Tékozló Homár

Nem fért be a gyerek a Silver Apartman Club Hotelbe

2013.03.19. 15:28 | jackyll | 343 komment

Ágnesék négyen akartak beköltözni egy 2 fős szobába, ami elől határozottan elzárkózott a szálloda Silver Apartman Club Hotel, bár a gyereknek nem kértek pótágyat se. Mert amúgy az oldaluk szerint 3300 forint egy pótágy, 6 éves korú gyerekig meg csak a fele:

Egy üdülési jog tulajdonosától  jó pénzért átvettünk egy 1 hetes (RCI típusú) üdülési jogot Mátraszentimrére. 2013. február 16-án este fél 8 körül meg is érkeztünk a Silver Apartman Klub Hotel *** elnevezésű üdülőszállóba. Férjem, 16 éves lányom, 5 éves unokám, és én. A bejelentkezésnél közölték velünk, hogy a számunkra átadott apartmanba max. 3 fő tartózkodhat éjszaka, 4 fő szállását nem engedélyezik. Amikor ez kiderült, a recepciós hölgy közölte, hogy nem tudja odaadni számunkra az apartmant. Kérdésemre, hogy most mit tegyünk este fél 8-kor, azt válaszolta, fogalma sincs, talán keressünk panziót! Kértem, hogy  próbáljunk meg valamilyen megoldást találni, hiszen nem mászkálhatunk a kicsivel a sötét éjszakában! Erre nem tudott válaszolni, csak azt, hogy nem foglalhatjuk el a szállást 4 fővel, és kész!

Ekkor kértem, hogy hívja főnökét. A szálloda vezetője telefonon közölte, hogy tűzrendészeti okok miatt nem lehet 4 fő. (kb 35-40 nm-es az apartman) Kérdeztem, hogy milyen megoldás lehet, azt mondta, hogyha van szabad apartman, akkor a + 1 fő ott aludhat. A recepciós a kérdésünkre ekkor  közölte, hogy van szabad apartman. Kérdeztem, hogy ez mennyibe fog kerülni, azt válaszolta, hogy nem tudja, majd megkérdezi. Reggel egy másik recepciós még mindig nem tudta, hogy mennyit kell fizetnem, viszont közölte, hogy ők azért vannak itt, hogy a szabályokat betartsák! Az, hogy netalán valaki a vendégnek segítsen, esetleg telefonáljon, megoldást keressen, az egyik recepciósnak sem volt feladata!

A délelőtti sétából visszaérve közölték, hogy 12.590 Ft-ot kell fizetnem azért, hogy az 5 éves gyereknek is volt fedél a feje felett! A lélegzetem is elállt, hiszen ennyi pénzért 2 főre félpanzióval, de legalább is reggelivel lehet ennél a színvonalnál 1000 x jobb minőségű szállást kapni a környéken is! Kértem az akkori recepcióst, beszéljen a főnökével, hogy legalább méltányosságból alacsonyabb összeget állapítsanak meg, akármekkora összeg is „talált” pénz, hiszen este 8 órakor ezt az apartmant úgysem tudták volna kiadni! Jeleztem, hogy a szállás.hu-n láttam, hogy szobaár már 3.875 Ft/fő-től elérhető, és kértem, legyen ez az összeg a kiindulási alap. A 12.590 Ft azonban pofátlanul magas összeg a színvonaltalan és barátságtalan helyért! Főleg úgy, hogy az előző esti recepciós direkte nem mondott árat, pedig kérdeztem!  Erre sem voltak hajlandók, tehát a vendéghez való hozzáállásuk a nullával volt egyenlő!

A megérkezésünkkor, amikor egyértelműen kiderült, hogy még nem jártunk itt, a recepciós nem kérdezte meg, ismerjük-e a szokásokat, nem világosított fel, hogy mikrót, kávéfőzőt, hajszárítót bérelni lehet. (Ez sem jár automatikusan a szobához.) Ezért a vacsoránkat hidegen kellett megennünk, stb. Másnap vettem észre, hogy a TV mellett van egy pár papír, és akkor olvastam  ezekről a lehetőségekről. Semmiről sem tájékoztattak, a szaunáról sem, és semmilyen egyéb bérlési lehetőségről. Másnap tehát a nagyobbik gyereket haza kellett küldenünk Budapestre, de 2 éjszakánál többet mi sem töltöttünk el itt, ezek után.

Botor módon azt gondolom, hogy egy „szálloda” recepciósa nem azért ül ott, hogy betartassa a szabályokat, hanem azért, hogy a legjobb tudása szerint kiszolgálja a vendégeket, a segítségükre legyen, tegyen legalább kísérletet a probléma megoldására,  információkkal lássa el azért, hogy jól érezzék magukat, és hogy az intézmény jó hírét vigyék!  Itt sem a recepciósok, sem a szálloda vezetője semmiféle hajlandóságot nem mutatott az ügyben, hogy nekünk, mint vendégeknek a legcsekélyebb mértékben is segítségünkre legyenek. Mivel mi meghatalmazással vettük át a tulajdonostól ezt a hetet, és a szövetkezei tag nem tájékoztatott arról, hogy ebbe a nagy légterű szobába egy 5 éves gyerek sem alhat  + főként, akkor sem, - ha mint általában mindenhol-, nem kérünk neki ágyat, hiszen velünk alszik! Ez természetesen nem a szállodalánc hibája, bár információként ezt a szigorú szabályt (amit  plusz pótágydíj fizetésével sem lehet megszegni) valamilyen formában egyértelműen kommunikálhatnák! A honlapukon pld. „felszerelt konyha” szöveg található, és nincs infó arról, hogy a szinte alapfelszereltségnek számító mikrót is külön kell bérelni!

A fenti panaszomat szóban – telefonon- elmondtam a szállodalánc ügyfélszolgálati vezetőjének, aki akkor készségesnek és megértőnek bizonyult.  A vele történt megbeszélés értelmében panaszomat leírtam és számára elküldtem. Mivel 2 hét elteltével sem kaptam választ, újból felhívtam, XY-t, aki közölte, hogy hamarosan kapok válasz a panaszomra! Ennek idestova 3 hete! A türelmem, - ahogy a szállodának a legjobb indulattal sem nevezhető létesítményben a zuhanyfüggöny- elfogyott!

Most már úgy gondolom, tudja meg ország – világ, hogy igazából  egy bürokratikus rendszer  lepusztult, penészes fürdőjű, mindennemű vendéglátástól „mentes” színvonal alatti helye! A személyzet és a vezetés tanúbizonyságot tett arról, hogy a VENDÉG szó számukra csak PÉNZTÁRCÁT jelent!

Csodás a környék, és  számtalan jó és olcsó szállás hely található,  de EZ: pocsék hely, pocsék személyzet! Ezért az ajánlom, hogy ennyi pénz még véletlenül se áldozzon senki a Silver Apartman Club Hotel *** Mátraszentimre szállodájára!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 09:05:01

@Dr. Körömlakk ®: az én világomban a fillérbaszó az NEM csóró
a fillérbaszó az, akinek lenne, de sajnálja

az is vitán felül áll, hogy a kibaszott recepciós legyen kedves, akárki fia-borja megy oda.

de a posztoló egy barom, mert nem érti meg, hogy 4 személy nem mehet be egy 3 személyes szobába.

2013.03.20. 09:05:38

@atpijkamo: A leányzót 10 éves korában khmm....!
Szép kis család!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.20. 09:05:46

@Egyéves Önkéntes: "Segítünk! Maradjon a szobában! Ha kifogyott a minibár, menjen át a szomszéd szobába! Recepció"

Áááá!!! A nap kommentje. Ezt már most ki merem jelenteni.

Dr. Körömlakk ® 2013.03.20. 09:07:31

megkövetés jön, lehet, hogy figyelmetlen vótam, tudta előre a poszter, hogy csak egy pótágy tehető be? mer akkor annyira nem okos.

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 09:07:54

@elwood: Cipruson a használt betéteket is megadóztatják, úgyhogy jól jártál!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.20. 09:09:44

@Dr. Körömlakk ®: Ennyi. De a magyar vendéglátós csak várja a vendéget, kiszolgálni, azt már nem :D

@Egyéves Önkéntes: Az az egyik fele a porblémának, hogy a 3 személyesbe négyen akartak... Azután is folytatódik ám a post, majdnem EDE-i magasságokban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 09:09:47

@Sekaiii: az ugy nem jut el, hogy lehet egy 26 eves lanya is, aki eppen nem volt ott, de elengedte a gyereket a mamaval?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.20. 09:10:37

@Dr. Körömlakk ®: hát nem tutta, mer baszott utánanézni. aszitte, hogy faltul falig rakjuk a pótágyat oszt majd kicsi a rakást lehet jáccani ócsóér. hát ez almás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.20. 09:12:08

@Dr. Körömlakk ®: Ide szokott járni, meglehetősen lapos... :D

Rosszindulatú Vászka 2013.03.20. 09:12:18

@Egyéves Önkéntes: ez szép volt kérlexépen.

@Dr. Körömlakk ®: el vagy tévedve Anya. A fillérbaszó, aki majnem ojan ajjanépség, mint a szarrágó, az egész más, a Ravaszdinak igaza van ebbe most. Mondok egy példát, a fillérbaszó a Tibi bácsi, Anutám uncsitesója, aki mikor idelátogat Ausziból, mindég az arabnyászokot issza a bótból, mer az annyira ízlik neki, meg képes hozni két üveggel, mikor megy hozzá ebédezni. Meg a héccáz forintos napóleon brendit, mer az mijen finom. Na ő a fillérbaszó. Teccikérteni?

Dr. Körömlakk ® 2013.03.20. 09:14:11

@ColT: az is nagy baj, hogy a magyar nem tudja, hogy a 3500 ft-os szálláson nem várhatja el ugyanazt, amit a 23 500.- Ft-oson. valaha olvasta, hogy mindig a vendégnek van igaza, aztán ezzel el is van, és kéri a sátortáborban a szobaszervizt.

@zebraság fél cicaság: a probléma megoldása a szálloda részéről mégis lehetett volna készségesebb... nem? monnyuk én is körbejártam anno, mikor a kétágyasba akartam vinni még egy kölköt. megengedték, de csak azért, mert nem volt nekik másik szabad szobájuk, ami erre alkalmas lett volna. de azt még innen, itthonról lezongoráztam...

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 09:15:24

@ColT: azért ezt nem lehet elegánsan a szőnyeg alá söpörni.
3 fős szobába ne akarjon már 4-6-11 fő bemenni, és főleg utána ne hisztizzen.

Dr. Körömlakk ® 2013.03.20. 09:16:54

@ColT: ööö ki?
@Rosszindulatú Vászka: jajóvan. akkor én nem vagyok az, mer bár csóró vagyok, de nagyvonalú :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.20. 09:17:27

@Dr. Körömlakk ®: megoldották, kapott nagy apartmant. a hülyeség pézbe fáj, nagy igasság. :D

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 09:19:40

@Rosszindulatú Vászka: meg az is fillérbaszó, akinek felsőkategóriás autója van, de 2000-ért tankol
meg letölti a 0,89€-s appot a 1000€-s ájfonra feketén
Meg a miniszteri fizetése mellé felveszi a nyugdíjat
meg még hosszasan sorolhatnám

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 09:21:06

Amerikában ilyen esetben vigaszdíjuk felajánlanak egy szállodát és a néger főportást kivégzik!

2013.03.20. 09:25:42

@hagyma: Humorérzék terén nem túl jól állsz! Sejtettem, vagy inkább reméltem hogy nem tíz éves korában szült a lánya!
Tudod, a humor az értelem játszótere!

Rosszindulatú Vászka 2013.03.20. 09:27:06

@Dr. Körömlakk ®: na az is hiba kérlexépen, a csekonics módi, de azt majd máskor dumcsizzuk meg :D

@Egyéves Önkéntes: jaja, meg a macbookra tört fotosoppért rinyáló.

Dr. Körömlakk ® 2013.03.20. 09:30:03

@Rosszindulatú Vászka: kabbe. nem csekonics vagyok, sak igényes, és nagyvonalú. az más. és abból, ami van. az meg korlátozott. tehát haggyá.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 09:31:17

@Sekaiii: elotted mar tobben belekotottek
amugy igy belegondolva ferjjel , 16 eves lannyal, unokaval, udulesi csekkel februarban a matraba elmenni hokotro nelkul,maszek hotelbe, ez egyaltalan nem humoros
ez tulelo tura
/amugy nemreg szult egy 10 eves mexikoi lany/

2013.03.20. 09:34:31

@hagyma: elotted mar tobben belekotottek

Sejtettem, de nem volt kedvem elolvasni az összes kommentet, mert a nagy része olyan fárasztó mint a te hozzászólásaid.

Rosszindulatú Vászka 2013.03.20. 09:40:55

@Dr. Körömlakk ®: tudod, hogy mérhetetlenül tisztellek, de ezügyben most nem értünk egyet. Erőn felül kompenzálni nem csak pazarlás, de értelmetlen és felesleges is. Csak nézzed emg, nálunk szerencsésebb történelmi és topográfiájú régiókba hasonló eset még irodalmi művekben is csak nyomokban lelhető fel.

@Egyéves Önkéntes: na és ha az illetőt apukája hozta zsírúj lexusszal, mer köllött a csimotának a stuff az ajándék gépre, mer annyira kell neki az a stuff, olgyuk már meg okosba?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.20. 09:41:03

@Dr. Körömlakk ®: A realitások talaján maradással valóban baj van, de a vendéglátó részéről sem védhető a simlizés, a belszarás, akkor sem, ha olcsó a szoba.

@Egyéves Önkéntes: Nyilván nem, erről én sem vélekedtem másképp, csak a postot tovább olvasva van még elég meredek dolog.

Zabaalint (törölt) 2013.03.20. 09:44:00

Ezek az igazi trolletető posztok, ahol a posztoló a hülye. Mégis hogyan gondolta, hogy 2 szobás + legfeljebb 1 pótágyas szobát foglal 4 főnek, aztán még ő van kiakadva, hogy a szállodában ragaszkodnak a tűzvédelmi szabályokhoz.

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 09:44:16

@ColT: ja, a posztot nem szoktam elolvasni, az csak megzavarja a kialakult véleményem :)

@Rosszindulatú Vászka: az ilyenek miatt már nem merek a lexussal menni sehová
lejáratják a márkát!

Zabaalint (törölt) 2013.03.20. 09:45:48

Ja és a 13 kilót nem azért az 5 éves gyerekért fizették ki, hanem azért, mert a 2 ágyas szoba helyett egy 4 ágyas apartmanban szálltak meg, tehát 2 fővel több és apartman.

Dr. Körömlakk ® 2013.03.20. 09:46:13

@Rosszindulatú Vászka: mint már olysokszor.

@ColT: egetértek. minden esetben az arany középút híve vónék.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.20. 09:46:57

@hagyma: Vagy a 16 az 26, csak az 1-es és a 2-es egymás mellett van a billentyUUzeten.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 09:48:57

@Sekaiii: latsz egy olyan lilahagyma logot
es scrollozol
ugy az egerrel lehet
es onnantol sosem leszel faradt

Rosszindulatú Vászka 2013.03.20. 09:51:26

@Dr. Körömlakk ®: remélem ez az eset sem lesz gátja baráccságunk áradó fojamának.

2013.03.20. 09:51:42

@hagyma: Általában azt teszem!

Manyecska 2013.03.20. 09:53:15

@Sekaiii: :D én sajnos most végigfutottam a kommenteket PIHHHHA!:P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.20. 10:20:24

@ColT: te most bp-én laksz vagy pécsett?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.20. 10:29:47

@ColT: tudod, hoyg szellemi képességem iciripiciri.
néha pécsi, néha budapesti képeket teszel fel.

golyóstroll 2013.03.20. 10:32:43

@batgirl: Pedig a legjobb az lenne, ha semmit nem tenne fel, mert kurva unalmas már az öntömjénezése.

2013.03.20. 10:33:46

@hagyma: most sem tetted:)

Egyrészt hogy sikerélményed legyen, másrészt meg van annyi udvariasság bennem hogy elolvassam és válaszoljak ha nekem írsz!
Különben nem iszom a gondolataidat ahogy mondani szokták!

2013.03.20. 10:35:24

@batgirl: néha pécsi, néha budapesti képeket teszel fel.

Biztosan ingázik!

2013.03.20. 10:37:00

@hagyma: Boldogok a sajtkészítők! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.20. 10:37:16

@golyóstroll: szerintem az öntömjénezés esete akkor forogna fenn, ha magáról töltene fel képeket. Én szeretem a képeit, másnak meg nem kell nézegetnie.
Figyelj golyós! neked fizetnek a trollkodásért, vagy csak magánszorgalomból csinálod?

2013.03.20. 10:38:22

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: basszus, lebuktunk:D

Colt neje fehér kutyaszőrt talált az ura gatyáján? :)

elwood 2013.03.20. 10:40:03

@ColT: nem is tudtam, hogy kötelező megnézni az önsemjénező képeidet

másoknak ez óriási problémát okoz, jobb ha felhagysz vele

Manyecska 2013.03.20. 10:42:50

@Sekaiii: nem, az uram lovat talált az ágy alatt..

2013.03.20. 10:43:42

@elwood: Azért a tájképei elég gizdák!
Nem tudom miért nem tud rendes fotót csinálni magáról tükörből a fürdőszobában mint más rendes ember! :)

Manyecska 2013.03.20. 10:44:33

Én egy öntömjénező köcsög vagyok mert saját képeket is töltök fel néha. Más meg simán köcsög azért ez boldogsággal tölt el!

2013.03.20. 10:45:14

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: nem, az uram lovat talált az ágy alatt..

És? Kilógott a lóláb?
Még mindig jobb, mintha "lóhúst" talált volna benned! :)))))))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.20. 10:45:48

@batgirl: Bp-i képeket csak akkor tettem fel, amikor ott voltam :)

@golyóstroll: Kötelező nézegetni?

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Hűha! Kilógott a lábam? :D

@elwood: Hát hallod, most összetörtem lelkileg.

golyóstroll 2013.03.20. 10:45:54

@elwood: @batgirl:
A képekkel magukkal semmi bajom.
A spamelés nem korrekt.
Mi lenne, ha mindenki hirdetne itt valamit?
Ha magát akarja fényezni, akkor tegye meg a nickje mellett, ott a link helye.
Majd jön a másik hülye, aki cictápot hirdet, a harmadik tyúkszemtapaszt.
lófaszt!

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 10:48:48

Cictáp olcsón eladó, most ajándék tyúxemtapasszal!

Atörökk 2013.03.20. 10:52:02

Izé, lófasz is van eladó!
Ugyanitt fotózást vállalok.

Manyecska 2013.03.20. 10:52:19

@atörökk: tükörből, profilképpel együtt!!:)

Egyéves Önkéntes 2013.03.20. 10:54:32

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: a szőrös seggemre már nem is vagy kíváncsi? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.20. 10:54:41

@Sekaiii: :D

@batgirl: Pesti képek utoljára tavalyelőtt voltak asszem :)

Manyecska 2013.03.20. 10:55:30

@Egyéves Önkéntes: nem nehéz, csak dobd a lábad a nyakadba!!

2013.03.20. 10:56:43

@batgirl: és a wc-én is üljön valaki!

Ja! Családommal kiránduláson(a háttérben meg erőlködve szarik egy kutya)! :)))

Manyecska 2013.03.20. 11:00:38

@Sekaiii: jobb helyeken, persze jobb helyeken a WC nincs a fürdőszobában.@Egyéves Önkéntes: áhh, majd a klúúbba talizunk..!:D

Manyecska 2013.03.20. 11:04:49

@Sekaiii: múltkor sétáltunk, ült egy páros andalogva a köveken, kutyám meg tőlük fél méterre kuporodott szarni, de jó látványosan: összes lábát egy pontba rakta...oszt hajrá:((:D én meg próbáltam a gyerek figyelmét elterelni mert ha meglátja felüvöltött volna jó hangosan, így csak később tette:D..vérciki volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 11:06:47

@Sekaiii: en is kifejezeten csak vizet es sort iszom
neha tejet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 11:09:24

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: hat jobb helyeken a wc a furdoszobaban van eppenhogy csaxolok

2013.03.20. 11:09:28

@hagyma: Ezt most el sem olvastam! :P

Manyecska 2013.03.20. 11:10:15

@hagyma: jah, aztán szagolhatják. pfújj.

2013.03.20. 11:13:30

@atörökk: Izé, lófasz is van eladó!

Figyelj Juszuf! Ide kultúrnépek járnak,(fotósok,kutyasétáltató hölgyek,komcsi nyuggerek, Hagyma meg mosogató a mekiben) ne ocsmánykodj!

Atörökk 2013.03.20. 11:15:43

@Sekaiii:
Kinyalhattyák mindahányan a szőrös seggem :D

Manyecska 2013.03.20. 11:16:01

@Sekaiii: meg a sok melegről se kell elfelejtkezni!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 11:16:26

@Sekaiii: hagyma mar amerikai es eletben nem dolgozott a mekiben, de eszerintem a mekiben nincs is mosogato, ott minden eldobhato

Manyecska 2013.03.20. 11:24:14

@hagyma: buta fiú. minden eldobható! Eccer:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.20. 11:29:39

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ugyanmar
nekem volt bumerangom
102szer eldobtam
de akkor meg ausztraliaban eltem
amerikaban eldobhato bumerang van, ami nem jon vissza

vénszivar 2013.03.20. 13:51:57

@batgirl: Tudom, én vagyok a hibás! Javasoltam, hogy beszélgess a lófasszal, de nem gondoltam, hogy a több éve látott Bp.-i "képeit" tudod csak feldobni témának...:):DDD

elwood 2013.03.20. 13:56:26

@hagyma: a mekiben kidobható szendvicset adnak.

a burger king már emberi fogyasztásra majdnem alkalmas.

igi1 2013.03.20. 14:59:06

@hagyma: remélem, nincs harag, ezzel is csak magamat ekézem

meg arra kívántam célozni, hogy nem, nem irigykedek, meg mondok jelzőket, meg hogy b..d meg, hanem egyből arra kattant az agyam, hogy énisénisénisénisénisénis, illetve, hogy lehet majd nekem is ilyen jó, hanem még jobb nálad, ha kimegyek

és tuti összeszedek majd kint egy meleg farmercsávót :)

szóval, le kéne szokni már erről az alapból hülyének nézzük a másikat, és szarunk mindenbe bele

ha megvan, hogy x személy, x éves, x bőrönddel, x centiméterrel, akkor ne menjünk már oda nagy mellénnyel, mindent letojva, hogy màrpedig én akkor is hozom a pluszt, és elvárom, hogy ingyé

egy kis kedvesség, előrelátás, ügyintézés máris csodákat tesz!

igi1 2013.03.20. 15:00:20

@elwood: csak burger kinges tortillatekercs más nem

azt látom, mikor, ki hogy csinálja

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.20. 16:46:22

@igi1: hát az mindegy. lényeg, hogy miből van a tápláléknak álcázottt asztalvakarék.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.20. 16:53:00

@golyóstroll: itt mindenki hirdet valamit, már feltűnhetett volna. leginkábbis a hülye nézeteinket, pedig lófax se kíváncsi rá :D

igi1 2013.03.20. 18:25:05

@zebraság fél cicaság: miből, porból

enyi
úgyis porrà leszünk, megdöglünk, hàt akkor meg jogod van drágàn a semmit magadba tömni

punktum

golyóstroll 2013.03.21. 08:07:35

@zebraság fél cicaság: De én pont a hülye nézetekért nézek be ide. :)
És ha valaki ennyire reklámozza magát, az többnyire azt jelenti, hogy nem ért hozzá.
Tök mindegy mit, visszatetsző a pofámba nyomott marketing.
És azok a képek még csak nem is jók.

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Volt itt egyszer nagyon régen egy csaj, az küldözgetett bikinis képet magáról a fórum férfitagjainak, nem te vagy az?!
Mert én már akkor is kimaradtam a jóból!
A neve már nem ugrik be, sajnos.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 08:40:18

@golyóstroll: jó, neked nem teccik, másnak meg igen, ez ennyire eccerű. nekem például teccenek és a sok egyéb ökörség között amit idetolunk pont annyi joggal elfér mint bármi más.

csinálj te is fotókat oszt told ide, a kutyátse fogja zavarni.

Manyecska 2013.03.21. 09:24:01

@golyóstroll: nemnem!:D dehogy küldök!:O
De tettem már fel avatarba mert akkora pofájuk volt:P:)

Mogyoró007 2013.03.22. 12:13:59

16 éves lánya és 5 éves unokája... És náluk normális 4-en lenni 35 nm-en... Szerintük 12.590 Ft 2 főre félpanzióval egy 4 csillagoss hotelszoba ára... Ééérdekes...
Ez a nő a leányanya gyerekével úgy ostoba, ahogy van...

golyóstroll 2013.03.27. 10:21:45

@Mogyoró007: ostoba te vagy, mert nem mondta senki, hogy leányé a gyerek, a leány nincs ott.
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: na tedd fel újra, kíváncsi vagyok milyen egy 38 éves cici

@zebraság fél cicaság:

Nem arról van szó, hogy szarok a képek (mert egyébként azok) hanem, hogy ne reklámozza itt!

Mogyoró007 2013.03.27. 13:43:47

@golyóstroll: de aranyos vagy, hogy így személyeskedsz. Még ha csak annyi baj lenne a poszttal, hogy ki kinek a gyereke. Szívem, te vagy az ostoba, ha emiatt ostobázol...

golyóstroll 2013.03.27. 14:04:55

@Mogyoró007: Te jöttél ide ostobázni, a tetejében igazad sem volt.
Úgyhogy kuss, amíg szépen mondom.

Mogyoró007 2013.03.27. 14:08:41

@golyóstroll: Tehát te írtad a posztot. Akkor a stílusoddal már meg is magyaráztál mindent... :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.27. 14:19:10

@golyóstroll: "@Mogyoró007: neked aztán vág az agyad!"

Na de gyerekek!

pestiági 2013.03.30. 12:41:49

@batgirl:igen, ez nagyon tetszett! Köszi!