Tékozló Homár

Nem kell fizetni az Ingatlanbazar.com-nak

2011.08.03. 14:23 | jackyll | 55 komment

A trükkösen számlázó Ingatlanbazar.com és ingatlandepo.com apróhirdetési oldalakat működtető offshore céggel pénzbehajtója felmondta a szerződését, így a creditexpresszes felszólítások összegét nem kell befizetni:

Már a behajtó cég is a fogyasztók oldalára állt, és nem bízik tovább az ingatlandepo.com és ingatlanbazar.com oldalakat üzemeltető vállalkozásban. Több behajtási követelés ettől a behajtó cégtől nem fog érkezni a pórul járt fogyasztókhoz, a korábbi felszólításokat pedig kérik tárgytalannak tekinteni.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége korábban bejelentéssel élt a Gazdasági Versenyhivatal és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat gyanúja miatt, illetve több ízben a sajtó útján tájékoztatta a közvéleményt a fennálló veszélyekről, illetve igyekezett tanácsokkal ellátni a fogyasztókat. Jó hír, hogy küzdelmünk pozitív eredményt hozott, miután a behajtó cég, a Creditexpress Magyarország Kft. felmondta a szerződést a vállalkozással.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének munkatársai megkeresték a behajtó céget, ahol azt a tájékoztatást kapták, hogy a fogyasztók a korábban elküldött fizetési felszólításokat, díjbekérőket is tekintsék tárgytalannak, az azokon szereplő összeget nem kell tehát befizetni.

Mint ismeretes, több százezer forintos követeléseket, napi 1 %-os késedelmi kötbért, a követeléskezelő költségeinek fogyasztóra hárítását kívánta az ingatlandepo.com és az ingatlanbazar.com weboldalakat üzemeltető vállalkozás adósságbehajtó cég által érvényesíteni a fogyasztókkal szemben.  

A jelenleg hatályos szerződési feltételei szerint a vállalkozás egy ingatlanhirdetés extra szolgáltatások nélküli díjmentes elhelyezését biztosítja 30 napig, amelyet próbaidőszaknak hív. A szerződési feltételek továbbá azt is kimondják, hogy a szolgáltatást igénybe vevő fogyasztó feladata a hirdetését törölni, illetve a felmondási igényét hitelt érdemlően jelezni a szolgáltató felé, amennyiben a hirdetési szándéka megszűnt. Apróbetűs rész figyelmezet csupán arra, hogy amennyiben a fogyasztó nem törli az első, 30 napig ingyenesen biztosított hirdetését, úgy határozatlan idejű szerződés jön létre, amelyért már fizetni kell. Ezt követően rengeteg fogyasztó kapott több százezres tartozásról számlát.

A pozitív eredménnyel együtt is fokozott óvatosságra hívunk fel minden egyes fogyasztót hasonló szerződés megkötésekor, és javasoljuk, hogy minden esetben olvassák el az általános szerződési feltételeket!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2011.08.03. 14:30:09

Majd találnak másik vállalkozót /BKV-tól kölcsönbe.../:-(((

gelsystem 2011.08.03. 14:31:31

dobogó mellett...................
köszönhető EDÉ-nek

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 14:38:05

Mi van van?? semmitmondó posztok cunamija :))
aki homár csöcsön nevelkedett ilyet úgy sem sziv meg :))

A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.08.03. 14:38:44

Ritka mint a fehér holló. Mármint az ilyen behajtócég. Mert azt is mondhatták volna, hogy: Há`ha azt monták, hogy bé kell hajtani, akkor azt mi bé is hajccsuk!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.03. 14:49:06

Ezzel a poszttal az a nagy baj, hogy még rendesen trollkodni se lehet rá.

T-5 2011.08.03. 15:10:35

Na jó, hát ez eleve komolytalan... 30 nap után kinthagyott hirdetésre fizessek :D
Röhej :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.03. 15:17:19

LOL!
Nem lehetne ilyen hirtelen emberséges hozzállásra átállítani több behajtócéget, és bankot is? :D

médinhángöri 2011.08.03. 15:33:22

@ColT: hát, én azt mondom, ezek a behajtók inkább amatőrök, nem emberségesek... Már eleve nem kellett volna a behajtásra szerződniük, hiszen már a laikusok sem tévedtek, ha azt mondták, hogy az Ingatlanbazar.com teljesen jogtalanul akart fizettetni. Azt a behajtónak látnia kellett volna, hogy ha a feje tetejére áll is, akkor sem kap egy kanyi fillért se fáradságáért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.03. 15:48:46

@médinhángöri: De legalább elsimerték a hibát és nem kezdtek el csak úgy izmozni. Az is valami.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.03. 16:09:39

Hurrá. Végre valami történik, olyan ami jó.

Teccikérteni? 2011.08.03. 18:55:34

az volt már, hogy posztot tolót már lehet-e?

Kardics 2011.08.03. 20:14:21

Ezt a hozzászólást kérem tárgytalannak tekinteni:)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 21:13:57

végre egy nyugodt poszt,milyen jót veszekszenek az AXA-sban, itt meg szépen lehet alukálni :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.03. 22:28:19

megnyugodtam...
azt hittem kell

Baluci 2011.08.03. 23:12:01

Jézusom, valaki eddig fizetett?... Ez döbbenetes...

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 23:44:20

@hagyma: szia ,ott még nincs kedd? :)))
de megvárom amig feltöltöd:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.04. 00:09:30

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
ah az elet kozbeszolt, csak holnap fejezem be
raadasul uj bejegyzes van a homaron es hosszunak tunik...

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.08.04. 13:07:00

Hol vagytok ti régi posztok
Telefonfülkék és platós IFA-k +kék szalag vitorlás a bográcsolóval, Palkovicsnék?
Hol vannak a régi ízek?

Ridita 2011.09.07. 19:12:08

Sajnos van másik pénzbehajtójuk. Én ma kaptam levelet Dr. Szabó Lajos jogtanácsostól 6001 Kecskemét, Pf: 343. címről, hogy fizessek meg 62.800,- Ft-ot öt napon belül. Ha befizetek ennyit, akkor eltekintenek a 114.296,- Ft-os kötbértől, de ha nem, akkor további költségekre számíthatok.
Tudom én, hogy ez átverés, de nagyon jó lenne már megszabadulni tőlük, mert valahányszor kapcsolatba lépnek velem, összeszorul a gyomrom.
Egyszerűen nem értem, hogy ebben az országban miért nincs valaki, aki végleg eltüntetné az Experient Enterteiment Ltd.-t a színről.

lazov 2011.09.25. 15:14:11

@Ridita: igen, egy ismerősöm is most kapott levelet Dr. Szabó Lajostól. Olvastam olyan híreket a neten, hogy Dr. Szabó Lajos engedélyét a kamara visszavonta, de sehol semmi dokumentumot nem találtam erről.
Viszont az indexes, azonos témájú fórumokban többek is hírül adták, hogy kaptak ilyen levelet.
A levélen nincs aláírás és pecsét.
Kíváncsi vagyok, hogy
1. Dr. Szabó Lajos tudja-e, hogy levelet küldött;
2. ha valóban ez az ügyvéd küldte a levelet, vajon nem szándékosan hagyta-e el ezeket az azonosítókat... mert ha jogtalan az egész és a levele formailag nem felel meg, akkor kevésbé lehet a tökére lépni, mint ha szabályszerűen küldte volna.
Egyébként ugyanez az ügyvéd képviselte a céget a Szegedi Városi Bíróságon, ahol 2010. februárban másodfokon pert vesztettek.
Keress egy ügyvédet, én is ezt fogom tenni - lehet, hogy egy tízesbe kerül, de legalább szakember fogja látni az ügyet. Többet ér, mint gyomorrákban meghalni miatta.

lazov 2011.09.25. 16:03:04

@Ridita: közben megtaláltam az engedélybevonási legenda alapját képező szöveget a Magyar Közlönyben - nem vonták be, hanem valaki ellopta az engedélyt, ezért újat kapott.
Tehát Dr. Szabó Lajos továbbra is legitim jogtudor. Más vonalon kell megközelíteni az ügyet, és szerintem ehhez már jól jön egy jó ügyvéd.

happy40 2011.09.28. 19:34:58

Én is ma kaptam egy levelet Dr.Szabó Lajostól,aki felszólít,hogy fizessek be 5 napon belül 106.300 Ft.ot az EXPERIENT ENTARTEINMENT LTD számlájára,mert a felszólítások ellenére sem reagáltam!Semmilyen felszólítást nem kaptam idáig,nem tudom hogy nyomozták ki a nevem és címem,de a levél megjött pecsét és aláírás nélkül a címemre!Ha ezt az összeget nem fizetem be,akkor még ráadásul rám verik a 445.400Ft-os kötbért is,melyet bírósági eljárás alapján akarnak érvényesíteni!
Azt elfelejtették odaírni,hogy tőlem ezelőtt másfél évvel megtagadták a hirdetésem törlését a 30.napon!!!!Így ugrottam át az időhatárt!Utána még vagy 15x kértem őket,hogy nem aktuális már a lakáseladás,de senki nem válaszolt,csak a nem jogos pénzt követelték!Gyakorlatilag többet nem is léptem be az oldalukra,és mégis megtudták,hogy hol lakom!!

póruljárt 2011.09.29. 12:12:34

@lazov:
A kettő nem ugyanaz. Közlönyben a jogtanácsosi igazolványról van szó. Ügyvédi engedély szintén más. Jogtanácsosként dolgozhat akkor is ha bevonták vagy felfüggesztették az ügyvédi engedélyét.

lazov 2011.09.29. 14:48:23

@póruljárt: de ugyanaz, csak másképpen is elkezdett terjedni a sztori, de az alapja ugyanaz - kezdetben vala a Közlönyben megjelent szöveg, és más hiteles információ nincs. Egyébként tényleg dolgozhat, az ügyvédem is ezt mondta, ha jól emlékszem.

lazov 2011.09.29. 14:52:45

Ps. én becsengettem az első felszólítás összegét (13500 Ft) a csekken, és elküldtem a dokinak a másolatot, meg egy levelet, amit anno tértivevénnyel küldtem a cégnek. Abban az állt, hogy valóban nem mondtam le az elején, de most írásban követelem, hogy állítsák le, és hogy az eddigit kifizetem, ha küldenek csekket. Küldtek, kifizettem.
Most várjuk az ügyvédemmel, hogy mikor bukkannak fel újra.

hor.kata 2011.10.10. 07:19:02

Nekem is küldtek egy fizetési felszólítást a hirdetésem miatt az új behajtójuk által.Igaz azt sem tudom ki az a Dr.Szabó Lajos.Tőlem 94.300 Ft-ot követelnek,amit ha nem fizetek be 5 napon belül,akkor 434.723 Ft lesz.
Szerintetek ez normális dolog.Egy már nem létező hirdetés miatt fizessek???!!!!Igaz nem bírtam teljesen törölni,mert nem lehet!Csak az összegeket tudtam és beleírtam hogy már nem aktuális.
Emailben az első hónap után reklamáltam,hogy ez ingyenes hirdetés és miért kell fízetni?Semmi választ nem kaptam,csak 3 hónap után ezt a levelet.
A mostani levél nekem is aláírás és pecsét nélkül jött.

anti benkő&szabó 2011.10.18. 12:19:57

Dr. Szabó, a Többigazolványos Jogbűvészről van néhány infó a panaszfal.hu-n! Pl. az, hogy miért "többigazolványos"?!
Arról is lehet olvasni a panaszfal.hu-n, hogy nem csak a FEOSZ, és nevesített társai segítettek a Creditexpress lelépésében, bizony a panaszfal.hu-t is működtető ÉTOSZ is segített a megvilágosulásban: emailban küldött levelük után 1 órával már kinn colt a behejtócég honlapján: BOCS, MOST MÁR SEMMI KÖZÜNK A EXE Ltd.-hez...
Még egy hír: a mai nap érkezett a Győri Bíróság felhívása, hogy lehet véleményezni a Lapcom Kft. az ÉTOSZ és az index.hu elleni keresetet, amit a Többigazolványos Jogbűvész nyújtott be. Már csak a jogosultságát kell tisztáznia, meg az igazolványait...

károsúlt 2011.10.29. 18:12:58

üdv. kérem segítsetek mit tegyek.kaptam egy 63000.ft-os fizetési felszólítást.x.13-án.az ingatlanbazár betyároktól.azóta folyamatos a vaszekedés és a fenyegetés.egyszerűen nem értem őket.miért nem törlik.mit tegyek segítsetek.

jurovits 2011.11.09. 13:35:22

S.O.S!!!Én is belegyalogoltam ebbe a csapdába..már egyszer kifizettem 25 000Ftot, hogy leszálljanak rólam és megint küldik a díjbekérőt..MIT TEGYEK??RENDŐRSÉGI FELJELENTÉSSEL ELÉREK VALAMIT??HOGY LEHET VELÜK EGYÁLTALÁN KAPCSOLATBA KERÜLNI???

károsúlt 2011.11.09. 18:32:27

károsúlt..nem tudom hogy mit tegyek ezekkel a csavargókkal.63000.ft.ról már 70800.ft-ot akarnak. megírtam nekik hogy a jogi képviselőmmel.megtettük a lépéseket.rendőrség-adó és vám és pénzügy felé.kértem hogy töröljék azonnal a hírdetésemet.eltelt pár nap /a mai nap/idáig csend van.kérem segítsenek hogy mit tegyek ha megint megjellennek..

XCat 2011.11.09. 18:43:29

@károsúlt: Dugd az orruk alá a commentjeidet. Halálra fogják röhögni magukat.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 18:45:55

Azért annak is van előnye, ha az embernek nincs lakása.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 19:17:24

@károsúlt: Na, de komolyan. A következőket kell tenned:

1) Tértivevényes levélben kérni a hirdetés eltávolítását. Az eredeti levél másolatát, és a visszaérkező tértivevényt gondosan eltenni.

2) Tőlük minden sima levelet olvasatlanul eldobni.

3) Minden ajánlott levelet gondosan elolvasni, ellentmondani, megkifogásolni. Szükség esetén ügyvédhez fordulni. Ha kétséged van, ügyvédhez fordulni.

4) Nyugodtan aludni, semmi rosszat nem csináltál.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 19:52:11

@estrella negra: Én itt egy megtűrt személy vagyok, csípési sorrendben a macska és a guppi között. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 20:12:21

@atpijkamo: Biztos kevés kunsztot tucc. Pacsit bírsz adni? Vagy a farokcsóválás megy?

XCat 2011.11.09. 20:40:44

@atpijkamo: Cicc.
A guppi nem csíp. Te tudsz azért, ha akarsz.

XCat 2011.11.09. 20:42:28

De unom már a hurghadai áldozatokat. Elmondják egyszer, kétszer, ötször, százhuszonötször, egy idő után abba kéne ám hagyni.

Előtte egy csomóan meghaltak a a zavargásokban, azt miért nem mondták be ennyiszer. Egy 8 másodperces hír volt, és csókolom.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 20:46:17

@CatMother: Ezzel a trükkel kerültem a guppi elé. :)

@estrella negra: A farokcsóválás az nagyon megy, de nme értékelik. :) Mosogatással tudok pontokat szerzni.

XCat 2011.11.09. 20:54:09

@atpijkamo: De te nem eszed meg az utódaidat sem. A guppik meg igen. Amelyik megnő akkorára, hogy már ne tudják megenni, az valódi túlélő alkat.

károsúlt 2011.11.11. 04:58:55

károsúlt...azt szeretném kérdezni és segítséget kérni kogy tud -e. valaki újjabb fejleményt ezekről a csaló bandáról.azt hallottam hogy.100.kikűldött levélből.ha csak 10.befizeti már jók is egyből.

károsúlt 2011.11.12. 14:35:48

nincs egy véleménye senkinek.mindenki csak lapít várja a mások véleményét.....................

1015 2012.01.06. 23:55:00

Mai napig nem törli a hirdetésem, jön értesítés,hogy megnézték a hirdetésem, tegnap jött,hogy fizessek haladéktalanul be 80160 ft-ot.
Új nevük:2011-12-30 napjától a Weltimmo S.R.O
Kihez lehet fordulni, hogy vége legyen ennek az örületnek és töröljék a hirdetést?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.07. 02:38:00

@1015: Nemrégiben versenybírósági döntés született az ügyben. A Readers Digestes poszton belinkeltem tegnap (15:56-kor).

ruzio1 2012.02.13. 08:36:35

HIRTV_a a youtubon ha ezt beütitek meg lehet nézni ,benkőt ,és szabót is ők az ingatlanbazár ,és az exe csalás naggyjai.

19710627 2012.02.25. 07:07:04

@1015: Én is kaptam tegnap egy 72360.- egy emilt, hogy fizessem be.Én 1 hónapig ingyen szerettem volna hirdetni, és utána nem akartam. A hirdetésem nincs már fent az oldalon, nem találtam meg. Az ilyen csalókkal ki fog fellépni? Ez a Weltimmo S.R.O nem is magyar cég.

19710627 2012.02.25. 07:32:58

Weltimmo S.R.O
94505 Komarno, 5 Eötvösa 57/20
Adószám: SK 2022976923
Cégjegyzékszám: 45358621
59500351-11079408 Most ez a neve, és adata annak a cégnek akinek kiadták a behajtásokat az ingatlanbzar.com.

Mucuska79 2012.05.11. 17:56:23

Mi a tetves anyjukért nem hagynak már békén????

Mucuska79 2012.05.11. 17:57:35

@1015: Szerintem semmit nem lehet tenni, ezek igazi pöcsfejek, csak már unalmas hogy minden héten fizettetni akarnak.

1015 2012.05.15. 12:51:09

Ezeket a leveleket kaptam tőlük, mit csináljak, fizetni nem szeretnék?

Tisztelt Benis István !

A jogelődünk és Ön közt kialakult vitás - hirdetési díjból eredő - helyzet peren kívüli lezárása érdekében, a társaságunk a következő megállapodási ajánlatot teszi:
Amennyiben Ön a hirdetési szolgáltatás ellenértéke fejében 3 napon belül 10.000 Ft + 20% forgalmi adót (szlovák törvények szerint) az-az összesen bruttó:

12.000 Ft-ot vagy 42,00 Euro-t

átutal a társaságunk számlájára, abban ez esetben minden további díjkövetelésünket Önnel szemben jóváírunk, annak behajtásától eltekintünk.
Tájékoztatjuk, hogy részletfizetést már erre az összegre nem áll módunkban biztosítani!

Az utalást a következő számlaszámra teljesítheti:

Weltimmo S.R.O Szlovákia VOLKSBANK Komarno
(Külföldre történő utalás)

SK23 3100 0000 0042 4007 5405 (IBAN) Swift (BIC) : LUBASKBX

A megjegyzés rovatba kizárólag a befizető azonosítót:

50453

szíveskedjen feltüntetni!

Amenyiben a fenti határidőn belül nem mutat fizetési hajlandóságot, abban az esetben jelen ajánlatunkat - kérjük - tekintse semmisnek és így igényünket az eredeti, valós díjhátralékra tartjuk fent.

Kizárólag tájékoztatás céljából közöljük, hogy az eddig indított már jogerős peres eljárások esetében minden esetben megítélték a követelésünk joglapját, mely ítéletekből - a teljesség igénye nélkül - néhány részletett a következő linken töltheti le (lassú letöltés ingyenes!):

ingatlandepo.com/itelet/anonimizalt_iteletek.pdf

Ezekben az esetekben a fizetési kötelezettség a többszöröse lett az általunk ajánlott lezárási ajánlatnak, nem beszélve a peres eljárás kellemetlenségekről.

Tisztelettel:

Weltimmo S.R.O.

Tisztelt Benis István !

Mivel több ügyfelünknek is gondot jelent a 3 napos határidő betartása, ezért a megállapodási ajánlatban szereplő 10.000 Ft + 20% forgalmi adó megfizetésére adott határidőt meghosszabbítjuk

2012. május 15-ig.

Ügyfeleink kívánságára ismételten leírjuk:

A fenti összeg megfizetése esetén garanciát vállalunk arra, hogy további követeléssel nem élünk, az ezen felüli összeget jóváírjuk, az esetlegesen még aktív hirdetést ínaktiváljuk.

Kérésre a felhasználó fiók is megszüntethető.

Amennyiben gondot jelent a külföldi bankszámlára történő utalás, úgy az egyenlegértesítőkben megjelőlt bankszámlára is teljesíthető az utalás.

Üdvözlettel:

weltimmo S.R.O.

Tisztelt Benis István !

Kiküldött megállapodási ajánlatunkat még 5 napig tarjuk fent.

Amennyiben nem fogadja el az ajánlatunkat és nem teljesíti abban foglat ajánlat Önre vonatkozó részét, úgy figyelembevéve a peres eljárások és más hivatalos eljárások eredményeit tarjuk fent követelésünket Önnel szemben.

A jogelődünk és Ön közt kialakult vitás - hirdetési díjból eredő - helyzet peren kívüli lezárása érdekében, a társaságunk a következő megállapodási ajánlatot teszi:
Amennyiben Ön a hirdetési szolgáltatás ellenértéke fejében 2012-05-15-ig 10.000 Ft + 20% forgalmi adót (szlovák törvények szerint) az-az összesen bruttó:

12.000 Ft-ot vagy 42,00 Euro-t

átutal a társaságunk számlájára, abban ez esetben minden további díjkövetelésünket Önnel szemben jóváírunk.
Tájékoztatjuk, hogy részletfizetést már erre az összegre nem áll módunkban biztosítani!

Az utalást a következő számlaszámra teljesítheti:

Weltimmo S.R.O Szlovákia VOLKSBANK Komarno
(Külföldre történő utalás)

SK23 3100 0000 0042 4007 5405 (IBAN) Swift (BIC) : LUBASKBX

A megjegyzés rovatba kizárólag a befizető azonosítót:

50453

szíveskedjen feltüntetni!

Amenyiben a fenti határidőn belül nem mutat fizetési hajlandóságot, abban az esetben jelen ajánlatunkat - kérjük - tekintse semmisnek ajánlatunkat!

Megállapodási ajánlaban szereplő összeget - amennyiben gondot jelent a külföltre történő utalás - teljesítheti a már megadott (díjbekérőben) szereplő bankszámlára.

Kizárólag tájékoztatás céljából közöljük, hogy az eddig indított már jogerős peres eljárások esetében minden esetben megítélték a követelésünk joglapját, mely ítéletekből - a teljesség igénye nélkül - néhány részletett a következő linken töltheti le.

ingatlandepo.com/itelet/anonimizalt_iteletek.pdf

Ezekben az esetekben a fizetési kötelezettség a többszöröse lett az általunk ajánlott lezárási ajánlatnak, nem beszélve a peres eljárás kellemetlenségekről.

Amennyiben Ön már rendezte az ajánlatunkban szereplő összeget, akkor levelünket kérjük tekintse tárgytalannak!

Tisztelettel:

Weltimmo S.R.O.

Tisztelt Benis István !

Tájékoztatjuk, hogy a megállapodásban szereplő 12.000 Ft lezárási összeget a mai napon még a következő számlaszámra is teljesítheti.

A bank: Rajkai Tak.Szöv.

Bankszámlaszám: 59500351-11079408

Üdvözlettel:

Weltimmo S.R.O
süti beállítások módosítása