Tamás mit sem sejtve vette át Asus notebookját, amin csak bekapcsolva látszik, hogy beteg a kijelzője.
Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy naiv voltam és PickPack ponton való átvétellel rendeltem egy notebookot a levél tárgyában nevezett Ipontól. Persze jobb lett volna személyesen átvenni, ellenőrizni és kipróbálni, de egyrészt mivel egy másik informatikai cégtől többször rendeltem már ezt-azt az átvétel hasonló módját választva, ezért volt némi bizalmam a PickPack pont hálózat futáraiban, így megkockáztattam.
Tegnap meg is érkezett a nevezett notebook és már a fólia bontásakor furcsának találtam, hogy színvonalasabb versenytársaival ellentétben az Ipon nem zárja le a dobozokat saját céglogós matricájával. Ez probléma, mert egy notebook dobozát muszáj felnyitni a futárnak való átadás előtt, hogy a benne lévő garancialevelet érvényesíteni lehessen (ez szerencsére meg is történt), céglogós zárómatrica híján viszont a szállítás folyamán bárki bármit csinálhat a doboz tartalmával. No mindegy, a gép és tartozékai megvoltak, így csak hümmögtem a fapados fóliázás láttán.
A gép első ránézésre úgy tűnt, teljesen rendben van, ennek ellenkezője csak a bekapcsolás után derült ki...Ugyanis üzembe helyezve a notebookot nem tudtam nem észrevenni a kijelzőn látható törést (illetve csak az volt látható, viszont a panel hátulról tört meg, mert kikapcsolva szinte egyáltalán nem látszott a képernyőn semmi sérülés, lásd a mellékelt képeket).
Ami érdekes, hogy a csomagolás sem mutatta hanyag kezelés jeleit (különben át sem vettem volna), valamint a kijelző-szerelvény hátoldalán sem volt karcolás/horpadás, azaz nem attól tört meg a képernyőpanel, hogy valami nehezet dobtak rá.
Három lehetőség adott:
1. Gyári defekt. Esélyes, de ASUS gépről van szó. Az említett gyártó termékeit régóta használom és nem volt velük gondom, illetve más informatikus kollégáktól és ismerősöktől is csak dicsérő szavakat hallottam a gyártóra nézve, plusz adott még a tény, hogy ha egy gyári minőségellenőr jóváhagy egy selejtet, akkor minimum kirúgják, így - még ha lehetséges is - azt tartom a legkevésbé valószínűnek, hogy a gyártó hibájából sérült volna meg.
2. Szállítás/csomagkezelés. Ez már esélyesebb, de mint mondtam, a PPP futárszolgálatával nincsenek negatív tapasztalataim, pedig számos alkalommal szállíttattam már velük törékeny dolgokat.
3. Ipon. Ne higgye senki, hogy az indulat beszél belőlem, egyszerűen azért tartom ezt a leginkább esélyesnek, mert egy munkatársuk bizonyíthatóan felbontotta a dobozt (erről árulkodik az érvényesített garanciajegy és az elvágott (ASUS feliratú) zárócímke). Szóval Iponos delikvens felnyitja a dobozt és nem nézi meg, hogy minden rendben van-e a géppel? Mert ha valami gond lesz, úgy is jön a vevő ordítva, tehát magának csinál többletmunkát, ha selejtet küld kiszállításra. Létezik, hogy a lelkiismeretes munkavégzés közben odacsapta/rákönyökölt/akármi? Azt kell mondjam, nem zárható ki...
De ez még csak a jéghegy csúcsa, most jön a java. Miután 90 lepedőt fizettem ki egy hulladékért, egy lapát nyugtatót bevéve megpróbáltam felhívni a telefonszámukat. Sikertelenül. Eddig 8-10 alkalommal hívhattam őket, ebből egyszer jelzett foglaltat, a többi esetben nem vették fel (kicsengettem, amíg a szolgáltató bontotta a vonalat).
Következő kísérlet: E-mail. A következő levelet küldtem nekik:
Tisztelt Ipon! A vasárnapi napon adtam le webáruházukban egy rendelést egy ASUS X402CA-WX093D notebookra, mely a mai napon megérkezett a kijelölt átvételi pontra. A készülék kijelzője törött (lásd a mellékelt képet), valamint az akkumulátor nem érintkezik, csak hálózati töltéssel kapcsolható be. Szervizüket sikertelenül próbáltam elérni telefonon (négyszeri hívásra sem vették fel a telefont).
Elsődlegesen a csere lehetőségével szeretnék élni, azonban ha a készülék cseréje:
- Nem oldható meg gyorsabban, mint az alternatív forrásból való beszerzés (Az Aqua Electromax kft. 2 munkanapot vállalt),vagy
- A készülék cseréje bármiféle további költséggel jár számomra, akár utazási, akár ismételt szállítási költséggel, vagy
- A szolgáltatás minősége nyomán eddig tapasztaltak alapján a cserekészülék átvétel előtti kipróbálására nincs lehetőség,
abban az esetben hivatkozva a tényre, miszerint a probléma a vásárlástól számított 3 napon belül jelentkezett, valamint a17/1999. Kormányrendelet 4. paragrafusára, mely szerint "A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat....", a vásárlástól való elállás lehetőségével kívánok élni, a vételár visszafizetésének formájában.
A sikertelen telefonos próbálkozásokra való tekintettel amennyiben kapacitásuk engedi, várom telefonos, annak híján e-mail üzenetbeli visszajelzésüket."
Erre másodperceken belül meg is érkezett a távirati stílusú válasz (mondjuk legalább a marketing bullshit kimaradt, ez is valami):
Kedves Vásárló !
Kérem csináljon fotót a termék csomagolásáról is valamint az akkumulátor hibájáról is. Köszönjük !
Ja, igen... Az akksiról el is felejtettem nyilatkozni, de az már egy másik defekt...
Szóval előkaptam a telefont, fotóztam és válaszoltam:
Tisztelt Ipon!
Mellékelve a kért képek. Azok rossz minősége ellenére látható, hogy a csomagolás egyik oldalán sem látszott sérülés (különben nem vettem volna át), valamint hogy a kijelző előtti átlátszó műanyaglap nem törött, így kikapcsolva a törés alig látható, magam sem vettem észre. Ezek alapján a display assembly-t hátulról érhette az ütés, viszont a szerelvény hátulján sem láthatók sérülés jelei, így ha nem a dobozban, szállítás, vagy csomagkezelés közbeni helytelen kezeléstől sérült meg, akkor gyári defekt. Az akkumulátor hibájának dokumentálása problémás, ugyanis a telep integrált, így belső forrasztás sérülhetett (kívülről az akkumulátor hozzáférhetetlen, nem illesztési problémáról van szó). A telep véletlenszerűen érintkezik, egyenes felületen tartva a gépet működik.
Ezt küldtem nekik kb. egy napja, azóta nem méltattak válaszra, így ma a következőt írtam nekik, néhány ismételt telefonos próbálkozás után:
Tisztelt Ipon!
A kért fotók megküldése után érdeklődni szeretnék, hogy milyen előrehaladás történt az ügyben? Erről ugyanis nem kaptam tájékoztatást, valamint a weboldalukon megadott telefonszámon továbbra sem jelentkezik senki.
Egyelőre ennyi. Az Aqua már visszajelzett, hogy a rendelésem átvehető, így néhány ezressel drágábban tőlük veszem meg holnap ugyanezt a típust, miután egy vagon pénzért 'Pestre utazom és élve az Iponnak küldött levélben vázolt fogyasztói jogaimmal, visszaszolgáltatom a terméket és visszakérem a vételárat. A panaszkönyvben persze jelezni fogom, hogy a panaszkezelési folyamataik némi időt és pénzt igényeltek részemről, melyek közül legalább az utóbbit szívesen látnám viszont a bankszámlámon.
Remélem, a szegény informatikus panaszai méltónak találtatnak a publikálásra, mely által egy INFORMATIKAI cég megtudja, hogy milyen következményekkel jár a 21. században a vásárló semmibevétele.
UPDATE 09/13: Pénzt 30 nap múlva adtak volna vissza, úgyhogy Tamás a 15 napos cserét választotta.
Dr. Kix 2013.09.09. 09:50:33
Hartmy 2013.09.09. 09:51:11
Érdekes. Iponnal nekem még nem volt problémám, bár nem is pikpakpointoztam sosem. Szerintem egyedi eset. Az ipon meg visszafogja venni, mert ahogy ismerem őket elég korrektek garancia kezelés szempontjából.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 09:51:14
hobbitroll 2013.09.09. 09:53:24
hobbitroll 2013.09.09. 09:54:38
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 09:56:44
Országúti Ninja 2013.09.09. 09:57:46
Dr. Kix 2013.09.09. 09:57:54
2013.09.09. 09:57:59
2013.09.09. 09:59:10
Deehogy! Bevágtattak eléd öcsém! :)))
Hartmy 2013.09.09. 09:59:45
hobbitroll 2013.09.09. 10:00:31
Layosh 2013.09.09. 10:01:04
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 10:01:35
@Hartmy: Azt mindig könnyebb.
hobbitroll 2013.09.09. 10:01:50
notebookot csak PALKOVICSNÉTÓL! (vagy a zaldiból)
Layosh 2013.09.09. 10:02:58
hobbitroll 2013.09.09. 10:03:20
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.09. 10:04:30
Különbenis, ettől még használható a gép.
Hartmy 2013.09.09. 10:05:02
@ColT: De valahogy sosem tört le... cserébe 3 év után bekrepált az alaplap :D
Hegyirablo 2013.09.09. 10:07:16
Nyolc napos indoklás nélkülivel kellett volna visszaküldeni azzal, hogy nem tetszik a színe. Aztán bizonyítsák, hogy nem a visszaúton törött el.
Manyecska 2013.09.09. 10:07:25
Hartmy 2013.09.09. 10:07:57
hobbitroll 2013.09.09. 10:10:08
dr. Aullah 2013.09.09. 10:11:19
Hegyirablo 2013.09.09. 10:12:27
hobbitroll 2013.09.09. 10:13:15
Manyecska 2013.09.09. 10:13:42
Thule 2013.09.09. 10:14:00
Az iponnál ha elállsz a szerződéstől, akkor az elállás napjától számolva pontosan a 30. napon fogod visszakapni a pénzed (vagy előtte való munkanap, ha az hétvége). Akár 3 napon belül álltál el, akár 8, teljesen mindegy.
Tehát számíts arra, hogy az új gépet nem abból a pénzből fogod megvenni, amit az Iponnál hagytál... mert azt 30 napig nem látod.
Csinálhatsz bármit, küldhetsz nekik akármilyen levelet, be is mehetsz tombolni, a pénzt csak a 30. napon kapod meg (ahogy a törvény ennyit maximalizál erre a műveletre).
Good luck...
Hartmy 2013.09.09. 10:14:06
hobbitroll 2013.09.09. 10:14:18
dr. Aullah 2013.09.09. 10:15:46
Hartmy 2013.09.09. 10:16:51
hobbitroll 2013.09.09. 10:17:37
Országúti Ninja 2013.09.09. 10:18:21
opati666 2013.09.09. 10:18:33
Hartmy 2013.09.09. 10:22:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 10:25:13
Asus = mindenhol világít! :D
Lenovo azért még jó. Nálunk van eddig 60 Döll gép, eddig egyben zörgött a venti. Jók.
@hobbitroll: Akkor akkor :D
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.09. 10:25:59
Nem.. nem nézi meg. Mivel nagyon sok gép úgy van előtelepítve, hogy az első bekapcsolásnál magától telepíti fel az OP rendszert (ha van hozzá gyárilag), és a szükséges programokat. Közben persze nem igazán jó dolog leállítani. Szóval vagy bekapcsolja, és végigcsinálja a telepítést, (amit után Te azért jössz ide pofázni, hogy miért kapcsolták be), vagy nem kapcsolja be, de akkor az ilyen dolgok nem is derülnek ki.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 10:26:20
Javítása nekem nem volt tortúra, pár már járt nálam - minden van hozzájuk, egyszerűek.
Manyecska 2013.09.09. 10:29:41
hobbitroll 2013.09.09. 10:29:44
Mellesleg most az acer -el vívunk épp. Vettek 2 éve egy acer notit + platinum gar.kiterjesztést. Mi nem tudtuk (az volt az első), ráírva nem volt, vevő nem olvasta el az összes papírt amit kapott, így nem regisztrálta a gar. kiterjesztést. Noti természetesen megdöglend. Most ugyan ott van a +3 év (vagy 2? mind1 is), megvette, kifizette, számlája is van róla (1st számla a notiról, köv. számlaszámmal meg a gar.kiterjesztés), mégsem tud vele élni, acer elzárkózik, mossa kezeit :/
Hartmy 2013.09.09. 10:29:54
samcro 2013.09.09. 10:31:12
ilyet én még nem láttam. Garanciapapír kívülre van téve egy kis tasakba, szériaszám meg kívül is rajta van.
@Hartmy: nem tudom, az újak milyenek, de régebbi MSI-k hűtése elég hulladék, hangos, és eBayről is alig/drágán lehet bele coolert rendelni.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 10:32:53
A Hartmyval nem beszélek többé, mert hozzáért 1x 1 Acerhez.
England win The Ashes! 2013.09.09. 10:33:14
Helyesen: "Esélyes, mivel ASUS gépről van szó."
hobbitroll 2013.09.09. 10:33:59
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.09. 10:34:54
hobbitroll 2013.09.09. 10:36:44
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.09. 10:40:56
Atörökk 2013.09.09. 10:41:39
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2013.09.09. 10:41:52
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 10:41:52
@hobbitroll: én nem akarok sem belédkötni, sem belédállni, nem is tisztem minősíteni a személyiségedet, de mondtam már néked: szolgáltatást nyújtasz, nyújtotok. Nem félel, hogy egyszer kisül, hogy hoygan vélekedsz az ügyfelek háta mögött az ügyfelekről? Egyáltalán, mi a fenéért lehet nem felnőni? Ez szerinted mennyire érett dolog, hogy mindenkit ekézel? Mitől faszkalap? Meg úgy egyáltalán van olyan betérő, akire nem találsz valamilyen lealacsonyító jelzőt? Mer' ha ugye megy az üzlet így is, akkor az élet téged igazol, nem lesz senki és semmi, ami megmutatja, hogy ez így nem jól van (except me). Elég nehéz ezt elnéznem. Ez olyan, mint a látens buzi, fúj a buzikra, mert megijjedt, hogy magában is érez olyat.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.09.09. 10:43:38
Új posztot kérek, ehhez nem tudok hozzászólni.
köszönöm, maradok hű olvasója és kommentálója
batgirl
samcro 2013.09.09. 10:44:38
És az a poén amúgy, hogy nincs is értelme ennek a füzetkének, mert régebben küldtem vissza Asust garisan (talán kettőt is), és nem volt rá szükség, mondták, hogy még véletlenül se tegyem bele a csomagba.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.09. 10:44:42
hobbitroll 2013.09.09. 10:45:13
Végülis mindegy. ipon nem nézi meg mit ad el. Aztán ha kiderül, hogy baj van a termékkel, nem reagálnak. Ez a lényeg.
Hartmy 2013.09.09. 10:46:01
Hartmy 2013.09.09. 10:47:20
Atörökk 2013.09.09. 10:48:26
Akkor nem futáron keresztül veszem át. Nem tudom, emberek mikor fognak rájönni, hogy ez a húsz forintért az anyámat is kiásom a sírjából mentalitás hosszú távon rohadt sokba tud kerülni.
England win The Ashes! 2013.09.09. 10:51:13
hobbitroll 2013.09.09. 10:51:54
OS nélkül olcsóbb 20e -el, akkor azt kérem, aztán visszajön hőbörögni, hogy nem működik. Szerinted a vevőnek mindig igaza van? Hát a nagybüdös lófaszt. Amikor igaza van, nem is vitázok vele, nem dobom ki, nem küldöm el a picsába, nem ekézem. De vegyük már észre, hogy attól, hogy vásároltunk valamit, még nem vagyunk atyaúristen. Az eladó is ember, nem a seggéből rángatta ki. Ezt pedig már leírtam korábban (csak az emlékezeted hagy kívánnivalót maga után), ha normálisan segítséget kér, akkor kap. De ha támadólag lép fel (NEM MŰKÖDIK EZ A SZAR! KÉREM VISSZA A PÉNZEM! ráadásul az ő hibájából / fillérbaszása következtében!), akkor bizony faszkalap, és lófasz a seggébe!
hobbitroll 2013.09.09. 10:53:57
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 10:54:37
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.09. 10:54:59
Oké.
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 10:55:37
Tehát nem csak nekem tűnik fényesnek? Majd kitekerek a gépházban egy izzót, mecsoda pazarlás. :D
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.09. 11:00:19
Nekem ilyenben nincs tapasztalatom, mert l0 éve csak nagykerben vásárolok, ott pedig a gyári lezárás van a gépeken.
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:01:36
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 11:02:07
Manyecska 2013.09.09. 11:03:54
elwood 2013.09.09. 11:05:38
akkor jelzett foglaltat amikor más hívta.
telefon valszeg a pincében van, lehalkítva.
ez helytelen hozzáállás.
Hegyirablo 2013.09.09. 11:05:51
Régen mindenben Asusra esküdtem, DVD író, alaplap, grafikus kártya, de tényleg vesztett a minőségéből.
@hobbitroll: Ezzel is egyetértek.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 11:07:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.09. 11:07:54
deciki.blog.hu/2012/12/29/buszbaleset_223
Atörökk 2013.09.09. 11:08:10
Mostanában nem voltam mulatni :D
Manyecska 2013.09.09. 11:08:42
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.09. 11:09:39
:)) Ne zavarja a homározást.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 11:11:26
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:13:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 11:15:25
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 11:15:37
England win The Ashes! 2013.09.09. 11:16:03
Nade visszatérve az eredetire: mi a francért kellene a boltosnak bekapcsolnia a gépet? Azt a gyártó már tesztelte, ha mégis hibás, a panasztételkor jelzi feléjük. Ha mégis megteszi, a vevő nem veszi meg a gépet, mert azt fantáziálja be, hogy a boltosok szabadidejükben hálózatban cséztek vele órákon át.*
Ha jól sejtem, a boltban ki sem nyitották, mert a harmadik fotón a dobozon látható egy "zárjegy", ami gondolom a gyártóé (a poszter panaszkodta, hogy nincs rajta a bolt matricája), amit a poszter nyitott fel (ellenkező esetben említette volna).
* Mondtad az újraindítás/efnégy kombót. Nem tudom, működik-e minden típushoz, mindenesetre azzal mennyivel van előrébb? Észreveszi, hogy hibás és visszaküldi? Így is megteheti. Látja, hogy eladáskor még jó volt? Hogy bizonyítja be a vevőnek?
Manyecska 2013.09.09. 11:19:55
Manyecska 2013.09.09. 11:21:50
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:22:08
Prohardveren, meg néhány hasonló fórumon dicsérték az aldis cuccokat, legyen az noteszgép, led tv, vagy éppen külső HDD.
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.09.09. 11:23:36
kivéve amikor nem...
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:25:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.09. 11:27:14
Aki ilyesmit vesz, az nem azt nézi, hogy mit akar használni, hanem hogy mit tud megfizetni.
@stillmátyás: Ja, a gari kerül annyiba, de lehet, hogy szükség is lesz rá :D
Manyecska 2013.09.09. 11:30:35
England win The Ashes! 2013.09.09. 11:31:56
Azonban bennem más kérdések merülnek fel. Miért kerítés van a borítón? Ennyire korlátolt volt, aki kiválasztotta a borítótervet? Továbbá az a csávó a bal alsóban miért van úgy öltözve, mint valami nyolcvanas évekbeli feka repper? Már csak a kosártrikó meg az aranylánc hiányzik róla egy méretes medállal.
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:32:55
Egyébként van durvább is: cink.hu/a-nap-pornosztarja-az-interracial-bunteto-medve-1263223553
:D
Manyecska 2013.09.09. 11:34:13
Ne vicceljünk már.
England win The Ashes! 2013.09.09. 11:34:51
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:35:29
Pszichológusnál:
- Uram én most ábrákat rajzolok magának, és mondja el hogy mit lát.
-Rendben doktor úr.
A dr rajzol egy háromszöget.
-Ez egy pina. - vágja rá a férfi.
-Hmmm - mondja a doki és rajzol egy téglalapot.
- Ehh.. igen ez is egy pina.
-Akkor lássuk ezt - mondja a dr és rajzol egy kört.
-Hát ezen is egy pina van!
-Uram, azt hiszem Önnek pinamániája van.
-Micsoda, nekem? Maga beszél aki mindenhová pinákat rajzol!!!
Manyecska 2013.09.09. 11:36:58
Manyecska 2013.09.09. 11:40:06
Manyecska 2013.09.09. 11:42:52
A kiadó türelmet kért a sajtó érdeklődésére.
na ON ne offoljuk szét:) remélem lesz róla poszt valaki írjon:D!
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:43:30
England win The Ashes! 2013.09.09. 11:44:39
Manyecska 2013.09.09. 11:45:14
Atörökk 2013.09.09. 11:45:31
Így van. A jövő pinája a segg! :D
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:47:28
Manyecska 2013.09.09. 11:47:34
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 11:47:42
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 11:51:01
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:54:35
Alap felhasználónak jók ezek az összelegózott motyók is, főleg, ha hosszú garanciaidővel párosulnak.
Manyecska 2013.09.09. 11:56:31
"Elmondom nektek, nem így néz ki egy klasszikus gyermeki péniszrajz. Ők azt sem tudják mi az a pénisz, tehát ők nem péniszt rajzolnak, hanem egy ordas nagy F*SZT!" :P:D
Troppauer_Hümér 2013.09.09. 11:59:54
Eddig övéké a legnagyobb. :D
Manyecska 2013.09.09. 12:02:29
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.09. 12:03:44
@Manyecska: elmondom neked, én ugyanilyen lassúsebességen rebegtetném rezignáltan tovább pilláim, amennyibe egy valós pornójelenet is lenne a borítója a wonderfulirodalmi tankkönyvnek (de sokat is van az forgatva jellemzően). Akkor már inkább valami jól bejáratott konteó.
Manyecska 2013.09.09. 12:10:43
hobbitroll 2013.09.09. 12:16:50
recovery értelemszerűen csak azokon van, amelyikre van előtelepített ablakOS. az f4 gyártónként változik (f2-t leszámítva bármi lehet, "mostanában" azzal lehet belépni a bios-ba)
duddva 2013.09.09. 12:32:23
Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.09.09. 13:01:50
Martinicske 2013.09.09. 13:18:34
Ezen rugózni, hogy hol és mikor repedt el az a kijelző teljesen értelmetlen hülyeség.
Ennyi erővel az eladó is mondhatná, hogy náluk nem, mert ugye ott nem, a futár jó, az asus maga a csúcs, ergo csak a felhasználó törhette el.
Ilyen rövid idő után korai még homároztatni a történetet. Persze megértem, hogy forrnak az indulatok ha valami nem működik és nincs azonnali megoldás.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.09. 13:32:54
ez fejlettebb orszagokban is igy van
visszaviszem a boltba, elso kerdes
hibas?
nem, csak nem kell
5 perc mulva kezemben a penz
ha azt mondom hibas, elindul egy garancialis tortura
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.09. 13:37:54
en mar rendeltem aztan mindent, elelmiszertoll a zoknin, cipon at az iroasztalig, irodaszek tv asztal telefon stb.
de computert, tv-t soha
ez nem jelenti azt hogy a boltban ki is probaltam, irany haza
beuzemeles, ha valami gebasz van, vissza a boltba es csere
England win The Ashes! 2013.09.09. 13:39:32
@hobbitroll: Ez így oké, világos, hogy ha már nálad sem klappol, akkor nem adod el neki (dicséretes dolog, nem mindenütt van így). Én arra utaltam, hogy pl. ha nálad jó volt, de a vevőnél rossz, akkor sem tudod bizonyítani (gondolom én), mert ha azzal állsz elő, hogy kipróbáltad, akkor meg azon rág be, hogy átverted, mert "használtan" adtad el neki.
anarch 2013.09.09. 13:45:19
www.youtube.com/watch?v=D7Sb_r7BKTc
www.youtube.com/watch?v=WCJWaNbpugs
Hegyirablo 2013.09.09. 13:52:14
www.facebook.com/tipptoplaptop?hc_location=stream
Jobbnál jobb készülékek vannak.
Manyecska 2013.09.09. 13:57:21
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.09. 14:05:20
a kijelzoset nem tudom
a fiam FEDEX-es, szerinte mind a ketto kirivo eset, nem igy mukodnek a dolgok
de....
egyszeruen ha baj van mas a dolgok menete ha szemelyesen, az adott elektronikai boltban veszem at
1 ora mulva visszaviszem es kesz
egy best buy, vagy egycompusa nem fog baszakodni, cserel rogton vagy pez vissza
bar lehet en vagyok tul; szegeny ahhoz, hogy latatlanba elutaljak 1000 dollart egy computerert
ha rendelem lehet penzt ideget energiat pocsekolni
JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.09.09. 15:33:02
Morgan kapitány (törölt) 2013.09.09. 16:43:45
Ettől még előfordulhatnak hibák mindenhol. Az ASUS-ról viszont leszállóág híreket hallok, főleg alaplap területen. Az ASROCK jön fel minőség tekintetében, de ez mellékszál :)
Bluemotion 2013.09.09. 18:19:28
Meridian74 2013.09.09. 19:42:07
Ebben az esetben meg ugye a probléma az hogy nem hibátlan a termék. Csere (nem javítás!) vagy pénzvisszafizetés jár.
Meridian74 2013.09.09. 19:51:10
Van erről egy egészen jó kis írás itt:
techkalauz.hu/laptop/cikkek/uzleti-notebookok-elonyei-69
Szóval, itt nem az ASUS-al van a baj, hanem a terméktípussal - ami majdnem független a gyártótól.
dr nmate 2013.09.11. 22:36:40
véleményem szerint a jobbak között van, mint inkább kerülendő kategória... vagy rosszul tudom? (indoklást kérek)-> ha valaki csak annyit írna, hogy igen!
dr nmate 2013.09.11. 22:43:10
baxottnagyhomár 2013.09.12. 20:54:13
Asus, Msi, Packard-Bell, Acer és hasonló (szar gyártók) gépeket nem veszünk!
Ipon-ban még levegőt se veszünk!
baxottnagyhomár 2013.09.12. 21:04:09
logout.hu/bejegyzes/realradical/ipon_avagy_legombolasom_tortenete/friss.html
norbi040122 2013.09.13. 13:31:12
2009 cikk? Újabbat nem találtál? Pedig van: a törött házas aki az üzlet kérése ellenére gépet szerelt bele majd cserét követelt, a fél évig cserélt VGA, ami a tulajnál volt néhány hónapig, csak erről elfelejtett említést tenni a cikkben, a ramos ember aki gyáriszám nélkül próbálta meg leadni a memóriát, majd csodálkozott, hogy elutasították és ezt a gyártó honlapjával is alátámasztották, meg a másik, aki iPon viszont eladójától vásárolt, de az iPont szidta a garcsere miatt. A Ph-n ezek is fent vannak, és ezek az ügyek is mindkét fél elégedettségével zárultak.
Milyen notebookot ajánlanál akkor? Szerintem nehezen találunk olyan gyártót, amelynek nem lenne rossz szériája. Kevesen tudják, hogy valójában csak néhány notebook gyártó van, nevük sem ismert, pl: Quanta és a fent említett "gyártók" csak nevüket matricázzák ezekre. Mondjuk Packard Bell képes az általad említett notebook gyártók akármelyikének termékét átdobozolva árulni.
baxottnagyhomár 2013.09.13. 16:55:52
Egyértelműen nevetségesek az érveid és tisztán látszik, hogy valami közöd van hozzájuk, így nem vagy pártatlan
Csak keresni kell a neten és hegyekben dől a szar onnan
Gerw 2013.09.15. 23:16:09
www.facebook.com/iponcomputer/posts/10151597880096230
banpepe 2013.10.03. 16:27:10