13:58:34
Tomasz_a_gozmozdony 2011.07.20. 14:02:21
Elveszett Angyal 2011.07.20. 14:16:16
Jelezd a bankodnak, hogy becsaptak online vásárlás során, ezért chargeback-et kérsz. A banknak lesz erre saját eljárása, valószínűleg ki kell tölteni egy formanyomtatványt, leírni a történteket. A banknak ezt ki kell vizsgálnia, és ha kár ért, vissza kell utalnia az összeget.
Az eljárás számodra díjmentes, illetve nem tilthatják le a kártyádat, ha ezt nem kéred külön.
Szerintem fordulj a bankodhoz és érdeklődj az ügyfélszolgálaton.
Viszont siess, valami határidő lehet, hogy van a bejelentésre.
guszti 2011.07.20. 14:29:52
krüger 2011.07.20. 14:37:17
phaszfej 2011.07.20. 14:46:53
2011.07.20. 14:49:33
Büdös 2011.07.20. 15:21:32
Tapogatott Kukorica 2011.07.20. 15:24:49
Trackback 2011.07.20. 15:37:01
kamatokkal együtt a 2980,- forintot?
:)
éhes proletárból rögvest jaj de öntudatos kapitalisták lettünk hirtelen....
szánalmas, nyomorult proli banda ez a bónuszbrigád, a szaros, lúzer kuponjaival meg akcióival együtt: ez az az iq-bajnok kaszt, aminek a tagjai évekig kör-e-maileket küldözgetnek azzal, hogy "ELTŰNT RÁCZ VIVIEN!!!!", miközben öten laknak együtt albérletben + egy nagytestű kutya, apuci munkanélküli segélyből él, de azért úton van már a negyedik gyerek is, és hatéves hűségnyilatkozattal van csúcsmobilja mindenkinek a családban :)
lolperec 2011.07.20. 15:46:04
kingucii 2011.07.20. 16:00:40
jorgecosta 2011.07.20. 16:04:03
krüger 2011.07.20. 16:20:48
Másrészt meg vicces, ahogyan a kamatokat emlegeti. Divat lett mostanában állandóan a kamatokra hivatkozni, amikor valakinek nem fizetnek ki vagy vissza valamilyen pénzt, de ha utánaszámolunk, akkor többnyire kiderül,hogy a mai látra szóló kamatok mellett (mert lekötni aligha lehet) többnyire jelentéktelen összegekről van szó.
krüger 2011.07.20. 16:54:32
xenuka 2011.07.20. 17:05:50
látom, van még értelmes élet a földön.
Samm2 · http://gordex.hu 2011.07.20. 17:11:12
Ha meg bukik akkor bukik, 3k nem a világ vége, azért is játszottam vele :)
Num (törölt) 2011.07.20. 17:26:36
dr. trafik nomac 2011.07.20. 18:44:16
Gastroger 2011.07.20. 19:25:07
- Szusi az abovotól kuponra. Bejött, egy csomó kaját rendeltünk rajta, és jóllaktunk. A cég miért járt jól?
Ott van nálunk az étlap-szórólap, és ha kedvünk szottyan esetleg megint rendelünk. (Teljes áron).
- Lézeres szemműtét. Na ez már átbaszósabb, ugyanis egy szemre hirdették meg az 50-60%-ot, ugye és a kettőt együtt kell csinálni. Így összességében kb 33%-os kedvezmény.
Mégis: ilyen tételnél (200e Ft.) már számít az a 33%. Ha nem lett volna kupon, nem szánom rá magam. Az intézetnek meg miért jó?
- "anyagköltség" nincs, vagy minimális.
- aki gondolkozott rajta, az most belevág.
- nyár van, és ugye a műtét után sötétség napszemcsi, stb. az UV miatt, azaz ilyenkor holtszezuon van, áll a gép. Nekik került 23 Ft.ba anyagköltséggel, mi meg spóroltunk 33%-ot. Mondom, ez nem fillérbaszás, hanem kb 70.000 Ft. megtakarítás. Annyi, hogy biza nyáron kellett menni, és nincs egy ideig napozás, meg strand.
redsea 2011.07.20. 19:33:41
Persze amig lasszóval kell fogni a részt vevő vállalkozásokat, addig nehéz lesz. Ha jól müködne a dolog, akkor a BB válogathatna, hogy kikkel szerződik. Ez láthatóan közel 1 évvel az indulás után sincs meg, ami nagyon rossz. Ezen talán további nagy, elismert nevek, mint pl. a közelmúltban a kinai étterem behozásával -akár alacsonyabb jutalékkal- lehetne javitani.
A kuponos tapasztalatok -nem vagyok érdekelt, de a köreimből sokan kipróbáltak különböző kuponos akciókat- sajnos azt mutatják, hogy általában nem azt kapták, amit teljes áron egy hasonló szolgáltatótól elvártak volna. Ez senkinek nem jó. A kuponos vásárló meggondolja, hogy ismét vegyen e kupont. A vállalkozó törzsvásárló köre nem bővül. Rossz reklám a kupon cégnek.
Csak azt az egyszerü dolgot kellene megértetni a vállalkozókkal, hogy akkor van értelme az egésznek, ha a kuponos vásárlókat legalább azon a szinvonalon szolgálja ki, mint a törzsközönségét. Esetleg a szolgáltatás igénybevételekor adhat egy (jelképes) kupont a következő vásárlásra, ami lévén kedvezményre különösen fogékony vásárló, különösen hatékony lehet.
bone · http://www.bernepper.hu 2011.07.20. 19:38:41
A kupon - vásárlói közösség - azt jelenti, hogy az illető szolgáltató olcsón akar elérni rengeteg potenciális ügyfelet, vevőt.
A világon számos országban működik jól. A magyarok mentalitása fogja tönkretenni, miszerint biztos beleköpnek, biztos féladag, biztos szar.
SAjnos a saját árnyékunkat nem tudjuk átlépni, hitványok vagyunk, nem tudunk örülni annak, aminek kellene.
Nevezetesen annak, hogy a kuponnal féláron étkezünk, bontunk zsírt, stb.
Jómagam sok kupont veszek, elég igényes fasz vagyok, szólnék, ha nem megfelelő kiszolgálásban van részem, illetve gyengébb minőségű, mennyiségű ételt kapok.
ILyen még nem fordult elő, illetve egyszer, egy belvárosi étteremben, de az nem a kuponnak szól, hanem hogy bénák voltak.
A kupont a fizetéskor kell bemutatni.
Nem előtte.
Nincs ráírva senkire, hogy kuponnal fog fizetni.
Ha mégis, akkor sincs semmi.
Ismét hangsúlyozom, soha nem történt hátrányos megkülönböztetés az esetemben.
Észrevettem volna.
Akinek pedig büdös 10.000-ért enni a Friday's-ben mondjuk féláron, 5.000-ért, az nem csupán pökhendi fasz, hanem végtelenül ostoba is.
Nazareus 2011.07.20. 20:21:49
Nem fogják. Csak még ki kell fizetni a banki vizsgálati költséget is.
kingucii 2011.07.21. 09:48:34
Ezt már én is szeretném látni a számlámon! :)
Vagy be kéne írni a sztrotit vhova, hogy történjen vmi?
Elveszett Angyal 2011.07.21. 10:45:45
Jog szerint nem kérhetnek pénzt a bankok a vizsgálatért. Ha kérnek, az szabályellenes.
Az IKEA-s példád nem illik ide. Ha az IKEA-ban vásárolsz, te adod oda a kártyát (card present tranzakció).
Ha online vásárolsz card not present tranakció történik.
Az előbbi esetben nem létezik chargeback intézmény, egyszerű fogyasztói reklamáció történik.
Az utóbbi esetben (online, card not present) alkalmazandóak a refund, a chargeback (mint panasz) eljárások, amit a kártyakibocsátó banknak ingyen el kell végeznie. Ha nem akarja, a kártyatársaság (Visa, Master) megbüntetheti őket.
Ebben az esetben valóban nem kártyaadattal való visszaélés történt, hanem nem kapta meg a megvásárolt szolgáltatást, vagyis a fogyasztóvédelmi eljárás keretében történik a reklamáció.
Ha az értékesítő időben felébred, egyszerű refundot (önként visszatérítést), csinál, ugyanis ha chargeback-re kerül a sor, ami kikényszerített eljárás, azért meg fogják büntetni.
Nazareus 2011.07.21. 12:22:59
Elveszett Angyal 2011.07.21. 12:38:41
Gondolom Mo-n történt az eset. Az a tapasztalatom, hogy errefelé nem nagyon van még kultúrája a chargeback-nek, a bankok ügyintézői sem igazán ismerik, illetve maguk a bankok is simliskednek vele.
Hallottam olyan esetet, hogy egy bank a kért chargeback miatt letiltotta a kártyát és ezért 15 ezer HUF-ot felszámolt.
Teljességgel jogszerűtlen eljárás.
Ilyenkor érdemes panaszlevelet írni nekik, megemlítve, hogy a kártyatársasághoz fordul az ember (ettől eléggé félnek, egy bank sem szeretne auditorokat a nyakába egy ilyen miatt), és erre van a fogyasztóvédelem is.
Sajnos mivel maguk a fogyasztók sincsenek tisztában a jogaikkal és a lehetőségeikkel, ezért nem tudják képviselni az érdekeiket.
Egyébként fel is hívtam példaként a CIB-et, és ők megerősítették, hogy náluk ez a panaszkezelés ingyenes és nem jár a kártya letiltásával.
Perillustris 2011.07.21. 13:42:04
jobbcsapott 2011.07.21. 16:11:27
audia6v6 2011.07.22. 12:55:55
Csicsika71 2011.08.20. 09:42:44
Te fél áron kapod (hacsak nem kitalálnak egy 2x akkora összeget a hirdetők, és azt felezik el, ami szerintem bunkóság), majd ebből még jutalékot is adsz a kupongyáraknak.
Perillustris 2011.08.21. 21:16:49
Nem mellesleg én a kupongyáraknak nem adok jutalékot. Baromira nem érdekel, hogyan osztozik a két fél.
Nem vagyok a kuponmizéria elkötelezett híve, de csúsztatni nem kell.
kuponblog · http://kuponblog.blog.hu/ 2011.09.10. 21:26:00