Tékozló Homár

Bőrszíne miatt nem jutott be a Limit Bárba

2013.02.07. 12:26 | jackyll | 232 komment

Naiv ügyfél először Magyarországra látogató francia barátaival indult a kalandos pesti éjszakába, ahol az első helyen fennakadtak a beléptetésnél. Indiai származású ismerősüket ugyanis nem engedték be a Limit Bárba, és meg is mondták, hogy a "színe miatt":

A múlt hétvégén meglátogatott néhány francia barátom, akiket már régóta ismerek és igen kedves emberek számomra. Még soha nem voltak Magyarországon eddig. A pénteki estén el akartak menni egy kicsit szórakozni Budapesten, megismerni a magyar esti életet, így úgy döntöttünk, hogy beülünk egy bárba. A választásunk a Limit bárra esett, mivel már többször voltam ott és kellemes helynek találtam. A következő szituáció történt velünk. A bejáratnál megállított a biztonsági őr. Először zavartan személyi igazolványt kért tőlünk majd hirtelen közölte velünk, anélkül, hogy elkérné az igazolványt, hogy bárki bemehet kivéve egy ember. Az az egy ember akire ő utalt egy indiai származású, francia állampolgár, aki egy nagyon jó barátom. Mikor megkérdeztem, hogy mért nem mehet be a válasza az volt, hogy a SZÍNE miatt.

Teljesen lesokkoltam és meg voltam döbbenve, ettől a rasszista viselkedéstől. Nem gondoltam volna, hogy ilyen megeshet és bevallom eddigi életem során nem is találkoztam ilyen esettel. Természetesen egyből kérdezgették, hogy miért nem mehetünk be és úgy döntöttem elmondom nekik. A barátom elszomorodott, inkább nem is akart beszélni a szituációról és nem is szólt semmit. Megjegyezném, hogy ezek után nem maradtunk ott hanem az este folyamán több szórakozóhelyre is betértünk és érdekes módon, máshol nem állítottak meg minket. Írtam a Limit bárnak, választ még nem kaptam.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 12:28:58

hát még a végén majd a niggereket meg a nőket is beengedik!! ácsi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 12:29:59

há meg ki vót írva: LIMIT! limitájják a beengedhető nemkívánt elemeket.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.07. 12:33:19

remélem legközelebb Djangó arra szabadul..

2013.02.07. 12:38:21

@zebraság fél egésség: A limit az árnyalatra vonatkozhat! Gondolom a drappnál megállnak! :))))))

2013.02.07. 12:39:15

Mér nem mutatta fel a középső ujját! :)))))

2013.02.07. 12:39:43

mekkora patkányság ez már !

limit bár rohaggyon meg.

indiait csak őstermelőtől !

2013.02.07. 12:40:34

Kéményseprők mehetnek?

Ja! Van egy jó viccem a villamoson utazó négerről, de szemét leszek és nem mesélem el, hagy fúrja az oldalatokat!

Manyecska 2013.02.07. 12:42:03

@Sekaiii: kéményseprők?:D:D:D ja..
Anyám mesélte neki egy olyan barátja volt fiatalkorában akit Budapestről tiltottak ki:D!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.07. 12:42:40

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ja, az a borzasztó, hoyg még mindig van ilyen! KIjé az a hely? Vonáé?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 12:43:41

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): na, el vagyunk kényeztetve. hogy ne offoljunk, most lehet nyilatkozni is szabadon. példájul te vótál-é mán néger nővel? :P

Manyecska 2013.02.07. 12:45:36

@zebraság fél egésség: ..sötétben minden tehén egyforma..!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 12:46:02

erről jut eszembe! nó limit on tö biccs!
www.youtube.com/watch?v=B7p4odl7MGo
@batgirl: nem tudom, dehát nem is vót ijjen atrocitánsom sose, bár az is igaz, hogy nem vagyok se arab/francia/cigány/indiai stbstb

2013.02.07. 12:48:18

Biztosan pakisztáni bár volt!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.07. 12:49:43

Limit? A név kötelez!
Ez aztán az országimázs...

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 12:50:22

@zebraság fél egésség:
vótam-vótam! a múltkor utaztam a vonaton pöstre tüntetni, oszt egy kabinba vótam egy néger nővel. meg eccer vótam hollandiába ijjen kertészmelót nyomtam egy félévig, oszt ott csak fizettem egy szerecsen bukszát

2013.02.07. 12:51:15

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ..sötétben minden tehén egyforma..!

Ja! Ezt egy cowboy mondta és úgy kezdődik, hogy bocs Riska hogy megcsaltalak, de....

2013.02.07. 12:51:18

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): fizettél ?
bukszából bukszába ? :-))))

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 12:53:37

@Kulics:
jaja, úrvótam, fizettem! nem bukszából bukszába, hanem seggből-szájba vót!

Kispista 2013.02.07. 12:56:42

Nyilván összetévesztette a derék őr a munkában sokat tevékenykedő fahéjszínű kisebbségivel. Ami azt illeti van is hasonlóság.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.07. 13:01:43

Közhelyek jönnek már? "Engem nem a bőrszín érdekel." Tudjuk már le, mert addig csak frusztrálódom, mikor jön.
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: te például néger vagy?

Manyecska 2013.02.07. 13:02:12

@Kellemes Zérókomponista: igen. Persze.
Mér, kizáró ok ez itt??:P

Manyecska 2013.02.07. 13:03:45

@Kellemes Zérókomponista: van egy jó vicc erről de majd más úgyis elmondja:D:D..:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.07. 13:04:27

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): fasza csávó vagy..ez a seggből-szájba nevezetű tevékenységed, határozottan buzira utal

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 13:05:04

@zebraság fél egésség:
na kérdezzed hát meg!
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: látodlátod? mindég bebizonyosodik, hogy mekkora romantikusch vagyok

vazze... 2013.02.07. 13:05:30

Ha én csinálnám a helyet én sem engedtem volna be, mondjuk az sem zavarna ha Indiában nem engednek be valahova... lehet hányni

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 13:07:00

@batgirl: lájos az nem buzi, ezt kivételesen egészen bisztosan tudom.

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ááj, látom máma szemérmetes vagyol mint a szűzlánkák, na majd később :P

Manyecska 2013.02.07. 13:11:17

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ja. Te láttál már fekete csirkét jut eszembe..?:P

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 13:11:33

@batgirl:
köszönöm a bókot! bár eszt a buziság dologtól mereven(!!) elzárkózok
@zebraság fél egésség: köszönöm! amúgymeg igen, mámma visszafogott vagyok nagyon,majd hunnap belemerülünk durvább témákba

Gazsibacsi 2013.02.07. 13:14:07

Sötétek vagytok, kedves kommentelők.

Manyecska 2013.02.07. 13:14:21

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): télleg, közben eszembe jutott, még nem vagyok elég nagy paraszt úgy látszik:P!!:D:D

Manyecska 2013.02.07. 13:16:12

@Gazsibacsi: Éééén? Nem én értelmezem a Szólj hozzá-t..Szólj hozzáM-nak!! Ácsi!

Manyecska 2013.02.07. 13:25:33

Gazsi bácsi! basszon már hozzám egy kávét, köszönöm!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.07. 13:25:39

@zebraság fél egésség: na erre kíváncsi vagyok, tessék mesélni! A párod tud erről?

England win The Ashes! 2013.02.07. 13:25:41

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Az semmi! Senki Alfonz "Arról nevezetes, hogy a világ valamennyi államából kiutasították, és így ma már csak a legnagyobb titokban tartózkodhat a Földön."

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 13:27:37

@zebraság fél egésség:
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/:
mongyuk az furcsa, hogy egy ijjen rásszista poszt miatt azt vetik a szemünkre, hogy sötétebbek vagyunk mint az átlag. há most sötét, barna, sárga ,fehér nem mindegy?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 13:29:02

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: mink pofonfával szoktuk irtani, az jobb!

@batgirl: természetesen. kapcsolatunk az apszolút bizalmon alapszik.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.07. 13:31:25

@zebraság fél egésség: én azért nem hinnék el mindent nekije, ha jobban megnézed, egy sörös üveg lóg ki a seggéből.

2013.02.07. 13:32:24

ilyen az ALDI-ban soha...

England win The Ashes! 2013.02.07. 13:34:48

Tessék, vazze, kérdés a fejszbúkjukon:

"Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy kisméretű kutyát belehet-e vinni?"

Válasz:

"Szia! Teraszunkon bármilyen háziállatot szívesen fogadunk. A LIMIT BÁR területén belül pedig táskában, illetve kisállat hordozóban várjuk a kedvenceket és a gazdikat is sok szeretettel!"

Fasza. Lehet, hogy a poszter barátját egy ilyen háziállat nem engedte be.

Manyecska 2013.02.07. 13:35:54

@Dr Jozef Vengloš: láttam!:)) Már a poszt. sötét kutyát is bele lehet vajh vinni?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.07. 13:36:52

@Dr Jozef Vengloš: azért ezt nevezem, ez a kutya aztán tud élni. Sétahajókázás után egy bár...mi lesz ha onnan is elzavarják?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 13:38:07

@Dr Jozef Vengloš:
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/:
" Teraszunkon bármilyen háziállatot szívesen fogadunk" ezek szerint, ha valami tyúkkal megyek,akkó csak a teraszra ülhetek ki?

Manyecska 2013.02.07. 13:41:23

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): :D elképzeltelek hónod alatt egy igazi tyúkkal..:D

Jemi 2013.02.07. 13:41:49

Pont múlt héten voltam azon a helyen..szerintem az elnevezés a hely színvonalára vonatkozik..szerintem csapnivaló a hely, a személyzet nem kedves, nem szimpatikusak, és a női mosdóban az egyik wcnél az ajtó hiányzik..(mondjuk nálunk meg azt csinaltak, hogy szóltak, hogy most telefonáltak, hogy ahhoz az asztalhoz ahol mi ültünk majd ülni szeretnének, szal sipirc, és még ők a jófejek, hogy idejében szóltak, hogy legyen hely átülnünk egy másik asztalhoz..wtf??miért nem ül az másik asztalhoz aki még ott sincs???)

England win The Ashes! 2013.02.07. 13:44:37

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Nem, de ha be akarsz menni, akkor táskában kell lenned. Ha jól értem.

Viszont úgy veszem ki a szavaikból, hogy ha "Teraszunkon bármilyen háziállatot szívesen fogadunk", akkor nekem ott sem kell lennem, elég, ha a kuvasz tereli oda a nyájat.

Manyecska 2013.02.07. 13:46:29

@Dr Jozef Vengloš: :D:D hallod Lájos?:D

Vihetem az aranyhalamat is akkor?:D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 13:52:05

@Dr Jozef Vengloš:
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/:
:DDDDDDD
mongyuk nálunk a kocsmába is úgyvan, hogy estére mindenkiből előjön az állat

legszebbferfi 2013.02.07. 13:52:25

szar lehetett, meg szomorú, meg tényleg sajnálom, meg minden, de hozzá tenném, hogy Uk-ban pl ugyanígy kiszedegetnek a sorból a biztonsági őrök randomra embereket, olyan indokokkal mint nem passzol a dress code, túl sok bent a fiú, nem mehetsz be egyedül, satöbbi-satöbbi, pedig az már húde nyugat

England win The Ashes! 2013.02.07. 13:56:14

@legszebbferfi: nade nem a bőrszín miatt.

Egyszer betévedtem egy olyan bárba, ahonnan kicsit kilógtam a többiek közül. Egyedül voltam fehér. :)

MrZed001 2013.02.07. 13:57:41

Most komolyan, azok után ami folyik vidéken, mi különös van abban, hogy megijed az ember ha indiai származásúval találja szembe magát?
Az hogy fránsziá meg sokat nem jelent, onnan ugyebár folyamatosan toloncolják vissza azokat a bizonyos indiából származókat.
irónia: Pedig mennyivel megnyugtatóbb lenne, hogy ha ott lenne a homlokán a kiérdemelt integrated felirat :D

England win The Ashes! 2013.02.07. 14:04:48

@MrZed001: Azért az indiai meg az dzsippó között nem olyan nehéz különbséget tenni. Előbbi képes halk beszédre meg kulturált modorra is.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.07. 14:15:00

amúgymeg nem a bőrszíne miatt nem jutott be, hanem a kidobó miatt,mer az nem engette be

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 14:19:21

@Dr Jozef Vengloš: jó. személyes tapasztalásaim alapján csak addig jómodorúak, amíg nem maradsz velük egyedül. liftben, üres irodában, vagy ahol senki sem látja őket, azonnal elkezdenek szájat nyalni és furcsán nézni.

a nők mindig nagyon kedvesek, a pasik is, de csak társaságban.

England win The Ashes! 2013.02.07. 14:22:59

@zebraság fél egésség: Lehetséges. A cé típusúak viszont sohasem. Marha ritka a kivétel, ami csak a szabályt erősíti.

Ismerek pár szexi indiai csajt, de sajnos még sosem néztek rám furcsán. Pedig nekik megengedném, hogy nyalják a számat. :)

vénszivar 2013.02.07. 14:25:51

@Dr Jozef Vengloš: Mert az előbbiek be vannak szarva, hogy kibasszák őket, mind a bárból, mind az országból! De a népemmel ezt még csak a francözusok merték, úgy ahogy megcsinálni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 14:27:58

@Dr Jozef Vengloš: érdeklődj a főztjük iránt és fejezd ki rajongásodat a tandori csirke irányában. mindig etetni akarnak mindenkit, szerintem ez jó taktika lehet. ja, és tanulj meg kézzel enni, hátha befogadnak köreikbe. :D

MrZed001 2013.02.07. 14:28:50

@Dr Jozef Vengloš: "Előbbi képes halk beszédre meg kulturált modorra is. "

És ezt úgy ránézésre hogy döntöd el valakiről ... este egy hangos szórakozóhely előtt ? :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.07. 14:40:18

@zebraság fél egésség: Honnan tudod, mit csinálnak, mikor senki se láttya, he?

vénszivar 2013.02.07. 14:41:56

@MrZed001: A lábára lép. Az indiai beszarik s elszalad, szeretett testvéreim meg hasba akasztják...
Pedig onnan származnak ők is, csak már nem hagyják magukat!!!:):DDD

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.07. 14:43:04

@zebraság fél egésség: ...ha meg kéményseprő, akkor még egyszerűbb a dolga, ugye.

egggyüttműködő partner 2013.02.07. 14:47:42

Szerintem a francia tag arcára volt írva, hogy zsidó, sozt nálunk nem lehet zsidózni. Szóval teljesen PC volt a tag.

England win The Ashes! 2013.02.07. 14:49:16

@MrZed001: Húsz másodperc elég hozzá. A cé nem képes olyan hosszan kontrollálni magát. Ha igen, akkor meg is érdemli, hogy bemenjen, mert akkor azon ritka rómaiak közé tartozik, akik civilizáltak.

Agyalap 2013.02.07. 14:54:57

Ezek után remélem inkább a LIMOT bárban próbálkoztatok...
Irni meg inkább a vásárlók könyvébe kellett volna - arra kell válaszolniuk.

vénszivar 2013.02.07. 15:00:11

@Agyalap: Hogyan írt volna az a szerencsétlen nigger, mikor be sem engedték?!? Vagy kint az utcán ki van függesztve? Az más...Akkor nem szóltam, azt is halkan! Bocs. Elnézést, na.:)

seventyfour 2013.02.07. 15:07:06

A portás agyában az algoritmus azt dobta, hogy nem, hát nem...Régi a szoftver, ennyit tud. Sötét, furcsán beszél, kint marad.
Ez nem a rasszizmusról szól. A primitívségről. (bár egyik nem zárja ki a másikat)

seventyfour 2013.02.07. 15:08:08

Hozzáteszem, nem kerek a történet...

Sátán meg a Jocó 2013.02.07. 15:47:41

"Teljesen lesokkoltam és meg voltam döbbenve, ettől a rasszista viselkedéstől."

Engem meg Sárpentelén nem engedtek be a helyi kocsmába kávét inni, az "I love Budapest" kocsimatricám miatt, mégsem rohangásztam Homáranyucihoz sírni.

Tök mindegy, hogy mi miatt nem engedik be, a színe, vagyoni/földrajzi helyzete miatt, van ez így.

Atörökk 2013.02.07. 15:50:30

Zsidók ülnek az asztalunknál.

vénszivar 2013.02.07. 15:52:35

@atörökk: Addig még jó, míg nem az ágyadban fekszenek.

gyugyó 2013.02.07. 16:23:09

Úgy tudom itt valamiféle demokrácia van,ha lenne egy kocsmám nem dönthetném el kit engedek be a saját üzletembe?

vénszivar 2013.02.07. 16:30:56

@gyugyó: NEM! Volt már rá precedens...NEM! Vagy "mindenkit" vagy bezáratják s akkor senkit.:)

Viktus 2013.02.07. 16:39:37

Na ez egy jó szórakozóhely tuti késelés mentes.

Viktus 2013.02.07. 16:45:03

@gyugyó:

Okosan kell csinálni felénk a jobb helyeken zárva az ajtó csengő van kinéznek, ha nem idén barnultál zárt körű a rendezvény. Régen voltak balhék-verekedések egy bizonyos kisebbség részéről, és ezen újítás után meglepő módon megszűntek ezek a problémák.

t0m973 2013.02.07. 16:47:17

Tényleg szemétség.
Nekem is voltak néger barátaim.
De apukám eladta őket.

Bálintka. 2013.02.07. 17:18:30

Azért akárhogy is rasszistázzuk a biztonsági őrt, nekem sokkal nagyobb biztonságérzetet nyújt egy olyan kocsma, bár, szórakozóhely vagy késdobáló, ahol nem látok barnákat, nem kell folyamatosan a zsebeimet matatnom, hogy még mindig mindenem meg van e.
Lehet hogy az a francia fiú rendes gyerek, de nem ismerem, és rá is félve néztem volna én is, kellemetlenebb lett volna a söröm íze, stb. Sajnos a színe miatt abba a 2%-ba esik, akiknek el kell tűrniük azt, hogy a többi 98% színesbőrű faszságai miatt megvetjük őket..

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2013.02.07. 17:26:41

nahát! nem maradtak ott ezek után egész este a bejáratnál!

Balint Gyuri bacsi 2013.02.07. 17:49:50

Ahogy elnezem a kommenteket a tobbseg ezt teljesen rendben talalja es rohogcsel rajta. Szomoru.

England win The Ashes! 2013.02.07. 18:15:10

@Bálintka.: azért még ne menj Fort Sumternek...

M. Péter 2013.02.07. 18:15:37

@gyugyó: Nem. Pl. 18 év alattinak nem szabad alkoholt eladni Magyarországon, és
a demokratikusan megválaszott parlament által elfogadott 2003. évi CXXV. törvény 30. § tiltja, hogy valakit a bőre színe miatt ne engedjenek be valahová vagy ne szolgálják ki.

Bálintka. 2013.02.07. 18:18:14

@M. Péter: jaja, és állítólag lopni is tilos! Ki ezt nem tartja be, ki azt.

finefeell 2013.02.07. 19:10:36

én sem engednék be cigányt...khm indiait...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.07. 19:13:00

@finefeell: Régen úgy gondolták, hogy a cigányok Egyiptomból származnak. A legújabb DNS alapú kutatások szerint Indiából vándoroltak ki.

Viktus 2013.02.07. 19:16:16

@csakhogylegyenvalami:

ott a megoldás legközelebb vigyen pórázt magával :D

finefeell 2013.02.07. 19:16:16

mehetnek akkor haza a gangeszba mindannyian

vénszivar 2013.02.07. 20:05:08

@finefeell: vezérük legyen a josi barat!

England win The Ashes! 2013.02.07. 20:21:32

@finefeell: Így van, mindenki menjen, ahonnan származik. Én is már nézegetem az Etelköz-térképemet, viszont tanácstalan vagyok, ha majd ott leszek, onnan merre induljak: a Káma és a Volga irányába, vagy a Tigris és az Eufrátesz felé.

SzerződésSertés 2013.02.07. 21:08:17

Ismerős (hófehér) házaspár mesélte, hogy Londonban betévedtek egy bárba, meginni egy sört, feltűnt ugyan nekik, hogy sok a feka, de hát arrafelé az nem fura. Egy-két perc múlva "diszkréten" megkérték őket, hogy húzzanak haza a qrva anyjukba azonnal... akkor jobban körülnéztek és látták, hogy nem a többség fekete, hanem mindenki. Boldogan hazamentek, nemhogy nem panaszkodtak, de azóta is sikeres túlélőként gondolnak magukra, örülnek, hogy nem kaptak kést a hátukba. Ez tipikus magyar pesszimizmus, hogy rasszizmust kiáltva jajveszékel ugyanilyen helyzetben, ahelyett, hogy új élete első napjaként gondolna vissza :DD

Aureliano Buendía 2013.02.07. 22:09:27

Na, és a novégok honnan jöttek? Indijjából. Hátezért.
Ombuccmant ide, de izibe!

nyazonia (törölt) 2013.02.07. 22:22:04

Ez mekkora mesterséges hiszti már!!!???

Ezt sose értettem, hogy miért vergődnek az indiaiak, hogy külföldön nem csípik őket, mikor otthon meg kasztrendszer van és sok helyen középkori állapotok uralkodnak és egymást is megkülönböztetik bőrszín alapján, de még ki is nyírják. Meg pinafehérítő krémeket vesznek a nők, meg az arcukat fehérítik, hogy nehogy parasztnak nézzék őket. De amint nem otthon van, rögtön ő lesz az antirasszista hős. LOL

Én jártam már Ázsiában, ott tapasztaltam, hogy ez a politikai korrektség csak ránk jellemző. Ott a kis sárgák simán lemajmozták a fekete amerikaiakat :)
Semmi frusztráció...
Én meg élveztem, hogy tejfehér bőröm miatt körbeugráltak, pedig valószínűleg a feka srácok háromszor annyit kerestek, mint én akkoriban, de a kis sárga már csak ilyen előítéletes. És ez jó. Mert meghagyták a szabadságát, hogy azt csípje, és azt utálja, akit csak akar.
Hát van ilyen, nem mindegy, hogy a fasznak melyik végén van az ember és mindig az sír, aki szop, nem az, aki szopat :P

Van ahol van dress code, face control, egyszerűen a bouncer dönt, azért van ott.
Sose értettem a hisztit, meg a nyálverést a bőrszín alapján való megkülönböztetés miatt, pedig sok helyen jártam már a világban. Az emberek nem egyformák, a bőrszín az egyik nyilvánvaló különbség. Kár tagadni, kár ellene törvényt hozni, mert pont az ázsiaiak tekintik annyira fontosnak a bőr színét.

nyazonia (törölt) 2013.02.07. 22:25:39

Az mekkora faszság már, hogy a saját üzletedben nem azt szolgálsz ki, akit akarsz? Hogy köteles vagy bárkit beendeni?
Vidéken, Kelet-Magyarországon meg vannak olyan helyek, ahova csak a helyi erők mehetnek be. Aki nem tetszik, az megverik. De beszélhetnénk pár angol szurkolói kocsmáról is, ahol szintén kinéznek, ha nem közülük való vagy.

gyugyó 2013.02.07. 22:37:01

@M. Péter: ja mert, ha beengedem a 18 évest az azt jelenti, hogy adok neki alkoholt? a logika nem az erősséged... Akkor a törvény nem demokratikus, mert a magtulajdonhoz való jogom sérül.

rou 2013.02.08. 00:19:56

Üdv!
Nem engedték be van ilyen. Mikor mi kinn voltunk barátlátogatóban Brüsszelben ugye hogy ugye az EU központja stbstb. egy barátunknál aki a toyotánál dolgozik mint tervezőmérnök, akkor furamód azt tapasztaltuk hogy megünnepelvén a nagy találkozást menjünk el valahova este bulizni mit ad a jó isten, 10ből 7 helyre nem engedtek minket be arra hivatkozva hogy nem nagyon beszélünk vagy franciául vagy éppen hollandusul (pedig részegek sem voltunk viszont jól öltözöttek). Azokra a helyekre ahova meg bejutottunk hát.... távoztunk is mert kb a török meg arab meg feka meg román melósok nyomatták a sükürüm zenére és hát nem volt valami nagy biztonság érzete az embernek. Ja és még az is ebben a városban történt, hogy a spanyol kocsmáros kijelentette hogy ő bizony nem vesz fel rendelést csak franciául vagy spanyolul ( 3 sört rendeltünk ) Mondom ez nem a csúnya Budapesten történt hanem az ojropéer Brüsszelben.

braue 2013.02.08. 05:53:43

Pedig a cigányt az indiaitól elég jól meg lehet külünbözetni, persze csakakkor,ha nem indiában élő cigány.

2013.02.08. 07:02:25

Az ilyen botrányos eseményekről való beszámolókkal az a baj, hogy ha igaz, akkor gáz, ha viszont teszem azt egy sértődött pultos, vagy a szomszéd hely tulaja kampányol, az nem derül ki, és akkor hiteltelen, hangulatkeltő. Csak ezt ugye ilyenkor sose tudhatjuk. Esetleg ha mellékelte volna az elküldött levelet, bár sokat az se számítana. Kétélű fegyver az ilyesmi, főleg a jó öreg rasszistakártya esetén.

Egyébként pár éve, még a rossz emlékű Rio-ba az egyik barátomat nem engedték be, kerek perec megmondták, hogy csúnya (tényleg nem volt szép ember, és az arca tele volt aknéval, vagy mivel, ilyen típus volt). A poén az volt, hogy a srác akkor keresett nettó ötszázat, és ha bulizott, szórta a pént, de nem mehetett be, ellenben az összes telepi kotorék, a zsebében a másfél korsó sörre elég lóvéjával, meg a fél év alatt összespórolt egyetlen partygúnyájában bent jaszkarizott.

2013.02.08. 07:16:34

@rou: amit mondsz, az nyilván nem igaz, mert Hegyeshalmot átlépve - tudja ezt mindenki - megszűnik mindenféle rasszizmus és kirekesztés. Csak Mo.-on van ilyesmi, esetleg még Litvániában.

vénszivar 2013.02.08. 07:16:34

@shitgun: EZ IS! azt bizonyítja, hogy NEM MINDEN a pénz!!! És ez jól is van így !!! :))):D Költse kozmetikusra a sok sok pénzét. Vagy kurvára, mert normális nő nem áll meg neki..., szerencsére sok a pénze!:):D

2013.02.08. 07:18:00

@vénszivar: ja, de azért lássuk be, a Rio éppen a pénzre hajtott, lévén üzleti vállalkozás. Ilyen módon pedig elég ostobák voltak.

vénszivar 2013.02.08. 07:25:31

@shitgun: Te miért sajnálod a Riót?!? Társtulaj vagy? Nagyon helyesen "van az a pénz", ami meg nem kell. Ti meg azt hiszitek, hogy pénzzel mindent... én csak azért írtam, mert örülök, hogy előfordul néha, hogy HÁT NEM u.i.: halvány fingom sincs, hogy hol az a Rió, de nem is számít.

Kulmar 2013.02.08. 08:04:55

Valami biztos történt ott a bárban, de az írás arra enged következtetni, hogy az életkorral lehettek bajok.

pizzaboy 2013.02.08. 08:19:26

hát vazze, a hely neve eleve Limit Bár, most mit vártak?

spike179 2013.02.08. 08:27:08

Nos a dolog egyszerű. A kidobó feladata, hogy a hely balhémentes legyen. Ha valakik bent verekszenek, akkor a kidobó jön, és szépen kidobja a kezdeményezőt, vagy esetleg mindkettőt. A jó kidobó képes eldönteni, hogy ki balhés ránézésre és csak azt dobja ki, aki kezdeményezte a bunyót.
A jó kidobó régóta dolgozik az iparban és az évek alatt csiszolódik a genetikai algoritmusa ami alapján már az ajtóban képes eldönteni, hogy kit nem érdemes beengedni.
Ha egy helyen hosszú idő óta nincsen balhé, akkor a főnök megveregeti a kidobó vállát és nem érdekli, hogy pontosan milyen módszerekkel válogat az ajtóban. A szórakozó emberek pedig boldogok.

Indiai emberünk ennek az algoritmusnak esett áldozatul már az ajtóban. De feltételezem aznap este nem is volt különösebb atrocitás a helyen.

De végül is persze, aranyos jogvédők, engedjünk be mindenkit mindenhova hadd ne lehessen már nyugodtan szórakozni, mert azon kell parázni a tánctéren, hogyha valakit meglökök, akkor az nem egy egymás szemébe nézéssel zárul, amivel kifejezzük, hogy véletlen volt, hanem azon kell parázni, hogy rögtön belém köt az illető. Mert bizony vannak ilyen helyek is, ahol a kidobó nem végez jó munkát már az ajtóban.

2013.02.08. 08:34:56

@vénszivar: öreg, te valamit nagyon benéztél. Hogy jött le az, hogy sajnálom a Rio-t? Undorító egy hely volt, kétszer voltam ott, szar volt, és már be is zárt. és hogy jön ide a pénzzel mindent lehet téma? Mi francról beszélsz egyáltalán? Jóhogy nem azt hoztad fel, hogy Afrikában meg éheznek. Valszeg egy csóró senki vagy, aki élvezettel olvassa, hogy valaki, akinek volt pénze, mégis rosszul járt. Beteges. Egyszerűen leírtam egy sztorit, ami némileg kapcsolódik a poszthoz, és az a tanulsága, hogy egy szórakozóhely, amelyik nyilvánvalóan a pénzre hajt (hallottál már szociális alapú diszkóról???), nem engedett be egy potenciális vásárlót, ellenben beengedte a vásárlóerővel alig rendelkező csicska tömegeket. A Rio egyébként a tahóságról volt híres, többször nem engedtek be feketéket sem, de egyszer megszívták, mert valami diplomata fekete kölkével szívóztak, aki botrányt csinált, és megvágták a helyet többmillióra diszkrimináció miatt.

vénszivar 2013.02.08. 08:40:33

@shitgun: :DDD arra a szar helyre azért többször bementél s többször be akartál!
Tán TAHÓ VAGY TENN MAGAD IS!:DDD vége!

2013.02.08. 08:40:34

@spike179: a kidobó sokkal inkább olyan ember, akinek jó esetben max egy érettségije van, se szakmája, se intelligenciája, ellenben fizikailag jó kiállású, izzad a gyúróteremben, ahol a felgyülemlett tesztoszteront nem tudja szabadjára engedni, mert a bréje a cucctól már nem áll fel, legálisan verekedni meg nemigen lehet (harcművészeti jártasságuk általában nincs), ezért jobb híján elmegy kidobónak, mert oda ész nem, csak 50-es felkar kell, és mivel kapott egy hangyabokányi hatalmat a szánalmas pózer életében, hát használja is. Na ilyen a kidobó. Általánosít a cékre, amiben persze bő igazság van, de annyi esze már nincs, hogy megkülönbeztessen egy indiai fickót egy nyóckeres rosszarcú brownietól.

2013.02.08. 08:41:34

@vénszivar: ha vége, akkor vége:)

IvánkaiIván 2013.02.08. 08:46:39

És ezt mind köszönd meg azoknak a romáknak, akik randalírozva, késsel felszerelkezve, kötözködve mennek "szórakozni", és egyetlen telefonhívással 50 havarjukat hívják oda, akik már nem késsel, hanem komolyabb dolgokkal jönnek...

Hányingerem van az olyan magadfajta ugató kojotoktól, akiknek életükben nem volt még problémájuk ilyesmivel, de itt vonítják tele a világot a baromságaikkal.

Nyilván te is valami budai "jókörnyéki" vagy, onnan osztod az észt. Ajánlom, hogy ne a nevezett bárba iszogass, hanem gyere el Kispestre a Melósba szombat este! Ott majd megtudod mit gondol a "másbőrszínű" a magyarokról, és hogy mi is az a rasszizmus...csak meg ne lepődj!

Hülye kis majom...

vénszivar 2013.02.08. 08:51:38

Volt egy kollégám, akinek a fia valami küzdőharcolt + badizott. A Citadellánál kidobóskodott s egy arabbal összeszólalkozott, az egy pillanat alatt hasba akasztotta a srácot! Éppen, hogy túl élte... Fél év volt, mire úgy ahogy rendbe jött. Na! ő már a napsütötteket sem szívleli! :)

2013.02.08. 08:57:01

@vénszivar: jól tette, aki a te kollegád, az nyilván egy barom, meg a "badizós" fia is. A tanulság meg: ne badizz, tanulj, és lesz rendes munkád.

nyazonia (törölt) 2013.02.08. 09:32:50

@shitgun: a bouncer, rendész, kidobó, biztonsági őr munkák rendes melók is lehetnek, normális emberek is csinálják, volt programozó matematikus, jogász és vegyész szakos haverom, akik csinálták

tanultak, némelyikük thai boxolt, gyúrtak, pénzt kerestek

BA2017 2013.02.08. 09:50:54

LIMIT bár...mit nem értettél a nem francia francia barátaiddal? :)

Egyébként tedd magadévá: Abba a klubba, ahol nem akarnak tagnak felvenni, nem is akarok bekerülni.

braue 2013.02.08. 09:52:25

@shitgun: Nekem haverom egy kidobó. Bizony fekete öves, és diplomás. És keres annyit, mint a ragyás haverod. Minimum.

chepunk 2013.02.08. 09:58:18

Ennek semmi köze a rasszizmushoz! Ez az Indiából pár nemzedékkel ezelőtt eljött földijeinek a viselkedése (illetve az arra való képtelenség) alapján létrejött tapasztalati tudás!

Más! Párizsban van jó pár kocsma és szórakozóhely ahova a biztonságiak a fehéreket nem engedik be, saját érdekükben!

Ez az egész rasszista duma jól el van csépelve, pont az ilyen korlátolt cikkek miatt. Érdekes, hogy egyeseknél a rasszizmus vádja csak fehéreknek van fenntartva, a fekák meg bőrszín alapján öldöshetik a telepeseket, elevenen nyúzhatják a gyerekeiket, rabolhatják, verhetik agyon a fehéreket, az nem rasszizmus... És még a fentiek ítélik el a rasszizmust, holott ők a legnagyobb rasszisták!

Mr Neanderthal 2013.02.08. 10:02:43

Par eve Egerben az egyik DM kijaratanal lattam ahogy a bizti or szetturja egy vevo taskajat a kijaratnal, az is indiai volt, gondolom reflekszbol jon az ilyen ezeknel.

Mekk Meister 2013.02.08. 10:07:17

Hány indiait láthatott az a f@sz bűnözni Magyarországon? Ha meg nem tud egy indiait egy "norvégtól" megkülönböztetni, akkor menjen BKV biztonságinak.

Q-in-Law 2013.02.08. 10:24:52

Vezeklésként Bombay night akciót tart a Limit bár most szombaton:
www.facebook.com/Limitbar

JohnHenry 2013.02.08. 10:30:53

@rou: brüsszel sose volt világváros, hiába van ott eu/nato központ, megmaradtak bolond franciáknak.

vénszivar 2013.02.08. 10:33:33

@shitgun: ezt beszoptad, te féreg!!!:D
szopd le a ragyás haverodat IS!:)))

wowerman 2013.02.08. 10:37:07

Mi ez a Limit bár? Még nem hallottam róla. Miért nem mentetek a Szimplába?

JohnHenry 2013.02.08. 10:39:47

1. fehérek _társaságában_ levő indiait nem engednek be a bőrszíne miatt - ez szerintetek normális.

2. párizsban/londonban is kizavarnak a feketék által látogatott bárból "a saját érdekedben" - ezek szerint a limit bár egy ismert skinhead-tanya, ahol a betérő nem fehéreket leölik.

3. kb 4-5 a poszthoz szóló komment van, a többi sima trollkodás, baromi szánalmas.

Manyecska 2013.02.08. 10:42:31

@JohnHenry: mégis, adjak neki sminkelési tanácsokat???

audiosultan1 2013.02.08. 10:55:30

Sok gyökér kommentelő bazmeg. Kíváncsi vagyok Ti hogy éreznétek magatokat, ha valahova nem engednek be, azért, mert fehérek vagytok. Vagy mert olyanok vagytok, amilyenek, és nem tehettek róla. Kívánom, hogy egyszer éljetek át ilyesmit, és aztán pofázzatok. Bár egy olyan hely ami így szelektál, az amúgy is felejtős.

2013.02.08. 11:09:36

@nyazonia: nekem is van biztiőr haverom, normális fej, katona volt, most érettségizik 34 évesen, de nem segg. Ami a jellemző viszont, hogy a kidobó, értsd a kigyúrt, kopasz, nagyarcú barom aki a diszkóclubpartyhely bejárata előtt áll, és néz a nullíkús fejével, na az a paraszt. A vegyész, matematikus stb, aki kidobó, az nyilván sokkal inkább jegyszedő, vagy kapus, portás, beengedő, nem kidobó. @vénszivar: te meg ne lelkendezz hülye majom, mennyé' badizni.

2013.02.08. 11:12:27

@braue: ja, biztos. Simán kereshet annyit, ha jóáron cuccol kicsit a partizóknak. Nagyon irigylem, te meg csak reklámozd, majd megköszöni. Merthogy nem a szokásos négyötvenes nettó ajtónálló órabérből nyomja a félmillát, az is sicher.

Martian (törölt) 2013.02.08. 11:12:53

Sabaj, legközelebb majd csak a szőke, kék szemű árják mehetnek be...

Dzsoki Júing 2013.02.08. 11:18:27

A történteket röviden így lehet összefoglalni: jogos önvédelem.
Elhiszem, hogy az indiai-francia arcnak ez szarul esett, de remélem arról is fel lett világosítva, hogy mit művelnek rendszeresen a drágalátós cigányaink "szórakozás" címszó alatt (gyengébbek és jogvédők kedvéért csak 2 példa a sokezerből: veszprém, szigethalom).
Közbiztonság szempontjából olyan állapotok között élünk, hogy könnyen lehet, hogy más esetben a biztonsági őr egy ilyen gesztussal életet, életeket ment meg...
Egyszóval, a srác köszönje meg a "magyar"-indiai tesóknak, hogy nem mehetett be, az őrnek pedig hatalmas respect!

2013.02.08. 11:26:59

@Dzsoki Júing: azért nem jár a respect, mert szerencsétlen fogyatékos kidobónak annyi kombinációs készsége nem volt, hogy elvegye az egyenlőségjelet egy indiai forma és egy honi c közül. Pedig pelusos korú gyermekek képesek arra, hogy a jól látható külső jegyek alapján különbséget tegyenek. Emberünk annyira retardált volt, hogy odáig jutottak csak a kerekei, hogy barna, barna, barna, az..... rossz! Az ilyennek vinni kéne egy maorit, na ott lenne ám csak nagy fejtörés.

Dzsoki Júing 2013.02.08. 11:32:18

@shitgun: Igen, ebben az esetben valóban mellélőtt (habár, ki tudja...). De 1000-ből 1 ilyen van, a maradék 999-ben cigány az illető és mint ilyen életveszélyes. Nálam az 1 ezrelék még bőven a hibahatár alatt van.

Manyecska 2013.02.08. 11:35:55

@audiosultan1: már átéltem, én tudod mit badzmeg nem sírtam, még csak szarul sem esett. Jót röhögtem, na jó a jó kicsit túlzás. Ugyan már...@Dzsoki Júing: -nak igaza van a legutolsó mondatában, de erről nem a "gyökér" kommentelők tehetnek.
Sötétség a fejekben van sajnos, nem kívül..!

Dzsoki Júing 2013.02.08. 12:02:17

"Ma magyarországon, ha valakinek nincsenek előítéletei a cigányokkal szemben, az vagy hülye, vagy hazudik."
Az idézet egy (diplomás) cigány kolléganőmtől származik.

Silent Bob 2013.02.08. 12:10:55

@Dzsoki Júing: Azért megnéztem volna, hogy ha öt kigyúrt cigó akart volna bemenni, akkor is az lett volna a mondás, hogy nem jöhettek be a színetek miatt?

wizernes 2013.02.08. 12:18:12

Ennyi színvonaltalan rasszistát, mint itt, a hozzászólók között, régen olvastam... Egyébként Egyenlő Bánásmód Hatósághoz érdemes fordulni. Mellesleg k***a nagy szégyen a bárra nézve...

Manyecska 2013.02.08. 12:21:17

Régen még szamurájkard is menő volt, volt szerencsém olyan helyen lakni ahol pont az ablakunk alatt gyűlt össze a éjjel a jónép, ketten, huszonöten körbeállták..ha nem szólok ki hogy lehet takarodni /"Anya, mit csinálnak?"/ ott késelik meg egymást, mint ahogy két héttel később meg is tették szamurájkarddal /hírekben is volt/..de volt verekedés, építkezés mellől "szerzett" vascsővel..egyes kommentelők totális naivitásban élnek:(

zaki82 2013.02.08. 12:22:56

franciakat eleve az orszaghatarukon kivulre nem lenne szabad engedni. nincs bajom a franciakkal, de falat huznek az orszaguk kore es megtoltenem tengervizzel.

borszin miatt nem beengedni: kb qrvaanyjukat... VISZONT!

volt itt indiai szarmazasu amerikai ember, cegunk ugyfele. amikor beszeltunk panaszkodott, h utbaigazitast probalt kerni itt az emberektol, ugy hallotta, h a magyarok kedvesek es meg angolul is tudnak (valaki nagyot hazudott neki, mert valojaban nem tudunk angolul es bunko allatok vagyunk) de mindenki elhuzodott, ra se nezett es szaporazta a lepteit amikor oda lepett volna segitseget kerni.

no megmondtam neki, h ez azert van, mert ha cigany odalep valakihez az vagy fegyveres keregeto, vagy siman csak keregeto - !a rasszista sztereotipia szerint! mert valojaban a cigany becsuletes, dolgozo ember csak egyes bomlaszto elemek szerint ez nem igy van.
neki meg sajnos cigany kepe van (kreol bor, fekete haj, stb) es azt hiszik, h ha igy nez ki akkor az is (persze finomabban kozoltem a tenyallast).
azt mondta igy mar vilagos, es nem veszi sertesnek, megerti, h igy reagalnak az emberek ha nalunk ilyen problemak vannak (egyes rasszista elemek szerint akiknek bantja a szemet a sikeres integracio).

na igy.

kifordított nagyanyó 2013.02.08. 12:26:24

Nem akarok okoskodni,de ahogy írta már valaki,egy indiait csak meg lehet különböztetni egy romától.
Persze kigyúrtkopasz biztonsági erre nem biztos,hogy képes.:))

Manyecska 2013.02.08. 12:31:09

@kifordított nagyanyó: sötétben?:D
Nekem már nincsenek illúzióim, kollégám szépszál gyerekét úgy szúrták nemrég hasba a körúton, hogy ha nem ugrik félre jó reflexeinek köszönhetően, beletalál. Kizsebelték, barátnőjével volt..

Jó szórakozást mindenkinek az éjszakában.

Manyecska 2013.02.08. 12:33:08

Egyébként meg a cím rasszista, de durván:D!

braue 2013.02.08. 12:33:28

@kifordított nagyanyó: Én is ezt mondtam. Határozottam meglehet.

sánta vas 2013.02.08. 12:46:08

A vadbarom nem tudja megkülönböztetni a cigókat az indiaiaktól...

chocco channel 2013.02.08. 12:47:42

En sajnalom a sracot, mert ezt a ciganyoknak "koszonheti". Ugyanakkor a biztonsagi ort sem tudom elitelni, leven a munkaja az, h biztositson egy nyugodt kornyezetet.

Nekem meg soha nem volt rossz tapasztalatom indiaikkal sot.Vegtelenul kedves nepek, de nyilvan ez inkabb szemely mintsem kulturfuggo.

Viszont a ciganyokat-tapasztalatbol-utalom. Az osszeset, szamomra nincs kivetel.Tinikent rengetegszer megtamadtak minden ok nelkul,szoval legszivesebben elbarikadoznam oket valami lakatlan szigetre, tele capakkal, h meg veletlenul se tudjanak bejutni egy normalis tarsadalomba.

A pakisztaniakkal hasonlo a helyzet annyi kulonbseggel, h sosem tamadtak meg.

Minden mas naci ok, semmi bajom a negerekkel, arabokkal,torokokkel, kinaikkal olyanok amilyenek, soha nem volt veluk rossz tapasztalatom.

Egyebkent bemenni egy barba aminek LIMIT a neve...:-))))

Amphetamine 2013.02.08. 13:00:35

Cigányok Indiából jöttek, kb. ugyanúgy is néznek ki, szóval érthető ha nem engedték be a srácot.
Az más kérdés, hogy az indiaiak mentalitásra és viselkedésre nem olyanok mint itt a cigányok (sőt a cigányok is azért vándoroltak el onnét anno, mert kiutálták őket, nem meglepő módon)

Manyecska 2013.02.08. 13:21:41

@Amphetamine: én is úgy tudom, volt ott egy olyan nép ahol dicsőség! volt lopni, és azért..

SzerződésSertés 2013.02.08. 14:27:51

Amint hazalátogatok, elmegyek ebbe a Limitbe. Tök jó lesz nyugiban iszogatni.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 15:09:56

Volt egy Alok levő indiai származású kollégám, itt Pesten dolgozott vagy 2 évet.

Aluljáróban a bkv orkok (akkor még szúrópróbaszerűen nézték a bérletet) meg a rendőrök is mindig igazoltatták. Értsd: majdnem minden nap, sőt, volt, h többször!

Mivel a papírjai rendeben voltak a szája sem volt nagy, de megtanult magyarul köszönni 1 percen belül elengedték. Csak hát ciki volt, hogy ott van X ember és mindig őt szúrják ki...

J_B 2013.02.08. 15:11:13

annyi "cigó" nincs is az országban, mint amennyi rémtörténetet tudtok összehordani. Senki nem állítja, hogy nincs konfliktus, de azt jórészt maguknak köszönhetik a fehérek, hogy jobban félnek, mint amennyi alapja van...és állítom, hogy a cigókat a fehérektől se tudjátok megkülönböztetni, ugyanis nem csak kreol vagy indiai-like lehet...amíg csak azt gondoljátok cigánynak, aki megfelel a sztereotípiáknak (így már nem is az, és lám be is teljesedik a a nagy igazság), addig ugyanannyi szar lesz a fejetekben, mint amennyi a gatyátokban egy-egy "cigó" láttán!!! :DD

2013.02.08. 15:16:59

@J_B: na az tuti, hogy te valami késes cigó vagy, csak ki tudja hogyan, megtanultál írni. Sajnos hülyeségeket. És kösz, hogy megint a nemcigók az okai mindennek, ezek a szemét fehérek nem átallanak félni, ettől pedig szegény tesók bevadulnak. Nem az ő hibájuk. Milyen szemét már a fehér ember.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 15:18:04

@Amphetamine:
Valóban Indiából, viszont nem mostanában: Mátyás király idején már említik őket! Ha hozzáveszed, hogy mikor fedezték fel pl. Amerikát és ugye figyelembe vesszük, hogy az oda bevándorolt igen sokféle nép azóta amerikainak tekinthető (beleértve az afrikai és latin származásúakat is-ott pedig igen kézenfekvő a különbség) míg a több száz éve itt és más országokban élőknek ugyanez nem annyira sikerült.
Ellenben a svábok, kunok még Magyarország viszonylatban is szépen betelepültek, holott a külső jegyek legalább ennyire hangsúlyosak.

Aureliano Buendía 2013.02.08. 15:39:56

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: és tegyük hozzá, hogy az elején ünnepelték a cigókat Európa-szerte. Csak aztán valamiért fordult a helyzet. Most azért, mert az akkori ember (úgy mint a mostani) fél és idegenkedett a másságtól, vagy valóban olyan életvitelt folytattak. Na, ezt nem tudjuk meg soha.
Az is probléma lehetett, hogy nomád életmódot folytattak (ahogy ezt nyugaton még teszik mostanság is), és a "dolgok" letelepedett jobbágyok ezért léhának tartották őket. Arról nem is beszélve, hogy a tulajdonjoghoz való viszonyuk feltehetőleg már akkor is lazább volt.

A kunok azért nem jó példa, mert elég hamar asszimilálódtak, azon kívül persze, hogy rokon népnek tartották őket. Az elkülönülés inkább az előjogokban élt tovább, de a közig. reform azt is elvitte.

A svábok jó példa lenne, ha szintén vándornép lenne. Ehelyett azonban megtelepedtek, és egy idő után erősen elkezdtek beolvadni.

A cigányok mostani viselkedése megint más kérdés.

J_B 2013.02.08. 15:41:01

@shitgun: te viszont nem tanultál meg olvasni. Nem írtam, hogy a fehérek az okai mindennek, olyanokra is reagálsz, amit senki nem állított. Arra viszont nem (persze nem értetted meg), hogy a félelemnek van alapja, de nem akkora, hogy erről szóljon minden! Az is tipikus, hogy azonnal cigánynak, ja és késesnek is gondolsz, kétségbe vonod azt is, hogy a cigányok (mondjuk most éppen én, ha így jobban elviseled ezt a napot) csak csoda folytán képesek kognitív fejlődésre. Ezzel persze tudat alatt azt fejezed ki, hogy nem tartod őket embernek, de legalábbis nem homo sapiensnek! Szánalmasan igazolod te magad, amit írtam.

sánta vas 2013.02.08. 16:08:28

@Amphetamine: Én simán meg tudok különböztetni egy cigányt egy indiaitól. pedig nem feadatom szelektálni a belépőket.
Egyébként a cigányság indiából történő elvándorlása úgy kezdődött, hogy a bűnöző elemeket az egyes városok száműzték a súlyos fizikai, vagy börtönbüntetés helyett.

Agyalap 2013.02.08. 16:11:13

@vénszivar: Ide sem a szerencsétlen elnyomott írt, posztolónk oda is bemehetett volna egy szignóra...

2013.02.08. 16:13:08

@J_B: de, van akkora alapja. Kőbányán dolgozom, tudom. Tudom másoktól, tudom a híradóból. Tudom tapasztalatból. Az utcai rossz közérzetnek ti vagytok az okai. Sokmindennek nem, de amit az ember a bőrén legelőször megérez, és a forrására is önnyen fényt derít, merthogy vele történik, a közbiztonság. Abban pedig ti jártok élen, már a tönretételében. Moshatod magad, meg regélhetsz József Attilán merengó cigányokról, de az csak a te fejedben létezik. Szép lenne, de nem igaz. Az az igaz, amit a buszon, utcán látok. Főképp erre reagáltam: "de azt jórészt maguknak köszönhetik a fehérek". Hát akkor ez mit jelent? Az agyonvert öregek, a megkéselt hugyozó srácok, a kifosztott kiskert gazdák, a heccből fejbevert gyalogosok, stb-stb, mindig azok a hibások, mert az oktalan félelmükkel bűnbe rántják szegény céket. Hát menj a francba. Öntjük belétek az adóforintokat, ingyenkaja, ingyenmenza a kölködnek, ingyenfa, ombudsman, pályázatok, jogvédők seregei, segély 10 jogcímen, védett fogyasztók, mi kéne még, ugyan mi kéne még, hogy ne az legyen a hibás, aki eltartja az ingyenélő fajtádat? Azt tartom embernek, aki emberként viselkedik. Ti nem. Ellenben te is nyugodtan tarthatsz állatnak a véleményemért, nem zaklat fel. Csak én nem fogom "elkérni" a gyereked telefonját sötétedés után, és nem verem agyon a nagyanyád egy táskarádióért.

J_B 2013.02.08. 16:53:03

@shitgun: csak sajnálni tudlak, egyre szánalmasabb vagy. A híradó is másként nézne ki ha nem csak az agymosás és az általad soroltak elhitetése volna a cél. Nagyon mellé fogtál a felsorolásoddal is. NEm kezdek hozzá ahhoz, hogy hová meg az ÉN adóforintom és ahhoz sem, hogy a "kölyköm" mennyi forintba se került a te nagyon kedves államodnak! Az is biztos, hogy a fingjában több értelem van, mint a te agymenésedben. Amit sorolsz az nem vélemény, az düh és félelem! és torz információk. Ilyet bármelyik cigány el tudna mondani, csak éppen a nem cigányokra, úgy is igaz a szöveg. A közbiztonság nem attól rossz, hogy vannak cigányok, az attól rossz, hogy nincs megfelelő rendőrség. Arról sehol nem írtam, hogy a fehérek félelme rántja a cigókat bűnözésbe, ez csak a te rémült fejedben állt így össze. Az adó forintokat nem öntitek ti sehová, mivel alig adózik itt valaki. Ettől gáz a helyzet! A gyerekemet fizetős, menő Brit iskolába járattam, mert ott nincsenek "turul fehérek" :D és képzeld neki is "elkérték" már sötétedés után a telefonját, csak ettől ő még nem lett rasszista és tudta félelem nélkül kezelni a helyzetet. Igen, eljár küzdő sportolni, mert 2 méter magas nagyon SZÉP fiú, és gyorsan meg szokták találni a gammerek, de ettől még nem hiszi azt, hogy minden esetben pörgő rúgással kell reagálnia ha jönnek felé. De, elárulom neked, hogy a szocializációs lehetőségeket TI zárjátok el azoktól a cigóktól, akiktől később nektek kirekesztőknek félni kell. Vagyis ilyen megközelítésből ti vagytok a hibásak. De, leginkább a drog terjesztő rendőrség, a maffia vállalkozói réteg, a korrupt politikai és gazdasági elit és az elvetemült fehér pedagógus! Mindegyikkel volt dolgom a munkáim miatt, tudom miről beszélek. Te is áldozat vagy, pláne ezzel a hozzá állással alkalmas is arra, hogy kimossák az agyadat egy életre. és nagyon köszi, hogy nem vered agyon a nagyanyámat egy táskarádióért, persze én se teszem a tiéddel:D

Manyecska 2013.02.08. 17:01:11

Milyen szépet láttam a könyvtár előtt most: 8 suhanc akaszkodott egymásnak n/ill. a bándávezér/, először csak szolidan üvöltöztek, lökdösték egymást /kicsit kiintegettem nekik az ablakon kussoljanak/, mire kimentem az egyik lány! ült a földön mert valamelyik leütötte. Szánalmasak voltak. Meg az önkormányzat is mert oda néz az ablakuk és a könyvtárosok szerint nem először basszák ott a rezet:(( Egyik szebb volt mint a másik, öröm volt nézni.

2013.02.08. 17:01:32

@J_B: a szövegedből egy dolgot tudtam leszűrni újfent, mindenki hibás, csak a romák nem. Ismerem ezt az érvet, és a terjesztőit. Nem járnak sötét utcákon, sőt nem járnak sehol. Azt hiszem sok egyéb megbeszélnivalónk nincsen. Olyan dologgal vitatkozol, amit én tapasztalok, tehát megcáfolni nem tudod. Az, hogy a felelősséget hova kenegeted és miért, már a te dolgod. Tök jó, hogy a gyerekedet Brit iskolába járattad (bármit is jelentsen ez), de a szép, kétméteres fiú talán nem úgy gondolkodna, mint te, ha a nyolcadik kerületbe, Csepelre, vagy valamilyen borsodi suliba raktad volna. Valószínűleg te sem. Szép dolog arról álmodozni, hogy a helyzet megoldásához csak a többségi társadalom felfogásbeli változása kéne, a romák pedig ugrásra készen várakoznak, hogy elmúljon az oktalan rasszizmus, és onnantól világbéke, csak a gyakorlat nem ezt igazolja. A fehérek félelme, és a gyalázatos közbiztonság közötti kapcsolat számomra továbbra is megfejthetetlen, egy kifordított agyrém. Azt hiszem felesleges vitáznunk, szép napot.

Manyecska 2013.02.08. 17:03:56

@shitgun: ugyan hagyd, a tettek beszélnek úgy is van egy ilyen mondás.

2013.02.08. 17:04:19

@vénszivar: a szopásfixációd alapján vén buzi vagy. Keress mást plz, én nem vagyok vevő egy öreg homár farokverésére. Ott az arabverte barom kollegád, nyalogasd őt. Vagy badizz, tudod az segít!

Manyecska 2013.02.08. 17:05:47

@shitgun: tudod mi az ijesztő,hogy egymás agyára is mennek ezzel az oktondi viselkedéssel, mi lesz így ezekből a fiatalokból??:(( Rózsi is inkább ezzel foglalkozna mint azzal hogy ne az angol legyen a kötelező hanem a német.

vénszivar 2013.02.08. 17:13:23

@shitgun: Örök vesztes vagy köcsög! ott kőbányán fogsz elrohadni!

2013.02.08. 17:15:44

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ne csodálkozz, a lány nyilván félt, ezért jogos a verés!

Manyecska 2013.02.08. 17:19:27

@J_B: ezt honnan veszed hogy egy "cigó" láttán összetojják magukat a zemberek? Viccnek nagyon szar volt, kicsit bocs!:)

Manyecska 2013.02.08. 17:22:33

@shitgun: ..:) az egyik kérdezte a másiktól mért kell a balhé de csak balhé lett a vége. Nagyon ráérnek az a baj!:D
Na,léc. ON.

Manyecska 2013.02.08. 17:26:51

Jah, engem fehér még sose cikizett de romától hallottam már hogy: "fehééércigány, nézd már a szemét!!" :D:P pedig nemis, csak némi déli vér keveredett három generációval feljebb:)

2013.02.08. 17:29:22

@vénszivar: hüpphüpp, beszólt a vén buzeráns:)) Na húzzál badizni, köcsög.

vénszivar 2013.02.08. 17:31:17

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Felismertek? Én már régen sejtettem! A "stílusod", ami vonz feléd... :):D

J_B 2013.02.08. 17:32:20

@shitgun: szerintem nem a vita felesleges, hanem a félre magyarázások feleslegesek. Pláne, hogy nem tudod azokat a részleteket, mikre ügyesen ráhibázol a feltevéseiddel. De, hogy lásd van némi érzéked, borsodi vagyok, most a nyolc kerben lakom. A brit iskola annyit tesz, hogy nem a te adódból jár mindenki iskolába (és én is fizetek adót, csak szart se kapok és nem is kérek!). Sajnálom, hogy nem jöttek be a sztereotípiáid, de nem vagyok egyedül, akikre nem igazak. Egyszer nem állítottam, hogy a cigányok nem hibásak, de ezek nem csak a fehérekre vannak hatással. Leírtam azt is, hogy "ebből a megközelítésből", vagyis más szempontból pedig nem a fehérek a hibásak...(de a kirekesztő gyakorlat nem fogja rendbe hozni, az csak rontani fog a helyzeten. Ezt kell közösen megérteni! Az pedig, hogy szerinted nincs mit megbeszélnünk azt jelenti, hogy a megértéstől és a megoldástól is elzárkózol. Kényelmesebb sírni és panaszkodni, mint a kommunikációs csapdák megélése és átlépése után eljutni valamiféle diskurzusig. Miután már megvolt a személyeskedést, a bűnbak keresés és a "hiszti" is, akár értelmes beszélgetés is alakulhatna. Persze ehhez nem vagyunk hozzászokva, ettől meghátrálunk, mert nem része a napi szarnak:D

J_B 2013.02.08. 17:45:55

@shitgun: na igen, és azt vélted felfedezni, hogy a közbiztonság és a fehérek félelme között vontam kapcsolatot...a rossz közbiztonság és a rossz rendőrség között vontam kapcsolatot. A fehérek félelme és a cigányok viselkedése között se ÉN vontam kapcsolatot, éppen azt írtam, hogy attól is félnek, ami megalapozatlan. Persze nem tudhatjuk mitől kell félnünk, így természetes, hogy attól ami már megrázott...de az akkora mértékű félelem, amiről nap mint nap folyik az ömlengés nem reális. Amilyen gyakran használjuk ezeket a "sémákat" olyan gyakran nem lehetnek igazak.

Manyecska 2013.02.08. 18:48:17

@vénszivar: jajjmÁÁR úgy unom az állandó nyávogást hogy "persze mercigány vagyok", ki nem szarja le lehet lila is felőlem!!
Most nem érek rá vitatkozni mert körbeporszívóztam és épp port törlök, szeretek rendben és tisztaságban létezni hétvégén. TE hogy állsz vele, kész vagy??

Manyecska 2013.02.08. 19:09:48

@vénszivar: há mert nem dolgozol.
Amúgy mit szóljanak a félvérek tényleg, ők se fehérek, se feketék, sehová nem "tartoznak", mégse hallani a rinyálást folyton..:D:D

2013.02.08. 19:19:04

@J_B: Nézd, ez a része: "Miután már megvolt a személyeskedést, a bűnbak keresés és a "hiszti" is, akár értelmes beszélgetés is alakulhatna. Persze ehhez nem vagyunk hozzászokva, ettől meghátrálunk, mert nem része a napi szarnak:D" kifejezetten szimpatikus, csak az a helyzet, hogy alapvető szemléletbeli különbségek vannak, felesleges egymást hergelni, győzködni, sértegetni (tudom, ez utóbbi én vagyok), mert nem fognak közeledni az álláspontok. Én érzékelek valamit a valóságból, ami merőben más, mint amit te állítasz. Mondhatod, hogy nem ismerem a teljes valóságot, ez igaz, de rád is vonatkozik, senkinek sincs teljes rálátása a dolgokra, a nagyobb részt másodlagos forrásból szerezzük. Innentől részben hitkérdés a dolog, én azonban úgy érzem, az én "hitem" kézzelfogható tényekből, tapasztalatokból építkezik. Te is így érzed gondolom. Nem ismerlek, de azt hiszem, te nem érdekből, hanem meggyőződésből mondod, amit, ez respektálható, de számomra nem elfogadható. Innentől fogva szájtépés az egész, kommunikációs zsákutca.

2013.02.08. 20:07:41

a fasznak jött ide az a francia ciggááány! még hogy még mi befogadó népség vagyunk... a lófaszt vagyunk - csak ránkerőltetik

M. Péter 2013.02.09. 01:25:22

@gyugyó: Csak illusztráció arra, hogy nem tehetsz meg mindent a saját kocsmádban a demokráciaban.

shaw_2012 2013.02.10. 08:52:35

Cigányokat, niggereket én sem engednék be a báromba! Nem kell a késelés, verekedés!

közödeszed 2013.02.10. 10:31:37

index.hu/kulfold/2013/01/28/magyarokat_vertek_meg_temerinben/

www.origo.hu/nagyvilag/20130210-ujabb-magyarokat-erinto-incidens-temerinben.html

nagyon büszkék páran a szép fehér bőrükre meg a nagy magyar öntudatra..
tessék a Vajdaságban azon a környéken keménykedni ahol szerencsétlen srácokat megverték...nethuszárok..

Szégyen és gyalázat hogy ebben az országban ilyen is megtörténhet.Vannak pakisztáni barátaim, amikor hasonló dolgokat mesélnek, nekem sül le a képemről a bőr...szerencsétlenek, idejönnek tanulni nagyon komoly pénzeket fizetnek ki a képzésért erre néhány baromarcú bőrfejű faszkalap leköpi őket metrón, az első nap történt amikor megjöttek...itt tartunk ennyit tudunk..ezek vagyunk MI MAGYAROK!!
...én speciel szégyenlem magam...bár nem nekem kell, de én kérek elnézést a posztoló ismerősétől...remélem több ilyen nem történik vele..bár sajnos erősen kétlem..

Aureliano Buendía 2013.02.10. 11:06:03

@közödeszed: ha jól sejtem, ezt a kommentet épp az okostelefonodról írod Temerin felé félúton.;)

vénszivar 2013.02.10. 11:21:29

@közödeszed: De miért jön ide? Ott van India, USA azok olyan befogadóak! Én cigó létemre SOHA DE SOHA NEM MENNÉK AZ Ő TETVES RÜHES ORSZÁGUKBA!
Ja, hogy tán ezért jön ide?! Na menjen pl.Nigériába, Kongóba, Maliba....
MIÉRT JÖN IDE????!!!! s EZ EGY BARÁTI KÉRDÉS! :)

CID 2013.02.10. 11:41:46

Temerin?Ott jó páleszt főznek!

_____________ 2013.02.10. 11:51:31

@vénszivar: India...
Miért nem ott rontod a levegőt? :-D

vénszivar 2013.02.10. 12:51:42

@_____________: Mert ITT javítom! Nemsokára kisebbségben lesztek s ti húztok el, akár oda...:)))

_____________ 2013.02.10. 13:37:11

S akkor ki fog titeket és a retkeslábú pulyáitokat eltartani, he?
Továbbálltok, mint a sáskák? :-D

vénszivar 2013.02.10. 13:43:07

@_____________: JAAAA, rátok mászunk, mint a sáskák mielőtt elhúztok, előtte mindeneteket nekünk "adtok"! Mi a jég hátán is megélünk!:)))

_____________ 2013.02.10. 14:00:42

@vénszivar: Hát, eddig még a Déli-sark a Földön tán az egyetlen cigómentes övezet...
Miért akarjátok azt is hazavágni?
:-D

vénszivar 2013.02.10. 16:36:59

@_____________: Az északi már a miénk? te, most már tisztázzuk! te vagy az a szerencsétlen paki akit lecsuláztam a metrón!?! kozodeszednek szóljál, hogy még itt vagy, aztán örömötökben cumizzátok le egymást!:):D

_____________ 2013.02.10. 18:46:10

@vénszivar: Nézd már, egy rasszista cigány!
Hogy mik vannak! :-D
Valakivel összekeversz.
Én az vagyok, aki a metró aluljáróban lehugyozott Téged, miközben a földön csúsztál előttem hogy adjak kis aprót neked és a kiccsaládod részére! :-D

vénszivar 2013.02.10. 19:08:43

@_____________: te vagy az a 3-4cm es pöcsü ripacsos pofájú? A pakisztáni gyerek eljött a cigány klubba s mondta is, hogy nem csoda, hogy kihalnak a köcsög fehérek, EKKORA PÖCCSEL...!!!:DDDDDDD
Én nem lehettem, mert vagy 7-8 éve nem volta egyetlen metrólejáróban sem. Mert CSAK szmg-val közlekedem. Talán apád volt! Remélem a szájába is jutott...:)

_____________ 2013.02.10. 19:29:52

@vénszivar: Te rühes csöves barnaság, menj haza indiába, ott rajoskodhatsz a spanok előtt a 30 éves szarrárohadt cigósárga ezerkecskéddel, te hüly fasz :-D
Na usgyi le a Nyugati aluljáróba, szopjál le pár fehér faszt(már amelyik van olyan igénytelen hogy beletöködi abba a szarbarna pofádba a farkát), nyeld a gempát lelkesen, legalább lesz valami meleg abban a fostos beledben :-D

vénszivar 2013.02.10. 19:36:00

@_____________: Mintha ideges lennél, köcsög, kispöcsü buzi:):D habzik a pofád! TALÁN, nemsokára beveszünk csicskásnak. apád most megtudta, hogy te voltál...? :DDD na, már unlak, csáááá

_____________ 2013.02.10. 19:50:50

@vénszivar: Inkább húzz haza a messzi Indiába, szevasz retek

CID 2013.02.10. 19:53:42

@vénszivar: Nyomjál már valami ütőset cigány, ez eddig nagyon vérszegény :o

vénszivar 2013.02.10. 19:55:56

@CID: édesanyád kifárasztott, ott nyomtam húztam, szopattam!:):D

CID 2013.02.10. 20:03:49

@vénszivar: Te képes vagy egy urnába belevágni a kis pöcsödet? Mivan, muter lerugott? :)

vénszivar 2013.02.10. 20:05:57

@CID: látom elég ütős lett, kínlódsz nyomorult :):D

CID 2013.02.10. 20:09:05

@vénszivar: Dehogy, te mindig felvidítassz :)

vénszivar 2013.02.10. 20:19:09

@CID: Na, ezt már szeretem, de mintha az utóbbi hetekben megzakkantál volna.
Félrekúr az asszony, vagy a kutyád?

CID 2013.02.10. 20:35:05

@vénszivar: Mondjuk a kutya éppen tüzel, szóval, vigyázni kell rá.

vénszivar 2013.02.10. 20:57:18

@CID: Télen? Te összekevered...:)

CID 2013.02.11. 07:03:20

@vénszivar: hát, ha most van hozzá kedve...

kersyl 2013.02.12. 13:55:45

Azért azt se felejtsük, hogy ezek a szegény áldozat indiánok hogyan viselkednek a nőkkel a hazájukban... Majd akkor pofázzanak sértő viselkedésről, ha odahaza minden rendben lesz!

puncipöcögtető 2013.02.13. 10:16:01

márpedig az ember színe fehér, teccikérteni?

lordjim 2013.02.13. 21:23:58

@Sekaiii: ha nem mondod el akkó rasszistafaszista vagy,és bisztos mindíg pörkőtet zabász
süti beállítások módosítása