Tékozló Homár

Koldusmentes ünnepeket kíván a Pécsi Belvárosi templom

2013.04.01. 16:47 | jackyll | 558 komment

pecsitemplom3.jpgFacebookon lőtték vasárnap ezt a mennyei backdoor üzenetet, ami a Pécsi-Belvárosi Plébániatemplom ajtaján és bent a falon is látható. A faliújságon a mellette lógó plakáton "A Szentírás üzenete: Mit jelent szeretni? Odaadni mindent, odaadni az életünket" jótanács olvasható. Most akkor melyik?

pecsitemplom2.jpg

pecsitemplom1.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2013.04.02. 10:25:59

@Cicmen: :DDD..@Zabaalint: én azt mondom:D azért majd kezdjetek gyanakodni ha körül is akarnák esetleg a csimótát metélni, nagyon résen kell lenni!!!

2013.04.02. 10:28:10

@Zabaalint: ezt legfeljebb vallásellenességnek minősítheted,

Amíg nem szól be egyúttal a muszlimoknak, a buddhistáknak, meg a Nagy Manitout imádóknak is addig elég szelektív vallásellenesség az! Bár ha mindenkit belevesz akkor sem lett volna bárgyúbb a poszt mint így!

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 10:32:53

@Cicmen: csaxólnák, hogy a sivatagi vallások közül konkrétan mind az iszlám, mind a zsidó vallásnak egész konkrét adminisztratív intézkedései vannak a koldusok támogatására. Ellentétbe pl. a kereszténységgel, ahol ez csak elvi állásfoglalás.

Manyecska 2013.04.02. 10:32:59

@Zabaalint: ja, még egy szó! Esküvő előtt jegyesoktatásra kell járni! /:DD/ De olyan pap volt hogy le a kalappal, mint a Hofi úgy nézett ki.
Uram lába meg duplájára dagadt annyi rugdostam az asztal alatt ilyenkor:D
Meg gyakoroltuk a bevonulást a templomba, a pap olyan fitt volt hogy folyton röhögtünk a háta mögött:DDD

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:34:15

@Cicmen:
De igen, ellenben a koldust nem zavarom el a ház elől, be persze nem engedem. Persze én nem vagyok akkora nagy jótevő, mint a Katolikus Anyaszentegyház...

@Blogin:
Tőled nem is fognak soha pénzt kérni, mert te rendes hívő vagy, nálad fel sem merül, hogy valamilyen szentséget meg lehessen tagadni és esetleg pénzért mégis engedni. Szóval te csak az egyik oldalát láthatod a dolognak. Ellenben vitatnám, hogy kisebbségben lennének azok a papok, akik elfelejtik az aggályokat, ha boríték csusszan a zsebükbe. Erre már csak azért is sok a lehetőség, mert rengeteg az olyan katolikus, az én családomban is, aki nem vallásos de hagyományból hittanra járatja a gyerekeit, hogy meglegyenek a szentségek.

Egyébként az a gyakorlat sem szimpatikus nekem, amikor egy bányászvárosban, ahol a gyerekek 90%-a nem volt megkeresztelve, átvette az egyház az egyik általános iskolát, majd mindet megkereszteltette, mert aki nem vállalta volna, azt megszívatták volna, persze legrosszabbul a protestánsok jártak, mert számukra is a katolikus hittan volt kötelező (túl kevesen voltak evangélikus és református hittanhoz), már meg voltak keresztelve, így hát ők már nem vették fel a katolikus vallást, így ők váltak a plébános-hitoktató állandó célpontjává.

Manyecska 2013.04.02. 10:34:24

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: bevonulás? az öreg berohant..:DDD engem meg vonszolt maga után az uram:DD...otthon is azon röhögtünk:DD

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:38:56

@Cicmen:
Ja, mert meglátta ezt a feliratot, azonnal el kellett volna mennie a zsinagógához, majd egy muszlim imaházba is, hogy megnézze, ott talál-e hasonló feliratot... LOL

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:41:37

@Zabaalint:
Persze ez sem lett volna elég polkorrekt, mert akkor fel lehetne háborodni, hogy ezek monoteista vallások, bezzeg a politeista vallások ellen nem rohant ki a csúnya posztoló, pedig lehet hogy azok is elzavarják a koldusokat. Persze neked nem a buddhisták, muszlimok vagy a sátánisták jutottak eszedbe, hanem véletlenül pont a zsidók.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 10:44:37

@Zabaalint:

Nem elzavarás, hanem előrelátás. Ha elkezdünk pénzt osztogatni egy belyen, odacsábtíunk embereket. Ezt elkerülendő, ne osztogassunk ott pénzt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:49:11

@ErtelmetlenSzajkarate: "Mi az az annya?"

Éseannya, anyukája, a jó édes mamája, mutterja, akinek mekkel adnia az élethez való feltételeket az első időkben.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 10:51:37

@Zabaalint:

A zsidók pont ugyanezt csinálnák, de mivel kevés a zsidó az országban, ez nincs annyira szem előtt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:51:37

Áááá, jó volt tegap! Az egyik haveromnak szóltam, hogy hívja vissza doktor Medve Tibort, és megattam az állatkert telefonszámát. És felhívta. Nem hiszem el, hogy ez a trükk még működik.

Előre rettegek, ezt hogyan kapom vissza...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:53:09

Akik beparáztak tegnap a foszfor miatt, ne tegyék! Az emberi test valóban tartalmaz 1,1% foszfort, de rengeteg foszfor van állatban, növényben, földben, föld mélyén, nem ez fogy el elsőnek.

2013.04.02. 10:55:11

@Rosszindulatú Vászka: csaxólnák, hogy a sivatagi vallások közül konkrétan mind az iszlám, mind a zsidó vallásnak egész konkrét adminisztratív intézkedései vannak a koldusok támogatására.

Ebbe nem hiszem hogy a szent helyen folyó koldulás is beletartozik, bár ilyen mélységében nem ismerem az előírásaikat.
Viszont ugyanezen vallások számos igen szigorú tilalmat is tartalmaznak, tehát nem nevezhetők a mai szempontok szerint liberálisnak, vagy demokratikusnak, valamit megenged és mást tilt, tehát azt meg azért lehetne kigúnyolni. Bizonyos előírt ruhadarabok, apró "műtétek" hisztéria határát súroló kajamizériákra utalok.
Egyébként meg a posztban szereplő fölhívás kérés volt, nem helyezett kilátásba szankciókat.
A poszt pedig számomra általánosságokban is visszatetsző, véleményem szerint bárki hangot adhat a szűkebb környezetében történő eseményekkel kapcsolatos nemtetszésének és ez alól miért is kellene kivételnek lennie a Katolikus Egyháznak? Valamint az ateizmusmus egy nézet ami szerintem nem zárja ki a mások meggyőződése iránti tapintatot. Amennyiben valaki bármilyen vallást kigúnyol az bunkó és nem felvilágosult vagy modern, mondom ezt annak ellenére hogy turisztikai célokon kívül nem tettem a lábamat templomba régóta.

Manyecska 2013.04.02. 10:55:20

@atpijkamo: elsőnek az emberek türelme fog elfogyni, borítékolom!

2013.04.02. 10:59:22

@Zabaalint: ellenben a koldust nem zavarom el a ház elől, be persze nem engedem.

Ha odapisál és amikor kilépsz egyből le akar húzni akkor sem? Különben nekem ez is elég hogy nem engeded be! Ugyanolyan eljárás mint a katolikusoké! Írok is egy posztot rögtön erről! :)

Manyecska 2013.04.02. 11:01:46

@Rosszindulatú Vászka: nagy kunszt,.. ki olvas héberül?:DD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 11:03:31

@atpijkamo: majd jól elégsz a pokol tüzében kérlekszépen. esetleg jól látható és dokumentált koldusüldözéssel megválthatod egy részét :D

nekünk is vidám napunk vót tennap, mer valamelyik szomszéd nyitott ajtónál üzekedett jóhangosan. vót öröm :D

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 11:06:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Szóval ezt nem lehet a templomba járók belátására bízni, meg kell mondani a "bicáknak", hogy nehogy pénzt adjanak a koldusnak.

@Cicmen:
"Ha odapisál és amikor kilépsz egyből le akar húzni akkor sem? "

Ez már más kérdés, de erről eddig nem volt szó.

"Különben nekem ez is elég hogy nem engeded be! Ugyanolyan eljárás mint a katolikusoké! "

Akkor olvasd el még egyszer azt a feliratot, ami a képen látható! Hátha sokadszorra már felfogod.

Lángharcos 2013.04.02. 11:07:32

@Rendíthetetlen Álamkatona: Egyszerű: nem szeretik a konkurenciát :3

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 11:08:33

@Zabaalint: haggyad, cicafijúnk máma trollkodásra adta a fejét, biztos sokáig volt locsolkodni tennap.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 11:10:00

@Cicmen: Lehet hogy akkor ezt nekem kell átgondolnom. De egy hontalan, a társadalom margójára került éhező, beteg embernem az a foglalkozás ahogy kéreget? Pont mint az AVON ügynököknek?
Kérlek taníts, mert ezt az összefüggést érteni akarom, komolyan.
Azok akik koldulnak azért mennek oda, mert arra számítanak, hogy ott kapnak valamit. Nem azért hogy jobban menjen a koldus biznisz, amiből majd befizetik a kolduskulbba a belépőt. Hanem mert éheznek, alkoholbetegek, a koldusmaffia rajtuk élősködik, olyan élethelyzetben vannak, ami talán sokuknak az utolsó stádium, amit még embernek lehet nevezni. Ezeknek az embereknek nincs választási lehetőségük.
Ez nem disznóvágás az ablakod előtt.
Az amelyik templomot így kell tisztelni, és megőrizni a békéjét, az nem szent hely jóbarát - (csak hogy idézzelek), de ha szerinted itt arról szól a poszt, hogy egy templomba mit lehet és mit nem, akkor szerintem mérhetetlenül félreértelmezted az egészet. Szerintem nem arról szól hogy kinek mihez van joga. Arról szól, hogy mi az üzenete egy ilyen feliratnak. Hogy erről kinek mi a véleménye. AZ egy más kérdés, hogy tőled megtudhatjuk,hogy koldulni végül is pont olyan mint AVON ügynöknek lenni.
Mivel szerintem az MLM is egy vallás, szerintem szégyelld magad, hogy ilyen összehasonlításokat teszel. (Óvatosan, mert lehet hogy viccelek most, esetleg nyomokban cinizmust is tartalmaz a hozzászólásom)

vénszivar 2013.04.02. 11:13:57

@zebraság fél cicaság: Példát akart mutatni! (sikerült?) Vége lett a böjtnek:):D

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 11:16:31

@Cicmen: Továbbmegyek. Én alapítok egy vallást, mert hiszek mondjuk a pilótakeksz mindenhatóságában, és erről sok embert meggyőzök, be is jegyeznek, több millió követőre teszek szert, hatalmas keksz alakú szent helyeinken együtt fogyasszuk a szent kekszet. A vallásom alap üzenetei: Adj a a kekszedből mindenkinek aki kér. Tilos szétszedve enni A jövőből az alapján jósolunk hogy alul vagy felül marad-e a csokis rész. Valamint mindenki járjon barna zokniban, akkor vajon meglepné a híveimet ha azt írnám ki a keksz alakú keksz templom ajtajára hogy, hogy kekszetekből ne adjatok azoknak akik a templom közelében élve olyan helyzetbe jutottak hogy maguknak nem tudnak kekszet venni? Kivélve az AVON ügynököket? Na. Amúgy meg ilyen hülye példát még egyszer ne kelljen leírnom, mert nekem kellemetlen.

Manyecska 2013.04.02. 11:18:18

Azt a majmot is megnézném aki lefényképezte és beküldte ezt a posztot../viccelek ám!!/..az örök világosság fényeskedjen neki /is/.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 11:23:36

@Cicmen: nézz utána és megdumcsizzuk. Ha meg nem aakrod tudni, akkor legalább ne kombinájj bele a dologba sületlenségeket.

vénszivar 2013.04.02. 11:27:06

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Tán a lófasz volt!? Pécsi is + s szokásos SPAM-nak szánhatta! :)

Manyecska 2013.04.02. 11:33:23

Mindenesetre ha mise után jött elég bunkó, ha meg csak templom közelébe jársz mért pont húsvétkor kell beküldeni ezt?? BALFASZ!!

Ámen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.02. 11:35:51

@ColT: hogy tobb penzt keressek es az ambicio, hogy iranyitsak egy csapatot
/ami beloled hianyzik:)/

Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 12:27:05

Avon ügynökeii összeesküvést szőttek ellene, és meggyilkolták a királyt a palotájában. (Királyok II. könyve 21, 23)

Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 12:30:10

Azon gondolkodom, hogy mit lépne ez a pécsi pap, ha megjelenne a szombati misén egy hajléktalan néger avon ügynök.

Manyecska 2013.04.02. 12:30:52

@zebraság fél cicaság: Jackyll meg adja oda magát egy csapat kanmajomnak:DD!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 12:49:01

@Zabaalint:

Ez egy figyelemfelhívás. Sok ember azt hiheti, hogy jót tesz azzal, hogy a koldusnak pénzt ad ilyen körülmények között.

Félkifli 2013.04.02. 13:12:38

Mondjuk ha a zegyház arra költené a mi adónkból lecsippentett sápot, hogy gondoskodik eleve ezekről az emberekről...? (tkp. arra költené, amire kapja)
A kormány helyében olyan feltételhez kötném az egyházaknak járó pénz "átadását", hogy országos segítő-hálózatot tartsanak fenn, étkeztetési, melegedő-, szállás-lehetőségekkel, oszt puff, két probléma is meg lenne oldva egyszerre, és én se jártatnám a számat, hogy az én adóm egy része miért megy a gyerekeket [sípszó]gató papoknak.

2013.04.02. 13:25:08

Különben széplelkek el lehet indulni csövit pátyolgatni! Legalább egyet mindenki vigyen haza! Mert különben csak üres szócséplés amiért itt annyira kiálltok látszólag!

helianthus 2013.04.02. 13:25:21

@atpijkamo: na öcsém, akkor most megvásárolod tőlem a három vagon foszforomat, amit miattad spájzoltam be, vagy rosszban leszünk ezután.

@vénszivar: szia Szivar! Hol jártál? Azt mondta a @Chichén Itza /Quetzalcoatl/: , hogy nászúton vagy, igaz ez?

helianthus 2013.04.02. 13:26:42

@Egyéves Önkéntes: "hajléktalan néger avon ügynök" attól függ, férfi-e vagy nő. És fontos kérdés az is, vele van-e a csivavája, Gyilkos.

Manyecska 2013.04.02. 13:30:23

@helianthus: csak nyugodtan, most lépek moziba, nem kurrrvaanyáztak még eleget húsvétkor??

Manyecska 2013.04.02. 13:31:48

@Cicmen: szerintem leszopogathatják egyesével az ujjaikat is:P :)))! Lábujjat is lehet ízlés dolga:)

helianthus 2013.04.02. 13:39:05

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ezt most nem pontosan értem, nem olvastam vissza a húsvéti párszáz kommentet. Valami rosszat szóltam? Akkor bocsánatot kívánok!

Manyecska 2013.04.02. 13:42:09

@helianthus: az a párszáz kb.50 volt.

Manyecska 2013.04.02. 13:45:41

@helianthus: én kívánok bocsánatot és anyámat.., ti mióta beszéltek egymással mert ki szoktad kérni magadnak ha hozzádszól?

vénszivar 2013.04.02. 13:53:42

@helianthus: látom el lettél tiltva...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 13:55:16

@helianthus: Az nem mennyiség, piha. Most találtak 16 milliárd tonnát.

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 14:30:17

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Sok ember azt hiheti, hogy jót tesz azzal, hogy a koldusnak pénzt ad ilyen körülmények között. "

Miért, talán nem? Még ha koldusmaffia is van, bár megjegyzem ez nem Budapest, hanem Pécs, akkor is nagyobb szívás a koldusnak, ha nem keres semmit, mint ha keres.

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 14:32:25

@Cicmen:
Miután elfogytak az érvek, megpróbálkozol a végletekben gondolkodás módszerével, csak szólok, hogy nem fog működni, mert már le is buktál ezzel a szakállas csúsztatási módszerrel.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 14:36:13

@Zabaalint:

Ha az emberek nem tudnak bejutni a templomba, az nagyobb kár, mint az, hogy XY koldus nem tud pont a templom mellett kéregetni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 14:42:43

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Komolyan érdekelne, hogy milyen kár éri azt, aki nem fér be a heti rendes agymosásra??

2013.04.02. 14:44:17

@Zabaalint: Akkor egyértelmű mondatokkal próbálkozok. Mindenkinek a magánügye hogy mennyire tűri el, vagy támogatja a csöveseket. Ez asszem az egyházra is vonatkozik. Nem kell belepofázni húsvét alkalmából!

2013.04.02. 14:45:50

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Én mondjuk nem az ujjaikra gondoltam amikor javasoltam nekik hogy vigyék haza őket, de ha akkora liblingjeik akkor nyilván erre is sor kerülhet!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 14:50:22

@Egyéves Önkéntes:

Tehát az intoleráns ateisták fogják eldönteni, hogy kinek mi kell?

2013.04.02. 14:51:58

@Zabaalint: Miután elfogytak az érvek, megpróbálkozol a végletekben gondolkodás módszerével,

Nem fogytak el ne aggódj. Különben ti gondolkodtok végletekben. Ha az egyház foglalkozik karitatív tevékenységgel is többek között, akkor már éjjel nappal a csöviket kell pátyolgatnia, esetleg beköltöztetni a gyóntatószékbe éjszakára, megtölteni a kiürült Koccintós üvegüket miseborral, a templomi perselyből pénzt osztogatnia, mert különben jön az egyébként semmit sem csináló de mindent mocskoló, kritizáló értékrend nélküli libsi csürhe????

Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 15:12:35

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nem hinném, hogy a pedofil és álszent egyháznak több előjoga lenne dönteni, de javíts ki, ha tévedek.

Egyébiránt pedig a katolikus egyház és én közöttem az az egyik különbség, hogy én nem hirdetem kétezer éve, hogy isten színe előtt minden báránya egyenlő. További különbségként megemlíteném még, hogy példál én nem kapok milliárdokat az elesettek istápolására.

Összefoglalásul: ha valaki olyan egyházat épít, amelynek egyik pillére az elesettek megsegítése, akkor az kurvára ne válogassa meg, hogy kit segít meg, hanem szorítsa össze a fogát és segítsen a csövesnek is, ne csak annak akitől pénzt remél a perselybe. Az egyház nem csak az ájtatoskodó, szép ruhában pofavizitet tartó tamplombajáróké, hanem a csöveseké is. Ha tetszik ez neked, ha nem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 15:26:09

@Egyéves Önkéntes: tulajdonképpen jobban is járnak ha nem mennek a közelébe. még eccercsak eltűnne egy-egy vese vagy szaruhártya a sekrestyésben.

helianthus 2013.04.02. 15:26:18

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: na most végképp összezavartál. Azt már látom, hogy rosszat szóltam, bár még mindig nem világos mit. Nem 50 volt, párszáz, de mind1. Ha csak 50 van sem biztos, hogy elolvasom. Ja és hogy mióta beszélgetek vele? Szerintem régóta. Azt szoktam kikérni magamnak amúgy, ha pölö bele akar rángatni valami vitába valakivel, meg ha randira hív, de azt csak azért, mert azt mondta megnősült. :D

helianthus 2013.04.02. 15:27:56

@vénszivar: el. Csak nem tudom még, hogy mikortól, mitől és miért. Te bántottad Manyecsot, amíg nem voltam itt? Lossz kisfiú vagyol.

@atpijkamo: azt is nálam találták? Bakker életem végéig sem fizetem ki. :L

vénszivar 2013.04.02. 15:29:35

@helianthus: Értsd már meg, hogy ő eldöntötte, hogy nem szólhatsz vénszivarhoz! :):D

LÉPEM!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 15:30:08

@Egyéves Önkéntes:

Pedofil álszent egyházat nem ismerek. Melyik az?

Bemehet a csöves is a misére. De senkinek sincs joga a misét megzavarni, még a csövesnek se.

Hogyan vonod le az egyenlőség elvéből mások megzavarásának jogát?

helianthus 2013.04.02. 15:32:09

@Egyéves Önkéntes: erre az összefoglalásra adok +1-et. Én is így gondoltam, csak nem sikerült megfogalmaznom.

helianthus 2013.04.02. 15:33:40

@vénszivar: ja, hogy tőled lettem eltiltva? Áhhhh, szerintem hagyjuk, ebből ma már semmi jó nem fog kisülni. Én is LÉPEM. Meg MÁJAM is, a ZÚZÁMAT már meg sem említem.

Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 15:35:18

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Keresem a szavakat, de csak az idióta jut eszembe.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 15:38:28

@Egyéves Önkéntes:

Igen, én is ezt akartam először írni buta hozzászólásodra, de aztán úgy gondoltam, nem vagy rossz ember, csak buta, ezért írsz idiótaságokat.

Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 15:55:59

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Jaja, nem te mész szembe mindenkivel a blog.hu összes létező blogján.... :)

vénszivar 2013.04.02. 15:56:38

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: mindenki buta + ostoba, csak te vagy a rákos "ember". :):D

Steve31 2013.04.02. 16:01:59

Kétszínű álszent szemetek!

Jó, tilos koldulni, de akkor ne tartsák a perselyt a templomban a hívek elé!

Ne csöngessenek be a lakásomba, hogy
az egyházadóért jöttek.
( el is küldtem az anyjukba őket)

Szo Pjon-ki 2013.04.02. 16:05:49

Nem hallottam róla, hogy a zsinagógába szabad bejárásuk lenne a hajleszeknek. Vagy az más?

2013.04.02. 16:52:24

@Steve31: Ne csöngessenek be a lakásomba, hogy
az egyházadóért jöttek.
( el is küldtem az anyjukba őket)

Azért az is valami, hogy a külsőd alapján nem deportáltak volna 45-ben! :)
Mármint hogy ránézésre egyházi adó fizetőnek néztek! Különben szerintem csak az egy százalék ajánlásáért jöhettek, mert az egyházi adót nem házalással szedik be. Gondolom az elküldtem az anyjukba kitétel alapján, hogy azt sem sikerült felfogni mi járatban vannak!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 17:32:00

@hagyma: LOL? A franc akar embeeket abajgatni, illetve nem szertném, ha a beosztottaim utálnának (olyan nincs, hogy szeretnek, mert akkor meg a főnököd utál...)

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 18:45:56

@Cicmen:
Ismét ugyanaz a csúsztatási technika...

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 18:47:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Miért, nem tudnak bejutni azért, mert előtte koldulnak?

"De senkinek sincs joga a misét megzavarni, még a csövesnek se."

Szóval templom előtt koldulni = megzavarni a misét? Több kérdésem azt hiszem nincs.

Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 20:22:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Nem, te gondold végig a feliratot, ami a posztban szerepel. Mert addig oké, hogy a templomban ne kéregessenek, de ha előtte kéregetnek, azzal nem zavarják meg a misét, esetleg a látvány és a kéregetésük zavarhatja a templomba járókat, de akkor meg utcára se menjenek ilyen alapon.

Egyébként érdekes, micsoda rendpártivá tudsz válni hirtelen, amikor egyházi ügyről van szó...

CID 2013.04.02. 20:31:58

Ennyi kaotikus mesügét egy rakáson, mintha ramadán lenne, és mást sem csinálátnának. Vége a pészahnak, vászka is megjelent, miután teletömte a bendőjét pászkával! Ennyire szépen, nem lehet kérni, ne kolduljanak....

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 20:59:25

@Zabaalint:

Ezen az alapon romboljunk le a templomokat, s mindenhol legyen hajléktalanszálló, sőt aki nem hajlandó élete legfőbb elvévé emelni a koldusok koldulásának jogát, az szégyellje nagyon magát. Bocs, de ez demagógia. Ez az egész keresztényellenes hisztériázás, semmi egyéb. A katolikusok kifejezetten segítik a szegényeket számtalan módon, ezek után ez a hisztéria egyszerűen gusztustalan. A helyzet nyilvánvaló: olyan sok lett a templomnál a kéregető, hogy ez már veszélyezteti a templom rendeltetésszerű tevékenységét. Ezért került ki a cédula. Aki az egész mögött mást lát, annak azt kell mondanom, hogy hátsó szándékai vannak. Manapság nagy divatja van a kereszényutálatnak, tudom, de rendes ember ettől távoltartja magát.

2013.04.03. 00:47:24

Nem a szívem csücske a vallás, de ez a backdoor _pont_ arra jó, hogy ilyen milla szintű politikai tömörülések linkelgessék és nyerjenek vele vagy 100 lájkot.

Ez nem egy leváló talpú cipő, vagy hibás laptop. Ez kőkemény propaganda, amivel csak az egyik oldal élhet ugye. Ha a másik is megtenné, akkor mély-magyar jobbikos náci lenne.

Manyecska 2013.04.03. 07:17:28

@Zabaalint: te láttál már egyáltalán koldust a templom környékén milyen elánnal nyomulnak? mert én igen..a testvírek...

Manyecska 2013.04.03. 07:20:51

Mondjuk én kapásból a Rózsadombra küldöm meg a Dohány utca környékére, végül is ott a pénz. Most kérdem én nincs igazam?

2013.04.03. 08:10:24

@Szo Pjon-ki: Nem hallottam róla, hogy a zsinagógába szabad bejárásuk lenne a hajleszeknek. Vagy az más?

Oda azért nem mehetnek be, mert felismernék a bankárt aki a svájci frank kölcsönt ajánlotta nekik, a végrehajtót aki kirakta őket, az igazgatósági elnököt a volt cégüknél aki a létszámleépítést elrendelte és végezetül a feleségük ügyvédjét aki teljesen lenullázta őket! És ha bemennének még követelnék tőlük ezek az urak a hátralékot! Jobb a nyugalom!

Manyecska 2013.04.03. 08:45:14

@Cicmen: az nem úgy van hogy a csivavára is kell hagyni lóvét???:P..

Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 10:55:22

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Ezen az alapon romboljunk le a templomokat, s mindenhol legyen hajléktalanszálló, sőt aki nem hajlandó élete legfőbb elvévé emelni a koldusok koldulásának jogát, az szégyellje nagyon magát. Bocs, de ez demagógia. "

Nem, az a demagógia, hogy érvek helyett te is sarkítással próbálkozol.

Egyébként érdekes, hogy egyes vallásos emberek mennyi mindenben keresztényellenességet látnak, míg akik a vallásuk szerint is élnek, nem csak a mellüket verik, hogy mekkora nagy keresztények, azoktól soha nem hallottam azt a szót. Ez valami olyasmi, mint a nagymagyarkodóknál a "magyarellenesség".

Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 10:57:28

@Manyecska:
Ilyen szempontból teljesen mindegy, hogy templom előtt, vagy egy sarokkal arrébb.

Manyecska 2013.04.03. 12:49:53

@Zabaalint: figyelj.., ezek szélhámosok nem koldusok /nagy része/, az igazi koldus nem pofátlan. Lomtalanításnál egy csomó hasznosítható holmit adunk mindig a fijatal testvíreknek, sza még csak rásszista se vagyok. Bár sokszor elgondolkoztam tényleg segítség-e ez nekik..?:(

Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 15:44:21

@Manyecska:
Te is olvasd még egyszer, nincs semmi kitétel, hogy csak pofátlanul ne kolduljanak a templom közelében.

VIC20 2013.04.03. 16:14:00

Á, nincs ezzel plakáttal semmi gond - maximum az, hogy hiányzik róla az, hogy a kedves hajléktalan testvérek forduljanak bizalommal pl. kedden és csütörtökön 10 és 12 óra között ehhez vagy ahhoz a személyhez (pl. plébános vagy a plébániai dolgozó).

(Akik ettől függetlenül még minden bizonnyal) ott vannak a megadott időben és várják a kedves testvéreket.)

Szóval kommunikációs hiba - de tegyük hozzá, hogy csak azoknak, akiknek a ,,píszíségre" áll fel...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.04. 09:40:37

@Cicmen: egy kis szalonzsidózás a zsinagógával még azért belefért a végére nem? Tényleg csak gratulálni tudok...

Szkevi 2013.04.04. 10:30:52

HÁLÁS VAGYOK ANNAK AZ ATYÁNAK, AKI SZEMÉLYESEN ISMERI AZOKAT, AKIKHEZ EZ A KIÍRÁS SZÓLT. AKI SOHA EGY SZERENCSÉTLENT NEM HAGYOTT AZ UTCÁN FETRENGENI. AKI A SAJÁT RUHÁJÁT ADTA NEKIK. AKI ADOMÁNYOKAT GYŰJT, SZERVEZ, AD EZEKNEK AZ EMBEREKNEK IS. KÖSZÖNÖM, HOGY GONDOL RÁJUK ÉS GONDOSKODIK RÓLUK MEGFELELŐ MÓDON, AKI CSENDBEN TESZ MEG MINDENT... (AKIT MOST LELEPLEZEK).
HÁLÁS VAGYOK, AMIÉRT MÁR NEM KELL NÉGYSZER KIUGRÁLNIA A GYÓNTATÓSZÉKBŐL, HOGY EZEK KÖZÖTT AZ EMBEREK KÖZÖTT REND LEGYEN. AMIÉRT MÁR NEM KELL TELEFONÁLGATNIA A RENDŐRSÉGNEK, MÁS INTÉZMÉNYEKNEK, HOGY SEGÍTSENEK. HÁLÁS VAGYOK, AMIÉRT AZ OLTÁR MELLETT NINCS ÜRÜLÉK, AMIÉRT MÁR NEM A TEMPLOMBAN OSZTOZNAK EGYMÁS KÖZT, FENYEGETŐZVE EZEK A SZERENCSÉTLENEK A KAPOTT PÉNZEKEN, HOGY NEM KELL MEGFÉLEMLÍTVE "TEJELNIÜK" EGYMÁSNAK. AZT IS KÖSZÖNÖM, HOGY A HÍVEK ÁLDOZÁSHOZ IS TUDNAK JÁRULNI ANÉLKÜL, HOGY ÁT KELLJEN LÉPNI EGY, A BELSŐ LÉPCSŐN SAJÁT PISZKÁBAN FETRENGŐ SZERENCSÉTLENT, AKI ÉPP AZ ELŐZŐ SZENTMISE ALKALMÁVAL BEFOLYT ÖSSZEGBŐL TETTE MAGÁT EBBE AZ ÁLLAPOTBA. ÖRÜLÖK, HOGY A SZENTELTVÍZ TARTÓBA MÁR NEM VIZELNEK BELE. HOGY A SZENTMISE ALATT NEM MENNEK ODA A MISÉZŐ PAPHOZ ORDÍTVA ÉS FENYEGETVE... ... ... ... hogy a templom körül is mindez kezd visszaszorulni.
HÁLÁS VAGYOK ANNAK AZ ATYÁNAK, AKINEK MINDEZT KÖSZÖNHETJÜK! AKI KITETTE EZT A KIÍRÁST IS...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.04. 11:16:53

@Szkevi: mindenki hálás neki. De amiről ordítva írtál, annak egy része rendészeti kérdés. A másik része pedig sajnos egy lenyomat arról, hogy meddig képesek eljutni emberek. Ettől még ez a kiírás minimum szerencsétlen.

Szkevi 2013.04.04. 11:34:56

@Legelő Őse: bocsánat nem akartam ordítozni... vagy hogy úgy tűnjön.

Zabaalint (törölt) 2013.04.04. 11:55:43

@Szkevi:
Természetesen amióta a kiírás ott van, azóta elszégyellik magukat az oltárra szaró koldusok, és a közelébe se mennek a templomnak...

Zabaalint (törölt) 2013.04.04. 11:57:21

@VIC20:
Ha píszíségre vágysz, akkor olvasd annak a kommentjeit, aki szerint nem (politikailag) korrekt, hogy itt kimondottan egy keresztény templomban készült felirat jelent meg, és nincs mellette hasonló egy zsinagógából, egy muszlim imaházból, stb., stb. hasonló.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.26. 08:35:45

Tourist stop... szóval arra hivatkozva, hogy műemlék, bezsebelik az állami pénzt, de a turisták takarodjanak? Ez is van olyan szép, mint az, hogy a templom környékén se adjanak a koldusoknak. Persze ezektől ki várna mást?
süti beállítások módosítása