Tékozló Homár

Eltörték az állkapcsát a miskolci bobpályán

2013.09.12. 15:12 | jackyll | 387 komment

bob.jpgLajos és felesége hónapokra munkaképtelenné vált, mert a miskolci bobpályára felügyelet nélkül engedtek be kis gyerekeket, akik aztán teljes sebességgel beléjük hajtottak a pálya végén. A pálya üzemeltetői szerint mindenki saját felelősségre használja a játékot:

20-as, illetve 30-as éveinkben járó fiatal pár vagyunk, idén nyáron Miskolctapolcán nyaraltunk és kipróbáltuk az ottani bobpályát. Bár ne tettük volna! Ketten ültünk a bobban, én hátul, a feleségem elől. A pálya legalsó szakaszán hirtelen hatalmas sebességgel, fékezés nélkül belénk hajtott a mögöttünk lévő bob. Az abban ülők a szemtanúk elmondása szerint kis gyerekek voltak – a szabályzat értelmében 8 éven felüliek náluk idősebb személlyel együtt már használhatják a pályát.

A gyerekek nem sérültek meg, de mi igen. Fájt és erősen vérzett az állkapcsom. Mentőt kellett hívni, beszállítottak a miskolci kórházba. A mentősök elmondása szerint nem először jártak ott. Kiderült, eltört az állkapcsom, a feleségem belső zúzódásokat szenvedett. Az elkövetkező hetek-hónapok szenvedéseit nem kívánom senkinek. Az állkapcsomat sínbe helyezték és kizárólag folyékony táplálékot fogyaszthattam hetekig. Nem tudtam se enni, se beszélni. A feleségemmel mindketten kiestünk a munkából.

Tudjuk, hogy saját felelősségre boboztunk, de feltételeztük, hogy a többiek is betartják a bobozás szabályait, illetve a bobpálya betartatja azokat. Kártérítési igényünkre a bobpálya üzemeltetője arról tájékoztatott, hogy semmilyen felelősségük nincsen, a pályát mindenki saját felelősségére használja. Még annyit sem írtak, hogy sajnálják a balesetet vagy hogy gyógyulást kívánnak. Egy ilyen veszélyes üzemet nem úgy kellene üzemeltetni, hogy a pálya megfelelő használata mellett kiküszöböljék a sérülések veszélyét? Így a pálya nem biztonságos! Azt sem értjük, hogy a szabályzat hogy engedheti meg, hogy két felelősségérzettel még nem rendelkező kiskorú gyerek egyedül használja a bobot.

A teljes gyógyulás még várat magára, a bobpálya hozzáállása pedig elkeserítő. Mivel az üzemeltetők ezután sem tesznek semmit, hogy ilyen baleset ne forduljon elő többet, csak az a lehetőség marad, hogy mi hívjuk fel a közvélemény figyelmét. Csak remélni tudjuk, hogy más nem ilyen élményekkel távozik a Mibob Kft által üzemeltetett bobpályáról.

A Miskolci Bobpálya szabályzata elég vicces. Az idevágó részletek:

  • Gyerekek a pályát csak 3 év felett használhatják. 8 év alatti gyermekek a pályát csak ettől idősebb személlyel együtt vehetik igénybe.
  • A sebességet kérjük úgy megválasztani, hogy az se önt, se mást ne veszélyeztessen. Az ön előtt haladóhoz képest tartson 25 méter követési távolságot! Más bobbal való ütközés szigorúan tilos! Az ebből eredő károkozásért az ütközést előidéző a felelős!

 

Tehát egy 8 éves gyerek felelőssége, ha bőven 8 napon túl gyógyuló sérülést okoz az előttük haladóknak, és nem a hely üzemeltetőjéé? Nem lehetett volna automatikus fékezést telepíteni a pálya végére? Naiv ügyfél helyében biztosan perelnék.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2013.09.12. 15:17:27

Ez vicces. Visszaírják, hogy nem felelősek érte és ennyi? lol.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 15:18:12

"Kizárólag folyékony táplálékot fogyaszthattam, hetekig delírium tremensben voltam."

Az ilyen baleset a nekem való!

CID 2013.09.12. 15:18:15

A Lajosét, ki van csukva.

AtiSnatch 2013.09.12. 15:19:11

mentek volna inkább a sátoraljaújhelyi Kalandparkba!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 15:20:48

@dr. Aullah: Asszem a károkozó a felelős. Az meg a gyerek, azért meg a szülője tarozik felelősséggel, úgygondolom. Valaki okosítson ki!

Ez a zugügyvédre való, itt bődületes marhaságokat fognak mondani.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.12. 15:20:50

Szarnak pofon, de együttérzésem.:( Még csak azt sem lehet mondani, hogy nem maradandó sérülésekkel távozott onnan a férj. A 8 napon túl gyógyuló kategória egy dolog, az maradandó egy másik. Az bizony testelrohadásig tart.
Újabb elcseszett szülők újabb elcseszett gyerekei? Megtépném mindet.

CID 2013.09.12. 15:22:06

Gondolom, Lajos a 30-as? A kis kujon:)

igazságos 2013.09.12. 15:22:25

hú, ez durva

biztos nem a jamaikaiak vótak

de feltételeztük, hogy a többiek is betartják a bobozás szabályait, illetve a bobpálya betartatja azokat.

ÖREG HIBA.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.12. 15:22:39

1 a hely üzemeltetője felel azért hogy a szabályok be legyenek tartva. Ha nem tartják be azért Ők a felelősek.

2. Ha egy kiskorú kárt okoz neked, akkor a szülő fog kártalanítani, mert az Ő felelőssége. (ha nem így lenne akkor pl a kisgyerekek bátran karcolgathatnék a kocsikat, mert a szülőnek nem kell kifizetni az okozott kárt)

killerkaller 2013.09.12. 15:22:41

Sajnálatos. A posztból beletörődést olvasok ki, egy szakjogászt azért megkérdeznék.

igazságos 2013.09.12. 15:24:34

@amsz: rendőrségen feljelentés ilyenkor a minimum

killerkaller 2013.09.12. 15:25:10

@igazságos: Jól látod, nem a jamaikaiak, hanem a Bob & Bobek

igazságos 2013.09.12. 15:25:41

a poszter meg szerintem legközelebb bungee jumpingozzon!!!!

@killerkaller: oszt még én vagyok a naiv

Hétfejű tündér 2013.09.12. 15:27:04

Ha nem tartották be a saját szabályzatukban előírtakat, akkor felelősek. Csak van valami szabály, hogy milyen időnként engedhetik le a szánkókat.
Ha ezt betartják, akkor nyilván nem történhetett meg a baleset. Ha ez személy és életkor függő, akkor ott elég nagy baj van.

Atörökk 2013.09.12. 15:28:40

Lehet perelni a drágalátos szülőket is.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.12. 15:29:59

@igazságos: Bizony - bizony. Törés... A z 8 napon túl gyógyul.

killerkaller 2013.09.12. 15:30:43

@Kellemes Zérókomponista: A kölköket még meg is dicsérték: ügyesek vagytok, hogy nem haltatok meg:((

-creeper- 2013.09.12. 15:31:22

A visegrádi bobpályán ugyanez történt velem is tavaly nyáron, már szálltam volna ki, de a mögöttem jövők teljes sebességgel belémszaladtak. A gerincemnek kifejezetten nem esett jól. Pedig ki van írva az utolsó néhány tucat méternél, "FÉKEZZ!".

Az automatikus fékezés szerintem is megvalósítandó volna.

igazságos 2013.09.12. 15:32:13

@amsz: ott a biztosító is játszik, plusz határozat esetleg ahhoz, hogy fizessenek

@killerkaller: sőt, mondják nekik, szívesen, máskor is :)

Aki miskolctapolcán bobozni megy, amikor ott a barlangfürdő, az is eleve nem normális már

Ádám 2013.09.12. 15:33:10

Vicces a szabályzat....

Lehet, hogy azon röhögtél s akkor tört el az állkapcsod. A mai gyerekek szívósak! a felnőttek meg törékenyek! a srácoknak semmi bajuk nem lett? lehet, hogy cigány gyerekek vóótak!:):D

AtiSnatch 2013.09.12. 15:33:10

@Hétfejű tündér: hülyeség! mert a poszter megy minusz tízzel, akkor aki utána jön az 10perc múlva induljon el? az ifjak meg gondolom fék nélkül engedték lefele...

Hétfejű tündér 2013.09.12. 15:33:44

Egyébként hülye szöveg ez a saját felelősségre. Ez csak akkor játszik, ha minden előírást betartottak, de mégis a fejükre esik egy meteor. De nyilván nem így történt, mert akkor nem lett volna az ütközés.

igazságos 2013.09.12. 15:35:46

@vén szivar: hát, nem akartam már mondani, de most hogy felvetetted

azoknak alanyi jogon járna ingyé a bobozás viszont, hogy nem volt ott egy másik bodzás sem, vagy úgy hatvan, kételkednék az elméletedben

mer még meg is lincselték volna a posztert

killerkaller 2013.09.12. 15:36:15

@igazságos: ha jól értem, még gyógyulófélben van; Ha ilyen tempót tart, már csak bácsi dzsámpingozni fog tudni,
ha minden kötél szakad

Hétfejű tündér 2013.09.12. 15:36:47

@Ati Snatch: Nem hülyeség, az ilyen veszélyes üzemeket úgy kell üzemeltetni, hogy ez veszélyes üzem.
De nem ismerjük a szabályzatot, pedig csak úgy lehetne véleményt mondani.
Ha van olyan előírás, hogy ha 10 km/óra alatti sebességnél beléd jöhetnek, az más.

Hartmy 2013.09.12. 15:37:11

@Hétfejű tündér: Balatonfűzfőn voltunk bobon. Ott is meghatározott időnként indították csak a bobokat, de még így is három menetből kétszer az előttünk lassan haladókra kellett várakoznunk.

Hétfejű tündér 2013.09.12. 15:38:22

@Hartmy: Nyilván van egy meghatározott idő, ahogy biztonságosan lehet küldeni a bobokat.

AtiSnatch 2013.09.12. 15:41:02

@Hétfejű tündér: www.mibob.hu/bob-palya/ tessék! innen a 6. pontot emelném ki: A sebességet kérjük úgy megválasztani, hogy az se önt, se mást ne veszélyeztessen. Az ön előtt haladóhoz képest tartson 25 méter követési távolságot! Más bobbal való ütközés szigorúan tilos! Az ebből eredő károkozásért az ütközést előidéző a felelős! innentől kezdve ki a hülye?

killerkaller 2013.09.12. 15:41:45

@igazságos: "Aki miskolctapolcán bobozni megy, amikor ott a barlangfürdő, az is eleve nem normális már"

Meg sikeres ember sem lehet, akkor inkább menjen az Árkádba ajtót szaggatni, legfeljebb pofán vágják baccpapuccsal, így is hozzájuthat a betevő állkapca roncsoláshoz.

igazságos 2013.09.12. 15:43:04

@killerkaller: + 1

nem a bobozást sajnálom, csak hát akkor menjen már normális helyre, előtte körülnézvén, hol van jó pálya

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.12. 15:43:16

Szerintem egy picit jobb ügyvéd 20%-ért a a szart is kipréselné a pálya üzemeltetőből , és a szülőkből is az tuti.

igazságos 2013.09.12. 15:44:04

@Ati Snatch: A sebességet kérjük úgy megválasztani, hogy az se önt, se mást ne veszélyeztessen

oké, de ezt magyarázzátok már el egy 8-évesnek, meg annál fiatalabbakból álló társaságnak

a poszter is nem azt nézi, hogy a gyerekeknek is nagyobb bajuk lehettek volna

és igen, itt a pályaüzemeltetőé a felelősség

Hartmy 2013.09.12. 15:46:45

@Hétfejű tündér: Igen van, ha mindenki úgy bobozik, ahogy egyébként elvárható lenne. De ha valaki előttem 10-15-el tötymörög én meg fék nélkül zuhanok lefelé, akkor akármilyen időnként indítanák a kocsikat, záros határidőn belül utolérném. Akkor nem lenne ilyen, ha mindig csak egy kocsi lenne a pályán, de úgy meg be is lehet zárni a pályát.

Hétfejű tündér 2013.09.12. 15:47:29

@Ati Snatch: Hogy ki a hülye, azt nem lehet tudni. Azt kell vizsgálni, hogy betartották-e a szabályokat vagy sem. Basszus, el nem tudom képzelni, mikor épp bobozok, akkor mennyi a 25 méter. Ezt még gyalogosan vagy autóval is nehezen saccolom meg. :)Biztonságos távolságban kell a bobokat elengedni. Ami azt jelenti, hogy normális esetben nem ütközhetnek össze.
ze.

ancsika 2013.09.12. 15:48:08

mióta világ a világ (és létezik a balatonon a kék csúzda) azóta vannak sajnos ilyen ráfutatásos balesetek.

anno a csúzdánál a fenti engedő simán nyomatta a tömeget egymás után minimális követéssel, sokszor sikerült beérni jó pár embert.

mikor visegrádon boboztam DIREKT a tetőn még vártam vagy 2 percet mielőtt elindultam volna, hogy ne legyen előttem senki... persze hogy volt, féltávtól döcöghettem mögötte...

szoval biztos meg lehetne ezt oldani, csak ahhoz pénzt kellene nyomni a pályába azt meg senki nem fogja megtenni

Atörökk 2013.09.12. 15:48:42

Nemzeti bobpálya kell, ott ilyen nem történhetik meg.

Hartmy 2013.09.12. 15:48:48

@igazságos: +1
Ha ült volna egy normális ember a bobon a hátulról érkező kocsiban, akkor ez nyilván nem történik meg, mert akinek kis sütni valója van az fékez. A kicsik még lehet élvezték is az ütközést, de mivel senki idősebb nem ült velük a kocsiban így az üzemeltető felelőssége, mert nagyon fiatalt engedett felügyelet nélkül bobozni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 15:50:41

He benne van, hogy saját felelősségre, akkor nem nagyon van alapod hisztizni. Ettől függetlenül, a 8 év alatti gyerekeket sem lett volna szabad felengedni, mert magukban is kárt tehettek volna. A szüleikkel is elbeszélgetnék, mert ez felelőtlenség!
(Illetve a szüleiket lehet perelni, ha pénzt akartok, arra talán kaptok valamit, de megéri?)

dBLOOD 2013.09.12. 15:50:50

Nem értem miért kell kilenc éves gyereket beengedni egy bobpályára, felnőtt felügyelet nélkül komoly baleset is történhet. Persze, felnőtt felügyelettel is, de például ilyen esetben a felnőtt jelenléte megakadályozta volna a balesetet.

igazságos 2013.09.12. 15:50:50

@Hartmy: ha ezek bodzások lettek volna, ott termett volna azonnal 60 fős társaság, és meglincselték volna

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 15:51:51

@Ati Snatch: De ahasználó meg saját felelősségre... van itt ellentmondás, vazz.

AtiSnatch 2013.09.12. 15:52:40

@Hétfejű tündér: nem colostokkal kell mérni a 25 métert, de ha látod van előtted valami akkor nem mész neki izomból! én a pulyákra gondoltam a jelzőt alkalmazni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 15:53:02

@igazságos: De ott helyből fizetett volna az üzemeltető :D

Hartmy 2013.09.12. 15:56:14

@ColT: Amennyiben kiestek a munkából és komoly fizetés kiesésük volt, akkor megéri. Ha közben ez miatt egy előléptetés lehetőségétől is elesett, akkor meg aztán pláne. Egy kellőképpen alattomos ügyvéd nagyon sok dolgot ki tudna ebből hozni. Az más kérdés, hogy nekem nem lenne hozzá pofám.
Ha a szabályzatban benne van, hogy 8 év alatti csak felnőtt kísérővel, akkor a pálya (vagy legalább is az akkor épp ott dolgozó munkatársuk) felelős, mert a saját szabályzatuk ellenére tartózkodott felügyelet nélkül a kölök a kocsiban. A gyerekek anyukájának és esetleg apukájának külön fel tudok ajánlani egy-egy szépen elhízott sünt.

@igazságos: Az biztos :D

Hétfejű tündér 2013.09.12. 15:56:50

Persze, hogy nem, de ezt a szerkentyűt hogy használhatják nyolc évesek?
Azoknak maximum azt engedném, hogy hóban húzzák egymást egy szánkón.

Egyik gyerekem Visegrádon volt bobozni osztálykiránduláson. És aggódtam is, aztán örültem, hogy nem lett baja.

McZozo 2013.09.12. 15:59:14

Szerintem ez ket iranyu dolog es nem ertem a posztolot, hogy miert nem indul el egyik iranyba se.
1. Mar masok is mondtak, hogy kiskoru karokozasaert a szuloje a felelos, igy orvosi papirokkal tanukkal alatamasztva en siman karteritesre perelnem oket.
2. A bobpalyanak valami sajat szabalyzata is van ahol leirtad hogy 8 eves kor alatt nem indulhat gyerek egyedul ha ezt megszegtek akarmit is mondanak ok is jonnek karteritessel szal ok is perelhetok SZVSZ. ketto meg ha a szabalyzat azt is mondana ki hogy akkor se fizetunk meg ha cigany gyerekek potyognanak is az egbol, nem hiszem hogy bizonyos jogszabalyokba ez ne utkozne es megtehetnek ezt tuti van valami errol hogy veszelyes uzem es hogy ott mi a korhatar meg a szuloi felugyelet. de nem vagyok ugyved.

VEgezetul. nem azzal van a baj hogy mondjuk orjongeni akar es ami a csovon kifer hanem hogy azt nem korultekintoen teszi. Egyetemistakent mi is mentunk tobben fiuk visegradra bobozni es mi is ki akartuk probalni hogy ki tud lemenni fek nelkul. De ezt ugy tettuk hogy mikor zold lett fenn a lampa meg raszamoltunk vagy tovabbi fel percet hogy tuti legyen meg ha manyijka is ment elottunk hogy mar leert. de ettol fuggetlenul eleg jo a fek rajtuk mert meg igy is volt olyan hogy tortent valami elol es ha behuztuk a feket szinte azonnal megalt a rendszer. A vegen meg tenyleg nelm lenen nehez valahogy automatan fekezni eleg marcsak ha a palya talaja mas lesz mert fonn vegig csiszolt femvaju lent meg mondjuk vlami butykos gumi es mindjart befekezi a bobot hogy nem tudsz az elottedlevobe ugy beleszlani mint molylepke a ventillatorba

Drago Brutic 2013.09.12. 16:00:49

Fiam osztálytársa (14) volt érintett nyáron bobbalesetben. Apjával ment, bele az előtte levőbe, aki a pályán leállt, fényképezkedett. Csigolyatörés.

McZozo 2013.09.12. 16:04:06

@ColT: Ez a benne van hogy sajat felelossegre szerintem nem igaz mert vannak torvenyek es ezeket nem irhatja felul az hogy csinalnak valami komolytalan szabalyzatot. Peldanak okaert mondjuk bemesz egy szorakozo helyre es kiirjak elol hogy csak sajat felelossegre es ezek utan mondjuk peldanak a kidobo jol berug es vegigveri a fel szorakozohelyet attol meg hogy kiirtak o lesz a felelos. ezt nem lehet egy szabalyzattal lefedni

killerkaller 2013.09.12. 16:05:11

Kérdés, hogy ki alkotta meg a pálya szabályzatát, mert szerintem két pontban is sántít.

"8 év alatti gyermekek a pályát csak ettől idősebb személlyel együtt vehetik igénybe."

Ez így elég gáz, mert az idősebb személy ha 1 nappal múlt 8 éves, már nem sért szabályzatot. Én ezt nagykorú felügyeletéhez kötném, mint a TV-ben, még a piros karikát is ki lehet tenni mert nem biztos, hogy a szöveget értelmezni tudják, TV-t meg valószínű néznek.

"Csapadékos és fagyos időjárás esetén a megnövekedett féktávolság miatt minimum 50 méteres követési távolságot kérünk tartani!"

A visegrádi pályán ez úgy működik, hogy ilyen időjárási viszonyoknál a pálya nem működik, így esélye sincs a balesetnek.

Az a szülő sem normális, aki a kiskorú gyerekét egyedül bobozni engedi.

Drago Brutic 2013.09.12. 16:05:58

@vén szivar: A gyereknek sajnos. Az öv visszarántott, így történt. Szóval ez a fordított esett: mit lehet csinálni olyan idiótával, aki megáll a pálya közepén?

hbe 2013.09.12. 16:06:11

Mind a pálya üzemeltetőjének, mind a szülőknek a felelőssége felmerül. Nem tudtuk meg, hogy végül is nyolc évnél fiatalabbak vagy öregebbek voltak a gyerekek.
A pálya üzemeltetője nem járt el úgy, ahogy az adott helyzetben elvárható, legalábbis amennyiben a gyerekek nem voltak nyolc évesek, akkor nem ellenőrizte, hogy valóban szülővel vannak-e a bobban. Amennyiben elmúltak nyolc évesek, akkor kicsit komplikáltabb lehet a pálya szempontjából.
A szülők meg mindenképpen felelősek ezért, ha nem tartották be a szabályzatot a gyerekeik, akkor azért, ha meg nyolc évnél idősebbek voltak, akkor meg azért, mert nem jól mérték fel a gyerekek képességeit.
Ahogy írták fentebb, ez egy viszonylag sima ügynek tűnik, mindkét felet be kell vonni aztán mondja meg a bíróság hogy milyen arányban felelősek.
Egy ilyen súlyos sérüléses ügy nem játék, ezzel nem a homárra kell menni, hanem ügyvédhez.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.09.12. 16:07:39

@ColT:
A szüleikkel is elbeszélgetnék, "

Aha, látatlanban bevállalnád?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 16:08:21

@Hartmy: Igen, ez szép ellentmondás, ami utána esett csak le. De az ellenfélnek is lehet kellően alattomos ügyvédje, a csak saját felelősségre meg olyan gumiszabály, hogy annál gumibb nincs is.

@McZozo: Szeretjük a gumiszabályokat, na. Sok mindent ki lehet belőle hozni...

Manyecska 2013.09.12. 16:10:47

Ezek állatok. De tényleg:(

Ádám 2013.09.12. 16:11:21

Olvasván a sok balesetről szóló híreket...
Azon csodálkozom, hogy az üzemeltetők még a kártérítésektől nem fuccsoltak be vagy, hogy nem vonták még be az üzemeltetési engedélyeket. Hogy van ez?!?

igazságos 2013.09.12. 16:11:42

@Drago Brutic: walkie-talkie

megvárni, amíg a pálya aljára ér, szólni a felül levőnek

addig sajnos nem engedni a következőt, ha az beledöglik, se

:DDDD

Manyecska 2013.09.12. 16:12:58

@Drago Brutic: úristen:(( Ennyi állatot!

Manyecska 2013.09.12. 16:17:04

Volt aki felborult a bobbal, múltkor:(:DD

Drago Brutic 2013.09.12. 16:17:49

@igazságos: Igen, a csúszdaparkoknál így van. De nem bobnál gondolom nem működik ez a rendszer, mert több óra lenne a várakozási idő, ha mindenkit meg kéne várni. Az emberektől is elvárható lenne, hogy betartsák a szabályokat, dehát miről pofázok...Magyarországon.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.09.12. 16:18:21

@igazságos:
Ezek után
:)

+jegyzem, egy jó ügyvéd veszélyes üzemnek is kimondhatná, akkor meg csak 18 év feletti irányithatná
Nem tudom az engedélyező hatóság elolvassa-e a szabályzatot

LAVÓRVAGÁNY 2013.09.12. 16:20:27

Ez kb olyan, mintha felmennél az M7-esre, aztán hisztizel, hogy ott mások is mennek kocsival. Saját felelősség, mond valamit? Ha valaki beléd megy hátulról, akkor vele beszélj te szerencsétlen, ne a pálya üzemeltetőjét gyalázd a neten...atyaég.

halaloszto 2013.09.12. 16:20:40

felmerul a kerdes, hogy rendort hivtak-e?
siman valaki szemelyi serulest okozott, kell rendor. o rogziti az esemenyt, szemelyi adatokat. aztan ha nincs is buncselekmeny, az okozott karert lehet perelni az okozot vagy szuleit.

ha egy gyerek betori az ablakom, azt is teritenie kell a szuleinek, akkor ha az allkapcsom tori el, nehogyma azt ne kelljen.

Vajk

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 16:20:46

@horex: Biztos ott voltak, amikor történt az eset...

"Nem tudom az engedélyező hatóság elolvassa-e a szabályzatot"
Nem ártana...

Drago Brutic 2013.09.12. 16:21:01

@horex: Ez esetben az alkoholszondát is be lehetne vezetni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.09.12. 16:21:07

Ha már műszaki megoldások is szóba jöttek
nem egy nagy durranás egy távolság érzékelő radar/tolatóradar-szerű/ és automatikusan fékezne

Hogy + költség?
Akinek nem fér bele , ne boboztasson

Manyecska 2013.09.12. 16:21:20

@igazságos: a török téged kíván a másik posztban, gondoltam szólok:DDD léc, MM-be elhúzzuk a belünket..

Atörökk 2013.09.12. 16:21:50

@Drago Brutic:
Valószínű, nem fog tetszeni, amit írok, egy dolog, hogy faszok voltak, de te érkeztél hátulról, neked kellett volna megállni. Állhattak volna a pályán rosszullét, bármi miatt is.

igazságos 2013.09.12. 16:22:47

@Manyecska: ma tényleg dolgozok, meg különben is, tegnap kiköszörültük rajta, amit kell

máma inkább ráhagyom

kezdődik a munka, kevesebbet fogok homározni, nagy örömötökre :DDD

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.09.12. 16:23:16

@Drago Brutic:
Be!

Ahol egy akár zártpályás járművet valaki irányit/fékez, ott be

Nézzük a bekötött ejtőernyős ugrást
Nem lehet csak úgy , tanfolyam nélkül, ugrálni, pedig az ernyő automatikusan nyílik

Hartmy 2013.09.12. 16:24:05

@Drago Brutic: Azért annak a bobnak is megnézném a hatósági engedélyét, ami ütközés esetén csigolyatörést okoz a benne ülőnek.

Hartmy 2013.09.12. 16:25:28

@atörökk: Nem ő volt, hanem a fia osztálytársáék.

Sokorai_Atala 2013.09.12. 16:25:43

@igazságos: ja azok nem értek be senkit:)

Hartmy 2013.09.12. 16:26:28

Na léc. Még vár az ismeretlen táj... :D

halaloszto 2013.09.12. 16:26:40

@ColT: a sajat felelosseg teljesen ok. a gyereknek is a sajat felelossege. marmint a szulojenek, mert a gyereknek ugye nincs.

ha kiirom a kocsmamra, hogy belepes sajat felelossegre, aztan bent pofanvaglak, akkor az nem azt jelenti hogy sajat felelossegre leptel be, igy jartal. hanem bizony siman elkovettem a garazdasagot meg a konnyu testi sertest esetleg.

Vajk

Manyecska 2013.09.12. 16:27:09

@Hartmy: simán, hajjaj, nekem a vesém szokott leszakadni úgy hogy fékezés közben jönnek belém hátulról:P :( komoly!!

Atörökk 2013.09.12. 16:27:11

@Hartmy:
Elnézést, akkor nekik.
Még jó, hogy én csak snóblizok, ott nem történnek ilyen balesetek :D

vape 2013.09.12. 16:27:30

Egy ehhez hasonló balesetet volt szerencsém látni az említett bobpályán pár éve. Igaz, ott kisebb sebességgel történt az ütközés, nem sérült meg senki.
Ettől függetlenül az ostorcsapás effektust jól meg lehetett figyelni a vétlen fél gerincén és fején. Természetesen a vétkes fél ott is egy 8-10 éves forma gyerek volt (a vétlen meg mellesleg a saját testvére).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 16:28:56

@halaloszto: Igaz,m mindenkire vonatkozik.
Azonban itt nem szándékos sértés történt, hanem baleset, az meg különbözik a pofánvágástól.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.12. 16:29:20

@igazságos: "a poszter is nem azt nézi, hogy a gyerekeknek is nagyobb bajuk lehettek volna"
Szépen kérlek, hogy nebaszálmárfel.
@ColT: könnyen megérheti, mert így kaphat egy olyan gellert a nevelési kultúrájuk, hogy nem okoznak mégtöbb szart a fattyaik a világban. Így meg ki tudja. Szerintem ennek kell, hogy ellentételezése legyen. Nem mellkasverésből, hanem mert az emberekben nincs empátia - következésképp az utódokban is hasonlóan "sok" -, észrevenni pedig a büdős életben nem fogják magukat. Igen, ezen számos esetben a felnőttéválás sem segít.
"van itt ellentmondás, vazz." Van. Nem sok olyan szabályzatot látsz, ami átgondolt és ha "belekötsz" nem találsz benne ellentmondást. Itt is hanyagul jártak el, de hiába, mert ez már a többedik eset és csak nem sikerül megszívniuk. Az emberek konfrontációkerülők.:( (ezzel nem a felesleges hőbörgésre buzdítok bárkit is)
@Hartmy: ez itt már nem pofa kérdése. A károkozás az alapértelmezett a világban, mert az emberek, a kölkök neveletlenek. Az empátiáért felelős tükörneuronok az agyakban valahogy nincsenek olyan nagyon csúcsra járatva. Egy kis szemfelnyitás nagyon nem ártana. Úgyhogy nem pofa.. Én így látom.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.12. 16:31:21

Az meg végképp komolytalan megfogalmazás, hogy vele idősebbel bobozhat. Tehát egy 8, meg egy 9 éves már rendben.. Látjuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 16:33:51

@Kellemes Zérókomponista: A fene tudja, ennyire értelmes szülők, ha vesztenek is, max. szidni fogják a hülye bírót, meg a parkot.

igazságos 2013.09.12. 16:36:15

@Kellemes Zérókomponista: ha meg a gyerekek sérülhetnek, azt a poszter sem úszná meg egy állkapocs-töréssel

ha meg 8 éves felnőtt kísérettel mehet be, az sem garancia arra, hogy a felnőtt kíséret felelősségteljes, és betartatja a szabályokat

Drago Brutic 2013.09.12. 16:37:08

@atörökk:
Én csak leírtam, amit a gyerek elmesélt. A srác kis híján lebénult. Én egyszer voltam bobpályán, láttam a "vendégkört", a ki-ha-én-nem tökösgyerekeket, akik két csúszás közözz nyomják a feleseket, gondoltam, nekem elég volt egyszer az élmény. Én nem sóblizom, focizok, néha az is durva :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.09.12. 16:40:01

@LAVÓRVAGÁNY:
Rossz hasonlat!
Annyiban jó csak, hogy ha az M7-en 8 éves gyerek vezet és szülő ül mellette vagy benne hagyta a kulcsot az autóban

Atörökk 2013.09.12. 16:42:48

@Drago Brutic:
Elhiszem, és tudom, sok a barom, de attól még neked meg kell tudni állni, ha hátulról mész. Mondjuk alapesetben azt sem feltételezed, hogy az M7-esen a völgyhídon megáll a barom fotózni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 16:48:41

@atörökk: De megáll
Illetve ez a "meg kell tudni állni" meg a rendőrség kedvenc gumiszabálya, akkor is rá lehet húzni bárkire, ha a másik fél is szabálytalan volt.

Drago Brutic 2013.09.12. 16:51:59

@atörökk: Tekintve, hogy 1x boboztam, nem tudok vitatkozni veled. Egyik eset részleteit sem ismerem.

Phobo 2013.09.12. 16:54:54

Bobozáshoz meg kell adni bármilyen személyes adatot? Szerintem mire kiértek volna a rendőrök már rég nincs ott a kárt okozó család és mindenki csak szépen széttárja a kezét, hogy nincs mit tenni. Ráadásul gondolom épp nem voltak túl jó állapotban, alig várhatták hogy kiérjen a mentő és egészségügyi ellátásban részesüljenek. Van egy vérző állkapcsú férfi, meg egy erősen zúzódott, fájdalmakkal küzdő nő, nyilván kicsit sokkosak, nem első gondolatuk a mentőn kívül a rendőrök értesítése is. Ilyenkor a környezetnek kellene észnél lennie, akik észnél is voltak, csak ez jelen esetben a posztíró kárára valósult meg: a vétkes család vlsz. villámgyorsan eltűnt, a hely meg azonnal védekező és elzárkózó állást vett fel. Szerintem utólag nem lehet kideríteni, hogy kik voltak ezek a gyerekek, így viszont nem lehet pereskedni. Elég gáz, de azért a hely feljelentése az orvosi papírokkal mégis megérne egy próbát...

halaloszto 2013.09.12. 17:07:44

@ColT: a szandekos/gondatlan befolyasolja a bunugyi megitelest. de a polgari perest nem igazan. veletlenul torted be az ablakom vagy direkt, baromira nem erdekel, te fizeted az uvegest.

Vajk

panic_button 2013.09.12. 17:08:42

Legalabb fogyott a poszttolo

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.12. 17:10:55

@igazságos: nem volt szó felnőtt kíséretről, légy alaposabb. Épp ez (is) a gond. Mi ez a nem úszhatná meg egy állkapocs-töréssel? Most ezzel mire akartál utalni? Hülyeszülő hülyegyereke kárt okoz és még a kárvallott a saras? Mert mit csinált, megállt? Állt? Létezett? Egyre inkább elhatalmasodik rajtad a verbális inkontinencia.

Atörökk 2013.09.12. 17:20:51

@Kellemes Zérókomponista:
"Verbális inkontinencia"
Vonyítok basszus :DDD

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.12. 17:23:34

Akinek az extrém sport a hobbija, annak bizony tudnia kell, hogy vannak veszélyek is.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 17:25:18

Ilyen a vidámparkban nem történhet meg, hónap végéig lehet még menni.

McZozo 2013.09.12. 17:27:23

@atörökk:
de ha belemesz akkor is te leszel a minimum felig a hunyo mert nem a mindenkori latasi es utviszonyoknak megfeleloen vezettel. az mar mas teszta hogy ot majd jol megbasszak szabalytalansagert

♔batyu♔ 2013.09.12. 17:27:29

Az üzemeltető a felelős, nem a 2 gyerek.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 17:28:54

@atörökk: "alapesetben azt sem feltételezed, hogy az M7-esen a völgyhídon megáll a barom fotózni... "

Ha fotózni áll meg, és egymásba mentek, akkor ő a hibás, de ha azt mondja, elfutott előtte gey kutya, akkor te.

McZozo 2013.09.12. 17:31:35

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Azert marha nagy kulonbseg van hogy a extrem sportod kozben a sajat hibadbol serulsz vagy mas hibajabol. ez olyan mintha a vadasz veletlenul kacsanak nezi az ejtoernyost es lelovi de azzal vedekezne hogy hat az ejtoernyosnek tudnia kellett volna hogy ez extrem sport es veszelyes

McZozo 2013.09.12. 17:33:11

@♔batyu♔:
Szerintem meg egy perben siman osztott felelosseg a gyerekek szulei es az uzemelteto kozott

Atörökk 2013.09.12. 17:35:52

@McZozo:
Ha hátulról belemész (extrém eseteket leszámítva, pl. bizonyíthatóan nem működött a féklámpája) mindenképpen te vagy a hibás.

@atpijkamo:
"Ha fotózni áll meg, és egymásba mentek, akkor ő a hibás"
Sajnos nem kizárólag ő, más kérdés, hogy kaphat büntetést valamilyen jogcímen.

McZozo 2013.09.12. 17:37:04

@atörökk:
Ugyanezt irtam igy nem ertem miert mondod

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 17:40:39

@atörökk: Arra nem kell tudnod felkészülni, hogy az előtted haladó szabálytalankodni kezd - esetünkben indokolatlanul vészfékez. Ha kellene, nem mehetnél csak ötvennel autópályán is. Ez az alapja az egész kresznek, bíznod kell, hpgy a másik betartja a szabályokat. Gondold meg, minden jobbkezes utcánál a balról jövőnek is elsőbbséget kéne adnod, hogy ne késztesd hirtelen fékezésre.

McZozo 2013.09.12. 17:44:54

@atpijkamo: Teneked semmi kozod ahoz hogy o szabalyos vagy szabalytalan, az egy kulon tortenet amiert ot majd vagy eloveszi a hatosag az ugy vegen vagy nem. Es nem kell 50 menjel viszont olyan tavolsagot kell tarts elvileg amiben arra is fel vagy keszulve hogy o most veszfekezni fog es te meg tudj allni.

Atörökk 2013.09.12. 17:46:04

@atpijkamo:
Ebben nincs igazad, ezt mondja a Kresz:
"A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell."

"esetünkben indokolatlanul vészfékez"
Nem te ülsz az ő helyében, nem tudod, és nem is tiszted eldönteni, hogy indokolatlanul vészfékez-e. Az sajnos más kérdés, hogy sok kretén van, aki tapossa a féket ha kell, ha nem, és országúton sem képes egy kanyart 40-nél többel bevenni. Ettől még nem lökheted le az útról, bár megérdemelné.

Jobbkezes utcánál meg milyen balról jövőnek kéne elsőbbséget adnom? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 17:46:46

@halaloszto: Csak ott nincs ott, hogy minek teszed az ablakod oda, ahol dobálnak.
Nem véletlenül volt benne az a saját felelősségre, mert a tulaj így akarta magát biztosítani...

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.12. 17:49:06

@McZozo:
Ha marha nagy a különbség, akkor miért olyan példát hozol, amely nem jó párhuzam? A vadászos példád olyan, mint ha a bobozóra meg egy ejtőernyős esett volna rá, vagy egy állatkertből kiszabadult tigris támadott volna rá.

Ha már ejtőernyős párhuzam, akkor ez olyan, mint mikor az ejtőernyős társad a saját hibájából neked vágódik ejtőernyőzés közben, és te sérülsz meg. Vagy klasszikus vadászbaleset, mikor véletlenül téged talál el egy vadász társad.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 17:52:05

@atörökk: "amelyre az adott körülmények között számítania kell."

Pont ezt mondom. Arra nem kell számolnom, hogy szabálytalankodik.

"Nem te ülsz az ő helyében, nem tudod, és nem is tiszted eldönteni, hogy indokolatlanul vészfékez-e."

Pontosan. Majd ha megmondja a rendőrnek, hogy hirtelen fényképezhetnékje támadt, akkor ő lesz a hibás, de ha azt hazudja, hogy egy kutya szaladt elé, akkor én.

"Jobbkezes utcánál meg milyen balról jövőnek kéne elsőbbséget adnom?"

Ha feltételezned kéne, hogy ő nem fogja betartani a szabályt.

De hálistennek feltételezheted, hogy a balról jövő elsőbbséget ad jobbkezes kereszteződésben.

halaloszto 2013.09.12. 17:53:39

@ColT: a tulajnak ehhez nem sok koze van. annyiban lehetne, hogy ha a keszulek hibaja okozta volna a balesetet. ezt probalja kizarni. kb mint a baseball uto gyartojanak felelossege.

Vajk

Atörökk 2013.09.12. 17:55:41

@atpijkamo:
Ha hátulról nekimész, MINDENKÉPP hibás vagy.

"De hálistennek feltételezheted, hogy a balról jövő elsőbbséget ad jobbkezes kereszteződésben."
Igen, általában feltételezem, no meg a kocsi mozgásából is lehet erre következtetni. Ha meg látom, hogy vezetés közben ájfónját buzeráló cicababa/cicafiú, még mindig ott a duda, nyáron meg letekert ablaknál meg is lehet dícsérni, milyen ügyes :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 17:55:47

@halaloszto: MAx. annyit biztosít, hogy őt ne vegyék elő, de ettől még elővehetik. Főleg, ha pl. az ő alkalmazottjának nem tűnt fel hogy két kisgyerek ül abban az izében. Mert a pályát ettől ő üzemelteti.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 17:57:00

@atörökk: Hátulról akkor szép, ha a másik fél mondjuk szabálytalanul állt ott, ok nélkül, úgy, hogy ezzel balesetveszélyes helyzetet teremtett. És akkor is te vagy a hibás... szeretjük az ilyen szabályokat, na.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 17:58:57

@atörökk: "Ha hátulról nekimész, MINDENKÉPP hibás vagy."

Ez a biztosítók kedvenc mondata, mert nem kellene hozzá gondolkodni.

Mint már mondtam, nem mindig. Pl. akkor sem, ha belémtolat. Pl. akkor sem, ha féktávon belül elémvág. ...

Atörökk 2013.09.12. 18:00:51

@atpijkamo:
Ez így van, de alapesetben nem erről szokott szó lenni.
No de eleget közlekedtünk, beszéljünk inkább a pináról :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 18:11:24

@atörökk: Na ha abba belemész, az mindig jó

@atpijkamo: Féktávon belül rád húzzák a relatív gyorshajtást :D

Don Quixote de la Ferko 2013.09.12. 18:11:42

Lehetne kicsit részletesebben?

Miért tört a pofád, hogyan, minek ütődött.

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 18:31:02

@Kellemes Zérókomponista: Mibob? remegő kézzel írom-e sorokat: vajon felsikoltottak-e kollektíven a bobik az ütközéskor?

Hartmy 2013.09.12. 18:49:04

@Kellemes Zérókomponista: Nyilván, ha az én állkapcsom törik el, akkor én sem így állok hozzá. De egyébként nem hinném, hogy a szülőket túl jól érintette, hogy a kölkük milyen balesetet okozott. Aztán lehet, hogy én is perelnék, ki tudja.

AtiSnatch 2013.09.12. 18:57:44

@Nattramn: szerintem nem ötöztek ki nagyon :)

@atörökk: számít? :D

Hartmy 2013.09.12. 18:57:50

@atörökk: 11 éves a lánya, de azt sem hiszem el, hogy Julianne Moore 52 :D És szerintem nem is a lánya hanem a klónja :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.09.12. 19:00:06

fasza, de ha nincs meg a szülő akkor nincs kit felelősségre vonni.

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 19:00:41

@Ati Snatch: Az összeötözni nem azt jelenti, hogy összecsapják a kezeiket ("adj egy ötöst")?

Atörökk 2013.09.12. 19:00:48

@Ati Snatch:
Igen :D

@Hartmy:
Ehh, túl fiatal és túl öreg. Egy 16-36 kombó, az igen :D

Hartmy 2013.09.12. 19:01:56

@atörökk: Megnézted egyáltalán a képet? :D

Atörökk 2013.09.12. 19:02:06

@zsiráfffff:
Ha a csemetét odabilincseled egy fához, előbb-utóbb tán a szülő is előkerül :D

Hartmy 2013.09.12. 19:04:25

@atörökk: Nyilván két tonna smink van rajta, de nah... :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.09.12. 19:04:58

@atörökk: sajnálom a posztolót mer ez így szopacs, bár viszonylag kevéssel megúszták, éppen a gerince is rámehetett volna. de a kérdés az, hogy ismerik-e a kedves szülő adatait, mer ugye akkor be kell őket perelni. ha nem, akkor meg megszívták, a bobpályát ezért nem perelheti. vagyis igen csak nem sok értelme van.

AtiSnatch 2013.09.12. 19:06:48

@atörökk: de finnyásak vagyunk kérem! :D

Atörökk 2013.09.12. 19:08:55

@Hartmy:
Nem :)

@zsiráfffff:
Én is egyből erre gondoltam, max. a szülőkön lehet bevasalni némi kártérítést. A kölkök jó eséllyel fel sem fogták, mit csináltak.

AtiSnatch 2013.09.12. 19:09:02

@Nattramn: ők vótak azok? szemetek! :D

Hartmy 2013.09.12. 19:09:43

@Ati Snatch: Elég érett 8 évesek :D

@atörökk: Melyik nem? :D

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 19:10:19

@Ati Snatch: Hát nem tudom hogy kik, de elég nyomik.

igazságos 2013.09.12. 19:13:50

@Kellemes Zérókomponista: hm, azért azt is vizsgálják ilyenkor, hogy a poszter is betartott-e minden szabályt

pl. nem lépte-e túl a megengedett sebességet :DDD

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 19:14:33

www.utazok.hu/uploads/images/partner_service/_/_/576_36b7abbe_b.jpg

Azért valljuk be, ez roppant idétlen (embis). Ez melyik itteni kommentelő?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.09.12. 19:15:51

@atörökk: ha én lennék a posztoló, biztos csapnék egy kis ramazurit. a saját állkapcsán már nem segít, de ez így életveszélyes is lehet. ha a két gyerek sérült volna meg neaggyisten súlyosan, akkor lenne csak patália.

@Nattramn: ez te vagy? melyik?

helianthus 2013.09.12. 19:16:55

@atörökk: " Ehh, túl fiatal és túl öreg. Egy 16-36 kombó, az igen :D"
Ne szűkítsd le ennyire a kört. A 15 évemmel pont nem férek bele. ;)

Hartmy 2013.09.12. 19:18:45

@Ati Snatch: Pont ilyen fejet vágott az egészhez :D

Hartmy 2013.09.12. 19:19:57

@helianthus: Szerintem mindjárt kiterjeszti a kört :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 19:20:21

@Nattramn:
Ez én vagyok, kislány koromban!
Honnan szerezted, he?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 19:20:44

@zsiráfffff: Kérdés, akkor a felelőtlen szülők vajon mit lépnének? Kb. akkor esett le nekik, hogy hülyék voltak.

@Nattramn: Bob buziknak? :D

Atörökk 2013.09.12. 19:21:28

@zsiráfffff:
Én azt nem értem változatlanul, szülők hogy engedték el egyedül a két kölyköt bobzani?

@helianthus:
Ehhh... miért vagytok ilyen erőszakosak és türelmetlenek, ti nők? :D

AtiSnatch 2013.09.12. 19:22:33

@Hartmy: hülye vagy? ezt a képet a park kamerája rögzítette :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.09.12. 19:23:50

@ColT: a jóisten álgya meg az ilyen szülőket egy vaslapáttal az arcukba. az ilyenen mindig felcseszem magam mert nem értem, hogy a saját kölykére mér nem tud vigyázni egy cseppet. baleset mindig történhet, van amit nem lehet kivédeni vagy elkerülni sehogysem, de ez pont nem olyan.

helianthus 2013.09.12. 19:24:17

@atörökk: ezzel azt mondod, vársz rám 1 évet? Hüp-hüp, hercegem! Ja, nem.
Pasám...pasim!

AtiSnatch 2013.09.12. 19:24:19

@atörökk: és ha elviszi magával a barátnőjét? az már mini(nuna)mum 30 :D

Hartmy 2013.09.12. 19:24:34

@Ati Snatch: Az már elég durva mikor már a teret is ilyen színesre görbíti :D

Atörökk 2013.09.12. 19:25:25

@helianthus:
Ne forgasd ki a szavaimat :D

@Ati Snatch:
Meg nem tilthatom neki...

helianthus 2013.09.12. 19:25:46

@Ati Snatch: mit akarsz már megint Regivel? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.09.12. 19:25:57

@atörökk: úgy vannak vele, ha ez kitöri a nyakát majd csinálnak helyette másikat. nemtom.

Atörökk 2013.09.12. 19:27:31

@zsiráfffff:
Hádde ha már olyan 6-8 éves koráig elbajlódott a kölykével, akkor már tán érdemes megtartani, nem?

AtiSnatch 2013.09.12. 19:27:57

@helianthus: gondoltam át mennék én is atörökkhöz, ha mentek :D

igazságos 2013.09.12. 19:30:07

ha rendőrt hív, akkor nem kétSCHéges, hogy előkerülnek a keresztre feszítendő szülők :DDD

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:30:32

@Nattramn: Kültem neked elgépelést, fűtsi szezon, kommentbe.

helianthus 2013.09.12. 19:30:59

@Ati Snatch: grupi? Szeretem. Szép hal. ;)

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 19:34:32

@atpijkamo: Ma kaptam egy csomót. Ügyesek vagytok. Praline?

helianthus 2013.09.12. 19:34:33

@atörökk: miért nem? A szivárvány szép.

AtiSnatch 2013.09.12. 19:35:49

@helianthus: nekem volt már guppim, de grupi még nem jött össze :DD

na mejek megnézem a WorldWarZ-t. látta már valaki? ha nem jó, akkor egyéb filmötletek mára?

helianthus 2013.09.12. 19:36:31

@atörökk: vegyes? Egy fiú egy lány?

Hartmy 2013.09.12. 19:38:48

@Ati Snatch: Azt mondják jó. Ajánlom a mátrixot :D Továbbá az új Star Trek meg az avasember 3 is jó :D

AtiSnatch 2013.09.12. 19:39:36

@Hartmy: olyat mondjá amit még nem láttam hkzsgy! :D

AtiSnatch 2013.09.12. 19:40:41

na akkor elballagok a "videjótékába"! písz

Hartmy 2013.09.12. 19:40:59

@Ati Snatch: Honnan a viharból tudjam, hogy mit nem láttál még? :D A Zöld urai? Állítólag fogyasztható. :D De a régi star trekkek is jók, nem rég elkezdtem megnézegetni őket. :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:41:40

@Ati Snatch: "WorldWarZ"

Az jó, nézd csak. Sajnos szaladnak a zombik, de attól még eléggé nézhető.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 19:42:50

@batgirl: Eggyesexerint az a korrupcijó, amiből kimaradunk....

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 19:42:55

@atpijkamo: Csak csoszogó zombi az igazi zombi. És szeretem ezt a "zombi" szót.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:43:03

@Ati Snatch: Összes halálos fegyver, alien 1, 2. Kuroszava összes filmje.

AtiSnatch 2013.09.12. 19:43:12

@Hartmy: az epic a tényleg jó! nagyjából minden újat láttam :D ajánlom mindenkinek a Szemfényvesztőket, meg a Califorgiát :D

Hartmy 2013.09.12. 19:44:21

@Ati Snatch: Azok is jók :D Nincs más ötletem egyelőre :D

helianthus 2013.09.12. 19:45:16

@atörökk: rendben. Akkor ezzel kezdem. ;)

Atörökk 2013.09.12. 19:45:29

@Ati Snatch:
Félelem és rettegés Las Vegasban, Nagymenők, Összeomlás, A taxisofőr

igazságos 2013.09.12. 19:45:46

@dr. phil. Sün‼ ツ: azabaj hogy mindenki egyből szexelne, pedig ahhoz előbb kedvet kéne csinálni érted :DDD

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:45:54

@Ati Snatch: Szárnyas fejvadász, Brazil, Clint Eastwood legtöbb filmje...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:47:20

@Ati Snatch: Brian élete, Az élet értelme, Erik a viking, Gyalog galopp, A vámpírok bálja...

helianthus 2013.09.12. 19:49:02

@Ati Snatch: Veronika kettős élete, A faun labirintusa, Az árvaház.

Hartmy 2013.09.12. 19:50:16

@Ati Snatch: Pulpfiction, Guy Richie filmek...

Atörökk 2013.09.12. 19:50:39

@atpijkamo:
Ezek is jók. Ja, Folytassa sorozat, esetleg Laurie&Fry. Bár az már nagyon beteg, akarom mondani angol :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 19:50:54

@igazságos:
Hát ez mán igaz!
Mondjuk én nem támogatom az igénytriászt.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:51:38

@igazságos: "szexelne, pedig ahhoz előbb kedvet kéne csinálni érted"

A fiúknak az alapból megvan. Csak a lányok kényeskednek, nekik ez nem alap, mert csak orvul hozzánőttek a vaginához.

A vagina eredeti élőhelyén: static.funnypik.com/and-here-we-watch-the-vagina-in-it-s-natural-habitat-image_1398760.jpg
imgur.com/gallery/ijItIj0

Hartmy 2013.09.12. 19:51:38

@helianthus: A faun labirintusát mióta meg akarom már nézni...

@Ati Snatch: Ken Park. Ha szereted a beteg filmeket :D

igazságos 2013.09.12. 19:51:48

@dr. phil. Sün‼ ツ: én zumbázok, de csak egyedül

:D

Hartmy 2013.09.12. 19:52:40

@atpijkamo: Milyen szar lehetett a nők előtti időben, mikor víz alá kellett merülni érte... :D

Atörökk 2013.09.12. 19:52:57

Jó van már, elég lesz, mire mindezt végignézi, 2016 lesz :)

helianthus 2013.09.12. 19:53:59

@Hartmy: tedd azt. Nem bánod meg. :)

Atörökk 2013.09.12. 19:54:22

@Hartmy:
Naaaaagy levegő, nyalint :D

AtiSnatch 2013.09.12. 19:56:07

eddig brutális kezdés, mára marad ez, de a többit raktározom :) köszönöm :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 19:56:19

@Hartmy: Nebomojj, fogtak egyet maguknak. Csak biztos harapott, vagy savat termelt, vagy valami, és háziasítani kellett. És a háziasítás során csúszott be valami gixer. Szerintem újra kéne kezdeni a vad formától. Géntechnológia, miegymás, hamar meglenne.

helianthus 2013.09.12. 19:56:33

@atörökk: ejnye! És a kiskorúak? Tedd ki a +18 karikát.

Manyecska 2013.09.12. 19:56:41

Itt jegyezném meg én üres medencében úszok mindig..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 19:57:17

@atpijkamo: Máskor meg olyan cikkek jelennek meg, hogy a nők is csak szexet akarnak

igazságos 2013.09.12. 19:57:54

@atpijkamo: ebben most tévedsz

mer, az unalom mindig közrejátszik :DDD

Atörökk 2013.09.12. 19:58:30

@helianthus:
Nekik is naaaaagy levegő :D

Atörökk 2013.09.12. 20:00:01

@Manyecska:
Nem gyön le a bőr a térdedről? :D

Atörökk 2013.09.12. 20:01:06

@helianthus:
Ha nem akarnak megfulladni...

igazságos 2013.09.12. 20:02:04

@atörökk: most már

NEM VISSZAKOZHATSZ!

magadnak keverted ám a bajt :DDDD

helianthus 2013.09.12. 20:02:14

@atörökk: fúj! Ez beteg, már persze, ha a többi kiskorúra gondolsz, nem rám. ;)

Hartmy 2013.09.12. 20:02:28

@helianthus: Valamikorra beiktatom :)

@atörökk: :DDD

@atpijkamo: Hát, nem tudom. Annyira azért nem vagyok jó úszó :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 20:02:42

@igazságos:
Épp akartam kérdezni, hogy mik az eredmények!!4!
Fotó van-e róla?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 20:02:49

@ColT: Urban legend.

Ideális menyasszony: nimfomániás és kocsmája van.

Atörökk 2013.09.12. 20:03:27

@helianthus:
Hát hogy gondolnék melletted másra?

Hartmy 2013.09.12. 20:03:45

@helianthus: Levitték a türelmi korhatárt a napokban 12-re :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 20:04:09

@atörökk: "@Manyecska:
Nem gyön le a bőr a térdedről?"

:))

Hartmy 2013.09.12. 20:04:53

@Hartmy: Vagy hogy is hívják...

helianthus 2013.09.12. 20:06:13

@atörökk: szerencséd, hogy helianthusnak szólítottál! :)
@Hartmy: ne bomolj már te is. JJJ

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 20:07:02

index.hu/belfold/2013/09/12/megint_atvagtak_a_badacsonyi_ostokeket/

"a rongálás hátterében ... fanatikus rajnairizling-ellenesség állhatott."

Hartmy 2013.09.12. 20:07:28

@helianthus: Megvan... beleegyezési korhatár :))
Mi a JJJ?

Atörökk 2013.09.12. 20:09:25

@helianthus:
Nem tudom, milyen nevekre hallgacc még, de majd kísérletezek :D

helianthus 2013.09.12. 20:09:48

@Hartmy: azt hittem van közöd az informatikához.
A :) smile bizonyos programokban J-nek látszódik.
:) = J

Hartmy 2013.09.12. 20:11:34

@helianthus: Van közöm, de azért a smile világba ennyire nem vagyok benne :) Legalább is még nem használtam olyat, ahol ez lett volna a helyzet.

helianthus 2013.09.12. 20:15:30

@Hartmy: ó. Hát ez valószínű règebbi progikban volt. DOS-t se tanultál? :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 20:15:31

"Hatályon kívül helyezte az ügyészség azt a büntetőeljárást, amit a rendőrség indított az Együtt 2014 két aktivistája ellen.

Simándi Szelim és társa Orbán Viktor lányának az esküvője előtt a templom mögötti, frissen aszfaltozott járdába véste bele, hogy „Royal Wedding 2013”.

A rendőrség eljárást indított ellenük falfirkálás miatt, de az ügyészség szerint ez nem az volt, így felülbírálták a rendőrséget, és megszüntették az eljárást."

index.hu/belfold/2013/09/12/orban_rahel_eskovoje_nem_falfirka_a_betonba_vesett_uzenet/

Hartmy 2013.09.12. 20:16:39

@helianthus: Valamikor általános első második osztály :) Az már nekem is régen volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 20:17:56

@atpijkamo: Annyira nem, csak ritka

@Hartmy: Az az Outlook világ, ahol J a :-)
Idióta MS szar.

helianthus 2013.09.12. 20:18:14

@Hartmy: cuki vagy. ( rebegteti a szempilláit)

Manyecska 2013.09.12. 20:20:53

@ColT: nem, én úszószemüvegben is mindig J-nek látom.

Hartmy 2013.09.12. 20:23:04

@ColT: Nah azt nem használtam sosem :D

@helianthus: Remélem ez nem irónia volt :)) ;)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 20:23:51

@ColT: Ne csak a szexért kelljek neki! A lelkemért szeressen!

Manyecska 2013.09.12. 20:26:14

@atpijkamo: meg még vért is adjon, mi???
:D:P na ON

igazságos 2013.09.12. 20:26:18

@dr. phil. Sün‼ ツ: szépen dicsérnek

majd küldök fotót!

alakulnak a melleim is tőle :DDD

Hartmy 2013.09.12. 20:27:26

@igazságos: A zumbának van olyan része is? O_o

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 20:27:31

@Manyecska: :)) Az újratervezésnél a menstruációt ki kéne hagyni.

igazságos 2013.09.12. 20:28:41

@Hartmy: hunne!

zumbázni eleve karsúlyokkal + lábsúlyokkal meg súlyzóval kell

és igen, van olyan része is, ami a hátadat, mellkasodat erősíti :D

minden nap lenyomok egy órát, vagy 45 percet mostanában! :)

folyamatban van a zumbafelső beszerzése is :DDDD

helianthus 2013.09.12. 20:28:49

@Hartmy: ha akarod lehet az is. :))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 20:30:02

@igazságos:
Naonjó, naonjóóó!!4!
Mik a tendenciják?

Manyecska 2013.09.12. 20:30:30

@Hartmy: igen, amikor a hátad közepére kell dobnod mindkettőt:DDD!

Manyecska 2013.09.12. 20:31:29

@atpijkamo: azt szerintem kb minden nő kihagyná..:)

helianthus 2013.09.12. 20:33:58

@Manyecska: én nem. Legalább tudom, milyen amikor rossz és így azt is tudom, milyen, ha jó. ;)

Manyecska 2013.09.12. 20:34:37

@atpijkamo: mi, belső vérzés??:D én is csak az előtte lévő három napban nyírok ki mindenkit magam körül.:D@igazságos: :DD

igazságos 2013.09.12. 20:35:19

@atpijkamo: én mindig állva akarok pisilni!!!

úgy még a menstruációt is elviselném

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 20:35:23

@Manyecska: Jó az a szemüveg

@Hartmy: Nem hagysz ki semmit
Nekem is kényszer kell (melóhelyen az van)

@igazságos: Lássuk

@atpijkamo: Meg a pénztárcádért

Manyecska 2013.09.12. 20:36:08

@helianthus: :D óhh nekem már közel a klimax hálistennek:P

igazságos 2013.09.12. 20:38:51

@ColT: mellekből sosem elég, mi?

:(

pedig apti is megmondta, hogy a belső a lényeg, és ha egyszer hosszú távon a zemberek agyára tudok menni :DDDD

Hartmy 2013.09.12. 20:39:07

@Manyecska: Én? :D

@igazságos: Áhhá :D Most visszafelé növeszted őket? Inkább járj úszni :D

@ColT: Tudom, egy hónapig próbáltam, de inkább az online felület, még ha kevésbé biztonságos is.

@helianthus: maradok a valós jelentésnél :))

igazságos 2013.09.12. 20:40:52

@Hartmy: persze, hogy nyeljem a pisis vizet! :DDD

amúgy meg feltételes módban beszéltem, és mindjá megyek tornázni :D

Hartmy 2013.09.12. 20:41:55

@igazságos: Azt mondtad alakulnak... nem azt hogy lehet hogy alakulnak :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 20:43:57

@Manyecska:
Alarsz mesélni róla?

@igazságos:
Meglesz! Megrendeltem.
Mostantól sikerülni fog!444!

Manyecska 2013.09.12. 20:44:10

@igazságos: téged összehozlak a pappferivel, kiválóan elvan magával:DDD..@Hartmy: :DDD há mér ne?

igazságos 2013.09.12. 20:44:13

@Hartmy: aszittem, manyecs -felvetésére válaszoltál

ne irigykeggyetek mán, na :DDDD

igazságos 2013.09.12. 20:46:28

bezzeg a pasik sose mondogassák, hogy nőjön visszafelé a farkad, vagy hogy legyél impotens/eunuch csak azér, mer a másiknak nagyobb :DDD

Manyecska 2013.09.12. 20:49:09

@dr. phil. Sün‼ ツ: az írják csökken majd a nemi vágy, alig várom...:P:D

igazságos 2013.09.12. 20:50:54

@Manyecska: anyám ezt annyira nem élvezi majd 55 éven :DDD

Manyecska 2013.09.12. 20:51:52

@igazságos: jah, kolléganőm se..:D na léc, éjt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 20:55:04

@Manyecska:
Ideig-óráig...
Asztán belendül a természet!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 20:58:39

@igazságos: Amikor csak nézegetni, esetleg tapintással bevizsgálni kell, akkor mindegy :D Belső értékek csak komolyabb esetekben fontosak :D

@Hartmy: Jó, de egy cégnél nem gmailt használsz :D

Hartmy 2013.09.12. 21:05:02

@ColT: Gondolom, hogy saját server fut... :D Bár a főiskolán is saját szerver van mégis online felület, de ott van sok unatkozó főiskolás, akik csak arra várnak, hogy dolgozhassanak az iskolának ingyé' :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.12. 21:13:30

@Manyecska:
Oszt mér?
Dugni jó.
Vagy mégse?
Teljessen össze vagyok zavarva...

Atörökk 2013.09.12. 21:13:54

Na. Vót mán szeksz, suttyók? :D

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 21:15:47

A szekrényből kiugorva szerette volna megijeszteni a barátját egy tizennyolc éves lány egy kisebb coloradói városban, de tragédia lett belőle. Amikor ugyanis Premila Lal sikítva kiugrott, a huszonegy éves Nerrek Daniel Galley annyira megrémült, hogy lelőtte.

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 21:17:55

@helianthus: Helianthus. Mit forgatsz a fejedben.

Wolfie77 2013.09.12. 21:23:22

Hát én most voltam a bobpályán és fékezés nélkül száguldottam le. Ebből a szempontból nincs jelentősége annak, hogy 10 éves, vagy 35 éves "gyerek" hajt valaki mögött. De az is igaz, hogy ha "normális" sebességgel megy le valaki, akkor ilyen jellegű balesetek nem nagyon történnek. Én ebben nem látnék üzemeltetői felelősséget. Ennyi erővel az önkormányzat is felelős lehet azért, ha az önkormányzati játszótéren az egyik gyerek nekirohan egy szülőnek, aki elesik és eltöri a karját.

Hartmy 2013.09.12. 21:29:43

@atörökk: Ami késik, nem múlik :DDD

Atörökk 2013.09.12. 21:31:14

@dr. phil. Sün‼ ツ: @Hartmy:
Nalyólvan, szeggyétek össze magatokat :D

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 21:41:18

"Olvasónk első randiján csak pisilni szeretett volna, de két nyilvános vécét is romhalmazzá változtatott."

Ez lehetne homárposzt is.

AtiSnatch 2013.09.12. 21:45:39

WWZ kipipálva,fasza film, csak a vége nem annyira gyere be :)

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 21:47:22

@atörökk: És miért csak pisilni akart? Legalább egy mignont ehetett volna vagy valami.

helianthus 2013.09.12. 21:48:38

@Nattramn: nem tudom mire gondolsz mert a falapocska elzárja és szomjas is vagyok mert Kompi nem hozott egy tàl vizet.

Atörökk 2013.09.12. 21:50:40

@Nattramn:
Vagy ráírhatta volna rúzzsal a tükörre, hogy Béla, szeretlek.

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 21:51:05

@helianthus: Átugráltál fölöttem egész este. Pedig kaptál sertést is. Nem sértést.

Atörökk 2013.09.12. 21:53:12

@Nattramn:
Miért kell sertéseket vagdosni egymás fejéhez?

igazságos 2013.09.12. 21:59:06

@atörökk: persze, eltakarodtál, amikor már lefixáltad a többiekkel a randit :DDD

helianthus 2013.09.12. 21:59:31

@Nattramn: láttam a sertést de nem tudtam mit kezdeni a szituációval. Nem tudtam mit mondjak Neked, ezért nem szóltam. Megbántottalak? Ne haragudj, nem volt szándékos.

igazságos 2013.09.12. 22:00:09

és még a zumba is megvót!

+

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.12. 22:00:42

@Hartmy: Az nem baj ha a felület online, csak a cucc legyen saját... Mer' a gúgli a Józsi Néni kft adataira nem kíváncsi, de egy nagyobb cégére már lehet...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 22:04:38

@Manyecska: "nekem már közel a klimax"

Asz te csak hiszed, csitri!

fidesz=mszp 2013.09.12. 22:04:56

Mondjuk azért jobban jártak mintha az Avason verték volna félholtra a fészekrakósok 1 szál cigiért.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 22:05:48

@Manyecska: "az írják csökken majd a nemi vágy, alig várom"

:))

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 22:06:03

@helianthus: Ezek ilyenkor Engem ábrázolnak. Tudod, KÉP.

Hartmy 2013.09.12. 22:07:49

@atörökk: District 9... mikor az űrlény egy disznóval csinálja ki a csávót :D

helianthus 2013.09.12. 22:08:47

@Nattramn: tudod, hogy nem szeretnék KÉPet Rólad. Akkor?
Mégis igaza van Kompinak. :(

Atörökk 2013.09.12. 22:10:05

@Hartmy:
Egyszer engem is kicsinált egy hentes egy disznóval, pontosabban annak egy darabjával. Valami vén kan disznóhúgyszagú szalonnáját adta el, persze csak sütéskor derült ki. Következő héten elég komoly patáliát rendeztem :D

igazságos 2013.09.12. 22:10:33

@fidesz=mszp: akkor még jó, hogy nem cigizek

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 22:10:38

@atörökk: "@Nattramn: Ennyire kellett neki?"

Az a medve vot, aki lerombolta az erdi vécét.

Hartmy 2013.09.12. 22:14:56

@atörökk: :D Azt hittem hasmenés :DDD

Atörökk 2013.09.12. 22:16:27

@atpijkamo:
Régi székely mondás, hasmenéses medvének ne állj az útjába ;)

@Hartmy:
Az reggel volt az uborkalétől :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 22:16:57

Nem mindegy, hogy nemi vágy, vagy némi vágy.

Hartmy 2013.09.12. 22:22:52

@atpijkamo: Vagy hogy a nyúl fingik vagy a fing nyúlik.
Én kérek elnézést :D

Atörökk 2013.09.12. 22:25:11

Kicsapongás, vagy picsakongás.
Oppardon :D

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 22:25:56

@helianthus: "Noncs".

Fázom. Bebújok a szekrénybe.

Hartmy 2013.09.12. 22:27:46

@atörökk: Rovarszervet ivartalanitani, vagy ivarszervet rovartalanítani.
Sorry :D

helianthus 2013.09.12. 22:29:55

@Nattramn: szép álmokat! Nemsoká én is követlek.

Atörökk 2013.09.12. 22:30:27

@Hartmy:
:D
Netán vizibusz, vagy buzi visz :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.12. 22:34:45

@Hartmy: "Rovarszervet..."

Esz még nemhallottam.

Hartmy 2013.09.12. 22:40:21

@atörökk:
Vörös szalag, vagy szőrös valag. :D

Anomalocaris (törölt) 2013.09.12. 22:42:57

@helianthus: JÉP, amit mindig írni szoktál. Csak elgépelve.

helianthus 2013.09.12. 22:47:49

@Nattramn: óh! Őőő... Hümm.
Hát akkor jó éjszakát.

2013.09.12. 23:32:05

'ettől idősebb'? magyarul sem tudnak...

igazságos 2013.09.12. 23:57:04

@atörökk: ez nem jött össze

idd ki te köcsög, vagy vidd ki te köcsög :DDD

England win The Ashes! 2013.09.13. 01:01:56

Csatlakozom azokhoz, akik azt javasolták a poszternek, hogy pereljen (ha már volt hasonló okfejtés, elnézést). A kölykök családját bizonyára nem tudja, mert a baleset idején kisebb gondja is nagyobb volt, mintsem hogy a nevüket feljegyezze. Azonban az a gyanúm, hogy az üzemeltetőt lehetne. Nem azért, mert 8 évnél fiatalabb gyerekeket felügyelet nélkül engedett siklani (ezt úgysem lehet rábizonyítani), hanem mert (hangsúlyozom: szerintem) nem balesetbiztos módon üzemelteti a kócerájt.
Rendes bob- és szánkópályán (értsd: amit a tévében látsz telente, tudod, Rush, Hefti, Rüegg stb.) eleve le sem engednek egyetlen járművet sem, míg valaki a teknőben van. Nomost oké, hogy ez nem profi versenypálya, de az alapelv ugyanaz: bármi történhet a szerelvénnyel (pl. csak simán elakadhat fékhiba miatt), a másik meg nagy sebességgel belehajthat. Ez viszont elkerülhető lenne. Szóval szerintem egy átlagos ügyvéddel is simán be lehetne vasalni az üzemeltetőn a kórházi számlát és a kiesett munkabért.

England win The Ashes! 2013.09.13. 01:04:47

Amúgy meg nofene és ejha! Miskolci bobpálya meg visegrádi bobpálya? Mi a manó, Magyarország bobnagyhatalom lett? Szóval André Lange ezért vonult vissza, nem akar leégni Szocsiban.

Jövőre három érmet várok, minimum! :)

Hartmy 2013.09.13. 07:27:35

@England win The Ashes!: Söt: Balatonfüzfön és mostmár bogláron is van egy pálya.
Egyébként ha egy kocsi elakad fékhiba miatt akkor a mögötte lévönek nem kötelessége belerohanni mert neki is van fékje. Vagyis a pálya úgy üzemel hogy az ilyen baleset elkerülhetö ha a két kocsiban ülök közül mindenki úgy akarja.

KingMP 2013.09.13. 08:18:14

automata fék van a pálya végén. a srácok 10 fölött voltak a kedves post ìrója volt az aki nem tartotta be. a szabályokat mindenkinek elmondják. ráadásul a bobok között a kötelezőnél nagyobb volt a távolság. (25 méter helyett majdnem 40 méter).

Manyecska 2013.09.13. 08:22:34

@KingMP: az az automata fék kb 5 méter hosszú más helyeken ott ember legyen a talpán aki megáll:( másrészt elképzelhetetlen hogy felfelé csússzanak neki az utánuk jövőnek:)!

KingMP 2013.09.13. 08:28:10

12 méter hosszú, és bármekkora sebességű bobot megfog. a poszt ìrója viszont nem ott csattant, hanem a féktől kb 60 méterre.

Hartmy 2013.09.13. 08:31:01

@KingMP: Szóval lényegében csiga tempóban haladt lefelé a pályán.

KingMP 2013.09.13. 08:34:06

igy van, ennyi történt.

AtiSnatch 2013.09.13. 08:34:09

@KingMP: bennfentes vagy?

@Hartmy: én is erre gondolok. :)

Hartmy 2013.09.13. 08:37:13

@KingMP: @Ati Snatch: Legyen a bob mindenkié, de ha nem bírja a gyomra, akkor ne üljön rá. Ettőlfüggetlenül a mögötte haladónak nem kötelező beleszaladni, ha van egy kis esze nem is teszi. Kollektív sünt mind a kettőnek. Ha a gyerekek idősebbek voltak onnan fogva a pályának nem hiszem, hogy köze lenne az egészhez. A két kölköt meg remélem azért elővették a szülők. Postoló pedig tanuljon, nem szeret gyorsan menni, akkor inkább ne bobozzon.

KingMP 2013.09.13. 08:37:24

Igen ott dolgozom, és én hívtam nekik mentőt. illetve a jegyzőköny kitöltésénél is jelen voltam.

Rosszindulatú Vászka 2013.09.13. 08:46:18

Megájj, megájj karvajtőkés bob és bobek, nemsoká véged lesz, mint a botnak és eljöve a Nemzeti Bob!

Manyecska 2013.09.13. 08:46:35

@Hartmy: dehát belátható az egész pálya a mögötted jövőnek is, nem értem! Gondolom lefejelt valamit ahhoz meg elég nagy sebesség kell:(

AtiSnatch 2013.09.13. 08:46:47

@Hartmy: nem mondtam, hogy a kölykök nem hibásak :) egy medve is felmehet a pályára és annak azért nem mész neki :D

Manyecska 2013.09.13. 08:48:35

@KingMP: jézusom, akkor értem. Mondjuk kanyarban nem is látszik akkor.

Manyecska 2013.09.13. 08:50:51

@England win The Ashes!: meg Balcsin, Mátrafüreden, Érdnél, a visegrádi frankó!

Rosszindulatú Vászka 2013.09.13. 08:53:25

@England win The Ashes!: attól tartok, még a jamakiai bobcsapat is le fogja alázni a mieinket.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.13. 08:53:27

@Manyecska: homályos a minden.
@batgirl: ezt te sem gondolhatod komolyan.

AtiSnatch 2013.09.13. 08:53:33

@Manyecska: Sátoraljaújhely! még libegő is van meg a bobon automata fék :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.13. 08:53:48

@Hartmy: Pécs, Mecsextrémben is van valami ilyesmi, de nem tudom, az olyan-e, mint a többi bobpálya.

Hartmy 2013.09.13. 08:54:13

@Rosszindulatú Vászka: Jó reggelt! Már majdnem hiányoltunk :D

@Manyecska: Ez az... ha apró gógyid is van, akkor nem mész neki az előtted lévőnek.

@Ati Snatch: Erről van szó :D

Manyecska 2013.09.13. 08:56:46

@Ati Snatch: www.canopy.hu/
Meg kan opi pálya:) szuper! Voltál már?:P

igazságos 2013.09.13. 09:00:05

@KingMP: nem érdekel szànalmas menòzésed

Senkit!

Lapozzunk

. @Rosszindulatú Vászka: persze, ez oszt majd mesèl

Manyecska 2013.09.13. 09:02:19

@igazságos: bocsi a Lapozzunk az én nickem!!! Kéretik mancsokat arrébb!

Hartmy 2013.09.13. 09:04:51

@Rosszindulatú Vászka: Valami furcsa okból kifolyólag, de a magyar bobosok nem rosszak. Legalább is a női csapat általában... pár éve még egész jól szerepeltek.

igazságos 2013.09.13. 09:05:14

@Manyecska: ēn + előbb csaptam le

És még fizetésem is ma kaptam, úgyhogy ma én fogok nyerni! :)

AtiSnatch 2013.09.13. 09:08:43

@igazságos: tapasztalatot! :)

@Manyecska: még nem volt szerencsém :)

igazságos 2013.09.13. 09:09:26

@Manyecska: jóvan, legközelebb mellyezzünk tovbbot fogok mondani

Még nem keltem fel.

KingMP 2013.09.13. 09:10:11

@igazságos: nem menőzés, a tényeket ìrtam le.

Manyecska 2013.09.13. 09:11:36

A visegrádin nem is engednek 10 éven aluli gyereket egyedül mindig lecsapnak rájuk:)

Manyecska 2013.09.13. 09:18:03

@igazságos: mindegy..origós volt.., MELLesleg a fiamat is úgy engedtem le egyedül hogy előttem menjen én legalább nem megyek bele:((( most már nem merek előtte menni mert száguld mint állat. Egyszer egy srác felborult a pálya közepén:D

biromano 2013.09.13. 09:18:21

KingMp, ha ott voltál, és alkalmazott vagy a pályán, lehet, hogy Neked kellett volna kihívnod a rendőrséget, nem? Akkor Te biztos tudod, hogy mi lett a gyerekekkel és szüleikkel. Ezt eddig nem tudtuk, csak feltételezzük, hogy megléphettek.

igazságos 2013.09.13. 09:19:12

@KingMP: a semmit még mindig letojom

Na csá

hbe 2013.09.13. 09:27:51

Attól, hogy az elől bobozó sem tartotta esetleg be maradéktalanul a szabályokat, még nem következik, hogy a hátul haladó ne lenne semmilyen mértékben sem hibás. Nagyon gyorsan meg lehet állítani azokat a bobokat, ha kell.
Nem tudjuk a részleteket, az tudja csak, aki ott volt, enélkül meg csak találgatni lehet.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.13. 09:31:12

Kisköcsögök, az új posztban elsőzzetek máááár!

Manyecska 2013.09.13. 09:36:54

@hbe: főleg ha nem telefonál vki a bobban:)) mint az uram szokott. mondom tedd már le mert lefelé megy mindjárt..:)Olyan jól elcseverészik esetenként..

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.13. 09:39:06

@KingMP: Tehát a poszter megállt a pályán a vége előtt 60 méterrel, és ezért ment bele az utána következő?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.13. 09:41:14

@Manyecska: "telefonál vki a bobban:)) mint az uram szokott"

Kérdezd meg, hogy kávét is kér-e. Vagy talpmasszázst. Internetet is vezettessétek már be!

Manyecska 2013.09.13. 09:48:58

@atpijkamo: :)))) ja, ha rajta múlna felfelé fűszoknyás lányok legyezgetnék pálmalevéllel és kávéval futnának:))

England win The Ashes! 2013.09.13. 10:12:09

@Manyecska: Na tessék! Ennyi még a labancoknál sincs. Van nekik Igls aztán annyi. :)

igi1 2013.09.13. 10:22:39

@atpijkamo: na de hol vannak a nagyköcsögök?

2013.09.13. 10:58:14

mondok egy bődületes marhaságot:
BŐDÜLETES MARHASÁG !

silent76 2013.09.13. 17:25:43

"szabályzat értelmében 8 éven felüliek náluk idősebb személlyel együtt már használhatják a pályát." MI VAAN?

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.09.13. 17:27:51

Szomorú történet! Még sose voltam bob pályán (és pályán kívül se hívnak bobnak). Nem gondoltam volna, hogy ennyire veszélyes. Nem gondoltam, hogy ennyire nulla biztonsági intézkedésekkel lehet egy ilyen veszélyes dolgot üzemeltetni és ráadásul felelőtlenül képzetlen személyekre bízni ezen járgányok vezetését.
Mielőbbi jobbulást kívánok a poszternek és remélem talál egy jó ügyvédet és a szart is kipereli belőlük és eléri, hogy ezentúl biztonságosabbak legyenek ezek a pályák, mert egyszer ki fogom én is próbálni.

CauseNoFuckGiven · http://sexysfwgirls.com 2013.09.13. 17:32:32

Internetes marketing, nem HIYP, nem kattingatás! YouTube, Weboldalas módszerek egyszerű magyarázása: penztazinternetrol.blogspot.com

gipsz.jakab 2013.09.15. 15:22:26

gyurcsány a hibás...
bajnai a libás - ál a puják megett...

amugy orbánahibás...
hol vannak ijenkor a suli sünök?
amugy is??? ez erkölcstan? etika?
ez a redőrálam és a zoktatás csőggye...
süti beállítások módosítása