Tékozló Homár

Vision Express vs csavarok

2011.08.08. 09:51 | jackyll | komment

Andrisnak kezd lebomlani az egyéves szemüvege, amire a Vision Express azt mondja, hogy régi modell, már nincs hozzá csavar (!), más boltokban meg nem akarnak hozzáérni a kerethez, nehogy magától elpusztuljon a maradék:

Körülbelül 1 éve vettem a Vision Expressben egy szemüveget, sőt az automatikus 1 éves garancia mellé kértem még 1 évet, a biztonság kedvéért. Minden oké volt vele, amíg pár hónapja ki nem esett az egyik szárt rögzítő csavar. Sajnos nem találtam meg, így elfáradtam a Vision Expressbe csavarpótlásra. Ott megmondták, hogy nekik ilyen csavarjuk nincs, de hagyjam itt kb. egy hétre, felküldik a központi szervizbe mert ott van csavar. Ebbe a megoldásba nem mentem bele azonnal, mert nem volt nálam pótszemüveg, meg gondoltam hátha máshol egyszerűbben meg tudom oldani. Sajnos egyszerűbb megoldás nem akadt, a maszek optikusok szánalmasnak nevezték a szemüvegkeretemet, hogy ők ilyenhez hozzá sem nyúlnak, egy másik Vision Expressben pedig meghallgattam ugyanazt a "hagyjam itt egy hétre" szöveget.

Eltelt pár hónap, közben kiesett a másik kis csavar is, úgyhogy úgy döntöttem most már elviszem, beadom lesz ami lesz. Másfél héttel később keresnek telefonon, hogy sajnos nem tudják megcsinálni a szemüvegem, mert nincs "csavarkájuk". Azt is hozzátette az amúgy kedves munkatársnő, hogy régi típusú a szemüvegem ezért nincs hozzá csavar (1 éve vettem, persze ettől még lehetne régi típus, de az alkatrészutánpótlásról gondoskodniuk kéne). Kijelentette 100%-osra, hogy nem tudják megcsinálni, jöjjek be és beszéljek az üzletvezetővel.

Most itt tartok. Azért írtam, mert kíváncsi vagyok az olvasók véleményére, mit kérhetek ebben az esetben az üzletvezetőtől (ingyen készített új szemüveg bizonyos árfekvésben, vagy ugyanez csak nem teljesen ingyen hanem mondjuk 50%-os kedvezménnyel), illetve hogy van-e valamilyen jogi eszköz a kezemben vagy csak az üzletvezető jóindulatára építhetek? Az én garanciám ingyenes javítást tartalmaz, így azt gondolom ők megszegik a garanciaszerződést azzal hogy nem tudják megcsinálni. Vélemények?

Üdv Andris

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pengusz 2011.08.08. 09:59:36

Szerintem ha nem tudják javítani, akkor ingyen csere. Persze 6 hónap után neked kell bizonyítanod, hogy a rendeltetésszerű használattól esett ki a csavar.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.08. 10:11:09

Ember! Menjél be és beszéljél az üzletvezetővel!
Azért bátorításul elmondanám, hogy a Vision Expressnél ezer éve vásárolt szemüvegemet több alkalommal is térítésmentesen javították. Bármiféle papír nélkül.

linfury 2011.08.08. 10:15:05

Ha garanciális még, és nem tudják javítani, akkor vagy 1:1-ben cserélniük kell, vagy visszaadni az árát, te meg majd eldöntöd, mit szeretnél - sőt, szerintem nem csak a keret árát, hanem a teljes szemüvegét, hisz keret nélkül nem tudod használni

Elsőőőőő!!! 2011.08.08. 10:15:10

1. Vegyél valahol két ilyen kis biszbasz csavart és tekerd bele.
2. Ha nem találsz, vegyél egy kb csavarvastagságú drótot és rögzítsd vele a szemüveg szárát.
3. Keress egy olyan szakembert (műszerész, órás) aki ilyen pici csavarokkal dolgozik.

Persze, értem én, hogy a garancia miatt ragaszkodnál a Vision Expresshez, de úgy sosem lesz szemüveged...
(tényleG: eddig hogy hordtad, ha nem rögzíti semmi a szárát???)

monyon le 2011.08.08. 10:15:21

Jobb lenne, ha nem ilyen "multi" optikába járnál szemüveget venni, hanem egy kisebb optimetrista üzletbe.
Egyfelől - nem kezelnek madárként, másrészről, bármilyen problémád a későbbiekben adódik, azonnal, akár ingyen megoldják. Ráadásként sokkal személyesebb a kiszolgálás - egy régi szemüveges Koment toló

2011.08.08. 10:17:21

Nekem meg most tört le a sok-sok éves szemüvegem egy darabja (az orrnál az a "papucs" tartó darabka). Pár száz forintért visszaforrasztották (szerencsére megvolt a letört darab), úgy, hogy nem is látszik, hogy javított, csak eltartott ez is pár hétig. Szerintem tök korrektek.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.08. 10:18:54

Befújtad-é WD40-el a szemüveget?
Egyébként menj be, beszélj az üzletvezetővel. Ha nagyon akadékoskodik, ezeket hangoztasd: garancia, nem bánhat így egy kisebbség tagjával, fogyasztóvédelem,panaszkönyv,NENYI.
Minél többet raksz ezekből egy mondatba,annál hatásosabb a dolog.
Pl: A NENYI-ben is le van írva, hogy garanciális idő alatt nem bánhat így egy kisebbség tagjával akkor, amikor a garanciát akarja érvényesíteni.

Troppauer Hümér 2011.08.08. 10:22:54

Azt mondták a hozzáértők, hogy a szemüveg mindenféle csavarját célszerű egy kis átlátszó körömlakkal biztosítani kilazulás ellen.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.08. 10:24:03

"1 éves garancia mellé kértem még 1 évet, a biztonság kedvéért"
talán ha ki is használnád,már ha megvan róla a papirod, besétálsz :
hemüvegem kész van?
nincs !
kérek egy újat, garanciális cserébe,köszönöm

tessék mágnessel járni,ha csavar leeseik,megkeresni:)))

Géza, kék az ég! 2011.08.08. 10:26:32

A szemüveged kerete kb. 10 ropi körül van (erről szokták azt hinni a népek, hogy frankó vétel, pedig übergagyi szint) ezért nem nyúl hozzá sok optikus, ne az ő keze nyomán menjen végleg tönkre az amúgy is gyenge minőség.

Gondolom, mindenképpen szeretnéd megjavíttatni a keretet. Menj csak be egy barátságos optikushoz (kisebb üzlet, nem pláza),ha másként nem megy, kérjél tőle csavarokat többféle méretben (MINDENFÉLE csavarjuk van, akármit is állítanak), fizesd ki rendesen, aztán kérj kölcsön egy csavarhúzót és javítsd meg!

Áfástul fog 200 Ft-odba kerülni, ha nagyon megvágnak, akkor 300 Ft-ra is rúghat a végösszeg.

Hajrá

reunalla 2011.08.08. 10:40:27

Érdekes, nekem a 4 éves szemüvegemen, amit náluk vettem még sose lazult ki a csavar(nyilván, mert márkás keretet választottam és kb 35000-t fizettem érte a magánoptikus 122ezres ajánlatával szemben, aki mellesleg nem tudta értelmezni a leletet és ahol nem tudta bemérni a meglévő szemüvegem) - VEnél azóta is ingyen cserélik a papucsokat rajta kb 4-5 havonta, ha megyek

de ez lényegtelen a poszt szempontjából, a lényeges, hogy MI A FENÉNEK KELL ELŐRE PARÁZNI AZON, HOGY CSERÉLNEK-E VAGY SEM?????? talán előbb kérdezd meg!

brand_boy 2011.08.08. 10:53:01

VEDD KEZEDBE SORSOD EZ ITT KELET-EURÓPA ÖCSÉM !

Vegyél egy 200 ftos szemüveget amiben ugyanolyan csavar van.
A csavart csavarhúzó segítségével(ne félj nem ráz,csak ha bedugod a konnektorba,és nem szigetelt) a régiből áthelyezed az újba.
Pá-pá-pá-pám !

Elijah_Baley 2011.08.08. 11:01:21

damilos keretet kell venni, abban nincs csavar.
a látomásgyorsvonat persze drágán árul vacak kereteket, de gariidő alatt zokszó nélkül javítanak.

tregard 2011.08.08. 11:12:24

@Géza, kék az ég!: 9e Ft-os keret nélküli keretem van 5 éve, semmi baja, pedig csak egy nagyon vékony szárból áll. az olcsó nem mindig rossz

Okusaba 2011.08.08. 11:15:33

Egyszer jártam Visionéknál, eladó kislány rápillant a "receptemre", rögtön kétségbeesik, szakemberért kiállt. Egy cilinderrel, prizmával tarkított nem szokványos lencse. Nagy nehezen kerített egy hozzáértőt, fél órás szerencsétlenkedés után kitalálták, hogy mely tipusból milyen vastagsággal és mennyiért tudnák megcsinálni. S kihozták a szokásos ár egyharmadát. Gyanakodva megkérdem, milyen lencsével dolgoznak Zeiss vagy Hoya? A válasz, sajáttal. Na itt mondtam azt, hogy kösz ebből nem kérek. Nekem minőség kell, napi 14-18 órás hordást ki kell hogy bírjon legalább 2 évig, az pedig másképp nem megy.

Leadfoot 2011.08.08. 11:22:53

Felütötte a fejét a világméretű csavarínség.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.08. 11:40:49

Ez a keret nélküli keret olyan lehet, mint az instant víz.:-)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.08. 11:43:51

@Okusaba: Azért ne gondold, hogy a földkerekségen csak a Zeiss és a Hoya tud lencsét gyártani.

Géza, kék az ég! 2011.08.08. 11:55:22

@tregard: Nagy általánosságban elmondható, hogy a minőség jobban bírja a gyűrődést, lehet, belenyúltál a jóba, én akkor is a minőséget részesítem előnyben, 14 éve.

Igaz, ára van.

Okusaba 2011.08.08. 12:14:56

@estrella negra: Nem gondolom, nem is állítom. A lencséim mindig egyedileg gyártott darabok. A Visionon kívül még mindig mindenki ahol megfordultam, a Hoyaval vagy a Zeissel dolgozott. Feltételezem, hogy ők a két legnagyobb gyártó, ahol az ár arányban áll a minőséggel. A Visionnál az ár túl gyanús volt nekem. S amikor kifizetek egy szemüvegért 60-80 e ft-ot nagyon nem mindegy mit kapok érte, meddig tudom használni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.08. 12:28:26

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: "kérek egy újat, garanciális cserébe"

Ezzel sajnos nincs kint a vízből. A kerethez egy belevaló lencsepár is kell. A tízezres cserekeretéhez lesz egy harmincezres új lencsepár. Ha nagy mázlija van, akkor kisebb keretet kap, és csak bele kell csiszoltatni a lencséket. Azt sem gombokért.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.08. 12:31:56

@estrella negra: Vegyük példának okáért az ALDIt...
@Géza, kék az ég!: Az 5500Ft-os keretemmel semmi baj sincs egy éve, persze nem afféle plazapicsa/plazapatkány-igénynek megfelelően dizájnolt, hanem egyszerű "drótkeret", bevont szárral. (Utóbbi bevonat nélkül egy év alatt tönkremegy a fejen, megeszi a verejtékem.) Persze ezt Debrecenben, a Piac utcai (19 szám) picike Papp Optikában srófolta össze Orbán József optikus mester úr...

Manci néni, a szomszéd 2011.08.08. 12:33:36

Drágám, bemész szépen a tecsóba, megveszed a legolcsóbb "olvasószemüveget" és kiszeded belőle a csavarokat.

lomposfarkas 2011.08.08. 12:35:56

Jesszusom... 60-80 meg 120ezres szemüvegek. Hány száz százalék lehet a haszonkulcs?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.08. 12:43:31

@lomposfarkas: Az üzletben már csak 30-70. A nagykernél 100, a gyártónál szintén, olcsón dolgoznak a kínai hajókon a néger óvodások....

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.08. 12:43:56

@tregard: érdkelne ez a keret nélküli keret..

Tron65 2011.08.08. 12:45:31

Nekem úgy rémlik, 10 évig kötelező magyarországon az alkatrész utánpótlás.
Vagy lemaradtam valamiről?

Amúgy szintén szemüveg, csak nekem a szár rugója tört el:
- Vision Express: amúgy 3 óra alatt csinálnak zsír új szemüveget, de ezt hagyjam ott, várhatóan 1 hét (ha lesz hosszá másik szár)
- Ofotért: amúgy fél napon belül csinálnak zsír új szemüveget, de ezt hagyjam ott, várhatóan 1 hét (ha lesz hosszá másik szár)
- kis maszek: üljön le. 5 perc alatt talált a fiókjában bele való szárat, további 10 perc volt, amíg színben is összehozta.

tregard 2011.08.08. 13:00:39

@batgirl: vicces a név, de nincs jobb kifejezés rá, más néven fúrt keret, egyik sem találó, mert nem a keretet fúrják, hanem a lencsét, és két szára van csupán, meg az a bigyó, ami az orrodon van. speciális lencse kell hozzá, ami némileg drágább a simánál, hogy bírja a fúrást. az enyém nagyon szép, a csavarok a lencse síkjában vannak, de láttam már olyat, ami kidudorodott, az nagyon ronda

veiszi 2011.08.08. 13:07:38

@Okusaba: hát te aztán tényleg szakértő vagy (legalább akkora mint az eladó lány volt...) :) láttál már vision express márkájú lencsét? Vagy vision express lencsegyárat? A saját lencséjük is valamelyik ismert gyártóé volt, ilyenből gagyit nem árulnak.

Mentolos szalonna 2011.08.08. 13:09:03

Nem kellett volna 10 évesen a TV előtt 20 cm-rel a bambulni az alámondásos német *****filmeket.
Jó látás = no szemüveg.

Ha meg már rossz a látásod, akkor miért:
- nem műtteteted
- nem veszed meg a legjobb minőséget a piacon?
- nem hordasz kontaktlencsét?

Tényleg meghaladja a képességeidet pár apró csavar beszerzése, és becsavarása?

VilMarci 2011.08.08. 13:26:54

VE-nél egyszer az eladó kislány közölte, hogy a lencse, amit választottam, drága, inkább spóroljak még picit, és válasszak most egy olcsóbbat...

Okusaba 2011.08.08. 13:54:06

@veiszi: Van egy nagy különbség köztem és az eladólány között, én használom és nem árulom.:) Nem nekem kell érteni hozzá.
Az viszont már határozottan zavart, hogy 3,5 mm-el vastagabb lencsét ajánlottak mint ami eddig volt/van.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.08.08. 14:01:39

@akiazsiráfotszereti: ha csak egy pillanatra akarod megragasztani, akkor igen, egyébként wd40 -el kell befújni :P

Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.08. 14:05:36

@Mentolos szalonna:

nem tíz évesen néztük, hanem 16, de ez mongyuk mellékes :):)

-fél a műtéttől/nem műthető
-nincs pénze
-nem hordhat kontaktlencsét ki tuggya mér.

-vagy csak szimplán hiányzik a problémamegoldó képesség belőle, hát istenem, van ilyen.

@donfuligjimmy: az is jó, de legjobb mégis pirolizálni az egészet.

Géza, kék az ég! 2011.08.08. 14:09:55

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Tudom, elhiszem.

Sőt, ha picit keresgéltél volna, kapsz 1500-ért is keretet, annál is van olcsóbb, de az teszkó, ahol mindenkinek lesz jó...vagy jön valaki és elmondja, neki fizettek, hogy vigye el a szemüveget, tokostól.
Ezek a keretek általában mindent kibírnak, láttam olyant, mikor a papa a 35!!! éves keretet akarta negyedszerre megforrasztatni. Sajnálta ugyanis a 3500 forintot egy újért. (1999-et írtunk) Mert ugye, ha már ennyi időt kibírt...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.08. 14:12:47

@Géza, kék az ég!: Az ezeröccázé keret nem jó, az eltörik, ha ráülök, ezt meg óvatosan vissza lehet csavargatni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.08. 14:32:51

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "bevonat nélkül egy év alatt tönkremegy a fejen, megeszi a verejtékem"

Betekered szigszalaggal. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.08. 14:43:27

@atpijkamo: A fejemet?
Az amúgy nem jó, (még a duck-szalag sem (próbáltam), a ragacsuk is oldódik a meleg, sós verejtékben, viszont legközelebb bevonat nélkülit veszek, utána bemegyek a villanyszerelők boltjába, veszek egy színében harmonizáló (~fekete vagy barna), kellően vékony ún. zsugorcsövet, ráhúzom és öngyújtóval megmelengetem. Otthon ui. csak sárga-zöld és rózsaszín van, az túl "pesties" lenne...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.08. 15:15:51

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "zsugorcsövet, ráhúzom és öngyújtóval megmelengetem."

Nagyon állat lesz! :))

>>az túl "pesties" lenne...<<

:)))

főboszorka45 2011.08.08. 15:59:55

Fóti Cora, Opticworld, 3 lepedőért megcsinálják én is oda hordom, vagy a Csalogány-Fő utca sarkára Budán, ott is van egy kiváló optikus....
Igaz, hogy pénzes téma mindkettő, de lehet, hogy jobban megéri, mint az új keret, vagy még az is lehet, hogy a Csalogány Optikkában éppen akció van és kaphat ülcsóbban is....

főboszorka45 2011.08.08. 16:01:40

JA mindkét helyen egy órán belül megvan.....

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.08. 19:47:07

Egyértelműen ingyen csere, vagy üzenet féltéglára rögzítve, kirakaton keresztül átadva.

Megdobbent 2011.08.08. 20:26:37

Amiota nincs SZTK keret, amit mindenki tudott esztetikusan javitani szigszalaggal, azota a magyarsag erkolcsi alapjai meginogtak. A dolog tarthatatlan, valami komenyistara hajazo kormany kene, ami ujra bevezeti, vagy legalabb a kozmunkat.

Addig is par szaz forintert lehet javitokeszletet kapni, csipesszel, csavarhuzoval es CSAVAROKKAL.

Ettol meg jar az uj keret, de ha mondjuk lencset is akarsz a regi keretbe a csereeig...

bohumil stejskal 2011.08.08. 20:46:57

Menj el egy RENDES optikába, ahol egy értelmes optikus rak bele neked akkor is csavart, ha nem ott vetted azt a szart.

Mondjuk én csak Szekszárdon tudok ilyet... :)
(Matók optika, max. pár száz forintért megcsinálják...)

Rókakígyó 2011.08.08. 20:50:07

A fületlen fiú c halhatatlan valakinek eszébe jutott már?

www.youtube.com/watch?v=92B0wHBjh-U

Mylady 2011.08.08. 21:07:11

@Mentolos szalonna: "Nem kellett volna 10 évesen a TV előtt 20 cm-rel a bambulni az alámondásos német *****filmeket."

Én kb annyit néztem tv-t, mint az egyik tesóm. És kb feleannyit, mint a másik tesóm. Egyiknek sincs semmi baja a szemével. Nekem meg tizenpárévesen, amikor elkezdtem nőni, brutálisan elromlott. Akkor azt mondták, túlságosan megnőtt a szemem a többi részhez képest. Azóta is, ha szemorvos vizsgál, mind megjegyzi, hogy "hú, magának mekkora szeme van"
Szóval semmi köze a tv-zéshez.

Mylady 2011.08.08. 21:13:26

Egyébként meg: allergiás vagyok a fémekre. Volt fém szemüvegem, kb egy óra viselés után kisebesedett a halántékom és onnantól kezdve be sem gyógyult addig, amíg le nem cseréltem a szemüveget (2-3 év). És ez ki sem derül az optikusnál, mert ott nincs a fejemen egy órát ugye.
Onnantól kezdve csak műanyag. Egyszer bementem egy ilyen csili-vili optikába (ofotért talán), minden fal tele volt szemüvegkerettel, padlótól a menyezetig. Mondom az eladónak, hogy full műanyag kellene, ne legyen a szára sem fém, mert ugye allergia. Abból a hatalmas választékból 3 darabot tudott mutatni. Ebből egy öregasszony-barna volt. Maradt a másik kettő, egyik drágább, mint a másik. Aztán jött a lencse, ami ugye szupervékony, könnyített, kismillió extrával (nem párásodó, nem csillogó, nem karcolódó stb), mert ugye csak csomagban lehet megvenni.
Pont volt ahány éves, ahány % kedvezmény, ami 30 felett már szép summa.
A végén összességében 60 ezret fizettem.
Öt évvel ezelőtt.

Hát így lehet egy szemüveg 60-80-120 ezer Ft.

Gera 2011.08.08. 21:33:18

Én azóta vagyok nagy rajongója a cégnek, mikor fél éve egy vasárnap este egy debreceni játszótéren eltörtem mindkét lencsémet és bár csak pár perccel zárás előtt értem be hozzájuk, voltak olyan jófejek, hogy csiszoltak nekem újat. Azóta mindig az autóban tartom a pótszemüvegem, mert az általában ott van, ahol én.

Gera 2011.08.08. 21:35:16

@Mylady: Titánkeret? A bevonatos fémkeretek nekem is irritálták a bőrömet, de a titánnal nincs bajom.

hallari 2011.08.08. 21:42:23

Ez nagyon durva. Velem pont ellenkezőleg történt: 2002-ben (!) az Europarkban lévő üzletükben csináltattam egy hagyományos fémkeretes szemüveget fényre sötétedő Zeiss-lencsékkel. Tavaly lesett az egyik orrnyeregvédő gumipapucs a tartócsavarral együtt. Bementem a soroksári Tesco-ban lévő Vision Express-be és ingyen, azonnal megcsinálták!!! Meglepődtem rendesen. Persze láthatták, hogy Vision Express feliratú tartódobozból veszem elő a szemüveget, de 8 év után ez nyilván nem jelent semmit. Ennek ellenére szó nélkül megcsinálták, hellyel kínáltak és végig rendkívül udvariasak voltak. Nagyon ritkán találkozom hasonló mentalitással.

hallari 2011.08.08. 21:48:53

@Mentolos szalonna: Az én szemem 1986 április-májusában romlott el pár nap alatt két dioptriát, majd folyamatosan pár év alatt még kettőt (13 voltam, videónk nem volt, tévét alig néztem). Egy barátom ugyanakkor a haja 2/3-át elvesztette. A töritanárnőnk egy közeli rokonát vesztette el. Rák. Kedvenc kutyánk szintén rákban pusztult el. Capisce?

BKV reszelő 2011.08.08. 21:53:25

@Mentolos szalonna: Milyen okos vagy. Ezt mind rejszolás közben kotlottad össze?

Mylady 2011.08.08. 22:03:41

@Gera: Köszi, legutóbb már ajánlották azt is, de ilyen árak mellett nem mertem megkockáztatni, mert ha mégsem jó, dobhatom ki.
(most meg már -túl a műtéten- nem hordok szemüveget)

The Great Destroyer 2011.08.08. 22:15:17

Bármelyik "maszek" optikus kb 3perc alatt max 100ft-os áron javít ilyen jellegű meghibásodásokat.

villamos alóli kacaj 2011.08.08. 22:26:07

Hogy hordtad egy csavarral?
És minek?
Hogy kiessen a másik is?

halaloszto 2011.08.08. 22:52:20

a vege fele azert megkerdezhetned toluk, hogy mi a fenere van akkor a garancia, es miert kerik el erte a penzt?

a garancian pont az kerul penzbe, hogy raktarozni kell alkatreszt az adott cucchoz. normalis cegnel van rendes nyilvantartas arrol, hogy mire milyen garit adtak el, es tartanak hozzajuk alkatreszt, akar cseredarabot. Es amikor a nyilvantartas szerint adott tipusbol az utolsonak is lejar a garija, akkor leselejtezik az alkatreszt a raktarbol, ha amugy nem keresik mostanaban.

vajk

mizie 2011.08.08. 23:41:04

Szerintem adni fognak egy ehhez asonló szemüveget. természetesen ingyen.

kerdesek05 2011.08.09. 00:41:52

FOGY:
- olaj
- földgáz
- virtuális pénz
- szemüvegcsavar
itt a világ vége

:)

KenSentMe 2011.08.09. 03:56:45

@hallari: Nem kellett volna az atomvillanásba bámulni, elvtárs!

sorkalmi 2011.08.09. 04:48:04

Én kb 10 éve jártam hasonlóan. akkoriban 15.000-Ft, nem kevés volt egy szemüvegért. Kb 14 hónap alatt eltört a szára. (Előtte mindig hosszú évekig jó volt a szemüvegem, csak a divat miatt vettem újat.) Mondom ez így nincs jól, hogy ennyi pénzért eddig tartott, visszavittem, hogy legalább csináljanak valamit. Azt mondták, hogy rosszul veszem le, azért törik el, úgyhogy elhúzhatok a sunyiba. Mondom, vagy húsz éve ugyanúgy veszem le, még soha megközelítő baja sem volt egyik szemüvegemnek sem. Mit érdekli őket az eddigi szemüvegeim állapota, ez azért romlott el, mert hülye vagyon a szemüveglevételhez is. (Nem szó szerint persze, de az értelme ez volt.)Odabasztam a pultra a szemüveg maradványait és csak annyit mondtam, tudják ki a jó kurva anyjuk fog még egyszer maguknál bármit vásárolni? És eljöttem. Úgy is lett. azóta is egy kis maszek optikusnál veszem a szemüvegeimet és, ha bármi bajuk van (akárcsak egy elkoszolódott papucs), szó nélkül ingyen megcsinálja.

Nem érdemes az ilyen silány minőséget gyártó és lehúzásra berendezkedett tetvekkel üzletelni! Nekem minden szempontból jobban bejött, a maszek optikus.

Gonoszkistörpe 2011.08.09. 07:04:53

No itt tartunk szuper ötletek, kenjétek össze minden cuccal a szemcsót wd+ ragasztó stb. A saját lencse Kínai no name. Egy normális optikust megér az a két szem.Három komoly gyártó van nálunk a zeiss a hoya és az essilor. Aki ezeket a gyártókat nem ismeri az nem optikus. Fogorvoshoz hova jártok? Harminckettő fogat lehet pótolni.
Nyolcéves szemüvegre nem lennék büszke.
Egyébként a vision is maszek :))

Koky_ 2011.08.09. 08:17:36

Vision Express-ben ismerősöm vett 35ezerért szemüveget. Kb fél év múlva leesett, keret sérült. Visszament Vision-be, hogy mennyiért javítanák meg? Azt mondták, ingyen megcsinálják, kb 10 perc és kész. Semmi papírt nem kértek, a kiszolgálás is tökéletes volt. Én évekig jártam hozzájuk vásárolni, soha semmi probléma nem volt. Egy kisebb optikus után "szoktam oda", aki irtó drága volt és lassú is.

Szóval nem kell előre parázni, beszélni kell velük, milyen megoldások vannak.

gabest1 2011.08.09. 08:45:27

Én is évtizedes szemüvegem cseréltem le náluk tavaly, kicsit drága volt, de azért elmegy. Egyetlen dolgot nem értek, miért ilyen nehéz ezt a vékonyított lencsét tisztára törölni. Tapad rá és szétkenődik rajta minden. Régi lencsét bármilyen ruhadarabbal le lehetett húzni, ezt meg hosszú percekig mikroszálas kendővel birizgálom minden nap, szerintem egy kisebb ország GDP-jét pazarlom el időben rá.

labi 2011.08.09. 08:50:25

Hát nemtom, én egyszer vittem javításra a szmüvegemet a VE-be, de olyan állapotban, hogy két marékból szórtam eléjük a pultra, mert a hülye szemüveg oda feküdt ahová ültem.
10 perc múlva visszakaptam rendberakva és nem kértek érte pénzt, pedig se számla, se garanciapapír, se semmi nem volt nálam.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.09. 09:27:34

@atpijkamo: Röhögni fogsz, az optikusok is úgy csinálják, csak nagyobb színválasztékban és falvastagságban rendelkeznek zsugorcsövekkel.

ZOH 2011.08.09. 09:33:54

idejét sem tudom, mióta vagyok VE-ügyfél, soha semmi gondom nem volt vele, az ilyen apróbb javításokat meg magától értetődő módon csinálták meg ingyen, ott azonnal...

fura

S-Works 2011.08.09. 09:57:36

@Okusaba:
A Visiontől vettem a keretet és Hoyát kértem és kaptam bele. Ez egy éve volt kb. Lehet, hogy korábban még nem dolgoztak vele...

Viszont nagyon-nagyon jó a lencse, aki szemüveget csináltat mindenképpen gondolkozzon el egy ilyenen. Óriási a különbség. Előtte azt hittem rossz a szemem, farkasvakságom van, mert szürkületben rosszabbul láttam, ez a lencse viszont egycsapásra meggyógyított.

S-Works 2011.08.09. 10:06:03

@gabest1:

A flancos kendőt dobd el, az csak arra jó a zsírt szétkenje rajta és apró karcokat tegyen a lencsébe.
Én beteszem a szemüveget a folyóvíz alá és szappanos újakkal szépen letisztítom a lencsét, majd leöblítem vízzel. Ha ügyes vagyok még meg se kell törölni mert lepereg róla a víz. Ez is idő, de legalább nem leszek ideg.

Régen lehet üveg lencsét használtál, nem műanyag vékonyítottat, utóbbiak sokkal érzékenyebbek kosz témában viszont nem törnek és könnyebbek.

proletar 2011.08.09. 10:27:22

gagyik a kereteik, de tapasztalat szerint ők profik, jó a hozzáállásuk. velem -igaz évekkel ezelőtt- megesett hogy máshol vásárolt keretbe térítésmentesen pótoltak csavart. beszélni kell az üzletvezetővel, nem kell parázni, különösen ha még kitejesztett garid is van!

hallari 2011.08.09. 10:28:35

@VRbagoly: Kár, hogy senki nem szólt...
:(

mohopasi 2011.08.10. 09:47:19

Régen volt valami olyan, hogy a forgalmazónak bizonyos összeghatárú áru esetén a garidő lejártától számított 8 évig kötelessége alkatrészt biztosítani. Nem? Egyébként meg: nem tudják megjavítani? Oké, köszönöm, mehetünk választani a cserekeretet, amit természetesen ők állnak. Hogy abba nem megy bele a régiből kivett lencse? Boccs.

Zsírfeka 2011.08.11. 22:52:02

1,4-es vagy 1,2-es csavar kell bele
ha ügyes lett volna a vision express-es csaj, kivesz egy másik keretből csavart, ha már tényleg nincs nekik :)
bár hozzáteszem elég amatőr dolog csavar nélkül optikát üzemeltetni
a damilos keret ez esetben nem lett volna megoldás, hiszen a szárnál lévő csavar potyogott ki
a megoldás: elmész egy magánoptikushoz, és megkéred hogy fikázás helyett tegyen bele csavart, kifizeted
ha attól fél, hogy a keret tönkremegy egy csavarcserétől...érdemes keresni egy másik optikust :D

Tamás Vörös 2016.01.11. 20:58:51

Én is elkövettem azt a hibát,hogy bementem abba a hulladékot áruló vission expresbe szemüveget csináltatni.Az első amit tapasztaltam az a lencse karc álóság teljes hiánya pedig ők ezt extra felületű lencseként adták el.Akár mennyire vigyázok szinte napról-napra egyre karcosabb a fél éves lencse.Persze ők ezt meg akarták magyarázni,hogy nem jól használom.34 éve van szemüvegem.Aztán jöttek az ortámasz leesések 3-szor,keret csavar kilazult már vagy 100x,persze erre is a válasz a nem megfelelő használat volt.Most a műanyag fülek festése pereg le,pedig egy viszonylag drága darabról van szó.Szóval egy nagy szar az egész ahogy van.Senkinek nem ajánlom őket!!!!!!
süti beállítások módosítása