Tékozló Homár

A Duna House meghiúsult vásárlás után is igényt tart a jutalékjára

2012.10.16. 10:34 | jackyll | 244 komment

Naiv ügyfél kis híján megvásárolt egy lakást a Duna House közvetítésével. Már a foglalót is kifizette, amikor kiderült egysmás, amit az ingatlanos kolléga elfelejtett elmondani, így visszalépett a biznisztől. 

A sztori a következő: eladó jóhiszeműen leszerződött XY ingatlanközvetítővel, aki a 12. kerületi Duna House iroda tagja. A közvetítőnek szerencséje volt, mert a vevő az eladó lakás erkélyére kitett telefonszámot hívta fel, és innentől saját ügyfeleként mutathatta be az eladónak. (Ingatlantulajdonosok! Miért gondoljátok, hogy a közvetítő telefonszámát kell kitenni a helyszínre, miért nem a sajátotokat teszitek ki? A fáradtság, hogy az ember beszél telefonon az érdeklődőkkel nem ér meg több mint 1 millió Ft jutalékot?!)

Esetünkben az eladó tehát nem a saját telefonszámát tette ki. A lakás adás-vételi szerződése aláírásra került végülis és a foglaló összegéből kifizették a közvetítőt. Sőt azt is megengedték neki, hogy bár a lakás elkelt, a közvetítői tábláját kint hagyja, hogy az érdeklődőknek más lakásokat ajánlhasson fel. Azaz ingyen hirdethette magát.

Sajnos az ingatlanos hálája jeléül nem volt ilyen korrekt. Amikor kiderült, hogy az adás-vétel meghiúsul, (többek között azért is mert a közvetítő elhallgatott a lakással kapcsolatos tényeket) az ingatlanközvetítő a jutalék visszafizetésétől szóban egyelőre elzárkózott. A vevő hiába kéri, az amúgy együttműködő eladótól a foglalóját vissza. Az ingatlanos nem fizeti vissza a jutalékot az eladónak, aki így a vevőnek sem tud fizetni.

Mint látható végül a felek a bevont ingatlanos miatt kénytelenek perre menni, mert az eladó meggondolatlanul aláírt egy el nem olvasott szerződést és az ingatlanos teljesen inkorrektül viselkedik! És tény ami tény, a jutalékot mindig a vevő fizeti végül, nem az eladó!



Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 10:36:23

Most nem értem, aláírták az adásvételt, nem?

Azért az ingatlanososk is tudnának mesélni...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 10:37:27

Bocsi kötsög elsőzők, véletlen volt.

Manyecska 2012.10.16. 10:47:09

Nemelső, nemköcsög.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 10:49:32

Szex!!!69!!

Két komment elküldése között várnod kell néhány órát!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 10:50:23

mivan? aláírták, aztán mégsem? a pocctoló rugaszkoggyon neki mégeccer, oszt írja le értelmesen mit akar kinyögni. köszönnyük szépen.

Manyecska 2012.10.16. 10:52:56

"a jutalékot mindig a vevő fizeti végül, nem az eladó!" hogy mi van?

szaporító 2012.10.16. 10:53:54

De ez nem is homárság!
Mit lehetett elhallgatni, ami csak az adásvételi aláírását követően derült ki és amit az eladótól nem tudhatott volna meg időben a vevő?

Amikor én vettem házamat, az ingatlanost hülyére fárasztottam a közel 50 kérdésemmel, amiből legalább 40-nek utána kellett járnia. A többit magam is ellenőriztem a helyszínen... ezek faszok.
Az ingatlanosnak jár a zsé, nincs mese.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 10:55:33

Ennek a posztnak mi a lényege?

Két komment elküldése között várnod kell néhány órát!
A blogmotor összeomlott.
Kérem kaccsojja ki!

Manyecska 2012.10.16. 11:03:18

@atpijkamo: mindegy, mer olyan izgik vagytok hogy elfelejtettem megnyomni a K. kűdése" gombot, sza mégis köcsög vagyok!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 11:05:05

@Manyecska: Azok a kötsög elsőzők, akit csak elsőznek, és nem tesznek hozzá semmit. Te réggebben vicces voltál, még egy ideig kitart a hiteled.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 11:06:50

@Manyecska:
Szerintem @atpijkamo: a kosárméretedet szeretné mekktudni!

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.10.16. 11:08:55

az adásvételi szerződésben benne van, hogy az ingatlant megtekintett állapotban veszed meg, kíváncsi vagyok mi lehetett az az elhallgatott dolog amiért fel kellett bontani a szerződést. ha a tulaj visszaadná a foglalót akkor valószínűleg neki is vaj van a füle mögött.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 11:09:55

@dr. phil. Sün‼ ツ: "@Manyecska:
Szerintem @atpijkamo: a kosárméretedet szeretné mekktudni!"

Szerintem Sün szeretné. De mindegy, engem sokminden érdekel.

Mikor kapom meg már a képemet arról a kettőről, amiből három van?

mrzigi 2012.10.16. 11:15:31

Valaki mesélje már el, hogy a 21. században, az internet korában, mégis mi a fene szükség van az ingatlanosokra???

Felteszi expresszre, aztán várja a vevőjelölteket. Ennyi.
Az ingatlanos sem csinál többet.
Sőt, kissé álságosnak tartom, hogy pl az ingatlanos hirdetései minden nap újra és újra felkerülnek, hogy elsők legyenek a találati listákban.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:18:03

@atpijkamo: én a napokban elsőztem. most mélyen depis lettem.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:19:24

@mrzigi: na ezt én sem értem. faszt fizetnék én ingatlanközvetítőnek.

Manyecska 2012.10.16. 11:19:49

@Giraffa Camelopardalis Phd.: most megyünk megint a gyerekkel kontrollra, épp egy jó onkológust keresek két hete:( majd! Aptinak mondtam már hogy idegennek nem küldök képet:P

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.10.16. 11:20:02

@mrzigi: igen mert ez ilyen egyszerű, azt sem értem miért van szükség közértekre, a tejet a TSZ-ben is meg tudom venni marmonkannában, de akár meg is fejhetem a tehenet én magam.

az eszedbe sem jut esetleg, hogy nem mindenki érzi magát ingatlanpiaci tótumfaktumnak? egy családi ház nem egy kiló kenyér, hogy csomagolja be, megveszem, van aki igényli az ingatlanos segítségét.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:24:54

@d'oh: az ingatlanos miben segít?
ő nem építőipari szakértő. eladni akar, szarik az adásvétel után felmerülő problémákra. ha házat akarok venni, viszek egy műszaki ellenőr havert a hónom alatt, hogy kuksizza már meg a házat szakmai szemmel is, és kész.
ez nem kerül többszázezer/millió forintba.

AlexWolf 2012.10.16. 11:28:49

Nem tartom magam egy hüle embernek, de ebből a posztból egy kurta szót nem értek. Milyen nyelven van ez???NéGy!

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:28:51

az aktuális ingatlanpiaci ár pedig kurva gyorsan kideríthető a milliónyi internetes oldal, és újsághirdetés segítségével. ügyvéd haver is van mindenkinek...
a szerződést meg el kell olvasni, úgy nem írunk alá mindent.
míg kenyeret minden nap veszek, más élelmiszerekkel együtt, házat, ingatlant nem kifejezetten... hülye egy összehasonlítás volt, meg ne haragudj.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 11:30:17

@mrzigi: különösen annak fényében, hogy magyarországon nem azt csinálja az ingatlanos, ami a dolga lenne, vagyishogy mindent átvállal, ami az eladással kapcsolatos.
az eladónak kell megmutogatnia a házat, meg elmagyarázni mindent. így semmi értelme, valóban.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:30:23

@dr. Dr. prof. AlexWolf PhD: nem történt adás-vétel, ménem van vissza pézmag.

Manyecska 2012.10.16. 11:30:53

@Giraffa Camelopardalis Phd.: hiszen mondtam kb. fél éve:O..!! Ne itt.

záporeső 2012.10.16. 11:31:57

Van egy rossz hírem. A foglaló nem jár vissza.
De azért az eladó is hibázott. Ingatlanost csak akkor fizetünk ki, ha már kezünkben van a vételár.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.10.16. 11:32:42

@d'oh: "van aki igényli az ingatlanos segítségét." És van olyan is, aki meg medvevadászat címszó alatt jár szopni.

Ingatlanközvetítőre csak pénzügyi befektetőknek lehet valójában szüksége, de az meg vegyen egyet-kettőt magának a (munkaerő-)piacon! Aki magának akar venni, az nézze-szagolja-hallgassa meg, többször, több napszakban is, a környéket is, aki meg eladó, annak igazán mindegy,hogy a betörni szándékozó ál-érdeklődők ingatlanközvetítővel vagy anélkül néznek-e szét nála.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:32:53

@Giraffa Camelopardalis Phd.: az ingatlanosnak ámerikában (hagyma) van szerepe, mint a filmekben, hogy a NEM LAKOTT csiribiri házikóhoz kiviszi a vevőjelölteket, osz mutogassa.
de itt minknálunk szerintem többen vannak akik lakottan hirdetik a lakást/házat, ergo gyön a zérdeklőddő, kopog, illedelmesen köszönik, és a zeladó megmutassa a kérót, és kész.
ettől jobban a közvetítő se tudná.

AlexWolf 2012.10.16. 11:33:55

@Dr. Körömlakk ®: Ja így má' világos! Csak ménem magyarul van ez? De az is lehet, h én nem tudok magyarul. !!sün!négy4!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 11:34:26

@Manyecska:
Mammográfiával foglalkozom főállásban, mint az köztudott.
De asszem, ezt már említettem.
sunews.blog.hu/2012/07/14/szakmat_valtottam

Manyecska 2012.10.16. 11:34:27

@Giraffa Camelopardalis Phd.: hát akkó jelöltél be a faszbúkkon!:O Különben meg biztos úgy jött le hogy fényezem magam:D:D nem lényeg!!:P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 11:34:37

@Dr. Körömlakk ®: ez igaz. csak akkor meg minek az ingatlanos?

nem kell ehhez amerika, itten az ingatlanos kap egy kulcsot, oszt mutogathatja a házikót akkor, mikor nem zavar.

Manyecska 2012.10.16. 11:36:59

@dr. phil. Sün‼ ツ: marha vicces. Illetve marha. Bár! nekem kéne.:(((

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:37:46

@Giraffa Camelopardalis Phd.: hát ezaz! semminek.

a tulaj is akkorra egyeztet a vevőjelölttel, amikor nem zavar.

a kérdés továbbra is fennáll: akkor minek az ingatlanos?

:D

Manyecska 2012.10.16. 11:38:34

@Dr. Körömlakk ®: gyön a zérdeklőddő, kopog, illedelmesen köszönik, és a zeladó megmutassa a kérót, és kész.

Mega lakásmaffia, ha nem vigyáz!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 11:38:49

1.Szerény tudásom szerint az ingatlanost az eladónak kell fizetni, nem a vevőnek.
2. Az ingatlanosok olyan szerződést iratnak alá, amiben szerepel, hogy az ő járandóságukat, az első pénzmozgásból ki kell fizetni, és ha meghiúsul a lakásvásárlás, ő pénzt nem ad vissza.

Na, ezért is bontottam fel az ingatlanossal a szerződésem.

mrzigi 2012.10.16. 11:39:35

@d'oh:
Aki ingatlanossal megy házat-lakást venni, az meg is érdemli hogy átb.sszák a palánkon.
Az ingatlanos érdeke, hogy eladjon.
Tesz rá nagy ívben, hogy mit.
Lényegében az eladó ügynöke ... nem a vevőké !

És már bocsánat, de azok az árak amiket elkérnek (4-5 %), felháborító !

Manyecska 2012.10.16. 11:40:31

@Giraffa Camelopardalis Phd.: az utána volt!! akkó az egész hóbelevancot akartam, eldurrant rendesen az agyam /hosszú/:((

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 11:41:14

@Dr. Körömlakk ®: szerintem pályát tévesztettem. ezis anyámék hibája, mindig aszonták, hogy pénzt munkával kell keresni :(

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:41:22

@Manyecska:
és attól majd az ingatlanos véd meg egy misiért?
ugyan.
minden le van írva egy szerződésben. ha kisnyugdíjas vagyok, elviszem a szomszéd Terike ügyvéd onokájának, olvassa mámmeg, nehogy átbasszanak. osz kész.

mrzigi 2012.10.16. 11:41:29

@batgirl:
1, Az eladó annyival drágábban adja el, hogy ki tudja fizetni az ingatlanost
2, az ingatlanos olyan papírt írat alá, hogy a SZERZŐDÉS aláírásakor kell megkapják jussukat (az előleg fele kb megy is hozzájuk).
Nincs szerződés, nincs juss se.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 11:42:28

@Giraffa Camelopardalis Phd.: mér, ingatlanos vagy? nem. hátakkor? jójaz, míg van szar, van veréb is. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 11:42:37

Nagyon izgalmas poszt.
Majd' 50 komment, és még mindig <on>.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.10.16. 11:42:55

Marhára nem értem, hogy a zinternet Corában miért nem haltak még ki az ingatlannepperek.

Mondjuk a zemberek a hülyék, mert basznak kifizetni 5000 forintot egy kiemelt hirdetését az Ingatlan.com-on, mert az drága... Az ingatlanosnak meg minden további nélkül kifizetnek több százezres jutalékot.

Manyecska 2012.10.16. 11:43:07

@záporeső: a foglaló télleg nem jár vissza!!@atpijkamo: jajj, még kitart a hitelem? Tik macskák más sem tudtok hajtogatni, lásd cicmen nagytudású..!:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 11:43:53

@Dr. Körömlakk ®: jaja. de ha ingatlanos lennék, akkor nem kéne itt a munkával szopatni magamat önként és vigadva.

Manyecska 2012.10.16. 11:44:57

@Dr. Körömlakk ®: nem, de azért vannak tapasznyalataik, gondolom. Különben jó kérdés, minek?? Mink csak azér fogadtunk egyet hátha valami barmot rá tud beszélni + pár misiért akkó legyen neki jutalék, egy hónapja nem is hallottunk felőle!:D

pruntyike 2012.10.16. 11:45:11

Posztolónak: Üsd be a keresőbe a "foglaló" kifejezést és olvasd el a jogi magyarázatot.
Ennyi.
Any question?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 11:50:01

@Giraffa Camelopardalis Phd.:
Nekem egy ösmerősöm ilyen szakmába utazik.
Nem semmittevéssel tellenek a naptyai.

eszenix 2012.10.16. 11:51:57

Ugyanmár mért ne járna vissza a foglaló ha az eladó eltitkolt valamit és késöbb derült ki? Valami okos mondja már meg.

Manyecska 2012.10.16. 11:53:32

@eszenix: igen, én is elolvastam most a foglalót és most már nem tűnik egyértelműnek nekem se..:)!

eszenix 2012.10.16. 11:53:43

A vevő dupla foglalót kap vissza szerintem: Akinek vétke miatt a szerződés nem teljesíttetik, az adott foglalót elveszti, a kapott foglalót pedig kétszeresen köteles megfizetni.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.10.16. 11:55:27

A vevőnek semmi köze az ingatlanoshoz. Ha az eladó nem tudja visszaadni a foglalót, a vevő ballagjon el egy közjegyzőhöz, és indítsa el a fizetési meghagyásos eljárást. Ha az eladó nem mond ellent, az végrehajthatóvá válik. Ha ellentmond, per lesz belőle.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.10.16. 11:59:51

Kevés info, haszontalan érdemben foglalkozni ennyi alapján vele.

Amúgy... régen egy hirdetés az expersszben azt kész volt.
Minden ingatlanügynök olyan mint a szúnyog, vért szívni jönnek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 12:00:00

____________________________________________________________________________________________Dél_van._______________________________________________________________________________

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 12:01:41

@Giraffa Camelopardalis Phd.:
Hát ölég messze a zerdőmtül.

@eszenix:
Jó a nikked!!44!!!!
De milyen állat az ottan az avatarodon?

Manyecska 2012.10.16. 12:04:10

@dr. phil. Sün‼ ツ: én nyitott vagyok kóklerekre is, osteomát gyógyítasz??:)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.10.16. 12:06:01

@eszenix: Ilyen esetben legcélszerűbb megegyezni az eladóval, hogy a foglalót, ne a kétszeresét adja vissza és nem találkoztunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.16. 12:12:47

"a jutalék visszafizetésétől szóban egyelőre elzárkózott."
vs.
"aláírt egy szerződést"
Ez most hogy?
Kissé érthetetlen a post.
Ilyen esetekben csak az számít, ami le van írva.

Haver most csodálkozott rá a világra, amikor kiderült, hogy az albérletében neki kell fizetnie a közös kőccséget, pedig nem így állapodott meg a főbérlővel.
Mondom szerződés van, hogy mit kell fizetned? Persze nincs - de akkor mit csodálkozik? Fizet, vagy költözik...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 12:20:28

@Giraffa Camelopardalis Phd.: kell az neked hogy utálva legyél????????????:))
ne légy ingatlanos

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.16. 12:20:44

@d'oh: A becsüsét. Mert az ingatlanos nem becsül :)

Az ingatlanos azt csinálja, amit te is meg tudsz tenni : hirdet, ügyfeleket fog.

@Manyecska: :( !

@atpijkamo: Milyen hitele van? CHF?

Manyecska 2012.10.16. 12:33:52

@ColT: semmiség..MR-re úgy járok már mint más dolgozni:D az egy jó kis gép még,minden fémet /lánc, gomb stb/ le kellett vennünk olyan mágneses teret gerjeszt mint az állat, előtte átnéznek mer ugye anya is bemegy, oszt füldugót is kapsz:(

Lacaca 2012.10.16. 12:38:57

Meg kellene hallgatni a másik felet is, de ennek hiányában néhány apróság:

- az eladó hozzájárult a telefonszám kihelyezéséhez, lehetett sejteni, hogy nem őt fogják felhívni

- az ingatlanos munkája több, mint hogy 1MFt-ért beszél a vevővel, igen ritka eset, hogy egy hirdetett ingatlant csak úgy megvesz bárki, ez fokozottan igaz a molinós ingatlanokra, mert míg a hirdetésből elég sok adat kiderül, addig a molinóból csak annyi, hogy eladó, és hogy kit lehet hívni

- ha az ingatlanos elhallgatott valamit, akkor azt biztos, hogy az eladó sem tartotta fontosnak elmondani, hiszen legkésőbb a szerződés aláírásakor megtehette volna. A kérdés, hogy azt a dolgot, amit persze gondosan eltitkol az író, elmondta-e az ingatlanosnak, vagy sem.

- A DH szerződésben vállalja, hogy ha az eladó és vevő úgy egyezik meg, hogy a foglalót az eladó visszafizeti, akkor visszaadja a jutalékot. Ezért nemigen kell perre menni, mert helyből vesztes úgy lenne az ingatlanos számára.

- az kinek a hibája, hogy valaki úgy ír alá bármilyen szerződést, hogy nem olvassa el? Az ingatlanosé? Ha ez a szerződés az eladó és ingatlanos közötti, akkor az ingatlanostól elvárás, hogy tájékoztassa az eladót a feltételekről, míg ha az eladó és vevő közötti adásvételi szerződés, akkor az ingatlanosnak kb köze sincs hozzá, maximum véleményt alkothat, ha megkérdezik tőle.

Sántít a történet, felmerül pár kérdés.

Manyecska 2012.10.16. 12:40:19

@batgirl: na mizu szárba szökkent már a szerelem a cicmennel? Olyan csendben van!!!!? :)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.10.16. 12:42:31

miért ne járna vissza a foglaló? bármikor megegyezhet a 2 fél h nincsen szerződés. 2x foglaló csak akkor jár vissza, ha az eladó áll el.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 12:47:34

@atpijkamo: ésakkor most ez mér? vagy mi? esetleg hogyan?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 12:48:30

@Manyecska:
Háppersze!
Véső + kalapács megold mindent.

Manyecska 2012.10.16. 12:50:26

@dr. phil. Sün‼ ツ: naccerű!! kezdjük rajtad! Ott is esik a zeső??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 12:50:43

@Dr. Körömlakk ®: Neked, meg Kixnek, meg az ilyenek nek megbocsátjuk az elsőzést, mert azon kívül vicceseket is mondtok.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 12:53:36

@atpijkamo: miapicsa... vicckommandós mértékadó humorfaktum lettél?

dr. Aullah 2012.10.16. 12:58:35

@Dr. Körömlakk ®: Pontosan. Szerintem lúzer, aki ilyen semmittevő ingyenélőknek fizet az internet korában MO-n.

Mi sikeresen eladtunk már két megüresedett lakást (nem vagyunk tehetősek, így alakult), igaz, hogy kellett pár hónap, de elment. Az érdekesség az, hogy jöttek hozzánk az ilyen közvetítők, hogy látták a hírdetésünket és pénzért segítenek eladni. Jól ki lettek röhögve.

qwertzu 2012.10.16. 12:59:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Az ingatlanközvetítőnek nagy haszna van, ha üres a lakás. Az ember odaadja neki a kulcsot, aztán megy ahova akar.

Persze Magyarországon ez se így működik. Tavaly belefutottam egy olyan esetbe, hogy egy üres házhoz az ingatlanközvetítő nem kapta meg a kulcsot, a tulaj eljött 50 kilométerről nyitni/zárni.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 13:01:17

@atpijkamo: csaxólok, ha zaklatod a Hölgyeket, meg kell, hogy bűntesselek. De dulván ám.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:02:35

@atpijkamo: fúbazz, most erisztettem ki a levegőt, eddig lélegzetvisszafojtva vártam, ekézés lesz-e belőle, mer azt nehezen viselem :)

@dr. Aullah: nahát ennyi. amit magam meg tudok csinálni, és nem kell miatta felmondani a munkahelyemen, arra nem fizetek senkinek. asszem ez a két kritérium épp elég :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 13:03:52

@Rosszindulatú Vászka: Ééééén? Csak próbálok rendet tartani. Bár inkább foglalkoznék egy talicska aprómajommal...

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:04:24

@qwertzu: nade akkor minek fogadott közvetítőt, ha ő mászkált nyitni zárni? ez a vékképpnemértem esete.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.16. 13:05:11

@Dr. Körömlakk ®: Ekézés??? Szántás, vetés, aratás. Az eső már megjött hozzá.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:06:37

@atpijkamo: nemnemnem, bírja ki du 16 óráig lécciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:07:59

@atpijkamo: szeretnék szááántani, hatökröt haaajtani

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 13:11:40

@atpijkamo: a rendet alapvetően túlbecsülik. Főleg a nők. Jobb, ha tudod.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 13:11:48

@Manyecska:
Nema!
Itt létrán hozzák.

@eszenix:
Az jó!!!!44!
Olyan még nincs itt a zállatkertbe.
Szvingerklubba szerecc járni?

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:12:17

@batgirl: helló, demán tanákosztunk máma, nem? :)
@atpijkamo: ugyankérlekalássan, nem ökrözlek én le. csak eszembe jutott a zullmannmónika örökzölgye a rácsosablak mögüle.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 13:12:58

@atpijkamo: nem tehetek semmit, homokozótársam, oszt én is félek tőle!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 13:13:40

@Dr. Körömlakk ®:
Látom, nyomúsz, hogy az igi kedvébe járhass!
Te kis huncut!

schmittpál 2012.10.16. 13:15:06

@szaporító: van egy listád ezekről a kérdésekről?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 13:15:55

@Dr. Körömlakk ®:
Csakmondom, hogy az igi a traktorosokra bukik, ökrökkel ne is próbálkozz!!4!!

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 13:19:20

@Dr. Körömlakk ®: badarság, a Macska nagyon rendes lakótárs. És sokkal tisztább a embernél.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:22:26

@Rosszindulatú Vászka: vót macskám sok éven át.
büdös a macskapisa, bármilyen sűrűn csereberéled az almot.
a szőre előbb utóbb mindenhol ott van
a körme nyoma is fellelhető itt-ott. bár azt később vágtam az első mancsairól.
ha olyanja volt, a falat hugyozta le remegve... akkor egész nap állt a tócsa a kövön, mire hazaértem, fullasztó bűz volt a lakásban.
mindezek mellett sose váltam volna meg magamtól Tőle (az utolsó macsekomról beszélek).

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 13:26:38

@Dr. Körömlakk ®: te figyi, neked akkor nem is macskád volt, hanem egy férfiállat vittél haza :)

Mikor az egyhetes kocsimat összekaristolták, bennem is felmerült, hogy macskát mancsatlanítok, de elmúlt.

Zedder 2012.10.16. 13:27:12

@Manyecska: "a jutalékot mindig a vevő fizeti végül, nem az eladó!" hogy mi van?

Gondolkozz egy kicsit. Az eladó nyilván annyival drágábban fogja odaadni a lakást, mint amennyi a jutalék. Ő sem hülye.

Nem hiába van az, hogy ha ingatlanos hirdetését látod, akkor x-be kerül, ha pedig ugyanarra megtalálod a magánhirdetést, akkor eleve az irányár is alacsonyabb (és indulhat az alkudozás:)). Tapasztalatból mondom, bár jópár éve volt már, hogy lakást vettem. Megérte felkutatni a közvetlen kontaktot (eladót).

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:29:03

@Rosszindulatú Vászka: nema, macska vót, van rúlla képem az örökkévalóságnak, imádtam a kurva száját. de hát álat.
nem tövig édesem, hanem a högyit a karmainak, hogy ne kotorjék vele. semmi gáz, megszokta.
előtte viszont át kellett húzatni egy komplett ülőgarnitúrát egy másik macsek miatt, de ez is tönkrebaszott egyet.
mikor meg a falra huggyozott remegve, álló farokkal (nemúgy), akkor a falat kaparta el. szép vót.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 13:30:59

@Dr. Körömlakk ®: kislány cicát kell haza vinni, és zselés almot kell használni

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:32:42

@batgirl: kislánycica vót. a falrahugyozásnál kurvamindegy milyen alom van.
és a kotrásnál is, meg a szőrhullatásnál is mindegy a álat neme. az apám faszába is macskaszőr volt...

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 13:33:52

@Dr. Körömlakk ®: majd eccer, ha lesz kedvem elmagyarázom neked mit csináltál nem jól a maccs ügyébe. Legfőképpen is lakásba nem lehet tartani, mer megzeberedeik, nagyobb a területigénye, mint a legtöbb kutyának.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.10.16. 13:34:31

@Lacaca: Köszöntjük körünkben a DH képviselőjét.

az ingatlanos munkája több, mint hogy 1MFt-ért beszél a vevővel, ... mert míg a hirdetésből elég sok adat kiderül, addig a molinóból csak annyi, hogy eladó, és hogy kit lehet hívni

Persze. A vevő felhívja, az ingatlanosnak pedig a négyzetméteren túl többnyire fogalma sincs a paraméterekről (falazat, szigetelés, vezetékek kora stb.)

A magyar ingatlanos a legkártékonyabb állatfajták egyike.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:37:36

@Rosszindulatú Vászka: kénytelenek vótunk ottan, mer régen panelba laktunk a Szüleimmel, eme utolsó macs meg azér kényszerűt oda, mer az udvarot mán uralta egy németjuhász házaspár, akik meg akarták enni a cirmit. ajándékcica vót, mán akkor kaptam mikor a kutyák vagy 3 éve ott helótáztak.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 13:40:00

@Dr. Körömlakk ®: értem én, nem számonkérés volt, vagy leoltás. Nem vagyok én ojan bátor avagy vakmerő, hogy ojasmire vetemeggyek.

szemi90 2012.10.16. 13:44:30

@Zedder: Nem hirdetheted alacsonyabb áron mint az ingatlanos. Általában ez is benne van a szerződésben. (már ha engedi egyáltalán hogy hirdesd)

Manyecska 2012.10.16. 13:44:44

@Zedder: hát ezt írtam feljebb.

Zedder 2012.10.16. 13:49:51

@szemi90: Hát akkor olyannal nem szerződünk. Nem kell birkának lenni.

@Manyecska: Nem, nem ezt írtad, te értetlenül álltál azzal szemben, hogyhogy a vevő fizeti. Levezettem, hogy a nap végén miér tis a vevő fizeti az ingatlanos jutalékát, mit nem értesz?

Lacaca 2012.10.16. 13:50:06

@Szárnyati Gézа: Tisztelettel köszöntök minden egybegyűltet!

Az van, hogy 8. éve élek ebből, extra kártékony lehetek, mert működik.

Sok jelentkező vérzett már a környezetemben, pedig itt többen is leírták, hogy milyen egyszerű és fölösleges munka ez. Most, hogy megvilágosodtam, visszamenőlegesen igyekszek éhen halni.
Komolyra fordítva, csak annyira szabad általánosítani mint más munkáknál. Vannak jól, és rosszul működő emberek ebben a szakmában is. A konkrét történekben nehéz megítélni, hogy mi történt, mert erősen hiányos. Érdekelne, hogy melyik szerződést nem olvasta el, elmondta-e a hibát az ingatlanosnak, mi az a hiba?

Ez a történek annyi, hogy megbízott egy ingatlanost, az kitett egy molinót, feltehetően arra jelentkezett valaki, aki megtekintette az ingatlant, adásvételit kötött rá, kiderült egy rejtett hiba, a vevő ezért visszalépett, úgy egyeztek meg, hogy visszaadja a foglalót, megkérdezte az ingatlanost, aki ettől szóban elzárkózott. Ha olyan alapossággal tájékoztatta az ingatlanost a későbbi fejleményekről, ezen belül a visszalépés körülményeiről az ingatlanost, mint itt a nagyérdeműt, akkor nagyon nincs min csodálkozni.

Sokat elmond az író képességeiről, hogy hozzájárul az telefonszám kirakásához, majd felháborodik azon, hogy a számot felhívő érdeklődőt az ingatlanos a saját ügyfelének tekinti. Komolyan nem értem a problémáját. Mire gondot?

Lacaca 2012.10.16. 13:57:23

@szemi90: Nem tiltja, hogy hirdesd. Normális cég biztos nem.

Az árat ne is úgy nézzük, hogy olcsóbb-e, hanem úgy, hogy eltér. Van sok termék a piacon egységes áron, mellette elenyésző számban van mellette néhány minden féle árakon. Melyik tűnik megbízhatóbbnak? Egyiket már "ezer" áron láttad, lehet, hogy azért van így,mert régóta próbálják eladni és a kutyának se kell? Túlkínálatnál nem előnyös.

Nézzük ingatlanos oldalról is meg. Bármilyen hihetetlen, a legtöbb vevő nem azt az ingatlant veszi meg, sőt meg se nézi azt, amire hirdetés útján érdeklődött. Előbb-utóbb az ingatlanos ajánlásaira fog hagyatkozni. Mit fog gondolni a vevő, ha ajánlanak neki valamit x áron, majd "szembe jön vele" olcsóbban. Hiheti, hogy át akarta verni az ingatlanos, mert drágábban kínálta ugyan azt ingatlant? Persze, hogy hiheti. Ha egységes az ár, akkor ez se fordulhat elő.

Manyecska 2012.10.16. 13:58:51

@Zedder: márha létrejön a biznisz!! Egyáltalán. Fontosch!

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 13:58:59

@Rosszindulatú Vászka: mindazonáltal szívesen veszem, ha elmondod mit kellett volna másképp, hogy ne legyék bűz, szőr, és szétkotort bútorzat. komolyan. privát mélbe, mer ezek itten hígat fosnak minnyár.

Tölgyasztal 2012.10.16. 14:01:07

Az ingatlanközvetítő kizárólag az érdekli,hogy az üzlet mindenáron összejöjjön, azaz jogosultságot szerezzen a közvetítői díjra. Ezért bármit meg tesz, bármire képes!
Lehet a szerződés szerint jogosult lesz az üzletkötő, az ingatlan ettől függetlenül nincs eladva...

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 14:01:31

@Lacaca: nem felesleges a munkád, míg van aki megfizeti.
én nem tenném, meg még páran ezen a véleményen vannak.
ennyi.
ha lenne rá ingerenciám, én is csinálnám, függetlenül attól, hogy tudom, ezt az eladó is el tudná végezni kis ráfordítással.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.16. 14:02:12

en mar biztos elfelejtettem magyarul, mer' ebbol a posztbol nem ertek semmit
de amit ertek az kb. annyi hogy
a kero 15 millio
megkotik a szerzodest
foglalo kifizet
vevo dumal eladoval, hogy, hat meg alkudtam volna mer az egyuik fal peneszes
elado aszongya, hat adnam en 14-ert is, de 1 miller a kozvetitoje
vevo, jo akkor bontsuk fel, oszt kozvetitonek lofasz
utana megveszem 14-ert

herk 2012.10.16. 14:06:07

@Lacaca:
"Az van, hogy 8. éve élek ebből, extra kártékony lehetek, mert működik.

Sok jelentkező vérzett már a környezetemben, pedig itt többen is leírták, hogy milyen egyszerű és fölösleges munka ez. Most, hogy megvilágosodtam, visszamenőlegesen igyekszek éhen halni. "

Mi köze a kártékonyságnak a működéshez?
Csak az egyszerű példa kedvéért, ne vedd magadra: a besurranó tolvajság is működik, meg az autólopás is, hiszen sokan jól megélnek belőle. Kártékony? Igen. Szóval csak azt akarom mondani, hogy a kártékonyságnak és a működésnek nincs közük egymáshoz.

Lacaca 2012.10.16. 14:09:56

@Dr. Körömlakk ®: Ahogy haladunk mélyebbre a túlkínálatba, egyre nehezebb magánúton eladni. Kivéve, ha hiánypótló az ingatlan. Mit tesz a tulaj? Kiteszi a számát 0 infóval, vagy felrak hirdetéseket csak pozitív infóval. Érdeklődő keresi, mindent meg fog tenni, hogy becsalogassa az ingatlanba, mert érthetően ez az érdeke. Ott majd kiderül az, ami nem feltétlenül pozitív, persze ez igénytől is függ, hogy mit ítélünk annak. Nekem aki pl virslit meg kávét tudok főzni, nem szempont a nagy, ablakos, napfényes konyha.
Ha magánszemélyeket hív az érdeklődő, rettenetes sok fölös kört futhat a fentiek miatt.

Ha ingatlanost hív, meg fogja ismerni az összes paramétert, ingatlanos nem akarja mindenáron megmutatni a lakást, csak ha tényleg megfelelőnek tűnik. Így az érdeklődő gyorsan rájön, hogy praktikusabb élni ezzel a lehetőséggel. Ha még több ingatlan van a piacon, akkor ez még inkább igaz. Ez persze csak akkor működik, ha megfelelően nagy a kínálat az ingatlanosnál. Aki nem így működik, azokra általában, néhány kivétellel igaz amit többek írtak itt, de legalábbis közel van a valósághoz.

Lacaca 2012.10.16. 14:12:36

@herk: 8 éve végzek kártékony tevékenységet, tehát sokat kártékonykodtam, illetve nincs szükség a munkámra, mégis megélek belőle, azaz van akinek mégis szüksége van rá. Ennyi a magyarázat. Nem az én véleményem, csak megpróbáltam azonosulni vele. Ugye, hogy furcsa lett?

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 14:14:10

@Lacaca:

értelek. én mégis úgy gondolkodom, hogy ingatlant kurvaritkán adunk el, és akkor meg bevállaljuk, hogy hetekig csörög a teló, és elmondjuk a szöveget. másrészt a hirdetésbe sokminden belefér, ami alapján a vevők is el tudják dönteni, ezt akarják-e, vagy sem.

Manyecska 2012.10.16. 14:14:30

@Lacaca: ehh, ezeknek hiába is mondod!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 14:21:59

@Dr. Körömlakk ®:
Van neked nyúposzt:
sunews.blog.com/2012/10/16/allatkert-%C2%A0macskazenesz/

Asztat nem tudom, mer errű még nem nyilatkozott.
De ugye a mai bonyolútt világban senkise tudhassa, mi lakozik egy 90D alatt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.16. 14:23:12

nalunk nagyon nagy az ingatlanpiac es ehhez merten rengeteg az ingatlankozvetito
egyreszt ha bennelaksz , akkor sem akarsz mindenfele embereket beengedni mindenfele idopontokban, jobb ha az ingatlanossal futjak a vevok az elso koroket
masreszt sokszor mar ures az ingatlan es lehet 1000 km-el arebb laksz mar, vagy nem is laktyal sose ott pl orokolted
ingatlanos tart ilyen nyitott haz napokat es akkor megnezhetik a vevok eegyutt stb
itt az a ritkabb, ha ki van irva elado haz, kozvetlen az eladotol
ne feledjuk az eladonak feltetlen kenyelmesebb, mert azt mondom az ingatlanosnak 10 millert akarok a lakasert
a tobbi az O dolga
a vevonek is jobb lehet mert nem kell kajtatni honapokig
autokereskedesre is szukseg van es a diler ott is leveszi a reszet
nincs ezzel baj

Lacaca 2012.10.16. 14:23:21

@Dr. Körömlakk ®: Ez rendben van, de ha tucatingatlanról beszélünk, vagy a területi átlaghoz képest viszonylag nagy értékű ingatlanról, akkor ez hónapokig, vagy 1-2 évig is tarthat, annyi különbséggel, hogy nem feltétlenül kell megőrülni a csörgéstől.

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 14:23:57

@dr. phil. Sün‼ ツ: cukkermukker, ez egy álat kép :)

igen, én se vagyok semmibe se bisztos magamat illetően se. hátméga zIgibe!

Dr. Körömlakk ® 2012.10.16. 14:26:33

@Lacaca: ja, hát én tucatingatlanban gondolkodok, mer proletár vagyok.
van ingatlanos ismim, vagy 10 éve ezzel foglalkozik, ebből él, Ő is tucatingatlant tud eladni jobbára.

Zedder 2012.10.16. 14:26:57

@Lacaca: nem tudom milyen vevőkkel hozott téged össze a sors, biztos én vagyok a kivétel, de amit leírtál, arra kb. semmi szükségem nem volt amikor ingatlant vettem.

Ugyanis tudtam, hogy hol szeretnék lakni, arra a területre leszűkítettem a keresést, maradt mondjuk 20-30 lakás. Ennek legalább a fele kiesett, mert nem volt jó a mérete. Újabb jelentős mennyiségű esett ki, mert nem volt jó az elhelyezkedése (földszinti lakást sose). Maradt kb. 3-4, végighívtam őket a részletek tisztázása végett, meglátogattam a helyeket, az egyiket megvettem. Ennyi, tudtam mit, hol, mennyiért, milyet akarok, tisztában voltam azzal, hogy milyen kompromisszumokat vagyok képes meghozni (szerencsére nem kellett sokat).

Érdekes módon mindegyik eladó szívesen elsorolta a paramétereket a telefonban (miután tisztáztuk, hogy nem vagyok ügynök!), mivel nekik is drága az idejük, luftra nem akartam sem én kimenni, sem ők olyan embert fogadni, akik tuti nem fog vásárolni. Lehet én vagyok hülye, de nem tudok elképzelni olyan eladót, aki tudatosan hazudik az érdeklődönek, hogy a helyszínre csalogassa. Minek? Utána 1 percen belül úgyis kiderül minden.

herk 2012.10.16. 14:28:18

@Lacaca: és az ok-okozati összefüggés hol marad? :-)

"8 éve végzek kártékony tevékenységet, tehát sokat kártékonykodtam, illetve nincs szükség a munkámra" - eddig ok
"mégis megélek belőle" - mint fentebb irtam a megélek és a kártékonykodás között nincs feltétlen ok-okozati összefüggés
"azaz van akinek mégis szüksége van rá." - vagy csak nincs tisztában a dolgokkal. Azt hiszi, hogy az ingatlanos valami csodát fog művelni. Valójában pedig elképzelhető, hogy csak valami adatbázisba kerül kizárólagos értékesithetőséggel, azaz az ügyfelet átverték.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 14:33:17

Elég pronyó és igénytelen dolog lakást venni. Mink építni szokunk újat, ojat, amijen kell. Mostan például itt elég szar idő van, veszek is egy kellemes éghajlatú karibi sziget, oszt felhúzatok rá valami normális kastéjot. Ott olcsó, mer monnyuk garázs nem köll, meg füttés se.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.16. 14:36:10

@Rosszindulatú Vászka: garazs nem kell csak hajokikoto, meg futtes se, node huttes
meg csaxolnek, hogy jon a hurrikanszezon minden evben

Manyecska 2012.10.16. 14:37:43

@Rosszindulatú Vászka: igazad van!:D Minek szarozni?? :))))))

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 14:41:57

@hagyma: hurrikán nem menő, én vulkánkitörést veszek, sokkal jobban néz ki. ha meg elromolik az idő, megyek máshová, nem vagyok én röghöz kötve, mint a panelprolikok.

@Manyecska: ugye? Ne legyünk már igénytelenek. Jöhecc te is, megveszem neked a Barca-t vagy a Chicago Bulls-t, hogy legyen aki legyezget pálmalevéllel meg apportíroz, ha uncsizol. Merhogy bennszülöttekkel már tökre égő.

vénszivar 2012.10.16. 14:43:21

Lakást, házat, telket, földet nem eladni kell, hanem venni, venni....gyűjteni, amennyit csak tud ! Aki 50 éves korára ezt nem teszi, végzi el az sikeres ember nem lehet ! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 14:47:13

@Rosszindulatú Vászka: aztán egy albérlőt nem akarnál??? egy denevér minden házban jól jön.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 14:49:17

@dr. phil. Sün‼ ツ: oszán-e aztat tudod-e, hogy azok a mágikus számok mit jelentnek?

@batgirl: jó meglátás. Denevér minden rendes kastéjba köll.

Manyecska 2012.10.16. 14:52:26

@Rosszindulatú Vászka: ja, azok a kriptám helyrajzi számai, igazad van. Nem is értem!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 14:57:43

@Rosszindulatú Vászka:
Má hogyne tudnám.
Csak azt nem tudom, hogy igaz-e?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 14:59:03

@Rosszindulatú Vászka:
Mongyuk a denevér még nem nyilatkozott hasonló témában...
Gyanús, nagyon gyanús!!!4!
Azér én lecsekkolnám, hogy nem fijú-e?!!4!!!!

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 15:02:35

@dr. phil. Sün‼ ツ: csaxólok, hogy az "D" az értékes infó, de az a szám előtte nem feltétlenül az a jó, ha nagy. Már persze azt nem tudhatom, hogy te mijen testalkatra uszulsz, monnyuk inkább Rubens mint Picasso.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 15:06:45

@Rosszindulatú Vászka:
Jaja, ez mind üvegtiszta.
Hát nem a pálcika az esetem, az má szentigaz.
Inkább a tőtöttgalamb.
Mink itten vidéken szeressük a jóllakot napköziseket.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 15:16:26

@Manyecska: ami aazt illeti, végre egy mindkettőnket behatóan érdekelő, izgalmas és megúnhatatlan téma került terítékre.

@batgirl: hehe.

Manyecska 2012.10.16. 15:19:57

@Rosszindulatú Vászka: na jó, régen 95C volt, most 109 de hogy dé-e???

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 15:21:31

@Manyecska: no persze reméjjuk, nem okoz gondot, hogy a szánkra vettük ama becses és hőn dobogó kebeleket.

Manyecska 2012.10.16. 15:23:27

@Rosszindulatú Vászka: ááá, hálistennek nem vagyok leszbiánus.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.16. 15:25:44

@batgirl:
A kosárméretedrű, aranyos!!4!!!!!

@Manyecska:
Hát ezt csak tapintással lehet megállapítani!
Ezexerint híztál némileg...

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 15:45:00

@Manyecska: de szaskérthecc nekünk, mint belülálló. No meg tan- ill. szemlélteőanyag.

trux77 2012.10.16. 15:51:23

Párszor el kellett olvasnom, mire rájöttem, hogy még így sem értem. Lassan olyan leveleket küldenek be, amik a gyakorikerdesek pont hu színvonalát is verik. Pedig ha az az oldal mesélni tudna,.......

vénszivar 2012.10.16. 16:02:58

@trux77: Beszélj hagymával. Az a barom, állat mindenhez ért......:):D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.16. 16:07:03

@Rosszindulatú Vászka: hat vulkanba nem tudok segiteni, fejlettebb orszagokban hianycikk
bar....
valami mozit mar lattam, hogy kitort itt, csak nem tudom igaz volt-e?

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 16:10:38

@hagyma: egésség legyen, a többit megvesszük :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 16:14:50

@dr. phil. Sün‼ ツ: ja...szétnézek ak amrában, aztán lemérem neked a kosarakat. de az mihez kell????
van egy kígyóbűvőlő kosaram is, krumplit tartok benne. annak a mérete is kell?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.16. 16:19:21

@Manyecska: Bki, én még ott tartok, hogy te hajtasz cicmennel!
Úgy láccik, átaludtam pár részt.
Lassan olyanok leszünk, mint a Barátok közt. Ott is már mindenki dugott mindenkivel.
...nekem a Berci kutya is gyanús.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.16. 16:21:07

@batgirl: Szerintem is erre a kígyóbűvölő kosárra gondolt!;-)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 16:27:15

@agresszív kismalac: a berci az macska volt, hamár így felhánytorgatjuk a múltat...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 16:37:00

@agresszív kismalac: @batgirl: lófaxot. a berci az macska volt és ezt fotókkal is tudom bizonyítani.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 16:41:47

@Giraffa Camelopardalis Phd.: kutya:PPP vitték sétálni berci kutyát! Nem berci macskát!!!!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.16. 16:42:10

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Ne tévesszen meg, hogy Atpi kutyus avatarján egy macska látható.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 16:44:26

@batgirl: ki az a hülye, aki bercinek nevez el egy kutyát??? a berci az macskanév, meg a fonetikája is pontosan alkalmas a cica hazaparancsolására.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 16:45:58

@agresszív kismalac: @batgirl:

jajóvan, de én nem nézek barátokköztet, csaxólok. hehhh. és az én drága macskacicám igenis berci volt. nemis, hanem Berci. hüpp.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.16. 16:47:30

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Nekem is Berci macskám, igaz ő Garfield volt, de a szomszéd átcsábította, és le Bercizte. Arra is hallgatott,

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 17:13:17

@Rosszindulatú Vászka: nahát arról már nem is beszélve. gyere bercikém, kész a vacsora???? bercikém, húzzál sapkát is???

@agresszív kismalac:
vág az eszed, mint a beretva. a keresztségben a Sniffy nevet kapta, mivel tüdőbajos volt a drágám és folyton tüsszögött. nyugodjék békében.

vénszivar 2012.10.16. 17:15:39

@batgirl: Milyen gazdája voltál, hogy a szomszéd áttudta csábítani, az meg milyen szomszéd, aki átcsábítja a szomszéd macskáját ? Jó szomszédok lehettek ! Én abból a szarból, amit ti szomszédoknak neveztet, még egy részt sem néztem, még jó,pláne ha ilyenek a szomszédok. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 17:17:49

@vénszivar: jajj, hát a macska az olyan, hogy maga se tudja hol lakik. nekem is volt ilyen szellem-macskám. hetente egyszer megjelent a kajástálnál, aztán ment tovább.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 17:20:04

@Giraffa Camelopardalis Phd.: de tuggya, csak ribanc mind. Elébb a pocak, aztán a hűség.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.16. 17:20:05

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Az nem úgy van, hanem úgy, hogy:
-Nyomják Krahácsot, igaz e, Berci komám?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 17:27:42

@agresszív kismalac: kettőnek, úgy érted. mert egyedül nem szabad tartani. minél nagyobb. de itt a tudományos ajánlás:

www.fancy-rats.co.uk/information/guides/cagecalculator/

vénszivar 2012.10.16. 17:27:43

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Az akkor nem a TE macskád volt ! Ezen az alapon, én 4-5-6 macskát is etethetnék. A sajátomnak meg letépik a pofáját a jött mentek, igaz régebben, de előfordult már. Persze a macska az olyan...., meg az összes afrikai nigger, ki itt bassza az anyját, átküldeném őket Bécs felé, hetente csak pár százat, legyen ezer. Etethetnéd azokat is !!!:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.16. 17:29:04

...ééééés nyertem egy EKV-t.
YESSSSS!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 17:30:58

@vénszivar: nálad a tanyán b@sszák a zannyukat??? hát vedd fel videjóra!!:)

vénszivar 2012.10.16. 17:37:45

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Az baszna be ! Megzabáltatnám őket a kutyákkal + az agresszív mindent zabáló malacokkal.:)
Állandóan fotót, meg videjót akarsz ! Ezért punnyadtok el. KÉPZELŐERŐ, fantázia, meg álmodozzál, fog az menni, csak akarnod kell.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.16. 17:47:26

@vénszivar: azt nem mondtam, hogy küldd is el! ellenben arra a cuki bocira tényleg kíváncsi vagyok.

Atörökk 2012.10.16. 17:48:57

"A vevő hiába kéri, az amúgy együttműködő eladótól a foglalóját vissza."
Nem derül ki, ha a vevő letette a foglalót, majd mégsem akarja megvenni a lakást, akkor így járt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.16. 17:57:57

@atörökk: ah, mondtam mar, hogy rajottek, hogy kihagynak a kozvetitot, oszt az 1 millert /ami a jutalek/ megrisztelik

varvizib 2012.10.16. 18:29:19

"mert az eladó meggondolatlanul aláírt egy el nem olvasott szerződést"...

Ezt nem értem. Legközelebb a házát hagyja másra, csak mert nem olvassa el amit aláír?!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.16. 18:29:40

Akkor inkább sünt tartok!
Sün kolléga! Milyen kunsztot tucc?

Rosszindulatú Vászka 2012.10.16. 19:15:31

- Doktor úr, gyorsan, a feleségemnek nagyon fáj a vakbele!
- Nyugodjon meg, én magam operáltam ki a felesége vakbelét egy éve!
- És olyanról nem hallott a doktor úr, hogy valaki újranősül?

Manyecska 2012.10.16. 19:27:38

@dr. phil. Sün‼ ツ: meg tudom magyarázni: az történt hogy szültem egy gyereket közben! Elnézést hogy buja vágyaknak engedelmeskedtem nodehát engem ugye nem az eszemért vettek el!:)

Manyecska 2012.10.16. 19:29:51

@vénszivar: ha van taglópisztolyod küldd el nekem!!:D olyat még használnak?? tudod mi az hogy kidőlt a borjúház?

Manyecska 2012.10.16. 20:15:06

Úgy tűnik: mégiscsak én vagyok a nagyobb paraszt:O

Mr. Alkohol 2012.10.16. 20:45:57

Ingatlannál hogy a túróba lehet nem elolvasni az adásvételi szerződést??? :O
Bakker, én még a tul. lapot is lekérdeztettem a Földhivatalban - inkább most fizessek kicsit, mint később nagyot (a hülyeségemért) alapon.

Ja és végül az ingatlanközvetítőket is kikerültem, hihihi. (Volt a házban egy másik lakás is, ezt a házmestertől tudtam meg. Felvettem a kapcsolatot a tulajjal, aki végül eladóvá lépett elő...)

Mr. Alkohol 2012.10.16. 21:09:38

Én nem vagyok ingatlanközvetítő, de az nem az ő hibájuk, ha:

- az eladó őket is félrevezeti, elhallgat előlük valamit. Vagy rejtett hiba van, amit még az eladó sem tud, csak pechjére mindenkinek, szerződéskötés után derül ki.

- vevő óvatlan, nem néz utána dolgoknak, nem olvassa el figyelmesen a szerződést, ha nem ért valamit, nem kérdez.

Az ingatlanközvetítő egy szakma, komplex ismeretekkel kell rendelkeznie annak, aki ezzel foglalkozik.

Műszaki, jogi, gazdasági, adóügyi, bank- és biztosítási vonatkozások.

Nyilván van, aki csak a jutalékra utazik és nem végzi korrektül a munkáját. De van ilyen ügyvéd, könyvelő, biztosítós, KRESZ-oktató, nyelvtanár, stb. is.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.16. 21:09:42

@Lacaca: Az író a vevőjelölt. Nem ő engedte kitenni a molinót, hanem a reménybeli eladó.
De ezt pont egy ingatlanosnak magyarázzam?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.16. 21:10:51

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Mondjuk nem is rossz ötlet: az ajtóra helyezett fecnik ehyett egy kuva nagy molinó: Ezen a környéken (ilyen meg olyan) lakást vennék.

Mylady 2012.10.16. 21:19:02

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Na, tudod kinek meséld, hogy te nem vagy ingatlanos!!!

www.zsirafingatlan.hu/

vénszivar 2012.10.16. 21:49:18

@Mylady: Ribancozol-e még MI?lédi! Láttalak a Spár előtt ! :):D

Manyecska 2012.10.17. 07:52:27

@varvizib: aha, volt ilyesmi a tévébe tegnap, elvesztette a házát mert valami barommal szerződött..oszt most bérlakásban lakik oszt felkopik az álla. Ja:(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.17. 09:19:31

@Mylady: :D:D ez jó! micsoda hülye név ez egy ingatlanosnak. és akkora logókat rak a fotókra, hogy nem látszik a lényeg.

@agresszív kismalac: akkor nem is kell nekik ketrec, szabadon is lehetnek. úgyis mindig a nyakadban fognak ülni :D mármint ha nem sajnálod a bútoraidat, mert rágcsálni azt szeretnek. nekem volt egy egész picike, aki kifért a rácsok között és a ketrec tetején lakott. soha nem ment le a padlóra, mert talajfóbiás volt. ha letettem, akkor villámgyorsan rohant fel a nadrágom szárán a biztonságba.

telkoe 2012.10.17. 10:13:57

@Mr. Alkohol:
Műszaki, jogi, gazdasági, adóügyi, bank- és biztosítási vonatkozások.

Az atlag ingatlanos pont ezekhez nem ert (meg mashoz sem).

Lunatica 2012.10.17. 21:04:09

@telkoe:

Mint illeték szakterületen dolgozó, ezt meg tudom erősíteni - sokszor még azt is bemagyarázzák naiv ügyfélnek, hogy a közvetítői jutalék levonható az illetékalapból...

Orbán Péterné Martina 2014.05.02. 10:05:45

Egyet azért ne felejtsünk el,lehet itt pereskedni,de felesleges még pénzt bukni,ugyanis a foglaló semmilyen esetben nem jár vissza,ezt mindenki tudja.Tehát a vevő jogtalanul háborog,elállt a vásárlástól foglaló marad,ennyi.Az hogy az eladó abból már kifizette az ingatlanost az az ő szuvenír dolga ahhoz az összeghez a vevőnek már semmi köze az az eladó pénze volt..az ingatlanos pedig nem köteles visszaadni,mert az nem az ő hibája,hogy valaki van olyan balek,hogy aláír egy több milliós szerződést elolvasás nélkül...
süti beállítások módosítása