Tékozló Homár

Általában nem kell 10 percet várni a rendőrségi segélyhívóra

2012.06.28. 14:52 | jackyll | komment

A rendőrség kivizsgálta a BKV-jegyautomatás történet segélyhívós részét, de kevés volt az elérhető információ. Mindenesetre szerintük áltagosan 55 másodperc alatt jut el egy naiv ügyfél az operátorig:

A blogjukon 2012. 06. 12-én megjelent „Lopják a visszajárót a BKV jegyautomatáiból” blogbejegyzés észlelése után a BRFK vezetője vizsgálatot rendelt el. A blogbejegyzés objektív vizsgálatához szükséges az esemény időpontjára vonatkozó információ, amely alapján a hívás egyértelműen beazonosítható. Tekintettel arra, hogy a blogon a fenti címen megjelent bejegyzés nem tartalmazza a rendőrségi segélyhívó szám hívásának pontos időpontját, a rendelkezésre álló adatok alapján nem tisztázható, hogy az említett esemény a megjelenés napján, vagy akár napokkal korábban történt-e.

A BRFK által működtetett 107-es hívószámra napi szinten 2500-3000 hívás érkezik, ezeket a kezelők folyamatosan veszik fel. A hívás kezdete és az operátorig jutás közti idő átlagosan 55 másodperc, ebbe a hívás kezdetén kötelezően elhangzó tájékoztató szöveg is beleértendő. Amennyiben egyidejűleg sok hívás érkezik, akkor a szolgálat vezetője intézkedik további telefonkezelők szolgálatba állításáról, hogy a hívásokhoz kapcsolódó rendőri reagálás az elvárható időn belül megtörténjen.

BRFK Kommunikációs Osztály

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.28. 14:54:41

Az átlagos 55 másodperc csak nekem tűnik soknak?

2012.06.28. 14:56:36

a 10 perc még istenes, én azt bírom amikor kb. a takarító felveszi, elmondod mivan. átkapcsol vkihez (aki vagy felveszi vagy nem) megint elmondod mivan, aki megint atkapcsol es amikor mar halalraszurtak megkerdezik h mi a gond pontosan?

Dr. Kix 2012.06.28. 15:05:25

Nemrég én is hívtam rendőrt. Gyorsan felvették. Sőt, a járőr is gyorsan kiért. Minden rendőr kulturáltan viselkedett. Ja, segíteni persze nem tudtak, bár feladatuk lett volna. (Mentségükre szóljon, megpróbálták)

ROTFL Manó 2012.06.28. 15:06:40

Gondolom a Kommunikációs Osztály ezt mondta, mert ezt kellett mondania. (Ja, meg azt is, hogy "megállapítást nyert".)

Komolyan mondom, ma délután hazafelé menet bejelentek valami köztörvényest a Nyugati aluljáróban, mondjuk legyen fiatalkorú prostis kerítés, vagy zsebtolvaj, esetleg hamis kölni - Naomi Karamell - mert azt a bonyolult szót, hogy Campbell, azt nem tudják kimondani a mázsa ötven körüli gárék és mérem stopperrel, hogy valóban leérnek-e a Nyugati pályaudvari örsről 55 másodperc alatt a lépcsőn.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 15:15:15

" Mindenesetre szerintük áltagosan 55 másodperc alatt jut el egy naiv ügyfél az operátorig:"

Átlagosan.
Pl. 3x felveszik azonnal, és helyből megszakad, 3x nem veszik fel egyáltalán...többi 4 alkalommal felveszik, de közlik, hogy leszarják.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.28. 15:22:27

@ROTFL Manó: "A hívás kezdete és az operátorig jutás közti idő átlagosan 55 másodperc"
Operátor felveszi 55 másodpercen belül, elmondatja, felveszi a hívó adatait, kapcsol valakit, az is továbbkapcsol, tegyük fel, hogy a panaszfelvételre illetékeshez, aki még egyszer, aprólékosan, elmondat mindent, újból kéri a bejelenő összes adatát, majd szól a beavatkozásra illetékesek parancsnokának (jobb esetben nem kell keresnie, mert nem oszcillálnak a színes fémgyűjtő bodzaparfümszedők az utca egyik oldaláról a másikra, azaz egyik kerületből a másikba. A parancsnok utasítja a beavatkozókat, esetleg újból kikérdezi a bejelentőt, aki akkorra már csak hiszi, hogy neki ingyen van, mert ha ha már továbbkapcsolják, szépen ketyeg a drótos hívás tarifája, zene közben is.
A dugóban aztán lassan odaérkezik a járőr, és mivel a közterületnek, aluljárónak azon a részén, ami hozzá tartozik, semmi olyan nincs, amit bejelentettek, a másik részére meg menjen, akinek két kerületi polgármester az anyja...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.28. 15:33:06

@ColT: Ha egy klimatizálatlan kórteremben 4 beteg 40,5°C-os lázban fetreng, másik 4 beteg meg már átvette a kórterem 32°C-os hőmérsékletét, mert felvette a "Néhay" előnevet, akkor a testhőmérsékletek átlagosan elfogadhatóak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 15:34:21

a 107 -nek hany kuna a romaingja Rab szigeterol?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 15:37:39

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Átlagosan simán. Problem? :D:D:D:D

A magyar átlagkeresetek is rendben vannak. Sokan keresnek minimálbért, meg páran pár milliót fejenként. Az átlag 250 ezer :D

Walaki01 2012.06.28. 15:40:21

Ez a központi hívó, egy baromság. Vidéken élek. Tűz volt. Hívom a 105-öt, jelentkezik a megyeszékhely. Elmondom, hogy kérem kapcsolják a városom hivatásos tűzoltóságát, mert itt van a tűz a városban. Közlik, hogy nem tudják kapcsolni, de tudnak adni egy telefonszámot. A szám hívásáért, természetesen fizetni kell, mert nem ingyenes, mint a segélyhívó számok.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.28. 15:41:33

@ColT: Nüná!
Én trafok, te trafsz, ő trafik, mi vagyunk a trafók.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 15:44:42

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Asserossz.

@Walaki01: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

akkor nem a központi szám a baromság, hanem aki kitalálta.
Sok-sok éve van olyan lehetőség, hogy a telefonközpont tudja, hogy te honnan hívsz (mobilról is), és oda kapcsol, ahova kell.
Csak valami barom építette ki a cuccot felétek, és oda nem csináltak ilyet. Mutyiszag van-e?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.28. 15:45:55

@Walaki01: Akkor sem jártál volna jobban, ha kapcsolják (lásd fentebb!). Beleordítasz a telefonba, hogy "Tűz van Bivalybasznádon a Sorkizárt utcai atomtemetőben, mintegy 250 ember + 2 országgyűlési és 9 települési képviselő van életveszélyben, oldják meg, mert te elmentél menteni, mert csak te tudod, hol van a gázfőcsap. Majd ők átszólnak a BM vonalon.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.28. 15:55:55

Egy simiismerősöm nettó másfél órát töltött T-s ügyintézéssel. Végigéltem realtime-ban, szóval úgy volt. Na szóval hovasiettek. Ezakemény.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 15:59:07

@Dr Gregory House: Jaj? :D

@Kellemes Zérókomponista: Céges telefonról én is szoktam ilyet.
A Pétáv pl. azt nyomja, hogy csörögcsörögmegszakad - csörögcsörögmegszakad - csörögkinyomja - csörögkinyomja - csörögkinyomja - csörögfelvesziaportás (az üfsz-t hívtad).

Ott mondjuk kipróbáltam azt is, hogy az ügyfélszolgálaton ülve felhívtam az üfsz.-t, és nem vették fel - a 4 mancikából kettő nem csinált semmit épp.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.28. 16:26:37

@ColT: lehet nem tudták hogy kell, ezért inkább biztosabbnak látták a körömreszelést! Nyakleves kijárna az ilyennek..

Most pedig.. lakmározzunk hangulatot! Kellemes enerválást.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 16:32:38

@Kellemes Zérókomponista: Ráb*tak, mert igazából én addig csörgettem-hívogattam őket, meg hallgattam a zenét, amíg akartam, nem én fizetem...

helianthus 2012.06.28. 16:45:14

@Kellemes Zérókomponista: én majonézes kukoricát lakmározok.

helianthus 2012.06.28. 16:46:17

@helianthus: jó lenne hozzá egy kis kovászos ubi, nincs valakinek?

KecskeDotyi 2012.06.28. 16:50:43

@helianthus: Itt van egy nagy vederrel. Hová küldjem? :) :D

Ha Homár nem utál nagyon, akkor jó sztorit kaptok (majd), igazi fogyasztóvédelmiset :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 16:56:41

@KecskeDotyi: Én is küldtem nekik, de b@ct@k rá :S

KecskeDotyi 2012.06.28. 16:59:18

@ColT: Én küldtem tegnap, majd lemondtam (azt hittem h megoldódott) majd ma megint elküldtem (bővített version, és máris van hozzá ápdét is). :D :D Szegény homár :)

Píter 2012.06.28. 17:12:27

1. Miért nem kérték meg a Homárt, hogy próbálja meg felvenni a kapcsolatot a poszt írójával és kideríteni a számukra nélkülözhetetlen infokat, hogy kiderítsék a várakoztatás okát.

2. Ami fontosabb: Miért nem inkább azzal foglalkoznak, hogy a BEJELENTŐT LERÁZTÁK, a RONGÁLÁS/BŰNCSELEKMÉNY tényét figyelmen kívül hagyták és a BŰNELKÖVETŐT futni hagyták?! Inkább erre reagálnának, ehelyett a sajtórizsa helyett!

XCat 2012.06.28. 17:21:35

Milyen merev válasz... nem érzem ki belőle maradéktalanul teljesen, hogy szolgálnak és védenek, és az életüket adják értem, úgyhogy én tökbiztonságban vagyok, meg ilyenek.

Kérjük átfogalmazni!

Manyecska 2012.06.28. 17:27:48

@helianthus: höhhöö..nagyapám elment a cébéába----átevezett a szigetről....oszt bevásárolt de otthagyott egypár evezőt :D:D:D na jó, meglett, ott ilyesmin nem akadnak fenn:)

XCat 2012.06.28. 17:31:09

@Píter: Nézd meg jól a levelet, ez a kommunikációs osztály. Annak a sajtórizsa a dolga.
Mondjuk csinálhatnák kedvesebben.

Ez jó, beírom a jövőévi kampányba. KEDVES RENDŐRÖKET!

XCat 2012.06.28. 17:39:38

Hm, három napja mentem el, bazz. Tényleg ennyire megdöglöttetek azóta? Mi történt? Valami? Semmi? Pontazértvagyellenkezőleg?

Balint Gyuri bacsi 2012.06.28. 17:40:47

@Walaki01:
Ez vicces dolog. Nekem a mentokkel volt hasonlo elmenyem. Az ejszaka kozepen Badacsonyban a Romai uton adtak egy masik telefonszamot amit felhivhattam es ott kerhettem segitseget.

Namost ne tudd meg, hogy egy ab-xyz-hijk szamot milyen hatekonysaggal lehet megjegyezni.

Minek van a 005, 007, 004?

XCat 2012.06.28. 17:44:01

@Balint Gyuri bacsi: Elvileg a legközelebbit kapcsolják be. A gyakorlatban majd valakit, aki ad telefonszámot a legközelebbihez.

Egyszer a mentősök elhagyták nagyapámat, akkor kérdeztem meg, hogy miafaszvanmár. Mondták hogy nem tudják, ez két várossal odébb csörög, ezen a számon érdeklődjek. De nagyon viccesnek találták, hogy elveszetett a semmiben egy combnyaktöréses ember, kedélyesen kiröhögött az ürge.

Rosszindulatú Vászka 2012.06.28. 18:06:48

A bejelentő rosszhiszemű pólgár elleni intézkedés foganatosítása fojamatba van. Annak céljábúl, hogy megállapításot nyerjen, miszerint az adófizetők pénzét rosszhiszemű magatartasával, hűtlen kezeléssel. Merhogy feltartottt, meg vélhető búűncselekmények felgöngyölítése elleni ráutaló magatartásot, meg a qrvaannyát mikor épp a kávé lefőtt basszameg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 19:24:06

Mondtam már, hogy a mai nap kapja be?

@KecskeDotyi: Á, az ilyet nem tudják lekezelni... :D

@Rosszindulatú Vászka: Vesszen az ilyen!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 19:40:07

@Rosszindulatú Vászka: olvastad a WB ugyet, mikor a harom szegeny lany meghalt?
beszoltak, hogy panik, van lehet valakit megkeseltek, hatalmas a tomeg
a rendor meg visszaszolt, ha nem birja a tomeget ne mennyen discoba!!!???
wtf

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 19:42:19

fejlettebb orszagokban akkor is kint van a rendor a mento es a tuzolto/ egyutt mind a harom/ 5 percen belul a 911-re, ha bele sem szolsz
/az mas kerdes, ha hulyeskedsz, a biro siman lecsukat/

Bálintka. 2012.06.28. 19:43:28

munkahelyemen havonta kb kétszer tárcsázzuk a 107-et. 2-3 perc az átlag, de 55 mp-nál hamarabbi kapcsolat teremtés ritka.

Az 55 mp szerintem egy cél náluk, és erre törekednek, és innentől el is hiszik hogy nekik sikerült.
Pl meki. "1 perc alatt kiszolgálnak". bemondod mit kérsz, fizetsz, és adják a blokkot. 40 mp. A gép szerint kész vagyok. fasza. utána meg még 2 perc mire az árut is megkapom.

Manyecska 2012.06.28. 19:43:36

@hagyma: ne is mondd egyikőjük anyukájával együtt dolgozik az unokatesóm.. :(( borzalmas volt..

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.28. 19:49:52

@hagyma: Ezzel együtt ott speciel nem sokat tudott volna tenni a rendőr.
Nem sokkal előtte Berlinben volt hasonló eset. Ott többen haltak meg, úgy emlékszem.
Pánik esetén bármit teszel, csak olaj a tűzre.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 19:58:07

@agresszív kismalac: ezet elhiszem, de en nem hittem a szememnek, mikor olvastam
hat ez valasz?
es az sem lehetetlen, hogy tudtak volna segiteni
ilyen jellegu baleset mindenhol van szinte, altalaban tuz okozza a panikot, de mas is kivalthatja
de ilyenkor aki el es mozog rohan segiteni
nekem igen furcsa hozzaallas
jelzem pl floridaban, de talan kentuckyban is, ahol nagyobb rendezveny, disco stb van, alapbol kint van par rendor az epuletnel, meg koncerteknel
mint otthon a focimeccseken
tudom, hogy otthon nem lehet minden disco melle rendort allitani, de torekedni kell ra

XCat 2012.06.28. 20:02:18

@agresszív kismalac: Talán pénzt kellett volna adni a porontynak, hogy fussa rendes szórakozóhelyre... ha már mindenképpen a bagófüstbenbebaszásdrogozásősszehugyozottklotyóbanbaszás az egyetlen szórakozási perspektíva egy mai kölyöknek.
Bár az értelmesebbeknek nem. A többiért meg nem olyan nagy kár.

XCat 2012.06.28. 20:06:02

@hagyma: Túl sok mindent elhiszel, amit olvasol. Nem csodálom ha a zsaruknak elegük van a kis penészvirágokból, sok melót csinálnak nekik.
Nyilván nem a rózsadombi egyházi kórus nemzetközi összejövetelére tartottak, hanem egy lepukkant leprafészekbe. Aki odamegy, ne lepődjön meg.
Különben meg, a megvadult birkacsordáról nem a tulajdonosok tehetnek. Feleennyi is megtaposta volna őket. Talán túlélték volna, és akkor nem lett volna ekkora szenzáció... de lényeg a lényeg, a saját kis hülye fajtájuk gyilkolta meg őket.
Nem a rendőrség, nem a tulajdonos, nem a társadalom felelős érte. Csak azok, akik ott voltak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:07:07

@NaomiKaramell: bizonyos korban a vilagon mindenhol a porontynak / jo lehet zambia kulson nem/ igenye van a szorakozasra
es megy is
Te is mentel en is mentem
de!!!!!!!!!!!
abban az idoben nem lehetett ilyen mindenfele hulyegyereknek nyitni minden szart es leszarni mindent
meg kellett felelni a kovetelmenyeknek
sot a rendor is kint volt, eleve megakadalyozando, hogy nyolcszor annyian mennyenek be, mint akik befernek

XCat 2012.06.28. 20:09:03

@agresszív kismalac: Le kell őket fagyasztani. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:09:18

@NaomiKaramell: hat, ha az index "-be teve leirja, hogy a rendorsegen visszahallgatott hanganyagban elhangzott ez, akkor en elhiszem, mig nem utasitjak vissza
de, a tulajdonosok IS tehetnek rola sot legfokeppen, jon a love szarnak mindenre
mondjuk a biro is igy gondolta, aki elitelte oket
2-1

XCat 2012.06.28. 20:10:37

@hagyma: A szórakozás nálunk egészen másképp nézett ki. És mindenki túlélte, kivétel nélkül. :)

Ez nem szórakozás, ez elállatiasodás. Ez a három szerencsétlen meg pont rábaszott. Örülni kellene neki, hogy csak három.

XCat 2012.06.28. 20:14:11

@hagyma: Keresztre is kellene feszíteni mindenkit, aki a bevételéből próbál megélni, meg munkát adni másoknak, hát nem? :) Ha nem engednék be őket, azért menne a picsogás.

A bíró nem tudom mit gondolt, valószínűleg úgy képzelte el, hogy szegény ártatlan angyalilelkű kisgyerekeket erőszakkal elpusztította a csúnyagonosz fogyasztói társadalom kapzsisága.... Vagy valaki nem szerette a tulajdonosékat. :)

Kifordított kacagány 2012.06.28. 20:14:41

@Píter: talán mert így próbálnak célozni rá, hogy a poszt toló valótlant állít

@NaomiKaramell: és jó volt?

@hagyma: fejlettebb országokban azért vannak, hogy szolgáltassanak, itt meg azért, hogy kiszolgáltassanak.

Kifordított kacagány 2012.06.28. 20:15:47

@NaomiKaramell: picsogás miatt viszont még mindig nem ültettek le senkit.

XCat 2012.06.28. 20:17:26

@Kifordított kacagány: Úgy kell nevelni a kölyköt, hogy ne legyen igénye ilyen szarokra. Ennyi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:18:34

@NaomiKaramell: az teny
mikor tulporogtem a rendor hatbabaszott a gumibottal es rajottem, azt akarta kozolni vegyek vissza
faszt erdekel ki picsog
itt mindenhol ki van irva x ember mehet be allva meg y ha ulnek
ha tobb megy be es baj lesz, a tulaj ul 456 evet, tehat nem megy be tobb
joreggelt kivanok

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.28. 20:20:56

@NaomiKaramell: Gondolom, mikor fiatal voltál, te is mindig pont azt csináltad, amit a szüleid mondtak neked. Vagy amit mondtál nekik, hogy csinálni fogsz.
Vagy ilyesmi.

XCat 2012.06.28. 20:21:08

@hagyma: Amerika for president. :)
Most bocsáss meg, ki le nem szarja, hogy ott mi van?

Azon mennyit szörnyülködtél, hogy a wtc után hány embert kínoztak meg vagy suvasztottak el, mint potenciális terroristát? Hol írtad le, hol osztottad az észt? Csak úgy kíváncsiságból kérdezem persze. :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.28. 20:22:50

hagyma és PlasztikKomp-Bell-NaomiCat,írtam nektek privátot, hogy kéne várni a választ? Nem értek ehhez itt. Vagy csak basztok?

XCat 2012.06.28. 20:22:57

@agresszív kismalac: Az én életemet nem érdemes összehasonlítgatni másokéval. De ha a szűktágismeretségikörös többiekéből indulok ki, ott sem volt jellemző az ilyesmi.

Manyecska 2012.06.28. 20:24:12

@NaomiKaramell: unokatesóm szerintem elég értelmes....komolyzenész...sza érted. De nem akarok erről már beszélni.

XCat 2012.06.28. 20:24:31

@Kellemes Zérókomponista: Nekem ne írjál privátot, nem működik a privátom. Már kilencvenszer leírtam itt, figyelhetnél.

(Kaptál kontaktot.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:24:48

@NaomiKaramell: kulon cikket irtam, talan kettot is a wtc-rol mar nem tudom hova
ez egy
ezert tart ott az orszag, mert ezt tartjatok, ki nem szarja le, hol mi van
amugy gondolom van akit erdekel
en pl nyitott ember vagyok es mindig erdeklodve olvasom bizonyos dolgok hogyan mukodnek irorszagban, kinaban, vagy malibun
en itt ingyenesen hazafias lelkesedessel bemutatom az itteni szisztemat es ez a hala
hat nem is ertem

XCat 2012.06.28. 20:26:21

@Manyecska: Biztosan. Nyilván valaki berángatta erőszakkal. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:26:31

@Kellemes Zérókomponista: nezd en nem olvasok privatot
jo ideje mar az emiljeimet sem olvasom el
ez kuldotol fuggetlen
privat kapcsolatot anyammal es a fiammal tartok fenn
meg Maryvel, de utobbihoz nem kell sem kuna sem internet

XCat 2012.06.28. 20:29:11

@hagyma: "talan kettot is a wtc-rol mar nem tudom hova"

New York Times. Vagy Washington Post. Minimum, ha nem is jelent meg de beküldted, akkor komolyan veszem. :) A blogodba nem ér.

"amugy gondolom van akit erdekel"

Biztos van, de az kurvára nem arra fog várni, hogy hagymácska a maga sajátos középeurópai perspektívájából interpretálja neki a homáron keresztük. :)

XCat 2012.06.28. 20:31:54

Na mindjárt megjön vászka, és példálózik egyet valami lopott szarcsival.... akkor lelépek pár napra megint.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:33:55

@NaomiKaramell: nana nem tudhatod, de valoszinu nem NYT, mert ha odairnek sokkal nagyobb arcom lenne
ooo
hagymacskaval egyszer az a baj, hogy amerikai oldalrol ugat, masodszor az hogy kozep/inkabb kelet/ europai perspektivabol beszel
masok neveben ne beszelj
ugy altalaban mind a valo eletben, mind az interneten tobben kedvelnek mint nem
elobbi arany 90-10, utobbi 70-30
az elobbi azert magasabb mert szemlyesen meg vonzobb vagyok, olyan sarmom van vagy mi
erted?
amugy szeritem a nemetek nyernek ma
es vasarnap is

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.28. 20:35:08

pedig micsoda nyugodalmam volt.... nehéz az élet. hajjjjajjj.

Anomalocaris (törölt) 2012.06.28. 20:36:00

Megérett Kukunberg néni uborkája!

XCat 2012.06.28. 20:37:46

Ha problémamegoldási célzattal kötelet javasolnék, azt ugye nem vennéd közeledő jellegű baráti gesztusnak? :)

Kifordított kacagány 2012.06.28. 20:38:19

@NaomiKaramell: egészségedre

nyilván nevelés kérdése is, hogy legyen annyi esze a kölyöknek, de a nevelés sem mindenható, előfordul ifjú korban, hogy az ember előbb cselekszik, aztán gondolkodik.

a wtc más téma, nem kell ide keverni. ott nem lépte át a megengedett keretet a légtérbe beengedett és eltérített repülőgépek száma.

@hagyma: ezután majd itt is úgy lesz. idővel.

@Kellemes Zérókomponista: basznak itt rád, így jártál

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.28. 20:39:26

jaa, majd elfelejtettem, megint ugat ez a kurva kutya a teraszom alatt. aszonta a gazdája, hogy őt nem zavarja, azt, hogy a többiek mit gondolnak, azt meg leszarja.

tiszta balkán, basszameg.

XCat 2012.06.28. 20:40:36

@Kifordított kacagány: Baszdmeg. :DDDDD

Ezen a repülősön mekkorát röhögtem. :)

XCat 2012.06.28. 20:42:07

@NaomiKaramell: ... mondjuk a franc akar közeledni hozzád, csak úgy eszembe jutott a "fojtsd meg isten, ne kínozd" tartalmú mély népi bölcsesség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 20:43:57

@Rosszindulatú Vászka: hat ugy, goy valami olyasmit irtak atlagosan 55 mp-n belul valaszolnak
nade ha ezt, akkor nem mindegy mikor veszik fel?

XCat 2012.06.28. 20:49:00

@Kellemes Zérókomponista: Te mikor óhajtasz bejelentkezni?...

Kifordított kacagány 2012.06.28. 20:49:06

@hagyma: igazából emberünknek is válaszoltak, csak átlagon felül. a válasz meg átlagon aluli volt. a lényeg, hogy az átlag az meglegyen.

Kifordított kacagány 2012.06.28. 20:50:08

@NaomiKaramell: azt mondják a röhögés egészséges. hogy lehet valaki veszélyesen egészséges?

XCat 2012.06.28. 20:51:33

@Kifordított kacagány: Ha beleköpök valamit a billentyűzetbe, az veszélyes.

Kifordított kacagány 2012.06.28. 20:56:45

@NaomiKaramell: á, az nem veszélyes, a billentyűzet nem ráz, csak csupa ragacs lesz. amúgy jól bírja a kakaót és a kávét is. egy kis nyál igazán nem fog ártani neki.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
az nem veszélyes, az halálos

Mylady 2012.06.28. 21:10:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nálunk meg nyitott egy szabadtéri szórakozóhely (úgy 1 km-re). Az egész lakótelep azt hallgatja (még csukott ablakkal is, de ki az a marha, aki a kánikulában becsukja az ablakot) csütörtöktől szombatig este 10-től hajnal 4-ig, a polgi meg azt találta válaszolni, hogy bocsika, az már másik kerület. Nem azt, hogy értem a problémádat, kedves szavazópolgár, kezdeményeztem megbeszélést a szomszédos polgármesterrel és remélhetőleg sikerül lezárni az ügyet úgy, hogy neked is jó legyen.
De hát végülis mit ér az a kb 20 ezer ember, aki ott lakik....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.28. 21:14:45

@Mylady: na az se kutya. asszem elköltöznék onnan rövidúton. azon gondóxom innen is, de ettől az egy dologtól eltekintve jó hely, meg megígértem a csimotáknak, hogy többet már nem költözünk....:..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.28. 21:15:47

@Mylady: ja meg még azt akartam kérdezni, hogy milyen vallású az a polgármester?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.28. 21:16:49

Én most be vagyok jelentkezve. A falapocskákkal sincsen gond. hawaii.com

@Mylady: helyesbítenék, nektek antihawaii.com. Együttérzésem, bár ezzel marha sokra mész.

XCat 2012.06.28. 21:16:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Képzeld, néztem ma lakáshirdetéseket felétek... ürge feladott egy olyat, hogy szuperolcsón kiadó lakás, de a macskáját kötelezően etetni meg gondozni kell. Vicces emberek vannak. :) Nem a szomszédod?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.28. 21:20:32

@NaomiKaramell: nem tudom. Ide biztos. Hova lenne jó még? Nekem nem jött kontakt. Azt sem tudom mivan. Szuperolcsón lelakhatót keress. Az az üzlet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.28. 21:25:46

@NaomiKaramell: kösz. azért ez a környéket figyelembevéve annyira nem olcsó, pláne két rühes macsekkal. meg a franciaágy alá mi van bedugva? raklapok? szakadt matrac?

XCat 2012.06.28. 21:27:20

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Mittudomén, annyira nem elemeztem ki... nem az esetem a stílusa. Csak a szövege miatt maradt meg, jót röhögtem rajta. :)

Mylady 2012.06.28. 21:33:12

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ha nincs messze a kutya, akkor érdemes lenne ultrahangos kutyariasztót venni. Állítólag azzal lehet nevelni a kutyát, viszonylag gyorsan megtanulja, hogy ne ugasson.
Tudom, szegény kutyának rossz, de ha nem ugat, te sem használod.

Mylady 2012.06.28. 21:45:28

@Kifordított kacagány: Tényleg? Pedig én is akarok venni szimplán a rámtámadó kutyák ellen.

Mylady 2012.06.28. 21:46:36

@Kellemes Zérókomponista: Köszi, bár valóban marha sokra :)

LenaLondon 2012.06.28. 21:47:39

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Megtudhatom milyen környék? Merrefelé van ez? vagy nem nyilvános?

Rosszindulatú Vászka 2012.06.28. 21:51:51

@hagyma: fals. Van, hogy sokat kell csengetni a 112-t.

XCat 2012.06.28. 21:54:35

@LenaLondon: Neusetzgasse 6-8
1100 Wien

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 21:56:36

@Rosszindulatú Vászka: mi az a 112?
itt 107-rol beszelnek
nalunk 911 van
az mindenre jo, qrwa gyorsan felveszik

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.28. 21:57:42

@Mylady: de az az én kutyámat is zavarná, aki pedig ártatlan, mer olyan szépen kussol, hogy öröm nézni.

@LenaLondon: @NaomiKaramell: nem mennék oda, persze ki mit szeret. shoppingolni jól lehet, mert rengeteg üzlet van ott, annak aki erre élvez:D nekem az már tömegnyomor.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 21:58:19

a nemetek meg szamomra valratlanul szopoagon vannak

XCat 2012.06.28. 21:59:38

@hagyma: Ezek nem németek, kicsi hagyma. Osztrákok.
Tudod, itt európában olyan avitt dolgok vannak, mint az országok.

Rosszindulatú Vászka 2012.06.28. 22:00:34

@hagyma: itten meg az van, a 112. Namost az van, hogy mindegy mijen pánikszámot hívsz, a központ közös.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 22:03:34

@NaomiKaramell: ne haragudj egy Germany-Italia kiirasu football merkozest nezek, osztrak egy szal se
@Rosszindulatú Vászka: nem tudom a szamokat de a posztban 107-rol beszelnek....
szoval ezek szerint Te se:) vagy van tobb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 22:05:34

@NaomiKaramell: amugy nalunk allamok vannak
mas a rendszer kicsi cica
de mindenki amerikai
es pluszban meg vannak orszagok is
egy kicsit eszakabbra meg par delebre

Kifordított kacagány 2012.06.28. 22:10:37

@Mylady: azok ellen jobb a sokkoló vagy a gázspray

@hagyma: itt a 112 a 911. illetve nem egészen, de olyasmi.

Rosszindulatú Vászka 2012.06.28. 22:11:52

@hagyma: Nem. Itt bármijen pánikszámot hívsz, ugyanabba a központba megy a hívásod. Ez van. Amúgy nem hüjeség.

Mylady 2012.06.28. 22:12:42

@hagyma: A régi 104, 105, 107 hívószámok ma is élnek, de uniós szabályozásra létrehozták a 112-t, ami az egységes segélyhívó. Mint a 911 nálatok. Odatelefonálsz és ők tudják, hogy kit kell értesíteni. Vagy nem.

Mylady 2012.06.28. 22:13:53

@Kifordított kacagány: De a gázspray káros, az ultrahang meg csak kicsit. Nem?
És hol lehet gázsprayt venni? És meddig nem engedélyköteles?

XCat 2012.06.28. 22:15:08

@hagyma: Hűűűű. Nem mondod?..

Kifordított kacagány 2012.06.28. 22:19:27

@hagyma: itt nálunk kimarad a közös európai öntudat, nálunk elég, ha mindenki az országa miatt nézheti le a másikat, egyszerűbb, mint kitalálni ki melyik államból érkezett. illetve, hogy ne legyünk ennyire egyszerűek, van a nyugat európai hülye, a középbalkáni paraszt és a dél-keletbalkáni cigány.

a számok meg úgy vannak, hogy volt a 04,05,07(mentők, tűzoltók, fakabátok) amire te is emlékszel, ebből lett a 104,105,107, aztán ez így túl egyszerű volt, meg a nyugatot is majmolni kell, így csinálták ezt a 112-t amit bárki hívhat, aki nem tudja, hogy most betörtek hozzá, magára gyújtotta az ágyat vagy levágta az ujját.
elvileg mindegy melyiket hívod, mert ha megteszed a bejelentést, akkor a telefonos droid annak szól akit érint a téma. gyakorlatilag meg ez nem mindig működik olajozottan. amúgy a legjobb mindig a mentőket hívni, az a biztos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 22:20:23

@Kifordított kacagány:
@Rosszindulatú Vászka:
@Mylady: ertem de a posztban 107 van
persze hogy nem hulyeseg
az a 911 itt

@NaomiKaramell: de

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 22:21:44

@Kifordított kacagány: OK mar vagom
de ha van ez a 112, minek fenntartani a tobbit?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 22:23:28

szerintem a 911 tok jol mukodik nalunk hivod es a diszpecser riaszt akit kell, vagy akiket
lehet tobb ilyen helpdeszkest kene atiranyitani erre a teruletre
csak fontosabb ha eg a haz, mint ha lefagy a windoz

Kifordított kacagány 2012.06.28. 22:24:05

@Mylady: addig amíg nem tudnak róla. mondjuk harmatcsepp típusút tarthatsz minden gond nélkül, a kutyák ellen az is jó. ha szerencséd van, fel is fordul tőle.
a legjobb a sokkoló. abból is olyan ami kilövi az elektródákat. csak az meg nem túl olcsó.
a legtutibb viszont a kombinált sokkoló amiben van gázspray is, így egy kisebb fajta arzenállal a kezedben nézhetsz szembe az ellennel.

mortalwombat 2012.06.28. 22:27:14

Teherautó vs. személyautó frontálisan. Hívom a 104-et, várok 1 percet, semmi. 105, 1 perc, semmi. 112, 1 perc, felveszik, oké küldenek mindenkit. Az egy dolog, hogy mindenki fölösleges volt, mert azonnal szörnyethalt az autós, de ha véletlenül azon a 2,5 percen múlt volna az élete?

Kifordított kacagány 2012.06.28. 22:27:20

@hagyma: mert a sok kétbitesnek gondot okoz megjegyezni egy újabb számot.
mellesleg néhány embernél még a régi hívószámok is bonyolultnak tűnnek.

Kifordított kacagány 2012.06.28. 22:29:35

@mortalwombat: ez azért egy kicsit hihetetlen számomra, mert ha a mentőket hívod, általában felveszik.

XCat 2012.06.28. 22:39:41

@Kifordított kacagány: Ez a "de van hogy mégsem" állapot lehetett.

Ez az elektródás szacsi legális?

Kifordított kacagány 2012.06.28. 22:45:47

@NaomiKaramell: igen, lehet.

én nem tudok róla, hogy bármi is tiltaná.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 22:50:10

@Kifordított kacagány: hat en nem ismerem az itteni szisztemat, az tuti a felbites amerikai is tudja barmi gaz van akkor 911, baleset tuz, lovoldozes stb..
ugy kepzelem vannak regionalis kozpontok, fejletlenebb orszagokban jarasi tanacsok, ahol felveszik es total online vannak a rendorokkel tuzoltottkkal es seriffekkel, meg mentokkel, kapasbol latjak honnan jon a hivas es kapasbol tovabbitjak az infot a legkozeelebbi rendornek mentonek, tuzoltonak
fejletteb orszagokban igy mukodik

XCat 2012.06.28. 22:53:30

@Kifordított kacagány: KELL. Kutyákat fogok terrorizálni. Meg szomszédokat. :D

@hagyma: Te tudod hogy most hülyeséget beszélsz és direkt csinálod, vagy nem tudod, és akkor nem tudod?

Kifordított kacagány 2012.06.28. 23:02:57

@hagyma: ott már régóta van a 911, itt meg alig 10 éve a 112. jól van ez így, hogy mindegyik működik. itt nálunk is úgy van, hogy attól függően honnan telefonálsz, kapcsolják az aktuális központba, ott felveszik a "rendelésedet", majd intézkednek. a probléma egyedül ott van, hogy akik ott dolgoznak, jelentős részben azért vannak ott, hogy legyen egy kényelmes munkahelyük, ahol elvannak és amiért pénzt kapnak. ezeknél nem minden esetben merül fel a gondolat, hogy ha már ott vannak, akkor az nem a két szép szemükért van, hanem azért, mert a kérdéses munkát el kell valakinek végezni. szeretném hinni, hogy egyre kevesebben vannak ilyenek.

@NaomiKaramell: és azontúl a neved amazonket lesz?:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:03:04

miert bantassz?
ugy hallottam vissza akarjak allitani a jarasokat...
nincs azzal baj
a tobbi meg tenyallas
nalunk igy mukodik
igy kene otthon is
felhivom a 112-ot
a legkozelebbi helpdeszkes felveszi, aki rogton iranyitja a legkozelebbi segitseget
bar azt is monhatja, hogy ne menjel diszkoba, leteszi es nezi tovabb a baratok koztet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:05:28

@Kifordított kacagány: ertem ene ezt nem is fontos kivonni a szamot, de ugy vettem ki a posztbol! hogy mashova fut be a hivas, tehat ez a 107 pl a BRFK-ra
namost
szerintem minden 2 bites gyorsan rajonne, ha elmondanak akarmi van ezt az egy szamot hivja
OK par honapig biztonsag kedveeert fenn lehetne tartani a tobbi szamot is

Anomalocaris (törölt) 2012.06.28. 23:08:46

@Kellemes Zérókomponista: Márpedig a magyarok szeretnek ázni. El. (Vigyázat! Poén!)

Kifordított kacagány 2012.06.28. 23:14:58

@hagyma: mindegy, hogy hova érkezik a hívás. régebben mikor még nem volt 112, akkor is mindegy volt. ha már felhívtál egy segélyhívó számot, ott intézkedtek. azt a 3 számot meg amúgy sem lehet más célra kiadni, tehát akár használatban is maradhat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:22:00

@Kifordított kacagány: OK
nem akarok en belefolyni
nekem az 55 mp soknak tunik- ez egy
a WB-ben tortent valasz mostanaban jott ki, hogy ne mennyel discoba, akkor nem lesz tomeg
na ez a ketto nalam furcsa
nekem egyszer kellett otthon felhivnom a tuzoltokat, kb 88'
elso csorgesre felvettek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:23:48

@Kifordított kacagány: en feltetlen megyei szinten inteztem volna
egy megyeszekhely
egy kozpont

Kifordított kacagány 2012.06.28. 23:38:31

@hagyma: én meg úgy, hogy egy ország, egy központ. nem vagyunk olyan nagyok. nem az számít, hogy hova megy be a hívás, hanem az, hogy ott gyorsan frissen intézkedjenek.
amúgy pár éve mikor mentőt kellett hívnom, 2-3 perc alatt itt voltak. igaz, csak az utca végéről kellett jönniük, de úgy gondolom amíg a teleportálást nem állítják rendszerbe, ennél gyorsabban nem fog menni.
ha rögtön felveszi első csörgésre a központ, akkor is kell 1-2 perc mire elregélem mit akarok. a központos riasztja az érintetteket, akiknek szintén biztos kell egy perc mire autóba, helikopterbe, tengeralattjáróba, stb-be ugranak. az instrukciókat menet közben kapják. ha az utca végéről kell jönniük, akkor pár perc és itt vannak, ha a szomszéd városból, akár fél óra is lehet. a fizikát itt sem lehet megb.ni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.28. 23:38:56

@Kifordított kacagány: Nekem is volt már, hogy a mentők másodikra...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:41:25

@Kifordított kacagány: nezd, amig vannak megyek, varosok
erdemesebb ezekben a teruletekben gondolkodni
bar nem tudom , lehet mar megszunt teszem azt a heves megyei rendorkapitanysag stb.
annal nagyobb az az orszag hogy 1-2 kozpontja legyen
szerintem
meg hat ugye a helyi ismeretseg
nem tudom
tenyleg nem
szerintem a megyerendszert kar lenne szetkurni

Kifordított kacagány 2012.06.28. 23:51:59

@ColT: nekem eddig a mentősökkel csak pozitív tapasztalatom van. kellett már hívni őket párszor és mindig gyorsak voltak. legtöbbször tovább tart míg eljut a paraszt tudatába, hogy segítséget kell hívni, mint az amíg utána odaérnek.

@hagyma: egy megye túl kicsi, felesleges költség lenne annyi központ. a hívás helyét már amúgy is láthatja a diszpécser miközben felveszi a telefont, így még akár az előtt elindíthat egy riasztást mielőtt beleszólnak. helyi ismeretsége meg legyen a kiszálló egységnek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:55:38

@Kifordított kacagány: OK
nem az en bizniszem
en tuti vagyok jobb a megye rendszer, de siman ki lehet szervezni maltara is offshorebe is
nekem8

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:58:49

amugy egy megye kicsi tuz viz, baleset rendorseg, katasztrofa tokom tudja mire?
bebasz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.28. 23:59:54

na ezert ulnek ott 55 mp-ig a telefonon ami a posztolok szerint sokszor percek
de mar mondtam nekemvoszem, amugyis vacsoraido
hamburgertime

Kifordított kacagány 2012.06.29. 00:35:56

@hagyma: azért erre nem mindennaposak a hurrikánok. az meg igazán édesmindegy, hogy 100 droid egy központban ücsörög, vagy 50-ben. már legalábbis ami a reakcióidejüket illeti.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.29. 01:54:19

@Kifordított kacagány: hat ha hurrikan jon, ritkan hivjak a 911-et
napokkal ezelott szolnak, hogy jo lenne lelepni
nem erted, amit mondani akarok
a 100 droid ugye ulhetne madagaszkaron is nem? atelefonvonal kb ugyanaz
ez nem csak ezen mulik
ez egy csapatmunka, aminek a szervezese megyei es lejjebb bontva varosi, falusi uton oldhato meg a legmegfelelobben
ennek azert meg sokkal sokkal tobb vonzata van, minthogy valaki felveszi a telefont

Kifordított kacagány 2012.06.29. 04:41:27

@hagyma: ööö, ha a segélyvonalat hívod, akkor egy telefonközpontot hívsz, aminek meglehetősen mindegy, hogy helyileg hol van. mint ahogy az is, hogy 2, 3 vagy 5 van belőle. pont azért mert ez csapatmunka, a diszpécsernek csak az a feladata, hogy adatot rögzítsen és telefonáljon. azt meg bárhol végezheti.

lazarjozsef75 2012.06.29. 06:00:19

A központi segélyhívóról egy hónapja mondta egy mentőorvos (de mintha már itt is lett volna), hogy amíg ki nem építik a rendszert, addig jobb a 104-et hívni. Már ha mentő kell...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.29. 08:25:55

péntek van. el kellene húzni valamerre hétvégére. Olyan tó-folyó mellé ami nem túl ismert, de lehet benne uszikálni..
ötlet?

Manyecska 2012.06.29. 08:33:57

@lazarjozsef75: nekem majdnem kellett mentő:D..tekerek be halkan, csendben, amikor is a lábfejem nem moccan...rátekeredett a cipőfűzőm a pedálra..jobb híján elkezdtem viharos gyorsasággal visszafelé tekerni aztán mivel nem jött le teljesen jobbra dőltem, mint egy jó jobbikos :D:D
Eszt megúsztam. De a sok arrogáns, beképzelt nagyarcú kommentelőt?? :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.29. 08:38:49

@batgirl: Balaton? Ugyan ismert, de garantáltan lehet benne úszkálni. Hosszú a partja, sokan elférnek mellette. Isteni a víz!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.29. 08:39:17

@Manyecska: én meg tegnap a fémkukát ráejtettem a lábamra. Nem hívtam mentőt:(
igaz, nagyon szarul esett, és picit sírtam is. és most van egy kékeslila nagylábujjam.

Manyecska 2012.06.29. 08:40:40

@NaomiKaramell: hát az igazság az ebben a korban mindegyik 1: hülye..:D 2: hajtja a csordaszellem 3: nevelni már késő!!.......zenészek általában késő éjjelig dolgoznak /este 7-től/ hétvégén pláne, hétköznap is. A gyereket ők is alig látják..nehéz!.. :(

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.29. 08:40:43

@atpijkamo: mindenki oda megy. tömegnyomor lefelé, tömegnyomor hazafelé, tömegnyomor a strandokon.annyit nem ér az egész.
nincs valami más ötlet?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.29. 08:54:15

@Kifordított kacagány: Velük nekem is, gondolom ha nem veszik fel, akkor túlterhelés van.

@hagyma: Itthon gondolom nem olyan méretű egy megye, mint nálatok.

Manyecska 2012.06.29. 08:57:32

@atpijkamo: Kékszalag van?:D mi is megyünk pár napra nemsoká:) hétvégén semmi pénzért nem mennék most ott strandra szerintem..:)) inkább viszek nagyfaternak még egy pár evezőt hátha otthaggya a helyi cébéába megint oszt nem tud kiparkolni/beparkolni!!:) :)

Manyecska 2012.06.29. 08:58:52

@batgirl: fémkukát? tüntetni voltál??? :)
azt ráfogod itt a nyomorra na szép!!:D..
Bárhová is mész vigyél szúnyogirtót!!

leonito77 2012.06.29. 08:59:54

Mekkora kamu...

Történt, hogy éjjel mozgolódást hallottam a pincéből... hajnali kettőkor 20 percet kellett várnom rájuk, miközben az automata azt óbégatta, hogy jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hajnali kettőkor!!!

Az igaz, hogy a bejelentés után hamar érkeztek.

lazarjozsef75 2012.06.29. 09:31:23

@Manyecska: jók a reflexeid... én az Istenhegyi úton lefelé jövet zúgtam el egyszer (nem, nem száguldoztam) emiatt, és persze nem állt meg senki... ja de, egy külföldi, hogy kell-e mentő. Nem kellett, csak tetanusz, brrr....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.29. 09:37:50

@leonito77: Másoknál is mozgolódtak a pincében ;)

@Manyecska: Nyugi, én is dőltem már el hasonlóképpen :D Csak nem cipőfűző miatt :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.29. 09:56:30

@Manyecska: hehe...egyszűen csak kivittem a szemetet, és a szemeteszsákra rá volt tapadva a kuka, megemelkedett, és zsupsz, ráesett a lábujjamra. divatos lila köröm

Manyecska 2012.06.29. 10:01:55

Nahát hogy nem tudtok magatokra vigyázni:O! Komolyan lehet nem hülyeség a sisak:D..ólomcipő.. :))

Manyecska 2012.06.29. 10:03:43

@ColT: gondolom kifeszített ruhaszárító-kötél!:))) az minden sarkon akad! direkt! olyan tárgyakat tudnak tervezni bicikliútra /végére/ hogy sikoltozó lábrázást kapok tőle:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.29. 10:07:05

@batgirl: Rakaca-tó. A környék is gyönyörű. Multikulturális egzotikus élmények ott is lesznek, este keresd a Tavi Tündér névre (nem) hallgató kocsmát!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.29. 10:07:21

@batgirl: Tilos fürödni, vízibiciklizni és jet-skit használni a Lupa-tavakon és az Omszki-tóban. Ezek szerint azok jó helyek a fürdésre.

hvg.hu/itthon/20120629_lupa_omszki

A Lupa tavak ipari terület, megközelíteni is tilos.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.29. 10:07:32

@Manyecska: Neeeem, én simán elcsúsztam valamin, de vagy harminccal. Utána szép kötések voltak a végtagjaimon :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.29. 10:08:33

@leonito77: Akkor dasztak biztos. Hajnali kettőkor a nem drogos bűnözők is alszanak. Vagy legalábbis ágyban vannak.

Manyecska 2012.06.29. 10:09:27

@ColT: tese hordasz sisakot mi??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.29. 10:09:43

@lazarjozsef75: "az Istenhegyi úton lefelé jövet zúgtam el egyszer"

Ott nem jó elzúgni. A nyolcvannal közlekedő kocsikat előztük biciklivel anno.

Manyecska 2012.06.29. 10:10:37

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: dehogy alszanak... !:D:P akkor zárnak a mulatók. Volt ahol fél háromkor még mulattunk /mondjuk nem sűrűn!/:) hajnali kettőkor bozótharcosok dúlnak az utcán:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.29. 10:10:42

@Manyecska: Érdekes lehet az a sisak, ami megvédi egy bringás végtagjait. Hol lehet kapni olyat?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.29. 10:12:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ez klassz ez a hely, megfogom látogatni.
de nem mot. úszni szeretnék, fürödözni, itt meg nem látok semmi fürdőhelyet.
viszont nagyon tetszik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.29. 10:14:41

@Manyecska: Már igen.
Egyszer jól jött, egyszer meg jól jött volna, ha rajtam van :D

Fél 3 az nemrég még nekem is teljesen korrekt időpont volt ;)

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem-nem, az nem az volt... Volt olyan is, amikor nemjózanon, de az más történet :P

Manyecska 2012.06.29. 10:17:39

@batgirl: Tisza-tó egy eldugottabb része??

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.29. 10:25:39

@Manyecska: már meglett, a családi tanács cegléd mellett tette le a voksát

Manyecska 2012.06.29. 10:26:57

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ja télleg azok hosszan tartó felpörgést okoznak. Csak aztán meg le is merítik a szervezetüket egy füst alatt. Komolyan nem értem mért csinálják:(

Manyecska 2012.06.29. 10:30:09

@batgirl: én Mindszenten nyaraltam. A bokrokban rohadt sok szúnyog volt:D :(

Manyecska 2012.06.29. 10:32:32

@ColT: nekem is:D koncertek voltak ezek!! Kólával. Alkohol ohne nálam kivéve a gyümölcsös sört.:P

Manyecska 2012.06.29. 10:35:40

@batgirl: most nem azért a délegyházi tavak is tök jók:D /látványos/ volt a családban naturista:)

Manyecska 2012.06.29. 10:42:01

@atpijkamo: pedig én ott nőttem fel. ott tanultam meg úszni. Mega Dunában /az mondjuk véletlen volt mert a kavicsos kisszigetről nem találtuk meg visszafelé a vízben a sekélyebb utat/:)) ma már nem mennék egyikbe se!!! Állítólag Európa összes fertőzése gyakorlatilag az omszki tóban koncentrálódik..

Manyecska 2012.06.29. 10:44:42

A Lupa-tónál /is/ kulturális érdekesség is lehet a nudisták része...pl. a meztelen motoros /bukósisakban ba..m+/, a széllel a szomszédos part felé sodródó pőre férfi szörfös /"ne nézzzetek oda gyerkek!"-mondta anyám amikor magához tért a röhögéstől/..a sok liluló szájú kutya:)...stb.

Manyecska 2012.06.29. 10:49:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: vastüdőnek hívják! Én időnként belecsúszok egy-egy likba pár zúzódásom gyakran van: lila, zöld és sárga színek:))

Manyecska 2012.06.29. 10:53:02

Gyünnek ide a madárkák a párkányra strandolni tettem ki nekik egy nagy tál vizet minden nap kifürdik...

helianthus 2012.06.29. 10:53:41

@Manyecska: remélem nem bánod, hogy kinevettelek kicsit? Vizuális vagyok és láttam magam előtt a jelenetet. :D
Én egyszer gyermekként kipróbáltam, tudok-e csukott szemmel bicajozni. A kanyarban. Arra nyitottam ki a pilláimat, hogy az árokban fekszem a bicóval a lábam között és fáj a karom.

Manyecska 2012.06.29. 10:59:21

@helianthus: :) felőlem! Tiszta szerencse hogy nem a kereszteződésben a kocsik előtt előtte 50m-rel!!

helianthus 2012.06.29. 11:02:09

@Manyecska: á, okos gyerek voltam, mint a fentiekből is látszik, mellékutcában csináltam. :D

Manyecska 2012.06.29. 11:05:56

@helianthus: ja nem azt most én csináltam majdnem..t.i. előtte vágtam át keresztbe egy nagy kereszteződésen, képzeld ha ott kezdek xarakodni lehet elcsapnak:( áááá! Most komolyan elgondolkoztam kéne-e hóttálmosan járműre ülni??

Martinicske 2012.06.29. 11:29:49

Ez egy hatalmas baromság, hogy a segélyhívó össze van vonva, de még rosszabb hogy pont a rendőrségnél veszik fel. Na van is aztán segítségnyújtás, meg problémamegoldás :)

Az ember elregéli, hogy ég a háza, vagy épp infarktusa van, mire nagy nehezen megértik mit akar benyögik valami félelmetesen unott hangon, hogy akkor továbbkapcsolom a mentőkhöz, vagy ahova valóban eredetileg kellett volna...

Legutóbb egy idős nénihez kellett mentőt hívnom, ha jól emlékszem 4 szer kellett hívást indítanom, mert ahova kapcsoltak ott épp nem vették fel kétszer, aztán egyszer már a segélyhívón se sikerült kapcsolatot teremteni, aztán nagy nehezen negyedszerre sikerült.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.29. 11:43:15

@batgirl: Ott ugyancsak lehet úszkálni, pancsikálni, csak nem szabad beúszni a tó közepére és a horgászok elé, mert ott vannak szuper ki karsztvíz-források, és azt nem mindenki szereti, ga a közel 30°C-os vízből hirtelen ~8-10°C-os vízbe kerül...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.29. 11:49:22

@ColT: hat maga a megye otthon nagyobb mint itt

XCat 2012.06.29. 11:53:26

@Kifordított kacagány: Nem. Valami galloson gondolkodom, mondjuk Kutyakex, vagy Filantropix, vagy ilyesmi.

FDToth 2012.06.29. 12:23:32

Az egy dolog h felvezsik, de sokszor nem segítenek! ide-oda kapcsolgatnak stb.
asszem 3 éve volt, hogy mentem egy aluljáróban és észrevettem egy földön fekvő, mozdulatlan embert. mivel nem nagyon reagált így tárcsáztam a 112-t. elmondtam mi van, küldjenek egy mentőt. ezután még 3-szor hívta a 112-t, és kb. 30 perc volt mire kijöttek és a mentős még annyit sem mondott h köszönjük h hívott minket, hanem még nem is köszönt. én megértem h sok a munka, kevés a fizetés, stresszes a meló, de ebből nem következik az h bunkónak kell lenni...

Kifordított kacagány 2012.06.29. 16:33:48

@NaomiKaramell: kutyakex? olyan sovánka vagy? jó, hogy rögtön nem kutyaropix

@FDToth: túl nagyok az elvárásaid.

@ColT: vagy alszanak.
süti beállítások módosítása