Tékozló Homár

Ügyfélkapu költőknek

2013.04.04. 14:39 | jackyll | 447 komment

Mint az az alábbi beszélgetésből kiderül, képesítés nélkül tilos és balesetveszélyes regényeket, verseket vagy ifjúsági novellákat szerezni, feldolgozni vagy rádióra adaptálni:

Ferencváros, okmányiroda, ügyfélkapu-ablak.
 - Mire szeretne vállalkozni?
 - Írásra.
 - Mit írásra?
 - Versek, cikkek, könyv, ilyesmi.
 - Képesítése megvan?
 - Már hogy micsoda? Nincs szakirányú diplomám.
 - Márpedig képesítés az kell. Könyvhöz például kell.
 - Nekem van már könyvem, és senki nem kért hozzá diplomát.
 - Mi, magának már van könyve, de képesítés nélkül?
 - Igen.
 - Na szép. Hát akkor örüljön, hogy nem tudta meg senki. De a következőhöz már kell a képesítés.

 (NEM színeztem, akkor durvább lett volna.)
 (A dologhoz hozzátartozik, hogy a hölgy helyettesített valakit.)

(via)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:30:48

@Rosszindulatú Vászka: Igen, ezek tipikusan magyar viccek, albán légvédelem, meg albán tengeralattjáró fel-le, hogy levegőt kapjanak az evezősök.

Sokáig én is elhittem ezeket.

Aztán megláttam a valóságot.

A légvédelmük az akkori kor színvonalán a középmezőnybe tartozott, a tengeralattjáró flottájuk pedig 1962-től 1967-ig a Földközi tenger LEGKORSZERŰBB tengeralattjáró flottája volt, igaz szovjet segítséggel. 1967 után, amikor kivonultak a szovjetek a tengeralattjáró támaszpontokról, még mindig hagytak az albánoknak jónéhány tengeralattjárót, amelyek a kor legkorszerűbbjei voltak.

Csak, hogy ragaszkodjunk a tényekhez.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:33:12

@Egyéves Önkéntes: Azért nem mered ide valószínűleg bemásolni, mert valószínűsítem, hogy Magyarországra ROSSZABBAKAT ír ugyanaz a honlap, mint Albániára!

Egyébként meg a múltkori posztba beillett, hogy oda meg bemásoltad azt, hogy mit ír Albániára?

Ne mérjünk mr állandóan kettős mércével! Ez egyébként a magyarok jó részének nagyon nagy hibája.

TerézAnya 2013.04.05. 11:34:50

Gyermekeim, isten ostoba bárányai!

A katolicizmus Albániában alakult ki, innen származtatható a szeplőtlen szűz anya, ki mindannyiunk lelkében viszi tovább a szkipetárok hős lelkét!
Az illír termékenység magasztos pátoszát!

Ti még állatként túrtátok Pannónia földjét amikor mi már Big Bent építettünk a Brit Nemzetbirodalom zászlóshajójának számító Londonban, még lovakkal háltatok nyomorult jurtátokban mikor mi már a Reichstagot építettük Germánia buja földjén.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:34:52

@TerézAnya: Pedig Teréz anya albán volt. Nézz utána, ha nem hiszed.@Egyéves Önkéntes: Skopje egy kevert lakosú város, asszem 13 nemzetiség él benne, ezek közül az első három a macedon, a szerb és az albán.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 11:35:17

@Jani haverja: ha valóban tényszerűek akarunk lenni, akkor inkább fogalmazzunk úgy, hogy a ruszkik akkori állítása szerint a legkorszerűbbek, amit odafele kommunkáltak. És voltak. Továbbá jegyezzük meg, hogy a valóban potens haditeknikát a ruszkik nem osztották meg senkivel, miért is tették volna.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 11:36:49

@Jani haverja: Rosszul mondod, az első három etnikum az albán, az albán és az albán, utána nem jön semmi és nyolcadikként jön a macedón, majd a szerb.

Kettős mérce ja! :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:37:15

@TerézAnya: A katolicizmus nem Albániában alakult ki, viszont Szent Pál a jelenlegi Albánia területéről írta a bibliában található leveleinek egy jó részét, mert éppen errefelé járt. Ezért szól itt minden Szent Pálról, a tiranai székesegyház neve is az.

Manyecska 2013.04.05. 11:37:46

@Egyéves Önkéntes: és milyen színű lett, zöldtea??

Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 11:38:25

@Jani haverja: jellemző. Pálfordulás mi? Tudhattuk volna. És otthagyta, mint Szent Pál az albánokat. Nohiszen.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:39:24

@Rosszindulatú Vászka: A tengeralattjárók itteni telepítésénél azért tettek kivételt, mert nem lett volna egyéb hadi értelemben vett kijáratuk a Földközi tengerre. A Boszporuszt ugyanis nagyon könnyen le lehet zárni.

2013.04.05. 11:39:47

@TerézAnya: ááá ez óriási !! :-)))))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:41:46

@Egyéves Önkéntes: Beillett a múltkori posztba az Albániáról szóló bemásolás???

Ha oda bemásoltad azt, akkor másold be ide a Magyarországról szóló leírást UGYANARRÓL a honlapról!!!

Hadd lássa ország-világ, hogy mit ír az USA Külügyminisztériuma Magyarországról!

Ugyandehogy (törölt) 2013.04.05. 11:42:42

jut eszembe az albán vírus:

Helló!

én egy albán vírus vagyok, de mivel hazámban meglehetősen fejletlen a technológia, nem vagyok elég ügyes ahhoz, hogy kárt tegyek a számítógépedben. Ezért hát kérlek: légy szíves, néhány fontos fájlt törölj a gépedről, utána pedig továbbíts más felhasználóknak.

Nagyon nagy köszönet az együttműködésért!

England win The Ashes! 2013.04.05. 11:43:16

@Kulics: ez jo kerdes, mintha csak magam tettem volna fel. :)

helianthus 2013.04.05. 11:44:31

@Egyéves Önkéntes: sírva könyörgök másold már be! Én is kíváncsi vagyok rá egyrészt, másrészt Jani addig úgysem hagyja abba a rinyálást.

Manyecska 2013.04.05. 11:47:40

Mi ez a sok savazó terrorista itt? országot tévesztettek!:D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 11:50:15

@Manyecska: Tőled meg kérdeztem a másik posztban valamit és nem válaszoltál :(

Megöl a kíváncsiság, így még egyszer felteszem a kérdést:

Mikor jártál errefelé?

Manyecska 2013.04.05. 11:52:04

@Jani haverja: tudod mit? írok emilt. Itt úgyse érdekel senkit:P..úgy döntöttem ezentúl emilekben kommunikálok csak ebben a kibaszott kuplerájban itt!

2013.04.05. 11:53:17

@Jani haverja: beleszorultál az albániát védő szerepbe és nem találsz ki onnan egy objektív levegővétel erejéig sem.

lazíts.

Manyecska 2013.04.05. 11:55:07

@Kulics: küldtem neki szexképeket, ha asse segít semmi se.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.04.05. 11:56:25

@qwertzuiop1: Olyat nem lehet, hogy napi 16 órában szülő vagyok (8 óra tényleges munka + 8 óra készenléti ügyelet az ágyban), aztán leírom a költségeket? A cipőboltban úgyis meg szokták kérdezni, hogy kérek-e áfás számlát.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 12:02:15

@Kulics: Itt (majdnem) egyedül én írok objektíven. Amikor valaki azt kérte, hogy soroljam fel az itteni rossz dolgokat is, egyből megtetem, felsoroltam egy csomót.

Viszont a téveszméket és téves információkat megcáfolom, mert nem igazak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.05. 12:03:50

@Jani haverja: És Albánián keresztül milyen kijárata lett?
Amúgy kinek volt még tengeralattjáró-flottája a Földközi-tengeren?

Rosszindulatú Vászka 2013.04.05. 12:04:31

@Jani haverja: jahát Albánia stratégiai fontossága közismert, évezredek óta harcolnak is érte a nagyhatalmak, de hála az albán huszárok hősiességének, eddig mindhiába.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 12:14:25

@agresszív kismalac: Hogyhogy milyen? Ezt most nem értem. Le tudta volna bármokor zárni az Otrantói szorost, és akkor az Adriáról se ki, se be. Meg a teljes Földközi tengeren ott garázdálkodhattak, ahol csak akartak.

A flotta pedig közös volt (szovjet-albán), mivel Albánia soha nem engedte be megszálló csapatként a szovjet hadsereget az országba.

Mivel tulajdonrésze volt Albániának a tengeralattjáró flottában, ezért is maradtak tengeralattjárók a teljes szovjet kivonulás után is, mert az a közösből az Albániának járó rész volt.

Az amerikaiaknak Olaszországban, asszem spanyolországnak, de ez nem biztos, a görögöknek, a franciáknak, a jugoszláv hadseregnek, a többit nem tudom.

Manyecska 2013.04.05. 12:43:34

VÉGRE, VÉGRE csönd lett ITT! Köszönöm Istenemmm!

ROTFL Manó 2013.04.05. 12:49:30

Namármost ha én minőségellenőr szeretnék lenni az óvszergyárban (nagyon megeröltető munka, napi nyolc órában éppen félévet halasztó diákmunkás bölcsészlányokat kell félájultra kefélni), akkor ehez az okmányiroda szerint mégis milyen szakirányú diploma vagy OKJ képzettség kell?

Mert ha mondjuk bemutathatnám az okmányirodás nőnek a tudásom, az még oké lenne! Felültetném a pultra és albán termékenységi népdalokat dúdolva benyújtanám neki az okmánybélyeget.

"Hm! Hm! Te büszke szkipetár, magasan száló büszke sasmadár..."

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 12:52:31

@ROTFL Manó: Leledőakrobata szakirányú képzés a cirkuszművészeti egyetemen van.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 12:54:11

Leledőakrobata = Lepedőakrobata

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 12:56:22

@Manyecska: Ilyen csönd sehol nincs máshol, csak az albán hegyek között.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 13:09:50

@Jani haverja: leszarom, beteges már amit csinálsz

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.05. 13:20:06

@Jani haverja: Értem- ami nálad tengeri kijárat az az ún. támaszpont.
"Az amerikaiaknak
Olaszországban, asszem
spanyolországnak, de ez
nem biztos, a görögöknek,
a franciáknak, a jugoszláv
hadseregnek..."
Ezek közül melyik mondta, hogy az albánoké korszerűbb?

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 13:25:18

@Manyecska: ne szólj bele a nagyok dolgába :)

Manyecska 2013.04.05. 13:30:53

@Egyéves Önkéntes: most ne zavarj fonom a kötelet amire felkötöm magam..:D

Manyecska 2013.04.05. 13:34:01

@ROTFL Manó: aztán majd nézhetünk... ha lejárt szavatosságú óvszereket raknak ki a boltok polcára!:D azon csodálkozom hogy ilyen poszt nem volt még!! Nekem az az első!:D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 13:48:13

@Egyéves Önkéntes: Nem az a beteges, hanem az, hogy Ti védtek orbitálisan hülye tévképzeteket erről az országról.

Én mindig leírtam azt is, ami itt szar dolog. Pl a rengeteg útfelújítás - ahogyan itt csinálják - nem kimondottan tesz jót hosszútávon a kocsim egészségének, mert már másfél éve csak itt közlekedek.

De ami nem igaz állítás, azt megcáfolom, mert nem igaz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 13:50:03

@agresszív kismalac: Nem ezek mondták, illetve lehet, hogy mondták, de én nem tudok róla. Egy hadtörténeti kutatást (amerikait) olvastam régen erről, úgyhogy ha úgy veszed, akkor az amerikaiak mondták, csak nem az akkori amerikai tábornokok, hanem a mostani amerikai történészek.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 13:52:44

@Jani haverja: persze, persze, mindannyian hülyék vagyunk mert nem hisszük el hogy amit láttunk az igaz....

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 13:56:28

@agresszív kismalac: Egyébként valószínűleg azért is terjedt el az albán tengeralattjárós vicc (hogy azért megy fel-le, hogy levegőt kapjanak az evezősök), merthogy biztosan az akkori 60-as évek-beli magyar hiradásokban sok szó esett az albán tengeralattjárókról, meg arról, hogy 67-ben kivonultak a szovjetek (kiküldték őket innen). Aztán valószínűleg a magyar átlagember úgy gondolta, hogy ha már egyszer Albánia nagyon szegény ország, akkor a tengeralattjáró flottája is nagyon szegényes lehet. Pedig ez a logika nagyon fals, lásd most éppen Észak-Korea példáját, ahol a lakosság túlnyomó része gyakorlatilag éhezik, és mégis van atombombája, meg hosszá való rakétája is.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 14:00:42

@Jani haverja: Ilyet senki nem hisz!
Nyilvánvaló, hogy albánia a leggazdagabb és legfejlettebb ország a világon. Bár ezt a te elmondásaidon kívül minden más cáfolja, de mi azért neked hiszünk!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.05. 14:07:40

@Jani haverja: Úgy érted- Észak-Korea állítja, hogy van atombombája. Valahogy senki nincs beszarva ettől, pedig most eléggé emberkednek.
Hosszá való rakétáról még nem hallottam, ebben a kérdésben nem tudok állást foglalni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 14:11:11

@agresszív kismalac: Észak-Korea csak azért nem mer lépni, mert fél, hogy az albánok iszonyatos bosszújukban felégetik a világot!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.05. 14:16:18

@Egyéves Önkéntes: Valószínűleg az lesz, hogy felajánlják, x milliárd dollár ellenében letesznek a háborús terveikről. A "segély" szót nem említik. Albá... Amerika meg (remélem) jól kiröhögi őket.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 14:20:15

@agresszív kismalac: Szerintem USA csak arra vár, hogy Albánia önként felajánlja mindkét tankját!

Manyecska 2013.04.05. 14:26:04

Rajtam most jelennek meg az első hullafoltok...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.05. 14:28:46

@Manyecska: Odaát a Gumicén volt egy nekrofil hajlamú júzer.
Szóljak neki?

vénszivar 2013.04.05. 15:11:11

@Jani haverja: Mint "kívülálló" kérdezném! Miért nem állsz le? Jó ez neked?
Ja, ha a hagyma a mestered..., akkor értem.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:12:22

@Egyéves Önkéntes: Bocs, csak közben dolgoznom kellett.
Ez a baj, hogy nem érted. Én nem azt cáfoltam meg, amit láttál!!!
A baj az, hogy te, annak alapján amit valamikor régebben láttál, kialakítottál magadnak egy képet arról, hogy MOST mi van itt. Én ebből az általad magadban kialakított képből cáfoltam meg egy csomó mindent, és nem a valóságból, meg nem az általad régebben látottakból!!!

Nálad durvább csak Horst Nilgerson volt, aki nagy bőszen még hazudozónak is nevezett, és bőszen állította, hogy itt annyi a kocsilopás, hogy az autókölcsönzők megtiltják, hogy valaki a más országban kölcsönzött autót idehozza. Aztán amikor belinkeltem neki, hogy a tiranai Nene Tereza repülőtéren NYOLC autókölcsönző képviselteti magát, köztük a legnagyobb világcégek, Lisztferihegyen meg csak HAT autókölcsönző van a reptéren, pedig sokkal nagyobb az ország is, meg a reptér is, akkor szó nélkül eltakarodott.

Itt egyedül én vagyok az, aki - ha valamiben téved - elismeri a hibáját, lásd, amikor felületesen olvastam az általad beidézett országismertetőt.

Ti nem ilyenek vagytok, hanem olyanok, akik - miután az egyik téveszméteket megcáfoltam - előjöttök egy másik téveszmével.Amikor meg kifogytok az érvekből, akkor meg félremagyarázzátok azt, amit leírtam.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:13:48

@Egyéves Önkéntes: Azt hogy Albánia a leggazdagabb és legfejlettebb a világon én EGYETLENEGYSZER SEM állítottam!

Ti forgattátok ki a szavaimat!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:16:39

@agresszív kismalac: Észak_Koreánan VAN atombombája, ezt mindenki tudja, legalábbis akiket ez érdekel, pl. a CIA. És tartanak is tőle rendesen. Nem azért, mert hosszú távon megnyerhetne egy háborút, hanem azért, amiért egy közveszélyes őrülttől is tart egy átlagember. Előbb-utóbb úgyis elkapják a közveszélyes őrültet, de addig árthat valakinek. Olvassál mostanában keletkezett híreket Észak-Koreáról!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:24:40

@Rosszindulatú Vászka: Bocs nem fejeztem be azt a kommentemet, csak véletlenül elküldtem.
A komment lényege az volt, hogy a középkorban a magyar Hunyadi János és az albán Skenderbeu (Szkander bég, vagy más néven Kasztrióta György) tudta csak együtt megállítani a török előrenyomulást ez igaz, de ettől függetlenül nem boltak albán huszárok tudomásom szerint.

Viszont évezredek óta fontos stratégiai pont Albánia, mert innen, meg az olasz csizma sarkáról be lehet zárni az egész Adriát. És az olasz csizma sarkát csak az olasz csizma felől lehet a szárazföldön megközelíteni, az albán részt viszont 3 irányból.

Ha utána nézel Butrintnak, akkor megtudod, hogy az első ilyen célú háború kb. 10.000 évvel ezelőtt folyt. De a komplett görög-római évszázadokban is az egyik legkiemeltebb startégiai pont volt ez a terület, erről kismillió ókori rom árulkodik itt, nem csak Butrint.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:25:48

@vénszivar: Én csak a nyilvánvaló hülyeségeket, és a totál valótlanságokat cáfolom meg.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:30:16

@Egyéves Önkéntes: íItt a másik bizonyíték, hogy kiforgatod a szavaimat.

Ami pedig az igazság: Albánia éppúgy a NATO tagja, mint Magyarország, vagy az USA. Éppúgy vannak katonái pl. Afganisztánban, mint Magyarországnak. Ha Észak-Koreában háború lenne, akkor éppúgy mennének albán katonák is oda, mint magyarok. Ha másfajta háború lenne, és mondjuk nem kellenének oda magyar katonák, akkor valószínűleg nem kellenének oda albán katonák sem.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 16:38:51

@Jani haverja: Mondtam már, neked hiszek, nem a szememnek!
Ne bizonygasd tovább, hogy albánia mennyire király hely. Elhiszem. Sőt, szerintem még szerénykedsz is, mert a valóságban még jobb, mint amit itt elmondasz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:43:22

@Egyéves Önkéntes: Ha csak a szemednek hiszel, akkor gyere ide én nézd meg, hogy mi van itt!

Én se nem szerénykedem, se nem pozitív irányban túlzom el a dolgokat, hanem azt írom, ami itt van, esetleg még rávilágítok arra, hogy tudomásom szerint miért van az a bizonyos dolog így itt.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 16:47:08

@Jani haverja: Nem túlzod el, ugyan, dehogy!! :))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 16:54:54

@Egyéves Önkéntes: Én mondtam, ha csak a szemednek hiszel, akkor gyere ide és nézd meg, hogy mi van itt!

De ha nagyon gyorsan akarsz tájékozódni valamennyire arról, hogy én túloztam-e, akkor csak az előzőekben belinkelt blogokat olvasgasd, amiket idelátogató turisták írtak. Aki először jött ide, vagy sok év után jött ide, azok közül EGYIK SEM számított arra, hogy mi van itt.

Idézet az egyik általam belinkelt blogból, motorosok szemével:
"Konklúzió
Nagyon szuper túrát sikerült összehozni, ami a jó csapat nélkül nehéz lett volna. Ha legközelebb Albániába megyünk, akkor terepmotorokkal meglátogatjuk a hegyi falvakat, mert a városok már európai színvonalúak. Horvátország hozta az elvártat. Megerősítést nyert , hogy oda soha többet nem megyünk!"

Innen idéztem:www.motorrevu.hu/beszamolo/albaniaba_de_mivel_is?page=2

Azt meg már csak én teszem hozzá, hogy a hegyi falvak jó részénél is csalódni fognak, mert oda sem kell terepmotor. Persze attól függetlenül lehet itt találni terepezésre alkalmas helyet a terepviszonyok miatt, úgyhogy valószínűleg fel fogják találni magukat.

A Spanyol Inkvizíció 2013.04.05. 17:00:17

Jani!!!!

Az egész homár rajtad rögög!!

Kinek akarsz bizonyítani??????

Albánia egy szutyokbánya, és hiába fényezed, csak ellentétes hatást érsz el.

Egyéves Önkéntes 2013.04.05. 17:05:53

@Jani haverja: Ha te mondod, hogy nincs bűnözés, én elhiszem!
Azt is, hogy ausztriában mindig a külföldi a hibás, ha baleset van. Ha két osztrák karambolozik, akkor keresnek egy albánt, akire rá lehet fogni!
Mindent elhiszek neked mától!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 17:10:07

@Egyéves Önkéntes: Én sem azt nem állítottam, hogy nincs itt bűnözés, sem azt, hogy Ausztriában MINDIG a külföldi a hibás.

Én azt állítottam, hogy itt a bűnözés sok országhoz képest kisebb, meg azt állítottam, hogy a haverom karambolozott Ausztriában, és annak ellenére, hogy nem ő volt a hibás, őt hozták ki hibásnak, és meglehetősen bunkó módon beszélt vele az osztrák rendőr, meg megjegyzéseket tett rá.

Ugyandehogy (törölt) 2013.04.05. 18:03:20

@Jani haverja: te hihetetlen vagy:)
mióta jársz ide, hogy nem ismered a humorukat?:D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 18:20:35

@Babette_: Ismerem én, de nekik nem tetszik, amikor szembesítem őket az igazsággal :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 18:20:46

@A Spanyol Inkvizíció: Figyelj, te primitív bunkó! Fél évszázada több nyarat arrafelé töltöttem, és csodálatos emlékeim vannak az emberekről és a környezetről. Tisztában vagyok vele, hogy Béla (Jani haverja) valamennyire elfogult lehet, mégis az elmondootakat nagy részben elfogadom. A beszámolóit érdekesnek tartom, lehet leszállni róla!

vénszivar 2013.04.05. 18:26:22

@atpijkamo: na de papi!:):D Vért ittál?:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 18:41:51

@vénszivar: Nem szeretem, ha valaki bunkó módon viselkedik. Én egy rendkívül kedves, konfliktuskerülő papa vagyok. De ha kell, bárkinek leordítom a haját a fejéről, és ha szükslges, igen, vért iszom. Az hogy mindenkivel kedves vagyok, sokakat megtéveszt, és azt hiszik, nyuszi vagyok.

Verekedni szerencsére nem kell. A múltkor is ki akart rángatni egy pasi a kocsiból, mert le akart szorítani, és jól ledudáltam. Nem kellett, kiszálltam magam. Aztán fölnézett rám, kicsit haragosan szuszogtam rá, kínjában elvigyrodott, és visszacsücsült a kocsijába.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 18:49:25

@Ferihegyi újságos: Na, ennek a baromnak a kommentjét meg észre sem vettem itt a nagy fennforgásban :)

Mért nem jössz mostanában erre?
Tényleg nagyon jó hely lett!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 19:04:44

@Jani haverja: Már nem szeretek utazni, meg megvannak a bejáratott helyeink. De kedvet csináltál, lehet, hogy egyszer útbaejtjük.

Most egy kéthetes angliai csatornahajózással kokettálok. Ilyen hosszú motoros bárkákat lehet bérelni.

vénszivar 2013.04.05. 19:05:10

@Ferihegyi újságos: OK, OK, OK! ÉRTETTEM én! üdv. LÉPEM!

England win The Ashes! 2013.04.05. 19:12:48

@Ferihegyi újságos: ha erre jársz, vendégem vagy egy teára/kávéra/sörre.

A Spanyol Inkvizíció 2013.04.05. 19:14:18

@Ferihegyi újságos: Látom, hogy sokat jártál arra, mert felvetted a cigány albán mentalitást.
Ugye te elhiszed, hogy nem zárják a kocsik ajtaját?

vénszivar 2013.04.05. 19:20:56

@Ferihegyi újságos: Én Liverpoolban s Manchesterben sétáltam s láttam lakó hajókat, mint Hollandiában... klassz dolog.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 19:22:28

@A Spanyol Inkvizíció: "felvetted a cigány albán mentalitást."

Ó, ki lehet belőlem hozni az állatot. Olyankor azt hiszik, felhúztam magam, pedig csak a helyi sajátosságokhoz alkalmazkodom. Káromkodni még nem tudok percekig folyamatosan, de igyekszem.

"elhiszed, hogy nem zárják a kocsik ajtaját?"

Elhiszem, hogy vannak olyan helyek, ahol nem szokták zárni a kocsit.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 19:31:48

@Dr Jozef Vengloš: Akár szavadon is foghatlak. Csatorna mellett lax?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 19:35:09

@A Spanyol Inkvizíció: Azt csak az olyan primitív bunkók nem hiszik el, mint te. A primitív bunkók ugyanis nem saját tapasztalatból, vagy mások tapasztalatából, internetről, stb. szereznek információkat, hanem téveszmékből, meg előítéletekből.

England win The Ashes! 2013.04.05. 19:36:21

@Ferihegyi újságos: Kábé háromszáz méterre van a kikötő.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 19:37:23

@Ferihegyi újságos: Ha jönnél, nyugodtan keress meg privátban!

Egyébként meg Téged lealbáncigányoz, de ha nyugaton őt meg lemagyarcigányozzák, akkor vérig van sértve. Vannak ilyen emberek sajnos :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 19:40:39

@A Spanyol Inkvizíció: Ezt a fórumot megb olvasd végig bunkókám, ebben olyanok írnak, akik már jártak életükben itt. Számtalan helyen leírja sok ember benne, hogy nem zárnak sok helyen házakat autókat az albánok, nem csak én:
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9057737&token=eb42f69ac1c15a3367a12d02e99c091f

England win The Ashes! 2013.04.05. 20:21:56

@Ferihegyi újságos: Közép-Anglia. Konkrét várost is mondjak?

Ide száműzik azokat, akiket hallgatásra ítélnek. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 20:22:56

@Dr Jozef Vengloš: Mondd, ha nem szégyelled.

Ezt a hallgatásost nem értem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 20:27:58

Sokáig nem zártam a Wartburgot. (Buda.) Aztán beleköltöztek hajléktalanok. Csak néztem ki a fejemből, nem voltam ehhez hozzászokva. Még ők keménykedtek, rendőrt kellett hívni. Aztán még egy ideig nem zártam a csomagtartóját. Aztán egyszer kilopták a pótkereket. Azóta mindent zárok.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.05. 20:54:05

@Ferihegyi újságos: Igen, sajnos így szokott ez lenni. Turistás helyeken itt is zárok én is mindent. De egy csúcstörténet:
Annak idején évekig minden évben Horvátországban nyaraltunk. Többször utánfutóval lehúztam egy kis balatoni Sirály csónakot is, egy kis 4,5 lovas csónakomotor is volt hozzá. Úgyhogy nekünk mindig parti apartman kellett, saját kikötővel, de soha nem foglaltunk előre, mindig helyben kerestünk, ez aug vége, szept eleje felé egyébként jó ötlet.Asszem 2003-ban találtunk a Makarskai Riviéra északi részén egy kis falut (Pisak a neve) ami egy zsákfalu, a fent menő főútról majdnem másfél km szerpentin vezet le a tengerig. Ott a "zsák" végén az utolsó apartmanházban szálltunk meg. Láttam, hogy mindenkinek nyitva van a kocsija (lehúzott ablakokkal a meleg miatt), én is úgy hagytam, meg estére se vettem le a csónakról a motort, meg le se zártam a csónakot. Egyértelmű volt, hogy ilyen helyen nincs lopás. Aztán két nap múlva a kettővel arrébb lévő apartmanházhoz megérkezett két magyar rendszámú kocsi. Apósom kiszúrta, mondta, hogy egyből mindent zárni kell, és tényleg be is zártuk a kocsit, meg mindent :) Rá még két napra megismerkedtünk a magyarokkal, kiderült, hogy egy búvárcsapat, rendszeresen minden évben többször járnak oda, és azért szeretik Pisakot, mert nincsen magyar, és nem kell zárni a motorcsónakjukat, és nem kell kivenni belőle a búvárcuccok egy részét, mert nincs lopás. Amikor az ideérkeztükkor meg meglátták az én magyar rendszámomat, egyből megijedtek, és zártak mindent :) Miután mi is elmondtuk, hogy mi is így tettünk, jót röhögtünk az egészen :)

TerézAnya 2013.04.06. 19:06:39

@Jani haverja: Ezt a sztorit olvastam Rigó Jancsi: 77 albán népmese és vicces rigmus című könyvében.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 20:10:49

@TerézAnya: Hehe. Egyrészt a történet nem is Albániáról szólt, hanem Horvátországról, de semmi gond, előbb-utóbb te is megtanulsz majd értően olvasni, csak sokat kell gyakorolni.

vénszivar 2013.04.06. 20:14:24

@Jani haverja: Vedd figyelembe, hogy már halott, tehát agyhalott IS! :)
süti beállítások módosítása