Naiv ügyfél nyugdíjas szülei elé a ház kapujába tették le a 80 kilós hűtőt az Euronics "futárjai", és ezért még külön pénzt is kértek:
A miskolci Euronics üzletben csereakciós hűtőgépet vásároltak a szüleim. A régi hűtőt 10.000.-Ft-ért beszámították a vételárba, ami így is közel 100.000.-Ft volt. A hűtőt ki is szállították, megálltak a családi ház kapuja előtt és türelmesen vártak, mígnem a szüleim észrevették a várakozó autót. Édesanyám, aki a fél oldalára le van bénulva nagy nehezen kikászálódott az udvarra és megkérdezte ugyan kit keresnek. (Nem telefonáltak és nem is csengettek) Mire ők megmondták, hogy hozták a hűtőgépet. Közölték, hogy a régi hűtőt (hat lépcsőfokról) 3500.-Ft-ért viszik le. Erről a díjról szó sem volt a vásárláskor, nem hinném, hogy számlát tudtak volna adni róla. Egyébként a kiszállítási díj 1800.-Ft-ba került ezen kívül.
Édesapám, aki 70 éves kisnyugdíjas nagyon felháborodott ezen és kénytelen volt egyedül levinni a gépet miközben a két suhanc mosolyogva nézte, de nem segítettek volna neki. Ezek után apám 2000.-Ft-ossal fizette ki az 1800.-Ft-os szállítási díjat. A szállítónak nevezett két munkás vonakodva adta vissza a visszajáró 200.-Ft-ot.
Az új hűtőgépet a családi ház kapujában hagyták, és mint akik jól végezték dolgukat elmentek. A testvéremnek kellett hazajönnie a munkahelyéről az ő segítségével sikerült bevinni a házba 80 kg-s hűtőt. Vérlázító, hogy ilyen embereket foglakoztatnak a mai világban mikor annyi a munkanélküli, gondoljanak bele, hogy mi lett volna, ha a béna anyám van otthon egyedül. Mit csinált volna?
Az utolsó 100 komment: