Tékozló Homár

10 millióval lóg a rendőrség az elcsalt traffipax miatt

2013.04.18. 15:54 | jackyll | komment

traffipax.jpg

Közel 300 autóst bírságoltak meg behallucinált traffipax-eredményekkel 2 évvel ezelőtt, és az ombudsmannak kellett vizsgálatot indítania, hogy egyáltalán foglalkozzon vele a rendőrség. Belső vizsgálatról ugye szó sincs, a megkárosított autósok a Totalcar szerint a büntetésük visszafizetésének is örülnének:

Szabó Máté, az alapvető jogok biztosa vizsgálatot indított két autós panasza alapján, akiket 2011 december 5-én, illetve 9-én traffipaxoztak le a főváros egyik forgalmas elkerülő útján, az Egér úton. A panaszosok fellebbeztek, mivel ezen az útszakaszon hetven kilométeres sebességgel lehet haladni, őket pedig azért büntették meg, mert a rendőrség állítása szerint ötvenes korlátozás van érvényben. Mindketten visszapattantak a szabálysértési ügyeket vizsgáló Vas megyei Rendőr-főkapitányságról, így végül befizették a büntetést.

[...]
A Budapesti Közlekedési Központ tájékoztatása szerint 1999 óta hetven kilométeres korlátozás van érvényben az Egér úton. Ezt a rendőröknek is tudniuk kellett volna, ha pedig eltűnt a tábla, kötelességük lett volna jelenteni az esetet, de ezt nem tették meg. Tünde ügyvédet fogadott, és igaza bizonyítására rászánta az ötezer forint illetéket is. A fellebbezést 2012 nyarának elején utasították el, egyúttal közölték, ha nem fizet, adó formájában behajtják a bírság összegét, és bevonják az autó forgalmi engedélyét. Tünde fizetett, és igyekezett felejteni.
[...]
Az alapvető jogok biztosának intézkedése érinti valamennyi autóst, akit a két napon jogtalanul büntettek meg, nem csak azokat, akik a bejelentést tették. Ha a felügyeleti intézkedés keretében az országos rendőrfőkapitány az alapvető jogok biztosának jelentésében foglaltakkal egyet ért, akkor az autósokat elmarasztaló jogszabálysértő hatósági döntést megváltoztathatja vagy megsemmisítheti. Ennek értelmében valamennyi autós, akit az inkriminált két napon azért büntettek meg, mert az 50 km/h-t túllépve, de a 70 km/h-t el nem érve haladt a kérdéses útszakaszon, számíthat arra, hogy az elmarasztaló határozatot a felügyeleti szerv megsemmisítik, és a kifizetett bírságot visszakapja, szabálysértési priuszát törlik.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi1 2013.04.18. 16:01:48

MÉ KELL MÁSOLGATNI?

Van index honlap, nem vagyunk vakok! köcsögök!

bazd ki, ha kíváncsi vagyok rá, ott az index címlap, nem hogy még a homáron is az pofázzon szembe velem!

Vagy inkább ne is rakj ki ilyen posztot!

Mik ezek a faszságok az utóbbi időben? Tényleg elfirkászosodik a homár.

vagy ezeket kizárólagosan a poszter írogassa az indexre és utána kirakosgatja ide?

elwood 2013.04.18. 16:09:41

@igi1: sztem ülj le és igyál egy konyakot.

elwood 2013.04.18. 16:16:01

@Dr Gregory House: én a nevét is tudom, kaya ibrahim.

igi1 2013.04.18. 16:25:32

@elwood: ezek után

baszki, még nem vakultam meg, ott a totalcar meg index címlap

nem hogy még itt is ezt olvassam

ÁLLJON MÁR MEG A MENET! Eddig és ne tovább, inkább ne legyen homáros új poszt, minthogy ilyeneket másolgassanak (ami, megjegyzem: LOPÁS a totalcarról).

@Dr Gregory House:

mostanába nem láttam őket a határon :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 16:35:37

Ennek a sztorinak a vége engemet is nagyon érdekel.

Meg még az is, hogy mi lesz a járulékos költségekkel (fellebezés illetéke mifene).

Hentes pékné módra 2013.04.18. 16:37:14

@igi1:
az gondolom nem zavar, hogy az összes oldal, beleértve a homárt is az indexhez tartozik..

igi1 2013.04.18. 16:41:18

@daninet: álljá le, mer nem értesz te se hozzá

ezek szerint

ctrl+c

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 16:47:28

@igi1:

Ez nem polgári, fogyasztóvédelmi és szivatós ügy? De.

Ottan máshol a indekszen lehet kommentezni, hogy kifejthessed szakértő vélénysed? Nem.

Igérte neked bárki is bármikor, hogy mindég új fikázódnivalót kapsz naponta többször? Nem.

Hátakkor? Naugye.

Ennyi, lehet megnyugodni.

dr. Aullah 2013.04.18. 16:54:23

@igi1: Ne sírjál már baszod... Minél több helyen kint van, annál jobb.

igi1 2013.04.18. 16:56:00

@dr. Aullah: de baszod, ott az INDEX CÍMLAP mán

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.18. 17:17:41

@igi1: hallod, inkább örülni kéne, hogy eccer a rendőrség van megbaszva hivatalosan.

Agyalap 2013.04.18. 17:26:10

@igi1: Tényleg igyál inkább...

toportyánzsóti 2013.04.18. 17:41:57

Lehet nekik tulórázni hogy a kiesett bevételeket pótolják,addig sem kell nekik a renddel törődniük...

Atörökk 2013.04.18. 17:52:46

@igi1:
Te ma csalánra hugyoztál, vagy mi történt?

igi1 2013.04.18. 17:55:52

@atörökk: csak kiakadok az ilyen szarzsákos posztolgatástól

mert ez kibaszás a néppel a javából

ti meg benyaljátok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 18:12:00

@igi1: Na most akkor erre magyarázd meg, hogy mit baszott el a postoló :D

Amúgy miért kibaszás ez? A TC-n nem lehet hozzászólni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 18:13:24

@igi1: A totálkár a Zindeksz aloldala. A saját anyagukat oda és akkor teszik ki, ahányszor és amikor csak akarják :P

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 18:13:43

@igi1: és pontosan miben is áll a kibaszás meg benyalás fennforgásának a tényállása? Mer most ezt nem nagyon értem.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 18:19:04

@ColT: elég béna virág, meg gazos is.

Atörökk 2013.04.18. 18:22:35

@igi1:
Ezt egy kicsit kifejetenéd?

England win The Ashes! 2013.04.18. 18:32:23

Nofene, hogyhogy a rendszám nincs kiretusálva?

England win The Ashes! 2013.04.18. 18:41:37

@igi1: Mi ez a fene nagy agresszió? Rosszul aludtál? :)

igi1 2013.04.18. 18:42:23

@Dr Jozef Vengloš: hát, az biztos, másolni én is TUDOK, csak engem nem fizetnek meg érte

tudod, máma irigykedek :)

igi1 2013.04.18. 18:44:28

@ColT: akkor tegyék ki a vastagbőrre, de MIÉRT PONT A HOMÁRRA????

England win The Ashes! 2013.04.18. 18:54:18

@igi1: Micsoda? Irigykedsz??? Olvasom a kinderes posztban, hogy téged pénzzel motiváltak a bizonyítvánnyal kapcsolatban.

NA ERRE lehet irigykedni! :DDD

England win The Ashes! 2013.04.18. 18:55:43

@igi1: Mert szegről-végről fogyasztóvédelmes a téma, ráadásul sok embert érint.

És mert itt jól meglehet kommentelni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.18. 19:07:05

És még csodálkoznak Magyarországon, hogy aki teheti külföldi rendszámmal járkál.

igi1 2013.04.18. 19:08:17

@Dr Jozef Vengloš: hát, erre nem, mer az vesztegetés

meg félévente egyszer kaptam, na :)

amúgy meg rendesen vezetek, MINEK 50 km helyett 70-nel menni????

sose értettem a száguldozókat, oké, sebesség, de ilyenkor aztán végképp, hogy lakott területen belül 70-nel menni

baszki, MENJÉ NORMÁLISAN KOCSIVAL, oszt leszarod mindezt

igi1 2013.04.18. 19:12:15

normális embert, meg aki mondjuk 69-el ment, azt mindjárt nem kapják el, az letojja

én igyekszek így közlekedni, ahol tábla van, vagy éppen sebességkorlátozó, ott 1-2 km/h-s sebességgel kisebbel menni, hogy még véletlenül se....

pedig úgy várom már, hogy egy rendőr megállítson és megfújjam a szondát!

szondaszűz is vagyok, meg még büntetést se kaptam eddig (lekopogtam), már 2 éve vezetek, és B1-es kategóriába léptem ám, miközbe 8 éve van jogsim

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.18. 19:12:51

@RosszQtya: Na, én ezért írtam az előző kommentemet, azaz ezt:@Jani haverja:

Bár gyalogosan nem véd az sem...

Atörökk 2013.04.18. 19:16:40

@igi1:
Látom, átjött a lényeg.

Atörökk 2013.04.18. 19:18:41

@Jani haverja:
Most már nem igazán éri meg. És pl. parkolásnál sem mész vele sokra, mert elég hamar rádobják a kerékbilincset. Feltéve, hogy nem vagy csókos, akinek le van adva a rendszáma, hogy nem szabad megbüntetni. De akkor meg tök mindegy, magyar, vagy külföldi a rendszám.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.18. 19:30:01

@atörökk: Nem tudom, másfél éve nem voltam Magyarországon, de amíg ott laktam, hallottam ezt-azt. Sokaknak megérte akkoriban legalábbis a külföldi rendszám.

igi1 2013.04.18. 19:32:54

@Jani haverja: még mindig megéri, csak most már nehezebben lehet beszerezni, a sok hülye csóró kiesett

nem értem: ha nincs pénzed, nem száguldozol, ha meg megteheted, úgyis leszarsz mindent

ha meg nem érzed jogosnak, úgyis utánanézel, meg pattogsz, hát ki az a hülye, aki szó nélkül mindent befizet?

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:33:53

@igi1: Na én ezt a vesztegetést bebuktam. :) Mikor ötödikben félévkor színjeles lettem (tudom, monnyak le!), onnantól az lett a norma (előtte egy másik suliba jártam, ahol, mivel a szüleim nem voltak nagykutyák, előszeretettel húztak le rajzból meg tornából), szóval az volt a motiváció, hogy nyugis nyarat akartam vagy sem. :)

igi1 2013.04.18. 19:35:08

Az biztos: ÉN MINDENT LESZAROK, de tőlem egy kanyit se fognak látni a rendőrök, nem támogatom Pintért!

amúgy meg ott van az index címlap, tessenek ott olvasni

hogy én hogy baszakodok mindig ezzel a lapozgatás szarral, sose akar rendesen bejönni az oldal

inkább tessenek ezen dolgozni

Atörökk 2013.04.18. 19:35:21

@Jani haverja:
Ez így van. Többek között a horror regadó miatt, illetve ha mondjuk nem zebrán parkoltál, csak simán nem vettél parkolójegyet, akkor nem tudtak veled mit kezdeni, ahogy gyorshajtás esetén sem, ha csak meg nem állítottak helyben.

vénszivar 2013.04.18. 19:37:42

@igi1: Nyugi, nagy csöcsű barátnénk...:)

igi1 2013.04.18. 19:37:47

@Dr Jozef Vengloš: na látod, hát én sose voltam színjeles, csak harmadikig :)

viszont a stabil 4,2-4,5 megvolt, és az új érettségimbe is csak 2 négyes volt, pedig matekból duplán szívtam

de ha színjeles lettem volna, akkor is megkaptam volna a lóvét, a tesóm az volt mindig

nekem csak a számolgatásokkal és a kerekítésekkel akadnak problémáim, de a matektanár mindig blikket olvasott matekórán általánosba :)

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:38:43

Nade hogy a poszthoz is szóljak:

ha jól értem, eltűnt a tábla. Nos, akkor bizony tudtommal ilyen esetben ötvennel kell haladni ott. (Lásd még: ha a tábla alatt kiegészítő tábla van, ami nem olvasható, akkor úgy kell eljárni, mintha ez utóbbi ott sem lenne.)

igi1 2013.04.18. 19:39:57

@vénszivar: neked úgyis mindegy, tőled amúgy sincs mit behajtani

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:41:15

@igi1: "nekem csak a számolgatásokkal és a kerekítésekkel akadnak problémáim"

Nem mondod! ;)

(Érettségin matekból a lehető leghülyébb tételt kaptam, aztán valahonnan az agy legmélyebb és legsötétebb fiókjából előjött a megoldás. Szambázva mentem ki a teremből.)

vénszivar 2013.04.18. 19:42:23

@igi1: Inkább NINCS OK RÁ! LÓGÓS CSÖCSŰ!:)

Atörökk 2013.04.18. 19:43:10

@Dr Jozef Vengloš:
Nem. Ne kérdezd, pontosan miért, nem tudom, a Totalcaron leírták okosok, a lényeg, jogszerűtlen volt a büntetés.

igi1 2013.04.18. 19:44:45

@vénszivar: A TERMÉSZETES MELL LÓG, SOSEM TAGADTAM.

mer a szilikont a szilikon tartja! :)

@Dr Jozef Vengloš: ezér is a matektanár a hibás, általánosba leszarta a tárgyat

igi1 2013.04.18. 19:46:55

@Dr Jozef Vengloš: nekem számolni kellett

volt egy rövid tételsor 60 perc alatt, 2-3 pontos cuccal

meg egy hosszú tételsor 90 perc alatt, 3-4 feladattal, amiből választani lehetett

aki tételekből nem vizsgázott ötösre, az tényleg síkhülye volt akkoriban :)

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:47:08

@atörökk: Mindjárt átnézek oda is.

@vénszivar: Gyere a kinderes posztba, kémiai téma van mínium vs alumínium vs sztaniol témakörben. :)

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:49:42

@atörökk: Ja, várjál, látom! A fotón a hatvankilenc egész három tized kilométer per óra az autó sebessége, és ott van a limit is, hogy hetven kilométer per óra.

Így már azért kicsit más a leányzó fekvése.

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:53:12

@igi1: Szűmolni nekem is kellett. Indirekt bizonyítások témakör. Magam sem értem, hogy csináltam, de mintha valaki vezette volna a kezemet. :)

Magyar szóbeli mégjobb volt. Reggel felébredtem, kinyitottam a könyvet, ahol kinyílt, azt a tételt átnéztem. Pont azt húztam. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 19:53:54

@Rosszindulatú Vászka: Hát, erre futotta :) Lesz még, jó sok virág van most, ennél jobb is akad, meg rosszabb is :)

@igi1: Mert szopatás, azért

Hogy jutottatok a lógó mellekig? :D

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2013.04.18. 19:55:53

Ha nem volt ott a tábla, akkor bizony csak 50-nel lehet menni. Egyébként a képen is látszik, hogy mind személyautónál, mint teherautónál 50-re volt állítva a megengedett sebesség, és mindkét esetben 68-tól büntetett a gép, tehát valszeg túl sokan nem szaladtak bele, mivel csak 2 km/h-s intervallum van, ami szívatós.

igi1 2013.04.18. 19:56:31

@ColT: hát csak vénszivarral kekeckedünk egymással kicsit :)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2013.04.18. 19:57:07

@Peti817172M: Sőt, a képen látható autós még gyorsított is, amikor 70-ről lefotózták.

vénszivar 2013.04.18. 20:01:22

@igi1: Na! Mi legalább a sok bunkó között "észnél" vagyunk.:))):D Puszillak!:D

England win The Ashes! 2013.04.18. 20:03:31

@Peti817172M: Na várj, akkor mégis rosszul értelmeztem a feliratot a fotón? Nabakker...

Igaz, én még sosem kaptam ilyet.

Vissza, amit korábban (tizenkilenc:negyvenkilenc:negyvenkettő) írtam.

Manyecska 2013.04.18. 20:07:32

@Dr Jozef Vengloš: színjeles. borzalom:D bár hetedikig én is 4,8-5-ös voltam..kettedik gimiben meghúztak év végén matkból de átmentem, boldog nyaram volt:D na megyek, M1-en mirigy lesz, jót fog tenni,:D:P

Anomalocaris (törölt) 2013.04.18. 20:09:43

Én a kindertojásban találtam traffipaxot. Villant is egyből.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 20:09:44

@igi1: Jaj.

@Peti817172M: És akkor...? A 70-es táblánál nem 70-nél van a bünti.

igi1 2013.04.18. 20:10:01

@Manyecska: jó, hogy szólsz, köcce

England win The Ashes! 2013.04.18. 20:19:48

@Manyecska: Naaa, gimiben azért "sikeresen" lejjebb tornáztam magam. )

Illetve :(

2013.04.18. 20:33:15

1999 óta hetven kilométeres korlátozás van érvényben az Egér úton. Ezt a rendőröknek is tudniuk kellett volna, ha pedig eltűnt a tábla, kötelességük lett volna jelenteni az esetet, de ezt nem tették meg.

Ez a közút kezelőjének a dolga, ha nincs kint a 70, akkor meg ötven ha tetszik ha nem! Az ombudsman meg egy hülye. tökmindegy miért van vagy nincs egy tábla, a KRESZT be kell tartani mert én elhiszem hogy mindenki séróból megmagyarázza hogy miért hülyeség az adott rendelkezés és akár forgalommal szemben is lehet autópályán haladni óvatosan a leállósávon ha túlmentél a lehajtódon, mert mennyi benzin a következő lehajtó és te meg tudsz vigyázni, másrészt a nyomiparkolóhelyre sem jönnek a rokkantak talán évekig tehát minek gyalogolnál, meg különben is, de ez van!

2013.04.18. 20:35:41

@Manyecska: .kettedik gimiben meghúztak év végén matkból

Csak? Ezzel a helyesírással? Mi volt az? Gettógimi? Grafittiből és deszkázásból jeles voltál remélem! :)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 20:47:27

@Cicmen: Azám, de ha a rendőrnek tudnia kéne, akkor észre kéne vennie, hogy eltűnt a tábla -> onnantól kezdve meg bizonyított, hogy esetleg nem volt kint. Jelen esetben a tábla nem volt ellopva, mivel nem volt rendőri, vagy állampolgári bejelentés a tábla elopsáról. Tehát 70...

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 21:04:46

@Cicmen: de hát ott vannak a táblák és eddig is ott voltak.

Don Quixote de la Ferko 2013.04.18. 21:08:38

@Cicmen:

Háromszázan futottak bele. Tényleg azt hiszed, van esélyed ezekkel elhitetni, hogy a KRESZ erősebb, mint a megszokásból vezetés?
Ombudsman és a totálcar arról zenél, hogy az a szakasz gyorsforgalmi út, de nem láttam még bizonyítékot, hogy valaki táblával vagy egyéb módon ezt igazolni tudta volna.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 21:11:18

@Don Quixote de la Ferko: akkor nem olvastad a cikket, ott van aki fényképpel reklamált.

Don Quixote de la Ferko 2013.04.18. 21:19:02

@Rosszindulatú Vászka:
Az utána kirakott 70-es tábla fotójával.

Gyorsforgalmi tábla van?

Anomalocaris (törölt) 2013.04.18. 21:27:45

Hát aki az Egér úton nem tud egérutat nyerni, az nem is érdemel mást.

Manyecska 2013.04.18. 21:39:34

@Cicmen: hógyne, a városliget szélén volt! Bp.3 dikk legerősebb gimije volt akkortájt:(..a T.Blanka..

Manyecska 2013.04.18. 21:40:39

@igi1: :DDDDD nagyon durva volt!:D na megyek borogatni magam. jó éjt:D!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 21:41:12

@Don Quixote de la Ferko: Milyen utána?
Van bizonyíték arra, hogy ellopták a táblát?
Közútkezelő nyilvántartása szerint kéne ott lennie táblának? Kéne...
Ha nincs, akkor...

Don Quixote de la Ferko 2013.04.18. 21:47:45

@ColT: Ha nincs, akkor 50. Ennyire egyszerű.

igi1 2013.04.18. 21:51:33

@Manyecska: inkább fárasztó, lehetett volna jobb is

de az ÉLiás volt a legjobb :D

igi1 2013.04.18. 21:53:48

@Uttar Pradesh: na ugye, hogy mindig nekem van igazam! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 21:59:01

@Don Quixote de la Ferko: De volt. És nincs bizonyítva, hogy nem volt.
Amúgy lakott területen van az a szar?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.18. 22:02:19

@Don Quixote de la Ferko: Illetve olvasd csak el a cikket, az előzőeket is, amik a TC-ről linkelve vannak. A yard nagyon sumákol.

igi1 2013.04.18. 22:08:10

@ColT: ha olyan SIMA LENNE A HELYZET, akkor miért kellett ehhez ombudsman?

szerintem ott az autósok sem voltak korrektek, nemcsak a rendőrök

azok ezt tudták, nyilván azért álltak oda, hogy elkaphassák a balekokat

Don Quixote de la Ferko 2013.04.18. 22:19:26

@ColT:

"további érdekesség, hogy a BKK-nál a két szóban forgó rendőrségi mérés után érkezett lakossági bejelentés arról, hogy eltűnt a hetvenes tábla. "

Nem volt. Köszi, hogy megkértél, újra elolvastam (újra), és még mindig azt olvasom benne, hogy nem volt tábla.

England win The Ashes! 2013.04.18. 22:25:16

@igi1: "azok ezt tudták, nyilván azért álltak oda, hogy elkaphassák a balekokat"

Ez mondjuk konkrétan szemétség is a részükről. Érdekes, mikor ilyen-olyan bűnesetet kellene felderíteniük, már nem ennyire szorgalmasak.

Nem ezzel kapcsolatban jut eszembe, de az automata sebességkamera lenne az ideális megoldás. Nincs duma, apellálás, vesztegetés, fekete üveges audi feletti szemhunyás. Mindenkit, aki túllépi a megengedett sebességet, fotóz.

Atörökk 2013.04.18. 22:28:09

@Dr Jozef Vengloš:
Van már jó néhány ilyen telepített, fix kamera pl. az autópályákon.

igi1 2013.04.18. 22:33:03

@Dr Jozef Vengloš: nekem nagy kedvencem az, amikor 30-as táblához állnak be

meg amikor stop táblához

nem is értem a hőbörgést, tényleg tessék betartani a sebességet, és pont

ha tábla van, tábla, ha meg nincs, akkor 50

egyszerű még nekem is, mint a faék

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 22:38:54

@Don Quixote de la Ferko: ez pont lehet a rendőrök sumákolása is. Hamár.

England win The Ashes! 2013.04.18. 22:41:34

@igi1: Ó, minket az öcsémmel egyszer éjjel egykor intettek le, a sajár falunkban (hosszú, több kilométeres főút). Tél volt, hó esett (az ünnepek nem jöttek, mert február volt), integettek a lámpával, az öcsém meg nyugodtan továbbhajtott. :)
Méterekkel utána állt meg, de jó fejek voltak, nem büntették meg, csak szondáztatták. Kérdik tőle, hogy nem látta a lámpát? Erre ő: "olyan furcsa szögben volt, azt hittem, elakadásjelző". :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 22:43:21

@Don Quixote de la Ferko:

" Ide kívánkozik az ombudsmani jelentés azon állítása, hogy a Budapesti Közlekedési Központ tájékoztatása szerint 1999 óta hetven kilométeres korlátozás van érvényben az Egér úton. Ezt a rendőröknek is tudniuk kellett volna, ha pedig eltűnt a tábla, kötelességük lett volna jelenteni az esetet, de ezt nem tették meg. "

Atörökk 2013.04.18. 22:43:28

@Dr Jozef Vengloš:
Nem vagyok benne biztos. Bevételi forrásnak nagyon jó, ugyanakkor azt elhallgatják, a balesetek sokkal nagyobb részét okozza a relatív gyorshajtás a tényleges sebességtúllépésnél. Továbbá az agresszív, másokat veszélyeztető vezetőket nem szedik ki a forgalomból.

gabors 2013.04.18. 22:51:27

@Jani haverja: Nem vagyok szakerto de magyarkent kulfoldi rendszammal ha lakcimed is van Mo-on mar nem legalis csak 24 orat .... Ha megsem igy van akkor valaki kijavit !!!

Pont az ugyeskedok miatt... mindenki sziv ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 22:52:21

@Manyecska: odajart az unokatesom
az lanygimi volt leginkabb

Atörökk 2013.04.18. 22:54:13

@gabors:
Talán 30 napot lehet most, valamit variáltak a törvényen, mert baromság volt, egyáltalán nem volt életszerű és betarthatatlan volt.

igi1 2013.04.18. 22:54:33

@gabors: ez így van, de ha van céged külföldön, és munkaeszközöd a kocsi, külföldi rendszámmal, akkor nem vonatkozik erre a cucc

akkor is, ha itthon vagy bejelentve

vénszivar 2013.04.18. 23:01:27

Az Egér úton azért van ez a kibaszás, hogy nehogy azt gondolják már, ha nincs ott a tábla, akkor cincoghatnak az egerek. Hukkk.

vénszivar 2013.04.18. 23:07:02

@atörökk: 2006.06.27. tették fel s a 3 azaz három hozzászólás 2007.-es. nagyon mulatságos.

gabors 2013.04.18. 23:08:15

@igi1: de ezt azert egy sokan nem tudtak es nem volt leglabbis eleinte az olyan egyszeru hogy mindezt a tenyallast hogyan tudod ott helyben bizonyitani sokaktol elvettek forgalmit is meg egyebek (ha igaz mert nekem van otthni cimem de a Prius-om nem keteltu hogy haza tudnek vele mennie. (de osztrakiabol vagy svedisztanbol jartak haz kocsival)

Emlekszem mekkora szopasokrol lehetett olvasni ha valtozott akkor bocsika.

igi1 2013.04.18. 23:09:51

@gabors: van mobiltelefon

ha olyan sok hülye ott halad el, és nem menne gyorsan, még fotózhatna is, lenne rá ideje :)

England win The Ashes! 2013.04.18. 23:23:49

@atörökk: De, hidd el, hogy jobb, mint a közeg az út mellett, aki beleköt abba, hogy kicsit koszos a rendszámod, de a dzsipszik kockaladáját továbbengedi.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.18. 23:48:57

@atörökk: Hozzá is szóltam :)

Én vagyok ott a negyedikkk! :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.18. 23:49:56

@vénszivar: Én azért a biztonság kedvéért rittyentettem oda egy 2013-as hozzászólást :)

vénszivar 2013.04.18. 23:54:01

@Jani haverja: Megnéztem. Nehogy bajod legyen belőle. Kisérthet a múlt.
Én meg hozzászóltam egy 2016-oshoz!:):D

gabors 2013.04.19. 05:25:47

igi1 2013.04.18. 23:09:51
@gabors: van mobiltelefon"

szoval mondod a rendornek hogy hivja fel az altalad megadott szamon az altalad megadott szemelyt aki nagy orommel igazol TEGED ... fasza egy elmelet !@!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.19. 06:32:06

@igi1: Miért nem voltak korrektek a rendőrök?

@Don Quixote de la Ferko: Lakossági bejelentés. A mérés UTÁN.
Tehát akkor amikor a rendőrök mértek, még kint volt, mert nekik is be kell jelenteni, ha eltűnik. (Nem beszélve arról, hogy ha nem jelentették, akkor mulasztottak.)
Illetve a cikkből kiderül, hogy töbször meg van ismértelve a tábla.
Lehet elolvasni harmadszort is.

@gabors: LOL :)

@Rosszindulatú Vászka: Már mondtam neki, nem fogja fel.

vénszivar 2013.04.19. 06:35:39

Jól van! lófasz ma is feltolta a napot...:):D

2013.04.19. 06:45:10

@Manyecska: Bp.3 dikk legerősebb gimije volt akkortájt:(..a T.Blanka..

Engem nem mertek erős középsuliba íratni drága jó szüleim. :)))

2013.04.19. 06:51:34

@Don Quixote de la Ferko: van esélyed ezekkel elhitetni, hogy a KRESZ erősebb, mint a megszokásból vezetés?

Szerintem ilyet én is megszívnék, 70, aztán 50 egy szakaszon aztán megint 70. A gond azzal van hogy vitatkoznak. Létezik máshol is hasonló korlátozás benzinkút, behajtó, vagy kereszteződés miatt arra az esetre ha ki van kapcsolva a lámpa.
Az ombudsman meg külön állatfaj ahogy látom.

2013.04.19. 06:56:28

1999 óta hetven kilométeres korlátozás van érvényben az Egér úton. Ezt a rendőröknek is tudniuk kellett volna, ha pedig eltűnt a tábla, kötelességük lett volna jelenteni az esetet,

A rendőrnek miért kéne jelenteni, nem értem. Annyiban igazuk van, hogy eltűnhetett a tábla mert egy kereszteződésnek van feloldó hatálya mindenféle korlátozásra vagy megengedésre és ezt tudni illik, viszont a bambáknak kitehették volna az ötvenes visszakorlátozást. Ez a poszt jogos is meg nem is, attól függ milyen szemszögből akarjuk nézni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.19. 07:00:16

@Cicmen: "A rendőrnek miért kéne jelenteni, nem értem. "
Azért kéne, mert benne van a munkaköri leírásában.
Ha kimegy traffizni, akkor megvan, hogy oda mennyé' ki, me' ot a 70-es korlát. Odamegy, oszt' nincs? Akkor alapból is kéne szólni az őrsre, hogy főnök, itt nincs tábla.

Amúgy nem nagyon hozott a yard és a BKK arra bizonyítékot, hogy nem volt ott a tábla. Pl. lefényképezni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.19. 07:50:56

@Rosszindulatú Vászka: na meg ugye, hogy csalásért elővesznek-e valakit?
vajon? :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.19. 08:02:06

A büntetés jogos, ha 70-es tábla van, akkor a faszér szutymorog 69-el??
ménem tolja 80-al, 90-el!?

Manyecska 2013.04.19. 08:16:54

@Egyéves Önkéntes: :)) nekem meg 70-vel kéne tekernem?? mert soxor járok biciklivel..:)))

Troppauer_Hümér 2013.04.19. 08:18:42

Mostanában hálistennek ritkábban van idejük fotóművészt jáccani, két gyanúsított halálraverése között letelik a műszak.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.19. 09:32:41

@KAWAszaki: pár éve volt egy rövid időszak, mikor nem mérhettek szabájtalanul parkolva meg ijenek, de nem tartott sokáig.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.19. 09:43:09

@KAWAszaki: Akkor a terület tulajáé a beszedett bünti ;)

CID 2013.04.19. 10:10:29

@KAWAszaki: Örsöddülő út mióta magánterület ? A zöld nyilat nézd :)

igi1 2013.04.19. 10:20:32

@ColT: miért nem voltak korrektek az autósok?

50 és pont

ha rendőr lennék, én is tudnàm a helyeket, ahol több bevètelem lenne

ez nyilván egy ilyen hely, ahol az autósok nagy része szart bele mindenbe

végül is nehéz eldönteni, kinek van igaza, az ombudsman meg ne álljon egyik fél pàrtjára sem

ha volt tábla, sok autós, biztosan volt bizonyïték

ez már kabaré szint

a büntetés jogossàga kètsèges, de attól meg nem biztos, hogy az autósok jogosan háborognak, a rendőrök meg szemetek

normális állampolgár tudja, ha van tabla 70, netàn első bünti utàn, másodszor fenykepez, ha meg nincs, 50.

ha úgy lennének lebüntizve, hogy ott se voltak, akkor jogos

de az beszédes, hogy sok autósról van szó

viszont azt se értem, ha egy ilyen jó hely büntetésügyileg, sose állíam volna el onnan rendőrként :)

nem minden ott elhaladt kocsi kapott büntit

a másik, miutàn lefènykèpeztek, akkor ha gyorsitasz, még nagyobb lúzer leszel, hiszen elismered hogy gyorsan hajtottal, fotó, még gyorsabban megyek csakazértis

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.19. 10:22:48

@igi1: Látod, nyomikám, hiába teszik ki akárhány oldalra is, ha egyik helyen sem olvasod el normálisan, hogy fel is fogja az a csöpp agyad!

Először is: normális tempóban haladtak, mert 70 a megengedett és 69-el meszelték le őket.

Másodszor: nem hagyták annyiban, csak azt is leszarták a rend éber behajtói, mert elutasították a polgik beadványait.

Mondtam már, hogy kussolj?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.19. 10:22:52

@igi1: "50 és pont"

Miért?
70-es tábla volt kint.

igi1 2013.04.19. 10:27:49

Tényleg KABARÉ már, ami itthon van, úgyis mindenki azt csinál, amit akar.

aztsem értem, hát csak van bizonyíték arról, hogy 70,vagy 50.

Az hogy a Bkk Szerint x úton mi van, mi nincs egy dolog, ha tábla ott van,lehet menni

olyan ez, mint az, hogy a mávos jegyeladónak sem hiszünk el semmit bemondásra

most majd a cikk hatására 50-nél többel nem mernek menni

ez eredmény :)

ha van fénykép, bizonyíték, akkor nem lenne vita

igi1 2013.04.19. 10:29:39

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: :)

megbüntettek lúzer? te csak perkàlj

:D

@ColT: akkor egyszerű lenne az ügy

2013.04.19. 10:30:04

@zsiráfffff: sajnos ez így kevés. nevek kellenéenk. Kovács József rendelte el a trafizást, Nagy Imre és Kerecsen Béla zászlós hams adatokat írtak a jegyzőkönyvbe, dr. Gelencsérné Priusz Judit alhadnagy pedig hazugságokat írt a fellebezésekre.
Ezért ők lefokozást és pénzbüntetést kaptak.

Ez esetben lenne korrekt a hír.
Így csak egymást melengetik a szarok a rendőrség védőernyője mögé bújva.

Ez ügyben konkrét emberek voltak aljas csaló hazug gazemberek. Akikre nem szabad hatalmat bízni.

2013.04.19. 10:31:40

@igi1: butaságot írkálsz. Le kéne pihenned, nem neked való ez a mai nap.

igi1 2013.04.19. 10:34:16

mindenesetre NORMÁLIS, EGYSZERŰ KÖZLEKEDŐT ilyenkor sem büntetnek meg

jellemző, hogy mindig a büntetettek hàborognak

sosem azok akik ezt letojjàk, mert normàlisan vezetnek

hàt mit érdekel az, hogy néhány barom így járt

csak tessenek fizetni, ha továbbra is ez a rendszer

aki meg mindent betart, azt nem kapjàk elő

úgyhogy letojom, kit miért és hogyan büntettek

teccettek volna rendesen vezetni

ha van bünti reklamàlni, utna perkàlni

ha meg egyszer büntettek, és fizetnem kellett, akkor máskor ne tessèk ott vagánykodni

újra és újra ez az eset

ez mindent elmond, kik is vezetnek autőt

igi1 2013.04.19. 10:36:00

@Kulics: lehet, engem nem büntettek még meg
(llekopogom)
én nem tàmogatom pintért egy kanyival se!

miért van az, hogy a majd 2,5 év alatt egyszer sem állïtott meg rendőr?

ja, hogy betartom a sebességet, nekem mindegy, ki, hol és miért mér

2013.04.19. 10:36:35

@Dr Jozef Vengloš: "dzsipszik kockaladáját továbbengedi"
arról hallottál hogy szerteszét birságolják a borsodi falvakban a cigányokat mert nincs prizma a biciklijükön meg ilyesmit. direkt szemétkedésből ?

2013.04.19. 10:38:04

@igi1: felfognád végre, hogy ott 70-nel lehet menni ??????

A szabályosan autózókat büntették meg és téged is megbüntetnek ha aznap arra jársz.
Akkor mekkora arcod lenne ?

Nem fogod fel, hogy ez az egész cikk lényege ?????????????

igi1 2013.04.19. 10:39:21

de az tuti, hogy ott kinéznének, leszorítanának, dudálnának, ha 50-nel merészelnek menni ezen a helyen

attól még, hogy 70, nem kötelező annyival is menni

igi1 2013.04.19. 10:40:39

@Kulics: nem érted, mi? 70-nel LEHET menni!

de nem kötelező annyival is menni!

az úton is lehet 90-nel menni, attól még LEHET 75-80-nal is haladni

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.19. 10:42:42

@igi1: Mi az, hogy nincs bizonyíték? Szerinted a közútkezelőnél és a yardnál nem tudják, hol, milyen tábla van kirakva?
Illetve minek kéne lennie?

Az eset után 1 vagy 2 nappal jött a bejelentés, hogy ellopták a táblát.
Na most ez feltételezi, hogy a kérdéses időben ott volt a tábla, mert ugye ha nem lett volna, akkor a rendőr is bejelenti.
Ha nem jelentette be, hogy nem volt ott, akkor meg szintén mulasztást követett el, szerintem ebben az esetben is jogtalan a brság.

"de az tuti, hogy ott kinéznének, leszorítanának, dudálnának, ha 50-nel merészelnek menni ezen a helyen"
Ennyi.

"miért van az, hogy a majd 2,5 év alatt egyszer sem állïtott meg rendőr?"
Régóta engem sem. Mert már nem nagyon állítgatnak meg, azért.
Ha letraffiznak, már nem állítanak meg, jó reggelt!
Az 10 éve volt még.

2013.04.19. 10:43:48

@igi1: ja bocsánat.
nem tudtam hogy elmeroggyanttal van dolgom a személyedben.
nagyon szeretném ha soha nem találkoznék olyan eszement barommal aki azért meg 50nel nehogy a 70nél megbüntessék.
Tudod hogy vannak 30-as korlátozó táblák is ?
Miért nem mész örökké csak 30cal ? Lehetőleg autópályán is.

Jéééééééézusom, te beteg vagy.
Olyan durván túlfejlett az egód hogy képes vagy a baromságokba is belemenni nehogy el kelljen ismerned hogy ostobaságot írtál.

Brrrrrrrrrrrrrrrrr

igi1 2013.04.19. 10:44:09

mindenesetre, nekem mindegy lehetek ertetlen, meg én a hibás

TI MEG FIZESSETEK, és kuss

ha nem tetszik, lehet lelépni

ennyi

igi1 2013.04.19. 10:46:47

@Manyecska: ugye?

ki lettem pécézve, mer magukravették a lúzer szót

össztűz :)

pedig elsiklanak amellett, hogy a normálisan közlekedők ott nem kaptak büntit

attól még, hogy 30, 70, 90, még nincs köbe vésve, hogy annyi

a tábla meg eltűnt

@Kulics: hiába pattogsz nekem NEM ÉN ADTAM A BÜNTETÉSED

ha csak fele ennyi pattogó lenne, amikor kell, nem itt tartanánk

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.19. 10:53:54

@igi1: Nem büntettek meg gyorshajtásért még soha. Egyszer próbálták, de akkor sem sikerült. Ez egybeesik azzal, amikor a behajtás lett az elsődleges prioritás. Na az akkor be nem fizetett bírságból vettem egy blokkolót, azóta szarok a lesifotósokra.
Az sem megoldás, hogy 50-nel mész, nyomikám. Vidáman kiülnek egy 30-as táblához is, amit már benőtt a természet, nemegyszer ilyen helyeken jelez a kütyüm.
Neked is csak addig ilyen nagy az arcod, míg te nem kerülsz sorra.

2013.04.19. 10:54:17

@igi1: nem pattogok.
Csak képes vagy egy tökéletesen életidegen álláspontba betemetkezni csak hogy igazad legyen ("én ötvennel megyek mindenhol nehogy megbüntessenek").

A 70es táblánál jogtalanul büntetik meg a 69-cel autózókat.

Nem tudsz annyira óvatosan élni, hogy a szándékos aljasságtól meg tudjad magad óvni. Te most betemetkeztél ebbe a hamis álláspontba.

Szenthomárság 2013.04.19. 10:57:33

@Kulics: nagyon helyes! a szabályok rájuk is vonatkoznak!
(egyébként pedig ez csak a beteg agyú TASZ-osok élénk képzeletében van így, egyébként a kutya nem mer hozzájuk szólni)

Szenthomárság 2013.04.19. 10:59:04

@Kulics: Arról nem beszélve, hogy ha lassan megy és baszakszik, az sokkal balesetveszélyesebb.

2013.04.19. 11:03:24

@Szenthomárság: te összekevered a cigányok agresszív kigyúrt bűnöző csoportjait a mélyszegénységben élő nyomorgó és hallgatag tömegével.
Az előbbi csoporthoz nem mer a rendőr hozzá se szólni és az utóbbi csoporton bosszulja meg minden frusztrációját.
Továbbörökítva az erőszak és fogat fogért kultuszát.

Manyecska 2013.04.19. 11:03:28

@Cicmen: ne röhögjé különben:) mert múlt héten végigdeszkáztam az ósanban a sportosztályt /vidéken sokáig alszanak az urak, kora reggel volt:D/:))

Szenthomárság 2013.04.19. 11:06:16

@Kulics: jaj haggyámá a bölcsészdumával
azok a falusi hordák ugyanúgy kilopják a többiek szemét is
nincs ott biztonságban semmi, se öregaszzony, de kert, se fém

attól hogy valaki szegény, még nem kell az udvar közepére szarni

Troppauer_Hümér 2013.04.19. 11:16:02

@igi1: miért van az, hogy a majd 2,5 év alatt egyszer sem állïtott meg rendőr?

Mert bármilyen hülyék, még ők is leveszik, hogy a traktor vs. Opel Astra csatából csakis vesztesen kerülhetnek ki?

Amúgy: ezeket sem állították meg, viszont csaltak a pribékek. Ha eddig nem értetted, eztán sem fogod.

Troppauer_Hümér 2013.04.19. 11:17:04

@Kulics: Arról hallottál, hogy nem fizetik be, mert úgysem övék a bicikli? :D

2013.04.19. 11:18:18

@Szenthomárság: egyetértek veled, szétlopják a világot.

De a lopásért kéne elkapni őket és internálótáborba vinni, elzárva a normális emberektől.

Bicikli sárhányóért megbüntetni az nagyon béna dolog és beismerése annak hogy tehetetlen a társadalom velük szemben.
Hisz a büntetést nem fogják befizetni.

Troppauer_Hümér 2013.04.19. 11:19:34

@Kulics: Igi leragadt a 69-nél, tovább nem is akar nyal..izé lépni.

England win The Ashes! 2013.04.19. 11:21:05

@Kulics: Volt ott hetvenes tábla a büntetés kiszabásakor?

Ha volt, a posztolóéknak van igazuk.

Ha nem, akkor sajna a rendőröknek.

CID 2013.04.19. 11:24:11

@igi1: Na az ilyeneknek csuklik a mamája egész nap. Sosem értettem, mi a bűbánatért kell 75-el döcögni, száraz úton egy viszonylag új autóval......

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.19. 11:25:43

@Dr Jozef Vengloš: Van benne valami, de nem értek egyet teljesen.
Már találkoztam olyannal, hogy a 4 általánossal kátyúzó "Béla" kihajított egy 20-as(!) táblát városon kívül, ami kb. 12 szabály felrúgása, de a rend kedvéért feloldó táblát a kátyúzás utánra nem tett. Mire a KMB kiült a térség egyetlen trafijával a bokorba és gyártotta a 20 helyett 90-esre vonatkozó büntiket, mert még 10 km múlva is 20-szal kellett volna csordogálni.

Szabályos? Persze. Lincspozitív? Persze.

Manyecska 2013.04.19. 11:26:20

Namármost, fel kell venni a forgalom ritmusát a kresz szerint. Nem lehetne erre hivatkozni akiket megbüntettek??:))

Manyecska 2013.04.19. 11:27:47

Istenem, egyszer látnám hogy a belső sávban negyvennel max. vakaródzó tetveket, meg kalapos urakat büntetnék meg, életem egyik lexebb napja lenne!

England win The Ashes! 2013.04.19. 11:34:51

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Az nekem is gyanús, hogy pont azt az utat pécézték ki a fakabátok, és meglehet, hogy épp azért, mert a tábla hiányzott (ha tényleg hiányzott).

Manyecska 2013.04.19. 11:37:59

@CID: komolyan, ráfékez már öt perccel a balkanyar előtt..satu!, te vígan beleszállsz a seggébe majd, jobbra nem ránthatod mert jönnek /mellesleg gyerekkel vagyok/....éééééés aztán még fészket rak /uram szerint/:D a belső sávban. Úristen!:((

2013.04.19. 11:40:00

"ez a hír már volt index főcím, minek a homárba?"

ez volt már ?

Manyecska 2013.04.19. 11:41:25

@Dr Jozef Vengloš: ebből már volt egy érdekes ügy itt a Szentendrei-útnál Sz.felé, az Aquincum után, szintén táblahiány vagy mi...:( szénné büntették..

Manyecska 2013.04.19. 11:48:18

Áhhhh! múltkor a stopsopnál egy tyúk behajtott a behajtani tilos táblánál oszt még neki állt feljebb amikor megtalálták a bótba..:D Azt mondta "rendőr vagyok, feljelenthetem" Akkor kezdtünk röhögni..:D mondtuk itt a nemzetbiztonság:D .....a "drogos k....va" volt a legenyhébb amit kapott a bácsitól....

vénszivar 2013.04.19. 12:00:20

@KAWAszaki: Lehet,hogy pintéré a terület...:) ő meg nem tűri a zajt, port meg a száguldást!

qwertzu 2013.04.19. 12:07:27

@igi1: "Az hogy a Bkk Szerint x úton mi van, mi nincs egy dolog, ha tábla ott van,lehet menni"

Ha nincs bizonyíték az ellenkezőjére, akkor a közútkezelő nyilvántartása az irányadó. Tehát, ha a rendőrség nem tudja bizonyítani, hogy NEM volt ott a tábla, akkor a tábla ott volt.

igi1 2013.04.19. 12:24:19

@CID: hát nekem nem új van :)

amúgy meg nem lehet mennem a első sàvba 70-nel, mert féltem az életem 90-nèl

én cammogok, de a barmokat kivétel nélkül elengedem, hadd menjenek

a múltkor elengedtem egy idiótàt, hát nem azt látom10 perccel később a faluba, hogy a rendőrökkel cseveg? oszt az illető famíliával száguldozott

igi1 2013.04.19. 12:26:19

@qwertzu: vagyis patthelyzet

tehat eked sincs igazad, meg nekem se

@Kulics: vőt, meg is kaptam ezé tegnap a magamèt

igi1 2013.04.19. 12:30:30

@stillmátyás: na ugye! :)

tehàt nem mondhatjátok rám se, hogy megint hûlye vagyok, meg én se mondhatom, hogy igazam lenne

ha csak ennyi eljutna itt a zemberek agyáig

jelentem: én minden idiòta, száguldozô àllatot elengedek, mer én ráérek, meg nem verem ki arra, hogy másoknak betegyek, csak hogy ök ne haladhassanak

én is igyekszem menni annyival, amennyivel kell, de 79-es tàblànál, max 65-tel, vagy 69-el :)

England win The Ashes! 2013.04.19. 12:33:28

@igi1: " hát nekem nem új van"

Milyen kocsid van, Volga 21? :)

CID 2013.04.19. 12:33:33

@igi1: Nekem sem új, de az tutti, hogy az a kocsi nem kap műszakit, ami nem tud 90 km6h-val haladni, annak a sofőrnek meg, aki nem tud biztonságosan 90el haladni, jogsi nem kéne. Ez a sok cammogó balfék szerintem közvetve több balesetet okoz, mint a gyorshajtók.

@Manyecska: 55-ös út reggel csúcsforgalom, traktor 30-al, esélyed sincs előzni:(

Manyecska 2013.04.19. 12:45:21

@CID: nagyapámnak az volt! hivatásos sofőr volt. Akkor idegelt le amikor két pótkocsis kamiont próbált megelőzni a telekre menet:P..!:)

Don Quixote de la Ferko 2013.04.19. 13:35:31

@Rosszindulatú Vászka:

Semmi probléma, sumákoltak a rendőrök, nem jelentették.

És? Ez nem mentesíti a gyorshajtókat.

Ha látom, hogy a rendőr leszereli a táblát, kiáll mérni, és 20 perc múlva újból arra megyek, akkor nekem az éppen aktuális közlekedési helyzethez kell alkalmazkodnom, nem ahhoz, hogy a rendőr sumákol, oszt le van tojva minden, mehetek mert 25 perce még élt a 70-es tábla.
Lófüttyöt, 50 él, és ez bármennyire nem tetszik a 300 tajgetosz szökevénynek, ez van.

Don Quixote de la Ferko 2013.04.19. 13:41:20

@Manyecska:

Tojok a forgalom ritmusára, meg az ideggyenge száguldozókra. Ha nem tetszik neki a tempóm, megelőz, de néhány elmeroggyant miatt rohanjon az, akinek 10 anyja van.
Speciel ott két sáv van, ha a külsőben megyek 50-el, a többi barom nyugodtan mehet amennyivel akar, nem tartom fel őket. Megjegyzem, ha kint van a 70-es tábla, ez akkor is igaz. A sok elmegyógyszökevény elfelejti, hogy az nem kötelező, hanem maximált.

Don Quixote de la Ferko 2013.04.19. 13:43:24

@Manyecska:

Teljesen jogosan.
Az élet kegyetlen. Azóta kitették a táblát, de ha lelopják, akkor tábla nélkül lakott területnek számít, akár tetszik, akár nem.
Kár, hogy a másik oldalra nem állnak ki, csak ritkán, ott a 99% letojja az 50-es táblát.

Manyecska 2013.04.19. 14:54:44

@Don Quixote de la Ferko: nem, mink betartjuk de könyörgöm, hányszor látni belső sávban 30!-val, 40-el vánszorgókat, már másodjára fordul elő hogy közveszélyeztetnek. Te örülnél neki ha satut kellene nyomnod? Ugyehogy.

vénszivar 2013.04.19. 14:59:30

@igi1: 12:24:19 "Kicsim"! Hol merre helyezkedik el az az "első" sáv? A senki földje után? :):D

igi1 2013.04.19. 15:56:56

@vénszivar: képzeld oda a b betűt, köcsög ipad nem akarja nèha felfogni, hogy megnyomtam egy betűt

Taxomükke (UK) 2013.04.19. 18:05:31

Itt Angliában csak az autópályán lehet 70-nel menni...

England win The Ashes! 2013.04.19. 18:07:38

@igi1: Béna apple. Cseréld le valami más tabletre.

lutria 2013.04.19. 19:00:55

Azért az érdekes hogy valszeg a XI.kerületi rendőrök trafipaxoztak akik tutira nem először jártak arra és nagyon jól tudhatják hogy mennyi a sebességhatár azon az úton és ők is 70-el téptek vissza az rendőségre amikor véget ért a szolgálat.
Úgyhogy azt a 2 zsarut név szerint is fel kellene nyomni valahol mert nagy valószínűséggel szándékos volt ez az eljárás.

vénszivar 2013.04.19. 20:19:08

@igi1: "csókolom" azt a csöpp újbegyedet:)

Xezs 2013.04.21. 17:43:57

@igi1: Egyszerű lenne, csak a mgyarok nagyobb része felsőbbrendűnek gondolja magát, és bedurcizik azon hogy neki megmondják, hogy mennyivel menjen.

Ilyen idióta szabadságharcos felfogású a ország legalább fele.

Xezs 2013.04.21. 17:47:41

@ColT: Valóban kint volt? Itt ez a kérdés. mert ha teszem azt leesett, akkor az autós nem tudhatja, hogy azért nincsen ott, mert leesett, vagy szándékosan levették, mert már nem érvényes a 70-es korlátozás.

Szóval ha volt tábla akkor jogos a hőbörgés, ha pedig nem volt (akármilyen okból) akkor nem.

Iginek igaza van abban, hogy a mai magyar autós társadalom nagy része sunyi szemétládákból áll.

Xezs 2013.04.21. 17:48:51

@Kulics: "direkt szemétkedésből"

Csak egy kérdés: Előírja a KRESZ a prizmát, vagy sem?

2013.04.22. 12:06:09

@Xezs: erre egy régi viccel válaszolok neked:
Két halálra ítélt rab ül a cellában egy alabamai börtönben. Egy néger és egy fehér. Kérdi a néger: -te mit csináltál ?
- Megöltem egy rendőrt - válaszolja a fehér rab, - és te ? - kérdez vissza.
- Én egy lámpa nélküli biciklivel mentem az úton. Igaz nappal volt - válaszolja a néger.

Manyecska 2013.04.22. 14:22:29

@Xezs: én nagy bicajos vagyok, a prizmát majd temessétek mellém, szart sem ér:D!....

HUNlac · http://www.boorze.com/hu/felhasznalo_hirdetesei/2fcab/ 2013.04.23. 15:50:01

Pintér@Taxomükke: az angolok a kormányt is rossz helyre rakták, mit vársz?!:D
süti beállítások módosítása