Tékozló Homár

A Samsung 50 ezerért javítaná a Galaxyt, az internet ingyen (frissítve)

2012.07.31. 08:23 | jackyll | 200 komment

Tamás Galaxyjában egy év alatt pusztult el a GPS-vevő, amit hivatalos szervizben nem garanciálisan 50 ezer forintért javítottak volna. Szerencsére azonban bátran rákeresett a jelenségre az interneten, ahol kisvártatva megtalálta a 0 forintos megoldást:

Megosztanék egy saját tapasztalatot a Samsung márkaszervizzel kapcsolatosan. Vettem egy Samsung Galaxy S mobiltelefont a Vodafon-tól 2010. augusztusában 117 ezer forintért előfizetéssel. Akkoriban olyan 120-140 ezer forint körül mozgott a telefon függetlenül, de mégiscsak jobban megbízom a nagy multikban (Vodafone, Samsung garancia), mint a kis gsm boltokban. A telefon kiválóan működött 2011. szeptemberéig. Akkor a GPS vevő egységgel valami történt, mert nem látta a műholdakat, vagy ha látta is őket, nem volt hajlandó rájuk csatlakozni. Mivel nem igazán volt időm szervizbe menni vele, főleg arra nem volt lehetőség, hogy ott hagyjam a telefont, mert minden napos használathoz fontos volt a munkámhoz, nem foglalkoztam vele. Telt múlt az idő, amikor munkámból kifolyólag egyre inkább szükségem volt egyre a telefon GPS rendszerére is. Ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálom pár napra nélkülözni a telefont, és csak elviszem egy márkaszervizbe.

Megkerestem Budapesten a legnagyobb Samsung hivatalos márkaszervizt (Oktogon Szerviz Kft.  1073 Budapest Aradi utca 2-4). Felhívtam őket, egy fiatal ember tájékoztatott telefonon, hogy valószínűleg szoftveres probléma van, vagy antenna probléma a készülékemmel, kb. 2-3 munkanap alatt megoldják, és kb. 2500 - 3000 Ft ba kerül, vigyem be a készüléket. Rávettem magam. Bevittem a készüléket 2012. júniusában a Vodafontól kapott papírokkal együtt (garancia, számla). Felvették a készülék, és az én adataim, elkérték a papírokat, majd közölték, hogy smsben értesítenek amint kész van a készülék.

Eltelt kb. 5 óra és jött is az üzenet, hogy elkészült a készülék, lehet érte menni. Boldog voltam, és elégedett, hogy ez igen, nem semmi, hogy milyen gyorsan megoldották, csak akkor koppantam nagyot, mikor beértem a boltba. Egy másik pultoshoz kerültem, aki közölte velem, hogy a készülék nem garanciális, és ők nem javítják meg garanciában. Oké, semmi gond, mondtam, nézzék meg mi baja, és hívjanak fel, hogy mennyibe kerül a javíttatása, és majd eldöntöm, hogy megéri e nekem. 2-3 munkanapot mondtak rá, hogy akkor tudnak ajánlatot tenni.

Eltelt a harmadik munkanap, de nem hívtak. Ekkor betelefonáltam, hogy mi a helyzet a készülékemmel, azt mondták, hogy még nem tudnak semmit sem, telefonáljak 2 nap múlva. Meg is tettem. Ekkor is az a válasz jött, hogy telefonáljak 2 nap múlva, meg is tettem, még akkor sem tudnak róla semmit.

Újabb két munkanap múlva próbálkoztam megint, amikor közölték velem, hogy alaplap hibás a készülék, és 50.000 Ft a javítása. Természetesen nem kértem a javítást, viszont kérem róla egy szakvéleményt. Nem kaptam. Kértem, hogy egy papírra írják rá mi baja van, és bélyegezzék le nekem, nem tették. Azt mondták, hogy fizessek 2500 Ft + áfát, és akkor megírják mi baja a készüléknek. Dühös lettem, eljöttem.

Ekkor elkezdtem az interneten olvasgatni, hogy mi lehet a baja a készüléknek, sok mindent kipróbáltam, visszaállítottam a gyári állapotot, tettem rá új szoftvert, állítgattam a gps adatait. Sajnos egyik ötlet / tipp sem segített. Végül ráleltem egy külföldi oldalra, ahol leírják, hogy sok esetben érintkezési probléma van a telefon egy pontján, és csak meg kell nyomni a GPS vevőnél a matricát, és egy papírt kell tenni a hátlap mögé, hogy úgy is maradjon, megtettem.

Csoda történt. Azóta tökéletes a GPS. kb. 20 másodperc alatt talál jelet, és nem is veszíti el. Eltelt azóta  3 hét, kipróbáltam kb. 50 alkalommal a navigációt, és tökéletes. Most boldog és szomorú és vagyok. Boldog, hogy sikerült megoldani a gps problémámat, szomorú, hogy így lehúzzák / átverik / lerázzák a hozzá nem értő embereket a Samsung szervizek.

Azóta vettem egy Samsung külső dvd írót is, és elromlott... na az is egy érdekes történet...még folyamatban van....


UPDATE 08/01:

Pár dologgal kiegészíteném az írásomat, hogy megválaszoljam amit az emberek írtak.

  1. 2011. előtt csak 1 év garanciát adott a Samsung a telefonra.
  2. Regisztráltam a készüléket a samsung oldalán, és kaptam is + 2 hónap garanciát, de hiába, mert az is lejárt már.
  3. Természetesen én sem azt vártam, hogy egy papírcetlivel oldják meg, viszont ha érintkezési gond van a telefonnal, akkor ha eltávolítják a gyári matricát, és felragasztanak egy újat a helyére, akkor valószínű, hogy további 1-2 évet megint működhetet volna.
  4. Mint írtam elromlott a külső dvd író is, és arra 2 év garanciát vállal a samsung, 3hónap alatt tönkre ment, felhívtam a samsung ingyenes számát, és ott arról tájékoztattak, hogy vigyem el a Bp.1133 Véső utca 7 szám alatt található  FixDirect Kft - hez. Akik azt mondták, hogy annak ellenére sem veszik át a terméket, hogy van hozzá számlám, külön samsung garancia levelem, mert nem rajtuk keresztül lett vásárolva! (samsung nem javít külső dvd írót, hanem csak cserél) Ezért írtam, hogy /elhajtják/ az embert. Visszamentem a boltba ahol vettem, és ott átvették a terméket, valószínűleg kapok egy másikat, most a várakozás időszaka van.
  5. Ár / érték arányban jók a Samsung termékek, a termékekkel nincs gond, a szervizek hozzáállásával van. Több, mint 50 samsung terméket vásároltam már az elmúlt 3 évben, és 3 romlott el belőlük.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PITTA 2012.07.31. 08:39:07

Sajnálatok. Gyakorlatilag én még olyan történetet nem hallottam ahol egy GSM szerviz olcsón és jól tud javítani, ha egyáltalán tud. A kérdés így adott, akkor miért vannak?

PITTA 2012.07.31. 08:44:51

Ó most nézem csak, egyedül vagyok legény a gáton!

PITTA 2012.07.31. 08:46:02

Ilyen se volt még az egész dobogó az enyém :-) Yeahhhh. Aki korán kel, álmos mint én...

konigjanos 2012.07.31. 08:51:00

A postolót ugye már lehet?
a bevizsgálás általában sehol nincs ingyen, ha nem kéred a javítást...

Kifordított kacagány 2012.07.31. 08:54:14

egy szerviz nem mókolhat papírcetlivel. az nem lenne szagszerű

iamonly 2012.07.31. 08:57:48

Nem kötekedésképp, de a GPS vevő az alaplapra van integrálva, így ha tényleg érintkezési problémája van akkor a hivatalos eljárás az alaplap csere. Ergo a szerviz nem akart lehúzni, csak korrekten megjavítani a telefont...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 09:05:18

Amikor a lustaság, a nagyképűség és a szakmai hozzá nem értés találkoznak - szerviz születik.
Én egy villanyborotvával jártam úgy. Egy rokonom hozta nekem a Szovjetunióból, és pár hónapig ragyogóan működött, de egyszer csak megnémult, mint a szanticskai harang. Elvittem a szervizbe, ott felvették, elküldték Miskolcra bevizsgálásra, és egy hónap múlva visszaadták, hogy sajnos, mivel nem hivatalosan importált termék, nincs hozzá alkatrész. Az egy kicsit sem frusztrálta őket, hogy a szomszédos üzletben ugyanolyant árultak, csak a ráragasztott fém "matrica" azon latin betűs volt, de még a típusszám is egyezett.
No, ha javíthatatlan, szedjük szét! A feladathoz volt egy csehszlovák zsebkésem. Sikerült, és kissé gyanús lett, hogy az egyik csavaron, amit takart az árcédula, még rajta volt az origináló paszta.
Belenézve minden szaktudás nélkül látszott, hogy egy forrasztóónos vezeték valamiről levált. Áram alá helyeztem, és a levált vezetéket egy kis műanyagdarabbal odalöktem az árválkodó érintkezőhöz, erre megindult. Kihúztam, megtüzesítettem egy szeget (hol lett volna nekem forrasztópákám akkor), azzal odaolvasztottam az érintkezőhöz a vezetéket.
Vagy két évig használtam utána. Azért nem tovább, mert a katonaságnál (37. Budapesti Forradalmi Gépesített Lövészezred 2. zlj. Kalocsa) ellopták.

PITTA 2012.07.31. 09:05:24

@iamonly: De egy szerviznél szerintem alap a forrasztópáka. Egyre inkább minden szakszerviz (az autós is) tevékenysége kimerül a moduláris alkatrészcserével. Javítás már nem nagyon van, csak kisebb szakiknál sajnos. Egy alaplapcserét pedig bárki meg tud csinálni, ha a kezébe nyomnak egy csavarhúzót és egy szétszerelési útmutatót.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 09:07:52

@konigjanos: Szerintem vadász. Elégedetlen egy Samsung termék szervizelésével, ergo vesz másik Samsung terméket is.

Hiába, van aki szeret szopni. Diszkréten.

acel 2012.07.31. 09:11:01

Csak tudnám mennyit panaszkodna a szervíz azt mondta volna hogy "beraktunk egy papirdarabot tegye vissza ha kiesik, ha nem segít akkor 50ehuf-ért javitjuk, kérünk 10000eFt óradíjat 2 órás internetes böngészésért..."

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 09:13:54

Egy szerviz nem fog mókolni. Az internet ingyen van, az első, hogy megnézzük, javítható-e házilag. Ha garivesztéssel jár, akkor irány a szerviz.

Amúgy a Galaxy S GPS vevője rettenetesen vacak, attól függetlenül, hogy egyeseknél előjön ez az érintkezési gond. Nálam nincs ilyen probléma, de sokszor elveszíti a jelet pl. magas házak között, vagy fák alatt (Szilágyi Erzsébet fasor). Ezt megelégeltem, és vettem egy bluetooth-os külső GPS vevőt. Ég és föld a különbség, szinte azonnali fix. Napi szinten használom a belvárosban is, és nem tudok olyan helyen autózni, hogy elveszítse a jelet. Amikor megmozdítom az autót, azonnal érzékeli a sebességváltozást (a beépített vevő mindig pár másodperces késésben volt).

Az előző telefonom egy Asus P750 volt beépített Sirf III GPS vevővel, azzal sem voltak ilyen gondok. Ezt a külső vevőt más telefonokkal is fogom tudni használni, úgyhogy rosszul nem jártam.

Ennél a telefonnál természetesen a GPS egység az alaplapon van, de az antenna egy béna érintkezőn keresztül kapcsolódik hozzá, amely a hátlapba van szerelve. Az interneten megtalálható, hogy hol kell megnyomni ahhoz, hogy érintkezzen, vagy pl. gariidő lejártával hogyan lehet véglegesre mókolni (hol kell, és mit átforrasztani).

Nekem sem tetszene ez a javítási ár, tekintve, hogy magát az érintkezés módját nem változtatják meg, tehát ugyanúgy előjöhet a gond a javítás után is... :(

Kifordított kacagány 2012.07.31. 09:14:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: na látod. ha már egy villanyborotvát is nehéz megforrasztani, akkor egy telefonnál igazán érthető, hogy alkatrészt akarnak cserélni.

tocibacsi 2012.07.31. 09:18:37

Mondjuk ha most egy papírlap nyomja, az alaplapot, hogy működjön, akkor
1) valószínűleg tényleg kontaktos
2) az ügyfelek jelentős része szerintem igazán örülne, ha közölnék vele, hogy akkor 3000 Ft bevizsgálási díj lesz és ide meg oda tegyen be egy papírgalacsint, attól jó lesz... egy márkaszerviz ilyet egyszerűen nem mondhat.
3) dolgoztak vele, ha a javítást nem kérik, értelemszerű, hogy a hibafeltárást, mint elvégzett szolgáltatást nem adják ingyen.

Aztán persze más kérdés, hogy egy szerviztől elvárható lenne, hogy egy kurva kontakthibát javítani tudjon, főleg, ha sorozatosan előforduló jelenségről van szó, ráguglizással ugyanis főleg ezekre van találat...

Mellettük szól viszony, hogy egyetlen nagy gyártó márkaszervize se vállal ilyet... se IT, se autó, se semmi... csak fődarabcserében gondolkoznak, ami üzletileg viszont sajnos érthető. Az n×2 nap átfutás + az ügyfél hívogasson policy persze már kevésbé...

Szóval megértem a posztolót, de ez inkább tanulság arra, hogy a problémák jelentős része megoldható okosba', nem pedig arról, hogy a mobilt gyártó cégek emberileg nagyobb hulladékok lennének a többinél...

helianthus 2012.07.31. 09:18:40

Ha nem látja a telefon a műhódot, akkor magasba kell emelni és mondani neki, hogy nesze, ott van fönt!

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 09:25:27

@PITTA: "De egy szerviznél szerintem alap a forrasztópáka. Egyre inkább minden szakszerviz (az autós is) tevékenysége kimerül a moduláris alkatrészcserével."

Sok helyen a "felhasználói élmény" a pénztárcánk rovására megy. Lehet, hogy aki ilyen telefont vesz, az nem szeretne egy papírfecni ragasztgatásával szórakozni. Na meg a másik, hogy egy modul cseréje munkaórában is sokkal kevesebb, mint mondjuk megkeresni egy adott áramkörön a hibát és beszerezni/kicserélni az adott hibás alkatrészt. Ez a helyzet a számítógépekkel is. Van egy határ, ami alatt inkább megéri pl. egyből alaplapot cserélni, mint eltökölni az összes kondenzátor cseréjével. Egyszerűen az olcsó cserealkatrész miatt nekem nem éri meg. Sajnos ez van... :( Régen, amikor aranyárban mérték a számítógépes cuccokat, akkor mindenki _javított_ a szó eredeti értelmében. Ma is javítok, de ez nem olyan... viszont amikor valamilyen saját bajommal elszöszmötölök akár napokat is, és a végén sikerül, na az a sikerélmény... :)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 09:26:38

@helianthus: az ablakot is ki kellene nyitni, hogy bejöjjön a térerő... :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 09:27:48

@PITTA: @acel: @Rival: @tocibacsi: Konstrukciós hiba esetén egy korrekt cég garanciális időn túl is elvégzi a javítást. Ha erre a célra a legjobb és egyben legolcsóbb a fikával odaragasztott fülzsíros papírgalacsin kunkori nemi szőrszálakkal, akkor azzal.

tocibacsi 2012.07.31. 09:28:04

@PITTA: autók esetében injektort, turbót tényleg egyben cserélnek, de ezeket néhány cég gyártja, melyek többségének van saját márkaszervize... egy modern dízelmotor injektorcseréje a márkaszervizben 100 ezres nagyságrend, per darab. Bosch márkaszervizben a porlasztócsúcsot cserélik, 20-ért... Turbó dettó. Szóval itt azért részben önként ül az ügyfél szopórollerre... De mondok jobbat: alkatrész + munkadíj árajánlat központizár modul cserére 30 ezer Ft. Otthon a modult szétbontva, aktuártort leszerelve, azt is szétbontva, villanymotort kiszedve, azt is szétbontva egy regenerálódó biztosíték cseréjével megjavult a cucc, költség 30 Ft plusz 3 óra szopás, mert én nem szedek le napi 5 ajtókárpitot... de 30 Ft vs. 30 ezer... lehet matekozni...

tocibacsi 2012.07.31. 09:32:51

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ezzel nem értek egyet. Maximum felajánlhatják ezt a verziót. A konstrukciós és a típushiba pedig szintén nem azonos. Mi a készülékeinknél megadjuk az élettartamot. Ebből kiindulva, ha a megadott 8 éven belül romlik el, akkor az tekinthető konstrukciós hibának. De ha 10 év után azonos hibával kezdenek elhasalni, akkor az típushiba... hogy ez mi, jó kérdés... De ha manapság valamire 1 év a gari, akkor ez van. Minden gyártónál. Nem mondom, vannak kivételek gari kiterjesztésre külön meghatározott hibákra, de ez nem tipikus.

imittto 2012.07.31. 09:33:30

Nexus S-em kijelzőjét sikerült összetörni - a Pólusban a Samsung képviseleten a szervizes 38.000.- forintot mondott a kijelzőre és 5.000.- forintot a beszerelésre. DE megveszi 35-ért így ahogy van - gondoltam akkor csak nem lesz az a kijelző olyan drága. Ebay-ről 11.000.- forintnyi USD-ért jött a kijelző a beszereléshez szükséges szerszámokkal együtt, további 0 forintért kicseréltem. Most teszem bele a másodikat, lehet el kellene adni és nézni valami ütésállót helyette...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.31. 09:33:44

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ez a 37. Budapesti Forradalmi Gépesített Lövészezred 2. zlj. Kalocsa olyasmi lehet, mint az Északi sark-déli kirendeltség.
(Sznoboknak- North Pole South)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 09:34:20

@Rival: Így lett a mi Daciánkban gyakorlatilag új (300 km-es) féltengely-pár.
A "nullszervizes" kocsiból kivették, a tulaj megkapta kézbe azt, ami addig a miénkben morgott, a kocsijába meg bekerült egy másik gyári új, a miénkbe meg berakták.
Na ahhoz a szerelőhöz nem mertem menni garanciális kocsival azután...

tocibacsi 2012.07.31. 09:39:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: mondok mást. Elolvasod egy tetszőleges műszaki cikk user manualját. Pl. laptop. Csak sík felületen használjad, ne mozgassad bekapcsolva, satöbbi. Persze nyilván mindenki ölbe veszi meg mászkál vele. Namost ha egy adott hiba úgy jön elő, hogy leteszed az asztalra, de ölbe véve meg nem, akkor az konstrukcós gond és elvárható lenne, amit írsz. Persze erre így sem lehet számítani, de elméletben mondjuk igen. Ha viszont a dolog fordított, asztalon jó, ölbe véve meg tönkremegy az összes, míg más típusokból max minden századik, akkor mondhatod, hogy az adott termék szarabb a többinél, meg dönthettél volna más típus mellett vásárláskor, de követelésed agyártó felé nem igen lehet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 09:43:15

@tocibacsi: Mostanában - legalábbis élelmiszerek esetén - mintha kezdene büntethetővé válni a silány termékek forgalmazása. Aztán ha egy üzlet megindul...

PITTA 2012.07.31. 09:45:52

@tocibacsi: Nekem a Fabia teljesítményellenállási egységének a hőbiztosíték cseréje okozott katarzist. A komplett gyári drága, utángyárott is vagy 5000 forint, a hőbiztosíték 160 forint volt. Cseréhez úgyis ki kellett szedni.

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 09:52:46

@tocibacsi: az ilyenekhez az kell, hogy az emberben legalább a szikrája meglegyen annak, hogy önmaga meg akarja oldani a problémát. Ha ez bénasággal párosul, csak rosszabbat tesz, de ha tud csavarhúzót forgatni, és nem egy elefánt a porcelánboltban, akkor van esély. Azonban igen sokan vannak, akik digitális analfabéták... vagy egyszerűen nem is érdekli őket a dolgok mikéntje és hogyanja, egyszerűen csak használják az adott eszközöket (lásd családtagjaim autóiban ha én nem nézem meg, hogy mennyi olaj/hűtőfolyadék van, akkor addig járnak vele, míg besül a motor). Ok, senki sem születik úgy, hogy mindenhez értsen (én sem tudnék szemműtétet végezni, ráadásul ha pl. mindenki tudná, hogy hogyan működik egy számítógép, nekem nem lenne munkám :) ). Viszont legalább minimális érdeklődéssel sokat lehet spórolni.

asdf 2012.07.31. 09:53:06

Koltoi kerdes: egy 2010. augusztusaban, szolgaltatonal (velhetoen husegszerzodes kereteben vasarolt) keszulek miert is nem 2 (jo, 1+1) ev garis? Vagy csak a Telenor (es esetleg a T, de erre nem eskuszom meg) sajatja, hogy magara a keszulekre ad plusz egy evet a gyartoin felul?

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 09:55:30

Amúgy azért van időm itt írogatni, mert most cseréltem gyorsan, 50 ezerért alaplapot egy SGS1-ben. :)

Tryst 2012.07.31. 09:57:29

Amit sokan elfelejtenek, hogy nagyon sok problémát meg lehet spórolni - és még több zsét - 5-10 percnyi google túrással is akár.

Én a propelleres szolgáltatónál vettem tavaly egy se telót, valahogy sikerült elpattintani a kijelzőjét, bevittem ugyanabba az üzletbe, ahol vettem, 1 hét múlva visszakaptam megjavítva. Ennyi. Samsungot azért se...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 09:58:13

@tocibacsi: bekapcsolás közben miért nem szabad mozgatni? ( én se olvasom el a manuált, csak ha valami nem megy...)

Tryst 2012.07.31. 09:58:52

@asdf: A posztíró gyanúsan gyorsan beletőrődött abba, hogy nem garis. Valszeg mókolt volt a rajta futó szoftver... :)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:01:53

@Tryst: ha körbenézett volna a neten, akkor megtalálta volna erre is megolást (reset flash counter)... :)

uni1002 2012.07.31. 10:07:23

Az Acer netbookom egyszer csak meghalt.
Se kép se hang, csak a ventilátor zúg.
A neten 30ezer forintos árajánlatok, míg egyszer csak megtaláltam a megoldást, egy magyar nyelvű honlapon.
Bios letölt, (másik gépen), pendrájvra feltesz, bele a döglött gép USB csatijába, majd elindít.
Kis led villogás, majd hibátlanul életre kelt, és azóta is jó...

Tryst 2012.07.31. 10:07:30

@Rival: Na ja.

Mondjuk az emberek többségére jellemző a két poszttal ezelőtti 0 iq-s birkaösztön... :)

Családomban is képesek rám 3 hetet várni, amíg leutazok hozzájuk vidékre 3 kattintás miatt, ahelyett hogy maguk oldanák meg az egyszerű google kereséssel megoldható problémát :)

De hát pont az ilyenekből élnek meg "A szervizek"

Achilles 2012.07.31. 10:08:53

Hát ez szörnyűség, de tudok egy megoldást:

Legyen Magyarország az USA 51. tagállama!

www.facebook.com/Magyarorszag51

nyomj egy like-ot!

helianthus 2012.07.31. 10:12:45

@Rival: ugye ez az a dszedis dolog, hogy az erő veled van?

Shopping 2012.07.31. 10:13:16

Mit csodálkozik a posztíró?

A telefont szerinte mennyi időre tervezték?

2 éves, és még nem cserélte le?

Na ez a baj!!!! ( a gyártó szerint)

Használati tárgy, 1-2 éves élettartammal.
MINDEN re igaz, amit ma gyártanak!
Ajánlom a YouTube-on

Shopping 2012.07.31. 10:14:12

Ajánlom a " lighbulb conspiracy" kisfilmet....

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2012.07.31. 10:15:29

pró tipp, a telefonos zsipiesz csak adatforgalommal működik rendesen.

fourgee 2012.07.31. 10:19:07

Nekem annak idején sikerült betörnöm egy kijelzőt, a HTC hivatalos forgalmazója (Budapesten) azt mondta, hogy 36 ezer forinttól indul a kijelző ha tudnak szerezni. Körülnéztem neten, eBay-en találtam forintra átszámítva 6000-ért kijelzőt. Megvettem, szétkaptam a telefont, betettem az új kijelzőt és működött. :)

Annak idején, amikor még én is a szolgáltatótól vettem a telefont és Ericssont/SonyEricssont, azok mindig hamar meghibásodtak, és mindig az Evic szervizbe küldték be. Volt olyan, hogy a telefon szarabb állapotban érkezett vissza, mint ahogy elküldtem. Az egyik levehető előlapos Ericssonnál elég sűrű volt a billentyűzet fólia elhasználódása, lekopása. Azért lényeg hogy levehető előlapos, mert 1 másodperc alatt le lehetett kapni és lehetett látni hogy mi a gond. Volt olyan hogy 4-7 nap múlva viszaérkezett a telefonom a Pannonnhoz, bementem érte, lekaptam az előlapot, és a "megjavított" készüléken már le volt kopva a fólia. A Pannon szervizes gyerek azt mondta hogy az Evic azt csinálja hogy a rossz fóliákat nem dobja el, kicseréli egy másik rosszra, de a garanciális javításért megkapja a pénzt plusz az új fóliát...
Ilyen fólia probléma a 6600-ás Nokiámnál is volt. A hivatalos szervizben 9000 forint lett volna a javítás. Kérdeztem hogy mennyi ha csak a fóliát kérem, a javítást nem: az volt a válasz hogy akkor is 9000, nem veszik le belőle a javítás költségét. Elmentem az egyik népszerű nem hivatalos forgalmazóhoz ahol alkatrészeket is lehet kapni, vettem bele eredeti Nokia fóliát ilyen 1500-4000 közötti áron, majd kb. 2 perc alatt kicseréltem.

Na, ezek után az esetek után ha bármi baja van a telefonomnak, mindig magam javítom: 1. percek alatt megvan, 2. nem áll a telefonom hetekig valami szervizben, 3. nem kell hatszoros árat fizetnem, 4. a szervizből sokszor úgy jött vissza a garanciális telefonom, hogy a kijelző össze volt baszva... 5. nem matatnak idegenek az adataim között.

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:19:30

@helianthus: igen, találkozunk május 4-én... :))

asdf 2012.07.31. 10:20:03

@Tryst: "A posztíró gyanúsan gyorsan beletőrődött abba, hogy nem garis. Valszeg mókolt volt a rajta futó szoftver... :)"

Amennyiben a mokolt sw es a gps nem mukodese kozott nincs ok okozati osszefugges addig a szerviznek jotallas kereten belul javitania kell a gps-t (analogia: garis am chiptuningos (motorvezerles) autoban is javitani kell a bedoglott elektromos ablakot jotallasi idon belul).

Bar teny, sokszor olvasom, hogy a szervizek rootra meg moddolt sw-re (meg minden szirszarra) eloszeretettel vonnak meg jotallast, egy a problema: jogtalanul. A jotallast nem lehet megvonni, azt lehet mondani, hogy ezt az adott hibat nem javitom ezert es ezert (ertelemszeruen a kifogasnak jogilag meg kell allnia).

Pécsi bölcsész 2012.07.31. 10:21:37

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: elvileg azért, mert a vinyó nem nagyon komázza, hogyha épp fejmozgás közben rángatják alatta a lemezt.
jobb notik kis mozgásra rögtön leállítják a lemezműveletet... elvileg.

fourgee 2012.07.31. 10:24:25

@asdf: 2010-ben a Galaxy S-re 1 év garanciát kaptam csak, most nyáron az S3-ra már 2 évet.

vape 2012.07.31. 10:25:33

Ha 2010 augusztusában vette, akkor a telefon a mai napon sincs még 2 éves, nemhogy a szervizben bevizsgáláskor. A Samsung nem 2 év jótállást ad a telefonjaira? Vagy 2010-ben még nem adott?

vape 2012.07.31. 10:27:16

@vape: fourgee már fentebb meg is válaszolta a kérdésemet.:)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:30:59

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n.: pontosítsunk, a telefonos AGPS csak nettel együtt működik jól. Ezért döntöttem bluetooth-os GPS vevő mellett. Az is érdekes, hogy egy ilyen áron forgalmazott telefonba nem járna normális GPS egység, amelyhez nem kell az A, mint Assist?

Kicsit off, de ha már SGS1, és ki akarunk ugrani a garanciális körből, akkor próbáljuk ki a SlimICS-t, hozzá Semaphore kernellel! Egyesek szerint veri a gyári SGS2 szoftvert felhasználói élményben (nem benchmarkokban).

Én ezt a kombót használom. Másfél évig szenvedtem a különböző szoftverekkel (gyári, hekkelt gyári, főzött, tvíkelt, minden egyéb), de végre megvan a majdnem ideális megoldás ebben a formában.

A Samsung annak idején azzal érvelt, hogy nem elegendőek a telefon erőforrásai az ICS futtatásához. Fenéket! Az eredeti, gyári Froyohoz képest legalább kétszer olyan gyors, a Gingerbread-hez képest is jelentősen gyorsabb a telefon...

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.31. 10:32:29

Nem igazán értem a poszt írójának nyöszörgését...
Adott egy készülék. Kontakthibás. (csókoltatom a FF spell check fejlesztőit! Van olyan szó, hogy kontakthiba! :D)

A szerviz, ha épp ismerik, akkor sem javasolhat barkácsmegoldást, mert a megbízójuk(a "nagy" Samsung) esetleg seggberúgja őket. Sajnos a mai készülékek mind ilyenek. Némelyikben az akkucsere is alaplapcserét jelent (na jó, ez talán túlzás (?)). Javítás? Nem jellemző... egy nyüves notebooktápot nem képesek megjavítani, ha a kábel megrongálódott, mert olyan óradíjjal dolgoznak, hogy többe kerül a javítás, mint egy új (egyébként pofátlanul drága) táp.

Szóval nem értem: nem lehúzni akarták, csak az előírások szerint javítani a szemetet. Hol itt a gond?

Lescol 2012.07.31. 10:33:55

nálam is meghalt a gps vevő, ismerős probléma

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:34:42

@helianthus: 2013 a világvége miatt kiesett, úgyhogy kérdezzük meg Marty McFly-t! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 10:34:58

@acel: "Csak tudnám mennyit panaszkodna a szervíz"

Jogosan panaszkodna, semmi keresnivalója víznek a szervizben. Készülékeket javítani, csak teljesen száraz helyen lehet.

Lescol 2012.07.31. 10:38:06

Milyen matricát, hol kell megnyomni?

örülnék annak a külfüldi oldal linkjének..

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.07.31. 10:38:08

Mit kell ezen csodálkozni?
A Samsung elérte amit akart, a vetélytársak az éhenhalás küszöbén, most már ő diktálhat...

Úgy vélem lesz még Samsung-os cikk itt bőven, ha elkezdenek a hitelre vett LCD tv-k megrogyni...

tocibacsi 2012.07.31. 10:39:31

@Rival: hehe, igen, ez ismerős, én is részben ebből járok jól :D de azért bizonyára Te is érzel néha olyat, hogy olyan banális idiótasággal jönnek oda Hozzád, hogy egyszerűen szembeköpnéd saját magadat, ha pénzt kérnél érte, de akkormeg ugye a telefont is kár volt felvenni... :D

@Prof. GiraffaCamelopardalis
Phd.: ne mozgassad bekacsolVA... azaz bekapcsolt állapotban... amiben van hagyományos merevlemez, az mozgó alkatrészt tartalmaz, forog benne egy vagy több lemez úgy nagyságrendileg percenként ötezret, a fej pedig, ami ezeket olvassa, a felületétől a milliméter ezredrészére LEBEG, de nem ér hozzá (különben megkarcolná, és az adatoknak annyi), közben jobbra, balra centiket ugrál pár ezredmásorperc alatt...
Hát ezért írják rá... persze így is működik kézben tartva, de mégsem tekinthető valami ipari hulladéknak attól, hogy egy, csak simán közepes szintű földhözbaszás után nem indul a vindóz...

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:43:29

@A fidesz a betegek kiirtására készül: "egy nyüves notebooktápot nem képesek megjavítani, ha a kábel megrongálódott, mert olyan óradíjjal dolgoznak, hogy többe kerül a javítás, mint egy új (egyébként pofátlanul drága) táp"

Ez sajnos így van... :( tápzsinór javítás csakis házilag, az ember magának... jobban jár.

Nem terveztem, hogy ezen tevékenységemből fogok meggazdagodni, mert nem ilyen célok vezérelnek (szeretem a munkám, a munkám a hobbim is). De az óradíjból nem nagyon lehet engedni jelen körülmények között, sőt. Alacsonyabb áron a szomszéd Pistikék dolgoznak szabadidejükben, magasabb áron pedig nem jönne ügyfél. Furcsa helyzet ez, amikor (érthető módon) az ember főleg az árcédulát nézi, és két forintért a legyet röptében is, miközben az egyébként korrekt árat magasnak találja. Lásd madarasteszkós kenyérutánzat 140 forintért... egy "maszek" pék a normális kenyeret hogyan tudja kihozni ennyiből? Sehogy.

Magnat 2012.07.31. 10:43:40

Van egy LG 2x-em, betonra ejtettem és persze szarrá tört a kijelző. A Budaörsön lévő szervíz 20-25k-t mondott a cserére. Ebayről az üveg maga 7800 huf, a középső keret 2300 huf a keretben lévő gombokat, hangszóró rácsot nem is néztem ... összesen tehát bőven 10k fölött van anyagárban Kínából. A szóban forgó szervíz meg 14k-ért kicserélte tokkal-vonóval. Sztem korrekt ár. (Bár állítólag Szegeden 10-ért megcsinálják szintén szakszervízben)

pcpapa 2012.07.31. 10:45:48

Nem a megfelelő szervizbe vitted be. Én a XIV. Lengyel utca 15-ben lévő Samsung márkaszervizbe hordom a Samsung készülékeimet és ott eddig mindig korrekten és tökéletesen megjavították a készülékeimet. Csak ajánlani tudom őket!

mis 2012.07.31. 10:46:20

Talán jobb lenne, ha a szervízek csak barkácsolnának...ugye nem.
Arra ott a szomszéd Józsi bácsi...3000ért vagy 2 sörért mindent vállal,mert mindenhez ért. És ha jobban körülnézünk mindenki közelében van ilyen ember.
Aztán, ha "ilyen" módon többször kell javítani a telefonodat, akkor meg a samsung a szar, nem a Te spórolós hozzáállásod :(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 10:47:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Semmiképpen. Talán olyan mint a folyékonykokain. Én még sose láttam.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 10:47:53

@Pécsi bölcsész: aha, köszi. akkor mostmár majd nem táncikálok vele a hónom alatt, jó tudni :)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:49:55

@tocibacsi: "de azért bizonyára Te is érzel néha olyat, hogy olyan banális idiótasággal jönnek oda Hozzád, hogy egyszerűen szembeköpnéd saját magadat, ha pénzt kérnél érte, de akkormeg ugye a telefont is kár volt felvenni... :D"

Most érted... mit lehet kérni akkor, amikor pl. valaki letöri a nyomtatópatronról a pöcköt is, amivel bepattan a helyére? Húzzam le 5080 forintra, mert megkezdődött a szervizóra? Elég az, ha rájön, nagy hülyeséget csinált, még tetézzem egy komplett utántöltött patronkészlet árával is a nagy semmiért? Kiszállási díj, hogy legalább az út meglegyen, oszt kész...

Igen, előfordul, hogy nem kérek semmit, de akkor van, hogy kapok pl. egy flaska jófajta szőlőből készült házi bort, ami itt a fővárosban ritka... na az legalább meglátszik... :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 10:50:05

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ezért kell a UPC-reklámhoz tablet pc, abban nincs se Winchester, se Colt.

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.31. 10:50:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
<nyelvtannáci>
Mégis miért akarod elzavarni? Meg különben sem macska!
(nem t'om eldönteni, hogy szándékos v. ismerethiány: a sic! latinul van és kb. annyit jelent, hogy "így!")
</nyelvtannáci>

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 10:50:41

@mis: "jobb lenne, ha a szervízek csak barkácsolnának."

Nem lenne jó. Minden eszközük és munkadarabjuk megrozsdásodna a víztől. Elektronikai eszközöket csak szárazon lehet javítani.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 10:53:04

@A fidesz a betegek kiirtására készül: A sicc egyértelmű volt. A te tudatlanságodat figurázta ki.

Aston Kanál 2012.07.31. 10:53:21

@iamonly: szerintem az alkatrészcsere az nem javítás. Ezért olyan rohadt drága manapság minden. Mert nem javítanak, hanem cserélnek. Egy kontakthiba miatt, ami egy papírfecnivel is megoldható (persze kevésbé elegáns megoldás) azért ne kelljen már alaplapot cserélni. Ugyanez van az autókkal. Az én kocsimban egyszercsak elkezdett recsegni valami a kormányban. Szakszerviz véleménye: kormányoszlopcsere, 150ezer. Apósom, aki 40 évig volt autószerelő, ebből 30 évet mesterfokon töltött el, rájött, hogy egy 8ezer Ft-is alkatrész a ludas. Na ez a baj, nem javítanak, hanem cserélnek. Szóval ez bizony szerintem lehúzás.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 10:53:52

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Persze, hogy szándékos, nem is lekváros!

(Tényleg a Te agyadat fogják átültetni H.Gyulába? Szegény...)

Anti Anyag (törölt) 2012.07.31. 10:54:52

Ez bizony így van.

Egyszer elfüstölt egy PC, szerencsére csak alaplapot kellett benne cserélni.

Megcsináltam, újratelepítettem a Windowst, a gyerek játékait és a nő elcsodálkozott, hogy 10.000 Ft, amikor valami szomszéd gyerek egy fagyiért a múltban újratelepítette a Windowst.

Ha ezeket a készülékeket fillérekért javítanák, nem létezne szerviz.

Nekem is van egy PDA-m (ez a GPS-em) és amikor beállt rajta a kék halál, Google. Ott is volt a megoldás, de kb. 1 órát kellett foglalkozni vele.

Egyébként ezek az okos telefonok hihetetlenül szarok, ez is milyen már, hogy valamit alá kell tenni, hogy működjön a GPS. Nekem is van egy, ingyen kaptam, de gondolkodom, hogy inkább veszek egy sima billentyűs telefont. Pedig ennek nincs baja, csak éppen mindössze egy napig bírja, ami egy telcsinél nagy gáz.

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 10:55:01

@mis: én is örülök, ha Veér Pistike segít valakinek javítani, mert utána nagy valószínűséggel ügyfél hív egy szakembert.

Ha pedig nálam addig tartana egy javítás, mint a posztban, akkor felkopna az állam. Hány nap is volt ez? Több, mint egy hét. Azért durva...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 10:55:31

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "nem táncikálok vele a hónom alatt"

Aranybogaram. Ha a hónod alatt van, akkor feltehetőleg ki van kapcsolva. Akkor sokat kibír. Előbb törik a borítás, mint a merevlemez, ha eldobod. Akkor ne rázd, mikor használod.

savrola 2012.07.31. 10:56:33

Ha már mindenképpen multinál akar vásárolni a posztoló, akkor miért nem mondjuk az e-digitalnál, miért egy mobil szolgáltatónál? De a kisebb gsm boltok között bőven találni megbízhatót, nincs az az isten, hogy szolgáltatónál vegyek. Inkább használtan, prohardverről. Egyébként miért nem volt garanciás a készülék? Csak? Vagy esetleg valaki belenyúlt már, vagy volt valami komolyabb sérülése? Tény, hogy a szervizek nem a legfogyasztóbarátabb üzemmódban működnek, de sokszor a használónak is vaj van a füle mögött.

bekbórd! 2012.07.31. 10:57:04

A GalaxyS-sel lehet a Homáron is csetelni?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.07.31. 10:57:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ezt annyira gyönyönrűen írtad, hogy majdnem megkönnyeztem. =)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 10:58:03

@atpijkamo: hajjaj. hidd el, hogy kinyitva is be szokom csapni a hónom alá, másképpen nem tudom fogni a kávésbögrémet meg a dohányárut eccerre, amikor kivánszorgok a teraszra :D rátenni meg csak nem fogom a bögrét, mer még kilöttyen rá a kávé.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 10:58:54

@savrola: "multinál akar vásárolni a posztoló, akkor miért nem mondjuk az e-digitalnál,"

Az mitől multi?

savrola 2012.07.31. 11:00:16

Egyébként nekem még semmilyen Samu eszközzel nem volt problémám...

opel123 2012.07.31. 11:01:32

A szervízben többnyire kis tapasztalatú és csak cserében gondolkodő emberek dolgoznak. Barátom projektoros TV-jén a táp panelen egy ellenállás égett szét és bekormozott még néhány alkatrészt. A szervíz 80e Ft-ért rendelt volna panelt. Kértem tőle képeket és típusszámot, hogy megnézzem, mert a szervízben állt a gép, szerencsére lefényképezte, mielőtt a fazon elvitte. A képek alapján egy egyszerű alkatrész csere és egyszerű panel helyreállítás. A TV panelek áltlában egyrétegűek és kapcsolási rajz alapján helyreállíthatók. A TV visszajött a szervízből és 2 óra munka után ismét használható.

Ugyanez volt egy Siemens mosogatógéppel. Szimpla ráforrasztás a trafó lábaira megoldotta a problémát, de a szervíz 50e Ft-ért akart panelt rendelni meg valami szoftveres gondról hadovált. Még akkor sem akarnak gondolkodni, ha szimplán alkatrészt kell pótolni vagy csak néhány kézi ültetett alkatrész lábaira kell ráforrasztani ami idővel megrepedhet. A kapcsolási rajz elérhető nekik de sajnos gondolkodni kéne. Ebayről olcsón lehet akár IC-ket is rendelni (max 2-3 dollár postaköltség mentesen) Egyszerűen érthetetlen, hogy képes a szakszervíz az őrületbe kergetni a vevőket egy-egy pofonegyszerű javítás helyett. Ezzel szerezhetnének márkahű vásárlókat.

savrola 2012.07.31. 11:03:35

@atpijkamo: Azt hittem az is valami MediaMarkt, Saturn-féle, de ezek szerint nem. Mégis inkább közelebb van egy multihoz, mint egy mezei gsm bolthoz.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:03:51

@opel123: "A szervízben többnyire kis tapasztalatú és csak cserében gondolkodő emberek dolgoznak."

Nem, ott búvárok dolgoznak.

különvélemény2 2012.07.31. 11:04:00

Gyakran előforduló hiba
--> gyártási hiba
--> szavatossági igény

joska141 2012.07.31. 11:06:27

Szervíze válogatja.
Nokia Lumia 800-t vettem, mert erre mondta mindenki, hogy a beépített GPS adatforgalmazás nélkül működik mind belföldön, mind külföldön.
Magam nem nagyon értek a beállításokhoz, elvittem a forgalmazó Telenor által ajánlott Árkád Üzletközpont Nokia Care szervízébe. Szabályosan kinevettek, közölték, hogy ilyen nincs, és elkezdték volna mondani, hogy miért nem lehet megcsinálni, amit kérek.
Elmentem az Allee Üzletközpont Nokia Care szervízébe. Ott átvették, kérték, jöjjek vissza néhány óra múlva. Beállították, térképeket tettek rá, és tényleg adatforgalmazás nélkül tökéletesen működik.
Természetesen mind a két szervízt ajánlani fogom pozitív és negatív értelemben.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:07:19

@savrola: Csak annyira multi, hogy több üzlete van. Bár nem zárom ki a külföldi terjeszkedését, akkor lehet majd multiról beszélni. Valami magyar ember indította, a mostani tulajdonosi szerkezetét nem ismerem.

Nekem csak jó tapasztalataim vannak vele. Vagy 5 éve vettem egy 24 colos monitort, náluk, azóta is vígan zenél.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:08:21

@joska141: "Szervíze válogatja."

Nem válogatja, mert olyan nincs.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:17:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Attól, hogy forog a merevlemez, még táncikálhatsz vele. Akkor hagyd békén, mikor dolgozik.

Becsapod a hónod alá, kitáncikálsz az erkélyre, bekapcsolod.

Vagy bekapcsolod, megvárod, míg megnyugszik, és akkor táncikálsz vele.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 11:20:11

@atpijkamo: okés. becsszó, mostmár nem fogok táncikálni vele :D

EvilHedgehog 2012.07.31. 11:23:07

Te tényleg fizettél 3000 FT az oktogoniaknak úgy hogy a készüléked még garanciális volt? (A Samsung szervizek elfogadják a szolgáltatói gari levelet... :) )

helianthus 2012.07.31. 11:24:19

Feletébb idegesítő, hogy ennyi ON komment van. Nem vagyok ehhez hozzászokva.

helianthus 2012.07.31. 11:25:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @atpijkamo: azt még nem tisztáztátok, hogy milyen tánc nem. Tehát semmilyen sem? Vagy lassúzni, keringőzi lehet vele, lambadázni és zumbázni meg már nem? Ilyen fontos részletek fölött nem szabad felelőtlenül átsiklani!!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 11:28:33

@helianthus: az mindegy, mer én csak a hatrongyosi tipegőt tudom elugrálni :D

EvilHedgehog 2012.07.31. 11:29:04

@joska141: Ezt a Nokia Vezess tudja a legutóbbi frissítése óta. A GPS-hez magához soha nem is kellett mobilnet, van olyan üzemmód amikor a mobilhálózat rásegít a pozicionálásra.. ezzel felgyorsítva a műholdkeresést.

Fontosch lehet még a jövődre nézve! A GPS az csak vevő... közkeletű tévedés, hogy a telefonod beszélget a műholddal, pedig nem... az csak jelet fog...

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.31. 11:29:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: sajnos amennyi eszed van, joggal feltételeztem, hogy tudatlanságból írsz ökörséget.
(nem ez lett volna az első eseted :D)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:29:44

@helianthus: Csürdöngölős.

Rohaggyon meg a blogmoci, lehetőleg máma még!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:33:20

@EvilHedgehog: Én azt tapasztaltam hogy ha SIM kártya van az okostelómban, akkor pontosabb és gyorsabb a GPS, mint SIM nélkül. Nem kell, hogy a mobilnet menjen, csak jelentkezzen be a SIM.

Egyébként Androidra van egy csomó offline térképes GPS alkalmazás, mondjuk a navdroyd, elég egy húszezres okosteló.

Zirowe 2012.07.31. 11:34:55

Az ilyen szarokra nem 2ev gari szokott lenni?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:35:13

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Te ütődött. Kitalátornak több műveltsége van, mint nekem és neked együttvéve.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:37:08

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Videót kérünk, csak úgy bemondásra nem hisszük el.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 11:37:18

@atpijkamo: megnéztem. 5 pézbe kerül. neked van? hány ország van benne, nem akarom megvenni, ha nem műxik rendesen.

Void Bunkoid 2012.07.31. 11:38:01

@PITTA: "De egy szerviznél szerintem alap a forrasztópáka."

Azt hiszed? 2012 van, tekintve, hogy a legutóbbi olyan szakik, akik tényleg értettek valaminek a tényleges megjavításához, már a kilencvenes években is inkább az ötven fele közeledtek, már rég nyugdíjban vannak, az utánpótlás aki utánuk jön, meg szerintem kb olyan szinten van barátságban a forrasztópákával, mint mondjuk a kazettás magnóval, vagy a lemezjátszóval (a legtöbb mai huszonéves számára - viccen kívül, egyszer tettem fel körkérdést - a lemezjátszó ma már sokkal inkább a "hangszer" (lévén a djk ilyen célból használják, mint a "zenelejátszó eszköz" kategóriába tartozik).

Persze tisztelet a kivételnek.

FDToth 2012.07.31. 11:39:21

Azt azért hozzá kell tenni, h ez az Oktogon szerviz egy elég nagy xar. Még az LG is tudja róluk h mennyire nem megfelelő szolgáltatást nyújtanak. mikor volt szervizben náluk az azóta hál'istennek eladott xar 2x-em, kerestek az LG-től a szerviz szolgáltatásával kapcsolatban.
Az ügyfélszolgálatos mesélte h rendkívül sok panasz érkezik az Oktogon szervizről... pl. nem mondják meg h mit is javítottak, illetve az ott dolgozók is tanulhatnának egy kis viselkedéskultúrát:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:44:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A Mapdroyd ugyanannak a cégnek a terméke, ingyenes, és ugyanazokat a térképeket használja. (Csak térképes GPS, nem navigál.) Próbáld ki. Szlovéniáról pl. nagyon rossz a térkép.

PITTA 2012.07.31. 11:46:11

@Void Bunkoid: Azt mondjuk hozzá kell tenni, hogy a modern nyákokon már gyakorlatilag csak SMD alkatrészek vannak, amit házilag már nagyon nehéz javítani, bár nem lehetetlen... Attól függetlenül szerintem sokkal környezetbarátabb javítani esetleg még ha drágább is, de az élőmunkával a foglalkoztatottság is magasabb lehetne. Valamint itt ez a jó kis kezdeményezés:
zold8.hu/index.php/z8-blog/195-ne-a-kukaba-onkentes-javitokorok-hollandiaban

fourgee 2012.07.31. 11:47:12

@atpijkamo: A Galaxy S3-ban már nem csak ilyen AGPS van, hanem állítólag (a dobozán GPS/GLONASS felirat van) az "orosz dzsípíeszt" is látja. Az biztos hogy a Galaxy S-hez képest pillanatok alatt műholdat talál, sokkal jobban leárnyékolt helyekről is. Viszont itt is van ez a 4-5 méteres pontosság, amitől a falra mászok. Mitől félnek, mi történne ha engedélyeznének mondjuk fél méteres pontosságot? Többen megtámadnák az EGyesült Államokat, vagy mi a tököm?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 11:48:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Amelyikben hölgyek folyamatosa, urak szaggatottan táncolnak, táblagéppel a kezükben, nem egymással.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:51:42

@fourgee: "A Galaxy S3-ban már nem csak ilyen AGPS van,"

Leszarom. Jó nekem a két éves, húszezres (akkor) okosteló.

"itt is van ez a 4-5 méteres pontosság, amitől a falra mászok."

El vagy kényeztetve. A GPS-t csak nemrég nyitotta meg klintonelnök. Addig olyan többszázmétereket ugrált.

Bad Horse 2012.07.31. 11:53:15

Samsung mobiltelefonokra 2011.április 1-től 24 hónap korlátozott Samsung jótállás vonatkozik:

- A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa szállított Termékekre a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően a Végfelhasználó (k) nak történő értékesítéstől számított 12 (tizenkettő) hónap teljes körű kötelező jótállást és plusz 12 hónap „limited manufacturer warranty”-t biztosít. A limited „manufacturer warranty” csak a készülék test 12. hónap utáni meghibásodásnak kijavítására vonatkozik, de nem nyújt semmiféle addicionális jótállást a készülékkel együtt értékesített tartozékok tekintetében.

Ha előtte csak egy év volt a jótállás, ami tavaly augusztusban járt le, akkor persze, hogy csak pénzért javítják már meg.

Egyébként meg nem kell minden Samsung termékkel szervizbe rohangálni. Már egy jó ideje van nekik egy Szervízfutár és egy Házhozmegyünk (ez utóbbi egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető) szolgáltatásuk (my.samsung.hu/szervizfutar). Plusz ha regisztráljuk a termékünket a my.samsung.hu oldalon + két hónap garanciát kapunk.

Az Omnia 7-esmben kb. két hete volt egy kijelzőcsere amit 3 napon belül javítottak is (ebben az időben benne van a oda és vissza szállítás is) és erre az időre kaptam egy cserekészüléket is.

Úgyhogy garanciális szempontból szerintem elég jó a Samsung jelenleg.

mrzigi 2012.07.31. 11:54:36

@fourgee:
Vicces, itt szintén hasonló eset.
Teló nagy érintőképernyős, az érintő része behalt (képernyő működik, csak a digitizer gyengélkedik).
Írok Speedshopnak, akitől vettem. Kiábrándít egy 40.000 forintos javítási ajánlattal (új ára valami 90.000 volt telónak, szóval majdhogynem a fele)
ebay felmegy, 6.000 Ft-ért megrendel, kiküldik, belerak fél óra alatt, és láááám, működik.
Szóval fél óráért >30.000-es munkadíjat akart lenyúlni a speedshop szervize.
Komolyan ennyire hülyére veszik az embert ??
Van olyan f.sz aki ezt kifizeti nekik ??

Perillustris 2012.07.31. 12:01:49

"vagy ha látta is őket, nem volt hajlandó rájuk csatlakozni"

Van egyáltalán olyan (okos)telefon ennyi pénzért, ami rácsatlakozik a műholdakra? :o

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 12:02:26

@Bad Horse: "van nekik egy Szervízfutár"

:)) Az meg milyen lehet? Betépett békaemberes? Vagy dzsetszkík kokainnal megpakolva?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 12:07:00

@atpijkamo: Multigeci?
@savrola: Az én ötkilós kalapácsomnak (= Samu) kezd repedezni a nyele, mert kint felejtettem a napon. De attól még két óvatos mozdulattal kiütöttem vele a bringámból a máshogy kioperálhatatlan műanyagházad "ipari" hajtómű-tengelyt. Ugyanazzal okostelefon kontakthibák javítását csendgaranciával vállalom!

Niro 2012.07.31. 12:07:52

Nekem a Sony Ericsson PLAY-em amint bekapcsolom a GPS-t, már abban a másodpercben ontja az adatot. 3 mp. múlva pedig legalább 9 műholdat talál, 6-ot stabilan tart rögtön, 12ig szokott felmenni még 5 mp. múlva, nem mintha olyan sok kellene:)

Bad Horse 2012.07.31. 12:07:56

@atpijkamo: Külsős futár cégekkel dolgoznak (GLS, trans-o-flex). Sajnos az egész procedúra egyetlen negatív része ez, ha a futárnak épp szar napja van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 12:08:24

@mrzigi: "Van olyan f.sz aki ezt kifizeti nekik ??"
De még mennyi!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 12:42:17

@Bad Horse: Csak az nem volt világos, hogy jön ide a víz.

fourgee 2012.07.31. 12:51:20

@atpijkamo: "El vagy kényeztetve. A GPS-t csak nemrég nyitotta meg klintonelnök. Addig olyan többszázmétereket ugrált."

Még valamikor 1999-2000-2001 környékén egyik ismerősöm autójába beülve nagyot néztem, mert kib.szott egy PDA-t a szélvédőhöz, a CF foglalatba meg nem memóriakártyát tett, hanem külső GPS-t, így már akkoriban pár méteres pontossággal lehetett navigálni, itthon. Ammeg nem most volt, hanem több mint 10 éve.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 12:54:01

@fourgee: Leszarom. Tudom, hogy melyik utcában vagyok, a többi nem érdekes. Ha egy utcával el is téved, van annyi agyam, hogy hibajavítok.

Bad Horse 2012.07.31. 12:58:55

@atpijkamo: Hát igen az néha nehezen főleg ha a hüJe fóRum hozzászóló (pl. én) arra is lusta, hogy gépeljen és inkább Crtl+C Crtl+V-zik, más szakértőinek mondod oldalakról.

2012.07.31. 13:07:11

én csak egyet nem értek: létezik, hogy csak 1 év garanciát kapott a telefonjára?

Ha viszont még nem járt le a garanciája, hogy a fenébe fogadta el, hogy ez nem garanciális probléma?
Tekintve, hogy ezt a szerviznek bíróság előtt is védhetően igazolni kell tudnia, hogy a felhasználó rosszhiszeműen elrontotta, és ezért veszett a garancia.
Egyébként meg kötelessége javítani... ha alaplapcserével, akkor azzal.

Ha meg tényleg 1 év garit kapott egy 120k-s telóra... és még utána vesz másik samu terméket?? lol

Bougheau Tschichka 2012.07.31. 13:14:17

"közölte velem, hogy a készülék nem garanciális, és ők nem javítják meg garanciában. Oké, semmi gond, mondtam, nézzék meg mi baja, és hívjanak fel, hogy mennyibe kerül a javíttatása"

Érdekes. Egy percig sem csodálkozott, hogy nem garanciális, és megszívta...

Samsung szerviz az nem Budaörsön van a Tesco mögött?

Koky_ 2012.07.31. 13:16:13

"lerázzák a hozzá nem értő embereket a Samsung szervizek."

Légyszíves ne általánosíts, rendben? Egy Samsung szervizzel volt problémád. Nehogy véletlenül rágalmazásért felelősségre vonjanak...

Mylady 2012.07.31. 13:19:04

No, látom, itt mindenki ért hozzá. Akkor mondanám az én problémámat, hátha akad valaki, aki tud megoldást.
A telefon Samsung Monte és rendszeresen, de teljesen random olyat produkál, hogy ha hívnak, akkor kicseng, de a hívást nem lehet fogadni. Megnyomom a gombot és egyszerűen semmi hang nincs. A telefon azt mutatja, hogy fogadtam a hívást, a másik fél meg (állítólag) hallgatja tovább hogy kicseng a telefon.

A másik probléma: időnként egyszerűen nem tudok telefonálni, illetve nem vagyok elérhető. A telefonon ránézésre semmi extra nincs, olyan, mintha működne. De ha valaki felhív, azt jelzi neki, hogy ki vagyok kapcsolva. Ha én akarok telefonálni, akkor olyan, mintha nem lenne térerő. Pedig van.

Eddig három tanácsot kaptam:
1. Cseréltessem le a sim kártyát, mert nem a telefon a ludas. Lecseréltettem. Nincs változás.
2. Figyeljek oda az eltárolt sms-ekre, mert ha betelik a tár, akkor produkál ilyet. Azóta nem tárolok 2-3 sms-nél többet (többnyire egyenlegértesítől, szóval méretileg nem nagyok), nincs változás.
3. Ha nem vagyok elérhető/nem tudok telefonálni, vegyem ki az akksit és indítsam újra a telefont. Ez segít, csak ha éppen nem akarok telefonálni, akkor nem tudom, hogy nem vagyok elérhető.

iorek 2012.07.31. 13:20:23

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Hol a gond? Pl. ott, hogy hitegetik, aztán újra és újra tolják a határidőt. Az ügyfél joggal veszti el a bizalmát meg a türelmét ilyen viselkedésre. Hányszor két napot kéne várni türelemmel, hogy végre kinyögjék mennyi pénzre vágynak indokolatlanul? Jó poszt, de nekem most sem világos miért veszett a gari.

iorek 2012.07.31. 13:22:21

@Mylady: Ugyanilyet csinált régen az iPaq-om. Lecserltem a sim kártyát, akkor is. Visszatértem butatelefonra. Azóta tudok telefonálni és elérhető vagyok.

fourgee 2012.07.31. 13:24:42

@atpijkamo: Ha pl. Londonban vagy és nem vagy hozzászokva a jobbkormányos autó vezetéséhez, a forgalomra is kell figyelned, közben meg a GPS téved, és kurva sokat kell kerülnöd hogy visszajuss oda ahova menned kellett volna, ráadásul ezt a belvárosi fizetős részen teszi, ahol amiatt kavarodsz be mert a GPS-re hallgatsz és szarul navigál, na ott azért nem olyan kellemes dolog :)

Zuzzant 2012.07.31. 13:24:49

@joska141: "Nokia Lumia 800-t vettem, mert erre mondta mindenki, hogy a beépített GPS adatforgalmazás nélkül működik mind belföldön, mind külföldön."

Na és ilyenek adják az észt itt is!

Értitek? Azért vett Nokia Lumia nevezetű hót vacak készüléket mert MINDENKI azt mondta, csak az tud adatforgalom nélkül navigálni! :DDDDDDDDDDDDD

Egyébként a 2 év garancia valójában csak 1, plusz egy év "szoftveres" garancia, ami a nesze semmi fogd meg jól kategória

EU-ban mindenütt 2 év korlátozás nélküli garancia van, kivéve a gyarmatokat, mint Magyarország! Ide elég az 1 év, illetve 6 hónap is.

Mylady 2012.07.31. 13:25:47

@iorek: Én is ezt fontolgatom. Igazából a wifi miatt vettem, nemnagyon használom, csak ahol van free wifi (előfizetésem nincs is). Csak olyankor (reptér, szálloda, főleg külföldön) pont hogy kell.
Szóval komoly dilemma.

iorek 2012.07.31. 13:26:17

@atpijkamo: Jaja! Emlékszem, én is akkor szerettem meg végleg Clintont, nem amikor Mónikát szopatta, pedig az is férfi munka volt.

fourgee 2012.07.31. 13:32:37

@atpijkamo: Meg 1ébként is, ha ismerek egy várost, ott nem használok GPS-t, viszont ha valamit nem ismerek, ott elvárom hogy tökéletesen működjön. Pl. egyik rokonomnak vannak érdekes történetei, amikor a szűk hegyi úton, szakadékkal a szélén, ahol személyautóval sem egészséges közlekedni, a GPS lazán elnavigálta a kamiont oda. Amikor látszott hogy gondok lehetnek, akkor persze már sem visszafordulni, sem visszatolatni nem lehetett, így maradt az előre...

Bad Horse 2012.07.31. 13:37:30

@Kentauró7: "Egyébként a 2 év garancia valójában csak 1, plusz egy év "szoftveres" garancia, ami a nesze semmi fogd meg jól kategória"

Hát nem. Egy év teljes garancia mindre amit a készülékhez kaptál. és plusz egy év korlátozott garancia ami csak magára a készülékre vonatkozik csak (akkumulátor headset és egyéb hozzáadott tartozékra nem. Persze ez gyártója válogatja, de a legtöbb megadja a 2 évet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 13:41:51

@fourgee: A jobbkormányos autót és baloldali közlekedést percek alatt megszokom. Aztán a vezetést nem a GPS határozza meg, hanem én, a GPS csak segítség. Aztán meg mitfárert szoktam alkalmazni ha nagyon el vagyok veszve, az a legtutibb.

Harminc éve shol se volt a GPS, mégis térkép alapján vígan elautózgattam idegen városokban, idegen országokban, idegen földrészeken. Mondjuk Párizs körgyűrűi kemény diónak bizonyultak, de megoldottam azt is.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 13:43:47

@fourgee: "a GPS lazán elnavigálta a kamiont oda."

Hehe. Meg amikor GPS alapján a kompnál belehajt az alany a folyóba. Leírást adnak hozzá, de észt nem.

fourgee 2012.07.31. 13:52:05

@atpijkamo: Tehát, ha soha nem jártál egy X helyen, de a GPS szerint kamionnal mehetsz arra nyugodtan, akkor olyan okos vagy, hogy az előtted lévő 5 kilométernyi utat látod úgy is hogy nem látszik? :) Nem egy embertől hallottam olyan kamionos történetet, amikor épp hogy átfértek valahol, mert a GPS szerint arra még mehettek nyugodtan. Ez qrvára nem egy kategória a folyóba behajtó emberekkel.

zotya75 2012.07.31. 14:00:17

Nem kell venni semmit, ami Samsung, aztán nincs is vele baj. Ezt a nézetet évek óta vallom, s egy dvd-író "váltotta ki". Lehet a cikk írója is megvilágosul hamarosan! :-)

Netuddki. 2012.07.31. 14:05:30

"Azóta vettem egy Samsung külső dvd írót is, és elromlott..."

Vadász, vadász...

Kreutzere 2012.07.31. 14:13:54

@zotya75: ja hát világ egyik legnagyobb technikai cége de valószínű ne vegyél tőlük semmit.

Furcsa hogy másik 100 millió termék tulajdonosának meg semmi gondja nem?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 14:15:01

@fourgee: "ha soha nem jártál egy X helyen,"

Akkor előveszem a térképet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 14:16:08

@zotya75: "Nem kell venni semmit, ami Samsung, aztán nincs is vele baj."

Helyes meglátás. Még helyesebb: Nem kell venni semmit, aztán nincs is vele baj.

fourgee 2012.07.31. 15:08:18

@atpijkamo: "- Helló DJ! - Mi van? - Kifogtunk egy okostojást!"

:)

zotya75 2012.07.31. 15:35:21

@atpijkamo: MINDENBEN van jobb és megbízhatóbb a Samsungnál!

Különben meg ízlések és pofonok! :-)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 15:39:12

@Mylady: az sem kizárt, hogy szoftveres baja van. Nem vagyok szakértője a témának, így nem tudom, hogy más telefonokkal hogyan működik, de az Androidos Samsungoknál pl. külön kis szoftver (Radio ROM, vagy modem) felelős a mobil kommunikációért. Még az elején sűrűn előfordult, hogy fogadtam a hívást, de engem nem hallott a másik fél. Amióta rátöltöttem az utolsó magyarországi modemet, azóta ilyen gond nincs, és még a liftben is van egy pálcikás térerőm, míg régebben ott simán leszakadtam a hálózatról...

zotya75 2012.07.31. 15:43:30

@Kreutzere: Örülj addig, amíg a szerencsés 100 millió közé tartozhatsz! :-)

zotya75 2012.07.31. 15:48:19

Bocsánat, tévedtem! Van egy Samsung HDD-m!!! :-) El is van jó helyre téve a garancialevele!!! :-)

Tigriske 2012.07.31. 16:13:26

Manapság a szervizek már kutyaszart sem érnek...

Ma már nem a 20 évvel ezelőtti állapotokat éljük amikor még próbáltak valahogy minőséget kreálni mindegy, hogy keletről vagy a nyugatról volt szó.

Manapság már nincs ilyen baszdmeg, hogy te megszervizeltetsz valamit, elromlott? Vegyél újat!

Max. ha él a garancia akkor cseregaranciába megoldják, komolyan elhiszi valaki, hogy egy ilyen szervizben valaki szétszedi valaki a készüléket és aprólékosan mindent letesztel, hogy kiszűrje, hol lehet a hiba?

Ezek már nem is úgy vannak felépítve ezek a szarok, egyben vannak, ha valami elbaszódik tényleg többe kerül kibogarászni mi a gond, mint maga a készülék.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:14:51

@zotya75: "MINDENBEN van jobb és megbízhatóbb a Samsungnál!"

Nem ismerem, úgyhogy készséggel elhiszem.

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 16:26:31

@Tigriske: Így van.

Mindenki figyelmébe ajánlott az alábbi kis filmecske...
www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c

Kuruttya 2012.07.31. 16:32:49

"lehúzzák / átverik / lerázzák a hozzá nem értő embereket a Samsung szervizek"

Nem ez a probléma. A Samsung szervízesei azok, akkor nem értenek hozzá. Betanítottak nekik pár diagnosztikát, és mint a droidok, elvégzik. Biztos lehetsz benne, hogy nem azért mentek Samsung szervízbe dolgozni, mert a villamosmérnöki diplomájukkal nem találtak jobb állást.

2012.07.31. 16:38:01

Hát, megmondom őszintén még sosem sikerült együtéreznem egyetlen okostelefontulajjal. Aki 140-ért képes venni egy játékot, (és megideologizálja mennyire hasznos és nélkülözhetetlen) az ne sírjon.

Egyébként meg egy korrekt szervíz nem gányol hanem szakszerűen javít, a 21 századi készülékek szakszerű javítása meg általában komplett készülék, vagy fődarabcserét szokott jelenteni, nem szigszallagozást, meg nyomkodást, még akkor se, ha történetesen ez is megfelelő megoldás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:44:13

@Jankove: "egy korrekt szervíz nem gányol"

Oximoron. Víz alatt csak gányolni lehet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:46:20

@Kuruttya: "nem azért mentek Samsung szervízbe dolgozni, mert a villamosmérnöki diplomájukkal nem találtak jobb állást."

Nem tudod miről beszélsz. Szer vízbe búvárdiploma kell, nem villamosmérnöki.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:49:13

@Kuruttya: Oké, oké. De te cserébe beszélj magyarul!

Kuruttya 2012.07.31. 16:50:22

@atpijkamo: te nekem nem mondod meg milyen nyelven beszéljek :P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:57:18

@Kuruttya:

You choose
あなたが選ぶ
вы выбираете
Sie wählen

fourgee 2012.07.31. 17:13:33

@Jankove: "Aki 140-ért képes venni egy játékot, (és megideologizálja mennyire hasznos és nélkülözhetetlen) az ne sírjon."

Teljesen egyetértek veled. Sőt, sok ember azt is megideologizálja hogy miért van létjogosultsága a 15"-os, meg a 17"-os laptopoknak. Számomra abszolút használhatatlan dolgok, mert a 15" az már nem abszolút nem mobil, hordozhatatlan, tehát NEKEM nincs rá szükségem, de a sok hülye próbálja magyarázni hogy miért van rá szükség. Igaz havonta több milliót eladnak belőlük, de én is mint te, jobban tudjuk hogy van-e rá szükség vagy sem. :)

Kifogtunk egy okostojást.

:)

fourgee 2012.07.31. 17:15:13

(a szóismétléseket ne olvassátok a szövegemben :) )

2012.07.31. 17:15:33

Ezeket a kütyüket a 2 év garancia után le kell cserélni, ennyit birnak, ezt úgy hivják: tervezett avulás.Ha tovább birja, minden nap ajándék, ha nem garanciában csserélik benne a panelt.

odamondó 2012.07.31. 17:17:52

@zotya75: nem tudom te valami fizetett anti samsung vagy?

Van 5 samsung termékem és egyikkel sem volt soha semmi baj.

daved 2012.07.31. 17:22:42

Én csak azt nem értem, hogy mit várt a PosztToló? Talán azt ,hogy a samsung márkaszerviz barkács megoldással áll elő, és ők is odatesznek egy apró papírdarabot a megfelelő helyre? Vagy esetleg nekiáll forrasztgatni az elmelegedett alkatrészt? Nem. A szerviz megállapította a hibát: alaplap. Az alaplap cseréje 50e huf. Ügyfél nem kérte, mert sokallta az összeget ok. Ügyfél neten keresett sufni megoldást, működik a telefonja. Akkor most miért a samsung szerviz a szemét?

InTheGajd 2012.07.31. 18:04:09

Sokan írtak ezt-azt (persze a sok faszoszopó elsőzőt meg szellemi fogyatékosokat leszámítva), de én dolgoztam a samu márkaszervízben. S bizony megerősíthetem azt, hogy az ilyen és ehhez hasonló hibák nem véletlenül fordulnak elő. Jelen esetben az történt volna, hogy kicserélik az alaplapot a "hibásat" visszaküldik a gyárba, ahol a 8 órás műszak "kalapál" rajta és visszakerül hibátlanul egy másik készülékbe. Nincs itt csoda, meg véletlen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 18:07:32

@Tickitucku: "én dolgoztam a samu márkaszervízben"

Nem dolgozhattál, mert akkor le tudnád írni, hoggy szerviz.

InTheGajd 2012.07.31. 18:11:18

@atpijkamo: Egy újabb banra érett 1 bites júzer.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.07.31. 18:43:09

Ki az a hülye aki ezt a Kóreai szar Samsungot veszi amikor vehet iPhonét is??? Megérdemled a sorsodat looser!!!

igazságos 2012.07.31. 19:21:43

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: így van.

Bezzeg az Apple blogon divat szidni az IPhonet, és dicsérni a Samsung Galaxy-t. Akkor mégse olyan jó ezek szerint?

Telefont 100 ezer felett NEM VESZÜNK, csak és kizárólag luxusból, az meg a félmilliósnál kezdődik.

ubu1 2012.07.31. 19:25:24

Nekem nagyon sok Samsung termékem van, és a legtöbbel nincs semmi gond. Amivel volt is, elég korrekt segítséget kaptam.
Ami most engem nagyon bosszant, az a konzumer idióta irány, amit látok. Régen a profi innovatív irányt képviselte a cég. Remélem, időben felismerik és visszatérnek.
Vodát meg nagy ívben kerülni kell.

Bandi-Szeged 2012.07.31. 19:37:56

Gondolom itt senkinek nem sikerült még többrétegű nyákon alkatrészt visszaforrasztani, főleg ha az adott alkatrésznek 1 cm -en van legalább 15-20 lába. Ezért nem próbálkozik a Samsung szerviz sem ezzel, hanem cserélik az alaplapot. Számítógép alaplapot sem lehet javítani házilag (kondicserén kívül), nemhogy egy sokkal kisebb telefonalaplapot.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 19:41:21

@Bandi-Szeged: "Gondolom itt senkinek nem sikerült még többrétegű nyákon alkatrészt visszaforrasztani,"

Rosszul gondolod. Azt hiszem videokártya csipet forrasztottam vissza notebook alaplapon.

Bandi-Szeged 2012.07.31. 20:02:31

Tisztelt atpijkamo.
"senkinek" helyett "nem sok embernek"
Ha a szervizesnek nem sikerül tökéletesen a visszaforrasztás, akkor valószínűleg levonják a fizetéséből a kártalanítás összegét, és ezért inkább alaplapcserét javasol. Esetleg alá kell íratni a telefon gazdájával egy papírt, hogy az ő felelősségére megpróbálja javítani, vagy alaplapcsere. Te melyiket választanád?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 20:10:05

@Bandi-Szeged: >>"senkinek" helyett "nem sok embernek"<<

:)) Helyesbítés elfogadva. Egyébként bárki utánam csinálhatja, csak betettem 180 fokra 10 percre a sütőbe. Szériahiba, hogy a videokártya forrasztása elenged a sok felmelegedés-lehűlés miatt. Nem ébredt fel a gép, garancia rég lejárt, úgyhogy nem volt mit veszteni, de bejött.

Ha szervizes lennék, és necces a javítás, akkor én is a seggemet védeném.

Xezs 2012.07.31. 22:08:46

Az volt már, hogy a posztoló a szakszerű javítást hasonlítja össze a házi kókányolással? Alma és körte esete bazeg.

Szerintem is drága az 50 ezres javítás, de azt már megszoktuk, hogy ezeket a kis vackokat könnyebb újra beszerezni, mint javíttatni. Megjegyzem ennyi pénzért vadi új HTC-t kapsz 4.0-s Androiddal.

Állítom, hogy ha a szolgáltató megcsinálja neki mondjuk 3000 Ft-ért házi kókány módra, ahogy ő magának otthon, akkor meg azért visítana itt a homáron, hogy ez nem szakszerű javítás és hogy őt átbaszták.

Nektek semmi se jó baze.

Xezs 2012.07.31. 22:56:47

@Rival: Az ilyen autószerelős analfabétákban az a dühítő, hogy tanfolyamon elmondják, hogy mikre kell odafigyelni.

Ha az adott típusnál nem is tudja, hogy mit hol nézzen, legalább kérdezzen meg mondjuk téged, és tanulja meg. Hagynád egyszer besülni, te lennél a hibás a szemükben, tuti.

Xezs 2012.07.31. 23:16:12

@atpijkamo: Hagyd, soha nem tanulják meg. Ez van.

Xezs 2012.07.31. 23:19:54

@atpijkamo: Na de nem is a standard pákával csináltad gondolom. Annak akkora a hegye, hogy 5 lábat forrasztasz össze vele, aztán a cint meg szedd ki onnan, ahogy tudod.

Kell 1-2 speciális szerszám ezekhez, persze beszerezhető mind.

2012.08.01. 01:07:22

Boldog vagyok és szomorú. Boldog azért, mert az ügyfél végül megmentette a telefonját. Szomorú meg azért, mert fingja sincs róla, hogy meddig garis a készülék, sem arról, hogy ha regisztrálta volna Samsungnál, akkor kapott volna ingyen garancia kiterjesztést. Az ingyenes garanciafutárról ne is beszéljünk.

Gedam 2012.08.01. 06:07:31

Legyen ez a reklám helye: az én Motorola Defy készülékem kétszer szorult szervizre. Először magától romlott el, se kép, se hang, másodszor viszont én voltam a ludas, fizikai erőbehatás érte a készüléket. Mindkétszer főpanelt cseréltek 3-4 nap alatt, egy fillért sem kértek érte, pedig a második esetben bevallottan én voltam a hunyó. Mindkét esetben rootolt volt a telefon, CM7 futott rajta, nem szóltak érte. Teljesen megdöbbentem a pozitív hozzáálláson. Következmény: a következő telefonom is, az asszony, valamint anyám új telefonja is Motorola lett. Így is lehet. A telefonokat egyébként rózsaszínéktől vettem.

Magam_a_Mondomét! 2012.08.01. 12:15:40

Kettős mérce:
"csak meg kell nyomni a GPS vevőnél a matricát, és egy papírt kell tenni a hátlap mögé, hogy úgy is maradjon," - de ha az lett volna a postban, hogy a Samsung nem akarta kicserélni, megjavítani a telefont csak megnyomkodta hátul a GPS-vevőnél és egy papírdarabot gyömöszölt a hátlap mögé, akkor UGYE AZ SEM TETSZENE ?

RiCheta 2012.08.01. 17:32:48

Lehúzás? Miért, mégis mit gondoltál? Ingyen dolgoznak a telefonodon? A hibafeltárásnak,szakvéleménynek igenis ára van. Én vissza se adtam volna a készüléket, amíg a bevizsgálási díjat ki nem fizeted. A szerviz meg nem fog pappirgalacsinokkal tákolni, hanem kicseréli a hibás alkatrészt újra. Az a hiba szakszerű javítása. az ügyfél meg vagy kéri, vagy nem. Ennyi.

RiCheta 2012.08.01. 17:38:36

@atpijkamo: Nagyon gyönyörűen meg lehet forrasztani ezeket a paneleket, csak megfelelő tudás és szerszámozottság kell hozzá. Én egész paneleket forrasztok sütőben. Panelre fel kell vinni az ónt, folyasztószert rá, smd alkatrészeket rátenni, hasukra egy csepp (nem pillanat) hőálló ragasztó, hogy el ne mozduljon, aztán az egészet be a sütőbe... Sokkal szebb, jobb a forasztás így mint egyenként forrasztgatni a 0,2 mm lábtávoslágú ic ket. a BGA-t meg csak így lehet, avyg hőlégfúvóval.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.01. 18:11:48

@RiCheta: Biztos nagyon szép így. Én nem merném vállalni. Maradok a kész (rossz) alaplap sütésnél.

Mylady 2012.08.01. 20:02:01

@Kzsolt: Ez tuti? Vagy csak tipp?
Egyébként én tudok olyat, vagy szervizbe kell vinnem? (már nincs garancia)

EvilHedgehog 2012.08.02. 08:52:16

2010 októberében vásárolt galaxy S-sen két év gari van... valamit jól nyomok... :D

zozo6296 2012.08.04. 03:22:08

Kedves posztoló!
A Samsung fényképezős, kamerás, tévés szervizében(Keleti Károly utca) volt, hogy 2 nap alatt megcsinálták a fényképezőm. Remélem majd legközelebb úgy állnak hozzád, ahogyan kell! :D
Üdv

t0m973 2012.10.14. 15:04:17

Nekem szerencsére nincs ilyen gondom a Nokia 3220-al.
süti beállítások módosítása