B.Á. tipikusnak mondható átverés áldozata lett. A Green Travelnél több mint 1,5 millió forintért lefoglalt törökországi "ötcsillagos szállodában" 3 naponta takarították a szobákat/cserélték a törülközőket, és a bogarak sem látszottak a prospektus fotóin. Nyilván azért lehet tudni, hogy Törökországban/Egyiptomban/satöbbi az európai csillagozáshoz képest átlag -2 csillaggal értendő a besorolás. Ettől függetlenül a kártérítésként felajánlott 12600 forint a nevetséges szintet sem éri el:
UPDATE 09/29: A Green Travel szerint naiv ügyfélnek nincs igaza, bár azt nem írják, miben téved.
Szeretném megosztani Önökkel nagyon röviden családunk törökországi nyaralásának kellemetlen részét. Idén nyáron úgy döntöttünk, hogy egy nagycsaládos nyaralásra (értsd: az én családom, testvérem családja és szüleim, össz. 6 fő felnőtt + 3 fő három év alatti gyermek) fizetünk be egy Side nevezetű városban található üdülőkomplexumba (ez két 5*-os szállodát és egy 1. osztályú üdülőfalut takar). Utazásunkat a GREEN TRAVEL Nemzetközi Utazási Iroda Kft. szervezte, azonban nyaralásunkat egy közvetítőirodában választottuk ki és ott is fizettük be az összesen 1.676.306 Ft-ot. Az alábbi képeken látható szobakategóriák közül kiválasztottuk a jobb oldali képen látható szobatípust.
Ezt ott, a közvetítőirodában garantálták részünkre, hogy foglalásunk erre a típusú szobára vonatkozik. Ellenkező esetben nem választottuk volna a szóban forgó szállodát, mivel egy 5*-os kategóriás szálláshelyen kívántunk eltölteni nyaralásunkat a kisgyermekekkel. A mellékelt utazási szerződésben látható a szállodakomplexum egyik szállodájának neve, valamint az, hogy a „Szállás: 5*”. Mindezek tudatában, hogy szállásunk a foglalásunknak megfelelő 5*-os kategóriát jelent, aláírtam az utazási szerződést. Megérkezésünkkor az általunk foglalt 3 db szobából egyik sem az volt, amelyet korábban a közvetítőirodában garantáltak részünkre.
Egy szoba még a kép bal oldalán látható szobánál is egy kategóriával alacsonyabbat jelentett, nem működő klímaberendezéssel (ami júliusban 45˚C hőmérsékletben nagyon kellemes tud lenni), ráadásul a 2 felnőtt + 2 gyermek férőhely helyett csak egy szimpla franciaágyas szoba volt, mindenféle pótágy vagy kiságy nélkül. A másik kettő szoba a képeken látható típusok közül a bal oldali kategóriát képviselte. Általánosságban elmondható, hogy valamennyi szoba rendkívül koszos volt (sok-sok kisebb-nagyobb rovarral fűszerezve), az is előfordult, hogy 3(!) napon keresztül nem takarítottak ki a szobákat, nem hoztak tiszta törülközőt, WC papírt stb. Még aznap azonnal jeleztük problémánkat a szálloda recepciónál és telefonon az iroda helyi képviselőjénél is.
Másnap felvettük a jegyzőkönyveket, hogy szállásunk nem a foglalásnak megfelelő. Első nap a legrosszabb kategóriájú szobatípust kicserélték a megfelelő (általunk korábban lefoglalt) szobára, amelyben már a férőhelyek száma is a foglalás szerinti volt. A másik két szobát nem cserélte ki a szálloda, mondván, hogy azok a befizetett kategóriának megfelelő besorolásúak, egyébiránt állításuk szerint teltházas volt a szálloda. Három napon keresztül folyamatosan egyeztettünk – magyar és egyéb külföldi sorstársunkkal – a szállodai menedzserekkel problémánk megoldása végett, azonban nem jártunk sikerrel.
Hazatérvén azonnal írtam egy panaszlevelet és egy kártérítési igényt a GREEN TRAVEL részére. A rendkívül tartalmas, konstruktív (magyarul elbeszélünk egymás mellett című dolog), két hónapon át tartó levelezésünk eredményeként kezdetben 10, majd 15%-os kedvezményt ajánlottak fel egy jövőbeni utazás árából. Mivel mi nem kívánunk a jövőben velük utazni, így kértük a részvételi díj 15%-os, kb. 250.000 Ft-os visszatérítését részünkre. Ezt a GREEN TRAVEL Kft. nem fogadta el, helyette 12.600 Ft kártérítést ajánlott fel. Jelen állás szerint polgári peres eljárást indítunk az illetékes bíróságon, mivel felháborítónak és rendkívül méltánytalannak tarjuk a GREEN TRAVEL Kft. ajánlatát. Arra is hivatkozott az utazást szervező iroda, hogy az I. osztályú üdülőfalu szolgáltatásai nem érik el az 5*-os szállodai besorolást, és egyébként is ők nem ígérték a szóban forgó kategóriájú szálláshely biztosítását, őket ezért felelősség nem terheli. Az alábbi képen láthatóak a szállodakomplexumhoz tartozó szállodák árai. Véleményem szerint egy komplexumon (helyen) belül több pénzért, több vagy magasabb színvonalú szolgáltatás jár (mi a legdrágábbat fizettük be).
Egyébiránt hivatkoztak arra is, hogy adminisztrációs hiba van az utazási szerződésen (elírták a szálloda nevét és kategóriás besorolását), amellyel csak az a probléma, hogy nem én írtam, azt a közvetítő iroda bocsátotta rendelkezésünkre. Mellesleg felhívtam a GREEN TRAVEL Kft. figyelmét az alábbi jogi passzusra, amelyet vagy figyelmen kívül hagytak, vagy nem tudtak értelmezni.
„Az utazást közvetítő szerződés
Az utazási szerződések másik típusa az utazást közvetítő szerződés. Az utazást közvetítő szerződés alapján az utazásközvetítő - az utas által igényelt utazási szolgáltatások szerint - létrehozza az utazásszervező és az utas közötti utazási szerződést. Az utazásközvetítő az utazásszervező megbízottjaként, illetőleg közreműködőjeként jár el, ezért a jogviszonyra a Polgári Törvénykönyv megbízási szerződésre vonatkozó szabályait kell megfelelően alkalmazni. Az utazásközvetítő az utazásszervezővel áll jogviszonyban, a közvetítésért járó díjat is az utazásszervezőtől kapja. Az utazásközvetítő felelősségére a közreműködőért való felelősség szabályait kell alkalmazni, tehát az általa okozott kárért az utazásszervező tartozik felelősséggel. Ha azonban az utas az utazási szerződést utazásközvetítő útján kötötte, az utazási szerződés teljesítésével kapcsolatos szavatossági, kártérítési igényét az utazásközvetítőnél is bejelentheti."
Mivel felháborítónak tartjuk a GREEN TRAVEL Kft. hozzánk való állását és a felajánlott 12.600 Ft-os kártérítési ajánlatát, bírósághoz fordulunk vélt kárigényünk érvényesítésére. Köszönöm megtisztelő figyelmüket, utazási szerződés az alábbiakban olvasható. Valamint kérem, döntsék el Önök, hogy a csatolt képek milyen kategóriás szobát képviselnek (ár-érték arányt is figyelembe véve), és hogy kívánnak-e a GREEN TRAVEL-el utazni a jövőben.
Tisztelettel: B.Á.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.27. 12:24:32
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.09.27. 12:30:42
gelsystem 2011.09.27. 12:32:02
az én másféléves fizumból elmentetek nyaralni???????
nem vagyok egy szerencsés..................
.
de viszont, te biztos bőcsész vagy, minimum több diplomával............
XCat 2011.09.27. 12:32:41
XCat 2011.09.27. 12:36:11
dr. _mmm_ 2011.09.27. 12:36:45
Igaza van a posztolónak. Perelni...
gelsystem 2011.09.27. 12:37:20
5* bazzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeee!
.
bogarak ellen jó a wd40!!!!.
.
ennyi pénzééé EDÉ-nél egész évben nyaralhattatok volna műemléki-környezetben...talán még a kékszalagra is benevezett volna benneteket:)
XCat 2011.09.27. 12:39:18
angyal üzené 2011.09.27. 12:39:29
kiváncsi vagyok, a fogyvéd mit mond a képek alapján.
Dr. Körömlakk ® 2011.09.27. 12:41:38
szerintem én nyertem.
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2011.09.27. 12:41:47
A kolléganőmék hasonlóan jártak a Green Travellel idén nyáron görögországban.
Befizettek egy 4* -os szállodába ami a képeken csilli villi.
A valóságban meg lepukkant szoba, kosz hegyek, szétszabdalt ágymatrac, penészes fürdőszoba, nem működő légkodni.
Mivel nem ment a klíma kénytelenek voltak nyitott ablak mellett aludni.
Illetve aludtak volna ha nem a bár lett volna az ablakuk alatt ami este 10 helyett hajnali 2 ig dübörgött.
Szóval ők is "élvezték" rendesen.
Már megírták a panasz levelüket fotókkal de még nem válaszoltak nekik.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.27. 12:42:38
1. Anyóssal és/vagy apóssal nem megyünk nyaralni.
2.Törökök itt voltak 150 évig, elég volt az,nem kell keresni a társaságukat! A románokhoz se járunk át lóval azóta a bizonyos eset óta...
angyal üzené 2011.09.27. 12:46:11
XCat 2011.09.27. 12:48:14
angyal üzené 2011.09.27. 12:48:42
XCat 2011.09.27. 12:50:56
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.27. 12:51:10
Nekem annyi vót a nyaralás,hogy meglátogattam a szüleimet vidéken. A vonat vót 2800 Forint, 5 nap/4 éjszaka+teljes ellátás=0 forint? Problem?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.27. 12:51:44
De ez tök jó, akkor ha hirdetek valamit, kiteszek egy csillivilli cuccot, és adok helyette egy lepukkantat, az is rendben van az utazásszervező szerint? :D
Madárnak nézés.
ámbátor 2011.09.27. 12:52:24
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 12:52:37
Dr. Körömlakk ® 2011.09.27. 12:52:52
tavaly magyar szépváros, 3 nap két éjszaka félpanzió, 14000.
na ez má közelít!
KecskeDotyi 2011.09.27. 12:53:54
A prospektusokra meg ennyi:
www.oyster.com/hotels/photo-fakeouts/
XCat 2011.09.27. 12:55:45
600? Milyen árfolyamon?
angyal üzené 2011.09.27. 12:59:24
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:01:05
elwood 2011.09.27. 13:02:32
nagyjából rendben volt, a négy csillag négy volt, isteni kajával, tiszta szobával, csak a légkondival spóroltak az idő felében a köcsögök
úgyis mindjárt írja a sok önszervező, hogy neten foglalták a repülőt, szállást, és 10 euróból kihozták az egész utat, de leszarom
XCat 2011.09.27. 13:02:41
XCat 2011.09.27. 13:04:04
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:07:51
http://booking.lastminute.at/booking/lastminute_at/index.php?refresh=1&showresult=1&detail=hotel&engine=&KID=313240&formular=4&nurflug=&spezial=&agent=&topRegion=&termin=1317204000&ruecktermin=1325329200&fromSearch=1&lcfilter=&tt_nb_useMinified_rd=1&abflughafen=46&udf=38&udfRegion=38|643&dauer=6_7&erwachsene=25%3B25%3B25%3B25&alter1=4&alter2=-1&alter3=-1&ferientermine=-1&kategorie=3&preis=-1&verpflegung=2&zimmer=2&zimmer2=-1&sportangebot=-1&marke=-1&shotel=&hbfges=0&hbfempf=0&hbfanz=0
movhu 2011.09.27. 13:09:41
Jó tudom, nem mindenki ért a nethez és/vagy beszél idegen nyelveket. Akkor viszont ennyi pénzt csak valami nagyobb nevű utazási irodához érdemes vinni.
Dr. Körömlakk ® 2011.09.27. 13:10:02
Faus to 2011.09.27. 13:14:06
XCat 2011.09.27. 13:14:42
@akiazsiráfotszereti: Szép, de ezek csak a szobaárak. Valahogy el is kell jutni odáig.
angyal üzené 2011.09.27. 13:19:10
XCat 2011.09.27. 13:19:52
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:20:31
XCat 2011.09.27. 13:21:53
@akiazsiráfotszereti: Az allinclusive általában kaját foglal magába. Az ultra a piákat is, meg mondjuk napágyat, de ennyi. Minden másért fizetned kell. Repülőjegyhez meg mi köze a szállodának?
Faus to 2011.09.27. 13:23:48
XCat 2011.09.27. 13:26:10
Nekem ha pasi lennék, lenne. :D
vernarancs 2011.09.27. 13:27:18
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:28:08
XCat 2011.09.27. 13:29:43
Faus to 2011.09.27. 13:30:07
Épp nemrég néztem, hogy Floridában kb. annyiért lehet bérelni háromszobás, úszómedencés házat, mint itthon a Balatonnál egy '70-80-as évekbeli szocreál nyaralót :-D Csak a Balatonra egyszerűbb eljutni.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:32:27
XCat 2011.09.27. 13:32:31
XCat 2011.09.27. 13:33:36
vernarancs 2011.09.27. 13:35:52
1,6 millat kifizetni egy ilyen utert az nem eppen okos magatartas. Ez latszik abbol is, hogy a green travelnek csak 12.600-ra jon ki a 10-15%. Tehat a valos koltseg az toredeke az 1,6 millanak.
Axim 2011.09.27. 13:36:16
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:37:26
Telatiye Resort
Veranstalter LMX Touristik
Ort:
Konakli (Alanya)
Region:
Side & Alanya
Land:
Türkei
Leistung:
7 Tage, 5 Personen, mit All Inclusive, Flug
Zimmer:
1 Familienzimmer (2 Raeume)
Veranstalter:
LMX Touristik
Anreise:
Wien, Di. 08.11.2011
Abreise:
Antalya, Di. 15.11.2011
Transfer:
mit Transfer
Voraussichtliche Flugzeiten
Mitteilung des Reiseveranstalters:
TELATIYE RESORT (KONAKLI),1 FAMILIENZIMMER (2 RAEUME),ALL INCLUSIVE
7 NAECHTE (08.11.2011 - 15.11.2011)
TRANSFER AB/BIS FLUGHAFEN INKLUSIVE
Preisinformation:
Gesamtpreis
1.507 €
für alle Teilnehmer inkl. aller Zuschläge
vernarancs 2011.09.27. 13:39:30
XCat 2011.09.27. 13:40:23
Jó, legközelebb ezekkel megyünk. :)
XCat 2011.09.27. 13:41:54
Az utazási iroda meg cseszett utána nézni, van ilyen.
Nincsenek csótányok. :) De ez a "csótány" is eléggé úgy néz ki, mint egy szerencsétlen összeroncsolt méhecske.
XCat 2011.09.27. 13:44:44
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:45:13
XCat 2011.09.27. 13:46:05
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:46:38
XCat 2011.09.27. 13:51:44
Amúgy miért jó noname irodával menni? Drága is, szar is...
vernarancs 2011.09.27. 13:52:16
elwood 2011.09.27. 13:53:18
für alle Teilnehmer inkl. aller Zuschläge
"
a Zuschlag most csótányok között van
XCat 2011.09.27. 13:56:47
A korrupció meg azért nem magyar eredetű szó, mert nem csak itt van belőle. :)
Hogy a posztolónak meg nincs annyi kreativitása, hogy a szobacserélős kívánságait megtámogatja egy kis baksissal, hát ez meg az ő baja.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 13:58:06
XCat 2011.09.27. 13:58:33
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 14:05:37
Gondoltam szólok, hogy mindenki elő tudja venni a szépruháját.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 14:09:44
Két japán diákkal beszélgettünk Moszkvától kelet felé utazva. Akkor már végigvonatozták Szibériát. Ők élvezték. Hogy mi abban a jó, én nem tudom.
XCat 2011.09.27. 14:12:18
Nekem hosszúnak tűnt, ahhoz képest meg, hogy egész nap egy fülkében nyomorogsz tizenvalahány napig, és néha elmégy a közös klotyóra, drágának.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 14:17:56
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 14:18:44
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 14:19:46
nedecz 2011.09.27. 14:21:24
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 14:22:35
XCat 2011.09.27. 14:25:47
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 14:26:21
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 14:26:44
Csak arra kell vigyázni, hogy nálad legyen a kés.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 14:28:34
XCat 2011.09.27. 14:30:52
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 14:37:24
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 14:40:40
.lll. 2011.09.27. 14:47:15
a posztolónak igaza van,ha kifizetett egy rakat pénz,akkor remélem lesz arra is,hogy megfingassa a semmirevalókat
S1lver 2011.09.27. 14:48:06
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.27. 14:50:38
A_blogger 2011.09.27. 14:54:12
XCat 2011.09.27. 14:56:53
Ettől senki nem lesz semmirevaló.
Összefoglalva: ez megint egy áthidalható kulturális különbség, de próbálj meg felzárkózni.
@akiazsiráfotszereti: Hol?
2011.09.27. 14:57:29
Nem ez a poszt témája !!!!
Ez fontos !!!!!
Hanem hogy másfél milláért megszopatták őket de durvakeményen.
Senki ne menjen ezzel a csaló utazási irodával sehova.
Posztolónak sok sikert a pereskedéshez, jogos a panaszuk.
2011.09.27. 14:59:11
XCat 2011.09.27. 15:00:05
Dr. Körömlakk ® 2011.09.27. 15:03:37
tökmindegy melyiket választod, ha nem azt kapod amit kifizettél, magyarán át lettél baszva, akkor jogos a követelés.
az meg hogy ki milyen úton-módon utazik, az mindenkinek a magánügye. van aki szeret baszakodni a neten ezzel, meg guberálni, van aki meg nem, osz inkább odatok még egy pár bankót. mer neki így éri meg.
gond?
a poszter helyében én is ugatnék, mer a nem azt kapta, amit kifizetett.
XCat 2011.09.27. 15:03:51
A kosz olyan, hogy termelődik, egyik héten lehet koszos valami, ami következő hétre már ki van takarítva, és mondjuk ki van rúgva a hanyag takarjtó. De ezt a vendég nem érzékeli, az irodának meg nincs köze hozzá.
A posztoló is lehetett volna okosabb, de végülis fizetett, nem is keveset, elvárhatta volna, hogy ezért a seggét kinyalják.
De akkor sem szép egy lecseszett projekt miatt semmirevalónak minősíteni egy komplett céget. Főleg ha az teszi meg, aki megtette.
"Szerintem ha ez az eset veled történt volna meg kiújult volna akkor már rég háború robbant volna ki az országban, akkora cirkuszt csapsz. "
Ez valószínű. :)
XCat 2011.09.27. 15:04:54
ormonos 2011.09.27. 15:05:28
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 15:07:41
.lll. 2011.09.27. 15:08:31
már vagy 5 éve
@CatMother:
az utas az irodával van szerződéses kapcsolatban,nem a szállodával
hidd el,hogy az utazási iroda kurvára jó tudja,hogy milyen szállodával szerződött
és nem mellékes köpd már ki a bölcsek kövét,még a végén a torkodon akad:D
A_blogger 2011.09.27. 15:20:00
a másik hiba, hogy sokan nem (köztük én sem) tudják, hogy a csillagok mit is jelentenek valójában. egyszer voltam egy csillivilli, mindössze kétszintes hotelben (sajnos csak dolgozni), ami azért volt ***+ és nem ****, mert nem volt benne lift. hangsúlyozom, nem 3-4-5 szint, hanem csak fsz+emelet.
XCat 2011.09.27. 15:21:06
Szerződés tekintetében igazad van, de én sem mondtam mást. Az meg hogy éppen hogy van kitakarítva... lehetett managementváltás is, vagy akármi.
Kimégy a folyosóra, fogsz egy véletlenszerű takarítót, és elpantominezed neki, hogy takarítson ki, de azonnal és rendesen. Ezt megtámogatod egy ötössel, és félórán belül csilivili lesz.
XCat 2011.09.27. 15:24:41
A leendő szerződéses partner meg nyilván nem a legrosszabb szobát kapja majd. Fotózni sem azt fogják. Mondjuk én katalógusban is láttam már 3-4 különböző, különböző helyen lévő szállodánál ugyanazt a képet, szóval..
5 csillagban a mocskos és lerobbant szobák semmiképpen nem férnek bele. Papírforma szerint a kettőbe sem.
Jokkura 2011.09.27. 15:26:08
Ha én kifizetek valamit és nem alkudom ,akkor jogosan várom el ,hogy azt kapjam amiben megállapodtunk!
Kifogás ,nyafogás ,csak megfelelő kárpótlással /kedvezménnyel képezhet tárgyalási alapot.
Ez a @va ország tanulja meg már mi a tisztességes üzlet ( tisztelet a nagyon kevés kivételnek!)
Ha minden ilyen jellegű becstelen céget,embert stb. felakasztanának,rögtön lenne minden normális embernek munkája.
XCat 2011.09.27. 15:27:27
.lll. 2011.09.27. 15:28:43
otthon legfeljebb ukázt osztogatok,ne légy ilyen morcos
az ember joggal várhatja el egy 5 csillagos szállodában,még ha Bangladesbe is van,hogy ne ő maga futkosson takarító után
XCat 2011.09.27. 15:29:03
XCat 2011.09.27. 15:30:01
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 15:32:33
Először is, meghallgatom a másik felet. Ha úgy látom, az utasnak igaza van, a hibás szálloda felajánlhat kompenzációt, vagy röpül a portfólióból. Vagy lecsökkentem a csillagai számát a kiskoszosnak. Kell nekem púp a hátamra?
Antifogyaszto 2011.09.27. 15:32:57
Én végigjártam Törökországot.
Meseszép, de!
Ázsia. Nem minden szempontból, de Ázsia. És ehhez mérten kell kezelni az utazást.
Mit szólt volna a posztoló, ha pl., tömegközlekedést is igénybe vett volna??Az az egyik legretkesebb.Egyébiránt én mindent magam szervezek, és eddig baj sosem volt belőle.
Így egy rahedli pénzt is megspórolok. Annyi a hátránya, hogy minden év januárjában elkezdem a megszervezést, és kb március elejéig meg is vagyok vele.
.lll. 2011.09.27. 15:34:21
egyet értek,én is rühellem egy jó részét:D
XCat 2011.09.27. 15:37:03
@Antifogyaszto: Én igénybe vettem, nem volt vele semmi baj. Side a török riviéra luxusrésze. Az ország többi részén nem tudom mi van, de a túristáknak a seggük körbe van nyalva.
A_blogger 2011.09.27. 15:37:53
és általában van a "ne zavarj", illetve a "takarítást kérek" kis papírdarab, amit a kilincsre lehet akasztani. ha minden reggel kirakom az utóbbit, akkor igenis, hogy minden reggel jöjjön szerencsétlen szobaasszony. ha pedig nem, akkor lehet menni a recire és reklamálni.
XCat 2011.09.27. 15:40:05
Azzal együtt ki volt takarítva, még a szétdobált dolgokat is szépen rendberakta, amit el sem vártam volna.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 15:42:16
Kemény vagyok, mint a kőszikla, kirúgnám.
Ne az egy szál panaszt nézd, hanem a sokszázezres-milliós pert, amit a nyakamba kapok miatta.
Egy partnerem ha vállal valamit, tartsa be. Pláne, a vállalás tranzitív, és én is ugyanzt vállalom az utas felé. Nyilván számít az előélet is. Ha sok boldog utasom jött már vissza onnan, akkor megengedőbb vagyok. De akkor van is miből kipengetni a szomorú utasnak a kompenzációt.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 15:45:23
Voltunk valami jobb szállodában. Este visszamentünk a kétágyas szobába, és az amerikai kolléga meglepeett hangjára lettem figyelmes: - Nézd, utoljára anyám hajtogatta így össze a pizsamámat!
XCat 2011.09.27. 15:45:26
Én meg mint iroda semmivel nem jövök ki rosszabbul, mintha Last minute áron megy el az út.
Az ügyfélkommunikációjuk szar, azt meg kell hagyni. :))
XCat 2011.09.27. 15:48:22
Szóval értékeltem mint gesztust,kapott borravalót, de nem örültem neki.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 15:48:37
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 15:49:54
Hát igen. Nem szoktunk jobb szállodákba menni...
herk 2011.09.27. 15:50:15
XCat 2011.09.27. 15:55:12
@herk: "Nyilván nem lesz jobb a vendégnek, de nem sajnálkozni kell, hanem cselekedni"
Például mit? Ez amiket leírtál nagyon szép, de már a hazaérkezés után történik. Ott helyben, akkor mit tennél?
fess86 2011.09.27. 16:15:38
szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.27. 16:42:19
Roberto1 2011.09.27. 16:42:37
1) Anyám, mi ez a marhaság, hogy a Green Travel noname? Csak egy tipp, de szerintem idén ők vitték a legtöbb magyart törökbe... Ha ők noname, akkor Magyarországon nincs is utazási iroda... :)))
2) Nem vagy biztonságban a "nagyoknál" sem, a Neckermanntól kezdve mindenki úgy ügyeskedik, ahogy tud, lehet, hogy nemzetközi cég, de nálunk magyarok vezetik... ;)
3) A Green igenis tehet arról, hogy mocskos a szálloda. Évente 3-4 alkalommal megy ki ilyen iroda és meghívottjai szállodalátogatásra, ha látja, hogy nem üti meg a színvonalat, ki kell húzni a listáról!
4) Az ilyen panaszokat sokan azzal előzik meg, hogy TÁJÉKOZTATNAK, benne van a prosiban: helyi besorolás 5*, szerintünk 3* - megoldható? Ugye...
5) Fröcsöghet itt bárki bármit, csomagárnál olcsóbban ha meggebedsz, se tudod a neten összerakni egyenként (repjegy+transzfer+szállás), mert az iroda mindent olcsóbban kap, mivel vesz 100at. De ha valami csoda folytán sikerül is, és a géped késik, ami miatt lekésed a transzfert, a szobádat meg eladják, mire odaérsz, kinek fogsz picsogni?
6) flug nem flug, azért ne hasonlítgassuk a főszezoni árat a novemberihez... köszi
Szumma: a Green is keményen félretájékoztat, mert kis hazánban 100 átvert emberből 2 ha ugat, a többi nyel, sokkal jobban megéri annak a kettőnek betömni a száját, mint hogy máshova menjenek befizetni az emberek, mert ott olcsóbb az 5*. PosztTolót kicsit jobban kellett volna kárpótolni, akkor most nem tudnánk erről sem (írásban is kiemelve, hogy a többi nyaraló magyarral is egyeztettek kint, mert nem voltak elégedettek, kíváncsi lennék, hányan tettek még feljelentést...)!
-END-
vernarancs 2011.09.27. 16:54:43
elwood 2011.09.27. 16:55:26
Mármint a maradék 1%-nyi lakos a temetéssel foglalkozna egy ideig, de aztán ?
rudmanynudli 2011.09.27. 16:59:37
XCat 2011.09.27. 17:01:51
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.09.27. 17:04:24
Szerintem majd akkor cinikuskodj, amikor te kerülsz olyan helyzetbe, hgoy fizetsz valamiért egy valag pénzt, és utána mehetsz a sóhivatalba reklamálni, mert le se szarnak!
Col.Maybourne 2011.09.27. 17:48:17
Rosszindulatú Vászka 2011.09.27. 18:04:00
Azt meg sosenem értettem, miért akar valaki Törökországba nyaralni, bár tudom, hogy én vagyok ezügyben a tahó. Csak merthogy pont annak a cséávónak a béttya szecskázza a salátát a vacsihoz, aki retkeslábú tróger árulja a fejetlen kígyót a piacon. Ja és igen, rasszista vagyok.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 18:17:56
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.27. 18:24:24
gelsystem 2011.09.27. 18:27:09
EDE rokonod?????..........:)
Rosszindulatú Vászka 2011.09.27. 19:03:49
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 19:05:13
Egy Németországban mondjuk hétfőn Budapestre feladott sima postai levél melyik nap lesz kézbesítve?
Megdobbent 2011.09.27. 19:32:06
Dankeschün 2011.09.27. 20:22:34
www.posta.hu/kepek/upload/2011-05/nemetorszag.pdf
Dankeschün 2011.09.27. 20:35:26
Idefelé, meg 2 nappal rövidebb, legalább.
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 20:42:13
Ismerőst Törökbe kis híján megerőszakolta egy szállodai londíner.
BridgetJ 2011.09.27. 20:42:32
A Green viszonteladói között pedig ott van a Neckermann, Vista stb., tehát a legnagyobbak, akik pedig biztos nem állnának össze 'akárkivel'.
Törökország pedig csodálatos, az emberek kedvesek, mindenkinek csak ajánlani tudjuk. :) Főleg annak, aki bírja az oroszokat...:)
BridgetJ 2011.09.27. 20:43:42
Jokkura 2011.09.27. 21:16:18
Én más cipőben utazom,itt is voltak reklamációk ,de a perig egyik sem jutott.
Első reakcióm, ismételje meg a problámáját nyugodtan, összeszedetten. A második,hogy megkérdeztem,mikor tudom személyesen is megtekinteni a problémát,aztán annak az ismerétében megbeszéljük ,hogy mi legyen a következő lépés. javítás,csere, kárpótlás stb. És mindig alkalmazkodtam ( az első alkalommal) az ügyfél által javasolt időponthoz.
A másik reakciód: ha csak az első lenne...( bár orvosnál,gyógyszertárosnál ,pilótánál az egy is sok)
De ez az ország (is)a másik ember átkurásának a sportjáról szól...
Pl.: megjavítattom az autómat, nem tökéletes az elvégzett munk a, tarj a a markát a szerelő és megmagyarázza,hogy azért nem jó mert a tekrentyű bizbasza nem szerepelt a tekerentyű javításában. Az egy külön összeg,amihez megint szét kell szedni a tekrentyűt ,persze plusz pénzért.
De ez minden szakmában kimutatható...
Nem rég elhngzott egy mondat : " ne az figyeljék ,amit mondok,hanem azt amit csinálok".... ha ez törvényesítve van akkor mit lehet csinálni ?
Tabula rosa....akkor talán nem lesz senki ,aki hazudjon
@elwood: aztán az utánpótlás gyártásával :) ( kinderfabrik)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.27. 21:19:02
Cimbik papír alapú újságjának a blogja nekije annak:
virage.blog.hu/
Olvasni, sokat, mert jó :)
Miizu 2011.09.27. 21:37:26
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.27. 22:07:02
Csak írunk.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.27. 22:56:04
5-7 nap. Na, ez pontos meghatározás. Gondolom, szombatot-vasárnapot ne számoljam, ezek szerint a Németországban hétfőn feladott levél következő hétfő-szerda között jön meg.
Csak kicsit lassabb, mint innen a szomszéd utcába, ami 3-4 nap. Ha jól értelek, akkor innen N.o.-ba is annyi. Fura tudomány ez a postás-topológia. :)
XCat 2011.09.28. 01:24:07
- Na, és mihez ért a gyerek?
- Micsoda kérdés! Ha értene valamihez, már régen az én boltomban lenne!
Na itt is biztos ez volt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 07:49:43
elwood 2011.09.28. 07:50:29
az a Tescoban fél csomag pogácsa
Csigorin 2011.09.28. 08:47:04
Ja, es tokmindegy mi es mennyi van elore kifizetve ha nem jattolsz nem csinalnak semmit.
XCat 2011.09.28. 12:17:04
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.09.28. 12:44:47
Csigorin 2011.09.28. 13:04:42
Igazabol minden nep kibirhatatlan amelyik olyan helyen lakik ahol lehetne udulni.
XCat 2011.09.28. 13:08:31
Sokan a magyarokról is így gondolják. Most éppen pl én is.
Szeretnék egy országot, ahol normálisak az emberek. Tudtok ilyet?
Trackback 2011.09.28. 16:03:14
Lúzer.
És még a világba is kiabálja.
BNorika 2011.09.28. 21:15:22
ZON 2011.09.29. 10:33:07
a környezetre.
Kata24 2011.09.29. 11:10:21
AmyS 2011.10.05. 10:25:55
vauvauvau 2011.10.21. 01:53:23
green travel igazgató sk.
Tündér2000 2011.10.27. 09:38:17
Mindig a Green Travelel utaztunk,soha semmiféle probléma nem merült fel.Lehet itt porig alázni mindenkit,csak azt is figyelembe kell venni,ahogy egyes honfitársaink viselkednek odakint!Mi is voltunk egy full'luxus szállodába,szebbet-jobbat álmodni nem lehet és a magyarnak az volt a legnagyobb gondja,hogy nincs kivilágított tenisz pálya!Hááááát, mit lehet erre mondani..........
Tündér2000 2011.10.27. 09:59:57
Az idén is a legtöbb magyar Törökországot választotta úti célul és a Green Travelel utazott.Akkor miről beszélünk????????????????
AmyS 2011.10.27. 10:28:55
Tündér2000 2011.10.27. 17:04:25