Tékozló Homár

A Telenor szerint normális az automatikus szipolynet, ha lemondják a fizetős mobilnetet

2011.09.23. 10:40 | jackyll | komment

Bár a NMHH a T-Mobile-nak már megtiltotta, hogy automatikusan 10Kb-onként fizetett, "előfizetés nélküli" mobilnetet "szolgáltasson" új előfizetőinek (vigyázat! a régieknek azonban még mindig lehet!), a Telenorig még nem jutott el a hatóság. Így szerintük teljesen rendben van, hogy ha az előfizető nem kíván pénzt adni havonta a mobilnetért, akkor megkapja a szemkilopós csomagot, hátha mégis internetezne a telefonja. László kapta a kimerítő választ:

T. Fogyasztóvédelem! T. NMHH! Mellékelem Önöknek, a Telenorhoz küldött levelet, az internetes kezelő felületüket, valamint az utolsó előtti számlájukat. Ide copyzom a Telenor válaszát. Ezekből jól kiolvasható, hogy mit sérelmezek.

”Tisztelt ! Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult, és ezzel lehetőséget biztosított, hogy tájékoztatással szolgáljunk. Nyilvántartásunk szerint a +3620/-es GSM számú számlás előfizetésen 2011. április 24-től 2011. július 19-ig aktív volt a Klikk szolgáltatás, melyet három hónapig díjmentesen tudott használni, havi 100 MB-os adatforgalom keretéig. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben lemond egy havidíjas internetes szolgáltatást – melynek 990 Ft-os havidíja lett volna a 4. hónaptól, előtte a promóciós időszakon belül biztosítottuk havidíjmentesen– úgy a Szolgáltató a havidíjmentes Mobil Online Start szolgáltatást biztosítja az Előfizető részére, mely a lemondást követő számlázási ciklus kezdetétől válik érvényessé (ÁSZF: 1/A sz. melléklet, III. fejezet 3.3.1. 108. oldal).

A fentiek alapján megvizsgáltuk a kérdéses időszakot (2011. július 5-től 2011. augusztus 4-ig), és megállapítottuk, hogy cégünk részéről a számla kiállítása terén hibás teljesítés nem történt, az előfizetésen aktív Mobil Online Start alapján (forgalmi díj: 10kbyte/13 Ft) számláztuk a GPRS forgalmat a vonatkozó számlában (100098011274). Az internethez való csatlakozást rendszerünk rögzítette, és ez alapján valós forgalom került kiszámlázásra.
Bízunk benne, hogy levelünkkel sikerült eloszlatnunk a félreértéseket, és sikerült a segítségére lennünk.
Tisztelettel,
Telenor
Egyedi Igénykezelési Csoport"

Felhívom figyelmüket, az általuk idézett (ÁSZF: 1/A sz. melléklet, III. fejezet 3.3.1. 108. oldal) szövegre, melyből számomra az derül ki, hogy csalásuk szándékos. Pont azért adták az ingyenes hozzáférést, hogy emberek tömegei beállítsák telefonjukon az internetet, majd - borítékolhatóan- mikor azt lemondják, hiszen nem akarnak fizetni ezért, a (pl. számomra telefonon) használhatatlan szolgáltatásért nyugodtan bekapcsolhassák a horror áron való szolgáltatást!

Így kérdéseim, egyben panaszaim, összefoglalva a következők:
-    mennyire szabályos, és fogyasztó barát az a gyakorlat, hogy ha kikapcsolom az általuk felkínált internet csomagot, ők automatikusan bekapcsolnak egy 100X drágábbat?
-    Mennyire… etc., hogy a KLIKK bekapcsolását telefonon kezdeményezik, szót nem ejtve arról, hogy az ügyfelet csapdába ejtik?
-    mennyire… etc., az hogy az internetes felületen ezt a 100X drágább valamit, amit bekapcsolnak, nem lehet kikapcsolni? (vagy nem igazán megtalálható?)
-    mennyire… etc., hogy már a szerződéskötésnél „aknákat” kapcsolnak be, nem felhívva a figyelmet, hogy ezek egy-, két hónap múlva fizetősek lesznek, ha nem figyelek? (SMS, csekkes fizetés, lásd, mint előbb, internet, csak külföldön(!), véletlenül)?
-    mennyire… etc., hogy a telefonokat még csak nem is üzletben, hanem pl.: mint én, a TESCO-ban egy asztalnál adják el. Képzeljék el a teljes körű ügyfél tájékoztatást, ilyen körülmények között!
-    Mennyire… etc., hogy a szolgáltató csalásra építse üzleti modelljét? Teljesen nyilvánvaló, hogy aki nem akar internetezni az nem akar semmire nem jó 952KB-ért kifizetni egy KLIKK csomagot. Ezeket a kifizetéseket CSALÁSsal érik el!

Tipp: azt javaslom, amelyik szervezetnek joga van, vizsgálja meg, mekkora bevétel származik ebből a méltánytalan eljárásból. Esetleg nem összemérhető-e a bevétel, a valóban internetezni akarók által kifizetett összegekkel? Hogy a csalás mértéke, bár egyénileg nem nagy, de összességében hatalmas!

A homárosok kedvéért: már jártam velük így, Görögországban 2009-ben (5-6 ezerrel) és akkor KIKAPCSOLTATTAM a startot, amit most  így visszacsempésztek!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2011.09.23. 10:46:04

Ehhez már hozzászólni sem érdemes.

Antalbaba 2011.09.23. 10:48:21

Lesz itt még valaha hatékony fogyasztóvédelem? :-(((

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.23. 10:49:43

"amelyik szervezetnek joga van, vizsgálja meg, mekkora bevétel származik"

Az én szervezetemnek joga van megvizsgálni. Arra az edeményre jutottam, hogy bazinagy.

igazságos 2011.09.23. 10:55:06

Noooormáális????

MÁR MEGMONDTAM, TESSÉK MEGNEVELNI AZT A NYOMORULT GYEREKET!!!!!!

2011.09.23. 10:55:31

aljas csaló az a gazember, aki konkrétan a marketing csoportnál dönt erről az automatizmusról, a főnöke meg aláírja.
Mindkettejüket nevesíteni kéne, nem elbújni egy cégnév mögé.
Majd mindjárt felkutatom a pannonos kapcsolataimat és kipellengérezem név szerint.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 10:58:02

A Telenornál lehet-e minuszba menni a mobilinternettel?

igazságos 2011.09.23. 11:00:05

@Sün‼: ilyen kérdést csak amatőrök tudnak feltenni. Hát olyan nincs, hogy nem lehet.

Telefonon internetezni nem menő, kipróbáltam.

elwood 2011.09.23. 11:01:13

unortodox szolgáltatási modell, most ezek mennek

user legalább választhat másik szolgáltatót

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2011.09.23. 11:06:39

Tipp: javaslom a posztolónok, hogy olvassa el az ÁSZF-et, adjon egy pofont a gyereknek mikor ilyen számlát generál és kérjen meg egy hozzáértő ismerőst, hogy kapcsolja ki az internet hozzáférést a telefonon.

ringer 2011.09.23. 11:07:10

Az nem normális, hogy automatikusan bekapcsolják a szipolynetet. De akkor igen, ha erre előzetesen figyelmeztetnek. Márpedig a klikk promóció részvételi szabályainál ez világosan (nem eldugottan) le van írva. Ráadásul a szipolynet bekapcsolásáról sms-t is kapott a posztoló. Mit akar még? Hívják fel, és magyarázzák el neki, hogyan kell használni a telefont?

igazságos 2011.09.23. 11:11:34

@urimate: Mindig könnyű mást hibáztatni magunk helyett, sose értettem, miért nem lehet elismerni, igen, én hibáztam, legközelebb nem internetezek telefonon, megtanítom a gyereknek egy életre, hogy ne csináljon ilyen telefonszámlákat, arra van az otthoni számítógép, internet.

De nem, még itt pattog, meg itt veri magát földhöz, ahelyett, hogy rájönne, telefonon internetezni előfizetés nélkül csak nagyon ritkán, mértékkel, óvatosan, tényleg ha nagyon sürgős.

Akkor is esetleg megnézni az e-mailt, amit nagyon vár az ember, egy-két oldalt, mondjuk a híreket, de semmit se töltünk le telefonra, arra van az usb kábel, memóriakártya.

szb9 2011.09.23. 11:12:44

@ringer: így van, gyökér a poszt toló, ez nem csalás, a telenornak igaza van. Az akció leírásában ott volt, hogy ha lejár, akkor ez a dráganet csomag lép életbe. Legközelebb tessék elolvasni a részleteket ha igényel valami csomagot. Ennyi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.23. 11:13:25

Amíg nem vágja meg őket a NMHH párszor úgy, hogy a bünti összege elviszi a csalásból származó nyereséget, addig nem is fog változni semmi...

Esetleg ha ilyenkor a cég igazgatóját elvinnék, nem segítene a dolgokon? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.23. 11:14:47

@ringer: Maga a macera is, hogy ha lemondod a netet, akkor utána mondhatod le megint, mert a buzi "szolgáltató" úgy gondolja, hogy akkor is legyen neted.

igazságos 2011.09.23. 11:16:21

@ColT: ha hülyék nem lennének, a telenornak se lenne bevétele.

Van itt még honnan elvenni, mondá Matolcsy. Ebben igazat adok neki.

Akinek van esze, azt nem tudják lehúzni, pl. első dolga, a telefon vásárlás után, kikapcsolni mindenféle internetes dolgot, a hálózati kapcsolatok beállításnál.

Aki meg hülye, haljon meg, de tényleg. A hülyék meg ne szaporodjanak, vagy ha igen, hát neveljék meg a kölyköt, és ellenőrizze, hogy a gyerek a felnőtt hite szerint használja ténylegesen is a telefont.

Hinni meg a templomban kell még mindig, mondá hagyma.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 11:21:39

Az volt már, hogy az osztrákoknál havi 9 ojróért korlátlan a mobilnet, és feleannyiba kerül a cleverfon?

ingyom-bingyom 2011.09.23. 11:25:33

@szb9: gyökér posztoló?Azért,mert etikus üzletmenetre vágyik?Talán a szó jogi értelmében nem csalás, ami történt, de szerintem jogos az igény , hogy egy élhetőbb országot szeretnénk, ahol nem kell napi 24 órában ugrásra készen lenni, hogy ki akar épp csúnyán átb*ni.
Amúgy meg az a gyökér, aki mondja (Forrest Gump)

Farkasbarack 2011.09.23. 11:27:42

Oké, hogy nem teljesen korrekt az eljárás, de jól kitolsz velük, és nem használod a méregdrága ingyennetüket. Ennyi. Jaés a minap voltam más ügyben egy Telenor irodában, ahol a velem foglalkozó úr csak úgy mellesleg megjegyezte, hogy "lekapcsolom az ingyenes mobilnetet, mert drága lesz, ha felmész, jó?" Szóval iylen is van. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.23. 11:28:28

@igazságos: De aki nem hülye, azt csak zavarhatja, ha annak nézik.

Egyébként Matolcsy meg OK, hogy tudja, hogy van honnan elvenni, de akkor miért nem onnan vesz?! S

zooDoo 2011.09.23. 11:28:28

@ingyom-bingyom: egyetértek veled. Lassan az a hülye, aki nem 2+1, fogyvédő, jogász + egy biztonsági ember társaságában indul vásárolni.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2011.09.23. 11:30:06

@ingyom-bingyom: Persze vágyhat rá, csak ne akkor adjon hangot az igényének, mikor már "pórul jár". Azzal, hogy megvette a készüléket a csomaggal, azzal elfogadta hogy ilyen az üzletmenet. Én sem értek egyet ezzel a gyakorlattal, de elfogadom hogy így van.

szekertabor · provo.blog.hu 2011.09.23. 11:32:58

@urimate: Javaslom a kommentelőnek, hogy olvassa el ő az ÁSZF-et, mind a 300 oldalát.
Nagyon jól tudható, hogy az ÁSZF nem hivatkozási alap, ha törvénysértő kitételeket tartalmaz. Ebben az esetben szerintem erről van szó, úgyhogy feljelenteni!

puszt 2011.09.23. 11:33:14

@ingyom-bingyom: Köszönöm.Sajnos időben szétvált a két poszt, így ebben már nem ismétlem magamat. Egyébként (másoknak): nem feltétlenül vagyok gyökér, sőt ha olvastak, magam is leírtam, használhatatlan mobilon ez.

igazságos 2011.09.23. 11:34:14

@ColT: nem tartott senki pisztolyt a fejéhez, hogy használja, sem az övéhez, sem a gyerekhez.

Gyerek szájába kell rágni, hogy márpedig telefon, telefonálásra van, nem internetezésre.

Mindent kikapcsolni, telefonbeállítások, letiltani, nem használni. Ha meg használja, hát ne reklamáljon, hanem fizessen.

Hát, abban igazad van, hogy Matolcsy miért nem onnan vesz el, ahonnan el tud venni. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 11:40:59

@igazságos:
"Akinek van esze, azt nem tudják lehúzni, pl. első dolga, a telefon vásárlás után, kikapcsolni mindenféle internetes dolgot, a hálózati kapcsolatok beállításnál."

Akkó meg minek az a hűdeokos telefon?

qtyqruty 2011.09.23. 11:43:25

"- mennyire… etc., hogy a telefonokat még csak nem is üzletben, hanem pl.: mint én, a TESCO-ban egy asztalnál adják el. Képzeljék el a teljes körű ügyfél tájékoztatást, ilyen körülmények között!"

Ezt most hogy? Ő árulja a telefont a TESCO-ban és még ennyit sem tud?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 12:00:00

________________________________________

Dél van.
________________________________________

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.23. 12:01:12

@igazságos: Ja, csak a csillivilli telefon meg sokszor nem szól, ha ő kapcsolódni akar.
És ha azt hiszed, lemondtad, és nem mondtad le, akkor ez különféle költségeket generál.

Az enyém pl. térképeket szedne mobilnetről. Akkor is, ha USB-re dugva frissítem.

igazságos 2011.09.23. 12:12:40

@ColT: lehet, ha én egyszer mindent kikapcsolok, kitörlöm az összes hálózati kapcsolatot, akkor nem kapcsolódik, mert nem talál kapcsolatot.

Okostelefonom van, Vodafone-os, ott 150 forint/nap, ezt szoktam nagyon ritkán, félévente kétszer-háromszor használni.

igazságos 2011.09.23. 12:15:01

@Sün‼: stílust váltottál? Nem rossz.

Egyébként én is bánom, hogy megvettem az okostelefont, teljesen feleslegesen.

Samsung Montem van egyébként, de minek. Wifi-vel sem internetezek rajta, iPhone-t se vennék, az biztos.

Aki nem tudja kihasználni, az ne vegyen.

England win The Ashes! 2011.09.23. 12:21:04

"- mennyire… etc., hogy a telefonokat még csak nem is üzletben, hanem pl.: mint én, a TESCO-ban egy asztalnál adják el. Képzeljék el a teljes körű ügyfél tájékoztatást, ilyen körülmények között!"

Mér'? A Tesco nem üzlet? Ugyanolyan csöcsös macák vagy beszédhibás, rosszarcú palik kötnek veled szerződést, mint a kiskörúti márkaboltban.

Ezért jobb a Telesvéd.

ingyom-bingyom 2011.09.23. 12:31:12

@urimate: ez a probléma, hogy nagyon sokan elfogadjuk.Elfogadjuk, hogy silányabb termékeket/szolgáltatást kapunk dupla áron, és negyedannyi pénzből zokszó nélkül ki is fizetjük (belül talán morgunk, de megtartjuk magunknak, vagy esetleg otthon a párunkkal/a gyerekkel kiabálunk egy "jót"). Elfogadunk szinte bármit, és így szinte bármit le is nyeletnek velünk. Vonatkoztathatjuk ezt sokkal nagyobb léptékekre is, mint ez a telefonos mizéria. Lehajtott fejjel elfogadjuk, hogy ez egy kemény világ. És ha valaki azt mondja, hogy a világ olyan, amilyenné mi alakítjuk (mint most a posztoló), akkor ő van lehurrogva. Pedig mindenkinek jobb lenne, ha a dolgok abba az irányba változnának, amerre a levél írója szeretné terelgetni. De reflexből le lett pisszegve, hogy ez egy kemény világ, figyeljen oda jobban. nem kell, hogy ez egy kemény világ legyen. De így nem fog jó irányba változni semmi.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 12:34:16

@igazságos:
Csak kiemelést alkalmaztam, hogy könnyebben megtalálható legyen a komment.

ingyom-bingyom 2011.09.23. 12:36:36

@ingyom-bingyom: a szóismétlésekért elnézést, de kiakasztó a látvány, ahogy ballagunk a karámban, mint a levágásra szánt nyáj, és ha valaki azt mondja ez így nem jó, akkor a többiek húzzák vissza. Szomorú.

Mylady 2011.09.23. 12:40:47

Akkor elmesélem, hogy megy ez Telenoréknál:
Vettem egy sikm kártyát. Csak a szám kellett, mindegy, miért, készüléket nem vettem.
Rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy ugye a klikk működik a feltöltőkártyás előfizetésre is, mert esetleg szükség lehet majd rá. Mondta, persze. A végén amikor aláírtam a papírokat, elismételte a lényegi pontokat és közölte, hogy akkor a klikk aktiválva. Mondom neki, hogy az nem jó, én nem kértem, hogy aktiválva legyen, ha kell, majd én aktiválom.
Azt mondta, ilyen nincs. Minden új előfizetésnél automatikusan aktiválják, mert úgyis ingyenes az első 3 hónap. Mondom, helló, ez nem túl etikus így. A válasz: ingyen van, ha nem kell, mondjam le.
Hát ennyit a Telenor etikusságáról, meg hogy a posztoló a hibás.

igazságos 2011.09.23. 12:44:01

@Mylady: hát, már eleve ott hibáztál, hogy a Telenorhoz mentél.

Senki nem tartott pisztolyt a fejedhez, hogy odamenj kártyás telefonért. Akkor meg ne rinyálj, ha már az elején így bánnak veled. Nem kell igénybe venni semmit, aztán kész.

Rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy ugye a klikk működik a feltöltőkártyás előfizetésre is, mert esetleg szükség lehet majd rá. Mondta, persze. A végén amikor aláírtam a papírokat, elismételte a lényegi pontokat és közölte, hogy akkor a klikk aktiválva.

OLVASÁS NÉLKÜL NEM ÍRUNK ALÁ SEMMIT.

KecskeDotyi 2011.09.23. 12:57:44

Benne volt az ÁSZF-ben? Benne. Aláírta? Igen. Innentől vége a sztorinak.

Ez @Mylady: , neked is szól.

igazságos 2011.09.23. 12:59:15

@Sün‼: mellbedobással vezetek (egyelőre).

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 13:07:05

@igazságos:
Ez egy izgalmas eredmény!
Hozom is a söröm!

Motorola 2011.09.23. 13:13:40

Úgy is felfoghatjuk, hogy a kedves telenor előfizető beszállt a norvég luxusbörtönök üzemeltetési költségeibe:)

Motorola 2011.09.23. 13:19:33

Azért van még lehúzás a telenoréknál rendesen:
A 100 megabájtos mobilinternet csomagom kevésnek bizonyult, pont ott jártam egy telenor üzlet előtt, bementem. Mondom tegyük át az 500 megásra. Ez úgy néz ki, hogy minden megkezdett hónapra egészet kell fizetni mindegyikből, tehát nem megoldható, hogy egyszer ne fizessem ki a kettőt. Mivel a számlázási ciklus váltásakor pont 0 óra 00 perc 0 másodperckor kellene aktiválni...
Nagyon lehúzós kezd lenni ez a cég, előbb-utóbb számhordozás lesz a vége.

2011.09.23. 13:27:31

@szb9: jogilag igaza van, de etikailag erősen mínuszba mentek ezzel.
Gondolj bele, hogy az autóba beépítenének egy nagy fémlapot, ami automatikusan pofánbasz, ha nem indexelsz egy kanyarodásnál. És mondjuk kiírnák ezt egy matricára. Jogos volt a tasli ? Persze !

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 13:30:48

@akos147:
Részemről a megtiszteltetés!

Amúgy mobilinternettel lehet-e minuszba menni?

2011.09.23. 13:33:27

@Kulics: vagy például az ügyfelek közé is lövethetnének.. persze előtte beleírnák ezt az ÁSZFbe :)

igazságos 2011.09.23. 13:34:14

@Sün‼: hát miért, nincs, aki kihozza neked?

Akkor majd én hozom a sört, úgy az igazi. Egy dologra tanítottak meg: sör legyen otthon. (pedig nem vagyunk piálósak, én pl. alkoholt soha)

qtyqruty 2011.09.23. 13:35:04

@Motorola: Ez a probléma azért megoldható, ha tudod, hogy mikor van a számlázási ciklus vége. Egyik este lemondod az egyiket, másnap reggel megrendeled a másikat. Egy éjszakát valahogy csak csak kibírsz mobilnet nélkül.

ingyom-bingyom 2011.09.23. 13:35:06

@KecskeDotyi: benne volt, persze. De ez a poszt nem arról szól, hogy figyelmetlen voltam, de kérem vissza a pénzemet. Hanem arról, hogy ez nem fair eljárás, az illetékes felügyelet lépjen már, hogy ilyet ne lehessen. Nem mellesleg az ÁSZF-nek sem feltétlenül kellene 8 oldalnyi apróbetűből állnia, vagy ha mégis, akkor az a felek kölcsönös haszna miatt legyen annyi, ne azért, hogy téged jól át lehessen...hmm...verni. Hasonló tőmondatokban: jogos az igény? Igen.Lenne rá megoldás? Igen.Innentől vége a sztorinak.

sunabajnok 2011.09.23. 13:35:47

Tisztelt Telenor!

Az imént beszélt a feleségem az ügyfélszolgálattal, ugyanis kaptunk egy fizetési felszólító sms-t, hogy lejárt számláink rendezzük.
2011.04-hóban lejárt számlámat az ugyfelszolgalat@telenor.hu címen megreklamáltam, ugyanis a honlapra regisztrálva találtam egy olyan funkciót, ami
frissíti a telefonomat, és csak a számot és a típust kérte. Amint megkaptam az első számlát, szembesültem vele, hogy ez internet alapú. így a számlázása is térítéses.
Azonnal telefonos ügyintézés formájában mind a szolgáltatást, mind az internet lehetőséget letiltattam a telefonomról és a szolgáltatásaimból.
Ugyanis az oldalon a költségek nincsenek feltüntetve. Ezért írtam a "rossz" email címre a számlám felülvizsgálatát, kérve a adatforgalom törlését.
6 napom van a számlám rendezésére, így kérném ügyem lehetőség szerinti mihamarabb elbírálását!
--------------------------------------
Válasz nem jött természetesen :))

ingyom-bingyom 2011.09.23. 13:37:02

@Kulics: ez jóóó, csak nehogy olvassa itt valamelyik szolgáltató és lecsapjon az ötletre ;)

sunabajnok 2011.09.23. 13:37:58

Természetesen a számlát ki kellett fizetnem, a netem még mindig nincs letiltva, és az oldalon még mindig nincs fent, hogy ez térítés köteles.
Azóta átcuccoltam a Nokia.hu-ra és tök ingyen frissíthetem a gépemet.
Remélem a tender győztese kinyírja ezt a három rabló céget.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.09.23. 13:41:45

Most kampanyolnak mobilnetukkel az Astorianal. Ugy latszik fogynak a balekok.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 13:43:56

@igazságos:
Nincs cimpér, én az önkiszolgálásra esküszöm!
Alkoholt soha?
Mint tudjuk, a sör nem alkohol, a....

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.09.23. 13:44:18

@Kulics: autom ugyan nincs, de pont van benne egy ilyen femlap! Mar regota gondolkozok rajta, hogy kicsereltetem egy jegfeher muanyagra.

Fikk a Nick 2011.09.23. 13:47:10

@sunabajnok:
Meséld már el lécci, hogy az a frissítés mégis hogy fog a telefonodra kerülni?
Fűszoknyás csajok viszik-hozzák a telefonodat?
Vagy mi?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 13:47:49

@ingyom-bingyom:
"Nem mellesleg az ÁSZF-nek sem feltétlenül kellene 8 oldalnyi apróbetűből állnia"

Egy tisztességes ÁSzF-nek el kell férnie egy söralátéten!

igazságos 2011.09.23. 13:47:53

@Sün‼: aszittem, ALDI-ból hozatod, őstermelőkkel. Úgy az igazi.

Cigit se emeltem a számhoz eddigi 24 életévem alatt, na erre varrjál gombot. Idegesítette ez az osztálytársaimat nagyon. Nagyon érzékeny a gyomrom, ha csak megérzem a pia, cigi szagot valakin, már megyek a mosdóba öklendezni. Hogy még a füstöt letüdőzni, már a gondolatra is rosszul vagyok. Megyek is, elég volt mára.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.09.23. 13:48:12

@ingyom-bingyom: az pl mar onmagaban kemeny, hogy hollandiaban, vagy nemetorszagban a szemelyi kolcsonnek (!) fele-harmad akkora kamata van mint nalunk egy lakasfedezettel megspekelt hitelnek.

igazságos 2011.09.23. 13:49:37

@vazsmegyeigerdezsház: de azért még biztos rálelnek egy-kettőre.

A megoldás az apróbetűs PSZÁF-ra: VIGYEN NAGYÍTÓT MAGÁVAL mindenki, úgyis kell a vásárláshoz is.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.09.23. 13:50:29

@igazságos:
Mielôtt megszülettem, már megalakultam
Úgy hogy feloszlatni többé nem lehet
Még hogy szárnyakra tépve ne repüljek
Jézus zsarukkal állt szóba, én meg meneküljek?
Csak az ô nevéért leülni azt a kis 24 évet
Nem! Az az, amit nem tettem még, nem tettem még meg!
Tudod a küldetés, egy ültetés
Nem mindenki nô
De hogy ezek a mások leültessenek
Nem akarhatja ô
Leírva láttál és képen is
De most megismersz majd más oldalamról
Töménytelen fényben itt ülök a napon
Lenn a taxisofôr szájában egy fekete mappa
Épp a fizetését teszi el, mert eljön a napja
Hogy mindenért fizetni kell
A Rock-rock-rock-téritôt
Te sem térítheted el!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.09.23. 13:51:52

@igazságos: mindenki hozzon magával még egy NAGYÍTÓT a nagyitól.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.23. 13:57:56

@Sün‼: >>@ingyom-bingyom:
"Nem mellesleg az ÁSZF-nek sem feltétlenül kellene 8 oldalnyi apróbetűből állnia"
Egy tisztességes ÁSzF-nek el kell férnie egy söralátéten!<<

Ezt beszéljétek meg az NMHH-val, aki kötelezővé teszi nekik.

McZozo 2011.09.23. 13:59:31

Egyzeruen nem ertem, hogy az osszes ilyen multinak miert Magyarorszagon kell meggazdagodnia. Otthon en is rettegtem pont az ilyen kommentek miatt a mobilinternettol mint ordogtol valo dologtol.

Aztan most olyan elorefizetos csomagom van, hogy 15 gombot befizetek es ezert cserebe egy honapig 300 percet kapok 3000sms t es KORLATLAN mobilinternetet. Igy egesz nap mobilrol halgatom a magyar radiokat. Ez nalunk miert nem lehet igy. Es nem lenne rossz dolog ez az egesz mert barmi kell zsebben googly meg a terkep ha barhova oda kell mennem es ennyi. Szoval hasznos tud lenni ha normalis keretek kozott aruljak lehuzas nelkul.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 14:02:14

@atpijkamo:
Én inkább az erkölcsrendészetnek jelezném a problémát!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.23. 14:04:16

@Kulics: "az autóba beépítenének egy nagy fémlapot, ami automatikusan pofánbasz, ha nem indexelsz egy kanyarodásnál."

Fú dejó!! Kötelezővé tenném.

Soxor látom, hogy befelé a körforgalomba indexelnek, kifelé nem. (Gy.k.: pont fordítva kell.) Én meg ott állok, ha indexelne, bemehetnék, mire látom, hogy index nélkül kikanyarodik, már lekésem, mert jön a következő.

igazságos 2011.09.23. 14:06:39

@atpijkamo: az most nem ér rá, Való Világ 5, meg az Összeesküvők és az Aranypart foglalja le. XD

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.23. 14:10:07

@igazságos: Az elsőből gondolom, hogy a másik kettő is valamelyik vévécsatornán futó műsor. Ne nézz tévét, mert agyzsugorodást kapsz!

igazságos 2011.09.23. 14:16:22

@atpijkamo: de már mondtam, nem én nézem.

Internetre szavazok inkább, tévét ritkán kapcsolom be. Már a BK se érdekel.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.09.23. 14:18:14

@atpijkamo: ha az utolso betu elore fut az ASZF-ban.. Szerintem egy tisztesseges soralatetnek el kell fernie egy aszfon.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.23. 14:35:48

@igazságos:
Én meg ismerek olyant, aki látott már tévét a szomszédjának a barátjánál!

Az volt már, hogy aki telefonon néz tévét, az egyéb aljasságokra is képes?

Mylady 2011.09.23. 14:58:23

@igazságos: "hát, már eleve ott hibáztál, hogy a Telenorhoz mentél.

Senki nem tartott pisztolyt a fejedhez, hogy odamenj kártyás telefonért. Akkor meg ne rinyálj, ha már az elején így bánnak veled. Nem kell igénybe venni semmit, aztán kész.

Rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy ugye a klikk működik a feltöltőkártyás előfizetésre is, mert esetleg szükség lehet majd rá. Mondta, persze. A végén amikor aláírtam a papírokat, elismételte a lényegi pontokat és közölte, hogy akkor a klikk aktiválva.

OLVASÁS NÉLKÜL NEM ÍRUNK ALÁ SEMMIT."

1. Nem rinyáltam, azt te szoktál meg a hasonszőrű barátaid.
2. Hol láttál te olyat leírva, hogy olvasás nélkül írtam alá a szerződést? Biztos hatalmas lelki traumát fog okozni, de elolvastam amit aláírtam. Nem volt benne, hogy azonnal kötelezően aktiválják.
3. A klikknek az lenne a lényege, hogy kipróbálhatom a szolgáltatást. Ha azonnal aktiválják, nem akkor, amikor én ki akarom próbálni, vagy amikor rendelkezem a szükséges szintű telefonnal, akkor nem kaptam meg a lehetőséget.
4. Telenoros telefonom van, telenoros előfizetéssel. Soha semmi bajom nem volt velük. A havidíj 2 ezer Ft/hó, percdíj 12 Ft/perc, 1-es körzetbe 5 Ft/perc. A havidíj 100%-ban lebeszélhető + 120 db sms. Flottán belül ingyen beszélek. Erősen kétlem, hogy van ennél jobb csomag.

Remélem, minden kekeckedésedre válaszoltam.

Hallottad már a mondást: a stílus maga az ember? Gratulálok. Nagyon szép bizonyítványt állítottál ki magadról.

Ui: Válasszal ne fáradj, nem érdekel.

KecskeDotyi 2011.09.23. 15:23:20

@Mylady: A Flottás csomag nem nyílváos csomag, így én hiába mennék be h a te csomagodat kérem, nekem nem lehet, nincs flottás igazolásom. Így flottás csomaggal példálózni igen gyenge próbálokzás.

uni1002 2011.09.23. 15:23:56

Vettem a Tescóban egy Vodafone Instant SIM kártyát, 500Ftért, ami állításuk szerint mind lebeszélhető.
Az aktiválás a honlapjukon lehetetlen, tök hülyeséget csinál, végül az ügyfélszolgálatnál sikerült, elismerték hogy tényleg nem működik, a webes felület.
Végül sikerült a telefonos kisasszony jóvoltából, telefonon aktiválni a kártyát.
Egyszer csak kapok egy SMS üzenetet, hogy "nincs elég összeg a számlámon",
a nem tudom milyen internetes számla ellenértékének a levonására.
Az a vicces, hogy az öreg K750i SE telefonomon SEMMILYEN internetes tevékenység nem folyt, csupán a készülék működését teszteltem vele.
Úgyhogy valami büdös a kedves piros szolgáltatónál.
Garantálom nem is lesz összeg rajta, nem szeretem ha az embert csak úgy kirabolják...

KecskeDotyi 2011.09.23. 15:30:11

@uni1002: Mondjuk hívd fel a 1270-et (úgyis ingyen van) és kérdezd meg h mire ment el. Ember vagy bazze, használd már az eszed, nem dísznek van...

igazságos 2011.09.23. 15:48:29

@Mylady: Rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy ugye a klikk működik a feltöltőkártyás előfizetésre is, mert esetleg szükség lehet majd rá. Mondta, persze. A végén amikor aláírtam a papírokat, elismételte a lényegi pontokat és közölte, hogy akkor a klikk aktiválva.

De hát pont itt írod le, hogy NEM OLVASTAD, és még büszke is vagy rá.

A szerződésben BENNE VAN, MIKORTÓL ÉL a szolgáltatás, aláírsz két-három papírt, azt illene elolvasni.

Mivel meglepetésként ért a dolog, amikor közölte, hogy aktiválva van, ezért nem olvastad el a szerződést. Úgyhogy ne reklámozd az ostobaságod.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.23. 16:02:21

Fejtse már ezt meg valaki! Milyen havidíjat terhelnek lemondáskor, ha éppen azt mondja, hogy havidíjmentes?

"A szolgáltatás megrendelésekor a havidíj terhelése időarányos, lemondáskor a havidíjmentes Mobil Online Start szolgáltatást biztosítjuk mely a lemondást követő számlázási ciklus kezdetétől válik érvényessé azaz lemondáskor teljes havidíjat terhelünk."

www.telenor.hu/klikk/

KecskeDotyi 2011.09.23. 16:08:31

@atpijkamo: Megrendeléskor időarányos, tehát ha te 20-án rendeled meg, és 27-én van a számlazárásod, akkor csak 7 napot terhelnek rá (amennyiben használod).
Lemondáskor teljes havidíjat terhelnek, mert pl lemondod 10-én, de neked még mindig 27-én van a számlazárásod, akkor 27-éig ki kell fizetni, amennyiben használod, mivel az Online Start csak a számlazárást követően aktiválódik, tehát 28-án.

Az online start HAVIDÍJMENTES, tehát az, h ott van a telefonodon, nem kerül semmibe. Ha már használod is, akkor fizess. Csomó olyan szolgáltatás van, ami havidíjmentes (pl az sms is egy havidíjmentes szolgáltatás), de ha használod, már fizetni kell (elküldesz egy sms-t, ki kell fizetned egy sms árát). Vili?

uni1002 2011.09.23. 16:29:01

@KecskeDotyi: Látom nem érted, de elmondom még egyszer.
Hívja őket a nyavalya, a múltkor 25 percig zenéltek, míg felvették.
Nem érdekel, hogy mire fel akarnak szipolyozni, mert ez a kártya 3 hónapon múlva lejár, ha nem teszek rá pénzt.
Csak a telefont akartam tesztelni vele.
Csak arra akartam rávilágítani, hogy a Vodánál is hasonló disznóságok folynak, mint a többi szolgáltatónál.
Résen kell lenni, mert kifosztanak...

KecskeDotyi 2011.09.23. 16:41:24

@uni1002: Mint már említettem a Vodánál dolgoztam. És pont :)

Mylady 2011.09.23. 16:58:18

@KecskeDotyi: Nem példálózás volt. Válasz arra, hogy lehülyéztek, amiért a Telenornál vagyok. Mert EZÉRT vagyok a Telenornál. Mert ennél jobb csomag nem lesz sehol.

Mylady 2011.09.23. 16:59:21

@igazságos: Idéznéd szó szerint azt a részt, hogy nem olvastam? OLVASTAM. Nincs benne ilyen. Az ÁSZF-ben sem.

Mylady 2011.09.23. 17:05:25

@Mylady: Nem, meggondoltam magam, ne idézd. Nem akarok veled vitatkozni valami hülyeségen csak azért, mert a szüvegértés terén erős kihívásokkal küzdesz és mert alapból rosszindulatúan állsz hozzá mindenhez és mindenkihez.
Válasszal ne fáradj, nemhogy nem érdekel, mától te is le vagy tiltva. Pá.

igazságos 2011.09.23. 17:49:26

@Mylady: tudod, nekem vodafone flottás előfizetésem van. Bementem, vettem egy új telefont mellé, egyben elintéztem az elfizetést is.

Aláírattak kb. három, négy papírt, az egyik csak arról szólt, hogy milyen előfizetés, mikortól élt, a másik a számhordozás, a harmadik meg a telefon papírjai.

Úgyhogy hiába magyarázod, hogy nem láttad, mikor mindjárt befotózok neked egy papírt, hogy mi van a szerződésben.

Ott feketén-fehéren le van írva, hogy flottás előfizetés, számhordozás 8 munkanap múlva aktiválódik, az előfizetés ekkortól él, két évre, internetelőfizetés nincs.

Úgyhogy még mindig égeted magad, meg magaddal társalogsz.

igazságos 2011.09.23. 18:19:42

Ja, és nem hülyéztem le senkit, csak azt mondtam, hogy NEM SIKERES EMBER A TELENOROS ÜGYFÉL. Nem mindegy. Ha egyszer nem lehet letiltani a netet, akkor kell váltani másik szolgáltatóra.

Nem követek el ilyen amatőrséget, hogy bárkit is hülyézzek, vagy ilyesmi megjegyzést rakjak.

Megdobbent 2011.09.23. 19:24:08

Mindennel mindig lehet minuszba menni. Az a szar, hogy nincs minusz elojelu forintunk (meg nincs), igy maceras kiegyenliteni. De majd egyszer, ha minden klappol, decemberig...

Motorola 2011.09.23. 20:14:25

@qtyqruty:
Ez mind szép lenne, ha nem 72 órán belül aktiválna, vagy törölne a telenor szolgáltatást. Tapasztaltam már, hogy a hetvenedik órában kapcsolták be. Tehát 2x 3 nap is lehet. Az nem egy éjszaka.
Ezek lassan ugyanolyan idióta banda lesznek, mint a piros szolgáltató. 1995 évben szerződtem velük, mostanában csak a visszafelé fejlődés jeleit látom.

Balint Gyuri bacsi 2011.09.23. 23:16:02

"melyből számomra az derül ki, hogy csalásuk szándékos"
...
mennyire… etc., hogy már a szerződéskötésnél „aknákat” kapcsolnak be,
...
Mennyire… etc., hogy a szolgáltató csalásra építse üzleti modelljét?"

Mennyire igazad van. Regen ezeket az embereket egyszeruen koklereknek, zsebmetszoknek neveztek. Most a szetmarketingelt cegek viselkednek igy. Az etika nem szerepel a szotarukban es mindenfele hulyeseget kitalalnak (es veregetik a sajat vallukat a vezetoik, h "Lam milyen ugyes otlet!")amivel ala mennek minden eddig letezo tarsadalmi normanak es masszivan romboljak a kozbizalmat. Az osszeset picsan kene rugni es elhajtani. A fogyaszto vedelem nem gyozi ezt a sok szemetet ellapatolni egyszeruen tulterheleses tamadast folytatnak egy vedekezo mechanizmussal szemben ami nem erre lett kitalalva sem meretezve. Belekalkulaltak a jozan eszt anno es nem az aljassagot.

Ne fizesd ki a cetlijuket, hagyd, h pereskedjenek! Egyaltalan csodalom, h emilre valaszoltak. Az sem a szokasuk.

Manci néni, a szomszéd 2011.09.24. 00:32:48

@atpijkamo: Körforgalomba minek indexelni? Úgyis csak jobbra mehetsz be meg ki is. Meg balesetveszélyes is indexelni, mert ugye pont akkor kell váltani is, meg kormányozni is meg nézni a táblát, hogy itt kell-e kimenni. Egyszerűen képtelenség még indexelni is, főleg ha épp cigi is van a kezemben.

Meg különben is! Aki mögöttem jön, az úgyse tud megelőzni, aki meg be akar jönni, az szépen megvárja, amíg Manci néni eldönti, hogy hol is akar kimenni.

England win The Ashes! 2011.09.24. 00:57:04

@igazságos: Gyerekkoromban egy haverom figyelmembe ajánlotta Coopertől a "Nagy indiánkönyv"-et. Erre bementem a könyvtárba, kivettem a Lenin-összest. Képes voltam végigolvasni mind a huszonvalahány kötetet, de egy kurva szó nem volt benne Sólyomszemről meg a mohikánokról. Jól le is üvöltöttem a gyerek fejét.

:)

megamenn 2011.09.24. 08:58:21

@atpijkamo: Romániában a behajtaskor ( is? ) kell indekszelni. De megeshet, hogy egy picsanyi kereszteződésbe applikalt nevetseges körforgalomnál az emder megszokasbol indexel balra. Ha balra akar kanyarodni :)
@Manci néni, a szomszéd: na, tőled venném el a jogsit, örökre.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.24. 11:35:38

@Manci néni, a szomszéd: Rájöttem, Manci, te ilyen fékezett habzású troll vagy.
Mit főzöl ebédre?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.24. 11:45:38

@estrella negra: Itt trollkodik már fél éve, végre (f)elismeri valaki.

(Aki úgy csinál, mintha troll lenne, az nem troll. Az a gyanús, aki nem gyanús.)

Tanú:
* Nincs mit tenni. Kinyírjuk Dezsőt.
* Virág elvtárs, se ajtó, se ablak?
* Én ideológiailag nem vagyok elég képzett.
* Én nem akarok gyanúsítgatni, Virág elvtárs, de nem jött egy kicsit későn ez a tűzoltóparancsnok?
* Hé jóember, van magának jegye?
* Már megint az a rohadt stanicli!
* Jegyet kértem, nem revolvert!
* Te jelentettél fel, Csetneki? Mert, hogy '42-ben te jelentettél föl, az világos, mint egy pofon.
* Virág elvtárs megmondta: az osztályharc élesedik. Akinek pedig valami vaj van a fején, hadd szarjon be egy kicsit a Szocialista Szellem Vasútján!
* Az a gyanús, ami nem gyanús. Az atyaúristen, az se érti!
* Itt valami nem stimmel

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.24. 11:50:15

@Manci néni, a szomszéd: "amíg Manci néni eldönti, hogy hol is akar kimenni."

Nem az a baj, hogy nem tudja, merre menjen. Illetve az is baj. Az a baj, hogy ő pontosan tudja merre akar menni, de az istennek sem árulja el. Ilyen drága kocsin csak nem koptatom el az index kart. Az alibi indexelők, meg a kormány elforgatásával együtt teszik ki az indexet. Há' én indexeltem, biztosúr!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.24. 12:11:23

@atpijkamo: Majd Viktorkirály elveszi a kedvüket a szórakozástól.

igazságos 2011.09.24. 18:51:51

@Dr Jozef Vengloš: valahogy sose értem a mondandódat. :)

@Manci néni, a szomszéd: a Kresz vizsgámon a három hiba közül ez volt az egyik, hogy körforgalomban lehet-e előzni. Kérdezem én, MINEK?

Hát ha látom, hogy megy valaki a körforgalomba, akkor megállok, megvárom, aztán elindulok én is. Ott is előzgetni, felesleges.

Vezetek már én is, de olyan bunkó emberek vannak az utakon, hogy kész vagyok tőlük, a magyar morál, nem létezik.

Türelmetlenek, idegesek, mindenki siet, leszorítanak, a nyakamba jönnek, eret vágnak magukon, ha nem előznek ki egy Suzukist, akkor vége a világnak, pedig én se totojázok, megyek 85-90-nel. Hát mondom, nem számít, menjetek birkák, egy a lényeg, engem ne büntessen meg senki. Ha az autósok többsége arra élvez, hogy kielőzzön egy nőt, aki még ráadásul Suzukis is (még jó, hogy nem vagyok szőke), legyen meg az örömük, nem vagyok én semmi jónak elrontója.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.24. 19:51:25

@igazságos: A kocsit kell helyesen megválasztani. Nem jó piros, vagy akármilyen színű. Szürke a legjobb. Nem jó egyterű vagy kombi. Nem jó kiskocsi. Nem jó ismert, régi modell. A legolcsóbb megoldás egy ezüstszürke, laposhátú Skoda Octavia, onnantól kezdik respektálni a szereplőket a többiek. Sajnos nekem ez pont nem jön be, úgyhogy kézzel-lábbal kell utat törnöm a többi barom közt.

igazságos 2011.09.24. 20:07:50

@atpijkamo: erre már én is rájöttem, bizonyos kocsit vezetni nem jó, valahogy pikkelnek rá az emberek. Bezzeg, ha beleülök a Passatba, akkor nem mernek előzgetni.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.24. 21:25:02

Azért ne feledjük, hogy az előítéleteknek mindig van valami alapjuk. Hiszen épp ezért alakulnak ki. Lásd 'kalapos skodás'. Lásd 'suzukis'. Lásd... 'cigánybűnözés'.
A nők meg eleve két csoportba oszthatók: pocsékul vezet-nagyon jól vezet.
Ez van, lányok.

England win The Ashes! 2011.09.24. 22:05:54

@igazságos: Mindenféle megbántási szándék nélkül írom:

Idézetek tőled Mylady-nek írt kommentedből:

"...nekem vodafone flottás előfizetésem van."

"Úgyhogy hiába magyarázod, hogy nem láttad, mikor mindjárt befotózok neked egy papírt, hogy mi van a szerződésben."

Arra akartam célozni, hogy attól, hogy mi minden van a Vodafone ászf-jében, még nem biztos, hogy ugyanazon dolgok szerepelnek a Telenoréban. Persze lehet, hogy igen, de nem biztos.

England win The Ashes! 2011.09.24. 22:09:49

@igazságos: Változnak az idők. Régen a fekete színű GAZ-21 volt az a kocsi (Csheszlovákiában emellett a Tatra 603, ill. később a 613), amit nem volt tanácsos előzni. Na meg a kombájnt. ;-)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.24. 22:40:21

@Dr Jozef Vengloš: Gaz21-nek viszont az égvilágon senki nem hívta a Volgát.

England win The Ashes! 2011.09.25. 00:39:02

@estrella negra: Lusta voltam kiírni, a GAZ csak három karakter. :)

igazságos 2011.09.25. 08:15:42

@Dr Jozef Vengloš: a szerződések egyformák, tartalmilag, formailag szerkesztetten is.

Az apróbetűs részben meg oda van írva, amiről az ügyfélnek nem kell tudnia, ha meg már ott tart, hogy arról kell tudnia, akkor már ne reklamáljon.

Ki van ez találva.

A flottás szerződéseknek a Telenornál is ilyennek kell lenniük, mint a Vodafonnál, T-Mobile-nál.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.25. 10:11:11

@estrella negra: "A nők meg eleve két csoportba oszthatók: pocsékul vezet-nagyon jól vezet."

Maradjunk a pocsékul vezet - jól vezet kategóriáknál. Mert parkolni nem tudnak.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.25. 10:56:16

Soxor gondolkodtam már azon, miért fűz valaki két-három éves posztokhoz kommentet. (v.ö. jòl megmondja)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.25. 11:12:32

@estrella negra: Ezen én is filóztam.

Meg amikor valaki lelép a járdáról az úttestre - nem a zebránál -, és nem néz se jobbra, se balra, csak átmegy. Szerintem nem ezen a világon él.

Ezek ugynazok az emberek lehetnek.

Leginkább akkor csodálkozom, mikor egy öregember megy át vakon az úton. Vajon ogy érhette meg ezt a kort?

Látott már valaki öreg gázszerelőt?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.25. 11:16:17

Zuhan a kezdő ejtőernyős, találkozik egy repülő emberrel.
- Hogy kell ezt a qrva ernyőt kinyitni?
- Nem tudom, én csak a gáztűzhelyt jöttem javítani.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.25. 11:23:59

@estrella negra: Azon nem gondolkodtál, hogy miért ír valaki kommentet, ha a többi kommentet nem olvassa? Az ővét fogja valaki?

Vagy miért ír valaki ékezetlen, olvashatatlan, érthetetlen kommentet?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.25. 11:31:24

Ezek a nagy dolgok, csókolom, nem a hajózás, pedig ott a vas úszik a vizen.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.25. 11:47:54

@estrella negra: Erről ez a vicc jutott eszembe:
Az orrszarvú nyit egy italmérést az erdőben.
Jönnek és állnak sorban az állatok.
A sor végén ott áll a nyuszika is, egy 2 literes palackkal a kezében.
Jön az oroszlán egy 50 literes hordóval és beáll a sorba legelőre.
Megszólal a nyuszika a sor végén:
- Azért ott, elöl sorba kellene állni!
- Ki mer pofázni? - kérdi az oroszlán.
Nem mer felelni senki. Mindenki hallgat. Sorra mindenki megvásárolja a boradagját. Sorra kerül a nyuszika is, megveszi a boradagját. Hazamegy, megissza a bort, felugrik, rácsap az asztalra és elkiáltja magát:
- Hát én, a nyúl!

l0lcopter 2011.09.25. 12:28:30

lol, ott volt a felhasználási feltételekben, hogy visszarak start-ra ha lemondod.
Persze a hulladék droid telefon ömleszti magába az adatot a háttérben. szóval én meg azt borítékoltam előre, hogy három hónap után mindenki telefröcsögi majd a netet. :D

CID 2011.09.25. 16:45:27

Oké, hogy szarháziak a mobilszolgáltatók, de mi a fenéért vesz Ferrarit a paraszt, ha benzinre nem akar költeni ? Oké, oké szíve joga, csak akkor ne akciósan és ne részletre. Persze, nem akarja használni a telón a netet. Lófaszt, fizetni nem akar érte, az ingyenes facebook-ért naponta visítanak a szerencsétlenek...........

puszt 2011.09.25. 21:20:41

@CID: Te (nem) paraszt!. A telefon, (a mostani) független, mert olyan hülye vagyok, hogy olyat vettem!!! Most (és egy ideje)a kártyáról/szolgáltatóról beszélünk. copter: olvasd el,(!) telefonon ajánlották a csomagot, egyéb díj nélkül. Valóban nem néztem ezután az ÁFSZ-t....A parasztoknak is tetszenek telefonok, nem beszélve, az egyéb tudásukról...Egyébként: nem kellene védekeznünk? Vagy minden OK?

Manci néni, a szomszéd 2011.09.25. 23:22:12

@atpijkamo: Drágám, én nem csak autóval közlekedek ám! Szoktam gyalog is.

De soha nem a zebrán megyek át, mert az balesetveszélyes! Én mindig megvárom, amíg elmegy az összes autó és csak akkor megyek át az úttesten. Így az autósokat se tartom fel, meg ők se tudnak engem elütni.

Most nem a lámpás zebráról beszélek, hanem amik itt a városban vannak szanaszéjjel csak úgy lefestve, hogy rendőrnek kelljen ott kísérgetnie a sok szerencsétlen iskolást.

TiZ 2011.09.26. 08:38:10

A Telenor a hülye! A leírtak alapján már évekkel ezelőtt devizahitelre kellett volna rábeszélnie a posztolót.

igazságos 2011.09.26. 09:09:13

@puszt: nahát, a végére elárultad magad.

telefonon ajánlották a csomagot, egyéb díj nélkül.

na hát, itt a lényeg, kérem szépen. TELEFONON SOHA, SEMMIT SE FOGADUNK EL, SENKITŐL, bármit ajánlhat, bármit sózhat a nyakunkba, bármit gyűjthet, ha érdekel az ajánlat, utánanézni a neten, vagy jöjjön el személyesen.

Abban igazad van, parasztokat ne sértegessétek, azoknak megvan a magukhoz való eszük, és a kaját termelik, amit megzabáltok. Egyébként én voltam Telenoros (korábban Pannonos), T-Mobile-os, Vodafone-os. A legszarabb a T-Mobile volt (az is T-Com korábban, ugye). A fene se tudja ezeket a névváltoztatásokat, meg off-shore cégeket.

@TiZ: na és honnan veszed, hogy nincs neki????

Ennyi erővel, népszámlálás ürügyén, ha tehetném, elmennék a posztolóhoz, és azt mondanám neki, hogy itt írja alá, ha nem akarja, hogy elvigyék a házát. Tutira bedőlne.

Mocsár 2011.09.29. 09:57:43

@uni1002: csak hálón belül lehet lebeszélni. Mi lenne, ha elolvasnád legalább a csomagolását a SIM-nek?

Mocsár 2011.09.29. 10:00:04

@Mylady: Ennél százszor jobb csomagok mindkét másik szolgáltatónál ugyanúgy vannak, csak a tiedhez hasonlóan azok se publikusak, mivel használóik nem olyan idióták, hogy saját tudatlanságuk mellett még a tarifájukkal is villogjanak az interneten. Leülhetsz, és egyes!
süti beállítások módosítása