Tékozló Homár

A BKK szerint nem kurvázták le az ellenőrök naiv ügyfelet (frissült)

2013.01.15. 18:15 | jackyll | 226 komment

A múltheti ellenőrös incidensre reagált a BKK, ami szerintük jelentősen máshogyan történt, mint ahogy azt naiv ügyfél ábrázolta. Annyira gyorsan haladt, hogy még kommunikálni sem tudtak vele:

Alábbiakban olvashatják a Budapesti Közlekedési Központ álláspontját az oldalukon Lekurvázta az ellenőr címmel megjelent írásukra. Az érintett 5438 és 5673 azonosító számú ellenőrök az esetet – a jegyzőkönyvi meghallgatás alkalmával – az alábbi módon ismertették: A Batthyány tér metróállomás kijáratánál történt ellenőrzés során az alagútból érkező hölgy utast először a mozgólépcsőhöz közelebb álló, 5673 azonosító számú jegyellenőr kérte érvényes jegye vagy bérlete felmutatására. A panaszos egy időben érvényes tanuló értékszelvényt mutatott fel, amelyhez munkatársunk a kedvezményre jogosító diákigazolvány hátoldalának megmutatását kérte, hogy ellenőrizhesse a kedvezményre jogosító okmány érvényességét. Az utas a kérést figyelmen kívül hagyva tovább haladt.

Ezt látva – a kolleganőjétől kb. 1,5 méter távolságra álló – másik ellenőr a karját a kijárat felé haladó hölgy elé emelte, és elismételte a diákigazolvány hátoldalának bemutatására irányuló kérést. Munkatársunk állítása szerint a hölgy úgy ütközött a karjának, hogy az csak érintette az utas kabátját. A jegyellenőr a mozdulatát (a karja felemelését) azzal indokolta, hogy manapság sok utas fülhallgatóval hallgat zenét – ami nem észrevehető -, ezért nem hallják az esetlegesen feléjük irányuló kéréseket, a kézfeltartás azonban jelzés értékkel bír. Munkatársunk mozdulatára a hölgy megtorpant, felmutatta a diákigazolványát – amely tartalmazta az aktuális időszakot érvényesítő matricát – majd felháborodottan szólt az azt kérő ellenőrhöz, hogy „megfogott?, hozzám ért?, feljelentem!”, és az ellenőr azonosító számát kérte. A kolleganő a fényképes kitűzőjére mutatott, az utas pedig hangosan felolvasta és rögzítette az azon szereplő számot a telefonjában. Ezek után a panaszos a másik jegyellenőr felé fordult, és az ő számát is beírta a telefonba. Ezt követően a hölgy a „szép napot, én megyek a meleg szobába” megjegyzés kíséretében gyorsan távozott a metróból.


Mindkét jegyellenőr cáfolta a panaszos által nekik tulajdonított sértő, bántó, illetve obszcén megnyilvánulásokat. Munkatársaink egybehangzóan állították, hogy az eset során még szóváltás sem történt, az ellenőrzést követően pedig az utas olyan gyorsan elhagyta a helyszínt, hogy idejük sem volt bármilyen kommunikációra, a távozásban pedig nem tartóztatták fel.

Az ellenőrök kijelentették, hogy kitűzőjüket jól látható módon viselték, azokat semmilyen módon nem takarták el, azonosító számuk közlését nem tagadták meg, a számokat a hölgy jól láthatta. A történtekről a két érintett jegyellenőr már az eset napján, 2012. január 9-én írásos jelentést tett a szakterület vezetője felé. A jelentésben foglaltak megegyeznek a fent leírt – jegyzőkönyvben rögzített – állításokkal és egybehangzóak.

Sajnos sok esetben tapasztaljuk, hogy egyes utasok az utazási szabályokat nem betartva utaznak, majd az ellenőrökre úgy kívánnak nyomást gyakorolni, hogy azonosítószámukra hivatkozva különböző valótlan történeteket írnak internetes blogoknak, tesznek közzé közösségi portálokon. A BKK egyetlen olyan jegyellenőrt sem fog és kíván megvédeni, aki az utasokkal szemben erőszakosan, obszcén szavakkal lép fel, de azt sem engedhetjük, hogy az ellenőreink fellépése és a szabályos jegyvásárlás alól kitalált történetekkel lehessen kibújni. Nyilván számos ügyben nehéz kideríteni a valóságot, igyekszünk minden esetben figyelembe venni a jegyellenőr előéletét, korábbi munkájára érkezett panaszokat, egyéb tapasztalatokat, kollégái elmondását is és fokozzuk ellenőreink képzését is. Azonban kérjük, mielőtt a fentihez hasonló történeteket leközölnek és ezáltal azt a képet alakítják ki, hogy az ellenőrök trágár és arrogáns módon lépnek fel, keressenek meg bennünket, igyekszünk minden bejelentést gyorsan kivizsgálni és érdemi választ adni.

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ
Sajtókommunikációs Iroda

UPDATE 01/16: Mi már tényleg nem tudunk többet hozzátenni, de naiv ügyfél szerint az ellenőrök hallucinálták ezt a verziót.

Én voltam az, aki a "Lekurvázta az ellenőr" című poszt "megesett" és leírta. Annyit szeretnék hozzátenni az történethez, hogy hivatalosan is jelentettem e-mail-ben valamint a BKV honlapján az esetet, de visszajelzést a mai napig nem kaptam. A BKV-BKK válaszáról, az imént értesültem a posztodból... A válaszon, amit minősíteni nem tudok, őszintén meg sem lepődöm, nagyon örülök, hogy a BKV-BKK ellenőrei ennyire kreatívak, és ilyen erős a képzelőerejük, javaslom, hogy jelentkezzenek a Barátok közt stábjánál forgatókönyvírónak. Örülök, hogy a BKV-BKK is elismeri, hogy érvényes igazolvánnyal és bérletszelvénnyel utaztam valamint azt, hogy az ellenőrnő "karját elém emelte" és "súrolta a kabátomat" (nem stábtagoknak: meghúzta a karomat). A továbbiakban majd érdeklődök a BKV-nál, hogy mely jogszabály szerint tehette ezt meg.

Köszönöm,ha ezt még megjelenteted, ígérem nem zavarlak ez ügyben többet.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 18:20:43

"Nyilván számos ügyben nehéz kideríteni a valóságot"

Hát igen. Az igazság valahol a két elmondott történet között lesz.

breezer 2013.01.15. 18:27:22

azért az fasza, hogy bármit megcsinálhatnak, aztán egybehangzóan kamuznak valamit, és akkor az úgy is volt...tetvek...

aardwark 2013.01.15. 18:32:03

elég sokat használom az áldott bkk "szolgáltatását", hol bérlettel, hol jeggyel, de én még normális jegy ellenőrrel nem találkoztam. tényleg orkok és tenyésztik őket ...
@atpjkamo: nyilván, de azért adok + x%-ot, hogy a hölgy nem kitalálta...

igazságos 2013.01.15. 18:32:17

Szóval már megint a kurva volt a hülye.

Micsoda ellentámadás, kérem szépen!!!

aardwark 2013.01.15. 18:34:57

@breezer: ott a pont, mer ők hivatalos személyek (ma a moszkván olyan rajzás volt, hogy csak néztem..., 61-es villamos 5 ellenőr + 6 közterületes/ villamos, mint egy TEK+NAV razzia bazz...)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 18:36:42

Csak azt szeretném kérdezni, hoyg a sokezer utas közül, hogyan emlékezhettek az ellenőrök, hogy kit nem kurváztak le.

Vagy megint én vagyok a hüje?

igazságos 2013.01.15. 18:37:48

Halljátok, beismerték, hogy nem küldték ki a hókotrókat.

Akkor kártérítésért lehet őket perelni, ha a munkahelyen megszidtak néhány embert???

Komolyan, valaki ott is időjárásjelentés helyett pornót nézett.

igazságos 2013.01.15. 18:38:53

@batgirl: jó a memóriájuk, veled ellentétben.

ilyeneket megjegyzik, szerintem

mi más lenne a témájuk, mint kitalálni, hogy az utas hogyan legyen már megint a kurva?????

aardwark 2013.01.15. 18:38:56

@batgirl: nem vagy az :) mondjuk a pasikat nem szokták, így műxik a közel 50 %-os szűrő... ( a pasikat köcsögözni szokták...)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.15. 18:41:52

@batgirl: Arra a néhányra csak emlékeznek, akit véletlenül, vagy mert túl gyorsan továbbhaladtak, nem kurváztak le.

igazságos 2013.01.15. 18:42:18

még meg is tapizták ráadásképp a kurvát

ez igen

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 18:49:08

@aardwark: Pont ezt mondom. 50-50%-ban akár ki is egyezhetünk.

aardwark 2013.01.15. 18:53:20

@atpjkamo: ok, én benne vagyok :) bár egy picinyég hajlok arra, hogy most az utasé a true story...

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 18:53:54

Tehát mégiscsak kurva.

Öntudatos utas vs Mélytengeri sutyerákok. Tajgetoszra velük!

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 18:56:28

@aardwark: A kivizsgálás menete érdekelne: -Télleg lekurváztátok azt a tehenet? -Kijafasz emlékszik rá a többszázból? Szerintem nem, csak ribancoztunk aznap.

Erre kiadják a közleményt, miszerint nem történt kurvázás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 19:00:28

@aardwark: Hát ha neked valóban az a tapasztalatod, hogy a női utasokat le szokták kurvázni az ellenőrök, akkor mindenképpen.

aardwark 2013.01.15. 19:00:40

@stillmatic: :D :D :D kb valahogy ez lehetett

igazságos 2013.01.15. 19:00:41

csak egyszer olvasnék egy tényleg tiszta, tárgyilagos, mindkét fél viselkedését tartalmazó, végig, mindent dokumentáló posztot az ilyen esetekről

serfecs (törölt) 2013.01.15. 19:06:22

Nyilván az utas először megtagadja a diákigazolvány felmutatását, aztán beszól az ellenőröknek, majd ezután megírja a Homárnak a kamu történetet. Ez így teljesen hihető. És ezt megtehetik, az a gyönyörű az egészben.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 19:11:57

Én ezt a történetet elhiszem és teljesen életszerűnek látom.

Arról azonban egyáltalába nem vagyok meggyőzve, hogy azonos a másik sztorival.

Még azt is elhiszem, hogy ez a két ellenőr az a két ellenőr.

Azt azomban nem hiszem, hogy ez az utas az az utas volna.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 19:13:28

"a hölgy úgy ütközött a karjának, hogy az csak érintette az utas kabátját."

ez olyan szep, hogy ezt majd fogom meg hasznalni keszulo eltmuvemben

aardwark 2013.01.15. 19:15:05

@atpjkamo: hát volt már ilyen az életemben, nem is voltam túl konstruktívan együttműködő az ellenőr brigáddal (muti a jegyed teee felszólításra a kezébe nyomtam és megeheted te fasz mondattal ott hagytam a g*cibe a csürhét, egy kis üvöltözés után más "áldozat" után néztek, mivel érvényes volt a jegy...

aardwark 2013.01.15. 19:17:25

@hagyma: igen, egy pici ellentmondás itt érzékelhető, vagy én voltam rossz fizikából (igen, az voltam) de: ütközés = érintés?? ez hogy is van???????????? :D

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:18:35

új poszt és nem szóltok?
na, elolvasom

szenyók

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 19:20:32

@uraaam: Nem új, csak a régi polkorrekt verziója.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:22:15

lássuk a térfigyelő rendszer által rögzített képeket
hány mp alatt történt meg az attak?

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:23:19

@Rosszindulatú Vászka: nem kell kérdezni, olvtársakat másik posztban értesíteni köll

@stillmatic: az igazság félúton, lehet, hogy csal leribizte:)

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 19:27:06

@uraaam: nem kell kérdezni, olvtársakat másik posztban értesíteni köll

Az 50-es években szovjet katonák menetelnek Szibériában. Találkoznak egy öregemberrel. Az öreg amint meglátja őket, nagyon megörül. Kérdezi tőlük:
- No aztán, hogy haladtok, kiűztétek már a németeket Leningrádból? Mire a katonák:
- De bácsi, a háborúnak már vége!
- Affene, én meg csak robbantgatom a vonatokat, robbantgatom!

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:27:39

Kedvenc részem:

Sajnos sok esetben tapasztaljuk, hogy egyes utasok az utazási szabályokat nem betartva utaznak, majd az ellenőrökre úgy kívánnak nyomást gyakorolni, hogy azonosítószámukra hivatkozva különböző valótlan történeteket írnak internetes blogoknak, tesznek közzé közösségi portálokon.

Ha csak annyi ezresem lenne, ahány éjszakai biztiőrork nem akarta megmutatni a fényképes kitűzőjét, már nem itt lennék, hanem a Zöld Tücsökben innám a boromat:)

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 19:29:54

@uraaam: valóban talányos.

Merthogy nem látom be, hogy lehetne nyomást gyakorolni az orkokra a blogolással.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:30:54

@stillmatic: nem si tudom, hol olvastam, hogy Szibériában valamikor a húszas évek végén előkerült valami erdei remete/vadász, aki az összecsapdázott bőröket épp vodkára akarta váltani, és az érdeklődött arról, ki a cár éppen:)

holdlányka 2013.01.15. 19:33:33

Némelyikre már kiskorában nyomást gyakoroltak. Azért lett ilyen.

Az szép, hogy próbálják menteni a mundér becsületét, de most inkább maradtak volna csendben, és sunnyogva várták volna, míg elül a dolog.

Azért arra kíváncsi lennék, hogy az orkok hozták-e az aznapi normát.- Valszeg igen, ha így meg lettek védve.

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 19:33:57

@Rosszindulatú Vászka: Kecske kicsi kecske, benne friss tejecske!!! :D

Ő rávert egy laza harmincast a szibériai papára, ténykérdés.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:34:42

@Rosszindulatú Vászka: én sem értem, mert az ork ugye nem tud nagyon olvasni (voltam biztonsági őr beíratáson.. hajajaj). Itt meg nem lett a két száma asszem feltüntetve, de akkor is, kit érdekelne? Nem úgy mennék a metrón, hogy a flepnijüket nézegetem, nem számháború ez. Inkább adj király katonát a mozgólépcső tetején.

Szittyósan meg nem az igazolványuk száma érdekelt, csak az, hogy legyen látható, ha már ők megkövetelnek valamit, legyenek ők is szabálykövetők.

Ezt csak megosztottam veletek, mert érintettnek érzem magam.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 19:36:57

@uraaam: @stillmatic: csaxólok, hogy kábé az ötvenes évekbe sikerült felszámolni a ruszkiknak a maradék ellenállókat és ez nem vicc. Pl. az északi nem annyira önkéntes új tagállamok lakosai nagyrészt pont a németeket üdvözölték felszabadítóként, meg onnan sokan be is zupáltak a Boss gúnyás alakulatba.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 19:41:40

@Rosszindulatú Vászka: azon se lepődnék meg, ha lennének még ma is fehérgárdisták
nagy ország, elfér ott sokminden

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 19:44:23

@Rosszindulatú Vászka: Hát hol volt arrafelé szélessávú internet, tányértévé, Szabad Ejrópa rádió ?

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 19:45:51

@uraaam: Inkább szójjá a zsiráféknak, hogy új poszt van, mer ők is megsértődnek.

holdlányka 2013.01.15. 19:46:32

Amúgy ez a jegyzőkönyv túl szép... Az eredeti így hangzik:

"Ippen ujab balekra vadázstunk, amikó gyütt a kiscsaj, montam nekije, mutasd máá a jegyed. erre nekije is bérlete vót. Máá a huszonötödik vót, keztem kiakanni.De nem tehetem semit. A Mari ne nyugodot bele, ezé elkapta a kis ribi kargyát, hogy mostan jól megbüntetünk kurva. Dejaz gyött a hülye szövegivel. hogy láttni akarja a számunkattt. És beszóll a közterületsesnek. Ezért nem tehetünk mást, meg kellettünk mutatni. Tudom, hogy ezt lehetölleg el kő kerűnyi, nem vagyok hüjje, de muszály vót.
Azért még Maris beintett nekije utoljára."

igi1 2013.01.15. 19:47:01

@hagyma: hiàba vàrsz, most dögivel van munka

minden hülye azt akarja, hogy a havat toljukel a hàzuk előtt

ebből van üzlet

ilyenkor dőla zsè, meg az ajàndèkok

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 19:48:04

@uraaam: ruszki újnácik vannak Számomra is talányos a jelenség, de vannak.

@stillmatic: meg hát vegyük hozzá, hogy ott sok generáció óta nem szokás elhinni amit a híradóba mondanak, ott nem úgy van, mint nálunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 19:48:09

@igi1: azert cask klikkelj, mindenki teged var:)
mikor vegzel a szorpgyarban?

igi1 2013.01.15. 19:52:09

@hagyma: ilyenkor a traktorral melózok, ebből lehet jól keresni

meg a hülyèken

De ezeknek magyaràzd meg, hogy traktorból nem ferrarit kell venni

igi1 2013.01.15. 19:53:56

szóval, a linkekre se szoktam klikkelni, ez mània

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 19:54:22

@igi1: hat en ertelek, de 14 ember var epekedve itt
http://www.kistolmacs-fortuna.hu/images_big/vendegkonyv.html
varnak hogy mikor jar le a musszakod

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 19:55:25

@igi1: kar, mert rolad beszelget egy fel vendegkonyv:)

igi1 2013.01.15. 19:57:09

@hagyma: csak akkor megyek, ha engem is lequrvàztok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:00:09

@igi1: ez egy vendegkonyv ott nem lehet
de itt akarod?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:01:29

@igi1: cask klikkelj ha rohogni akarsz, de ha nem nem....
szolok venszivar uton van erted a traktorral!

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 20:02:18

@igi1: na ja, a Porsche meg a Lambo traktor sokkal áramvonalasabb.

Dr. Kix 2013.01.15. 20:04:26

A BBK-nak és a tenyésztett orkoknak csak ennyit üzennék a fenti nevetséges iromány kapcsán:
www.youtube.com/watch?v=6htgqDQtl9U

igazságos 2013.01.15. 20:06:25

@hagyma: lécci! :)

@Rosszindulatú Vászka: na ugye

egy traktorba nem az a lényeg, hogy ferrari, na

hülyék

oszt azzal tolták a havat a híradóba

hát majd behaltam rajta

Aureliano Buendía 2013.01.15. 20:09:31

@stillmatic: új poszt van, vendégkönyv a neve:)@Rosszindulatú Vászka: lehet, hogy kozákok, azok közül sok lett villanyszerelő a világháborúban @igi1: ezen ne múljon
jegyeket bérleteket kúúúúúrva:)

igi1 2013.01.15. 20:13:41

@uraaam: felmutatnám az ingyenes igazolványt, meg hogy ő is velem van

mi ketten ingyen utazhatunk

szoktam is jótékonykodni vele, néha, nagyon ritkán

mikor olyan a hangulatom

megkérdeznék:

személyid hol van, kurva, ha már ingyé utazol?

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 20:14:17

@uraaam: törölgetnek már, béke poraira, hajóllátom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:15:19

hat Igi, bezartak a kocsmat:)
ezt kihagytad:)

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 20:15:19

Hiba
Hozzáférés megtagadva

Nincs hozzáférési joga a szolgáltatáshoz, mert a vendégkönyv tulajdonosa ezt megvonta Öntől.

Rövid karrier vót, nem Úriemberhez méltó fogadtatás!

igi1 2013.01.15. 20:16:11

@stillmatic: én még rákattintottam ipaden

ott nem támadnak annyira a vírusok

beee

a kurváknak ez is jár

neked meg nem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:16:25

@stillmatic: ebbol se less makosguba, cask batgerlenek szolni kene, hogy ne varj a atraktort tovabb

Aureliano Buendía 2013.01.15. 20:17:17

nekem még bement egy komment, igaz offoltam:)

igi1 2013.01.15. 20:17:45

@hagyma: a tévébe nem is néztél meg, pedig a híradóba voltam

cccccc

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 20:18:44

@igi1: Benekapjál már, nem énkurváztalak le, olyat én nem teszek, csak ha igény van rá!

Fasznak parasztnak ájped? És ha hókotrás közben ledózerolod a fél falut?

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 20:18:45

Jött az erdész és elzavart mindenkit.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 20:19:38

@uraaam: na, tőlem is megvonták, pedig olyan udvarias jól nevelt voltam

igi1 2013.01.15. 20:20:32

@stillmatic: jaja!

a kurva jelzőt csak azokra mondják, akikre rá is illik

vagyis dícséret, nem?

mer egy tehénre nem mondják, hogy kurva

hát nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:21:29

@uraaam: feldobtunk egy 3 eve halott vendegkonyvet ahova eddig cask a szomszedok es a keresztanyuk posztoltak es ez a hala....
@stillmatic: najo, de O varja traktort

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:23:15

@igi1: drag IGi, be kell valljam szerintem 10 eve nem lattam Magyar tv hiradot, de lehet tobb
de ha belinkeled klikkelek ra ezerrel

Aureliano Buendía 2013.01.15. 20:23:17

@hagyma: pontosan
hálátlanok
végre a középpontba kerülnek, erre megijednek a nyilvánosságtól

igi1 2013.01.15. 20:25:00

@hagyma: nyugodj meg, itthon se nézi senki

ezért mondtam

már nem él a híradó, mert csak pár napig lehet nézni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:30:36

@uraaam: ez inkabb oregcsotany lehetett
ezzel akarta felvenni igit, oszt jonni bezzegakarattyara, de bezart a kocsma

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 20:31:40

@igi1: ha' tedd man fel, hagy nezzuk meg mit nyilatkoztal

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 20:34:30

@igi1: Hát nem.

Én legutóbb a küszöbre mondtam, hogy kurva, mert majdnem átestem rajta. Pedig nem is kívánatos.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 20:40:06

@stillmatic: én az életre, de ez mellékes

@hagyma: faluhelyt korábban sötétedik, hamarabb zárnak

igi1 2013.01.15. 20:40:58

@stillmatic: arra aszt mondom: anyádba,

tejbetök 2013.01.15. 20:41:09

Jegyzőkönyvbe mondom, hogy az utas orra azért tört be, mert amikor nekem akart szaladni, megbotlott és lefejelte a térdem. A hasán a kék foltok attól vannak, hogy miközben a lépcsőn gurult lefelé, neki ütközött a lábfejemnek ötször, vagy hatszor.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 20:41:23

@stillmatic: kihívóan viselkedett, meg inzultált tettleg? Akkor jogos volt.

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 20:44:10

@Rosszindulatú Vászka: Tetejébe jókora repedés is van rajta.

Troppauer_Hümér 2013.01.15. 20:45:13

@igi1: Tömörítesz, mer ezt eccerűbb bepötyögni az ájpedbe?:D

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 20:54:07

@stillmatic: szal még feslett is, sőt, repedtsarkú. Hát monnyonle.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 20:54:48

eltévelyedésünket a blogom lehet olvasni. aki akarja, és aki nem, az nem.

holdlányka 2013.01.15. 20:57:14

Újabb, méltatlanul gyorsan szétoffolt post.

Aureliano Buendía 2013.01.15. 20:59:08

@holdlányka: hol-hol?:)

@batgirl: sajnos a legvége nincs meg:(

holdlányka 2013.01.15. 20:59:09

Amúgy a zsüszkös posthoz miért nem lehet hozzászólni?

igi1 2013.01.15. 21:01:41

@holdlányka: csak beindult a fantàzia a qurvàra, ès hagymànak eszèbe jutottam

Aureliano Buendía 2013.01.15. 21:02:50

@holdlányka: hogy ne offoljuk szét méltatlanul!

@batgirl: egy vagy kettő, nem sok (nekem volt, azt tudom)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.01.15. 21:05:22

"Munkatársaink egybehangzóan állították, hogy az eset során még szóváltás sem történt"

olyannyira, hogy

"A történtekről a két érintett jegyellenőr már az eset napján, 2012. január 9-én írásos jelentést tett"

Ki hazudik?!?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 21:12:16

@uraaam: en is egyszer nagy mergemben mondtam bics ... lajf
na a bicsnel megallt a kes a levegoben, aszittek valakit le akarok kurvazni / az itt egyenlo a kirugassal/ lajf utan mosoly
fejlettebb orszagokban nincs eleg szelekosru kulturaja a karomkodasnak
egyszer meg vendegek kozott az etteremben ert egy csapas, leesette gy pohar a talcamrol es bele is kezdetm
szananava..../ dermedt csend, de megint feltalaltam magma
es mondtam: gun
Magyar lelemennyeseg folytan ketszer mentettem meg magma a kirugastol
azota raszoktam, hogy cask magyarul karomkodok, mosolyogva
ez qrwara mukodik

Aureliano Buendía 2013.01.15. 21:18:28

@hagyma: Hofi is megmondta: "Mire menne a magyar ember bazmeg nélkül"

Én mindenhol magyarul káromkodom, Erdélyben értik, máshol nem annyira.

Nálam Prágában gurult el a gyógyszer, mikor a sok búza csakis előttem mentek el, mikor látták, hogy éppen fotografálok. Na, akor közöltem az egyik turistával, hogy jórmáderiszbics. Szerintem nem értette.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.15. 21:24:48

éééééééééééés
100

na ezzel elvonulok aludni.
joccakát

igi1 2013.01.15. 21:24:55

@hagyma: a magyar kàromkodàst a vilàgon mindenhol értik

mert kreatív

bobsys 2013.01.15. 21:35:00

@hagyma: hotelben mennyit szokas hagyni a takaritonak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 21:38:16

@uraaam: ah en egy szlovak novel jartam ugy, hogy le akart velem fekudni, meg en is vele, oszt mondtam, najo gyerunk a kurva eletbe, miert ne
ebbol a kurvat ertette es azt hitte, lekurvaztam
aznap ejjel nem dugtam...
@igi1: dehogy ertik Igi, dehogy ertik, tudod hanyat probaltam mar atultetni angolba?
nem megy, ha megy is lassan esik le nekik
most nem mondanek peldakat, mert kimoderalnak
ha meg magayaryul mondod, es mosolyogsz akkor visszamosolyognak
ritkan alkalmazom, cask ha beragok valakire, de akkor olyan jol esik mosolyogva elkuldeni a..........
es akkor mindenki happy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 21:41:47

@bobsys: hat en nem vagyok takarito es gyakori hotelvendeg sem, de hotelje valogatja ugye
nade ugy altalaban ha csekoutod van 4-5 dollar doszt eleg, de m ar 1-2-nek is orulnek
en utoljara charlotteban voltam sima 2-vagy 3 csillagos hotelben - best west vagy mi a szar, hagytam 5 dollart, de ez az a tipikus eset, hogy ha nem hagysz semmit akkor sem tortenik semi, ha hagysz akkor boldogok a mexikoiak
/9-10 dollarban vannak, minden kis plusz jol jon nekik/

bobsys 2013.01.15. 21:48:38

@hagyma: az tudom, hogy nem vagy az csak hotelben dolgozol (?)
@uraaam: legjobb magyarul karomkodni senki nem erti de az ember csak levezeti a feszultseget

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 21:49:35

@bobsys: hat mondtam, szerintem 2-5 dollar kozott ha hagysz az ejjeli szekrenyen az doszt eleg

Aureliano Buendía 2013.01.15. 21:54:08

@hagyma: igen, ezekkel a külföldről betelepült népségekkel vigyázni kell, mert értik a magyar egy részét
Én még csak magyar (székely, de az is magyar) nációval kalandoztam, másegyéb kimaradt

nem érthetik, máshogy jár az agyuk

mondjuk (és ne haragudj meg), amely népnek a fákk és a sitt (esetleg madafaka) jelenti a káromkodás csúcsát, arról megvan a véleményem:)

@bobsys: le biza:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 21:59:35

@uraaam: en sosem tagadtam, hogy fejlettebb orszagokban karomkadasugyileg kurva elmaradottak en egy osszetett mondatban mondok annyi csunyat, amit egy amerikai egesz eleteben sem
bar, nem tudom, ettol buszkenek kellene-e lennem:)?

Aureliano Buendía 2013.01.15. 22:02:12

@hagyma: hát persze, hogy de, hisz az ötletes, fordulatos és változatos káromkodás is ékes bizonyítéka annak, hogy kreatív nép vagyunk csavaros észjárással:)

Hegyirablo 2013.01.15. 22:10:47

Nem tudom miért, de nekem erről az egészről eszembe jut a "kibaszott bankszámlás" vicc. Talán azért, mert annak is a végén mindenképpen a nő lesz a hülye kurva.

tundrazuzmo (törölt) 2013.01.15. 22:20:08

A BKV magyarázkodik. Most már hallottuk a másik fél álláspontját is.

Ki tesz igazságot? Homár?

Aureliano Buendía 2013.01.15. 22:23:03

@tundrazuzmo: és ki az a Homár?

Max a homározók szavazatai dönthetik el abszolút többség alapján

Akkor drága Feleim, szavazzunk! Húzz egy strigulát, kinek van igaza:

posztoló: I
BKV-BKK:

:)

igi1 2013.01.15. 22:49:20

@tundrazuzmo: ne kàromkodj, majd èn!

minden nő qurva!

XD

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.15. 23:50:14

@Hegyirablo: Teesék akkor kifejteni, nem csak utalgatni:

Bemegy egy fickó a bankba.
- Jó napot! Egy kibaszott bankszámlát akarok!
- De uram, micsoda beszéd ez?
- ... egy kibaszott, elkúrt bankszámlát akarok, na!
- Uram! Ne beszéljen így, mert hívom az igazgatót.
Jön a fiókigazgató :
- Mit akar uram ?
- Nyertem 4 milliárd forintot, és szeretnék egy kibaszott bankszámlát!
- ... És ez a hülye kurva még nem csinálta meg?

d11 2013.01.16. 00:22:09

Ha jól értem a "választ" a BKV-s(vagy BKK-s) alkalmazott elismeri,hogy hozzányúlt,megfogta az utast?!Olyan címszóval,hogy "sokan zenét hallgatnak"...Ha jól tudom ezt semmilyen esetben sem teheti meg,még akkor se
m ha zenét hallgat,a kedves utas..
Másik,meg ha jól értem a BKV álláspont szerint is érvényes bérlet+igazolvány volt az utasnál,de a végén mégis azt tartja be a szabályokat azt utas stb..
Szóval BKV-BKK nagy kamugép vagy az biztos

d11 2013.01.16. 01:00:20

És ez is külön vicces,amit már előttem leírtak:
"Munkatársaink egybehangzóan állították, hogy az eset során még szóváltás sem történt"

pár sorral alatta:
"A történtekről a két érintett jegyellenőr már az eset napján, 2012. január 9-én írásos jelentést tett"

Ha még szóváltás se történt,akkor miért tettek írásos jelentést??

Ráadásul a BKV mindenképpen ködösíteni akar,valahogy a story végén bemesélni,hogy bliccelés miatt van ez,pedig kiderül,hogy érvényes bérlettel+igazolvánnyal utazott a csajszi

ZBR 2013.01.16. 01:08:21

@d11:
" Ha még szóváltás se történt,akkor miért tettek írásos jelentést?? "

Talán azért babuci, mert a hölgy igen látványosan írta fel a számukat, tudták, sejtették hogy be fog hányi a hülye kurva. Neked persze ez eszedbe se jutott, mert te nem dolgozol X éve ellenőrként.

"Ha jól értem a "választ" a BKV-s(vagy BKK-s) alkalmazott elismeri,hogy hozzányúlt,megfogta az utast?!"
Tanulj meg olvasni baszkikám. A nő nekiment az ellenőr karjának. Az ellenőrnek kéne feljelentenie! Ráadásul közfeladatot ellátó személy elleni erőszak miatt csúnyább lenne a hülye kurva helyzete. Jahogy neki nem volt azonosítója? De, biztos volt, meg strigója is :D... Csak nem hordta magán, így az ellenőr nem tudta felírni a telefonjába.

ZBR 2013.01.16. 01:09:45

@tundrazuzmo:
Senki. Ezért is faszság nagy teret adni, meg kiposztolni ilyen buziságokat. Érvényes jegy/bérlet, együttműködő hozzáállás és mindenki boldog.

d11 2013.01.16. 01:21:20

@ZBR:Már ne is haragudj,de te milyen hangnemben beszélsz itt másokkal?

d11 2013.01.16. 01:24:00

Ezt nem teheti az ellenőr:
–"másik ellenőr a karját a kijárat felé haladó hölgy elé emelte"
Ha elé teszi a kezét,és akadályozza a mozgásban,akkor az ellenőr követi el a törvénysértést!

Megdobbent 2013.01.16. 02:36:11

A Budapesti Közlekedési Központ
Sajtókommunikációs Iroda egy darab szar.

esefe 2013.01.16. 04:44:31

Tizenpár éve egy az ezekhez hasonlóan beteg ellenőr széttépet vagy hat jegyet a tömbjegyemből, mert szerinte valamit manipuláltam, és ezért "megbüntetett". Én is írtam a BKV-nak. Kb. ugyanezt a semmitmondó választ írták. Sőt ott is én voltam a szemét. Én, az utas, akiből élnek.

Ma már nagyon ritkán BKV-zok. Hála istennek! Rettenetes állapotokat látok, mikor nagynéha velük megyek. És most azt is látom, ugynúgy szarnak az utasok jogos panaszaira, mint anno.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 07:05:14

"majd az ellenőrökre úgy kívánnak nyomást gyakorolni, hogy azonosítószámukra hivatkozva különböző valótlan történeteket írnak internetes blogoknak,"

Szerintem bőven elég, ha a valósakat leírják...

Kedves BKK, némely közlekedési cég pedig ott baszik ki az utasokkal, ahol tud, és nem mellesleg pazarló módon bánik az adófizetők pénzével; na most ezek a cégek kussoljanak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 07:07:36

@ZBR: Ha nem történt szóváltás, akkor biztos telepatikusan kérte el az azonosítószámát...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 07:09:41

@ZBR: Engem már büntetek meg érvényes diákkal, és jeggyel is (az egyik nem BKV volt). Gondolom én vagyok a hülye.

É2I 2013.01.16. 07:23:39

Te kretén, ezt el is hiszed a két alkalmazottadnak?
Majd biztosan, töredelmesen bevallják, hogy lekurváztak valakit is.
Ha elébem tenné a kezét valamelyik önkényes rendőr olyat basznék rá, hogy két hétig mozdítani sem tudná.

Szerintetek az internet azért van, hogy direkt baszogassanak benneteket. Be is tiltanátok tudom, hülye fityiszes bumburnyákok.

Jobb lett volna, ha kussban maradsz vagy csendben írsz egy lerázó levelet. Helybe jöttél a pofonért.

@ZBR: Te meg húzzál vissza ellenőrködni, hát ha valaki pofándasz.

zebu_ba 2013.01.16. 07:49:37

Az eset egyértelmű.

Az ellenőrök egybehangzó állítása szerint semmilyen atrocitás nem történt, minden úgy zajlott, ahogy egyébként zajlani szokott bármelyik jegyellenőrzés során. "Munkatársaink egybehangzóan állították, hogy az eset során még szóváltás sem történt, az ellenőrzést követően pedig az utas olyan gyorsan elhagyta a helyszínt, hogy idejük sem volt bármilyen kommunikációra, a távozásban pedig nem tartóztatták fel. "

És mivel semmi rendkívüli nem történt, a jegyellenőr kollegák még azon melegében megírták jelentésüket a semmiről. "A történtekről a két érintett jegyellenőr már az eset napján, 2012. január 9-én írásos jelentést tett a szakterület vezetője felé. A jelentésben foglaltak megegyeznek a fent leírt – jegyzőkönyvben rögzített – állításokkal és egybehangzóak."

Ugye, hogy egyértelmű?

Pláza Felügyellő 2013.01.16. 08:06:31

@ZBR: buzi-e vagy?

Babuci. Eszemfaszom megáll.

2013.01.16. 08:59:31

Aljanép kommentel.

Az összesnek!
1.Vegyél jegyet, vagy bérletet!
2.Ha kérik, pofázás nélkül mutasd meg és a kedvezményre jogosító iratodat is (nem úgy mint a kurva a posztból) és mehetsz tovább az anyád picsájába!
Egyszerű lenne ez, csak néhányan tahók!

Manyecska 2013.01.16. 09:01:29

Dehát minek vitatkozni amikor verekedni is lehet??
Naugye!! 4!8!!

Tölgyasztal 2013.01.16. 09:04:17

Most nagyon várnám,h vki a homarnak küldjön egy videót, amiben az egybehangzó leírásukkal ellentétes tények vannak...

Manyecska 2013.01.16. 09:06:50

@cirróka: az a bajod apukám, álomvilágban élsz, de k@rvára:D!! vagy túl sok mesét nézel este..

Szenthomárság 2013.01.16. 09:21:27

Hát nem tudom, nehezen tudom elhinni, hogy egy iskolázott, művelt ember - mint a BKV ellenőrök döntő többsége - lekurvázna bárkit is.

ferand1979 2013.01.16. 09:29:35

... és azt el is lehet hinni, hogy minden egyes hasonló esetről jegyzőkönyvet írtak a jegyellenőrök, és még le is adták..
Akkor egész nap körmölhetnének.. Mert óránént akad 5-10 olyan utas, aki nem áll meg bérletet, jegyet felmutatni... És akad olyan is rentgeteg, aki csak "kényszerrel" áll meg...
Végtére is a jegyellenőrök mindig IGAZAT MONDANAK!!! ugye?

Rosszindulatú Vászka 2013.01.16. 09:32:39

Hányszor mondjam még, hogy ez a történet hibátlan és teljesen életszerűen rendben lévő.

Csak nem arról az utasról van benne szó, aki a másik poszt írta.

ferand1979 2013.01.16. 09:34:07

@Szenthomárság: a jegyellenőrök, mint iskolázott emberek... na ne röhögtess..

Amúgy engem eddig 1x büntettek meg villamoson, azt is úgy, hoyg a kezemben volt a jegy, csak nem kezeltem le.. Gondolván, ha majd látom jönni az elenört, gyorsan lekezelem..
Becsukódott az ajtó, és az éppen felszállt szakadt göncökben, egy útonállónak kinéző 20 év körüli arc az orrom alá dugott egy igazolványt, hogy most azért már Ő fogja kezelni a jegyemet.. De kér igazolványt is...
És végignézve a villamoson egyidőben vagy 5 ellenör majd minden ajtónál ellenörzött..
(az már más kérdés, hogy kifizetni csakis azt a 400Ft.-ot voltam hajlandó, amit pótdíjként az Akácfa utcában kellett leróni... mivel volt érvényes diákigazolványom... és bérletszelvényt nem olyan nehéz kölcsön kérni...)

ferand1979 2013.01.16. 09:36:39

@Tölgyasztal: van oylan is, hogy felveszik videóra az esetet...
Később meg kiderül, hogy megrendezett eset volt, és kirúgnak valakit a TV2-től...
Meg kiderül, hoyg a jegyellenőr is csak egy ember... aki tévedhet... néha..

Emlékeim szerint a jegyellenőrök sok helyen füttyögnek a miniszoknyás csajok után...
Az előbbi esetnél viszont nem közölte a posztoló, hogy ténylegesen hoyg nézett ki... oopsz...

ferand1979 2013.01.16. 09:38:00

... megyek haza a meleg szobámba... hogy eszt miért mondhatta a posztoló??? És erre emlékeznek a jegyellenőrök... huhhhh...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 09:52:03

@ferand1979: De hát szóváltás nem is történt.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.16. 09:55:00

@ferand1979: hát csak azért, hogy ebből is világos legyen, ki a keményen dolgozó honpolgár és ki a passzióból, de leginkább rosszindulatból utazgató, rosszhiszemű és lusta utas. Naugye.

Manyecska 2013.01.16. 09:56:42

@ColT: jah, szóváltás.. mostanában hiába köszönök b..nak visszaköszönni... mondjuk túlélem.., de ez a Városligetnél, a kisföldalattinál mondjuk elég ciki ahol az egy főre eső turisták száma magas.. mennyiből áll egy jónapotkívánokra odabiccenteni???:D
Régen olyan rendesen köszöngettek..most valami új állomány van??:)

ferand1979 2013.01.16. 10:00:18

@ColT: hát ez az...
Ez olyan, mint amikor azt mondja a mogorva gyerek, hogy "nem beszélek Veled..." :-)

esefe 2013.01.16. 10:01:21

@cirróka: Ilyenk vagytok ti ellenőrök. Csak bizonygatni akartad, hogy igaza lehet a csajnak?

ferand1979 2013.01.16. 10:02:06

@Rosszindulatú Vászka: Álljon fel az most a számítógépe előtt, aki még 1x sem bliccelt tömegközlekedésen... (ja, és nem született budapesti, akinek az anyakönyvi kivonatához már egyböl csatolták volt a bérletet is...
Hú de kevesen állnak...

Erről beszélek...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 10:03:28

@Manyecska: Országimázs, meg ezek alapján aztán elhisszük, hogy udvariasak.

@ferand1979: Kolleganő kislánya mostanában ezt játssza. Az anyja szétröhögi magát rajta, meg mi is, mert hoz képeket :D

Rosszindulatú Vászka 2013.01.16. 10:03:52

@ferand1979: ez most hogy jön ide? Nem értelek.

Manyecska 2013.01.16. 10:06:00

@ColT: hát ja...asszondod ne menjek olyan helyre ahol ismernek?? :P

FDToth 2013.01.16. 10:06:28

Sem az utas, sem pedig a BKK/BKV dolgozói nem fognak igazat mondani, uh veszett fejsze nyele.
Szerintem egy dolgot lehet tenni úgy általánosságban (nekem eddig bevált, sosem volt atrocitásom): mindig előkészítem a bérletemet, mindig felmutatom és közben illedelmesen köszönök. Szerintem az utóbbin nagyon sok múlik. Akármennyire is parasztnak, tahónak néz ki egy ellenőr vagy biztonsági, a köszönést "értékelni" fogja. udvariasságra ritka a bunkó reakció;)

England win The Ashes! 2013.01.16. 10:07:54

@Manyecska: Ja, értem. Blicceljünk és/vagy ugassunk be az ellenőrnek, mert "mi vagyunk a 'vevők' és ők vannak értünk megkülönbenisblablabla".

Én kérek elnézést.

golyóstroll 2013.01.16. 10:08:32

@ferand1979: ja, hogy pestinek születni kell??
azt az übermencs k.rva anyádat

Manyecska 2013.01.16. 10:12:25

@Dr Jozef Vengloš: tévecc, felőlem lehet hóember is, csak viselkedjen bassza meg az ég!!

Atörökk 2013.01.16. 10:13:08

A Dezsőnek meg kell halnia.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.16. 10:13:19

@Rosszindulatú Vászka: Fokozás:
Náci
Internáci
Multináci
Szupranáci
Miért pont orosz új- (és régi) nácik ne lennének? Elvégre britt, cigány és zsidó nácik is vannak, hogy a rasztafari mozgalomról és hasonlókról ne is beszéljünk. A kommunistákat és a nácikat egyébként sem lehet szabad szemmel megkülönböztetni egymástól, és arról szó sincs, hogy az orosz birodalomban mindenkinek bigott kommunistává mosták volna az agyát, maradtak ott normális emberek is - csak a vodkavérű agykárosodott lumpenek ott is hangosabbak, és látványos harcban állnak az "kenderszívástól elhülyült" , öngyilkos merényletektől sem visszariadó "aprószemű" honfitársaikkal.

Nálunk meg szociopata kibicelő tudálékos tolvajok harcolnak szociopata fogyatékos ellenőrökkel, ami nem lenne baj (szinte olyan, mint egy kínai maffiaháború, vagy annak idején Szegeden a cigány és az arab maffia háborúja, sok (korrupt?) rendőrrel fokozva), csak sok a járulékos áldozat. Ugyanaz a helyzet, mint az energia- és vízszolgáltatóknál, ahol a hálózati veszteséget kizárólag benfentes kapcsolatokkal, szaktudással és/vagy szaktanácsadókkal rendelkező tolvajok okozzák, és ezt minden esetben az ártatlan fogyasztókkal fizezzetik meg, hol áremeléssel, hol ellenőri mérőrongálással. Aki ettől fél, az inkább szintén fizet az óramanipuláló maffiának, ha meg utazni akar, megveszi az ellenőr sógornőjétől a hamisított bérletet.

England win The Ashes! 2013.01.16. 10:18:42

@Manyecska: Így van. Viszont bunkó utashoz bunkó kaller dukál. Zsák, folt satöbbi.

(Van normális utas és normális békávés is. Mindkettő ritka, mint a fehér holló.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.16. 10:20:47

@ferand1979: "A tehénszar finom és tápláló. Százmillió légy nem tévedhet!"
@Rosszindulatú Vászka: Ez egy klasszikus libernyák mém, úgymond mindenki lop-csal-hazudik, tehát szabad, mindaddig, amíg az "szent teheneknek" nem okoz kárt. E szerint a logika szerint mivel a TBC a csimpánzok között is rendszeresen előfordul, ezért az nem számíthat betegségnek, és nem is szabad gyógyítani, akkor sem, ha arra van biztonságos eljárás. Ja, bocs, nem is a TBC, hanem a buzulás...

Manyecska 2013.01.16. 10:23:36

@Dr Jozef Vengloš: mér? valaki mondta neki hogy "hozd a sört mert különben odab..szok!" ? Esetleg nem a töketlenkedésüket próbálnák meg bunkósággal ellensúlyozni, bár ennél szarabb melót nehezen tudok elképzelni igaz.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.16. 10:23:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: merhogy már a megnevezés is hejtelen, sőtmitöbb, oximoron. Ahogy kishazánkba is a nagyobb többség következetesen rosszul használ egy csomó szavat, pl. a fasisztát, vagy ahogy etnikai gyűjtőszavak is gyakran megkülömböztethetetlenek a mezei szitokszavaktól, sőtmitöbb, ennek differenciálása oly nagy tudomány lett, hogy ahhoz már a szövegkörnyezet sem ad támpontot, senem a történelmi ismeretek, hanem csak a szövegközlő identításának ismerete. Ez nagyban megnehezít, sőt nem ritkán lehetetlenné teszi a tisztánlátást, de még az értő olvasást is.

Na ezzel nem értek egyet, ezzel a rettentómód zsenánt nyelvi slendriánsággal.

U.i.: modern korunk egyik legnagyobb talánya, hogy így ebbe az új évezredbe vajon miről beszélgetnek az éves dzsemborijukon azok az ifjú nácikok, pl. mej téren lehet köztük egyetértés azon kívül. Teccikérteni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 10:30:14

" de visszajelzést a mai napig nem kaptam. A BKV-BKK válaszáról, az imént értesültem a posztodból... "
De ha írtak jelentést, akkor azt vajon miért nem kapja meg az,, akiről szól?
Tahó egy banda ez...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.16. 10:33:06

@Rosszindulatú Vászka: Nekem akkor is az izraeli állampolgárságú, zsidó származású és vallású Oroszországban született szülőktől származó szélsőséges antiszemita újnácik tetszenek a legjobban Izraelben...
Meg az operettnáci pártunk frakciója az EU-parlamentben...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.16. 10:35:28

@Manyecska: Miből sikerült ez? :D

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Szerintem mindegyik lop-csal-hazudik, de attól még nem lenne szabad :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.16. 10:35:38

@Rosszindulatú Vászka: Az egyetlen közös nevezőjük alighanem a tartalom nélküli dafke 88.
@ColT: Mert mint feljebb megállpítást nyert, ezek nem azok az ellenőrök, és ez nem az az utas, aki a poszt tolta.

2013.01.16. 10:36:52

@esefe: Próbáltam egyszerűen leírni, hogy megértsd még te is! Úgylátszik ez is meghaladta a képességeidet! Ne búsulj, ettől színes a világ!

Manyecska 2013.01.16. 10:37:57

@ColT: áhh, ne is kérgezd:D..

Rosszindulatú Vászka 2013.01.16. 10:39:40

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: nohiszen, hát nekünk is van saját kis pálfordulónk, igaz, azügybe a megvilágosodás kétes, de hát kis pénz, kis foci ugye.

Amúgy csak jelzem, hogy az általad firtatott emberlények közt sokkal több az echte originálisch fajnáci, mint hinnéd, ugyanis rengetegsok orosz vásárolt kóser papírt, hogy kivándorolhasson a Szentföldre, csak lessed meg, mennyi sok hagymakupolás templom van azóta Izraelbe, aminek a pajeszosok nem annyira örülnek viszont.

Több körben is pikáns a történet, de igaz. A történelem is tud mókázni.

ferand1979 2013.01.16. 10:44:53

@golyóstroll: je, én nem ezt írtam.. De ha ezt olvastad ki belőle.. Akkor lelked rajta..
Én nem vagyok Pesti, és nem is ott születtem. De nem nézem le a Pestieket. Sőt.
Attól viszont óvva intelek, hogy ki merje mondani valaki, hoyg Ő soha nem bliccelt...
Tehát egy létező dologról beszélünk.
Nem állok a bliccelők mellé sem, csakis akkor amikor 100 milliós végkielégítéseket kell(ene) összekuporgatni 1-1 2-300Ft-os jegyből.. Hát menjenek a jó đĐ°ˇ€\]Đđ -ba..
Auóval nem lehet bliccelni az utazáskor... Ha nincs benzined, megáll...

Manyecska 2013.01.16. 10:45:52

@cirróka: nem, az aljanép olvasGATja ezt.. :D Pontosítsunk kérem. Természetesen jóreggelt!:D

ferand1979 2013.01.16. 10:51:39

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: hát ha jó a tehénszar, fogyaszd egészséggel..
Én azért kihagynám...

mint ahogy kihagyom, ha lehet, a büdős BKV használatát is...
Egy ekkora pénznyeldét, mint ez a cég.. Öregem...
Csak az évenkénti prémiumok összegéből és a feleslegesen kifizetett szolgáltatásokból több 100 buszt lehetne vételezni.. De nem.. inkább drágábban a nem létező pénzből szerződtetnek külső vállalkozókat... De a háttérintézményeket megtartják...
Ennyit a bkvról..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.16. 10:57:34

@ferand1979: A pesti az kis p, akár milyen nagy F. A büdös az meg büdös, nem büdős. A BKV meg már BKK. A többi stimmel...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.16. 10:59:07

@ferand1979: ... mintha valamelyik kis f. azon lamentált volna, hogy mindenki bliccel(t), és ez így természetes.
Hát nem!

venszivar 2013.01.16. 11:18:40

@Manyecska: szia! Hogy van Jancsi s Juliska?:):D

ferand1979 2013.01.16. 11:21:38

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Rosszul tudod.. A BKV még létezik, az már más kérdés, hogy a BKK-n belül van... :-)

2013.01.16. 11:22:27

@Manyecska: Nekem meg nagyon aljanépnek tűnik! Az egyik azzal virít, hogy paraszt dumával adta oda az ellenőrnek a jegyét, a másik az ellenőrök műveltségével foglalkozik, abban bízva hogy aki ilyen munkát végez, annak még talán nála is alacsonyabb az iskolai végzettsége. Nem is csodálom ha az ellenőrök elküldenek néha egy két idiótát a sunyiba.

ferand1979 2013.01.16. 11:22:42

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: hát nem természetes a blicelés... legalábbis számomra...
Persze van aki sportot űz belőle...

Manyecska 2013.01.16. 11:22:48

@venszivar: lekurvázták Juliskát, oszt vitatkoznak az árfolyamon..

Manyecska 2013.01.16. 11:25:46

@cirróka: a figyelőbe olvastam bele tegnap nekem elég volt, ez a téma olyan mintha darázsfészekbe nyúlnál..de amit utálok: valaki mindig azzal jön hogy ezérttartittazország..mega mentalitás...lóf@szt..:P

Rosszindulatú Vászka 2013.01.16. 11:31:01

@cirróka: ami azt illeti - és mencségemre szójjon kéccer is átolvastam - kibebaszottul igazad van ebbe (nekem is kellemtlen az ügy, ez ez van).

A legtöbb rinyagép, aki orkozik, meg trollozik, meg gizikézik, pontosan azon a szinten van, úgyhogy nagyrészt ferbox. Az meg kibebaszottul mindegy, ki szólt be, és ki kezdte.

Manyecska 2013.01.16. 11:31:31

@venszivar: megtennéd hogy most elküldesz a halál f@szára? mert nem tudok dolgozni, kommentelgetek(( :D:D ? Lécci!:)

venszivar 2013.01.16. 11:36:49

@Manyecska: NEM szokásom! Összekeversz valakivel. Én Mi?lédi!-től tanultam, az meg éppen a másik nemmel kapcsolatos!
Eddig is megoldottad! Nem féltelek én. Megoldod te ezután is! Bele is betegednél, HA NEM :) ez a max. töllem ennél rosszabbra nem számíthatsz.:D

Manyecska 2013.01.16. 11:38:46

@venszivar: ..nem azt mondtam hogy b..szál ki velem!!! :D Oké. Ennyi elég lesz, frusztrált kicsit.

venszivar 2013.01.16. 11:42:13

@Manyecska: Na azt már szívesen megtenném, de fizikai távolság okán nem megy. Na meg ha elküldenélek, no "arra", akkor tán jót tennék veled, de azt sem akarom. :):D

Zabaalint (törölt) 2013.01.16. 11:48:04

Nem tudom kinek van igaza, de ennek így elég maszatolás szaga van, különösen az utolsó bekezdésnek, hiszen a hölgy érvényes bérlettel utazott, tehát nem igaz, hogy ez alól szeretne kibújni az utólag kitalált történettel. Ez a bekezdés az egészet hiteltelenné teszi.

humans vs. aliens · http://who-is-the-alien.blog.hu 2013.01.16. 11:54:07

Sajnos Vitézy Dávid egy alien. Ez meglátszik a közlekedésünk minőségén. Amennyire tudom, maguk az ellenőrök is a szomszéd naprendszerből való trollok.

Manyecska 2013.01.16. 11:56:21

Én csak annyit szeretnék a másik poszthoz hozzáfűzni hogy csivavát csak édesz-szavanyú mártászban, picit cípős lesz ugyan!! /:D:D/

silent76 2013.01.16. 17:36:54

2012. január 9-én? Az már több, mint egy éve volt, miért most jelent meg ez a poszt?

venszivar 2013.01.16. 17:41:10

@silent76: Minden évben aktuális! Ezért a dátum lényegtelen!

d11 2013.01.16. 18:07:19

Szerintem csak félregépelés,biztosan most történt.

Aureliano Buendía 2013.01.16. 19:36:37

@ZBR: megvan az egyik ellenőr, ahogy nézem

Aureliano Buendía 2013.01.16. 19:39:22

Hej, valaki megetette már a házitrollunkat?

Fogadjunk, elfelejtettétek. Na, akkor adok neki enni.

@venszivar: szevasz bazmeg:D

venszivar 2013.01.16. 19:43:23

@uraaam: Unatkozol? Pronyó pondró!? :)D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.16. 19:46:55

ja amugy a BKV-rl az a velemenyem ellenorostol, mindenstol, hogy egy rakas szar, viszont pont olyan amilyet az otthoni utazokozonseg megerdemel
namost, hogy melyiken kellene es lehetne javitani eloszor az nagy kerdes

Aureliano Buendía 2013.01.16. 19:51:55

@venszivar: jól van, egyél szépen torllocska
ezek a csúnyák nem adtak neked enni

szégyelljék magukat

:)

@hagyma: nem feltétlenül, sok ember igényes, és utazna igényesen
csak ehhez itt is apartheid kéne, és lenne magyar ember busz, és cigány/grefitis/nyugger busz

venszivar 2013.01.16. 19:54:25

@uraaam: te barom, mi az a torllocska? már olyan hülye vagy mint az ááámerikai....:):D

Aureliano Buendía 2013.01.16. 20:06:37

@venszivar: trollocska, tudod jó, ne tedd a tudatlant:)

Na, jól laktál?:P

ZBR 2013.01.16. 20:14:11

@ColT:
A szóváltás itt inkább úgy értendő, hogy nem kezdték el egymást kurvázni, meg egymás anyját szidni. Az ellenőrök szerint. Meg hát az utas se szólt egy rossz szót, nyilván.

Ja és lehet, hogy te vagy a hülye. Mesélj még az esetről és megállapítom.

@uraaam:
Megvan az egyik kurva, ahogy nézem.

@Pláza Felügyellő:
Legalább nem plázázom.

@d11:
Bocs, ha összetörtem a lelkecskédet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.16. 20:38:01

@uraaam: hat de ezt mondtam
nem tudom mitol egykalap alatt a nyugdijas eletet vegig melozo isodebb ember a csovessel es a logos cigannyal?
qrwa szarul nez ki innen, hogy a nyugger szitokszo let ottho, de Ti tudjatok a
Ti anyatok

Aureliano Buendía 2013.01.16. 20:50:18

@hagyma: a nyugger tudod mit leművel a banyatankkal? Tod, az a gurulós cekker. Össze meg vissza karcol mindent, rátolja a lábadra, satöbbi. A tolakodásról nem is beszélve. Na EZ a nyugger.
Külön buszt ezeknek is, boxolják le egymással.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.16. 22:44:17

@uraaam: magadrol beszelsz 20-30-40 ev mulva
a csecsemo meg beszarik a pelenkaba

Aureliano Buendía 2013.01.16. 23:12:04

@hagyma: nem hiszem, hogy megérném azt a kor. De ha valamiért mégis, akkor majd igyekszem nagyon figyelni, hogy ne legyek olyan.
Például ne tekintsem a kismamákat potenciális ellenfélnek, aki elfoglalja előlem az ülőhelyet (épp ezért betolaxom elé) - mint ahogy a tesómmal tették.

Tbk. ezért sem hiányzik a tömegközlekedés.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.16. 23:42:38

@uraaam: a Te korodban mindenki erre torekszik es ezt mondja
ez van
nalam 15 eve a tomegkozlekedes , mint olyan megszunt
de nagyon figyelek ha idosebb az autostars az uton
ez mar a kocsibol megallapithato
ha a fejet is latom akkor ugye plane
es akkor vigyazok ra, hogy majd egyszer ram is vigyazzanak
ilyen egyszeru

Aureliano Buendía 2013.01.16. 23:46:13

@hagyma: na ez az, hogy kiestél a tömegközlekedésből, főleg a pestiből
itt sokkal frusztráltabbak a népek (amúgy az utakon is), más a miliő
Nem tudom, hogy a genyó, fellökős nagyi hogy lett ilyen. Annyira nem is érdekel.

Itt is meg lehet állapítani, ha idő ember vezeti az autót. Ami gyakran régi swift. Vagy vagoner.

Jim Raynor 2013.01.17. 09:37:09

@ZBR:

hogy Gandalfot idézzem: "takarodj vissza a homályba!"

hogy te is értsd: na húzzál vissza a föld alá az ellenőr haverjaid faszát szopkodni, buzigyerek.

jézushka 2013.01.17. 10:14:00

17 éve utazom a BKV járatain. Soha nem keveredtem szóváltásba egyikkel sem, soha nem szóltak be nekem, egyszer jogosan megbüntettek, de még akkor is normális emberi hangon beszéltünk egymáshoz. És alapjáraton nem vagyok egy türelmes ember. Hogy lehet ez?
Valaki felkel reggel sé megálmodja hogy ő most kötsög lesz? Vagy mindig ilyen és keresi a potenciális jelöltet?
Van egy ismerősöm aki mindig elmeséli, hogy milyen módon cseszi le az éppen aktuális eladót, aki teszem azt, nem mosolygott rá 64 foggal. Mindig ámulok ezen, hogy van erre energiája az embernek? Nem veszi észre, hogy a sok negatív dolog mérgezi meg teljesen az életét, és nem az teszem azt ellenőr???
Ehh...nem értem....

venszivar 2013.01.17. 10:25:38

@jézushka: Ha ezeknek a szaroknak itt nem lennének ilyen csontok, akkor otthon irtanák ki a macskát, kutyát szomszédot, esetleg családtagot, HA van..., lenne. Ez az életük a nyomoroncoknak!
(Igaz, Én meg vagy 15 éve nem utaztam közjárművön! De nem is szólta ahhoz hozzá!) Kapisgálod a felszínt!

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.01.19. 22:00:05

@jézushka: szerencséd van. Feltűnő szerencséd.
Vigyorgok, mint a vidéki tök, erre a trollja félrehív és igyekszik elmagyarázni, hogy a szakasz-átszállójegy úgy érvényes 5 megállóig, hogy abból 1. az indulási hely. Amikor égő képpel magyarázkodom neki, jön az erősítés, mire odaért a zsaru, hirtelen úgy számolták a megállókat, mint én.
No, ezt nem egyszer próbálták meg a szakasz/ szakaszátszállóval.
Mióta a bejáratnál ellenőriznek, nem volt ilyen gondom velük. Előtte rendszeres volt.
Lehet, hogy reggel eldöntötték, kib.nak az első vidéki surmóval, vagy mi?

magyarcsarda · http://magyarcsarda.blog.hu 2013.01.21. 04:26:32

Ilyenek ezek az ellenőrök. Engem gyíkká változtattak..... de már elmúlt :)

ZBR 2013.01.22. 08:26:57

@Jim Raynor:
Ohh, péklapátos Raynor, újra értékeset szóltál hozzá, köszönjük. Most már menj vissza, vár az ápolónéni az adagoddal.

@uraaam:
Nem feltétlenül akarsz találkozni velem, azt hiszem.

Aureliano Buendía 2013.01.22. 18:46:43

@ZBR: közteres is megy veled?

metróvezető ismerősöm van, be-be-be:)

Terézágyú 2013.02.13. 16:15:35

@Jim Raynor:
"hogy te is értsd: na húzzál vissza a föld alá az ellenőr haverjaid faszát szopkodni, buzigyerek. "

Én elhiszem, hogy egy ellenőr lekurvázott valakit - hiszen fentebb az egyik derék hozzászólónak is ilyen a stílusa...

Terézágyú 2013.02.13. 16:22:26

@jézushka:
"17 éve utazom a BKV járatain. Soha nem keveredtem szóváltásba egyikkel sem, soha nem szóltak be nekem, egyszer jogosan megbüntettek, de még akkor is normális emberi hangon beszéltünk egymáshoz. És alapjáraton nem vagyok egy türelmes ember. Hogy lehet ez? "

Mert te vagy a jézushka...

De velem ugyanez a helyzet... ez a különleges dolog...
süti beállítások módosítása